Acties:
  • 0 Henk 'm!
g0tanks schreef op maandag 18 juli 2011 @ 13:47:
Even iets anders: hoewel castle4 een leuke map is, merk ik dat vaak de server erdoor leegloopt als er niet een groepje regulars zijn die blijven.
Ohja, dat wilde ik ook nog roepen.
Die map moet echt uit de roulatie.
Was vroeger leuk toen we volle bak met regulars speelde, maar die map is zo gevoelig voor unbalanced teams dat het nu gewoon niet werkt.

Ik speel ook vaak pyro, en dat gaat me prima af. Maar leg het uiteraard af tegen Koeitje+medic. Net als dat elke andere class het ook vaak aflegt tegen een andere class + medic.
Koeitje zonder medic kom ik niet vaak tegen, maar kan me voorstellen dat ik dat ook verlies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik speel Pyro omdat ik dan een schoen op mijn hoofd kan dragen.

Nee, Pyro is grappig, omdat reflecten en mensen de afgrond in blazen komisch is, maar het is niet echt een klasse die het speelveld kan domineren zoals een soldier, demo of heavy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bozozo
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20-02 16:10

Bozozo

Your ad here?

Respect voor goede soldiers hoor. Ik raak echt de ballen met die rocket launcher. Misschien TDH maar opbergen voorlopig :P

TabCinema : NiftySplit

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sowieso heb je niets aan TDH als je aim nog niet zo nauwkeurig is. Dan kun je beter profiteren van de blast radius van de normale rocketlauncher.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:07
Ik vind mezelf best wel aardig en gemiddeld als soldier (op een pub), maar ik kan ook heel weinig met TDH, het ding heeft gewoon een lange learning curve.

Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 00:14

g0tanks

Moderator CSA
frickY schreef op maandag 18 juli 2011 @ 18:39:
Sowieso heb je niets aan TDH als je aim nog niet zo nauwkeurig is. Dan kun je beter profiteren van de blast radius van de normale rocketlauncher.
Of ga voor de Liberty Launcher, dan heb je zo'n beetje the best of both worlds. :)

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haas_nl
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 23-05 21:20
Notna schreef op maandag 18 juli 2011 @ 15:13:
[...]

Mijn prestaties in bed zijn de afgelopen tijd ook verbeterd, wat te zien is aan mijn vrouw.

:F
al weer zwanger?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asskicker
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 13-10-2024
OOOOOOOOOHHHH

Steek

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als mijn team genoeg damage uitdeelt en op de juiste manier pushen dan maakt het mij niet uit of iemand een slechte Kills per minute heeft.

Het is teamwork game dus als je met een groepje lekker kan pushen dan score je niet zo snel een 1.0 kills per minute maar eerder 0.6 ofzo.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• okkiwokki
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 08-06 21:09
Shabbaman schreef op maandag 18 juli 2011 @ 13:13:
[...]

Nou ja, meerwaarde... Iedereen kan wel spychecken, en als je geblust wil worden heb ik toch liever een medic. En laat dat nou net de twee dingen zijn waar de meeste pyro's NIET mee bezig zijn.
Pyro blust er alleen een hoop in een paar seconden, medic doet er een in een paar seconde. Helaas snappen veel pryo's op een pub niet helemaal wat ze allemaal kunnen.

En koeitje dat van spychecken klopt wel een beetje alleen een DR is alleen een stuk lastiger neer te halen als demo/soldier tenzij de spy een standaard route loopt. Veel mensen zijn ook niet goed in het herkennen van een spy. Ook kan een engy als het goed is niet constant spychecken omdat hij zijn sentry moet bijvullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:36

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

No.pe.avi (that's what she said :D )
g0tanks schreef op maandag 18 juli 2011 @ 15:19:
[...]

Dat maakt mij de beste TF2 speler van jullie allemaal. 8)

[afbeelding]
Maar jij bent een haxx0r

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
Ik moet zeggen dat ik het in principe met koeitje eens ben, maar holy shit wat ben ik gisteren geowned door twee van die pyro's op frontier defence. Tering Reinie en Kut Kkalltuu, wat een vervelende baasjes :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 96523

MrAngry schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 09:46:
Ik moet zeggen dat ik het in principe met koeitje eens ben, maar holy shit wat ben ik gisteren geowned door twee van die pyro's op frontier defence. Tering Reinie en Kut Kkalltuu, wat een vervelende baasjes :'(
En ik dan? ... ow wacht, waarschijnlijk was ik al weg ;)

Ik moet zeggen dat de pyro echt wel een leuke class is om mee te spelen, maar (in mijn geval) weinig echte kills te behalen zijn...

Gisteren haalde ik de ene na andere assist, doordat ik de boel in vuur en vlam zette, maar net niet genoeg om te killen. Maar de 8 achievements maken het weer goed ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 26-04 13:57

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Nieuwe update heeft gecrashede rockets in verschillende mappen toegevoegd, misschien een inleiding naar nieuwe content?
http://forums.steampowere.../showthread.php?t=2004689

Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 159816

Ik wil even melden dat kkkllaltkltktuut en ik het beste engineer team zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kKaltUu schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 11:18:
Nieuwe update heeft gecrashede rockets in verschillende mappen toegevoegd, misschien een inleiding naar nieuwe content?
The return of poopy joe?

http://www.teamfortress.com/war/saxtonhale/poopyjoe.htm

TF2 GoT http://www.teamfortress.eu

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 159816 schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 11:42:
Jij speelt nooit een support-class :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Anoniem: 159816 schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 11:42:
ZEKER, heerlijk dat blu niet eens bij het 1e punt in de buurt kwam door die ubersentries.

Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23:44

D4NG3R

kiwi

:)

kKaltUu schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 11:18:
Nieuw soort gamemode? Of zal wel iets payload-achtigs worden waarbij je een payload (Springkop/Brandstof ofzo) naar de raket moet brengen om hem te lanceren?

Zal wel iets achter zitten wat we binnenkort te horen krijgen :Y) .

offtopic:
Misschien de 10th class, aliens })

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

D4NG3R schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 13:15:
[...]

Nieuw soort gamemode? Of zal wel iets payload-achtigs worden waarbij je een payload (Springkop/Brandstof ofzo) naar de raket moet brengen om hem te lanceren?

offtopic:
10th class is dood, zie koth_harvest_event tombstones :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[...]

offtopic:
Op dustbowl lanceer je al een raket ;).
kKaltUu schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 13:15:
[...]

ZEKER, heerlijk dat blu niet eens bij het 1e punt in de buurt kwam door die ubersentries.
Mini-sentries heh!
frickY schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 13:12:
[...]

Met ~40 kills en 2 deaths 8) . Frontier justice + mini-sentry ftw. Iedereen 1 of 2 shotten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0zz
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 01-05 16:54

Sn0zz

Wait... what!?

[...]
Het ziet er uit alsof de rockets al gecrashed zijn, dus ik verwacht niet dat ze daarna nog gaan lanceren.. :P Misschien iets met een thema oid (zoals de 'haunted' thema's oid)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Anoniem: 159816 schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 13:18:
Op dustbowl lanceer je al een raket ;).
Je captured hem alleen, verder geen lanceringsanimaties ect. Zoiets zou imho een mooie toevoeging zijn.
Sn0zz schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 13:20:
Het ziet er uit alsof de rockets al gecrashed zijn, dus ik verwacht niet dat ze daarna nog gaan lanceren.. :P
Waarom zouden er niet nog meer gelanceerd worden?

Speculaties speculaties..

Valve zal ons vast niet teleur stellen ;) .
kKaltUu schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 13:18:
Ze/Hij zijn/is zijn terug })

[ Voor 13% gewijzigd door D4NG3R op 19-07-2011 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

D4NG3R schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 13:23:
Je captured hem alleen, verder geen lanceringsanimaties ect. Zoiets zou imho een mooie toevoeging zijn.
Ik zit al sinds dag 1 te hopen op een lanceer animatie dus wat mij betreft mogen ze dat erbij proppen _O_ Gewoon als "oops we forgot something" patch !! Kleine toevoeging die geen mega aankondiging of update hoeft te hebben wat mij betreft :)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik vermoed dat het iets met hoedjes en nieuwe wapens te maken heeft, dat de hoedjes pieslelijk zijn en dat de wapens ongeveer zestien refined per stuk kosten om te craften...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

LUH-3417 schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 13:38:
Ik vermoed dat het iets met hoedjes en nieuwe wapens te maken heeft, dat de hoedjes pieslelijk zijn en dat de wapens ongeveer zestien refined per stuk kosten om te craften...
En +x% dmg -x% ammo hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaCio
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 08-12-2024
kKaltUu schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 13:18:
[...]

Nee hoor, de 10e class is de (arabian) demonicht :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
frickY schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 13:12:
[...]

Hohoho, gaat iemand mij vertellen dat Koeitje een support class heeft lopen spelen!? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Straks speelt hij opeens Pyro :+

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!
D4NG3R schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 13:23:
Dat gebeurd wel toch? Alleen op de GoT-server niet omdat die na winst / maptime direct doorgaat met de volgende ronde.
In cp_steel gebeurd het in ieder geval, maar ik dacht in dustbowl ook :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nee, op Dustbowl lanceert hij niet. Lore-wise ging het denk alleen om het veroveren van de rocket base.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nero355 schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 14:15:
Straks speelt hij opeens Pyro :+
Dat heb ik al eens gedaan afgelopen weekend. Maar man, wat voel ik mij nutteloos. Je hebt geen enkel fatsoenlijk wapen waarmee je ook maar een beetje een kans maakt. Met je flamethrower kom je nergens (sentries, spam), waardoor alleen je shotgun overblijft. Haal nog steeds wel 5+ kills, maar je hebt niet de kracht om echt ergens doorheen te pushen (2 tegenstanders? forget it). Als frontier justice gun slinger engi ben je trouwens nog beter in flanken dan pyro. En je hebt 3 fatsoenlijke wapens.

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 159816 op 19-07-2011 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Anoniem: 159816 schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 16:24:
[...]

Dat heb ik al eens gedaan afgelopen weekend. Maar man, wat voel ik mij nutteloos. Je hebt geen enkel fatsoenlijk wapen waarmee je ook maar een beetje een kans maakt. Met je flamethrower kom je nergens (sentries, spam), waardoor alleen je shotgun overblijft. Als frontier justice gun slinger engi ben je trouwens nog beter in flanken dan pyro. En je hebt 3 fatsoenlijke wapens.
Ik snap echt niet dat jij de pyro als zwak/nutteloos ziet :O .. Flamethrower (Of varianten) + Axtinquisher maak je vrijwel alles mee af. Soldiers/Demo's heb je amper last van gezien je hun geschut gewoon finaal terugschiet (Of op zijn minst weerkaatst), en dingen als scouts op medium range bekogel je met je shotgun/flaregun. Vijanden van dichtbij juggle je zo de lucht in, vlammetje erop en als ze dan bijna landen hak je ze neer met een Axtinquisher.

Enige "Probleem" zijn snipers, gezien je hier op afstand eigenlijk geen kans tegen hebt.

Daarnaast help je je team ook indirect door rockets/grenades/stickies af te weren, hier krijg je misschien geen punten voor (Tenzij je ze succesvol terugschiet naar de vijand). Maar help je je team wel erg veel mee.

[ Voor 13% gewijzigd door D4NG3R op 19-07-2011 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 159816 schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 16:24:
Dat heb ik al eens gedaan afgelopen weekend. Maar man, wat voel ik mij nutteloos. Je hebt geen enkel fatsoenlijk wapen waarmee je ook maar een beetje een kans maakt.
Dezelfde shotgun als soldier :Y
Met je flamethrower kom je nergens (sentries, spam)
Tegen sentries en heavies ben je sowieso kansloos als pyro. Spam is redelijk te reflecten.
Maar het vereist inderdaad een heel andere speelstijl en een heel ander doel. Je zult er solo niet ver mee komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

frickY schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 16:33:
[...]

[...]
Tegen sentries en heavies ben je sowieso kansloos als pyro. Spam is redelijk te reflecten.
Maar het vereist inderdaad een heel andere speelstijl en een heel ander doel. Je zult er solo niet ver mee komen.
Natuurlijk, maar de shotgun is ook niet de soldiers primary ;). Misschien is mijn hitscan aim zo goed dat de flamethrower nutteloos lijkt?!

Je tweede punt is precies het probleem van pyro's: compleet nutteloze class zonder soldier/demo support. De enige reden dat ze nog kills halen of punten cappen is dat een soldier/demo zo af en toe nog eens moet reloaden.

@danger: zullen we een keer even wat 1v1 tjes doen? 1v1 zegt vrij weinig in tf2, maar aangzien jij zo zeker bent van je zaak wil ik het wel eens doen. Ik moet makkelijk de 20-0 tegen jou halen. Ik ben zelfs bereid alleen mijn shotgun te gebruiken. Ik wil ook best spy tegen je spelen 1v1. Hell, zelfs engineer (zonder normale sentries). Scout doe ik ook wel, met alleen mij pistol. Maar geen traantjes als je verliest heh!

Wie heeft er een server voor ons?

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 159816 op 19-07-2011 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Anoniem: 159816 schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 17:00:
@danger: zullen we een keer even wat 1v1 tjes doen? 1v1 zegt vrij weinig in tf2, maar aangzien jij zo zeker bent van je zaak wil ik het wel eens doen. Ik moet makkelijk de 20-0 tegen jou halen. Ik ben zelfs bereid alleen mijn shotgun te gebruiken. Ik wil ook best spy tegen je spelen 1v1. Hell, zelfs engineer (zonder normale sentries). Scout doe ik ook wel, met alleen mij pistol. Maar geen traantjes als je verliest heh!
1v1 verlies je als pyro tegen vrij veel andere classes. Als pyro zijnde moet je het hebben van teamwork, je team gebruiken om dichtbij te komen. En dan zware chaos veroorzaken.

Daarnaast ben ik geen hoogstaand TF2 speler O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

D4NG3R schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 17:04:
[...]

Daarnaast ben ik geen hoogstaand TF2 speler O-)
Precies. We zijn eindelijk bij de essentie van het argument aangekomen: een nubcake kan met een pyro nog wel wat kills maken, maar iedereen die nog wel controle heeft over zijn ledematen zal als andere klasse veel nuttiger zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Accident
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-01-2024

Accident

's Happen

lvl 3 sentry's zijn soms te doen met straffen in een cirkel, geen engi in de buurt en wat luck

of die sentry's door een wat betere engi geplaatst zijn laten we ff in het midden :)

/edit

als pyro dus

[ Voor 6% gewijzigd door Accident op 19-07-2011 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Anoniem: 159816 schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 17:10:
[...]

Precies. We zijn eindelijk bij de essentie van het argument aangekomen: een nubcake kan met een pyro nog wel wat kills maken, maar iedereen die nog wel controle heeft over zijn ledematen zal als andere klasse veel nuttiger zijn.
Ik speel op bovengemiddeld niveau, ik speel TF2 echter recreatief en niet pro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Accident schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 17:10:
lvl 3 sentry's zijn soms te doen met straffen in een cirkel, geen engi in de buurt en wat luck

of die sentry's door een wat betere engi geplaatst zijn laten we ff in het midden :)
Je kan hetzelfde doen met de scout bat en daarnaast nog nuttiger zijn voor je team ;)
D4NG3R schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 17:11:
[...]

Ik speel op bovengemiddeld niveau, ik speel TF2 echter recreatief en niet pro.
Bovengemiddeld m'n reet. Raizer, die speelt op bovengemiddeld niveau als 100% pub speler. En als je iemand wil horen die een alternatieve class speelt: cabo. Serieus een van de weinige spies die ik echt godsgruwelijk irritant vind. Niet fyi, want die decloaked toch in plain sight :+ .

[ Voor 39% gewijzigd door Anoniem: 159816 op 19-07-2011 17:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Konstantine
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-03 16:50
Hmm wat is dat toch altijd met dat haantjesgedrag als het om 'sk1llz' gaat?

Je ne sais pas ce que cela signifie, mais ça va être intelligent sur Français. - Jean-Paul Sartre

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Konstantine schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 17:21:
Het gaat niet om de "sk1llz", het gaat om de klasse. Theorycrafting is een betere beschrijving ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Konstantine schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 17:21:
Geen idee, maar als koeitje zo goed was. Had hij ook de voordelen van een Pyro gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teutates
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 15-05-2024
frickY schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 16:33:
[...]

[...]
Sentries ja...
Heavy's geef mij de rug van een heavy voor 1 seconde en ze zijn zwart geblakerd :P
om echt ergens doorheen te pushen (2 tegenstanders? forget it). Als frontier justice gun slinger engi ben je trouwens nog beter in flanken dan pyro. En je hebt 3 fatsoenlijke wapens.
5+ is mijn record :P ze waren aan het verdedigen hehe >_<
Zodra je gaat rushen ben je er zo geweest je zal zijwaards/van achteren komen... en they will burn... :D
Anoniem: 159816 schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 17:10:
[...]

ehm ik raak gemiddeld in 7/10 potjes bovenaan met pyro >_< vaak heb ik competities met een vriend van me die er goed is met spy ... sta vaak genoeg boven hem met punten (hij spy ik pyro )

Weet je wat pas een bout klas is ? de demoman :+ (ja dit is sarcasme ja )
O wacht dat komt natuurlijk omdat ik zelf nog slecht mee ben :9

Elk klasse heeft zo zijn voor en nadeel volgens mij zijn ze redelijk in balans je zal alleen voor elke klasse je eigen speel stijl moeten aanpassen :)

btw:We burn spies :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

D4NG3R schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 17:26:
[...]

Geen idee, maar als koeitje zo goed was. Had hij ook de voordelen van een Pyro gezien.
Die zie ik ook, ik stel echter dat andere klasses dezelfde taken ook kunnen doen + daarnaast nog beter zij in tig andere dingen.
Teutates schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 17:27:
[...]

Sentries ja...
Heavy's geef mij de rug van een heavy voor 1 seconde en ze zijn zwart geblakerd :P
Een goede heavy (iemand met zijn scherm aan) kom jij niet achter.
[...]

5+ is mijn record :P ze waren aan het verdedigen hehe >_<
Zodra je gaat rushen ben je er zo geweest je zal zijwaards/van achteren komen... en they will burn... :D
Schattig, ik zit op 12 (een compleet team) met demo en ~8+ met soldier. Dan hebben we het trouwens over ~10 seconden, met 1 life is het ongeveer 40 voor beide classes. En dan kom ik gewoon van voren.
[...]

ehm ik raak gemiddeld in 7/10 potjes bovenaan met pyro >_< vaak heb ik competities met een vriend van me die er goed is met spy ... sta vaak genoeg boven hem met punten (hij spy ik pyro )

Weet je wat pas een bout klas is ? de demoman :+ (ja dit is sarcasme ja )
O wacht dat komt natuurlijk omdat ik zelf nog slecht mee ben :9

Elk klasse heeft zo zijn voor en nadeel volgens mij zijn ze redelijk in balans je zal alleen voor elke klasse je eigen speel stijl moeten aanpassen :)

btw:We burn spies :D
Ik sta 100% van de potjes bovenaan als demo/soldier/sniper. Je punt!?

[ Voor 65% gewijzigd door Anoniem: 159816 op 19-07-2011 17:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
D4NG3R schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 17:26:
[...]

Ow dat is waarom al die pro matches met pyro's gespeeld worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Dan zouden het geen "Voordelen" meer zijn. Je ziet ze dus niet. Heel pro :') .

Een goede pyro speler kan met gemak een solly aan. Waarschijnlijk zelfs 2 tegelijk, public servers zijn veeeel te chaotisch voor teamwerk. Professioneel is het misschien lastiger, maar in public servers absoluut niet.

[ Voor 58% gewijzigd door D4NG3R op 19-07-2011 17:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Anoniem: 159816 schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 17:11:
Bovengemiddeld m'n reet. Raizer, die speelt op bovengemiddeld niveau als 100% pub speler. En als je iemand wil horen die een alternatieve class speelt: cabo. Serieus een van de weinige spies die ik echt godsgruwelijk irritant vind. Niet fyi, want die decloaked toch in plain sight :+ .
Laatste keer dat ik Cabo tegen kwam vond ik dat best meevallen... ik heb betere spy spelers gezien, maar misschien is die wel beter geworden ondertussen :P :+

Maar ehh dat je op classes algemeen afgeeft, prima! maar om nou iemand meteen af te branden op zijn skillz wegens een bepaalde class vind ik wat minder... ik ben ook geen ster, maar sta vaak genoeg bovenaan op pubs en zie mezelf ook maar allemaal als "gemiddeld" dus het ligt er maar allemaal aan waar je speelt en hoe je dat inschat, toch ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

D4NG3R schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 17:29:
Dan zouden het geen "Voordelen" meer zijn. Je ziet ze dus niet. Heel pro :') .

Een goede pyro speler kan met gemak een solly aan. Waarschijnlijk zelfs 2 tegelijk, public servers zijn veeeel te chaotisch voor teamwerk. Professioneel is het misschien lastiger, maar in public servers absoluut niet.
Daarom speelt Sneis ook soldier terwijl hij waarschijnlijk de beste pyro is in comp. tf2 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Anoniem: 159816 schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 17:32:
[...]

Daarom speelt Sneis ook soldier terwijl hij waarschijnlijk de beste pyro is in comp. tf2 ;)
Blij dat de "verwarring" IIG over is :') ik had het in principe constant over chaotische public servers. Pro zal een gecoördineerd team van sollies wss beter zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

D4NG3R schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 17:35:
[...]

Blij dat de "verwarring" IIG over is :') ik had het in principe constant over chaotische public servers. Pro zal een gecoördineerd team van sollies wss beter zijn.
Hetzelfde geld ook voor publics. 2 pyro's tegen mij dan maar? Ik speel nog steeds een van die klasses die hierboven al noemde.

Het best team bestaat gewoon uit 2-3 medics, 1 sniper, 1 engineer, 7-8 soldier/demo's.

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 159816 op 19-07-2011 17:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 159816 schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 17:00:
Je tweede punt is precies het probleem van pyro's: compleet nutteloze class zonder soldier/demo support. De enige reden dat ze nog kills halen of punten cappen is dat een soldier/demo zo af en toe nog eens moet reloaden.
Een matige soldier/demo kan goed geholpen zijn met een pyro. Nog beter door een 2de matige soldier/demo, maar er zijn meer matige pyro's.

Pyro's kunnen gewoon goed supporten. In hun eentje winnen ze niet, maar ze kunnen wel het verschil maken samen met een paar offensieve scouts/soldiers/heavies/demos.
Een gemiddelde speler bereikt als pyro denk ik ook meer als soldier.

DarkraverCabo is zijn kunsten inderdaad wel verleerd. Rent altijd rond als the obvious scout _O-

[ Voor 18% gewijzigd door frickY op 19-07-2011 17:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Is het trouwens mogelijk de hlxstats aan te passen? De maximum killstreak die je kan halen is 12+, kunnen we er geen krijgen voor 15, 20 en 30+ kills ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:23

Bezulba

Formerly known as Eendje

PYRO'S IS VOOR PRO'S111 JE WEETS

einde nuttig bericht

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leftblank
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:35
Toch mooi om te zien dat de discussie sinds '09 niet is veranderd :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Leftblank schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 17:47:
07 :+.

Dat waren nog mooie tijden trouwens. Lazytown en veel heavy+medic combo's. En sentries die nog 10+ kills haalden op dustbowl omdat niemand nog demo speelde :D.

[ Voor 30% gewijzigd door Anoniem: 159816 op 19-07-2011 17:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4ourty2
  • Niet online
Ik denk ook niet dat die ooit zal veranderen. Tenzij Valve de pyro aanpakt in een update (vraag me niet wat er dan verandert zou moeten worden want dat weet ik niet). Welke class je ook bent trouwens het spel heet niet voor niets team fortress en een team dat speelt als een team zal altijd beter zijn als een stel losgeslagen mensen die maar doen waar ze zin in hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

UlyssesNL schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 17:51:
[...]

Ik denk ook niet dat die ooit zal veranderen. Tenzij Valve de pyro aanpakt in een update (vraag me niet wat er dan verandert zou moeten worden want dat weet ik niet). Welke class je ook bent trouwens het spel heet niet voor niets team fortress en een team dat speelt als een team zal altijd beter zijn als een stel losgeslagen mensen die maar doen waar ze zin in hebben.
Hij moet een fatsoenlijke ranged attack krijgen. Een firebomb ofzo. In tfc had de pyro een napalm raket, dat zou wel wat zijn. Het grote probleem met de pyro is dat dichtbij moet komen om genoeg damage te doen, je hebt echter niet de voordelen die scouts en spies wel hebben. Dat beetje extra hp en airblast helpt echt niet tegen de hoeveelheid spam op en gemiddelde server.

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 159816 op 19-07-2011 17:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

flare werkt anders best ok, vooral om snipers weg te jagen omdat ze op zoek moeten naar een healthpackage of een medic.

oh en btw over balance in pubs, als ik gebalanceerd wil spelen en wil winnen op een pub moet ik eigenlijk 90% van de tijd medic zijn en daar heb ik geen zin in, pyro is veel leuker dan als medic constant achter idioten aan rennen die het leven niet begrijpen.

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MickyHendrix
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 30-05 22:55
Ik begrijp dat vele hier op hoog niveau spelen waardoor het vermaak gehalte verwaterd door de drang naar prestaties, toch denk ik dat vele spelers TF2 nog altijd opstarten om zich een uur te vermaken.

Sinds een paar dagen probeer ik wat kills op een Strange Flaregun te krijgen en moet zeggen dat ik me kostelijk vermaak. -90 op burning enemies at close range met zo'n flare, projectielen terugkaatsen en teammates blussen geeft je als teamlid toch een meerwaarde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teutates
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 15-05-2024
[...]

Cloak maybe ? :P verstopt totdat je kan branden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bezulba schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 17:55:
flare werkt anders best ok, vooral om snipers weg te jagen omdat ze op zoek moeten naar een healthpackage of een medic.

oh en btw over balance in pubs, als ik gebalanceerd wil spelen en wil winnen op een pub moet ik eigenlijk 90% van de tijd medic zijn en daar heb ik geen zin in, pyro is veel leuker dan als medic constant achter idioten aan rennen die het leven niet begrijpen.
Flare is veel te weinig dps en oae. Trouwens, alleen de detonator werkt tegen snipers. Gewone flaregun is te makkelijk te dodgen.

Moet je ook achter mij aanrennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

Anoniem: 159816 schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 18:00:
[...]

Flare is veel te weinig dps en oae. Trouwens, alleen de detonator werkt tegen snipers. Gewone flaregun is te makkelijk te dodgen.

Moet je ook achter mij aanrennen.
meeste snipers hebben niet eens door dat ik voor hun neus sta, laat staan dat ze door hebben dat er een flare hun kant op komt :P

maar zoals hierboven ook gezegt, allemaal pub, dus het niveau is laag. (en dat komt niet door f2p, het was altijd al laag)

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
Bezulba schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 18:03:
[...]

meeste snipers hebben niet eens door dat ik voor hun neus sta, laat staan dat ze door hebben dat er een flare hun kant op komt :P

maar zoals hierboven ook gezegt, allemaal pub, dus het niveau is laag. (en dat komt niet door f2p, het was altijd al laag)
Heb je het nu ook o.a. over de GoT pub?

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

g0tanks schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 18:08:
[...]

Heb je het nu ook o.a. over de GoT pub?
neuh, pubs in het algemeen, er zijn een aantal public servers waar een hoop spelers samen komen die beter zijn, maar daar zit ook nog genoeg spul tussen die hun eigen naam niet eens kunnen spellen.

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lazy- en busytown -O-
Heb me daar toch een hoop frustraties van gehad. Toen kon je buildings nog niet verplaatsen, en liep je je een ongeluk van de spawn naar cp4. Toen was het nog de moeite waard om niet dood te gaan; respawnen en teruglopen was echt een hel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat het gemiddelde niveau altijd laag heeft gelegen is lang en breed bekend. Voor de F2P update waren het altijd 32 instaspawn servers die het populairst waren (met bots als toetje).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

ik ben zelf ook fan van insta- of verkorte spawn. Ik kan het namelijk niet uitstaan als ik heel hard iets aan het verdedigen ben, dood ga en dan voordat ik uberhaupt weer leef 3 cp's kwijt ben of het karretje het einde zie raken. daarom speel ik ook bijna nooit op de got server :P

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Konstantine
Vroeger had je met TFC een aantal servers waar echt de europese elite speelde (o.a. de servers van ~A~, =BC= en <|187|>). Heb je dit ook met TF2? Zelf speel ik pas sinds kort (F2P ftw) met de nick 'machine.'.

Je ne sais pas ce que cela signifie, mais ça va être intelligent sur Français. - Jean-Paul Sartre

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Konstantine schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 18:38:
Vroeger had je met TFC een aantal servers waar echt de europese elite speelde (o.a. de servers van ~A~, =BC= en <|187|>). Heb je dit ook met TF2? Zelf speel ik pas sinds kort (F2P ftw) met de nick 'machine.'.
Tf2 pubs lijken totaal niet op een comp omgeving.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vreemd genoeg kan ik me nu toch meer vinden in het punt van Koeitje, ook al brengt hij het met iets teveel op een 'Kus mijn harige mannenballen, makker!'-toon.

Van mij mag iedereen spelen wat hij of zij wil, maar sommige classes zijn gewoon beter in bepaalde dingen dan andere classes. Pyro's kunnen voor chaos zorgen en kunnen veel damage doen, maar hun effectiviteit is te afhankelijk van verschillende factoren (ruimte op de map, let het andere team op de flanken, niveau van het andere team, enz.) Op long range kan een pyro erg weinig doen, buiten flares spammen en hopen dat hij iemand raakt die niet full health is, niet in de buurt van een medic is en niet bij een health pack staat. Soldiers, demo's zijn wat meer allround en zijn gewoon altijd nuttig in te zetten.

Uitgaande van een consistent skill niveau, zullen demo's en soldiers altijd meer nut hebben dan pyro's. Buiten uitwassen zoals Don Newman (die natuurlijk alleen de goed gelukte stutns laat zien), ligt de skill ceiling voor pyro's gewoon niet zo erg hoog. Op een gegeven moment ken je het truckje en dan is het klaar. Soldiers en demo's kunnen echt onaards goed en sterk worden. Zoek maar eens wat films op van competetieve matches op hoog niveau.

Los van dit alles is bij het spelen op de pub alleen de lol van belang en is pyro gewoon een erg lollige class en moet iedereen hem/haar gewoon moeten kunnen spelen. Ik denk alleen niet dat je moet volhouden dat pyro God's gift to TF2 is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4ourty2
  • Niet online
Anoniem: 159816 schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 18:42:
[...]

Zijn er trouwens nog got teams die actief aan comps meedoen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Toch is het spammen van flares in combinatie met een detonator pyro best te doen. De detonator is opmerkelijk effectief tegen groepjes in doorways, gangen, CP's. Gooi er een gewone flare (crit) in en hebt gegarandeerd een kill . Probeer voor de lol maar eens te spammen op cp_gorge met een andere pyro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
UlyssesNL schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 18:59:
[...]

Zijn er trouwens nog got teams die actief aan comps meedoen?
GoT Love/Got<3, het voormalige GoT 3, speelt nog: http://etf2l.org/teams/175/

Afgelopen seizoen zijn we derde in divisie 5A van de ETF2L geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
[...]

Gewoon zijn napalm launcher terug geven zoals in eerdere tf mods :P

Gewoon napalm rockets spam ftw!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tooter
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-06-2023
Hehe waarom had ik vroeger zo veel meer lol met tf2 dan nu ?
Speel het al vanaf dag een maar het pakt me niet meer zo als eerst.
Vind het trouwens wel mooi dat meer maatjes van mij nu spelen en dus wel aardig wat leuke pub matches heb gespeeld de laatste paar dagen.Ook met wat oude bekenden gepubt. ( 2fort 24/7 inst respawn)
mijn nick op steam is Xusem trouwens.

en idd Lazy en busytown pwnden toen echt. en met een goed team kon je daar echt rapen.
Zal idd nu wel mooi anders spelen met verplaatsbare equipment.

[ Voor 18% gewijzigd door tooter op 19-07-2011 21:26 . Reden: typo`s ]

hehe gek onnie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compi_56
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 05-03 22:39
Bij de laatste update is er een Grocket toegevoegd aan 2 fort, barnblitz en Badwater. Het zou een verwijzing kunnen zijn naar HL 2 eps 3 of iets anders misschien een update voor pyro of engineer.

Ofwel is Valve weer begonnen met een ARG.

Kijk op youtube

YouTube: ‪Grockets on TF 2 18 july update‬‏ - YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haas_nl
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 23-05 21:20
tooter schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 21:20:
Hehe waarom had ik vroeger zo veel meer lol met tf2 dan nu ?
Speel het al vanaf dag een maar het pakt me niet meer zo als eerst.
Vind het trouwens wel mooi dat meer maatjes van mij nu spelen en dus wel aardig wat leuke pub matches heb gespeeld de laatste paar dagen.Ook met wat oude bekenden gepubt. ( 2fort 24/7 inst respawn)

en idd Lazy en busytown pwnden toen echt. en met een goed team kon je daar echt rapen.
Zal idd nu wel mooi anders spelen met verplaatsbare equipment.
Je speelt 24/7 2fort instanspawn en dan vraag je je af waarom het vroeger leuker was....
Als ik 10 minuten 2fort instant spawn speel dan vraag ik me al af waarom het 9 minuten geleden nog leuk was.

HH1 en sinds kort Got weer zijn vette servers. HH2 daalt het niveau al snel. Lethal zone is soms ook okey.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Descriptor
  • Laatst online: 23-02-2024
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=Uk-Y3O782sU]

Iemand is sinds de update non stop bezig om een Koth map te maken van de scene van meet the medic.
Als deze uit is moet deze uiteraard op de got server draaien :)

Meer info in deze SPUF topic.

Winners never cheat, Cheaters never win

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
Hmm, vraag me af of de map ook een beetje balanced is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asskicker
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 13-10-2024
LUH-3417 schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 18:58:
[...]

Vreemd genoeg kan ik me nu toch meer vinden in het punt van Koeitje, ook al brengt hij het met iets teveel op een 'Kus mijn harige mannenballen, makker!'-toon.

Van mij mag iedereen spelen wat hij of zij wil, maar sommige classes zijn gewoon beter in bepaalde dingen dan andere classes. Pyro's kunnen voor chaos zorgen en kunnen veel damage doen, maar hun effectiviteit is te afhankelijk van verschillende factoren (ruimte op de map, let het andere team op de flanken, niveau van het andere team, enz.) Op long range kan een pyro erg weinig doen, buiten flares spammen en hopen dat hij iemand raakt die niet full health is, niet in de buurt van een medic is en niet bij een health pack staat. Soldiers, demo's zijn wat meer allround en zijn gewoon altijd nuttig in te zetten.

Uitgaande van een consistent skill niveau, zullen demo's en soldiers altijd meer nut hebben dan pyro's. Buiten uitwassen zoals Don Newman (die natuurlijk alleen de goed gelukte stutns laat zien), ligt de skill ceiling voor pyro's gewoon niet zo erg hoog. Op een gegeven moment ken je het truckje en dan is het klaar. Soldiers en demo's kunnen echt onaards goed en sterk worden. Zoek maar eens wat films op van competetieve matches op hoog niveau.

Los van dit alles is bij het spelen op de pub alleen de lol van belang en is pyro gewoon een erg lollige class en moet iedereen hem/haar gewoon moeten kunnen spelen. Ik denk alleen niet dat je moet volhouden dat pyro God's gift to TF2 is...
Precies ja, en vooral dat koeite ook een leukere toon mag aanslaan, want ik word misselijk van zijn posts te lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Modbreak:Kunnen we nu kappen met het 'welke class is beter?'/'pyro's zijn nutteloos'/etc. geneuzel? Het komt me nu toch wel redelijk de keel uit. :/

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Compi_56 schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 22:25:
Bij de laatste update is er een Grocket toegevoegd aan 2 fort, barnblitz en Badwater. Het zou een verwijzing kunnen zijn naar HL 2 eps 3 of iets anders misschien een update voor pyro of engineer.

Kijk op youtube

YouTube: ‪Grockets on TF 2 18 july update‬‏ - YouTube
Ik hoop dat het allemaal leidt tot de aankondiging van Gnome Chompski: The Game:

YouTube: ‪Gnome Chompski: The Game‬‏ - YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!
LUH-3417 schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 18:58:
sommige classes zijn gewoon beter in bepaalde dingen dan andere classes
Biggest TF2 secret unveiled!

Dat is toch het hele idee van die 9 classes? Elk hun pro's en con's
Het nut van scout en sniper is ook in grote mate afhankelijk van de map. Heck, dat geld voor elke class.

Bij pyro valt het alleen meer op omdat je con's kunt compenseren met skill, en pyro-speler dat meestal in gebreke hebben.
Op long range kan een pyro erg weinig doen
Zoals heavy, engy en spy
Soldiers, demo's zijn wat meer allround
Close-range ben ik toch liever een pyro of heavy dan een soldier
Uitgaande van een consistent skill niveau, zullen demo's en soldiers altijd meer nut hebben dan pyro's
Als 'het nut' het maken van kills is, volledig mee eens. Of dat daadwerkelijk het nuttigst is laat ik in het midden.
[quoteLos van dit alles is bij het spelen op de pub alleen de lol van belang en is pyro gewoon een erg lollige class en moet iedereen hem/haar gewoon moeten kunnen spelen. Ik denk alleen niet dat je moet volhouden dat pyro God's gift to TF2 is...[/quote] Amen :)
tooter schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 21:20:
Welkom terug :) Bekend nick.
Probeer de GoT-server ook weer eens, voor old time sakes.
Compi_56 schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 22:25:
Als Valve een ARG doet dan weet je het wel. Dit is geen ARG, dit is gewoon een hint, zoals de duiven een hint waren naar Meet The Medic.

@pasta
Tot nu toe lijkt het mij eigenlijk een redelijk gezonde discussie met argumenten over en weer? Goed, een discussie zonder einde en diverse herhalingen, maar in ieder geval zonder geflame.

[ Voor 63% gewijzigd door frickY op 20-07-2011 08:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-06 12:23
Nou, ik heb laatst een filmpje gezien van een spy, die had echt effe z'n moment! :D
YouTube: ‪Hipster Spy Hates Heavy Train‬‏ - YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-06 13:11

Dreanor

Joene

Ik zag een paar pagina's terug iets over Pyro's puff&sting tactiek, waar je iemand on fire zet, airblast in de hoek en met je axe afmaken. Deze tactiek hernieuwde mijn interesse voor de Pyro, maar damn, wat vind ik deze tactiek lastig uit te voeren. :(

Ik merk dat ik/mijn team meer succes heeft als ik met de pyro vooral focus op het deflecten van rockets/demoman grenades. Hiermee redt ik meer levens dan ik anders aan schade bij de vijand had kunnen doen.

En heel af en toe heb je een actie die de server stil maakt. :P 2 medics en 3-4 soldiers komen door een chokepoint. Crit uber charge en schieten op ons. Ik deflect 3 rockets tegelijk en kill zeker 4 man met de deflected rockets. :D

Maarja, dat zijn zeldzame acties ...

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je moet ook niet op puff&string kills asen. Dan loop je continue voorin tussen de enemies. Het is een prima techniek om iemand te killen waarmee je in een 1 op 1 verzeild, en de situaties zijn ook prima uit te lokken. Maar je kunt niet over het front rennen en ze stuk voor stuk eruit picken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Zhalix schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 08:42:
Nou, ik heb laatst een filmpje gezien van een spy, die had echt effe z'n moment! :D
YouTube: ‪Hipster Spy Hates Heavy Train‬‏ - YouTube
OMFG Wat zou ik ragen tegen mijn team :X En anders flink ROFLOLMAO-en als ik bij die spy in het team zat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

idd, ik zou echt helemaal gek worden... en dan ga ik weer pyro worden om alles wat beweegt (en niet beweegt) in de fik te steken :P

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zulke momenten zijn waarom ik één op de tachtig keer als spy spawn. Zeker met die Your Eternal Reward is dat briljant. Even je best doen voor de eerste kill, maar daarna kun soms zo, van achteren, door vijf vijanden heet buttrapen naar het front.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaCio
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 08-12-2024
Anoniem: 159816 schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 18:00:
[...]

Met de laatste buff is hij vrij sterk hoor, 90 dmg crit op alle ranges.Goed, shotgun is sneller als je erg goed kunt aimen, maar consistent 2shotten met de flaregun is echt simpel. Detonator doet trouwens alleen minicrits dus die zou ik niet serieus gebruiken.
LUH-3417 schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 16:09:
Nee, op Dustbowl lanceert hij niet. Lore-wise ging het denk alleen om het veroveren van de rocket base.
Idd, Builders League United wil de wapens van Reliable Excavation Demolition kapot maken zodat die niet meer gebruikt kunnen worden in de strijd tussen beide teams. Die rockets lijken me een verwijzing naar een nieuwe valve game ipv een update, we hebben net de f2p update gehad, dus het lijkt me niet dat ze zo snel er nog een achter aan gooien.

[ Voor 12% gewijzigd door RaCio op 20-07-2011 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Dreanor schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 08:49:
Ik zag een paar pagina's terug iets over Pyro's puff&sting tactiek, waar je iemand on fire zet, airblast in de hoek en met je axe afmaken. Deze tactiek hernieuwde mijn interesse voor de Pyro, maar damn, wat vind ik deze tactiek lastig uit te voeren. :(

Ik merk dat ik/mijn team meer succes heeft als ik met de pyro vooral focus op het deflecten van rockets/demoman grenades. Hiermee redt ik meer levens dan ik anders aan schade bij de vijand had kunnen doen.

En heel af en toe heb je een actie die de server stil maakt. :P 2 medics en 3-4 soldiers komen door een chokepoint. Crit uber charge en schieten op ons. Ik deflect 3 rockets tegelijk en kill zeker 4 man met de deflected rockets. :D

Maarja, dat zijn zeldzame acties ...
Als je je middelse muisknop bind voor switch naar melee, kan het héél makkelijk als je met een degreaser speelt. Mocht je deze willen, kan ik best m'n script hier dumpen.

Kijk naar filmpjes van DonNewman op youtube, deze gast heeft het pyro-zijn gedefinieerd en daar kan je echt veel van leren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
For would be pyro's is dit een van de beste tutorials. En dit is gemaakt voordat de airblast (sneller), backburner (airblast) en de flaregun (-90 HP crits on burning enemies) ook nog eens buff kregen!

TF2 - W+M2 Hot Air Part 1 & 2 (gelukkig heeft iemand hem weer online gezet)

YouTube: ‪TF2 - W+M2 Hot Air Part 1‬‏ - YouTube

YouTube: ‪TF2 - W+M2 Hot Air Part 2‬‏ - YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

CapTVK schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 11:46:
For would be pyro's is dit een van de beste tutorials. En dit is gemaakt voordat de airblast (sneller), backburner (airblast) en de flaregun (-90 HP crits on burning enemies) ook nog eens buff kregen!

TF2 - W+M2 Hot Air Part 1 & 2 (gelukkig heeft iemand hem weer online gezet)

YouTube: ‪TF2 - W+M2 Hot Air Part 1‬‏ - YouTube

YouTube: ‪TF2 - W+M2 Hot Air Part 2‬‏ - YouTube
Jeej sentry rockets reflecten en <25hp overhouden. Waarom schiet je niet gewoon rockets om het hoekje en gebruik je de hitsounds om te weten of je de engi aan het raken bent? Snap trouwens uberhaupt niet waarom je er voor zou lopen, je hoort dat ding toch :? .

Hij is gelukkig wel eerlijk genoeg om te vertellen dat je als pyro geen kans maakt tegen een soldier met een shotgun :+

En toch speelt hij meer soldier dan pyro :+

Toch handiger als je niet afhankelijk bent van de tegenstander voor rockets.

[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 159816 op 20-07-2011 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Konstantine
Anoniem: 159816 schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 18:42:
[...]

Maar er zijn dus ook geen pubs waar 'competitive play regels' gelden? Is er ook een NL pickup channel waar jullie te vinden zijn en ik eens kan speccen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Konstantine schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 12:49:
[...]

Maar er zijn dus ook geen pubs waar 'competitive play regels' gelden? Is er ook een NL pickup channel waar jullie te vinden zijn en ik eens kan speccen?
Nope, alleen internationale (en wat finse enzo) invite only. Waarvan 1 niveau lik-m'n-vestje is en de andere wel ok is (blijft een pickup, dus veel offclassing ;)).

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 159816 op 20-07-2011 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

hij laat het alleen zien omdat het kan, je gaat bijv ook geen scouts puff n stingen.. daar ben je veel te lang mee bezig, in de tijd dat je geswitched bent naar je axe was hij al een hoopje as geworden als je hem was blijven burnen.

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bezulba schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 13:03:
hij laat het alleen zien omdat het kan, je gaat bijv ook geen scouts puff n stingen.. daar ben je veel te lang mee bezig, in de tijd dat je geswitched bent naar je axe was hij al een hoopje as geworden als je hem was blijven burnen.
Je krijgt sowieso geen scout dood als pyro zonder je shotgun te gebruiken. Als hij dingen laat zien die je eigenlijk niet moet doen, wat is dan het nut van dat filmpje?

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 159816 op 20-07-2011 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MrAngry schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 13:08:
[...]

Gast, doe nou eens normaal joh. De meeste mensen zijn het met je eens, maar door bovenstaande manier van de discussie aan gaan roep je alleen maar weerstand op.
Wat moet ik dan zeggen? Als je heel veel mazzel hebt als pyro krijg je misschien wel eens een scout dood? Een afk scout is wel goed te doen? Zoals al eerder aangekaart hebben verschillende classes verschillende voor- en nadelen. Deze zorgen ervoor dat een scout never nooit niet van een pyro zou moeten verliezen. Als we gaan theorycraften, zoals eendje doet, dan gaan we toch wel uit van realistische scenario's niet?
Bezulba schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 13:08:
oh nee? scout komt de hoek om rennen, paf vuur in z'n smoel. dan mag hij nog zo snel zijn, hij moet echt wel snel health vinden om niet dood neer te vallen.

oh wacht

natuulijk

een pro scout komt nooit de hoek om.
2 schoten. En je kan daarnaast nog altijd weer achteruit lopen. Je hoeft als scout niet constant je W toets ingedrukt te houden. Je gebruikt je snelheid om je situatie in te schatten (tegenstanders, locatie van teamleden, respawntijden, etc) en je onderneemt actie op basis van die informatie.

[ Voor 39% gewijzigd door Anoniem: 159816 op 20-07-2011 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

dat is gewoon gelul. Als je een scout recht tegenover een pyro zet in een vierkante kamer wint de scout natuurlijk altijd.. duh.. maar dit is geen arena dm... een scout is voor een pyro vaak een makkelijke prooi als hij 1x in range komt... alleen al de ab geeft vaak genoeg dmg om er voor te zorgen dat de scout iig op zoek moet naar health en ws ook nog dood neer valt voordat hij daar is.

blup

Pagina: 1 ... 34 ... 37 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
De gegevens van de tweakers server kun je hier vinden. Vragen hierover kunnen dus achterwege gelaten worden!

Het verhandelen van items is hier niet toegestaan.