Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinusnl
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 18-09-2024
wie doet er mee om vanavond eens een echte got avond te creëren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hayate666
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 16-08 03:22

hayate666

zwaardfetisjist

Leuk idee! Als ik tijd heb kom ik zeker even langs!

As it turned out, the stone was mightier than both the sword and the pen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VyperX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-08 13:04
Oeh? Een echt GoT avond? Geen idee wat het inhoud, maar ik zal wel naar de server komen... :)

My Dwarf Fortress ASCII Reward: ~~@~~####,.".D",.B""

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinusnl
nou vroeger zat het echt heleeemaal vol met alleen maar GoT als ik nu join zie ik niet zoveel bekendes :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-07 12:20
rinusnl schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 20:08:
nou vroeger zat het echt heleeemaal vol met alleen maar GoT als ik nu join zie ik niet zoveel bekendes :$
Team fortress 2? Da's toch met al die hats enzo?

O-)

[ Voor 1% gewijzigd door DeX op 19-11-2010 20:38 . Reden: /me heeft het te druk met Starcraft 2 :) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Updates to Team Fortress 2, Counter-Strike: Source, Day of Defeat: Source and Half-Life 2: Deathmatch have been released. The updates will be applied automatically when your Steam client is restarted. The major changes include:

Source Engine Changes (CS:S, DoD:S, TF2, HL2:DM)
[Windows] Added support for raw mouse input. Raw input reads directly from the mouse, bypassing Windows control panel mouse settings. This addresses issues with high DPI mice, and provides for a more reliable controller experience at various resolutions
[Windows] Improved custom mouse acceleration
[Windows] Updated mouse configuration UI to support raw input and acceleration; added tooltips to some of the options
[Windows] Fixed UI tooltips so that they display correctly on first hover
Dit betekent dat je nu in het spel de windows mouse accerelation uit kan zetten!
Team Fortress 2
Added the "Team Spirit" paint can.
Added Telltale Games items:
Dangeresque, Too?: Strong Bad's styling glasses (equipped by the Demoman)
License to Maim: Max's Badge (equipped by all classes)
The Iron Curtain: The Heavy's first love (equipped by the Heavy, obviously)
The Enthusiast's Timepiece: Tycho's favorite timepiece (equipped by the Spy)
Poker night komt eraan hoop ik! =D
Updated some item capabilities:
Employees badges can now have custom names.
The Stickybomb Jumper can now be gift wrapped.
The Spine-Chilling Skull and Voodoo Juju hats are now paintable.
Improved the Spine-Chilling Skull and Voodoo Juju hat positions on the Sniper.
Added the original Ubersaw taunt to the Vita-Saw.
Fixed an issue that prevented the game from running on Fat32 systems.
Fixed a problem with the Sackston Hale achievement sometimes not being awarded correctly.
Fixed the holiday gamestartup sound files being included in the random startup selection after the holiday is over.
Fixed numerous WebAPI issues.
Fixed a Heavy exploit that let him run at full speed while shooting.
Fixed a Frontier Justice exploit that let Engineers have infinite crits for their current life/round.
Fixed the shotgun reload animations for the Soldier/Pyro/Heavy looping endlessly.
Fixed the Medigun charge percent for other players being steppy.
Fixed not being able to light arrows after the first arrow is fired unless they're drawn back.
Updated the localization files
Heel wat fixes waarvan vooral belangrijk dat de heavy exploit gefixed is.
(Alhoewel we er gisteren nog wel wat lol mee hadden in een pcw! :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fl4pp13
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online

Fl4pp13

Hmmm yes. Quite.

Als je heavy snelheid wilt hebben moet je gewoon de GRU gebruiken.
Tijdens een PCW: ik zat in het ene team, xtala in het ander, allebei heavy, alleen ik had de GRU. Ik heb me een half uur kapot gelachen om de rage waarom ik elke keer sneller op mid was. _O-
Toegegeven though, er zijn zat redenen waarom dit soort exploits niet mogen worden gebruikt en waarom zeldzamere wapens geband zijn in ETF2L. :P

[ Voor 21% gewijzigd door Fl4pp13 op 20-11-2010 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• punisher007
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09-09 00:29
Verwijderd schreef op zaterdag 20 november 2010 @ 10:26:
[...]

Poker night komt eraan hoop ik! =D

[...]
De countdown staat op de Poker Night at the inventory site:
Available: 22 November 2010
This game will unlock in approximately 1 day and 22 hours

Maandag morgen dus :)

http://blog.bjornhouben.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuddyMysterious
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 28-07 22:08

RuddyMysterious

a smorgasbord of waywardness

Voor mensen die nog steeds geen multicore rendering gebruiken in TF2 omdat het niet naar behoren wilt werken (zoals dat bij mij het geval was tot voor kort), heb ik eens wat onderzoek gedaan en uiteindelijk ben ik tot een oplossing gekomen.

Uitgebreid verslag van mijn verhaal is hier te vinden: http://blog.hawn.be/2010/...endering-in-source-games/

Om even te zeggen hoe het resultaat nu is: het voelt even vloeiend als zonder multicore op enabled, dus geen microstuttering, geen choppyness af en toe, gewoon puur vloeiend. Enige jammere aan de zaak is dat ik geen vsync kan gebruiken, dus ik blijf wat last hebben van tearing, alhoewel dat wel meevalt bij een hoge framerate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DevilsProphet schreef op zaterdag 20 november 2010 @ 15:55:
Voor mensen die nog steeds geen multicore rendering gebruiken in TF2 omdat het niet naar behoren wilt werken (zoals dat bij mij het geval was tot voor kort), heb ik eens wat onderzoek gedaan en uiteindelijk ben ik tot een oplossing gekomen.

Uitgebreid verslag van mijn verhaal is hier te vinden: http://blog.hawn.be/2010/...endering-in-source-games/

Om even te zeggen hoe het resultaat nu is: het voelt even vloeiend als zonder multicore op enabled, dus geen microstuttering, geen choppyness af en toe, gewoon puur vloeiend. Enige jammere aan de zaak is dat ik geen vsync kan gebruiken, dus ik blijf wat last hebben van tearing, alhoewel dat wel meevalt bij een hoge framerate.
Je zet het vinkje van multicore wel aan.
je zegt namelijk in je conclusie:
1. enter “mat_queue_mode 2″ in the console
als je vinkje uit heb staat staat die gewoon op 0 of 1 als je bepaalde settings hebt aangepast, zoals Vsync uitzetten.

met jou command zet je het vinkje gewoon aan;) maar dan via console. Jammer van je tijd om zo'n verhaal te schrijven, die het zelfde doet dan het vinkje aanzetten ;)

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Volgens mij is het vinkje aanzetten gelijkwaardig aan mat_queue_mode -1, niet aan 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waster
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 14-04 17:49
Schijnt dat 2 en -1 hetzelfde doen. Alleen bij -1 kijkt hij eerst of je een dualcore systeem hebt en schakelt dan multithreading in, op 2 forceer je dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
-1 is negen van de 10x de standaardwaarde. maar multicore staat standaard op 1 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waster
Pykow schreef op zondag 21 november 2010 @ 09:43:
-1 is negen van de 10x de standaardwaarde. maar multicore staat standaard op 1 ;)
1 is geen multithreading. Doe je research. Volgens mij is 0 nog steeds de standaard waarde, omdat er genoeg mensen zijn die nog steeds problemen hebben met multithreading op de source engine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Zo, deze week weer een keer gespeeld, wat is het gaaf om te zien dat er sinds topic Deel 12 echt zo veel updates zijn geweest :D

Ik moet nu alleen proberen weer wat achievements te gaan doen, sommige dingen van de engi zien er wel gelikt uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:33
Fixed the Medigun charge percent for other players being steppy.
Dat werd tijd.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skndd
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08-06 19:46

skndd

aka skeej

Hoezo, dat hoor jij toch netjes te callen voor iedereen? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuddyMysterious

RuddyMysterious

Pykow schreef op zaterdag 20 november 2010 @ 20:34:
[...]

Je zet het vinkje van multicore wel aan.
je zegt namelijk in je conclusie:
1. enter “mat_queue_mode 2″ in the console
als je vinkje uit heb staat staat die gewoon op 0 of 1 als je bepaalde settings hebt aangepast, zoals Vsync uitzetten.

met jou command zet je het vinkje gewoon aan;) maar dan via console. Jammer van je tijd om zo'n verhaal te schrijven, die het zelfde doet dan het vinkje aanzetten ;)
Ik volg je niet echt, waar zeg ik dat multicore rendering uitgevinkt staat ondanks het feit dat ik mat_queue_mode 2 heb ingevoerd in de console?

Tevens zijn die settings volgens mij niet hetzelfde, aangezien ze op het steam forum expliciet vermelden om die setting in de console in te geven, en ook omdat ik zelf heb gemerkt dat gewoon multicore rendering aanvinken minder goed werkt dan dat commando in de console in te geven. Of zie ik spoken? Soit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bwerg
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online

bwerg

Internettrol

Weet ik ook weer waar mijn laggy cursor door komt... :P Ik had bij de grafische settings maar alles aangezet aangezien het dan toch nog op 60FPS draait, maar dat doet het ook als ik multicore rendering uitzet, dan loopt het echter wel soepel op 60FPS.

Trouwens, waarom zie ik nooit mensen sandvitch eten door hem voor jezelf neer te gooien? Dat ownt echt de pan uit.

Heeft geen speciale krachten en is daar erg boos over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aapelite
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-09 16:27

aapelite

Do the kirby!

bwerg schreef op zondag 21 november 2010 @ 14:21:
Weet ik ook weer waar mijn laggy cursor door komt... :P Ik had bij de grafische settings maar alles aangezet aangezien het dan toch nog op 60FPS draait, maar dat doet het ook als ik multicore rendering uitzet, dan loopt het echter wel soepel op 60FPS.

Trouwens, waarom zie ik nooit mensen sandvitch eten door hem voor jezelf neer te gooien? Dat ownt echt de pan uit.
Minder hp denk ik. Droppen is lief voor je medic vooral :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuddyMysterious

RuddyMysterious

Een sandwich van op grond opeten is gelijk aan halve hoeveelheid hp erbij, dus +150 voor de heavy. Een hele opeten uit de hand is direct +300 erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
skndd schreef op zondag 21 november 2010 @ 13:26:
[...]

Hoezo, dat hoor jij toch netjes te callen voor iedereen? ;)
Ik call ook wel als ik uber heb, maar door die bug lijkt het als je uber hebt als je nog maar op 99% zit. Erg handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skndd

skndd

aka skeej

Shabbaman schreef op zondag 21 november 2010 @ 16:40:
[...]

Ik call ook wel als ik uber heb, maar door die bug lijkt het als je uber hebt als je nog maar op 99% zit. Erg handig.
Ook al zou een teammate van je dat zien, 1 procent is 0.4 seconden. Dus zodra jij iemand healt, en hij de tijd neemt om naar jouw ubercharge te kijken, zou die 0.4 seconden al over zijn (dus ook al had je in een onwaarschijnlijk geval écht 99% ipv 100% uber, dan zou het toch binnen 0.4 seconden 100% worden) Onmogelijk dus dat dat verwarring veroorzaakt :P

[ Voor 11% gewijzigd door skndd op 21-11-2010 21:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dan ben je niet bekend met Shabba's stijl van medic spelen. Die concentreert zich voornamelijk op het in paniek en gillend rondrennen als een klein meisje met 99% uber, terwijl TonyGappa de andere kant van de map in springt en vraagt waarom Shabba niet ubert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skndd

skndd

aka skeej

Klinkt als een waterdicht plan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Divisie 5 skills are something to behold.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gebeurd bij ons ook, soms denk je uber te hebben dus push je in. Die halve seconde kan het verschil maken tussen wel of geen counter uber van de tegenstander.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bwerg
  • Niet online

bwerg

Internettrol

DevilsProphet schreef op zondag 21 november 2010 @ 16:34:
Een sandwich van op grond opeten is gelijk aan halve hoeveelheid hp erbij, dus +150 voor de heavy. Een hele opeten uit de hand is direct +300 erbij.
Ja, maar sandvitch eten duurt zo ontzettend lang, terwijl droppen + pakken zelfs met tegenstanders om de hoek nog vaak even snel kan als je goed timed. Als je op 100-150HP zit heeft 300HP healen toch geen nut.

Voordat de setup-gates opengaan en je als heavy meteen een shitload aan 1000 bommen en granaten kan verwachten kan je ook alvast sandvitch voor je voeten neerdroppen, kan je midden in combat nog mooi even 150HP meepikken.

[ Voor 19% gewijzigd door bwerg op 21-11-2010 22:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 21:35
Ik weet niet op welke servers je dan speelt, maar ik doe dat altijd, vooral midden in combat is dat leuk :D .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bwerg
  • Niet online

bwerg

Internettrol

TheJVH schreef op zondag 21 november 2010 @ 22:55:
Ik weet niet op welke servers je dan speelt, maar ik doe dat altijd, vooral midden in combat is dat leuk :D .
GoT-server, maar daar zie ik nooit iemand het doen omdat ik dan altijd in mijn eentje op die server zit en ik meteen weer weg ben. :P

Voor de rest veel UKMD. Of als het vol/leeg is gewoon een willekeurige server met normale regels en kijken of het daar gezellig is. :P

[ Voor 11% gewijzigd door bwerg op 21-11-2010 23:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuddyMysterious

RuddyMysterious

Aha, ik zat de hele tijd met het idee dat als je zelf je sandwich dropte, je die niet meteen zelf kon oppakken, dus heb ik het nooit echt geprobeerd. Maar nu jullie zeggen dat het wel lukt, dat opent natuurlijk nieuwe manieren om verbazende moves te doen met de heavy. Met de gloves of running quickly kan je ook al enkele mooie moves doen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
skndd schreef op zondag 21 november 2010 @ 21:25:
[...]

Ook al zou een teammate van je dat zien, 1 procent is 0.4 seconden. Dus zodra jij iemand healt, en hij de tijd neemt om naar jouw ubercharge te kijken, zou die 0.4 seconden al over zijn (dus ook al had je in een onwaarschijnlijk geval écht 99% ipv 100% uber, dan zou het toch binnen 0.4 seconden 100% worden) Onmogelijk dus dat dat verwarring veroorzaakt :P
LUH-3417 schreef op zondag 21 november 2010 @ 21:34:
Dan ben je niet bekend met Shabba's stijl van medic spelen. Die concentreert zich voornamelijk op het in paniek en gillend rondrennen als een klein meisje met 99% uber, terwijl TonyGappa de andere kant van de map in springt en vraagt waarom Shabba niet ubert.
Dat dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TheJVH schreef op zondag 21 november 2010 @ 22:55:
Ik doe het ook vaak, vooral in combinatie met de running gloves.

Ook handig om op een CP te droppen als je hem gaat cappen zodat je medic die kan pakken. Helaas ook al vaak gebeurd dat een vijandige scout hem jat |:(

[ Voor 21% gewijzigd door frickY op 22-11-2010 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-09 08:26
LUH-3417 schreef op zondag 21 november 2010 @ 21:34:
Is toch leuk :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
frickY schreef op maandag 22 november 2010 @ 11:23:
[...]

Ik doe het ook vaak, vooral in combinatie met de running gloves.

Ook handig om op een CP te droppen als je hem gaat cappen zodat je medic die kan pakken. Helaas ook al vaak gebeurd dat een vijandige scout hem jat |:(
Het gebeurt me ook wel eens dat ik weg aan het rennen ben, m'n broodje voor me drop in een friendly soldier die 5 HP mist omdat hij toevallig net om het hoekje kwam.

Ook leuk als vijandige scouts hem voor je wegnemen, dan zie je ze met dit gezicht wegrennen:
Afbeeldingslocatie: http://th245.photobucket.com/albums/gg74/Gorxlor/th_trollface.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Descriptor
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 23-02-2024
TheJVH schreef op maandag 22 november 2010 @ 12:40:
[...]

Het gebeurt me ook wel eens dat ik weg aan het rennen ben, m'n broodje voor me drop in een friendly soldier die 5 HP mist omdat hij toevallig net om het hoekje kwam.

Ook leuk als vijandige scouts hem voor je wegnemen, dan zie je ze met dit gezicht wegrennen:
[afbeelding]
heavy: OOOHNOOOOOOOOO IES NOT POSSIBLE

Ik weet niet of valve trouwens de drop rate heeft aangepast van de hats, maar ik kreeg 2 weken gelden de tyrolean en gister avond een hotrod :), maar ik heb ze allebei al (vintages) :)

Winners never cheat, Cheaters never win

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Doe mij die hotrod bitte :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!
de gasten op het steamforum willen allemaal dat drop limit verhoogt of uitgezet gaat worden.
van mij mag die ook verdubbeld worden, maar niet helemaal verdwijnen zoals voorheen ;)

deze week heb ik iedere dag wel een item gehad ;) voorheen had ik vrijdag al me limiet gehaald ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daniëlpunt
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

daniëlpunt

monkey's gone to heaven

Descriptor schreef op maandag 22 november 2010 @ 13:20:
[...]

heavy: OOOHNOOOOOOOOO IES NOT POSSIBLE

Ik weet niet of valve trouwens de drop rate heeft aangepast van de hats, maar ik kreeg 2 weken gelden de tyrolean en gister avond een hotrod :), maar ik heb ze allebei al (vintages) :)
ik kreeg vorige week ook mijn eerste hat en eergister weer een :) eerst the Hound Dog en daarna een Ye Olde Baker Boy :D

de Tyrolean wil ik wel met je ruilen voor die Hound Dog (met goude paint, dus Johnny Bravo hat) of de Handymans Handle voor de Pyro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skndd

skndd

aka skeej

Verwijderd schreef op zondag 21 november 2010 @ 22:26:
Gebeurd bij ons ook, soms denk je uber te hebben dus push je in. Die halve seconde kan het verschil maken tussen wel of geen counter uber van de tegenstander.
Logisch dat jullie op zoek zijn naar een nieuwe medic dan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Descriptor
CIPHER, kom dan eens online kerel ;)
daniëlpunt schreef op maandag 22 november 2010 @ 14:31:
[...]
ik kreeg vorige week ook mijn eerste hat en eergister weer een :) eerst the Hound Dog en daarna een Ye Olde Baker Boy :D

de Tyrolean wil ik wel met je ruilen voor die Hound Dog (met goude paint, dus Johnny Bravo hat) of de Handymans Handle voor de Pyro.
Die tyrolean heb ik inmiddels al getrade voor een bombing run 2 weken geleden. Die hotrod is er nog steeds. Die handle wil ik mischien er wel voor hebben, moet nog even kijken welke hats ik nog zoek. Link naar m'n backpack.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteren mijn vintage modest pile of hat we getrade voor een demoman fro (wit) en Soldier Viking hat (Zwart)
op zich wel een leuke deal.

Daarnaast was het jammer dat de reguliers niet op de GoT server zaten. Want het niveau lag gisteren echt ver onder de maat. 42 kills en 4 deads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeenAngst
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 07-09 22:48
Daarnaast was het jammer dat de reguliers niet op de GoT server zaten. Want het niveau lag gisteren echt ver onder de maat. 42 kills en 4 deads
Inderdaad, Als ik het ook goed doe is er wel wat mis met het niveau ;)

It is hard to fail, But it is worse never to have tried to succeed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
Pykow schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 09:53:
Daarnaast was het jammer dat de reguliers niet op de GoT server zaten.
Tsja, sorry, sommige mensen hebben WEL clanmatches :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
Maar Pykow is sowieso al heel slecht, als hij dan zo'n score haalt, dan moet het niveau wel gigantisch laag liggen.

Inkoppertje.

Vanaf nu lekker pokeren met de Heavy :D .

@Shabba: _O-

[ Voor 4% gewijzigd door TheJVH op 23-11-2010 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noeandee
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 02-05 17:57
Wie wil er snoepjes uit mijn auto halen..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 02-09 19:59

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Noeandee schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 14:03:
Wie wil er snoepjes uit mijn auto halen..?
Context?

Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@shabba

Telt lobby matches ook mee :( haha

@ killzone
Zolang gamen gezellig blijft, dan is het toch niet erg ;) ik hoef niet altijd 1ste te zijn.
ik ben allang blij met een ratio van 2.0 gemiddeld op een public server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waster
Wat een bait van killzone en alsnog trapt pykow erin :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waster schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 16:00:
Wat een bait van killzone en alsnog trapt pykow erin :F
Killzone is gewoon jaloers dat pykow veel beter is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-09 08:26
Pykow schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 09:53:

Niveau van jou was idd erg laag, om mij kanker te wensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17:57
Dat was waarschijnlijk figuurlijk bedoeld, het hoeft niet perse kanker te zijn, andere vreselijke ziektes mogen ook. ;)

edit: ik was de knipoog vergeten

[ Voor 18% gewijzigd door MrAngry op 23-11-2010 18:50 ]

Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waster
Nu begrijp ik wel waarom de server leeg blijft _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Accident
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-01-2024

Accident

's Happen

Vind kutbo of kutspy al op het randje :-(

* Accident geeft Cabo een knuffel :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MrAngry schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 18:07:
andere vreselijke ziektes mogen ook. ;)
Ondanks dat we (dit soort) gescheld niet op de server willen hebben vond ik dit wel een erg geslaagde opmerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Cabo schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 17:37:
[...]

Niveau van jou was idd erg laag, om mij kanker te wensen.
sja maar dat komt omdat je steeds arrogant bezig was ;)

[ Voor 16% gewijzigd door Pykow op 23-11-2010 19:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Cabo arrogant :?
Juist de meest bescheiden Antilliaan die ik ken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 30-08-2018

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Ik vind dat die dangeresque glasses i.c.m. Hustler's hallmark er echt schitterend uitziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die freelance police badge "license to maim" mag er ook wel wezen.

Enige wat ik nog echt mis is Sam's hat. Maar misschien komt Sam ook nog een keer op bezoek in de inventory.

TF2 GoT http://www.teamfortress.eu

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Krijg je overigens een tweede lugermorph als je die al had via de aankoop van Sam & Max?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jazeker, je krijgt samen met de badge ook een extra lugermorph erbij. Enige verschil is dat je oude lugermorph nu blauw (vintage) is en de nieuwe geel.

Er zitten trouwens een hoop dialogen bij van de characters. Zelfs na een paar uur hoor je af en toe nog steeds nieuwe.
Telltale aimed to make the game dialog-centric between the four featured characters. To that end, they created a large amount of dialog for each character and possible interactions between the characters; according to Jake Rodkin, Telltale's graphic designer, they wrote more lines of dialog for the game than a typical Sam & Max adventure episode. Telltale always wanted to respect the original characters and worked with the individual creators and studios to improve the lines; they previously had gotten similar input from Matt Chapman for Strong Bad, while Jerry Holkins was extremely helpful to refine Tycho's character based on Telltale's draft dialog. The developers also wanted to avoid any forced interactions, and instead developed what they felt were natural relationships: Tycho dislikes Strong Bad while getting along well with Max, while the Heavy will look upon Strong Bad as a tiny Heavy. The characters are also written to be somewhat cognizant of their nature; according to Rodkin, Tycho and Strong Bad are aware of their video game nature, while Max is ambiguous and the Heavy remains blissfully unaware of his death-and-respawning cycle, simply attributing his memories of dying over and over again as dreams.
Mooie Strongbad quote:

(To Heavy) "I could always join your team of ruthless killers and lame hat-wearers and watch you get grenaded by eight-year-olds."

[ Voor 5% gewijzigd door CapTVK op 24-11-2010 10:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waster
Krijg je alsnog de bunny ears als je hem koopt?
:p

[ Voor 4% gewijzigd door Waster op 24-11-2010 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Descriptor
Waster schreef op woensdag 24 november 2010 @ 11:54:
Krijg je alsnog de bunny ears als je hem koopt?
:p
Dan moet je tegen max een 1on1 battle spelen, zodra hij bijna geen geld meer heeft zal hij je uitdagen om russian roullet te gaan spelen met de lugermorph. Als je wint , schiet hij zichzelf neer en kan je z'n konijnen hoofd gebruiken in TF2. Als je verliest.... dan fail je gewoon.

Ik moet nu alleen nog die bril van strongbad en dan heb ik alles :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Descriptor schreef op woensdag 24 november 2010 @ 12:47:
[...]

Dan moet je tegen max een 1on1 battle spelen, zodra hij bijna geen geld meer heeft zal hij je uitdagen om russian roullet te gaan spelen met de lugermorph. Als je wint , schiet hij zichzelf neer en kan je z'n konijnen hoofd gebruiken in TF2. Als je verliest.... dan fail je gewoon.

Lol hoe kom je daarbij, ik heb vanmorge 1 vs 1 gespeeld tegen max hij had maar 1,500 en ik 45,000 en hij ging all in met pair of aces ;) en ik had two pair met 3 en 4 ;p

ik moet max items en dat horloge nog hebben

[ Voor 3% gewijzigd door Pykow op 24-11-2010 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waster
Descriptor schreef op woensdag 24 november 2010 @ 12:47:
[...]

Grapje? Ik kan er niks over vinden. Ik moet die bunny ears hebben namelijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DNB
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 28-08 01:55

DNB

Waster schreef op woensdag 24 november 2010 @ 13:26:
[...]

Descriptor liegt nooit. Toch?

Je mag de mijne wel hebben: €250 of 3 willekeurige unusuals. :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Descriptor
Waster schreef op woensdag 24 november 2010 @ 13:26:
[...]

DeNeusbeer schreef op woensdag 24 november 2010 @ 15:37:
[...]

Descriptor liegt nooit. Toch?

Afbeeldingslocatie: http://th245.photobucket.com/albums/gg74/Gorxlor/th_trollface.png

* Descriptor moest hard lachen. Mensen die me opeens op steam aanspreken: huh? hoe krijg je die hat wtf!?!?@$#!

Die sam max kan je echt alleen gekregen hebben met die actie van de sam & max episode pack.
Mensen vragen er gemiddeld 4 hats voor, of een unusual maar dan moet deze wel weer aan extreme eisen voldoen. Ik heb de hat zelf helaas niet, ik vindt em opzich wel leuk om te hebben , maar ik ga er geen 4 hats voor geven.

Ik heb net alle 5 de wapens gehad en even getest. Korte balans:

The Lugermorph
Net als de (vintage) Lugermorph is deze allen te gebruiken voor de scout en engineer. Het is een reskin van hun orginele pistol

License to Aim
Deze badge is voor alle klasses (let wel op dat deze bij de sniper vrijwel niet te zien is, dit geld ook voor alle andere badges. Deze verdwijnen achter het zakje op z'n schouder. Deze badge in combinatie met de hound dog maakt de heavy een vette smeris met een grote gun 8)

The Iron Curtain
Orginele minigun van TFC van de heavy. Alleen te gebruiken door de heavy (duh!), en is een reskin van sascha.

The Enthusiast's Timepiece
Reskin van de standaard spy watch. Cloak loopt dus leeg naarmate je cloackt, dus vergis je hier niet in tijdens het equippen.

Dangeresque, too?
Strongbad's brill welke alleen te gebruiken is door de demoman. In combinatie met de hustler's hallmark zoals simon verhoeven al zei, ziet dit er vet uit. Helaas is de bril wel bugged, omdat deze door de hat heen steekt.

De dealers visor heeft iedereen die em gepreorderd heeft direct gekregen en is alleen voor de heavy.

* Descriptor liegt af en toe wel eens ;)

• iLevi
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 07-07 13:48
Simon Verhoeven schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 21:03:
Ik vind dat die dangeresque glasses i.c.m. Hustler's hallmark er echt schitterend uitziet.
Ideale pimp.
Ik moet ook maar eens op de GoT server komen spelen. :)

• rinusnl

Verwijderd

Onze game word vanavond gecast door TF2TV.
Het begint om 20:00, kom gezellig kijken.
Houd #TF2TV op Quakenet (irc) in de gaten voor stv/mumble en stream informatie.

Het gaat dus om deze match.
http://etf2l.org/matches/23829/

• Shabbaman
Nou, dan hoop ik dat jullie nu wel weten hoe je B moet cappen.

Verwijderd

Shabbaman schreef op donderdag 25 november 2010 @ 15:54:
Nou, dan hoop ik dat jullie nu wel weten hoe je B moet cappen.
Nope, geen idee hoe dat moet.

• Shabbaman
Nou, je kan ook altijd A sneller cappen dan de tegenstander ;)

...while the Heavy will look upon Strong Bad as a tiny Heavy...
O+ Game misschien toch maar eens kopen.

• MrAngry
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17:57
Dus, wat is de match geworden?

Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef

Verwijderd

6-0 voor de Tweakers, sorry dat er geen Cast was voor de mensen die het ook maar probeerden, boze mails mogen naar Enef

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02-09 23:21

PromoX

Flying solo

Ik heb even de bezem door het topic gehaald.

Dingetjes die er onderling spelen praat je maar uit buiten dit topic om. Dit topic hiervoor misbruiken is niet de bedoeling.

And I'm the only one and I walk alone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Verwijderd schreef op donderdag 25 november 2010 @ 22:24:
[...]

6-0 voor de Tweakers, sorry dat er geen Cast was voor de mensen die het ook maar probeerden, boze mails mogen naar Enef
Wasleuk, volgende match tegen FB proberen? :D

Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaCio
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 24-08 03:27
DeNeusbeer schreef op woensdag 24 november 2010 @ 15:37:
Het erge is nog dat als jij je max hat te koop zet of verruilt voor een goeie unusual en die te koop zet je zo 150-250 euro binnen kan slepen :X
kKaltUu schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 10:44:
[...]

Wasleuk, volgende match tegen FB proberen? :D
FB green? Als we dezelfde maps doen gaat onze sentry placement carryen. :+

spoiler:
Op gravel een sentry op A en een op B, en beide punten verdedigen vanuit de connector. Op freight de sentry tussen het treinspoor en die ijzeren plaat wurmen en hem door dat gat alles laten mollen. Als we dan punt 2 hebben gecapped je sentry slopen en de tegenstander rollen met revenge crits.

[ Voor 46% gewijzigd door RaCio op 26-11-2010 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Over match gesproken, hoe is de officiele ETF2L match met het Valve team gegaan? Ik zag dat Arie van FB erin zat.

In ander nieuws, een van de beste GMOD TF2 films. Spy Fiction

YouTube: Kanaal van silveusj

[ Voor 34% gewijzigd door CapTVK op 26-11-2010 20:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CapTVK schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 20:11:
Over match gesproken, hoe is de officiele ETF2L match met het Valve team gegaan? Ik zag dat Arie van FB erin zat.

In ander nieuws, een van de beste GMOD TF2 films. Spy Fiction

YouTube: Kanaal van silveusj
Erg leuk gemaakt.
Ik heb alleen de eerste map meegekeken, daarna werden naar verluid een aantal spelers ge ddos'ed, toen vond ik het weer welletjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
RaCio schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 11:13:
spoiler:
Op gravel een sentry op A en een op B, en beide punten verdedigen vanuit de connector. Op freight de sentry tussen het treinspoor en die ijzeren plaat wurmen en hem door dat gat alles laten mollen. Als we dan punt 2 hebben gecapped je sentry slopen en de tegenstander rollen met revenge crits.
CONNECTORRRRR!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asskicker
  • Laatst online: 19-08 17:38
Een sentry op A en B zetten lijkt me wel leuk, moeten we eens proberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanuit de connector gravel verdedigen gaat zo hard falen. Alleen A verdedigen met een sentry is wel goed te doen.

edit:

rofl, bod van 75 euro op mijn soldier medal: http://www.buytf2items.co...al-2497&auction_id=100084

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2010 20:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waster
Verwijderd schreef op zaterdag 27 november 2010 @ 19:49:
Vanuit de connector gravel verdedigen gaat zo hard falen. Alleen A verdedigen met een sentry is wel goed te doen.
Ik kan me een match/mix herinneren tegen idk? met kritkrieg op defense die uit connector verdedigde. Het hielp niet echt dat niemand connector in de gaten hield _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 27 november 2010 @ 19:49:

edit:

rofl, bod van 75 euro op mijn soldier medal: http://www.buytf2items.co...al-2497&auction_id=100084
Als het klopt staat ie nu op €572 met een bidding war tussen een zekere william123 en btmd. Of iemand is aan het dollen of iemand is echt bereid dat te betalen. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
CapTVK schreef op zondag 28 november 2010 @ 11:22:
[...]

Als het klopt staat ie nu op €572 met een bidding war tussen een zekere william123 en btmd. Of iemand is aan het dollen of iemand is echt bereid dat te betalen. 8)7
Dit is echt te triest voor woorden 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZanielGa
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 21:57
CapTVK schreef op zondag 28 november 2010 @ 11:22:
[...]

Nou, als ik dit zit zitten ze te dollen
btmd (0) 522.00 EUR 27 Nov. 2010 18:39:23
btmd (0) 505.00 EUR 27 Nov. 2010 18:39:18
Weinig mensen die zichzelf overbieden volgens mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Denk dat er inderdaad iemand gewoon loopt te kloten :(. Dit kan nooit serieus zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bwerg
  • Niet online

bwerg

Internettrol

Verwijderd schreef op zondag 28 november 2010 @ 19:22:
Denk dat er inderdaad iemand gewoon loopt te kloten :(. Dit kan nooit serieus zijn :P
...zegt iemand die een TF2-item voor 75 euro te koop zet. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je laat het ons wel weten op 1 dec als de veiling is gesloten hoop ik? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bwerg schreef op zondag 28 november 2010 @ 21:55:
[...]

...zegt iemand die een TF2-item voor 75 euro te koop zet. :+
Ik kreeg @ #tf2.trade een direct bod van 50,- ervoor. Dus het is echt niet onmogelijk hoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nog nooit iets op Marktplaats gezet zeker?
Bieden is makkelijk; je roept gewoon wat.
Het daadwerkelijk krijgen is een heel ander verhaal. Maar succes.
En vergeet de kosten voor Gift Wrap niet door te berekenen :p

[ Voor 17% gewijzigd door frickY op 28-11-2010 23:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Er is een gast in brazilie die in een maand 650 crates heeft geopend. Dat is 650 keys uit de store, 650x €2,49=1618,50!

Ik denk dat iemand loopt te dollen, maar........het zou best kunnen dat er iemand in de wereld gek genoeg is om zoveel geld voor zoiets te betalen.

[ Voor 7% gewijzigd door CapTVK op 29-11-2010 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeenAngst
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 07-09 22:48
CapTVK schreef op maandag 29 november 2010 @ 10:52:
Er is een gast in brazilie die in een maand 650 crates heeft geopend. Dat is 650 keys uit de store, 650x €2,49=1618,50!

Ik denk dat iemand loopt te dollen, maar........het zou best kunnen dat er iemand in de wereld gek genoeg is om zoveel geld voor zoiets te betalen.
Je moet het er maar voor over hebben he.

Mijn lijkt het zelf vrij onwaarschijnlijk maar goed.

It is hard to fail, But it is worse never to have tried to succeed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
CapTVK schreef op maandag 29 november 2010 @ 10:52:
Dat is 650 keys uit de store, 650x €2,49=1618,50!
Hij kan toch ook keys geruild hebben? Volgens mij zijn er mensen die keys kopen en dan vervolgens ruilen voor hats. En die hats komen dan weer uit zo'n crate. Maar goed, hij zal er wel wat geld in hebben zitten ja...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Check de link, het is een google autotranslate uit het portugees maar die gast heeft daadwerkelijk al dat geld besteed aan keys.

Wie trouwens voor de lol wil weten wat z'n backpack kan waard zijn. Check deze link eens 8)

http://spideyworks.com/backpack/index.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die beweerd dat m'n Vintage level 100 Cloak 'n Dagger maar $3.48 waard is.. maar die komma staat natuurlijk verkeerd :+ Holy Mackerel zou $19,96 moeten doen, maar lijkt me dan weer veel.
Desondanks wel geinig.

[ Voor 32% gewijzigd door frickY op 29-11-2010 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iLevi
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 07-07 13:48
DrumandBass schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 16:49:
Is er een mogelijkheid om de trade invite uit te schakelen, het is nogal vervelend!
Ik had gehoopt dat het traden nu wat minder was geworden maar, de helft van de mensen zit nog in een server te traden... :/
Niet gezien of iemand er op had geantwoord; maar die is er bij multiplayer>advanced options

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

CapTVK schreef op maandag 29 november 2010 @ 14:10:
Check de link, het is een google autotranslate uit het portugees maar die gast heeft daadwerkelijk al dat geld besteed aan keys.

Wie trouwens voor de lol wil weten wat z'n backpack kan waard zijn. Check deze link eens 8)

http://spideyworks.com/backpack/index.php
Wow, die van Descriptor:
Total Backpack Value: $830.87
En die van mij:
Total Backpack Value: $674.74

Alhoewel dit sterk overdreven is, anders zou ik best m'n steamaccount van de hand doen :')

Pagina: 1 ... 5 ... 37 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
De gegevens van de tweakers server kun je hier vinden. Vragen hierover kunnen dus achterwege gelaten worden!

Het verhandelen van items is hier niet toegestaan.