Gisteren geïnstalleerd.. Had 'm al een tijd liggen (The Orange Box that is), maar deze nooit geïnstalleerd, want ik had er niet zo'n interesse in. Ik ben van gedachte veranderd toen ik hoorde dat mensen er geld mee konden verdienen..
Anyway, na de update gedownload te hebben (da's een verdubbeling..) (en ook na Portal geïnstalleerd en uitgespeeld te hebben, 4 GB download ik niet zo maar even

), eerste impressie is toch OK. Nu ben ik inmiddels ADS gewend

, maar dit is dus weer oldskool min of meer.. Terug naar de Quake stijl met belachelijke wapens, alleen dan met klasses. Alleen jammer dat ik, in ieder geval op dit moment, niet zo veel keus aan wapens heb, maar ik heb nog niet alle klasses geprobeerd. Maar ik heb nog geen assault rifles kunnen vinden? Ik begon in een offline potje met de scout, maar die had een shotgun, en daar hou ik niet van. Maar er zijn er wel meer die een shotgun als main of secundary hebben lijkt 't. Op dit moment lijkt de heavy me 't meest te liggen, toch aardig wat kills mee kunnen maken in een online potje.
Spy nog niet geprobeerd, maar die lijkt me ook wel lachen, al herken ik ze zelf nog niet (echt al zo vaak een mes in me rug gehad..).
Support klasses lijken me ook tof, maar die engineer was in ieder geval even lastig te gebruiken als beginner.
Dus was ik op zoek naar newbie guides, maar de beste lijkt op 't Steam forum te vinden zijn, en die linkt naar Youtube videos, die ik op dit moment niet kan kijken.
Anyway, ik probeer vannacht nog wel weer een potje, maar kan iemand me even snel vertellen hoe 't zit met items? Ik kreeg er 4 tijdens dat offline potje, waarvan een paar simpelweg unlocked waren doordat ik L4D speel volgens mij. Heb toen ruim een uur een eindeloze CTF potje gedaan waar ik ruim bovenaan stond zonder ook maar eens de flag te capturen, (geen timelimit, en na een uur had ik er geen zin meer in

), een zooi achievements unlocked, maar geen items. En wat is dat met al die pompoenen, kan je daar wat mee?
Make lovecraft not warcraft.