Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 159816

Bezulba schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 13:13:
dat is gewoon gelul. Als je een scout recht tegenover een pyro zet in een vierkante kamer wint de scout natuurlijk altijd.. duh.. maar dit is geen arena dm... een scout is voor een pyro vaak een makkelijke prooi als hij 1x in range komt... alleen al de ab geeft vaak genoeg dmg om er voor te zorgen dat de scout iig op zoek moet naar health en ws ook nog dood neer valt voordat hij daar is.
Een goede scout komt niet in je range, en als hij dat wel doet niet langer dan 1 seconde, en dat is nou precies het hele eieren eten. Waarom denk je dat ik zo weinig moeite heb met kills halen op publics, echt niet om mijn aim hoor. Iedereen is gewoon enorm voorspelbaar. Zeker pyro's, die hebben namelijk maar 2 opties: verstoppen of rechtvooruit lopen. De hele situatie die jij schetst komt gewoon zelden voor, omdat de scout het moment om te vechten kiest en niet de andere klasse.

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 159816 op 20-07-2011 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 155599

Zat scouts geflambeerd op de got server. W+m1 en dan lopen ze achteruit op mij te schieten en lopen ze zich klem.

Die ideale situaties in theory crafting komen gok ik wss niet erg vaak voor op pubs.

[ Voor 28% gewijzigd door Anoniem: 155599 op 20-07-2011 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat een mooie scherpe en contrastrijke kleuren in dat eerste filmpje :?
Bij mij ziet het eruit zoals in het 2de, maar vind het eerste veel mooier.

Is dat met HDR lighting aan ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 155599 schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 13:20:
Zat scouts geflambeerd op de got server. W+m1 en dan lopen ze achteruit op mij te schieten en lopen ze zich klem.

Die ideale situaties in theory crafting komen gok ik wss niet erg vaak voor op pubs.
Vergeet niet dat ik er natuurlijk vanuit ga dat een speler blind de weg kan vinden op een map en daadwerkelijk ook kan mikken (je weet hoeveel damage een scattergun doet neem ik aan).
frickY schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 13:21:
[...]

Wat een mooie scherpe en contrastrijke kleuren in dat eerste filmpje :?
Bij mij ziet het eruit zoals in het 2de, maar vind het eerste veel mooier.

Is dat met HDR lighting aan ofzo?
Dat heet color grading in sony vegas :+ (of iig de saturation wat omhoog)

[ Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 159816 op 20-07-2011 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 159816 schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 13:22:
[...]

Vergeet niet dat ik er natuurlijk vanuit ga dat een speler blind de weg kan vinden op een map en daadwerkelijk ook kan mikken (je weet hoeveel damage een scattergun doet neem ik aan).
Dat zeg ik die theory crafting is gebasseerd op aannames/situaties die je niet vaak zult tegenkomen op de got server.

Ik weet niet eens wat een scattergun is. Ook de heisa omtrent de strange weapons is mij vreemd. Ik dacht dat alle wapens wel redelijk gebalanceerd waren. Plus iets, - iets. En dat je als beginner/niet ingame items koper niet achterloopt.
Maar die strange weapons hebben dus alleen maar voordelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Scattergun is het standaard shotgunnetje van de Scout. Strange wapens zijn eigenlijk gewoon standaard wapens, maar ze houden het aantal kills bij en krijgen op basis daarvan humoristische titels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asskicker
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 13-10-2024
Anoniem: 159816 schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 13:22:
[...]

Ja, en een scout raakt 100% van zijn schoten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Asskicker schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 13:41:
[...]

Ja, en een scout raakt 100% van zijn schoten.
Op een pyro wel hopelijk ;). Je weet namelijk precies wat hij wil. Dat geld niet voor andere klasses.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asskicker
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 13-10-2024
Anoniem: 159816 schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 13:48:
[...]

Op een pyro wel hopelijk ;). Je weet namelijk precies wat hij wil. Dat geld niet voor andere klasses.
Alleen iemand met een heel goede aim, wat de meeste mensen op zich niet hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bozozo
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20-02 16:10

Bozozo

Your ad here?

Hmm die modbreak lijkt weinig uit te halen.

OT: welke watch gebruiken jullie icm YER? Ik gebruik nu de DR, maar sentries en pyro's zijn dan echt heel vervelend.

TabCinema : NiftySplit

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik kan niet goed uit de voeten met de DR. Al heb ik hem ook nooit uitgebreid de kans gegeven.
Ik vind de cloak&dagger eigenlijk ideaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10:55
frickY schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 15:11:
Ik kan niet goed uit de voeten met de DR. Al heb ik hem ook nooit uitgebreid de kans gegeven.
Ik vind de cloak&dagger eigenlijk ideaal.
Ik heb dit ook, maar zoals met alles zal het gewoon wel even oefenen zijn. Het probleem met de deadringer is dat het zoooo fucking obvious is, icm dat geluid maakt dat ik hem nauwelijks kans gegeven heb. Ik moet die achievements nog maar even binnenkoppen nu al die f2p'ers nog in het ongewisse zijn :)

Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

C&D is veel beter met yer, omdat je daarmee perfect kan afwachten tot het perfect slachtoffer langs komt lopen. Deadringer is alleen irritant, maar niet echt gevaarlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DR is alleen obvious omdat veel spies hem verkeerd gebruiken.
Het is de bedoeling dat je als friendly disguised en hem pas activeert als je minstens 1 hit te pakken hebt; Een heavy die bij het minste of geringste al dood neervalt is natuurlijk niet overtuigend.

Dan sneak je achter de vijandelijke linie, disguise je als enemy (sniper of engy, die vallen achterin minder op) en pik je een target.

DR-spy is een heel andere spy dan non-DR, alleen speelt men er niet zo mee. Al ben ik wel eens een spy tegen gekomen die dat wel deed, en dan is het een gruwelijk irritante watch.

DR met de YER is onbegonnen werk omdat je dan je disguise mist tot je eerste kill, en daarna alleen maar raak mag stabben om hem niet te verliezen.

[ Voor 24% gewijzigd door frickY op 20-07-2011 15:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Volgens mij hebben we Pyro discussie al 100x langs zien komen hier met koeitje ;)

Iedereen mag zelf bepalen welke class die speelt, ZOLANG hij wel inziet dat het nut heeft.
Als ik graag sniper wil spelen en ik zie al dat er 2 snipers zijn, dan ga ik dus echt geen sniper meer spelen.
Als je ziet dat er te weinig of slechte soldiers,demoman aanwezig zijn op de server. Dan switch je gelijk naar deze class ( Daar heeft koeitje gelijk in, een Soldier/Demo is effectiever voor het team).

Pyro is gewoon goed in Support class.
Teammates blussen
Spychecken
Uber weg pushen
Chaos creëren
Veel damage uitdelen of aandacht trekken ( Je team maten kunnen makkelijker killen)
Als er een Sentry + dispenser + een hoop mensen om een hoekje staan. Dan lekker met een uber erin springen en iedereen in brand zetten. Een soldier kan dan lekker met je meer lopen en alles om je heen neer schieten (TEAMWORK)
en er is geen 1 class die de engineer beter kan helpen dan de pyro.
je kan mensen wegpushen van de sentry, je kan goed spychecken waardoor de engineer en/of sentry niet zo snel down gaat.

Trouwens spy checken doet niet alleen een pyro natuurlijk. na een tijdje heb je wel door hoe een spy steeds speelt en kill je hem regelmatig (toch cabo ;) )

Als spy gebruik ik C&D want een DR is nog al voorspelbaar, als je 1 stick of 1 rocket op een spy schiet en je ziet geen explosie dan is het 9 van de 10x een DR. Daarnaast al je merkt dat je team last heeft van 1 en de zelfde spy dan ga je er meer op letten en dan komt een spy met een DR ook niet meer weg, Lekker de scoreboard bij houden als die heel snel "respawned" dan weet je waar je op moet letten.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 00:17

g0tanks

Moderator CSA
Ik moet de laatste tijd wel erg lang wachten voordat ik in de server kom, kunnen we niet zoals vroeger reserved slots toevoegen? :P

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haas_nl
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 23-05 21:20
Deadringer is koning.
Maar ligt natuurlijk ook aan welke map, dat geld trouwens voor meeste classes wat hier nogal wel eens word vergeten. Veel metal+grote map met weinig grote ruimtes= WIN

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Van die LoD optimalisatie is ook weinig terecht gekomen. De meeste wapens zijn nog onveranderd.

http://wiki.teamfortress.com/wiki/Model_Optimization

Kijk ook eens hoe weinig hoedjes zijn geoptimaliseerd ( en hoe klein de originele 9 hoedjes waren). |:(

[ Voor 8% gewijzigd door CapTVK op 20-07-2011 21:01 ]

TF2 GoT http://www.teamfortress.eu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Blijkbaar zijn de rockets onderdeel van Dr. Grordbort's crash lands into Team Fortress 2.

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• punisher007
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-05 17:42
Vind de nieuwe wapens wel erg out of place zo op het eerste gezicht ....
Maja we shall see.

http://blog.bjornhouben.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Meh, dat valt inderdaad tegen
http://www.teamfortress.com/grordborts/

Comic is dan wel weer aardig
http://www.teamfortress.com/grordborts/comic/

[ Voor 36% gewijzigd door frickY op 21-07-2011 08:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10:48

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

De tering, over OP gesproken :| Ze hebben geen ammo nodig en de enige drawback die ik er in zie is dat ze minder damage op buildings doen

Boo fucking hoo, deze gaan zo snel gebanned worden van de leagues :P

Overigens, reduced damage op buildings; ik ga ervanuit dat ze hiermee engineer dingen bedoelen? Vindt het wel een aparte benaming eerlijk gezegd aangezien buidlings eerder duid op daadwerkelijke gebouwen....

[ Voor 35% gewijzigd door Notna op 21-07-2011 08:44 ]

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ga er maar van uit dat ze een erg lage fire-rate hebben.
Staat niet bij dat deze reduced is, omdat ze niet zijn afgeleid van bestaande wapens. Maar ik neem aan dat het lager ligt dan de RL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• punisher007
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-05 17:42
Aan de andere kant wil ik wel met deze wapens pyro gaan hunten en met 1 shot een aantal mensen killen (railgun style) :)

Ook vraag ik me af of dit een counter is tegen demoman met shield.

[ Voor 22% gewijzigd door punisher007 op 21-07-2011 09:12 ]

http://blog.bjornhouben.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weiman
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 29-05 15:26
Ja dat is het, het is namelijk een counter tegen zo'n beetje alles 8)7

Valve, WTF are you thinking?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 363102

Notna schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 08:43:
Boo fucking hoo, deze gaan zo snel gebanned worden van de leagues :P
Alles behalve Vanilla en Medlocks zijn tegenwoordig standaard gebanned.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teutates
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 15-05-2024
Vraag me af of deze wapens class based zijn.

Dan is het waarschijnlijk soldier zoals in de comic >_<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Teutates schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 09:53:
Vraag me af of deze wapens class based zijn.

Dan is het waarschijnlijk soldier zoals in de comic >_<
Lijkt mij dat dit Solly specific is als je kijkt naar ten eerste de comic, ten tweede de wapens pagina en ten derde is de primary duidelijk afgeleid van een rocket launcher die ook, wat een verrassing, bij de solly hoort!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

De Wiki van TF2 zelf zegt ook solly dus solly fans gaan een hoop lol hebben :Y

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!
First reload is 1.3 seconde de normale zit op 0.8 seconde dus dat is wel een nadeel.
Wapen doet iets minder damage Normaal RL is de bassis damage 90 en bij dit wapen is dat 81.
Je bent zwakker tegen sentry guns
Wapen heeft 1 plus punt., je kan de lezer ook opladen tot maximum (heel je "ammo" is gelijk weg)
dan doe je een grote explosie (direct hit is dan 121 damage + fire damage iedereen die geraakt wordt.
Je kan 5x schieten en dan reloaden. (dus eingelijk heb je 1 rocket meer)
Plus je kan wapens uitschakelen voor 4 seconde ;) genoeg tijd om hem neer te halen met de pistol of een team maat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 96523

Weiman schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 09:24:
Ja dat is het, het is namelijk een counter tegen zo'n beetje alles 8)7

Valve, WTF are you thinking?
Als ik de stats van de Cow Mangler 5000 bekijk, dan valt het best mee...

De base damage is lager dan een normale Rocket Launcher, en charged (5 ammo tegelijk) is ongeveer gelijk aan een mini-crit van de RL. Dus zo OP is het het dus niet. Met 5 normale rockets doe je dus meer damage + kans op een crit...

Alleen het feit dat je één meer ammo hebt (5 ipv 4 tov RL), en een onbeperkte voorraad hebt, maakt het een leuk wapen mits je lang in leven kunt blijven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonni
  • Laatst online: 25-05 21:22
Doet mij denken aan de oude railgun van de engi in TFC, ik ben benieuwd wat voor geluid + animatie deze gaat geven.

Oude TFC gun --> http://wiki.teamfortress.com/wiki/Railgun_%28Classic%29

D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Allemachtig, die particle effects op de rayguns zijn geweldig (maar wel een FPS killer). De beams "rockets" gaan wel langzamer lijkt het dan een normale rocket.

[ Voor 43% gewijzigd door CapTVK op 21-07-2011 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Valt wel mee.

Opgenomen op een oude laptop.

[ Voor 33% gewijzigd door Pykow op 21-07-2011 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pykow, in single player mode geloof ik het ook wel. Waar het om gaat hoe hard het gaat als 3-6 soldiers een disco organiseren op de server. Zag je hoeveel particles er al waren met een persoon?

[ Voor 16% gewijzigd door CapTVK op 21-07-2011 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaCio
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 08-12-2024
Konstantine schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 12:49:
[...]

Maar er zijn dus ook geen pubs waar 'competitive play regels' gelden? Is er ook een NL pickup channel waar jullie te vinden zijn en ik eens kan speccen?
Als je wat NL spelers wilt vinden moet je even op teamfortress.be komen kijken, vrijwel elke GoT member die competitive speelt bezoekt dat forum. Voor het speccen van andere matches moet je op vanillatf2 kijken.

Voor pubs met competitive regels kun je het beste www.tf2lobby.com pakken. Het niveau is niet heel hoog, maar het is best fun :)
frickY schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 15:41:
DR is alleen obvious omdat veel spies hem verkeerd gebruiken.
Inderdaad, toen hij uitkwam kon je er al enorm simpel mee topfraggen op de juiste maps. Maar omdat de meeste mensen er niet mee kunnen omgaan heeft valve hem 15 keer gebuffed, en nu is de dead ringer echt veels te sterk :O

Je moet dat hele wapen niet gebruiken om jezelf in positie voor een backstab te krijgen. Je gebruikt hem als safety shield na backstabs. Als je dat doet ga je nooit dood waardoor de snelheid waarmee je kills krijgt hoger ligt dan bij de c&d, ondanks dat het soms lastig kan zijn om in positie te komen.

[ Voor 32% gewijzigd door RaCio op 21-07-2011 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat is juist zo lastig van de DR, in positie komen. speel toch liever met C&D of de normale watch.

btw je kan beter pub spelen dan tf2lobby, heel veel ragequiters en niveau is regelmatig lager dan een gemiddelde pub server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Wow, die nieuwe animaties en effecten zien er best leuk uit :D

Maar zoals te verwachten viel: die nieuwe rocket launcher is wel een beetej op hoor. Ja hij is wat langzamer dan de normale rocket launcher (de raketten dus, maar het reloaden lijkt mij hetzelfde en je krijgt een extra ammo slot (not to mention: geen ammo nodig)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
CapTVK schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 11:10:
Allemachtig, die particle effects op de rayguns zijn geweldig (maar wel een FPS killer). De beams "rockets" gaan wel langzamer lijkt het dan een normale rocket.

[video]
Wel een gaaf ding, jammer dat alleen de bundle 20 euro kost :P

Nouja maar hopen op een drop dan haha ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Gewoon Craften :*) http://wiki.teamfortress.com/wiki/Cow_Mangler_5000

Hebben de meesten wel in de rugzak zitten ??!

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je kan ze gewoon craften.
ik weet niet wat er OP aan is ?
RL is langzamer

[ Voor 131% gewijzigd door Pykow op 21-07-2011 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Kheb geen blackbox momenteel die ik kan gebruiken :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

SaURoN schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 14:13:
Kheb geen blackbox momenteel die ik kan gebruiken :(
Dan Craft je die eerst :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Daar heb ik geen zooi meer voor om die te craften :P Ik speel net weer 2 weekjes na 2 jaar niet ofzo, dus aan spullen heb ik een tekort :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Ow... dat is balen dan !! Ken het gevoel :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat laser pistool heeft ook z'n voordelen. Je kan ook door je eigen cart heenschieten en omdat de "kogels" door je heen gaan valt een invisible spy ook veel langer op als je hem raakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Je kan ook schieten wanneer je taunt ;) Laser opladen en gaan taunten ;)

OF natuurlijk deze glitch

[ Voor 26% gewijzigd door Pykow op 21-07-2011 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
Bah wat een kutwapen zeg, je kan echt geen ruk zien als een paar soldiers bij een chokepoint er mee staan te spammen.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jezus halve got server liep met dat wapen rond.

Nog bedankt voor de heals hille

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ach als pyro kan je ze lekker reflecten :D vooral de gene die je helemaal moet opladen als soldier.
Toestraks zat er een soldier op ene idle/trade server mijn steeds te schieten met dat ding ;) en reflecteerde hem steeds weer opnieuw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik begreep juist dat je ze niet kon reflecten?

Hoe dan ook: Valve released een wapen dat overpowered lijkt, glitches heeft, er gaar uitziet en ondoordacht lijkt. THIS IS TOTALY NEW INFORMATION FOR ME!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
die pistol is niet te reflecten maar de rockets wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Enige waar die lasergun en pistol niet tegen werken zijn sentries. Zelfs met een minisentry heb je problemen met dit ding. Het werkt gewoon niet. Oh ja, kritzkrieg werkt niet met deze gun. Kan lastig zijn als je rondloopt met kritzkrieg.

[ Voor 33% gewijzigd door CapTVK op 21-07-2011 19:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10:55
g0tanks schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 17:13:
Bah wat een kutwapen zeg, je kan echt geen ruk zien als een paar soldiers bij een chokepoint er mee staan te spammen.
Dit, ik loop nog lekker in dx8 modus te gamen en die beams zien eruit als dikke rode verf op m'n scherm, je ziet er niks meer doorheen. Wat een kut wapen, nu al.

Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wapen is zwaar overpowerd.
FPS problemen voor de meeste
het ziet er niet uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compi_56
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 05-03 22:39
Ik vind het een goed wapen(cow mangler 5000) maar de grafische effecten maken het spel te druk.

Als er een stuk of 4 soldiers constant pew pew doen heb je bijna geen overzicht meer van het slagveld.

De wapens pasen eigelijk niet bij de theme van TF2 die meer retro/spy-achtig is.

Ik denk wel dat er aanpassing komt bv. geen rocketjumps en 4 rockets i.p.v. 5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
pew pew pew, werd gefrustreerd er van zou bijna de pack gaan halen uit de store :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Maak de game f2play.
Lok mensen.
Breng OP item bundle uit voor 20? euro.
Profit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
Pykow schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 14:12:
ik weet niet wat er OP aan is ?
lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De stats zagen er niet OP uit vanmiddag ;)
maar nu merk je ze pas in het echt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 03-06 21:15
Misschien moet je de volgende keer pas een conclusie trekken als je er daadwerkelijk mee hebt gespeeld ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 363102

Waarom is comp tf2 toch zo leuk....

Oh ja, VANILLA + MEDLOCKS

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kun je met het nieuwe wapen nog rocketjumpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jazeker, het is verder gewoon een RL.

Ben benieuwd of er vandaag nog een update uitkomt. De soldier heeft een raket gevonden maar er zijn er nog TWEE!

Een troost alvast, deze wapens hebben LOD's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb die van mij maar de Frame Raper 5000 genoemd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
CapTVK schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 22:14:
Jazeker, het is verder gewoon een RL.

Ben benieuwd of er vandaag nog een update uitkomt. De soldier heeft een raket gevonden maar er zijn er nog TWEE!

Een troost alvast, deze wapens hebben LOD's.

Hmm good point, misschien komen er ook nog aantal voor andere classes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11:04

D4NG3R

kiwi

:)

* D4NG3R heeft beide nieuwe Soldier weapons :D .

Heerlijk OP'd zijn ze nog.. Ik ga er lekker van genieten tot ze nerved zijn* :') .

*aanmaken valve

[ Voor 10% gewijzigd door D4NG3R op 21-07-2011 23:38 ]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

TheJVH schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 21:00:
Misschien moet je de volgende keer pas een conclusie trekken als je er daadwerkelijk mee hebt gespeeld ;) .
Dat en gewoon eens een keer NIET denken dat je all knowing bent helpt ook :)

At any rate, ik blijf voorlopig wel weer even weg van de pubs. Of nouja, eens kijken of het wil droppen dan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 26-04 13:57

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Anoniem: 363102 schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 21:59:
Waarom is comp tf2 toch zo leuk....

Oh ja, VANILLA + MEDLOCKS
Het heeft consistente gameplay ja, maar ik begin te twijfelen aan de levensvatbaarheid van vanilla. TF2's wapenrange is zo uitgebreid sinds vanilla dat je gewoon een hele grote offset krijgt qua gameplay.
Ik had ook een site gezien van vanillatf2.com oid, maar dat zijn imo gewoon mannetjes die niet tegen veranderende gameplay kunnen.

Over de nieuwe wapens: heerlijk en geweldig, maar niet OP. je kan goed genoeg dodgen / tegenin killen. Als je zo'n cowmangler hebt, ben je 90% van de tijd bezig met reloaden.

Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23:19
kKaltUu schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 09:32:
Ik had ook een site gezien van vanillatf2.com oid, maar dat zijn imo gewoon mannetjes die niet tegen veranderende gameplay kunnen.
VanillaTF2 is een community blog dat veel coverage doet, niet een "anti-Racio met z'n cinnamon"-haatsite.

Ik moet zeggen dat ik die Cow Mangler een geweldig wapen vind, want al die soldiers gaan nog steeds net zo hard dood door een sticky. Om het nog mooier te maken kunnen ze geen sentries wegkrijgen en spelen er nu allemaal retards solly die nog makkelijker doodgaan door een sticky dan de gebruikelijke spammagneten. En het beste van alles: als ze zo dom zijn om hun wapen te chargen dan kan je dat gewoon zien aan de particles en ga je lekker om het hoekje staan.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaCio
Mja, ik vind het geklaag over OP ook een beetje overdreven. Het zijn vooral die 50.000 particles die je per schot afschiet die vervelend zijn.

[ Voor 5% gewijzigd door RaCio op 22-07-2011 10:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

DX8...teveel particles... gamen jullie nog op een 386 of wat ??! Damn... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
nero355 schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 11:05:
Nee maar op 2550x1440 met alles op max, merk ik wel dat na dat 6 beams rond worden gezapt het best zwaar word :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Dan moet je of upgraden of een monitor voor het gamen alleen erbij gooien ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Als je in leagues speelt, hecht men voornamelijk waarde aan speelbaarheid dan aan visual goodies. Dus speelt men vaak met een DX 8 setup om het allemaal wat minder belastend te maken zodat je niet constant met 40 fps zit maar met 100 + (wat vele een stuk prettiger vinden ivm hicc-ups)

Daarnaast zie je dan ook gewoon de broodnodige dingen ipv shiny shiny ooo look at ....BLAMMO HEADSHOT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaCio
Het gaat me niet om de fps, dat effect is gewoon veels te groot en opvallend. Je kunt niet eens goed de afstand schatten door de absurd grote trail aan particles die een projectile achterlaat, dus handig is het ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tk55
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Klopt, bij normale rocket heb je gewoon een projectile + trail maar bij de Cow Mangler zien ze er hetzelfde uit en je ziet helemaal niks als een Soldier een paar van die lasers schiet. (ja ik noem het lasers)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Notna schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 11:30:
Als je in leagues speelt, hecht men voornamelijk waarde aan speelbaarheid dan aan visual goodies. Dus speelt men vaak met een DX 8 setup om het allemaal wat minder belastend te maken zodat je niet constant met 40 fps zit maar met 100 + (wat vele een stuk prettiger vinden ivm hicc-ups)

Daarnaast zie je dan ook gewoon de broodnodige dingen ipv shiny shiny ooo look at ....BLAMMO HEADSHOT
Shiny in TF2 ?! Waar dan :?

6048x1200 met een stock draaiende i7 920 gaat prima i.c.m. een 5870 en die onderdelen zijn echt niet meer super nieuw of zo ... iets van 75 a 110 fps haal ik daarmee :)

Ik gok dat je met een i3 en 1080p monitor ook prima vooruit kan met een 5770 of zo ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
nero355 schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 11:12:
Dan moet je of upgraden of een monitor voor het gamen alleen erbij gooien ;)
Upgraden? Right...Tis al een maxed out versie van de iMac :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaCio
nero355 schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 11:50:
[...]

Shiny in TF2 ?! Waar dan :?

6048x1200 met een stock draaiende i7 920 gaat prima i.c.m. een 5870 en die onderdelen zijn echt niet meer super nieuw of zo ... iets van 75 a 110 fps haal ik daarmee :)

Ik gok dat je met een i3 en 1080p monitor ook prima vooruit kan met een 5770 of zo ...
Als je 120 fps constant wil kunnen draaien moet je voor een computer die ouder is dan een jaar echt wel even sleutelen met instellingen.

En daarnaast, wapens horen gewoon fatsoenlijke LOD te hebben. Een snelle pc is geen excuus voor slordige optimalisatie.

[ Voor 4% gewijzigd door RaCio op 22-07-2011 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 396097

Ik denk dat die nieuwe launcher vooral op aanvoelt omdat iedereen nu soldier speelt, het valt dus op dat je veel door dat wapen word gekillt. Als iedereen opeens demoman gaat spelen dan zal het vanzelf ook lijken alsof de stickybomb launcher OP is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
De meeste mensen hier weten wel het verschil tussen spam en een wapen dat iets te sterk is. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaCio
g0tanks schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 12:36:
De meeste mensen hier weten wel het verschil tussen spam en een wapen dat iets te sterk is. ;)
Die meeste mensen heb ik hier nog niet zien posten over dat wapen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maar de sticky launcher is toch ook overpowered???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
RaCio schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 12:50:
[...]

Die meeste mensen heb ik hier nog niet zien posten over dat wapen :P
True, ik zeg zelf ook niet dat dat ding OP is, maar ik denk toch dat de reden waardoor mensen denken dat het wapen OP is ergens anders ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

LUH-3417 schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 13:05:
Maar de sticky launcher is toch ook overpowered???
Ik weet niet eens hoe je stickies detonate :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weiman
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 29-05 15:26
DAt doen ze toch vanzelf als iemand eroverheen loopt? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaCio
g0tanks schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 13:16:
[...]

True, ik zeg zelf ook niet dat dat ding OP is, maar ik denk toch dat de reden waardoor mensen denken dat het wapen OP is ergens anders ligt.
Ik denk dat hij aardig in de buurt zit hoor. Door de visuele stijl kan het raar overkomen als je gekilled wordt door zo'n "rocket". Tel daarbij op dat iedereen er mee rondloopt en je hebt een bron van frustratie.

Ik blijf erbij, de Liberty Launcher en Enforcer zijn in de juiste handen veel sterker dan de Koe Verminker Vijfduizend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AquaSheep
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 08-05 07:40
Het enigste OP aan de Koe Verminker Vijfduizend is als je geraakt wordt en je fps naar beneden droppen zodat je ff niks kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Laatst online: 05-06 22:46

Compizfox

Bait for wenchmarks

Als ik net_graph aan zet zie ik ook dat mijn FPS dropt bij een shot van de Cow Mangler, maar niet merkbaar. Het gaat van 100 FPS naar 75 FPS of zo. Nou nou... Dat is niet eens merkbaar. :z

En dat is dus niet met een nieuwe PC ofzo. Intel E5300 met HD4870, 2GB ram. Alles maxed out in TF2.

[ Voor 31% gewijzigd door Compizfox op 22-07-2011 14:24 ]

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leftblank
  • Registratie: Juni 2004
  • Nu online
Compizfox schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 14:23:
Als ik net_graph aan zet zie ik ook dat mijn FPS dropt bij een shot van de Cow Mangler, maar niet merkbaar. Het gaat van 100 FPS naar 75 FPS of zo. Nou nou... Dat is niet eens merkbaar. :z

En dat is dus niet met een nieuwe PC ofzo. Intel E5300 met HD4870, 2GB ram. Alles maxed out in TF2.
25% verlies van FPS is toch wel een significante vertraging voor iedereen die met wat mindere specs speelt (of met wine, die performance is om te huilen :'().

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Compizfox schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 14:23:

euh 25% framedrop voor 1 wapen is best veel hoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Als het erg gespamt wordt bedoel ik dan hè :P

Maar wat ik duidelijk wilde maken is dat TF2 meestal zo'n gemiddeld hoge framerate heeft dat het niet echt erg is.

Mensen die met oudere hardware spelen en dus geen average framerate hoger van +/- 75 FPS hebben kunnen natuurlijk ook gewoon wat tweaken door dingen als AA uit te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik merk drops van 120fps naar 90fps, dus nee ik wil geen fps drops.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat is een oplossing, maar ik denk dat mensen best ontevreden mogen zijn dat een spel dat drie jaar geleden nog prima werkte op hun computer, nu zo traag als dikke stront door een trechter is, puur vanwege luiheid van Valve.

Nog een paar kansloze updates verder en we zitten allemaal text-based TF2 te doen.

YOU SPAWN IN A ROOM. THE DOOR ROLLS OPEN. AN ENEMY DEMOMAN APPEARS.
EXITS ARE NORTH AND WEST. WHAT DO YOU DO?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caedus Saevire
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 26-02 05:05
LUH-3417 schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 15:17:
Dat is een oplossing, maar ik denk dat mensen best ontevreden mogen zijn dat een spel dat drie jaar geleden nog prima werkte op hun computer, nu zo traag als dikke stront door een trechter is, puur vanwege luiheid van Valve.

Nog een paar kansloze updates verder en we zitten allemaal text-based TF2 te doen.

YOU SPAWN IN A ROOM. THE DOOR ROLLS OPEN. AN ENEMY DEMOMAN APPEARS.
EXITS ARE NORTH AND WEST. WHAT DO YOU DO?
>equip knife
>equip Cloak&Dagger
>use Cloak&Dagger
>move N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Anoniem: 159816 schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 15:15:
Ik merk drops van 120fps naar 90fps, dus nee ik wil geen fps drops.
Afbeeldingslocatie: http://www.afunnystuff.com/forumpics/notagain.jpg
Dan moet je wel hele goede ogen én een 120 Hz monitor hebben om dat te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
Niet echt, zo'n framedrop merk je wel en dat is niet prettig als je bijvoorbeeld net een hoofdschot wil maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Als je de framedrop merkt is je framerate dus tijdens die framedrop onder de refreshrate van je monitor gekomen. Ik heb niet gezegd dat dat niet mogelijk is ;)

Stel dat je een 75 Hz monitor hebt (redelijk normaal) en je heb normaal gemiddeld 80 FPS, dan kan je het idd merken als je framerate tijdens een drop onder de 75 Hz komt. Al valt de gemiddelde mens 70 FPS ipv 75 echt niet op hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wokker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10:15

Wokker

De avond wokkel

Heeft iemand nog tips voor servers waar mensen komen die echt willen samen werken inplaats van Dom knallen ?

Het oneindige X 0

Pagina: 1 ... 35 ... 37 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
De gegevens van de tweakers server kun je hier vinden. Vragen hierover kunnen dus achterwege gelaten worden!

Het verhandelen van items is hier niet toegestaan.