Nee, had een Arcade met HDMI. Moest wel een beetje lachen om je post, ik heb die bank-overal ook wel 4x opnieuw moeten doen. Toen eindelijk snel kunnen savenboe2 schreef op woensdag 25 september 2013 @ 10:48:
Jep, blijkbaar een heel vaak voorkomend probleem met de eerste generatie consoles. Toevallig ook zo'n antiek exemplaar zonder HDMI poort? Het verbaast me dat de media hier nog niet opgesprongen is.
Zelf dan maar een nieuwer exemplaar voor een prikje van ebay gehaald. Heel weinig gebruikt, dus meteen ook een controller/headset in zo goed als nieuwstaat. En er bleken nog eneloop batterijen in de controller te zitten, dat is ook weer positief.
Gisteren dus eindelijk voorbij de bankoverval geraakt. Ik heb die door de crashes in totaal 5 keer moeten spelen, maar gisteravond eindelijk een paar uur kunnen doorspelen.
Prima, veel speelplezier, als iemand in de toekomst nog zo zelfde probleem heeft maak gewoon het account opnieuw aan als het niet bestaat.Mars18 schreef op donderdag 26 september 2013 @ 14:52:
[...]
Wel door Microsoft, kreeg een link om paswoord te resetten, mocht dat niet werken, was inderdaad de oplossing om het account opnieuw aan te maken.
Zoals je aangaf
Ik heb even een vraagje omtrent mijn nieuwe xbox die ik gisteren heb gekocht. Bij het invoeren van alle gegevens tijdens de eerste startup koos ik als taal voor 'Engels' en locatie 'Netherlands'. Vervolgens maakte ik een XBOX Live account aan en begon Halo 4 te spelen. Tot mijn verbazing kreeg ik Nederlanse ondertitels en scherm teksten te zien.
Taal staat dus op de console echter op 'Engels' en de locatie omzetten van NL naar UK heeft niks geholpen. Net las ik iets over de je ook de XBOX Live taal op Engels moet zetten maar dat heb ik misschien over het hoofd gezien.
Ik lees nu dit:
http://support.xbox.com/e...r-hub-in-another-language
Daar staat dat ik de mogelijkheid moet hebben om de taal om te zetten naar Engels en wordt Nederlands niet eens vermeld.
het zou in ieder geval fijn zijn als die NL teksten verdwijnen omdat ik alleen in het Engels game en het dus irritant vind als er Nederlandse teksten tussendoor verschijnen
//edit,
Als ik inlog op mijn account zoals aangegeven zie ik nergens een optie om voor Engels te kiezen ondanks dat deze taal wel in het lijstje hierboven wordt aangegeven...
//edit 2,
Ik heb zojuist via een bepaalde optie op hun website een soort van verhuizing ingevoerd waardoor ik nu zogenaamd in de UK woon, even kijken of ik vanavond of nu alles Engels blijft. Hopelijk heeft dit verder geen nadelen voor mijn account. Op de website wordt nu in ieder geval mijn account info niet meer getoont in het Nederlands maar in het Engels, dat zit er alvast goed uit
Taal staat dus op de console echter op 'Engels' en de locatie omzetten van NL naar UK heeft niks geholpen. Net las ik iets over de je ook de XBOX Live taal op Engels moet zetten maar dat heb ik misschien over het hoofd gezien.
Ik lees nu dit:
Daar staat dat ik de mogelijkheid moet hebben om de taal om te zetten naar Engels en wordt Nederlands niet eens vermeld.
het zou in ieder geval fijn zijn als die NL teksten verdwijnen omdat ik alleen in het Engels game en het dus irritant vind als er Nederlandse teksten tussendoor verschijnen
//edit,
Als ik inlog op mijn account zoals aangegeven zie ik nergens een optie om voor Engels te kiezen ondanks dat deze taal wel in het lijstje hierboven wordt aangegeven...

//edit 2,
Ik heb zojuist via een bepaalde optie op hun website een soort van verhuizing ingevoerd waardoor ik nu zogenaamd in de UK woon, even kijken of ik vanavond of nu alles Engels blijft. Hopelijk heeft dit verder geen nadelen voor mijn account. Op de website wordt nu in ieder geval mijn account info niet meer getoont in het Nederlands maar in het Engels, dat zit er alvast goed uit
[ Voor 21% gewijzigd door Sir_Hendro op 27-09-2013 10:09 ]
GTA VI - All aboard the hype train!!
Diablo 3 al gehaald?!Sir_Hendro schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 09:26:
Ik heb even een vraagje omtrent mijn nieuwe xbox die ik gisteren heb gekocht. Bij het invoeren van alle gegevens tijdens de eerste startup koos ik als taal voor 'Engels' en locatie 'Netherlands'. Vervolgens maakte ik een XBOX Live account aan en begon Halo 4 te spelen. Tot mijn verbazing kreeg ik Nederlanse ondertitels en scherm teksten te zien.
Ik lees nu dit:
//edit,
//edit 2,
Battle.net || Strava
Wie kan me helpen?
Ik heb gisteren een XBOX 360 E (250gb) gekocht en wil graag mijn Logitech Z-5500 5.1 systeem erop aansluiten. Tot op heden is het me niet gelukt omdat ik dacht dat er op de 360 een optical in mogelijkheid zat net als in mijn PS3 Slim (de PS3 is met 1 kabel te connecten met de Z-5500).
Kan iemand me uitleggen hoe ik het voor elkaar krijg om de Z-5500 aan te sluiten op deze nieuwe xbox 360? Ik moet er volgens mij een kabeltje bij kopen, maar weet niet welke.
Dank alvast!
Ik heb gisteren een XBOX 360 E (250gb) gekocht en wil graag mijn Logitech Z-5500 5.1 systeem erop aansluiten. Tot op heden is het me niet gelukt omdat ik dacht dat er op de 360 een optical in mogelijkheid zat net als in mijn PS3 Slim (de PS3 is met 1 kabel te connecten met de Z-5500).
Kan iemand me uitleggen hoe ik het voor elkaar krijg om de Z-5500 aan te sluiten op deze nieuwe xbox 360? Ik moet er volgens mij een kabeltje bij kopen, maar weet niet welke.
Dank alvast!
Je bedoelt optische uitgang?
Afhankelijk van welke versie je hebt, heeft de Xbox ook gewoon optical uit.
Voordeel zelfs, deze geeft gelijktijdig geluid via HDMI én optisch, waar PS3 je dit steeds opnieuw moet instellen.
De slim heeft optisch uit, de normale dus niet.
Voordeel zelfs, deze geeft gelijktijdig geluid via HDMI én optisch, waar PS3 je dit steeds opnieuw moet instellen.
De slim heeft optisch uit, de normale dus niet.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
De nieuwe slim (X360 E) heeft geen normale optical out

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
En ik heb dus die nieuwe slim de 'e' versie, waarbij de kabel die ik in de PS3 druk niet in de XBOX360 past. Ik heb dus een andere kabel nodig en iemand die wel weet hoe het moet want ik heb geen idee hoe ik het moet doen.
De X360 E heeft geen SPDIF ondersteuning. Ook niet met die 1/8 inch jackplugkabel..
Voor digitaal geluid ben je op de HDMI aangewezen..
Die jacplug is alleen voor Tulpconnectors SD...
Voor digitaal geluid ben je op de HDMI aangewezen..
Die jacplug is alleen voor Tulpconnectors SD...
[ Voor 15% gewijzigd door GAIAjohan op 02-10-2013 22:31 ]
Ik heb de 360 via HDMI met mijn HDTV aangesloten. Misschien moet ik de Z-5500 aansluiten op m'n tv en de 360 instellingen veranderen naar 5.1? (Moet eerst even uitzoeken hoe ik de Z-5500 moet aansluiten op de tv overigens, maar dat is iets wat ik nu ga proberen.
EDIT; Ik heb trouwens een Philips 46PFL5605H HDTV.
EDIT; Ik heb trouwens een Philips 46PFL5605H HDTV.
[ Voor 9% gewijzigd door Navuri op 02-10-2013 22:36 ]
Gewoonlijk levert de tv-output van SPDIF maar 2 kanalen.
"Voor digitale output naar een stereo of home entertainment systeem sluit u de Xbox 360 E-console aan op uw hdtv via de HDMI-kabel. Gebruik daarna een kabel (los verkrijgbaar) om de digitale audio-uitgangspoort op de tv aan te sluiten op de digitale audio-ingangspoort op de stereo of home entertainment systeem."
Van: http://support.xbox.com/n...0f71f4b499e9a7166f142c23e
Ik weet aleen niet welke 'een kabel' moet zijn. Dan verstuur ik via de 360 via HDMI geluid naar de tv en die moet dan weer verbonden zijn met mijn Z-5500. Wat een gedoe allemaal
Van: http://support.xbox.com/n...0f71f4b499e9a7166f142c23e
Ik weet aleen niet welke 'een kabel' moet zijn. Dan verstuur ik via de 360 via HDMI geluid naar de tv en die moet dan weer verbonden zijn met mijn Z-5500. Wat een gedoe allemaal
Ja en dan gaan ze er maar vanuit dat de TV lekker meewerkt. Doet de mijne dus niet, bijvoorbeeld, en wilt alleen maar stereo geluid over de optische kabel heen gooien. Wel heel erg jammer, want de eerdere modellen hadden wel op één of andere manier een optie om gebruik te maken van een optische kabel.
Maar dan kom ik na 2 uur klooien toch eigenlijk tot de conclusie dat mijn xbox 360 E (wat een compleet nieuwe console is) geen 5.1 geluid kan afspelen? Wat een gekkigheid zeg. Is er geen enkel kabeltje die ik tussen mijn 360 en die z-5500 kan pleuren?
Kan hij wel, maar dan moet je een receiver tussen Xdoos en pc hangen met hdmi-in (voor xdoos) en out (naar tv). En aan die receiver een 5.1 set.
En tsja, consoles worden steeds meer budget aan het einde van de lifecycle.. De PS3 Superslim is eigenlijk gewoon een goedkoop geval, al vergeleken de Slim, maar zeker vergeleken de Phat. 2vs 4USB poorten, cd-lade etc
PS2 slim hetzelfde tov PS2 phat (o.a. hdd mogelijheid, cd-lade)
PSP Street (geen wifi, mono-geluid)
Wii Mini - geen internetmogelijkheid, iets met GC compatibility wat vercwenen was
Gamecube -> HD geluid of beeld, eruit gesloopt
etcetc
En tsja, consoles worden steeds meer budget aan het einde van de lifecycle.. De PS3 Superslim is eigenlijk gewoon een goedkoop geval, al vergeleken de Slim, maar zeker vergeleken de Phat. 2vs 4USB poorten, cd-lade etc
Wii Mini - geen internetmogelijkheid, iets met GC compatibility wat vercwenen was
etcetc
[ Voor 61% gewijzigd door GAIAjohan op 02-10-2013 23:52 ]
Dank voor je reactie.GAIAjohan schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 23:45:
Kan hij wel, maar dan moet je een receiver tussen Xdoos en pc hangen met hdmi-in (voor xdoos) en out (naar tv). En aan die receiver een 5.1 set.
etcetc
En als ik een digital coax kabel tussen de Z-5500 receiver en mijn HDTV aansluit, zou het dan ook niet werken?
Navuri, ik heb gewoon een optical out van mijn TV naar mijn Z-5500 pod en dat werkt dus ook met de Xbox 360. Het geluid wordt gewoon aangestuurd via de TV. Dit zal dus moeten werken voor alle optische aansluitingen (output) die je TV heeft.Navuri schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 10:13:
[...]
Dank voor je reactie.
En als ik een digital coax kabel tussen de Z-5500 receiver en mijn HDTV aansluit, zou het dan ook niet werken?
Overigens is mijn Xbox wel verboden middels HDMI naar mijn TV (Philips)
[ Voor 6% gewijzigd door STIMPPYYY op 03-10-2013 11:15 ]
Sinds een hele tijd heb ik al het volgende met mijn Xbox 360 arcade uit 2009.
Bij de Xbox guide dus het menu wat je in-game kunt oproepen wat bestaat uit grijs en wit heb ik overal rare lijnen. Deze lijnen zijn paars/groen achtig. Op de foto is het wat lastig te zien maar het is er wel uit op te maken. Heeft iemand anders hier last van (gehad)? Bij een andere TV is het ook aanwezig alhoewel in mindere mate. Vermoed dat het iets te maken heeft met de hdmi uitgang van de Xbox zelf.
Bij de Xbox guide dus het menu wat je in-game kunt oproepen wat bestaat uit grijs en wit heb ik overal rare lijnen. Deze lijnen zijn paars/groen achtig. Op de foto is het wat lastig te zien maar het is er wel uit op te maken. Heeft iemand anders hier last van (gehad)? Bij een andere TV is het ook aanwezig alhoewel in mindere mate. Vermoed dat het iets te maken heeft met de hdmi uitgang van de Xbox zelf.

Ik heb ook die nieuwe 360 E versie sinds een paar dagen. Echter is er een ding onwijs irritant. Als je een schijfje in de dvd station stopt begint de behuizing onwijs herrie te maken door het trillen. Als je dan zacht op de bovenkant van de console drukt stopt de herrie. Moet ik er even een klem op zetten? 
Kan je eigenlijk zonder problemen een XBOX overbouwen in een normale PC kast zodat hij wat stiller is? Of kan MS dat zien en geven je meteen een console ban ivm modding ofzo?
Kan je eigenlijk zonder problemen een XBOX overbouwen in een normale PC kast zodat hij wat stiller is? Of kan MS dat zien en geven je meteen een console ban ivm modding ofzo?
Nee ik heb hem wel op de PC maar ga hem denk ik niet ook nog voor de console kopen. Begin het sowieso een beetje saai worden
[ Voor 44% gewijzigd door Sir_Hendro op 03-10-2013 11:53 ]
Voor de oude Xbox had je vroeger deze, maar weet niet of ze nog zoiets maken tegenwoordig.Sir_Hendro schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 11:43:

Ziet er wel goed uit.
Anders maar gewoon een klem erop plaatsen die de onder en bovenkant een beetje tegen elkaar drukt zodat deze ratelgeluiden stoppen. Is ook het goedkoopst
Anders maar gewoon een klem erop plaatsen die de onder en bovenkant een beetje tegen elkaar drukt zodat deze ratelgeluiden stoppen. Is ook het goedkoopst
Haha dat is inderdaad een oplossing maar het zou eigenlijk niet hoeven. Mag ik vragen waar je xbox opstaat. Misschien is het kastje wat instabiel?
Werkt meestal wel, maar vrijwel geen enkele LCD-TV geeft dan 5.1 door, hooguit stereo. Een HDMI versterker is mijns inzien sowieso een must voor de gemiddelde gamer.STIMPPYYY schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 11:00:
[...]
Navuri, ik heb gewoon een optical out van mijn TV naar mijn Z-5500 pod en dat werkt dus ook met de Xbox 360. Het geluid wordt gewoon aangestuurd via de TV. Dit zal dus moeten werken voor alle optische aansluitingen (output) die je TV heeft.
Echt onzin, de Z-5500 stel je gewoon in op het effect 5.1 en dat werkt prima.Exorcist schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 12:30:
[...]
Werkt meestal wel, maar vrijwel geen enkele LCD-TV geeft dan 5.1 door, hooguit stereo. Een HDMI versterker is mijns inzien sowieso een must voor de gemiddelde gamer.
Ik weet overigens niet wat mijn TV doet qua 5.1. Het is een vrij oud type (720p), wel erg duur destijds. Misschien dat het daarom bij mij gewoon goed klinkt.
Staat op mijn bureau welke vrij stevig is. Het probleem is bijna compleet weg als ik hem verticaal heb staan. Om hem compleet stil te krijgen moest ik hem verticaal op de lege xbox doos waar hij in zat plaatsen. Deze stond dan naast mijn PC onder mijn bureau. Echter was ik bang dat ik de xbox dan omver schop ivm plaats gebrek voor mijn voeten. Dus nu staat hij weer horizontaal op mijn bureau tussen mijn monitor en luidsprekers.Captain Obvious schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 12:27:
Haha dat is inderdaad een oplossing maar het zou eigenlijk niet hoeven. Mag ik vragen waar je xbox opstaat. Misschien is het kastje wat instabiel?
Probeer hem anders op kleine rubber pads te zetten, of van die 'stoffen voetjes' die je onder stoelpoten plakt?
Is dat geen 2.0 -> 5.1 conversie van de Z5500, terwijl Navuri juist native 5.1 wil.STIMPPYYY schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 11:00:
[...]
Navuri, ik heb gewoon een optical out van mijn TV naar mijn Z-5500 pod en dat werkt dus ook met de Xbox 360. Het geluid wordt gewoon aangestuurd via de TV. Dit zal dus moeten werken voor alle optische aansluitingen (output) die je TV heeft.
Zou heel goed kunnen, weer wat geleerdGAIAjohan schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 22:50:
[...]
Is dat geen 2.0 -> 5.1 conversie van de Z5500, terwijl Navuri juist native 5.1 wil.
Verwijderd
zijn die microsoft cards al te koop in de winkel btw? Zag wel online al deze pagina maar die is out of stock
http://www.livecodes.nl/xbox-gift-card.php
http://www.livecodes.nl/xbox-gift-card.php
Ik word even helemaal gek nu, dus ik wil graag weten of er ook Tweaker-papa's zijn met een Xbox360. Hoe hebben jullie alles ingesteld zodat je zelf overal bij kan, maar wanneer je kind is ingelogd, dat die beperkte toegang heeft?
Ik wil namelijk dat mijn zoontje van 3 wat spelletjes kan spelen, maar niet dat hij Dead Rising 2 opstart, of andere ongeschikte spellen die op de xbox360 staan, kan spelen.
Ik heb een account voor hem aangemaakt en deze via lang gedoe met verificatie en creditcard authentificatie ook aan xbox live kunnen koppelen. Ik heb hier op die manier een kinderaccount van gemaakt, maar blijkbaar kan hij dan nog steeds de games opstarten die niet voor hem geschikt zijn.
Vervolgens heb ik iets met de familie instellingen op de xbox gedaan, de "ongeschikte" games kunnen dan niet opgestart worden, maar nu moet ik zelf ook bij zo'n beetje alles wat ik aanklik een code intikken, en dat vind ik zwaar irritant.
Het lijkt me logisch dat wanneer ik ingelogd ben, dat ik overal bij kan, en dat wanneer mijn kind is ingelogd, dat hij beperkte toegang heeft. Lijkt simpel, maar ik ben al de hele middag bezig zonder het gewenste resultaat. Het enige is dus dat het óf niet werkt, óf niemand kan ook maar ergens bij zonder elke keer weer een code in te moeten tikken. Dat is niet echt gebruiksvriendelijk natuurlijk.
Ik wil namelijk dat mijn zoontje van 3 wat spelletjes kan spelen, maar niet dat hij Dead Rising 2 opstart, of andere ongeschikte spellen die op de xbox360 staan, kan spelen.
Ik heb een account voor hem aangemaakt en deze via lang gedoe met verificatie en creditcard authentificatie ook aan xbox live kunnen koppelen. Ik heb hier op die manier een kinderaccount van gemaakt, maar blijkbaar kan hij dan nog steeds de games opstarten die niet voor hem geschikt zijn.
Vervolgens heb ik iets met de familie instellingen op de xbox gedaan, de "ongeschikte" games kunnen dan niet opgestart worden, maar nu moet ik zelf ook bij zo'n beetje alles wat ik aanklik een code intikken, en dat vind ik zwaar irritant.
Het lijkt me logisch dat wanneer ik ingelogd ben, dat ik overal bij kan, en dat wanneer mijn kind is ingelogd, dat hij beperkte toegang heeft. Lijkt simpel, maar ik ben al de hele middag bezig zonder het gewenste resultaat. Het enige is dus dat het óf niet werkt, óf niemand kan ook maar ergens bij zonder elke keer weer een code in te moeten tikken. Dat is niet echt gebruiksvriendelijk natuurlijk.

Uit nieuwsgierigheid Halo 3 gedownload, wat een matige graphics zeg! Is dat bestand compressed ofzo? Ziet er echt niet uit. Verder ook qua game niks voor mij, gelijk weer verwijderd.
Nee, Halo 3 is gewoon 6 jaar oudChrisLNFF schreef op zondag 20 oktober 2013 @ 23:23:
Uit nieuwsgierigheid Halo 3 gedownload, wat een matige graphics zeg! Is dat bestand compressed ofzo? Ziet er echt niet uit. Verder ook qua game niks voor mij, gelijk weer verwijderd.
Klopt, maar dan nog. Snap de hype rond dat spel ook niet zo.
De sfeer, de gameplay, het verhaal (al is het dan handig dat je alle delen hebt gespeeld), en de multiplayer wat de beste multiplayer is van de Halo serie, 4 player coop (ook couch), graphics zijn niet alles...
Ik weet niet of ik het hier mag plaatsen, maar doe het toch:
Via de MS Chat support kreeg ik twee codes welke ik mag gebruiken om punten op mijn account te zetten; ik heb het even geprobeerd, maar hij geeft aan dat ik een XBOX nodig heb voor deze codes. Die heb ik niet dus mag 1 van jullie ze hebben:
Disclaimer: Geen idee of ze daadwerkelijk werken.
edit; doorgestreept ivm gebruikt..
Via de MS Chat support kreeg ik twee codes welke ik mag gebruiken om punten op mijn account te zetten; ik heb het even geprobeerd, maar hij geeft aan dat ik een XBOX nodig heb voor deze codes. Die heb ik niet dus mag 1 van jullie ze hebben:
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
edit; doorgestreept ivm gebruikt..
[ Voor 4% gewijzigd door Malandro op 21-10-2013 16:33 ]
Onderste gebruikt, danku! Inderdaad 400 puntenMalandro schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 16:25:
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
Veuillez agréer, Madame, Monsieur, l'expression de mes sentiments distingués.
Ik heb de bovenste code gebruikt. BedanktMalandro schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 16:25:
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
Daamn, ik dacht dat ik de enigste was?!Sir_Hendro schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 11:43:
Ik heb ook die nieuwe 360 E versie sinds een paar dagen. Echter is er een ding onwijs irritant. Als je een schijfje in de dvd station stopt begint de behuizing onwijs herrie te maken door het trillen. Als je dan zacht op de bovenkant van de console drukt stopt de herrie. Moet ik er even een klem op zetten?
Als je dan een demo speelt van de HDD is dat ding echt zo stil, het contrast kan niet groter zijn. Maar goed, voor ik ook eens een klem ga proberen, zijn er nog oplossingen? Bij mij staat de Xbox gewoon op de vloer. Lijkt me niet dat die dus óok gaat meetrillen
Installeer de games op de HDD*, en je disc zal niet meer draaien. Weg geluid!
*Hopelijk heb je wel de 250GB versie
Alleen voor GTA5 is dat af te raden
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
NopeMeltedForest schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 19:36:
Installeer de games op de HDD*, en je disc zal niet meer draaien. Weg geluid!

Heb er wel een HDD inzitten van één van de eerste Xbox'en, die zo'n 20GB, dacht ik. Ach ja, er zijn ergere problemen - zoals 'n RROD -, ik leg er wel iets zwaars op ofzo
Voor GTA5 moet je inderdaad een verplichte installatie doen, maar je kan de play disc alsnog op een USB stick zetten als je wil gamen zonder gezoem: http://www.ign.com/articl...sue-solved-with-usb-drive.
Ik ben opzoek naar een wireless headset (microfoon) voor het communiceren met mijn vrienden. Het liefst wil ik er één die je alleen aan één oor hangt. Alleen kan ik ze vrij weinig vinden, want er schijnt er één van xbox zelf te zijn maar die wordt niet meer geproduceert.
Via pricewatch vindt ik er overigens wel genoeg alleen weet ik niet of die compatible zijn met de xbox 360. Heeft iemand hier suggesties
?
Via pricewatch vindt ik er overigens wel genoeg alleen weet ik niet of die compatible zijn met de xbox 360. Heeft iemand hier suggesties
http://www.bol.com/nl/l/g...Games_306__B1_Xbox360_13_
Genoeg keus volgens mij of bedoel je dit niet?
Genoeg keus volgens mij of bedoel je dit niet?
Battle.net || Strava
Ik kan je die van harte afradenClaaslexion schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 16:19:
Ik ben opzoek naar een wireless headset (microfoon) voor het communiceren met mijn vrienden. Het liefst wil ik er één die je alleen aan één oor hangt. Alleen kan ik ze vrij weinig vinden, want er schijnt er één van xbox zelf te zijn maar die wordt niet meer geproduceert.
Via pricewatch vindt ik er overigens wel genoeg alleen weet ik niet of die compatible zijn met de xbox 360. Heeft iemand hier suggesties?
Twee vrienden van me hebben die unit, en ze klinken alsof ze onder water zitten met dat ding en het is vrij irritant als de accu van dat ding op is tijdens het gamen.. Ik heb zelf een Turtle Beach X41 en wil niet meer anders
+1, Ik heb een PX5 die ook werkt op batterijen en die zijn altijd op het moeilijkst mogelijke moment leeg.
Als ik jou was zou ik gaan voor een bedrade, geen storing erbij op de 2.4ghz frequentie en geen gezeur met batterijen.
Als ik jou was zou ik gaan voor een bedrade, geen storing erbij op de 2.4ghz frequentie en geen gezeur met batterijen.
Oh, ik ben zeker wel fan van wireless hoor, bij mijn Turtle Beach kan ik gewoon de AAA batterijen verwisselen en ben ik weer back in the game, terwijl die XBOX wireless headset een accu heeft die je niet kunt verwisselen. Essentieel verschil IMO
De PX5 gebruikt AA batterijen, dus het verwisselen is zo gebeurd. Maar wel altijd flink vervelend als het net op het moment gebeurd dat je eigenlijk niet zonder geluid wil zitten. Een bossfight, stealth stuk of een prima stuk dialoog.
Maar ik zit hier nogal in de buurt van de router en merk wel dat deze hier flink stoort. Als je een draadloze headset haalt let er dan in ieder geval wel op dat deze op de 5ghz frequentie werkt.
Qua headsets is het budget ook wel vrij van belang, maar Astro en Tritton zijn over het algemeen goede headsets.
Maar ik zit hier nogal in de buurt van de router en merk wel dat deze hier flink stoort. Als je een draadloze headset haalt let er dan in ieder geval wel op dat deze op de 5ghz frequentie werkt.
Qua headsets is het budget ook wel vrij van belang, maar Astro en Tritton zijn over het algemeen goede headsets.
Ik had in het begin ook veel last van storing, maar dat hield op toen ik de voorste USB poort gebruikte 
EDIT: Zag gisteren toen ik thuis was dat ik weer mijn achterste USB poort in gebruik heb genomen. Volgens mij heb ik uiteindelijk mijn AP op een ander kanaal gezet. Heb geen last van storing in elk geval.
EDIT: Zag gisteren toen ik thuis was dat ik weer mijn achterste USB poort in gebruik heb genomen. Volgens mij heb ik uiteindelijk mijn AP op een ander kanaal gezet. Heb geen last van storing in elk geval.
[ Voor 49% gewijzigd door Ken. op 24-10-2013 09:26 ]
Hoeveel kan er tegenwoordig nog gevraagd worden voor een tweedehands Xbox 360 Slim 250gb met controller en een paar spellen(BF3, FIFA 13, MW3, etc)? Is €200 is goede prijs?
Met een paar goede en recente spellen is 200 euro nog wel haalbaar, maar het is maar net wat de gek er voor geeft (en in hoeverre het andere aanbod de prijs drukt).
Sinds de Freerecordshop de 250GB bundels voor 100~130 euro verkocht, zijn de tweedehands prijzen ook flink gezakt. Ook speelt mee of er nog garantie op zit. Spellen kan je ook los proberen te verkopen, want in één koop zullen die minder opleveren.
Budgetgaming.nl heeft ook een forum voor tweedehands aan-/verkoop.
Budgetgaming.nl heeft ook een forum voor tweedehands aan-/verkoop.
heb er zelf 1 gehaald met kinect voor 100 euro en 6 spellen.Daan87423 schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 10:38:
Hoeveel kan er tegenwoordig nog gevraagd worden voor een tweedehands Xbox 360 Slim 250gb met controller en een paar spellen(BF3, FIFA 13, MW3, etc)? Is €200 is goede prijs?
iets met lenzen
De Games with Gold voor november zijn bekend 
1-11: A World of Keflings
16-11: Iron Brigade
Deze maand 2 Arcade games dus, ken ze allebei niet maar Iron Brigade ziet er niet verkeerd uit
1-11: A World of Keflings
16-11: Iron Brigade
Deze maand 2 Arcade games dus, ken ze allebei niet maar Iron Brigade ziet er niet verkeerd uit
Ik weet niet of de ik de vergelijking mag maken, maar vergeleken met PSN+ valt Games with Gold een beetje in het niet. Niet dat de titels echt slecht zijn (doch, 2 arcade titels in een maand waar het de schijn had dat er een volle titel per maand uit zou komen) een beetje mwah. Keflings is wel grappig, maar niet iets waar je vele uren in gaat stoppen, en Iron Brigade ziet er leuk uit, zeker iets wat ik wil proberen.
Maar als je games aanbiedt die 5-6 of zelfs 7 jaar oud zijn (Crackdown, Ranbow 6 Vegas, Halo 3) dan zullen veel mensen die spellen vast al eens gespeeld hebben. Eeerlijk is eerlijk, ik vond het wel leuk Halo 3 eens te spelen, maar het valt nog steeds in het niet bij PSN+.
Nu snap ik dat deze geen "leen games" zijn, en ik wil een gegeven paard echt niet in de bek kijken (wat ik al zei, ik heb toch wel wat lol beleefd), maar aangezien de diensten met next gen eigenlijk gelijk getrokken worden (Sony gebruikers moeten dus ook betalen voor online), kan ik het niet helpen de vergelijking te trekken.
Maar als je games aanbiedt die 5-6 of zelfs 7 jaar oud zijn (Crackdown, Ranbow 6 Vegas, Halo 3) dan zullen veel mensen die spellen vast al eens gespeeld hebben. Eeerlijk is eerlijk, ik vond het wel leuk Halo 3 eens te spelen, maar het valt nog steeds in het niet bij PSN+.
Nu snap ik dat deze geen "leen games" zijn, en ik wil een gegeven paard echt niet in de bek kijken (wat ik al zei, ik heb toch wel wat lol beleefd), maar aangezien de diensten met next gen eigenlijk gelijk getrokken worden (Sony gebruikers moeten dus ook betalen voor online), kan ik het niet helpen de vergelijking te trekken.
-
Reken er maar niet op. De kans is groter dat er een XB1 bundle komt als een 360 bundle.nadd schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 17:32:
Weet iemand of er nog een bundle komt van een Xbox 360 met call of duty Ghosts?
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
geen idee of het hier thuis hoort, anders hoor ik het graag 
ik loop een tijdje te kijken voor leuke/mooie skins/covers voor mijn xbox 360 slim, en dan het liefst waarmee ik met Ideal kan betalen, oftewel in eigen land,
nu vind ik via google wel weinig, dus vroeg me af of mensen hier meer weten waar ik ze vandaan kan halen
reden waarom ik niks uit t buitenland haal is omdat ik 9/10 keren in eigen land koop, en ik totaal geen ervaring/weet heb van paypal.
(ik hoorde/las ooit iets over opwaardeerkaarten..?)
ik loop een tijdje te kijken voor leuke/mooie skins/covers voor mijn xbox 360 slim, en dan het liefst waarmee ik met Ideal kan betalen, oftewel in eigen land,
nu vind ik via google wel weinig, dus vroeg me af of mensen hier meer weten waar ik ze vandaan kan halen
reden waarom ik niks uit t buitenland haal is omdat ik 9/10 keren in eigen land koop, en ik totaal geen ervaring/weet heb van paypal.
(ik hoorde/las ooit iets over opwaardeerkaarten..?)
Paypal kan je gewoon hangen aan automagisch incasso aan je bankrekening. Werkt precies hetzelfde als iDeal eigenlijk en is een stuk meer geaccepteerd over de oceaan 
Dus, maak een paypal account, hang je bankrekening eraan en koop lekker in het buitenland
https://www.paypal-nederl...tart/rekening-openen.html
Dus, maak een paypal account, hang je bankrekening eraan en koop lekker in het buitenland
https://www.paypal-nederl...tart/rekening-openen.html
Over het openen van een PayPal-rekening of het aanmaken van een account valt niet veel te zeggen. In slechts 5 stappen bent u klaar:
Klik hieronder op 'Nu een rekening openen'
Kies de rekening die bij u past
Voer uw naam, adres en e-mailadres in
Maak een wachtwoord aan
Koppel uw bankrekening of creditcard
mijn vriendin heeft voor mijn verjaardag een xbox 360 voor mij gehaald
maar bij het openmaken miste ik een controller oplaad kabel...
is het mogelijk om deze op een manier op te laden? of is het mogelijk om er batterijen in te plaatsen (of moet je daar nog een speciale houder voor hebben? )
tnx!!!

maar bij het openmaken miste ik een controller oplaad kabel...

is het mogelijk om deze op een manier op te laden? of is het mogelijk om er batterijen in te plaatsen (of moet je daar nog een speciale houder voor hebben? )
tnx!!!
Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
Er zitten in de wireless controllers geen accu's, maar gewone batterijen.
Laadkabel zit bij de accu+laadkabel pack.
Je kunt dus gewoon de achterkant er af halen en nieuwe batterijen plaatsen
.
pricewatch: Microsoft Play & Charge Kit Zwart
Je kunt dus gewoon de achterkant er af halen en nieuwe batterijen plaatsen
[ Voor 26% gewijzigd door Arunia op 04-11-2013 13:52 ]
Crap, dat was simpel. ..Arunia schreef op maandag 04 november 2013 @ 13:51:
Er zitten in de wireless controllers geen accu's, maar gewone batterijen.
Je kunt dus gewoon de achterkant er af halen en nieuwe batterijen plaatsen.
anywsy, het werkt nu mijn verloren game time in halen
Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
Dat ding werkt voor geen meter. Ik raad het iedereen af.
Haal gewoon normale batterijen bij de Mediamarkt. Met een pak van 20 batterijen ben je zeker een half jaar zoet.
heb zelf deze bij de mm,
http://s.s-bol.com/imgbas.../0/1004004010490645_2.jpg.
en dan met een pack van 2 originele accu's. de originele gaan bij normaal gebruik (2-3 uur de dag) ruim een week (als niet meer is) mee, die van big ben 2-4 dagen
heb dit setje trouwens ruim een jaar a anderhalf.
lader is een usb, die je ook in je tv kan stoppen, (of gewoon in t stopcontact met de plug, zoals je tegenwoordig ook hebt met telefoonladers)
http://s.s-bol.com/imgbas.../0/1004004010490645_2.jpg.
en dan met een pack van 2 originele accu's. de originele gaan bij normaal gebruik (2-3 uur de dag) ruim een week (als niet meer is) mee, die van big ben 2-4 dagen
heb dit setje trouwens ruim een jaar a anderhalf.
lader is een usb, die je ook in je tv kan stoppen, (of gewoon in t stopcontact met de plug, zoals je tegenwoordig ook hebt met telefoonladers)
[ Voor 26% gewijzigd door Kjell! op 05-11-2013 02:21 ]
Hoe kom je daar nou weer bij? Dat ding laadt mijn accu's beter op dat die charge station.baba420 schreef op maandag 04 november 2013 @ 21:23:
[...]
Dat ding werkt voor geen meter. Ik raad het iedereen af.
Haal gewoon normale batterijen bij de Mediamarkt. Met een pak van 20 batterijen ben je zeker een half jaar zoet.
Ik heb 'm al een aantal jaar en hij werkt nog steeds prima. Dan had ik nu al een veelvoud van die 20 batterijen opgemaakt..
Ik raad 'm iedereen aan
[ Voor 16% gewijzigd door Ken. op 05-11-2013 09:14 ]
Ik speel zelf tegenwoordig eigenlijk altijd bedraad (tenminste: kabel voor play&charge er in, maar geen batterijen of accu in de controller).
In 1,5 jaar tijd 3 battery-packs gesloopt en te lui om steeds losse batterijen te kopen of op te laden. Kabeltje werkt net zo makkelijk en ik raak de controller niet zo snel meer kwijt
In 1,5 jaar tijd 3 battery-packs gesloopt en te lui om steeds losse batterijen te kopen of op te laden. Kabeltje werkt net zo makkelijk en ik raak de controller niet zo snel meer kwijt
Ik heb zelf voor weinig toen der tijd die charge set waar je 2 accu's in kwijt kon van MS gehaald.
Moet wel zeggen dat die accu's leeg lopen. Maar wellicht dat wij gewoon te weinig spelen waardoor ze leeg zijn wanneer we weer willen spelen, maar ach. Op dit moment gebruik ik de controller met accu gewoon op de pc voor FFXIV en dat werkt echt prima.
Maar het laden gaat iig prima zowel aan het kabeltje als aan de gewone lader.
Moet wel zeggen dat die accu's leeg lopen. Maar wellicht dat wij gewoon te weinig spelen waardoor ze leeg zijn wanneer we weer willen spelen, maar ach. Op dit moment gebruik ik de controller met accu gewoon op de pc voor FFXIV en dat werkt echt prima.
Maar het laden gaat iig prima zowel aan het kabeltje als aan de gewone lader.
Ik heb ooit een in goede aanbieding een GP Snellader met 10x GP2700 batterijen erbij. En die dingen gaan echt lang mee, daar kan ik wel 30-40u mee spelen voor ik ze moet herladen.
In de battery-packs van microsoft zitten overigens ook GP batterijen (toen de mijne stuk waren heb ik ze open gehaald). 2 AA's met een stukje electronica. Ik heb daar de draadjes van losgesoldeerd en als losse oplaadbare batterijen werken ze nog steeds prima.
Ik gebruik zelf Eneloops die geregeld in de aanbieding zijn op samenkopen.net sinds mijn play and charge op is. (die heeft t ruim 5 jaar goed gedaan overigens!)MeltedForest schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 13:28:
Ik heb ooit een in goede aanbieding een GP Snellader met 10x GP2700 batterijen erbij. En die dingen gaan echt lang mee, daar kan ik wel 30-40u mee spelen voor ik ze moet herladen.
Betekent dat dat je ze ook makkelijk kunt verrvangen? Vind Play and Charge toch wel ideaal, opladen en doorspelen tegelijk!EcoR schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 13:42:
In de battery-packs van microsoft zitten overigens ook GP batterijen (toen de mijne stuk waren heb ik ze open gehaald). 2 AA's met een stukje electronica. Ik heb daar de draadjes van losgesoldeerd en als losse oplaadbare batterijen werken ze nog steeds prima.
[ Voor 35% gewijzigd door Tomba op 05-11-2013 14:54 ]
@games with gold
Helemaal eens met de opmerking over gegeven paarden, ze kunnen ook niets doen MAAR, de vergelijking met ps plus....mijn god het is bijna een paard vs een auto (om maar in thema te bljiven
) , je kan met allebei reizen, maar daar houdt het ook wel mee op. Ik was en ben nog steeds happy met mijn 360. Maar tenzij het aanbod flink gaat wijzigen ga ik als mijn abbo afgelopen is mooi over naar ps plus. (al dan niet op het moment dat ik dan een ps4 koop, maar dat gaat wsl nog wel even duren)
@oplaadbare batterijen
Ik heb ook met veel plezier de oplaadset (quick charge) van ms gebruikt (vrijwel gelijk gekocht met mijn xbox 4-5jaar geleden ofzo) maar op een gegeven moment waren al mijn battery packs dood (ik heb er 3) en was ook een van de 2 laadpoorten stuk. Ik heb toen bij de mm voor 20 piek een nep set gekocht (speedlink usb charging system).
Waar 2 accupacks bij zitten, die je los of in de controller kan opladen.
Bevalt prima. Ik moet erbij zeggen dat ik maar weinig speel. Maar tot op heden is dit voor weinig geld een goede oplossing (helemaal omdat next gen om de hoek staat natuurlijk).
Helemaal eens met de opmerking over gegeven paarden, ze kunnen ook niets doen MAAR, de vergelijking met ps plus....mijn god het is bijna een paard vs een auto (om maar in thema te bljiven

@oplaadbare batterijen
Ik heb ook met veel plezier de oplaadset (quick charge) van ms gebruikt (vrijwel gelijk gekocht met mijn xbox 4-5jaar geleden ofzo) maar op een gegeven moment waren al mijn battery packs dood (ik heb er 3) en was ook een van de 2 laadpoorten stuk. Ik heb toen bij de mm voor 20 piek een nep set gekocht (speedlink usb charging system).
Waar 2 accupacks bij zitten, die je los of in de controller kan opladen.
Bevalt prima. Ik moet erbij zeggen dat ik maar weinig speel. Maar tot op heden is dit voor weinig geld een goede oplossing (helemaal omdat next gen om de hoek staat natuurlijk).
[ Voor 8% gewijzigd door Sagat op 05-11-2013 17:33 ]
10 second ninja DONE
Ik heb pas van een vriend van me een controller overgekocht (10 euro).
Maar blijkbaar registreerde de dpad niet zo lekker als ik naar rechts druk,
Zou dit opgelost kunnen zijn wanneer ik de rubberen "mat" vervang die onder de knoppen zit?
Zou verwachten van wel namelijk.
Zijn 360 gaat weg omdat hij een RROD geeft general hardware failure. Lijkt me niet meer op te lossen zonder volledig te onderzoeken wat er mis is en dat te vervangen. Als dat al mogelijk is.
Maar blijkbaar registreerde de dpad niet zo lekker als ik naar rechts druk,
Zou dit opgelost kunnen zijn wanneer ik de rubberen "mat" vervang die onder de knoppen zit?
Zou verwachten van wel namelijk.
Zijn 360 gaat weg omdat hij een RROD geeft general hardware failure. Lijkt me niet meer op te lossen zonder volledig te onderzoeken wat er mis is en dat te vervangen. Als dat al mogelijk is.
Mits je ook met die auto wil rijden. De afgelopen 4 maanden heb ik weinig PS+ gezien welke ik wilde hebben, de nieuwe (remember me) is weer zo'n game, niet boeiend. Grappig om erbij te hebben, maar zal ws toch die games niet spelen (plus ik nog steeds in de min sta vanwege PS+ games die ik krap 2 maanden ervoor had gekocht).Sagat schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 16:36:
@games with gold
Helemaal eens met de opmerking over gegeven paarden, ze kunnen ook niets doen MAAR, de vergelijking met ps plus....mijn god het is bijna een paard vs een auto (om maar in thema te bljiven) , je kan met allebei reizen, maar daar houdt het ook wel mee op. Ik was en ben nog steeds happy met mijn 360. Maar tenzij het aanbod flink gaat wijzigen ga ik als mijn abbo afgelopen is mooi over naar ps plus. (al dan niet op het moment dat ik dan een ps4 koop, maar dat gaat wsl nog wel even duren)
Dan kijk ik naar de rest van de functies en zeg ik vrij makkelijk, XBL is vele malen beter. party systeem, berichten, snelheid, updates/installatie. Beide zijn auto's, maar hoe ze rijden, zit het grote verschil in.
[ Voor 3% gewijzigd door SinergyX op 08-11-2013 13:28 ]
Verwijderd
Hallo allemaal,
Ik heb een tijd geleden een XBOX 360 aangeschaft puur en alleen voor GTA5. Dit om tijd te doden tussen de revalidatie sessies door de weeks.
Op die locatie heb ik een LCD monitor staan, bedoelt voor computers. Hier zitten geen speakers in.
Ik wil mijn PC headset gebruiken om GTA5 met geluid te kunnen spelen. Omdat de XBOX 360 geen USB headset lijkt te ondersteunen, heb ik een Speedlink Live Headset adapter gekocht, waarmee ik de microfoon en audio ingang kan inpluggen op mijn controller.
Echter krijg ik nog steeds geen geluid. Ik hoor de speakers wel 'aan' springen wanneer ik de headset inplug op de controller. Via settings kom ik er niet uit op de XBOX 360. Op YouTube kan ik geen filmpjes vinden die de oplossing geven.
Weet iemand hoe ik geluid kan krijgen? Bedankt!
Ik heb een tijd geleden een XBOX 360 aangeschaft puur en alleen voor GTA5. Dit om tijd te doden tussen de revalidatie sessies door de weeks.
Op die locatie heb ik een LCD monitor staan, bedoelt voor computers. Hier zitten geen speakers in.
Ik wil mijn PC headset gebruiken om GTA5 met geluid te kunnen spelen. Omdat de XBOX 360 geen USB headset lijkt te ondersteunen, heb ik een Speedlink Live Headset adapter gekocht, waarmee ik de microfoon en audio ingang kan inpluggen op mijn controller.
Echter krijg ik nog steeds geen geluid. Ik hoor de speakers wel 'aan' springen wanneer ik de headset inplug op de controller. Via settings kom ik er niet uit op de XBOX 360. Op YouTube kan ik geen filmpjes vinden die de oplossing geven.
Weet iemand hoe ik geluid kan krijgen? Bedankt!
De ingang op de controller is niet voor het gamegeluid, maar alleen voor voicechat. De gamegeluiden moet je uit de LCD monitor halen aangezien daar het gamegeluid naartoe wordt gestuurd. Hoe heb je die monitor aangesloten? Als je zo'n VGA kabel gebruikt krijg je gewoon wat tulp kabels erbij die je makkelijk op een headset kan aansluiten. Met HDMI wordt het natuurlijk lastiger, dan zou de monitor zelf ook een audio out moeten hebben.
Om te gamen prefereer ik ook de 360 als systeem (waarbij ik eerlijkheidshalve dan ook gelijk toevoeg dat ik die console als eerste had, er helemaal aan gewend ben, en zelfs omwille van gamerscore ((all 5k of itSinergyX schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 13:27:
[...]
Mits je ook met die auto wil rijden. De afgelopen 4 maanden heb ik weinig PS+ gezien welke ik wilde hebben, de nieuwe (remember me) is weer zo'n game, niet boeiend. Grappig om erbij te hebben, maar zal ws toch die games niet spelen (plus ik nog steeds in de min sta vanwege PS+ games die ik krap 2 maanden ervoor had gekocht).
Dan kijk ik naar de rest van de functies en zeg ik vrij makkelijk, XBL is vele malen beter. party systeem, berichten, snelheid, updates/installatie. Beide zijn auto's, maar hoe ze rijden, zit het grote verschil in.

Het gaat mij puur om de verglijking, plus gratis games vs gold gratis games. Had het er zaterdag nog met iemand over, die had batman en metal gear revengeance (o.i.d.) gekregen. Het enige wat daarbij in de buurt komt van ALLES wat ik tot nu to via games voor gold heb gekregen is ac2 en halo3 MAAR die games zijn volgens mij echt veel ouder.
10 second ninja DONE
Haha druk maken om 5k gamerscore 
Ik ben net de 54k gamerscore gepasseerd, maar ik ga voorlopig nog geen XBOne kopen, nog genoeg te doen op de 360!
Ik ben net de 54k gamerscore gepasseerd, maar ik ga voorlopig nog geen XBOne kopen, nog genoeg te doen op de 360!
Worden die Wireless gaming receivers eigenlijk niet meer verkocht? Ik wil mijn Xbox 360 controller op de PC aansluiten, maar ik kan er eigenlijk bijna niets meer over vinden. Ik kan ze alleen nog vinden met een controller erbij, maar ik heb geen zin om er nog een bij te kopen voor 50 euro als ik er toch al een heb. Of is er nog een andere oplossing?
Voor zover ik weet zijn ze nooit los verkocht. Maar wellicht dat ik met zoeken toen al te laat was.Remy669 schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 11:45:
Worden die Wireless gaming receivers eigenlijk niet meer verkocht? Ik wil mijn Xbox 360 controller op de PC aansluiten, maar ik kan er eigenlijk bijna niets meer over vinden. Ik kan ze alleen nog vinden met een controller erbij, maar ik heb geen zin om er nog een bij te kopen voor 50 euro als ik er toch al een heb. Of is er nog een andere oplossing?
Ik heb augustus deze gekocht vanuit China:
http://dx.com/p/pc-wirele...0-controller-black-129230
Werkt erg goed. Heb er nog geen moment spijt van gehad.
Werkt met de originele drivers. Dus dat zit wel goed.
Dankjewel! Naar die van DX had ik inderdaad ook al gekeken, maar ik was bang dat je last kreeg van vertraging met zo'n cheap dingetje, maar daar heb je dus geen last van?Arunia schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 12:10:
[...]
Voor zover ik weet zijn ze nooit los verkocht. Maar wellicht dat ik met zoeken toen al te laat was.
Ik heb augustus deze gekocht vanuit China:
http://dx.com/p/pc-wirele...0-controller-black-129230
Werkt erg goed. Heb er nog geen moment spijt van gehad.
Werkt met de originele drivers. Dus dat zit wel goed.
Ik was daar ook naar op zoek... Stond bijna op het punt om een nieuwe controller inclusief receiver te kopen. Misschien toch deze optie maar doen, ik heb al 4 controllers...Remy669 schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 12:31:
[...]
Dankjewel! Naar die van DX had ik inderdaad ook al gekeken, maar ik was bang dat je last kreeg van vertraging met zo'n cheap dingetje, maar daar heb je dus geen last van?
Battle.net || Strava
Ik merk er inderdaad absoluut geen problemen mee. Maar het blijft Chinese makelij zeg maar, dus de ene is niet hetzelfde als de andere, maar DX is niet moeilijk met omruilen, maar het kan lang duren voor het binnen is. Je zou nu nog wel voor de Kerst etc moeten zijn, dus de drukte moet nog op gang gaan komen.
Iemand die de rtl gemist app wel is gebruikt? Bij mij is ie vanaf vrijdag al 'temporarily unavailable' duurt beetje lang
10 second ninja DONE
Op dit moment staat de 4GB S bij BS voor €150, en het lijken de oude dozen te zijn van de Trinity modellen. Zojuist een gloednieuwe Trinity van 2-2011 ontvangen.
http://www.bartsmit.com/xbox-360-spelcomputer-4gb
http://www.bartsmit.com/xbox-360-spelcomputer-4gb
Ik ben mij aan het oriënteren. Ik denk nu aan de 360 250gb, maar de ene keer zie ik Slim in de omschrijving en details staan en de andere keer zonder Slim.
Wie kan mij vertellen wat Slim is? En of er wel een 360 met en zonder Slim is?
Thx Patrick
Wie kan mij vertellen wat Slim is? En of er wel een 360 met en zonder Slim is?
Thx Patrick
Er zijn momenteel 3 versies van de Xbox360. Van oud naar nieuw:
De 'gewone' Xbox 360. Het orgineel, deze zal je niet meer vinden in de winkels, alleen tweedehands.

De Xbox 360 S (of Slim, maar officieel is het S). Kleiner model/zuiniger etc.:

De Xbox 360 E (of SuperSlim). Weer wat kleiner/zuiniger ten opzichte van de S.
De 'gewone' Xbox 360. Het orgineel, deze zal je niet meer vinden in de winkels, alleen tweedehands.

De Xbox 360 S (of Slim, maar officieel is het S). Kleiner model/zuiniger etc.:

De Xbox 360 E (of SuperSlim). Weer wat kleiner/zuiniger ten opzichte van de S.
Jammer dat bij de Xbox 360E de AV eruit gesloopt is voor de Xbox VGA kabel. Nu mijn TV maar op bureau gezet om via HDMI te kunnen gamen. Ziet er ook direct beter uit
Het is weer tijd om een nieuwe XBOX LIVE GOLD aan te schaffen, nu haalde ik ze altijd van Ebay af, en nu weer eentje gevonden, namelijk van deze aanbieder
Nu is mijn duits niet zo geweldig, maar uit onderstaande tekst neem ik aan dat het wereldwijd geldig is?
Nu is mijn duits niet zo geweldig, maar uit onderstaande tekst neem ik aan dat het wereldwijd geldig is?
Dieser Code ist mit einem bestimmten Land nicht eingeschränkt und wird weltweit gültig!
Elect a clown, expect a circus.
Jawohl!Slasher schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 08:14:
Het is weer tijd om een nieuwe XBOX LIVE GOLD aan te schaffen, nu haalde ik ze altijd van Ebay af, en nu weer eentje gevonden, namelijk van deze aanbieder
[...]
Ik heb nu sinds een aantal weekje een XBOX 360E / Superslim. Ik kon de aanbieding niet laten liggen, 177 euro met fifa 2014 en forza.
Ook heb ik nog een Elite staan. Maar wat een verschil in geluid zeg. Die 'oude' Elite is af en toe net een vliegtuig, terwijl die E echt superstil is!
Ook heb ik nog een Elite staan. Maar wat een verschil in geluid zeg. Die 'oude' Elite is af en toe net een vliegtuig, terwijl die E echt superstil is!
Battle.net || Strava
Ik wil een XBOX360 aanschaffen (2e hands) voor Forza 4 (en evt GTA V).
Waar moet ik op letten? Kan je zo'n ding makkelijk testen of hij gebanned of wat dan ook is?
Welke versie is aan te raden?
Ik wil hem via een Onkyo AV receiver op mijn dell 3008 aansluiten. (Dus niet op een tv (heb ik niet)).
Waar moet ik op letten? Kan je zo'n ding makkelijk testen of hij gebanned of wat dan ook is?
Ik wil hem via een Onkyo AV receiver op mijn dell 3008 aansluiten. (Dus niet op een tv (heb ik niet)).
51 euro is wel wat duur... Ik koop altijd elke 14 maanden bij mmoga een code. 14 maanden xbox live voor 38 euro..Slasher schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 08:14:
[...]
Ik zou een Xbox 360 S 250GB kopen. Of de E, maar ik denk niet dat je daar al veel 2e hands modellen van hebt. Testen of ie gebanned is kan makkelijk, bij de koper uit de doos halen en proberen in te loggen op Xbox Live. Moet de verkoper nog wel even zijn account erop hebben staan...JBplap schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 19:45:
Ik wil een XBOX360 aanschaffen (2e hands) voor Forza 4 (en evt GTA V).
En waarom heb ik 250gb nodig? Wat is verder het verschil? Snelheid etc is toch wel hetzelfde van die dingen?MeltedForest schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 20:12:
[...]
51 euro is wel wat duur... Ik koop altijd elke 14 maanden bij mmoga een code. 14 maanden xbox live voor 38 euro..
[...]
Ik zou een Xbox 360 S 250GB kopen. Of de E, maar ik denk niet dat je daar al veel 2e hands modellen van hebt. Testen of ie gebanned is kan makkelijk, bij de koper uit de doos halen en proberen in te loggen op Xbox Live. Moet de verkoper nog wel even zijn account erop hebben staan...
Het is puur voor die 2 spellen voor eventjes...
Pas op met Playsmarty hoor daar niet zulke positieve dingen overSlasher schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 08:14:
[...]
Je kan kiezen uit een model met 4GB flashgeheugen of 250GB hardeschijf. En laat GTA5 nu een verplichte installatie van 8GB hebben. Kan je in principe wel een USB stick erin aan drukken maar een HDD is natuurlijk sneller (en dan steekt er niks uit je console).JBplap schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 20:32:
[...]
En waarom heb ik 250gb nodig? Wat is verder het verschil? Snelheid etc is toch wel hetzelfde van die dingen?
Het is puur voor die 2 spellen voor eventjes...
Hebben inderdaad een heel irritante bestelwijze, ze eisen dan allerlei 'bewijzen' (foto's van je id-bewijs etc) voor je je code krijgt. Uiteindelijk krijg je je spul altijd wel, maar om die reden bestel ik er in ieder geval niet meer.Luukwa schreef op woensdag 18 december 2013 @ 08:12:
[...]
Pas op met Playsmarty hoor daar niet zulke positieve dingen over