Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zelf server starten en dan:

sv_cheats 1; hurtme -9999999; bot; tf_halloween_force_boss_spawn; sv_cheats 0

veel plezier.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 28-10-2010 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ben benieuwd of dat demowapen ook na Halloween nog te craften is, want ik kan nooit voor 8 november 2 refined metal scoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

of 16+ refined voor alle 4 halloween hoedjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-07 12:20
Iemand nog in de markt voor een nappers respite?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Become
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12:12
Verwijderd schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 13:24:

veel plezier.
You made funny. Voor mij haal ik het plezier door het gewoon halen van achievments en niet via een paar console commands. Maar ja misschien makkelijk voor de mensen die weinig tijd/zin hebben.

Zie trouwens niet in waarom ik 2 refined zou besteden voor een wapen dat je alleen maar penalties geeft ipv bonus, of mis ik iets :?
Unusual Horseless Headless Horsemann's Headtaker
Level 5 Axe
No random critical hits
-25 max health on wearer
Cursed by dark spirits similar to those that dwell within the Eyelander.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die achievment halen is niet super ingewikkeld. Gewoon wachten tot die spawned, even wachten totdat ie wat damage gehad heeft en dan met melee er zelf in.

Die 9 halloween masks vinden is heel wat lastiger. Die cadeautjes spawnen net verkeerd voor mij.

TF2 GoT http://www.teamfortress.eu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De achievments zijn belachelijk, het feit dat je een beperkte tijd hebt om ze te halen in een groep chaotische spelers die niet snappen dat het doel van de map niet is om te sentry campen op het eerste cp.
"
Masked Mann
Collect the Haunted Halloween Gift in Mann Manor."
24 mans server heb je een kans van 1 op 24, met steeds een wacht periode van 5 minuten. Je zal die map en enkel die map dus gemiddeld een uur moeten spelen puur voor die achievment.

En dan nerfen ze ook nog de rocketjumper, serieus van alle dingen die de community generft wil hebben, is dat wel het laatste.
Gooi daarbij nog dat ze een flink aantal overpriced items uit brengen en Valve begint steeds minder Valve te lijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bwerg
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online

bwerg

Internettrol

skndd schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 13:23:
Beweegt de Horseless Headless Horsemann bij iedereen zo choppy over de map? Ik had even het gevoel alsof ik Sven Co-op aan het spelen was :P
Heel erg choppy ja, hij chopt maar door. :P

Ik vind hem wel awesome. Beetje jammer dat je geen idee hebt of 'ie bijna dood is en of het zin heeft om hem op te zoeken, nu moet je een beetje gaan timen en als je denkt dat hij bijna dood is, aanvallen, waarna je alsnog wordt afgeslacht. :P

[ Voor 30% gewijzigd door bwerg op 28-10-2010 14:45 ]

Heeft geen speciale krachten en is daar erg boos over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 18:00

g0tanks

Moderator CSA
Verwijderd schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 13:24:

veel plezier.
Dat zal niet werken, als sv_cheats aan heeft gestaan dan werken achievements niet:

Achievements disabled: cheats turned on in this app session.
Achievements disabled, ignoring achievement progress for TF_HALLOWEEN_BOSS_KILL_MELEE
Achievements disabled: cheats turned on in this app session.
Achievements disabled, ignoring achievement progress for TF_HALLOWEEN_BOSS_KILL

Wat je moet doen is retry in de console typen na de boss te hebben gespawned, dan werkt het wel. :) Om het nog makkelijker te maken kan je nog tf_halloween_bot_health_base 25 gebruiken om zijn health op 25 te zetten.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

Het werkt wel hoor g0tanks, je moet alles gewoon in 1 regel zetten in de console, en niet apart invoeren, anders krijg je idd. die melding dat de achievements zijn gedisabled ;)

Ik kreeg die melding eerst ook, vandaar ;)

Edit: SALE!

- Vintage Fedora
- Vintage Beret
- 1x Gungame
- 4x #1 crates

Beide hats mogen weg voor 2 refined per stuk.
De Gungame voor 1 refined en de 4 crates ook voor 1 refined.

Supersale dus :+
Toevoegen voor traden kan: drcooper is mn Steam username :D

[ Voor 43% gewijzigd door Statiegeld op 28-10-2010 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat is er zo unusual aan die nieuwe melee wapen ?
kleurt die nou echt paars of is het gewoon een wapen en meer niet ?

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AquaSheep
  • Laatst online: 10-09 22:21
Het is gewoon een wapen voor zover ik het kan zien. Een reskin van de eyelander.
http://wiki.teamfortress....s_Horsemann%27s_Headtaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

Hij kleurt niet paars, het is gewoon een wapen zonder dat effect wat die Boss heeft, het heeft ook geen betere stats, zonde dus om daar je 2 refined aan te verspillen.

Hoe zit het trouwens met die gifts? 10 man moeten er minstens op 1 server spelen, en dan kun je van die paper bags verzamelen? Zoveel moeite doen en maar hopen dat het fair verdeeld wordt, dat oppakken, en op 8 november zijn ze niet meer wieldable, net als met de bags van vorig jaar? Nee, doe mij dan maar een van 4 nieuwe hats.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Idd, hoe zit het met die gifts?
Die liggen random in de map en moet je gewoon oppakken zoals health en metal?

Elke class heeft een eigen paper bag, en als je ze alle 9 hebt kun je ze craften naar een Saxton-bag?

Die 'get the head' heb ik al :( Paar seconden met een lv3 sentry en wrangler staan raggen en hij ging al dood. Hopen dat de melee meer uitdagend is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zoek nog een spy mask, ik geef er 2 demoman masks for. elke mask is 1 refined waar.

Laat maar ik heb de saxton hale mask al!

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 28-10-2010 20:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

:F

Anyhow: is het nog mogelijk om na de Halloween event die 4 nieuwe hats nog te craften?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nee, als ik het goed begrepen heb niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ik vindt het een slechte update.
te weinig gift drop en daarna zijn die 4 hats niet eens te krijgen zonder 16+ refined metal te hebben!

Unusual craft metal ? wat heb je eraan ?
liever een unusual effect geven op een hat tijden het craften dan deze onzin

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Is een beetje vaag allemaal maar 2 hats zijn ook na het halloween event te craften.

Nu zijn de hats natuurlijk een kwestie van smaak. zelf ben ik vooral geintresseerd in de wapens en niet zozeer de hats.
The Halloween Hats

Horrific Headsplitter (for all classes): Craftable or purchasable for £7 or $10, wearable all year round.
Cadaver's Cranium (for the Heavy): Craftable or purchasable for £7 or $10, wearable all year round.
Spine-Chilling Skull (for all classes): Craftable or purchasable for £7 or $10 but only during the Halloween event. Wearable all year round.
Voodoo Juju (for all classes): Craftable or purchasable for £7 or $10 but only during the Halloween event. Wearable all year round.

The crafting recipe for all four hats is the same: when you combine one Unusual Haunted Metal Scrap with four Refined Metal, you get a random one of these four. It bears repeating: you can only ever find one Unusual Haunted Scrap, so think carefully about how you use it.
bron: http://forums.steampowere.../showthread.php?t=1543286

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-08 19:32

Bezulba

Formerly known as Eendje

Pykow schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 21:41:
ik vindt het een slechte update.
te weinig gift drop en daarna zijn die 4 hats niet eens te krijgen zonder 16+ refined metal te hebben!

het is een gimmick, meer niet.. gewoon wat lol op halloween. zuurpruim.

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• omgwtfbbq
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14:28
Zo, ik heb bijna alle masks bij elkaar, en alle achievements heb ik al. Mocht iemand geïnteresseerd zijn, ik heb een medic en sniper mask over, en ben nog opzoek naar spy of pyro mask :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
Ik vind het wel jammer dat er steeds meer limited items komen die ik waarschijnlijk nooit zal krijgen. :'(

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 20:05:
ik zoek nog een spy mask, ik geef er 2 demoman masks for. elke mask is 1 refined waar.

Laat maar ik heb de saxton hale mask al!
Hoe heb je dat zo snel gedaan? Geluk hebben met de gift steeds vinden of zit er wat achter?

EDIT @ onder me, 1 mask is niet het probleem, ik heb er nu 3.
Probleem is dat je er 18 moet hebben.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 28-10-2010 23:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinusnl
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 18-09-2024
heb vanaaf ook een mask gescoord. het is gewoon geluk hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pykow schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 21:41:
Je kunt überhaupt maar 1 hat craften want je kunt maar 1x Unusual Haunted Metal Scrap vinden, door de Boss met melee te hitten en te overleven.

Ik kreeg net een series #3 crate gedropped. Blijkbaar ook nieuw?

[ Voor 8% gewijzigd door frickY op 28-10-2010 23:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

frickY schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 23:31:
[...]

Je kunt überhaupt maar 1 hat craften want je kunt maar 1x Unusual Haunted Metal Scrap vinden, door de Boss met melee te hitten en te overleven.

Ik kreeg net een series #3 crate gedropped. Blijkbaar ook nieuw?
Series #3 #4 & #5 zijn nieuw ;)

Nu ik lees dat de 2 hats die ik wil hebben ook nog na Halloween craftable zijn heeft het vlug verzamelen van metal ook geen haast meer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonni
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-08 13:09
Lekker uurtje of ander half op een event server gezeten, vet grappig! De nieuwe Manor map is ook erg mooi vind ik. Lekkere choackpoints en verder gewoon heerlijk lineair. Waar ik me wel echt aan begin te irriteren zijn de scouts met de shortstop, met een tweetal schoten ben je als normale class al om. Zie ze ook vaak nu heavies pakken, gaat nergens meer over!

D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cornelisjuh
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16-04-2020
Hoe krijg je nu haunted metal ? Ik las dat je de Horseless Headless Horseman met een melee hit moet doden...
Heb nu die pompoen hat, maar ik wil heel graagdeze hebben :
Afbeeldingslocatie: http://wiki.teamfortress.com/w/images/thumb/1/1f/Backpack_Spine-Chilling_Skull.png/90px-Backpack_Spine-Chilling_Skull.png

Nu hopen dat ik nog 4 refined metal heb :) Dan hoef ik er alleen nog maar die rare metal erbij te doen en heb ik 50% kans

i7 4970K | Mugen 4 | GTX 980Ti SC+ ACX2.0+ | 16GB 1600 Corsair Dominator | Asus Maximus VII Ranger | Corsair 730T | Corsair RM750 ||| Corsair Strafe RGB | Asus MG278Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!
g0tanks schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 22:43:
Ik vind het wel jammer dat er steeds meer limited items komen die ik waarschijnlijk nooit zal krijgen. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

Sommige mensen zijn zo wanhopig op zoek naar die masks, terwijl ik ze eerlijk gezegd spuuglelijk vind.

Heb daarom ook net mijn 3 masks geruild voor een witte Vintage Hustlers Hallmark, een Vintage Brigade Helmet, een series 5 crate en een scrap metal :D

[ Voor 3% gewijzigd door Statiegeld op 29-10-2010 08:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
20/10 update
Engine (CS:S, DoD:S, TF2, HL2:DM)
Fixed a dedicated server crash when HLTV disconnects
Fixed a crash in the materialsystem

Team Fortress 2
Fixed a bug with the Horseless Headless Horsemann falling through playerclip ladders
Fixed a bug with grenades sometimes exploding on friendly players
Fixed the Sticky Jumper doing damage to enemies
Fixed spectators collecting the Haunted Halloween Gift in Mann Manor
Fixed trading the Saxton Hale Mask granting the achievement to the recipient
Fixed the Candy Coroner achievement not awarding the Mildly Disturbing Halloween Mask
Updated Mann Manor
Improved clipping to prevent players from getting out of the map and to fix various exploit ledges
Updated the Ghastlier Gibus to be tradable
Updated the localization files

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Tsja, dat sentiment dreigde ooit ook bij mij er in te sluipen.

Maar, als het spreekwoordelijke puntje bij het spreekwoordelijke paaltje komt: ik speel Team Fortress. Geen Hat Fortress of Item Fortress. Zo lang ik alle wapens maar heb (en die zijn redelijk eenvoudig te craften of te traden), zodat ik in ieder geval alle strategische opties tot mijn beschikking heb, vind ik allemaal best.

De originele paper bag mask heb ik nog steeds niet. Ook nu heb ik niet de drang om ze alle 9 te verzamelen.

ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

"Fixed spectators collecting the Haunted Halloween Gift in Mann Manor"

:-(

Edit: is hier iemand die (bijna) alle 9 masks heeft? Ik heb die crafting achievement als enige nog niet en het verzamelen van die masks gaat hem niet worden voor het eind van het Halloween event :P

[ Voor 52% gewijzigd door Statiegeld op 29-10-2010 09:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die "truuk"was vreselijk onsportief. Ben blij dat ie gefixed is, al moet ik zelf ook nog wat masks verzamelen om die laatste halloween achievment te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 17:34
Aan de andere kant: als niemand ze heeft is zo'n limited item nog bijzonder. Nu heb je nog iets om naar toe te werken. Of om op te hopen.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• omgwtfbbq
Goed, ik heb alle masks, ga ik de sackston hale craften of niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaCio
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 24-08 03:27
@ hierboven, de saxton hale hat kun je altijd dragen dacht ik. De andere hats alleen met halloween.
Cornelisjuh schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 07:40:
Hoe krijg je nu haunted metal ? Ik las dat je de Horseless Headless Horseman met een melee hit moet doden...
Heb nu die pompoen hat, maar ik wil heel graagdeze hebben :
[afbeelding]

Nu hopen dat ik nog 4 refined metal heb :) Dan hoef ik er alleen nog maar die rare metal erbij te doen en heb ik 50% kans
25% toch, je kunt ook die heavy hoed of dat mes-in-je-hoofd krijgen dacht ik.

Also, je kunt hem natuurlijk ook in de shop kopen. Stuk simpeler dan telkens keys kopen :+

[ Voor 6% gewijzigd door RaCio op 29-10-2010 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonni
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-08 13:09
omgwtfbbq schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 11:28:
Goed, ik heb alle masks, ga ik de sackston hale craften of niet..
Doen! >:)

D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• omgwtfbbq
Gedaan, ik heb een Sackston Hale mask :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ik probeer mijn 4 mask waeg te trade voor leuke items ;)
zoals paint,Metal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asskicker
  • Laatst online: 19-08 17:38
Hoe vind je die masks dan? Ik heb er nog geen enkel gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
gifts in die nieuwe map.
Je krijgt dat een paperbag net als vorigjaar.
maar nu heb je 9 verschillende ( voor ieder class 1) die iedere class kan dragen met halloween.

als je ze alle 9 hebt kan je deze craften voor een lelijke papiere zak om je kop van sexonhale.
en die kan je wel heel het jaar door dragen.

Ik heb liever die andere hats ;) die heel het jaar werken

[ Voor 87% gewijzigd door Pykow op 29-10-2010 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Shabbaman schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 10:26:
[...]

Aan de andere kant: als niemand ze heeft is zo'n limited item nog bijzonder. Nu heb je nog iets om naar toe te werken. Of om op te hopen.
Nadeel is dat sommige van die zooi tijdsgebonden is en er dus na 8 november weinig meer is om naar toe te werken. Tenzij je over een mand je eerstgeborene gaat ruilen voor een kleverig pyro mask.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asskicker
Pykow schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 14:14:
gifts in die nieuwe map.
Je krijgt dat een paperbag net als vorigjaar.
maar nu heb je 9 verschillende ( voor ieder class 1) die iedere class kan dragen met halloween.
Heb die map een ganse avond gespeelt gisteren, niet gezien. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 17:34
LUH-3417 schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 14:29:
[...]

Nadeel is dat sommige van die zooi tijdsgebonden is en er dus na 8 november weinig meer is om naar toe te werken. Tenzij je over een mand je eerstgeborene gaat ruilen voor een kleverig pyro mask.
Dat is eerder een voordeel dan een nadeel in jouw geval: waarom zou je je zielig voelen vanwege het feit dat je items mist die je toch niet kan gebruiken?

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Cornelisjuh schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 07:40:
Hoe krijg je nu haunted metal ? Ik las dat je de Horseless Headless Horseman met een melee hit moet doden
Bijna. Je hoeft hem niet te doden. Alleen een keer met melee raken en niet doodgaan totdat hij dood is.

Het doden van de boss is een andere achievement, en daar heb je weer geen melee voor nodig

Mijn framerate in de nieuwe manor-map is overigens echt bedroevend. Nu vond ik mijn 4870 sowieso bedroevend, maar nu wordt het echt treurig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

Ik heb nog 2 masks voor de liefhebbers: 1x Demoman en 1x Engineer.

Zodra ik ze vind probeer ik ze te verkopen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja, heel graag :)
Heb er nog geen kunnen vinden maar moet natuurlijk wel die Saxton mask craften

[ Voor 16% gewijzigd door frickY op 29-10-2010 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mijn slechte nvidia 320GS heeft geen enkele moeite met die nieuwe map.
framerate blijft speelbaar 60+ FPS.

Ik wordt trouwens regelmatig gekicked uit zo cp_manor map server omdat ik de map gewoon speel :S
Mensen worden snel boos als je de laatste cap pakt terwijl dat monster rond rent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pykow schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 15:46:
mijn slechte nvidia 320GS heeft geen enkele moeite met die nieuwe map.
framerate blijft speelbaar 60+ FPS.

Ik wordt trouwens regelmatig gekicked uit zo cp_manor map server omdat ik de map gewoon speel :S
Mensen worden snel boos als je de laatste cap pakt terwijl dat monster rond rent.
D'oh, dacht je nou echt dat mensen die map spelen om kills te maken en points te cappen?
Nee, ze spelen die map alleen maar voor de halloween items.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fox
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Fox

Ligt het nou aan mij of zijn die bedragen van de cash-only hoedjes echt volstrekt absurd? Voor een paar euro wil ik er best wel één kopen, maar tien euro is gewoon inhalig.

Was het niet Valve die beweerde dat games te duur waren? Vervolgens wel 5 tot 17 euro vragen voor een virtueel hoedje en Europeanen 30 - 40% te veel laten betalen via steam. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

SniperFox schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 17:50:
Ligt het nou aan mij of zijn die bedragen van de cash-only hoedjes echt volstrekt absurd? Voor een paar euro wil ik er best wel één kopen, maar tien euro is gewoon inhalig.

Was het niet Valve die beweerde dat games te duur waren? Vervolgens wel 5 tot 17 euro vragen voor een virtueel hoedje en Europeanen 30 - 40% te veel laten betalen via steam. 8)7
voor een item dat puur voor de visuals is vind ik het een prima prijs. Je hoeft het niet te kopen.

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Laatst online: 14:53

Compizfox

Bait for wenchmarks

Huh, bij elke server die ik nu join krijg ik binnen 10 seconden "Connection problems". Heb geen last van lag, een half uur geleden werkte het nog prima en downloads e.d. staan uit.

Volgens mijn router wordt er ook haast niets van mijn internet gebruikt, dus het is geen auto-update die ik over het hoofd heb gezien of zo.
Pings zijn ook stabiel en liggen rond de 20ms.

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 17:16
Compizfox schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 18:08:
Huh, bij elke server die ik nu join krijg ik binnen 10 seconden "Connection problems". Heb geen last van lag, een half uur geleden werkte het nog prima en downloads e.d. staan uit.

Volgens mijn router wordt er ook haast niets van mijn internet gebruikt, dus het is geen auto-update die ik over het hoofd heb gezien of zo.
Pings zijn ook stabiel en liggen rond de 20ms.
Dit heb ik ook heel vaak; join server -> spawn -> loop 1 sec -> Connection problem.

Mja, wachten totdat je steamID weer vrij is en reconnecten is de enige remedie. De HL2 engine is al wat enigsinds gedateerd en er zitten bugs die niet verholpen gaan worden (HL2.exe is gestopt met werken anyone?). In XP heb ik de videobugs ook echter de HL2.exe is gestopt met werken / crashes weer niet en de connection problem net na het connecten ook niet.

Het is even slikken... Zo werkt de combinatie HL2 + WIN Vista/7 + 8800GT hier ook niet lekker. Stickies worden soms niet gerenderd, de Medic beam blijft soms op één speler hangen (Leuk als ie van team switcht, weet ik precies waar ie zit >:) ) en zo nog wat kleine dingen.

Het zal allemaal wel niet 'helemaal' aan Half-Life liggen maar een combinatie van waardoor het wat moeilijk op te lossen is, dunkt me.

[ Voor 5% gewijzigd door RedHat op 29-10-2010 18:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Nee, dat is het niet. Heb het normaal nooit. Maar heb nu al zo'n 10 servers proberen te joinen, maar echt bij elke server krijg ik binnen 10 seconden een connection error. Daarvoor, dus voordat ik dat krijg, heb ik geen lag of zo.

Ik heb geen idee waar het aan kan liggen... Het was er gewoon ineens plotseling toen ik vanavond TF2 opstartte. Heb Steam al gerestart, router al gereset...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-07 12:20
Name tag gebruikt:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/FHFTqPplkRZHdemjFFi1ZByr/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik krijg die achievement voor het haunted metal niet voor elkaar :?

Ik hit die boss met mn melee en ik kill hem zelfs later nog met primary, en nog krijg ik niets :(
Zijn er momenten waarop het hitten niet telt? Hij lijkt soms te bukken ofzo, of is dan stunned. Telt het niet als je hem precies dan raakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je moet de boss doodmaken met melee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Overal staat dat killen met melee niet nodig is. Hitten en langer leven dan hijzelf zou genoeg zijn :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
frickY schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 19:24:
Overal staat dat killen met melee niet nodig is. Hitten en langer leven dan hijzelf zou genoeg zijn :?
Inderdaad, ik heb gelezen dat je hem alleen hoeft te raken met melee, maar niet per se hoeft te killen (hij moet uiteindelijk wel doodgaan natuurlijk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

3 crappy hats voor crappy unusual ge trade'd.
Dan die crappy unusual voor nog een andere crappy unusual ge trade.
Dan weer getrade voor goeie spy unusual met tf2 logo.
Dan weer voor 8 goeie hats ge traded waarvan 5 na earbuds ge trade rest hou ik.

http://www.tf2items.com/id/Zer0K3wL

Als je maar durft er zijn genoeg dombo's die confetti willen :D:D:D

De goeie unusual was spy mullet met tf2 logo met gold paint.

Oh als deze gast het hoort zal ie direkt spijt hebben mij z'n unusual ge trade te hebben.
Ik zou ook gratis wapen krijgen als me zou lukken mullet met tf2 logo te traden die ik intussen ontvangen heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sméagol
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 14-07 22:09

Sméagol

Master of Mayhem

Gisteren geïnstalleerd.. Had 'm al een tijd liggen (The Orange Box that is), maar deze nooit geïnstalleerd, want ik had er niet zo'n interesse in. Ik ben van gedachte veranderd toen ik hoorde dat mensen er geld mee konden verdienen..

Anyway, na de update gedownload te hebben (da's een verdubbeling..) (en ook na Portal geïnstalleerd en uitgespeeld te hebben, 4 GB download ik niet zo maar even :D), eerste impressie is toch OK. Nu ben ik inmiddels ADS gewend :D, maar dit is dus weer oldskool min of meer.. Terug naar de Quake stijl met belachelijke wapens, alleen dan met klasses. Alleen jammer dat ik, in ieder geval op dit moment, niet zo veel keus aan wapens heb, maar ik heb nog niet alle klasses geprobeerd. Maar ik heb nog geen assault rifles kunnen vinden? Ik begon in een offline potje met de scout, maar die had een shotgun, en daar hou ik niet van. Maar er zijn er wel meer die een shotgun als main of secundary hebben lijkt 't. Op dit moment lijkt de heavy me 't meest te liggen, toch aardig wat kills mee kunnen maken in een online potje.
Spy nog niet geprobeerd, maar die lijkt me ook wel lachen, al herken ik ze zelf nog niet (echt al zo vaak een mes in me rug gehad..).
Support klasses lijken me ook tof, maar die engineer was in ieder geval even lastig te gebruiken als beginner.
Dus was ik op zoek naar newbie guides, maar de beste lijkt op 't Steam forum te vinden zijn, en die linkt naar Youtube videos, die ik op dit moment niet kan kijken.
Anyway, ik probeer vannacht nog wel weer een potje, maar kan iemand me even snel vertellen hoe 't zit met items? Ik kreeg er 4 tijdens dat offline potje, waarvan een paar simpelweg unlocked waren doordat ik L4D speel volgens mij. Heb toen ruim een uur een eindeloze CTF potje gedaan waar ik ruim bovenaan stond zonder ook maar eens de flag te capturen, (geen timelimit, en na een uur had ik er geen zin meer in :P), een zooi achievements unlocked, maar geen items. En wat is dat met al die pompoenen, kan je daar wat mee?

Make lovecraft not warcraft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Sméagol schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 21:07:
Maar ik heb nog geen assault rifles kunnen vinden?
Haha, dat was ook mijn eerste gedachte toen ik TF2 voor het eerst speelde!

Verder droppen items willekeurig, op tijd zeg maar. Dus hoe langer je speelt hoe meer items je krijgt. Verder kunnen ze ook droppen door achievements te behalen.

Die pompoenen krijg je als je op cp_manor_event The Horseless Headless Horsemann defeat, is gewoon een hoedje trouwens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 30-08-2018

Simon Verhoeven

The trial never ends.

netjes een non vintage, oud soldier en medic wapen geruild voor een black paint.
Nu nog van wat crap afgeraken zodat ik aan een 2de refined kan geraken.

Kan je die axe ook nog na halloween craften?

@CompizFox, niet zomaar een hoedje. Met de pumpkin geequiped werkt zijn taunt niet op je.

edit: Leuk, net die black paint voor een ghastlier gibbus met paarse dye geruild.
edit 2: iemand wou een crate, ruilt met mij en geeft mij een mad milk en ghastlier gibbus ervoor..

[ Voor 41% gewijzigd door Simon Verhoeven op 29-10-2010 23:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

@Simon Verhoeven: Lol
Je bedoelt die taunts van de heavy met fists en die van de pyro met flare gun? Verder kun je hem alleen met Halloween dragen hoor.

Zoek ik The Sydney Sleeper, dropt ie ineens! Da's toch wel geluk. En kijk ik na afloop van het potje even in mijn backpack, blijkt dat ik hem 2x heb? Hij is maar 1x gedropt zover ik me kan herinneren. Ach ja, mooi iig :P

[ Voor 62% gewijzigd door Compizfox op 29-10-2010 23:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Nee, ik bedoel de horseless zijn spook effect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hij is er nog.....ChoZo part 2 :"the ultimate ChoZo rage" :P

YouTube: Ultimate ChoZo Rage Part 2

(scramble vote) "Press YES, i don't wanne be on this team of ******* losers!" Hij weet wel z'n team te motiveren. ;)

[ Voor 31% gewijzigd door CapTVK op 30-10-2010 09:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

die zou heel snel op mute gaan.. nadat ik hem even vriendelijk op het beroep van z'n moeder had gewezen.. what an idiot

alhoewel ik moet bekennen dat ik ook wel eens raaaaaage heb :(

[ Voor 21% gewijzigd door Bezulba op 30-10-2010 09:13 ]

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Net even de volgende hat gecraft ;) persoonlijk vindt ik hem leuk

Afbeeldingslocatie: http://wiki.teamfortress.com/w/images/thumb/6/63/Spine-Chilling_Skull.png/200px-Spine-Chilling_Skull.png

en daarna Sexon hale mask gecraft ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

Pykow schreef op zaterdag 30 oktober 2010 @ 12:02:
Net even de volgende hat gecraft ;) persoonlijk vindt ik hem leuk

[afbeelding]

en daarna Sexon hale mask gecraft ;)
Heb die Skull inmiddels ook, vind het jammer dat deze op TF2items.com bij de Items sectie staat, en niet bij de hats sectie, krijg nu een shitload aan mensen die me inviten om te ruilen voor 1 refined metal :/
En daarnaast het kopen van giftwrap als je hem wilt ruilen, ook een beetje jammer :P

Anyhow, na afloop is deze hat niet meer te craften, en zal dus meer gewild worden, ik kan er rond die tijd vast wel een hat of 3 voor krijgen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Iemand tips i.v.m. die masks? Ik heb er nog altijd geen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Simon Verhoeven schreef op zaterdag 30 oktober 2010 @ 12:39:
Iemand tips i.v.m. die masks? Ik heb er nog altijd geen...
Zoek een farm server waar afspraken zijn gemaakt over de verdeling van de masks.
Op een pub ben je vrij kansloos.

Bijvoorbeeld: met de GoT community hebben we donderdag een middag/avond lang zitten farmen op de warserver.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2010 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
gewoon de map spelen ?
na 5 uur heb je ze allemaal ;)
regelmatig van server wisselen om bijvoorbeeld dubbele mask te trade ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

@Pykow: Was het maar zo makkelijk, zie steeds dat er gifts spawnen, die worden daarna ook bijna direct gevonden. Heb er één keer één gezien, toen was iemand me net voor. Verder 2x één gezien in de deathcam.
En ja, gisteren aardig wat uurtjes gespeeld.

Zijn die Earbuds trouwens tegenwoordig echt zo duur? Een dude waarmee ik wou traden zij dat ie 8 refined waard was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Pykow 8 uur en ik heb er zelfs nog maar 1 gezien en dat was dan nog in deathcam.
En die earbuds zijn inderdaad duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Waarom zijn die hoedjes en alles in 1x zo geil? Ik bedoel we hebben met zn allen toch al diablo 32,8 miljoen keer uitgespeeld? Ik vind het een beetje nergens op slaan allemaal voor een FPS. Wordt er ook ram gek van al die idioten op servers die maar om stuff zitten te bedelen flikker op man. Om er nog maar van te zwijgen dat 80% alleen nog maar die manor mapp draait(na 2 uur ook wel weer gezien). Ik wordt er totaal niet koud of warm van, maar blijkbaar ben ik de enige heb ik het gevoel. Wantzelfs hier gaan 90% van de pagina's over items en traden, mischien is farmville proberen of minecraft? :9

Fucken die unlockables eigelijk niet met competieve play? Het echte teamfortress zeg maar. Kan me toch niet voorstellen dat al die unlocks goed in balans zijn.

In ander nieuws:
Weet iemand nog leuke pub servers? Liefst van een beetje niveau en normale respawn times. Niet dat clusterfuck gedoe van insta spawnen. Is ook zo irritant, ga dan MW2 doen! En de tweakers server(die van pagina 1) is bijna altijd leeg( op enkele momenten na)

[ Voor 22% gewijzigd door Postius op 30-10-2010 14:09 ]

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• omgwtfbbq
Ik heb het net als Pykow in 5 uur voor elkaar gekregen. Als scout rond blijven rennen is een must, en de chat goed in de gaten houden voor trades, ik heb er 4 gevonden, de rest getrade voor 2 holy mackerels, een powerjack en wat vintage meuk die ik over had...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
na dat ik de gifts heb gehaald ben ik de map eens anders gaan spelen. dus gewoon cappen etc.
mijn conclusie:

Wat een slechte unbalanced map :S
als demoman kan je alles dicht zetten met gemak ( 2fort verhaal)
en het als snipers heb je het gewoon te makkelijk tijdens het aanvallen.

De spawn in cp_mainlab ofzo iets is verkeerd gemaakt.
als je bovenste deur gou terug wilt rennen blijft de deur open.
De spawn van blauw is makkelijk dicht te houden met 2 demomans + medic + heavy ( al tig x mee gemaakt dat we het andere team rapen in hun spawn)
Daarnaast gaat die deur rechtsboven opeens dicht. als ze deze gewoon openhouden heb je meer ruimte en niet zoveel choke punten.

de laatste spawn punt is echt te makkelijk om te pakken :S er is geen sentry mogelijk of enige goede spot om dit te verdedigen.
ik ben gelijk opzoek gegaan naar servers zonder deze 2 maps :S

+ map ziet er goed uit
- Spawnrooms zijn makkelijk te campen
- Er is niet nagedacht over de map route
- Te veel choke punten
- ik vergelijk deze game al snel met 2fort/dusbowl combo Spam van dustbowl, te eenvoudig als 2fort (of juist niet als je team vol met russen zit)

vanmorge haal ik gewoon een score van 100 kills 2 deaths

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Pykow schreef op zaterdag 30 oktober 2010 @ 14:54:
na dat ik de gifts heb gehaald ben ik de map eens anders gaan spelen. dus gewoon cappen etc.
mijn conclusie:

Wat een slechte unbalanced map :S
als demoman kan je alles dicht zetten met gemak ( 2fort verhaal)
en het als snipers heb je het gewoon te makkelijk tijdens het aanvallen.

De spawn in cp_mainlab ofzo iets is verkeerd gemaakt.
als je bovenste deur gou terug wilt rennen blijft de deur open.
De spawn van blauw is makkelijk dicht te houden met 2 demomans + medic + heavy ( al tig x mee gemaakt dat we het andere team rapen in hun spawn)
Daarnaast gaat die deur rechtsboven opeens dicht. als ze deze gewoon openhouden heb je meer ruimte en niet zoveel choke punten.

de laatste spawn punt is echt te makkelijk om te pakken :S er is geen sentry mogelijk of enige goede spot om dit te verdedigen.
ik ben gelijk opzoek gegaan naar servers zonder deze 2 maps :S

+ map ziet er goed uit
- Spawnrooms zijn makkelijk te campen
- Er is niet nagedacht over de map route
- Te veel choke punten
- ik vergelijk deze game al snel met 2fort/dusbowl combo Spam van dustbowl, te eenvoudig als 2fort (of juist niet als je team vol met russen zit)

vanmorge haal ik gewoon een score van 100 kills 2 deaths
Succes iedere server draaien die klote event maps. Het zijn ook nog echt slechte maps ook vooral manor, wat is die slecht.

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Wat is cp_mainlab dan? Die map ben ik nog niet tegengekomen. Is dat ook zo'n Halloween-map?

Ik vind cp_manor_event een leuke map trouwens. Vooral als scout goed te doen.

[ Voor 30% gewijzigd door Compizfox op 30-10-2010 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svardskampe
  • Laatst online: 04-03 01:09
Ugh :( Nog geen enkel masker, en ben toch al wat uren aan het spelen. 1x net voor mijn neus een gift weggeraped, maar andere keren kan ik ze gewoon niet eens vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
Postius schreef op zaterdag 30 oktober 2010 @ 14:03:
In ander nieuws:
Weet iemand nog leuke pub servers? Liefst van een beetje niveau en normale respawn times. Niet dat clusterfuck gedoe van insta spawnen. Is ook zo irritant, ga dan MW2 doen! En de tweakers server(die van pagina 1) is bijna altijd leeg( op enkele momenten na)
Wat dacht je van de GoT pub zelf? (Zie ts voor info).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cornelisjuh
Hij vraagt om normle respawn times :P 15 seconde is aan de lange kant :P
En hij zegt ook nog is dat hij de GoT pub te leeg vindt :P

[ Voor 40% gewijzigd door Cornelisjuh op 30-10-2010 18:07 ]

i7 4970K | Mugen 4 | GTX 980Ti SC+ ACX2.0+ | 16GB 1600 Corsair Dominator | Asus Maximus VII Ranger | Corsair 730T | Corsair RM750 ||| Corsair Strafe RGB | Asus MG278Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Compizfox schreef op zaterdag 30 oktober 2010 @ 13:10:
@Pykow: Was het maar zo makkelijk, zie steeds dat er gifts spawnen, die worden daarna ook bijna direct gevonden. Heb er één keer één gezien, toen was iemand me net voor. Verder 2x één gezien in de deathcam.
En ja, gisteren aardig wat uurtjes gespeeld.

Zijn die Earbuds trouwens tegenwoordig echt zo duur? Een dude waarmee ik wou traden zij dat ie 8 refined waard was.
Ik heb die earbuds voor The Fez getrade toen die nog niet te craften was. Veel mensen willen hem, maar vind hemzelf weinig aan. Volgens mij krijg je hem nu nog steeds als je, voor de eerste keer, op een Mac TF2 speelt.

Ik heb ook wat moeite met die masks. Heb er 1 gevonden, 1 getrade voor een vintage item, en 1 op een server waar afspraken zijn gemaakt gekregen.

Ze lijken vooral rondom cp2 te spawnen. Heb er geen één in het huis bij cp3/red spawn gevonden, terwijl ik daar steeds zocht.

@Cornelisjuh
Respawn-times hangen af van de game state. Dat is default in TF2, en dat is het best gebalanceerd.
Blue moet doorgaans naar Red spawn toewerken. In het begin heeft red lagere spawntimes omdat zij verder moeten lopen, dat verschuift naar blue om ze een kans te geven te geven bij de final spawn te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Accident
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-01-2024

Accident

's Happen

idd steeds op dat open stuk bij cap2

mijn sniper mask geruild tegen een scout mask en die tegen een FAN geruild, eindelijk ook een shortstop kunnen craften :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het schijnt totaal random te zijn waar die gifts spawnen. Kan ook gewoon in de spawn zelf zijn. Het is echt een kwestie van puur geluk om net op het juiste moment op de juiste plaats te zijn.

Zelf heb ik m'n crates maar eens ingezet om wat van die masks te krijgen. Zijn ze tenminste nog ergens nuttig voor. Heb nu aardig wat masks, nu alleen nog de goede bij elkaar krijgen.

Wat betreft de pub. Een hoop Gotters zijn op dit moment op de reality dus het is wat rustiger dezer dagen. Plus het feit dat iedereen op halloween mask jacht is. Maar ik zal vanavond ook langs komen op de server. En ja, cp_manor komt ook langs. ;) Halloween masks ruilen op die map is toegestaan.

En vergeet ons eigen trade forum niet:

http://www.teamfortress.be/forum/viewforum.php?f=40

[ Voor 25% gewijzigd door CapTVK op 30-10-2010 19:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

'k heb net een gift gevonden! Was een sentry aan het bouwen, naast me stond zelf ook nog een collega-engineer te bouwen. Spawnt dat ding letterlijk voor m'n neus! Loop er snel overheen, was lekker net iets eerder dan mijn collega-engineer :P

Zat een Demoman Mask in. Maar wat is er nou eigenlijk zo bijzonder aan? Iemand wou dat ding al met me traden voor een wapen.
Je kunt hem ook nog eens alleen met Halloween dragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asskicker
Compizfox schreef op zaterdag 30 oktober 2010 @ 20:32:
'k heb net een gift gevonden! Was een sentry aan het bouwen, naast me stond zelf ook nog een collega-engineer te bouwen. Spawnt dat ding letterlijk voor m'n neus! Loop er snel overheen, was lekker net iets eerder dan mijn collega-engineer :P

Zat een Demoman Mask in. Maar wat is er nou eigenlijk zo bijzonder aan? Iemand wou dat ding al met me traden voor een wapen.
Je kunt hem ook nog eens alleen met Halloween dragen.
Als je ze allemaal hebt kan je ze craften in een saxton hale hat, die kan je wel altijd dragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ik heb de saxton hale hat weg getrade voor 1 refined metal. daarvan heb ik weer een key gekregen en helaas :( daar kwam een Discription tag uit ( serie 3 crate)

Ik heb nu nog de halloween 2009 hat over om te traden en 1 soldier mask.
Ik vindt de mask niet leuk ;) ik heb wel lekker de achievements binnen ;)

als goed is kan je met 3 refined metal nu ook Unusual metal maken, zover ik heb gehoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!
T gaat mij ook alleen om de achievement. Die Saxton hat trade ik daarna ook voor iets leukers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technofreak1
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Ik heb na 6+ uren cp_manor_event nog nooit een gift gezien. Heeft iemand nog tips om ze wel te vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sméagol
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 14-07 22:09

Sméagol

Master of Mayhem

Met m'n 3de keer online, en toen maar een server met die beruchte manor map gezocht. Over balance heb ik geen flauw idee, maar die random boss vind ik eigenlijk wel lachen :D. Ziet er ook zo stom uit als je een zooi mannetjes ziet met hun handen in de lucht! :D. Heb ook 1 zo'n gift te pakken gekregen na velen malen alleen de aan- en afkondiging te hebben mogen aanschouwen. Ik was op dat moment er ook echt naar op zoek, ik ging niet meer naar de frontlines, en checkte gewoon wat gebouwtjes. En toen vond ik een cadeatutje, ik dacht "dat moet 'm zijn". Ik geloof dat ik er een soldier hat voor kreeg. Lelijk die dingen :rolleyes:. 'k heb ook nog een pompoenhoofd gekregen, en ik zag iets over 't melee-en van die horseman.. Dus dat constant geprobeerd.. Ik weet niet hoe 't zit, maar ik heb in ieder geval 1 x zo'n haunted metal binnen gehaald (heb 'm een aantal keer kunnen meleeen zonder (in ieder geval meteen) dood te gaan). Verder ook 3 van die 4 Halloween achievements gehaald (nog 300+ te gaan :P).
Heb niet zo veel items, maar ik heb een level 4 crate, is dat wat? Ik was absoluut niet van plan zo'n key te gaan kopen, maar als ik zo'n stom hoedje craft, kan ik misschien een sleutel traden ofzo? Want iemand wilde 'm wel traden voor een ghastlier gibus hoedje (oid).En ook op de gok nog iets van een hamer gecraft.
Haha. Belachelijk, al die items in een FPS, maar 't werkt toch verslavend :P.

Make lovecraft not warcraft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ze hebben al aangegeven dat tf2 1 grote testground is van valve. waarbij ze alle mods, items en reclame willen maken.
MAX items, l4d2 items, Worms items, MAC earbuds

Gisteren avond ben ik geschrokken. Voor het eerst zag ik zoveel cheaters op een server :S
Speedhacks ( een pyro en een heavy die razendsnel door de map rende)
Auto aim. een sniper die echt elke shot een headshot was. rechts boven zag je dan ook meestal alleen zijn naam staan met headshot kills.

spy cloak hacker. ik zag een spy in ons team onzictbaar worden en die kon in 1 beweging ( zonder te stoppen) van red spawn helemaal naar blu spawn :S en dat haal je normaal echt niet. Er was geen premium of rtd server ;)

@hierboven: een key is meer waard dan zo mask ;) volgens de meeste is een mask 3 items waard of 1 paint can

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb nu vier masks. Twee gevonden op donderdagavond en gisteren, op de pc van mijn vriendin waarop ik 6 FPS haal, nog twee. Eén spawnde recht op mij en de andere verscheen aan het einde van een gang waar ik liep. Wat betreft de locatie; die is volgens mij echt compleet random. Ik heb ze al in het midden, bij blauw en bij rood gevonden. Zit volgens mij geen lijn in. Enige dat handig is om te weten is dat, volgens mij, servers met 24 spelers vaker een gift droppen dan servers met 6 man. Maar ja, met 23 van die andere grijpgrage apen, maak je natuurlijk ook minder kans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb de gifts tot nu toe alleen nog rondom cp2 gezien. Gewoon midden op het gras. Op het dak van cp2. In de kleine hutjes op hoger gelegen terrein.
Ook 1 in het gebouwd tussen blue spawn en cp1 in, maar verder eigenlijk alles bij cp1.

Spawnen er ook gifts in de gebouwen bij cp1 en cp3?

@Sméagol
Keurig. Dat haunted metal kun je ook maar 1x krijgen. Die krijg je voor het halen van de Gored! achievement. En die kun je maar 1x halen :)

Gister de Artful Dodger (dodge 1000 damage) achiev van scout gehaald. Is nog nooit zo eenvoudig geweest; Boink drinken en 1 klap van de boss incasseren.

[ Voor 34% gewijzigd door frickY op 31-10-2010 09:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Er zit een systeem in de gifts.
De gifts worden in de buurt geplaats van een random speler. Hij zal eerst minder goed zichtbaar zijn en daarna heel scherp zodat je er niet doorheen kan kijken.

In de eerste seconde ziet alleen de random speler waarvoor de gift is gedropt. na ongeveer 5 seconde zal deze gift helemaal zichtbaar zijn en kan iedereen erover heen lopen. Dit geeft tevens ook aan dat wanneer die voor je neus spawnt. Dat je dan ook even moet wachten voordat je hem ook daadwerkelijk pakt.

Ik ben hier achter gekomen omdat ik op een gift zat crouch en teamgenoten schoten op mij en liepen gewoon door, daarna kreeg ik de gift en zeiden ze :S ik zag hem niet liggen !

Ze spawnen bijna altijd op de zelfde locaties. locaties waar ik ze heb gevonden in totaal 12 x op dit moment:
CP1: Rechter kant van CP1 in dat halletje naast de cap. (zitten meestal snipers)
Op de bovenste verdieping tegen over CP1

CP2: op het gras aan de rechterkant als je van CP1 naar CP2 loopt ( vaak staat daar een sentry of dispenser in dat hoekje)
op het dak van CP2 heel soms
Bij de ingang van de villa waar die explode pompen altijd ligt.

CP3: als je van cp2 naar cp3 gaat en dan naar boven gaat heb je zolang gang.
Voor de openhaard spawn regelmatig een gift
als je door de deur gaat van cp2 naar cp3 en je loopt naar rechts. zie je hem meestal in het midden van deze gang.

De gifts spawnen om de 4 minuten ongeveer. als je oplet wanneer de eerste spawnt kan je af gaan tellen en dan weet je wanneer de volgende spawnt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Ik heb hem gevonden bovenop die rotsboog zeg maar, tussen CP1 en CP2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb in het begin eens getimed hoeveel gifts er zijn. Ongeveer 12 gifts in een uur. Dus inderdaad 4-5 min per gift.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cornelisjuh
CapTVK schreef op zaterdag 30 oktober 2010 @ 19:45:
Het schijnt totaal random te zijn waar die gifts spawnen. Kan ook gewoon in de spawn zelf zijn. Het is echt een kwestie van puur geluk om net op het juiste moment op de juiste plaats te zijn.

Zelf heb ik m'n crates maar eens ingezet om wat van die masks te krijgen. Zijn ze tenminste nog ergens nuttig voor. Heb nu aardig wat masks, nu alleen nog de goede bij elkaar krijgen.

Wat betreft de pub. Een hoop Gotters zijn op dit moment op de reality dus het is wat rustiger dezer dagen. Plus het feit dat iedereen op halloween mask jacht is. Maar ik zal vanavond ook langs komen op de server. En ja, cp_manor komt ook langs. ;) Halloween masks ruilen op die map is toegestaan.

En vergeet ons eigen trade forum niet:

http://www.teamfortress.be/forum/viewforum.php?f=40
Sterker nog, het is totally random. De plaatsen worden gemaakt als de map wordt ingeladen :)
@hierboven
De offcieele tijd is 5 minuten en 20 seconden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomAtTweakers
  • Laatst online: 25-08 21:24
Volgens mij heb ik nog nooit iets in dit topic van me laten horen, maar sinds mei 2009 speel ik regelmatig TF2. Lang niet op zo'n hoog niveau als de meeste GoT'ers, maar ik haal er veel fun uit en dat is voor mij het belangrijkste. :)

Ik heb de updates altijd geweldig gevonden maar over het hele craften in de WAR update was ik al wat minder enthousiast en de Polycount update maakte de game in mijn ogen echt een onoverzichtelijk zooitje en dat heeft er eigenlijk wel voor gezorgd dat ik de game minder ben gaan spelen. De Halloween update kon ik echter niet weerstaan en sinds dit weekend zit ik weer helemaal in de game. Die hele zooi aan Polycount items had van mij nog steeds niet gehoeven maar goed, daar kijk ik wel doorheen. Ik hoop alleen van harte dat Valve niet snel met nog zo'n hele rits nieuwe items komt want dan zie je door de bomen echt het bos niet meer.

Gisteren ben ik ook begonnen met het verzamelen van de masks. Eentje had ik zonder dat ik het doorhad gevonden, vier andere heb ik getrade:

- 3x Crate (2x #1 en 1x #4) voor een mask. Ik gebruik die crates toch niet.
- 1x Ghastlier Gibus voor twee masks. Ik had had die Ghastlier Gibus toch dubbel.
- 1x Crate (#1) + The Gunslinger + Gloves of Running Urgently voor een mask.

Nu vraag ik me af of bovenstaande deals een beetje goed zijn geweest. Ik heb het gevoel dat ik bij de eerste en de laatste trade wel een crate had kunnen weglaten en misschien had ik voor die Ghastlier Gibus wel drie masks moeten vragen. Aan de andere kant wil ik die masks zo snel mogelijk zo veel mogelijk hebben omdat ik verwacht dat ze aan het eind van het event behoorlijk in waarde gaan stijgen. Wat vinden jullie?
Pagina: 1 2 ... 37 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
De gegevens van de tweakers server kun je hier vinden. Vragen hierover kunnen dus achterwege gelaten worden!

Het verhandelen van items is hier niet toegestaan.