[PC] Cheaters in Medal of Honor (met filmbeelden)

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-09 13:20
Ik hoop echt echt blizzard het er doorheen krijgt dat cheaten strafbaar word omdat het tegen de EULA is.

Dan is het tenminste gewoon mogelijk dit soort filmpjes op youtube te reporten en zullen cheats met een beetje mazzel meer underground gaan.

het cheaten in MW2 is momenteel zo erg dat je makkelijk van de 10 potjes die je op een avond speeld in elke server wel een cheater tegenkomt, dan is de lol er bij mij al snel van af.

[ Voor 28% gewijzigd door Verderf op 03-11-2010 09:26 ]

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-09 16:03
tss68nl schreef op woensdag 03 november 2010 @ 09:11:
De enige reden dat mensen cheaten is mensen irriteren? Sorry, maar dat is een maar een heel klein deel van de cheaters, die overduidelijk cheaten.

Puistige pubers die hun zelfvertrouwen nodig moeten opkrikken omdat de hele dag naar een TFT scherm staren voor de afgelopen 5 jaar hen niet veel goed heeft gedaan in het normale sociale leven.
Speculatie's.

Er zijn geen cijfers bekend waarom mensen cheaten. Ook zijn er geen cijfers bekend over welke leeftijds categorie het meest vertegenwoordigd is. Je kan hooguit gissen. Statements zoals hierboven brengen als feiten lijkt me dan ook niet verstandig.. ;)

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JellBro
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22-05 08:39
Cheaten helpt een game om zeep, meer valt er niet over te zeggen.

Geldige argumenten om te cheaten zijn er niet, daarom heet het : cheaten.

Al het andere heet skills en dedication en betekent dat je er moeite voor moet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToasterxD
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 11-09 23:38
Dat cheaters gehaat worden is niks nieuws. Persoonlijk heb ik er ook een sch*t hekel aan. En ja, de voornaamste rede dat men cheat is het irriteren van mensen. Er zijn andere gevallen, maar daar moet een psycholoog aan te pas komen (post van tss68nl).

Maar wat ik net zo vervelend vind zijn mensen die er alles voor over hebben om een "pro" score te halen. (niet dat ik pro's haat, integendeel zelfs, echt goede spelers haal je er zo uit). Maar van die mensen met een ego van hier tot ginder, of die een beetje lopen te spawn tuben, en Akimbo G18 bashen.

Dit alles laat ik vaak links liggen. Al kriebelt het wel vaak er tegen in te gaan, maar dit leidt vaak tot een flame war. Een normaal gesprek zie je maar zelden in game.

Desalniettemin, is er weinig tegen te doen. Ik speel nog dagelijks met 4 goede vrienden een potje team deathmatch of Search & Destroy. En ik laat mijn plezier niet verzieken door cheaters. Ik sta gewoon boven ze en lach ze uit.

[img]http://cache.www.gametracker.com/server_info/173.199.108.129:3084/b_560_95_1.png[/img]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14:15

The Zep Man

🏴‍☠️

En weer meer bewijzen dat PunkBuster, hoewel opdringerig door zich als spyware te gedragen na installatie, niet werkt. Neem dan VAC: ook niet perfect, maar tenminste niet zo opdringerig.
ToasterxD schreef op woensdag 03 november 2010 @ 18:07:Maar wat ik net zo vervelend vind zijn mensen die er alles voor over hebben om een "pro" score te halen. (niet dat ik pro's haat, integendeel zelfs, echt goede spelers haal je er zo uit). Maar van die mensen met een ego van hier tot ginder, of die een beetje lopen te spawn tuben, en Akimbo G18 bashen.

Dit alles laat ik vaak links liggen. Al kriebelt het wel vaak er tegen in te gaan, maar dit leidt vaak tot een flame war. Een normaal gesprek zie je maar zelden in game.
Er zit nog steeds een brede kloof tussen het misbruiken van ongebalanceerde elementen of glitches in-game en het gebruiken van niet-in-game cheats. Het eerste kan je zelf ook doen met de middelen die je hebt (het spel) en dat maakt het 'speelvlak' gelijk.

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-09 16:03
The Zep Man schreef op woensdag 03 november 2010 @ 22:09:
En weer meer bewijzen dat PunkBuster, hoewel opdringerig door zich als spyware te gedragen na installatie, niet werkt. Neem dan VAC: ook niet perfect, maar tenminste niet zo opdringerig.
Persoonlijk heb ik liever Punkbuster. Ik ben volkomen met je eens dat PB. veel spyware gedrag vertoond maar met VAC heb ik het gevoel dat het maar weinig cheats tegen houdt. MW2 vind ik bv. een goed voorbeeld.
The Zep Man schreef op woensdag 03 november 2010 @ 22:09:
Het eerste kan je zelf ook doen met de middelen die je hebt (het spel) en dat maakt het 'speelvlak' gelijk.
Dat vind ik wel goed verwoord.
Een glitch, hoe irritant dan ook, kan door iedereen gebruikt worden. Met cheatsoftware is dat niet het geval.

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Youp1e
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05-08 04:41
Hoezo niet? Het is blijkbaar gewoon online te koop. Goed snuffelen en je komt er waarschijnlijk wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-06 11:39

Fid3lity

Spectre X

Morax schreef op woensdag 03 november 2010 @ 09:09:
[...]

Mijn excuses, ik haal een post van jou even door de war met een post van Wouser. Mijn fout!

De vragen blijven dan overigens staan voor Wouser :)
No probs. Als je maar weet dat ik fel tegen cheaten bent is verder alles in orde ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moreasy
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 28-05-2024

moreasy

mace schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 22:37:
Welkom bij letterlijk elk online (schiet)spel.

Serieus zet je er over heen, na een tijdje zijn de ergste hacks grotendeels gefixt, maar af en toe zul je ze wel tegen blijven komen.
tuurlijk, helaas is er helemaal nix, noppes, null van je bewering uitgekomen.
het geld is binnen bij de uitgever en daarmee is de kous af.
www.callofdutyhacks.com need i say more?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moreasy

moreasy

Verderf schreef op woensdag 03 november 2010 @ 09:25:

het cheaten in MW2 is momenteel zo erg dat je makkelijk van de 10 potjes die je op een avond speeld in elke server wel een cheater tegenkomt, dan is de lol er bij mij al snel van af.
doe als ik, verkoop MW2 !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moreasy

moreasy

Reageren doe je maar op een normale manier..

[ Voor 111% gewijzigd door psychoclown op 09-11-2010 20:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moreasy

moreasy

bram1984 schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 15:39:
[...]
Fuel sla ik zelfs standaard over, omdat er altijd een of andere zaadcel aanwezig is die in die steen gaat liggen.
Aangezien ik mijn versie van MW2 al heb verkocht, maar wel reuze benieuwd ben om welke steen het gaat, kan iemand een plaatje/filmpje of beschrijving van deze rotsvaste glitch produceren? Bvd!

oooow beeld was al aanwezig had ik over het hoofd gezien!
wat een smerige glitch zeg!

[ Voor 10% gewijzigd door moreasy op 09-11-2010 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-08 11:09

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Je kan hier net zo goed een algemeen anti-cheat topic van maken want iedereen heeft er last van en het is van alle tijden.

In het vroegere CS kwam je ze tegen en in het hedendaagse MoH lopen ze rond en je zal er nooit vanaf komen. Alle informatie vanuit het spel wordt vanaf de server naar de cliënt gestuurd en iedereen die hier iets mee kan doen is ook in staat om zelf een cheat te maken.

Aan de basis van het server-cliënt principe kun je niets veranderen want een cliënt zal altijd gevoed moeten worden door de server en dat betekent dat iedere cliënt beschikt over alle informatie en dus ook waar de tegenstanders lopen.

Cheaten vind ik verachterlijk maar zie ook in dat je er niet vanaf kan komen. Er zijn genoeg bedrijfen die exploits voor de kost uitbuiten en dus steeds op zoek gaan naar nieuwe manieren om cheats te fabriceren.

Bij de makers van de spellen is het vaak zo dat wanneer een spel commerciëel niet meer interessant is (als in, het verkoopt niet meer zo goed) dan wordt er ook minder gedaan om patches te ontwikkelen. De community blijft zo achter met een spel waarin steeds meer cheaters zullen komen totdat het niet meer uit te houden is.

Laatst heb ik BF1942 weer geïnstalleerd, dan heb je het over een oud spel maar het was niet eens meer leuk om te spelen. Er zijn niet meer zoveel servers waarop je kunt spelen en op de meeste lopen mensen met de meest uiteenlopende hacks. Jij als speler moet iemand 4x raken maar de tegenstander legt jou om met één schot. Jouw tank rijdt ook niet zo hard als die van de tegenstander en dus ben je altijd in het nadeel en lukt het ook niet om op cheaters te hunten.

Zijn het alleen de aimbots dan is het nog niet zo erg. Wat is het probleem? Egootje knalt iedereen zonder moeite neer, je verlaat de server en je bent er vanaf (even grof gezegd). Wat in MW2 gebeurt is het ergste wat ik ooit heb gezien. Daar kom je in een potje en voor je het weet ben je lvl70 en zijn alle challenges gehaald. Dat is het ergste wat je als cheater kunt doen, je verkloot letterlijk het spel van een ander. Doordat alle challenges ineens zijn behaald worden er vele uren van spelen zomaar in de vuilnisbak gegooid.

Heb ik al meerdere malen meegemaakt en dat verkloot het plezier. Het is dat ik tegenwoordig alleen nog maar met bekenden speel (in een party) waardoor het nog leuk is (MW2) want anders had ik het al lang geleden weggedaan. IW doet geen moer meer, niemand doet nog wat.

BO is nu uit en ik vraag mij af hoe lang het duurt voordat de eerste cheaters weer rondlopen.

Krankzinnige muziek vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moreasy

moreasy

Tarkin schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 20:49:
Ik moet wel zeggen dat hier serieus wat kortzichtige mensen zitten!

Komop mensen, grow up! It's just a game.

als iemand jouw auto steelt dan moet die toch wel direct gelynched hebben
Sinds wanneer is er iets mis met het lynchen van autodieven? Ik vind het een uitermate goed oplossing, zo voorkom je nl. dat de crimineel in kwestie nogmaals iets pikt (want je weet het, eens een dief altijd een dief) .
Niet zo lang geleden werden paardendieven ook nog gelynched of ter dood veroordeeld.
Mocht lynchen te wreed zijn voor de Westerse mensheid anno 2010 dan zou ik willen voorstellen om een potje CarMageddon te spelen waarbij het enige doelwit de autodief is. :)

En nee, its niet just a game. Het is iets (een gebruikslicencie) wat ik heb gekocht van mijn geld wat een tjieter vervolgens verpest en waardoor ik mijn geld dus feitelijk beter meteen had kunnen weggooien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moreasy

moreasy

bazs2000 schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 12:46:
Je kan hier net zo goed een algemeen anti-cheat topic van maken want iedereen heeft er last van en het is van alle tijden.

...

Dat is het ergste wat je als cheater kunt doen, je verkloot letterlijk het spel van een ander. Doordat alle challenges ineens zijn behaald worden er vele uren van spelen zomaar in de vuilnisbak gegooid.
Een hele goede reactie!
Gelukkig kon je dan nog prestigen maar dan begon je eigenlijk weer op nul, ook shit dus.
Of helemaal resetten, maar je hebt gewoon geen zekerheid dat je niet nogeens in zo'n verdomde PrestigeModHack server terechtkomt.

Het is ook de reden dat ik BO voorlopig niet ga halen.

Cheating sux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-06 11:39

Fid3lity

Spectre X

Doe eens post editen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moreasy

moreasy

Ja het was handiger geweest om alles in 1 post te zetten ;)
sorry veur de spem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gomez12
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-10-2023
bazs2000 schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 12:46:
Aan de basis van het server-cliënt principe kun je niets veranderen want een cliënt zal altijd gevoed moeten worden door de server en dat betekent dat iedere cliënt beschikt over alle informatie en dus ook waar de tegenstanders lopen.
In principe hoeft dit toch helemaal niet als de verbinding maar stabiel en snel genoeg is? Dan zou een server enkel Line Of Sight kunnen doorsturen.
Volgens mij vereist het wel een redelijke radicale herbouw van de huidige client-server architectuur ( waarin de server simpel gezegd enkel maar de locaties doorgeeft en de client de rest uitvogelt ).
Maar opzich lijkt het me weinig problemen geven om de actieve view-radius te berekenen en dan enkel de puntjes die daarbinnen vallen door te sturen.

Dan heb je de wallhacks etc redelijk nutteloos gemaakt imho. Iemand kan wel door een muur heenkijken ( client side rendering ), maar zolang hij niet kan zien of er een speler achter die muur zit ( vanwege een server die het niet doorstuurt vanwege geen LoS ) lijkt het mij weinig meerwaarde hebben dan simpele mapkennis.

Hoe meer ik er eigenlijk over nadenk hoe meer ik me afvraag waarom niemand dit nog geprobeert heeft op grote schaal. Het brengt wel weer wat extra problemen met zich mee met lag etc. Maar dat lijkt me op zich wel overkomelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niosus
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 05-09 13:05
Gomez12 schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 19:58:
[...]

In principe hoeft dit toch helemaal niet als de verbinding maar stabiel en snel genoeg is? Dan zou een server enkel Line Of Sight kunnen doorsturen.
Volgens mij vereist het wel een redelijke radicale herbouw van de huidige client-server architectuur ( waarin de server simpel gezegd enkel maar de locaties doorgeeft en de client de rest uitvogelt ).
Maar opzich lijkt het me weinig problemen geven om de actieve view-radius te berekenen en dan enkel de puntjes die daarbinnen vallen door te sturen.

Dan heb je de wallhacks etc redelijk nutteloos gemaakt imho. Iemand kan wel door een muur heenkijken ( client side rendering ), maar zolang hij niet kan zien of er een speler achter die muur zit ( vanwege een server die het niet doorstuurt vanwege geen LoS ) lijkt het mij weinig meerwaarde hebben dan simpele mapkennis.

Hoe meer ik er eigenlijk over nadenk hoe meer ik me afvraag waarom niemand dit nog geprobeert heeft op grote schaal. Het brengt wel weer wat extra problemen met zich mee met lag etc. Maar dat lijkt me op zich wel overkomelijk...
Lijkt mij zwaar voor de server. Line of Sight bereken voor elke speler van de hele map, inclusief eventueel rondvliegende kogels, granaten, schaduws. Er is ook nog geluid dat weinig met LoS te maken heeft. Vooral geluid gaat een probleem zijn. Voor surroundsystem e.d. moet je wel de locatie meesturen.

Het is waarschijnlijk wel mogelijk, maar dan zit je nog steeds met aimbots die je neerknallen een nanoseconde nadat je hoofd zichtbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gomez12
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-10-2023
Niosus schreef op woensdag 10 november 2010 @ 00:39:
[...]
Lijkt mij zwaar voor de server. Line of Sight bereken voor elke speler van de hele map, inclusief eventueel rondvliegende kogels, granaten, schaduws.
Kogels zie je nu toch ook niet? Granaten zijn gewoon objecten die onder LoS vallen, schaduwen zijn weer terug te krijgen door LoS + 1 meter oid door te sturen.
Er is ook nog geluid dat weinig met LoS te maken heeft. Vooral geluid gaat een probleem zijn. Voor surroundsystem e.d. moet je wel de locatie meesturen.
Hmm, dat is idd problematisch, maar aan de andere kant misschien een nieuwe speelvorm, als je stil bent / stil loopt dan kan de cheater je niet zien. Als je gaat schieten wordt je zichtbaar voor cheaters...
Het is waarschijnlijk wel mogelijk, maar dan zit je nog steeds met aimbots die je neerknallen een nanoseconde nadat je hoofd zichtbaar is.
Maar daar is op zich ook heel erg weinig tegen te doen. Als ik een camerastatief + een robothand aan mijn muis verbind heb ik een ondetecteerbare aimbot.voor iedereen buiten mijn kamer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy!!!!
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 21:03
Voor de mensen die het cheaten (enigzins) goed praten.
Hoe zouden jullie reageren als je samen met iemand aan het schaken/dammen/mens erger je niet/etc. aan het spelen bent. En dat je tegenspeler aan het valsspelen is. Laat je dat dan ook gewoon toe, en denk je bij jezelf: dan moet ik maar beter m'n best doen?

Benieuwd naar onze ombouw van Crafter naar Camper?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-08 11:09

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Gomez12 schreef op woensdag 10 november 2010 @ 08:09:
Kogels zie je nu toch ook niet? Granaten zijn gewoon objecten die onder LoS vallen, schaduwen zijn weer terug te krijgen door LoS + 1 meter oid door te sturen.
Hoewel het mooi klinkt kan het niet. voor iedere cliënt moeten er dan delen van een map worden doorberekend waardoor een server het zeer moeilijk krijgt met het doorberekenen van alle posities met LoS (ongeacht hoe breed of hoe smal je de LoS maakt). Je kan dit ook niet in een game-engine scripten want uiteindelijk moeten deze scripts worden uitgevoerd.

Bovendien zul je altijd de LoS van anderen moeten ontvangen omdat je anders wel ziet dat iemand wordt neergeschoten maar niet waar de kogel vandaan kwam (als de betreffende schutter niet onder jouw LoS valt).

Voor surround zou er geen LoS moeten bestaan maar een FoH (field of hearing) wat een geheel ander concept zou moeten zijn. Een server zou bij benadering de posities kunnen geven en niet de exacte posities. Je zou het verschil bijna niet horen al is dit mijn mening. Het zou juist bij stereo vervelend zijn (koptelefoon opzetten en voor de plaatsbepaling jouw spelfiguur draaien). Je zou dan een groot stuk van de nauwkeurigheid verliezen.

Ik vrees dat wij echt zijn aangewezen op anti-cheatsoftware welke zich gedraagt als spyware om er iets aan te doen maar ook daar kun je makkelijk omheen. Alles wat je op een cliënt installeert kan worden gemanipuleerd waardoor het afwijkende resultaten naar de server stuurt.

Volgens mij zijn er een aantal basisregels waar je niet onderuit kunt waardoor het cheaten zal blijven bestaan (na vele jaren is er nooit een goede oplossing gekomen).

Krankzinnige muziek vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tss68nl
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07-05 23:55
ChojinZ schreef op woensdag 03 november 2010 @ 09:43:
[...]
Speculatie's.

Er zijn geen cijfers bekend waarom mensen cheaten. Ook zijn er geen cijfers bekend over welke leeftijds categorie het meest vertegenwoordigd is. Je kan hooguit gissen. Statements zoals hierboven brengen als feiten lijkt me dan ook niet verstandig.. ;)
Speculaties.

Er is namelijk nooit bewezen dat er geen cijfers zijn. Graag een onderbouwing en link naar bewijs dat er geen cijfers beschikbaar zijn, want een stelling deponeren 'dat er geen cijfers beschikbaar zijn' als ware een feit, lijkt ook mij niet verstandig.. ;)

Zie? 'Speculaties' is net zo'n dooddoener als, 'pics or it did not happen', 'link naar bewijs van je stelling', etc. Een makkelijke methode om discussiepunten af te voeren middels een drogreden, omdat men het er gewoonweg niet mee eens is, en geen onderbouwing daartoe kan formuleren.

Kunnen we het voor de grap gewoon even weer over de inhoud hebben? Alvast bedankt! ;)

KNX Huisautomatisering - DMX Lichtsturing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Tijdje niet in dit topic geweest, maar hoe is het nu met de MP van deze game? Al iets verbeterd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Youp1e
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05-08 04:41
Moet zeggen dat het tot nog toe meevalt. Als er dan eens een cheater instapt is het ook vrij snel duidelijk en heb al meegemaakt dat ze eruit werden gepest door teamkills ed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nazuzed
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13-07-2024
bram1984 schreef op woensdag 10 november 2010 @ 10:32:
Tijdje niet in dit topic geweest, maar hoe is het nu met de MP van deze game? Al iets verbeterd?
Het is zeker een stuk verbeterd sinds de patch is uitgekomen.
Het is nu geen sniperheaven meer ( je moet nu 2 x in het lichaam geraakt worden i.p.v. 1 x ) en het valt reuze mee met cheaters.
Alleen kom je nog vaak in servers waar teveel mensen zitten die maar blijven hangen.....en dat is niet de bedoeling als je het aanvallende team bent, waardoor het spel niet altijd even goed is, maar dat ligt dan aan de spelers......je moet echt een beetje tactisch samenwerken, maar dat kunnen de meesten niet en dat zorgt ervoor, dat de gameplay regelmatig tegenvalt wanneer je speelt en dat is jammer, want het is na de patch juist een goed uitgebalanceerde game geworden. .De recoil is ook verhoogt, granaten en RPG hebben iets meer splash en zijn daardoor ook wat dodelijker, zonder dat het te erg gemaakt is en verder zijn er nog wat meer optimalisaties geweest ( de game zelf is hierdoor behoorlijk goed geworden )......het is dus alleen, vaak even zoeken naar een server waar goed gespeeld wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DMDude
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 13-05 20:51

DMDude

Enjoy the silence....

Gisteren was ik met een paar maten MoH op een server aan het spelen.
Daar waren ook een paar van die eikels bezig met een kdr van 30/1 en meer.
Binnen vijf minuten was de server leeggelopen, was iedereen gestopt.
Ik zat in een team met 10 man, net voordat ik stopte keek ik even naar de ranglijst en waren er nog maar 3 over (incl. cheater).

Ik denk dat dit de enige manier is om het 'genot' van dit soort sukkels de nek om te draaien, gewoon weggaan en naar een andere server overschakelen.

:X :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15:21

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

DMDude schreef op woensdag 10 november 2010 @ 16:31:
Gisteren was ik met een paar maten MoH op een server aan het spelen.
Daar waren ook een paar van die eikels bezig met een kdr van 30/1 en meer.
Binnen vijf minuten was de server leeggelopen, was iedereen gestopt.
Ik zat in een team met 10 man, net voordat ik stopte keek ik even naar de ranglijst en waren er nog maar 3 over (incl. cheater).

Ik denk dat dit de enige manier is om het 'genot' van dit soort sukkels de nek om te draaien, gewoon weggaan en naar een andere server overschakelen.

:X :X
Om iemand met een 30/3 streak meteen een eikel te noemen zegt meer over jou dan over die persoon.
Ik heb ook wel eens(meer dan eens dus) een kd van 40/3 oid, ben ik nu ook een cheater? :')

KPN - Vodafone Ziggo Partner

Pagina: 1 2 3 4 Laatste