Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
renio schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 15:11:
bedankt voor de reacties ... de advertentie is al verdwenen... ofwel een typo of erg snel verkocht.
Ik blijf wel verder zoeken... ben niet van plan online te spelen of 'm als mediaplayer te gebruiken.. dus ik veronderstel dat die 4GB wel kan volstaan.
Dat ligt eraan, als je Halo 4 of GTA V bijvoorbeeld wil spelen, moet je 1 disc of een gedeelte installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikayu
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 27-05 17:27

Mikayu

.srt

Ik heb ook een slim 4GB go. Wel al een tijdje een 250gb drive in geschoven, maar dat ding heet echt zo. En die 4GB blijft ook nog bruikbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 07-05 10:35

MeltedForest

Lenny-t

Voor het verschil in geld (vooral op de 2e hands markt) koop je beter direct een 250GB versie.
Overigens is het 4GB/GO maar ik denk dat GO gewoon een afkorting voor GB is in een andere taal, GO heeft er altijd achter gestaan op de 360.

[ Voor 43% gewijzigd door MeltedForest op 07-10-2014 08:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
Naar wat googlen denk ik dat de 4GB Go gewoon een slim versie met 4GB is.
Nooit geweten dat die bestaat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EgMaf
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-08-2024
GO = GB in het Frans...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greenpearl
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 04-04-2022
Hallo allemaal,

Ik heb maandag een xbox360 overgenomen van een medetweaker, gisteren xbox 360 live gold aangeschaft omdat ik toch wel online wou kunnen spelen. Nu zag ik dat ik ook BF Bad Company 2 gratis zou kunnen downloaden. Maar wanneer ik dit probeer te downloaden gaat het goed tot +- 80% van de download, dan stopt het plots en komt de game ook niet tussen mijn games (download verdwijnt dus gewoon uit active downloads, ik krijg ook geen foutmelding). Op de HDD is nog 107GB vrij dus dat zou het probleem niet mogen zijn volgens mij.

Heeft iemand hier ervaring mee of weet iemand wat dit kan veroorzaken? Zou deze game heel graag aan men collectie toevoegen (jammer genoeg Halo: reach gemist al :( ).

[ Voor 6% gewijzigd door Greenpearl op 08-10-2014 08:17 ]

LoL: Greenpearlz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest

MeltedForest

Lenny-t

Verwijder de incomplete download eens van je harde schijf en probeer het opnieuw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greenpearl
MeltedForest schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 08:47:
Verwijder de incomplete download eens van je harde schijf en probeer het opnieuw.
Bedankt voor de reactie maar het heeft helaas niet gewerkt. Wanneer ik opnieuw download gebeurt net hetzelfde, hij stopt op 80% en geeft dan even een popup dat het spel niet gedownload kan worden zonder verdere uitleg.

Na wat googelen zou het kunnen dat er een region lock opzit (console gekocht in nederland en speel nu in belgië)

Even alle feiten:
  • Console gekocht van tweaker in Nederland en woon zelf in België
  • Xbox live gold gekocht op kinguin.net (worldwide pass)
  • Xbox live account ingesteld op België (is mijn eigen account, altijd al België geweest dus)
  • Xbox locale ingesteld op België en taal Nederlands
  • Downloaden van demo's gaat wel
Had een forum gevonden waar iemand zelfde probleem had, daar stelden ze voor om een vpn te gebruiken voor de laatste percenten van de download. Vanavond of in het weekend maar eens uitzoeken hoe ik een vpn opzet op de xbox en hopen dat het dan wel werkt.

[ Voor 3% gewijzigd door Greenpearl op 09-10-2014 08:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
Greenpearl schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 07:43:
[...]

Bedankt voor de reactie maar het heeft helaas niet gewerkt. Wanneer ik opnieuw download gebeurt net hetzelfde, hij stopt op 80% en geeft dan even een popup dat het spel niet gedownload kan worden zonder verdere uitleg.

Na wat googelen zou het kunnen dat er een region lock opzit (console gekocht in nederland en speel nu in belgië)

Even alle feiten:
  • Xbox live account ingesteld op België (is mijn eigen account, altijd al België geweest dus)
Had een forum gevonden waar iemand zelfde probleem had, daar stelden ze voor om een vpn te gebruiken voor de laatste percenten van de download. Vanavond of in het weekend maar eens uitzoeken hoe ik een vpn opzet op de xbox en hopen dat het dan wel werkt.
Region lock is per continent. Ik heb een xbox uit Frankrijk dus dat zou geen probleem moeten zijn.

Heb je al geprobeerd je cache te legen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18:52
Greenpearl schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 07:43:
[...]

Even alle feiten:
Heb je al geprobeerd een andere game binnen te trekken die ong. net zo groot is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greenpearl
@Ereaser : ik heb gisteren naar men harde schijf gegaan en daar gekozen om cache te clearen als dat is wat je bedoeld. Gaf nog steeds hetzelfde resultaat.

@maartend : ik heb wel een forza 4 demo gedownload maar die was wel maar 1/3 van de grootte (en deze werkte dus wel)

Ik zie misschien iets over het hoofd, heb geen ervaring met consoles sinds de eerste Xbox.

Edit: Ondertussen contact opgenomen met live chat, men region stond blijkbaar op NL ipv BE. Na region change is alles in orde. Bedankt voor de suggesties! :)

[ Voor 36% gewijzigd door Greenpearl op 10-10-2014 17:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daddycewl
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 02-06 12:48
Dilemma: ik heb, tot volle tevredenheid, een XBOX360 slim aangesloten op een Samsung UE55HU7500 en een Sonos playbar. Nu overweeg ik om een draadloze koptelefoon aan te schaffen om af en toe eens te kunnen gamen zonder mijn huisgenoten lastig te vallen. Wat zijn nu eigenlijk mijn opties? Ik zou een headset voor mijn Xbox kunnen aanschaffen, maar dat werkt niet als ik 'm alleen voor de tv zou willen gebruiken. Suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19-05 11:28

rajackar

Blood Minister

Misschien een rare vraag maar heeft iemand toevallig nog een 24 uur live gold code over? Ik ga binnenkort een avondje online gamen en wil eigenlijk niet meteen weer een live gold abbo af hoeven sluiten. Thanks!

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ingo92
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 21:04
daddycewl schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 08:53:
Dilemma: ik heb, tot volle tevredenheid, een XBOX360 slim aangesloten op een Samsung UE55HU7500 en een Sonos playbar. Nu overweeg ik om een draadloze koptelefoon aan te schaffen om af en toe eens te kunnen gamen zonder mijn huisgenoten lastig te vallen. Wat zijn nu eigenlijk mijn opties? Ik zou een headset voor mijn Xbox kunnen aanschaffen, maar dat werkt niet als ik 'm alleen voor de tv zou willen gebruiken. Suggesties?
Ik heb zelf een pricewatch: Razer Chimaera 5.1, deze heeft 2 inputkanalen waarbij ik de optische lijn gebruik voor mijn 360 of One, en het analoge kanaal op de hoofdtelefoonaansluiting van mijn pc. Dit werkt prima, dus je kan uitkijken naar een headset die ook zulke opties biedt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 23:15
Een familielid heeft een xbox 360, die op zijn werk voor onderzoek gebruikt is, kunnen vastkrijgen.
Hij is nog helemaal nieuw, echter is deze helemaal uit elkaar gehaald, het is ook niet zeker dat alle stukken er nog bij zitten.

Straks ga ik de stukken ophalen, om te monteren. Nog tips over dingen waar ik op moet letten?

De kabels, de voeding en de controller heb ik gisteren al opgehaald. Aangezien het een oude voeding en de mat zwarte met grijze controller is, kan ik afleiden dat het een xbox 360 elite is?

Als er interesse is post ik nog wel wat updates over de buildup. :)
Indien de xbox compleet is twijfel ik nog wat er mee te doen. Ik heb zelf geen xbox of ps, maar is het nog waard om te investeren in games voor een 360?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest

MeltedForest

Lenny-t

Games voor de 360 zijn ruimschoots 2e hands te krijgen en hoeven dus geen investering meer te kosten. Daarnaast blijft het een prima console om lekker op de bank mee te hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
Ook als je een gold abonnement neemt krijg je iedere maand 2 games gratis. Deze zijn sinds de release van de Xbox One van een stuk hogere kwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarVanOs
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 25-05 12:39
Beste medetweakers, graag zou ik jullie mening willen over het volgende. Op dit moment heb ik nog een witte Xbox 360 (versie zonder HDMI). Deze werkt in principe goed alleen word ik helemaal gek van het lawaai. Ik installeer alle spellen op de harde schijf, maar zelfs onder idle komt er zo'n indringend geluid uit.
Graag zou ik willen weten of ik hier met de aanschaf van een nieuwe Xbox (de 360e?) vanaf zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 01-06 17:49

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

MarVanOs schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 18:40:
Beste medetweakers, graag zou ik jullie mening willen over het volgende. Op dit moment heb ik nog een witte Xbox 360 (versie zonder HDMI). Deze werkt in principe goed alleen word ik helemaal gek van het lawaai. Ik installeer alle spellen op de harde schijf, maar zelfs onder idle komt er zo'n indringend geluid uit.
Graag zou ik willen weten of ik hier met de aanschaf van een nieuwe Xbox (de 360e?) vanaf zou zijn.
Yep, je xbox zal heeeeeeeeeeel stil worden.

İs op dit moment ook in de aanbieding mediamarkt.

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
MarVanOs schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 18:40:
Je weet niet wat je hoort zodra je de slim e hebt :+
Mijn 7 jaar oude witte kon een paar maanden geleden geen discs meer lezen dus toen heb ik hem vervangen door een slim e. Enige irritante is de 250GB opslag, aangezien ik op mijn oude 320GB heb. Dus heb niet alles over kunnen zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikayu

Mikayu

.srt

rajackar schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 11:47:
Misschien een rare vraag maar heeft iemand toevallig nog een 24 uur live gold code over? Ik ga binnenkort een avondje online gamen en wil eigenlijk niet meteen weer een live gold abbo af hoeven sluiten. Thanks!
Ik weet niet of je er nog wat aan hebt, maar op www.livecodes.nl verkopen ze ook 48 uur kaartjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15:55

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Ik gebruik mijn xbox360 controller om op de pc te gamen, maar nu merk ik dat mijn linkerthumbstick rubbertje kapot gaat. Waar halen jullie vervangende dopjes?

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barbas
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 23:30

Barbas

Gallego!

Ebay, bijvoorbeeld deze Als dit tenminste is wat je bedoelt :)

Mejor así

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renio
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 30-04-2024
toevallig hier iemand die weet hoe je de taal van Lego games (zoals 'in de ban van de ring') qua ondertiteling in het Nederlands kunt instellen? Op de doos staat duidelijk vermeld dat game content, taal en ondertiteling in het Nederlands inbegrepen is. De taal en regio-instelling van de Xbox 360 staan wel degelijk op Nederlands / België ingesteld.
In de game zelf (in het optie-menu) en bij het starten van de game krijg ik nergens een taal-keuze (en voor mijn kinderen is het niet zo evident)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:37

BM

Moderator Spielerij
Even paar posts verwijderd. Modding en anderszins illegale zaken zijn hier niet toegestaan.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bogy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-04 16:39

bogy

Show me what u got!

ik geraak plotseling niet meer op xbox live ... nog mensen met dit probleem??

Volg BoGy's Visie op http://dcnet.be/praten. Op deze blog kan je eens wat anders lezen als op een ander...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 271482

bogy schreef op zaterdag 06 december 2014 @ 09:46:
ik geraak plotseling niet meer op xbox live ... nog mensen met dit probleem??
Ja, grapje schijnt sinds Dinsdag aan de gang te zijn. "Lizard Squad" claimt via DDOS-en het netwerk down te hebben gebracht. De XboxOne was gisteren ook onrbuikbaar, maar die storingen zijn inmiddels verholpen.
De 360 kan nog steeds niet updaten of online komen, net nog gecheckt.

Ik verbaasde me al dat er niks op de frontpage stond...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikayu

Mikayu

.srt

Vreemd. Speel de hele week al online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 271482

Ik ben er inmiddels ook ingekomen via een omweg(update negeren, sign-out, system cache clearen, sign-in update uitvoeren).

Laat je het systeem het zelf doen kreeg ik error 417F-0000-0080-0300-8007-2751

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-05 13:51

Gutteguttegut

CEO of TFD

Anoniem: 271482 schreef op zaterdag 06 december 2014 @ 15:50:
Ik ben er inmiddels ook ingekomen via een omweg(update negeren, sign-out, system cache clearen, sign-in update uitvoeren).

Laat je het systeem het zelf doen kreeg ik error 417F-0000-0080-0300-8007-2751
Hm...dat werkt bij mij ook niet :(

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 15:49
sekeroglan schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 18:54:
[...]

Yep, je xbox zal heeeeeeeeeeel stil worden.

İs op dit moment ook in de aanbieding mediamarkt.
Heb sinds vorige week een E model met 500GB :D
Qua geluid is deze wel stiller dan een Jasper (is ook niet al te moeilijk) maar het viel mij toch wat tegen.
Had hem echt silent verwacht, mijn game pc maakt minder geluid.
De fan hoor je "ratelen" omdat deze waarschijnlijk niet echt gemaakt is voor low rpm.
De voeding hoor je ook, wtf, een voeding die geluid maakt...

Hij had zeker nog een stukje stiller gekund, maar het is geen straaljager meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnS72
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online
renio schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 11:14:
toevallig hier iemand die weet hoe je de taal van Lego games (zoals 'in de ban van de ring') qua ondertiteling in het Nederlands kunt instellen? Op de doos staat duidelijk vermeld dat game content, taal en ondertiteling in het Nederlands inbegrepen is. De taal en regio-instelling van de Xbox 360 staan wel degelijk op Nederlands / België ingesteld.
In de game zelf (in het optie-menu) en bij het starten van de game krijg ik nergens een taal-keuze (en voor mijn kinderen is het niet zo evident)
Sommige spellen zijn voor de taalinstellingen afhankelijk van de regio-instelling. :? Misschien dat Microsoft de regio-instelling van België bij Frans (of helemaal niet) heeft ingedeeld. 8)7

Probeer eens Nederlands / Nederland. De laatste Lego spellen hebben dan automatisch Nederlandse ondertiteling/interface.

Mijn instelling is overigens normaal Engels / Verenigd Koninkrijk, omdat ik zelf juist geen Nederlands wil in spellen, maar ik pas dit aan als mijn neefjes willen spelen.

Zeg Microsoft, kunnen jullie de taalinstellingen misschien regio-onafhankelijk maken. En per gebruiker aanpasbaar, zodat als mijn neefje een spel start het automatisch in het Nederlands is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 02-06 13:36
Heb op dit moment 5 controllers waar het rubber gedeeltelijk vanaf is.
Nu zag ik een op Ebay deze staan:

http://www.ebay.nl/itm/10...Tools&hash=item43bcebf6e6

Hebben jullie hier ervaring mee?

[ Voor 45% gewijzigd door Mars18 op 16-12-2014 13:06 ]

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:40

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Mars18 schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 13:00:
Heb op dit moment 5 controllers waar het rubber gedeeltelijk vanaf is.
Nu zag ik een site: http://www.miniinthebox.c...roller-grijs_p570297.html

Waar je nieuwe kapjes kan bestellen. Hebben jullie hier ervaring mee?
Vorig jaar zelf ook gedaan. Klusje van niets. De nieuwr buttons voelen wel minder zacht aan omdat het plastic is vs plastic met een rubbere laag maar goed te doen. Even een YT film erbij pakken welke plekken de (torx ? )schroeven eruit moeten en gaan met die banaan :)

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Notna schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 13:07:
[...]

Vorig jaar zelf ook gedaan. Klusje van niets. De nieuwr buttons voelen wel minder zacht aan omdat het plastic is vs plastic met een rubbere laag maar goed te doen. Even een YT film erbij pakken welke plekken de (torx ? )schroeven eruit moeten en gaan met die banaan :)
Top, door gebruik van de controllers op toernooien slijten ze best snel nu ;)
Bedankt voor de snelle reactie

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retlaw
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 21:06

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Redje schreef op zondag 07 december 2014 @ 11:17:
[...]

Heb sinds vorige week een E model met 500GB :D
Qua geluid is deze wel stiller dan een Jasper (is ook niet al te moeilijk) maar het viel mij toch wat tegen.
Had hem echt silent verwacht, mijn game pc maakt minder geluid.
De fan hoor je "ratelen" omdat deze waarschijnlijk niet echt gemaakt is voor low rpm.
De voeding hoor je ook, wtf, een voeding die geluid maakt...

Hij had zeker nog een stukje stiller gekund, maar het is geen straaljager meer.
Hmm, daar heb ik andere ervaringen mee. Ik heb een 'oude' Elite staan beneden en een nieuwe E (slim oid) boven. Ik neem aan dat je de nieuwste versie bedoeld? Deze is echt stil en ik hoor zeker niks ratelen.

Battle.net || Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19:57
Voor savegames e.d. Kan je ook een usb stick gebruiken, verder heel veel aanbod. Ik heb geen eens interese om moeite te doen om mijn elite nog te verkopen.

Edit: bookmark fail, reageerde op post van p244 (default layout) :X

[ Voor 18% gewijzigd door Sagat op 16-12-2014 20:42 ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renio
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 30-04-2024
MartijnS72 schreef op maandag 08 december 2014 @ 11:32:
[...]

Sommige spellen zijn voor de taalinstellingen afhankelijk van de regio-instelling. :? Misschien dat Microsoft de regio-instelling van België bij Frans (of helemaal niet) heeft ingedeeld. 8)7

Probeer eens Nederlands / Nederland. De laatste Lego spellen hebben dan automatisch Nederlandse ondertiteling/interface.

Mijn instelling is overigens normaal Engels / Verenigd Koninkrijk, omdat ik zelf juist geen Nederlands wil in spellen, maar ik pas dit aan als mijn neefjes willen spelen.

Zeg Microsoft, kunnen jullie de taalinstellingen misschien regio-onafhankelijk maken. En per gebruiker aanpasbaar, zodat als mijn neefje een spel start het automatisch in het Nederlands is?
Bedankt voor de tip! Heb m'n landinstelling van België naar Nederland verzet en nu toont het Lego spel inderdaad de begeleidende ondertiteling in het Nederlands. Gedaan met: 'Papaaaaaa, wat staat er daar geschreven? Wat moeten we nu doooooeeeen??'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 15:49
retlaw schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 17:01:
[...]

Hmm, daar heb ik andere ervaringen mee. Ik heb een 'oude' Elite staan beneden en een nieuwe E (slim oid) boven. Ik neem aan dat je de nieuwste versie bedoeld? Deze is echt stil en ik hoor zeker niks ratelen.
Ja de nieuwste, soort van Xbox One look.
Je hoort het fannetje "brommen", m'n Synology hoor ik ook als deze aanslaat.
Ben denk ik gevoelig voor geluiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 20:34
Redje schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 19:20:
[...]

Ja de nieuwste, soort van Xbox One look.
Je hoort het fannetje "brommen", m'n Synology hoor ik ook als deze aanslaat.
Ben denk ik gevoelig voor geluiden.
Mijn XBOX-360E zelf maakt wel eens brommende geluiden maar dat heb ik verholpen door de hem op 4 rubbere kussentjes te plaatsen die de vibraties opvangen, nu is hij helemaal stil. Alleen de powerbrick maakt een pleuris herrie. Dat komt omdat daar een cheap 40mm fan in zit.

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Notna schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 13:07:
[...]

Zaterdag binnen gekregen, zien er stevig uit.

Heb alleen nog een vraag, heb 2 xboxen staan, en wil van xbox 1 naar xbox 2 de save games overzetten, Op xbox 2 staat al me huidige account. Alleen op xbox 1 staat nu standaard profiel. Echter krijg ik de save games niet overgezet nu.

Krijg een fout melding die ik nu even niet uit me hoofd weet :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badboynova
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 02-06 12:52
Mars18 schreef op maandag 22 december 2014 @ 07:06:
[...]

Zaterdag binnen gekregen, zien er stevig uit.

Heb alleen nog een vraag, heb 2 xboxen staan, en wil van xbox 1 naar xbox 2 de save games overzetten, Op xbox 2 staat al me huidige account. Alleen op xbox 1 staat nu standaard profiel. Echter krijg ik de save games niet overgezet nu.

Krijg een fout melding die ik nu even niet uit me hoofd weet :/
Als je xbl heb, dan kan je de save games in de cloud zetten en daarna weer downloaden op de andere xbox ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
badboynova schreef op maandag 22 december 2014 @ 08:14:
[...]

Als je xbl heb, dan kan je de save games in de cloud zetten en daarna weer downloaden op de andere xbox ;)
Ah, dan ga ik dat meer even proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpg97
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-06 09:31
Heb een Xbox one maar betrap mezelf erop dat ik ( door de gigantische backlog ) nog steeds de xbox 360 meer gebruik.

Blijft een fantastische console!

Heb nog een oude xbox arcade maar die maakt idd veel herrie. Ben aan het denken om een andere ( tweede hands ) aan te schaffen.
Is het dan verstandiger om een slim editie te nemen of de "E" ?
Of maakt het niet uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest

MeltedForest

Lenny-t

Het maakt niet veel uit. Ik heb een E, ook tweedehands, maar die is niet veel beter/stiller dan een S. Ligt er dus maar net aan wat je online tegenkomt.

Edit// De E is natuurlijk wel weer wat zuiniger dan de S, je zal het maar belangrijk vinden.

[ Voor 24% gewijzigd door MeltedForest op 22-12-2014 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
MeltedForest schreef op maandag 22 december 2014 @ 14:53:
Het maakt niet veel uit. Ik heb een E, ook tweedehands, maar die is niet veel beter/stiller dan een S. Ligt er dus maar net aan wat je online tegenkomt.

Edit// De E is natuurlijk wel weer wat zuiniger dan de S, je zal het maar belangrijk vinden.
Ik heb deze

Afbeeldingslocatie: http://cnet1.cbsistatic.com/hub/i/r/2013/07/12/78094291-67c2-11e3-a665-14feb5ca9861/thumbnail/770x433/67e14e82a398a40b4f10fe632eb29c23/XBOX_360_35791989_35791991_35789091_35791992_08.jpg

Vindt hem toch wel stil hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest

MeltedForest

Lenny-t

Dat is de E :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EcoR
  • Registratie: Juli 2008
  • Niet online
Heeft iemand anders ook problemen om de huidige Game With Gold te downloaden? Elke keer als ik SSX wil downloaden begint hij normaal, maar zo rond de 8% krijg ik de melding 'Can't download SSX'. Al geprobeerd opnieuw te doen en Cache legen. Ik heb nog 30 gig vrij, dus daar zal het niet aan liggen. Heb het nu al 4 of 5 keer geprobeerd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RHE218
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 18:23
EcoR schreef op maandag 22 december 2014 @ 16:35:
Heeft iemand anders ook problemen om de huidige Game With Gold te downloaden? Elke keer als ik SSX wil downloaden begint hij normaal, maar zo rond de 8% krijg ik de melding 'Can't download SSX'. Al geprobeerd opnieuw te doen en Cache legen. Ik heb nog 30 gig vrij, dus daar zal het niet aan liggen. Heb het nu al 4 of 5 keer geprobeerd...
Voor de volledigheid; ik heb er geen problemen mee gehad nee. Eerste download (ook rond die tijd) was meteen in orde.

Heb ik zelf ook een vraag:
Wat is voor jullie de beste headphone (met mic) voor de 360, en zijn er exemplaren die meekunnen naar de XB1 over een maand of 4? Ik neem aan dat met name audio-in via de (controller van de) xbox moet lopen om in een party/game gehoord te kunnen worden...

Thanks

[ Voor 1% gewijzigd door RHE218 op 30-12-2014 11:46 . Reden: extra ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikayu

Mikayu

.srt

Waar halen jullie het geduld vandaan eerdat een game eindelijk klaar is met downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edwin_VH
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 29-05 15:14
Ik slaag er niet in de Game of Thrones (telltale) season pass te kopen.. Voordurend andere foutmeldingen, (te weinig geld op rekening (klopt niet, net 25 EUR bijgezet terwijl het 16,99 kost), een foutmelding met een nummer, Netwerk onbeschikbaar.. (klopt ook niet, al de rest gaat wel).

Zie nu zelfs op mijn rekening dat het werd gekocht en daarna ge-refund.

Wat is er aan de hand?

============
AANVULLING
============

Je moet blijkbaar eerst episode 1 aankopen, daarna kan je in-game die season pass kopen. Totale prijs is dus 19,48 voor het ganse "seizoen".

[ Voor 18% gewijzigd door Edwin_VH op 02-01-2015 15:17 ]

Kortrijk | 5250 Wp Sunpower - 9x375 WZW 45° + 5x375 ONO 45° | Solis 3,6 kW | Batterij: Pylontech 9,6 kWh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EcoR
  • Niet online
Sinds maandag ipv mijn oude trouwe Elite toch maar een 2ehands Slim-model aangeschaft, de elite begon een beetje vol te raken. Ook een verademing wat betreft het lawaai, de slim is echt fluisterstil. En veel meer ruimte, scheelt natuurlijk ook. Nu mezelf eens losweken van World of Tanks om verder te gaan met AC: Rogue, ik zit op 55%...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EcoR
  • Niet online
Gold games voor Februari:

Brothers: A Tale of two Sons in de eerste helft, daarna Sniper Elite V2. Niet verkeerd lijkt me, ga ze beide wel spelen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 18-03 07:45
Sinds ik mijzelf verwend heb met de headset GOLD van Sony voor mij PS 4 vind ik het heerlijk om met een headset te spelen. Aangezien ze vandaag een korting bij Mycom hebben wil ik graag één headset die goed geluid geeft. Ik heb geen flauw idee wat een beetje een goede game headset voor de XBOX 360 op dit moment is. Iemand een idee?

Iphone 5 -- eerste Iphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19:57
Mikayu schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 14:28:
Waar halen jullie het geduld vandaan eerdat een game eindelijk klaar is met downloaden?
- tv kijken tijdens dl
- ps3 aan tijdens dl

Of gewoon wat anders doen (ik zet vaak op zaterdag de download van games with gold aan vlak voordat ik met de vrouw en kids naar de markt/stad whatever ga, druk je op de powerbutoon weet je dat de console uitgaat als alle dl's binnen zijn, tv gelijk uit en klaar.

Blijf het op de ps3 vreselijk irritant vinden dat als je daar een game download dat je dan ook nog altijd de install moet afwachten. toch is googlen of daar niet omheen te werken is.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

WTF waarom kan ik gvd nog steeds niet via de xbox website een game voor gold gratis downloaden voor de 360 zonder een CC te moeten toevoegen, terwijl dit voor de X1 wel gewoon kan.. wat een ongelovelijk kneuzensysteem is het ook.

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest

MeltedForest

Lenny-t

Om die reden start ik ook altijd 2x per maand mijn 360 even op.

Ik heb mij trouwens wel vermaakt met Sniper Elite, hoewel de graphics nergens over gaan is het wel leuk om op 150m afstand in slow motion een nazi zijn hoofd uit elkaar te zien spatten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Sniper elite coop op hoogste difficulty is best nog een leuke challenge om te doen :)

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edwin_VH
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 29-05 15:14
Verdorie..

Ik heb een spel gekocht (far cry, wild expedition), en ben zo dom geweest om de downloadcodes in te vullen op het account van mijn vrouw in plaats van die van mij..

kan ik dit nog wijzigen, of ben ik ze definitief kwijt?

(super-erg is het niet, ik kan nog steeds spelen op mijn eigen account op dezelfde xbox, maar voor het multiplayer deel vrees ik dat het niet zal lukken..)

Kortrijk | 5250 Wp Sunpower - 9x375 WZW 45° + 5x375 ONO 45° | Solis 3,6 kW | Batterij: Pylontech 9,6 kWh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18:52
Edwin_VH schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 10:36:
Verdorie..

Ik heb een spel gekocht (far cry, wild expedition), en ben zo dom geweest om de downloadcodes in te vullen op het account van mijn vrouw in plaats van die van mij..

kan ik dit nog wijzigen, of ben ik ze definitief kwijt?

(super-erg is het niet, ik kan nog steeds spelen op mijn eigen account op dezelfde xbox, maar voor het multiplayer deel vrees ik dat het niet zal lukken..)
Contact met helpdesk en nederig vragen ze over te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EcoR
  • Niet online
Zo, komende maand 4 spellen:

eerste helft:
Terraria
Gears of War: Judgement

tweede helft:
Assassins Creed Black Flag
Army of Two The Devils Cartel

GoW: Judgement en Black Flag heb ik al gespeeld. Army of Two alleen deel 1 gedaan en was best aardig (Gears kloon maar dan zonder de aliens).

Terraria kende ik niet, maar ziet er uit als een soort 2D Minecraft? Ga het wel weer proberen denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad_max234
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07-02 11:09

mad_max234

AMD Athlon II M320

Is mooie line-up voor april, heb ze allemaal nog niet gespeeld. :)

Was alleen nog niet bij AC:IV aanbeland, heb afgelopen jaar net AC:II afgerond, ach dan slaan we III gewoon over. :)

-Andere hobby- -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikayu

Mikayu

.srt

Terraria ken ik nog van de pc. Is wel eventjes grappig

Gears 3 heb ik nog niet uitgespeeld, dan is Judgement wel mooi voor bij de co-op collectie

Assasins creed trok mij niet zo, maar valt toch weer even te proberen

Amy of Two lang geleden even co-op gespeeld. Maar dat was toen rond het Borderlands tijdperk en die is helemaal kapot gespeeld. Krijgt dus zeker weer een kans

Mooie set voor de komende maand :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest

MeltedForest

Lenny-t

Heb ik net Black Flag retail gekocht... misschien maar op Marktplaats zetten, daar zitten hopelijk nog wel wat ontwetenden die hem wel willen kopen :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 397139

Black Flag heb ik voor een paar euro op Ebay gekocht, nog nooit gespeeld, kreeg het ineens in mijn kop om een PS4 te kopen. Toch dat ding maar weer eens aanslingeren om mijn gigantische hoeveelheid ongespeelde games te gaan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 20:34
Ik zat gisteren nog eens die 360 controllers first-gen met die controller bij het E model geleverd zat. Die oude voelt echt goed aan als waar de E versie wel dezelfde vorm aanvoelt maar het plastic en de knopjes voelen allemaal heel goedkoop aan :r

Zijn die first-gen controllers nog te koop? Mijn vriendin is mijn heilige controller aan het slopen en wil toch wel graag een nieuwe maar niet zo een goedkope E versie.

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ow shit, ik zie ook nergens meer die oude vertrouwde witte units te koop.

Even marktplaats of ebay proberen. ;)

[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 397139 op 14-04-2015 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpoekGTi
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 02-06 06:03
mad_max234 schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 19:54:
Is mooie line-up voor april, heb ze allemaal nog niet gespeeld. :)

Was alleen nog niet bij AC:IV aanbeland, heb afgelopen jaar net AC:II afgerond, ach dan slaan we III gewoon over. :)
III was toch de mindere in de serie, geen idee waarom, maar het hele verhaal kon me bij die gewoon niet grijpen.

Black Flag en II zijn inderdaad de betere, daarbij als je de bugs/glitches/patches wegdenkt van V is ook Unity best vermakelijk

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad_max234
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07-02 11:09

mad_max234

AMD Athlon II M320

Kan niet wachten tot overmorgen, ben erg benieuwd wat die schepen gaan brengen. :D

Vond gear of war beetje tegenvallen, al trok deze serie me eigenlijk nooit echt. Terraria was wat ik er van verwachte, niks voor mij.

-Andere hobby- -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
mad_max234 schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 17:05:
Kan niet wachten tot overmorgen, ben erg benieuwd wat die schepen gaan brengen. :D

Vond gear of war beetje tegenvallen, al trok deze serie me eigenlijk nooit echt. Terraria was wat ik er van verwachte, niks voor mij.
Gears of War moet je inderdaad van houden en dan is Judgement ook nog de minste van de 4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpoekGTi
Ereaser schreef op woensdag 15 april 2015 @ 09:16:
[...]

Gears of War moet je inderdaad van houden en dan is Judgement ook nog de minste van de 4.
Mwah, deel niet die mening, ik vond Judgment best vermakelijk. Daarentegen had ik wat minder met 1, die was gewoon kort.

Binnenkort maar weer eens een portje Gearen, vanavond eerst eens Xbox Support bellen voor het niet kunnen downloaden van Judgment.......brakke zooi

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Niet kunnen downloaden? Ik heb het gewoon nog een keer geprobeerd en toen ging het goed. Ik ben geen Gears of War fan, maar tot nu toe vind ik Judgement best grappig. Gears 1 vond ik tergend. Slome logge mennekes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpoekGTi
Anoniem: 397139 schreef op woensdag 15 april 2015 @ 11:10:
Niet kunnen downloaden? Ik heb het gewoon nog een keer geprobeerd en toen ging het goed. Ik ben geen Gears of War fan, maar tot nu toe vind ik Judgement best grappig. Gears 1 vond ik tergend. Slome logge mennekes.
Ik probeer het al een week.....steeds op 0% en na een minuut of wat, cannot download Gears of War Judgment

Meer niet, cache al geleegd, half gare download ook al weggegooid....njente helaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Apart, hij gaf bij mij een melding dat hij geen ruimte had, verwijderd, opnieuw geprobeerd en daar ging hij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kgb545
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 31-05 10:16
SpoekGTi schreef op woensdag 15 april 2015 @ 11:21:
[...]

Ik probeer het al een week.....steeds op 0% en na een minuut of wat, cannot download Gears of War Judgment

Meer niet, cache al geleegd, half gare download ook al weggegooid....njente helaas
Precies hetzelfde probleem hier. En het lukt me nog steeds niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpoekGTi
kgb545 schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 08:49:
[...]

Precies hetzelfde probleem hier. En het lukt me nog steeds niet.
En dit kreeg ik van de Support:
Vriendelijk bedankt voor uw contact met de Xbox klantenservice!

Met betrekking tot ons gesprek zojuist over de download van Gears of War Judgement, kunt u eventueel proberen uw profiel te verwijderen, systeem cache x 3 leeg te maken en uw profiel opnieuw downloaden om de installatie te proberen.

U kunt best ook de marketplace data uit system items verwijderen en mocht u met Wifi verbinden, even via de kabel proberen.

Het zou alsnog aan het online verkeer kunnen liggen, aangezien dit een groot spel is, kan het zijn dat de installaties voor meerderen moeizaam gaat.

Indien u hier nog meer hulp kijk dan op Xbox.com en neem contact op met een van onze agenten via chat of Click2Call .Als wij na deze email niks meer van u vernemen dan gaan wij ervan uit dat het probleem verholpen is.

Het kan zijn dat u dan een vragenlijst ontvangt in de komende dagen waarin wij u vragen voor feedback in verband met uw ervaring met de Xbox Klanten service. Wij stellen het zeer op prijs als u een paar minuten de tijd zou kunnen nemen om uw gedachten met ons te delen.

Uw medewerking helpt ons de Xbox Klanten Service te verbeteren voor u en andere klanten.
Kortom keep trying, gezien ik alle andere opties al heb gehad en ik twijfel of dat dat het is gezien dat AL mijn andere games wel gewoon downloaden......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpoekGTi
SpoekGTi schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 08:53:
[...]

En dit kreeg ik van de Support:

[...]

Kortom keep trying, gezien ik alle andere opties al heb gehad en ik twijfel of dat dat het is gezien dat AL mijn andere games wel gewoon downloaden......
En zon beetje alles wel kunnen uitlsluiten gisteren:

Goedemorgen,

Gisterenavond leuk aan het freubelen geweest:

Mijn stappen:

- Xbox bedraad aangesloten
- HDD eruit gehad, console gestart en afgesloten en disk weer erin gedaan.
- Profiel verwijderd en 3x cache gewist en opnieuw toegevoegd: Geen effect
- Systeemcache gewist met profiel aanwezig 3x : Geen effect
- Marketplace data verwijderd: en jawel hij download….niet snel maar hij download en maar tot 36% toen brak hij af.

2de poging kwam hij tot 76% toen ik laatst checkte, maar na een 2de status check stond hij op 0% en kreeg ik weer een unable to download…… en toen was het 23:00 en vond ik het wel even best, vandaag geen tijd om wederom te testen.

En ja het is een vrij grote file 7,1GB, maar heb hier 100/100 Glas liggen dus het zou met een goeie 10 tot 15 minuten wel geregeld moeten zijn, maar voor hij op die 76% binnen was was ik al 1 uur en 45 minuten aan het wachten…

En ik ben niet de enige zie ook:
Het Xbox 360 Ervaringen Topic Deel 67
http://www.reddit.com/r/x...d_gears_of_war_judgement/
http://www.budgetgaming.n...9977&forum_id=29&start=20

Nu zou het nog in het hele worst case scenario aan mijn KPN experiabox kunnen liggen, maar ik heb voor het idee Bioshock Infinite opnieuw gedownload en die hobbelt zo naar binnen, ook niet snel, maar was met een goeie 35 minuten binnen.

Ik KAN maar das bij hele hoge uitzondering mijn Experiabox wisselen, heb nog een V9 liggen namelijk, maar liever niet zeker niet omdat mijn Xbox One als andere downloads op de 360 het gewoon doen.

Het is ook geen portforwarding issue, gezien dat op beide consoles mijn NAT volledig open staat. Ook een hardware defect van de console (HDD issue) sluit ik uit gezien ik wel andere games zonder problemen kan downloaden.

Ik hoor graag hoe of wat nu verder.

Groeten,

SpoekGTi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
Heb je al geprobeerd te downloaden met het download scherm de hele tijd open?
Ik kon Army of Two niet in de background downloaden, ook al zat ik gewoon op het dashboard te niksen. Toen kapte hij er ook mee tussen de 20%-30%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpoekGTi
Ereaser schreef op maandag 20 april 2015 @ 09:57:
[...]

Heb je al geprobeerd te downloaden met het download scherm de hele tijd open?
Ik kon Army of Two niet in de background downloaden, ook al zat ik gewoon op het dashboard te niksen. Toen kapte hij er ook mee tussen de 20%-30%
Yep, geen effect, zou ook niet hoeven moeten natuurlijk, en ja ik weet dat hij downloads afbreekt als je een 360 game start, maar arcade games zijn geen probleem. Ga liever dan een potje zitten MK3'en om 120Watt te verstoken dan dat ik naar een indicator ga zitten kijken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
SpoekGTi schreef op maandag 20 april 2015 @ 10:23:
[...]

Yep, geen effect, zou ook niet hoeven moeten natuurlijk, en ja ik weet dat hij downloads afbreekt als je een 360 game start, maar arcade games zijn geen probleem. Ga liever dan een potje zitten MK3'en om 120Watt te verstoken dan dat ik naar een indicator ga zitten kijken...
Volgens mij ligt het er alleen aan of de game een netwerk verbinding nodig heeft. Maar als hij die nodig heeft hoort de download op pauze te gaan en niet te falen met "Can't download".

Ben blij dat het mij uiteindelijk gelukt is door hem op het download scherm te staan, succes nog in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 02-06 11:40
Kreeg een system update te installeren en kan nu tot 2x 2TB aan goedkope storage aan de xbox knopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erapaz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-04 17:17
Sh0ckTr00per schreef op zaterdag 02 mei 2015 @ 21:10:
Kreeg een system update te installeren en kan nu tot 2x 2TB aan goedkope storage aan de xbox knopen.
Eindelijk zijn we van de 32 GB limiet af. Je moet van een bestaande schijf wel aangeven dat je de xbox 360 storage wilt verwijderen (en bent dan ook alles kwijt), daarna kun je deze volledig gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 366654

Hallo,

Ik heb een probleem met mijn Xbox 360 (20GB versie). Hij loopt nl. na zo'n 30 min. steeds vast. Het lijkt er op dat het aan de verwijderbare HDD ligt maar dat weet ik niet zeker. Ik zal het proberen uit te leggen.

Ik heb mijn X360 sinds ongeveer 2008/2009 en hij heeft het altijd goed gedaan. Op een gegeven moment was ik Forza 4 aan het spelen toen ik opeens de 'Bucket List' achievement kreeg terwijl ik nog maar iets van 60% van alle races had gedaan. Kort daarna liep het spel vast. Sindsdien heb ik Forza 4 niet meer gespeeld omdat m'n save het niet meer doet (loopt gelijk vast).

Toen GTA V uitkwam heb ik die gelijk gekocht en heb daar geen problemen mee gehad. Ik heb die toen op een USB stick moeten installeren omdat mijn HD van 20GB met alle DLC en overige spellen gewoonweg te klein is. Dat ging allemaal goed. Ik heb hem zelfs 2x kunnen uitspelen zonder problemen. Bij de 3e keer begon hij op een gegeven moment vast te lopen. Dat is meestal na zo'n 30 min. spelen. Ik heb al 'clear system cache' gedaan en updates opnieuw gedownload maar dat helpt niet. Het spel van de USB drive naar de HDD overzetten en vice versa ook niet. Hij blijft na +/- 30 min. vastlopen.

Laatst kon je FH2 Presents FnF gratis downloaden. Daar heb ik wat problemen mee gehad met het installeren. Zo liep hij in het begin ook steeds vast en kreeg ik de melding dat hij de disk niet kon lezen terwijl dat spel niet met een cd wordt gespeeld. Ik had er op dat moment niet eens een cd in zitten. Beetje raar dus. Na de HDD eruit te hebben gehaald en hem zo te hebben geinstalleerd (wat blijkbaar kan) deed hij het weer wel. Nu kan ik hem gewoon spelen (met HDD erin en USB eruit) en is hij de laatse paar keren niet meer vastgelopen.

Ik heb op internet zitten zoeken naar oplossingen. Vaak wordt aangeraden om 'clear system cache' te doen en updates opnieuw te downloaden maar dat helpt niet. Hij loopt ook niet warm ofzo want meer lawaai dan normaal maakt hij niet.

Weten jullie misschien wat het kan zijn en is hier nog een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikayu

Mikayu

.srt

Je USB stick is niet lekker meer en met kopiëren naar de HDD heb je alle corrupte data mee genomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 366654

Maar de ellende begon toen Forza ineens met de 'Bucket List' achievement kwam en m'n savegame corrupt maakte. Daarvoor had ik nooit problemen met vastlopen van spellen. GTA V had ik toen ook nog niet. Die is pas bij de 3e keer singleplayer vast gaan lopen. Ik moest op een gegeven moment wel een update installeren wat niet goed ging maar dat is uiteindelijk wel gelukt. Misschien toch maar eens de USB terug formatteren? Ik heb daar eigenlijk niet zoveel zin in want dan ben ik wéér savegames kwijt! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
Anoniem: 366654 schreef op maandag 04 mei 2015 @ 10:32:
Maar de ellende begon toen Forza ineens met de 'Bucket List' achievement kwam en m'n savegame corrupt maakte. Daarvoor had ik nooit problemen met vastlopen van spellen. GTA V had ik toen ook nog niet. Die is pas bij de 3e keer singleplayer vast gaan lopen. Ik moest op een gegeven moment wel een update installeren wat niet goed ging maar dat is uiteindelijk wel gelukt. Misschien toch maar eens de USB terug formatteren? Ik heb daar eigenlijk niet zoveel zin in want dan ben ik wéér savegames kwijt! :(
Save games back uppen naar een andere USB of als je gold hebt in je cloud storage?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 32485

kan iemand mij een tip aan de hand doen om xbox live weer aan de praat te krijgen? Mijn configuratie is als volgt:

Ziggo ubee kabelmodem
v
TP-Link switch -> Apple Time Capsule voor de wifi van de rest van het huishouden
v
Xbox

dit werkte tot gisteren allemaal prima, maar ineens wil de xbox niet meer connecten en krijg-ie het gevreesde 169.xxx.xxx.x ip-adres toebedeeld. Bij testen krijg ik een rood kruis bij het eerste deel, contact met het netwerk. Geen verdere fout-aanduiding

Als ik handmatig een ip-adres toeken dat lijkt op het router-adres, en dat router-adres als gateway invul, kom ik 1 stapje verder, dus wel netwerk, maar geen contact met het Internet. Ook niet als ik handmatig DNS-servers invul.

Wat nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 337891

Alles al hard reset gedaan?

Werkt het wel rechtstreeks van modem naar Xbox?

Hebben de apparaten achter de switch een andere ip-adres opbouw dan die daarvoor? Als die switch een beetje de router loopt uit te hangen kan het zijn dat hij xxx.xxx.1.0 is ipv xxx.xxx.0.0 Als je dan handmatig een ip-adres verzint moet het voorlaatste cijfer overeenkomen met de laatste router voor de Xbox.

[ Voor 66% gewijzigd door Anoniem: 337891 op 04-05-2015 21:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 366654 schreef op maandag 04 mei 2015 @ 10:32:
Savegames even naar een ander stickie kopiëren of ruimte maken op de harde schijf van de xbox zelf en ze daar naar toe kopiëren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 32485

Anoniem: 337891 schreef op maandag 04 mei 2015 @ 21:09:
Alles al hard reset gedaan?

Werkt het wel rechtstreeks van modem naar Xbox?

Hebben de apparaten achter de switch een andere ip-adres opbouw dan die daarvoor? Als die switch een beetje de router loopt uit te hangen kan het zijn dat hij xxx.xxx.1.0 is ipv xxx.xxx.0.0 Als je dan handmatig een ip-adres verzint moet het voorlaatste cijfer overeenkomen met de laatste router voor de Xbox.
Rechtstreeks van de modem naar de Xbox werkt ook niet, dus ik heb niet het idee dat het aan de switch ligt. Kan Ziggo iets veranderd hebben in hum modems? Het is een Ubee EVM3200, daar kun je niet (zomaar) op inloggen, laat staan iets veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 337891

Anoniem: 32485 schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 13:22:
[...]

Rechtstreeks van de modem naar de Xbox werkt ook niet, dus ik heb niet het idee dat het aan de switch ligt. Kan Ziggo iets veranderd hebben in hum modems? Het is een Ubee EVM3200, daar kun je niet (zomaar) op inloggen, laat staan iets veranderen.
Mooi toch dat de switch dan is uitgesloten. Modem al een hard reset gegeven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Staat je Xbox op een vast IP of een statisch IP?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MenN
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 02-06 12:59
Oké, volgens mij ben ik gewoon te dom geworden. Ik heb een 60gb xbox maar het wordt een beetje krap nu ik meerdere spellen geïnstalleerd heb en games als GTA/ splinter cell en Wolfenstein verplichte installs hebben. Dus ik dacht geen probleem, hangen we er een usb hardeschijf aan en kunnen we daar nog wat spul op zetten. Zeker met de laatste update dat nu schijven tot en met 2TB ondersteund worden.

Ik had nog een 120gb 2,5" laptop schijfje in een usb2 behuizing liggen die niet meer gebruikt wordt. Maar ik krijg het niet voor elkaar dat de xbox de schijf herkent. Zowel op Mac als PC wordt de hardeschijf gewoon herkent en werkt zoals ie zou moeten, maar zodra ik m in de xbox prop gaat wel het lampje branden maar wordt er geen melding van de schijf gemaakt in het menu.

Ik heb de HDD nu al verschillende keren geformatteerd zowel op MAC als PC(oud vista bakkie) maar nog steeds niks.
exFAT op zowel mac als pc geprobeerd, FAT32 op mac(geen optie in Vista om een hdd in FAT32 te formatteren schijnbaar), NTFS op pc. Allemaal haalt het niks uit. de schijf komt niet in het menu te staan.

Al verschillende dingen op internet bekeken maar daar word ik niet wijzer van... iemand een idee wat ik fout doe?

"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic" - Arthur C. Clark

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikayu

Mikayu

.srt

Ik dat ook met een bepaalde 250GB
Denk die Xbox te weinig stroom geeft voor die drive

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GmR
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:14

GmR

Een kleine dubbelcheck: Sluit je de schijf aan voordat je de Xbox aanzet? Mijn schijf werd ook niet herkend als ik hem inplugde terwijl de Xbox aanstond, maar na een reboot zag hij hem wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MenN
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 02-06 12:59
Mikayu schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 02:36:
Ik dat ook met een bepaalde 250GB
Denk die Xbox te weinig stroom geeft voor die drive
Stroom is denk ik niet het probleem. De hardeschijf draait gewoon zoals ie zou moeten.
GmR schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 07:06:
Een kleine dubbelcheck: Sluit je de schijf aan voordat je de Xbox aanzet? Mijn schijf werd ook niet herkend als ik hem inplugde terwijl de Xbox aanstond, maar na een reboot zag hij hem wel.
Nope, ook rebooten met de schijf eraan heeft geen succes. :/

"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic" - Arthur C. Clark

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 00:17
We kregen een mailtje dat mijn vrouw nog 30 euro op haar account had. Gisteren maar even in de store geprobeerd te kijken. Je kunt tegenwoordig niet eens meer bladeren. Dan maar de website openen en daar zoeken naar spellen en op de Xbox de naam invullen.
Wat zijn er veel spellen niet of niet meer verkrijgbaar zeg.
Het is need for speed rivals geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sh0ckTr00per schreef op zaterdag 02 mei 2015 @ 21:10:
Al geprobeerd of dat echt werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ereaser schreef op maandag 20 april 2015 @ 10:26:
[...]

Volgens mij ligt het er alleen aan of de game een netwerk verbinding nodig heeft. Maar als hij die nodig heeft hoort de download op pauze te gaan en niet te falen met "Can't download".

Ben blij dat het mij uiteindelijk gelukt is door hem op het download scherm te staan, succes nog in ieder geval.
Ik heb nu precies hetzelfde probleem met The Witcher 2, ik had hem verwijderd, maar wil hem toch weer gaan spelen, maar ik krijg het niet voor elkaar om hem opnieuw te downloaden. Echt irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het is gelukt, download aangezet en laten downloaden op een usbstick in de xbox. Toen de xbox uit gezet en laten downloaden in rustmodus. Nu is het gelukt.
Pagina: 1 ... 62 ... 64 Laatste