Biggest TF2 secret unveiled!
Dat is toch het hele idee van die 9 classes? Elk hun pro's en con's
Het nut van scout en sniper is ook in grote mate afhankelijk van de map. Heck, dat geld voor elke class.
Bij pyro valt het alleen meer op omdat je con's kunt compenseren met skill, en pyro-speler dat meestal in gebreke hebben.
Op long range kan een pyro erg weinig doen
Zoals heavy, engy en spy
Soldiers, demo's zijn wat meer allround
Close-range ben ik toch liever een pyro of heavy dan een soldier
Uitgaande van een consistent skill niveau, zullen demo's en soldiers altijd meer nut hebben dan pyro's
Als 'het nut' het maken van kills is, volledig mee eens. Of dat daadwerkelijk het nuttigst is laat ik in het midden.
[quoteLos van dit alles is bij het spelen op de pub alleen de lol van belang en is pyro gewoon een erg lollige class en moet iedereen hem/haar gewoon moeten kunnen spelen. Ik denk alleen niet dat je moet volhouden dat pyro God's gift to TF2 is...[/quote] Amen

Welkom terug

Bekend nick.
Probeer de GoT-server ook weer eens, voor old time sakes.
Als Valve een ARG doet dan weet je het wel. Dit is geen ARG, dit is gewoon een hint, zoals de duiven een hint waren naar Meet The Medic.
@pasta
Tot nu toe lijkt het mij eigenlijk een redelijk gezonde discussie met argumenten over en weer? Goed, een discussie zonder einde en diverse herhalingen, maar in ieder geval zonder geflame.
[
Voor 63% gewijzigd door
frickY op 20-07-2011 08:52
]