Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 08:43
En hoe kom je weer terug bij de oude hud?
Gewoon steam de files laten checken?
Heb net die eerste geprobeerd, maar vond het toch niet helemaal mijn ding.
Kon bij spy slecht zien of ik automatisch veranderde in degene die ik backstabte.
Vind ik toch wel handig om te weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asskicker
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19-08 17:38
Files die je gedownload hebt uit je tf folder verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonni
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-08 13:09
TF2 heeft zelf ook een minimal hud functie erin zitten, zit dacht ik bij advanced options.

D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Huds zijn voor prutsers. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asskicker
Damage counter, die altijd even groot en constant (voor je laatste damage) op je scherm blijft staan, is inderdaad voor prutsers!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Descriptor
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 23-02-2024
Ik gebruikte altijde de community hud maar ben een jaar geleden overgestapt naar PVhud.

Winners never cheat, Cheaters never win

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Asskicker schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 20:19:
[...]

Damage counter, die altijd even groot en constant (voor je laatste damage) op je scherm blijft staan, is inderdaad voor prutsers!
Echte mannen one-shotten alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kipneck
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14-09 13:26

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Ik heb een "HUD war" ontketend zo te zien :+

Gisteren hoop drops + lol gehad met de Heavy : 3 mensen "gePOW-HAHA-ed" _O-
De eerste was echt suf : Zat op een Scout te wachten om een hoekje... komt er opeens een Engineer langs die het totaal niet had verwacht :D

Engi : "How long were you waiting there ?"
Ik : "Ehh... about 5 seconds for a Scout!"
Engi : "Ow hehe n1"

Weer is wat anders dan "ZOMFG camper!!! n00b !!!" en zo :)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonni

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat is de stijl van die site. Fists zijn niet paintable ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@ yonni Fist of steel zijn al een hele lange tijd geleden gekleurd, naar Rood en licht blauw.

@nero355 Pas geleden op een 2fort server iemand met neer getaunt als demoman :D
Hij liep met de intel door de spiral naar boven en omdat ik vroeger veel 2fort heb gespeeld, weet ik precies wanneer ik moet aanvallen Lang leven de HUD.

@Luh-3417 Echte mannen maken airshots.

@asskicker Uhm ik had het over 34 WAPENS + 3 crates natuurlijk ;) anders had ik wel gezegd 37 crates :P

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben een beetje ambivalent tegenover HUD's. De meeste zijn inderdaad een verbetering tov van de bestaande maar meestal nooit helemaal. Het lieftst zou je eigenlijk zelf onderdelen uit bepaalde HUD's combineren maar dat is zo'n puzzel om de juiste bestanden te vinden. Als iemand een link heeft met uitleg en een lijst met wat welk bestand precies wat doet voor de/een HUD zou dat leuk zijn.

Probleem daarnaast is dat bij een grote updates er ook nog eens dingen willen breken en dat zit je met een half werkende HUD opgescheept.

TF2 GoT http://www.teamfortress.eu

Acties:
  • 0 Henk 'm!
LUH-3417 schreef op maandag 30 mei 2011 @ 21:48:
Ik zat pas op een Saigns server (alle andere zijn vaak of helemaal leeg, of helemaal vol, of alleen payload) en het ging erg lekker. Totdat ik me opeens bedacht dat al die lui erg bot-achtig waren, ook al hadden ze geen 'BOT' op de plaats van de ping staan en hadden ze in de status in de console ook andere steam id's... Toen ik ze ging speccen, bewogen en keken ze ook als bots... weet iemand toevallig of dat kan? Bots met een echte ping en verschillende Steam ID's?
Ik wil nog even terugkomen op de vraag van LUH. Bij die biggest massacre award met die bots die gespawncamped werden is er weer een belletje gaan rinkelen. Ik heb eens zitten grasduinen en er zijn blijkbaar methoden (plugins) om bots ook met hats en andere wapens te equipen en steam id's en ping te faken.

P.s. Meestal merk je het snel genoeg of je met bots speelt. Je kan checken of er bots zijn door in de console 'status' of 'sgn_status' te typen. Op het scoreboard zie je trouwens dit ook snel als er plots meerdere spelers met de dezelfde avatar rondlopen.

[ Voor 12% gewijzigd door CapTVK op 10-06-2011 21:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat is het enige nadeel van een HUD, na iedere update moet je hem updaten.
Maar goed op de avond zelf zijn de meeste huds al weer geupdate ;)

Het fijna van een HUD, is dat de ammo en HP wat meer in het midden staat, dan valt het eerder op wanneer je low HP bent.

en wat is het toch ..... om in het weekend te spelen :D
Vandaag was het weer raak ;) noobs all over the place
nooit mee gemaakt doodeweeks dat je hele team dood is en je in je eentje moet weg rennen als een gek.

[ Voor 28% gewijzigd door Pykow op 10-06-2011 21:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Weer een (kleine) update:
Fixed a problem related to spawning multiple entities unnecessarily between mini-rounds
Fixed a bug that caused players to see the wrong backpacks on some classes
Fixed a problem with honorbound weapons not allowing themselves to be holstered after killing a Spy using the Dead Ringer
Fixed the Ubersaw and the Vita-Saw not displaying the Medic's ÜberCharge progress
Undocumented changes
Added the Lo-Fi Longwave.
Die nieuwe Longwave hat is dus bedoeld voor kritzkast. De aankondiging dat er iets bijzonders aankwam stond al een poosje aangegeven op kritzkast zelf. En voor ons in Europa deze keer op een beetje normale tijd van zondagavond 21:00 CET ( 8 GMT).

[ Voor 3% gewijzigd door CapTVK op 11-06-2011 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Geweldige Saxy followup door de maker van Pyrocar (nog beter dan z'n oorspronkelijke entry) 8)

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=oDzLyVGWASk]

Zie ik daar een vriendje voor Teddy Roosebelt? :>

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=LazEF1psZsA]

Als Hasbro een beetje verstand heeft bellen ze gelijk Valve voor een tie-in met TF2. Door de cartoony graphics denken ze toch dat het geen serieuze FPS is.

[ Voor 23% gewijzigd door CapTVK op 11-06-2011 22:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteren vrijwel al mijn drops uit de double drop week weggecraft in de hoop zo'n Witcher-zwaard voor de scout te krijgen. Lukte niet echt. Kan volgens mij beter wachten op een random drop, in plaats van zoveel verpilling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
LUH-3417 schreef op zondag 12 juni 2011 @ 12:43:
Gisteren vrijwel al mijn drops uit de double drop week weggecraft in de hoop zo'n Witcher-zwaard voor de scout te krijgen. Lukte niet echt. Kan volgens mij beter wachten op een random drop, in plaats van zoveel verpilling.
Je kan natuurlijk ook gaan traden om dat wapen te krijgen, na een tijdje zullen meer mensen dit wapen hebben en kan je hem makkelijk traden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-09 20:35

Compizfox

Bait for wenchmarks

Ik heb ook eens uitgebreid die Replay-functionaliteit geprobeerd, en het werkt uitstekend! Het is vooral een groot voordeel dat alles als game-data door de server bijgehouden wordt en je het pas download NADAT je dood bent en je dus weet dat je iets interessants hebt. En op die manier heb je ook geen performance-verlies :)

Ik heb dus maar een filmpje gemaakt:

Verwacht er trouwens niet té veel van, het zijn niet alleen maar über-1337 kills, maar ook wat gewone gameplay ;)

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!
LUH-3417 schreef op zondag 12 juni 2011 @ 12:43:
Een 3 rune sword dropt niet, net zoals bij de rift wapens. Die droppen ook niet. Enige manier om hem zelf te krijgen is te craften met een specifieke recept of met een class token + slot token + scrap. En er is geen specifiek recept voor het 3 rune sword dus je moet het wel doen via tokens. Daarnaast is de kans dat je een 3 rune sword craft ook nog eens klein ( 1 op 6). Dus wees voorbereid flink wat tokens in te zetten als je hem echt wil hebben. Pas met 5 keer craften (1-5/6^5) heb je een kans van 50%+ op een 3 rune sword.

Voordeel van zelf craften is dat er ook bij komt te staan wie hem gecraft heeft. Dat is dan wel weer leuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Compizfox schreef op zondag 12 juni 2011 @ 15:11:
Ik heb ook eens uitgebreid die Replay-functionaliteit geprobeerd, en het werkt uitstekend! Het is vooral een groot voordeel dat alles als game-data door de server bijgehouden wordt en je het pas download NADAT je dood bent en je dus weet dat je iets interessants hebt. En op die manier heb je ook geen performance-verlies :)

Ik heb dus maar een filmpje gemaakt:

[video]

Verwacht er trouwens niet té veel van, het zijn niet alleen maar über-1337 kills, maar ook wat gewone gameplay ;)
Uhm je hebt zeker wel last van performance verlies ;) elke keer wanneer je slowmotion ga, heb je veel FPS drops. Als je dat vloeiend wilt laten houden, dan moet je met minimaal 120 FPS opnemen. als je dan de snelheid 50% vertraad heb je nog steeds 60FPS en dat is netjes.
wel leuk gedaan, goede kleuren.

Je kan leuke dingen maken met de Replay functie.
Maar Youtube is bezig geweest met Trollen !!.
YouTube: ‪TF2 2fort‬‏
Kijk vooral naar de URL en de laatste 3 letters ;)

Mijn eerste echte montage heb ik in 2009 gemaakt in een 2fort server ;)
YouTube: ‪Pykow LOB UK Short montage‬‏

en waar CapTVK het over heeft gehad:
http://kritzkast.com/big/countdown/

[ Voor 10% gewijzigd door Pykow op 12-06-2011 17:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Pykow schreef op zondag 12 juni 2011 @ 17:32:
[...]
Uhm je hebt zeker wel last van performance verlies ;) elke keer wanneer je slowmotion ga, heb je veel FPS drops. Als je dat vloeiend wilt laten houden, dan moet je met minimaal 120 FPS opnemen. als je dan de snelheid 50% vertraad heb je nog steeds 60FPS en dat is netjes.
wel leuk gedaan, goede kleuren.
Ik bedoelde performance-drops tijdens het gamen ;) Die heb je met Replay gelukkig niet, omdat alles server side wordt opgenomen. Als je het opneemt met Fraps of Xfire bijvoorbeeld merk je dat in tegenstelling tot TF2 Replay zeker wel aan je FPS tijdens het gamen.

Ik heb inderdaad in de slow-mo stukjes in het filmpjes wel echt een lagere FPS. Dat komt omdat Replay maximaal kan exporteren in 30 fps. Een beetje een gemiste kans dus.

In mijn nabewerking heb ik die stukjes (die origineel 30 fps zijn) idd 50% vertraagd. En dan houdt je inderdaad nog maar 15 fps over uiteindelijk.

De effecten heb ik gedaan door het contrast en de saturation iets te verhogen, wat glow effect toe te voegen en uiteindelijk een gradient filter (Lichtblauw bovenaan, lichtgeel onderaan) eroverheen te leggen. Ik ben zelf best tevreden met het effect :)
Je kan leuke dingen maken met de Replay functie.
Maar Youtube is bezig geweest met Trollen !!.
YouTube: ‪TF2 2fort‬‏
Kijk vooral naar de URL en de laatste 3 letters ;)

Mijn eerste echte montage heb ik in 2009 gemaakt in een 2fort server ;)
YouTube: ‪Pykow LOB UK Short montage‬‏
Leuk! Ik speelde in het begin ook veel 2Fort. Geen idee waarom eigenlijk, het was de eerste map die ik voor m'n neus kreeg toen ik het de eerste keer opstartte en ik bleef het toen eigenlijk veel spelen. Maar later vond ik de map een beetje te saai en eenzijdig.

Nu speel ik vooral Attack/Defend en Payload.

[ Voor 31% gewijzigd door Compizfox op 12-06-2011 18:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Announcement van kritzkast is bekend. Trouwe luisteraars die lid waren van de kritzkast steamgroup hebben kans om een hat te krijgen. Dit is de eerste keer dat iemand van buiten Valve een hat mag weggeven. Dat was de "something big" announcement, niks met de medic helaas.

Je moet lid zijn van de groep voor een bepaalde datum en vragen over kritzkast beantwoorden. Oplage is beperkt en de hats zijn niet tradeable of giftable.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Compizfox schreef op zondag 12 juni 2011 @ 18:06:
[...]

Ik bedoelde performance-drops tijdens het gamen ;) Die heb je met Replay gelukkig niet, omdat alles server side wordt opgenomen. Als je het opneemt met Fraps of Xfire bijvoorbeeld merk je dat in tegenstelling tot TF2 Replay zeker wel aan je FPS tijdens het gamen.
Maar wie gebruikt dan ook fraps of xfire?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Descriptor
CapTVK schreef op zondag 12 juni 2011 @ 22:50:
Announcement van kritzkast is bekend. Trouwe luisteraars die lid waren van de kritzkast steamgroup hebben kans om een hat te krijgen. Dit is de eerste keer dat iemand van buiten Valve een hat mag weggeven. Dat was de "something big" announcement, niks met de medic helaas.

Je moet lid zijn van de groep voor een bepaalde datum en vragen over kritzkast beantwoorden. Oplage is beperkt en de hats zijn niet tradeable of giftable.
Net even met jimbcomb gepraat op irc (maker van nope.avi), die zegt dat er een onbeperkte oplage is....

Ik had 4 vragen waarvan ik alleen de eerste 2 juist wist. De laatste 2 had ik fout waardoor ik nu 23 uur moet gaan wachten voordat ik het nogmaals mag proberen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 13 juni 2011 @ 00:06:
Maar wie gebruikt dan ook fraps of xfire?
Ik en vele andere.
Wil je een betere optie suggereren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

frickY schreef op maandag 13 juni 2011 @ 10:52:
[...]

Ik en vele andere.
Wil je een betere optie suggereren?
startmovie

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Descriptor schreef op maandag 13 juni 2011 @ 00:32:
[...]De laatste 2 had ik fout waardoor ik nu 23 uur moet gaan wachten voordat ik het nogmaals mag proberen :/
Ik was ook lid van de groep (lid geworden zodra ik de countdown zag, met het idee dat het geen kwaad kon) en heb gisteren de quiz als een debiel ingevuld. Had waarschijnlijk alles fout. :) Nu moet ik ook wachten tot vanavond 11 uur. Hoop dat er dan nog hoedjes zijn. Overigens wel jammer. Als ik wel de goede antwoorden had gegeven, had ik er één met een getal onder de 20 gehad. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Oh, die kende ik nog niet. Wat is het voordeel daarvan tov Xfire of Fraps dan?

Niet dat dat veel uit maakt, want nu ben ik hartstikke tevreden met Replay :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
'startmovie' is vooral bedoeld om je eigen opgenomen DEM.files af te spelen en te converteren naar TGA bestanden en een was file. Die bewerk en converteer je vervolgens met een editor tot een echte movie. Als je de beste kwaliteit/flexibiliteit wil is dat de manier om het te doen al gaat er veel meer werk in zitten dan nu met de ingame editor. Al kan je met startmovie ook direct naar een AVI bestand converteren als je de juiste codecs hebt geïnstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Oh, dus het is eigenlijk meer de geavanceerdere console-variant van de Replay-editor? Maar hiermee neem je het blijkbaar wel op de client op, of niet?
Zit dit er ook al langer in dan Replay dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als je bedoeld dat je vanaf het begin al je eigen demo's opnemen en converteren naar filmpjes,ja. Enige verschil is dat met DEM files alleen je eigen viewpoint en wat je kan zien wordt opgenomen en niet de rest. Met wat kunst en vliegwerk schijn zijn je ze ook in de editor af te kunnen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weiman
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09-09 09:20
startmovie bestaat volgens mij al sinds CS:Source, dus ja.

Overigens vind ik het zo irritant dat je geen hogere resolutie dan 720p kan exporteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Voor mij zou het echt een uitkomst zijn om demo's die zijn opgenomen met Replay te exporteren in 120 fps of zo. In een videoeditor kun je ze dan tenminste goed slow-mo van maken.

Kan dat toevallig met die commands? Of is dat Startmovie een compleet ander systeem dan het Replay-systeem en werkt dat niet samen?

[ Voor 18% gewijzigd door Compizfox op 13-06-2011 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat is zeker geen probleem, in principe is alles in te stellen. Demo files werken echter (nog?) niet in de replay editor dus alles moet je doen via DEMOUI. Een handige TF2 util die je hier voor kan gebruiken is trouwens lawena. Een recording tool die exact hiervoor bedoeld is.

http://code.google.com/p/lawenarecordingtool/

[ Voor 16% gewijzigd door CapTVK op 13-06-2011 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

CapTVK schreef op maandag 13 juni 2011 @ 16:31:
Dat is zeker geen probleem, in principe is alles in te stellen. Demo files werken echter (nog?) niet in de replay editor dus alles moet je doen via DEMOUI. Een handige TF2 util die je hier voor kan gebruiken is trouwens lawena. Een recording tool die exact hiervoor bedoeld is.

http://code.google.com/p/lawenarecordingtool/
Ik bedoel dat ik al demo's heb opgenomen met de Replay-functie, die ik nu wil exporteren met een hoge framerate hè?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moet je de replay functie niet gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Oh, dus de demo's die ik nu al heb opgenomen (Met Replay) kan ik dus niet exporteren met dat Lawena?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Volgens mij zijn de Replay's ook gewoon *.dem files, die je dus ook in externe applciaties die *.dem files ondersteunen zou moeten kunnen gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Oké. Ik heb dat Lawena recording tool geprobeerd, maar dit is niet een tool waar je .dem files in kunt openen. Het is een tool om het opnemen van demo's in TF2 gemakkelijker te maken.

Ik ben er ook achter gekomen wat demoui is en dat je hem in de Replay-editor kunt openen door op shift+F2 te drukken. Dat werkt. Ik heb geprobeerd om replay's nu via de demoui te exporteren, met iets van 120 FPS uiteraard. Maar daar loop ik tegen iets aan: Als ik de commands probeer in te tikken gaat de replay verder omdat ik een spatie intyp. Ook kan ik daarna blijkbaar de venstertjes van de demoui niet meer aanklikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je moet gewoon een Tick opgeven vanaf wanneer je wilt beginnen. Dat schrijf je even op en dan neem je dat stuk helemaal op met startmovie. ik gebruik zelf wel altijd fraps voor me movies, gewoon alles high 60FPS voor simpele movies is dat zeker voldoenden.

Valve heeft al aangegeven dat de Huidige DEMOfiles die je al hebt gemaakt, straks ook via de replay functie te besturen is. Dit staat volgens mijn in de FAQ's lijst bij de replay update page.

Daarnaast heeft iedereen vandaag last van de Steam Server. ik heb eerst een half uur geen connectie met de servers en nu zijn er maar 10 online normaal zit dat rond de 40 - 50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Je leest verkeerd: Ik heb geen demo files gemaakt ;) Het is juist andersom. Ik heb files opgenomen met het nieuwe Replay. Het enige probleem is dat die niet kan renderen/exporteren in 60 of 120 FPS ofzo. Daarom probeer ik de Replay-files te renderen met demoui, wat nog niet echt werkt.

[ Voor 4% gewijzigd door Compizfox op 13-06-2011 20:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kijk maar eens even in je replay folder bij TF2 ;)
Valve maakt een demofile aan die gebruik maken van de nieuwe technologie (de replay functie)
Deze demofiles kan je dus bewerken met de replay functie.
De overige demofiles kunnen dit NOG niet. maar dit gaat in de toekomst veranderd worden.
Je moet even de .DEM files verplaatsen naar de root map van TF en dan kan je ze gewoon starten met playdemo en Startmovie command in de console.
Ik heb het zelf nog niet getest trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Pykow schreef op maandag 13 juni 2011 @ 22:00:
Kijk maar eens even in je replay folder bij TF2 ;)
Valve maakt een demofile aan die gebruik maken van de nieuwe technologie (de replay functie)
Deze demofiles kan je dus bewerken met de replay functie.
De overige demofiles kunnen dit NOG niet. maar dit gaat in de toekomst veranderd worden.
Je moet even de .DEM files verplaatsen naar de root map van TF en dan kan je ze gewoon starten met playdemo en Startmovie command in de console.
Ik heb het zelf nog niet getest trouwens.
Jup, dat weet ik. Of ja, dat van dat Startmovie snap ik nog niet precies. Ik heb al geprobeerd om ze af te spelen (en te encoden) met demoui, maar toen kon ik de camera zeg maar niet bewegen. Ik zag wel beeld, maar deze was gericht op een control point. Ik zag het dus niet first person, maar in free view en ik kon de camera niet bewegen. Dit probleem lijken meerdere mensen te hebben als ik er naar zoek. .dem files afkomstig van Replay en de 'gewone' .dem files lijken dus toch nog niet helemaal compatible met elkaar.

Jij gaf trouwens aan:
Valve heeft al aangegeven dat de Huidige DEMOfiles die je al hebt gemaakt, straks ook via de replay functie te besturen is. Dit staat volgens mijn in de FAQ's lijst bij de replay update page.
Vandaar dat ik dacht dat je me niet goed begreep. De demofiles die ik heb gemaakt, heb ik gewoon met de Replay-functie gemaakt. En ik kan die dus ook prima openen met de replay-editor, dat is het probleem niet. Wat ik wil, is een oplossing of workaround om ze in een hogere FPS te exporteren of renderen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Descriptor
Gefeliciteerd!

En, omdat jij net weg ging nadat ik je had geholpen wou ik zo snel mogelijk die hat ook hebben. Vraag 4 was net als vraag 1 dezelfde die jij ook had, dus die kon ik al snel oplossen. Alleen de laatste vraag heb ik gegokt maar....

IK HEB EM OOK *O*

#1694 is van mij

Hier staat de volledige lijst.

Edit: En ik join net een server, gelijk eerste drop een proffesional's panama voor de sniper :) . Deze had ik al vintage dus kan ik mooi gebruiken na de medic update voor het craften van een nieuw hoedje samen met een football helmet.

[ Voor 17% gewijzigd door Descriptor op 13-06-2011 23:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Compizfox schreef op maandag 13 juni 2011 @ 22:26:
[...]
Jup, dat weet ik. Of ja, dat van dat Startmovie snap ik nog niet precies. Ik heb al geprobeerd om ze af te spelen (en te encoden) met demoui, maar toen kon ik de camera zeg maar niet bewegen. Ik zag wel beeld, maar deze was gericht op een control point. Ik zag het dus niet first person, maar in free view en ik kon de camera niet bewegen. Dit probleem lijken meerdere mensen te hebben als ik er naar zoek. .dem files afkomstig van Replay en de 'gewone' .dem files lijken dus toch nog niet helemaal compatible met elkaar.

Jij gaf trouwens aan:

[...]
Vandaar dat ik dacht dat je me niet goed begreep. De demofiles die ik heb gemaakt, heb ik gewoon met de Replay-functie gemaakt. En ik kan die dus ook prima openen met de replay-editor, dat is het probleem niet. Wat ik wil, is een oplossing of workaround om ze in een hogere FPS te exporteren of renderen :P
Ne dat laatste kan je terug vinden op hun website. daar staat dus dat oude demofiles straks ook in de replay functie gebruikt kunnen worden, met andere worden dan ga ik er ook vanuit dat het straks ook anders om kan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Aha, op die manier. Zou idd goed kunnen, maar het hoeft natuurlijk niet perse.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Is er al bekend wat die vogels moeten voorstellen ?! Deze heb ik alvast neergeknald :P

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!
nero355 schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 15:27:
Is er al bekend wat die vogels moeten voorstellen ?! Deze heb ik alvast neergeknald :P
Deze vogels zijn een aankondiging voor de Medic update die eraan gaat komen. Vorige week zou deze update al beschikbaar moeten zijn. Maar onverwacht heeft valve dit uitgesteld.

in Meet The director en Double drop week plaatje, staan de 2 nieuwe wapens al afgebeeld.
Ook zijn er hidden pages gevonden, waar je de medic ziet rennen en deze vogels om hem heen vliegen. (dit kan een stukje zijn van de nieuwe movie: Meet the medic)

De vogel is ook te zien op een achievement afbeelding:
http://wiki.teamfortress....medic_assist_capturer.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pykow schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 16:06:
[...]Ook zijn er hidden pages gevonden, waar je de medic ziet rennen en deze vogels om hem heen vliegen. (dit kan een stukje zijn van de nieuwe movie: Meet the medic)
Bron?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pykow schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 16:06:
[...]

...
Deze vogels zijn een aankondiging voor de Medic update die eraan gaat komen. Vorige week zou deze update al beschikbaar moeten zijn. Maar onverwacht heeft valve dit uitgesteld.
...
Deze quote mag ook op Cipher z'n lijstje!

Maar we zullen zien, zou best een kunnen dat meet the medic over een maand wordt uitgesmeerd.

En qua Valve time zou het best ook nog even kunnen duren voordat we gewone dem.files in de editor kunnen openen. Zou wel handig zijn want dan kan je ook op servers zonder replay je eigen opnames maken. Kon altijd al natuurlijk maar het zou leuk zijn als we ook met de replay editor eraan kunnen sleutelen. Met demoui kan het in principe allemaal ook maar dan ben je even bezig.

In the meantime...Alfred Hitchcock meets the Medic

YouTube: ‪Alfred Hitchcock's Meet the Medic‬‏

[ Voor 9% gewijzigd door CapTVK op 14-06-2011 19:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heeft het al nut om die vogels af te knallen? En respawnen ze, of moet je er na een map-change als een gek op af?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Ik heb anders nog geen vogel gezien? Zitten ze in alle maps dan of alleen in bepaalde? Ik ben ze iig nog niet tegengekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonni
Meet the Medic is gecancelled! Dit weet ik zeker ik omdat ik uit betrouwbare bron (pykow) heb vernomen dat de movie al lang en breed zou moeten zijn gereleased. Dit is keer op keer niet gebeurd en drie maal is scheepsrecht, ze zijn ermee gestopt.

Afbeeldingslocatie: http://www.gamesprays.com/images/icons/mentlegen-trollface-has-arrived-2467_preview.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Maar wat doen die vogels dan in TF2? (Tenminste, ik hoor van alle kanten dat er vogels zijn :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lees me vorige post compizfox.
Die vogels zijn een aankondiging voor de nieuwe medic update. dat is toch gewoon duidelijk.

De vogels zitten in iedere officiele map en je kan ze kapot schieten. Na iedere ronden worden ze weer terug gespawned.

En gasten doe nou niet als of ik poep praat, want als je de laatste tijd beetje de forums had gevolgd dan wist je dat Meet the medic vor 90% af was toen de steamcommunity langs het hoofdkantoor van valve was gegaan. Dat interview was een week nadat de replay functie in de Beta versie zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonni
We geloven je best, Pykow, maar we kennen ook allemaal Valve Time en de streken die ze daar uithalen. Het is vermakend om te lezen dat jij ons telkens zo up-to-date houdt wat betreft dit soort weetjes. Ik geeft toe, soms zit ik even op de Steam forums, maar dat is zo'n grote wirwar van topics. Soms treedt dan de trollface in werking, gewoon spontaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pykow schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 08:52:
Lees me vorige post compizfox.
Die vogels zijn een aankondiging voor de nieuwe medic update. dat is toch gewoon duidelijk.

De vogels zitten in iedere officiele map en je kan ze kapot schieten. Na iedere ronden worden ze weer terug gespawned.

En gasten doe nou niet als of ik poep praat, want als je de laatste tijd beetje de forums had gevolgd dan wist je dat Meet the medic vor 90% af was toen de steamcommunity langs het hoofdkantoor van valve was gegaan. Dat interview was een week nadat de replay functie in de Beta versie zat.
HL2:E3 was oook ooit aangekondigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Inderdaad. Probleem is dat Meet the Medic ook al verwacht werd tijdens de Saxxy Awards en de KritzKast 'Big thing'. Voor hetzelfde geld zijn de vogels een promo voor een nieuwe Duckhunt 3D die binnenkort op Steam komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaCio
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 24-08 03:27
Of die vogels zijn gewoon vogels, en valve lacht zich stuk om de rare theorien waarmee mensen aankomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Ik heb me net aangemeld om die prijsvraag te doen (wil ook graag een hoofddeksel), maar verwacht dat ik nu een keer in moet loggen op de speel server. Want ik mag nog steeds niet mee doen met die prijsvraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaCio
Voor die kritzkast prijsvraag/giveaway moest je een week gelden lid zijn van de kritzkast steamgroup.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Lol, ok. Dan is het gewoon jammer. Desalniettemin vermaak ik me ontzettend goed met TF2.
Dat ik er niet jaren geleden aan begonnen ben snap ik nog steeds niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-02 21:21

Pheace

The Eviler of Evil

Yonni schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 11:03:
Het is vermakend om te lezen dat jij ons telkens zo up-to-date houdt wat betreft dit soort weetjes.
Geef toe. Hij blijft elke maand volhouden dat de Meet the Medic video echt zo uitkomt. Uiteindelijk heeft hij een keer gelijk :)

Edit: Vandaag Spiral Knights spelen voor een nieuwe hoed waarschijnlijk.

[ Voor 10% gewijzigd door Pheace op 15-06-2011 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pykow schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 08:52:
En gasten doe nou niet als of ik poep praat,
Hier op mijn werk zouden ze zeggen
Ik geloof wel wat je zegt... maar het klopt niet
De vogels zitten er overigens in sinds in het update news "Added promotional items" stond. Zou dus inderdaad best om een andere game kunnen gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaCio
Pheace schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 15:22:
[...]

Geef toe. Hij blijft elke maand volhouden dat de Meet the Medic video echt zo uitkomt. Uiteindelijk heeft hij een keer gelijk :)
Iemand op de steamforums heeft een veel betere theorie! :P
Doves will be hidden in the free-to-play games introduced on Steam, and a counter for money spent on microtransactions will be put up. When 10 million dollars have been spent on microtransactions in the ftp games by TF2 owners, Meet the Medic will be released.

Also, 100 golden dove hats will randomly drop, with one dropping at every hundred thousand dollars.

[ Voor 3% gewijzigd door RaCio op 15-06-2011 17:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Updates to Team Fortress 2 have been released. The updates will be applied automatically when your Steam client is restarted. The major changes include:

Team Fortress 2
  • Added the Spiral Knights promotional hat
  • Updated The Superfan, The Essential Accessories, and The Hero's Hachimaki so they can be painted
  • Updated The Conjurer's Cowl and The Maul so they can be crafted and traded
Receive a free Spiral Knights-themed Team Fortress 2 hat by unlocking an achievement in Spiral Knights!

To receive the free TF2 hat, players must reach the first Clockwork Terminal from any gate in the Haven Arcade and unlock the 'Mission Accomplished' achievement.
http://store.steampowered.com/app/99900/

[ Voor 27% gewijzigd door frickY op 15-06-2011 19:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb de hat net even gehaald ;) zat met 2 gasten die echt heel ver waren in de game dus alleen maar gelopen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Benieuwd hoeveel mensen vanavond bezig zijn met spiral knights. Die ridderhelm ziet er een stuk beter uit dan de kritzkast helm.

En vandaag lekker bezig geweest met pyro tokens verzamelen en craften die hap. Resultaat: twee keer een maul. Collection complete! 8) nee, de andere is al naar een andere verzamelaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Wat is dat voor een spel, dat Spiral Knights? Is die achiement makkelijk te halen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaCio
Compizfox schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 20:06:
Wat is dat voor een spel, dat Spiral Knights? Is die achiement makkelijk te halen dan?
Is een action mmorpg. De achievement krijg je als volgt: "reach the first Clockwork Terminal from any gate in the Haven Arcade and unlock the 'Mission Accomplished' achievement"

Schijnt onderdeel van de tutorial te zijn en een uurtje te kosten. De game is 450 mb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• punisher007
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 05:36
Ik vind die helm ook behoorlijk lelijk hoor ;)

http://blog.bjornhouben.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

RaCio schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 20:24:
[...]

Is een action mmorpg. De achievement krijg je als volgt: "reach the first Clockwork Terminal from any gate in the Haven Arcade and unlock the 'Mission Accomplished' achievement"

Schijnt onderdeel van de tutorial te zijn en een uurtje te kosten. De game is 450 mb.
Oh, OK. Ga ik wel ff doen, ik vind die hat wel nice :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-02 21:21

Pheace

The Eviler of Evil

punisher007 schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 22:05:
Ik vind die helm ook behoorlijk lelijk hoor ;)
Smaken verschillen. Ik vind hem echt prachtig :D

Spijtig dat ik bijna nooit Soldier speel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asskicker
Team Fortress Heroes 2??

http://fc.xunlei.com/

What the hell! :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Wat ik de laatste tijd regelmatig zie (wanneer ik zelf een server maak om even rond te lopen), is dat hij ramps etc niet registreerd. Even later sta ik dan wel op de juiste plek. Bijvoorbeeld 2Forts.
Val in het water (je hoort het water), maar je loopt door de lucht.
Als je door die buis loopt, loop je dwars door de muur omdat je er boven zweeft. Even later sta je wel weer op de plek waar je hoort.
Springen werkt ook niet echt zichtbaar. Heel vaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Er is een update voor de replay editor

http://wiki.teamfortress.com/wiki/June_15,_2011_Patch
Team Fortress 2
Fixed some server replay publishing bugs.
Added a new ConVar “replay_fileserver_offload_aborttime”
Any replay publishing thread that takes longer than replay_fileserver_offload_aborttime seconds will be killed

Undocumented changes
Replays now have the capability to change the timescale in a replay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GabrielWB
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 05-09 18:16

GabrielWB

Kaas is lekker

Het is nog erger...
Afbeeldingslocatie: http://img96.imageshack.us/img96/6142/13081458600961.jpg

[TODO: insert creative/funny signature here]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ok, ze gebruiken voor maps van de stijl/layout van Battlefield Heroes, de soldier is hier een brandweerman en de engineer valt in voor de heavy! _O-

[ Voor 29% gewijzigd door CapTVK op 16-06-2011 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik vind het jammer dat de Spiral Knights hat voor soldier is. Hij past veel beter bij de demo met zijn targe en eyelander.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Ze bedoelen dus dat je nu takes kunt renderen in slow-motion? Perfect! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Arunia schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 08:51:
Wat ik de laatste tijd regelmatig zie (wanneer ik zelf een server maak om even rond te lopen), is dat hij ramps etc niet registreerd. Even later sta ik dan wel op de juiste plek. Bijvoorbeeld 2Forts.
Val in het water (je hoort het water), maar je loopt door de lucht.
Als je door die buis loopt, loop je dwars door de muur omdat je er boven zweeft. Even later sta je wel weer op de plek waar je hoort.
Springen werkt ook niet echt zichtbaar. Heel vaag.
Ik denk dat dit te maken heeft met je internetverbinding? Ik heb ook dat gestotter en gewarp als ik vergeten ben mijn por... documentaire-downloads uit te zetten.

Ik heb trouwens ook nog een vraag: hoe werken unusual effects precies? Zoals ik het begrijp kun je het geluk (of de pech) hebben om een hat te krijgen met een unusual effect, maar hoe komt dan een hat zoals Max's Severed Head aan zulke effecten? Die dropt niet, en was alleen als promo te verkrijgen voordat al die effectenellende er was... Bestaat er soms een manier om effecten op een hat te plakken, of kun je ook unusual promo-items uit kisten trekken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Ik heb die hat (de Spiral Sallet)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Descriptor
LUH-3417 schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 18:15:
[...]

Ik denk dat dit te maken heeft met je internetverbinding? Ik heb ook dat gestotter en gewarp als ik vergeten ben mijn por... documentaire-downloads uit te zetten.

Ik heb trouwens ook nog een vraag: hoe werken unusual effects precies? Zoals ik het begrijp kun je het geluk (of de pech) hebben om een hat te krijgen met een unusual effect, maar hoe komt dan een hat zoals Max's Severed Head aan zulke effecten? Die dropt niet, en was alleen als promo te verkrijgen voordat al die effectenellende er was... Bestaat er soms een manier om effecten op een hat te plakken, of kun je ook unusual promo-items uit kisten trekken?
Unusual hat's zijn alleen uit crates te halen. Ze zijn dus niet dropable of craftable. Unusual hats hebben verschillende particle effects die je hier kunt vinden. Daarnaast zijn het altijd bestaande of nieuwe hats. Nooit op Pre-order/ game gift hats zoals bills hat,lumbricus lid, max hat etc...

Particle effects kun je ook niet kopen, het is dus gewoon random wat voor effect je bij je unusual krijgt. In trade servers zijn er altijd mensen die voor een bepaalde hat met een specifieke particle veel meer betalen dan een ander effect. Zo is een Unusual Fireflies Killers Kabuto niet zo heel veel waard, maar als het burning flames is wordt hij zo verkocht op internet voor $ 750,--.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Duidelijk. Ik dacht ooit een Max Head gezien te hebben met een effect, maar dat is kennelijk een vergissing. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
LUH-3417 schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 07:50:
Duidelijk. Ik dacht ooit een Max Head gezien te hebben met een effect, maar dat is kennelijk een vergissing. :)
De enige unusual promo hat die ik zie op tf2G.
http://tf2g.com/uhatinfo.php?id=1825

Maar dat kan ik me nog voorstellen, omdat deze hat ook random te craften is kan die ook met puur gelijk uit een kistje komen met een effect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Er zijn server plugins waarmee je unusuals effecten kan krijgen. Zou kunnen dat je toevallig een player zag met een Max's Head. In deze database zitten er ieder geval geen:

http://uhatsearch.appspot.com/search/

Wat nog interessanter is, deze DB heeft zo'n 16000 unusual hats. Dat betekent dat er binnen een jaar tijd al zeker meer dan een miljoen crates geopend zijn. Dat zijn een hoop keys!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaCio
CapTVK schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 13:11:
Wat nog interessanter is, deze DB heeft zo'n 16000 unusual hats. Dat betekent dat er binnen een jaar tijd al zeker meer dan een miljoen crates geopend zijn. Dat zijn een hoop keys!
En een hoop geld voor valve dus :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08:23
Godver de christus, ik zit net voor het eerst in maanden weer eens tf2 te spelen, ik heb er lol in. Lekker spelen beetje pilsen, moet ik pissen als een reiger en het huidge level was toch kut, dus ik quit even de sessie. Haalt die moederneuker een update binnen terwijl ik even sta te chillen, wil ik weer spelen: "server running older version bla". Damn, echt regel dat even in die godverdomde 18 weken dat ik al niet gespeeld heb ofzo...

Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Descriptor
MrAngry schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 22:45:
Godver de christus, ik zit net voor het eerst in maanden weer eens tf2 te spelen, ik heb er lol in. Lekker spelen beetje pilsen, moet ik pissen als een reiger en het huidge level was toch kut, dus ik quit even de sessie. Haalt die moederneuker een update binnen terwijl ik even sta te chillen, wil ik weer spelen: "server running older version bla". Damn, echt regel dat even in die godverdomde 18 weken dat ik al niet gespeeld heb ofzo...
Je nickname zegt bij dit verhaal genoeg :Y)

Maar er komen nu dagelijks fixes en updates uit voor allerlei zaken als fixes voor de replay update, nieuwe cvars, normale updates etc.. zo was de laatste update van 15 juni dus nog maar 2 dagen geleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kreeg zojuist ook een update voor TF2 Beta binnen, maar kan nog nergens vinden wat er is veranderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Op aanraden van een andere tweaker: ik heb tijdens de double drop-rate week een 'The Team's Captain' gevonden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 08:13
Beste hat ooit.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pff wat is dat Spiral Knight verslavend :( Even geinstalleerd om die hat te scoren.. Heb de hat al lang, maar wil blijven spelen. Geen TF2 meer aangeraakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wow, bizar. Wat vind je er zo leuk aan? Voor mij was het niet meer dan een slechte, manga-achtige Zelda: Link to the Past-ripoff met schreeuwende Turken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Drang om steeds een iets beter zwaard/armor/gun/helmet te scoren;
- Nog snel 1 leveltje voor dat laatste beetje geld
- Nieuw item craften of kopen
- Paar velden spelen om te kijken of het ook verschil maakt
- Concluderen dat het niet veel uitmaakt, maar nog maar heel even spelen voor een iets beter item
- etc.

WoW-syndroom vrees ik
Pagina: 1 ... 24 ... 37 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
De gegevens van de tweakers server kun je hier vinden. Vragen hierover kunnen dus achterwege gelaten worden!

Het verhandelen van items is hier niet toegestaan.