Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 08:27
MeltedForest schreef op woensdag 18 december 2013 @ 08:28:
[...]

Je kan kiezen uit een model met 4GB flashgeheugen of 250GB hardeschijf. En laat GTA5 nu een verplichte installatie van 8GB hebben. Kan je in principe wel een USB stick erin aan drukken maar een HDD is natuurlijk sneller (en dan steekt er niks uit je console).
Mwah, snelheid verschillen de meningen over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Tomba schreef op woensdag 18 december 2013 @ 09:00:
[...]

Hebben inderdaad een heel irritante bestelwijze, ze eisen dan allerlei 'bewijzen' (foto's van je id-bewijs etc) voor je je code krijgt. Uiteindelijk krijg je je spul altijd wel, maar om die reden bestel ik er in ieder geval niet meer.
Okay bedankt voor de tip daar heb ik geen zin in.

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JWPVDW
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 19-09 18:29
retlaw schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 09:23:
Ik heb nu sinds een aantal weekje een XBOX 360E / Superslim. Ik kon de aanbieding niet laten liggen, 177 euro met fifa 2014 en forza.
Ook heb ik nog een Elite staan. Maar wat een verschil in geluid zeg. Die 'oude' Elite is af en toe net een vliegtuig, terwijl die E echt superstil is!
Waar heb je die aanbieding gevonden? Ik ben ook op zoek naar een X360 E, liefst met die spellen en/of GTA V.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retlaw
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 08:30

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

JWPVDW schreef op woensdag 18 december 2013 @ 20:20:
[...]

Waar heb je die aanbieding gevonden? Ik ben ook op zoek naar een X360 E, liefst met die spellen en/of GTA V.
Wehkamp... Weet niet of deze nog geldig is. Ik heb de Xbox eind november besteld.

Aanbieding is er helaas niet meer...

http://www.wehkamp.nl/ent...99870&SM=5&KW5=&KW4=&KW6=

[ Voor 20% gewijzigd door retlaw op 18-12-2013 21:46 ]

Battle.net || Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cum Grano Salis
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 19-09 14:35
Ik heb een probleem met mijn NAT, ik weet niet of dit de aangewezen plek, maar ik gok van wel. Mijn NAT staat open, ik heb met geen enkel spel gezeur met lag etc., alleen nu kan ik een vriend zijn party niet joinen wanneer hij host en vice versa.
Er komt dan vrij snel te staan: 'can't join xbox live party', iemand een oplossing voor dit 'probleem'?
Ik heb een Thomson Speedtouch 780, waarbij ik mijn Xbox de welbekende UDP en TCP mee heb gegeven, maar dit biedt weinig soelaas tot op heden.

Gaude et aude

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cum Grano Salis schreef op maandag 23 december 2013 @ 20:59:
Ik heb een probleem met mijn NAT, ik weet niet of dit de aangewezen plek, maar ik gok van wel. Mijn NAT staat open, ik heb met geen enkel spel gezeur met lag etc., alleen nu kan ik een vriend zijn party niet joinen wanneer hij host en vice versa.
Er komt dan vrij snel te staan: 'can't join xbox live party', iemand een oplossing voor dit 'probleem'?
Ik heb een Thomson Speedtouch 780, waarbij ik mijn Xbox de welbekende UDP en TCP mee heb gegeven, maar dit biedt weinig soelaas tot op heden.
Late reactie:

Weet je zeker dat het probleem niet bij je vriend ligt? Als jij nergens last van hebt normaal, zou ik eens bij hem navragen wat hij allemaal doet. :)

Ik heb in het verleden ook wel eens gehad dat ik een bepaald iemand niet kon joinen. Oplossing was private chat als we met zijn 2-en waren en iemand anders de party laten starten als we met meer waren. Wel irritant dat soort zaken. (Hij had KPN destijds en ik UPC.)

Sleeping Dogs zit gratis in Games with Gold. Best een prima deal voor Games with Gold.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 01-01-2014 17:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EcoR
  • Registratie: Juli 2008
  • Niet online
Zag vanochtend ook ineens Sleeping Dogs bij GWG, zeker niet slecht. Ik gebruik Gold momenteel eigenlijk alleen om af en toe een leuk nieuw spel te spelen, hoewel er soms ook wel wat zooi tussen zit (Ascend, hand of Kul oid vind ik echt drie keer niets, maar Shoot many Robots heeft al veel lol opgeleverd met wat vrienden).

Sleeping Dogs ga ik vanavond maar even binnenhengelen, maar daarna toch eerst weer verder met Black Flag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 19-09 10:42
Na ongeveer 2 jaar heb ik mijn 360(Slim) weer eens aan het netstroom aangesloten maar de Powerbrick gaat niet verder dan Oranje.
Heb nog een paar powerbrick handleidingen gevonden maar niks wat me verder op weg helpt buiten de service van MS zelf.

Iemand ideeen?

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben al mijn vrienden kwijt op mijn Xbox account. Bij anderen ook gebeurd? Of kan ik me zorgen gaan maken?

Edit: En ze zijn terug. Rare shizzle daaro.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2014 22:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 18-09 10:51
Psyonara schreef op maandag 20 januari 2014 @ 12:11:
Na ongeveer 2 jaar heb ik mijn 360(Slim) weer eens aan het netstroom aangesloten maar de Powerbrick gaat niet verder dan Oranje.
Heb nog een paar powerbrick handleidingen gevonden maar niks wat me verder op weg helpt buiten de service van MS zelf.

Iemand ideeen?

Alvast bedankt
Knippert het lampje of blijft ie constant oranje? Kan je nog een andere power brick proberen? lenen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
Nope helaas niet, niemand in mijn sociale kring heeft een 360, er zit wel een beste laag stof op het apparaar misschien dat het binnen in net zo erg is? wat dat betreft zal ik nog een open up guide zoeken oid.

Lamp is constant Oranje. Voorheen was ie rood maar na de HDD wat beter in te drukken werd ie na her contact oranje en verder dan dat ben ik niet gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 18-09 10:51
Probeer dit eens;
Light is orange/yellow - It is not necessarily a problem when the xbox360 power supply light turns orange/yellow as it can mean that the console is off and the power supply is connected to an electricity outlet, ready to power up the console the next time you feel like gaming. If this does not happen then it could mean that the power brick is not plugged into the console properly and there could be a loose connection. Steps to take to fix this:
Ensure the console is turned off
Unplug the power brick from the wall outlet
Unplug the power brick cord from the back of the xbox360 console
Unplug the cord that runs from the power brick to the wall outlet
Wait 5-10 minutes
Plug all the plugs back together ensuring a firm connection
Plug the power brick into the wall outlet

Turn the console on and the xbox360 power supply light should change from orange to green.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-09 07:57
Zou iemand de rtl xl ap is willen checken? Volgens de status pagina zou dez moeten werken maar bij mij dus (weer) niet

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crizyz
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-02 11:21

crizyz

ne.t.weaker

Sagat schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 18:45:
Zou iemand de rtl xl ap is willen checken? Volgens de status pagina zou dez moeten werken maar bij mij dus (weer) niet
Even voor je gekeken, bij een aflevering selecteren om af te spelen:
RTL XL is momenteel niet beschikbaar... blabla

Dus nee, werkt niet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertJRB
  • Laatst online: 03-07 23:42
Ik heb een probleem met m'n xbox 360.

Ten eerste liep die steeds vast met Assassins creed V. Tijdens het opstarten van het spel bleef die dan gewoon hangen. Na lang zoeken leek het te maken te hebben met warmte dus heb ik de xbox van zijn plaats achter de tv gehaald (waar die al jaren zonder problemen stond) en los gezet.

Sindsdien leek het beter, maar speel ik AC5 ook bijna niet meer.

Nu heb ik GTAV waar ik veel missies zonder problemen heb kunnen spelen.
Maar nu loopt die steeds vast. Als ik gta start gaat het prima, maar na een minuutje spelen hoor je een rotgeluid en is het hele scherm geblokt met soms groene blokjes.

De xbox laat geen rode ring oid zien.

Het gaat om een eerste versie van de 360.

Kan dit het spel zijn of is het de xbox zelf?

Leica MM + Sony A9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crizyz
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-02 11:21

crizyz

ne.t.weaker

RobertJRB schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 22:28:
Ik heb een probleem met m'n xbox 360.

Ten eerste liep die steeds vast met Assassins creed V. Tijdens het opstarten van het spel bleef die dan gewoon hangen. Na lang zoeken leek het te maken te hebben met warmte dus heb ik de xbox van zijn plaats achter de tv gehaald (waar die al jaren zonder problemen stond) en los gezet.

Sindsdien leek het beter, maar speel ik AC5 ook bijna niet meer.

Nu heb ik GTAV waar ik veel missies zonder problemen heb kunnen spelen.
Maar nu loopt die steeds vast. Als ik gta start gaat het prima, maar na een minuutje spelen hoor je een rotgeluid en is het hele scherm geblokt met soms groene blokjes.

De xbox laat geen rode ring oid zien.

Het gaat om een eerste versie van de 360.

Kan dit het spel zijn of is het de xbox zelf?
Misschien een idee om er een apart topic voor te openen. Maar ik zou zeggen iets in de hardware. Bij een PC zou ik zeggen dat de grafische kaart het waarschijnlijk wel welletjes vind geweest, zal bij de x360 niet veel anders zijn.

Enige manier om echt uit te sluiten is andere disc gebruiken om te installeren. Of AC nog eens spelen. Maar ik denk dat het de console is, gezien je bij 2 verschillende spellen problemen hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertJRB
  • Laatst online: 03-07 23:42
crizyz schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 00:16:
[...]

Misschien een idee om er een apart topic voor te openen. Maar ik zou zeggen iets in de hardware. Bij een PC zou ik zeggen dat de grafische kaart het waarschijnlijk wel welletjes vind geweest, zal bij de x360 niet veel anders zijn.

Enige manier om echt uit te sluiten is andere disc gebruiken om te installeren. Of AC nog eens spelen. Maar ik denk dat het de console is, gezien je bij 2 verschillende spellen problemen hebt.
Dank je:
Ik heb inderdaad maar een eigen topic geopend: [Xbox 360] Problemen met ACV en GTAV

Leica MM + Sony A9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 18-09 16:01

Ken.

\m/.([oO]).\m/

RobertJRB schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 08:47:
[...]

Dank je:
Ik heb inderdaad maar een eigen topic geopend: [Xbox 360] Problemen met ACV en GTAV
Ja, of je post het gewoon hier: Xbox 360 defecten topic Deel 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
Dank je uiteindelijk gedaan met de HDD los gekoppeld. Daarna weer op zijn plek gezet en werkte het weer zonder problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EcoR
  • Niet online
Gisteren gestart met Sleeping Dogs. Best aardig spel, voorlopig lijkt het op een wat simpelere versie van GTA IV wat mij betreft. Vechten is leuk uitgewerkt met Dojo waar je nieuwe moves kunt leren. Ook leuke humor in het spel, hier ga ik me wel weer even mee vermaken.

Iemand overigens al iets gehoord over de Games with Gold voor februari, of wordt dat echt pas op de dag zelf bekendgemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-09 17:42

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

EcoR schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 15:28:
Gisteren gestart met Sleeping Dogs. Best aardig spel, voorlopig lijkt het op een wat simpelere versie van GTA IV wat mij betreft. Vechten is leuk uitgewerkt met Dojo waar je nieuwe moves kunt leren. Ook leuke humor in het spel, hier ga ik me wel weer even mee vermaken.

Iemand overigens al iets gehoord over de Games with Gold voor februari, of wordt dat echt pas op de dag zelf bekendgemaakt?
Als het goed is wordt het vrijdag bekend gemaakt, 1 dag van te voren.

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EcoR
  • Niet online
Dead Island en Toy Soldiers: Cold war voor GwG. Dead Island is wel aardig, heb hem een keer gespeeld maar alleen de eerste 10 minuten geloof ik, die ga ik nog wel een kans geven. Die Tower Defense spellen geef ik niet zoveel om eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luke22
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 08:09
Ik heb het gevoel dat microsoft nu vanaf 2014 ineens wel leuke games weet te krijgen voor games with gold programma. Kijk natuurlijk zijn het geen nieuwe top games maar toch zo breng je wel weer leuke games terug die anders toch alleen maar worden vergeten! ben erg blij met titels als: dead island en sleeping dogs :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silversin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 08:31
Iemand nog Fable Anniversary kunnen vinden. Geen winkel die lekker vroeg verkoopt? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiXX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-09 21:17

WiXX

Kijk uit malloot een...

Weet iemand hier als ik een gamertag heb die uit Nederland komt of ik dan in Belgie uitzending gemist en RTL XL kan kijken.

Want vanuit Belgie kan dat niet met een Belgisch account. Mijn vriendin woont namelijk in Leuven en misschien wil ik mijn xbox daar neer zetten zodat ze wat nederlandse tv kan kijken. Normaal moet je daar namelijk een proxy voor gebruiken om RTL XL te laten denken dat je uit nederland komt.

edit: Dit gaat natuurlijk om de 360

[ Voor 4% gewijzigd door WiXX op 06-02-2014 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02:43

TheVMaster

Moderator WOS
WiXX schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 16:40:
Weet iemand hier als ik een gamertag heb die uit Nederland komt of ik dan in Belgie uitzending gemist en RTL XL kan kijken.

Want vanuit Belgie kan dat niet met een Belgisch account. Mijn vriendin woont namelijk in Leuven en misschien wil ik mijn xbox daar neer zetten zodat ze wat nederlandse tv kan kijken. Normaal moet je daar namelijk een proxy voor gebruiken om RTL XL te laten denken dat je uit nederland komt.
Ik vermoed (zeker weten doe ik het niet) dat het gewoon op basis van IP adres geblokkeerd word...en dat het dus niet gaat werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

Silversin schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 11:20:
Iemand nog Fable Anniversary kunnen vinden. Geen winkel die lekker vroeg verkoopt? :(
Ja vandaag voor 27 opgehaald bij de Mediamarkt, alleen zit er een irritante bug in, A doet het niet (dubbel klikken wel, maar soms accepteer je dan opeens iets aan het einde van het gesprek).

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zoepersooi
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-08 16:50
Weet iemand waarom de problemen met xbox live zolang duren ?
Of wanneer deze misschien weer verholpen zijn?

http://support.xbox.com/nl-NL/xbox-live-status

http://supsooi.tweakblogs.net/ kijk eens bij mijn advertenties intressante spullen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geckoo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-09 14:11

Geckoo

Good news, everyone!

Mensen hier al gelukt om World of Tanks Xbox360 edition te instaleren?

[ Voor 8% gewijzigd door Geckoo op 12-02-2014 09:56 ]

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
Geckoo schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 09:55:
Mensen hier al gelukt om World of Tanks Xbox360 edition te instaleren?
Speel het al meer dan een week aangezien ik in de beta heb gezeten :)
Het duurt altijd wel ontzettend lang om te updaten, omdat hij alle maps, tanks enzo weer moet downloaden.

Edit: Zie de status die zoepersooi heeft gepost, ik denk dat "Downloadbare items kopen" er iets mee te maken kan hebben

[ Voor 14% gewijzigd door Ereaser op 12-02-2014 10:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geckoo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-09 14:11

Geckoo

Good news, everyone!

ah maar het probleem is dat ik hem niet kan downloaden.
Ik heb xbox live gold, (free trail for a month), genoeg ruimte maar als ik hem zoek dan vindt ik alleen de trailer (video) en wat attributen (helm/shirt etc) voor de avatar...
Waar kan ik hem wel downloaden?

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
Geckoo schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 10:16:
ah maar het probleem is dat ik hem niet kan downloaden.
Ik heb xbox live gold, (free trail for a month), genoeg ruimte maar als ik hem zoek dan vindt ik alleen de trailer (video) en wat attributen (helm/shirt etc) voor de avatar...
Waar kan ik hem wel downloaden?
Voor zo ver ik weet moet hij vandaag uitkomen, dus waarschijnlijk moet je nog even geduld hebben voordat hij ook daadwerkelijk uit is :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19-09 19:03

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

Deze week is er weer een Ultimate Games Sale op Xbox Live.
Vandaag in de aanbieding o.a. Dishonored en Halo:Reach!

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daan56666
  • Laatst online: 04-10-2021
Weet iemand toevallig de goedkoopste manier om je gamertag te wijzigen? 11 euro voor 800 MSPoints is het laagste wat ik kom. Ik hoorde dat het op de Xbox One de eerste keer gratis was, maar werkt dit niet gewoon hetzelfde als op de 360, dus dat jouw account in de eerste 30 dagen de naam gratis mag wijzigen? Of krijg je echt dankzij de XBO de mogelijkheid om je gamertag te wijzigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01:18
http://support.xbox.com/e...fferent-microsoft-account

Misschien dat dit werkt als je het wil overzetten?

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atomix9
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 17-09 16:25
Tomba schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 11:52:
Deze week is er weer een Ultimate Games Sale op Xbox Live.
Vandaag in de aanbieding o.a. Dishonored en Halo:Reach!
Bedankt voor de tip! Heb snel Bastion (arcade game) gekocht... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daan56666
  • Laatst online: 04-10-2021
Dat zou inderdaad kunnen voor een ander Microsoft Account, echter wil ik ook alle achievements/online 'sporen' wissen zeg maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
daan56666 schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 13:08:
[...]

Dat zou inderdaad kunnen voor een ander Microsoft Account, echter wil ik ook alle achievements/online 'sporen' wissen zeg maar.
Als je alle sporen wilt wissen dan moet je gewoon een nieuwe gamertag met een nieuw Microsoft Account aanmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nieuwe Guitar Hero Warriors of Rock gekocht voor €2,40 bij de Free record shop.

Stond tussenm 2ehands, maar zelfs de XBOX-zegel is niet verbroken :P

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisLNFF
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 17-09 22:03
Kan vanavond niet inloggen op Live. Meer mensen problemen mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silversin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 08:31
Zelfde probleem hiero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisLNFF
Inmiddels weer online!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarWolfer
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-09 12:00
Ja, Live lag er absoluut ff uit (gedeeltelijk): social en gaming was down (nu weer een groen vinkje).

https://support.xbox.com/nl-NL/xbox-live-status

• Tomba

Tomba

ChrisLNFF schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 21:15:
Kan vanavond niet inloggen op Live. Meer mensen problemen mee?
Had ik ook. Op zich niet erg, maar wel erg irritant dat ik daardoor de game die ik wilde spelen niet kon starten (PES 2014 wilde een update maar die kon ie niet ophalen dus zat in een loop)

Verwijderd

GAIAjohan schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 23:12:
Nieuwe Guitar Hero Warriors of Rock gekocht voor €2,40 bij de Free record shop.

Stond tussenm 2ehands, maar zelfs de XBOX-zegel is niet verbroken :P
FRS heeft wel meer nieuwe of oude maar slecht verkrijbare (en dus vaak duurdere) spellen er tussen staan sinds ze min of meer failliet zijn geweest. Al paar keer een aantal mooie spellen eruit gepikt :)

Verwijderd

Tomba schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 11:32:
[...]

Had ik ook. Op zich niet erg, maar wel erg irritant dat ik daardoor de game die ik wilde spelen niet kon starten (PES 2014 wilde een update maar die kon ie niet ophalen dus zat in een loop)
Meestal lost netwerkkabel eruit trekken/wifi uitschakelen dat soort geetter op. Zonder internet kan ie niet weten dat er een update is immers. Wellicht handig voor een volgende keer. :)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 27-02-2014 22:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Verwijderd schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 22:48:
[...]

Meestal lost netwerkkabel eruit trekken/wifi uitschakelen dat soort geetter op. Zonder internet kan ie niet weten dat er een update is immers. Wellicht handig voor een volgende keer. :)
Ah tx voor die tip :)

Zijn de Games with Gold voor maart eigenlijk al bekend?

[ Voor 8% gewijzigd door Tomba op 28-02-2014 08:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
Tomba schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 08:37:
[...]

Ah tx voor die tip :)

Zijn de Games with Gold voor maart eigenlijk al bekend?
https://twitter.com/worthplaying/status/439113891776196608
Civilization Revolution schijnt er een te zijn. Ik verwacht in de loop van de dag dat er een post komt van Major Nelson op zijn blog zodra de beste man wakker is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 09-08 18:30

MeltedForest

Lenny-t

2014.03.16 Dungeon Defenders Xbox 360
2014.03.01 Sid Meier’s Civilization Revolution

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Heb hier problemen met inloggen op xbox live

Al tijden geklooi gehad met security codes, heb een aantal email adressen opgegeven, maar sinds vandaag kan ik niet meer inloggen kom niet voorbij de security check

Als ik inlog op xbox.com pakt hij mijn account wel, maar als ik diezelfde gegevens invoer op de xbox lukt het niet.......

Help :)

Hmm, 2 staps verificatie uitgezet en het lukt nu wel.....

[ Voor 8% gewijzigd door Slasher op 01-03-2014 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cpt.skydiver
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19-09 08:38
Slasher schreef op zaterdag 01 maart 2014 @ 12:59:
Heb hier problemen met inloggen op xbox live

Al tijden geklooi gehad met security codes, heb een aantal email adressen opgegeven, maar sinds vandaag kan ik niet meer inloggen kom niet voorbij de security check

Als ik inlog op xbox.com pakt hij mijn account wel, maar als ik diezelfde gegevens invoer op de xbox lukt het niet.......

Help :)

Hmm, 2 staps verificatie uitgezet en het lukt nu wel.....
Je kan ook een app wachtwoord aanmaken bij je security instellingen op outlook.com. Dan kan 2-staps verificatie gewoon aanblijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisLNFF
Ik heb de functie 'auto sign in' aan staan, maar toch lukt dit niet altijd. Volledig willekeurig moet ik mij handmatig inloggen op Live. Geen idee waarom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

cpt.skydiver schreef op zaterdag 01 maart 2014 @ 14:30:
[...]

Je kan ook een app wachtwoord aanmaken bij je security instellingen op outlook.com. Dan kan 2-staps verificatie gewoon aanblijven.
Ik las daar ook iets over, wat is dat precies?

[ Voor 4% gewijzigd door Slasher op 02-03-2014 20:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edwin_VH
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 18-09 13:52
Ik zie dat laatste post in dit topic dateert van augustus 2013, maar ik probeer het toch maar even.

Is het mogelijk om de volgorde van de spelers op de profielenpagina te wijzigen??

Nu zijn het vooral ikzelf en mijn zoon die op de xbox spelen, maar ook mijn vrouw, dochter en enkele vriendinnetjes van dochter hebben een (locaal, niet live) profiel, dat echter weinig gerbruikt wordt.

Echter, het laatste aangemaakte profiel staat steeds links als eerste in de rij, terwijl de eerst gemaakt, en meest gebruikte profielen achteraan (of beter: meest naar rechts) staan.

Bijgevolg moeten we telkens na het opstarten helemaal naar rechts om ons profiel te kiezen. Toegegeven, een drama is het niet, maar best wel vervelend.

Kortrijk | 5250 Wp Sunpower - 9x375 WZW 45° + 5x375 ONO 45° | Solis 3,6 kW | Batterij: Pylontech 9,6 kWh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnS72
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online
Edwin_VH schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 16:58:
[...]
Is het mogelijk om de volgorde van de spelers op de profielenpagina te wijzigen??

[...]

Echter, het laatste aangemaakte profiel staat steeds links als eerste in de rij, terwijl de eerst gemaakt, en meest gebruikte profielen achteraan (of beter: meest naar rechts) staan.
De profielen op mijn xbox staan in alfabetische volgorde met een eventueel aangemeld profiel als eerste; dat kun je volgens mij niet aanpassen.
Bijgevolg moeten we telkens na het opstarten helemaal naar rechts om ons profiel te kiezen. Toegegeven, een drama is het niet, maar best wel vervelend.
Zo te lezen kies jij een profiel via de Sociaal-tab. Je kunt je ook aanmelden via de Guide-knop, dat scheelt een paar handelingen:

1. Druk (op een niet aan een profiel toegewezen controller) op de Guide-knop.
2. Druk op X (aanmelden).

Je krijgt nu een lijst te zien van profielen. In deze lijst kun je ook naar de onderste optie door omhoog te gaan. Helaas zijn de onderste 2 opties "Profiel downloaden" en "Profiel maken", maar als je veel profielen hebt is dit mogelijk toch sneller om bij de laatste profielen te komen.

3. Selecteer het profiel en druk op A om aan te melden.
4. Keer terug naar het home-menu. (A of B voor het home-menu van het profiel van de eerst toegewezen controller, of Y voor het home-menu van het zojuist aagemelde profiel).

Nadelen: je ziet de avatars nog maar zelden, en misschien wil je niet iedereen op de hoogte brengen van het Guide-menu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-07 22:44

Nazanir

Is pappa!

Laatst Metal Gear Rising gekocht bij Bart Smit. Hierbij zat ook de code for de Fox DLC (suit + wapen) dus dat was een mooie bonus, en de DLC is tot op heden in ieder geval nog gratis (Sam en Blade Wolf).

Wat een heerlijk spel is dit, heb hem al op Normal en Hard uitgespeeld, geprobeerd op Very Hard, maar in file 001 wordt mijn kont alle kanten opgeschopt. De comibinatie van vijanden zijn eigenlijk het moeilijke hieraan (2 armored Cyborgs en een Gekko), dus dat wordt lekker expirimenteren. Ik kan natuurlijk de Foxblade gebruiken, maar dat voelt nogal cheap aan.

Blade Wolf heb ik ook al uitgespeeld, maar met Sam zuig ik echt, ik heb veel moeite alleen al op normal en
spoiler:
Armstrong
is echt niet te doen voor mij. Het lijkt alsof mijn dodge/parry gewoon niet goed werkt en als ik hem al taunt om meer damage te kunnen doen, krijg ik helemaal harde klappen, omdat het ontwijken gewoon niet echt lukt. Tips iemand?

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EcoR
  • Niet online
Gisteren World of Tanks opgestart, maar wat een grappig spel is dat zeg! Lekker een beetje door de modder crossen, door huisjes raggen en elkaar bestoken. Speelt snel en als je dood bent kun je binnen een minuut of wat in een andere tank op het slagveld staan.

Medium tanks voorlopig mijn favoriet, die light tanks kan ik niet zoveel mee en de tank killers zijn leuk als je goed verdekt kunt gaan staan, verder nog niets uitgeprobeerd. Dit is denk ik een van de weinige spelletjes die ik nog regelmatig 'gewoon even voor de lol' zou opstarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edwin_VH
Misschien interessant voor de Belgen onder ons: deze week Dishonored GOTY voor de 360 aan 20,95 bij Dreamland.

Kortrijk | 5250 Wp Sunpower - 9x375 WZW 45° + 5x375 ONO 45° | Solis 3,6 kW | Batterij: Pylontech 9,6 kWh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jayesh
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 27-08 07:56
Zit er geen gtst bij de rtlxl app?

[ Voor 7% gewijzigd door jayesh op 09-03-2014 23:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jayesh schreef op zondag 09 maart 2014 @ 23:26:
Er zijn kwaliteitseisen voor apps op Xbox Live.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
EcoR schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 10:23:
Dit is denk ik een van de weinige spelletjes die ik nog regelmatig 'gewoon even voor de lol' zou opstarten.
Dat dacht ik ook, ondertussen speel ik het toch wel bijna iedere dag om in ieder geval dubbel exp voor de tanks te halen die ik wil levellen :P
Verwijderd schreef op maandag 10 maart 2014 @ 11:02:
[...]

Er zijn kwaliteitseisen voor apps op Xbox Live.
_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edwin_VH
MartijnS72 schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 09:36:
[...]

1. Druk (op een niet aan een profiel toegewezen controller) op de Guide-knop.
2. Druk op X (aanmelden).

...
3. Selecteer het profiel en druk op A om aan te melden.
4. Keer terug naar het home-menu. (A of B voor het home-menu van het profiel van de eerst toegewezen controller, of Y voor het home-menu van het zojuist aagemelde profiel).
Bedankt voor antwoord. Ik vind het vreemd dat de volgorde niet kan worden aangepast, maar goed, MS is berucht voor het niet luisteren naar klanten,..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest

MeltedForest

Lenny-t

jayesh schreef op zondag 09 maart 2014 @ 23:26:
GTST is niet te zien bij RTLXL, ook niet op bijv. SmartTV's en telefoon apps. Alleen via de site en daar moet je ervoor betalen. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EcoR
  • Niet online
Inmiddels een weekje voorbij en World of Tanks-teller staat op 161 completed matches...Wow. Ik speel nauwelijks online, richt me meestal op single player spellen maar ik ben zelfs even gestopt met LA Noire te spelen (had ik nog steeds liggen). Wat een lol is dat spel toch. Hogere Tiers spelen heel anders en vergen ook een compleet andere strategie, maar als je in een potje als medium tank uiteindelijk 1 heavy tank, 2 mediums en een paar TD's en Arty's hebt omgelegd is de verleiding erg groot om 'nog 1 potje dan' heeeel vaak te herhalen :).

ps: Morgen nieuwe GWG: Dungeon Defenders. Ik ben nu wel klaar met al die Tower-Defense kloons...Kan er niet weer eens een leuke racer/shooter worden weggegeven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
EcoR schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 12:26:
Inmiddels een weekje voorbij en World of Tanks-teller staat op 161 completed matches...Wow. Ik speel nauwelijks online, richt me meestal op single player spellen maar ik ben zelfs even gestopt met LA Noire te spelen (had ik nog steeds liggen). Wat een lol is dat spel toch. Hogere Tiers spelen heel anders en vergen ook een compleet andere strategie, maar als je in een potje als medium tank uiteindelijk 1 heavy tank, 2 mediums en een paar TD's en Arty's hebt omgelegd is de verleiding erg groot om 'nog 1 potje dan' heeeel vaak te herhalen :).

ps: Morgen nieuwe GWG: Dungeon Defenders. Ik ben nu wel klaar met al die Tower-Defense kloons...Kan er niet weer eens een leuke racer/shooter worden weggegeven?
Ik heb nu 2 tier VI's en het is inderdaad een heel stuk anders spelen. Ik vind dat je vooral veel afhankelijker bent van je team mates, omdat het een stuk minder vergevingsgezind is.
Gisteren Ace Tanker gehaald met de Grille (Tier V arty) waarbij ik ook nog Master Gunner en Sharpshooter gehaald heb :) Ook had ik op een enemy 1279 damage :*) Voor de rest ging het super slecht en is mijn totale win percentage 50% geworden :/

En dat ben ik met je eens, hopelijk geven ze wat recentere arcade games weg. (Fable Heroes bijvoorbeeld)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jayesh
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 27-08 07:56
MeltedForest schreef op maandag 10 maart 2014 @ 14:43:
[...]

GTST is niet te zien bij RTLXL, ook niet op bijv. SmartTV's en telefoon apps. Alleen via de site en daar moet je ervoor betalen. :X
op de site is het gratis. je moet alleen betalen als je vooruit wilt kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EcoR
  • Niet online
Hitman: Absolution is vanaf morgen verkrijgbaar via Games with Gold. Geen slechte keus denk ik, deze ga ik wel weer proberen. Half April Deadlight. Is wel een aardige, heb ik een paar jaar geleden al gekocht.

[ Voor 24% gewijzigd door EcoR op 01-04-2014 10:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18-09 13:17

TommyGun

Stik er maar in!

Na enkele maanden toch maar 's besloten wat 2e hands games te kopen voor de Xbox 360 die ik enkel en alleen voor GTA V had aangeschaft... Wat een geweldige spellen zijn o.a RDR en Forza _/-\o_

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest

MeltedForest

Lenny-t

En Halo (dan wel Anniversary kopen, deel 1 blijft toch de beste)?
En Gears of War?
En de Mass Effect Trilogy?

Dan heb je weer een paar geweldige spellen erbij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EcoR
  • Niet online
Voor de mensen die er nog wel wat mee doen (dit topic is redelijk aan het sterven geloof ik):

Games with Gold Mei:
Dust (tot half mei)
Saints Row the Third (half mei tot eind mei).

[ Voor 1% gewijzigd door EcoR op 01-05-2014 10:09 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
Vanavond even Dust downloaden, veel goeds over gehoord.
Saint's Row the Third heb ik al, maar wel fijn dat ik hem nu samen kan spelen met vrienden die hem nog niet hadden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

MeltedForest schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 08:50:
En Gears of War?

Zo zie je maar hoe persoonlijk alles is ;) Ik vind bovenstaande spellen echt geen zak aan :P

Mijn favo Xbox 360 games (en ja dat zijn meerendeel geen exclusives I know)
- Amazing Spiderman
- Assasins Creed (met name 2, Brotherhood en 4)
- Batman: Arkham Asylum
- Bioshock 1 en Infinite (2 is wel ok, maar deed me veel minder dan 1 en Infite)
- Brothers in Arms Helss Highway (speelt zich grotendeels in NL af :) )
- Dead Space (2 en 3 zijn wel ok, maar 1 vond ik echt geweldig)
- Fable 2
- Portal 1 en 2
- Shadow Complex
- Top Spin 4
- Transformers: WFC

Heb trouwens noch Dust noch SR3, ben benieuwd. Merk toch dat ik de gratis games tot op heden niet gespeeld heb ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Tomba op 01-05-2014 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest

MeltedForest

Lenny-t

Tomba schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 12:50:
[...]

Zo zie je maar hoe persoonlijk alles is ;) Ik vind bovenstaande spellen echt geen zak aan :P
Ik heb expres alleen even exclusives genoemd. Aangezien ik er vanuit ging dat hij al een PC heeft hoef ik die niet meer te noemen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18-09 13:17

TommyGun

Stik er maar in!

MeltedForest schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 08:50:
En Gears of War?

Ook niet mijn smaak ;)

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Wat is er gebeurd met de 360? Kan opeens nergens meer een Kinect pakket vinden >_> Zijn ze gestopt met dat ding verkopen?

Zoek nu naar:

360 + Kinect, en los Fitness Evolved en DDR ><

Media Markt heeft alleen een Fifa pakket (Yay....)
Bart Smit heeft dan nog een pakket
Bol niet meer
Gamemania niet meer

>_>

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest

MeltedForest

Lenny-t

Ik zocht laatst nog naar een losse kinect unit. Maar die verkopen ze ook nergens meer in de fysieke winkels.

[ Voor 11% gewijzigd door MeltedForest op 02-05-2014 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
ik merk het. Wel erg kut, want zo naait microsoft dus de mensen die nog een 360 willen hebben. Maar goed, maakt de keuze voor een nieuwe console wel wat makkelijker :p

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
Zag laatst nog ergens een losse kinect, is dat geen optie, en dan eventueel fifa of ander ongwenste bundel meuk op mp?

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Zit nog even de opties te bekijken. Is gewoon erg jammer dat vanuit het niets, de 360 opeens met kinect nergens meer te krijgen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest

MeltedForest

Lenny-t

Kwam deze nog tegen, helaas wel maar 4GB: http://www.next-level.nl/?content=product&pid=30452

Edit:
Dit is een betere optie: http://www.bartsmit.com/n...Imj4Zaajb4CFdShtAodhQEADw

Edit2:
Zelfs op de site van MS zijn de 250GB+Kinect gewoon eraf gehaald 8)7

Die bart smit bundle lijkt me dan de beste mogelijkheid :+

[ Voor 78% gewijzigd door MeltedForest op 02-05-2014 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
ik was net in saturn amsterdam (oosterdokse kade) en daar lag nog een 360 kinect bundel, ik dacht met 250gb hd, maar bellen is zeker weten natuurlijk :)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Heb uiteindelijk via wat geregel een 250GB bundel gekregen (Titanfall, halo en Forza. 2 van de 3 games die ik wilde hebben) + een Kinect. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
Mag ik het licht uit doen in het topic? :*)
Ik had eerst een 20gb 360, geen hdmi (maar maakte niet uit, ik had wel hd via component 8). Maar die schijf was natuurlijk klein, helemaal toen bekend werd dat je games op de hd kon installen, als geroepen kwam wehkamp met een leuke deal (en mijn 1e box ging naar mijn achterneefje, die een paar weken later rrod kreeg, wel nog kunnen claimen via de garantie ) en dat was dus deupgraden naar 360 nr 2, een 120gb elite, een stuk stiller, maar nog steeds een bak herrie, en nu, ondanks de one en de ps4, toch nog 360 nr 3 gekocht. Waarom?
De 120gb is inmiddels ook aan de kleine kant, en ik vind de elite ook nog veel herrie maken. Nu een paar uur ervaring met de super slim, en ik ben er wel tevreden mee, hij zit er weer wat morderner uit, is veel stiller, en 250gb, yum!
Nog zoveel back log dat ik er geen probleem mee heb, en voor de next gen is er voor mij nog niet genoeg uit om me over te halen. Plus dat hij bjina de helft goedkoper is.

Iemand interesse in de ouwe elite? hij mag nu zijn carriere voortzetten op mijn zolder, hoef ik hem niet meer 2 trappen mee te zeulen als bridget jones of zoiets de tv bezet :)

Het enige jammere vind ik dat ze pas in deze versie het echt goed voor elkaar hebben (en nog steeds lawaaieriger dan de ps3, en nog steeds externe powerbrick) desondanks 360 misschien wel de fijnste console die ik tot nu toe bezit (en mijn eerste console was een 2600 dus ik heb wel een referentie kader)
360 _/-\o_

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest

MeltedForest

Lenny-t

Ik heb een aantal maanden geleden nog hetzelfde gedaan: een Xbox 360 E 250GB kopen en mijn oude Xbox 360 Pro 60GB verkocht, die ik al eens had gekocht tegelijk dat ik mijn Xbox 360 Premium 20GB had verkocht. Wat eigenlijk mijn tweede Premium was, aangezien die eerste een RRoD had gekregen onder garantie.

Dus inmiddels staat Xbox #4 onder de tv. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Jep, had een 360 die gewoon constant issue na issue kreeg (DRE, veel herrie, en een koeler die niet optimaal meer werkt). Nu weer een nieuwe.

Ben onverwacht druk bezig met Black Ops 2 en Battlefield 4 (25 euro met China Rising), nooit gedacht dat ik shooter zoveel zou spelen. Dat is iets wat de 360 wel heeft verzorgd. Ik speel nu een stuk meer andere genre games dan normaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
MeltedForest schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 08:52:
Ik heb een aantal maanden geleden nog hetzelfde gedaan: een Xbox 360 E 250GB kopen en mijn oude Xbox 360 Pro 60GB verkocht, die ik al eens had gekocht tegelijk dat ik mijn Xbox 360 Premium 20GB had verkocht. Wat eigenlijk mijn tweede Premium was, aangezien die eerste een RRoD had gekregen onder garantie.

Dus inmiddels staat Xbox #4 onder de tv. :+
Ik zat er ook over na te denken om een nieuwe 360 te kopen, degene die ik nu heb is al 5-6 jaar oud en maakt nogal veel herrie en kan discs niet lezen wanneer hij opstart. De eerste had ook een RRoD, gelukkig viel die nog net binnen de garantie periode :)

Het nadeel is dat ik een 320GB HDD heb en ik waarschijnlijk (snel) ruimte te kort zal krijgen als ik een 250GB variant neem :P

Ik zag wel dat op Amazon.de de 4GB variant €145 is en de 250GB €162, dus maar €17,- meer. Dan zou ik daar eventueel nog een 2e 320GB HDD (~€50) bij kunnen kopen.

Het enige waar ik echt tegen op zie is ~250GB aan data over te zetten :P

Edit: En ik heb ook nog de licenses van een paar games die niet gelinkt zijn aan mijn gamertag, geen idee hoe ik dat ga oplossen :p

[ Voor 5% gewijzigd door Ereaser op 27-06-2014 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shades
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-07 13:45

shades

huh ?

Hallo,

Ik heb 2 xbox 360 wireless controllers met de ontvanger voor op de pc - Aangezien de kids die dingen vrij intensief gebruiken wordt ik helemaal scheel van de batterijen. Nu heb ik ze al voorzien van GP oplaadbare batterijen maar als je ze even niet gebruikt lopen die leeg.

Nu zat ik te denken aan de die speedlink lader (srry - staat niet in de pricewatch). Lekker makkelijk voor de kinderen. Heeft iemand ervaring met dat product of een alternatief. Ik wil de kinderen ook niet de batterijen laten wisselen want dan weet ik net hoe het gaat - binnen de kortste keren het klepje lam of erger

https://k1600gt.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
shades schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 15:21:
Hallo,

Ik heb 2 xbox 360 wireless controllers met de ontvanger voor op de pc - Aangezien de kids die dingen vrij intensief gebruiken wordt ik helemaal scheel van de batterijen. Nu heb ik ze al voorzien van GP oplaadbare batterijen maar als je ze even niet gebruikt lopen die leeg.

Nu zat ik te denken aan de die speedlink lader (srry - staat niet in de pricewatch). Lekker makkelijk voor de kinderen. Heeft iemand ervaring met dat product of een alternatief. Ik wil de kinderen ook niet de batterijen laten wisselen want dan weet ik net hoe het gaat - binnen de kortste keren het klepje lam of erger
Ik heb er zo een: http://tweakers.net/price...-en-charge-kit-zwart.html, alleen ik heb de officiële Microsoft versie.

Deze heb ik nu zo'n ander half jaar maar de bijhorende batterij is behoorlijk slecht aan het worden, dus meestal speel ik gewoon met de kabel aangesloten. Ik gebruik die play en charge kit alleen nog maar voor mijn 2e controller omdat een paar maanden geleden mijn oudste controller onspeelbaar is geworden heb ik een bedrade controller gekocht en dat werkt echt ideaal.

En voordat ik die kit had gekocht gebruikte ik altijd ikea batterijen, die dingen gaan ongelofelijk lang mee in een 360 controller :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shades
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-07 13:45

shades

huh ?

Van de ikea?
Mmmm - Altijd gedacht dat die dingen slecht waren.

Ik heb bewust geen bedraad gekocht.. Kinderen en kabeltjes gaan ook niet zo goed samen - spreek uit ervaring. Maar die lader van speedlink - 400mAh.. lijkt me heel weinig als je nagaat dat een zwakke oplaadbare ar 2000 heeft

https://k1600gt.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest

MeltedForest

Lenny-t

Ik gebruik GP2700 batterijen met een snellader, die in twee uur 4 batterijen kunnen opladen. Eigenlijk merk ik niet dat ze zo snel leeglopen als ik het een tijdje niet gebruik. Ze kunnen alleen niet zo goed tussen grote temperatuurwisselingen, maar bij mij in huis is het altijd 20 graden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edwin_VH
Het 'Games with Gold' spel voor de eerste helft van juli is "Gotham City Imposters" (voorheen € 14,39). Iemand enige ervaring met dit spel?

Mij lijkt het wel leuk te zijn, maar ja, ik hou dan ook wel van niet al te moeilijke verstand op 0 spellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
Edwin_VH schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 09:29:
Het 'Games with Gold' spel voor de eerste helft van juli is "Gotham City Imposters" (voorheen € 14,39). Iemand enige ervaring met dit spel?

Mij lijkt het wel leuk te zijn, maar ja, ik hou dan ook wel van niet al te moeilijke verstand op 0 spellen.
Je kan altijd de demo proberen, dat is gewoon het volledige spel alleen kan je maar 20 minuten spelen.

Ik heb de demo echt een lange tijd terug gespeeld en vond het toen wel ok, maar geen €15,- waard. Het is een arcade shooter met redelijk wat chaos, ook is het klasse systeem best wel interessant bedacht (groter poppetje = langzaam en meer hp). Als ik het me goed kan herinneren zijn er redelijk wat customisation opties. En voor zo ver ik het met nog kan herinneren is er geen singleplayer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest

MeltedForest

Lenny-t

Edwin_VH schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 09:29:

Het is toch gratis, dus waarom download je het gewoon niet en ga je spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-09 16:30

MrN

Ik vind het best leuk online en orgineel alleen slechte servers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edwin_VH
Ik zit al vast in de tutorial :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
Ereaser schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 13:39:
Ik zag wel dat op Amazon.de de 4GB variant €145 is en de 250GB €162, dus maar €17,- meer. Dan zou ik daar eventueel nog een 2e 320GB HDD (~€50) bij kunnen kopen.
De DVD speler van mijn huidige xbox heeft nu volledig begeven. Ik ga nu een 2e 360 kopen voor alleen mijn disc games, omdat mijn oude in principe nog goed werkt en daar ook verschillende content licenses op staan.

Keek ik net op Amazon was de prijs voor de 250GB variant 191,95. Toch de prijs even goed in de gaten blijven houden. Tot die tijd kan ik wel met mijn downloadable games vooruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renio
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 30-04-2024
Ik kom net een tweedehands XBox 360 tegen met als type-beschrijving 'Xbox 360 Slim 4GB GO' tegen... is dit een model welke vrij is van bepaalde problemen zoals bekrassen van DVD schijfjes of minder betrouwbaar moederbord etc...? Is dit een model met HDMI?
Heb momenteel een WII staan maar die wil ik dus vervangen door een Xbox met kinect voor geen al te zotte prijs.

[ Voor 3% gewijzigd door renio op 06-10-2014 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 18-09 16:01

Ken.

\m/.([oO]).\m/

renio schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 14:29:
Ik kom net een tweedehands XBox 360 tegen met als type-beschrijving 'Xbox 360 Slim 4GB GO' tegen... is dit een model welke vrij is van bepaalde problemen zoals bekrassen van DVD schijfjes of minder betrouwbaar moederbord etc...? Is dit een model met HDMI?
Heb momenteel een WII staan maar die wil ik dus vervangen door een Xbox met kinect voor geen al te zotte prijs.
Dat was voornamelijk de eerste paar lichtingen, ver voordat de Slim überhaupt bestond.
En zelfs toen viel het reuze mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
renio schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 14:29:
Ik ken geen GO versie, maar heb je misschien een link? Aan het uiterlijk valt makkelijker te bepalen wat voor model het is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renio
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 30-04-2024
bedankt voor de reacties ... de advertentie is al verdwenen... ofwel een typo of erg snel verkocht.
Ik blijf wel verder zoeken... ben niet van plan online te spelen of 'm als mediaplayer te gebruiken.. dus ik veronderstel dat die 4GB wel kan volstaan.
Pagina: 1 ... 61 ... 64 Laatste