Angelo NL / Global Cargo VTC
Ik wil WMD, geen fucking zwaard. Maar toch...
Overigens zit nu al lange tijd de Detonator in TF2 Beta; pyro flaregun waar je de flare kunt laten ontploffen. Weet iemand of die nog in het echte spel komt? Dan moet ik vast gaan oefenen met flare-jumpen
Moet zeggen dat spiral knights op zich een heel simpel spelmechanisme heeft. Random dungeon in en dan hacken, blocken of schieten en treasure verzamelen in actie rpg verband. Met z'n vieren kan het wel leuk zijn omdat je elkaar ook kan reviven. Maar volgens mij zijn de levels eigenlijk steeds hetzelfde. Ja, de layout verandert en de enemies krijgen een ander kleurtje en zijn wat taaier maar dat is het dan ookOf innen een uur heb je het hele spel al gezien.frickY schreef op zondag 19 juni 2011 @ 10:58:
Haha. Nee, ik vat het ook niet. Het is ook helemaal niet mijn type spel.
Overigens zit nu al lange tijd de Detonator in TF2 Beta; pyro flaregun waar je de flare kunt laten ontploffen. Weet iemand of die nog in het echte spel komt? Dan moet ik vast gaan oefenen met flare-jumpen
De tf2beta zou ik zeker proberen. de detonator
TF2 GoT http://www.teamfortress.eu
Moet zeggen dat spiral knights op zich een heel simpel spelmechanisme heeft. Random dungeon in en dan hacken, blocken of schieten en treasure verzamelen in actie rpg verband. Met z'n vieren kan het wel leuk zijn omdat je elkaar ook kan reviven. Maar volgens mij zijn de levels eigenlijk steeds hetzelfde. Ja, de layout verandert en de enemies krijgen een ander kleurtje en zijn wat taaier maar dat is het dan ook. Binnen een uur heb je het hele spel al gezien.frickY schreef op zondag 19 juni 2011 @ 10:58:
Haha. Nee, ik vat het ook niet. Het is ook helemaal niet mijn type spel.
De tf2beta zou ik zeker proberen. Al heb ik twijfel of vliegende pyro's nou echt handig zijn (gezien vanuit algemeen team balance verband). Hoe dan ook, de detonator is nu aangepast dat je alleen 20% selfdmg krijgt bij een flarejump. De +20% explosiondmg en full crits bij burning players hebben ze weggelaten. Naar mijn idee is dat volkomen unbalanced. De detonator is nog steeds veel beter dan de flaregun dus ik ga ook maar eens posten op het beta forum om die buff terug te draaien.
Spelen met flarejumpen is leuk! Ik raad wel aan om gewoon lokaal een sessie op te starten met bots
Want er zijn niet veel servers en de enige die bij mij vol zat was een 32 player server vol met traders. Traden, in de beta....

[ Voor 3% gewijzigd door CapTVK op 19-06-2011 11:35 ]
Hoe is het trouwens mogelijk om met 12 man vs 1 zwakke scout 1 engineer.
ik haal in 1 krit actie echt iedereen neer ( 10 man) en mijn team gaat niet pushen.
Goed dan denk je, dat kan 1x gebeuren.
2 minuten later de zelfde actie, waarbij de car echt maar 0.5 seconde aangeraakt hoeft te worden.
Nee zegt een soldier,demoman en pyro in mij team. We gaan voor de dispenser.
EDIT: Er zitten nu ook vliegende vogels in TF2
Laatste geruchten:
21 doves = 21 june staat overal aangegeven.
GG hat ( Gang garrison hat TF2 2D versie)
[ Voor 12% gewijzigd door Pykow op 20-06-2011 09:42 ]
Ik test dat na elke patch sinds ik hier erover heb gelezen : Zul je net zien dat ze het stiekem erin pleuren als "Undocumented Changes" of zofrickY schreef op zondag 19 juni 2011 @ 10:58:
Overigens zit nu al lange tijd de Detonator in TF2 Beta; pyro flaregun waar je de flare kunt laten ontploffen. Weet iemand of die nog in het echte spel komt? Dan moet ik vast gaan oefenen met flare-jumpen![]()
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk
Ook zijn er nog wel vaker promotional hoedjes die je bij andere games krijgt door ze te kopen of ze te spelen (alien swarm oa).
[ Voor 28% gewijzigd door punisher007 op 20-06-2011 20:22 ]
De hats zijn ook te craften of ze droppen.
zoals pheace al aangeeft, je bent niet verplicht om iets te kopen, het is maar een hat die niks veranderd aan de gameplay.
De wapens veranderen wel iets aan de gameplay maar na paar weekjes heb je ook alle wapens die je nodig hebt. sommige zijn gewoon skins. Zelf speel ik gewoon vanilla, heel soms wil ik wel eens wat unlocks gebruiken, maar de meeste unlocks vindt ik niet uitdagend genoeg, Bijvoorbeeld The black box. je krijgt steeds maar HP als je iemand raakt. Huntsman te makkelijk om headshots mee te maken, backburner alleen maar W + M1 is toch niks aan.
maar goed als je zolang uit de running bent geweest in TF2, dan kunnen dat juist de wapens zijn die je leuk gaan vinden, omdat ze heel eenvoudig te gebruiken zijn en daardoor is de game speelbaar voor iedereen.
En wat de mann co store en het kopen van wapens/hats etc... betreft. Je hoeft niks te kopen. Met drops/traden kan je het meeste ook gewoon vinden. Plus het zorgt ervoor dat TF2 nog steeds updates krijgt. Al zou je vandaag de dag eigenlijk van TF2½ spreken.
[ Voor 34% gewijzigd door CapTVK op 20-06-2011 22:06 ]
D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6
Welcome to Day One of the Über Update--the biggest, most ambitious update in the history of Team Fortress 2.
We've got a lot to announce as we get closer to the update's release this Thursday, June 23rd. We've been holding one of the surprises pretty close to the vest for months now. We don't want to ruin it, but we'll give you four clues to get you guessing:
1.) It IS a "Meet the" short.
2.) It involves ONE of the two remaining classes.
3.) It's NOT the Pyro.
4.) It's the MEDIC.
Let the speculation begin! While you're puzzling that out, why not click over to the first of our class pack announcements: Mobster Monday. To make sure everything was as accurate as possible, we went deep undercover at the most Italian place we could find, The Olive Garden. We asked the Mafia about a million questions, none of which they understood, because our mouths were full of all the free breadsticks the Mafia gives you when you visit them (they're not such bad guys).
All that hanging out with mob guys must have rubbed off on us, because we've decided to celebrate the Über Update by giving you an offer you can't (or at least shouldn't) refuse--an unprecedented WEEK-LONG FREE WEEKEND of Team Fortress 2, starting right now!
Last but not least, today's the day we reveal our all-new website. Want a link to it? Too bad--you're already there!
Signature
http://www.teamfortress.com/uberupdate/
Hopen dat er weer een TF2 daily offer komt, zodat ik wat mensen nog over de streep kan trekken (en leuk voor de komende LAN
Dat is zeer goedkoop voor een game met een metascore van 92.
Daarnaast is het de hele week "Free Weekend", dus laat ze zichzelf overtuigen.
Deze wapens en stijl van de website ( menu's in TF2 Beta)
is waar de ART van TF2 om ging. jaren 30/40 stijl.
even een keer geen kerstspullen,middeleeuwse wapens.
De heavy wapens komt gewoon weer van polycount en volgens mij 2 weken terug stonden deze wapens op het steamforum. maar niemand had verwacht dat iedere class een update gaat krijgen.
een 2e polycount set en kijken wat je nodig hebt om te craften.
Naja alsnog toch te duur als ik veel mensen de game wil giften. Gezien deze update, verwacht ik nog wel een aanbiedingfrickY schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 09:13:
Op wat voor offer wacht je dan? Het spel kost nu sowieso nog maar €8,-
Dat is zeer goedkoop voor een game met een metascore van 92.
Daarnaast is het de hele week "Free Weekend", dus laat ze zichzelf overtuigen.
http://forums.steampowere...&postcount=60%C3%82%C2%A8The major changes include:
* Added 6 new weapon sets!
* Added over 25 additional new weapons!
* Added over 30 new hats!
* Added 5 new community contributed paint colors!
* Most hats are now paintable
* Added 4 new unusual effects
* Added a new matchmaking system that allows players to easily and quickly join matches
* Added main menu option to view Meet the Team videos and comics
* Added new startup music, “Ze Hurting is More Rewarding”
* Hooked up new community contributed voice responses to Engineer
* Added community contributed weapon sounds to most weapons
* Added new kill icons. Every instance of death should have a kill icon.
* Added new Payload map, Barnblitz
* Added new Payload map, Cashworks
* Added new mode: Raid and 2 new Raid maps. This mode is a boss based mode similar to the Halloween event.
* Added Capture the Flag to the list of modes supported by Badlands
* Added 15 new achievements
Map Changes
Itemtest
* Improved loading time for map by reducing resources needed.
* Fixed several minor glitches with items not behaving as intended
* Fixed rare crash caused by material overflow
* Added tooltips to the Itemtest menu
Weapon Changes
Loch-N-Load
* Now reloads two granades
* Added new reloading animations
* Fixed grenades not shattering when hitting certain world entities
* Added a new, unique grenade model.
* Fixed damage spread not being applied correctly
Shortstop
* +10% reload time
* Slightly tweaked the damage falloff at medium range.
Eyelander
* Removed random crit penalty
* Lowered speed bonus given for each head
Half-Zatoichi
* Increased range to match other swords
* Now only heals 50% of health from each head taken
Frying-Pan
* Can now be equipped on Heavy and Pyro
Crusader’s Crossbow
* Will now reload more like the Flaregun
* Added unique projectile
* Now uses Needlegun taunt
* Improved model based on creator’s suggestions
* Slight reloading animation tweak
Fan-Of-War
* Mark of death now lasts 30 seconds
* Added new sound effects for hitting and mark of death
Kritzkreig
* Improved quality of textures and model
Rocket Jumper
* Removed damage penalty
* Made craftable, and added to random drops. Previously purchased RJers are now vintage and tradable.
* Added unique model
Sticky Jumper
* Added unique model
* Replaced damage vulnerabilities with +100% explosive damage taken.
* Made craftable and added it to the drop system. Previously purchased SJers are now vintage and tradable.
Wut?elebrate the first day of summer with NEW, free to play TF2, a lite version of the classic hat based multiplayer game!
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
Verwijderd
Er zit wel een kern van waarheid in, maar de rest is fake.
[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 21-06-2011 10:36 ]
Ik koop wel eens een key om te kijken wat erin zit. meestal is het paint of een hat en dan vindt ik het niet erg om 2,50 euro uit te geven. De meeste crates gooi ik ook meestal weg. per week krijg ik 2 a 3 crates die ik misschien 1x in de 2 maanden een keer open maar verder gooi ik ze gewoon weg.kipneck schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 11:27:
wat doen jullie eigenlijk met de kratten die droppen? ik vul er een beetje mijn idle accounts mee op, zou echt niet weten wat ik er mee zou moeten doen. die 2,50 euro voor een key vind ik veels te veel.
wel heb ik geld uitgegeven aan de polycount + xmas sets.
iedereen had een flinke voordeel op dat moment, waardoor ik dus de sets ging kopen.
als de nieuwe sets ook te koop zijn, dan ben ik ook wel bereid om die te gaan kopen in de mann co store.
ik speel tf2 zo vaak dat ik er wel geld voor over heb. ik kan ook andere games gaan kopen, die ik daarna toch niet meer aanraak.
Alleen met Festive crates wil ik nog wel eens een key kopen (Afgelopen winter 2 keys gekocht bijv). Verder vind ik het een verspilling van mijn geld.
Af en toe €2,50 voor een leuke game vind ik goedkoop.
In het begin een stuk of 5 geopent (paar weken geleden
Maar wellicht eens in de zoveel tijd weer eens openen.
Tenzij je van plan bent om ooit eens twintig TF2 gifts uit delen zou ik niet teveel rekenen op een speciale actie. Sterker nog, ik zou dan maar wachten. De kans dat er een freeplay versie komt zonder drops of trading met alleen de store is best reëel.punisher007 schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 09:35:
[...]
Naja alsnog toch te duur als ik veel mensen de game wil giften. Gezien deze update, verwacht ik nog wel een aanbieding
P.S
Met de gratis TF2 accounts kan je igv niet traden. Wie van plan was snel even een paar gratis accounts aan te maken om drops te scoren. Die vlieger gaat niet op!
Dus volgens mij is Valve weer aan het experimenteren.
Ander nieuws, heeft de artwork page een update gehad?
http://www.teamfortress.com/artwork.php
[ Voor 9% gewijzigd door CapTVK op 21-06-2011 14:24 ]
http://www.teamfortress.com/uberupdate/
Boven in zie je een badeendje zitten.
De medic is bezig met zijn charge en is nu op 25%. dus hij heeft de eerste badeendje levend gekregen.
http://i51.tinypic.com/5prfps.png (hier kan je het zien)
Als je goed kijkt zie je het volgende
U : daar zie je een gele badeend.
B : bij de B zie je een grijze badeend
E : Daarna zie je weer een badeend maar is de hoofd eraf
R : en bij de laatste liggen alle onderdelen op de grond
Dit is de zelfde badeend as op de Pyro halloween mask 2009
http://wiki.teamfortress....lloween_Mask_Pyro_RED.png
Meet the medic en meet the Pyro ?
volgens mij is dat echt een badeendje, want weet niet wat het anders moet voorstellen
[ Voor 5% gewijzigd door Pykow op 21-06-2011 14:21 ]

bedoel je echt dit? ja het lijkt wel wat op een vogeltje, maar om nou te zeggen dat het dat nou echt is?
dat is precies wat ik bedoel
ze zeggen toch ook dat 23 juni een grote verassing te wachten staat ?
we verwachten allemaal al een Meet the medic.
dus ik vraag me af wat de verassing is.
mensen hebben het de heleweek over de meet the pyro movie die gelijk met meet the medic eraan gaat komen.
en toen zag ik dit en kan het een hint zijn.
kan er natuurlijk ook compleet naast zitten
[ Voor 33% gewijzigd door Pykow op 21-06-2011 14:45 ]
edit: ik vind die laatste "vogel" anders ook wel gelig.
[ Voor 22% gewijzigd door kipneck op 21-06-2011 15:23 ]
De Summer Sale misschien xDPykow schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 14:43:
@kipneck
dat is precies wat ik bedoel
we verwachten allemaal al een Meet the medic.
dus ik vraag me af wat de verassing is.
mensen hebben het de heleweek over de meet the pyro movie die gelijk met meet the medic eraan gaat komen.
en toen zag ik dit en kan het een hint zijn.
kan er natuurlijk ook compleet naast zitten
Misschien hadden ze er een sarcasm-sign bij moeten zetten;Pykow schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 14:43:
Maar mij lijkt er weinig verrassends meer aanWe've been holding one of the surprises pretty close to the vest for months now. We don't want to ruin it, but we'll give you four clues to get you guessing:
1.) It IS a "Meet the" short.
2.) It involves ONE of the two remaining classes.
3.) It's NOT the Pyro.
4.) It's the MEDIC.
[ Voor 23% gewijzigd door frickY op 21-06-2011 16:35 ]
tuurlijk weet ik dat de BB ook kan airblasten, Daarom zie je iedereen nu met dat wapen spelen.
@ pheace
je kan de game nu al gratis downloaden en spelen tot na het weekend.
let wel, je kan geen items trade met je free account, dat doen ze juist om idle te voorkomen.
Ze willen de game misschien ook gratis maken
trouwens, ik gaf al aan dat ik de wapens eerder had gezien van de heavy.
Hier de link:
http://www.ben.getreelstu...1/01/Blackmarket_set2.jpg
[ Voor 14% gewijzigd door Pykow op 21-06-2011 17:03 ]
Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk
die sniper set stond op de zelfde pagina als van de heavy.
dan denk je nog, ze gaan eindelijk de goede kant op met de update.
dan komt dag 2 eraan en dan is alle hoop weer verdwenen.
weer een charge useless demoman,
een stijl die niets met tf2 te maken heeft.
dag2 is dus een teleurstelling
Scout hidden update link
http://www.teamfortress.com/uberupdate/scoutpack.html
Alsof jij lang genoeg de verleiding om in een stickytrap te lopen kan weerstaan om de "hype" te chargen.LUH-3417 schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 07:44:
Ik ben best enthousiast over die scoutset. Een scattergun die 'hype' charged als je rent en dan mini-crits schiet? Een bat waarmee je kan triple-jumpen? Nice!
Ontzettend gelachen. Een tijdje spy gespeeld met die speciale dagger waardoor je iemand anders uiterlijk overneemt. Het vervelende is wel dat je eerst moet uncloaken voordat je iets kunt.
Daarnaast nog een tijd met pyro gespeeld. Lekker rond rennen en airblasten naar die rockets.
Ook uiteraard veel mensen omzeep geholpen middels vuur.
Krijg tegenwoordig wel veel trade vragen, maar heb op dat moment geen tijd/zin. Wordt ook voor de rest niet over gechat, dus weet ook niet hoe het gaat en wat ze op dat moment willen.
Ben ook wat aan het craften geweest, maar achteraf net de verkeerde dubbele wapens weg gedaan. Dus kon iets anders dan weer niet maken.
Ik krijg trouwens heel weg hats om eerlijk te zijn.
?Arunia schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 08:38:
Speel nog steeds op de vanilla server van saign.de.
Ontzettend gelachen. Een tijdje spy gespeeld met die speciale dagger waardoor je iemand anders uiterlijk overneemt.
Zo Vanilla kan hij niet zijn als je die dagger hebt
Sowieso is 'vanilla' wel het laatste waar ik aan denk bij 'saigns'.Pheace schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 08:55:
Je kunt in je Multiplayer-options instellen dat je alleen trade-requests wilt krijgen van Friends, of mensen die in dezelfde server zijn als jij.Arunia schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 08:38:
Krijg tegenwoordig wel veel trade vragen, maar heb op dat moment geen tijd/zin. Wordt ook voor de rest niet over gechat, dus weet ook niet hoe het gaat en wat ze op dat moment willen.
Eternal Reward:Pheace schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 08:55:
[...]
?

Overigens zie ik net dat ik vergeten ben erbij te zetten dat je iemand back-stabbed en dan zijn/haar uiterlijk over neemt.
Deze is zelf gecraft, dus lijkt me wel vanilla hoor.
Overigens hebben ze heel veel niet Vanilla servers, maar 2 wel Vanilla. Deze voor zover ik kan zien zijn gewoon zonder aanpassingen.
Thanks voor de uitleg.Je kunt in je Multiplayer-options instellen dat je alleen trade-requests wilt krijgen van Friends, of mensen die in dezelfde server zijn als jij.
Het was toevallig iemand die wel op dezelfde server speelde, maar dan weer het andere team. Maakt me op zich niet zoveel uit. Maar had nog niet echt de behoefte om te traden.
Wil alleen nog een keer die knuppel voor Scout hebben zodat ik ook eens een balletje op kan slaan.
Ben rustig aan alles aan het sparen zodat ik langzaam mijn lijst vol kan krijgen met items.
[ Voor 5% gewijzigd door Arunia op 22-06-2011 09:18 ]
trouwens als je die optie uitzet kan je ook geen dual meer spelen.
@kipneck
dat is juist zo jammer, alle sets heb ik al een keer langs zien komen.
http://www.nzfortress.co.nz/forum/showthread.php?t=23619
@arunia
Vanilla betekend geen unlocks of het moeten skin wapens zijn zoals:
Fyring pan, The enthusiasts's timepiece, The lugermorph, iron curtain
maar zelfs dat mag je eigenlijk niet vanilla noemen.
[ Voor 23% gewijzigd door Pykow op 22-06-2011 09:27 ]
Oh ok, thanks. Dan ga ik eens kijken naar een leuke andere server om ook op te spelen.Pykow schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 09:25:
ik heb de trade uitstaan voor iedereen, behalve als ik wel ga traden.
trouwens als je die optie uitzet kan je ook geen dual meer spelen.
@arunia
Vanilla betekend geen unlocks of het moeten skin wapens zijn zoals:
Fyring pan, The enthusiasts's timepiece, The lugermorph, iron curtain
maar zelfs dat mag je eigenlijk niet vanilla noemen.
Verwijderd
voor wie me wil toevoegen ik ben op steam te vinden als: omejerry
Dude... Mijn skillniveau is nu eenmaal zo enorm hoog en zo erg zonder enige vorm van luck, dat er een soort van zwart gat rond mijn persoon ontstaat. Een zwart gat waarin totaal geen luck is, alleen maar pure skill. Die leegte van luck wordt, volgens de wetten van de thermodynamica, gevuld door alles van buitenaf wat met luck te maken heeft. Spam dus.Become schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 08:30:
[...]
Alsof jij lang genoeg de verleiding om in een stickytrap te lopen kan weerstaan om de "hype" te chargen.
tl;dr: Ik loop veel in sticky traps en spam omdat ik zo goed ben.
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Niveau van spies omhoog? Eerder het omgekeerde. Het echte euvel is de deadringer (DR) spies die hem als permanente "get out of jail free"-card gebruiken. Ook als je het verpest kan je met de DR toch wegkomen en omdat je er ook metal mee kan oppakken is het met wat oefening bijna onmogelijk om gekild worden door een tegenstander. DR activeren, get hit , onzichtbaar&onkwetsbaar (90% dmg reductie), metal pakken, cloak weer geladen...repeat.Donnie schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 07:09:
Bedankt voor jullie duidelijke uitleg mannen, ik vroeg me idd ook al af wat ik met die crates moest doen, dat hele traden is ook nieuw voor me ;-) Gelukkig is de gameplay verder nog net zo goed als dat ik voor het laatst speelde. Al is het niveau van vele spies wel omhoog gegaan zeg, ik werd voorheen nooit zo veel gebackstabbed
Het grote euvel is dat met de DR het niet eens meer nodig is om een goede spy te zijn.
Dit ben ik overigens niet met je eens, voor wat betreft de stijl. TF2 is opgebouwd uit karakters, omgevingen en 'lore' die uit stereotypen uit de jaren zestig/zeventig bestaat. Een communistische beer van een vent als Rus, een Franse James Bond, een hyperactief Amerikaantje die denkt alles te zijn, een domme maar enorm vaderlandslievende soldaat, een dokter met een nauwelijks verborgen Nazi-verleden... Het zijn in de basis filmische archetypen waar TF2 een eigen draai geeft. Een parodie op een cliché.Pykow schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 07:30:
dan denk je nog, ze gaan eindelijk de goede kant op met de update.
dan komt dag 2 eraan en dan is alle hoop weer verdwenen.
weer een charge useless demoman,
een stijl die niets met tf2 te maken heeft.
dag2 is dus een teleurstelling
De Timbuk Tuesday is, voor wat de sniper betreft, gebaseerd op de film Lawrence of Arabia, naar het gelijknamige boek. Die komt uit in 1967 en is, door zijn populariteit, voor een groot deel bepaald hoe Amerikanen over Arabieren denken: woestijn, mysterieuze bazaars, harems, sultans en ga zo maar door. Het is dus gewoon nòg een archetype/cliché uit die tijd, waar ze natuurlijk weer een eigen TF2-draai aan geven. Wat mij betreft kan dit dus prima. Zeker als je het vergelijk met de Kerstmis-items of sommige promo's.
Edit: raak me er net van bewust dat TF2 een goed voorbeeld is van eclectisch postmodernisme in videogames. Heeft zo'n kansloze studie toch nog nut.
[ Voor 5% gewijzigd door LUH-3417 op 22-06-2011 13:55 ]
De spy unlocks met zo roos en een jaren 50 pistool past precies bij een franse james bond.
Bij de heavy heb je mafia spullen en dat past ook een beetje in de sfeer van een grote rus.
maar een demoman is toch een schotse zwarte piraat en die zie ik toch niet met een tulband lopen.
Daarom vindt ik het een beetje een teleurstelling.
@ donnie
Daar ben ik het niet met je eens. Het is te veel vriendjespolitiek. de medics healen alleen maar hun vrienden en niet gewoon iedereen op de server. Ik wist nooit dat mensen zoveel moeite hebben met medic spelen in tf2. voor een ronde begint heb ik meestal al 3 punten en meestal is er ook een 2e medic en die heeft net 1 punt, dan is die dus niet bezig met het team maar met 1 target.
Mensen vergeten dat het TEAM fortress is en geen SOLO fortress. als niemand help verlies je altijd.
of je moet 2fort of dustbowl spelen
spies daarin tegen kunnen heel sterk zijn met DR (precies wat CapTVK zegt) maar goed een goede pyro in je team en je hebt nergens last van. Je moet gewoon weten wat je moet doen met je class
[ Voor 10% gewijzigd door Pykow op 22-06-2011 16:07 ]
Doet geen extra damage er is geen set bonus dus ik blijf gewoon spelen met de normale rocket launcher.
De shotgun kan interessant zijn, maar 50% minder ammo is behoorlijk veel. als soldier maak ik toch wel veel kills met me shotgun.
de nieuw shovel is niks bijzonders omdat die alleen crit geeft wanneer je op iemand rocket jump
de boots zullen weer op de plek van de shotgun komen, dus die ga ik nooit gebruiken.
ridig crop zie ik ook al helemaal geen nut hebben, want met rocket jumpen ben je sneller.
hopelijk krijgen we morgen toch de andere 3 classes een update, want de engineer heeft nog nooit een set gehad.
[ Voor 6% gewijzigd door kipneck op 23-06-2011 08:31 ]
[ Voor 33% gewijzigd door punisher007 op 23-06-2011 08:44 ]
maar wat ik al aangaf, ik hoop dat de overige classes morgen een update krijgen.
de engineer heeft nog nooit iets bijzonders gehad. ik ben dan ook geen fan van de engineer, maar mensen die het leuk vinden om te spelen willen toch ook een keer wat extra's.
@yonni
wat is dan het voordeel van de rocketlauncher ?
je hebt net als de blackbox maar 3 rockets elke keer, dus je reload controll moet je te veel aanpassen ( daarom speel ik ook niet met the black box)
de rocket is sneller, waardoor airshots weer wat lastiger worden.
De shotgun daarin tegen is zwaar OP. na iedere jugle shot kan je iemand simpel neer halen met die shotgun.
ik beoordeel het nu ook alleen op basis van de stats die ze tonen.punisher007 schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 09:32:
@Pykow ik denk dat het te vroeg is om te oordelen. Laat de update eerst maar eens uitkomen en we zien dan wel weer. Tevens kan het altijd nog aangepast worden achteraf.
De demoman lijkt ook Overpowerd, maar er moet toch een goede downside zijn, Bijvoorbeeld langer moeten wachten tussen charges
ach ja vannacht komt de update en dan kunnen we het morgen testen.
update komt altijd een dag later dan wat valve aangeeft. ze update veel altijd laat op de dag zelf, tussen 6 en 7 uur s'avonds en dat is bij ons in de nacht
Maar ik vraag mij af of al die talrijke updates (applausje vr Valve) uit het verleden nog beschikbaar zijn, of zijn dat zo limited time updates waar je dus niets meer van ziet?
Ik ben namelijk van plan deze zomervakantie toch eens veel tijd in deze game te steken, denk ik.
http://www.teamfortress.com/uberupdate/thedetonator.htmlfrickY schreef op zondag 19 juni 2011 @ 10:58:

@Asgaro
De updates zijn gewoon onderdeel van het spel, en krijg je dus gewoon allemaal (tenzij je op xbox speelt). TF2 leent zich overigens heel goed om af en toe eens een half uurtje, of korter, te raggen. Je bent er zo veel tijd in kwijt als je zelf wilt.
[ Voor 25% gewijzigd door frickY op 23-06-2011 09:58 ]
Bijna alle wapens, maps en packs die toegevoegd zijn, kan je allemaal krijgen door achievements te halen, Random drop ( ongeveer 10 items per week) ,Craften ( dus wapens die je dubbel hebt kan je combineren tot metaal en met speciale blueprints kan je dan een wapen maken of hat) en je kan de items ook kopen in de store mocht je echt niet kunnen wachten.Asgaro schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 09:53:
Even een vraag hier: Ik heb TF2 altijd aan de kant laten liggen omdat ik niet echt tijd heb om mij in nog een tweede online shooter te verdiepen.
Maar ik vraag mij af of al die talrijke updates (applausje vr Valve) uit het verleden nog beschikbaar zijn, of zijn dat zo limited time updates waar je dus niets meer van ziet?
Ik ben namelijk van plan deze zomervakantie toch eens veel tijd in deze game te steken, denk ik.
er zijn ook promo items die wel een limiet hebben, de meeste kan je nog steeds craften of vinden, maar er zijn ook items die je niet meer kunt krijgen, zoals:
The max head ( konijnen oren)
Big kill ( een spy revolver)
halloween spullen ( paper bag, 2 hats, 1 grote hakbijl)
earbuds ( MAC update)
EDIT:
Nieuwe wapen in game gameplay
YouTube: TF2 Replay #1 - Hunt for Snipers (Liberty Rocket Launcher)
[ Voor 8% gewijzigd door Pykow op 23-06-2011 10:08 ]
Ik zie echt niet waar deze link zou moeten zitten?kipneck schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 08:28:
al op het pyro hoofdje op het bord geklikt?
Welk bord? waar zit dat hoofd?
(must know.... now....grrr)
thanks alvast
Gisteren was trouwens iemand kwaad op mij op fasters place
Ik kreeg op eens een gift van een speler en toen drukte ik op de K knop, waardoor ik de item niet kreeg xD en hij zijn gift kwijt was. haha
[ Voor 62% gewijzigd door Pykow op 23-06-2011 10:17 ]
Tjek, thanks... Moest de pagina een complete refresh geven want de link stond er eerst nog niet...Pykow schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 10:16:
Rechtsboven naast de staande soldier die de groep aanspreekt.
Moet dus eigenlijk alle pagina's voor de zekerheid nog maar een eens CTRL-A '-en
De updates zijn gewoon gestacked op elkaar, inmiddels is TF2 dan ook een veel grotere game geworden dan 3 jaar terug. De verschillende wapens zijn te verkrijgen via achievements of via random item drops tijdens het spelen. Zo vul je langzaam aan je rugzakje met items.Asgaro schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 09:53:
Even een vraag hier: Ik heb TF2 altijd aan de kant laten liggen omdat ik niet echt tijd heb om mij in nog een tweede online shooter te verdiepen.
Ik kan je aanraden om in het begin rustig in het spel te komen en te kijken of je op een beetje goede servers kan spelen. Op welke tijden speel jij je games meestal? In mijn geval 's avonds en heb het idee dat rond die tijd de meeste 'volwassen' gamers online zijn. Servers als Hampshire Heavies zijn aan te raden.
Nog een laatste tip, begin eerst eens een tijdje als Medic te spelen. Dan ondersteun je de boel (niet slechts 1 speler dus) en zie je een beetje hoe de game mechaniek in elkaar zit.
Have fun!
Als medic moet je wel wat ervaring hebben. je kan niet rustig mee kijken hoe de game in elkaar zit.Yonni schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 12:19:
[...]
Nog een laatste tip, begin eerst eens een tijdje als Medic te spelen. Dan ondersteun je de boel (niet slechts 1 speler dus) en zie je een beetje hoe de game mechaniek in elkaar zit.
Have fun!
want je bent meer bezig met de omgeving dan echt het cappen of pushen .
ik zou eerder kiezen voor een heavyof pyro
dat zijn een goede classes om mee te beginnen.
het zijn ook classes die makkelijk te besturen zijn.
als heavy ben je sterk maar ook sloom, waardoor je kan zien wat iedereen doet, zonder te snel dood te gaan.
[ Voor 8% gewijzigd door Pykow op 23-06-2011 12:59 ]
Ten tweede is er ook het warme, gelukzalige gevoel dat het team goed bezig is door jezelf, omdat je iedereen wat helpt door hen te healen, in plaats van het gevoel te hebben dat je één radertje in een heel systeem zit dat in het geheel eigenlijk niet werkt omdat niemand moeite wilt doen om samen te spelen ipv hun eigen stomme ding te doen, zoals je bijna altijd ziet gebeuren op pubs, en waar je je haren van wilt uittrekken.
faal je als een andere class dan heeft je team daar niet altijd last van.
heb gisteren voor het eerst knight demoman gespeeld op dustbowl.
ik had een snelle killstreak van 7 en toen het wat rustiger werdt, keek ik even op het scoreboard en zag ik gewoon dat ik de enigste over was op dat moment. kijk en dat zijn de momenten wat TF2 zo leuk maakt.
Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef
Dat vooral. Als mijn team weer eens heel hard in het stof aan het bijten is, dan check ik even of er toevallig geen enkele medic in ons team zit, en meestal ... jawel inderdaad, geen medics, maar wél 4 spies and 6 snipers. Daar krijg ik het dus van.frickY schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 13:38:
Liever een falende medic, dan geen medic.
nee, als je met veel moeite de cap kunt verdedigen in je eentje, dat zijn juist de momenten.MrAngry schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 13:38:
Die momenten dat je een scorebord nodig hebt om te zien dat je hele team dood is..
en jij denkt dat een medic een verschil maakt als je 4 spies en 6 snipers in je team hebt ?DevilsProphet schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 13:45:
[...]
Dat vooral. Als mijn team weer eens heel hard in het stof aan het bijten is, dan check ik even of er toevallig geen enkele medic in ons team zit, en meestal ... jawel inderdaad, geen medics, maar wél 4 spies and 6 snipers. Daar krijg ik het dus van.
een medic is alleen nuttig wanneer er een demoman,soldier of heavy online is.
Dat komt op iedere public server wel eens voor, dat er 1 gast heel het team killed met kritz en dat je dan als enige overlevende er tussen staat.
[ Voor 11% gewijzigd door Pykow op 23-06-2011 14:39 ]
Als het team aan het falen is door gebrek aan medics gaat meestal iedereen maar wat aanklooien als spy/sniper omdat ze het al opgegeven hebben.Pykow schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 14:38:
[...]
en jij denkt dat een medic een verschil maakt als je 4 spies en 6 snipers in je team hebt ?
een medic is alleen nuttig wanneer er een demoman,soldier of heavy online is.
Dat komt op iedere public server wel eens voor, dat er 1 gast heel het team killed met kritz en dat je dan als enige overlevende er tussen staat.
Same herefrickY schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 17:02:
Ik lees Pykow zijn posts niet meer tot Meet The Medic uit is
Winners never cheat, Cheaters never win
dat gaf ik vanmorge ook aanDescriptor schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 17:03:
[...]
Same here, als alles straks pas echt uit is kan je er over oordelen.
en de overige post ging over de medic in het algemeen
tuurlijk kan ik niet goed oordelen hoe de wapens in de game gaan werken.
de charge n targe leek ook een zwak wapen
Als soldier kreeg je een demoman alleen maar dood met de shotgun
Anyway, ik zie het morgen wel. Geen zin om er de hele nacht voor op te blijven.

P.S. Zal als het zover is checken of de GoT server uptodate is.
Altijd als ik Pykow z'n posts lees, heb ik het idee dat hij geen flauw idee heeft waarover hij het heeft, maargoed.Pykow schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 17:33:
[...]
dat gaf ik vanmorge ook aandat ik aleen maar oordeel op basis van de stats.
en de overige post ging over de medic in het algemeendat het geen goede instap class is.
tuurlijk kan ik niet goed oordelen hoe de wapens in de game gaan werken.
de charge n targe leek ook een zwak wapentot dat die in de game kwam.
Als soldier kreeg je een demoman alleen maar dood met de shotgun
Ben benieuwd naar het MtM filmpje, speel al een tijd geen TF2 meer, maar ben wel benieuwd wat ze ervan maken
How did the idea of making Team Fortress 2 free-to-play come around?
We've been toying with the idea ever since the Mann-conomy update, where we added the in-game Team Fortress 2 store.
Over the years we've done a bunch of price experimentations with the game, going all the way down to $2.49 in our random one-hour Halloween sales.
The more we've experimented, the more we've learned there are fundamentally different kinds of customers, each with their own way of valuing the product.
Now that we're shipping it, it feels like a fairly straightforward next step along the "Games as Services" path we've been walking down for a while now.
Signature
[ Voor 67% gewijzigd door D4NG3R op 24-06-2011 03:44 ]
Verwijderd
Boehoehoe heb al 3 jaar TF2 gespeeld en er xx euro voor betaaldD4NG3R schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 03:03:
Leuk.. En mensen die het spel gekocht hebben krijgen/hebben welk voordeel? 20 euro weg zonder enige reden.
Neem aan dat je aan het trollen bent...mag het hopen in ieder geval.
Hoop wel dat er anti idle maatregelen zijn genomen want anders kan iedereen 100 idle accounts aanmaken. Ik verwacht dat traders nu veel meer keys zullen eisen. Metal wordt feitelijk waardeloos.
Even gechecked, je kan pas traden met een freeplay account nadat je iets hebt gekocht in de store. Nu moet je dus je betaalgegevens aan je idle account koppelen en geld op de steamaccount zetten. Wie heeft daar zin in. En wat was het minimum bedrag ook alweer? 5€, dus elke werkelijk actieve idle account levert Valve hoe dan ook 5€ op.
Well played Valve. Heel mooi werk.
http://www.teamfortress.com/freetoplay/faq.php
[ Voor 50% gewijzigd door CapTVK op 24-06-2011 06:43 ]
ik druk op ok en daarna melding weg geen hat
De hat is een gift voor alle paying customers. WW1 british tommy soldier hat.
Mij boeit het trouwens helemaal niks dat ik ervoor betaald heb jaren geleden (orange pack), het is het geld dubbel en dwars waard geweest. Daarnaast betekent dit dat er nog meer mensen het spel gaan spelen en het spel dus ook waarschijnlijk langer ondersteund en gespeeld gaat worden.
[ Voor 64% gewijzigd door punisher007 op 24-06-2011 06:47 ]
jammer dat de loadout en de store niet werkt.
zijn zelf mensen die items verliezen elke keer.
ach ja valve heeft altijd kinderziektes bij iedere update.
[ Voor 20% gewijzigd door Pykow op 24-06-2011 06:35 ]
Ik zie trouwens ook dat bestaande eigenaren een hat krijgen en dat je een cosmetic item krijgt als je iemand coached die van free naar premium account gaat
http://www.teamfortress.com/freetoplay/faq.php
[ Voor 62% gewijzigd door punisher007 op 24-06-2011 06:59 ]
Dit topic is gesloten.
De gegevens van de tweakers server kun je hier vinden. Vragen hierover kunnen dus achterwege gelaten worden!
Het verhandelen van items is hier niet toegestaan.