[PC] Cheaters in Medal of Honor (met filmbeelden)

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT888
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-09 18:17
Tja kan het topic niet veranderd worden van naam zodat MOH erin word weg gelaten anders krijgen we binnen kort ook weer een nieuw topic met daarin Cheaters Black Ops PC ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 21:11:
Cheats op cod versies of MOH of iede andere populair shooter is tegenwoordig iets heel normaals. Sommige cheats zijn heel slecht, en andere zijn heel goed. Punkbuster heeft altijd te maken gehad met cheaters in cod versies. Ik heb het vanaf cod2 meegemaakt.
Ik moet toegeven dat ik zelf gecheat heb in cod2, en dat was puur om op de ladder omhoog te komen. Daarmee bedoel ik competitief gamen. Wat heel erg leuk is. het was op clanbase.com
Daar kun je met je eigen clan andere clans uitdagen en tegen gamen.

Maar goed doordat ik zelf in de cheaters community gezeten heb, weet ik hoe het er aan toe gaat. Ik had destijds 3 soorten hacks xD voor cod2. Als de een detected was , deed de andere het gewoon, maar dat gebruikte ik puur tijdens de official clanbase matches. hacken is niet leuk om het voor de lol te doen imo.

Ik ken een paar hele goede coders die voor elke cod versie weer een hack uitbrengen en andere spellen. En dat verkopen ze natuurlijk voor geld(abonnementen of lifetime versies). En ze hebben weer aangekondigd om voor black ops ook te gaan maken en voor MOH zijn ze al uit.

Belangrijkste wat ik wil vertellen is dat al deze coders zelf allemaal nubs waren in de wereld van cheats ontwikkelaars. Voor de call of duty 2 was er een hack gemaakt door twee gasten. Die hadden hun werk als opensource aangeboden voor iedereen. Door middel van veel tutorials op de cheatforums heeft afgelopen jaren iedereen een eigen naam gemaakt als cheat developer. Maar toch hebben ze de methode van de twee gasten die de source online gezet hadden geleerd.

Er bestaan bijna geen gratis cheats, tenzij ze detected zijn door de anticheat. Vorig jaar had x22 op dezelfde dag dat mw2 uitkwam zijn cheat gereleased voor verkoop. Hij is een van de meest succesvolle cheat ontwikkelaars die bakken met geld verdiend elke dag weer. En hij is maar een 21 jarige student die sinds 2006 cheats verkoopt. Hij heeft meer 7000 klanten waarvan misschien de helft maandelijks betaald voor zijn cheats. Hij heeft voor MOH ook een multihack gemaakt.

Wat je er ook van vindt, het is een business, er zijn weinigen die gratis cheats maken en maar support blijven geven wanneer de anticheat geupdate wordt.
(excuses voor spelling/taalgebruik)

just my two cents..
Tuurlijk jongen, cheats zijn heel normaal. Het is heel normaal om 40 euro aan een game uit te geven om die vervolgens verziekt te zien worden door parasieten waar jij blijkbaar ook toe behoort, of toe behoorde.

Hoger op de ladder komen? Competitief gamen? Door middel van cheaten? Denk je dat je wat bereikt hebt om op deze manier hoger op te komen? Is er sprake van competitie? Tenzij alle parasieten tegen elkaar spelen ja, dan is er iets van competitie onderling.

Maar heb je nu je leven gebeterd of ben je nog steeds in staat straks een cheat te pakken als het je even goed uitkomt? Laten we zeggen, als het even niet zo lekker gaat en je gewoon wat hogerop wil komen :') Ik zou willen dat er een real life perk bestaat om deze parasieten op te sporen. :( :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Wat ben jij een lame gast dan, ik snap werkelijk waar niet hoe je trots kunt zijn op een score als je het alleen bereikt door cheats, dan moet je gewoon bewust zijn dat je een keiharde n00b bent want anders had je ze niet nodig. Ik hoop dat er een detectie komt dat je vervolgens nooit meer games mag spelen, 1 cheater minder en de wereld is een stukje beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-09 06:52

Mystikal

It never hurts to help!

v8power67 schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 23:13:
mja enig zins snap ik cheaten wel.
ik zelf bv zuig erg in shooter games, mede omdat ik er geen 24/7 achter zit zoals 99% van de mensen online.
wil je dan toch nog beetje meegaan met de rest dan heb je hulp nodig.
en nee ik gebruik het niet (kan niet eens speel op ps3 en xbox) maar ik kan soms wel snappen waarom ze het gebruiken.
vandaag voor eerst online gespeeld maar ik heb hoogstens 9 kills en dan meestal meer deaths.
en heb gevoel dat iedereen cheat als je ziet hoe onmogelijk snel mensen soms reageren, maar dan bedenk ik me weer dat ik online ben en iedereen zowat godelijk speel except MOi!!!
maja ea zal wel zeer snel alle hacks proberen te blokken maar dan 10 min later zijn er andere online.
leuk kat en muis spelletje ;)
Wat een onzin. Ik speel zelf ook maar een 2 avondjes in de week. Dat is genoeg om goed te worden en lekker mee te draaien. Cheats niet nodig. Gewoon slim spelen, goed materiaal (pc) en oefenen.

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniozi
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10-08 15:40
Topics als deze doen ze het voor.
Heb in MoH trouwens nog weinig last gehad van cheaters, niet meer dan in andere spellen in ieder geval.

Overigens vind ik dat er niet zo fel gereageerd hoeft te worden op het verhaal van annonymuze, hij deelt alleen zijn ervaringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Dit moet je even toelichten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Daniozi schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 10:41:
Overigens vind ik dat er niet zo fel gereageerd hoeft te worden op het verhaal van annonymuze, hij deelt alleen zijn ervaringen.
Dus, als je een ervaring deelt, is dat prima? Goh, ik heb gisteren een tankstation beroofd. Niet fel reageren hoor, ik deel alleen maar mijn ervaring.

Non argument. Cheaters zijn gewoon parasieten, kutvolk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daniozi schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 10:41:
Hij deelt inderdaad z'n ervaringen, zijn ervaringen met een uiterst treurige manier van spelen. Een manier van spelen die het plezier van velen regelmatig vergalt die het spel wél op een integere manier willen spelen, zoals het spel bedoeld is. Ik heb alle reden en alle recht om daar fel op te reageren en zal dat ook blijven doen wanneer ik dat nodig vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 02-09 19:59

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

bram1984 schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 10:41:
[...]

Dit moet je even toelichten.
20 FPS vs 60 FPS maakt een verschil, ook een leuke config is niet mis.

Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amaterasu
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11-09 21:39

amaterasu

In memory of Cj

Cheaters is dus ook de reden dat ik ben overgegaan naar console gaming.
Zowat in iedere server was een cheater te vinden die het wel voor je verziekte D:
en als je dan een keer een lekkere match hebt waar geen cheater te vinden is dan word je vaak zelf als cheater gezien omdat je iets te goed bent. Ps3 helemaal geen last van cheaters en op me pctje speel ik wel non-online games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
kKaltUu schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 10:55:
[...]

20 FPS vs 60 FPS maakt een verschil, ook een leuke config is niet mis.
Oh ja natuurlijk. Alle hackers en cheaters even terzijde. :z

En 20 fps, laat me niet lachen man. Overdrijven is ook een vak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeple
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-07 23:52
Waar is die mooie tijd van Quakeworld gebleven, daar gebruikte iedereen fullbright white skins. :*) Wallhackers aimbotters werden direct gespot en kwamen gewoon niet aan spelen toe, mede door de skills die de cheaters niet bezaten, bunnyhoppen kun je nergens downloaden namelijk. ;) Dat noemde men een vaardigheid, en met het hoppen + aardig wat aiming skills ownde je de meeste cheaters, wat een een goed gevoel gaf dat zeg O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 12:24

BaRF

bijna kerst

bram1984 schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 11:15:
[...]

Oh ja natuurlijk. Alle hackers en cheaters even terzijde. :z

En 20 fps, laat me niet lachen man. Overdrijven is ook een vak.
Volgens mij begrijp je hem verkeerd? Hij bedoeld dat iemand waar het spel soepel op en hoge res draait beter kan spelen dan iemand op een ouwe bak? Of voel je je aangesproken mbt je console ofzo? :z

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-09 16:03
bram1984 schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 10:48:
[...]

Dus, als je een ervaring deelt, is dat prima? Goh, ik heb gisteren een tankstation beroofd. Niet fel reageren hoor, ik deel alleen maar mijn ervaring.

Non argument. Cheaters zijn gewoon parasieten, kutvolk.
Ow mijn god....
Dus jij vergelijkt cheaten met een overval? 8)7

Tuurlijk is cheaten iritant maar kom op zeg, er zijn ergere dingen in het leven...

En ook al ben ik tegen cheaten, ik ben wel blij met de post van annonymuze. het geeft mij namelijk goed inzicht hoe dat cheaten nu werkt.
Verwijderd schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 09:34:
[...]

Ik zou willen dat er een real life perk bestaat om deze parasieten op te sporen. :( :r
En dan? Wat voor actie zou je dan willen ondernemen? Zoals ik al eerder zij, rustig maar, tis maar een spelletje...

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ChojinZ schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 15:13:
[...]
En dan? Wat voor actie zou je dan willen ondernemen? Zoals ik al eerder zij, rustig maar, tis maar een spelletje...
Opknopen aan de hoogste boom en als iemand er wat van zegt... "ach het was maar een spelletje" >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 12:24

BaRF

bijna kerst

Verwijderd schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 15:32:
[...]

Opknopen aan de hoogste boom en als iemand er wat van zegt... "ach het was maar een spelletje" >:)
Leuk, galgje! :D

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhoogendam
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16:49
Gisteren voor de eerste keer een cheater tegen gekomen in MoH. Spijtig genoeg zie je het andere team snel vertrekken als er iemand 81-0 staat 8)7

Uiteindelijk een andere server gezocht en weer vrolijk verder gefragged.
Het is spijtig dat sommige mensen op deze manier hun lol willen hebben, je zal ze echter in elk spel tegen komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaCio
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 24-08 03:27
mhoogendam schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 08:26:
Gisteren voor de eerste keer een cheater tegen gekomen in MoH. Spijtig genoeg zie je het andere team snel vertrekken als er iemand 81-0 staat 8)7

Uiteindelijk een andere server gezocht en weer vrolijk verder gefragged.
Het is spijtig dat sommige mensen op deze manier hun lol willen hebben, je zal ze echter in elk spel tegen komen.
Bij spellen met fatsoenlijke dedicated servers heb je praktisch nooit last van rage-hackers hoor. Die keer dat mensen het proberen worden ze zo gekicked door een admin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Admins zijn echter ook meestal niet 24/7 online :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snarfie
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 27-08 12:26
Speel na een jaar of 2 weer eens MoH, tot nu toe nog geen last gehad van vervelende mannetjes/vrouwtjes die het nodig vinden de game te vernaggelen. Altijd jammer dat dit soort mensen weer opduiken als een spel weer op de markt komt. Hopelijk weten ze bij PB dit snel op te lossen. En anders kiezen we wel weer een andere server, ik laat mijn gameavond niet verzieken door dat soort lui.

Hasta la pasta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nazuzed
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13-07-2024
Gister 3 cheaters vrij snel een ban zien krijgen door PB. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Youp1e
  • Laatst online: 05-08 04:41
Vroeger, met MoH:AA heb ik gedurende een paar weken een wallhack gebruikt, puur en alleen om te zien in wat voor wereldje die ****hackers leven.. In één keer merkte ik waarom sommigen het leuk vinden, je kunt zoveel 'beter' zijn dan de rest. In- en intriest gewoon. Ben in MoH weinig cheaters tegengekomen tot nu toe, vind het nog meevallen.

Moet wel zeggen dat die enkele weken hacken mijn inzicht in MoH:AA behoorlijk hebben vergroot. Je ziet met een wallhack wat mensen in bepaalde situaties vaak doen, en daar kan je uiteindelijk op inspelen. Ik ben dan ook van mening dat hacken je skills wel degelijk kunnen verbeteren. Maar het blijven klojo's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-08 21:59

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Youp1e schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 02:12:
Vroeger, met MoH:AA heb ik gedurende een paar weken een wallhack gebruikt, puur en alleen om te zien in wat voor wereldje die ****hackers leven.. In één keer merkte ik waarom sommigen het leuk vinden, je kunt zoveel 'beter' zijn dan de rest. In- en intriest gewoon. Ben in MoH weinig cheaters tegengekomen tot nu toe, vind het nog meevallen.
Moest je daar echt zelf een wallhack voor gebruiken om erachter te komen dat het in- en intriest is? En is dan 1 avond ook niet voldoende maar gelijk een paar weken? Zucht....
Moet wel zeggen dat die enkele weken hacken mijn inzicht in MoH:AA behoorlijk hebben vergroot. Je ziet met een wallhack wat mensen in bepaalde situaties vaak doen, en daar kan je uiteindelijk op inspelen. Ik ben dan ook van mening dat hacken je skills wel degelijk kunnen verbeteren.
Nou sorry hoor maar daar heb je nu echt geen hack voor nodig, gewoon de map leren spelen (spawnpoints tov jou positie, de standaard looppaden e.d.) en dan kom je al een aardig eind....
Maar het blijven klojo's.
Zelfkennis is een aardige eigenschap ;) maar gelukkig doe je het nu niet meer hè

edit: Oh ten tijde van mohaa was je pas 14/15 jaar, tja dat bevestigt gelijk weer een het stereotype beeld van de hackende pubertjes die er niet tegen kunnen dat ze ingemaakt worden door ervaren spelers met mapkennis en gezond verstand.

[ Voor 17% gewijzigd door Frentik op 27-10-2010 02:35 ]

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarkin
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23:49
Ik vind het trouwens wel grappig hoe sommigen hier reageren. Komaan, het is maar een spelletje! En dan nog, zolang het shootergenre al bestaat bestaan deze dingen al. Kom je regelmatig op dezelfde server dan weet je goed genoeg welke personen je niet serieus moet nemen. Eenmaal je met een hele server op die ene gaat beginnen zieken dan is hij ook wel snel weg hoor.

En aan de mensen die dit ooit gebruikt hebben, fijn dat je ermee gestopt bent, blijkbaar toch niet zo leuk als je verwacht had:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Youp1e
@frentik. Ik was één van die ervaren spelers met mapkennis en gezond verstand. Ik had de cheat absoluut niet nodig om beter te worden of iets dergelijks. Veel beter (en dit zal hooghartig klinken, maar inderdaad, zelfkennis ;)) kon ik niet worden atm. Neemt niet weg dat je uiteindelijk toch benieuwd gaat raken hoe die gasten, die in een kamer met 10 ramen staan en vanuit daar alles en iedereen neermaaien, zonder er eigenlijk wat voor te hoeven doen, spelen.

Ga zelf eens hacken zou ik zeggen. Ik promoot het absoluut niet, maar doordat ik een poosje een wallhack heb gebruikt weet ik tenminste wel wat het kan doen voor je. Know your enemy in order to defeat your enemy.

Verder vind ik het wel ongelofelijk om direct op deze manier te worden aangevallen. Jammer. Ik zal nog eens mijn ervaringen delen..

[ Voor 22% gewijzigd door Youp1e op 27-10-2010 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Youp1e schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 13:13:
@frentik. Ik was één van die ervaren spelers met mapkennis en gezond verstand. Ik had de cheat absoluut niet nodig om beter te worden of iets dergelijks. Veel beter (en dit zal hooghartig klinken, maar inderdaad, zelfkennis ;)) kon ik niet worden atm.
Tuurlijk, waarom gebruik je het dan toch...
Neemt niet weg dat je uiteindelijk toch benieuwd gaat raken hoe die gasten, die in een kamer met 10 ramen staan en vanuit daar alles en iedereen neermaaien, zonder er eigenlijk wat voor te hoeven doen, spelen.
duh, aimbot + wallhack linkermuisknop indrukken en tadah daardoor raken ze (bijna) alles, wat is daar nu niet aan te snappen?
Ga zelf eens hacken zou ik zeggen. Ik promoot het absoluut niet, maar doordat ik een poosje een wallhack heb gebruikt weet ik tenminste wel wat het kan doen voor je. Know your enemy in order to defeat your enemy.
Je weet toch van te voren wat een wallhack voor je doet? Het geeft aan waar de enemy zich bevindt. En daarnaast is iemand met een cheat is geen enemy dat is gewoon een enorme flapdrol die een instant permaban mag krijgen.
Verder vind ik het wel ongelofelijk om direct op deze manier te worden aangevallen. Jammer. Ik zal nog eens mijn ervaringen delen..
Tja, je deelt iets wat door de meeste niet op prijs gesteld wordt online, en die tijd dat je "getest" hebt heb jij het spel ook voor vele andere verpest....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Youp1e, er zijn andere fora waar men jouw stoere ervaringen met veel interesse zal lezen.Neem gelijk annonymuze met je mee. Hier houden wij er gewoon niet zo van. Ik zie alleen maar hoe figuren als jij zichzelf tegenspreken en een excuus zoeken om het hacken maar enigszins gerechtvaardigd te laten lijken. Gezond verstand en mapkennis, maar ondertussen toch maar even twee weken (!) een wallhackje gebruiken om te kijken hoe triest het allemaal wel niet is. En een lol dat je hebt gehad die twee weken. Maar het blijven klojo's.
En dan komt er straks een andere game, waar je even je kennis en skill in wilt verbeteren en pak je er weer even een wallhackje bij voor twee weken. Denk er daarna dan wel even aan dat je deze zogenaamde kennis op een bijzonder onrechtsvaardige manier hebt verkregen. "Goh wat heb ik toch skill."

Het gebruik van hacks is imho nooit en te nimmer te rechtvaardigen en zal altijd en zonder enige uitzondering vallen in de categorie KANSLOOS.

:r :') ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Youp1e schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 13:13:
Tja, eigen schuld 8)7 Je beseft je volgens mij niet dat je een ander zijn spelletje vergalt door gebruik te maken van cheats/hacks. Once a cheater, always a cheater.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvilWhiteDragon
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11-09 12:12
Royeboi schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 12:30:
[...]

Je weet zelf duidelijk niet hoe een game gemaakt wordt. Heb je überhaupt wel eens van een BETA gehoord?
Ben het met je eens, ik zeg ook niet dat de makers al vanaf het begin een hacker-vrije game kunnen garanderen, ik betwijfel alleen of EA wel genoeg toezicht houdt om dit soort dingen te voorkomen. Als er niet veel mensen klagen, en elke game wordt toch wel een financieel succes, waarom zou je dan nog alles wat in je macht ligt doen om te voorkomen dat mensen je game hacken? Binnen luttele dagen, als dat van te voren goed getest wordt door de eigen hackers op de game los te laten, kan er heus nog wel wat geblokkeerd worden.
Je weet ook dat vele hackers ook op de een of adnere manier de beta in handen krijgen? Dan hoeven ze nog niet eens online te kunnen, maar zolang ze in ieder geval ingame kunnen zijn ze al heel ver. Dan kunnen ze aan de slag met bv. de DirectX calls te gaan onderscheppen. Als ze vervolgens niets releasen totdat het spel gereleased is, kan er weinig gefixt worden. Daarna zal het op zijn minst een paar dagen en waarschijnlijker een aantal weken kosten voordat er een patch gereleased kan worden (cheat detecten + QA).
Het probleem is gewoon dat er altijd op een niveau gecheat kan worden, al is het maar een triggerbot.

LinkedIn
BlackIntel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvilWhiteDragon
Cartman! schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 14:12:
[...]

Tja, eigen schuld 8)7 Je beseft je volgens mij niet dat je een ander zijn spelletje vergalt door gebruik te maken van cheats/hacks. Once a cheater, always a cheater.
Precies, het is al moeilijk genoeg een cheater *GOED* op te sporen (dus dat je redelijk zeker van je zaak bent), dat je niet het risico gaat nemen en een "veroordeelde" cheater weer in je server laat. De kans is te groot dat hij nu slimmer is geworden en vervolgens niet meer met zekerheid te pakken is.

LinkedIn
BlackIntel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R.E.
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17:37
Ik speel veel L4D, daar heb je het ook niet veel, maar af en toe heb ik wel het vermoeden dat er aimbots worden gebruikt. Maar goed, voor mijzelf zit er al een paar 100 uur in en dan ben ik niet super goed of zo, maar ik schiet er ook wel eens wat uit de lucht. Om dan meteen daarna het comment te krijgen dat ik een cheater zou zijn.... Nou nee, ik wil niet het risico lopen op een steamban...

Ik ben wel eens zelf uit de lucht geschoten door iemand die met zijn rug naar mij toe stond, draait zich om en meteen een headshot, tja.... Dan schrijf ik meestal dat zijn aim skills te goed zijn voor mij en quit die server dan...

Cheaters zijn gewoon moeilijk te stoppen, het VAC is ook niet instant, meestal wat later, dus dat lost het op dat moment niet op.

Ik heb 1 keer gehad dat een admin no-clipping bij mij en hem zelf had aan gezet. Dat haalt toch ook echt heel de lol weg.....

Vette shit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er zijn altijd mensen die gamen te serieus nemen, ik ken er een paar, maar die verdienen hun zakgeld mee. Weet niet of het in jouw geval ook zo is(Frentik). Maar ja whatever, dat jij zo reageert moet je helemaal zelf weten.

Ik zie de reactie van Youp1e als een puber die een sigaretje opsteekt om puur het zelf te ervaren. En het kan een paar weken duren voordat je de volledige feeling ervan gekregen hebt. Dat iemand cheat, moet hij ook helemaal zelf weten.

Maar goed ,Frentik en de rest die zich ook eraan ergeren, Youp1e heeft het licht gezien en zal het nooit meer doen :P

Btw, ik weet niet hoe het nu met MOH zit. Maar in cod series zijn er rcon blockers. Dat betekent dat de admin niet meer kan inloggen op de server om iemand te bannen. Enige oplossing is dan alleen een restart. En aangezien dat MOH ook pb gebruikt(als ik het goed heb, heb alleen beta gespeeld) is dat ook te hacken.

Ik heb zelf met mijn clan een public server gehad op cod2, en ik kon niemand kicken of bannen. Later heb ik ontdekt dat het door rcon blockers komt. En dat maakt het wel erg lastig om cheaters van de servers te houden.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2010 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ach zoveel ben ik er nog niet tegen gekomen. en dan nog.
ik heb heel veel plezier aan cheaters doden ingame. hoe vaker ik je neer maai hoe leuker ik het vind en hoe waardeloos je cheats zijn als je nog dood gaat door normale spelers. _/-\o_

Peace en FU aan sjeeters

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2010 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Verwijderd schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 15:32:
Er zijn altijd mensen die gamen te serieus nemen, ik ken er een paar, maar die verdienen hun zakgeld mee. Weet niet of het in jouw geval ook zo is(Frentik). Maar ja whatever, dat jij zo reageert moet je helemaal zelf weten.
Nee hoor ik verdien er geen geld mee, ik doe het voor de lol maar dat snappen figuren zoals jij en Youp1e wsl toch niet. Maar vergelijk het maar met een normaal gezelschap spel, bv zoiets simpels als een potje kaarten. Als je daar de boel besodemieterd dan zal men je er ook uitgooien en in het vervolg niet meer met je willen spelen omdat je een spelbederver bent..
Ik zie de reactie van Youp1e als een puber die een sigaretje opsteekt om puur het zelf te ervaren. En het kan een paar weken duren voordat je de volledige feeling ervan gekregen hebt. Dat iemand cheat, moet hij ook helemaal zelf weten.
Een sigaretje om te proberen hebben we allemaal wsl wel gedaan, inclusief mijzelf, maar daar verpest je geen plezier van anderen mee. En als je dan toch zo graag een cheat wil proberen dan doe je dat lekker in een private server met andere hackvriendjes zodat iedereen weet waar ie aan toe is.
Maar goed ,Frentik en de rest die zich ook eraan ergeren, Youp1e heeft het licht gezien en zal het nooit meer doen :P
Net als jij zeker, jij bent eigenlijk nog een graadje erger dan Youp1e want jij gebruikt(e) hacks zelfs tijdens clanbase matches :r

edit: Oh je bent even oud als Youp1e, jullie wonen vlak bij elkaar en dat smiley gebruik in de zin hierboven doet mij vermoeden dat jullie elkaar kennen en waarschijnlijk samenspelen in dezelfde "clan". Zit ik in de buurt?

edit2: Goh, dit is toevallig niet jouw YT channel met een cod2 hackvideo en een favoriet WEP crack filmje, het blijft dus niet alleen bij games?

[ Voor 10% gewijzigd door Frentik op 27-10-2010 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Laatst online: 17:42
Om even als buitenstaander erin te komen, shooters >.<
En nu ontopic: cheaters verdienen een ban.

Kansloos hack's gebruiken omdat je niet kan winnen van anderen.
Kan het niet op een andere manier zien of het nu met een fps game is of wat anders cheaten = lame.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Overigens op competitie niveau lopen wel erg veel cheaters rond. Het is echt jammer hoeveel top spelers ooit betrapt zijn met cheaten vooral in de Wolfenstein ET community (een community site als crossfire.nu staat er vol van :( ).

Overigens zijn dit soort clanbase spelers zonder cheats ook heel erg goed maar zo'n wallhack geeft hen in clanbase matches net dat beetje voordeel :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-09 13:20
Tarkin schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 08:48:
Ik vind het trouwens wel grappig hoe sommigen hier reageren. Komaan, het is maar een spelletje! En dan nog, zolang het shootergenre al bestaat bestaan deze dingen al. Kom je regelmatig op dezelfde server dan weet je goed genoeg welke personen je niet serieus moet nemen. Eenmaal je met een hele server op die ene gaat beginnen zieken dan is hij ook wel snel weg hoor.

En aan de mensen die dit ooit gebruikt hebben, fijn dat je ermee gestopt bent, blijkbaar toch niet zo leuk als je verwacht had:)
het is wel een spelletje waar mensen 50-60 euro voor neertellen, voor mij reden genoeg om pissed off te zijn.

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Youp1e
Wel lachen dat Frentik (en anderen) achter alles wel iets zoekt. Nee jongen, je zit niet eens een heel klein beetje dichtbij. Ik voel me ook zeker niet geroepen om mezelf te gaan verdedigen hier, nergens voor nodig.
Verwijderd schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 14:03:

En dan komt er straks een andere game, waar je even je kennis en skill in wilt verbeteren en pak je er weer even een wallhackje bij voor twee weken. Denk er daarna dan wel even aan dat je deze zogenaamde kennis op een bijzonder onrechtsvaardige manier hebt verkregen. "Goh wat heb ik toch skill."
O ja joh. *paar smilies erachteraan*..

Begrijpend lezen blijft een kunst.

[ Voor 6% gewijzigd door Youp1e op 27-10-2010 17:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Youp1e schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 17:02:
Begrijpend lezen blijft een kunst.
Zonder cheats spelen ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Youp1e
Goed, het woord 'vroeger' heeft voor jou geen betekenis?

Hier staan m'n stats: http://www.gametracker.com/games/moh/stats/serotonine/

Niks speciaals, niks uitzonderlijks, maar ben er trots op, want hell yeah, ik heb lol in de game.

[ Voor 61% gewijzigd door Youp1e op 27-10-2010 17:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvilWhiteDragon

Btw, ik weet niet hoe het nu met MOH zit. Maar in cod series zijn er rcon blockers. Dat betekent dat de admin niet meer kan inloggen op de server om iemand te bannen. Enige oplossing is dan alleen een restart. En aangezien dat MOH ook pb gebruikt(als ik het goed heb, heb alleen beta gespeeld) is dat ook te hacken.

Ik heb zelf met mijn clan een public server gehad op cod2, en ik kon niemand kicken of bannen. Later heb ik ontdekt dat het door rcon blockers komt. En dat maakt het wel erg lastig om cheaters van de servers te houden.
Ik vermoed dat je die RCON blockers al kan omzeilen door een adere poort in te stellen op de server voor RCON, maar dat is een snelle gok. Sowieso zijn de meeste cheats van behoorlijk laag niveau, zowel technisch als op moreel vlak.
Youp1e schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 17:08:
Goed, het woord 'vroeger' heeft voor jou geen betekenis?

Hier staan m'n stats: http://www.gametracker.com/games/moh/stats/serotonine/

Niks speciaals, niks uitzonderlijks, maar ben er trots op, want hell yeah, ik heb lol in de game.
Principes waren jou in het verleden ook vreemd? Of moraal?

LinkedIn
BlackIntel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
Verwijderd schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 14:03:
Youp1e, er zijn andere fora waar men jouw stoere ervaringen met veel interesse zal lezen.Neem gelijk annonymuze met je mee. Hier houden wij er gewoon niet zo van.
Uhhh... spreek lekker voor jezelf. Ik keur cheaten niet goed, maar deze verhalen vind ik wel degelijk interessant.
Cartman! schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 14:12:
[...]
. Once a cheater, always a cheater.
Bullshit opmerking die kant nog wal raakt. Mensen worden ouder en veranderen. Iedereen doet weleens wat fout of dingen die niet mogen. Vind niet dat je mensen hun leven lang daar op kan afrekenen.
Verderf schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 16:56:
[...]

het is wel een spelletje waar mensen 50-60 euro voor neertellen, voor mij reden genoeg om pissed off te zijn.
En 50 euro is voor veel mensen (inclusief mijzelf ) veel geld. Maar als ik sommige reactie's hier zie, schrik ik wel.
Cheaten is natuurlijk flauw & not done maar sommige reactie's zijn zwaar overtrokken. Ik maak me eerlijk gezegd meer zorgen om sommige anti-cheaters dan de cheaters zelf... :+
Tarkin schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 08:48:
Ik vind het trouwens wel grappig hoe sommigen hier reageren. Komaan, het is maar een spelletje!
Helemaal mee eens.

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Zelf weten? Een ander zijn spel vergallen is het. Das iets overdreven zeggen dat ik jou een tik op je hoofd geef omdat ik me er beter van voel. Ik moet dat toch zelf weten, wat heb jij daar dan mee te maken? 8)7
edit: als aanvulling even: single player moet iedereen zeker zelf weten, het gaat mij puur om online cheating.
Bullshit opmerking die kant nog wal raakt. Mensen worden ouder en veranderen. Iedereen doet weleens wat fout of dingen die niet mogen. Vind niet dat je mensen hun leven lang daar op kan afrekenen.
Iemand mag z'n zuurverdiende geld nogmaals uitgeven voor een nieuwe CD key zou ik zeggen en als je het dan wel kan, prima. Gewoon zo'n key bannen bij detectie en dan heeft iemand dikke pech. Als het in je zit om te cheaten blijft het vaak gebeuren, blijkbaar mis je gewoon skills om het spel te spelen zoals het bedoeld is.
En 50 euro is voor veel mensen (inclusief mijzelf ) veel geld. Maar als ik sommige reactie's hier zie, schrik ik wel.
En jij vind t niet erg dat jij voor veel geld een game gekocht hebt die waardeloos is geworden omdat je niet meer fatsoenlijk het spel te spelen zoals het bedoeld is? Ik word daar oprecht boos van, een ander kiest er maar voor om de spelervaring van 31 anderen op de server te verzieken voor z'n eigen onkunde.

[ Voor 3% gewijzigd door Cartman! op 28-10-2010 10:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ChojinZ schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 08:50:
[...]
Mensen worden ouder en veranderen. Iedereen doet weleens wat fout of dingen die niet mogen. Vind niet dat je mensen hun leven lang daar op kan afrekenen.
Yep mee eens. Eens een dief is niet altijd een dief, zelf schrik ik ook wel een beetje van de reacties. Ik heb zelf met een paar ex-cheaters in een clan gespeeld en het was voor die jongens bijna onmogelijk om hun naam te zuiveren door reacties als bijv. once a cheater always a cheater. Erg jammer allemaal :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ChojinZ schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 08:50:
[...]
Uhhh... spreek lekker voor jezelf. Ik keur cheaten niet goed, maar deze verhalen vind ik wel degelijk interessant.
Ik spreek namens de meesten hier. En de paar verdwaalde kneuzen hier die het wél interessant vinden kunnen beter, zoals ik eerder al aangaf, een ander forum opzoeken. Ideale oplossing, hebben we geen last meer van elkaar.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 28-10-2010 10:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:12
Ik snap gewoon niet waarom je andermans plezier moet vergallen voor je eigen gewin. Woopie, je hebt iets betere stats, maar je verpest wel het game-uurtje dat iemand na zn werk of school even heeft. Wat mij betreft zou je dit soort gasten ook echt voor een jaar van alle online games mogen bannen.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmeerman
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 30-05 23:54
Verwijderd schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 10:17:
[...]

Ik spreek namens de meesten hier. En de paar verdwaalde kneuzen hier die het wél interessant vinden kunnen beter, zoals ik eerder al aangaf, een ander forum opzoeken. Ideale oplossing, hebben we geen last meer van elkaar.
Het is niks voor niks een forum, en een topic over cheaters. Nu ben ik het met je eens dat de mensen die ooit hebben gecheat, of nu nogsteeds doen, het hier niet moeten gaan idealiseren, maar er informatief over kunnen discussiëren moet volgens mij toch wel lukken.

Btw over die RCON block. Speel nogsteeds MOHAA, en daar hebben cheaters ook een soort van cheat waarbij RCON gebruik onmogelijk wordt gemaakt. Bij nader onderzoek bleek dat de cheaters een soort DDOS aanval op de server uitvoert op RCON, waardoor deze er uit wordt geslagen.

Nu is dit weer een hele andere type cheat, maar geeft toch aan, dat cheaters zich niet alleen bezig houden met aimbots/wallhacks etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maffiappie
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-09-2023
jmeerman schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 10:30:
[...]

Btw over die RCON block. Speel nogsteeds MOHAA, en daar hebben cheaters ook een soort van cheat waarbij RCON gebruik onmogelijk wordt gemaakt. Bij nader onderzoek bleek dat de cheaters een soort DDOS aanval op de server uitvoert op RCON, waardoor deze er uit wordt geslagen.

Nu is dit weer een hele andere type cheat, maar geeft toch aan, dat cheaters zich niet alleen bezig houden met aimbots/wallhacks etc.
Tjonge ik hoop dat ze dat niet op mijn server in BO doen, ik betaal er per slot van rekening wel voor :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrHarry
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 11-09 16:11
ik verwacht weinig van de BO eigen server gebeuren maar wellicht wordt ik nog op een goeie manier verrast. ik ga m iig niet bij release kopen. Speel 2 games waar ik nog geen cheater ben tegen gekomen en dat is wow en starcraft 2, en als ze het proberen dan wordt dr iig iets aan gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moreasy
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 28-05-2024

moreasy

Ik wilde het er in de adv. niet bij zetten maar god wat ben ik blij dat ik mijn versie van MW2 nog even snel heb kunnen verkopen. De laatste 40 potjes die ik heb gespeeld was er elk potje minimaal 1 soms meerdere cheaters bezig om het spel te verzieken. MISS XRAY met title REMOTE VIEWER bijvoorbeeld die een waanzinnig leuke wallhack/aimbot toepaste om iedereen het bloed onder de nagels vandaan te halen. Leuk, maar voor mij was de lol er wel vanaf.

Cheating sucks.

[ Voor 18% gewijzigd door PromoX op 28-10-2010 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 10:08:
[...]

Yep mee eens. Eens een dief is niet altijd een dief, zelf schrik ik ook wel een beetje van de reacties. Ik heb zelf met een paar ex-cheaters in een clan gespeeld en het was voor die jongens bijna onmogelijk om hun naam te zuiveren door reacties als bijv. once a cheater always a cheater. Erg jammer allemaal :(
Nieuwe nickname en niemand weet meer wie je bent, hoewel t nog steeds je eigen schuld is natuurlijk. Je was er zelf bij. Hopelijk hebben ze er van geleerd. Iemand die moedwillig een ander zijn game verpest die wordt uitgekotst, niet zo gek toch ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
Cartman! schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 10:01:
[...]

En jij vind t niet erg dat jij voor veel geld een game gekocht hebt die waardeloos is geworden omdat je niet meer fatsoenlijk het spel te spelen zoals het bedoeld is? Ik word daar oprecht boos van, een ander kiest er maar voor om de spelervaring van 31 anderen op de server te verzieken voor z'n eigen onkunde.
Waar heb ik gezegd dat ik dat niet erg vind? Ik heb meerdere malen aangegeven dat ik cheaters ook lame vind.
Maar om nu te roepen dat we mensen moeten gaan opknopen omdat je 50 euro kwijt bent gaat mij een beetje ver...
[...]

Ik spreek namens de meesten hier. En de paar verdwaalde kneuzen hier die het wél interessant vinden kunnen beter, zoals ik eerder al aangaf, een ander forum opzoeken.
Nee, dat doe je niet. Niemand heeft jou aangewezen tot spoke's person van GoT.

Daarnaast kan je mensen wel gaan beledigen (verdwaalde kneuzen) maar, buiten dat dat NIET toegestaan is op GoT, zegt het ook wat over jou manieren.
Jij kan je dan wel irriteren aan cheaters, ik irriteer me hier net zo hard aan de mensen die onbeschoft zijn en andere mensen uitmaken voor kneus.

En waarom een ander forum opzoeken? Dit topic is toch juist bedoelt voor zulke discussie's? Of wil je soms dat alle neuzen dezelfde kant opstaan en dat iedereen hetzelfde roept? Geloof me, zo bloed een topic als dit snel dood...
[...]

Ideale oplossing, hebben we geen last meer van elkaar.
Nogmaals, wie is die 'we'? Je spreekt niet namens heel de groep. Zoals uit een aantal reactie's in gebleken, sommige mensen vinden het wel degelijk interessant om te weten hoe het cheaten nu werkt.
jmeerman schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 10:30:
[...]

Het is niks voor niks een forum, en een topic over cheaters. Nu ben ik het met je eens dat de mensen die ooit hebben gecheat, of nu nogsteeds doen, het hier niet moeten gaan idealiseren, maar er informatief over kunnen discussiëren moet volgens mij toch wel lukken.
Helemaal mee eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
  • Laatst online: 07-06 11:39

Fid3lity

Spectre X

ChojinZ schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 11:40:

[...]
Nogmaals, wie is die 'we'? Je spreekt niet namens heel de groep. Zoals uit een aantal reactie's in gebleken, sommige mensen vinden het wel degelijk interessant om te weten hoe het cheaten nu werkt.
Als in "jij en wildcat", was dat nou zo moeilijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Laatst online: 17:42
kan altijd maar aan 1 ding denken met cheaters.
Zo van ik wil wel maar ik kan niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15:21

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

Het oneindige geroep : "Cheater" is anders ook zwaar irritant.
Ik speel al online FPS voor een jaar of 10.
Begonnen met Q3A en toen RTCW etc etc etc, nooit heb ik de neiging gehad om te cheaten.
Wat echter mij wel vaker overkomt en nu dus ook in MoH(X360), is zoals gisteren bijvoorbeeld, dat ik een k/d haal van 45/3 en dat ik dan meteen uitgemaakt word voor cheater (op de x360 nogmaals! :S)

KPN - Vodafone Ziggo Partner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ChojinZ schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 11:40:
[...]

Nee, dat doe je niet. Niemand heeft jou aangewezen tot spoke's person van GoT.

Daarnaast kan je mensen wel gaan beledigen (verdwaalde kneuzen) maar, buiten dat dat NIET toegestaan is op GoT, zegt het ook wat over jou manieren.
Jij kan je dan wel irriteren aan cheaters, ik irriteer me hier net zo hard aan de mensen die onbeschoft zijn en andere mensen uitmaken voor kneus.

En waarom een ander forum opzoeken? Dit topic is toch juist bedoelt voor zulke discussie's? Of wil je soms dat alle neuzen dezelfde kant opstaan en dat iedereen hetzelfde roept? Geloof me, zo bloed een topic als dit snel dood...
Lezen is moelijk he? Ik zeg ook helemaal niet dat ik namens iedereen spreek maar namens de meesten omdat dit gewoon in mijn ogen zo is. Dit is nu wat ik bedoel. We hebben hier een heftige discussie met elkaar omdat de meesten hier niet van cheaten houden en er ook helemaal niks van willen weten. En er zijn er een paar die dat wél willen en dat botst. Tuurlijk kunnen we hier over door blijven gaan maar als je daar geen zin in hebt, zijn er vast fora waar je beter op je plek bent. Wil je wél met mij en anderen eindeloos door blijven gaan hierover, dan blijf je lekker hier. Het is maar net waar je zin in hebt. Ik zal mijn mening er niet door veranderen. Dus kom maar met je reactie, dan zal ik de mijne ook weer herhalen, tot in het oneindige.
En wat betreft mijn taalgebruik, ik vind het wel meevallen maar ja, het beestje bij z'n naampje noemen komt bij sommigen blijkbaar hard aan. Maar goed, ik zal in het vervolg wat voorzichtiger omgaan met mensen die blijkbaar erg snel beledigd zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cartman! schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 11:13:
[...]

Nieuwe nickname en niemand weet meer wie je bent, hoewel t nog steeds je eigen schuld is natuurlijk. Je was er zelf bij. Hopelijk hebben ze er van geleerd. Iemand die moedwillig een ander zijn game verpest die wordt uitgekotst, niet zo gek toch ook?
Als jij al een paar jaar met dezelfde nickname gespeeld hebt, ben je een beetje verbonden met die community. Of is het now MOH of cod of iets anders. Je hebt altijd samen met je vrienden met dezelfde nickname gespeeld, en een nieuwe nickname maken is niet altijd leuk. Sommige mensen zijn best bekend van hun nickname of clantag.

Met zo een nickname of clantag kun je niet voor een noob of cheater uitgemaakt worden. Of juist wel, er zijn genoeg clantags die ik onmiddelijk herken als noobs of cheaters.

Als EA of Activision het echt willen, kunnen ze makkelijk van cheaters af. Door elke dag pb te updaten, ook al is het maar een kleine vernadering van algoritme/code. Als cheaters gebanned worden door Punkbuster of een andere Anticheat, zijn ze hun cdkey kwijt. Ze moeten weer cdkeys kopen, daarom is er eens in paar weken een banwave door updates.

ps. @ Frentik , ik doe niet eens de moeite om daar op in te gaan. 8)7

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 28-10-2010 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
Blue-Tiger schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 11:42:
[...]

Als in "jij en wildcat", was dat nou zo moeilijk?
Blijkbaar is dat moeilijk ja, want jij snapt het namelijk niet helemaal. De 'we' had namelijk betrekking op de anti cheaters. Niet op mij of wildcat. ;)
Spreek je uit ervaring? :+

Ik beweer nergens in mijn post van 11:40 dat jij namens iedereen spreekt. Het enige wat ik zeg is dat niemand jou heeft aangewezen als spokes person.
Zolang niemand jou toestemming verleend om namens hem te spreken kan je ook niet roepen dat je namens een groep of persoon spreekt.
Dus ja, lezen is voor sommige mensen blijkbaar lastig...
Verwijderd schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 12:14:
[...]

omdat de meesten hier niet van cheaten houden en er ook helemaal niks van willen weten. En er zijn er een paar die dat wél willen en dat botst.
Ja, en daar is helemaal niets mis mee. Zolang je de discussie's maar op niveau houdt en niet elkaar gaat zitten beledigen. Maar dat gebeurt nu niet. Integendeel. De 1 roept dat we cheaters moeten lynchen, de ander wordt grof en gaat mensen beledigen. 8)7
Verwijderd schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 12:14:
[...]

Maar goed, ik zal in het vervolg wat voorzichtiger omgaan met mensen die blijkbaar erg snel beledigd zijn.
erg snel beledigd zijn? Misschien ligt het wel aan jou. Misschien heb jij wel niet door dat wat je zegt, not done is.

Wat nu als je op straat loopt en je noemt een wilde vreemde een 'verdwaalde kneus' ? Grote kans dat je een flinke stomp krijgt. Maar hier internet is dezelfde belediging ineens niets waard en moeten mensen zich niet aanstellen of snel beledigd voelen. Lol, sure dude...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 12:17:
[...]

Als jij al een paar jaar met dezelfde nickname gespeeld hebt, ben je een beetje verbonden met die community. Of is het now MOH of cod of iets anders. Je hebt altijd samen met je vrienden met dezelfde nickname gespeeld, en een nieuwe nickname maken is niet altijd leuk. Sommige mensen zijn best bekend van hun nickname of clantag.
Ik herhaal mezelf maar: eigen schuld, dikke bult. Je was er zelf bij om je nickname te grabbel te gooien.
Met zo een nickname of clantag kun je niet voor een noob of cheater uitgemaakt worden. Of juist wel, er zijn genoeg clantags die ik onmiddelijk herken als noobs of cheaters.
En die gasten neem je dan toch ook niet meer serieus? Of ga jij gerust een clanmatch aan met cheaters terwijl je eerlijk zit te spelen?
Als EA of Activision het echt willen, kunnen ze makkelijk van cheaters af. Door elke dag pb te updaten, ook al is het maar een kleine vernadering van algoritme/code. Als cheaters gebanned worden door Punkbuster of een andere Anticheat, zijn ze hun cdkey kwijt. Ze moeten weer cdkeys kopen, daarom is er eens in paar weken een banwave door updates.
We kunnen ook van cheaters afkomen als die cheaters zich beseffen dat ze een online community kapot maken door hun achterlijke gedrag. Veel makkelijker. Ik heb liever dat de fabrikanten extra DLC maken ipv. de hele dag achter een stel kinderen met cheats aan te lopen om het te dichten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:25

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Mektheb schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 11:47:
kan altijd maar aan 1 ding denken met cheaters.
Zo van ik wil wel maar ik kan niet.
Of gewoon de rest enorm irriteren, puur voor de fun ervan :P

En dan is het niets anders dan gebruik maken van bepaalde exploits, want zelfs onze 'heilige' anti-cheaters kunnen nooit zeggen dat ze zelfs nooit een glitch of exploit hebben misbruikt ;)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ChojinZ schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 12:54:
[...]
Spreek je uit ervaring? :+

Ik beweer nergens in mijn post van 11:40 dat jij namens iedereen spreekt. Het enige wat ik zeg is dat niemand jou heeft aangewezen als spokes person.
Zolang niemand jou toestemming verleend om namens hem te spreken kan je ook niet roepen dat je namens een groep of persoon spreekt.
Dus ja, lezen is voor sommige mensen blijkbaar lastig...

erg snel beledigd zijn? Misschien ligt het wel aan jou. Misschien heb jij wel niet door dat wat je zegt, not done is.

Wat nu als je op straat loopt en je noemt een wilde vreemde een 'verdwaalde kneus' ? Grote kans dat je een flinke stomp krijgt. Maar hier internet is dezelfde belediging ineens niets waard en moeten mensen zich niet aanstellen of snel beledigd voelen. Lol, sure dude...
OK, we gaan dus lekker door met deze discussie, prima :)

Toestemming vragen om namens iemand te spreken? Zeg, het gaat er hier niet zo officieel en stijf aan toe dat er toestemming gevraagd moet worden om iets te mogen zeggen. Ik denk dat er niemand van wakker ligt dat ik namens "de meesten" zou spreken, behalve jij dan. Maak er niet zo'n punt van.

Jouw vergelijking met wild vreemden aanspreken slaat totaal nergens op. Als ik geen reden heb om iemand aan te spreken dan doe ik dat ook niet. Alsof ik hier op GoT een topic zou openen en iedereen daarin random kneuzen zou gaan noemen. :') Ik heb natuurlijk een reden om iemand ergens op aan te spreken. En ja, het zal dan wel aan mij liggen dat ik het niet te ver vind gaan of beledigend. Blijkbaar kan ik wat meer hebben. Maar nogmaals, ik zal er in het vervolg op letten. Niet dat ik er iets van terugneem maar dan doet het tenminste niet zo zeer meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moreasy
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 28-05-2024

moreasy

SinergyX schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 13:01:
[...]

Ja leuk, anderen irriteren omdat je zelf niet genoeg skills hebt om het spel normaal te spelen.
Moet ik hier nog scheldwoorden aan toevoegen of snap je het zo wel?

Cheating sucks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
Verwijderd schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 13:09:
[...]

OK, we gaan dus lekker door met deze discussie, prima :)

Toestemming vragen om namens iemand te spreken? Zeg, het gaat er hier niet zo officieel en stijf aan toe dat er toestemming gevraagd moet worden om iets te mogen zeggen. Ik denk dat er niemand van wakker ligt dat ik namens "de meesten" zou spreken, behalve jij dan. Maak er niet zo'n punt van.
Tuurlijk hoef je geen toestemming te vragen. Maar roepen dat je een groep vertegenwoordigd terwijl niemand je binnen die groep je heeft aangewezen als spokes person zorgt ervoor dat je geloofwaardigheid nogal daalt. Als jij wil blijven roepen dat jij namens een hele grote groep praat, mij best. Ik zal je dan echter niet meer serieus nemen. ;)
[...]

Jouw vergelijking met wild vreemden aanspreken slaat totaal nergens op. Als ik geen reden heb om iemand aan te spreken dan doe ik dat ook niet. Alsof ik hier op GoT een topic zou openen en iedereen daarin random kneuzen zou gaan noemen. :') Ik heb natuurlijk een reden om iemand ergens op aan te spreken. En ja, het zal dan wel aan mij liggen dat ik het niet te ver vind gaan of beledigend. Blijkbaar kan ik wat meer hebben. Maar nogmaals, ik zal er in het vervolg op letten. Niet dat ik er iets van terugneem maar dan doet het tenminste niet zo zeer meer.
Je had ook geen rede om mij aan te spreken. Toch noem je mij een kneus omdat ik interesse toon in de 'cheatscene" terwijl ik me nog nooit heb schuldig gemaakt aan cheaten.
[...]
Niet dat ik er iets van terugneem maar dan doet het tenminste niet zo zeer meer.
En nog steeds snap je mijn punt niet. Als je een volwassen discussie wil voeren moet je niet zulke opmerkingen maken. Hoe moeilijk is dat nou om te begrijpen? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
[...]

En dan is het niets anders dan gebruik maken van bepaalde exploits, want zelfs onze 'heilige' anti-cheaters kunnen nooit zeggen dat ze zelfs nooit een glitch of exploit hebben misbruikt ;)
Goed punt.
Cheaters moeten gestenigd & gelynched worden, maar af en toe ff glitchen (ook als is het maar voor de fun) moet kunnen. Hoe bedoel je hypocriet... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

moreasy schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 13:11:
Ja leuk, anderen irriteren omdat je zelf niet genoeg skills hebt om het spel normaal te spelen.
Moet ik hier nog scheldwoorden aan toevoegen of snap je het zo wel?

Cheating sucks.
Skills hebben niets te maken met het pesten van anderen.

Ik snap best dat jij een gruwelijk hekel hebt aan cheaters, maar ik ben geen moraalriddertje die de schijn probeert te wekken dat ik nooit iets 'niet goed' heb gedaan in mijn game-leven, ik cheat, ik exploit en ik speel ook gewoon eerlijk, ondanks dat je niet goed kan praten wat ze doen/hebben gedaan, is zo'n hele groep over 1 kam scheren weer de andere kant van het verhaal.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
[...]

Ik heb nog nooit een glitch of exploit gebruikt. Ik zou niet eens weten hoe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
[...]

Dat is natuurlijk nog triester dan het voor je eigen gewin doen. Lekker iemand z'n vrije tijd verzieken, leuk joh :{
Absoluut kan ik dat zeggen, ik heb nooit in een multiplayer game cheats of exploits gebruikt. Waarom lijkt me meer dan duidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
SinergyX schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 13:37:
[...]

Ik snap best dat jij een gruwelijk hekel hebt aan cheaters, maar ik ben geen moraalriddertje die de schijn probeert te wekken dat ik nooit iets 'niet goed' heb gedaan in mijn game-leven, ik cheat, ik exploit en ik speel ook gewoon eerlijk, ondanks dat je niet goed kan praten wat ze doen/hebben gedaan, is zo'n hele groep over 1 kam scheren weer de andere kant van het verhaal.
Dat vind ik ook best jammer in deze discussie. Als je niet mee doet aan het veroordelen van cheaters gaat men er meteen uit dat je het goed keurt of dat je zelf een cheater bent.

Sommige mensen stellen het hier te zwart-wit.
Je hebt incidentele cheaters die voor een halve dag cheat installeren om te kijken hoe het werkt en vervolgens de cheat verwijderen en er nooit meer naar om kijken.
Je hebt ook cheaters die het stelselmatig doen en niet anders kunnen dan spelen met cheats.

Mijns inziens zijn dat 2 totaal verschillende groepen. En toch worden deze 2 groepen door veel mensen over 1 kam geschoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gammort
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18-01 14:34
Heb je meteen een voordeel van console games boven PC games, wel jammer dat het zo moet gaan. Maar tegenwoordig valt er zelfs op de consoles te cheaten.. helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:44

beany

Meeheheheheh

ChojinZ schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 13:57:
[...]

Dat vind ik ook best jammer in deze discussie. Als je niet mee doet aan het veroordelen van cheaters gaat men er meteen uit dat je het goed keurt of dat je zelf een cheater bent.

Je hebt incidentele cheaters die voor een halve dag cheat installeren om te kijken hoe het werkt en vervolgens de cheat verwijderen en er nooit meer naar om kijken.
Je hebt ook cheaters die het stelselmatig doen en niet anders kunnen dan spelen met cheats.

Mijns inziens zijn dat 2 totaal verschillende groepen. En toch worden deze 2 groepen door veel mensen over 1 kam geschoren.
En terecht dat ze over 1 kam geschoren worden.

Wat heb ik er mee te schaften dat als ik aan het spelen ben en cheater zie(last van heb), of die de cheat al maanden gebruikt wordt of nu toevallig eenmalig voor een half uurtje :?

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theck88
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-09 13:05

Theck88

If it's hard just KISS!

Het is toch heel simpel?

Cheaten hoort niet. Daar moet je niet meer woorden over vuil maken, punt uit!

My computer once beat me at chess, but it was no match for me in kickboxing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
beany schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 14:01:
[...]

En terecht dat ze over 1 kam geschoren worden.

Wat heb ik er mee te schaften dat als ik aan het spelen ben en cheater zie(last van heb), of die de cheat al maanden gebruikt wordt of nu toevallig eenmalig voor een half uurtje :?
En dat bedoel ik dus met zwart-wit kijken.

Er zit een behoorlijk groot verschil tussen iemand die eenmalig de fout in gaat en iemand die structureel loopt valt te spelen.

Voor jou als slachtoffer zijnde blijft het natuurlijk vervelend. Dat ben ik met je eens... ;)
ThijsPothoff schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 14:04:
Het is toch heel simpel?

Cheaten hoort niet. Daar moet je niet meer woorden over vuil maken, punt uit!
Topic dan maar sluiten? :>

[ Voor 17% gewijzigd door ChojinZ op 28-10-2010 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ChojinZ schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 13:34:
[...]
Goed punt.
Cheaters moeten gestenigd & gelynched worden, maar af en toe ff glitchen (ook als is het maar voor de fun) moet kunnen. Hoe bedoel je hypocriet... ;)
Glitches en exploits zijn iets heel anders dan cheats. Als er iets niet klopt in een game kan ik daar niks aan doen. Moet ik dan het hele spel maar niet meer spelen? Ik heb in ieder geval nooit bewust een glitch misbruikt. Een cheat daarentegen gaan gebruiken..... ach, laat ook maar, waarom zou ik hier nog verder over gaan met jou? Donder alsjeblieft op met je "hypocriet"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
ChojinZ schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 13:57:
[...]

Alsof jij door hebt of een cheater cheat "om te kijken hoe het werkt", of dit stelselmatig doet. Alsof dat ook maar ene fuck uitmaakt. De eerlijke speler ziet een cheater, that's it.

Voor mij is dit gewoon een en dezelfde groep hoor.
Verwijderd schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 14:09:
[...]

Glitches en exploits zijn iets heel anders dan cheats. Als er iets niet klopt in een game kan ik daar niks aan doen. Moet ik dan het hele spel maar niet meer spelen? Ik heb in ieder geval nooit bewust een glitch misbruikt. Een cheat daarentegen gaan gebruiken..... ach, laat ook maar, waarom zou ik hier nog verder over gaan met jou? Donder alsjeblieft op met je "hypocriet"
Een sniper die in MW2 tijdens een potje op Fuel de hele tijd ligt te campen in die rots, is voor mij gewoon smerige cheater hoor.

[ Voor 24% gewijzigd door bram1984 op 28-10-2010 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theck88

Theck88

If it's hard just KISS!

Lijkt mij een goed plan om het topic te sluiten, zo ontstaan er alleen maar gefrustreerde mensen die hun gelijk proberen te halen.

Cheaten hoort niet, moet je dan hier een eindeloze welles/nietes discussie over gaan voeren? Daarnaast wat voegt het voor een waarde toe aan het geheel? Iedereen weet dat het niet hoort.

[ Voor 26% gewijzigd door Theck88 op 28-10-2010 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
[...]

ach, laat ook maar, waarom zou ik hier nog verder over gaan met jou?
Waarom reageer je dan?
[...]

Donder alsjeblieft op met je "hypocriet"
Toemaar, dat zijn sterke woorden. Ik dacht dat je meer rekening met me zou houden. Je weet toch, ik ben nogal snel gekwetst. :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:44

beany

Meeheheheheh

ChojinZ schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 14:08:
[...]

En dat bedoel ik dus met zwart-wit kijken.

Er zit een behoorlijk groot verschil tussen iemand die eenmalig de fout in gaat en iemand die structureel loopt valt te spelen.

Voor jou als slachtoffer zijnde blijft het natuurlijk vervelend. Dat ben ik met je eens... ;)
Ik zie het verschil niet ingame, en dus scheer ik ze allemaal over 1 kam. Sterker nog: ook al 'probeert' iemand het maar voor een half uurtje, het wordt bewust gedaan. Voor mij al reden genoeg om geen onderscheid te maken.

Als ze het perse willen proberen, laat ze dan een eigen private match met wat vrienden starten. Kunnen ze daar prutsen zonder mij lastig te vallen!

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bram1984 schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 14:10:
[...]
Een sniper die in MW2 tijdens een potje op Fuel de hele tijd ligt te campen in die rots, is voor mij gewoon smerige cheater hoor.
OK, dit is een voorbeeld van een ernstige glitch maar het gebeurt idd wel degelijk. Dit is een smerige manier van "spelen" dat wel. Deze misbruiken glitches dus wel bewust. Zelf doe ik dat niet, ik zou tenminste niet weten of en wanneer ik een glitch heb misbruikt. Ik ben er ondertussen ook wel voorstander voor om dit topic te sluiten. Ik raak toch eerder vermoeid hierdoor dan ik had verwacht. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
[...]

Alsof jij door hebt of een cheater cheat "om te kijken hoe het werkt", of dit stelselmatig doet. Alsof dat ook maar ene fuck uitmaakt. De eerlijke speler ziet een cheater, that's it.

En daarom zei ik ook: als slachtoffer zijnde blijft het klote. Ongeacht of het een incidentele cheater of stelselmatige cheater is. ;)
[...]

En voor mij dus niet. Maar daar is niets mis mee. Zoveel mensen, zoveel meningen, toch?!

Uhhh... voor mij ook! Ik vind glitchen in een stuk steen en vervolgens 76-3 spelen ook cheaten. Ook al heb je hier geen extra software voor hoeven installeren het blijft valsspelen.
ThijsPothoff schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 14:13:
[...]

Lijkt mij een goed plan om het topic te sluiten, zo ontstaan er alleen maar gefrustreerde mensen die hun gelijk proberen te halen.

Cheaten hoort niet, moet je dan hier een eindeloze welles/nietes discussie over gaan voeren? Daarnaast wat voegt het voor een waarde toe aan het geheel? Iedereen weet dat het niet hoort.
Cheaten hoort niet en is idd irritant. Ikzelf ben er ook op tegen. Maar dit topic geeft wel mooi inzicht hoe het cheaten nu werkt. Zo wist ik niet dat er betaalbare cheats waren. Ook wist in niet precies wat de beweeg redenen waren voor het cheaten. Dat is nu dus wel helder geworden.
Wat dat betreft is het topic wel nuttig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ChojinZ schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 14:13:
[...]

Waarom reageer je dan?

...

Toemaar, dat zijn sterke woorden. Ik dacht dat je meer rekening met me zou houden. Je weet toch, ik ben nogal snel gekwetst. :>
Om aan te geven dat jouw opmerking mbt glitches en exploits wederom nergens op slaan. Dat jij schijnbaar niet begrijpt dat je dit niet helemaal met cheaten kan vergelijken. Behalve het voorbeeld van bram1984. Glitches zitten in het spel, kun je niet altijd omheen. Velen gebruiken het onbewust. Pfff, nu probeer ik het alsnog toe te lichten. Ik denk dat je vast wel snel een reactie zal plaatsen waaruit blijkt dat je het ook hier niet mee eens bent.

OK, ik zal nóg meer rekening met je houden dan dat ik al deed. :)

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 28-10-2010 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theck88

Theck88

If it's hard just KISS!

ChojinZ schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 14:23:
Cheaten hoort niet en is idd irritant. Ikzelf ben er ook op tegen. Maar dit topic geeft wel mooi inzicht hoe het cheaten nu werkt. Zo wist ik niet dat er betaalbare cheats waren. Ook wist in niet precies wat de beweeg redenen waren voor het cheaten. Dat is nu dus wel helder geworden.
Wat dat betreft is het topic wel nuttig.
En wat ga je nu met deze informatie en tegen het cheaten doen dan nu het duidelijk is?

Je kunt er niks mee, daarom is het van geen toegevoegde waarde. Leuk om te weten, maar meer ook niet. Daarnaast heb je Google en type daar eens wat in en je hebt zoveel hits te pakken dat je nog uren zoet bent.

Daarnaast zijn de beweegredenen vanaf het begin af aan al bekend: winnen op een niet eerlijke manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

En hier zit nu de grap. Waar trek je de grens van cheaten/exploits/glichting en gewoon simpel gebruik maken van de spel elementen?

Als er in een shooter een sniper de hele match lang op 1 moeilijk te zien plekje ligt, maar volledig binnen de normale werking van het spel (WAI), is die persoon een loser, lame en heeft geen leven (en overige verwensingen aan ziektes en z'n moeder).

Toch speelt hij 'eerlijk' het spelletje, dat het helaas niet aansluit bij jou/jullie vorm van sportiviteit geeft geen enkel recht om deze persoon dan te voorzien van de schijnbaar nodige verwensingen.

En dan kan je zeker spreken van hypocriet, als meneer de 'sniper' het complete scheldwoordenboek uit richting de cheater, terwijl hij zelf dus volgens het 'algemene sportieve principe' ook niet al te netjes speelt. En het is net zo hypocriet om te praten over zulke cheaters, als je zelf de unlock codes in Tomb Raider gebruikt voor Godmode, of de Fifa2011 Virtual Pro wereldklasse-flut-team truc. Het enige verschil is eigen gebruik en online gebruik, maar als ook elke reden achter cheaten (fun, skills of irritatie) niet uitmaakt waarom ze cheaten, waarom zou het dan uitmaken of je dit singleplayer of multiplayer gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11-09 22:33
[...]
Dat is hetzelfde als zeggen dat botsen in een racegame verboden is omdat dat ook cheaten is 8)7. Nee, zoiets zit (bewust) in het spel ingebouwd en kan desgewenst door de maker gepatcht worden. Daarnaast, als je zo iemand weet te vinden en toch zo goed bent, kun je hem toch neerschieten voordat ie jou heeft geraakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
Verwijderd schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 14:25:
[...]

Om aan te geven dat jouw opmerking mbt glitches en exploits wederom nergens op slaan. Dat jij schijnbaar niet begrijpt dat je dit niet helemaal met cheaten kan vergelijken. Behalve het voorbeeld van bram1984. Glitches zitten in het spel, kun je niet altijd omheen. Velen gebruiken het onbewust. Pfff, nu probeer ik het alsnog toe te lichten. Ik denk dat je vast wel snel een reactie zal plaatsen waaruit blijkt dat je het ook hier niet mee eens bent.

OK, ik zal nóg meer rekening met je houden dan dat ik al deed. :)
Jij weet ook niet wat je wil he?! Eerst wel me me praten, dan weer niet, en dan weer wel.
Het zelfde geldt voor je beledigingen. Eerst roepen dat je het niet meer doet, dan alsnog mensen beledigen, en dan vervolgens weer roepen dat je het niet meer zal doen.

Sorry goos, maar je hebt op verschillende manieren laten zien dat een normale, volwassen discussie met jou niet mogelijk is. Ik ben klaar met je en zal dus ook vanaf nu negeren.

Adios! :>
ThijsPothoff schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 14:30:
[...]

En wat ga je nu met deze informatie en tegen het cheaten doen dan nu het duidelijk is?

Je kunt er niks mee, daarom is het van geen toegevoegde waarde. Leuk om te weten, maar meer ook niet. Daarnaast heb je Google en type daar eens wat in en je hebt zoveel hits te pakken dat je nog uren zoet bent.
Niets. Maar dat wil nog niet zeggen dat ik de materie niet interessant vind. Er lopen hier op GoT wel meer topic's die volgens jou definitie geen toegevoegde waarde hebben. Maar toch worden zulke topic's toegelaten en zijn er zat mensen die hier geinteresseerd zijn.
ThijsPothoff schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 14:30:
[...]

.

Daarnaast zijn de beweegredenen vanaf het begin af aan al bekend: winnen op een niet eerlijke manier.
Dat dacht ik dus ook. Totdat SinergyX riep dat er dus ook mensen zijn die het gewoon doen om te treiteren. Iets waar ik zelf nooit bij had stil gestaan...

Willen winnen is dus niet de enige beweegredenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmeerman
SinergyX schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 14:36:
[...]
En dan kan je zeker spreken van hypocriet, als meneer de 'sniper' het complete scheldwoordenboek uit richting de cheater, terwijl hij zelf dus volgens het 'algemene sportieve principe' ook niet al te netjes speelt. En het is net zo hypocriet om te praten over zulke cheaters, als je zelf de unlock codes in Tomb Raider gebruikt voor Godmode, of de Fifa2011 Virtual Pro wereldklasse-flut-team truc. Het enige verschil is eigen gebruik en online gebruik, maar als ook elke reden achter cheaten (fun, skills of irritatie) niet uitmaakt waarom ze cheaten, waarom zou het dan uitmaken of je dit singleplayer of multiplayer gebruikt?
Met een klein verschil dat je de ervaring van andere mensen beïnvloed (vaak in negatieve zin) als je MP speelt en SP alleen je eigen spel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ChojinZ schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 14:42:
[...]

Jij weet ook niet wat je wil he?! Eerst wel me me praten, dan weer niet, en dan weer wel.
Het zelfde geldt voor je beledigingen. Eerst roepen dat je het niet meer doet, dan alsnog mensen beledigen, en dan vervolgens weer roepen dat je het niet meer zal doen.

Sorry goos, maar je hebt op verschillende manieren laten zien dat een normale, volwassen discussie met jou niet mogelijk is. Ik ben klaar met je en zal dus ook vanaf nu negeren.

Adios! :>
Doe eens niet zo zielig man! (of is dit ook al beledigend?) Ik beledig helemaal niet! Dat jij dat zo voelt is jouw probleem, niets gewend :N
Nee jij hebt helemaal laten blijken een volwassen discussie te kunnen voeren jongen, helemaal d:)b Ik hoop één ding... dat je je aan je woord houdt en idd niet meer zal reageren, dan doe ik dat ook niet meer en dan is onze discussie bij deze beëindigd. Nog een fijne dag verder, dat meen ik oprecht :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theck88

Theck88

If it's hard just KISS!

Chill, dan kan dit topic ook gesloten worden. Alle doelen zijn behaald! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

Oooh oh oh oh... Kinders, kinders toch... :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
alex3305 schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 14:39:
[...]

Dat is hetzelfde als zeggen dat botsen in een racegame verboden is omdat dat ook cheaten is 8)7. Nee, zoiets zit (bewust) in het spel ingebouwd en kan desgewenst door de maker gepatcht worden. Daarnaast, als je zo iemand weet te vinden en toch zo goed bent, kun je hem toch neerschieten voordat ie jou heeft geraakt.
Wat zeg jij nou? Dus IW heeft een grote steen in een map geplaatst, waar je letterlijk "in" kunt, waardoor niemand jou ziet, maar jij wel alles ziet. En dat hebben ze erin gebouwd? Ik weet niet of we het over dezelfde steen hebben hoor (hoewel ik er maar één ken op Fuel), maar dit is gewoon een vette programmeerfout, waar nooit iets aan gedaan is. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

Hij heeft het toch over botsen? Da's geen glitch als een steen waar je letterlijk in kunt IMHO!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

jmeerman schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 14:53:
Met een klein verschil dat je de ervaring van andere mensen beïnvloed (vaak in negatieve zin) als je MP speelt en SP alleen je eigen spel?
Natuurlijk, daar zit ook vaak de grens tussen 'moet jij weten' of 'OMG BANNEN DIE $#&*(#$!'.

Maar het blijft opmerkelijk dat er intieel wordt gezegt dat het 'kansloos' is om te cheaten, ongeacht de reden, maar daarna wel een uitzondering maken wanneer dit enkel offline wordt gedaan. Dan kan je al vrij simpel zeggen dat de opmerkingen 'cheaten is fout, punt' al de kortzichtig zijn en er dus genoeg 'maar, als en stel' kanttekeningen zijn.

Glitches en exploits worden veelal misbruikt om maar genoeg reacties te krijgen zodat de developer ook daadwerkelijk het zooitje gaat fixen. Maar zo zijn er ook absoluut genoeg mensen die exploits/glitches gebruiken puur voor eigen gewin. Zelf heb ik een game gespeeld waar ze tot 4 jaar lang een exploit hebben laten zitten (archers konden jou raken vanaf een berg, maar jij hun niet), uiteindelijk oplossing was geen fix ingame, maar een 'EULA regel' dat als een GM jou ingame daar zag, je een ban kreeg. Resultaat, de exploit was nu echt bekend en werd alleen maar op nóg grotere schaal gebruikt.

Cheaten (daarmee bedoel ik ook glitchen/exploiten) etc is niet goed te praten, maar imho motiveert het de makers wel om de game te blijven ontwikkelen, zodat ook sportieve spelers een doorontwikkeld spel kunnen spelen.

[ Voor 4% gewijzigd door SinergyX op 28-10-2010 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Blue-Tiger schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 15:05:
Hij heeft het toch over botsen? Da's geen glitch als een steen waar je letterlijk in kunt IMHO!
Mischien heb je z'n post niet volledig of verkeerd gelezen. Hij vergelijkt die steen met botsen (wat overigens geen programmeer fout is, en daarnaast een vergelijking is die ik niet helemaal begrijp, maar goed), en vervolgens zegt hij er het volgende over:
Nee, zoiets zit (bewust) in het spel ingebouwd

[ Voor 6% gewijzigd door bram1984 op 28-10-2010 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is wel zo triest om te gaan bannen om exploits en glitches. Imho zit het gewoon op dat moment in het spel en mag je er gebruik van maken. Als de dev's het zo niet bedoeld hebben moet zij dat maar oplossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:02
Ik volg de discussie nu al even, en wilde toch even iets toevoegen. Naar mijn mening is er een duidelijk verschil tussen cheaten en glitchen:

- Cheaten is het gebruik maken van externe hulpmiddelen om je een oneerlijk voordeel ten opzichte van andere spelers te geven.
- Glitchen is het doelmatig gebruik maken van een fout in een spel om een voordeel ten opzichte van andere spelers te krijgen.

Cheaters mogen van mij gelijk geband worden. Een uurtje, een dag of stelselmatig maakt niet uit. Je installeert en gebruikt ze willens en wetens. Je had er ook voor kunnen kiezen om ze op een private server uit te proberen of lokaal op je PC, maar je gaat er zelf mee on-line naar een publieke server. "Om een keertje uit te proberen" is dus een kutsmoes eersteklas :)

Glitchers zijn (naar mijn mening) lame, maar doen in essentie niets verkeerds. Als ze geband worden van een server door de admin(s) kan ik daar goed in komen en hebben ze nog gelijk ook. Ik neem het vooral de ontwikkelaar zeer kwalijk als die daar niets aan doet en binnen redelijke tijd patcht. (Infinity Ward met MW2 als goed voorbeeld)

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmeerman
SinergyX schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 15:16:
[...]

Natuurlijk, daar zit ook vaak de grens tussen 'moet jij weten' of 'OMG BANNEN DIE $#&*(#$!'.

Maar het blijft opmerkelijk dat er intieel wordt gezegt dat het 'kansloos' is om te cheaten, ongeacht de reden, maar daarna wel een uitzondering maken wanneer dit enkel offline wordt gedaan. Dan kan je al vrij simpel zeggen dat de opmerkingen 'cheaten is fout, punt' al de kortzichtig zijn en er dus genoeg 'maar, als en stel' kanttekeningen zijn.

Glitches en exploits worden veelal misbruikt om maar genoeg reacties te krijgen zodat de developer ook daadwerkelijk het zooitje gaat fixen. Maar zo zijn er ook absoluut genoeg mensen die exploits/glitches gebruiken puur voor eigen gewin. Zelf heb ik een game gespeeld waar ze tot 4 jaar lang een exploit hebben laten zitten (archers konden jou raken vanaf een berg, maar jij hun niet), uiteindelijk oplossing was geen fix ingame, maar een 'EULA regel' dat als een GM jou ingame daar zag, je een ban kreeg. Resultaat, de exploit was nu echt bekend en werd alleen maar op nóg grotere schaal gebruikt.

Cheaten (daarmee bedoel ik ook glitchen/exploiten) etc is niet goed te praten, maar imho motiveert het de makers wel om de game te blijven ontwikkelen, zodat ook sportieve spelers een doorontwikkeld spel kunnen spelen.
Maar je weet toch zelf ook wel, als er gezegd wordt, cheaters zijn bla dit en bla dat, dat het 100% van de gevallen over cheaters in MP gaat.

Het expres opzoeken, en herhaaldelijk opzoeken van bugs/exploits/glitches in een bepaalde software vind ik dan ook gewoon cheaten. Je doet dit niet meer met een gedachte van, dit gebeurde zomaar ineens, en wilt willens weten misbruik maken van iets wat daar niet hoort te zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Verwijderd schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 15:32:
Dat is wel zo triest om te gaan bannen om exploits en glitches. Imho zit het gewoon op dat moment in het spel en mag je er gebruik van maken. Als de dev's het zo niet bedoeld hebben moet zij dat maar oplossen.
Als ik admin zou zij, zou ik daar geen enkele moeite mee hebben. Dag hoor. Opflikkeren, moet je maar eerlijk spelen.

Fuel sla ik zelfs standaard over, omdat er altijd een of andere zaadcel aanwezig is die in die steen gaat liggen. Leuk man. Laten we dat met z'n allen gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

bram1984 schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 15:29:
[...]

Mischien heb je z'n post niet volledig of verkeerd gelezen. Hij vergelijkt die steen met botsen (wat overigens geen programmeer fout is, en daarnaast een vergelijking is die ik niet helemaal begrijp, maar goed), en vervolgens zegt hij er het volgende over:

[...]
Ik lees zijn post juist heel goed. Hij vergelijkt botsen met cheaten omdat je zo ook de tegenstander uit het spel kunt halen. En hij maakt de vergelijking dat dit botsen opzettelijk ingebouwd is. Zou de maker dit expliciet zo programmeren dat het geen invloed had, hooguit op jezelf, had gekund. Hij vergelijkt duidelijk niet met die steen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Blue-Tiger schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 15:42:
[...]

Ik lees zijn post juist heel goed. Hij vergelijkt botsen met cheaten omdat je zo ook de tegenstander uit het spel kunt halen. En hij maakt de vergelijking dat dit botsen opzettelijk ingebouwd is. Zou de maker dit expliciet zo programmeren dat het geen invloed had, hooguit op jezelf, had gekund. Hij vergelijkt duidelijk niet met die steen.
Hij vergelijkt niet, maar z'n post begint met "Dat is hetzelfde als". 8)7 Als dat geen vergelijking is.

Ik heb het overigens over een programmeerfout, dus ik heb geen flauw idee waar hij nu naartoe wilt. Hij is duidelijk niet bekend met die glitch dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11-09 22:33
Ik ken de situatie specifiek niet, maar uiteindelijk bedoelde ik dat de maker zo'n fout eventueel uit het spel kan halen wanneer deze dat wenst. Ook bedoelde ik dat veel mensen botsen in een racespel ook als cheaten zien.

Overigens, als iemand gekickt wordt voor glitchen (waarschuwing) dan snap ik dat goed, maar om iemand daarvoor te bannen (behalve bij aanhoudend glitchen) vind ik zelf dan wel weer lame. Die speler maakt namelijk gebruik van een fout in het spel. In tegenstelling tot een cheater.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmeerman
Morax schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 15:33:
Ik volg de discussie nu al even, en wilde toch even iets toevoegen. Naar mijn mening is er een duidelijk verschil tussen cheaten en glitchen:

- Cheaten is het gebruik maken van externe hulpmiddelen om je een oneerlijk voordeel ten opzichte van andere spelers te geven.
- Glitchen is het doelmatig gebruik maken van een fout in een spel om een voordeel ten opzichte van andere spelers te krijgen.
Ben het verder helemaal met je eens alleen het punt over glitchen vind ik nogal zachtaardig verwoord.

Glitchen is het doelmatig misbruik maken, waardoor je ook een oneerlijk voordeel krijgt ten opzichte van andere spelers.

Voorbeeld MOHAA: Vroeger kon je via de ladder gaan glitchen waardoor je half onder map terecht kwam. Dit verstoord de gameplay zo erg dat degene die dit doet enorm veel voordeel heeft. Mensen hebben gelijk dat ze zeggen dat dit de fout van de software is, maar ze hebben ongelijk als ze vinden dat dit mag, omdat het "kan". Deze glitch is trouwens niet door de ontwikkelaars gefixed maar door de community.
Pagina: 1 2 3 4 Laatste