Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Descriptor
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 23-02-2024
Pykow schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 09:22:
Google Chrome FTW :D
De pagina is alleen heel erg lang je ziet de 2 movies naast elkaar staan en daaronder helemaal niks tot aan de footer.
Het werkt nu wel onder firefox. TF2 gestart, en nu werkt het wel. Alleen zit er echt zo'n mega hoeveelheid aan bagger tussen dat ik maar gestopt bent met voten.
Verwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 17:36:
[...]

Is een leuk nieuw ding van steam: als je ergens inlogt, waar je voorheen nog niet bent ingelogd (sinds die update) dan moet je eerst verifieren met een code die je word toegemaild.
Ik was al op de hoogte van deze nieuwe service. Het inloggen op de webbased versie van steam werkte wel, echter de verificatie dat ik kon daarna kon gaan voten werkte niet.

Winners never cheat, Cheaters never win

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Daimao doet goede zaken (zitten een hoop van zijn hoedjes in tf2, meestal ook goede) :) d:)b

http://dl.dropbox.com/u/2372797/WOOP.png

TF2 GoT http://www.teamfortress.eu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Descriptor
CapTVK schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 19:30:
Daimao doet goede zaken (zitten een hoop van zijn hoedjes in tf2, meestal ook goede) :) d:)b

http://dl.dropbox.com/u/2372797/WOOP.png
welke dan? ik zie hier alleen die nieuwe mr.bison hat, en dat hij de vita saw ook gemaakt heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kan zijn dat ik met mr. Royzo in de war ben maar ik weet dat daimao ook aardig wat werk heeft gedaan voor TF2. Hij was geloof ik ook betrokken bij het verbeteren van de LOD's voor de wapens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zat pas op een Saigns server (alle andere zijn vaak of helemaal leeg, of helemaal vol, of alleen payload) en het ging erg lekker. Totdat ik me opeens bedacht dat al die lui erg bot-achtig waren, ook al hadden ze geen 'BOT' op de plaats van de ping staan en hadden ze in de status in de console ook andere steam id's... Toen ik ze ging speccen, bewogen en keken ze ook als bots... weet iemand toevallig of dat kan? Bots met een echte ping en verschillende Steam ID's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanarie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Nu online

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

LUH-3417 schreef op maandag 30 mei 2011 @ 21:48:
Ik zat pas op een Saigns server (alle andere zijn vaak of helemaal leeg, of helemaal vol, of alleen payload) en het ging erg lekker. Totdat ik me opeens bedacht dat al die lui erg bot-achtig waren, ook al hadden ze geen 'BOT' op de plaats van de ping staan en hadden ze in de status in de console ook andere steam id's... Toen ik ze ging speccen, bewogen en keken ze ook als bots... weet iemand toevallig of dat kan? Bots met een echte ping en verschillende Steam ID's?
Ik ignore de tag 'saigns' in m'n server search :)

We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gewoon in de chat vragen dat de eerste die reageert een gratis hat krijgt. Maar dat je met status niet meer de bots kan vinden is wel vreemd. Weet je zeker dat je bots met steamids zag langslopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Descriptor
Net in een 2 server 2 vintage killing floor items getrade voor 2 craftable hats. Die dingen zijn toch geen reet waard en heb ik toch 5 complete sets. Vervolgens hats in het craft scherm gezet en:

Teddy roosbelt gecraft _/-\o_

Heel de server werd gek :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Cute :> :+

Ik zit zelf te overwegen om nooit meer Pyro te spelen : Ik heb een "playtime" van 40:00:04 :*)
Dat is toch best 1337 leek me zo 8) En die 1 Miljoen punten aan damage haal ik toch pas met Sint Juttemis gok ik dus echt veel lol is het ook niet meer :P

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Niet zo spannend als Descriptor z'n craft maar ik heb wel een gokje gewaagd om een 3 rune sword voor de scout te craften met tokens. Tweede poging gelijk raak, en daarmee is m'n wapenverzameling weer helemaal compleet. :)

Hier kan je checken hoever je bent met verzamelen

http://tf2ls.com/

[ Voor 14% gewijzigd door CapTVK op 01-06-2011 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16:30
Tijden lang op een specifieke server gespeelt. Deze stond ook in mijn favorieten lijst, maar nu is mijn favorieten lijst ineens leger. Stonden 2 servers op. Diegene van hier en eentje van mezelf. Balen, want het was altijd gezellig bij die andere. Geen idee hoe dit kan, maar goed. Hoop dat ik die nog een keer zal vinden. Eens kijken of ik iemand kan herinneren van die server en daar ergens vandaan op zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Check je History Tab anders :?

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Toevallig ook naar gekeken, maar de server met de map 2forts daar had hele vreemde dingen (volgens mij was dat een duitse server, ze hebben er met die naam nogal wat).
Er stond een siper in het midden huisje boven op de rand van het raam aan de binnenkant schoot er doorheen en was onzichtbaar.
Het was echt een sniper en geen half inzichtbare spy van mijn kant.
Daarnaast met een lijn er omheen één van onze team die daardoor door de muur zichtbaar was.
Geen idee, maar wellicht dat ik nog te weinig verstand heb. Het ging wel om een VAC server waar ik keek.

Zal nog eens kijken in mijn history. Hoop die server zeker terug te vinden. Vooral omdat ik een gezelligheids speler ben. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Ik denk dat het een bug is/was... geen idee of het gefixt is ondertussen, maar ik heb ook weleens dat ik een 2Fort server join en niks zie gebeuren, niet kan joinen, maar wel chat en death messages zie :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bekende problemen.

@ Arunia : Jij hebt het over een onzichtbare sniper en over een duitste server en een naam die ze wel vaak gebruiken. Dit gaat om de servers Seign.de . Een duitste server die je vaak tegenkomt met Premium accounts.
VAC staat aan omdat het een Plugin is die extra power geven aan de spelers. Ze betalen dan 3 euro per week ofzo en dan hebben ze speciale krachten die ze kunnen gebruiken.

@ nero355 : Dit heeft er mee te maken dat jij heel toevallig. gelijk met een andere speler een team joined. Als jij en ik op de zelfde moment voor Team blauw kiest, dan is het soms mogelijk dat je niet meer in het team komt en ook niet meer terug in het menu komt. je moet dan even opnieuw connecten naar die server.

40:00:04 ? bedoel je te zeggen 40 uur Pyro ? dan snap ik dat je nog geen 1 miljoen burndamage hebt gehaald. met bots duurt het zelfs

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Pykow schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 13:42:
@ nero355 : Dit heeft er mee te maken dat jij heel toevallig. gelijk met een andere speler een team joined. Als jij en ik op de zelfde moment voor Team blauw kiest, dan is het soms mogelijk dat je niet meer in het team komt en ook niet meer terug in het menu komt. je moet dan even opnieuw connecten naar die server.
Dat is een andere bug inderdaad. In dit geval kan ik geen eens een team kiezen en reconnect helpt ook niet :|
40:00:04 ? bedoel je te zeggen 40 uur Pyro ? dan snap ik dat je nog geen 1 miljoen burndamage hebt gehaald. met bots duurt het zelfs korter?
Geen idee waarom dat zo is... misschien heel veel uren gespeeld VOORDAT die achievement er was :?
Ik heb TF2 min of meer sinds het begin zeg maar. Gekocht in één grote Valve Pack :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
nero355 schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 14:20:
[...]

Dat is een andere bug inderdaad. In dit geval kan ik geen eens een team kiezen en reconnect helpt ook niet :|

[...]

Geen idee waarom dat zo is... misschien heel veel uren gespeeld VOORDAT die achievement er was :?
Ik heb TF2 min of meer sinds het begin zeg maar. Gekocht in één grote Valve Pack :)
ik heb de game vanaf december 2007 en heb ook niet alle achievements ;)
Speel namelijk bijna nooit Engineer
als heavy moet je 1000 assist hebben, terwijl ik regelmatig alleen maar kills heb en weinig assist.
Taunten terwijl je uber hebt, dat doe je gewoon niet.

Als scout mensen bonken ofzo doe ik nooit ;) dat wapen is nutteloos .
de replay achievements ga ik nooit van me leven halen. Die blijft maar op 85 staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Pykow schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 13:42:
@ Arunia : Jij hebt het over een onzichtbare sniper en over een duitste server en een naam die ze wel vaak gebruiken. Dit gaat om de servers Seign.de . Een duitste server die je vaak tegenkomt met Premium accounts.
VAC staat aan omdat het een Plugin is die extra power geven aan de spelers. Ze betalen dan 3 euro per week ofzo en dan hebben ze speciale krachten die ze kunnen gebruiken.
Ok, thanks. Dat verklaard wel. Vraag me af of het dan ook die server was waar ik al die tijden op heb gespeeld.

Iets anders waar ik tegenaan loop is het volgende.
Team Fortress 2 loopt niet heel erg denderend op mijn pc, zelfs met de resolutie wat lager (onder de 1680x1050) en alles op laag (AA gebruik ik eigenlijk nooit) wil het niet soepeltjes lopen wanneer er meer mensen op het beeld komen.

Iemand die dit herkend? Op internet kom ik meer mensen tegen met ATI spul waarbij dit gebeurd.
Heb (denk ik) niet zo heel langzaam spul.
AMD X2 64 6000+, 4GB RAM en een HD5770. Daarnaast nog een SSD, maar daar draaid steam niet vanaf (en dus ook de spellen niet).

Het probleem komt ook voor bij L4D2 (wat dus ook meerdere mensen schijnen te hebben), dus het heeft te maken met de Source engine blijkbaar, maar HL2 met Cinematic mod heeft dit probleem dan weer niet.
Ik heb wel V-sync aan, maar anders gaat mijn scherm tearen (heb een IPS scherm van Dell vanwege photo's bewerken etc.) V-sync uit geeft iets verbetering, maar niet denderend.

Processor zie ik eigenlijk nooit op max staan. Geen van beide cores.
Geheugen schiet eigenlijk ook niet tot nauwelijks omhoog en al helemaal niet naar 100%.
Drivers etc al een geprobeerd, maar ook dit geeft niet veel verandering.
Ik kan me herinneren dat op mijn X1950pro agp TF2 wel iets beter liep.

Het enige wat ik me nog kan bedenken is dat mijn bord een Asrock met zowel AGP als PCIe is. Wellicht dat daar de grafische kaart niet vol op krachten komt, maar dat is eigenlijk nergens mee te zien.

Waar het eigenlijk op neer komt, heeft iemand een HD5770 en welke driver gebruiken jullie daarvoor? Op dit moment heb ik de allerlaatste erop staan.

Moet eigenlijk in een eigen topic. Maar het zal vast wel aan "verouderde" hardware liggen. Een daarvan weliswaar.

[ Voor 13% gewijzigd door Arunia op 01-06-2011 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Descriptor
CapTVK schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 12:06:
Niet zo spannend als Descriptor z'n craft maar ik heb wel een gokje gewaagd om een 3 rune sword voor de scout te craften met tokens. Tweede poging gelijk raak, en daarmee is m'n wapenverzameling weer helemaal compleet. :)

Hier kan je checken hoever je bent met verzamelen

http://tf2ls.com/
Als je op de site van tf2items.com kijkt kan je vervolgens bij het tabblad checklist ook direct zien welke items je hebt/ hoeveel / en welke je mist. Deze feature is nog maar pas op de site.

En zojuist de local cinemy achievement (1000 views op youtube voor je TF2 replay filmpje) + Frontline Field Recorder gekregen in TF2. Op naar de volgende 99.000 youtube views ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dylan93
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12-09 12:13
Arunia schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 15:44:
[...]

Ok, thanks. Dat verklaard wel. Vraag me af of het dan ook die server was waar ik al die tijden op heb gespeeld.

Iets anders waar ik tegenaan loop is het volgende.
Team Fortress 2 loopt niet heel erg denderend op mijn pc, zelfs met de resolutie wat lager (onder de 1680x1050) en alles op laag (AA gebruik ik eigenlijk nooit) wil het niet soepeltjes lopen wanneer er meer mensen op het beeld komen.

Iemand die dit herkend? Op internet kom ik meer mensen tegen met ATI spul waarbij dit gebeurd.
Heb (denk ik) niet zo heel langzaam spul.
AMD X2 64 6000+, 4GB RAM en een HD5770. Daarnaast nog een SSD, maar daar draaid steam niet vanaf (en dus ook de spellen niet).

Het probleem komt ook voor bij L4D2 (wat dus ook meerdere mensen schijnen te hebben), dus het heeft te maken met de Source engine blijkbaar, maar HL2 met Cinematic mod heeft dit probleem dan weer niet.
Ik heb wel V-sync aan, maar anders gaat mijn scherm tearen (heb een IPS scherm van Dell vanwege photo's bewerken etc.) V-sync uit geeft iets verbetering, maar niet denderend.

Processor zie ik eigenlijk nooit op max staan. Geen van beide cores.
Geheugen schiet eigenlijk ook niet tot nauwelijks omhoog en al helemaal niet naar 100%.
Drivers etc al een geprobeerd, maar ook dit geeft niet veel verandering.
Ik kan me herinneren dat op mijn X1950pro agp TF2 wel iets beter liep.

Het enige wat ik me nog kan bedenken is dat mijn bord een Asrock met zowel AGP als PCIe is. Wellicht dat daar de grafische kaart niet vol op krachten komt, maar dat is eigenlijk nergens mee te zien.

Waar het eigenlijk op neer komt, heeft iemand een HD5770 en welke driver gebruiken jullie daarvoor? Op dit moment heb ik de allerlaatste erop staan.

Moet eigenlijk in een eigen topic. Maar het zal vast wel aan "verouderde" hardware liggen. Een daarvan weliswaar.
Ik draai hier een Phenom II x4 810 @ 2,6 Ghz en met een 6850 HD en heb nergens last van, draai alles volluit (echt volluit) op Full HD, draaide hiervoor ook alles volluit met een 4770HD op 720p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Pykow schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 14:39:
ik heb de game vanaf december 2007 en heb ook niet alle achievements ;)
Speel namelijk bijna nooit Engineer
als heavy moet je 1000 assist hebben, terwijl ik regelmatig alleen maar kills heb en weinig assist.
Taunten terwijl je uber hebt, dat doe je gewoon niet.
Ook al ging het daar niet echt over... ik ben wel een beetje een statswhore ja :+
Bij de Heavy moet ik er nog maar 1 !! En bij de Soldier ook :D
Als scout mensen bonken ofzo doe ik nooit ;) dat wapen is nutteloos .
Piesboogjes FTW *O* Standaard uitrusting hier :Y) O+
de replay achievements ga ik nooit van me leven halen. Die blijft maar op 85 staan
Ik weiger QuickTime (Lite) te installeren dus die blijft op 0,0 >:)
Valve moet maar eens leren dat Windows 7 prima MPEG gerelateerde codecs heeft !! en een of andere check daarvoor inbouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Op zijn minst 1 van de CPU cores zou op max moeten draaien. Sowieso, altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Ik heb even mijn tweede scherm uitgeschakeld. En dat gaf volgens mij wel iets verbetering. Had wel op dat moment alle settings op z'n hoogst op AF (op 8x) en AA (op uit) na.
Kan daar iig mee gaan tweaken. Waarschijnlijk is het dus het tweede scherm wat vaak nauwelijks iets doet (resolutie 1024x768) wat de traagheid veroorzaakt. De resolutie in het spel is 1680x1050 waarbij de CPU net niet de 100% aantikt. Toch morgen maar weer wat meer mee spelen. Denk dat ik wel tot de oplossing begin te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16:41
nero355 schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 14:20:
[...]

[...]

Ik heb 89 uur pyro op m'n profiel staan. Toen de pyro unlocks uitkwamen zat ik op ongeveer 40 uur. Ik heb ook niet heel veel meer gespeeld na de pyro update, totdat ik de itemset voor de pyro had. Sindsdien vind ik de class wel weer leuk en speel ik het redelijk vaak. Die 1M firedamage heb ik nog lang niet; ik zat op de helft, en er komt ook niet heel veel bij. Als ik in Steam op m'n profiel kijk is dat ook de enige achievement waarvan de progress niet bijgehouden wordt. Ik heb zo het idee dat mijn profiel een beetje naar de kloten is. Sowieso wordt het aantal uren dat ik speel niet goed bijgehouden. Na de beta is m'n speeltijd vreemd genoeg ook een keer gereset geweest, wellicht dat het daar wat mee te maken heeft.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik had de pyro 1m firedamage lange tijd geleden al bijna, en toen leek het me leuk op 'Reset stats' in het loading-screen te klikken. Daarmee werd dus ook de firedamage gereset :(

Nu heb ik hem inmiddels alsnog gehaald, maar heeft wel vrij lang geduurd terwijl ik vrij veel pyro speel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonni
  • Laatst online: 20-08 13:09
frickY schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 14:26:
Ik had de pyro 1m firedamage lange tijd geleden al bijna, en toen leek het me leuk op 'Reset stats' in het loading-screen te klikken. Daarmee werd dus ook de firedamage gereset :(

Nu heb ik hem inmiddels alsnog gehaald, maar heeft wel vrij lang geduurd terwijl ik vrij veel pyro speel.
:+ maakt toch niet uit, pyro is toch w+m1 :+

D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hmmm zit zelfs een te kijken naar mijn eigen achievments voor de demoman. Waaronder 1 mln blast damage. Op mijn oude PC staat ie rond de 600.000 terwijl ie nu op mijn laptop op nul staat.Blijkbaar zijn sommige achievments nog steeds lokaal gebonden aan je tf2_playerstats.dmx bestand. Zou best eens kunnen dat het ook voor de 1 mln firedamage opgaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ach ja Achievement hunten is voor Xbox360 gamers,
als PC gamer boeit het mij niet echt. Als ik er paar mee kan pakken is het leuk, maar daar blijft het eigenlijk ook bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat is vreemd. Ik vind achievements wel leuk en ik dacht toch altijd dat ik alleen een PC had. Vreemd! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaCio
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 24-08 03:27
Heb eventjes het replay systeem bekeken, en dat werkt toch wel erg fijn moet ik zeggen :)

Net een 7v7 match gespeeld voor martn zn team, en op een gegeven moment gebeurt het gewoon dat martn een uber krijgt en hem niet dropped. Meteen een video gemaakt als bewijs.
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=VlmgkBjZtNc]

[ Voor 6% gewijzigd door RaCio op 03-06-2011 00:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RaCio schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 00:09:
... martn een uber krijgt en hem niet dropped ...
WAT!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16:12

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Ow lol, dubbele droprate deze week :') Dat word weer idlen als een malle voor de meeste hier :P

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zie dat de backburner inmiddels "THE weapon of choice" is voor pyro 's. Die heavy had na de uber waarschijnlijk overheal en nog ging ie na een seconde neer door die backburner.

En er komen nieuwe medics wapens aan. Kijk maar eens goed naar het plaatje bij double drop week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Backburner is vrij sterk sinds hij de airblast ook heeft.

Ik kan er alleen niet aan wennen dat de weapon-switch trager is, ik ben de degreaser nu helemaal gewend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weiman
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09-09 09:20
Notna schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 09:00:
Ow lol, dubbele droprate deze week :') Dat word weer idlen als een malle voor de meeste hier :P
check :P Gaat alleen nog niet echt hard hier.

Gisteren een HotRod gevonden. Ik had alle hoop al opgegeven dat ik ooit nog een hoedje zou vinden..maar toch :o

[ Voor 18% gewijzigd door Weiman op 03-06-2011 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viccers
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 11-09 14:47
Ik wacht meer op de verwachte Meet the Medic.. hopelijk komt ie snel na deze week!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iemand al naar nominees zitten kijken? Valt mij een beetje tegen.

Most inventive kil
Bijna alles in scene gezet, ook bij de pyro reflect kills. Er waren maar twee filmpjes die volgens mij ingame footage hebben gebruikt en daar geef ik toch echt de voorkeur aan en waardeer ik veel hoger. Maar goed, "Spy in the sky" it is, "engineers revenge op nr.2". Ik waarschuw alvast, er zijn in de andere categorieën ook talloze filmpjes met 2fort. Waarom is er toch zo'n enorme fixatie op die map. |:(

Best Mid-Air murder
Gelukkig wat meer ingame footage, maar nog steeds een hoop gestaged ( en 2fort natuurlijk). Wat moet ik kiezen? "xD"of "Why hello there", om de laatste moest ik toch lachen :). "Spy in the sky" zat hier ook in.

Biggest Massacre
Ingame footage, yes! Maar een hoop met bots en deadringer spies zo te zien. Je laten spawncampen door een sentry? 8)7 . Mijn keus "Joo" (een mooie crit rocket kan altijd) en "Pyro melee massacre" laat zien hoe je melee doet met de attendant. :+

Funniest Replay
Helaas weer weinig ingame footage, "meet the ballerina spy" dan maar, al is dat niet echt een ingame replay. Een paar filmpjes uit een andere categorie waren hier beter op z'n plaats.

Best team costume
Ik geef de voorkeur aan originele creaties, dus "cremators conscience" it is.

Best set design
Hierbij eens te meer, originele creaties krijgen voorrang. "What is beauty" en de "el muchacho"

Best coordinated combat
Gelukkig Ingame footage maar het meeste hier is meer een voorbeeld van ordinair teamwork. Iets wat op de meeste TF2 servers helaas geen gegeven meer is. :( "Fist of Shield" is leuk gedaan met de heavy als meatshield voor de SG, "steb steb steb" is wel aardig.

Rest volgt nog

Most Pwnage
Wel leuke kills maar voor mij was "TF2 beta replay - teamwork" , een K.O. deadringer spy die door een scout het veld wordt uitgemept, het beste. Je hoeft helemaal geen massa kills te maken om te ownen, als je het stijl doet win je ook in mijn boekje. :)

Best Original soundtrack
Mooie originele entries al heb ik een paar al ergens eerder gehoord. "Pyrocar" pakt de vote, W+M1'ing FTW! 8)

Best 30 second trailer
Hoe strakker je regels stelt hoe beter de creativiteit, kwaliteit en inzet wordt om er iets van te maken. Dat is duidelijk te zien bij de 30 seconds trailers. El muchacho, en de 30 seconds demo man zijn briljant maar mijn vote gaat naar de TF2 trailer. Waarom? Omdat deze in 30 seconds simpelweg uitlegt waarom je dit spel bijna 4 jaar na dato nog steeds kan kopen. _/-\o_

Best revenge
Een hoop meh...maar de "scout comeback" is mooi gedaan...staged.... of niet!? 8)

Best getaway
Hoop scout escapes, maar "how to get the intel" is wel een schoolvoorbeeld van teamwork, dus...

Most Heroic
"Defend the cart!!!!", eens te meer het TEAM fortress 2 aspect. Die engineer verdedigde tenminste de cart en nog mooi ook.

Most cinematic
Gewoon een hoop goede hier, ga niet vertellen waar ik hier op gevote heb.

Saxton's Six
YouTube: ‪Saxton's Six‬‏

Saxy award Entry (die engineer moest wel een eind rennen)
YouTube: ‪Saxxy Award Entry‬‏

De disgruntled spy
YouTube: ‪Meet the Disgruntled Spy [Saxxy Awards]‬‏

Badwater D (vraag is wel of hij mee mag doen)
YouTube: ‪Badwater D - Saxxy 2011‬‏

Cartographer's lament (de maps mogen af en toe ook aan bod komen)
YouTube: ‪Cartographer's Lament‬‏

Most extreme stunt
Niet allemaal op z'n plaats hier, maar "an average life on badwater" dekt wel de lading.

Most epic fail
Weer een hoop gestaged. Maar ik ga weer voor "scout comeback"

YouTube: ‪Scout Comeback‬‏

Most dramatic
Saxton's Six

[ Voor 41% gewijzigd door CapTVK op 03-06-2011 21:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Weiman schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 10:58:
Gisteren een HotRod gevonden. Ik had alle hoop al opgegeven dat ik ooit nog een hoedje zou vinden..maar toch :o
Volgens mij zijn er gister bovengemiddeld veel hoedjes gedropped. Heb er in de servers waar ik speelde ook een aantal voorbij zien komen, terwijl het normaliter niet zo opvalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CapTVK schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 10:20:
En er komen nieuwe medics wapens aan. Kijk maar eens goed naar het plaatje bij double drop week.
Ik ben blind?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nee, maar misschien helpt een bril B) Kijk maar eens goed linksonder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CapTVK het plaatje is dus compleet ?
Volgende week komt meet the medic uit. volgens een oud interview ging deze movie uitkomen eind mei begin juni.

Bij de Double drop week zie je inderdaad de nieuwe medic needle gun, Voor de mensen zonder bril:
http://i231.photobucket.c...unted/doubledropweek1.png

Maar voor de mensen die het mischien gemist hebben, De nieuwe medic gun (dat hoogwaarschijnlijk de Quick fix gaat worden, Beta Medi Gun) was al te zien in de comic.
http://www.teamfortress.com/meetthedirector/?p=10

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nu met die dubbele items ook maar eens idlen.. zonde op een hoop mis te lopen.

Ik heb TF2 nu gestart met het volgende commando;
code:
1
Steam.exe -applaunch 440 -textmode -novid -nosound -nopreload +connect 82.201.96.103:27030

Zie nu netjes voorbij komen wat er allemaal in de server gebeurd, dus dat gaat goed.
Maar moet ik nou ook niet nog een team en class kiezen? Of is het voldoende om ingame te zijn?

[ Voor 3% gewijzigd door frickY op 03-06-2011 23:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Het is zo voldoende om items te droppen. Wanneer je zelf gaat spelen zul je een notification krijgen dat je nieuwe items hebt, gewoon even kijken en je zult in een server ook niet denken dat je 10 drops in één keer krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Patch uit
Team Fortress 2
Added the Red Faction promo item
The Maul
Added upcoming promo items for Magic: The Gathering
Added additional community submitted response rules
Doubled the item drop rate for the next week
Updated the Conjurer's Cowl to be paintable
Updated the webapi output to include the names of the drop_type and holiday_restriction fields
Updated the localization files
Nu met bijgewerkte voice responses (incl melee dares!). Dat betekent dat een hoop van de ongebruikte responses nu eindelijk wel door de classes gebruikt worden.
http://forums.steampowere.../showthread.php?t=1778719

Acties:
  • 0 Henk 'm!
de scout die een capture point verdedigd heeft nu echt een vaage zin :P
Look what i Did mam, oe

BTW wat is er met Steam aan de hand ?
Inloggen duurt lang en als ik connect kan ik wel bij alle servers maar ik heb geen steamfriends

[ Voor 65% gewijzigd door Pykow op 04-06-2011 18:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
frickY schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 23:42:
Nu met die dubbele items ook maar eens idlen.. zonde op een hoop mis te lopen.

Ik heb TF2 nu gestart met het volgende commando;
code:
1
Steam.exe -applaunch 440 -textmode -novid -nosound -nopreload +connect 82.201.96.103:27030

Zie nu netjes voorbij komen wat er allemaal in de server gebeurd, dus dat gaat goed.
Maar moet ik nou ook niet nog een team en class kiezen? Of is het voldoende om ingame te zijn?
Mij lukt het niet om in te loggen op een server op deze manier. Ook niet op die server, maar waarschijnlijk is dat je eigen ip oid. Dan toch maar tijd vinden zelf te spelen :p

[ Voor 14% gewijzigd door Arunia op 04-06-2011 19:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weiman
Die nieuwe voice responses maken het spel echt 10 keer leuker. Een heavy die een dispenser neermaait die nog gebouwd wordt -> "I hear someone building diaper-changing station!!" :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• punisher007
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09-09 00:29
Arunia schreef op zaterdag 04 juni 2011 @ 19:42:
[...]

Mij lukt het niet om in te loggen op een server op deze manier. Ook niet op die server, maar waarschijnlijk is dat je eigen ip oid. Dan toch maar tijd vinden zelf te spelen :p
Probeer het eens met dit IP : 67.138.178.227:27016

Gewoon in de serverlijst zoeken op de map achievement en daar eentje van pakken die niet vol is ;)

[ Voor 12% gewijzigd door punisher007 op 04-06-2011 20:59 ]

http://blog.bjornhouben.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Arunia schreef op zaterdag 04 juni 2011 @ 19:42:
Nee hoor.. dat is een of andere idle-server.

Als je dit command in Start -> Uitvoeren plakt, of vanaf een prompt runned, zou er een instantie van hf2.exe moet starten. Gebeurd dat bij jou ook niet? Of zowel, wat voor output is daar dan in zichtbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Jullie hebben beide gelijk. Zie nu staan dat de server vol is. :|
Dat ik dat niet eerder heb gezien zeg.

Thanks iig.

Net even een paar .bat bestanden gemaakt met verschillende servers en die werken.

Zag al wel bij het inloggen dat ik 4 items met proberen gisteren (inloggen op game servers) had gekregen. Dus dat is wel lekker. Nog geen hoedjes trouwens.

Heb wel ergens los die achievement_idle.bsp map moeten halen.
Op internet staat dat deze onder TF2\tf\maps\maps moet komen, maar uiteraard moet deze onder maps staan.

@Pykow,

Ikzelf had hier gisteren een aantal keer last van. Maar niet altijd.

[ Voor 76% gewijzigd door Arunia op 05-06-2011 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Volgens mij heb ik last van een virus op mijn PC ;)
Iedere keer wanneer ik TF2 start krijg ik de melding dat ik geen connectie meer heb met de VAC dienst.
SteamFriends is dan ook uitgevallen.

Dit gebeurd steeds wanneer ik DiRT3 en TF2 speel, Bij andere games heb ik er geen last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nog een tip, je hoeft niet eens te connecten met een server als je wil idlen. Gewoon een map laden kan ook (vervang "connect ip adres" door "+map ctf_turbine")

Ben ieder geval blij dat ook de gewone TF2 servers (24 man, normale spawn tijden) ook weer een beetje vol zitten. Dat instaspawn gedoe gaat snel vervelen. Als demoman kan je daar bijna blind spammen en nog kills maken. Je hoeft echt niks te doen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsunami
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Handige tip, ik draaide inderdaad een tijd lang de menu achtergrond uit de TF2 beta van 2007, dat was een animatie van dustbowl stage 3 CP 3, en dat werd ook gewoon als map gezien, dus daar kreeg ik ook items van als ik alleen maar in het menu zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hoe zat het ook alweer met die drop-limits?
Sinds zondag-ochtend heb ik geen enkele drop meer gehad (daarvoor 5x the back scratcher :|).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonni
Double drop week is tot nu toe goed voor mij :>. Tot nu toe:

2x crate
2x potje verf
Fan 'o War (scout)
Concheror (soldier)
Amputator (medic)
Conniver's Konai (spy)
+ wat dubbele drops

En een hoedje!!!!! :P

Crocleather Slouch (sniper)

Kortom, ik ga weer lekker door knallen op servers of achievement servers (lekker lamen en je stats verkloten) of even idlen. Hehe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Normaal kan je per week zo'n 6-12 drops vinden,gemiddeld meestal 7 maar nu zal dat rond rond de 12-24 liggen. De drop limit is gebonden aan een periodieke trekkans (gemiddeld een drop kans per 20-30 min) en max speelduur (8-11 uur per week). Het kan dus best zijn dat je een uur helemaal niks vindt en plotsklaps een uur later opeens 3-4 items krijgt.

Plus, als je niet vaak speelt kan je nog een week speeltijd van vorige week meenemen dus max zou je 24-48 items kunnen uitkomen. Dat tikt lekker aan.

Bij mij geen hoedjes helaas. Niet eens paint en afgezien van "the maul" voor de pyro is mijn wapenverzameling al compleet.

[ Voor 28% gewijzigd door CapTVK op 06-06-2011 18:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Humz.. dan zit ik denk ik al aan mijn limiet. Jammer, heb ik er niets anders dan wat gunslingers en back-strachers aan overgehouden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nog even voordat het voting screen op slot gaat, de beste TF2 original soundtracks.

Mijn favouriet pyrocar, luister eens goed naar de lyrics d:)b
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=hXKcojj7Vk4]

TF2 is awesome*
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=LJ3NyI5rjqY]
en na 4 jaar nog steeds, kan je veel FPS'en 4 jaar later niet zeggen :)

*Geen originele song, dus als Valve echt serieus is met z'n het eindoordeel kan deze niet winnen.

[ Voor 12% gewijzigd door CapTVK op 06-06-2011 20:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Denk dat ik zelf al rond de 24 items zit als het er al niet meer zijn. Maar, zondag is geweest. Dus het zal zeker wel kloppen.
Tussendoor nog regelmatig echt gespeeld. Zal eens kijken wat ik allemaal binnen heb. Dat craften moet ik alleen nog even uitzoeken hoe dat zit precies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kijk deze gast even een backpack hebben ;(
http://www.tf2items.com/id/goldnuts

Die moet er wel een heel hoop cash tegen aan smijten.
Mis ook vooral de laatste 2 pagina's niet.

[ Voor 39% gewijzigd door frickY op 06-06-2011 23:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonni
Holy shitbags! Hoe krijg je dat nou weer voor elkaar, ijverig traden?

/edit: Het is wel duidelijk iemand die echt voor de hoedjes gaat. Hij mist heel wat class-update wapens welke met achievements enkel al te behalen zijn.

[ Voor 53% gewijzigd door Yonni op 07-06-2011 00:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Van de wapens mis ik alleen nog:

-Unusual horseless headless horsemann's headtaker
-The big kill
-Golden wrench
-FishCake
-Three-rune blade
- The maul

Allemaal wapens die niet te craften zijn.
Daarnaast speel ik toch bijna altijd Vanilla TF2.

BTW zorg er voor dat je niet gelijk alle wapens gaat weg craften voor hats of metal ;)
Dit weekend krijgen we 2 nieuwe medic wapens + meet the medic movie.

[ Voor 6% gewijzigd door Pykow op 07-06-2011 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonni
Nee, dat heb ik wel geleerd ja, had eerst vet veel wapens dubbel. Ben toen maar gaan craften voor metal, vlak daarna kwamen er vet veel recepten uit. Nu spaar ik het lekker op, hehe.

Hoe weet je trouwens van de medic wapens / movie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weiman
In een week gewoon +3 hats..eentje random drop voor het eerst in maaaanden, de ander gecraft met 3 refined en zeer kort daarna weer een random drop.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik probeerde al heel lang mijn Handyman Handle en Mining Light te traden voor iets leukers, maar er was weinig animo. Toen besefte ik me dat ik met die 2 hats natuurlijk ook 1 nieuwe kan craften, met de Honcho tot gevolg :)
Afbeeldingslocatie: http://mirror.pointysoftware.net/tf2items/hats-soldier/honchos_headgear.png

Dus toch maar eens beginnen soldier te spelen.
Jammer dat je de Alien Parasite en de event-based hats niet kunt smelten tot een nieuwe hat.

Overigens doet de Checkout in de shop bij mij het al een poosje niet. Ik heb al mijn crates deleted en 1 bewaard, daar wil ik nu voor de laatste keer een key voor kopen. Maar hij blijft nu al een aantal dagen steeds hangen. Iemand anders recent nog iets in de shop kunnen kopen?

[ Voor 34% gewijzigd door frickY op 07-06-2011 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
vrijdag had ik 1 key gekocht omdat ik nog geld op me steam had staan.
Haalde er een whoopie cap uit een kratje.

nergens last van.
had alleen per ongeluk deze week een item gecraft die niet tradeble was, waardoor mijn Engineer en Sniper Misc niet te traden zijn.

[ Voor 33% gewijzigd door Pykow op 07-06-2011 19:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17:16

Compizfox

Bait for wenchmarks

Ik heb me sinds gisteren maar weer eens opnieuw op TF2 gestort na een lange tijd vooral BFBC2, Trine, Bioshock en Crysis 2 te hebben gespeeld.

Ik heb vandaag ook een paar nieuwe items gecraft, namelijk die nieuwe wrench (The Jag) en The Brass Beast! Wat ownt die laatste enorm zeg! Het bijna niet kunnen bewegen is wel lastig, maar de damage boost weegt daar makkelijk tegenop. Net in een potje een paar mooi killstreaks gehaald met dat ding :)

http://screenshot.xfire.com/s/114731177-4.jpg

En ik heb ook nog mijn Alien Swarm Parasite paars geverfd. Ziet er best leuk uit, is tenminste nog een beetje origineel.

[ Voor 16% gewijzigd door Compizfox op 07-06-2011 19:44 ]

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!
frickY schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 16:04:
Ik probeerde al heel lang mijn Handyman Handle en Mining Light te traden voor iets leukers, maar er was weinig animo. Toen besefte ik me dat ik met die 2 hats natuurlijk ook 1 nieuwe kan craften, met de Honcho tot gevolg :)
Nice, een van de betere hats. Al is de team captain de populairste hat op dit moment. Die schijnt (soms) voor een bills hat weg te gaan. Al zal het gigantische aantal hoedjes wat lijkt te droppen wel tot wat inflatie leiden. Op elke map zijn er wel een paar hat drops. 8)7

Zelf zit ik te dubben of ik wel niet wat refined moet gaan craften voor een hat. Voor je het weet zit je weer met een hatloze sniper opgescheept. (2 keer gebeurt) :X Al is die kans met zoveel hats tegenwoordig miniem.

[ Voor 3% gewijzigd door CapTVK op 07-06-2011 21:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wacht nou eens dit weekend af CapTVK ;) Er komen nieuwe wapens aan die je vast ook wilt hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Geen zorgen ik ben goed voorbereid. :)

Hangt ervan af of de nieuwe medic wapens eenvoudige crafting recipes hebben. Ik heb nog aardig wat wapens achter de hand. Met name medic wapens dus dat zit wel snor. Nee, het moeilijkste wapen is op dit moment "the maul". Is feitelijk een waardeloze reskin van de homewrecker maar voor m'n verzameling wel leuk om te hebben. Maar weinig mensen lijken hem te hebben en met tokens is hij (nog) niet te craften. Ik heb voor de maul dus alvast wat metal gereserveerd indien nodig.

Nog een leuke trader tip. Wie serieus wil traden en zeker wil weten of hij niet met scammers te maken heeft moet hier eens kijken.
http://steamrep.com/index.php

Op mijn friendslist geen scammers, :) Al zie ik er wel een enkele die op zijn/haar eigen friendslist een of twee scammers heeft staan. Het leuke is dat je kan doorklikken en het valt op scammers nog veel meer scammers op hun eigen friendlists hebben staan. Soort zoekt soort! -O-

[ Voor 3% gewijzigd door CapTVK op 07-06-2011 22:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Niet online
Wat zijn de Genuine Hero's Tail, Genuine Three-Rune Blade, Genuine Brain Bucket en Genuine Dead Cone waard in hats/refined? Vind het allemaal namelijk hoeden die minder mooi zijn dan de andere hoeden die ik voor die classes heb (Sergeant's Drill Hat, Flipped Trilby, Old Guadalajara) en die Three-Rune Blade vind ik gewoon helemaal niks..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vannacht om 0.00 uur worden de awards uitgekrijkt.

@ pimorez: voeg me straks even toe (steamID = angienl) ben juist opzoek naar die three-rune blade.

Thnx pimorez, dat was een mooie deal.ben nu aan het kijken wat ik voor de genuine hero's tail kan krijgen.

[ Voor 26% gewijzigd door Pykow op 08-06-2011 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonni
Pykow, waar heb jij gelezen dat komende week de Medic wat nieuwe guns krijgt + movie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat voorspelt Pykow zo af en toe een keer.. het moet toch een keer uitkomen :)
Pykow schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 10:31:
Meet the medic movie komt er eindelijk aan.
Pykow schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 09:29:
ik verwacht zelf ook meet the medic movie eindelijk.
Pykow schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 21:12:
Volgende week komt meet the medic uit

[ Voor 88% gewijzigd door frickY op 08-06-2011 18:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-02 21:21

Pheace

The Eviler of Evil

[b][message=36182277,noline]Wie serieus wil traden en zeker wil weten of hij niet met scammers te maken heeft moet hier eens kijken.
http://steamrep.com/index.php
Dat gaat wat ver. Kan best iemand zijn die je scammed die nog niet op die lijst staat, dus blijf altijd voorzichtig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Niet online
Mijn Sight for Sore Eyes (die ik vanmiddag heb gecraft :*) ) zou volgende week of de week erna meer waard worden omdat er dan een visual update zou aankomen?

Wat heeft een visual update te maken met de prijs van een misc. item? Is de kwaliteit van een item zo belangrijk ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
frickY schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 18:53:
Dat voorspelt Pykow zo af en toe een keer.. het moet toch een keer uitkomen :)

[...]

[...]

[...]
Tijdens de update van The replay functie, was het al bekend dat er een meet the medic movie gaat komen na de awards. Eerst was het een gerucht , Vervolgens kwam de comic Meet the director die dit nogmaalst bevestigde.
Daarna zag je in de comic de nieuwe medi-gun, in de double drop week van deze week is er weer een nieuwe wapen getoond.
Dit alles bij elkaar + de vele posten op de steamforums. zorgt er voor dat ik er van overtuigd ben dat ze nu eindelijk de waarheid spreken.

Vorige keer was er ook al uitgelekt dat de sniper en soldier wapens geupdate zouden gaan worden in de Beta en dat waren dus pocket soldier wapens en de sidney sleeper werd iets anders.

Style zorgen er niet voor dat een item heel veel meer waard wordt. vooral bij misc zijn het zulke kleine verschillen dat je het bijna niet ziet en dus niets extra toevoegt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanarie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Nu online

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

25 minuten geleden op hlds_linux mailing list.
We have a mandatory TF2 update coming later today. This is just a heads-up that it's coming.

-Eric
Kijken of pykow gelijk heeft.

We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pykow heeft in ieder geval gelijk dat er veel geluiden zijn dat het er aan komt. Alleen weet volgens mij geen mens wanneer exact :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonni
Wie is er nu ook de awards aan het volgen? Die ninja scout is wel een terechte winnaar, tevens die griefing fail LOL.

What about de grote zwarte ruimte trouwens onder het het lijst (wat weer onder Saxton staat zegmaar). Daar moet wel wat op komen te staan toch? Meet the Medic ofzo? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaCio
Kanarie schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 23:16:
25 minuten geleden op hlds_linux mailing list.

[...]

Kijken of pykow gelijk heeft.
VOGELS! http://steamcommunity.com...enshot/542896537427822560

http://steamcommunity.com...96537427937843?tab=public

[ Voor 12% gewijzigd door RaCio op 09-06-2011 00:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonni
Check die beer die je nu naast Saxton op het podium ziet!

/edit, zijn die vogels te schieten?

[ Voor 25% gewijzigd door Yonni op 09-06-2011 01:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaCio
Ja, geeft een grote explosie, maar geen damage.

[ Voor 11% gewijzigd door RaCio op 09-06-2011 01:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonni
Nou, dat was het dan? De beer zit in het gips, Saxton onder de schrammen. Leuke selectie geworden, wat zouden de makers krijgen?

o help, Valve is heel de community weer een poets aan het bakken. De meeste locaties zijn al bekend van de vogeltjes inclusief screenshots. Coordinaten die gelinkt worden. Zonet stond de thread op steam forums op 17 pagina's, even later op 19. Ik ga slapen, morgen staat hij vast al ergens in de 50 pagina's. Ik ben benieuwd.

Gotta love Valve :Y *O*

[ Voor 58% gewijzigd door Yonni op 09-06-2011 02:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Niet online
Pykow schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 09:25:

Thnx pimorez, dat was een mooie deal.ben nu aan het kijken wat ik voor de genuine hero's tail kan krijgen.
Wacht daar maar even mee aub.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En toch blijf ik hopen dat we vannacht een update gaan krijgen.
Meet the director 2 moest na de update komen.
en omdat valve de laatste tijd iedere grote update op vrijdag uitbrengt voortaan.
ben ik er nog steeds van overtuigd dat we morgen meer nieuws krijgen.

kan toch niet anders ? Valve is al 2 maanden bezig met Meet the medic , ze gaven al aan dat de movie toen op 90% zat. dus hij moet nu toch wel af zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat heb ik nu weer gemist?
Is er een nieuw event begonnen? Met vogels?

[ Voor 38% gewijzigd door frickY op 09-06-2011 08:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
frickY schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 08:35:
Wat heb ik nu weer gemist?
Is er een nieuw event begonnen? Met vogels?
Die gedachte heb ik nu ook. Ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De vogels hebben te maken met de nieuwe Medic update die vannacht of volgende week gelanceerd wordt.
Deze vogel staat ook op een Medic achievement afbeelding + nieuw wapens zijn al bekend qua look + meet the medic movie is klaar, maar nog steeds niet online.
Hopelijk kan TF2 ons nog verrassen want alles is zeg maar al bekend, alleen moeten we nu wachten tot dat die amerikanen eens een keer gaan updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonni
Het is allemaal zo erg hè :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zou best wel eens kunnen dat we de echte update pas volgende week krijgen en in de tussentijd een mini ARG moeten spelen. Zoveel duiven afschieten om "meet the medic" of andere dingen te releasen. Zou wel eens leuk kunnen zijn. Hoe dan ook, vandaag is de laatste kans want op vrijdag wordt er nooit een grote release uitgebracht vanwege mogelijke bugfixes.

Wat betreft de saxy awards. Mengelmoes van goed en slecht. Veel in scene gezette filmpjes hebben gewonnen (helaas). Veel van het TF2 publiek heeft er blijkbaar geen moeite mee (of heeft heel veel volgers op Youtube die voor ze stemmen). Het feit dat de eigenaar van Saigns, met z'n bots, fakeplayercount, premiums en instaspawn ook nog eens winnaar is geworden in de categorie "most carnage" wrijft het er nog eens lekker in.

Jammer dat Pyrocar het niet geworden is. :/

Maar wel een mooie revenge kill! :D

YouTube: ‪Scout Comeback‬‏

[ Voor 46% gewijzigd door CapTVK op 09-06-2011 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaCio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaCio
nero355 schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 13:39:
[...]

Wat stellen die awesome witte balkjes voor in jouw HUD ?? :)
Ik heb een custom HUD ingesteld die een aantal dingen optimaliseert of duidelijker maakt. De HUD maakt ook de balkjes van bijvoorbeeld de Jarate of Sticky Launcher een stuk beter. In die screenshot is het de chargemeter van de buff banner :)

link:
http://code.google.com/p/communitytf2hud/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Dat is denk zo'n beetje de netste Custom HUD die ik tot nu toe heb gezien :)
Zit er toevallig ook een EyeFinity config/versie bij ?? Moet ik namelijk ook nog een keer instellen :X Zit nu constant links/rechts te kijken op momenten waarop je dat eigenlijk niet wil... oops!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
nero355 schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 14:45:
Dat is denk zo'n beetje de netste Custom HUD die ik tot nu toe heb gezien :)
Zit er toevallig ook een EyeFinity config/versie bij ?? Moet ik namelijk ook nog een keer instellen :X Zit nu constant links/rechts te kijken op momenten waarop je dat eigenlijk niet wil... oops!
Ik zou eerder voor de m0re's hud gaan ;) iets rustiger

Daarnaast is het natuurlijk mogelijk om je gud zo te maken dat hij op de juiste posities komt.
is wel lastig maar het is wel mogelijk.

wel leuk zo double drop weekje, zit nu op 34 + 3 crates op 1 account
en 15 drops op me andere account + paar crates

http://tf2b.com/?id=buzer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asskicker
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19-08 17:38
Pykow schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 15:37:
[...]

Ik zou eerder voor de m0re's hud gaan ;) iets rustiger

Daarnaast is het natuurlijk mogelijk om je gud zo te maken dat hij op de juiste posities komt.
is wel lastig maar het is wel mogelijk.

wel leuk zo double drop weekje, zit nu op 34 + 3 crates op 1 account
en 15 drops op me andere account + paar crates

http://tf2b.com/?id=buzer
37 crates, das niets!
Ik heb er 90 :+
http://tf2b.com/?id=asskicker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asskicker
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19-08 17:38
Wat is daar nu goed aan, dat snap ik niet.
Ik vind revanxp zijn hud de mooiste, meest overzichtelijke: http://code.google.com/p/revanxp-hud/
Pagina: 1 ... 23 ... 37 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
De gegevens van de tweakers server kun je hier vinden. Vragen hierover kunnen dus achterwege gelaten worden!

Het verhandelen van items is hier niet toegestaan.