Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hayate666
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 16-08 03:22

hayate666

zwaardfetisjist

TomAtTweakers schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 12:32:
Nu vraag ik me af of bovenstaande deals een beetje goed zijn geweest. Ik heb het gevoel dat ik bij de eerste en de laatste trade wel een crate had kunnen weglaten en misschien had ik voor die Ghastlier Gibus wel drie masks moeten vragen. Aan de andere kant wil ik die masks zo snel mogelijk zo veel mogelijk hebben omdat ik verwacht dat ze aan het eind van het event behoorlijk in waarde gaan stijgen. Wat vinden jullie?
"Wat de gek ervoor geeft" is mijn idee van prijs schatten. Als jij het idee hebt dat je een goeie trade hebt gemaakt is het goed. Ik heb zoveel verschillende aanbiedingen gehad voor hetzelfde item dat er geen vaste regel op los te laten is. Zo hoort het ook vind ik.

[ Voor 50% gewijzigd door hayate666 op 31-10-2010 12:38 ]

As it turned out, the stone was mightier than both the sword and the pen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 02-09 19:59

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Baws (team met gotspelers) tegen got.derp in de finale

NIAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAISEEEEEEEEEE

Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen wonder dat ik geen masks kan vinden; komt door types als deze:
http://www.tf2items.com/id/swixel >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Hoe zien die gifts er eigelijk uit?

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als een stereotype cadeau. Heel grote doos (volgens mij groen) met een strik er omheen. Kunt ze niet missen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Iets in de trand van heel veel nice roepen, heel gaar zijn en de andere finalisten achter je hebben is

NNNNNNIIIIIIIIIICEEEEEEEEEE

Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ik had me saxton hale mask getrade voor refined
was die gast verbaast dat die geen achievement kreeg :P

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomAtTweakers
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-08 21:24
Haha, balen voor hem.

Die items traden begint toch wel verslavend te worden. Heb nu al een hele set en de demo mask dubbel. Ik wacht nog even met craften naar een Saxton Hale, wie weet geeft men grof geld voor die masks als het event bijna ten einde is. >:)

Verder ben ik er als beginnend trader toch wel achter gekomen dat er echt geen touw aan de waarde valt vast te knopen en dat het inderdaad echt is wat de gek ervoor geeft. Betaalde ik voor mijn eerste mask drie crates, toenet kon ik er al een krijgen voor één crate. Daar staat weer tegenover dat ik iemand vier crates zag aanbieden voor één mask.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Waardevol? Zoals je kunt zien is er niet echt een gebrek aan die dingen en er komen juist meer en meer van. Zou me verbazen als je ze straks niet meer aan de straatstenen kwijt kan. De meeste mensen die geintresseerd zijn hebben die achievment (en het saxton hale mask) na het weekend wel.

Wel heerlijk om te zien hoe sommige mensen zich rijk rekenen of niet helemaal begrijpen wat iets waard is in TF2. Die halloween masks zijn daar een voorbeeld van. Ook bizar is hoe vaak mensen doodleuk 4 refined voor set class hoedje, zoals de snaggletooth, eisen maar niet inzien dat de andere partij hem dan net zo goed zelf kan craften*. Over diegene die 3-4 hoedjes voor een snaggletooth vragen begin ik niet eens. Hoewel, zullen er wel een paar zijn die er daadwerkelijk 4 hats voor geven. :F

* ter informatie: een random hat craften kost 3 refined en een set hat 4 refined plus een polycount class wapen(die kan je meestal wel snel ergens traden als je hem zelf niet hebt of gewoon wachten op de volgende drop)

[ Voor 21% gewijzigd door CapTVK op 31-10-2010 17:27 ]

TF2 GoT http://www.teamfortress.eu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimmie
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03-09 13:02
Hier kan je een beetje waarde (en gewildheid) uit afleiden: http://tf2stats.net/hats/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Trouwens, nog een slim idee voor mensen die masks willen farmen: ze droppen iedere vijf minuten, dus zodra een gift gedropt is, disconnect en join een andere server. Daar duurt het negen van de tien keer korter dan vijf minuten voordat er weer één dropt. Zo kun je in twee minuten drie drops meemaken als je mazzel hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb eindelijk mijn 9 hats bij elkaar en dus de Saxton Hale, al ging het me puur om de achievement.
Ben die cp_manor_event map wel helemaal beu. Koth_harvest was vele malen beter en leuker.
Denk niet dat ik deze map ooit nog opnieuw speel, al blijft de boss leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb nu ook de Saxton mask... probeer nu nog de overige negen opnieuw te vinden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14:53

Compizfox

Bait for wenchmarks

Jimmie schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 18:16:
Hier kan je een beetje waarde (en gewildheid) uit afleiden: http://tf2stats.net/hats/
Hmm, die Horseless Headless Horsemann's Head staat er niet tussen. Hoe zeldzaam is die eigenlijk?

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Compizfox schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 19:37:
[...]

Hmm, die Horseless Headless Horsemann's Head staat er niet tussen. Hoe zeldzaam is die eigenlijk?
Niks waard ;) iedereen krijgt die als je die gast vermoord op cp_manor

toenet even 3 mask achter elkaarr gevonden :D 2x engineer 1x sniper
Probeer ze nu weg te trade voor nametag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinusnl
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 18-09-2024
ik hoorde dat die maskers weg gaan en na 8 november niet meer kan gebruiken, dat ze weg gaan en pas volgend jaar halloween terug komen. dus dan zal je ze na deze special niet kunnen traden. dus is er niks waardevols aan.

maar ofdat deze info helemaal waar is weet ik niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

rinusnl schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 22:48:
ik hoorde dat die maskers weg gaan en na 8 november niet meer kan gebruiken, dat ze weg gaan en pas volgend jaar halloween terug komen. dus dan zal je ze na deze special niet kunnen traden. dus is er niks waardevols aan.

Lijkt mij niet, dat hebben ze nog nooit gedaan :)

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

rinusnl schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 22:48:

De masks kun je inderdaad alleen met Halloween dragen. Alleen kun je als je alle 9 masks heb ze craften voor een Saxton Hale mask en die kun je wel altijd dragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Compizfox schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 23:06:
[...]

De masks kun je inderdaad alleen met Halloween dragen. Alleen kun je als je alle 9 masks heb ze craften voor een Saxton Hale mask en die kun je wel altijd dragen.
Als het dezelfde check is als die van de Mildly Disturbing Halloween Mask dan zal die ook altijd wel werken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pvt-freak
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 13-10-2015
Deze game is echt awesome. Ik heb het erg lang gespeeld. Nu al een tijdje niet meer eigenlijk, misschien moet ik het maar weer eens gaan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Net nog even "mountain lab" zitten spelen met Ghenz op een server. CP_manor en "mountain lab", de normale versie van de artpass comp zijn nogal broken door sentry spam. Ik had het al eerder gezien toen ik YM's versie op de server had gezet maar er zijn achteraf niet echt maatregelen voor genomen. Bij de normale versie kom je met 5-6 engies op defense er echt niet langs. CP3 is met 6 sentries op mountain lab niet te doen.

Als je bewijs wil dat een 4-engy limit nuttig is moet je zeker deze map spelen. :P

[ Voor 9% gewijzigd door CapTVK op 01-11-2010 00:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Niets wat een uber en een goed timende spy niet kunnen oplossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat komt omdat er nog niet echt serieus gespeeld is op deze maps.

Geloof me, gemakkelijk is het niet. Met een goed gecoördineerd team misschien maar zelfs die zou er moeite mee hebben. Op defense 2 demomen en, 1-2 pyro's, 5-6 engies, een medic en de rest geen sniper of spy en je komt er niet doorheen.

Bovenaf is al goed te verdedigen met een enkele demoman met scottisch resistance. Gewoon terugvallen naar de volgende chokepoint als het te druk wordt. En op de begane grond zijn er maar drie ingangen. Ideale chokepoints dus en met een uber er doorheen werkt niet vanwege de knockback van 2-3 of sentries bij elke spawn exit. Bovendien kan je een van die ingangen alleen via een omweg bovenlangs bereiken.

Voor de TF2 mappers onder ons is er trouwens een geweldig bijgewerkte mapping resource uitgekomen op tf2maps.net :

http://forums.tf2maps.net/showthread.php?t=4674

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb gister mijn eerste unusual gevonden, tosslecap met purple energy. Mensen zijn totaal geflipt, willen 8 hoedjes ervoor geven. Zelfs mensen die er $$$ voor willen geven en het enige wat ik er voor wil is een leuke soldier unusual.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Verwijderd schreef op maandag 01 november 2010 @ 12:08:
Heb gister mijn eerste unusual gevonden, tosslecap met purple energy. Mensen zijn totaal geflipt, willen 8 hoedjes ervoor geven. Zelfs mensen die er $$$ voor willen geven en het enige wat ik er voor wil is een leuke soldier unusual.
Chill als ik ooit iets find zet ik het dan wel op ebay!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maar dat zal niet gebeuren. Ebay blokkeert standaard al de verkoop van tf2 virtual items. Officieel mag je die items trouwens helemaal niet verkopen. Al gebeurt het onderhands wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
CapTVK schreef op maandag 01 november 2010 @ 13:15:
Maar dat zal niet gebeuren. Ebay blokkeert standaard al de verkoop van tf2 virtual items. Officieel mag je die items trouwens helemaal niet verkopen. Al gebeurt het onderhands wel.
Ja officieel inderdaad, mn WoW karakter leverde ook enkele honderden euri's op(destijds dan). Maar ach uiteindelijk intresseert het me te weinig denk ik. Ik hoop alleen dat Diablo 3 snel uitkomt, kunnen al die trade noobs lekker opbokken. Ik wil schieten, als je wilt craften ga je maar minecraft spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20:03
CapTVK schreef op maandag 01 november 2010 @ 10:55:
Op defense 2 demomen en, 1-2 pyro's, 5-6 engies, een medic en de rest geen sniper of spy en je komt er niet doorheen.
Dat klinkt niet echt als een gemiddeld team op een gemiddelde pub.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Postius schreef op maandag 01 november 2010 @ 13:54:
[...]

Ja officieel inderdaad, mn WoW karakter leverde ook enkele honderden euri's op(destijds dan). Maar ach uiteindelijk intresseert het me te weinig denk ik. Ik hoop alleen dat Diablo 3 snel uitkomt, kunnen al die trade noobs lekker opbokken. Ik wil schieten, als je wilt craften ga je maar minecraft spelen.
Tja, is een beetje jammer dat TF2 voor het moment even tot "Trade Fortress" is gedegradeerd. Sommige mensen spelen het puur en alleen maar voor de hats lijkt het wel. Hoe meer hoe beter. Ik heb backpacks gezien waarin een dozijn bill's hat en max's konijnenoortjes zitten. Vroeger wist je als iemand rondliep met max's hat op dat ie een Sam&Max liefhebber was. Nu krijg ik vooral de indruk dat ie loopt te pronken. Ik had liever gezien dat exclusives ook echt "exclusive" bleven. Maar Valve heeft andere ideeën. |:(

Nu ben ik zelf ook een beetje een verzamelaar. Zelf ben ik vooral geïnteresseerd om alle wapens compleet te hebben. Stukken goedkoper dan hats. Dus met die speciale axe en de stickybomblauncher kan ik weer even verder. :)

Die unusual hats kunnen me echt niet boeien. Behalve in-game dan bij de tegenpartij waar ze een mooi zwevend "please shoot me"-sign vormen.

@Shabba,

Klopt, ze komen zeker 3 snipers en spies tekort. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Descriptor
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 23-02-2024
kKaltUu schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 15:03:
Iets in de trand van heel veel nice roepen, heel gaar zijn en de andere finalisten achter je hebben is

NNNNNNIIIIIIIIIICEEEEEEEEEE
MEDIC IS OVERRATED
NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIICEEEEEEEEEEEE

The reality was erg gezellig mede gotters :)
Hebben lekker veel gelachen en geniced.

Winners never cheat, Cheaters never win

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat doet valve trouwens tegen spelers die scammen ?
Kan je die reporten en krijgen ze dan een VAC ban of iets dergelijks ?
iemand enige idee ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsunami
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Iedereen kan een willekeurig persoon waarmee ze getrade hebben reporten en vervolgens blokkeert Valve hun account zonder bewijs :z Erger dan een VAC-ban dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Wat kan er misgaan bij zo'n trade dan? Je moet toch allebei akkoord gaan voordat je kunt traden (zo'n hokje met "Ready" aanklikken) en als het dan niet eerlijk is is het toch je eigen schuld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja een maat van mij dacht even mijn account te kunnen gebruiken voor scam :S
dus ik werdt even bang ;)

[ Voor 53% gewijzigd door Pykow op 01-11-2010 20:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Inderdaad, hoe de fuck scam je?
Je zet beide dat hokje aan als je klaar bent voor de deal. Als één van de twee de queue wijzigt gaan beide vinkjes weer uit.

Wat valt er dan nog te scammen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kipneck
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09-09 19:03
ik had laatst zo'n skull gecraft, die nieuwe halloween hoed. lelijk ding, wou zelf liever zo'n voodoo.

maar die kan je dus niet traden, ik het ding ingepakt in zo'n gift. ik met een gast een goeie trade gemaak, ik geef hem mijn buds als onderpand. en hij geeft zijn spullen. wij traden. ik geef hem de gift. gast trade mij een paar seconden later. omdat ie z'n gift heeft gehad. en ik mijn buds terug.

dit is in principe verboden. ik of hij had makkelijk kunnen scammen. ik geen gift geven. of hij mijn buds houden.

verder valt er ook nog aardig te scammen door items te renamen met de name tag. tegenwoordig helemaal leuk in combinatie met description tag. heb al een paar keer te maken gehad met een "unusual"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 19:20

g0tanks

Moderator CSA
Banned Valve serieus voor dat soort scams? Meestal is het gewoon eigen schuld, dikke bult.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kipneck
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09-09 19:03
er is geen controle op. je wordt volgens mij ook al bijna gebanned als je een trade maakt met niks van jouw kant. dus zeg maar jij krijgt wat wapens van je vriend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Pykow schreef op maandag 01 november 2010 @ 20:45:
Ja een maat van mij dacht even mijn account te kunnen gebruiken voor scam :S
dus ik werdt even bang ;)
Leuke vrienden heb je! Leuk persoon dat je er aan meewerkt! Samen komen we er wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

kipneck schreef op maandag 01 november 2010 @ 21:55:
er is geen controle op. je wordt volgens mij ook al bijna gebanned als je een trade maakt met niks van jouw kant. dus zeg maar jij krijgt wat wapens van je vriend.
Slaat nergens op, ik heb al diverse keren gewoon een item gekregen van iemand, of gewoon een item gegeven zonder iets terug te krijgen) en mijn account werkt nog gewoon hoor. Ik heb ook nog van niemand gehoord die zijn account niet meer heeft door scammen of traden. Waarschijnlijk gewoon lui die een VAC ban hebben gekregen door cheaten oid die klagen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhoogendam
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10-09 09:22
Ondertussen zijn er al mooie mods te vinden voor de gifts.
Nep gifts, bij openen *PLOEF*
Timer, je ziet een timer in de server wanneer de volgende gift zal spawnen
Ook hebben we een log van de gifts/crafts: http://justine.debokkerijders.com/justine/drops/index.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomAtTweakers
Leuk, na maanden spelen heb ik mijn eerste 'echte' hat gevonden (dus niet dat spul dat die bijna iedereen voor niets kan krijgen), de Tyrant's helm. Persoonlijk vind ik hem samen met de stainless pot de mooiste hat die er voor de Soldier te krijgen is, het is alleen jammer dat ik zelden Soldier speel omdat ik daar echt ontzettend slecht in ben. Ik vind het veel leuker om lekker simpel als Pyro te spelen (:$) dus ik denk dat ik hem ga traden.

Wat me trouwens opvalt is dat Mountain Lab tot nu toe nauwelijks gespeeld wordt, die map wordt helemaal ondergesneeuwd door het hele Halloween gebeuren en vooral Mann Manor dat overigens helemaal niet zo super is. Harvest van vorig jaar was veel simpeler maar toch leuker. Alleen die HHH is wel geinig, vooral wanneer BLU bijna een CP gecapped heeft en dan die vent tevoorschijn komt en alle spelers van BLU in mootjes hakt. :*) Toch hoop ik dat Valve er geen gewoonte van maakt om in zo veel mogelijk nieuwe maps zo'n boss te stoppen, want hoewel het een leuke gimmick is, heeft het weinig met Team Fortress te maken en eigenlijk onderbreekt zo'n boss alleen maar de voortgang van een potje. Maar voor af en toe is het zeker wel geinig. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Accident
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-01-2024

Accident

's Happen

nu heb ik enkel pyro hats dus welke wil je?

heb de sombrero, de beany en dat groene ding

/edit mn steam id is accident ;)

[ Voor 16% gewijzigd door Accident op 01-11-2010 23:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsunami
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Ik wil dat groene ding nog steeds hebben, heb er wel een combinatie van crates/potjes verf/holy mackerel/vintage kritzkrieg voor over :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Accident schreef op maandag 01 november 2010 @ 23:29:
nu heb ik enkel pyro hats dus welke wil je?

heb de sombrero, de beany en dat groene ding

/edit mn steam id is accident ;)
Dude, echte mannen hebben zo'n sombero op ingame, EN irl

(en winnen natuurlijk prijzen met TF2)

Afbeeldingslocatie: http://thereality.nl/_fotos/cats/102/0/_MG_0125__sized.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

kKaltUu schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 00:55:
[...]

[afbeelding]
Liever voor lul staan met een sombrero op dan geen nek hebben :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kledingkeuze of aangeboren ziekte. Hmm ja, lastig.
Doe dan die groene grob op de schouder van de 2de van rechts maar. Al moet die natuurlijk ook op het hoofd gedragen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

kKaltUu schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 00:55:
[...]

[afbeelding]
Doe eens een voor-de-kijker-van-links-naar-rechts onderschrift, wie is wie? (nicknames ajb) :+

ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VyperX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-08 13:04
Afbeeldingslocatie: http://i53.tinypic.com/2uy2ln5.jpg
Team GoT-Derp, van links naar rechts:
  • Flappie
  • kKaltUu (met manse sombrero)
  • MaceWindu
  • Hathor
  • Weiman
  • /me (met shoulder-slug :P)
  • MarkyB

[ Voor 4% gewijzigd door VyperX op 02-11-2010 09:54 ]

My Dwarf Fortress ASCII Reward: ~~@~~####,.".D",.B""

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die real life brain slug is geweldig. :)

Ander TF2 nieuwtje, tf2stats heeft een beta draaien voor de nieuwe site. Nu kan je naast de hats ook zien welke kleuren populair zijn. Leuk om te zien. Gold bij heavy z'n hound dog (logisch) en paars zijn echt populair bij de demo met z'n hustler's hallmark (z'n pimphat). ;)

http://mk3.tf2stats.net/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteren even 3 hats gekregen voor mijn softcap ;)
Afbeeldingslocatie: http://mirror.pointysoftware.net/tf2items/hats-pyro/pyro_beanie_sized.png
Afbeeldingslocatie: http://mirror.pointysoftware.net/tf2items/hats-heavy/heavy_stocking_cap_sized.png
en een mindere hat :(
Afbeeldingslocatie: http://mirror.pointysoftware.net/tf2items/hats-soldier/soldier_hat_sized.png

Probeer nu rustig mijn soldier stash weg te trade voor een andere soldier hat.
En daarnaast wil ik alle gold paint hebben en al mijn hats geel maken ;)
hier mijn backpack: http://tf2b.com/?id=angienl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://images.cheezburger.com/completestore/2010/11/2/a3df195e-9b65-4e6e-b738-b38a6f490469.jpg
:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VyperX
  • Laatst online: 14-08 13:04
Too easy :P

My Dwarf Fortress ASCII Reward: ~~@~~####,.".D",.B""

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even in de ochtend een game joinen, iets met weinig players dacht ik zo, kom ik opeens op een DM server uit. Prima, handig om wat aim te trainen.
Zit in het andere team TCM Zerox..
Met een score van 2-17 ben ik maar weggegaan, eerst wat oefenen op mindere spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisO
  • Laatst online: 10-09 14:24
TomAtTweakers schreef op maandag 01 november 2010 @ 23:15:
...
Wat me trouwens opvalt is dat Mountain Lab tot nu toe nauwelijks gespeeld wordt, die map wordt helemaal ondergesneeuwd door het hele Halloween gebeuren en vooral Mann Manor dat overigens helemaal niet zo super is. ...
hmmm je hebt toch hopelijk wel gezien dat Mountain Lab en Mann Manor vrijwel exact dezelfde map is? De ene ziet er uit als een spookhuis en de andere als een Lab, maar de layout van beide mappen is vrijwel identiek...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinusnl
chrisO schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 14:25:
[...]

hmmm je hebt toch hopelijk wel gezien dat Mountain Lab en Mann Manor vrijwel exact dezelfde map is? De ene ziet er uit als een spookhuis en de andere als een Lab, maar de layout van beide mappen is vrijwel identiek...
denk dat de map van halloween na 8 november op de achtergrond raak en die andere juist naar voren komt.
Verwijderd schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 12:27:
Even in de ochtend een game joinen, iets met weinig players dacht ik zo, kom ik opeens op een DM server uit. Prima, handig om wat aim te trainen.
Zit in het andere team TCM Zerox..
Met een score van 2-17 ben ik maar weggegaan, eerst wat oefenen op mindere spelers.
savonds zit de server van GoT meestal wel vol.. daar spelen meestal van alles wat, dus join vanaaf O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rinusnl schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 15:06:
savonds zit de server van GoT meestal wel vol.. daar spelen meestal van alles wat, dus join vanaaf O+
Ik speel geregeld op GoT hoor ;)
IGN Klerezooi
Wel jammer dat het inderdaad even duurt voor de GoT server op gang komt, alhoewel ik de meeste gotters ook tegenkom op lethalzone en en HH

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mountain lab ziet er echt heel mooi uit. maar is naast Dustbowl,2fort een slechte map.
manor is iets anders, maar maakt het verdedigen weer te makkelijk.vergeleken met Mountain lab.

Ik zit nou rustig op mask te jagen om deze daarna weg te trade voor nametag of paint ;)
Vanavond heb ik weer mask in de aanbieding als het goed is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinusnl
Verwijderd schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 17:09:
[...]

Ik speel geregeld op GoT hoor ;)
IGN Klerezooi
Wel jammer dat het inderdaad even duurt voor de GoT server op gang komt, alhoewel ik de meeste gotters ook tegenkom op lethalzone en en HH
oh mijn excuses! :$
ja das zeker jammer dat het pas laat in de avond vol zit, ik speel meestal in het begin, 5/6/7 uur en dan issie nog best wel leeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mensen werken meestal tot 6 uur en daarna nog even eten en dan is het zo 7 / half 8 ;)

TEgenwoordig komt KOTH te vaak langs op de GoT server, waardoor ik er niet op kom.
Ja ik heb de grootste hekel aan KOTH,Dustbowl maps

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Server wil best vollopen na zevenen hoor. Als je in je eentje bent gewoon kijken of er wat friends online zijn vragen of ze even helpen de server vol te krijgen en willen joinen. Als er eenmaal 6-8 man zijn loopt ie vanzelf vol. In de tussentijd kan je wat mooie man-op-man gevechten krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSD1982
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 17-07 16:33
Vandaag weer een goede deal gedaan vind ik zelf

Milkman geruild voor 5 hoedjes. Werd mij spontaan aangeboden. :)

killer kabuto
stuntman
nappers
bonkhelm
hard counter

Deze direct op de forums gezet bij Steam en ze allen voor 1 refined en 1 reclaimed verkocht.
Totaal meer an 6 refined voor mijn eigen gemaakte milkman. Ik was binnen 15 min. uitverkocht wat ook mijn doel was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSD1982
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 17-07 16:33
Pykow schroeef op zaterdag 30 oktober 2010 @ 14:54:
na dat ik de gifts heb gehaald ben ik de map eens anders gaan spelen. dus gewoon cappen etc.
mijn conclusie:

Wat een slechte unbalanced map :S
als demoman kan je alles dicht zetten met gemak ( 2fort verhaal)
en het als snipers heb je het gewoon te makkelijk tijdens het aanvallen.

De spawn in cp_mainlab ofzo iets is verkeerd gemaakt.
als je bovenste deur gou terug wilt rennen blijft de deur open.
De spawn van blauw is makkelijk dicht te houden met 2 demomans + medic + heavy ( al tig x mee gemaakt dat we het andere team rapen in hun spawn)
Daarnaast gaat die deur rechtsboven opeens dicht. als ze deze gewoon openhouden heb je meer ruimte en niet zoveel choke punten.

de laatste spawn punt is echt te makkelijk om te pakken :S er is geen sentry mogelijk of enige goede spot om dit te verdedigen.
ik ben gelijk opzoek gegaan naar servers zonder deze 2 maps :S

+ map ziet er goed uit
- Spawnrooms zijn makkelijk te campen
- Er is niet nagedacht over de map route
- Te veel choke punten
- ik vergelijk deze game al snel met 2fort/dusbowl combo Spam van dustbowl, te eenvoudig als 2fort (of juist niet als je team vol met russen zit)

vanmorge haal ik gewoon een score van 100 kills 2 deaths
Misschien wat laat maar de servers van sourceop zijn goed. Hebben iets van 8 servers. Zoals ze zelf zeggen. No mods no bs. Ik speel er vaak op de all maps en 2 fort server

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RSD1982 schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 20:54:
[...]

Misschien wat laat maar de servers van sourceop zijn goed. Hebben iets van 8 servers. Zoals ze zelf zeggen. No mods no bs. Ik speel er vaak op de all maps en 2 fort server
Wat heeft dit dan met mijn post te maken ?
ik zeg niks over sourceop server.
ik heb het over hoe eenvoudig 2fort en cp_manor zijn en geef aan waar de fouten zitten in mijn ogen.

Volgens mij weet jij net zo goed al ik dan 2fort niet zo moeilijk is he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 20:06
Derp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weiman
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09-09 09:20
Even voor het eerst wat geprobeerd met de pldx recording tool.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skndd
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08-06 19:46

skndd

aka skeej

Hahah owned, dat waren een paar echt lekkere rockets! Zeyork's team speelde daar wel als retards though... Medic die achter het punt gaat droppen, en zeyork die z'n stickies veel te vroeg detonate. En geen een soldier (of zeyork zelf) die hoogtevoordeel houdt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomAtTweakers
Hmm apart. Ik probeer een Holy Mackerel voor een willekeurige mask te ruilen, iemand wil traden, vraagt die gozer nog 'any mask, right?' en biedt daarna een vintage Baseball Bill's Sport Shine aan voor die ene Holy Mackerel. In mijn ogen zo ongeveer de stomste 'hat' die er maar te krijgen is maar hij is wel vintage dus ik heb hem maar aangenomen, kan ik vast wel aan iemand kwijt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Descriptor
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 23-02-2024
Pykow schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 10:09:
Gisteren even 3 hats gekregen voor mijn softcap ;)
[afbeelding]
[afbeelding]
en een mindere hat :(
[afbeelding]

Probeer nu rustig mijn soldier stash weg te trade voor een andere soldier hat.
En daarnaast wil ik alle gold paint hebben en al mijn hats geel maken ;)
hier mijn backpack: http://tf2b.com/?id=angienl
Ik heb genoeg paint,masks, en andere meuk te traden

p.m me maar op steam ;)

Note: De prijsuitreiking van de Reality was geweldig. Geen kasten voor de winnaars, en plek 2 krijgt de prijs van plek 1? wtf? :D

Ik ga die video nog remixen ;)

[ Voor 9% gewijzigd door Descriptor op 03-11-2010 14:29 ]

Winners never cheat, Cheaters never win

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zoek nog een medic mask en ik heb een scout mask over, maar dat zie je zeker niet zitten? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Nieuwe blogpost op teamfortress.com. Je kan (weer) items krijgen als je een game koopt, namelijk Poker Night (3,59€). Ze blijven wel bezig zo :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dacht al dat er zo'n croupier hat zou komen toen ik dat spel zag. Helemaal mooi is die 2e kans om een lugermorph te krijgen. Ik lig dubbel om de mensen die 3-4 hats of meer hebben betaald om die felbegeerde lugermorph te krijgen. _O-

Vraag is wel: Zijn het allemaal skins zoals de lugermorph of hebben ze nog bijzondere eigenschappen? En zo ja, zijn ze in TF2 te vinden?

Trailer
YouTube: Poker Night at the Inventory Trailer

P.S. Nu ben ik al een sam&max fan en die badge trekt me over de streep.

[ Voor 43% gewijzigd door CapTVK op 04-11-2010 09:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Laatst online: 18-07 12:20
Do you like TF2: Yes
Do you like Poker: Yes
Do you like items: Yes
Do you have more than 4 bucks: Yes

YEAH BABY!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 19:20

g0tanks

Moderator CSA
Pokeren kan ik niet, maar voor €3,59 wil ik het wel proberen. :p

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hier heb ik even alle items die je kan vrijspelen.
Afbeeldingslocatie: http://i52.tinypic.com/33wwjuu.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
Mij lijkt het wel leuk om te gaan doen. De sfeer zag er al aantrekkelijk uit van de game. Pokeren kan ik wel, en ik hoop dat de inzet uiteindelijk zal gaan om hats.

"I will see your Fancy Fedora, and raise you a Scotsman's Stove Pipe"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Dat zou inderdaad wel erg leuk zijn, maar ik denk niet dat er ook maar iemand hats in gaat zetten tenzij iemand er erg goed voor staat, en dan gaat het opvallen natuurlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
Phyxion schreef op donderdag 04 november 2010 @ 12:07:
Dat zou inderdaad wel erg leuk zijn, maar ik denk niet dat er ook maar iemand hats in gaat zetten tenzij iemand er erg goed voor staat, en dan gaat het opvallen natuurlijk ;)
Pokeren = bluffen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik weet bijna zeker dat het alleen skins zijn.

Ben benieuwd of ik nu een tweede Lugermorph kan vinden. Guns akimbo, baby!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimmie
CapTVK schreef op donderdag 04 november 2010 @ 08:50:
Dacht al dat er zo'n croupier hat zou komen toen ik dat spel zag. Helemaal mooi is die 2e kans om een lugermorph te krijgen. Ik lig dubbel om de mensen die 3-4 hats of meer hebben betaald om die felbegeerde lugermorph te krijgen. _O-

[..]
Jaja, nu ben ik blij dat niemand 'm wilde traden ;)
Baal je zelf niet dat je er niet op in ging :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben niet zo goed ik pokeren ;) maar het is een valve game en daar zit vast weer een leuk truckje in om deze items snel te krijgen ;)

net als unusual haunted metal + halloween hat :P binnen 5 minuten ( met opstarten mee gerekend)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

Is er hier iemand die alle masks heeft en het mij gunt om de achievement te behalen die je krijgt als je de Saxton Hale's mask craft?

Als beloning krijg je 4 crates (#3, #4 & #5) en 2 ongebruikte Dualing Mini-games, en uiteraard krijg je die Saxton Hale mask terug ;)

Gelieve wel vóór 8 november :')

[ Voor 9% gewijzigd door Statiegeld op 04-11-2010 22:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
je hebt nog 3 dagen om ze te verzamelen. dat is niet moeilijk om te halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waster
  • Laatst online: 14-04 17:49
Weiman schreef op woensdag 03 november 2010 @ 11:43:
Even voor het eerst wat geprobeerd met de pldx recording tool.. :)

[video]
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=ckcIbV98QjQ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20:03

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-08 19:32

Bezulba

Formerly known as Eendje

Jimmie schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 18:16:
oh grappig ik had van de week de bombing run gevonden, best nog rare ook

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimmie
Heb je een script die de viewmodel van de secondary wapens uitzet oid? Ben ik wel geinteresseerd in want sommige van die wapens reloaden altijd zo direct in je face :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Da's makkelijk, zet dit gewoon in je class script of autoexec als je het voor alle classes wil gebruiken.

code:
1
2
3
alias slot_1 "slot1; r_drawviewmodel 1"
alias slot_2 "slot2; r_drawviewmodel 0"
alias slot_3 "slot3; r_drawviewmodel 1"

p.s
Nog een ding, je moet alias ook aan de key binden natuurlijk. Dus: bind "1" "slot_1" etc...kan je ook in autoexec of class config zetten.

etc...

[ Voor 24% gewijzigd door CapTVK op 05-11-2010 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimmie
Thnx, zo simpel had ik 't niet verwacht, maar is wel logisch zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Scirpten en programmeren is altijd logisch ;) maar je moet er maar opkomen.

Sinds de halloween update gaat er zoveel mis met het reloaden en dat is echt vervelend.
Alle shotguns stoppen niet met reloaden
en de rocketlauncher reload heel erg raar.
soms wil ik schieten en heeft die geen rocket gereload.
Het heeft niks met mijn rocket managment te maken, want na 3 jaar heb ik dat wel in de gaten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waster
  • Laatst online: 14-04 17:49
Hey Jimmie. Ik gebruik dit script: http://pastebin.ca/1982936
Deze verandert de kleur, het type crosshair en viewmodel. Het laat ook het wapen korte tijd zien bij het wisselen naar een wapen zonder viewmodel.

Hier is mijn hele config als je geinteresseerd bent: http://dl.dropbox.com/u/6240010/cfg.zip

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ik heb een script geschreven maar weet niet of die echt goed werkt ;)
hij maakt gebruik van CHRIS DX9 fps config en daarnaast me eigenscripts.

DOWNLOAD

Ik heb hem alleen gemaakt, maar nog niet getest ;)

[ Voor 11% gewijzigd door Pykow op 05-11-2010 18:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

Pykow schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 09:27:
je hebt nog 3 dagen om ze te verzamelen. dat is niet moeilijk om te halen
Is het wel; ik heb nog een leven naast het spelen van Hat Fortress 2 namelijk.
Iemand die me wél kan helpen? #durfttevragen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@SNDRT
Ik heb nog een engy en spy mask over mocht je die straks te kort komen.

@CapTVK
Thanks! Kan ik eindelijk "Auto reload" weer aanzetten. Uitgezet omdat je geen fuck meer ziet met Ambassador ,maar zo geen last meer van :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SNDRT schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 18:13:
[...]

Is het wel; ik heb nog een leven naast het spelen van Hat Fortress 2 namelijk.
Iemand die me wél kan helpen? #durfttevragen
Ik zal eens kijken of we dit weekend nog een prive server kunnen opzetten voor de mask-loze 'poor and irish'. Maar die is dan alleen bedoeld voor mensen die nog niet alle masks hebben en de achievment nog moeten halen. Je mag er wel op zitten als je alleen maar wat gaat idlen in de spawn of masks traden maar laat de gifts voor hen die ze nog nodig hebben. De rest gaat maar lekker ergens anders op pubs zitten farmen.

@Cipher
Graag gedaan, maar ik had eerlijk gezegd het idee dat je zoiets al lang via een script had draaien?

[ Voor 9% gewijzigd door CapTVK op 05-11-2010 19:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

@frickY
bedankt, I'll keep it in mind ;)

@Cap
Dat zou mooi zijn, hoef ik niet het hele weekend lang in een pub te farmen waar de volgorde telkens veranderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@CapTVK
Nee, waarom? Ik gebruik geen enkel script.
Heb "Automatic reload" gewoon weer uitgezet toen het begon te storen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimmie
Waster schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 16:43:
Hey Jimmie. Ik gebruik dit script: http://pastebin.ca/1982936
Deze verandert de kleur, het type crosshair en viewmodel. Het laat ook het wapen korte tijd zien bij het wisselen naar een wapen zonder viewmodel.

Hier is mijn hele config als je geinteresseerd bent: http://dl.dropbox.com/u/6240010/cfg.zip
Thnx d:)b

Ik ga eens testen of dat wat voor mij is.

@CapTVK, ik doe mee als je dat plan voortzet :)

[ Voor 5% gewijzigd door Jimmie op 05-11-2010 19:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
frickY schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 19:23:
@CapTVK
Nee, waarom? Ik gebruik geen enkel script.
Heb "Automatic reload" gewoon weer uitgezet toen het begon te storen.
Een hele poos terug kwam je al met met dat automatic reload animatie probleem en toen kwam er iemand met r_drawviewmodel aan. Dacht dat je het toen al had overgenomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeMa
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13:30
Ik kom er nu pas achter dat je veel lol kunt hebben met die Chargin targe en die nieuwe axe(eigenlijk gewoon dat zwaard) d:)b

[ Voor 4% gewijzigd door GeMa op 05-11-2010 21:57 ]

Pagina: 1 ... 3 ... 37 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
De gegevens van de tweakers server kun je hier vinden. Vragen hierover kunnen dus achterwege gelaten worden!

Het verhandelen van items is hier niet toegestaan.