Acties:
  • 0 Henk 'm!
haha :P ik bedoel natuurlijk voor ieder vintage hat 2 non vintage hat 2:1 trades.
TheJVH schreef op maandag 06 december 2010 @ 15:45:
[...]

Je bent er wel mee bezig en trots op hé?
http://www.teamfortress.b...wtopic.php?p=60261#p60261

Als je nu door hats ook beter ging spelen... :+
Het is een onderdeel van TF2 he ;)
Mensen schrikken van mijn mooie hats en dan kan ik hun killen :D Kuche

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingmob
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 30-07 17:39
skndd schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 19:13:
[...]

So true :D

Check trouwens deze post van Vali (ex-k1ck speler) http://forums.steampowere.../showthread.php?t=1628937 met ideeën voor het uitbalanceren van bijna alle unlocks (vooral met 6v6 in het achterhoofd).

Geweldige suggesties met sterke beargumentatie. Deze veranderingen zouden perfect in de beta getest kunnen worden. Ik mis alleen nog een bonesaw buff, en ik zou het tof vinden als er een externe visuele indicatie is wanneer een medic de vitasaw gebruikt (een soort kleine visuele hint zoals het verschil tussen uber en kritz). Dit in combinatie met het buffen van de blutsauger verhoogt de skillceiling van de medic weer een stukje.
Die suggesties zien er wonderlijk genoeg heel goed uit. Zeker zijn plan voor de sandman! *leest verder*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bwerg
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online

bwerg

Internettrol

nero355 schreef op maandag 06 december 2010 @ 15:53:
[...]
Laatst ook de Tank Buster als "soldier tank thingy" omschreven en de ruil was gelijk klaar. Zo kan het ook :Y)

* nero355 is slecht in namen met wazige woorden enz...
Laatst wilde iemand de tyrrano-octopus met me ruilen en hij zat consistent de hele naam uit te schrijven. :P

Heeft geen speciale krachten en is daar erg boos over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb laatste tijd juist heel veel vintage items weg gecraft voor scrap :)
Als dat gedoe en handjeklap.. gewoon craften en af en toe eens een hat droppen :)

Ik heb nog vintage- boink, flaregun, equalizer, natascha, jarate en ambassador voor de geïnteresseerden. Je maakt mij blij met vintage > level50 voor pyro, demo of spy, scrap, of 2 random items.
Heb overigens ook nog scullcutters in de aanbieding mocht iemand zijn haunted metal nog willen craften.

Ik zie dat een aantal personen in mn Friends TF2 Beta geinstalleed hebben (ik ook). Hebben jullie hem ook al gespeeld Ik niet.

[ Voor 60% gewijzigd door frickY op 06-12-2010 22:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Accident
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-01-2024

Accident

's Happen

ik heb nog een lvl 97 vintage flaregun, wat biedt je?

/edit

beta er ook opstaan en die nwe miniguns zijn allemaal ruk, maar speel dan ook enkel met de originele minigun :)

[ Voor 53% gewijzigd door Accident op 06-12-2010 20:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zet jij je Direct Messages maar eens aan, of add me.

[ Voor 20% gewijzigd door frickY op 06-12-2010 20:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Laatst online: 11-09 22:35

Compizfox

Bait for wenchmarks

Hoe werkt dat met die levels van wapens dan? Wordt het level hoger als je er meer kills mee maakt of zo, of is het gewoon een random cijfertje dat niets zegt (maar dat wel de zeldzaamheid van een wapen aangeeft)?

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die levels doen helemaal niets, noppes, nada.
Toen de item drops net geintroduceerd werden had elk wapen een random level, maar al lange tijd hebben alle items een vast level (meestal 5, 10, of bijv 42 voor de Holy Mackerel).

Vind het zelf gewoon leuk om hoge cijfertjes te hebben staan, want heb het geduld niet om hats te sparen/traden :p Trotst ben ik natuurlijk op mn level 100 vintage cloak 'n dagger.

Enige item dat 'up levelled' is de Duelling Badge.

[ Voor 7% gewijzigd door frickY op 06-12-2010 20:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomAtTweakers
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-08 21:24
Descriptor schreef op maandag 06 december 2010 @ 00:46:Daarnaast nog een pagina vol met vintage items die ik zo lang mogelijk bewaar om ze straks voor een stapel metal te verkopen, en er dan wat mooie hats mee te craften.
Dat doe ik dus ook. Toen ik met craften begon zo veel mogelijk weggecraft, maar van alle items minimaal 1 maar als het kon 2 vintage exemplaren bewaard. De ene om mee te spelen, de andere om ooit nog eens weg te traden wanneer vintage aanzienlijk meer waard wordt dan non vintage. Ik denk alleen dat dat nog wel even gaat duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 02-09 19:59

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Vandaag 4 hoedjes gevonden.
-Nappers Respite
-Safe'n'Sound
-Bombing Run
-Ze Goggles

Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waster
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 14-04 17:49
kKaltUu schreef op maandag 06 december 2010 @ 23:01:
Vandaag 4 hoedjes gevonden.
-Nappers Respite
-Safe'n'Sound
-Bombing Run
-Ze Goggles
Geluksvogel!

Ik heb trouwens 2 van mijn craphoedjes voor de milkman geruild. Kan ik eindelijk gaan lamen met mijn 150hp in publics. En als scout mijn nieuwe mainclass wordt moet ik wel een stijlvol hoedje hebben <+:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 30-08-2018

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Ben je dan zo een fan van de shortstop?
Ik ben zelf meer voor de fan/scattergun te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Met crates wel ja, nooit meer uit gekregen dan wat paint :>

Maar er is trouwens weer eens kans op wat TF2 hoedjes met de Steam treasure hunt. :

5 objectives bounty hat
15 objectives treasure hat
28 objectives Hat of Undeniable Wealth and Respect

http://store.steampowered.com/treasurehunt

Je moet wel een wishlist en ook nog een hoop steamgames op de lijst hebben/kopen om al die objectives te halen. Sneaky Bastards bij Valve. €€€

TF2 GoT http://www.teamfortress.eu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 11-09 21:35
Woop, daarnet Sober Stuntman geruild voor een Hustlers Halmark + 6 crates en een scrap. Heb niks aan crates (ook geen verleiding om keys te kopen :P ), en de halmark paste niet met mn glasses.

Die Stuntman is echt zo epic met die witte glasses :D .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Captvk, goh hangt er wat vanaf.Voor de bounty hat ga je niet zoveel spelen moeten hebben.
Ik had al 2 objectives en Chime leek me ook interessant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TheJVH schreef op maandag 06 december 2010 @ 23:37:
Woop, daarnet Sober Stuntman geruild voor een Hustlers Halmark + 6 crates en een scrap. Heb niks aan crates (ook geen verleiding om keys te kopen :P ), en de halmark paste niet met mn glasses.

Die Stuntman is echt zo epic met die witte glasses :D .
met een witte afro ziet het er ook wel leuk uit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Simon Verhoeven schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 07:25:
Captvk, goh hangt er wat vanaf.Voor de bounty hat ga je niet zoveel spelen moeten hebben.
Ik had al 2 objectives en Chime leek me ook interessant.
Plus, het is verrekte interessant vanwege dat het spel ook gewoon voor 1 euro op steam staat.

Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
Inderdaad, dikke win dus, wou het al hebben maar 1 euro is natuurlijk peanuts :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

TheJVH schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 09:34:
Inderdaad, dikke win dus, wou het al hebben maar 1 euro is natuurlijk peanuts :) .
Ah, als dat zo is verwacht ik wel een gift van je op m'n steamaccount :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heeft valve wel in de gaten dat ze ook europese gamers hebben ?
Met al die mini transacties, unusual hats waar mensen 60 euro voor vragen.
en dan nu deze "actie".

Wij zijn niet zo gek om extra geld uit te geven, om KANS te maken op een hat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10:21
Pykow schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 11:45:
en dan nu deze "actie".

Ik heb je post vijf keer gelezen, maar hoe ik het ook bekijk lijkt het alsof je iets volkomen onzinnigs hebt geschreven.

1.) Je maakt 100% kans op een hoed.
2.) Je maakt minder dan 100% kans op een prijs.
3.) Zijn Europeanen werkelijk slimmer dan Amerikanen? Je hebt zojuist zelf het bewijs van het tegendeel geleverd.
4.) Je doelt vast op het feit dat Valve 1 euro gelijkstelt aan 1 dollar. Een ziektekostenverzekering is hier een stuk goedkoper dan in de VS, daarmee heb je het prijsverschil in een keer volledig gecompenseerd.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Descriptor
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 23-02-2024
Net ook maar even chime gekocht. Voor € 1,-- best een leuk spelletje moet ik zeggen.
Heb er nu ook 3 van de 4. Ruse ga ik niet kopen, vindt het geen leuk spel.

Ben benieuwd hoeveel mensen echt alle 28 de treasures gaan halen voor die tf2 hat.

Winners never cheat, Cheaters never win

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Waar het eigenlijk omgaat:

Die minitransacties om items te kopen in de mann co store + het toevoegen van unusual hats ( waar een gemiddelde amerikaan 60 euro voor wilt betalen) + Deze nieuwe actie om spelers een "kans" te geven op een hat zullen goed aanslaan bij het amerikaans publiek

Ik denk dat europeanen hier helemaal niks mee hebben en dat ze zich te veel richten op de amerikaanse markt en TF2 aan het uitmelken zijn met Unlocks en dat is heel erg sonde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Pykow schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 12:42:

Die minitransacties om items te kopen in de mann co store + het toevoegen van unusual hats ( waar een gemiddelde amerikaan 60 euro voor wilt betalen) + Deze nieuwe actie om spelers een "kans" te geven op een hat zullen goed aanslaan bij het amerikaans publiek

Ik denk dat europeanen hier helemaal niks mee hebben en dat ze zich te veel richten op de amerikaanse markt en TF2 aan het uitmelken zijn met Unlocks en dat is heel erg sonde.
Wacht, jij zegt dat Europeanen niet vatbaar zijn voor microtransacties/unlockable items? Er zijn meer dan genoeg spellen die hier gebruik van maken, en dat Europeanen hier net zo hard aan meedoen als d'n Amerikaantjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aapelite
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-09 16:27

aapelite

Do the kirby!

Zei iemand een nieuwe hat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
Pykow schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 12:42:

5 objectives halen is een hat unlocken, is lezen nou echt zo moeilijk? :? Als je naar dat lijstje kijkt zie je ook dat er een objective is die je kan halen zonder geld uit te spelen (namelijk een avatar instellen...). Daarnaast is er vandaag een objective die je kan halen door de Iron Kurtain te unlocken in Poker Night. Jij hebt die twee objectives al gehaald, mijn inschatting is dat de kans redelijk groot is dat je voor 20 december nog 3 objectives kan halen zonder geld uit te geven. Denk aan "voeg een friend toe aan je friendslist" of "haal een steamrating van 10". Twee van de vijf objectives van vandaag sluiten volledig aan bij de europese gamer die jij bent. Iedereen in mijn friends list heeft een avatar, en meer dan de helft heeft ook poker night. En dat zijn allemaal europeanen. Daarnaast kan je wel wat tegen micro-transacties hebben, maar tenzij jij poker night gekocht hebt omdat je echt zo'n groot pokerfan bent lijkt me dat je niet bepaald de daad naar het woord stelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
en dan nu deze "actie".

Je maakt geen kans op een hat.
Je krijgt de hat, je maakt kans op 100 games naar keuze.

Was gister echt stomverbaasd over de kwaliteit van Chime. komt echt goeie muziek uit :D

[ Voor 9% gewijzigd door frickY op 07-12-2010 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Los van de treasure hunt, is Chime een leuk spel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

en dan nu deze "actie".

Zeg dat maar tegen de mensen die keys kopen :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ah zo. dan las ik het dus verkeerd.

ik zag namelijk staan 3 objectives van 4 ( 6 december tot 7 december.)
Dus ik ging ervan uit dat 8 december-9 december bijvoorbeeld 5 objectives beschikbaar zijn en dat je dan een HAT kunt score als je deze allemaal verzameld. Maar blijkbaar telt hij ze bij elkaar op.

Ook lekker duidelijk om het op die plek te vermelden.

Pokernight heb ik gekocht omdat die maar 3,50 was :P
zelfde dat ik chime heb gehaald voor maar 1 euro een soort tetris spel.
Ik heb namelijk ook wel eens een klein neefje die in het weekend op mijn pc zit, dus van die kleine spelletjes zijn altijd leuk.

[ Voor 26% gewijzigd door Pykow op 07-12-2010 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aapelite

aapelite

Do the kirby!

Pykow schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 13:59:
Ah zo. dan las ik het dus verkeerd.

ik zag namelijk staan 3 objectives van 4 ( 6 december tot 7 december.)
Dus ik ging ervan uit dat 8 december-9 december bijvoorbeeld 5 objectives beschikbaar zijn en dat je dan een HAT kunt score als je deze allemaal verzameld. Maar blijkbaar telt hij ze bij elkaar op.

Ook lekker duidelijk om het op die plek te vermelden.

Pokernight heb ik gekocht omdat die maar 3,50 was :P
zelfde dat ik chime heb gehaald voor maar 1 euro een soort tetris spel.
Ik heb namelijk ook wel eens een klein neefje die in het weekend op mijn pc zit, dus van die kleine spelletjes zijn altijd leuk.
Je wilt gewoon de hat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
het enige wat ik doe met hats. zijn mijn Vintage hats ruilen tegen 2 non vintage hats.
Zo heb ik als het goed is morgen een Bombing run + Soli voor mijn vintage gatsby hat.

dat is een + 1 hat winst ;) via steamtrade zijn Vintage hats meer waard dan normale hats.
ze zien exact het zelfde uit in game, dus als mensen er 2 hats voor geven maak ik winst.

ik ben nu mijn vintage bonk helmet aan het weg trade ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Pykow op 07-12-2010 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaCio
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 24-08 03:27
LUH-3417 schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 13:28:
Los van de treasure hunt, is Chime een leuk spel?
Zeker :)

De sfeer en uitwerking zijn erg goed gedaan en de gameplay is prima. Het heeft wel iets weg van lumines, het doel is om zo snel en zo groot mogelijk vierkanten te maken en daarmee het hele bord te vullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VyperX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-08 13:04
kKaltUu schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 10:30:
[...]

Ah, als dat zo is verwacht ik wel een gift van je op m'n steamaccount :')
Pffft :)
(Zie je inbox)

My Dwarf Fortress ASCII Reward: ~~@~~####,.".D",.B""

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

quote: steam
You've received a gift copy of the game Chime on Steam

YOU’VE RECEIVED A GIFT
FROM YOUR FRIEND » VYPERX
:D d:)b O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
Wat een droplul is die kKaltuUu toch ook :D .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 11:44

g0tanks

Moderator CSA
Ik vraag me af hoeveel mensen het voor mekaar gaan krijgen om al die 28 objectives te krijgen, die hat die je er voor krijgt zal vast veel opbrengen. :p

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Ik wil best voor die van 15 achievements gaan als de tendens van 1 die iedereen heeft, 1 spel dat veel tf2 spelers heeft 1 random en 1 spotgoedkoop, leuk spel blijft doorgaan.

Wel interessant dat valve nu een playground van een playground heeft.

[ Voor 18% gewijzigd door Simon Verhoeven op 07-12-2010 19:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Er zullen er wel een paar zijn, ben zelf benieuwd of ik een "level 2" hat kan halen.

Maar wat ik vooral waardeer aan Valve is hoe ze dit hebben opgezet:
  1. Een poosje terug werd de wishlist geïntroduceerd zodat je(zelf) kon zien welke games iemand graag wilde hebben
  2. Afgezien van dat je wat makkelijker cadeaus kan geven aan iemand op Steam is zo'n lijst is geweldige marketing informatie
  3. Mensen moeten zo'n wishlist wel invullen
  4. Verzin een leuke actie waardoor mensen de list invullen
  5. Zorg ervoor dat ze dit ook waarheidsgetrouw doen. Je kan wel rotzooi gaan invullen maar stel dat je wint? ;)
  6. Op dezelfde maak je nieuwkomers ook wat meer vertrouwd met de steam functies (bv avatar maken)
  7. Valve verdient nog wat aan gerelateerde Steamsales
  8. TF2 players krijgen hats 8)
  9. Valve heeft naast een schat marketing informatie ook alvast een base voor de komende christmas sales/gifts opgebouwd. Want dankzij de wishlist wordt het gemakkelijker om iemand een steamgift te geven.
Zoals ik al zei, sneaky bastards :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RaCio schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 14:58:
[...]

Zeker :)

De sfeer en uitwerking zijn erg goed gedaan en de gameplay is prima. Het heeft wel iets weg van lumines, het doel is om zo snel en zo groot mogelijk vierkanten te maken en daarmee het hele bord te vullen.
Ik vind het eigenlijk maar een kutspel. :) Zoveelste flash-spel dat op basis van vage kutmuziek pretendeert een ontspannen game-ervaring te bieden, terwijl het eigenlijk zenuwslopend gezeik is dat faalt op basis van een niet-precieze muisklik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

CapTVK schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 19:34:
Er zullen er wel een paar zijn, ben zelf benieuwd of ik een "level 2" hat kan halen.

Maar wat ik vooral waardeer aan Valve is hoe ze dit hebben opgezet:
  1. Een poosje terug werd de wishlist geïntroduceerd zodat je(zelf) kon zien welke games iemand graag wilde hebben
  2. Afgezien van dat je wat makkelijker cadeaus kan geven aan iemand op Steam is zo'n lijst is geweldige marketing informatie
  3. Mensen moeten zo'n wishlist wel invullen
  4. Verzin een leuke actie waardoor mensen de list invullen
  5. Zorg ervoor dat ze dit ook waarheidsgetrouw doen. Je kan wel rotzooi gaan invullen maar stel dat je wint? ;)
  6. Op dezelfde maak je nieuwkomers ook wat meer vertrouwd met de steam functies (bv avatar maken)
  7. Valve verdient nog wat aan gerelateerde Steamsales
  8. TF2 players krijgen hats 8)
  9. Valve heeft naast een schat marketing informatie ook alvast een base voor de komende christmas sales/gifts opgebouwd. Want dankzij de wishlist wordt het gemakkelijker om iemand een steamgift te geven.
Zoals ik al zei, sneaky bastards :P
Nu ik er over nadenk... Idd! :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bwerg
  • Niet online

bwerg

Internettrol

Niemand weerstaat hats. 'T is een beetje als een religie, dat blijft ondanks onze ratio toch menseigen. Zo ook de onverklaarbare lust naar hats.

[ Voor 7% gewijzigd door bwerg op 07-12-2010 21:11 ]

Heeft geen speciale krachten en is daar erg boos over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het ging altijd om de hats...

Valve's Meaning of Life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09:25
Chime is best goede value voor die euro

Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chime is echt een leuke game, beetje tetris achtig, gave muziek erbij en de tijd gaat PFOOSHH, even een gamepje op free mode en zo 3 kwartier verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
Chime is die euro wel waar vind ik, het deed me ook een beetje denken aan Lumines. :)

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

Ik WEIGER om 1 euro uit te geven om een of andere achievement oid. te halen voor die treasure hunt, Kkaltuu pakt het slim aan door iemand anders het te laten giften, hulde :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

SNDRT schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 23:34:
Ik WEIGER om 1 euro uit te geven om een of andere achievement oid. te halen voor die treasure hunt, Kkaltuu pakt het slim aan door iemand anders het te laten giften, hulde :+
Ik heb ook Call of Duty Black Ops op mijn verlanglijstje staan, just sayin'....

* kKaltUu is toch je favoriete minecraftserverbeheerder? :D

[ Voor 9% gewijzigd door kKaltUu op 07-12-2010 23:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Descriptor

KKaltuu vindt wel 4 hats de afgelopen dagen.. hoeveel keys heeftie daar voor gebruikt? :+

[ Voor 25% gewijzigd door Descriptor op 07-12-2010 23:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Descriptor schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 23:41:
[video]

[video]

KKaltuu vindt wel 4 hats de afgelopen dagen.. hoeveel keys heeftie daar voor gebruikt? :+
6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

SNDRT schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 23:34:
Je moet/kan het spel gewoon kopen als je het leuk lijkt, ik hoorde al dat het vermakelijk was dus heb het spel gekocht (1 euro maar :)) en het is echt leuk :)

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroketje
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 31-08 16:08
Laatste liedje van Chime is geniaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Vraagje, kan je die earbuds nog krijgen? Ik heb nog een steamaccount waar ik nog geen earbuds heb en ze zijn best wat waard :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12:25

D4NG3R

kiwi

:)

kKaltUu schreef op woensdag 08 december 2010 @ 09:18:
Vraagje, kan je die earbuds nog krijgen? Ik heb nog een steamaccount waar ik nog geen earbuds heb en ze zijn best wat waard :>
Nope, de actie was eenmalig. Misschien dat er in de toekomst nog een kans komt, maar momenteel kan je ze niet krijgen.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Er komt geld uit die hats!

Geweldig _/-\o_

En de ultimate treasure hat is nog geheim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

CapTVK schreef op woensdag 08 december 2010 @ 09:31:
Er komt geld uit die hats!

Geweldig _/-\o_

En de ultimate treasure hat is nog geheim.
Afbeeldingslocatie: http://mirror.pointysoftware.net/tf2items/hats-all-class/treasure_hat_01_sized.png
De hat voor 5 achievements

Afbeeldingslocatie: http://mirror.pointysoftware.net/tf2items/hats-all-class/treasure_hat_02_sized.png
De hat voor 15 achievements

Afbeeldingslocatie: http://mirror.pointysoftware.net/tf2items/hats-all-class/treasure_hat_03_sized.png
De hat voor 28 achievements

(zal met de update wss in de gamefiles verschijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weiman
  • Laatst online: 09-09 09:20
Afschuwelijk :| Do not want.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waster
Idd. Hoe lelijk. Ik heb al spijt dat ik 1 euro heb uitgegeven aan dat stomme spelletje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingmob
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 30-07 17:39
bwerg schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 21:11:
[...]

Niemand weerstaat hats. 'T is een beetje als een religie, dat blijft ondanks onze ratio toch menseigen. Zo ook de onverklaarbare lust naar hats.
Dat is dan de verklaring dat ik de neiging mis om er voor te betalen :P
Zelfs 1 euro is teveel blijkbaar :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
Waster schreef op woensdag 08 december 2010 @ 11:24:
Idd. Hoe lelijk. Ik heb al spijt dat ik 1 euro heb uitgegeven aan dat stomme spelletje.
:')

Acties:
  • 0 Henk 'm!
IT PRINTS MONEY!!!

Afbeeldingslocatie: http://cache.kotaku.com/assets/resources/2006/12/prints_money.gif

[ Voor 4% gewijzigd door LUH-3417 op 08-12-2010 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aapelite

aapelite

Do the kirby!

Phyxion schreef op woensdag 08 december 2010 @ 07:08:
[...]

Je moet/kan het spel gewoon kopen als je het leuk lijkt, ik hoorde al dat het vermakelijk was dus heb het spel gekocht (1 euro maar :)) en het is echt leuk :)
Maar eigenlijk wilde ook jij gewoon de hat. Net als de mensen die vertelden dat het vermakelijk is. Dat is het verantwoorden van zo'n koop tegenover jezelf en anderen en het er vooral op te doen lijken dat het niet voor het hoedje was. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

een hat voor een euro met een gratis spelletje erbij, daar doen we het voor hoor.
1 euro better spent dan bij mcdonalds of de supermarkt voor een smerig broodje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Descriptor
Verwijderd schreef op woensdag 08 december 2010 @ 14:55:
een hat voor een euro met een gratis spelletje erbij, daar doen we het voor hoor.
1 euro better spent dan bij mcdonalds of de supermarkt voor een smerig broodje.
of voor 2,50 een key kopen met de kans dat je een standaard wapen vindt :+

net een milkman gecraft JEUJ!

[ Voor 6% gewijzigd door Descriptor op 08-12-2010 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven

Simon Verhoeven

The trial never ends.

aapelite schreef op woensdag 08 december 2010 @ 14:25:
[...]

Maar eigenlijk wilde ook jij gewoon de hat. Net als de mensen die vertelden dat het vermakelijk is. Dat is het verantwoorden van zo'n koop tegenover jezelf en anderen en het er vooral op te doen lijken dat het niet voor het hoedje was. :+
Umh, ik vind Chime effectief leuk...
Misschien niet iets om elke dag uren aan een stuk te spelen, maar wel iets wat ik regelmatig zal spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomAtTweakers
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-08 21:24
Om te beginnen vind ik die Steam Treasure Hunt echt een toffe actie van Valve. Oké, ik weet ook wel dat het een dikke marketingtruc is om wat extra sales in de wacht te slepen maar origineel is het zeer zeker wel.

Wat ik echter minder vind is die stortvloed aan hats van de laatste tijd in TF2 (over die game gaat dit topic, weet je nog ;)). Er zijn twee dingen die ik bij elke toegevoegde hat vervelender ben gaan vinden.

Ten eerste heeft Valve echt veel te veel hats toegevoegd de laatste tijd. Toen hats geïntroduceerd werden, was er per class één hat. Oké, dat is misschien wat weinig, maar de huidige 95 (miscs en die nieuwe treasure hats niet meegeteld) is gewoon belachelijk veel en verpest het hele idee dat hats exclusief zijn.

Maar wat ik nog veel irritanter vind is dat veel recent toegevoegde hats gigantisch botsen met de art style van de game en soms gewoon een regelrechte sfeerbreker genoemd kunnen worden. Die hats van de treasure hunt zijn daar een goed voorbeeld van (wft heeft een piratenschatkist te zoeken in TF2, er is niet eens een level gebaseerd op piraten?), maar deze ook:

Afbeeldingslocatie: http://wiki.teamfortress.com/w/images/9/90/Soldier_Dr's_Dapper_Topper.png

En echt, het hoeft van mij echt niet allemaal 100% in de style van de game te passen want een Towering Pillar of Hats, Pyro's Beanie of Brain Slug vind ik hartstikke tof. Maar je kan ook te ver gaan en dat is met sommige hats ook echt gebeurd. Het lijkt soms wel digitaal carnaval.

Anyway, ik zal vast een enorme zeurkous zijn want bijna de hele TF2-community wil blijkbaar alleen maar meer, meer en meer hats. Maar ik zelf zou liever kwantiteit boven kwaliteit zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Hoe vaak droppen er eigenlijk hats?
Ik heb eigenlijk alleen maar de Alien Swarm hat en The Gastly Gibus. En een Demoman Mask en The Horseless Headless Horsemann's Head, maar die kan ik alleen met Halloween dragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Compizfox schreef op woensdag 08 december 2010 @ 19:30:
Hoe vaak droppen er eigenlijk hats?
Ik heb eigenlijk alleen maar de Alien Swarm hat en The Gastly Gibus. En een Demoman Mask en The Horseless Headless Horsemann's Head, maar die kan ik alleen met Halloween dragen.
Ik speel sinds de beta, ~3000 uur, en heb misschien 3 hat drops gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Da's idd niet veel. Maar ik zie toch mensen die echt 15+ hats hebben, hoe doen die dat dan allemaal? Craften?

Ik heb er btw al bijna 100 uur op zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Simon Verhoeven schreef op woensdag 08 december 2010 @ 18:19:
[...]

Umh, ik vind Chime effectief leuk...
Misschien niet iets om elke dag uren aan een stuk te spelen, maar wel iets wat ik regelmatig zal spelen.
Inderdaad, ik ook. Werkt atm knap verslavend

The UnderGarden daar in tegen is het meest domme spel dat ik in lange tijd heb gezien.

[ Voor 7% gewijzigd door frickY op 08-12-2010 20:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asskicker
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19-08 17:38
Waster schreef op woensdag 08 december 2010 @ 11:24:
Couldn't agree more!

Wat is sarcasme toch leuk. :+

[ Voor 5% gewijzigd door Asskicker op 08-12-2010 20:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
frickY schreef op woensdag 08 december 2010 @ 19:48:
[...]

Inderdaad, ik ook. Werkt atm knap verslavend

The UnderGarden daar in tegen is het meest domme spel dat ik in lange tijd heb gezien.
Mee eens, graphics zien er op zich wel leuk uit maar de gameplay daarentegen... :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kipneck
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09-09 19:03
gelukkig konden we daarvan ook de demo spelen. maar hoe zit het met dat andere spel? en kun je ook nog de tresures halen van de andere dagen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat andere spel moet je hebben. Als je hem niets hebt, kun je de treasure niet halen. Hopen dat er overmorgen een game komt die je wel hebt.
Treasures van voorgaande dagen kun je uiteraard niet meer halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kipneck
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09-09 19:03
ik bedoel, aaaaaaaAAAAAAAAAaaaaaaaaaaaa-ect- spel, is dat wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Ik heb een tijdje geleden de beta van dat aaaAAAaaa-spel gespeeld, op zich wel grappig maar geen 2,50 waard vind ik. (maar dat is mijn mening, ik ben ik redelijk zuinig en heb niet veel te besteden dus voor iemand anders is die 2,50 misschien een prima bedrag)

[ Voor 29% gewijzigd door Compizfox op 08-12-2010 21:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

TomAtTweakers schreef op woensdag 08 december 2010 @ 19:13:
er is niet eens een level gebaseerd op piraten?
I beg to differ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
CTF_YAAARGH!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je kan de objectives ook voor oudere dagen gewoon halen. Wie trouwens al 5 objectives heeft gescoord kan een hat claimen. Maar of dat betekent dat je daarmee ook afziet van een lv2 hat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Dat zullen we wel op de 12de weten.
Ik wacht in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die bounty hoet is eigenlijk best wel lelijk. Meeste classes passen er niet bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

Er is elke dag een steam-gerelateerde opdracht zoals het instellen van een avatar, dus die spuuglelijke hat komt er wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waster
Wat is AAAAAA nou weer voor een game. Het ziet er heel saai uit :(

Nou hoef ik nog maar één achievement voor die stomme hat dus dat gaat wel goed komen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CapTVK schreef op woensdag 08 december 2010 @ 21:41:
Je kan de objectives ook voor oudere dagen gewoon halen. Wie trouwens al 5 objectives heeft gescoord kan een hat claimen. Maar of dat betekent dat je daarmee ook afziet van een lv2 hat?
NEE, je kunt je hat gewoon nemen, en als je de 15 of 28 unlocks haalt , click je die button nog een keer aan en wordt je hat geupgrade. (van steam forums door valve medewerker)

Het is dus veilig om te clicken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Klopt dus i.v.m. het hoedje.
Je kan het telkens gewoon upgraden.
It is a single hat that upgrades with each level. We'll update the page to make that more clear.

In the meantime, feel free to press the button and get the hat now. Then once you complete 15 objectives, you can upgrade your hat to the next level. And after 28, you can upgrade to The Hat of Undeniable Wealth And Respect.
Bron: http://forums.steampowere...p?p=19308157&postcount=64

[ Voor 86% gewijzigd door Simon Verhoeven op 08-12-2010 23:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaCio
TomAtTweakers schreef op woensdag 08 december 2010 @ 19:13:
En echt, het hoeft van mij echt niet allemaal 100% in de style van de game te passen want een Towering Pillar of Hats, Pyro's Beanie of Brain Slug vind ik hartstikke tof. Maar je kan ook te ver gaan en dat is met sommige hats ook echt gebeurd. Het lijkt soms wel digitaal carnaval.

Anyway, ik zal vast een enorme zeurkous zijn want bijna de hele TF2-community wil blijkbaar alleen maar meer, meer en meer hats. Maar ik zelf zou liever kwantiteit boven kwaliteit zien.
http://forums.steampowere.../showthread.php?t=1501046
Alsjeblieft, kun je alle hats, non-polycount hats of lelijke hats uitzetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

quote: killingfloor
Christmas is coming early for Killing Floor fans, with the massive Twisted Christmas event starting next week, just in time for the holidays. Featuring Christmas themed specimens replacing all of the regular baddies, a brand new level – Santa’s Evil Lair, Christmas themed achievements with a special unlockable character, an all new difficultly level and loads of new achievements this is THE gaming event of the holiday season. And if a pile of free content wasn’t enough for you, the Killing Floor crew have enlisted the help of a special guest to battle these Yule-tide baddies – Team Fortress 2’s Pyro. And the sharing doesn’t end there as the Pyro will be bringing back a special Killing Floor item to TF2 with him – Mr. Foster’s trademark gas mask and business tie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaCio
Die hat is zowel awesome als erg lelijk http://www.killingfloorthegame.com/xmas/ :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Na 4 maanden een hatless scout hat gevonden :(

Als je killing floor al hebt. is het leuk dat je een nieuwe hat erbij krijgt.
maar als je killing floor niet hebt, is het niet interessant genoeg om de game te halen voor 18 euro.

als valve nu 75% korting geeft, dan wordt het een stuk intressanter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11-09 21:15

User

S3

Pykow schreef op donderdag 09 december 2010 @ 08:17:
Als je killing floor al hebt. is het leuk dat je een nieuwe hat erbij krijgt.
maar als je killing floor niet hebt, is het niet interessant genoeg om de game te halen voor 18 euro.
Wut!

Heb je Killing Floor überhaupt wel eens gespeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waster
RaCio schreef op donderdag 09 december 2010 @ 01:11:
[...]

Het minste wat valva moet is die oerlelijke unusuals uitzetten in dx8. In dx8 is een ander kleurtje op een hoed te veel werk, maar een vuur hat, hartjes of andere lelijke glow effecten kan wel? Ik kan me herinneren dat ik een medic op de verkeerde plaats callde omdat de tegenstander zo'n lelijk glow effect had wat ik zag als healbeam. Het is gewoon cheaten, alle hatjes uit op sv_pure servers!

EDIT Ik heb dat scriptje gedownload. Waarom zie ik wel mijn eigen hat als ik taunt?

[ Voor 6% gewijzigd door Waster op 09-12-2010 09:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
volgens mij valt het wel op wanneer iemand een unusual hat heeft of gewoon gehealed wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een keer een unusual als kritz aangezien, waardoor ik mijn uber heb aan gezet en we daarna gelijk opgerold zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weiman
  • Laatst online: 09-09 09:20
De vraag is: ligt dat aan jou of aan de unusual hat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waster
Het doel van het design van TF2 was om alle classes zo te ontwerpen dat je zelfs van far range kon zien bij welk team hij hoort, welke class het is, welk wapen hij heeft. Toen het alleen nog maar 9 classes en 3 wapens was dit geen enkel probleem. Maar nu zijn er 100 wapens en hats en natuurlijk crappy unusual hats die glow effecten hebben. Tot nu toe kwamen glow effecten alleen voor bij de healbeam en dispenser. Dat er mogelijkheid is tot verwarring is alleen valve aan te rekenen die zijn originele design principes overboord heeft gegooid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Waster schreef op donderdag 09 december 2010 @ 10:11:
Het doel van het design van TF2 was om alle classes zo te ontwerpen dat je zelfs van far range kon zien bij welk team hij hoort, welke class het is, welk wapen hij heeft. Toen het alleen nog maar 9 classes en 3 wapens was dit geen enkel probleem. Maar nu zijn er 100 wapens en hats en natuurlijk crappy unusual hats die glow effecten hebben. Tot nu toe kwamen glow effecten alleen voor bij de healbeam en dispenser. Dat er mogelijkheid is tot verwarring is alleen valve aan te rekenen die zijn originele design principes overboord heeft gegooid.
True story.
Maar ik snap de verwarring niet echt, want geen enkel unusual effect lijkt op een healbeam en al helemaal geen kritzbeam.

het enige wat ik me kan voorstellen zijn de performance problemen met die effecten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
Nou ja, met zo'n unusual val je wel meer op. Tenminste, met mijn config springen ze er echt uit. Ik zou nooit met zo'n unusual of met een extra grote hoed spelen, je valt als medic alleen maar onnodig op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
Jeetje zeg, die hats blijven maar komen. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RaCio schreef op donderdag 09 december 2010 @ 01:11:
[...]

Is dit dezelfde soort config om overheal particles te veranderen in vlammen of rood met blauw the switchen? =D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaCio
Nee, dat is particle editen. Dit is gewoon het spel vertellen dat hij de normale hat/less moet gebruiken voor elke hat.

Ziet er wel heerlijk nostalgisch uit btw :)
Pagina: 1 ... 7 ... 37 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
De gegevens van de tweakers server kun je hier vinden. Vragen hierover kunnen dus achterwege gelaten worden!

Het verhandelen van items is hier niet toegestaan.