Gewoon een heel grote verzameling snoertjes
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
In de eerste scene laat je je heel opzichtig boinken, en push je met maar 1 nade in je gun terwijl je alle tijd had te reloaden
Derde scene lukt het met 6 stickies niet een uber te breaken.
Je loopt continue rond zonder ook maar ergens stickies te hebben, bijv. ter bescherming van je engies
Als scout gebeurd er ook niets indrukwekkends, noch als heavy ondanks dat je alles in slomo afspeelt.
Behalve een paar situaties waarbij jij en nog een paar man in red tegen 1 of 2 van blue zijn, zijn er maar weinig frags?

[ Voor 4% gewijzigd door frickY op 29-11-2010 17:54 ]
Verwijderd
Dat is geen fragvid, dat is 6 minuten van random play op een public.
Dit is een fragvid: (van onze hollandsche knaep LuckyLuke)
[ Voor 95% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2010 18:13 ]
Verder ben ik ook geen pro of zo.
Gewoon een heel grote verzameling snoertjes
kKaltUu schreef op maandag 29 november 2010 @ 17:24:
[...]
Wow, die van Descriptor:
Total Backpack Value: $830.87
En die van mij:
Total Backpack Value: $674.74
Alhoewel dit sterk overdreven is, anders zou ik best m'n steamaccount van de hand doen
En dan heb ik nog niet eens een 2de account
http://www.tf2items.com/profiles/76561197961710957
Winners never cheat, Cheaters never win
Verwijderd
En waarom kan je stickies door muren zien?
edit: of ben ik nu stom, en kan dat altijd met de scottish resistance?
[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2010 18:30 ]
Kan gewoon, net als de payload cart die je door de muren ziet.Verwijderd schreef op maandag 29 november 2010 @ 18:27:
Vreselijk saai filmpje, sorry. Er gebeurd werkelijk niets wat dan ook maar in de verste verte als interessant kan worden bestempeld.
En waarom kan je stickies door muren zien?
edit: of ben ik nu stom, en kan dat altijd met de scottish resistance?
Wel up to date blijven koe.
Verwijderd
Ik heb ook echt 3 minuten met de SR rondgelopen om tot de conclusie te komen dat het echt een compleet faalwapen isDescriptor schreef op maandag 29 november 2010 @ 18:34:
[...]
Kan gewoon, net als de payload cart die je door de muren ziet.
Wel up to date blijven koe.
Die gast is bijna net zo goed als ik!Verwijderd schreef op maandag 29 november 2010 @ 18:00:
Dit is een fragvid: (van onze hollandsche knaep LuckyLuke)
De taunt is wel überVerwijderd schreef op maandag 29 november 2010 @ 18:39:
Ik heb ook echt 3 minuten met de SR rondgelopen om tot de conclusie te komen dat het echt een compleet faalwapen is
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
afgezien van de video is het echt een goed filmpje want de muziekkeuze is goed.Compizfox schreef op maandag 29 november 2010 @ 17:43:
Ik heb een fragvid gemaakt van TF2, wat vinden jullie ervan?
Is mijn eerste fragvid btw.
[video]
Het kan altijd erger qua moviesCompizfox schreef op maandag 29 november 2010 @ 17:43:
Ik heb een fragvid gemaakt van TF2, wat vinden jullie ervan?
Is mijn eerste fragvid btw.
[video]
YouTube: Mores Config First Lobby match
GoT4 lobby match met skeej als medic en fail van mij ofcourse
YouTube: Pykow: Defense spire to fail
ik was nog al lui die dag
[ Voor 11% gewijzigd door Pykow op 30-11-2010 01:35 ]
Angelo NL / Global Cargo VTC
Verwijderd
Niet bepaald, door de trage det na schieten. Kwestie van baiten van een det en dan naar buiten lopen.Verwijderd schreef op maandag 29 november 2010 @ 21:45:
SR is ook ideaal om mee te spawncampen.
Rage on!
Het was goed om zo te stickyjumpen, en met uber te rennen naar de tegenstander en instadetonate...
En toen kwam de nerf
Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.
kKaltUu mag ik in jouw face detonaten..? Ik ben nog niet generfed!kKaltUu schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 07:05:
SR was goed toen je nog kon facedetonaten.
Het was goed om zo te stickyjumpen, en met uber te rennen naar de tegenstander en instadetonate...
En toen kwam de nerf
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Sorry, alleen mensen met skill zonder scripts mogen dat.Noeandee schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 13:03:
[...]
kKaltUu mag ik in jouw face detonaten..? Ik ben nog niet generfed!
En ik weet niet of iemand anders de match van Team 2 heeft zitten kijken, maar ik lachte me de ballen uit m'n broek.
Martn die pipes eet zoals pacman z'n bolletjes eet, prachtig
Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.
Medic: wakawakawakawakawaka?kKaltUu schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 13:42:
[...]
Sorry, alleen mensen met skill zonder scripts mogen dat.
En ik weet niet of iemand anders de match van Team 2 heeft zitten kijken, maar ik lachte me de ballen uit m'n broek.
Welke match was dat?
Verwijderd
GoT2 vs OC.Descriptor schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 16:01:
[...]
Medic: wakawakawakawakawaka?
Welke match was dat?
We hebben gewoon 6-0 gewonnen met het B-team, niks aan het handje dus.
inb4 "the A-team" reference.LUH-3417 schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 18:39:
Hebben jullie ook een A-team?
Verwijderd
Ik heb wel vaak met dit wapen gespeeld, en voor spawncampen is ie toch wel erg goed hoor.Verwijderd schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 01:46:
[...]
Niet bepaald, door de trage det na schieten. Kwestie van baiten van een det en dan naar buiten lopen.
Zeker voor spawns met schuifomhoogdeurtjes. Dan kan je er makkelijk 8 zo niet alle 14 om de deur plaatsen, en per keer dat de deur open gaat er maar 2-3 of 4 laten ontploffen. tel uit je winst
Dit is natuurlijk breed inzetbaar.
Maar inderdaad, trage activeringstijd. Maar als je ook maar een beeje tactisch inzicht hebt kan je je daar heus wel mee redden.
Maar de Sticky launcher is uiteraard 99 van de 100 keer een betere keuze.
gravilpit, dustbowl CTF maps
Geldt ook voor pocket solly. Als je gewoon mensen killt of low schiet kunnen ze ook niet op je medic jumpen of flanken. Als pocket soldiers dat nou gewoon eens leren...Verwijderd schreef op woensdag 01 december 2010 @ 13:37:
Beste verdediging is de aanval. Dode mensen kunnen niet cappen.
AgreeWaster schreef op woensdag 01 december 2010 @ 14:56:
[...]
Geldt ook voor pocket solly. Als je gewoon mensen killt of low schiet kunnen ze ook niet op je medic jumpen of flanken. Als pocket soldiers dat nou gewoon eens leren...
maar dat is niet het grootste probleem van een pocket soldier
Meestal springen ze ook weg van de medic of letten ze helemaal niet op wat de medic roept en dan gaan ze zeike dat je dood gaat met 70% uber
http://www.PetitionOnline.com/dhtf2/
Soow ziek mooi getimede kritz van die medic heej!Pykow schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 01:32:
[...]Het kan altijd erger qua movies
YouTube: Mores Config First Lobby match
GoT4 lobby match met skeej als medic en fail van mij ofcourse
Heeft iemand trouwens dat filmpje nog waar we met z'n 4 of 5en geownd werden door een battende scout? (van GoT 2 als ik me niet vergis? Was het niet Gotanks ofzo?) Hilarisch. Good old times

Is er eigenlijk nog een sourcetv demo van? Kan ik ook nog even mijn fail-stabs van dichtbij bekijken.kKaltUu schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 13:42:
[...]
Sorry, alleen mensen met skill zonder scripts mogen dat.
Nope. We hebben gewoon twee B-teams. Klinkt zoveel beter als je verlies EN wint.LUH-3417 schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 18:39:
Hebben jullie ook een A-team?
Tegenstander: "OMG THAT IS AMAZING PLAY, YOU STEAMROLLED "
Team 2: "Meuh, was ons B-team"
Tegenstander: "HAHA, GG, BUNCH OF LOSERS"
Geen idee of het op onze server was, als het zo was:Caedus Saevire schreef op woensdag 01 december 2010 @ 16:08:
[...]
Is er eigenlijk nog een sourcetv demo van? Kan ik ook nog even mijn fail-stabs van dichtbij bekijken.
[...]
Nope. We hebben gewoon twee B-teams. Klinkt zoveel beter als je verlies EN wint.
Tegenstander: "OMG THAT IS AMAZING PLAY, YOU STEAMROLLED "
Tegenstander: "HAHA, GG, BUNCH OF LOSERS"
http://www.teamfortress.be/demos/
staat volgens mij nog op tf.beskndd schreef op woensdag 01 december 2010 @ 16:06:
[...]
Soow ziek mooi getimede kritz van die medic heej!
![]()
Heeft iemand trouwens dat filmpje nog waar we met z'n 4 of 5en geownd werden door een battende scout? (van GoT 2 als ik me niet vergis? Was het niet Gotanks ofzo?) Hilarisch. Good old times![]()
Toen ik dat filmpje zag was ik even blij dat ik er niet tussen zat
De match was niet op onze server (kan me nog het Franse wachtwoord herinnerenkKaltUu schreef op woensdag 01 december 2010 @ 16:34:
[...]
Geen idee of het op onze server was, als het zo was:
http://www.teamfortress.be/demos/
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Die goede oude tijd skeej
Spike himself die nu in TC zit als medic DIV5
Illegal van GoT2
Skeej die nu in DW.Twitch Div3 zit
Jsnova Onbekend
[ Voor 30% gewijzigd door Pykow op 01-12-2010 17:30 ]
Weet iemand misschien een goede site om wat matches van de echte topteams terug te kunnen zien?
Op youtube vind ik niet zoveel.
Ik zou dan hier even kijkentechnofreak1 schreef op woensdag 01 december 2010 @ 17:56:
haha mooi filmpje.
Weet iemand misschien een goede site om wat matches van de echte topteams terug te kunnen zien?
http://etf2l.org/videos/
http://www.extelevision.com/technofreak1 schreef op woensdag 01 december 2010 @ 17:56:
haha mooi filmpje.
Thanks! Ik zie wel dat de meeste matches dan als demo voor in team fortress zelf zijn.ZanielGa schreef op woensdag 01 december 2010 @ 17:59:
[...]
Ik zou dan hier even kijken
http://etf2l.org/videos/
Wat ik nou juist zo leuk vond was een youtube fimplje van een finale oid waarbij iemand de relevante delen als spectator opzocht en daar commentaar bij gaf. Dat soort filmpjes zijn dan blijkbaar vrij zeldzaam?
edit:
Dat is eigenlijk meer wat ik bedoelde, thanks!
[ Voor 18% gewijzigd door technofreak1 op 01-12-2010 18:47 ]
http://etf2l.org/about/demo/technofreak1 schreef op woensdag 01 december 2010 @ 17:56:
haha mooi filmpje.
http://tf2demos.com
http://www.vanillatf2.org/demos/
Het is inmiddels 2 dec. Nog succes gehad met de veiling? Ik ben best wel nieuwsgierig of er echt mensen zijn die meer dan 500€ voor een TF2 ingame medal neerleggen.Verwijderd schreef op zondag 28 november 2010 @ 19:22:
Denk dat er inderdaad iemand gewoon loopt te kloten. Dit kan nooit serieus zijn
TF2 GoT http://www.teamfortress.eu
Er was laatst een match van valve employees tegen pubbers en competitive spelers, naast de ddos aanvallen op spelers en stv's was het wel leuk om te zien. linktechnofreak1 schreef op woensdag 01 december 2010 @ 17:56:
haha mooi filmpje.
De i40 finale is trouwens ook wel een klassieker: http://www.fileplay.net/f/9979/mirrors
[ Voor 13% gewijzigd door RaCio op 02-12-2010 15:10 ]
i40 match is echt vet om te zienRaCio schreef op donderdag 02 december 2010 @ 15:08:
€500 was van mensen die zaten te trollen, er was wel een serieus bod van 70 euro dacht ik. De eerste tien medals gaan dan weer wel voor bedragen van over de 400 weg...
[...]
Er was laatst een match van valve employees tegen pubbers en competitive spelers, naast de ddos aanvallen op spelers en stv's was het wel leuk om te zien. link
De i40 finale is trouwens ook wel een klassieker: http://www.fileplay.net/f/9979/mirrors
is er een manier om die poker night items te krijgen ?
Na 4 uur spelen heb ik het wel gehad met poker
Elke keer gaan ze ALL IN met hun item en daarna hebben ze niks en verliezen ze dik van een andere aan de tafel.
en wanneer je denkt te kunnen winnen, hebben ze een full house keer op keer. (lijkt wel of de game altijd reset wordt)
of iemand anders gaat all in en dan wint die gast zoveel dat die met 20,000 aan je tafel zit.
Iemand enige idee ?
maar dat die AI steeds All in gaat met zelfs de slechtste kaarten, dan nog weet een andere AI het weer te winnen.
2. Ga all in
3. Win / verlies
repeat
Verwijderd
Het is ook gewoon wat proberen: heb je al slechte kaarten dan folden of hooguit checken; soms moet je gewoon bluffen, dan gaan ze ook wel vaak folden of gewoon het schip in.
Het blijft een gokspel. Gewoon doorgaan, is ook geen straf want het is echt een leuke game.
Alleen jammer dat je met + $300.000,-- virtuele dollars geen TF2 hoedjes enzo kan kopen, dat blijft een minpuntje.
Wat algemene tips voor de items: inderdaad new game starten tot er een item ligt, in alle rondes waarin de persoon met het item niet fold, meespelen (zodat niemand anders hem uitschakelt) en inderdaad gewoon bluffen. Als je na de flop (zo heet dat toch, als de eerste drie kaarten omgedraaid worden?) 3.000 inzet en bij de volgende kaart all-in gaat; denken ze minstens dat je zes azen hebt.
JESUS. Nu weer. Elke showdown wint max gewoon. Ik had twee pair en dan op de laatste kaart krijgt max gewoon nog een straight. Gebeurd altijd.
[ Voor 17% gewijzigd door Waster op 02-12-2010 22:49 ]
Probeer het voor de dialogen te spelen, en niet voor de items. Dan is het een heel stuk minder frustrerend.
Naar mijn idee folden ze vaker als je met 3k raised dan wanneer je All In gaat.
Maar doe dat dan wel op de flop, en niet op de river.
Hetzelfde als eerst, toen alleen div1/2 spelers beta access kregen, volgens mij hebben deneusbeer, viqun, arie en racio daar al aan meegedaan.Switch schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 03:03:
Zozo! Team Fortress 2 Beta: http://www.teamfortress.com/post.php?id=4721
Wat zal hier uitkomen?
Three Natascha variants:
* -40% damage
* -25% damage, -25% health
* Spin-up/down time increased, slowdown-on-hit effect falls off over distance.
Map changes:
* cp_granary: new entrance added into the RED and BLU mid ramp room.
* cp_5gorge: 5 CP version of cp_gorge.
Misc balance changes:
* Players being healed by a medic are immune to movement-impairing effects generated by hit-scan weapons.
Er is trouwens ook een nieuwe patch
En check Max's hat eensTeam Fortress 2
Added check to prevent control characters from user-provided item names and descriptions (replaced with spaces).
Fixed a control point bug where players could capture points that were already owned by their team.
Fixed a server crash caused by kicking a player that isn't fully connected.
Fixed Spies being able to destroy sappers using the "destroy" command.
Fixed Engineers being able to destroy sapped buildings by issuing the command directly in the console.
Fixed an issue where team colored hats were showing up improperly when previewing the Team Spirit paint on them.
Fixed an issue where SourceTV clients were seeing their local player/duel stats in the scoreboard.
Updated the player_hurt event to always set "damageamount" even if the attacker is the world (falling damage).
Updated items:
Many hats have had their appearance while painted improved. Paintable hats should now appear less like solid blobs of color and retain more of the character and texture of the hat.
Integrated several improvements to contributed items provided by their authors.
Made the following items paintable: Sergeant’s Drill Hat, Pyro’s Beanie, “Dangeresque, Too?”, Whiskered Gentleman, Safe’n’Sound, Trophy Belt, Frenchman’s Beret, Camera Beard, Max’s Severed Head, Alien Swarm Parasite, Ellis’ Cap, and the Horrific Headsplitter.
Sam & Max items and the Portal 2 Pin are now Gift Wrappable.
http://i477.photobucket.c...Viphunk/SamPaintedRed.jpg
* Players being healed by a medic are immune to movement-impairing effects generated by hit-scan weapons.
Even voor de duidelijkheid het gaat hier dus om de Natasha.
De gene die gehealed wordt kan niet geraakt worden door de natasha. de medic kan dat wel.
mijn mening:
natasha wordt hierdoor underpowerd. want een medic kan om het hoekje healen en dan verliest de heavy alijd
Mensen die worden gehealed door een medic, worden niet meer geslowed door de natascha. Ze krijgen natuurlijk nog wel damage
Is Nice
Verwijderd
Dat jij het niet snapt.
Je kan nog wel iemand killen die geheald word met natascha, maar die persoon wordt niet tijdelijk slomer door de hits van natascha.
Dit betekent dat de slow-down effecten nullified worden, zoals bij de short-stop en natasha.
Oke, voor die zou je kunnen beargumenteren dat het geen "movement impairing" maar meer "movement altering" effecten zijn. Maar wat dacht je van een sentry? Ofwel een sentry is nu zwaar generfed, ofwel de changelog is slecht geformuleerd.
YouTube: TF2 - Random Damage - [HD]
So trueLUH-3417 schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 18:30:
Die Natasha-verandering is sowieso alleen nog maar in de beta, dus doe allemaal nog niet teveel huilies over de teloorgang van je overpowered kutwapen.
Check trouwens deze post van Vali (ex-k1ck speler) http://forums.steampowere.../showthread.php?t=1628937 met ideeën voor het uitbalanceren van bijna alle unlocks (vooral met 6v6 in het achterhoofd).
Geweldige suggesties met sterke beargumentatie. Deze veranderingen zouden perfect in de beta getest kunnen worden. Ik mis alleen nog een bonesaw buff, en ik zou het tof vinden als er een externe visuele indicatie is wanneer een medic de vitasaw gebruikt (een soort kleine visuele hint zoals het verschil tussen uber en kritz). Dit in combinatie met het buffen van de blutsauger verhoogt de skillceiling van de medic weer een stukje.
Als er een item word ingezet altijd all in gaan, mocht je verliezen ga je naar main menu new game tot ze weer item inzetten en dan begin je weer opnieuw.Pykow schreef op donderdag 02 december 2010 @ 18:55:
btw even vraagje tussen door ?
is er een manier om die poker night items te krijgen ?
Na 4 uur spelen heb ik het wel gehad met poker
Elke keer gaan ze ALL IN met hun item en daarna hebben ze niks en verliezen ze dik van een andere aan de tafel.
en wanneer je denkt te kunnen winnen, hebben ze een full house keer op keer. (lijkt wel of de game altijd reset wordt)
of iemand anders gaat all in en dan wint die gast zoveel dat die met 20,000 aan je tafel zit.
Iemand enige idee ?
Ik iniedergeval wel, 20% uber is gewoon erg veelfrickY schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 20:02:
Zijn er mensen die de vita-saw daadwerkelijk gebruiken?
[ Voor 12% gewijzigd door iLevi op 03-12-2010 21:22 ]
In sommige situaties kan het heel sterk zijn. Denk aan cp_granary, en jouw team heeft cp4 gecapt. Je kan dan vanaf forward respawn blijven pushen op last ( cp5 ) met kritz, en ook al ga je dood terwijl je kritzt, waarschijnlijk pak je hun medic wel en dan spawn jij weer met 20% kritz. Je laadt dan in het optimale geval je kritz weer op in 24 seconden (!). Ook al willen ze uitpushen van last naar hun 2nd cp, heb jij vaak alweer kritz zodra ze op cp2 staan (of net naar buiten willen pushen).frickY schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 20:02:
Zijn er mensen die de vita-saw daadwerkelijk gebruiken?
Zo zijn er wel meer situaties te bedenken waar je veel voordeel kan halen uit je 8 seconden ubervoorsprong of 6 seconden kritzvoorsprong.
Zat er alvast in voor de release, maak je maar geen zorgen.Simon Verhoeven schreef op zaterdag 04 december 2010 @ 16:32:
Vraagje over de patch notes, ik lees daar wat over de portal 2 pin, maar zover ik weet kan je portal 2 toch nog niet preorderen?

Want het +hp schild van de sniper is zo underpowered?skndd schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 19:13:
[...]
So true
Check trouwens deze post van Vali (ex-k1ck speler) http://forums.steampowere.../showthread.php?t=1628937 met ideeën voor het uitbalanceren van bijna alle unlocks (vooral met 6v6 in het achterhoofd).

Dat forum is bijna nog waardelozer dan gotfrag.
[ Voor 5% gewijzigd door RaCio op 05-12-2010 13:25 ]
Goedzo, je hebt 1 minder goede suggestie van de 32 suggesties gespotRaCio schreef op zondag 05 december 2010 @ 13:24:
[...]
Want het +hp schild van de sniper is zo underpowered?
Dat forum is bijna nog waardelozer dan gotfrag.
En nog steeds is de suggestie voor het schild hoogstens discutabel. De sniper kan nog steeds net zo makkelijk gespammed worden of ge-2shot door een flankende scout.
Ik vroeg het mij eerder af omdat ik zin heb in portal 2.kKaltUu schreef op zaterdag 04 december 2010 @ 16:50:
[...]
Zat er alvast in voor de release, maak je maar geen zorgen.
[afbeelding]
Geraken crates tegenwoordig eigenlijk nog verkocht? Ik ben aan het sparen voor een Fez dus als ik deze wat sneller kan hebben...
edit: netjes, mijn v. brigade helmet voor een v. noble amassment + 2 refined kunnen ruilen dus ik heb eindelijk de fez. Volgende doel zal waarschijnlijk een hound dog worden, de andere sets spreken mij minder aan.
edit 2: de hustlers hallmark geruild voor een hound dog, nu dus jagen op een vintage hustlers hallmark.
Soms is het toch iets teveel trade fortress als je graag hoedjes hebt.
Nu ja, ik maak mij er ook schuldig aan.
[ Voor 31% gewijzigd door Simon Verhoeven op 05-12-2010 17:27 ]
TF2 blijft leuk trouwens, al vind ik wel dat die stortvloed aan hats en andere items afgelopen updates de game een stuk rommeliger heeft gemaakt. Het overzicht is een beetje kwijt, zeker voor iemand die de game niet veel speelt. Hats zijn bovendien helemaal niet bijzonder meer, het gaat er nu niet meer om of je een hat hebt, maar hoe goed/zeldzaam/geliefd je hat is.
*Denkt terug aan de tijd net na de Sniper vs. Spy update, toen iedere class slechts één hat had en het nog geen moeite kostte om alle weapons uit je hoofd op te dreunen*
En ik hoop dat ze de dangeresque clipping problemen snel oplossen.
Waar scoor je dat soort mooie deals. Ik probeer wat hoedjes te slijten voor refined, maar elke keer zo'n offer van 1 refined... tsja dan hou ik ze liever.Simon Verhoeven schreef op zondag 05 december 2010 @ 15:29:
[...]
edit: netjes, mijn v. brigade helmet voor een v. noble amassment + 2 refined kunnen ruilen dus ik heb eindelijk de fez. Volgende doel zal waarschijnlijk een hound dog worden, de andere sets spreken mij minder aan.
[...]
Tip: Trophy belt (vooral vintage) is een stuk gewilder sinds ie paintable is.
Maar m'n mooie gouden stovepipe voor de demoman is inmiddels gereduceerd tot een enkel geel randje
[ Voor 19% gewijzigd door CapTVK op 05-12-2010 21:50 ]
En gewoon trade servers. Je hebt er een paar goede. Gewoon sorteren op map name en dan naar maps met de naam trade erin zoeken. Er is bijvoorbeeld een server die de map trade_phystower heeft waar ik meestal wel geluk op heb.
En voor een redelijk hoed moet je toch 2 refined kunnen krijgen.
Natuurlijk zie je op trade servers ook nog vaak genoeg boden van 1 refined langskomen (en voor hatless is dat terecht). En als mensen effectief hun hoedje voor 1 refined willen verkopen...
Edit:
Eventjes voro je opgezocht in mijn favorites list.
Mijn 2 meestgebruikte trade servers:
203.217.24.54:27016
208.115.218.35:27015 <= deze is de server met trade_phystower
Je hebt ook nog 66.221.253.125:27019 maar die is bij momenten nogal leeg.
Je moet ook opletten voor trade servers waar er teveel gespammed wordt/mensen gewoon hun unusuals showen. Daar krijg je niets gedaan. En probeer niet te hard in hokjes te denken, soms kan je met een omweg nog steeds sneller bij je doel belanden.
Nog een tip:
Ik speel tf2 in windowed modus en ik heb 2 schermen. Als ik aan het traden ben heb ik altijd tf2items openstaan op het andere scherm zodat ik kan zien wat ze hebben. Mogelijk vind je een leukere item die ze hebben die je wilt/ben je zeker dat ze je niet aan het lowballen zijn.
[ Voor 38% gewijzigd door Simon Verhoeven op 05-12-2010 23:34 ]
Hou er natuurlijk wel rekening mee dat tf2items.com natuurlijk achter loopt als de gene met wie je trade net al items heeft getrade met iemand anders.
Ik heb gelukkig alle vintage items en hats die ik wil hebben. Daarnaast nog een pagina vol met vintage items die ik zo lang mogelijk bewaar om ze straks voor een stapel metal te verkopen, en er dan wat mooie hats mee te craften.
Mijn meest gewilde hats (die ik gelukkig al heb) als ik in een trade server loop:
Vintage troublemakers tossle cap
Vintage hustlers hallmark
Vintage hounddog
Vintage hotrod
Vintage tyrolean
ol snaggletooth
Vintage fedora
Familiar fez
Bills hat
Earbuds
Laat je sowieso niet gek maken door mensen die roepen dat je aan het scammen bent. Zo werd ik laatst geslapt in een server omdat ik volgens de admin ten onrechte 2 reclaimed vroeg voor 1 paint (zeker een aantal weken na de update vroeg men nog 1 refined = 3 reclaimed)
Paar dagen toch iemand mee blij gemaakt en als dank nog wat extra items voor gekregen.
Wat ik nu nog eigenlijk zoek is een Physician's Procedure Mask voor de medic. Liefst vintage, maar daar vragen ze echt de meest belachelijke hoeveelheden items voor.
Weet je hoevaak je mooie bots terug krijgt van die amerikanen.
Vintage modest pile of hat kreeg ik 2 non vintage hats voor terug
Vintage Respcetless glove voor Tryant helm en whoopie cap
De hoeveelheid non-vintage items/hats wordt alleen maar groter terwijl de bestaande vintage nooit meer groter wordt, of zelfs kleiner. Omdat mensen die eenmaal hun verzameling compleet hebben hun vintage stuff niet meer gaan traden. Gevolg: minder vintage items in omloop, moeilijker om aan vintage te komen dus hogere "prijzen".
Leuk voorbeeld is vintage Crit-a-Cola. Voor de trade update was dit een van de zeldzaamste items en nu met vintage zeker. Je kan er zonder problemen nu een refined voor krijgen.
@Descriptor
Mooie verzameling heb je intussen opgebouwd en nog aardig wat dubbele vintage items over om te traden. Nee, ik heb ze zelf niet nodig.
Herinnert me er wel aan dat ik weer eens wat crates

[ Voor 15% gewijzigd door CapTVK op 06-12-2010 10:52 ]
Het zou toch geweldig zijn als je die gewoon kon wegcraften, al was het maar voor scrap metal.CapTVK schreef op maandag 06 december 2010 @ 10:41:
Herinnert me er wel aan dat ik weer eens wat cratesmoet zien weg te traden.
Heeft geen speciale krachten en is daar erg boos over.
Je kan voor die hats mijn zwarte medic mask krijgenWaster schreef op maandag 06 december 2010 @ 11:28:
Kan ik nog iets krijgen voor mijn brigade helm, football helm en batters helm allemaal niet vintage?
Ik heb ook wat items te koop staan, met name crates voor scrap en wat hats, waaronder een 2e Lumbricus Lid, dus als iemand daar nog interesse in heeft..
Die amerikanen zijn zo belachelijk, dat ze serieus 3 hats vragen voor de Towering pillar of hats en 2 voor de Noble amassment of hats.Pykow schreef op maandag 06 december 2010 @ 08:21:
En wat dacht je van trade op de steamforums ?
Weet je hoevaak je mooie bots terug krijgt van die amerikanen.
Vintage modest pile of hat kreeg ik 2 non vintage hats voor terug
De craft recipe voor de crit-cola was al vrij snel bekend (eigenlijk met elke update). Mensen bleven vol houden dat crit-cola zou droppen, maar ik heb nooit iemand er 1 zien vinden.CapTVK schreef op maandag 06 december 2010 @ 10:41:
Leuk voorbeeld is vintage Crit-a-Cola. Voor de trade update was dit een van de zeldzaamste items en nu met vintage zeker. Je kan er zonder problemen nu een refined voor krijgen.
@Descriptor
Mooie verzameling heb je intussen opgebouwd en nog aardig wat dubbele vintage items over om te traden. Nee, ik heb ze zelf niet nodig.
Wat betreft die vintage items , die trade ik weg voor andere vintage items die ik nog niet heb. Dus zie je iets wat je nog nodig hebt, poke me gewoon @ steam.
/claim!SNDRT schreef op maandag 06 december 2010 @ 11:59:
waaronder een 2e Lumbricus Lid, dus als iemand daar nog interesse in heeft..
Deal, voor je Pickelhaube en je Drill Hat

Maakt mij niet uit welke zolang ik maar geen dubbele krijg .
Vintage bonk helm(scout) zwart & vintage Gatsby(medic) groen
Heb in totaal nu 23 hats, waarvan 5 promo en event hats zijn
Je bent er wel mee bezig en trots op hé?Pykow schreef op maandag 06 december 2010 @ 14:24:
Ik heb nog 3 vintage hats over die ik gewoon weg doe tegen 2 non vintage hat
http://www.teamfortress.b...wtopic.php?p=60261#p60261
Als je nu door hats ook beter ging spelen...
Is wel grappig soms :Descriptor schreef op maandag 06 december 2010 @ 00:46:
Wat simon verhoeven doet met die 2 schermen doe ik zelf ook. Enorm handig om te kijken of de tegenpartij niet zit te bluffen wat betreft een trade. Like: ''nee, ik heb absoluut niet hat x of item x of zoveel metal''.
- Do you have the lumb ?
No I don't.
- you do !! I saw you wearing it!!
Ehm.. no sorry.
- Yes you do I saw your inventory on tf2items.com. (of hoe die site ook heet...)
How ? I don't have a account there ?!
- Well I have seen you wearing it and in your inventory !! (Hier wordt die gast echt serieus boos... WTF!!)
Whatever... what's a lumb anyway ??
- It was available for those who purchased "The Worms Reloaded"
Ohh... that thing... oops... I do have it indeed
- So trade me then !!!
Nope... even if you offered me all the hats in TF2 !!
- OK bye.
Ik wist dus echt niet hoe dat ding heet
Laatst ook de Tank Buster als "soldier tank thingy" omschreven en de ruil was gelijk klaar. Zo kan het ook
* nero355 is slecht in namen met wazige woorden enz...
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
"/claim"Pykow schreef op maandag 06 december 2010 @ 14:24:
Ik heb nog 3 vintage hats over die ik gewoon weg doe tegen 2 non vintage hat
Verwarrende post van Pykow
[ Voor 4% gewijzigd door Statiegeld op 06-12-2010 16:22 ]
Dit topic is gesloten.
De gegevens van de tweakers server kun je hier vinden. Vragen hierover kunnen dus achterwege gelaten worden!
Het verhandelen van items is hier niet toegestaan.