Iemand al naar nominees zitten kijken? Valt mij een beetje tegen.
Most inventive kil
Bijna alles in scene gezet, ook bij de pyro reflect kills. Er waren maar twee filmpjes die volgens mij ingame footage hebben gebruikt en daar geef ik toch echt de voorkeur aan en waardeer ik veel hoger. Maar goed, "Spy in the sky" it is, "engineers revenge op nr.2". Ik waarschuw alvast, er zijn in de andere categorieën ook talloze filmpjes met 2fort. Waarom is er toch zo'n enorme fixatie op die map.
Best Mid-Air murder
Gelukkig wat meer ingame footage, maar nog steeds een hoop gestaged ( en 2fort natuurlijk). Wat moet ik kiezen? "xD"of "Why hello there", om de laatste moest ik toch lachen

. "Spy in the sky" zat hier ook in.
Biggest Massacre
Ingame footage, yes! Maar een hoop met bots en deadringer spies zo te zien. Je laten spawncampen door een sentry?

. Mijn keus "Joo" (een mooie crit rocket kan altijd) en "Pyro melee massacre" laat zien hoe je melee doet met de attendant.
Funniest Replay
Helaas weer weinig ingame footage, "meet the ballerina spy" dan maar, al is dat niet echt een ingame replay. Een paar filmpjes uit een andere categorie waren hier beter op z'n plaats.
Best team costume
Ik geef de voorkeur aan originele creaties, dus "cremators conscience" it is.
Best set design
Hierbij eens te meer, originele creaties krijgen voorrang. "What is beauty" en de "el muchacho"
Best coordinated combat
Gelukkig Ingame footage maar het meeste hier is meer een voorbeeld van ordinair teamwork. Iets wat op de meeste TF2 servers helaas geen gegeven meer is.

"Fist of Shield" is leuk gedaan met de heavy als meatshield voor de SG, "steb steb steb" is wel aardig.
Rest volgt nog
Most Pwnage
Wel leuke kills maar voor mij was "TF2 beta replay - teamwork" , een K.O. deadringer spy die door een scout het veld wordt uitgemept, het beste. Je hoeft helemaal geen massa kills te maken om te ownen, als je het stijl doet win je ook in mijn boekje.
Best Original soundtrack
Mooie originele entries al heb ik een paar al ergens eerder gehoord. "Pyrocar" pakt de vote, W+M1'ing FTW!
Best 30 second trailer
Hoe strakker je regels stelt hoe beter de creativiteit, kwaliteit en inzet wordt om er iets van te maken. Dat is duidelijk te zien bij de 30 seconds trailers. El muchacho, en de 30 seconds demo man zijn briljant maar mijn vote gaat naar de TF2 trailer. Waarom? Omdat deze in 30 seconds simpelweg uitlegt waarom je dit spel bijna 4 jaar na dato nog steeds kan kopen.
Best revenge
Een hoop meh...maar de "scout comeback" is mooi gedaan...staged.... of niet!?
Best getaway
Hoop scout escapes, maar "how to get the intel" is wel een schoolvoorbeeld van teamwork, dus...
Most Heroic
"Defend the cart!!!!", eens te meer het TEAM fortress 2 aspect. Die engineer verdedigde tenminste de cart en nog mooi ook.
Most cinematic
Gewoon een hoop goede hier, ga niet vertellen waar ik hier op gevote heb.
Saxton's Six
YouTube: Saxton's Six
Saxy award Entry (die engineer moest wel een eind rennen)
YouTube: Saxxy Award Entry
De disgruntled spy
YouTube: Meet the Disgruntled Spy [Saxxy Awards]
Badwater D (vraag is wel of hij mee mag doen)
YouTube: Badwater D - Saxxy 2011
Cartographer's lament (de maps mogen af en toe ook aan bod komen)
YouTube: Cartographer's Lament
Most extreme stunt
Niet allemaal op z'n plaats hier, maar "an average life on badwater" dekt wel de lading.
Most epic fail
Weer een hoop gestaged. Maar ik ga weer voor "scout comeback"
YouTube: Scout Comeback
Most dramatic
Saxton's Six
[
Voor 41% gewijzigd door
CapTVK op 03-06-2011 21:26
]