[Multi] Team Fortress 2, deel 16 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 36 37 Laatste
Acties:
  • 119.412 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14:08
Vroeger, back in the days, toen de mannen van staal en de boten van hout waren, toen werd in-game voicechat veelvuldig gebruikt. Ook op veel andere pubs werd er veelvuldig zinnige en onzinnige details gecommuniceerd. En toen kwam seizoen 2 van de ETF2L en installeerde iedereen die zijn spam in de buurt van de tegenstander terecht kon laten komen Mumble. Dus als je denkt dat er weinig via voicechat gecommuniceerd wordt, dan is de kans groot dat er ergens anders op de wereld een volle Mumble-server te vinden is.

Eerlijk gezegd vind ik het onbegrijpelijk dat er mensen zijn die dit spel zonder voicechat denken te kunnen spelen. Niet alleen is het onmogelijk om ook maar iets met je team af te stemmen, multiplayer-spellen zijn ook een sociaal gebeuren. Ik ben het aan mijn stand verplicht om sommige vervelende haxsnipermannetjes uit te schelden en me te laten uitlachen als ik weer eens geheadshot wordt. Lang leve de mumble.

Ik vind het niet onbegrijpelijk dat je je irriteert aan het commentaar van sommige debielen die de voicechat gebruiken. Hoe groot de onzin die ze uitkramen ook is, vaak zit er wel een kern van waarheid in. Als iemand roept dat er iemand medic moet gaan, dan zou het natuurlijk zomaar kunnen dat dat is omdat je team geen medic heeft, maar wel 4 snipers, 3 spies en 3 pyro's. In zo'n geval is het niet heel ongebruikelijk dat de ene speler die wel een fatsoenlijke class heeft gekozen de rest van het team verbaal stimuleert om eens op te houden met sucken en eens iets nuttigs te gaan doen.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teutates
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 15-05-2024
Cabo schreef op maandag 25 juli 2011 @ 00:09:
[...]

:N Je kan de engie killen en de sentry sappen...

@Teutates, wat is je ingame naam?

teutates1989
[...]

Als je beetje serieuze speler bent, maak je gebruik van voicechat. Het is spel is voor mij bijna onspeelbaar zonder voicechat. Hoe wil je anders informeren wat er gebeurd die andere teamleden niet zien? "Demo @ spawn", is maar een voorbeeld.
Zal er bij mij ook aan liggen aan mijn speelstijl.
Ik offer mezelf zonder problemen op om teamgenoten te blussen/ te healen en indien ik geen kans krijg omzelf terug te trekken spring ik zonder problemen richting de vijand om misschien wat damage tedoen zodat misschien mijn teamgenoten hun afkunnen maken.

Punt is... ik ga vaak dood :P voordeel van dood is dat je ook teamgenoten kan mee praten.
Bovendien typ ik vrij snel :) en is typen veel duidelijker om het bericht over tekrijgen en hoe dan geen rekening te houden met dialect/accent/duidelijkheid stem.

BTW:gisteren riep iemand spy over de voicechat zonder locatie/wie in gevaar was..... redelijk lachwekkend om aan te horen (aangezien mensen de standaard commandos niks vinden) :+
VyperX schreef op maandag 25 juli 2011 @ 09:06:
Ik heb gisteren sinds tijden weer eens wat TF2 gespeeld, volgens mij op een LethalZone server. Ik was lekker aan het mediccen, en gebruikte de voicechat om hier en daar aan te geven als we bijna geflanked werden. Gelukkig dat een paar mensen daar telkens goed op reageerden (waarbij ik hun natuurlijk ook met heals ondersteunde), waardoor we de potjes vrij makkelijk wonnen. Uiteindelijk nog een paar complimenten gehad voor het goede werk. :+
Gisteren ging ik op een server waar een clan dacht dat ze helemaal l33d waren omdat ze een aantal free to play players konden afmaken en vernederen.... ik en een buddy hebben met wat simpele textberichten naar ons team het tij kunnen keren. en onze team duidelijk te maken waar het handigste is om te verdedigen en wat het handigste strategie was

Ik vind het onbegrijpelijk dat mensen zonder text messages kunnen op tf2 :+

Zal hem nog wel een paar keer aanhouden in de got server kijken of er boeiends mee gedaan word en anders zet ik hem gewoon weer standaard uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
Volgens mij is er niemand die beweert dat je met textchat je team geen aanwijzingen kan geven. Je moet alleen wel dood zijn om te kunnen typen, dus hoe zinnig is het dan? En ja, je kan ook wel typen als je niet dood bent, maar dan ben je:

a. waarschijnlijk behoorlijk snel dood
b. niet aan het fraggen

Dus:

c. kansloos bezig

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je kan een aantal quickkeys opzetten met voicecommands ("go left", "moveup", "sentry ahead" etc...) of specifieke teksten met say_team . Zelf heb ik thanks, spy en sentry ahead aan mijn Z,X,C toetsen gebonden. Dat zijn zo'n beetje de belangrijkste voicecommands.

Maar voice gebruiken is meestal sneller als je iets wil coördineren.

[ Voor 7% gewijzigd door CapTVK op 25-07-2011 11:15 ]

TF2 GoT http://www.teamfortress.eu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 366160

Voice chat = WIN tbh!

Als medic toch:

übers deftig kunnen timen zodat de dps'er tenminste tijd krijgt om eerst te herladen (soldier/demo), of een heavy wat ammo te laten oprapen voor de rape, want een klik klik klik van een geüberde heavy is toch wel de grootste faal ooit :-)!

Mensen kunnen waarschuwen voor spies, de persoon die ik aan het healen was als ik zelf gestabt wordt of anderen als ik de spy m'n buddy zie stabben!

Reporteren van geplaatste sentries!

Reporteren van een pyro of scout die ik achter me zie lopen!

Zeggen tegen Cabo dat ie na iedere heal die hij krijgt als spy of sniper moet stoppen met elke keer irritant "Dank u" te zeggen ondanks ik het wel appreciër ;-)!

Er nog is op wijzen dat de cart weldegelijk geduwd moet worden!

Er nog is op wijzen dat we met 4 snipers en 4 spies en 4 engineers in het team het echt niet gaan halen!

En uiteraard eens lachen of whinen wat er nu eenmaal bijhoort als bepaalde situaties zich voordoen!

Zeker -25% niveau zonder deftige communicatie!

En dan hoor ik zelfs dat er hier mensen zonder geluid spelen, moest ik dat doen sterf ik waarschijnlijk nog 30% meer aan allerhande shit die ik auditief als bedreiging op voorhand kan horen links rechts of achter me!

mvg. CX

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb 'Need a dispenser!' gebind aan mijn n-toets. Een team kan nooit voldoende dispensers hebben, aangezien meer dispensers betekent meer crits. Veel mensen weten dat niet eens...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 26-04 13:57

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

RaCio schreef op maandag 25 juli 2011 @ 02:37:
Cabo is de beste reden om voicechat aan te hebben
Dit is absoluut waar, als er een pyro achter hem aanzit, zit hij te gillen als een klein meisje.

Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 03-06 00:01

g0tanks

Moderator CSA
LUH-3417 schreef op maandag 25 juli 2011 @ 11:33:
Ik heb 'Need a dispenser!' gebind aan mijn n-toets. Een team kan nooit voldoende dispensers hebben, aangezien meer dispensers betekent meer crits. Veel mensen weten dat niet eens...
Ik aan mijn h-toets en samen met F5 voor screenshots zijn dat de enige twee toetsen die ik ooit gebind heb. :p

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

g0tanks schreef op maandag 25 juli 2011 @ 11:50:
[...]

Ik aan mijn h-toets en samen met F5 voor screenshots zijn dat de enige twee toetsen die ik ooit gebind heb. :p
Je vergeet je aimbot.

Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 159816

LUH-3417 schreef op maandag 25 juli 2011 @ 11:33:
Dit is een feit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
I'm a Persian Persuader Demoman and approve of this message. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• okkiwokki
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 25-05 13:44
Nooit geweten (is dit nog ergens terug te vinden)? Maar elke engy heeft wel een disp staan als hij niet compleet achterlijk is, is hij dit wel trekt hij zich toch niks aan van de need a dispenser.

Gisteren weer eens dikke pret gehad met DR. Ook leuk als je een pyro techenkomt die wel spycheckt maar je DR niet door heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Nu online

Bezulba

Formerly known as Eendje

ik trek me ook nooit wat aan van de "need dispenser here" ten eerste, ik heb geen idee waar HERE is, en ten tweede ik heb er al 1tje staan. stop bothering me.

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voor het geval dat. De "Need a dispenser here" is een oude a TF2 grap. Uit de tijd dat je nog onbeperkt voicecommands kon lopen spammen (meestal met scout). Team Roomba met z'n TF2 grief video's uit de begintijd is een van de meer bekende.

En nee, meer dispensers geven geen verhoogde crit kans. Maar op een goede plek kunnen ze wel de rest van je team helpen om ammo en health te krijgen.

For the record: team Roomba style griefing kan je een kick & ban opleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ah... flauw hoor, Captvk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sorry :( Krijg altijd een beetje schuld gevoel van mensen in de maling nemen. Bovendien, "need a dispenser here" heb ik al vaak genoeg gezien en gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
Bezulba schreef op maandag 25 juli 2011 @ 12:41:
ik trek me ook nooit wat aan van de "need dispenser here" ten eerste, ik heb geen idee waar HERE is, en ten tweede ik heb er al 1tje staan. stop bothering me.
Oh, episch...
CapTVK schreef op maandag 25 juli 2011 @ 13:01:
Uit de tijd dat je nog onbeperkt voicecommands kon lopen spammen (meestal met scout).
Handmatig kan je nog steeds onbeperkt spammen. Ik heb het aan alt gebind sinds autoreload bestaat, en aangezien herladen toch al een automatisme was is voicespam dat ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17:00
Valve is trouwens weer een ARG begonnen, ben benieuwd wat ze gaan aankondigen.
http://www.reddit.com/r/g...maybe_from_valve_heres_a/

Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

CapTVK schreef op maandag 25 juli 2011 @ 13:01:
Voor het geval dat. De "Need a dispenser here" is een oude a TF2 grap. Uit de tijd dat je nog onbeperkt voicecommands kon lopen spammen (meestal met scout). Team Roomba met z'n TF2 grief video's uit de begintijd is een van de meer bekende.

En nee, meer dispensers geven geen verhoogde crit kans. Maar op een goede plek kunnen ze wel de rest van je team helpen om ammo en health te krijgen.

For the record: team Roomba style griefing kan je een kick & ban opleveren.
Hallo, kan jij bewijzen dat een dispenser je critkans NIET verhoogt? wat LUH zegt is gewoon de waarheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15:03

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

kKaltUu schreef op maandag 25 juli 2011 @ 14:10:
[...]

Hallo, kan jij bewijzen dat een dispenser je critkans NIET verhoogt? wat LUH zegt is gewoon de waarheid.
Dat, plus dat je met een broken Demoman bottle ook een verhoogde kans hebt op crits. Die 2 samen zorgen er eigenlijk wel voor dat je continu aan het critten bent.

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kKaltUu schreef op maandag 25 juli 2011 @ 14:10:
[...]

Ja dat kan ik ;) YouTube: ‪TF2 Tactics: Critical Hit Rate‬‏ - YouTube
Crit kans is gebaseerd op aantal damage die je doet per leven.
hoe meer damage hoe groter de kans op een crit rocket,sticky etc.
Daarnaast varieert het per wapen maar werkt het allemaal op de zelfde manier.

Ik ben de bron van de rekensom kwijt maar het was iets in deze richting:
kijk even naar de soldier:

Base damage = 90 Damage
De crit rate gaat uit van de Base Damage van 90. (2% van 90 = 1.8)
je hebt 20 rockets geladen en 4 rockets klaar om te schieten.
van de 4 rockets krijg je in de meeste gevallen maar 1 crit. soms kan je er 2 achter elkaar krijgen. (daarom moet je hiervan de helft pakken 2 dus)
dus wat krijg je dan met een Crit rate van 2%.
20 rockers (magazijn) + 2 geladen = 22. 2% van 90 Damage is 1.8.
22 x 1.8 = rocket 39.6 is een Critical hit.
Als het goed is was dit de rekensom

Raket 40 was in het filmpje een crit kom ik net achter.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Pykow schreef op maandag 25 juli 2011 @ 15:28:
[...]

Ik ben de bron van de rekensom kwijt maar het was iets in deze richting:
kijk even naar de soldier:

Base damage = 90 Damage
van de 4 rockets krijg je in de meeste gevallen maar 1 crit. soms kan je er 2 achter elkaar krijgen. (daarom moet je hiervan de helft pakken 2 dus)

Raket 40 was in het filmpje een crit kom ik net achter.
Ow wauw :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry

Base damage = 90 Damage
You win teh prize!1

Acties:
  • 0 Henk 'm!
en dat is ?

Ja Dispenser laat een speler langer leven > Dus meer damage > Dus meer kans op een crit.
Maar dan nog is het gebaseerd op de Damage ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Pykow schreef op maandag 25 juli 2011 @ 16:54:
[...]

en dat is ?

Ja Dispenser laat een speler langer leven > Dus meer damage > Dus meer kans op een crit.
Maar dan nog is het gebaseerd op de Damage ;)
Wauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
Wel, we hadden een sarcasme detector, maar dat is speciaal gewijzigd naar een slabbertje zodat je verzorgers niet je shirtje hoeven te wassen nadat ze je gevoerd hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 03-06 21:15
Lol @ dat filmpje trouwens. Grafiekje laat zien dat de cap bij 12% zit, en die gast zegt doodleuk dat die op 10% zit :') .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 03-06 00:01

g0tanks

Moderator CSA
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/cK3Ri.png

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haas_nl
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 23-05 21:20
http://youtu.be/zOR3snVKW0E
Meer mijn style :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 13:35

Dreanor

Joene

Dat filmpje lijkt ongelooflijk in scene gezet. Je ziet op een gegeven moment als de teleporter op de spray gezet wordt, dat hij hem er naast sprayed en dat nog gaan de spelers met de rug naar hem toe staan.

Maar het wordt er wel 1 die ik wil proberen! 8)

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaCio
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 08-12-2024
[...]

Dat filmpje heeft geen test bij een dispenser gedaan, dus dat bewijst niks.

Als engi zie ik toch echt wel dat mensen meer gaan critten als ik mn dispenser goed plaats. En ik crit dan zelf ook vaker met mn wrench.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
Ik heb ook wel het idee dat ik meer crit als ik bruine bonen heb gegeten. Hebben meer mensen dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4ourty2
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Shabbaman schreef op maandag 25 juli 2011 @ 22:01:
Ik heb ook wel het idee dat ik meer crit als ik bruine bonen heb gegeten. Hebben meer mensen dat?
rofl toevallig ging ik vanavond best lekker... en heb ik idd bruine bonen gegeten. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 413152

Waarom zit iedereen mij lastig te vallen voor Bills Hat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bedoel je dat je op random servers "out of the blue" wordt benaderd door mensen die vragen naar je Bill's Hat?

Ieder geval: niet zomaar je bill's hat wegtraden aan wildvreemden!

[ Voor 24% gewijzigd door CapTVK op 26-07-2011 10:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solique
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 09-03 02:21

solique

Fire is all I need

Dat 'out of the blue' heb ik alleen met mijn lumbricus dat ik geregeld messages of invites erover krijg.

WoT - Steam - Last.fm - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mensen willen altijd mijn konijnenoren. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Pas viel iemand me lastig op de GoT server om mijn The Team Captain (ik was medic), echter dacht ik dat ik Pyro was en vertelde ik dus hoe ik aan mijn Old Guadelajara kwam.

Kwam er gelukkig wel achter dat ik verkeerd zat O-)

@kKaltUu, sorry, heb je toch wel gedaan :P

[ Voor 9% gewijzigd door Pimorez op 26-07-2011 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Pimorez schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 11:13:
Pas viel iemand me lastig op de GoT server om mijn The Team Captain (ik was medic), echter dacht ik dat ik Pyro was en vertelde ik dus hoe ik aan mijn Old Guadelajara kwam.

Kwam er gelukkig wel achter dat ik verkeerd zat O-)
Sorry voor het lastigvallen hoor 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

CapTVK schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 10:02:
Bedoel je dat je op random servers "out of the blue" wordt benaderd door mensen die vragen naar je Bill's Hat?

Ieder geval: niet zomaar je bill's hat wegtraden aan wildvreemden!
Ja, die mensen bedoel ik.. :p

Wat is daar dan zo speciaal aan (buiten zijn eventuele zeldzaamheid misschien?)? Dat is toch gewoon maar die hat die jee kreeg als je L4D2 preorderde?

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 413152 op 26-07-2011 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Anoniem: 413152 schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 11:44:
[...]

Ja, die mensen bedoel ik.. :p

Wat is daar dan zo speciaal aan (buiten zijn eventuele zeldzaamheid misschien?)? Dat is toch gewoon maar die hat die jee kreeg als je L4D2 preorderde?
Yup, maar vele hebben dat niet gedaan en zijn nu op een quest om alle hoedjes te verzamelen. Dus willen ze jouw hoedje ook hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAnthonyNL
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 15-05 11:20

TheAnthonyNL

PC Gamer

LUH-3417 schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 10:54:
Mensen willen altijd mijn konijnenoren. :(
Hehe :D , die vind ik zo cute. Wel jammer dat mensen hem van je willen hebben. Moet wel zeggen dat ik steeds vaker lees dat ze voor veel weggaan.

Add me on Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Time to make some money dan! :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bill's Hat, samen met Earbuds en Max's head zijn zo'n beetje de ingame trading currency. Als je iets meer wilt dan een gewone hat en je wilt een unusual dan betaal je meestal met deze. Daarom zijn ze zo "populair", al weten de meeste oorspronkelijke eigenaars dat waarschijnlijk zelf niet. Van die onwetendheid wordt vaak gebruikt gemaakt door voor een paar wapens/goedkope hat iemand van z'n bud/bill's hat af te helpen. Voor dezelfde reden zie je traders ook alle 24/32 servers afstruinen. Met item/profile scanners kan je snel zien wie en wat ze hebben, dan een trade request en een beetje babbelen om te zien of je hun Bill/Bud's kan krijgen.
  1. Find sucker owner with Bill's Hat/Buds
  2. Do a ripoff trade for aforementioned hat
  3. Profit!
P.S
Reken je zelf niet al te rijk. Bill's Hat gaat weg voor 4-5 keys (paypal ligt rond de $9-10).

[ Voor 5% gewijzigd door CapTVK op 26-07-2011 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
GAMEKINGZ schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 11:52:
[...]

Hehe :D , die vind ik zo cute. Wel jammer dat mensen hem van je willen hebben. Moet wel zeggen dat ik steeds vaker lees dat ze voor veel weggaan.
Ik geloof dat LUH en ik de enige Tweakers zijn die de oorspronkelijke Max hat hebben. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Neusbeer heeft ze ook, maar ik weet niet of hij die getrade heeft of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mensen met een soldier medal, die zijn pas baas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als je moe wordt van die invites, je kunt instellen dat óf alleen friends, óf alleen spelers in de huidige server je invites mogen sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat wordt er doorgaans voor die medals geboden? Ik heb het idee dat die dingen nauwelijks getrade worden omdat iedereen die hem heeft hem ook wilt houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAnthonyNL

TheAnthonyNL

PC Gamer

CapTVK schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 12:19:
[...]

Ik geloof dat LUH en ik de enige Tweakers zijn die de oorspronkelijke Max hat hebben. 8)
Hmm ok :D , das dan toch effe $50 paypal waard voor zon konijnenhoed weet je :D.

Jammer dat ik alleen slecht ben in het traden van items :s.
LUH-3417 schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 13:40:
Wat wordt er doorgaans voor die medals geboden? Ik heb het idee dat die dingen nauwelijks getrade worden omdat iedereen die hem heeft hem ook wilt houden.
Ehm deze zijn echt heel veel waard, dus als je er een hebt kan je hem houden of als je iets anders wilt veel $_$ voor vragen.

[ Voor 35% gewijzigd door TheAnthonyNL op 26-07-2011 14:10 ]

Add me on Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
GAMEKINGZ schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 14:09:

Jammer dat ik alleen slecht ben in het traden van items :s.
Je bent niet de enige, ik snap er ook geen ene klote van, maar het zal ook wel iets met tijdsinvesteringen te maken hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Of met het feit dat je gewoon, net zoals mij, een uurtje per dag het spel wilt spelen zonder al dat gedoe met die hoedjes enzo.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAnthonyNL

TheAnthonyNL

PC Gamer

Anoniem: 413152 schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 14:19:
Of met het feit dat je gewoon, net zoals mij, een uurtje per dag het spel wilt spelen zonder al dat gedoe met die hoedjes enzo.. :)
nee niet echt , want ik heb nogaal veel dubbele items , en tja die zijn allemaal te vinden na verloop van tijd :S. en om nou van die items betere te maken idk hoe.

Add me on Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10:41
Ingame in je loudout, onder "crafting" staat het één en ander hoe je iets moet maken. tf2crafting.com kan je ook kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAnthonyNL

TheAnthonyNL

PC Gamer

Cabo schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 14:23:
Ingame in je loudout, onder "crafting" staat het één en ander hoe je iets moet maken. tf2crafting.com kan je ook kijken.
Oh ja dat snap ik wel maar hoe ik deze items dan weer ruil tegen betere items, daar faal ik dan gewoon in. :(

Add me on Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10:41
Tja, dat is onderhandelen. Daar heb je ook tf2 trade servers voor. Maar houd mijzelf er niet mee bezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De juiste mensen zien op te sporen kost soms tijd ;)
ik heb Strange stickylauncher en Grenade launcher getrade tegen iemand voor 3 UBER update wapens.
om even aan te geven dat sticky 2.33 ref waard is en grenade 2 rec.

ook met iemand een duplicate hat gerolen tegen:
Knife,scattergun,pistol

5 nieuwe crates tegen Strange sandman + Strange Charge.
Traden is niet zo lastig je moet gewoon geduld hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hm... ik bied mijn vriendjes om teamfortress.be nu een hoedje per strange weapon, maar dan zet ik ze dus duidelijk niet af? Damn! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
Dat hangt er maar van af. Een willekeurig hoedje is ook niet meer waard dan twee refined.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Shabbaman schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 15:26:
Dat hangt er maar van af. Een willekeurig hoedje is ook niet meer waard dan twee refined.
Dat vind JIJ => Een ander persoon zal daar anders over denken !!

Dat is het mooie van onderhandelen : Je zal elke keer wat anders traden en elke keer meer of minder succes hebben ten opzichte van de laatste keer :)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!
nero355 schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 15:28:
[...]

Dat vind JIJ => Een ander persoon zal daar anders over denken !!

Dat is het mooie van onderhandelen : Je zal elke keer wat anders traden en elke keer meer of minder succes hebben ten opzichte van de laatste keer :)
Het zijn natuurlijk richt lijnen.
Hats als Footbal helmet, demoman Fro ,respectless rubber gloves zijn maar 2 refined waard.
als je er meer voor wilt betalen dan ben je slecht aan het traden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De prijzen voor strange weapons hangen af van de soort en of ze net nieuw zijn. Een strange bostonbasher of een sandman raak je aan de straatstenen niet kwijt. Een rocket launcher, Knife zijn al meer waard maar zelfs daar hoeft het niet veel te kosten als de hype eenmaal achter de rug is. Strange shotgun zie ik op trade servers langskomen voor 0,66 recl, Niet altijd maar wel af en toe.

Newsflash
http://scams.jessecar96.net/beta/

Ik denk dat een hoop casual players hier baat bij hebben. De kans dat je lukraak wordt aangesproken op je Bill´s of Buds is hiermee een stuk kleiner geworden.

[ Voor 21% gewijzigd door CapTVK op 26-07-2011 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
0,66 recl.. waarom dan niet gewoon "2 scrap" zeggen?

@LUH
Als je DM aan had staan kon ik je een Strange Paintrain aanbieden :+ Altijd binnen gelegen, is als nieuw.

[ Voor 12% gewijzigd door frickY op 26-07-2011 17:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
frickY schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 17:25:
0,66 recl.. waarom dan niet gewoon "2 scrap" zeggen?
Mijn fout, moet 0,66 ref zijn. Hopelijk heb ik niet een market crash veroorzaakt voor strange shotguns.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teutates
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 15-05-2024
CapTVK schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 17:28:
[...]

Mijn fout, moet 0,66 ref zijn. Hopelijk heb ik niet een market crash veroorzaakt voor strange shotguns.
hopelijk wel >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14:31

Compizfox

Bait for wenchmarks

Hoeveel is een Strange GRU dan ongeveer waard?

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asskicker
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 13-10-2024
Shabbaman schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 15:26:
Meeste craftable hoedjes zijn maar een ref + een rec waard ofzo hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Compizfox schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 18:38:
Hoeveel is een Strange GRU dan ongeveer waard?
Die moet je houden! Maakt heavy spelen weer leuker :D
Ik hem hem nu op de 93 kills B) Voor ik hem Strange kreeg heb ik nooit iemand gekilled met de GRU, doet veel te weinig damage.
Maar nu in combinatie met de Tomislav en Bufalo Steak (mini-crits maar melee only) gaat het best lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haas_nl
Hoe kan nu iets minder waard zijn dan het kost om te craften?
Volgens jullie kan ik ipv 1 hotje te craften net zo goed 2 hoedjes ruilen? :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!
frickY schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 17:25:

@LUH
Als je DM aan had staan kon ik je een Strange Paintrain aanbieden :+ Altijd binnen gelegen, is als nieuw.
Wat? DM? Hier, of op Steam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asskicker
Haas82 schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 19:42:
Hoe kan nu iets minder waard zijn dan het kost om te craften?
Volgens jullie kan ik ipv 1 hotje te craften net zo goed 2 hoedjes ruilen? :S
Het is gewoon zo, kijk maar even op www.tf2tp.com. Ik craft al lang geen hoedjes meer, je kan ze allemaal goedkoper traden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haas_nl
Nah ik ga dat niet doen tis veel leuker om iets te traden en dan hopen dat het iets leuks is :)
Die spanning kan je niet traden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asskicker
Haas82 schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 20:32:
Nah ik ga dat niet doen tis veel leuker om iets te traden en dan hopen dat het iets leuks is :)
Die spanning kan je niet traden.
craften bedoel je

Dat is natuurlijk wel waar, maar ik als ik mijn oog heb op een hoedje kan ik 90% van de tijd wel krijgen voor een goede prijs, en dan maak ik andere mensen nog eens blij ook!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
iedere hat is meestal 2 ref. en dat scheelt je gewoon 1 ref ;)
met een beetje mazel heb je ieder 2 weken een nieuwe hat ongeveer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asskicker
Pykow schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 21:17:
iedere hat is meestal 2 ref. en dat scheelt je gewoon 1 ref ;)
met een beetje mazel heb je ieder 2 weken een nieuwe hat ongeveer.
Ik betaal voor de meeste hats 1 ref + nog wat :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haas_nl
votekick pykow for acting like a biatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

frickY schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 19:34:
[...]Die moet je houden! Maakt heavy spelen weer leuker :D
Ik hem hem nu op de 93 kills B) Voor ik hem Strange kreeg heb ik nooit iemand gekilled met de GRU, doet veel te weinig damage.
Maar nu in combinatie met de Tomislav en Bufalo Steak (mini-crits maar melee only) gaat het best lekker.
Haha :P

Maar ik vroeg me eigenlijk gewoon af hoeveel hij waard is en hoe gewild hij in het algemeen is.

Ik heb namelijk een Strange Sandman (die ik zelf ge-uncrate had) getrade voor die Strange GRU. Persoonlijk vond ik het wel een goede deal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Haas82 schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 21:23:
votekick pykow for acting like a biatch
should I care voor die 15 minuutjes ? lolZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De Highlander medals komen eraan!

Afbeeldingslocatie: http://etf2l.org/wp-content/themes/etf2lwide/images/highmedals.jpg

en medals voor eh....Wiener bombs?

Afbeeldingslocatie: http://i251.photobucket.com/albums/gg293/tempestblayze/WeinerBombMedals.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CapTVK schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 21:54:

[afbeelding]

[afbeelding]
ow leuk krijg ik een leuke medal erbij want ik heb bij KebabCharge gezeten.

[ Voor 4% gewijzigd door Pykow op 26-07-2011 22:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hoe sorteren mensen hier hun backpack?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[afbeelding]

[afbeelding]
Ah, zijn de tools eindelijk vrij gegeven (Racio?). Krijg ik mijn ESL medal misschien nog :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
LUH-3417 schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 22:34:
Heel simpel, gewoon op class =]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Ik spaar de hoedjes, rest gooi ik weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Mijn backpack: http://www.tf2items.com/id/Compizfox
Op mijn eerste en tweede pagina heb ik al mijn wapens staan die ik wil houden. Die heb ik per class in verticale rijen gesorteerd.

Op de derde pagina heb ik links craft-zooi staan (metal enzo) en rechts wapens die ik dubbel heb. De wapens die onderaan staan heb ik ook dubbel maar zijn nieuwer, dus die gaan voor iets meer weg dan 1 random wapen. Alles op pagina 3 wil/kan ik traden tegen iets anders.

Op de vierde pagina heb ik hoedjes en badges en dat soort zooi staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 363102

[afbeelding]

[afbeelding]
Net nu DeNeusbeer op vakantie is gegaan =D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaCio

[afbeelding]
Omdat valve er toch een jaar over deed zijn ze iets anders/unieker gemaakt ;)
Anoniem: 159816 schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 22:52:
[...]

Ah, zijn de tools eindelijk vrij gegeven (Racio?). Krijg ik mijn ESL medal misschien nog :+
Tools waren er al (zie kritzkast), valve had alleen nog niet de medals in de game gedaan. ESL heeft trouwens alleen steamID's verzameld en geen medals gemaakt, dus die kun je wel vergeten ben ik bang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

RaCio schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 02:27:
[...]

Omdat valve er toch een jaar over deed zijn ze iets anders/unieker gemaakt ;)

[...]

Tools waren er al (zie kritzkast), valve had alleen nog niet de medals in de game gedaan. ESL heeft trouwens alleen steamID's verzameld en geen medals gemaakt, dus die kun je wel vergeten ben ik bang.
Zal Anakin wel even schoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaCio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAnthonyNL

TheAnthonyNL

PC Gamer

Maar hoe krijg je zon medal dan ?

Add me on Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Door te hebben meegedaan aan of gewonnen in de ETF2L Highlander Community Challenge van - ik denk - een jaar geleden. Zie ook: http://etf2l.org/2010/03/...nder-community-challenge/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAnthonyNL

TheAnthonyNL

PC Gamer

LUH-3417 schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 09:41:
Door te hebben meegedaan aan of gewonnen in de ETF2L Highlander Community Challenge van - ik denk - een jaar geleden. Zie ook: http://etf2l.org/2010/03/...nder-community-challenge/
is dat dan niet een beetje laat om dan nu pas de medals uit te delen?

Add me on Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Valve Time.

Ik wacht ook nog steeds op Half-Life 2: Episode 3. Die is ongeveer vier jaar over tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Afbeeldingslocatie: http://www.vanillatf2.org/wp-content/uploads/2011/07/poster-vtf2SummerAction02.jpg

Die shit willen jullie echt niet missen. Link voor meer info

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
Bij Epsilon Brink zit toch die Marco van Blame?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Shabbaman schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 13:14:
Bij Epsilon Brink zit toch die Marco van Blame?
Nee bij Epsilon Brink zat de Marco 'ZE ANGRY GERMAN KID' van ButtonBashers, maar daar is hij alweer alweer uitgestapt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben vooral benieuwd naar die ESL Country Champtionship.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

LUH-3417 schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 15:06:
Ik ben vooral benieuwd naar die ESL Country Champtionship.
=D

Ik had em nog niet gespot!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-12-2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-06 13:24

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Er is blijkbaar een nieuw deel ^^ :)

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Pagina: 1 ... 36 37 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
De gegevens van de tweakers server kun je hier vinden. Vragen hierover kunnen dus achterwege gelaten worden!

Het verhandelen van items is hier niet toegestaan.