Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 31-05 10:10
Arunia schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 10:22:
We kregen een mailtje dat mijn vrouw nog 30 euro op haar account had. Gisteren maar even in de store geprobeerd te kijken. Je kunt tegenwoordig niet eens meer bladeren. Dan maar de website openen en daar zoeken naar spellen en op de Xbox de naam invullen.
Wat zijn er veel spellen niet of niet meer verkrijgbaar zeg.
Het is need for speed rivals geworden.
Zijn er spellen weggehaald? Heb je voorbeelden, ik weet wel dat sommige arcade games zoals smash tv weg zijn, maar recente games toch niet

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13:37
Sagat schreef op zaterdag 09 mei 2015 @ 09:42:
[...]

Zijn er spellen weggehaald? Heb je voorbeelden, ik weet wel dat sommige arcade games zoals smash tv weg zijn, maar recente games toch niet
Het lijkt zo omdat bijvoorbeeld een deel 2 en/of 3 wel in de store beschikbaar zijn.
Dragon age inquisition is niet beschikbaar en volgens mij ook niet alle voorgaande delen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• painkill
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 30-05 20:44

painkill

Pain(k)(ill)

Bioshock Infinite is een deel van de DLC ook weggehaald.. En zo heb ik al wel meer voorbeelden gezien.

Mijn SNES verzameling!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 397139

Dat is vervelend. Ik zit nu net lekker in Bioshock en wilde de DLC ook gaan kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BAS80
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19-05 17:20
Sagat schreef op zaterdag 09 mei 2015 @ 09:42:
[...]

Vorige maand had ik ook ineens een mailtje dat is €40,- op mijn ms account staan wat ik eigenlijk nooit gebruik voor betalingen. Ik ben een paar oude arcadegames e.d. kwijt (staan ook niet in mijn DL lijst dmv. een nieuwer model 360 en nooit meer hergedownload.)

http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Xbox_Live_Arcade_games
Rood is niet meer beschikbaar.

Uno ben ik kwijt en nog een golf game van de arcade games.
Full games moet ik nog ff nakijken, aan de hand van het bedrag op mijn ms account zal me niks verbazen dat ik er ook nog 1 of 2 oude games kwijt ben die niet op de 360 stond geïnstalleerd of DLC van Forza 3 of iets dergelijks...

Gamertag XBL: AltScarfaceNL Steam: 'Alt Scarface NL'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10:40
Anoniem: 397139 schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 11:43:
[...]

Al geprobeerd of dat echt werkt?
Ja, toen ik dat tikte had ik al een 320 GB schijfje aangesloten. Inhakend op jouw probleem, deze heeft zelfs zo'n tweede USB stekker voor pc's die te weinig vermogen leveren op de USB poort, maar die tweede stekker heb ik niet nodig op de Xbox. Ik heb een slim arcade (alleen 4 GB interne storage).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik gebruik nu twee usb stickjes van 32gb, gaat opzich prima, maar in de toekomst wil ik wel naar 1 grote harde schijf erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik ben er achter gekomen dat er ook een franse versie is van Fallout 3, die niet in taal te veranderen is. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erapaz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-04 17:17
Anoniem: 397139 schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 22:55:
Ik ben er achter gekomen dat er ook een franse versie is van Fallout 3, die niet in taal te veranderen is. :+
Er is zelfs een Benelux versie van de Hitman HD collection, waarbij Blood Money alleen in het frans is. Ik heb het spel voor een paar euro overgenomen, dus speel hem nu met behulp van vertalingen op internet (vooral missie beschrijvingen). Het blijkt een misdruk te zijn, De uitgever wilde me niet een nieuwe cd sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erapaz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-04 17:17
painkill schreef op zaterdag 09 mei 2015 @ 19:20:
Bioshock Infinite is een deel van de DLC ook weggehaald.. En zo heb ik al wel meer voorbeelden gezien.
Met de 360 wordt het dus wel al een aflopende zaak. Jammer, want ik ben nu de spellen goedkoop zijn de titels aan het halen die ik nog niet heb gespeeld. Straks als Live voor de 360 offline gaat, kunnen we dus ook geen patches meer downloaden. Moet ik dan nu alle patches installeren voordat live offline gaat?

Als je over 10 jaar X360 wilt verzamelen heb je dus allemaal spellen zonder patches en DLC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Erapaz schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 10:04:
[...]

Er is zelfs een Benelux versie van de Hitman HD collection, waarbij Blood Money alleen in het frans is. Ik heb het spel voor een paar euro overgenomen, dus speel hem nu met behulp van vertalingen op internet (vooral missie beschrijvingen). Het blijkt een misdruk te zijn, De uitgever wilde me niet een nieuwe cd sturen.
haha raar, ik heb al een engelse versie besteld van Fallout, want ze praten zelfs in het Frans. Als het nou alleen frans ondertiteld was, dan was het geen probleem.

Ik ben nu inderdaad ook allerlei musthaves Xbox 360 games aan het kopen. Ze kosten echt maar een paar euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BounceMeister
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Naar aanleiding van de laatste berichten hier, heb ik even gegoogled op de support voor de xbox360. Deze zou in 2016 stoppen?!
Er komen nog steeds nieuwe spellen uit voor de 360, kan je die dan maar een jaar spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brick5492
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 29-05 08:47
Erapaz schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 10:08:
[...]

Met de 360 wordt het dus wel al een aflopende zaak. Jammer, want ik ben nu de spellen goedkoop zijn de titels aan het halen die ik nog niet heb gespeeld. Straks als Live voor de 360 offline gaat, kunnen we dus ook geen patches meer downloaden. Moet ik dan nu alle patches installeren voordat live offline gaat?

Als je over 10 jaar X360 wilt verzamelen heb je dus allemaal spellen zonder patches en DLC.
Soms worden er op de dvd's van de spellen ook de dlc files meegeleverd ;)
En ik denk dat Live nog wel even online zal blijven. MS heeft aangekondigd het online te willen houden zolang ze er nog winst op maken, en zolang ze Live online houden en er nieuwe games uitkomen zal dit nog wel zo blijven :).
Mocht Live uiteindelijk offline gaan, hebben we toch mooi 10 jaar (!) op kunnen gamen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
BounceMeister schreef op zondag 17 mei 2015 @ 11:27:
Naar aanleiding van de laatste berichten hier, heb ik even gegoogled op de support voor de xbox360. Deze zou in 2016 stoppen?!
Er komen nog steeds nieuwe spellen uit voor de 360, kan je die dan maar een jaar spelen?
Support voor updates e.d. ;)
Ik denk dat Xbox 360 Live nog wel even in leven blijft, de originele Xbox Live is ook pas in 2010 offline gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpoekGTi
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13:21
Games with Gold nu F1 2013 voor gratis.

Toch maar eens aangezet. Moet binnenkort maar eens een nieuwe hdd er aan hangen. De standaard 320GB gaat aardig vollopen nu.

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nice! Ik ga hem meteen binnen halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BAS80
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19-05 17:20
Ik was een beetje klaar met de Assasins creed serie met name door constant hetzelfde gefarm/grinden....
Black flag samen met de android app met Kendals fleet brengt er toch wel een hele andere dimensie in het spel...
Stiekum vind ik het toch 1 van de leukere, delen. Aangezien ik in de week eigenlijk niet kan gamen is de app best welkom. Overdag tijdens de pauze kan ik wat naval battles doen en s'weekends of sávonds kan ik ff reals innen...

Thnx live gold voor de gratis tip...
d:)b

Gamertag XBL: AltScarfaceNL Steam: 'Alt Scarface NL'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joey82
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 16-05 14:55
2 dagen geleden had ik een raar iets met mn x360..ik deed m aan maar t geluid deed t niet terwijl andere dingen zoals dvd/upcbox t wel gewoon geluid gaven.......na een paar keer uit/aan had ik wel weer geluid.....is mn oude elite het aan t begeven? hij lijkt ook trager in het menu dan voorheen..

kun je eigenlijk een externe hdd aan de x360 hangen via usb?

volgens mycom/game mania niet..

[ Voor 14% gewijzigd door joey82 op 31-05-2015 17:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 07-05 10:35

MeltedForest

Lenny-t

joey82 schreef op zondag 31 mei 2015 @ 17:06:
kun je eigenlijk een externe hdd aan de x360 hangen via usb?

volgens mycom/game mania niet..
http://majornelson.com/20...pporting-2tb-hard-drives/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joey82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest

MeltedForest

Lenny-t

Het werkt nu ook wel maar minder fraai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joey82
gister voor de 2e keer het probleem dat er geen geluid is als ik mn xbox aan zet.....paar dagen geleden ookal......andere hdmi kabel/ingang geprobeerd maar helpt niks.......als ik dan kies voor initial setup en ik doe dat,,daarna de xbox uit en aan dan doet ie t opeens wel weer..........

is mn elite langzaam aan het sterven of??

hij blijft ook wel s hangen enzo in t menu en bij netflix loopt het geluid niet meer synchroon..

iemand een idee/oplossing?

[ Voor 3% gewijzigd door joey82 op 03-06-2015 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• be3a18
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 03-05 11:08
Ik weet niet goed waar ik dit onderwerp moet plaatsen, dus als dat ergens anders heen moet hoor ik het wel.
Ik heb een CD met een aantal muziekvideo's. Het gaat om één AVI-bestand, één MPG-bestand en de rest zijn MP4-bestanden. Als ik deze wil afspelen op mijn Xbox 360, krijg ik de melding "Mixed media ... found" en wordt er niks afgespeeld. Bestanden zijn niet al te groot (grootste is 70MB).

Kan iemand mij vertellen waarom dit niet goed gaat. Moet ik bijvoorbeeld alle video's omzetten naar ....?
Ik heb kort gezocht op internet (http://support.xbox.com/n.../audio-video-playback-faq), maar heb zo snel géén idee wat er fout gaat. Zou het wel graag werkend hebben omdat ik dan de muziekvideo's op mijn TV kan afspelen.

Groeten uit het Hooge Noorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McKaamos
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

Probeer eerst eens wat verschillende video's via een USB pookje.
Je hebt best kans dat de content in je bestand simpelweg niet supported is.
AVI is namelijk een containerformat waar van alles in kan zitten. Als je iets te pakken hebt wat werkt, kan je met de tool G-Spott checken welke encoding exact is gebruikt.

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• be3a18
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 03-05 11:08
Hallo McKaamos,

heel erg bedankt voor je snelle reactie! Moet het wel AVI zijn?

Vriendelijke groet uit het Hooge Noorden (Wolvega).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 29-05 10:21
Hebben jullie weleens Xboxen ingeleverd bij GameMania?
Moet er nog wat kwijt, maar valt me tegen via Marktplaats totaal geen reactie nog.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-05 17:27

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Mars18 schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 13:52:
Hebben jullie weleens Xboxen ingeleverd bij GameMania?
Moet er nog wat kwijt, maar valt me tegen via Marktplaats totaal geen reactie nog.
Te hoge vraagprijs?

Ik weet dat bij Gamemania nog steeds consoles worden ingenomen maar verwacht er niet teveel van; sowieso accesoires etc. kan je beter op de rommelmarkt verkopen dan bij hun in de winkel.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
MAX3400 schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 13:54:
[...]

Te hoge vraagprijs?

Ik weet dat bij Gamemania nog steeds consoles worden ingenomen maar verwacht er niet teveel van; sowieso accesoires etc. kan je beter op de rommelmarkt verkopen dan bij hun in de winkel.
Heb ze staan op vrij bieden, worden er ook echt superveel aangeboden.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EcoR
  • Registratie: Juli 2008
  • Niet online
Half jaartje geleden kon ik voor een X360 Elite 5 tientjes krijgen bij GameMania, via MP uiteindelijk verkocht voor 100. Maar momenteel is de markt een beetje verzadigd inderdaad en moet je bijna letterlijk blij zijn met alles wat je kunt krijgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muchachooo
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 26-05 20:35
Misschien is dit wel eens eerder gevraagd, maar zijn er hier meer mensen met een Xbox 360 ingesteld op Engels? Ik heb namelijk het 'probleem' dat in Xbox Home de teksten random NL/EN zijn. Zo staat er wel 'Home', 'Social' maar ook 'Muziek' en 'Toepassingen'. Linksonder staat 'A - Selecteren' en 'Y - Search'.

Zoals ik al aangaf niet écht een probleem, maar wel hinderlijk. Kan deze feature uit? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 12:46
Muchachooo schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 18:37:
Misschien is dit wel eens eerder gevraagd, maar zijn er hier meer mensen met een Xbox 360 ingesteld op Engels? Ik heb namelijk het 'probleem' dat in Xbox Home de teksten random NL/EN zijn. Zo staat er wel 'Home', 'Social' maar ook 'Muziek' en 'Toepassingen'. Linksonder staat 'A - Selecteren' en 'Y - Search'.

Zoals ik al aangaf niet écht een probleem, maar wel hinderlijk. Kan deze feature uit? :9
Als je de taal op engels zet en location op Uk of USA zet is alles in het engels. Nu heb je volgens mij de location op NL staan en dan krijg je dus dat halve eng/nl gedoe. :+

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muchachooo
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 26-05 20:35
Mja dat heb ik zo omdat ik dan alleen content bedoeld voor Nederland krijg (zo staat alles ingesteld), maar dat ding gaat er dus een beetje dom mee om I guess :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
EcoR schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 15:46:
Half jaartje geleden kon ik voor een X360 Elite 5 tientjes krijgen bij GameMania, via MP uiteindelijk verkocht voor 100. Maar momenteel is de markt een beetje verzadigd inderdaad en moet je bijna letterlijk blij zijn met alles wat je kunt krijgen...
Dank je wel, half jaar geleden al maar 50 euro via GameMania, dacht er 80 euro nog wel via MP mee te kunnen krijgen.

Maar markt is nu echt te vol :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
skreppiedoe schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 18:40:
[...]

Als je de taal op engels zet en location op Uk of USA zet is alles in het engels. Nu heb je volgens mij de location op NL staan en dan krijg je dus dat halve eng/nl gedoe. :+
Ik heb al heel lang location en taal op US staan, maar ik zie ook gewoon random Nederlandse tekst op het dashboard. Dat is al best lang zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
Ereaser schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 10:33:
[...]

Ik heb al heel lang location en taal op US staan, maar ik zie ook gewoon random Nederlandse tekst op het dashboard. Dat is al best lang zo.
Ik heb hier geen Nederlandse tekst op mijn Xbox....heb location op UK staan en language op Engels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
Euh dus...transformers...iemand die em voor de 360 heeft gekocht? Deze versie is aanzienlijk goedkoper dan de ps4 variant...en het is ook weer niet een game die heel veeleisens is

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninoxps
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12:42
Beste,

Ik heb een 4k/uhd televisie van samsung in de woonkamer: pricewatch: Samsung UE55JU6400K Zwart
In combinatie met een Onkyo reciver ivm een surroundset: pricewatch: Onkyo TX-SR576 Zilver

Op 1 of andere manier pakte hij de HDMI audio return channel niet dus heb ik de tv met een optische kabel voor het geluid op de reciver aangesloten. Nu werkt vanuit de smarttv/tv app het geluid van de netflix en youtube app gewoon goed

Heb nu de xbox360 aangesloten met een HDMI op de reciver alleen valt het beeld de hele weg (tv geeft aan dat de resolutie niet ondersteund word)

Afbeeldingslocatie: http://i67.tinypic.com/1zokt21.jpg

Geluid hoor ik wel van het scrollen door het xboxmenu van de 360 en heel af en toe krijg ik weer beeld en valt het weer weg en krijg ik weer beeld en valt het weg.

Sluit ik de xbox op een ''normale'' full hd televisie functioneert die wel (zonder tussenkomst van een reciver is het in dit geval) Heb ook op beide tvs verschillende HDMI kabels geprobeerd en op de 4k/uhd televisie krijg ik hem dus niet werkend...

p.s
excuus voor de onduidelijke foto

Mijn systemen: http://tweakers.net/gallery/296191#tab:inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
ninoxps schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 13:21:
Sluit ik de xbox op een ''normale'' full hd televisie functioneert die wel (zonder tussenkomst van een reciver is het in dit geval) Heb ook op beide tvs verschillende HDMI kabels geprobeerd en op de 4k/uhd televisie krijg ik hem dus niet werkend...
Heb je het al zonder receiver op je 4k TV geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13:55

GerCor

Zonder dallen geen pieken

Tsja, Samsung. Ik heb ervaring met Samsung. Bijna niks werkt als het andere merken betreft. Je moet alle zooi van Samsung kopen, dan werkt het wel. Prachtig beeld, verder helemaal waardeloos. Ik koop geen Samsung Tv meer. Service is ook waardeloos. Ze hanteren het: U weet/wist wat u koopt en verder doen wij er niks meer aan.

PS. misschien offtopic?

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikayu
  • Registratie: December 2009

Mikayu

.srt

Behoorlijk, je bent in de war met Apple...

Anyway, check even of de reference level van HDMI op standard staat in de settings. Dit heb ik ook eens moeten doen en had de oude tv niet meer :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VincentG
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 07-05 09:33
ninoxps schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 13:21:
Beste,

Ik heb een 4k/uhd televisie van samsung in de woonkamer: pricewatch: Samsung UE55JU6400K Zwart
In combinatie met een Onkyo reciver ivm een surroundset: pricewatch: Onkyo TX-SR576 Zilver

Op 1 of andere manier pakte hij de HDMI audio return channel niet dus heb ik de tv met een optische kabel voor het geluid op de reciver aangesloten. Nu werkt vanuit de smarttv/tv app het geluid van de netflix en youtube app gewoon goed

Heb nu de xbox360 aangesloten met een HDMI op de reciver alleen valt het beeld de hele weg (tv geeft aan dat de resolutie niet ondersteund word)

[afbeelding]

Geluid hoor ik wel van het scrollen door het xboxmenu van de 360 en heel af en toe krijg ik weer beeld en valt het weer weg en krijg ik weer beeld en valt het weg.

p.s
excuus voor de onduidelijke foto
Kwam net soortgelijke issue op XBW tegen, maar dan met betrekking tot de One.
Ik vermoed dat je ook de 360 van een factory reset kunt doen. En dan is het console (of TV) op auto detect resolutie zetten.

Oh oh Mr. B, oh oh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nextnext
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 31-05 19:55
doe maar niet

[ Voor 81% gewijzigd door BM op 16-11-2015 07:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninoxps
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12:42
Xbox lijkt te werken, geen idee wat het nou echt was heb hem eerst op de tv aangesloten door instellingen kleine dingen gewijzigd die mij oke leken om te doen en erna alsnog via de reciver aangesloten en deed die het dank jullie wel

@Nexgen,

Xbox360? wat wil je ervoor hebben

Mijn systemen: http://tweakers.net/gallery/296191#tab:inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorfindel76
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 21-03 11:16
Heeft iemand nog een xbox live 48 uur code liggen die hij niet meer gebruikt ? Mijn zoontje zou er dit weekend heel blij mee zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edwin_VH
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 29-05 15:14
Gr.... Microsoft / Xbox live Gold doet het weer :(

Grid e Enkel in het Frans voor de Vlamingen.

Volgens MS is België kennelijk een Frans sprekend land, en worden zelfs met alle instellingen op Engels de Franstalige versies geforceerd.

Dit is al het derde of vierde spel (Fable, Guerilla: Red Faction, Halo Reach en nu Grid 2) waarvan ik met geen mogelijkheid de taal kan veranderen.

Kortrijk | 5250 Wp Sunpower - 9x375 WZW 45° + 5x375 ONO 45° | Solis 3,6 kW | Batterij: Pylontech 9,6 kWh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Edwin_VH schreef op maandag 16 mei 2016 @ 15:36:

Volgens MS is België kennelijk een Frans sprekend land, en worden zelfs met alle instellingen op Engels de Franstalige versies geforceerd.

Dit is al het derde of vierde spel (Fable, Guerilla: Red Faction, Halo Reach en nu Grid 2) waarvan ik met geen mogelijkheid de taal kan veranderen.
Als je naar xbox.com gaat, kan je onderin je taal & regio veranderen (tijdelijk). Zet 'm eens op United Kingdom en zoek daarna de games die je wil downloaden. Mogelijk dat het helpt.

Heb al heeeel lang geen 360 meer maar kan je daar ook niet je console-instellingen wijzigen naar Engels?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Maar als je je regio veranderd dan moet je weer andere adresgegevens ingeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 337891

Et voila: http://support.xbox.com/e...r-hub-in-another-language

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edwin_VH
Was het maar zo eenvoudig. Neen, dat werkt dus niet..

Kortrijk | 5250 Wp Sunpower - 9x375 WZW 45° + 5x375 ONO 45° | Solis 3,6 kW | Batterij: Pylontech 9,6 kWh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnS72
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Heb je zowel de taal- als landinstellingen op de 360 op Engels/UK (of USA) staan? Sommige games passen de taal pas aan als je het land wijzigt. Zo hadden sommige (LEGO?) games voor Belgische gamers pas Nederlandse ondertiteling als men het land aanpaste naar Nederland.

Al is de informatie van de Belgische Xbox-website wel een beetje tegenstrijdig:
http://marketplace.xbox.c...fe-1000-9115-d802434d0844
De Games on Demand-versie ondersteunt Engels, Frans, Spaans, Portugees.
http://marketplace.xbox.c...fe-1000-9115-d802434d0844
La version Jeux à la demande prend en charge les langues suivantes : français, italien, allemand, espagnol, polonaise.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 30-05 13:24
MAX3400 schreef op maandag 16 mei 2016 @ 15:43:
[...]

Als je naar xbox.com gaat, kan je onderin je taal & regio veranderen (tijdelijk). Zet 'm eens op United Kingdom en zoek daarna de games die je wil downloaden. Mogelijk dat het helpt.

Heb al heeeel lang geen 360 meer maar kan je daar ook niet je console-instellingen wijzigen naar Engels?
Wat ik vreemd vind is dat ik daar gewoon "Nederlands (Nederland)" heb staan, maar dat ik bij mijn profiel op de 360 een Amerikaans vlaggetje zie staan, alsof ik daar vandaan kom :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edwin_VH
Voor wie het interesseert . Wellicht ben ik niet de enige Vlaming met dit probleem.

Volgens Microsoft zijn alle Belgen namelijk Franssprekend, en daarom krijgen ze Franstalige games als download.

Ik had het onder meer bij Games with Gold: Grid2, Red Faction: Guerilla, Halo Reach, Assasins Creed Black Flag, het bij de XB360 als download gekregen Fable 3, en zelfs het in de Store gekochte Hitman Absolution.

Geen mogelijkheid om voor die spellen de taal te wijzigen.

Meerdere malen contact gehad met de support bij Microsoft en telkens hetzelfde antwoord: "België is Dutch/French, en gezien het spel niet in Dutch beschikbaar is krijg je de Franse versie." Dat (bijna) alle Vlamingen Engels boven Frans verkiezen voor games verandert daar niets aan.

In een vlaag van frustratie heb ik daarom mijn account overgezet naar UK. Gevolg: billing informatie klopt niet meer en geen mogelijkheid om nog enig nieuw spel aan te kopen / te krijgen met Gold.

Oplossing: een Britse kredietkaart zou noodzakelijk zijn, en gezien ik die niet heb: geen aankopen vanuit de MS store mogelijk. Eventueel een losse downloadcode kopen voor spel gaat wel. Gold abonnement wordt wel overgezet, maar games with gold lukt niet zonder Britse kredietkaart (want hoewel de prijs € 0,00 / `£ 0,00 is, wordt het toch beschouwd als een aankoop)

Regio terugzetten NIET MOGELIJK. wachtperiode van 3 maand. (ja meneer, dat staat er toch duidelijk bij als je de regio wijzigt..)

AARRRGHHH... frustratie..

Workaround gevonden: paypal.
Bij 'payment options' 'paypal' ingevuld, en land van aankoop op UK gezet.

Dit lijkt te werken.. Startscherm is nu meer UK gericht en alles staat in het Engels, maar dat vormt voor mij geen probleem.

Games with gold Xcom enemy unknown staat klaar om te downloaden, en The Crew (XB One) alvast aangekocht ingeval ik ooit een One zou kopen.

Tekken tag Tournament (gratis deze week) blijft echter een error (8015.0017) geven: regio niet ondersteund.
maar mogelijk is een XB One nodig om dit effectief gratis te bekomen.

Enfin..

Hopelijk kan ik toch iemand helpen met deze info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest

MeltedForest

Lenny-t

Microsoft heeft op de E3 deze week eindelijk regio onafhankelijkheid aangekondigd, die in de volgende grote Xbox Live update gaat komen. Ik hoop voor jullie Belgen dat dit ook geld voor de Xbox360.
Language Region Independence. This one is big, and a long time coming: Microsoft will enable Language Region Independence, giving gamers the ability to choose any supported language on Xbox One, regardless of their location.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
Edwin_VH schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 17:09:
Geen mogelijkheid om voor die spellen de taal te wijzigen.
Had je in de settings je location en je language settings op Engels gezet?
Ik had er eerst ook last van dat games in het Nederlands waren (Saint's Row 2: nutshot = ballen geraakt :+ ) en daarmee heb ik het kunnen oplossen en het werkt nog steeds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edwin_VH
Ereaser schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 10:04:
[...]
Had je in de settings je location en je language settings op Engels gezet?
Dat was het eerste wat ik deed, helaas 'to no advance..'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inhumanous
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 10:45
iemand met een werkende 360 die even op mijn account zou kunnen inloggen en South Park The stick of Truth kunnen kopen aangezien je die alleen met je account balance op een 360 kan kopen en om een of andere rare manier op de xbox one een creditcard nodig hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
Inhumanous schreef op zondag 31 juli 2016 @ 19:35:
iemand met een werkende 360 die even op mijn account zou kunnen inloggen en South Park The stick of Truth kunnen kopen aangezien je die alleen met je account balance op een 360 kan kopen en om een of andere rare manier op de xbox one een creditcard nodig hebt
Zelfs voor de "gratis" 360 BC games bij GWG heb je op de site/ XOne een geldige betaalmethode nodig. Dat hebben ze bij sony een stuk beter geregeld.
Ik wil je wel helpen, alleen ben ik pas volgend weekend bij m'n 360 in de buurt. :)

[ Voor 45% gewijzigd door skreppiedoe op 03-08-2016 18:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Laatst online: 03-04 23:48
Inhumanous schreef op zondag 31 juli 2016 @ 19:35:
Je kan paypal toevoegen aan je account (via de microsoft website) en dan lukt het ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eL_Jay
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-02-2023
heb een nieuwe controller besteld en na een paar avondjes gebruik squeakt die als een malle.
[Video: http://www.dailymotion.com/video/x4r3wxa_360squeakythumbstick_tech]
Hoe klein de kans ook is, klinkt dit als:

-een user-error/mis-use
-DeadOnArrival
-moet ik gewoon doorgamen (break-in)

Ik heb er niets aparts mee gedaan, maar de webshop gaf aan dat er een vuiltje in kon zitten en ik dan geen garantie kreeg. Dit lijkt me niet de situatie maar om onderzoekskosten te voorkomen kan ik hem in dat geval beter zelf uit elkaar halen.

Dead on Arrival is wat ik vermoed en dan heb ik gewoon garantie.

Is dit een veel voorkomend probleem en hoort dit bij de "break-in"? Dit lijkt me niet aangezien het andere pookje het wel gewoon doet. En mijn versleten overjarige bedrade variant er geen last van heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12:43
Ik heb een vreemd HDD probleem. De Xbox geeft soms bij het starten van de Xbox voor een kwart (rechts onder) een "red ring " aan. Dit is dus een HDD probleem. Echter wanneer ik wat meer kracht zet op de HDD door er met mijn hand op te drukken tijdens het booten van de Xbox werkt alles probleemloos.

Ik heb de HDD er al uit gehad en opengeschroefd, SATA kabel gecontroleerd en weer dichtgeschroefd. Het probleem is helaas niet verholpen. Ik gok dat het te maken heeft met de connector die in de Xbox gaat.

Iemand dezelfde ervaring gehad? Het lijkt dus net alsof de connector moeilijk contact kan maken. Er ligt al een nieuwe 500GB HDD klaar maar deze moet nog voor geïnstalleerd worden. Heb op dit moment geen Sata kabel die ik kan connecten met een PC of laptop maar als het aan de connector ligt heeft dat weinig nut.

[ Voor 4% gewijzigd door Ryan_ op 26-11-2016 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRicolaa10
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 30-05 14:16
Ik heb ongeveer 1,5 jaar geleden mijn Xbox 360 verkocht aan familie. Nu ze (mijn neefjes) FIFA17 hebben willen ze graag online spelen. Is het mogelijk - aangezien de officiële adapter bijna nergens meer te krijgen is - om een wifi adapter in de Xbox 360 te pluggen?

DJI Mavic 3 Classic | i7-8700 - GTX1070Ti - 16GB RAM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

TheRicolaa10 schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 18:09:
Ik heb ongeveer 1,5 jaar geleden mijn Xbox 360 verkocht aan familie. Nu ze (mijn neefjes) FIFA17 hebben willen ze graag online spelen. Is het mogelijk - aangezien de officiële adapter bijna nergens meer te krijgen is - om een wifi adapter in de Xbox 360 te pluggen?
Je bedoelt een standaard USB WiFi dongle? Helaas werkt dat niet.

Edit: wat wel schijnbaar werkt (met wat gepriegel) is een WiFi dongle die via de ethernetpoort wordt aangesloten.

Ken deze webshop niet maar misschien te doen: http://www.console360.nl/...ess-netwerk-adapter-.html

Voor hetzelfde of minder heb je een setje homeplugs. Daar doe je je neefjes en hun tegenstanders meer plezier mee. :)

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 337891 op 09-12-2016 18:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRicolaa10
Anoniem: 337891 schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 18:21:
[...]

Je bedoelt een standaard USB WiFi dongle? Helaas werkt dat niet.

Edit: wat wel schijnbaar werkt (met wat gepriegel) is een WiFi dongle die via de ethernetpoort wordt aangesloten.

Ken deze webshop niet maar misschien te doen: http://www.console360.nl/...ess-netwerk-adapter-.html

Voor hetzelfde of minder heb je een setje homeplugs. Daar doe je je neefjes en hun tegenstanders meer plezier mee. :)
Bedoelde inderdaad een usb wifi dongle, maar een homeplug is ook een goed idee! Nog niet aan gedacht, thanks iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRicolaa10
Is het überhaupt wel mogelijk om voor de Xbox 360 een Live account aan te maken? Heb al 3 keer het conplete stappenplan doorlopen, maar krijg iedere keer de melding dat het niet gelukt is.

Edit: Het is gelukt!

[ Voor 6% gewijzigd door TheRicolaa10 op 11-12-2016 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nixo
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 27-05 09:25
TheRicolaa10 schreef op zondag 11 december 2016 @ 12:11:
Is het überhaupt wel mogelijk om voor de Xbox 360 een Live account aan te maken? Heb al 3 keer het conplete stappenplan doorlopen, maar krijg iedere keer de melding dat het niet gelukt is.

Edit: Het is gelukt!
Het koste mij ook wat moeite. Bij had het ermee te maken dat ik al een account had maar omdat ik two-factor authenication heb moest ik blijkbaar een app ww genereren om in te kunnen loggen. Voordat ik dat in de gaten had duurde even. Maar het werkt nu!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest

MeltedForest

Lenny-t

Je kan altijd nog via de website een Live account maken en vervolgens op de Xbox360 inloggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefan22
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Zijn er nog mensen die regelmatig op Xbox 360 (online) spelen? En enig idee hoe lang Microsoft de servers nog online zal laten? Was van plan nog een paar games te kopen, maar ben bang dat Microsoft er snel een eind aan maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10:40
Er staan voor dit jaar nog best een aantal releases op de planning, waaronder Fifa 18 in September. Het zou mij zeer verbazen als Microsoft dit jaar de stekker eruit wil trekken maar nog wel games laat uitkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 936219

Hallo Allen,

Je kunt op ebay van de hdd caddy's kopen voor enkele euro's.
Houdt dit nu in dat je deze kunt vullen met een ssd en dan in je xbox 360 kunt schijven en gaan met die banaan?

Heeft iemand hier ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
Anoniem: 936219 schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 16:09:
Hallo Allen,

Je kunt op ebay van de hdd caddy's kopen voor enkele euro's.
Houdt dit nu in dat je deze kunt vullen met een ssd en dan in je xbox 360 kunt schijven en gaan met die banaan?

Heeft iemand hier ervaring mee?
Voor zover ik weet kun je alleen de originele Xbox hdd in je 360 zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
ik heb wel is gehoord van mensen die het gelukt is met firmware's flashen etc. Maar van waar die moeite, je kan gewoon een externe hd aan je 360 hangen? (ok om mijn eigen vraag te beantwoorden, interne schijf is wel netter, minder risico met huisdieren, kleine kinderen etc :P )

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 936219

Sagat schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 10:59:
ik heb wel is gehoord van mensen die het gelukt is met firmware's flashen etc. Maar van waar die moeite, je kan gewoon een externe hd aan je 360 hangen? (ok om mijn eigen vraag te beantwoorden, interne schijf is wel netter, minder risico met huisdieren, kleine kinderen etc :P )
Het gaat precies om hetgeen wat je aangeeft. Lekker clean en kleine kinderen. Verder hoop ik ook op een performance increase. (lees en schrijf uiteraard)

Ik heb ondertussen ook enkele filmpjes gekeken over het maken van hdd's voor de xbox.
Maar tot nu toe nog niets gevonden over een upgrade van een HDD naar een SSD.
Dat lijkt me juist meerwaarde geven bovenop de extra ruimte.

De "hack" die nu gedaan wordt maakt gebruik van informatie van andere originele xbox schijven 0-500GB.

Wat ik persoonlijk helemaal top zou vinden is een SSD van 1T er in hangen. Maar daarvoor zijn geen images.
(of zelfs 2T, maar dat wordt erg prijzig).

Dus samenvattend, waarom dit doen? Omdat het een leuk knutselproject is.

Ik heb nog een SSD liggen van 128GB. Ik denk dat ik daar maar eens een POC ga doen.
Wie weet, als het slaagt dan een tutorial schrijven hierover en uploaden naar instructables of Ifixit.

Alle input is welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest

MeltedForest

Lenny-t

Als het met een HDD kan zie ik niet in waarom het niet met een SSD kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MedionAkoya
  • Laatst online: 11:46

MedionAkoya

Niet geschoten is altijd mis

Vandaag heb ik mijn Xbox 360 weer van de zolder gehaald. Aangesloten en het gamen kan beginnen...maar na een uur valt het game weg en ik beland in de home screen van Xbox 360. Dvd wordt niet gelezen. Ik probeer de disc lade te openen. En het lukt niet.
Wat een ramp. En dit is niet de eerste keer.
Paperclip tip heeft voor mij geen waarde.
Het is chronisch of beter gezegd terminaal.
Hoe zorg ik ervoor dat de disklade nooit meer vastloopt.
Ik ga geen tweede Xbox halen omdat ik anders met savegames moet stoeien. Sommigen te zijn consolegebonden.

Trein?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MedionAkoya schreef op zondag 20 mei 2018 @ 23:50:
Vandaag heb ik mijn Xbox 360 weer van de zolder gehaald. Aangesloten en het gamen kan beginnen...maar na een uur valt het game weg en ik beland in de home screen van Xbox 360. Dvd wordt niet gelezen. Ik probeer de disc lade te openen. En het lukt niet.
Wat een ramp. En dit is niet de eerste keer.
Paperclip tip heeft voor mij geen waarde.
Het is chronisch of beter gezegd terminaal.
Hoe zorg ik ervoor dat de disklade nooit meer vastloopt.
Ik ga geen tweede Xbox halen omdat ik anders met savegames moet stoeien. Sommigen te zijn consolegebonden.
Op z'n kop zetten en een mes aan de onderkant van de lade erin steken terwijl je op eject duwt. Tenminste zo was het toen ik een irritant oude 360 had.

Savegame naar de Xbox live servers zetten (gold vereist) kost toch niet zo veel tijd? Als je geen gold hebt standaard: koop het voor 2 dagen en vervang je xbox in die tijd. Met een nieuwe ben je in ieder geval van die drive af. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12:39
Anoniem: 337891 schreef op maandag 21 mei 2018 @ 00:03:
[...]

Op z'n kop zetten en een mes aan de onderkant van de lade erin steken terwijl je op eject duwt. Tenminste zo was het toen ik een irritant oude 360 had.

Savegame naar de Xbox live servers zetten (gold vereist) kost toch niet zo veel tijd? Als je geen gold hebt standaard: koop het voor 2 dagen en vervang je xbox in die tijd. Met een nieuwe ben je in ieder geval van die drive af. :)
Wat ook een optie is, is dmv een USB drive om zo de savegames over te zetten.
Helaas zijn er een paar vervelende svegames tussen die inderdaad niet direct over gaan. Dat zijn er gelukkig niet zo veel.

De werkwijze van vroegah was via de transfer kit. Maarja daar heb je nu ook niets aan aangezien de disklade niet opengaat.

Problemen met de disklades kan niet alleen er voor zorgen dat de disk er niet meer uitgaat, maar ook dat bv de disks beschadigd raken. Zeker de oudere modellen hebben hier last van (al ligt dit niet direct aan de lade, maar aan het ontbreken van bescherming rondom de lens)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
Henkje.doc schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 07:27:
[...]

Wat ook een optie is, is dmv een USB drive om zo de savegames over te zetten.
Helaas zijn er een paar vervelende svegames tussen die inderdaad niet direct over gaan. Dat zijn er gelukkig niet zo veel.

De werkwijze van vroegah was via de transfer kit. Maarja daar heb je nu ook niets aan aangezien de disklade niet opengaat.

Problemen met de disklades kan niet alleen er voor zorgen dat de disk er niet meer uitgaat, maar ook dat bv de disks beschadigd raken. Zeker de oudere modellen hebben hier last van (al ligt dit niet direct aan de lade, maar aan het ontbreken van bescherming rondom de lens)
Mijn oude 360 heeft dat ook (heb ook nog een slim versie doordat de tray altijd vast zat). Onder de front plate zit dan ergens een gat met een knop die de tray "forcully" naar buiten schuift. Als ik heel hard op de boven kant boven het midden van de tray duwde en met een papeclip de knop in dat gat in duwde schoot hij eindelijk open.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MedionAkoya

MedionAkoya

Ik heb vorige week een Xbox S 4GB voor 20 euro gehaald. (Dit is mijn tweede Xbox. Ja, ik weet het :') )
Nu zit er geen harde schijf bij. :r :'(
Ik dacht aan om een USB stick te gebruiken. Heeft dit ook nadelen?
Is 32 GB voldoende?
Nu weet ik dat USB-stickjes heet worden tijdens gebruikt. Door teveel hitte kan de stick beschadigd raken. :F

Trein?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• skreppiedoe
MedionAkoya schreef op woensdag 17 april 2019 @ 18:46:
Ik heb vorige week een Xbox S 4GB voor 20 euro gehaald. (Dit is mijn tweede Xbox. Ja, ik weet het :') )
Nu zit er geen harde schijf bij. :r :'(
Ik dacht aan om een USB stick te gebruiken. Heeft dit ook nadelen?
Is 32 GB voldoende?
Nu weet ik dat USB-stickjes heet worden tijdens gebruikt. Door teveel hitte kan de stick beschadigd raken. :F
kan je niet beter een 2e hands HDD kopen voor ongeveer €30 bij oa nedgame?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MedionAkoya

MedionAkoya

skreppiedoe schreef op woensdag 17 april 2019 @ 19:39:
[...]

kan je niet beter een 2e hands HDD kopen voor ongeveer €30 bij oa nedgame?
Daar had ik nog niet gekeken.

30 euro voor een harde schijf van 250 GB. _O-
https://www.nedgame.nl/xb...box-360-slim-/4545810200/

[ Voor 35% gewijzigd door MedionAkoya op 17-04-2019 21:48 ]

Trein?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkje.doc
Kan
MedionAkoya schreef op woensdag 17 april 2019 @ 20:59:
[...]

Daar had ik nog niet gekeken.

Hoewel, 20 euro voor Xbox S en 30 euro voor een harde schijf van 250 GB. _O-
https://www.nedgame.nl/xb...box-360-slim-/4545810200/
Kan uit ervaring spreken dat een 250 GB disk meer dan voldende is voor een xbox 360 met de nodige games. Is daarnaast sneller dan een usb stick.

Alleen de allerlaatste generatie xbox 360 titels zoals een far cry 4 hebben behoefte aan veel diskruimte. Bij de meeste andere titels zijn de updates slechts enkele 10 tallen mb’s.

Nog steeds een aardige deal die 50 euro. Kom regelmatig 360 bundels tegen met een 250 GB disk die duurder zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

@Henkje.doc door jou op eBay Deadfall Adventures (360) besteld. Tenminste, zag op een ander forum een collector's edition van iemand en dat moest jij wel zijn :P . Nooit van gehoord, zou ook voor PS3 uit zijn met wat verbeteringen maar op disc kan ik deze niet vinden, jij een idee?

/Zie nu pas dat dit het 360 topic is en niet het retro topic dus negeer mijn vraag aan het eind. Is het spel wat? :+

[ Voor 18% gewijzigd door Exorcist op 17-04-2019 22:47 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Henkje.doc
Exorcist schreef op woensdag 17 april 2019 @ 22:31:
@Henkje.doc door jou op eBay Deadfall Adventures (360) besteld. Tenminste, zag op een ander forum een collector's edition van iemand en dat moest jij wel zijn :P . Nooit van gehoord, zou ook voor PS3 uit zijn met wat verbeteringen maar op disc kan ik deze niet vinden, jij een idee?

/Zie nu pas dat dit het 360 topic is en niet het retro topic dus negeer mijn vraag aan het eind. Is het spel wat? :+
Dat moets haast wel retrocollect zijn.
Heb Deadfall Adventures op de xbox 360 nog niet uitgebreidt gespeelt.
Het is wel erg vermakelijk en doet denken aan een Indiana Jones achtige game in first person.

De versie op de andere console heb ik nog nergens gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Henkje.doc schreef op donderdag 18 april 2019 @ 06:01:
[...]

Dat moets haast wel retrocollect zijn.
Heb Deadfall Adventures op de xbox 360 nog niet uitgebreidt gespeelt.
Het is wel erg vermakelijk en doet denken aan een Indiana Jones achtige game in first person.

De versie op de andere console heb ik nog nergens gezien.
Top! En idd, Retrocollect..herkende je Fifa 19 en Just Dance 2019 ;).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Henkje.doc
Exorcist schreef op donderdag 18 april 2019 @ 09:39:
[...]

Top! En idd, Retrocollect..herkende je Fifa 19 en Just Dance 2019 ;).
Haha nice.

Afgelopen week weer een nieuwe versie erbij en wel de Dead Rising 2 steelbook.

Af en toe een rondje eBay doen laat zien dat er nog genoeg te vinden is.

Met de grijze classics gaat het voorspoedig. De groene best Sellers classics pakken we mee als ze goedkoop zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Henkje.doc schreef op vrijdag 19 april 2019 @ 06:31:
[...]

Haha nice.

Afgelopen week weer een nieuwe versie erbij en wel de Dead Rising 2 steelbook.

Af en toe een rondje eBay doen laat zien dat er nog genoeg te vinden is.

Met de grijze classics gaat het voorspoedig. De groene best Sellers classics pakken we mee als ze goedkoop zijn.
Ja, en veelal nog goed te doen op de nieuwste games na natuurlijk. Tof dat je nu verder gaat met de classics in groen en grijs. Laat je echt iets nog ongemoeid voor de 360 (EU) of ga je nu echt op álles wat ooit in onze regio uitgebracht is?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Henkje.doc
Exorcist schreef op maandag 22 april 2019 @ 11:44:
[...]

Ja, en veelal nog goed te doen op de nieuwste games na natuurlijk. Tof dat je nu verder gaat met de classics in groen en grijs. Laat je echt iets nog ongemoeid voor de 360 (EU) of ga je nu echt op álles wat ooit in onze regio uitgebracht is?
Echt alles gaat nog wel een uitdaging worden. Meer voor de fun, juist omdat deze console nog niet super veel complete collectors kent.

We houden de gamewinkels in de buurt in de gaten voor cover variants, en heel misschien nog wat demo disks erbij, waaronder die van OXM. Daar hebben we er eentje van. Sommige bevatten unieke content die niet meer te krijgen of downloaden is.

De xbox kent ook de nodige ntsc-j titels waaronder shoot em ups , maar daar gaan we niet voor.

[ Voor 17% gewijzigd door Henkje.doc op 22-04-2019 21:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MedionAkoya

MedionAkoya

Henkje.doc schreef op maandag 22 april 2019 @ 20:59:
[...]

Echt alles gaat nog wel een uitdaging worden. Meer voor de fun, juist omdat deze console nog niet super veel complete collectors kent.

We houden de gamewinkels in de buurt in de gaten voor cover variants, en heel misschien nog wat demo disks erbij, waaronder die van OXM. Daar hebben we er eentje van. Sommige bevatten unieke content die niet meer te krijgen of downloaden is.

De xbox kent ook de nodige ntsc-j titels waaronder shoot em ups , maar daar gaan we niet voor.
Jij gaat zeker ook voor promotional copy's. :D

Trein?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkje.doc
MedionAkoya schreef op maandag 22 april 2019 @ 22:52:
[...]

Jij gaat zeker ook voor promotional copy's. :D
Daar hebben we er verschillende van. Sommige onderdeel van een bundel en sommige per ongeluk van winkels zoals Cex.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
Henkje.doc schreef op maandag 22 april 2019 @ 20:59:
[...]

U zei shumups? :*)
Geweldig genre al hoewel ik meer van de classic style (lees megardrive & pc engine dat tijdperk) hou dan echte bullet hell. Ik neem aan dat het meer de kant van de laatste opgaat, maar als je wat titels voor me hebt dan hou ik me aanbevolen.

En is dat dan ook te spelen op een standaard x360 toch? (volgens mij heb ik een pgr4 uit hong kong die ook prima werkt......) moet alleen opletten of er ook een engelse optie is of dat het nog steeds goed te doen is zonder kennis van de japanse taal.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MedionAkoya

MedionAkoya

Vandaag heb ik 120 GB voor Xbox 360 Elite gekocht om in een Xbox S te gebruiken.
Ik heb de behuizing verwijderd en de harde schijf in de S geplaatst.
Xbox 360 S ziet de hele schijf niet.....
Behuizing teruggeplaatst. En via transfer link cable in de xbox gestoken om te kijken of de schijf niet defect is. Schijf wordt herkend.
Wat doe ik fout? Edit: je hebt de harde schijf niet hard genoeg aangedrukt
Behalve dat ik niet naar jullie heb geluisterd. (jullie advies luidde: koop een Xbox 360 S-versie van de harde schijf dus 250 GB)

[ Voor 7% gewijzigd door MedionAkoya op 30-04-2019 18:39 ]

Trein?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

MedionAkoya schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 15:57:
Vandaag heb ik 120 GB voor Xbox 360 Elite gekocht om in een Xbox S te gebruiken.
Ik heb de behuizing verwijderd en de harde schijf in de S geplaatst.
Xbox 360 S ziet de hele schijf niet.....
Behuizing teruggeplaatst. En via transfer link cable in de xbox gestoken om te kijken of de schijf niet defect is. Schijf wordt herkend.
Wat doe ik fout? Behalve dat ik niet naar jullie heb geluisterd. (jullie advies luidde: koop een Xbox 360 S-versie van de harde schijf dus 250 GB)
Dit zou toch moeten werken..zeker te weten dat de schijf goed vastzit in je S?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MedionAkoya

MedionAkoya

Exorcist schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 17:03:
[...]

Dit zou toch moeten werken..zeker te weten dat de schijf goed vastzit in je S?
Mijn S is wel tweedehands en bevat 4GB. Er zat nooit een harde schijf in.
Ik hou het nog vol met 32 GB USB van Sandisk.
Interne harde schijf is wel een vereiste om de games van allereerste Xbox af te kunnen spelen.

Ik zal nog op de andere Xbox (dikke versie uit 2009) kijken.

[ Voor 7% gewijzigd door MedionAkoya op 30-04-2019 17:38 ]

Trein?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

MedionAkoya schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 17:37:
[...]

Mijn S is wel tweedehands en bevat 4GB. Er zat nooit een harde schijf in.
Ik hou het nog vol met 32 GB USB van Sandisk.
Interne harde schijf is wel een vereiste om de games van allereerste Xbox af te kunnen spelen.

Ik zal nog op de andere Xbox (dikke versie uit 2009) kijken.
Dat het een 4GB is maakt niet uit, er is ruimte voor een 2,5" HDD en zeker een originele MS HDD zou moeten werken, ongeacht het (vorige) model..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MedionAkoya

MedionAkoya

Exorcist schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 17:55:
[...]

Dat het een 4GB is maakt niet uit, er is ruimte voor een 2,5" HDD en zeker een originele MS HDD zou moeten werken, ongeacht het (vorige) model..
Ik heb net de schijf in een dikke witte Xbox 360 geplaatst. Het wordt herkend (met een officieel Microsoft-logo).
Dus Xbox S harde schijf connector is wss stuk... |:( -O- Fout werkt gewoon.

Trein?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

MedionAkoya schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 18:00:
[...]

Ik heb net de schijf in een dikke witte Xbox 360 geplaatst. Het wordt herkend (met een officieel Microsoft-logo).
Dus Xbox S harde schijf connector is wss stuk... |:( -O-
Zie je er iets aan als je er goed naar kijkt? Verbogen/gebroken? Je moet namelijk wel aardig lomp doen wil je dat kunnen slopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MedionAkoya

MedionAkoya

Exorcist schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 18:22:
[...]

Zie je er iets aan als je er goed naar kijkt? Verbogen/gebroken? Je moet namelijk wel aardig lomp doen wil je dat kunnen slopen.
Ik heb net extra hard gedrukt en opeens klink. Nu doet eindelijk. :D :+
Harde schijf hangt wel vrij los en ik heb kurk tussen gelegd. O-) . Nu snap ik waarom er en normaal gesproken case eromheen zit.

[ Voor 16% gewijzigd door MedionAkoya op 30-04-2019 18:28 ]

Trein?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

MedionAkoya schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 18:27:
[...]

Ik heb net extra hard gedrukt en opeens klink. Nu doet eindelijk. :D :+
Harde schijf hangt wel vrij los en ik heb kurk tussen gelegd. O-) . Nu snap ik waarom er en normaal gesproken case eromheen zit.
Mooi! Ja, klopt. Voor de PS3 geldt hetzelfde, maar als je de HDD ondersteunt met wat materiaal zodat de aansluiting zelf niet wrikt is het prima. Enjoy :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MedionAkoya

MedionAkoya

Ik ben weer terug.
Wat moet ik doen om te voorkomen dat de lade van de dvd-leze (witte Xbox 2009, Jasper) weer open gaat na sluiten?
Verder heb ik gemerkt als ik de lade sluit zonder een dvd, dan gaat de lade niet meer open.

Jullie niet in de war te brengen. Ik heb twee xboxes.
Ik heb:
Xbox 360 arcade 512MB Jasper met 250 GB HDD uit 2009
Xbox 360 S 4GB met 120 GB HDD uit 2010.
De 120 GB HDD komt uit een zwarte Xbox 360 Elite uit 2008.

Dit is allemaal om System Link o.a. Call of Duty, Halo en Forza 2 mogelijk te maken.

[ Voor 40% gewijzigd door MedionAkoya op 01-05-2019 13:38 ]

Trein?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

MedionAkoya schreef op woensdag 1 mei 2019 @ 13:32:
Ik ben weer terug.
Wat moet ik doen om te voorkomen dat de lade van de dvd-leze (witte Xbox 2009, Jasper) weer open gaat na sluiten?
Verder heb ik gemerkt als ik de lade sluit zonder een dvd, dan gaat de lade niet meer open.

Jullie niet in de war te brengen. Ik heb twee xboxes.
Ik heb:
Xbox 360 arcade 512MB Jasper met 250 GB HDD uit 2009
Xbox 360 S 4GB met 120 GB HDD uit 2010.
De 120 GB HDD komt uit een zwarte Xbox 360 Elite uit 2008.

Dit is allemaal om System Link o.a. Call of Duty, Halo en Forza 2 mogelijk te maken.
Horizontaal én verticaal (beiden geprobeerd..?) ? Faceplate eraf en goed schoonblazen/maken?
Pagina: 1 ... 63 64 Laatste