Pykow schreef op zondag 12 juni 2011 @ 17:32:
[...]
Uhm je hebt zeker wel last van performance verlies

elke keer wanneer je slowmotion ga, heb je veel FPS drops. Als je dat vloeiend wilt laten houden, dan moet je met minimaal 120 FPS opnemen. als je dan de snelheid 50% vertraad heb je nog steeds 60FPS en dat is netjes.
wel leuk gedaan, goede kleuren.
Ik bedoelde performance-drops tijdens het gamen

Die heb je met Replay gelukkig niet, omdat alles server side wordt opgenomen. Als je het opneemt met Fraps of Xfire bijvoorbeeld merk je dat in tegenstelling tot TF2 Replay zeker wel aan je FPS tijdens het gamen.
Ik heb inderdaad in de slow-mo stukjes in het filmpjes wel echt een lagere FPS. Dat komt omdat Replay maximaal kan exporteren in 30 fps. Een beetje een gemiste kans dus.
In mijn nabewerking heb ik die stukjes (die origineel 30 fps zijn) idd 50% vertraagd. En dan houdt je inderdaad nog maar 15 fps over uiteindelijk.
De effecten heb ik gedaan door het contrast en de saturation iets te verhogen, wat glow effect toe te voegen en uiteindelijk een gradient filter (Lichtblauw bovenaan, lichtgeel onderaan) eroverheen te leggen. Ik ben zelf best tevreden met het effect

Je kan leuke dingen maken met de Replay functie.
Maar Youtube is bezig geweest met Trollen !!.
YouTube: TF2 2fort
Kijk vooral naar de URL en de laatste 3 letters
Mijn eerste echte montage heb ik in 2009 gemaakt in een 2fort server

YouTube: Pykow LOB UK Short montage
Leuk! Ik speelde in het begin ook veel 2Fort. Geen idee waarom eigenlijk, het was de eerste map die ik voor m'n neus kreeg toen ik het de eerste keer opstartte en ik bleef het toen eigenlijk veel spelen. Maar later vond ik de map een beetje te saai en eenzijdig.
Nu speel ik vooral Attack/Defend en Payload.
[
Voor 31% gewijzigd door
Compizfox op 12-06-2011 18:31
]