[Xbox 360] Problemen met ACV en GTAV

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertJRB
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 03-07 23:42
Ik heb een probleem met m'n xbox 360.

Ten eerste liep die steeds vast met Assassins creed V. Tijdens het opstarten van het spel bleef die dan gewoon hangen. Na lang zoeken leek het te maken te hebben met warmte dus heb ik de xbox van zijn plaats achter de tv gehaald (waar die al jaren zonder problemen stond) en los gezet.

Sindsdien leek het beter, maar speel ik AC5 ook bijna niet meer.

Nu heb ik GTAV waar ik veel missies zonder problemen heb kunnen spelen.
Maar nu loopt die steeds vast. Als ik gta start gaat het prima, maar na een minuutje spelen hoor je een rotgeluid en is het hele scherm geblokt met soms groene blokjes.

De xbox laat geen rode ring oid zien.

Het gaat om een eerste versie van de 360. Die jaren geleden wel zo'n rode ring had en toen gerepareerd is door microsoft.

Kan dit het spel zijn of is het de xbox zelf?

Leica MM + Sony A9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 09-08 18:30

MeltedForest

Lenny-t

Groene artifacts = overlijdende GPU. Dat is bij de Xbox360 niet anders dan een PC.
Die 360 van jou houdt het niet lang meer vol ben ik bang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertJRB
MeltedForest schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 09:17:
Groene artifacts = overlijdende GPU. Dat is bij de Xbox360 niet anders dan een PC.
Die 360 van jou houdt het niet lang meer vol ben ik bang.
Dank je, daar was ik al bang voor...

Lees net dat de xbox one niet backward compartable is en dat ik dus speciaal een xbox 360 zou moeten kopen.. Wordt wel een duur spel zo :(

Leica MM + Sony A9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:37

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Of je kan hem eens openmaken en kijken of dat ding niet teveel stof heeft. Als het met een tijdje komt, is het eerst een hitte probleem. Mijn PS3 fat (2de gen) liep ook steeds vaker vast, nu helemaal schoongemaakt en draait weer :)

2de hands kan je mogelijk nog voor een leuk prijsje een Xbox krijgen, maar blijft aardig wat geld voor 2 games :(

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertJRB
SinergyX schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 11:48:
Of je kan hem eens openmaken en kijken of dat ding niet teveel stof heeft. Als het met een tijdje komt, is het eerst een hitte probleem. Mijn PS3 fat (2de gen) liep ook steeds vaker vast, nu helemaal schoongemaakt en draait weer :)

2de hands kan je mogelijk nog voor een leuk prijsje een Xbox krijgen, maar blijft aardig wat geld voor 2 games :(
Goed idee dat schoonmaken. Gebruik hem heel weinig dus hij heeft al flink staan te verstoffen. En qua garantie hoef ik er toch niets meer van te verwachten.

2e hands verkopen, terwijl ik weet dat er iets niet goed zit ga ik niet doen. Eerst maar eens schoonmaken en dan verder kijken. Zag dat een nieuwe nog maar iets van 180 euro is inclusief spel. Dus valt mee. Dacht dat die dingen veel duurder waren.. :)

Leica MM + Sony A9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crizyz
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-02 11:21

crizyz

ne.t.weaker

RobertJRB schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 13:51:
[...]

Goed idee dat schoonmaken. Gebruik hem heel weinig dus hij heeft al flink staan te verstoffen. En qua garantie hoef ik er toch niets meer van te verwachten.

2e hands verkopen, terwijl ik weet dat er iets niet goed zit ga ik niet doen. Eerst maar eens schoonmaken en dan verder kijken. Zag dat een nieuwe nog maar iets van 180 euro is inclusief spel. Dus valt mee. Dacht dat die dingen veel duurder waren.. :)
SinergyX bedoelde dan ook tweedehands kopen, niet verkopen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Gezien het een vraag/probleem betreft, verplaatst naar Spielerij - Problemen & Vragen.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Pagina: 1