Heeft geen speciale krachten en is daar erg boos over.
Heb je die laatste twee hats nog en zo ja, zijn ze vintage? Heb namelijk wellicht interesse.Accident schreef op maandag 01 november 2010 @ 23:29:
nu heb ik enkel pyro hats dus welke wil je?
heb de sombrero, de beany en dat groene ding
/edit mn steam id is accident
(Sorry voor de lichtelijke offtopic, ik heb via dm geprobeerd maar die is uitgeschakeld.)
Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.
Wel de server is up. Ik zal vandaag een beetje op kkaltuu z'n server staan idlen. Dat maakt de playercount halen wat makkelijker. Wie nog niet alle gifts heeft voor de achievment. Gewoon vragen naar het PW en dan joinen.
TF2 GoT http://www.teamfortress.eu
dit gaat ongeveer 1,5 uur duren en in die tijd kan je niet craften,traden,backpack,loadout.
de game blijft verder wel gewoon speelbaar met vanilla wapens
Angelo NL / Global Cargo VTC
Verwijderd
Ik hoor steeds meer ingame op diverse servers dat als je teveel items gift aan bijvoorbeeld een vriend dat die een ban kan krijgen. Hoeveel is hier van waar?
Ik wil dit weten aangezien ik binnenkort een itempje of 12 over wil hevelen naar een vriend omdat ik ze dubbel heb en hij ze nog niet unlocked heeft / minder tijd om te unlocken heeft.
Correct, maar er is weinig animo geloof ik, helaas..Jimmie schreef op zaterdag 06 november 2010 @ 16:32:
Ik wil wel meedoen, maar moeten geloof ik minimaal 10 man zijn voordat die masks beginnen te droppen toch?
Daarnaast 8 items per week is wel heel erg weinig.
Ga lekker fraggen en maak je niet zo druk.
Ik zou wel iets willen zien als een soort "inhaal drop systeem" dat als je laten we zeggen 2 weken niet gespeeld hebt dat je wel de 16 items die je hebt gemist alsnog krijgtPykow schreef op zaterdag 06 november 2010 @ 21:14:Daarnaast 8 items per week is wel heel erg weinig.
Trouwens die masks zijn niet moeilijk : Heb ze alle 9 + daarvoor al de Saxton Mask gecraft
Iets met verslaafd aan achievements en zo

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Voor de rest hoort het gezeur over de drop rate eigenlijk meer thuis bij SPUF met het motto:
"Would you like some cheese with your whine?"
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k
@ Sedative, ik heb nog een Saxton's voor je liggen, traden?
Het lijkt mij dan ook geen kwestie van zoeken, maar krijgen (of iemand moet hem over het hoofd zien). Ze lijken echt voor een speler te spawnen en nooit ergens waar op dat moment niemand is.
Wat dat betreft dus puur een kwestie van die event-map veel spelen.
Twee andere hats heb ik van een 'georganiseerde' server waar men omstebeurt een hat krijgt (had niet verwacht ooit nog zoveel eerlijke mensen in 1 server te vinden) en de rest heb ik getrade. Met puur gamen had ik ze denk ik ook nooit allemaal bij elkaar gehad, maar ik wil alle achievements hebben dus dan maar traden
voor yellow paint of nametag geef ik mijn soldier mask en demoman maskt
Voor wie die masks echt wil hebben, ze zijn nog wel te krijgen hoor met traden. Standaard rate is een scrap maar met wat geluk kan je ook 6 masks voor een reclaimed krijgen.
+1
Meeste mensen doen niet moeilijk nee. Heb opeens een Medic mask dubbel gehad en die is ook weg gegaan voor wat scrapVoor wie die masks echt wil hebben, ze zijn nog wel te krijgen hoor met traden. Standaard rate is een scrap maar met wat geluk kan je ook 6 masks voor een reclaimed krijgen.
Vanavond nog een vintage Towering Pillar of Hats weten te bemachtigen voor 2 refined en 2 reclaimed. Vond het zelf wel een mooie deal, die hat stond bovenaan mijn wish list.
i7 4970K | Mugen 4 | GTX 980Ti SC+ ACX2.0+ | 16GB 1600 Corsair Dominator | Asus Maximus VII Ranger | Corsair 730T | Corsair RM750 ||| Corsair Strafe RGB | Asus MG278Q
Oh, die zou ik wel willen hoor, ik heb er alleen verdomde weinig voor overCornelisjuh schreef op maandag 08 november 2010 @ 07:22:
Ik heb ook nog een vintage towering pilar of hats maar niemand wil hem
ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE
Niettemin, ik ben misschien geintresseerd. Zoek me vanavond eens op chat.
P.S cp_manor_event is trouwens uit de lijst. Die map is de komende 6 maanden wel genoeg gespeeld.
[ Voor 23% gewijzigd door CapTVK op 08-11-2010 10:06 ]
CapTVK schreef op maandag 08 november 2010 @ 10:05:
Het is ook niet een van de beste "hats" ingame. Al valt hij wel op omdat hij zo hoog is.
Niettemin, ik ben misschien geintresseerd. Zoek me vanavond eens op chat.
P.S cp_manor_event is trouwens uit de lijst. Die map is de komende 6 jaar wel genoeg gespeeld.
Ja, dat dus. Alleen is het dus om 22:00 uur.Pykow schreef op zaterdag 06 november 2010 @ 16:33:
Dinsdag om 11:00 uur in de ochtend zal tf2 een database update uitvoeren.
dit gaat ongeveer 1,5 uur duren en in die tijd kan je niet craften,traden,backpack,loadout.
de game blijft verder wel gewoon speelbaar met vanilla wapens
lrn2converttime
lrn2ampm
http://www.timeanddate.co...&min=0&sec=0&p1=137&p2=16
GW: [DotB] - GW-NL | TF2: GoTTF2 | SW:ToR: Phoenix Rising
YouTube: TF2 - Horseless Headless Horsemann's secret taunts : HighFive Success/Fail \[HD/1080p]
Waarom zouden high-five taunts ook meteen een andere gamemode betekenen?
Gewoon een heel grote verzameling snoertjes
Verwijderd
Naast de standaard maps zoals coldfront en koth_viaduct zijn er wellicht nog wat custom kwali maps te vinden met een winter thema zoals bijv:
cp_stark_b2
obscure
cp_glacier_rc6
Wie weet er nog een paar (goede) maps?
Ik heb die sets gefarmd omdat na de update genoeg mensen zijn die er een berg metal voor geven. Zo zijn er genoeg mensen die 1 scrap of 3 wapens geven voor 1 mask. Zo heb ik 3x een complete set van masks (9 stuks) getrade voor 1 refined en 1 reclaimed. Hierdoor had ik veel sneller metal dan als ik 4 maanden moet gaan wachten op drops. Dus kon ik gelijk m'n Familiar Fez craften.SNDRT schreef op zondag 07 november 2010 @ 16:14:
Ook geen achievement voor het craften van een masker hier, jammer dat sommige mensen hier meerdere full sets in hun inventory hebben zitten (waarom mag Joost weten) en niet gul genoeg zijn om anderen die achievement te laten behalen, toch jammer..
Jammer dat je me hiervoor uit je friendslist moet verwijderen. Ik heb nog 1 complete set met saxton over, dus wellicht dat ik je de achievement nog kan halen, al ben ik daar niet zeker van of dat nu nog kan.
@sniperfox
Congratz met de Chieftains
[ Voor 61% gewijzigd door Descriptor op 09-11-2010 11:09 ]
Winners never cheat, Cheaters never win
2x #1 crate
1x #2 crate
1x #5 crate
Ik mis vooralsnog een mad milk.
Sinds de WAR update zit die animatie er al in voor de demo, dus toevoegen van een animatie hoeft niet perse te betekenen dat ze er binnenkort iets mee gaan doenCapTVK schreef op maandag 08 november 2010 @ 21:39:
Omdat er bij trade update eigenlijk nog een nieuwe gamemode gepland stond. En waarom stoppen ze dan dit soort animaties bij alle classes (en de bosses)?
Een poppetje modelleren valt in het niets vergeleken een hele animatie set maken (lopen etc. moet overtuigend overkomen tenslotte).CapTVK schreef op maandag 08 november 2010 @ 16:26:
Weer een glimp van die nieuwe gamemode: de HHH heeft ook highfive succes/fail animaties. Ben toch wel benieuwd wat dit gaat inhouden.
YouTube: TF2 - Horseless Headless Horsemann's secret taunts : HighFive Success/Fail \[HD/1080p]
Hoogst waarschijnlijk hebben ze dus gewoon de demoman gepakt en z'n model verandert zodat de animaties niet overnieuw gemaakt hoeven te worden.
Hij charged rond als een eyelanderende Demoman tenslotte
Het geeft aan dat er 2 mensen van Valve in een lollige bui waren op een regenachtige zondag?CapTVK schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 14:23:
For the record: die animaties zijn dus voor alle 9 classes beschikbaar en afgezien van de highfive zijn ze niet allemaal hetzelfde. Feit dat hier door Valve aandacht aan wordt besteed en blijkbaar nu ook bij de non class characters zitten ingebakken geeft aan dat ze toch iets van plan zijn.
[ Voor 34% gewijzigd door Statiegeld op 11-11-2010 00:46 ]
SNDRT schreef op zondag 07 november 2010 @ 16:14:
Ook geen achievement voor het craften van een masker hier, jammer dat sommige mensen hier meerdere full sets in hun inventory hebben zitten (waarom mag Joost weten) en niet gul genoeg zijn om anderen die achievement te laten behalen, toch jammer..
Descriptor schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 00:51:
[...]
Ik heb die sets gefarmd omdat na de update genoeg mensen zijn die er een berg metal voor geven. Zo zijn er genoeg mensen die 1 scrap of 3 wapens geven voor 1 mask. Zo heb ik 3x een complete set van masks (9 stuks) getrade voor 1 refined en 1 reclaimed. Hierdoor had ik veel sneller metal dan als ik 4 maanden moet gaan wachten op drops. Dus kon ik gelijk m'n Familiar Fez craften.
Jammer dat je me hiervoor uit je friendslist moet verwijderen. Ik heb nog 1 complete set met saxton over, dus wellicht dat ik je de achievement nog kan halen, al ben ik daar niet zeker van of dat nu nog kan.
@sniperfox
Congratz met de Chieftainsik heb die een paar weken geleden uit een crate getrokken
, en afgelopen week een vintage tyrolean gevonden. Nu heb ik er 2 (vintage en non vintage). Die non-vintage is ook nu voor trade.
Eind goed, al goed. Maar volgende keer tot 10 tellen en dan pas beslissingen nemen
Nu heb ik eigenlijk vrijwel elke hat die ik wil hebben. Wat moet ik nu is gaan farmen
[ Voor 3% gewijzigd door Descriptor op 11-11-2010 00:51 ]
Iets met veel druppels en een te kleine emmerDescriptor schreef op donderdag 11 november 2010 @ 00:49:
[...]
[...]
[...]
Eind goed, al goed. Maar volgende keer tot 10 tellen en dan pas beslissingen nemen, maar goed welkom terug in m'n vriendenlijst
Overigens zitten er wel is mensen op de tweakers server die in de TS staat? Hijs praktisch altijd leeg? Is het echt alleen tussen 8-10h feest?
Verwijderd
Alle coole mensen zijn competitie en/of minecraft gaan spelen en zonder die coole mensen loopt de server niet vol.GeMa schreef op donderdag 11 november 2010 @ 14:09:
Valt mij ook op. Laatste dagen is het heel rustig op de server
P.s. onze grote hackende snipervriend is eigenlijk nooit meer op de server, dat zal ook wel een beetje de boosdoener zijn.
Hm?Cabo schreef op donderdag 11 november 2010 @ 18:49:
En na 3 minuten wordt je toch gekicked
Cabo doelt op de afk-move naar spectator, en daarna de afk-kick. Die staat best strak.
ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE
Verwijderd
wanneer er minder dan 8 op de server zitten, dan mag je oneindig idlen, onder de 20 en minuut of 5, bij 24 max 1 minuutje.
Nee dat heeft nut, je komt als 9de man op de server en blijkt het dat er 8 man AFK in de server zitten...Verwijderd schreef op donderdag 11 november 2010 @ 19:17:
afk-kick zou dynamisch moeten zijn
wanneer er minder dan 8 op de server zitten, dan mag je oneindig idlen, onder de 20 en minuut of 5, bij 24 max 1 minuutje.
Gewoon niks kicken of moven naar spectator zolang de server niet vol zit, en dan ook niet iedereen moven naar spectator of kicken maar gewoon één persoon.Napo schreef op donderdag 11 november 2010 @ 19:19:
[...]
Nee dat heeft nut, je komt als 9de man op de server en blijkt het dat er 8 man AFK in de server zitten...
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
IMHO geeft idlen tegenwoordig eerder hetvolgende aan:Cabo schreef op donderdag 11 november 2010 @ 19:26:
Net als nu, ik wil joinen en gewoon idle staan. Zo laat ik merken ik wil spelen, maar ik ga niet alleen door die server lopen. Als iemand mij dan pm stuurt kan ik daarop reageren.
Ik wil items en wacht er op
dan dat het aangeeft:
Ik wil spelen
De AFK-kick uitzetten als er minder mensen zijn lijkt me geen goed plan. AFK'ers maken dat mensen een server leaven. Niemand vind het leuk om in een team met twee AFK'ers te zitten... zeker niet als er pas zeven man op een server zit.
ik kom steeds rustige servers tegen.
Sja na 3 jaar kan je een game wel bue raken en wil je iets anders proberen.
Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef
Eindelijk eens een Call of duty waar ik ook goed mee kan komen
Eh, die medailles moet esl maken lijkt me.Verwijderd schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 03:16:
ESL div 1 gewonnen, nu afwachten wanneer Valve cba om de medailles te maken.
Verder nice dat je gewonnen hebt, nu alleen ETF2L div1 nog
[ Voor 14% gewijzigd door RaCio op 12-11-2010 11:36 ]
Als er 6+ man in die server zit, zit hij in notime vol.Napo schreef op donderdag 11 november 2010 @ 19:19:
Nee dat heeft nut, je komt als 9de man op de server en blijkt het dat er 8 man AFK in de server zitten...
Tegen de tijd dat je doorhebt dat de rest AFK is zijn er dus al genoeg anderen
Ik heb al vaker gevraagd of die AFK-kicker niet uit kan zolang de server niet vol zit, maar dat kan deze plugin niet.
Moven naar spec is wel prima, want niets is zo irritant als een 8vs8 terwijl er 7 van jouw team AFK zijn
Prima suggestie imo.Verwijderd schreef op donderdag 11 november 2010 @ 19:17:
afk-kick zou dynamisch moeten zijn
Er zijn genoeg mensen die de server vol willen krijgen, maar een half uur naar een leeg scherm staren terwijl je niet afk mag gaan hebben weinig mensen trek in denk ik. Zet hem desnoods op 4 ofzo.
Apart, de halloween update had bij mij hetzelfde "en nu is het wel mooi geweest met die hoedjes etc." effect. Had totaal geen interesse in die kutmaskers.MrAngry schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 10:11:
Ja vooral tijdens die Halloween event was ik er echt helemaal fucking klaar mee, ik heb daar nu nog een tik van. Ik trek dat soort gimmicks slecht, zal nog wel even duren voordat ik het weer leuk ga vinden
Maar tegenwoordig is het alleen maar TRADEfortress.In een volle server spelen misschien 10 man en daarvan zijn 6 man messagespam :TRADE MY UNDERWEAR aan het schrijven steeds.
AFK is gewoon stom. ook al zeg je onder de 8 spelers mag je AFK zijn. dus dan kan ik gaan idle op de server als er niemand op zit ?
Gelukkig heb ik nog games die ik wil uitspelen zoals BFBC2 en CODBO
Punt is, de AFK plugin is al ingesteld dat hij pas bij 6 clients hij gaat kicken. Maar wat ook kan meespelen is dat de server via een van de client CVAR's: mp_idlemaxtime 10 min en sv_timeout 900sec ; zelf gaat kicken.RaCio schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 14:41:
[...]
Prima suggestie imo.
Er zijn genoeg mensen die de server vol willen krijgen, maar een half uur naar een leeg scherm staren terwijl je niet afk mag gaan hebben weinig mensen trek in denk ik. Zet hem desnoods op 4 ofzo.
Ik zal de max tijd voor AFK bij de plugin iets hoger zetten (hij zit dan iets langer in spectator mode). Let wel, dit betekent dat je er minder makkelijk inkomt als de server wel vol zit. Ik zie ook bij een volle server best wat mensen die opeens AFK zijn.
Al vind ik het zelf AFK gaan op een server een vreemde manier om hem vol te krijgen. Kijk dan gewoon wie van je friends online is en doe dan een invite.
[ Voor 11% gewijzigd door CapTVK op 12-11-2010 16:18 ]
Het is meermalen gebeurd dat tegen de tijd dat ik klaar ben met alle invites te versturen, wat nogal omslachtig is, ikzelf alweer gekicked ben.
Het enige nut van kicken is slots vrijmaken voor mensen die wel willen spelen. Maar zolang er slots vrij zijn heeft dan geen enkel nut.
En zorgen dat er een team niet benadeeld is omdat één of meer van hun spelers AFK zijn. Ook altijd heel irritant om te zien, was een keer met een potje 8 vs 8 of zo en dan ben je met 3 AFK's wel soort van een beetje van in het nadeel een beetje ongeveer.frickY schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 19:37:
Het enige nut van kicken is slots vrijmaken voor mensen die wel willen spelen. Maar zolang er slots vrij zijn heeft dan geen enkel nut.
Trouwens, waarom duurt de humiliation op de GoT-server altijd zo kort?
[ Voor 6% gewijzigd door bwerg op 12-11-2010 20:45 ]
Heeft geen speciale krachten en is daar erg boos over.
Het schijnt iets met hlstats te maken te hebben. En zo erg is een kortere humilation round ook niet.bwerg schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 20:44:
[...]
En zorgen dat er een team niet benadeeld is omdat één of meer van hun spelers AFK zijn. Ook altijd heel irritant om te zien, was een keer met een potje 8 vs 8 of zo en dan ben je met 3 AFK's wel soort van een beetje van in het nadeel een beetje ongeveer.
Trouwens, waarom duurt de humiliation op de GoT-server altijd zo kort?
Verwijderd
Nee, Valve maakt die.RaCio schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 11:33:
[...]
Eh, die medailles moet esl maken lijkt me.
Verder nice dat je gewonnen hebt, nu alleen ETF2L div1 nog
Verwijderd
Gister een paar leuke potjes gedaan met cabo en robin tegen een stel oost-blokkers
[ Voor 48% gewijzigd door frickY op 16-11-2010 08:43 ]
Verwijderd
exploit heavy? En dat zijn?Verwijderd schreef op maandag 15 november 2010 @ 22:12:
Maar een tijdje geen TF2 spelen, 5 exploit heavys in elk team maakt t niet zo interresant..
Hopen op een patch dan maar.
En bij misbruik/gebruik van de exploit wordt je toch gekickt (bij GoT en ook bij Lethal Zone)
Ik vind het wel jammer dat veel mensen het nog leuk vinden ook om dit te gebruiken.
D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6
Lethal zone & HH servers stikken van n00bs sinds dat black ops is uitgekomen.GeMa schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 10:40:
Sorry hoor. Ik vind dat beelden meer zeggen dan woorden.
En bij misbruik/gebruik van de exploit wordt je toch gekickt (bij GoT en ook bij Lethal Zone)
Ik vind het wel jammer dat veel mensen het nog leuk vinden ook om dit te gebruiken.
Nu weet ik hoe al die highlander matches zo goed gespeeld zijn door capTVK als heavyCapTVK schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 10:33:
Je had ook even kunnen vertellen wat de exploit inhoud (heavies die op full speed rondrennen met draaiende minigun). Een youtube link met uitleg hoe je het doet gaat weer net iets te ver.
Hopen op een patch dan maar.
Oh dus daarom ging het daar wat "makkelijker" de laatste tijd.Pykow schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 11:56:
[...]
Lethal zone & HH servers stikken van n00bs sinds dat black ops is uitgekomen.
En dan nog zo zuigen. Die heavy kan niet eens een stilstaande heavy raken

TF2 moet fun zijn en niet dat je binnen 3 minuten wint.GeMa schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 12:27:
[...]
Oh dus daarom ging het daar wat "makkelijker" de laatste tijd.
op fastlane stond ik 3x eerste met maar 4 punten en 2e plek had 1 punt en verder kwam het lijstje niet.
dat zegt genoeg over de teams.
Verwijderd
Moeten er wel admins zijn.GeMa schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 10:40:
Sorry hoor. Ik vind dat beelden meer zeggen dan woorden.
Gister op de GoT server rond 9? uur.
4 van zo'n figuren, ik zeg er wat van, wordt me vertelt dat ik niet moet whinen en zelf ook moet exploiten, op de vraag of ik dan meteen ook maar zal aimbotten wordt gereageerd met"moet je doen". Op de GoT servert dus..
Verwijderd
Je zult je erover verbazen hoeveel mensen zo spelen, is namelijk simpelweg een gevolg van mouse acceleration met een hoge sensWaster schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 12:49:
[...]
En dan nog zo zuigen. Die heavy kan niet eens een stilstaande heavy raken
1e plek; 4 puntenPykow schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 13:51:
[...]
TF2 moet fun zijn en niet dat je binnen 3 minuten wint.
op fastlane stond ik 3x eerste met maar 4 punten en 2e plek had 1 punt en verder kwam het lijstje niet.
dat zegt genoeg over de teams.
2e plek; 1 punt
3e plek was er niet volgens jou
Is in totaal 5 punten
3x cap pakken is 3x2 punten = 6 punten

oja ? 2 kills 1 assist = 4 punten als het goed is.Become schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 14:50:
[...]
1e plek; 4 punten
2e plek; 1 punt
3e plek was er niet volgens jou
Is in totaal 5 punten
3x cap pakken is 3x2 punten = 6 punten
0 caps omdat ons team zohard faalde.
en HH heeft een plugin, waarbij je de top3 ziet van het verliezende team
Verwijderd
Dank. was ik op de UKCS servers nog niet tegen gekomen (wel een aimbot snipertje overigens, maar dat ter zijde.) Leuk is inderdaad anders. heb het niet zo op exploiters... voelt toch aan als cheaten.
1 kill = 1 puntPykow schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 21:35:
[...]
oja ? 2 kills 1 assist = 4 punten als het goed is.
0 caps omdat ons team zohard faalde.
en HH heeft een plugin, waarbij je de top3 ziet van het verliezende team
1 assist = 0,5 punt
2 kills + 1 assist = 2,5 punten > 2 punten
Dit topic is gesloten.
De gegevens van de tweakers server kun je hier vinden. Vragen hierover kunnen dus achterwege gelaten worden!
Het verhandelen van items is hier niet toegestaan.