'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Confirmed! Moet wel zeggen dat je van 300 fps of meer een beetje duizelig kan wordenAnoniem: 159816 schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 16:15:
Mensen kunnen meer dan 200fps zien, en ik heb een 140hz crt

&LUH-3417 schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 15:17:
Dat is een oplossing, maar ik denk dat mensen best ontevreden mogen zijn dat een spel dat drie jaar geleden nog prima werkte op hun computer, nu zo traag als dikke stront door een trechter is, puur vanwege luiheid van Valve.
Nog een paar kansloze updates verder en we zitten allemaal text-based TF2 te doen.
YOU SPAWN IN A ROOM. THE DOOR ROLLS OPEN. AN ENEMY DEMOMAN APPEARS.
EXITS ARE NORTH AND WEST. WHAT DO YOU DO?
EPIC post is EPICCaedus Saevire schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 15:22:
>equip knife
>equip Cloak&Dagger
>use Cloak&Dagger
>move N
Deze past er wel leuk bij :

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Klopt, maar 200 FPS kunnen zien is iets anders dan het verschil kunnen opmerken tussen laten we zeggen 200 FPS en 150 FPS.Anoniem: 159816 schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 16:15:
Mensen kunnen meer dan 200fps zien
OK, dan kan dat dus. De meeste mensen hebben dat niet, al zijn er tóch mensen die blijven beweren dat ze het verschil tussen 150 en 100 FPS kunnen zien terwijl ze maar een 60 Hz monitor hebbenen ik heb een 140hz crt
[ Voor 5% gewijzigd door Compizfox op 22-07-2011 17:07 ]
Gewoon een heel grote verzameling snoertjes
soms zit ik gewoon op 160 en in sommige maps zit ik altijd op 120 met drops naar 80 FPS en dat merk je toch echt wel.
ik draai nu alles op high settings op 61 FPS_MAX, nooit meer last van drops en game ziet er mooi uit en stabiel.
ik heb een 59/60 hz screen dus ik ga het verschil niet zo snel zien.
ik heb nooit meer last van een onstabiele FPS
Angelo NL / Global Cargo VTC
Het lijkt erop dat er meer mensen zijn die opvallend genoeg meer FPS halen met maximale instellingen dan getunede configs. Misschien moet ik het ook maar eens gaan proberen.Compizfox schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 14:23:
Als ik net_graph aan zet zie ik ook dat mijn FPS dropt bij een shot van de Cow Mangler, maar niet merkbaar. Het gaat van 100 FPS naar 75 FPS of zo. Nou nou... Dat is niet eens merkbaar.
En dat is dus niet met een nieuwe PC ofzo. Intel E5300 met HD4870, 2GB ram. Alles maxed out in TF2.
http://www.toptiertactics...ptimization-and-insanity/
TF2 GoT http://www.teamfortress.eu
Zouden aan die wapens nog speciale particle effects zitten?
Trouwens deze hat is trouwens ook win
[ Voor 36% gewijzigd door Descriptor op 22-07-2011 20:48 ]
Winners never cheat, Cheaters never win
Nee, je krijgt met deze code exact hetzelfde laser pistol. Hij is alleen niet tradeable.Descriptor schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 20:46:
http://cgi.ebay.com/SDCC-...ain_0&hash=item415bc91eee
Zouden aan die wapens nog speciale particle effects zitten?
edit: je krijgt wel een mooie kaart als je bij de Weta stand op Comic-con langs gaat.
http://i.imgur.com/Q8YVB.jpg
[ Voor 13% gewijzigd door CapTVK op 22-07-2011 21:41 ]
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Source Engine Changes (CS:S, DoD:S, TF2, HL2M)
Updated the localization files
Team Fortress 2
Fixed a Linux dedicated server crash caused by the Replay director
Crash would happen whether the server was capturing Replays or not
Fixed the Map Stamps Collection bundle missing in the store
Fixed dedicated server ENTITY_CHANGE_NONE console spam
Improved the impact sounds for the Cow Mangler 5000’s projectiles
Optimized many particle effects related to the Cow Mangler 5000 and the Righteous Bison
Reduced the ConVar fov_desired to have a lower bound like the Replay editor
Updated the Cow Mangler 5000 to display the drawbacks in its attribute list
Updated the gamehaptics file
Added recoil/draw/crit/reload forces for the Cow Mangler 5000 and the Righteous Bison
Added charge shot force for the Cow Mangler 5000
Refined the Demoman's Stickybomb Launcher/Pipe Bomb Launcher reload forces
- Updated the localization files
Het is ook niet echt een kwestie van het kunnen zien, maar je "voelt" het op een of andere manier gewoon. Het beeld gaat anders terwijl je kijkt, je aim is op eens een klein beetje off, als je kijkt kijk je net teveel of net te weinig. En daar komt nog eens bij dat in games als Quake 1 en Quake 3 een hogere fps ook nog eens zorgde dat je bepaalde jumps wel/niet kon doen.Compizfox schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 17:04:
[...]
Klopt, maar 200 FPS kunnen zien is iets anders dan het verschil kunnen opmerken tussen laten we zeggen 200 FPS en 150 FPS.
[...]
OK, dan kan dat dus. De meeste mensen hebben dat niet, al zijn er tóch mensen die blijven beweren dat ze het verschil tussen 150 en 100 FPS kunnen zien terwijl ze maar een 60 Hz monitor hebben
Het is dus niet helemaal broodje aap
Oh noes.. No more TreinTijden :(
Anoniem: 159816
Kan een admin trouwens angryzor even een ban geven voor 24 uur ofzo, hij gebruikt de bug met dat cow ding om zijn eigen team te mollen.
# 11 "angryzor" STEAM_0:0:19177849 16:49 47 0 active
#
[ Voor 62% gewijzigd door Anoniem: 159816 op 22-07-2011 23:37 ]
Vaak is het ook zo dat je niet direct het verschil kan zien tussen hoger/lager fps.. Maar als je langer speelt ga je onbewust dingen 'missen' met lager FPS.. Of wordt het toch iets vermoeiender, of krijg je een vaag gevoel wat je niet kan omschrijven, maar dat er toch voor zorgt dat sommige dingen 'net niet' zijn.. Ook op een 60 fps monitor.Wiebbe schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 23:08:
[...]
Het is ook niet echt een kwestie van het kunnen zien, maar je "voelt" het op een of andere manier gewoon. Het beeld gaat anders terwijl je kijkt, je aim is op eens een klein beetje off, als je kijkt kijk je net teveel of net te weinig. En daar komt nog eens bij dat in games als Quake 1 en Quake 3 een hogere fps ook nog eens zorgde dat je bepaalde jumps wel/niet kon doen.
Het is dus niet helemaal broodje aap
Lol! Vaag zeg!CapTVK schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 20:38:
[...]
Het lijkt erop dat er meer mensen zijn die opvallend genoeg meer FPS halen met maximale instellingen dan getunede configs. Misschien moet ik het ook maar eens gaan proberen.
Dat artikel echt lezen trouwens, geweldig geschreven
Ik ken het gevoel van een lage FPSWiebbe schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 23:08:
[...]Het is ook niet echt een kwestie van het kunnen zien, maar je "voelt" het op een of andere manier gewoon. Het beeld gaat anders terwijl je kijkt, je aim is op eens een klein beetje off, als je kijkt kijk je net teveel of net te weinig.
Klopt, maar dit is geen Quake 3 en dat was in feite gewoon een soort 'bug' in de engine van die games. Geen bedoeld iets in ieder geval en al helemaal niets wat verband heeft met het daadwerkelijk zien of registreren van die hogere framerates door de spelerEn daar komt nog eens bij dat in games als Quake 1 en Quake 3 een hogere fps ook nog eens zorgde dat je bepaalde jumps wel/niet kon doen.
Echter is deze bug wel aanwezig in TF2 (En andere source games).. Waarom? Omdat de engine afstamt van de Q1 engine. Enige "Voordeel" wat je er uit haalt, is dat je net ietsje hoger/verder kan springen (Tussen 2 en 13 units hoger). Hierdoor krijg je ook minder falldamage.Compizfox schreef op zaterdag 23 juli 2011 @ 00:27:
Klopt, maar dit is geen Quake 3
Exact om deze reden heb ik mijn FPS dan ook locked op 125
Alle Call of Duty games en Source-engine based games hebben er last van.. Op 48, 76, 125, 255, 368 en 512FPS. Waarbij 128 en 255 het beste zijn (bij 512FPS spring je zelfs LAGER als normaalfrickY schreef op zaterdag 23 juli 2011 @ 00:08:
Dat was in de Quake-engine ja. Hedendaagse engines, waaronder halflife, hebben daar geen last van.
[ Voor 59% gewijzigd door D4NG3R op 23-07-2011 00:39 ]
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
[ Voor 11% gewijzigd door aicaramba op 23-07-2011 01:26 ]
My bad, deze getallen kloppen IDD. Ik kende ze niet allemaal uit m'n hoofdaicaramba schreef op zaterdag 23 juli 2011 @ 01:24:
Bij cod liggen de speciale getallen op 1000/*. Bv 1000/4=125... daar zijn het de getallen 43, 76,125, 250, 333, 500 en 1000 die voor de grootste verschillen zorgen. Bij 333 ligt de top en hoger dan dat zwakt het weer af.. Om het maar even in het kort te zeggen. Dit laatste klopt namelijk niet 100%, maar is een soort van leidraad..
Ik kon met de helft van de servers niet verbinden, dan bleef hij hangen op "sending client information", na 5 min wachten de hoop maar op gegeven.
Als ik dan al in een game zat, was de kans groot dat ik er binnen een minuut weer uit gegooid werd (met mijn verbinding is niets mis, net nog BFBC2 gespeeld)
En als ik dan eenmaal een werkende server heb gevonden dan draait deze 9 van de 10 keer een of andere bagger map die door een speler zelf is gemaakt, ik heb in het afgelopen uur niet meer dan 1 minuut een officiele TF2 map kunnen spelen.
Logisch dat ze de game gratis aanbieden, als ik hier geld voor had betaald was ik flink teleurgesteld geweest.
Your doing something wrong, want mijn ervaring is juist compleet het omgekeerdeHKS-Skyline schreef op zaterdag 23 juli 2011 @ 02:32:
zojuist voor het eerst TF2 gespeeld, en misschien ligt het aan mij, maar goedemorgen wat is dat een scheitgame.
Ik kon met de helft van de servers niet verbinden, dan bleef hij hangen op "sending client information", na 5 min wachten de hoop maar op gegeven.
Als ik dan al in een game zat, was de kans groot dat ik er binnen een minuut weer uit gegooid werd (met mijn verbinding is niets mis, net nog BFBC2 gespeeld)
En als ik dan eenmaal een werkende server heb gevonden dan draait deze 9 van de 10 keer een of andere bagger map die door een speler zelf is gemaakt, ik heb in het afgelopen uur niet meer dan 1 minuut een officiele TF2 map kunnen spelen.
Logisch dat ze de game gratis aanbieden, als ik hier geld voor had betaald was ik flink teleurgesteld geweest.
Probeer eens de GoT server te joinen:
http://www.game-monitor.c...de__dutch-eSports.nl.html
Of een van de lethalzone servers:
http://stats.lethal-zone.eu/hlstats.php?game=tf2all
lol die gast lijkt enigzins gelijk te hebben over zijn GTA460CE versie.CapTVK schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 20:38:
[...]
Het lijkt erop dat er meer mensen zijn die opvallend genoeg meer FPS halen met maximale instellingen dan getunede configs. Misschien moet ik het ook maar eens gaan proberen.
ik heb ook even de config ingesteld (niet DXlevel aangepast van 95 naar 98)
en de game ziet er goed uit en draait een stuk beter op 121 FPS ik kom niet onder de 115 FPS, normaal had ik op high settings dat ik terug zakte naar 70-80 FPS
Misschien <100 ping aanvinken.HKS-Skyline schreef op zaterdag 23 juli 2011 @ 02:32:
zojuist voor het eerst TF2 gespeeld, en misschien ligt het aan mij, maar goedemorgen wat is dat een scheitgame.
lol ik liep gisteren nog teklagen tegen een vriend van me dat er zo weinig custom maps gespeeld worden...En als ik dan eenmaal een werkende server heb gevonden dan draait deze 9 van de 10 keer een of andere bagger map die door een speler zelf is gemaakt, ik heb in het afgelopen uur niet meer dan 1 minuut een officiele TF2 map kunnen spelen.
En dat mensen veel te veel op die standaard mappen speelt terwijl er hele mooie customs zijn xD
gewoon even op de naam letten van de map als je gaat connecten.
*gaat opzoek naar sky-line zijn server lijst *
Ikzelf gebruik ook een maxquality setup, echter gebruik ik geen DXLevel van 98. Audio gaat dan raar doenPykow schreef op zaterdag 23 juli 2011 @ 07:55:
[...]
lol die gast lijkt enigzins gelijk te hebben over zijn GTA460CE versie.
ik heb ook even de config ingesteld (niet DXlevel aangepast van 95 naar 98)
en de game ziet er goed uit en draait een stuk beter op 121 FPS ik kom niet onder de 115 FPS, normaal had ik op high settings dat ik terug zakte naar 70-80 FPS
Op de default high quality haal ik altijd 60+FPS dus IIG wat m'n monitor moet kunnen hebben.
/me Notna kijkt naar het deel nummer van dit topic....16 Yup, het ligt aan jouHKS-Skyline schreef op zaterdag 23 juli 2011 @ 02:32:
Zonder dollen, de problemen die jij aangeeft te hebben hebben maar één probleem en dat is het component tussen het beeldscherm en de bureaustoel in. Je moet wel even wat filters instellen om te zoeken naar servers o.a in Europe geplaatst (ivm pingtijden). Daarnaast kan je kijken naar welke maps er geedraaid worden. Er zijn heel veel servers die bijv. 24/7 één en dezelfde map draaien (of een soort game mode, zoals Payload, Control Point enz.)
Het lijkt mij dan ook aardig, zoals al eerder aangegeven is, eens te kijken op de GoT server. Niet dat deze server nu de allerbeste ooit is (wij vinden van wel) maar iig draaien we naar ons idee maps die mensen graag spelen en daadwerkelijk ook wat toevoegen aan TF2 (ik ben het met je eens dat er soms custom maps op servers gedraaid worden (orange_ anyone?

Conclusie: op dit moment ligt het aan jou, zeker als je het de stempel 'schijtgame' geeft getuige de vele duizenden mensen die deze game spelen en dat al enkele jaren. Ja je zal altijd voor en tegen standers hebben, maar op de criteria die je hier neerzet kan je de game niet afkraken, dat is toch echt een probleem die bij jou ligt
Succes!
Het issue met "sending client information" heb ik sinds kort ook last van en met mij nog veel andere vrienden. Daarnaast is het belangrijk inderdaad dat je leuke servers hebt.Notna schreef op zaterdag 23 juli 2011 @ 08:42:
[...]
/me Notna kijkt naar het deel nummer van dit topic....16 Yup, het ligt aan jou
Zonder dollen, de problemen die jij aangeeft te hebben hebben maar één probleem en dat is het component tussen het beeldscherm en de bureaustoel in. Je moet wel even wat filters instellen om te zoeken naar servers o.a in Europe geplaatst (ivm pingtijden). Daarnaast kan je kijken naar welke maps er geedraaid worden. Er zijn heel veel servers die bijv. 24/7 één en dezelfde map draaien (of een soort game mode, zoals Payload, Control Point enz.)
Het lijkt mij dan ook aardig, zoals al eerder aangegeven is, eens te kijken op de GoT server. Niet dat deze server nu de allerbeste ooit is (wij vinden van wel) maar iig draaien we naar ons idee maps die mensen graag spelen en daadwerkelijk ook wat toevoegen aan TF2 (ik ben het met je eens dat er soms custom maps op servers gedraaid worden (orange_ anyone?)
Conclusie: op dit moment ligt het aan jou, zeker als je het de stempel 'schijtgame' geeft getuige de vele duizenden mensen die deze game spelen en dat al enkele jaren. Ja je zal altijd voor en tegen standers hebben, maar op de criteria die je hier neerzet kan je de game niet afkraken, dat is toch echt een probleem die bij jou ligt
Succes!
ik begrijp je irritatie.HKS-Skyline schreef op zaterdag 23 juli 2011 @ 02:32:
Het is namelijk zeer onwennig als je voor de eerste keer de game inkomt om dan al die servers te zien en een goede uit te kiezen. Zoals al gemeld is, zet je regio in de filters op Europe, dat zou iig er al voor moeten zorgen dat alle hoge ping server uit je lijst weg zijn. vink daarna aan dat je geen volle, geen lege en geen servers wil zien met een wachtwoord.
Helaas is er geen filter om custommapservers te verbergen, of een makkelijke filter om alleen maar servers te zien met een bepaalde gamemode, maar je lijst is nu al zo veel korter dat je wel makkelijk kan kiezen.
Persoonlijk zou ik kiezen voor een Payload server. Die kan je namelijk op map filteren door bij map pl_ in te vullen, krijg je alleen maar servers te zien die op dat moment payload draaien. Payload is namelijk lekker lineair en dus redelijk eenvoudig om de mappen onder de knie te krijgen.
Als je wil kan ik wel 2 payloadserver ip's sturen waar ik vaak op speel, die hebben ook fast respawn aanstaan, hoef je niet zo lang te wachten, wat als beginneling er fijn is omdat je nogal vaak dood zal gaan
blup
misschien ben ik slecht en dom, maar bijna alle custom maps die ik ooit in welke game dan ook gespeeld heb zijn altijd van sub par kwaliteit. Je merkt het meteen bij bijvoorbeeld de verdeling van health en ammo packages. Officiele maps, altijd goed verdeeld, makkelijk te vinden. Custom maps? Of ze liggen om elke hoek (bij die custom map waar je heel klein bent in een grote speelkamer is het helemaal erg met 2 grote healing dingen naast elkaar) of je moet echt gaan sprokkelen om ze te vinden.Teutates schreef op zaterdag 23 juli 2011 @ 08:02:
[...]
Misschien <100 ping aanvinken.
[...]
lol ik liep gisteren nog teklagen tegen een vriend van me dat er zo weinig custom maps gespeeld worden...
En dat mensen veel te veel op die standaard mappen speelt terwijl er hele mooie customs zijn xD
gewoon even op de naam letten van de map als je gaat connecten.
*gaat opzoek naar sky-line zijn server lijst *
Natuurlijk kan je na een tijdje genoeg krijgen van officiele maps, maar elke keer dat er weer zo'n custom map gedownload denk ik al weer, kut daar gaan we weer..
ik moet de eerste game nog tegen komen waarbij dat echt lekker werktfrickY schreef op zaterdag 23 juli 2011 @ 09:50:
In een van de laatste updates zit toch juist dat nieuwe scherm om een server te joinen? Kun je aan de hand van een plaatje kiezen wat je wilt doen en dan wordt je automatisch gematched met de beste optie?

[ Voor 14% gewijzigd door Bezulba op 23-07-2011 09:51 ]
blup
HKS-Skyline schreef op zaterdag 23 juli 2011 @ 02:32:
Toevallig internet van KPN? Het schijnt aan die verdomde Experiabox te liggen (Speedtouch 780).punisher007 schreef op zaterdag 23 juli 2011 @ 08:54:
[...]
Het issue met "sending client information" heb ik sinds kort ook last van en met mij nog veel andere vrienden. Daarnaast is het belangrijk inderdaad dat je leuke servers hebt.
Heel topic hierover: http://forums.steamgames....ead.php?t=1424130&page=10
Ik heb het probleem ook, en ik heb nu bepaalde porten voor Steam geforward. Ik moet nog even wat langer testen om te kunnen bevestigen dat het idd is opgelost, maar het lijkt te werken

Lijkt mij stug, ik zit ook bij KPN. En heb ook de "Beruchte" Thomson TG789vn router. Echter heb ik geen enkele poort geforward voor TF2, CSS, HL2:DM of Gmod. Ik heb eigenlijk nooit problemen met connecten voor multiplayer games. Alleen GTA IV op de PC, en de meeste xbox-360 games bokken.
[ Voor 52% gewijzigd door D4NG3R op 23-07-2011 11:36 ]
ik denk dat heel de mapronde alleen maar f2p players er waren.D4NG3R schreef op zaterdag 23 juli 2011 @ 11:32:
Hmpf.. free spelers worden steeds irritanter. Ik zat zojuist in een payload game met pykow (pl_upward). En we moesten nog 1 point hebben om te winnen, opeens joinen er in een vrij korte tijd 4 lui. Gaan ze alle 4 engineer.
[...]
staan 3 sentries bij elkaar en zie ik echt niemand op die sentry schieten.
dan ga ik eindelijk eens demo om alles neer te halen. gaat iedereen engineer
Ik bedoel niet die Experiabox, ik bedoel die andereD4NG3R schreef op zaterdag 23 juli 2011 @ 11:32:
Lijkt mij stug, ik zit ook bij KPN. En heb ook de "Beruchte" Thomson TG789vn router. Echter heb ik geen enkele poort geforward voor TF2, CSS, HL2:DM of Gmod. Ik heb eigenlijk nooit problemen met connecten voor multiplayer games. Alleen GTA IV op de PC, en de meeste xbox-360 games bokken.
Fake, maar zoiets zou wel gaaf zijn. Geen (of weinig) schade op de buildings, maar wel een 5 second -non removeable- stun.
Nope telfort. Ik heb in het verleden hier ook nooit last van gehad, maar sinds pas. Magoed ik stoor me er niet zo aan, bij een retry werkt het wel. Zou me dus idd niet verwonderen als het Firewall/UPNP gerelateerd is.Compizfox schreef op zaterdag 23 juli 2011 @ 11:15:
[...]
[...]
Toevallig internet van KPN? Het schijnt aan die verdomde Experiabox te liggen (Speedtouch 780).
Ik heb het probleem ook, en ik heb nu bepaalde porten voor Steam geforward. Ik moet nog even wat langer testen om te kunnen bevestigen dat het idd is opgelost, maar het lijkt te werken
Als je gewoon "start playing" klikt dan kom je nooit op custom mapsHKS-Skyline schreef op zaterdag 23 juli 2011 @ 02:32:
Ik las ergens dat dat "start playing" enorm slecht werkte, maar ik gebruik het zelf nooitRaCio schreef op zaterdag 23 juli 2011 @ 15:00:
[...]
Als je gewoon "start playing" klikt dan kom je nooit op custom maps
Ah kijk dat kan het zijn, morgen eens wat rommelen met mijn experiabox en wat filters instellen om de juiste servers te vinden (overigens sorteer ik altijd op ping, ik join alleen servers onder de 30).Compizfox schreef op zaterdag 23 juli 2011 @ 11:15:
[...]
[...]
Toevallig internet van KPN? Het schijnt aan die verdomde Experiabox te liggen (Speedtouch 780).
Tsja ik hoor van alle kanten dat het een prachtspel is, dus dan moet ik het toch wel een keer fatsoenlijk spelen.
Thnx voor de tips iedereen!
Geniaal. Niet die demo headshotten maar hem lekker vernederen
YouTube: Engineer's First Day - YouTube
Dit zegt op zich ook iets over de Deadringer als concept, veel gewone spelers hebben er gewoon moeite mee dat een spy niet altijd echt "dood" is als je hem raakt.
Hier kan ik wel om lachen
YouTube: professional sniping - YouTube
[ Voor 18% gewijzigd door CapTVK op 24-07-2011 12:07 ]
het skill level deze week is echt SUPER laag

ja dat merk ik ook beetje, maar goed cabo skill level was ook super laag dus is niet allemaal f2pPykow schreef op zondag 24 juli 2011 @ 12:43:
Lol volgens mij is het vakantie periode en zitten nu veel mensen tf2 te testen.
het skill level deze week is echt SUPER laag
Na enkele minuten op gecloakte spies te hebben gejaagd.Haas82 schreef op zondag 24 juli 2011 @ 13:08:
[...]
ja dat merk ik ook beetje, maar goed cabo skill level was ook super laag dus is niet allemaal f2p
"Ow koeitje ban jij dat...dan moet ik anders gaan spelen :("
Ragequit enkele minuten later
vandaag weer veel spelers die echt niks doe. allemaal 7 punten en ik zat op 35 (payload attack)
alleen de car pushen is al snel 4 punten dus dan heb je echt weinig gedaan.
en niemand luisterd gewoon
en niemand die wakker wordt.
[img]http://cache.www.gametracker.com/server_info/173.199.108.129:3084/b_560_95_1.png[/img]
Het ergste is dat je er gewoon geen reet meer door ziet. Als je 2-3 soldiers tegen je hebt met dat ding kan je gewoon niets meer zien.ToasterxD schreef op zondag 24 juli 2011 @ 13:56:
Sinds gister weer aan TF2 begonnen. Toch wel weer lekker! Maar die zap guns zijn wel irritant!
edit: @ fricky, volgens mij kan je ze wel reflecten, althans, ik kan me herinneren dat ik dat gedaan heb, maar misschien was het in alle spam een ander projectiel, je ziet tenslotte toch niks meer.
[ Voor 37% gewijzigd door MrAngry op 24-07-2011 14:26 ]
Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef
De "rockets"van de cow mangler (die grote lasergun) kan je gewoon reflecten. Ze gaan alleen ietsje trager lijkt het dan gewone rockets dus waarschijnlijk is je timing off.
Btw, de cow mangler heeft op dit moment een foutje voor close range dmg. De base dmg is +10% gezet ipv -10%, Op medium en long range is wel ie gewoon -10%. Maak er maar gebruik van nu het nog kan!
Je hoort ze niet te kunnen reflecten...volgens de wiki maar op het moment kan het welMrAngry schreef op zondag 24 juli 2011 @ 14:25:
Ja precies dit, misschien als je op dx113 speelt met alle oogsnoepjes en speeltjes aan wel, maar op een fpsconfig krijg je gewoon grote witte vlakken in je smoel
edit: @ fricky, volgens mij kan je ze wel reflecten, althans, ik kan me herinneren dat ik dat gedaan heb, maar misschien was het in alle spam een ander projectiel, je ziet tenslotte toch niks meer.
Gebeurde genoeg hoorPykow schreef op zondag 24 juli 2011 @ 13:22:
gisteren 4 engineers in mijn team die niks uit spoken.
vandaag weer veel spelers die echt niks doe. allemaal 7 punten en ik zat op 35 (payload attack)
alleen de car pushen is al snel 4 punten dus dan heb je echt weinig gedaan.
en niemand luisterd gewoonzat 1 gast de heletijd te roepen, wissel nou eens van class je laat ons verliezen.
en niemand die wakker wordt.
al def was redelijk goed xD
die iemand gebruikte voice chat ? hoop dat het niet tegen mij gericht was ... want ik heb voice chat uit staan..
In team fortress heb je voicechat dus niet uit staan, dan ga je maar patience spelen.Teutates schreef op zondag 24 juli 2011 @ 14:38:
die iemand gebruikte voice chat ? hoop dat het niet tegen mij gericht was ... want ik heb voice chat uit staan..
Wat is dat nu weer voor reactie!? Ik heb ook standaard voicechat uit staan in Team Fortress 2, want anders wordt je gek van het geblèr van kinderen, spammers en andere irritante gasten die het nodig vinden om nonstop te schreeuwen in voicechat.MrAngry schreef op zondag 24 juli 2011 @ 14:43:
[...]
In team fortress heb je voicechat dus niet uit staan, dan ga je maar patience spelen.
PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman
Omdat het Team Fortress is? Je kan altijd mensen muten.Dreanor schreef op zondag 24 juli 2011 @ 15:10:
[...]
Wat is dat nu weer voor reactie!? Ik heb ook standaard voicechat uit staan in Team Fortress 2, want anders wordt je gek van het geblèr van kinderen, spammers en andere irritante gasten die het nodig vinden om nonstop te schreeuwen in voicechat.
maar het is toch niet voice chat team fortress ?MrAngry schreef op zondag 24 juli 2011 @ 14:43:
[...]
In team fortress heb je voicechat dus niet uit staan, dan ga je maar patience spelen.
maar mijn toetsenbord heeft wel standaard de t en de u knop
Gisteren nog telkens sentry's locatie doorgegeven.
ook spy die naar int liep.
En met een steam buddy heb ik afgesproken wanneer ik medic ben en hij heavy.
hij roept medic terwijl ik heal = uber
ik roep medic terwijl hij heavy is = sandvice.
Heb het de eerste 2 weken dat ik het spel speelde voice chat aangehouden maar was maar 1 keer tegengekomen dat iemand voice chat gebruikt om team advice tegeven...
zijn zowiezo teweinig mensen die team based spelen met of zonder voice chat maakt dat weinig uit.
Vooral proberen intezien wanneer wat (welke classe) nodig is.
En daar heb ik echt geen nyan cat spam(Bijvoorbeeld) op de achtergrond voor nodig

ik speel op heel veel servers dat zou betekenen dat ik gemiddeld op elke server 3 mensen zou moeten muten.... (hoogste record was 6 op 1 server.... )Anoniem: 159816 schreef op zondag 24 juli 2011 @ 15:15:
[...]
Omdat het Team Fortress is? Je kan altijd mensen muten.
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Ik heb voice chat altijd uitstaan omdat je altijd van die 'leuke' personen hebben die Justin Bieber gaan draaien of enorm hard gaan zitten schreeuwen. Gewoon Mumble aan en wat je wilt zeggen tegen de rest van het team typen in team chat, werkt primaMrAngry schreef op zondag 24 juli 2011 @ 14:43:
[...]
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
paar verschillende redeneng0tanks schreef op zondag 24 juli 2011 @ 15:24:
Waarom zoek je niet gewoon een goede server uit waarbij het niveau een beetje redelijk is om later weer op terug te komen?
-niet elke server is altijd beschikbaar ( offline/vol )
- hackers (niet op elke server kan je met een stemming mensen kicken / admin aanwezig)
-veel verschillende mappen
-andere speltypes
-custom maps
Ook nog veel verschillende mensen met soms hele verschillende speel stylen en niveau's dat is interessant en ook leerzaam om mee te maken
[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 159816 op 24-07-2011 16:09 ]
Ik mute gewoon de mongolen, maar ik speel alleen op HH en GoT en daar is dat uberhaupt niet nodig. Zonder voice chat spelen, ik meen het echt, is zo asociaal. Hoe kan je anders ooit iemand op tijd waarschuwen voor een spy achter hem?Phyxion schreef op zondag 24 juli 2011 @ 15:36:
[...]
Ik heb voice chat altijd uitstaan omdat je altijd van die 'leuke' personen hebben die Justin Bieber gaan draaien of enorm hard gaan zitten schreeuwen. Gewoon Mumble aan en wat je wilt zeggen tegen de rest van het team typen in team chat, werkt prima
Anoniem: 396097
Altijd fijn als je hem op je gepleurd krijgt als je aan reloaden bentAnoniem: 159816 schreef op zondag 24 juli 2011 @ 16:46:
Ik zou ook niet weten hoe je om moet gaan met kritz zonder mic?!
Of als er niemand is.SaURoN schreef op zondag 24 juli 2011 @ 17:28:
[...]
Altijd fijn als je hem op je gepleurd krijgt als je aan reloaden bent
Of als je een sticky aan het laden bent voor een long-range crit.
Dan ben ik toch lekker asociaal? Mensen die andere mensen asociaal noemen omdat ze hun mening niet delen, ik meen het echt, zijn zo asociaal! "See what I did here!?"MrAngry schreef op zondag 24 juli 2011 @ 16:21:
[...]
Ik mute gewoon de mongolen, maar ik speel alleen op HH en GoT en daar is dat uberhaupt niet nodig. Zonder voice chat spelen, ik meen het echt, is zo asociaal. Hoe kan je anders ooit iemand op tijd waarschuwen voor een spy achter hem?
Ik vind voice-chat in publics ronduit onnodig. Gezien meeste mensen er toch niks mee doen, en of muziek spammen, onnodig schreeuwen of vinden dat ze beter zijn dan andere omdat ze praten (dus medic eisen, anderen uitschelden, etc).
Alleen als je premades hebt vind ik voicechat handig, is meestal dan nog gezellig ook. Alle andere momenten, totaal niet nodig want als je een beetje kan spelen, kan je dat zonder voicechat prima!
PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman
Ik heb liever dat iemand door z'n mic blert dat er een spy vermomd als sniper achter me aan komt dan dat iemand een voice-command gebruikt en ik dat of niet door heb, of wel door heb maar niet weet als wat ie vermomd is/niet door heb dat ie achter mij aan komt.Dreanor schreef op zondag 24 juli 2011 @ 18:40:
[...]
Dan ben ik toch lekker asociaal? Mensen die andere mensen asociaal noemen omdat ze hun mening niet delen, ik meen het echt, zijn zo asociaal! "See what I did here!?"
Ik vind voice-chat in publics ronduit onnodig. Gezien meeste mensen er toch niks mee doen, en of muziek spammen, onnodig schreeuwen of vinden dat ze beter zijn dan andere omdat ze praten (dus medic eisen, anderen uitschelden, etc).
Alleen als je premades hebt vind ik voicechat handig, is meestal dan nog gezellig ook. Alle andere momenten, totaal niet nodig want als je een beetje kan spelen, kan je dat zonder voicechat prima!
Geen voicechat=ban als het aan mij lag. En dat je niet praat is niet zo erg, maar gewoon niet luistert is veel erger.
Zet het volgende script in \Steam\steamapps\username\team fortress 2\tf\cfg\autoexec.cfg
1
2
3
4
5
6
7
8
9
| // voice toggle scriptje alias voiceon "voice_scale 2; alias voicekey voicelow" alias voicelow "voice_scale 0.8; alias voicekey voiceoff" alias voiceoff "voice_scale 0; alias voicekey voiceon" alias voicekey voicelow; voice_scale 2 // starts on/loud // alias voicekey voiceoff; voice_scale 0.8 // starts low // alias voicekey voiceon; voice_scale 0 // starts off bind p voicekey |
Let er wel op dat het een paar seconden kan duren voordat de command in werking treed.
Mee eens , ubers worden altijd gecalled.Haas82 schreef op zondag 24 juli 2011 @ 20:45:
hoe tering irretant is het wel niet als je tegen iemand aan loopt te schreeuwen en dat hij dan dom vooruit blijft kijken.
Geen voicechat=ban als het aan mij lag. En dat je niet praat is niet zo erg, maar gewoon niet luistert is veel erger.
spy check is een stuk eenvoudiger.
en is er geen max Ping optie ? er was een pyro met een ping van 200 online en die was bloed irritant
[ Voor 10% gewijzigd door Pykow op 24-07-2011 21:09 ]
indien je merkt dat iemand je niet hoort ( niet luisteren zou betekenen dat je het wel hoort maar niet doet wat er gezegd wordt ) dan kan je het ook via chat proberen ?Haas82 schreef op zondag 24 juli 2011 @ 20:45:
hoe tering irretant is het wel niet als je tegen iemand aan loopt te schreeuwen en dat hij dan dom vooruit blijft kijken.
Dat gebrabbel wat zich af en toe als voice chat voordoet is vaak niet boeiend genoeg om te luisteren (vandaag weer is aangezet)
Heb nog te weinig op de got server gespeeld maar het niet aan van hebben van voice chat zou niet veel verschil uitgemaakt hebben in de tijd dat ik op de server was.
hmmm cow mangler is een leuk wapen
Maar goed dat het dan niet aan jouw ligt danHaas82 schreef op zondag 24 juli 2011 @ 20:45:
Het makkelijke aan de voice chat is juist dat je dit soort dingen door kan geven zonder midden in een gevecht stil te gaan staan en dood te gaan doordat je iets moest typen naar iemand die of: het veels te laat leest omdat ie al dood is, of het gewoon helemaal niet leest omdat ie niet op zn text chat let.indien je merkt dat iemand je niet hoort ( niet luisteren zou betekenen dat je het wel hoort maar niet doet wat er gezegd wordt ) dan kan je het ook via chat proberen ?
Ik maak hier trouwens wel misbruik van als ik merk dat de tegenstander z'n team is wat niet samenwerkt, dan backstab ik alles wat ik zie. Terwijl ik normaal prioriteiten bij teleports en medics en heavies leg.
Want tja als niemand de team genoten waarschuwt kan ik als spy gewoon door stabben als een gek.
Sentries sappen heeft alleen nut als er al iemand op aan het schieten is.
[ Voor 67% gewijzigd door Haas_nl op 24-07-2011 23:56 ]
Haas82 schreef op zondag 24 juli 2011 @ 23:51:
Sentries sappen heeft alleen nut als er al iemand op aan het schieten is.

@Teutates, wat is je ingame naam?
Als je beetje serieuze speler bent, maak je gebruik van voicechat. Het is spel is voor mij bijna onspeelbaar zonder voicechat. Hoe wil je anders informeren wat er gebeurd die andere teamleden niet zien? "Demo @ spawn", is maar een voorbeeld.Dreanor schreef op zondag 24 juli 2011 @ 18:40:
[...]
wat is je ingame naam?
[ Voor 67% gewijzigd door Cabo op 25-07-2011 00:16 ]
[ Voor 99% gewijzigd door Cabo op 25-07-2011 00:16 ]
Jij bent ook gewoon een vieze hacker. Moonroach was gewoon een niet begrepen pro!Anoniem: 159816 schreef op zondag 24 juli 2011 @ 16:09:
Ik ben in bijna 4 jaar TF2 nog maar 1 hacker tegengekomen op een public (2, als je Moonroach meetelt). Uitgemaakt voor hacker? Dat wel.
Ow, in de hoogtij dagen werd ik wel voor hacker uitgemaakt als ik sniper speelde (niet op de GoT server, dan was ik zwaar triest geloof ik). Maar dan heb ik het over sub-par pub servers waar je gewoon met goed nadenken cloacked spies kan headshotten
Tegenwoordig schiet ik volgens mij niet zo bijzonder raak meer, behalve als er wat F2P-ers rondlopen
Je weetzelluf swaRaCio schreef op maandag 25 juli 2011 @ 02:37:
Cabo is de beste reden om voicechat aan te hebben
[ Voor 11% gewijzigd door Notna op 25-07-2011 08:38 ]
Punt is, zelfs op een public kan je je team ondersteunen door te callen, zolang er maar een beetje geluisterd wordt. Ik zelf zou nooit de hele voicechat uitzetten, hoogstens irritante mensen muten, zodat je altijd voordeel kan hebben als mensen gaan callen.
My Dwarf Fortress ASCII Reward: ~~@~~####,.".D",.B""
Eerlijk gezegd vind ik het onbegrijpelijk dat er mensen zijn die dit spel zonder voicechat denken te kunnen spelen. Niet alleen is het onmogelijk om ook maar iets met je team af te stemmen, multiplayer-spellen zijn ook een sociaal gebeuren. Ik ben het aan mijn stand verplicht om sommige vervelende haxsnipermannetjes uit te schelden en me te laten uitlachen als ik weer eens geheadshot wordt. Lang leve de mumble.
Ik vind het niet onbegrijpelijk dat je je irriteert aan het commentaar van sommige debielen die de voicechat gebruiken. Hoe groot de onzin die ze uitkramen ook is, vaak zit er wel een kern van waarheid in. Als iemand roept dat er iemand medic moet gaan, dan zou het natuurlijk zomaar kunnen dat dat is omdat je team geen medic heeft, maar wel 4 snipers, 3 spies en 3 pyro's. In zo'n geval is het niet heel ongebruikelijk dat de ene speler die wel een fatsoenlijke class heeft gekozen de rest van het team verbaal stimuleert om eens op te houden met sucken en eens iets nuttigs te gaan doen.
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Zal er bij mij ook aan liggen aan mijn speelstijl.Cabo schreef op maandag 25 juli 2011 @ 00:09:
[...]
Je kan de engie killen en de sentry sappen...
@Teutates, wat is je ingame naam?
teutates1989
[...]
Als je beetje serieuze speler bent, maak je gebruik van voicechat. Het is spel is voor mij bijna onspeelbaar zonder voicechat. Hoe wil je anders informeren wat er gebeurd die andere teamleden niet zien? "Demo @ spawn", is maar een voorbeeld.
Ik offer mezelf zonder problemen op om teamgenoten te blussen/ te healen en indien ik geen kans krijg omzelf terug te trekken spring ik zonder problemen richting de vijand om misschien wat damage tedoen zodat misschien mijn teamgenoten hun afkunnen maken.
Punt is... ik ga vaak dood
Bovendien typ ik vrij snel
BTW:gisteren riep iemand spy over de voicechat zonder locatie/wie in gevaar was..... redelijk lachwekkend om aan te horen (aangezien mensen de standaard commandos niks vinden)
Gisteren ging ik op een server waar een clan dacht dat ze helemaal l33d waren omdat ze een aantal free to play players konden afmaken en vernederen.... ik en een buddy hebben met wat simpele textberichten naar ons team het tij kunnen keren. en onze team duidelijk te maken waar het handigste is om te verdedigen en wat het handigste strategie wasVyperX schreef op maandag 25 juli 2011 @ 09:06:
Ik heb gisteren sinds tijden weer eens wat TF2 gespeeld, volgens mij op een LethalZone server. Ik was lekker aan het mediccen, en gebruikte de voicechat om hier en daar aan te geven als we bijna geflanked werden. Gelukkig dat een paar mensen daar telkens goed op reageerden (waarbij ik hun natuurlijk ook met heals ondersteunde), waardoor we de potjes vrij makkelijk wonnen. Uiteindelijk nog een paar complimenten gehad voor het goede werk.
Ik vind het onbegrijpelijk dat mensen zonder text messages kunnen op tf2
Zal hem nog wel een paar keer aanhouden in de got server kijken of er boeiends mee gedaan word en anders zet ik hem gewoon weer standaard uit.
a. waarschijnlijk behoorlijk snel dood
b. niet aan het fraggen
Dus:
c. kansloos bezig
Maar voice gebruiken is meestal sneller als je iets wil coördineren.
[ Voor 7% gewijzigd door CapTVK op 25-07-2011 11:15 ]
Anoniem: 366160
Als medic toch:
übers deftig kunnen timen zodat de dps'er tenminste tijd krijgt om eerst te herladen (soldier/demo), of een heavy wat ammo te laten oprapen voor de rape, want een klik klik klik van een geüberde heavy is toch wel de grootste faal ooit :-)!
Mensen kunnen waarschuwen voor spies, de persoon die ik aan het healen was als ik zelf gestabt wordt of anderen als ik de spy m'n buddy zie stabben!
Reporteren van geplaatste sentries!
Reporteren van een pyro of scout die ik achter me zie lopen!
Zeggen tegen Cabo dat ie na iedere heal die hij krijgt als spy of sniper moet stoppen met elke keer irritant "Dank u" te zeggen ondanks ik het wel appreciër ;-)!
Er nog is op wijzen dat de cart weldegelijk geduwd moet worden!
Er nog is op wijzen dat we met 4 snipers en 4 spies en 4 engineers in het team het echt niet gaan halen!
En uiteraard eens lachen of whinen wat er nu eenmaal bijhoort als bepaalde situaties zich voordoen!
Zeker -25% niveau zonder deftige communicatie!
En dan hoor ik zelfs dat er hier mensen zonder geluid spelen, moest ik dat doen sterf ik waarschijnlijk nog 30% meer aan allerhande shit die ik auditief als bedreiging op voorhand kan horen links rechts of achter me!
mvg. CX
Dit is absoluut waar, als er een pyro achter hem aanzit, zit hij te gillen als een klein meisje.RaCio schreef op maandag 25 juli 2011 @ 02:37:
Cabo is de beste reden om voicechat aan te hebben
Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.
Ik aan mijn h-toets en samen met F5 voor screenshots zijn dat de enige twee toetsen die ik ooit gebind heb.LUH-3417 schreef op maandag 25 juli 2011 @ 11:33:
Ik heb 'Need a dispenser!' gebind aan mijn n-toets. Een team kan nooit voldoende dispensers hebben, aangezien meer dispensers betekent meer crits. Veel mensen weten dat niet eens...
Je vergeet je aimbot.g0tanks schreef op maandag 25 juli 2011 @ 11:50:
[...]
Ik aan mijn h-toets en samen met F5 voor screenshots zijn dat de enige twee toetsen die ik ooit gebind heb.
Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.
Dit is een feit.LUH-3417 schreef op maandag 25 juli 2011 @ 11:33:
Ik heb 'Need a dispenser!' gebind aan mijn n-toets. Een team kan nooit voldoende dispensers hebben, aangezien meer dispensers betekent meer crits. Veel mensen weten dat niet eens...
I'm a Persian Persuader Demoman and approve of this message.
Gisteren weer eens dikke pret gehad met DR. Ook leuk als je een pyro techenkomt die wel spycheckt maar je DR niet door heeft.
blup
En nee, meer dispensers geven geen verhoogde crit kans. Maar op een goede plek kunnen ze wel de rest van je team helpen om ammo en health te krijgen.
For the record: team Roomba style griefing kan je een kick & ban opleveren.
Oh, episch...Bezulba schreef op maandag 25 juli 2011 @ 12:41:
ik trek me ook nooit wat aan van de "need dispenser here" ten eerste, ik heb geen idee waar HERE is, en ten tweede ik heb er al 1tje staan. stop bothering me.
Handmatig kan je nog steeds onbeperkt spammen. Ik heb het aan alt gebind sinds autoreload bestaat, en aangezien herladen toch al een automatisme was is voicespam dat ook.CapTVK schreef op maandag 25 juli 2011 @ 13:01:
Uit de tijd dat je nog onbeperkt voicecommands kon lopen spammen (meestal met scout).
http://www.reddit.com/r/g...maybe_from_valve_heres_a/
Hallo, kan jij bewijzen dat een dispenser je critkans NIET verhoogt? wat LUH zegt is gewoon de waarheid.CapTVK schreef op maandag 25 juli 2011 @ 13:01:
Voor het geval dat. De "Need a dispenser here" is een oude a TF2 grap. Uit de tijd dat je nog onbeperkt voicecommands kon lopen spammen (meestal met scout). Team Roomba met z'n TF2 grief video's uit de begintijd is een van de meer bekende.
En nee, meer dispensers geven geen verhoogde crit kans. Maar op een goede plek kunnen ze wel de rest van je team helpen om ammo en health te krijgen.
For the record: team Roomba style griefing kan je een kick & ban opleveren.
Dat, plus dat je met een broken Demoman bottle ook een verhoogde kans hebt op crits. Die 2 samen zorgen er eigenlijk wel voor dat je continu aan het critten bent.kKaltUu schreef op maandag 25 juli 2011 @ 14:10:
[...]
Hallo, kan jij bewijzen dat een dispenser je critkans NIET verhoogt? wat LUH zegt is gewoon de waarheid.
Dit topic is gesloten.
De gegevens van de tweakers server kun je hier vinden. Vragen hierover kunnen dus achterwege gelaten worden!
Het verhandelen van items is hier niet toegestaan.