Toon posts:

[PC] Cheaters in Medal of Honor (met filmbeelden)

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• jhu
  • Registratie: december 2000
  • Laatst online: 11-06 16:31
Ik heb Medal of Honor afgelopen donderdag gekocht; gelijk had ik al het gevoel dat er iets niet klopte.

Ontzettend veel hoge scores en amper PunkBuster kicks.

Zie hier waarom, deze filmpjes komen uit het officiele EA forum:

http://forum.ea.com/eaforum/posts/list/3285080.page#top

De filmpjes:
http://www.youtube.com/wa...feature=player_embedded#!

http://www.youtube.com/wa...c&feature=player_embedded

Ik word er in en in verdrietig van, ik heb goed geld betaald voor het spel, en zo is er geen klap meer aan.
Het leek me handig om het hier even te posten, als mensen twijfelen om het te kopen.. Ik zou het niet doen.

Zet de cv maar uit moe, die AMD draait nu stabiel

• Ike.
  • Registratie: juni 2009
  • Niet online
Gebeurd altijd vrij snel bij alle nieuwe games, over een tijdje worden hopelijk de meeste hacks wel geblocked/gefixed

[Voor 3% gewijzigd door Ike. op 18-10-2010 22:33]

• jhu
Ike. schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 22:33:
Gebeurd altijd vrij snel bij alle nieuwe games, over een tijdje worden hopelijk de meeste hacks wel geblocked/gefixed
Het probleem met deze aanbieders is dat ze garanderen (op basis van een abonnement) dat je kan blijven cheaten. Dus als ze niet blijven innoveren hebben ze geen inkomsten meer.

• mace
  • Registratie: juni 2003
  • Laatst online: 15:27

mace

Sapere Aude

Welkom bij letterlijk elk online (schiet)spel.

Serieus zet je er over heen, na een tijdje zijn de ergste hacks grotendeels gefixt, maar af en toe zul je ze wel tegen blijven komen.

• codex
  • Registratie: januari 2005
  • Laatst online: 15:52
Ik vind het misselijkmakend om te zien hoe hacks een blijkbaar lucratieve handel is geworden. Sowieso, fps shooters zonder killcam op de PC zijn altijd dubieus.

• ItMeAedri
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 23-09 19:10
jhu schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 22:35:
[...]

Het probleem met deze aanbieders is dat ze garanderen (op basis van een abonnement) dat je kan blijven cheaten. Dus als ze niet blijven innoveren hebben ze geen inkomsten meer.
Eigenlijk oud nieuws al. Dedicated servers met goede admin tools for the win!

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'

• jhu
mace schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 22:37:
Welkom bij letterlijk elk online (schiet)spel.

Serieus zet je er over heen, na een tijdje zijn de ergste hacks grotendeels gefixt, maar af en toe zul je ze wel tegen blijven komen.
Weet je wat het is, ik game best veel, 8 tot 10 uur in de week ofzo.
Dit is het eerste spel waar ik gewoon uit mijn verschoning geschoten blijf worden.

Bij MW, cod 5, MW2 en BFBC2 had ik er nooit zo'n last van, er was er altijd wel 1 op iedere server, maar nu lijkt het wel of iedereen cheat, behalve ik en mijn vrienden. Ik krijg geen voet aan de grond, morgen eens EA bellen en vragen wat zij van die filmpjes vinden.

• Lighteye
  • Registratie: mei 2001
  • Niet online
:D kun je daar tegenwoordig EA voor bellen :? er is heel wat veranderd daar dan :D

• ItMeAedri
  • Laatst online: 23-09 19:10
Ik kan al precies vertellen wat je te horen krijgt: "We zijn ervan op de hoogte meneer, we zullen het zo snel mogelijk verhelpen!"

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'

• superbassie
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 24-09 11:06
Tja, cheaten kan, dus het gebeurt.
Valt weinig tegen te doen...

• Nakebod
  • Registratie: oktober 2000
  • Laatst online: 24-09 08:52

Nakebod

Nope.

Ik vraag mij wel altijd af of die kleutertjes nu een harde plasser krijgen als ze cheaten. Dan ben je echt wel de man!

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

• v8power67
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 23:38

v8power67

Psn: Mausosaurus

mja enig zins snap ik cheaten wel.
ik zelf bv zuig erg in shooter games, mede omdat ik er geen 24/7 achter zit zoals 99% van de mensen online.
wil je dan toch nog beetje meegaan met de rest dan heb je hulp nodig.
en nee ik gebruik het niet (kan niet eens speel op ps3 en xbox) maar ik kan soms wel snappen waarom ze het gebruiken.
vandaag voor eerst online gespeeld maar ik heb hoogstens 9 kills en dan meestal meer deaths.
en heb gevoel dat iedereen cheat als je ziet hoe onmogelijk snel mensen soms reageren, maar dan bedenk ik me weer dat ik online ben en iedereen zowat godelijk speel except MOi!!!
maja ea zal wel zeer snel alle hacks proberen te blokken maar dan 10 min later zijn er andere online.
leuk kat en muis spelletje ;)

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

• Neverwinterx
  • Registratie: december 2005
  • Laatst online: 22:51
Ik kan absoluut niet begrijpen wie zo kan spelen en al helemaal hoe je zo kan blijven spelen: na 5 minuten ben je dat toch beu? Je kan even goed een programmaatje maken met een knop en een tellertje dat zegt hoeveel kills je hebt gemaakt en dan dat tellertje verhogen telkens dat je op de knop drukt. Dat gaat echt nergens om. Of doen die het puur om de reacties?

• jhu
Neverwinterx schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 23:20:
Dat gaat echt nergens om. Of doen die het puur om de reacties?
Ik denk dat dat het is, de digitale vorm van bushokjes slopen en fikkie stoken in een papierbak.

Tegendraadse figuren met een behoefte om te rebelleren tegen de rest.

• TRRoads
  • Registratie: juni 2006
  • Laatst online: 13-03-2011
Doet mij denken aan Vietcong, een online shooter die ik vroegah veel speelde. Daar was echt een actieve community nog lang nadat het spel uitgekomen was. Helaas door de vele hacks werd het spel op een gegeven moment onspeelbaar, toen is de community vanzelf uit elkaar gevallen.

Helaas dus, dit is erg oud nieuws.

• Lighteye
  • Registratie: mei 2001
  • Niet online
Of je moet als niet cheater meer gaan spelen :P 0wn je ze toch wel. Of "jagen" op een cheater, was altijd een erg leuke bezigheid in Battlefield 1942 :)

Ligt ook heel erg aan de persoon die de cheat gebruikt. Meeste cheaters zijn toch n00bs. Ok, je wordt misschien wat vaker dan normaal op een lullige manier neergeknald maar goed. Ik denk dat het beter is dat er een cheater in de server zit die enorm veel kills op zijn naam heeft staan (waar het dus opvalt) dan iemand die er mee om weet gaan en waar je eigenlijk niet kan achter halen of die cheat of niet. En geloof mij dat is geen kunst als je een beetje skilled bent met een game.

Als je die filmpjes ook kijkt, cheater staat vrijwel steeds op dezelfde plaats. Dan verdien je het ook als normale speler steeds afgeschoten te worden. Welke fps ik ook gespeeld heb, voor een groot deel zie je mensen als een kip zonder kop door een map heen huppelen. Het is zo gemakkelijk je te weren tegen het grootste deel van de cheaters. De andere (kleine) deel, zoals eerder gezegd, zal toch niet opvallen dat ze cheaten en zul je toch ge0wned blijven worden.

It takes one to know one ;) Slecht excuus bij veel mensen waarschijnlijk, maar ik heb zeker in mijn Battlefield 1942 tijd ook diverse cheats gebruikt (en of je het geloven wilt of niet, met uitzondering van clanbase matches). Voordeel wat ik daar uit haalde is om te kijken wat een cheater "ziet". Weten hoe een cheater kan reageren op situaties en hoe je er kan tegen wapenen.

Nu moet wel gezegd worden dat je tegen een aimbot opzich vrij weinig kan doen maar in Battlefield 1942 had je gelukkig niet zoveel aan aimbots. Tsja tenzij je loodrecht op een cheater afloopt. Maar dat soort dingen leerde ik er dus van, hoe te ontwijken. En het grappige is (bij mij dan) als je éénmaal iedereen benaderd als potentiële cheater je vrijwel geen moeite meer hebt met normale spelers :P

Niet op dat "speciale" plekje gaan zitten waar je zou moeten kunnen bedenken dat een wallhacker je kan zien. Alsof je onzichtbaar bent ofzo. Of er wel gaan zitten maar dan met een idee hoe je het snelste kan ontsnappen mocht je denken dat er een wallhacker in het spel zit. Dat soort dingen.

De engine van het spel leren kennen, alle ins en out en er mee om kunnen gaan. Maar dat vergt tijd en inspanning. Wat ik niet meer heb of er voor over heb. Op zich wel jammer.

Och ja en ik stond regelmatig bovenaan de lijst met 0, 1 of 2 deaths hooguit, zonder cheats.

• B-BRAIN
  • Registratie: maart 2000
  • Laatst online: 22-07 22:29
tjah en de site waar je de cheats kunt kopen is ook nog van een nederlander.

direct offline gooie die hap

[Voor 21% gewijzigd door B-BRAIN op 19-10-2010 00:14]

• ThinkPad
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 22:49

ThinkPad

Moderator Duurzame Energie & Domotica
Ben ik toch wel blij met m'n PS3, daar heb je die zooi niet.

Ja, misschien een beetje met van die lui met zo'n RapidFire controller

Gas besparen door CV-tuning | Elektriciteit besparen
Geen vragen via privébericht die ook via het forum kunnen a.u.b.

• haarbal
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 23:54
Ze hebben er wel een hysterisch muziekje onder gezet zeg. En dat undetected logo wat continu in beeld is gaat ook nergens over. Er zullen wel weer aardig wat mensen een ban krijgen straks.

Mechwarrior Online: Flapdrol

• jmeerman
  • Registratie: juni 2008
  • Laatst online: 10-08 18:56
Lighteye schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 23:45:
It takes one to know one ;) Slecht excuus bij veel mensen waarschijnlijk, maar ik heb zeker in mijn Battlefield 1942 tijd ook diverse cheats gebruikt (en of je het geloven wilt of niet, met uitzondering van clanbase matches). Voordeel wat ik daar uit haalde is om te kijken wat een cheater "ziet". Weten hoe een cheater kan reageren op situaties en hoe je er kan tegen wapenen.

Och ja en ik stond regelmatig bovenaan de lijst met 0, 1 of 2 deaths hooguit, zonder cheats.
Je weet wat ze daar van zeggen, Once a cheater, always a cheater.

• Cartman!
  • Registratie: april 2000
  • Niet online
Alle cheaters zijn per definitie lame. Offline moet je lekker doen wat je niet laten kunt maar online verstier je de hele boel ermee en dan mag je gewoon geband worden voor altijd voor de game. Bij Crysis konden gamecodes inactief gemaakt worden, kon je niet meer online spelen tot je een nieuwe game gekocht had, dat werkt pas goed. Helaas werden er weinig van zulke bans uitgegeven.

• MeltedForest
  • Registratie: februari 2007
  • Laatst online: 24-09 08:29
v8power67 schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 23:13:
ik zelf bv zuig erg in shooter games, mede omdat ik er geen 24/7 achter zit zoals 99% van de mensen online.
en nee ik gebruik het niet (kan niet eens speel op ps3 en xbox) maar ik kan soms wel snappen waarom ze het gebruiken.
vandaag voor eerst online gespeeld maar ik heb hoogstens 9 kills en dan meestal meer deaths.
en heb gevoel dat iedereen cheat als je ziet hoe onmogelijk snel mensen soms reageren, maar dan bedenk ik me weer dat ik online ben en iedereen zowat godelijk speel except MOi!!!
maja ea zal wel zeer snel alle hacks proberen te blokken maar dan 10 min later zijn er andere online.
Het gaat er niet om in MP games of je mee kan komen met de top, als je zelf maar plezier hebt. En daar heb je cheaten echt _niet_ bij nodig.

• Roadrunner
  • Registratie: oktober 2007
  • Laatst online: 13-09 08:17
Echt om doodziek van te worden als je die filmpjes kijkt (waarom kijk ik ze eigenlijk?) Wat vinden ze zichzelf stoer, geweldig, whatever. Onlangs ook nog zo'n Youtube filmpje gezien van een MW2 hack. En de maker hiervan ging in discussie met iedereen die er iets tegen had. En hij vroeg er nog geld voor ook! Ik zou wel eens willen weten hoe de paar hersencellen die ze hebben, precies werken. En hoe kan het zijn dat het blijkbaar zo makkelijk is dat een game is te hacken?
Nakebod schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 22:48:
Ik vraag mij wel altijd af of die kleutertjes nu een harde plasser krijgen als ze cheaten. Dan ben je echt wel de man!
Ze doen het juist om hun te kleine piemel te compenseren. Met andere woorden, hun sneue leventje is blijkbaar zo ontzettend nietszeggend dat ze hun pleziertje maar op deze manier proberen te krijgen. God, wat ben ik weer opgefokt :(

• Jeroenneman
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 23:08

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Ik hoop dat iemand die site gewoon offline haalt, maakt me niet uit hoe. En EA mag ze ook gelijk bannen met hun game, kunnen ze eerst mooi opnieuw de game gaan kopen.

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

• Maks
  • Laatst online: 17:54
reemprive schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 22:40:
Ik vind het misselijkmakend om te zien hoe hacks een blijkbaar lucratieve handel is geworden. Sowieso, fps shooters zonder killcam op de PC zijn altijd dubieus.
Ja waarom is dat niet meer in BC2 enzo? Dat vond ik juist zo'n goede toevoeging die ik in CS 1.6 mistte.

• Shadoxfix
  • Registratie: juni 2010
  • Laatst online: 21:33
Vandaar dat ik liever accounts heb met een key als basis.
Zie je ze cheaten ban het account en zorg ervoor dat de key onbruikbaar word.

• Maks
Mutakalah schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 11:32:
Vandaar dat ik liever accounts heb met een key als basis.
Zie je ze cheaten ban het account en zorg ervoor dat de key onbruikbaar word.
Maar dan moet het wel door Punkbuster of VAC2 worden opgemerkt :(

• jhu
Het is wel opvallend dat ik vanuit mijn omgeving opvallend veel mensen hoor die het allemaal redelijk zat zijn

Het is toch eigenlijk te stom voor woorden dat we mensen op de maan kunnen zetten, maar geen cheaters kunnen stoppen.

• Stacheldraht
  • Registratie: januari 2008
  • Laatst online: 14-04-2020

Stacheldraht

Frankfurt am Main

jhu schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 12:51:
Het is toch eigenlijk te stom voor woorden dat we mensen op de maan kunnen zetten, maar geen cheaters kunnen stoppen.
Het is ook technisch een beetje ingewikkelder dan sommigen denken. De vele cheaters in veel door mij gespeelde fps games (Wolfenstein ET, Urban Terror, Counterstrike) is voor mij een van de redenen geweest om van het PC platform af te stappen voor online gaming.

Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei

• Fid3lity
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 07-08 20:10

Fid3lity

Spectre X

Stacheldraht schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 17:05:
[...]

Het is ook technisch een beetje ingewikkelder dan sommigen denken. De vele cheaters in veel door mij gespeelde fps games (Wolfenstein ET, Urban Terror, Counterstrike) is voor mij een van de redenen geweest om van het PC platform af te stappen voor online gaming.
Je antwoord: dedicated servers!

Heb MoH overigens nog niet gekocht, geen idee of ik dat nog wel ga doen als ik alles hier zo lees :)

• JellBro
  • Registratie: januari 2009
  • Laatst online: 21-09 12:52
Deze filmpjes verklaren een hoop.

Echt trieste figuren die op deze manier "spelen".

Hoe haal je dan je lol / beloning nog uit een game als het zo makkelijk is ?

Ik weet niet hoe die lieden in de reële wereld erbij lopen maar virtueel zijn
ze flink gefaald. Inderdaad direct key locken zodra die achterhaald is en
dan moeten ze maar een nieuwe game kopen.

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

JellBro schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 17:27:
Deze filmpjes verklaren een hoop.

Echt trieste figuren die op deze manier "spelen".

Hoe haal je dan je lol / beloning nog uit een game als het zo makkelijk is ?

Ik weet niet hoe die lieden in de reële wereld erbij lopen maar virtueel zijn
ze flink gefaald. Inderdaad direct key locken zodra die achterhaald is en
dan moeten ze maar een nieuwe game kopen.
Welke filmpjes? ;)

• jhu
Die hele nare in mijn eerste post :)

• Beakzz
  • Laatst online: 18:52
Kan nog enigszins begrijpen dat een puber dit stoer vind. Het was vroeger al stoer om de Godmode in Doom 3 te weten (en dat was offline :p) , maar dat het een manier is geworden om geld te verdienen en dat volwassen net zo hard mee doen vind ik echt te zielig voor woorden.

Snap echt niet hoe je daar lol in kan hebben. Dan vind je het blijkbaar erg belangrijk dat andere spelers (waarschijnlijk onbekenden ,want vrienden kan je niet hebben met zo'n karakter :p) je ondanks verdenkingen erg goed vinden. Een digitale harde zeg maar.

Uiteindelijk weet je toch altijd nog zelf dat je een loser bent die niet zonder cheats kan spelen dus uiteindelijk voel je je er niet goed bij lijkt mij.

Tis oefenen en nog eens oefenen en dan mag je trots zijn als je bovenaan staat. Of net niet goed genoeg zijn zoals ik en er na 3 muizen te hebben vermoord er gewoon mee stoppen :)

• amahusu
  • Registratie: juni 2002
  • Laatst online: 24-09 09:28

amahusu

taking over the world!

comment op youtube:
#NLNeoMe
6 hours ago

Never use an aimbot, juist use walhack and aim for yourself. Don't aim in walls, play like you normal do but use it for your adventage ! *Warning !
die NeoMe zit toch ook hier op GoT :+

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

• bram1984
  • Registratie: oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
amahusu schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 19:21:
comment op youtube:

[...]

die NeoMe zit toch ook hier op GoT :+
Ik hoop niet voor hem dat hij dit echt is. Helemaal niet na dat akkefietje in MW2.

• codex
Dat is hem. Hij heeft namelijk ook bij mijn video gereageerd die ik hier op GoT heb geplaatst: YouTube: hackertje

Die video vind je never nooit op keywords. Het is dus de NeoMe die hier op het forum zit. Dezelfde die bij MW2 als iemand een Nuke dreigt te halen als hij de host is het spel laat crashen.

• playlogic
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 26-08 22:07
v8power67 schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 23:13:
ik hoop dat jij betaald wordt om discussies aan te wakkeren of dat je geestelijke tekortkomingen hebt want dit is echt door en door triest. echt ga knutselen ofzo

• codex
Ja, inderdaad. Als je niet kan meekomen, dan kan je het gewoon niet. Skills zijn niet te downloaden.

• bram1984
reemprive schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 20:29:
Dat is hem. Hij heeft namelijk ook bij mijn video gereageerd die ik hier op GoT heb geplaatst: YouTube: hackertje

Die video vind je never nooit op keywords. Het is dus de NeoMe die hier op het forum zit. Dezelfde die bij MW2 als iemand een Nuke dreigt te halen als hij de host is het spel laat crashen.
Goed, die gast kan in dat geval beter z'n account hier sluiten, want ik neem 'm niet meer serieus.

• Roadrunner
bram1984 schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 20:47:
[...]
want ik neem 'm niet meer serieus.
Deed je dat dan?

• v8power67
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 23:38

v8power67

Psn: Mausosaurus

playlogic schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 20:42:
[...]

ik hoop dat jij betaald wordt om discussies aan te wakkeren of dat je geestelijke tekortkomingen hebt want dit is echt door en door triest. echt ga knutselen ofzo
wtf???
mijn mening mag ik toch geven, en omdat ik aan geef dat ik het kan begrijpen waarom ze het doen, betekent dat ik geestelijke tekorkomingen heb, hmmmm klinkt logisch :|
ik heb vandaag heel de dag gespeeld op de xbox 360. maar ik kan maar niet 1 lekkere game hebben, mensen lopen alleen maar te snipen. alleen daarom zou ik al bijna zon hack gebruiken om die irritante snipers eens een keertje aan te pakken. maar ik heb nog nooit een hack gebruikt en zal nooit doen ook.
maar ik snap het wel. ik heb geen lol als ik heel de tijd dood ga in een game. en ja ik doe echt mijn best.
maar iemand die zulke dingen zegt als jij zal dat niet snappen nee ;)

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

• Franko P.
  • Registratie: december 2005
  • Laatst online: 22:15

Franko P.

Hit it.

wildcat1 schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 11:07:
Echt om doodziek van te worden als je die filmpjes kijkt (waarom kijk ik ze eigenlijk?) Wat vinden ze zichzelf stoer, geweldig, whatever. Onlangs ook nog zo'n Youtube filmpje gezien van een MW2 hack. En de maker hiervan ging in discussie met iedereen die er iets tegen had. En hij vroeg er nog geld voor ook! Ik zou wel eens willen weten hoe de paar hersencellen die ze hebben, precies werken. En hoe kan het zijn dat het blijkbaar zo makkelijk is dat een game is te hacken?

[...]

Ze doen het juist om hun te kleine piemel te compenseren. Met andere woorden, hun sneue leventje is blijkbaar zo ontzettend nietszeggend dat ze hun pleziertje maar op deze manier proberen te krijgen. God, wat ben ik weer opgefokt :(
Je bedoelt waarschijnlijk deze vid?
YouTube: MW2 Hacks by CALLOFDUTYHACKS.com - VAC Disabled COD MW2 Hacks

In en in triest vind ik dit soort dingen. :(
Wat mij betreft mogen ze gerust wat harder optreden tegen dit soort gasten. Ze verzieken de game ervaring van velen.

Goed in ieder geval dat dit topic er staat, ik wacht nog even af met het aanschaffen van Medal of Honor.

It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.

• YVG
  • Registratie: februari 2005
  • Laatst online: 04-03-2020
Ik spel ook zelden on-line. Ik vind de vertragingen, die je soms ten opzichte van elkaar hebt, die ontstaan door ping verschillen al irritant. Laat staan cheaters.

Dedicated servers met constante admin bewaking en onmiddelijk bannen van accounts is de enige goeie oplossing.

• Roadrunner

• bram1984
Dat bannen/quitten als tegenstanders bijna een nuke hadden, dat was inderdaad al triest, maar goed.

Ik vraag me af wat NEOME hier zelf over zegt. Uit z'n post blijkt gewoon keihard dat hij zelf dus een wallhack gebruikt, of heeft gebruikt, en dat hij het ook nog eens aanmoedigd.

• Cartman!
  • Niet online
Als je al zo'n plaat voor je kop hebt om te cheaten dan trek je je toch niks aan van anderen. Het hele doel van cheaten is om een ander hun spel te verkloten voor jouw eigen onkunde.

• Flapmo
  • Laatst online: 19:36

Flapmo

and back is gigi!

Franko P. schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 22:32:
[...]

Je bedoelt waarschijnlijk deze vid?
YouTube: MW2 Hacks by CALLOFDUTYHACKS.com - VAC Disabled COD MW2 Hacks

In en in triest vind ik dit soort dingen. :(
Wat mij betreft mogen ze gerust wat harder optreden tegen dit soort gasten. Ze verzieken de game ervaring van velen.

Goed in ieder geval dat dit topic er staat, ik wacht nog even af met het aanschaffen van Medal of Honor.
Wat ook goed werkt is zoals die aar0nr0x doet, gewoon spammen dat de site volstaat met klachten dat het niet werkt. Of het nu waar is of niet, mensen weigeren dan te betalen om in de prive forums te mogen en dan sterft het vanzelf uit.

Dus eigenlijk moeten we nu met zijn allen daar gaan spammen dat we allemaal gezien hebben dat er overal klachten zijn dat de bot niet werkt :+. Ik heb vast even de klacht-flame van aar0n een +1 like gegeven en de reply van de hacksite een -1 :p.

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

• ChojinZ
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 18:57
Flapmo schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 10:06:
[...]

Wat ook goed werkt is zoals die aar0nr0x doet, gewoon spammen dat de site volstaat met klachten dat het niet werkt. Of het nu waar is of niet, mensen weigeren dan te betalen om in de prive forums te mogen en dan sterft het vanzelf uit.

Dus eigenlijk moeten we nu met zijn allen daar gaan spammen dat we allemaal gezien hebben dat er overal klachten zijn dat de bot niet werkt :+. Ik heb vast even de klacht-flame van aar0n een +1 like gegeven en de reply van de hacksite een -1 :p.
Done! >:)

FF gepost dat ik de hacks heb aangeschaft maar dat ik na 1 week al een geband werd. Ook aangegeven dat ik meerdere mensen ken die ook problemen hadden met de hacks.
Of het echt gaat werken betwijfel ik. Maar het geeft best voldoening om zulke gasten lekker te trollen. 8)

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

• robkamp
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 16-08 13:00

robkamp

Always one step ahead ;-)

superbassie schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 22:46:
Tja, cheaten kan, dus het gebeurt.
Valt weinig tegen te doen...
Da's niet helemaal waar, denk ik. Het verkeer tussen client en server kan encrypted worden, waarmee de kans om een hack te bouwen kleiner wordt. De verbindingssnelheden en processorsnelheden zijn daar tegenwoordig hoog genoeg voor, imho.

[Voor 6% gewijzigd door robkamp op 20-10-2010 10:53. Reden: kleine toevoeging]

• Koeitje
  • Registratie: november 2005
  • Laatst online: 21:20

Koeitje

Back-up tiems now?

reemprive schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 22:40:
Want je hebt persee een killcam nodig? Ik snap je logica even niet?

• Maks
Koeitje schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 10:54:
[...]

Want je hebt per se een killcam nodig? Ik snap je logica even niet?
Omdat je dan een aimbot of WH kan zien.

• RaCio
  • Laatst online: 25-08 15:14
Maks schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 10:56:
[...]

En dan?

Je hebt veel meer aan actieve admins op dedicated servers die cheaters daadwerkelijk kunnen kicken. Dat iemand hackt of dodgy is merk je wel zonder killcam.

• Maks
RaCio schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 11:11:
[...]

En dan?

Je hebt veel meer aan actieve admins op dedicated servers die cheaters daadwerkelijk kunnen kicken. Dat iemand hackt of dodgy is merk je wel zonder killcam.
Soms is iemand gewoon heel goed, dan lijkt het ook of iemand een aimbot heeft. En als je goed anticipeert dan kan het ook net lijken of je WH hebt. Killcam is imo wel fijn dan.

• swartzkip
  • Registratie: december 2004
  • Laatst online: 15-12-2016
Word ook regelmatig voor cheater uitgemaakt omdat ik vijvoorbeeld in MW2 vaak op bekende camp plekken even door de muur schiet, als het rightding ff knippert wet ik dat ik iets raak en dan gaat er een magazijn achteraan, vervolgens heb ik volgens de mensen wallhack...

Daarintegen als ik ooit iemand zie dat ie een cheat aan me laat zien sla ik zijn monitor van tafel, wat een zielige bezigheid.

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Nouja, dan moet je maar op een console spelen :/.

Vind het wel vervelend, ben zelf ook een paar keer hackers tegen gekomen (of ze richtten als goden, maar ik denk dat ze eerder hackers waren).

| Switch FC: SW-3939-0492-5105 |

• Koeitje

Koeitje

Back-up tiems now?

Maks schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 10:56:
[...]

Trust me, de goede aimbots kan je amper herkennen als leek. Zelfde geld voor wallhacks als de speler niet compleet stupide is. Killcam werkt alleen tegen blatant hackers, en daarbij heb je die killcam niet nodig.

• Roadrunner
Koeitje schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 11:46:
[...]
Zelfde geld voor wallhacks als de speler niet compleet stupide is. Killcam werkt alleen tegen blatant hackers, en daarbij heb je die killcam niet nodig.
Een cheater is op voorhand al compleet stupide. Gezonde, fatsoenlijke, weldenkende mensen zouden zich nooit tot zo'n laag niveau laten zakken. Daarom zie je die kansloze stakkers ook altijd iedereen volgen door de muur bij een wallhack zodat dit extra makkelijk te herkennen is. Ergens wel logisch aangezien zo'n iemand hooguit de intelligentie heeft om z'n eigen kont af te vegen, maar daar houdt het dan ook wel mee op.

• NeoMe
  • Registratie: mei 2006
  • Laatst online: 20-09 22:35

NeoMe

#Addict

bram1984 schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 09:25:
[...]
Dat bannen/quitten als tegenstanders bijna een nuke hadden, dat was inderdaad al triest, maar goed.

Ik vraag me af wat NEOME hier zelf over zegt. Uit z'n post blijkt gewoon keihard dat hij zelf dus een wallhack gebruikt, of heeft gebruikt, en dat hij het ook nog eens aanmoedigd.
Oke, dankjewel Bram

Jammer dat hier mijn naam te grabbel wordt gegooid. Ja ik heb daar gereageerd, onder dat filmpje. Maar zoals je in mijn sig kunt zien kan ik dat spel niet eens spelen op mijn laptop. Game sowieso alleen maar op de xbox 360 en niet eens MOH. Ik had dat bericht erop gezet, niet zo zeer voor de tweakers hier, maar voor mongolen die wel op de pc cheaten.

Gewoon een tip aan cheaters die niet nog niet snappen dat het opvalt als ze zo spelen. Hierboven wordt ook gemeld dat je aimbot kan zien, maar als je een goede hebt die je kan afstellen dan zie je dus niks. Dan heb ik het niet over een aimbot die heel je scherm laat flippen maar eentje die die laatste paar pixels helpt.

*Kennis is van tien jaar geleden uit Counterstrike.

Nogmaals: Ik speel geen MOH en ik cheat nooit ! Daarnaast dat nuke verhaal, dat is ook net twee keer voorgekomen. Degene die toen mij daarop aansprak zegt nu zelf dat hij willekeurig mensen kicked omdat ie dan zijn tiger-vriendjes kan laten joinen.

[Voor 20% gewijzigd door NeoMe op 20-10-2010 13:51]

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

• codex
NeoMe schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 13:47:
[...]

Oke, dankjewel Bram

Jammer dat hier mijn naam te grabbel wordt gegooid. Ja ik heb daar gereageerd, onder dat filmpje. Maar zoals je in mijn sig kunt zien kan ik dat spel niet eens spelen op mijn laptop. Game sowieso alleen maar op de xbox 360 en niet eens MOH. Ik had dat bericht erop gezet, niet zo zeer voor de tweakers hier, maar voor mongolen die wel op de pc cheaten.

Gewoon een tip aan cheaters die niet nog niet snappen dat het opvalt als ze zo spelen.

Nogmaals: Ik speel geen MOH en ik cheat nooit ! Daarnaast dat nuke verhaal, dat is ook net twee keer voorgekomen. Degene die toen mij daarop aansprak zegt nu zelf dat hij willekeurig mensen kicked omdat ie dan zijn tiger-vriendjes kan laten joinen.
LOL! daar gaat het toch helemaal niet om! Het feit dat je het nodig vind om daar tips te geven over hoe te cheaten zegt voldoende.

Ja inderdaad, Green heeft iemand gekicked om ruimte te maken. Dat is misschien irritant, maar lang niet zo irritant als de stekker uit het spel trekken omdat iemand oprecht zijn best doet een killstreak te maken. Ga het nou aub niet omdraaien.

• NeoMe

NeoMe

#Addict

reemprive schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 13:52:
[...]

LOL! daar gaat het toch helemaal niet om! Het feit dat je het nodig vind om daar tips te geven over hoe te cheaten zegt voldoende.

Ja inderdaad, Green heeft iemand gekicked om ruimte te maken. Dat is misschien irritant, maar lang niet zo irritant als de stekker uit het spel trekken omdat iemand oprecht zijn best doet een killstreak te maken. Ga het nou aub niet omdraaien.
Zie dat je mijn comment hebt aangepast op youtube, ook beetje triest dus heb hem maar gewoon weggehaald.

Met mijn comment gaf ik aan dat het nogal opvalt als je zo speelt, dus dat je door de muren meekijkt ipv netjes je cursor erlangs houden. Dat je aim verspringt, en dat dat ook opvalt.

Maargoed, wat iedereen denkt te denken moeten ze zelf weten.

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

En het is niet eens willekeurig. Pak iemand die afk is, onderaan staat of gewoon een slechte verbinding heeft en daardood lag creëert. Plus als we met zat man zijn gaan we gewoon een nieuwe lobby openen. Wat jij aanhaalt is echt volgens mij maar 2x voorgekomen hoor :F

Op een dedicated server doen ze niet anders!

[Voor 25% gewijzigd door Fid3lity op 20-10-2010 13:58]

• Maks
Koeitje schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 11:46:
[...]

Trust me, de goede aimbots kan je amper herkennen als leek. Zelfde geld voor wallhacks als de speler niet compleet stupide is. Killcam werkt alleen tegen blatant hackers, en daarbij heb je die killcam niet nodig.
Kijk dat filmpje eens in de TS. Als iemand keihard loopt te wallbangen op een vreemde plek valt dat echt wel op hoor :9 . En daarbij zie je hoe goed je aimbot ook is altijd dat de aim PRECIES mee gaat met het poppetje zelf, dat kan een mens niet. WH idem.

• Jackal131
  • Laatst online: 20-09 13:44
Is het niet mogelijk om bij dedicated servers een aantal private slots te creëren, zodat je altijd ruimte houdt voor vrienden c.q. clanmembers? Dan hoeft er in veel gevallen ook niemand gekickt te worden. Ik kan me herinneren dat de community (Wolfenstein: ET) waar ik speelde dat ook zo had ingericht, zodat admins altijd op de server konden komen als er weer eens heibel in de tent was.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

• Snoodaart
  • Laatst online: 17-08-2017
Waarom tips geven aan cheaters/hackers?

• RaCio
Maks schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 14:23:
[...]

Kijk dat filmpje eens in de TS. Als iemand keihard loopt te wallbangen op een vreemde plek valt dat echt wel op hoor :9 . En daarbij zie je hoe goed je aimbot ook is altijd dat de aim PRECIES mee gaat met het poppetje zelf, dat kan een mens niet. WH idem.
Die filmpjes zijn superobvious gemaakt om ze beter aan de man te brengen. Vrijwel elke private (betaalde) hack heeft fatsoenlijke fov instellingen waarmee je de radius waarin de aimbot werkt veel kleiner maakt en smooth settings waarmee ze het onmogelijk maken om gespot te worden door imand zonder kennis.

Het is wel zo dat door de policy van EA/Activision het voor cheaters veel simpeler is om te ragehacken. Bij ragehacken gooit de hacker alle settings vol alles open en is het zijn doel om obvious te zijn en anderen te griefen.

• Royeboi
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 17:19
Als ik zo'n hack kon maken, had ik het ook allang gedaan. Je bent toch slim juist, als je in abbo vorm aan iedereen geld vraagt voor zo'n hack? Dikke binnenloper.

Aan de andere kant, en daar hoor ik niemand over, tonen deze filmpjes aan hoe ziekelijk EA omgaat met haar klanten die dit spel hebben gekocht. Het spel is dus niet bestand tegen hacks, eigen schuld zou ik zeggen. EA verpest het voor hun eigen klanten. Zulke hacks zijn heus wel voor de release te voorkomen, alleen zit er geen winst in. Men koopt de game blijkbaar toch wel, te zien aan de verkoopcijfers van de eerste dagen.

En NEE, ik vind hackers ook niet goed, wordt er gestoord van en is ook de reden voor mij om nooit meer dit soort shitty games voor de PC aan te schaffen.

XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx

• RaCio
Royeboi schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 14:38:
Aan de andere kant, en daar hoor ik niemand over, tonen deze filmpjes aan hoe ziekelijk EA omgaat met haar klanten die dit spel hebben gekocht. Het spel is dus niet bestand tegen hacks, eigen schuld zou ik zeggen. EA verpest het voor hun eigen klanten. Zulke hacks zijn heus wel voor de release te voorkomen, alleen zit er geen winst in. Men koopt de game blijkbaar toch wel, te zien aan de verkoopcijfers van de eerste dagen.
Nee, dat is niet te voorkomen. Als je er totaal geen verstand van hebt zeg dan ook niks.
Als er wat aan te doen was zouden EA en andere developers er al lang wat mee gedaan hebben. Goede anti-cheat is goud waard, zeker nu multiplayer steeds populairder en zelf het belangrijkste van een game wordt.

De meeste hacks lezen de data uit je RAM en sturen aan de hand daarvan hun verschillende hacks (aimbot, esp, triggerbot) aan. Het gaat dus niet om een exploit in het spel zelf of het aanpassen van core .dll files.

[Voor 25% gewijzigd door RaCio op 20-10-2010 14:45]

• tss68nl
  • Registratie: mei 2007
  • Laatst online: 27-08 12:48
NeoMe schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 13:55:
[...]

Zie dat je mijn comment hebt aangepast op youtube, ook beetje triest dus heb hem maar gewoon weggehaald.

Met mijn comment gaf ik aan dat het nogal opvalt als je zo speelt, dus dat je door de muren meekijkt ipv netjes je cursor erlangs houden. Dat je aim verspringt, en dat dat ook opvalt.

Maargoed, wat iedereen denkt te denken moeten ze zelf weten.
Jaja, hij was zogenaamd aangepast, maar dat kunnen we niet zien want je hebt hem weggehaald. Uhhuh ;)

Je klinkt als iemand die zich heel erg graag ergens onder uit wil lullen ;) Mijn tip aan jou: Tijd voor een nieuw account op GoT, dan wordt je weer geaccepteerd totdat je weer door de mand valt :+

Zo'n tip is een stuk meer sociaal geaccepteerd dan cheaters uitleggen hoe ze nog beter kunnen cheaten, vind je ook niet? ;)

KNX Huisautomatisering - DMX Lichtsturing

• Royeboi
RaCio schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 14:41:
[...]

Nee, dat is niet te voorkomen. Als je er totaal geen verstand van hebt zeg dan ook niks.
Als er wat aan te doen was zouden EA en andere developers er al lang wat mee gedaan hebben. Goede anti-cheat is goud waard, zeker nu multiplayer steeds populairder en zelf het belangrijkste van een game wordt.

De meeste hacks lezen de data uit je RAM en sturen aan de hand daarvan hun verschillende hacks (aimbot, esp, triggerbot) aan. Het gaat dus niet om een exploit in het spel zelf of het aanpassen van core .dll files.
Het bannen van de mensen die ze kunnen pakken, die vervolgens de game opnieuw kopen, levert meer geld op dan de paar methodes uitroeien die er zijn om te kunnen hacken.

Daarbij komt dat alle voorgaande games precies hetzelfde euvel hadden, en dit werd meestal binnen twee weken gefixt. Het is dus wel degelijk mogelijk en ik denk niet dat ik degene ben die er geen verstand van heeft.

[Voor 11% gewijzigd door Royeboi op 20-10-2010 14:57]

• NeoMe

NeoMe

#Addict

tss68nl schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 14:55:
[...]
Jaja, hij was zogenaamd aangepast, maar dat kunnen we niet zien want je hebt hem weggehaald. Uhhuh ;)

Je klinkt als iemand die zich heel erg graag ergens onder uit wil lullen ;) Mijn tip aan jou: Tijd voor een nieuw account op GoT, dan wordt je weer geaccepteerd totdat je weer door de mand valt :+

Zo'n tip is een stuk meer sociaal geaccepteerd dan cheaters uitleggen hoe ze nog beter kunnen cheaten, vind je ook niet? ;)
Ja, was aangepast door reemprive naar 'aim/hax' dus deleted.

Nee, hoef me hier voor niemand te verbergen want doe op GoT niks verkeerds en daarbuiten ook niet in mijn ogen. Dat jullie meteen vanalles gaan denken, daar kan ik niks aan doen.

Sociaal geaccepteerd of niet, mensen hierboven mij weten precies hoe cheats werken word het niet eens tijd om hun te gaan verdenken ipv mijn post op youtube afkraken waar gewoon iets stond wat iedereen weldenkend mens kan bedenken.

• Koeitje

Koeitje

Back-up tiems now?

Maks schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 14:23:
[...]

Dat filmpje is perfect voorbeeld van een slecht aimbot, echte hacks zijn een stuk moeilijker te pakken. En die hoeft echt niet altijd perfect mee te gaan met het poppetje.

• RaCio
Royeboi schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 14:56:
[...]

Het bannen van de mensen die ze kunnen pakken, die vervolgens de game opnieuw kopen, levert meer geld op dan de paar methodes uitroeien die er zijn om te kunnen hacken.

Daarbij komt dat alle voorgaande games precies hetzelfde euvel hadden, en dit werd meestal binnen twee weken gefixt. Het is dus wel degelijk mogelijk en ik denk niet dat ik degene ben die er geen verstand van heeft.
Het kan aan mij liggen, maar het bannen van cheaters lijkt mij iets waarmee devs hacken tegengaan. Alleen een waterdichte manier daarvoor vinden is vrijwel onmogelijk (zeker omdat de hacks specifiek gebanned moeten worden en dus eerst uit moeten zijn). Vandaar is het zoals ik al zei onmogelijk om bij de start van een hacker-vrij spel te garanderen.

en hacks fixen? 8)7
Heb je uberhaupt gelezen wat ik schreef? Hacks zijn geen bugs in het spel, ze lezen de code van de engine van het spel uit je ram en sturen aan de hand van die info de aimbot/wallhack aan.

• maffiappie
  • Registratie: april 2006
  • Laatst online: 27-07 12:23
Koeitje schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 15:48:
[...]

Dat filmpje is perfect voorbeeld van een slecht aimbot, echte hacks zijn een stuk moeilijker te pakken. En die hoeft echt niet altijd perfect mee te gaan met het poppetje.
Onzin, ik speel toch al heel wat jaren fps´s, en ik heb nog nooit niet een hacker herkend, ik ben zelf lid van een forum waarop hacks staan mpgh.com ofzo, maar daar kun je geen account meer op registreren. En die keren dat ik daar ooit op heb gechecked zie ik gewoon de normale dingen, ESP-WH-AIM-NO Recoil. Dat soort geneuzel, ik zou niet weten welke hack met AI jij kunt aanwijzen die zichzelf gaat verbergen. Tuurlijk zullen er mensen zijn die alleen met WH spelen en het proberen te verbergen, en daarom heb je dus killcam nodig. Ik zou niet weten welke hacks er hier op deze pagina van de thread worden besproken waarbij het niet ontzettend duidelijk is als mensen hacken.

Ook altijd leuk als mensen goede spelers in bijv. mw2 beschuldigen van hacken, waarschijnlijk hebben zij nog nooit een echte hacker gezien aangezien het altijd ontzettend duidelijk is wanneer iemand aimbot gebruikt en iemand gewoon heel goed is aangezien die door server lag nooit precies een persoon zijn lichaam kan volgen.

PS: Lid zijn van een forum dat hacks herbergt betekend niet dat ik hoef te hacken O-)

• RaCio
maffiappie schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 15:55:
Onzin, ik speel toch al heel wat jaren fps´s, en ik heb nog nooit niet een hacker herkend, ik ben zelf lid van een forum waarop hacks staan mpgh.com ofzo, maar daar kun je geen account meer op registreren. En die keren dat ik daar ooit op heb gechecked zie ik gewoon de normale dingen, ESP-WH-AIM-NO Recoil. Dat soort geneuzel, ik zou niet weten welke hack met AI jij kunt aanwijzen die zichzelf gaat verbergen. Tuurlijk zullen er mensen zijn die alleen met WH spelen en het proberen te verbergen, en daarom heb je dus killcam nodig. Ik zou niet weten welke hacks er hier op deze pagina van de thread worden besproken waarbij het niet ontzettend duidelijk is als mensen hacken.
Ik link liever niet naar hacks, maar aangezien je zo aandringd: YouTube: EnhancedAim . Call of Duty 4 . Legit

Maar nee, andere mensen hebben vast ongelijk omdat jij op een hack forum zit. Grote jongen :O

[Voor 53% gewijzigd door RaCio op 20-10-2010 16:11]

• maffiappie
Ik bracht dat forum er alleen maar bij om enige geloofwaardigheid aan wat ik zei toe te voegen. Verder niets.

En dat filmpje dat jij linkt zou ik misschien niet ingame herkennen als "enhanced aim", maar als no recoil sowieso.

• NeoMe

NeoMe

#Addict

maffiappie schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 16:16:
Ik bracht dat forum er alleen maar bij om enige geloofwaardigheid aan wat ik zei toe te voegen. Verder niets.

En dat filmpje dat jij linkt zou ik misschien niet ingame herkennen als "enhanced aim", maar als no recoil sowieso.
Juist, en als ie no recoil nou op 25 a 40% zet dan merk je dat ook niet eens op met het blote oog en als hij dan zijn speelstijl daarop aanpast dan komt hij er waarschijnlijk mee weg. Dus niet meer door muren heenkijken met cursor etc etc etc etc etc ( ik ga niet teveel tips geven want o o o wat zijn we hier toch een moraal forum )

Snap niet dat sommige mensen hier durven te beweren dat ze hackers er zo uit vissen. Ja de hackers die alles op 100% zetten die haalt iedereen eruit maar al heb je alleen maar rode/blauw models aan dan vallen ze al extra op en heb je voordeel. Doe daar nog wat functies bij en je bent ineens een stuk 'beter'.

Als punkbuster/Vac dit programma niet kan vinden dan heb je helemaal vrij spel als cheater :(

Disclaimer: Ik keur cheaten niet goed en ik cheat zelf ook niet. Ik heb geen game-pc en speel enkel op de xbox 360. Mijn cheatkennis komt voort uit youtube filmpjes zoals diegene die net zijn gepost en de site waar het te downloaden is waar de functies opstaan en mijn logische verstand.

> Dit is mijn anti-cheat disclaimer tegen moraal ridders met onnodige opmerkingen <

[Voor 15% gewijzigd door NeoMe op 20-10-2010 16:39]

• maffiappie
Als mensen al de bovengenoemde moeite gaan doen en hun hacks gaan verminderen, en ik men merkt het niet op, bestempeld men hem wss als een goede speler, meer niet. Als je je settings van je hack omlaag gaat zetten kan een hacker net zo goed niet hacken.

• jmeerman
  • Laatst online: 10-08 18:56
RaCio schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 15:58:
[...]

Ik link liever niet naar hacks, maar aangezien je zo aandringd: YouTube: EnhancedAim . Call of Duty 4 . Legit

Maar nee, andere mensen hebben vast ongelijk omdat jij op een hack forum zit. Grote jongen :O
Nu wil ik niet echt stoer lopen doen, maar zelfs hier is het overduidelijk op te zien.
Kijk vooral op 1.02 - 1.06. De extreme cursor "switchen" is ook niet erg onopvallend.

Daarnaast, als iemand een filmpje maakt met de woorden "enhanced aim" en "legit" erin, dan begin ik eigenlijk al te lachen.

• Koeitje

Koeitje

Back-up tiems now?

maffiappie schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 16:42:
Als mensen al de bovengenoemde moeite gaan doen en hun hacks gaan verminderen, en ik men merkt het niet op, bestempeld men hem wss als een goede speler, meer niet. Als je je settings van je hack omlaag gaat zetten kan een hacker net zo goed niet hacken.
Niet helemaal waar, 10% betere accuracy kan het verschil betekenen tussen $500 of $0.

+ hebben we het nog niet eens over toggles.

[Voor 5% gewijzigd door Koeitje op 20-10-2010 16:55]

• NeoMe

NeoMe

#Addict

Koeitje schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 16:52:
[...]
Niet helemaal waar, 10% betere accuracy kan het verschil betekenen tussen $500 of $0.
Die 1-op-1 tegen jou verliest ie misschien, maar als jij 20% meer kills maakt met hacks die niet opvallen kun je stuk sneller levelen, maak je meer killstreaks, zijn je stats beter en ga zo maar door.

Als twee wielrenners vrijwel evengoed zijn en de ene gebruikt EPO en kan langer fietsen dan de ander dan heeft hij toch een voordeel. Ook al heeft de wielrenner maar 10% extra uithoudingsvermogen dan normaal.

• Koeitje

Koeitje

Back-up tiems now?

NeoMe schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 16:55:
[...]

Die 1-op-1 tegen jou verliest ie misschien, maar als jij 20% meer kills maakt met hacks die niet opvallen kun je stuk sneller levelen, maak je meer killstreaks, zijn je stats beter en ga zo maar door.

Als twee wielrenners vrijwel evengoed zijn en de ene gebruikt EPO en kan langer fietsen dan de ander dan heeft hij toch een voordeel. Ook al heeft de wielrenner maar 10% extra uithoudingsvermogen dan normaal.
Wie geeft er nou om levelen en dat soort gedoe. Dit soort minder opvallende hacks zijn alleen relevant op hoog niveau. Of iemand een half verstopte hack gebruikt of gewoon heel goed is maakt geen fluit uit op een random pub. vo0 heeft ook 55%+ rail.

• NeoMe

NeoMe

#Addict

Koeitje schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 16:57:
[...]
Wie geeft er nou om levelen en dat soort gedoe. Dit soort minder opvallende hacks zijn alleen relevant op hoog niveau. Of iemand een half verstopte hack gebruikt of gewoon heel goed is maakt geen fluit uit op een random pub. vo0 heeft ook 55%+ rail.
Voor jou niet nee, maar er zijn er genoeg die willen cheaten en zich daar lekker bij voelen. Daarom willen ze ook niet te erg opvallen en gebruiken ze dit soort cheats. Maar het gaat er ook om dat de opvallende cheaters gewoon 'teveel' willen. Die willen door alle muren kijken, en gaan zich dan onbewust anders opstellen. Terwijl als je maar door één muur kan kijken, je daar nog als cheater rekening mee kunt houden in je spel. Zeker bij cheaten is het zo dat: less = more.

Als je de beelden echt goed gaat bekijken dan zie je het meestal wel, maar ingame op een killcam denk je vaak: zal wel geluk hebben of goed zijn, zeker als het amper te zien is.

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

NeoMe schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 15:16:
[...]

Sociaal geaccepteerd of niet, mensen hierboven mij weten precies hoe cheats werken word het niet eens tijd om hun te gaan verdenken ipv mijn post op youtube afkraken waar gewoon iets stond wat iedereen weldenkend mens kan bedenken.
Maar niet ieder mens ook daadwerkelijk zegt, omdat je op die manier cheaten support? Ben je nou echt zo'n lamstraal :F

• Rizendoekie
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 16-07 18:43
Ahnice ook interessant om eens te zien hoe het beeld van een aimbotter/wallhacker eruit ziet.

Bij mw2 vooral zie ik het alleen op de killcam hoe men mij volgt door een muurtje en af en toe een testschot afvuurt totdat ze me goed kunnen raken.

Ik snap niet echt wat er nou zo leuk is om zo te cheaten, dan is de uitdaging er helemaal uit.
Maja cheaters zullen wel het idee hebben, everything goes for 1st place.

• tss68nl
  • Registratie: mei 2007
  • Laatst online: 27-08 12:48
NeoMe schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 15:16:
[...]
Proberen om de focus op anderen te schuiven is gewoon bevestigen dat men gelijk heeft. ;) Het gaat niet om anderen, jij werd specifiek ergens op aangesproken.

KNX Huisautomatisering - DMX Lichtsturing

• NoFearCreations
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 16:51
Ik snap de meeste reacties hier wel, het is ook gewoon kudt als je lekker bezig bent, en zo'n nUUb kilt je.
Ik speel dan dit spel of MW2 niet, maar veel Warrock. Ook hier heb je heel veel last van hackers, en dan kan je maar 1 ding doen. "Fight fire with fire!" Ik gebruik dan een teleport hack om continu achter elkaar die user te killen, en dan zijn ze meestal zo weg. Ik zeg ook duidelijk in de server dat ik een hack gebruik om die bepaalde user weg te krijgen, en dat word meestal goed gewaardeerd. Zo kan je dus hacks ook op een "goede" manier gebruiken...

"At vindicta bonum vita jucundius ipsa nempe hoc indocti." | Intel I5-3570K @3.9 Ghz | Samsung EVO 120GB | Strix GTX1070 8GB | 20GB DDR3 | Windows 10.1 |

• Cartman!
  • Niet online
Bij Crysis ook veel last van hackers maar gelukkig op de server een goede admin die ik ook op Ventrilo aan kon spreken, was er bijna altijd wel. Als ie er eens niet was dan gewoon roepen dat niemand moet spawnen en dan zijn ze ook vaak snel weg want dan is de fun eraf. Meestal zijn er dan 2 of 3 van de 32 die dan toch blijven spawnen en wel janken dat ze gecheat worden, die zijn wellicht nog dommer. Als je dan 10 x direct gedood wordt nog steeds spawnen :')

• VonWiking
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 30-10-2010
Laatst ben ik gebanned op een server bij cod4. Gewoon omdat ik beter was op dat moment dan de admin. Eigenlijk heb ik dus mijn ban te danken aan die lafaards die cheaten, want zonder hen had die admin nooit zo snel gedacht dat ik evt cheat. Zo ben je als eerlijke speler dubbel genaaid: eerst afgeknald door een cheater, dan gekicked omdat je iets beter bent dan de rest.

Ga nu niet online met moh, vind het spel zowieso tegenvallen, maar nu met al dat valsspelen. Laat maar.

• Flapmo
  • Laatst online: 19:36

Flapmo

and back is gigi!

.. bij nader inzien. Dit topic is wel klaar zo :).

[Voor 93% gewijzigd door Flapmo op 21-10-2010 00:47]

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

• MrBubbles
  • Registratie: april 2008
  • Laatst online: 19:05

MrBubbles

Ik mis je

NeoMe schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 13:47:
[...]

Oke, dankjewel Bram

Gewoon een tip aan cheaters die niet nog niet snappen dat het opvalt als ze zo spelen. Hierboven wordt ook gemeld dat je aimbot kan zien, maar als je een goede hebt die je kan afstellen dan zie je dus niks. Dan heb ik het niet over een aimbot die heel je scherm laat flippen maar eentje die die laatste paar pixels helpt.

*Kennis is van tien jaar geleden uit Counterstrike.

Bullocks, waarom zou je cheaters tips gaan geven als je een hekel aan cheaten hebt. :D

I didn't ask for this, I was chosen.

• codex
MrBubbles schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 06:13:
[...]

Bullocks, waarom zou je cheaters tips gaan geven als je een hekel aan cheaten hebt. :D
Exact, mijn idee. NeoMe, je bent door de mand gevallen. Je geeft zelfs toe dat je het nodig vind om cheaters van tips te voorzien. Vervolgens probeer je anderen de schuld in de schoenen te schuiven. Deze berichten zullen wel weer weggemod worden, maar wat mij betreft ga ik niet meer in discussie met jou.

• Master Jeff
  • Registratie: juli 2007
  • Laatst online: 22:33
Het is treurig dat bepaalde personen (kinderen) een spel totaal verkloten door dergelijk cheats. Het beste middel daartegen is en blijft dedicated servers. Met voldoende admins, die dagelijks aanwezig kunnen zijn, is het probleem snel opgelost.

MW2 was daarom een BIG FAIL en ben zeer blij dat er weer dedicated servers terugkomen met Black Ops.

• ChojinZ
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 18:57
jmeerman schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 16:51:
[...]

Nu wil ik niet echt stoer lopen doen, maar zelfs hier is het overduidelijk op te zien.
Kijk vooral op 1.02 - 1.06. De extreme cursor "switchen" is ook niet erg onopvallend.

Daarnaast, als iemand een filmpje maakt met de woorden "enhanced aim" en "legit" erin, dan begin ik eigenlijk al te lachen.
Ik ben dus zo'n figuur die cheaters totaal niet in de gaten heeft. Dus misschien dat je mij kan vertellen wat er zo bijzonder is aan 1.02 - 1.06? Ik zie namelijk niets bijzonders. Behalve dan dat er tussen 1.01 en 1.02 een stuk mist (speler staat op een totaal andere plek op de map)

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Anoniem: 109640

Er word echt niet zo veel gecheat hoor..
Zelf ben ik ook al meer dan 100x voor cheater uitgemaakt. Misschien al zelfs in de duizend :P

[Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 109640 op 21-10-2010 11:48]

• Royeboi
RaCio schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 15:50:
[...]

Het kan aan mij liggen, maar het bannen van cheaters lijkt mij iets waarmee devs hacken tegengaan. Alleen een waterdichte manier daarvoor vinden is vrijwel onmogelijk (zeker omdat de hacks specifiek gebanned moeten worden en dus eerst uit moeten zijn). Vandaar is het zoals ik al zei onmogelijk om bij de start van een hacker-vrij spel te garanderen.

en hacks fixen? 8)7
Heb je uberhaupt gelezen wat ik schreef? Hacks zijn geen bugs in het spel, ze lezen de code van de engine van het spel uit je ram en sturen aan de hand van die info de aimbot/wallhack aan.
Je weet zelf duidelijk niet hoe een game gemaakt wordt. Heb je überhaupt wel eens van een BETA gehoord?
Ben het met je eens, ik zeg ook niet dat de makers al vanaf het begin een hacker-vrije game kunnen garanderen, ik betwijfel alleen of EA wel genoeg toezicht houdt om dit soort dingen te voorkomen. Als er niet veel mensen klagen, en elke game wordt toch wel een financieel succes, waarom zou je dan nog alles wat in je macht ligt doen om te voorkomen dat mensen je game hacken? Binnen luttele dagen, als dat van te voren goed getest wordt door de eigen hackers op de game los te laten, kan er heus nog wel wat geblokkeerd worden.

• annonymuze
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 13-04-2018
Cheats op cod versies of MOH of iede andere populair shooter is tegenwoordig iets heel normaals. Sommige cheats zijn heel slecht, en andere zijn heel goed. Punkbuster heeft altijd te maken gehad met cheaters in cod versies. Ik heb het vanaf cod2 meegemaakt.
Ik moet toegeven dat ik zelf gecheat heb in cod2, en dat was puur om op de ladder omhoog te komen. Daarmee bedoel ik competitief gamen. Wat heel erg leuk is. het was op clanbase.com
Daar kun je met je eigen clan andere clans uitdagen en tegen gamen.

Maar goed doordat ik zelf in de cheaters community gezeten heb, weet ik hoe het er aan toe gaat. Ik had destijds 3 soorten hacks xD voor cod2. Als de een detected was , deed de andere het gewoon, maar dat gebruikte ik puur tijdens de official clanbase matches. hacken is niet leuk om het voor de lol te doen imo.

Ik ken een paar hele goede coders die voor elke cod versie weer een hack uitbrengen en andere spellen. En dat verkopen ze natuurlijk voor geld(abonnementen of lifetime versies). En ze hebben weer aangekondigd om voor black ops ook te gaan maken en voor MOH zijn ze al uit.

Belangrijkste wat ik wil vertellen is dat al deze coders zelf allemaal nubs waren in de wereld van cheats ontwikkelaars. Voor de call of duty 2 was er een hack gemaakt door twee gasten. Die hadden hun werk als opensource aangeboden voor iedereen. Door middel van veel tutorials op de cheatforums heeft afgelopen jaren iedereen een eigen naam gemaakt als cheat developer. Maar toch hebben ze de methode van de twee gasten die de source online gezet hadden geleerd.

Er bestaan bijna geen gratis cheats, tenzij ze detected zijn door de anticheat. Vorig jaar had x22 op dezelfde dag dat mw2 uitkwam zijn cheat gereleased voor verkoop. Hij is een van de meest succesvolle cheat ontwikkelaars die bakken met geld verdiend elke dag weer. En hij is maar een 21 jarige student die sinds 2006 cheats verkoopt. Hij heeft meer 7000 klanten waarvan misschien de helft maandelijks betaald voor zijn cheats. Hij heeft voor MOH ook een multihack gemaakt.

Wat je er ook van vindt, het is een business, er zijn weinigen die gratis cheats maken en maar support blijven geven wanneer de anticheat geupdate wordt.
(excuses voor spelling/taalgebruik)

just my two cents..

How many letters in the Alphabet? 19, cuz ET went home on a UFO and the FBI went after him.

• B-BRAIN
  • Registratie: maart 2000
  • Laatst online: 22-07 22:29
of die makers van die cheats ff bezoekje brengen en ook ff een cheat op hun uitproberen. vul zelf maar in wat voor cheat. heb geen zin in een ban als ik me ff uitlaat over die cheat makers.

• codex
annonymuze schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 21:11:
Cheats op cod versies of MOH of iede andere populair shooter is tegenwoordig iets heel normaals. Sommige cheats zijn heel slecht, en andere zijn heel goed. Punkbuster heeft altijd te maken gehad met cheaters in cod versies. Ik heb het vanaf cod2 meegemaakt.
Ik moet toegeven dat ik zelf gecheat heb in cod2, en dat was puur om op de ladder omhoog te komen. Daarmee bedoel ik competitief gamen. Wat heel erg leuk is. het was op clanbase.com
Daar kun je met je eigen clan andere clans uitdagen en tegen gamen.

Maar goed doordat ik zelf in de cheaters community gezeten heb, weet ik hoe het er aan toe gaat. Ik had destijds 3 soorten hacks xD voor cod2. Als de een detected was , deed de andere het gewoon, maar dat gebruikte ik puur tijdens de official clanbase matches. hacken is niet leuk om het voor de lol te doen imo.

Ik ken een paar hele goede coders die voor elke cod versie weer een hack uitbrengen en andere spellen. En dat verkopen ze natuurlijk voor geld(abonnementen of lifetime versies). En ze hebben weer aangekondigd om voor black ops ook te gaan maken en voor MOH zijn ze al uit.

Belangrijkste wat ik wil vertellen is dat al deze coders zelf allemaal nubs waren in de wereld van cheats ontwikkelaars. Voor de call of duty 2 was er een hack gemaakt door twee gasten. Die hadden hun werk als opensource aangeboden voor iedereen. Door middel van veel tutorials op de cheatforums heeft afgelopen jaren iedereen een eigen naam gemaakt als cheat developer. Maar toch hebben ze de methode van de twee gasten die de source online gezet hadden geleerd.

Er bestaan bijna geen gratis cheats, tenzij ze detected zijn door de anticheat. Vorig jaar had x22 op dezelfde dag dat mw2 uitkwam zijn cheat gereleased voor verkoop. Hij is een van de meest succesvolle cheat ontwikkelaars die bakken met geld verdiend elke dag weer. En hij is maar een 21 jarige student die sinds 2006 cheats verkoopt. Hij heeft meer 7000 klanten waarvan misschien de helft maandelijks betaald voor zijn cheats. Hij heeft voor MOH ook een multihack gemaakt.

Wat je er ook van vindt, het is een business, er zijn weinigen die gratis cheats maken en maar support blijven geven wanneer de anticheat geupdate wordt.
(excuses voor spelling/taalgebruik)

just my two cents..
Kan je geen namen geven, dan zal ik eens een pak slaag uitdelen. Misschien helpt het >:)

• Zocalo
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 24-11-2013
Jammer dit, wat er tegenwoordig allemaal voor geld word gedaan. Toch zou ik denken dat er wel iets móet zijn waar coders niets mee kunnen.
Pagina: 1 2 3 4 Laatste

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee