Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomAtTweakers
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-08 21:24
"Added content for upcoming promotions"

Dus we kunnen nog veel meer marketingtroep in de game verwachten. En daarnaast nog wat hats. Verrassend. ;)

[ Voor 16% gewijzigd door TomAtTweakers op 30-04-2011 21:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
whoeoe nice
3 keys gekregen voor een hat.
3 crates geopend
3 paints

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• punisher007
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09-09 00:29
Hmmm 3 paints voor een hat is een goede deal ? :)

http://blog.bjornhouben.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Day
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 22-01 08:18
Hebben mensen hier nog regelmatig crashes? (HL2.exe stopped working...) Ivm met mijn SSD had ik pagefiles op 0 gezet, nu aangepast, opnieuw opgestart en sindsdien (2 dagen) geen crashes meer!

Hoop dat iemand er iets aan heeft... :)

edit: pagefile op de 2e schijf (non-ssd) stond ook op 0, alleen die heb ik weer op auto gezet

[ Voor 17% gewijzigd door D-Day op 01-05-2011 23:18 ]

Racism is a symptom of illiteracy. It's in our DNA: the human race is 1, not many.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nee ik heb geen last van crashes. Alleen af en toe valt mijn verbinding weg en dan blijf ik toch op de server zitten op een of andere manier.

als ik dan weer kan bewegen zie ik de helft van de spelers niet meer.Meestal moet ik 1x retry doen in de console en dan heb ik nergens last van.

3 keys voor een hat krijgen is gewoon een goede deal.
maar ongelukkig haal ik 3 paints uit de crates ;)
heb er nu ongeveer 75 geopend, heel veel trade keys ;) 3x bills hat, earbuds is al snel 28 keys en nog steeds geen unusual :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb sinds een paar updates wel dat wanneer ik ingame op [Esc] druk om mijn video-instellingen wijzig, ik direct de dialog met "Changing this settings requires to reconnect to the server" krijg, en ook de focus weer ingame is.
Als ik op een button wil klikken schiet ik dus met mijn wapen. Moet dan 2x op [Esc] drukken om de focus weer bij de settings te krijgen.

Voorheen kreeg je die dialog alleen als je de HDR-settings wilde aanpassen. De rest kon je ingame gewoon wijzigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dylan93
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12-09 12:13
Ik heb sinds de laatste patch gigantisch last van de sniper overlay bug, deze komt dan telkens te voorschijn en gaat weer weg en komt weer te voorschijn etc etc, dit gebeurd constant en maakt het voor mij vaak onmogelijk om te sniperen.

Niemand anders van dit probleem gehoord ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sniper overlay bug ? nog nooit van gehoord.
zit je niet toevalig de beta versie te spelen ? daar kan ik het me nog voorstellen.

Domme is dat Valve gaat bemoeie met competief TF2 met pocket soldier wapens :S
voegt totaal niks toe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Otherside1982
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13-09 12:25
Het was alweer een tijdje geleden dat ik nog wat TF2 gespeeld had, daarom heb ik gisterenavond wat bij Hampshire Heavies gespeeld met de Saxton Hale mod. Goed geamuseerd met die mod :)
En ik ben nu officieel volwaardig lid van de TF2 community: gisteren mijn eerste hat gekregen. Vraag me alleen niet welke, dat schermpje met "New item" zat een beetje in de weg om de game te zien ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhoogendam
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13:23
Team Fortress 2 Update Released
Product Update - Valve
Updates to Team Fortress 2 have been released. The updates will be applied automatically when your Steam client is restarted. The major changes include:

Source Engine Changes (CS:S, DoD:S, TF2, HL2:DM)

Fixed an OpenGL crash for Mac players
Fixed several crashes related to Alt-Tab in fullscreen mode on Windows
Fixed client crash caused by invalid mesh
Updated shared interfaces to support the new Replay feature in TF2

Team Fortress 2

Added the Replay feature: http://www.teamfortress.com/replayupdate
Known issue with Mac replay rendering being blurry will be fixed in the next update
Launched the First Annual Saxxy Awards: http://www.teamfortress.com/saxxyawards
Added 8 new Replay achievements
Added 10 new hats
Added The Director's Vision, an item that provides you with a new taunt
Fixed a problem with certain equippable items rendering incorrectly on the loadout screen
Fixed a problem causing the Mann Co. store previews to render incorrectly
Crafted items will now remember/display who crafted them
Added a reward for the early crafters of new items
Added a new style to the Aperture Labs Hard Hat
Added a new style to the Blighted Beak
Fixed bugs with the refurbish items interface so that some properties will no longer be un-removable under certain circumstances
Fixed the briefcase not being drawn on players when it's being carried in CTF maps
Fixed the Gloves of Running Urgently not using the correct skin in the character loadout screen
Fixed the Kritzkrieg not drawing the correct model in the character loadout screen
Fixed the Horseless Headless Horsemann displaying the burning material in DirectX8
Fixed the Aperture Labs Hard Hat displaying the burning material in DirectX8
Fixed removing the burning/jarated conditions on players who are being critboosted by a Medic using the Kritzkrieg
Added Mad Milk to the conditions that are cleared when players are made invulnerable by a Medic with an ÜberCharge
For web developers: added tool and capability information to the IEconItems_440/GetSchema Web API
Er is weer een nieuwe update voor TF2 welke een replay functie, hoedjes en achievements toevoegt aan de game.
Om dit te promoten is er meteen een Saxxy awards uitreiking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11:22
Added a reward for the early crafters of new items
Right...

Hottie's hoodie is wel grappig trouwens, duidelijk een heel ander soort hoedje.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Descriptor
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 23-02-2024
Shabbaman schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 09:25:
[...]

Right...

Hottie's hoodie is wel grappig trouwens, duidelijk een heel ander soort hoedje.
Die ziet er in het zwart inderdaad erg gaaf uit.

De Crocleather Slouch is in het wit ook gaaf bij de sniper.

The team Captain refereerd natuurlijk naar dit stukje van M. Bison van streetfigher.
Bij de medic ziet het er net uit als een WO2 Officer, en bij de heavy..... zo'n foute japanse gay gast :+

De Villian's Veil, ziet er in de trained Skill style er uit als het masker van ghost van Call of Duty.

Winners never cheat, Cheaters never win

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
Oh, die Captain is voor alle classes? Nice!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Descriptor
Shabbaman schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 14:19:
Oh, die Captain is voor alle classes? Nice!
Nope, Alleen voor de heavy, medic of soldier

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die nieuwe pyro hat is misschien wel leuk maar ....

Replay functie die nu gelanceerd is, is echt goed gedaan.
http://steamcommunity.com/id/angienl/videos/

heb gelijk even al mijn filmpjes in steam gezet.
alleen tellen deze niet mee met de views :(

[ Voor 7% gewijzigd door Pykow op 06-05-2011 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 14:33

g0tanks

Moderator CSA
Wanneer ik mijn YouTube account wil koppelen:
The username entered does not appear to match the account accessed.
Blijkbaar hebben meer mensen er last van en kunnen we spoedig een fix verwachten.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-12-2024
Meer mensen van die last hebben van laggy servers? Ik speelde vanmiddag op een niet-replay enabled server en ik had geen problemen, maar daarnet op een andere server extreem veel lag, terwijl m'n ping onder de 25 zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Geen 1 server is speelbaar en dat in het weekend als men tijd heeft om te spelen.

kunnen we zeker weer tot dinsdag nacht wachten, Waar is valve toch mee bezig :S
ieder update denk je, goh leuke toevoeging en na 10 minuten spelen zeg je gelijk.
GA JE UPDATES TESTEN VOORDAT JE ZE UIT BRENGT.

daarna worden de view counts niet geteld. want als ik mijn movies op me steam tell zit ik al bijna tegen de 1000 maar nee alles staat op 0
TF2 PyRow Fly http://steamcommunity.com/id/angienl/video/pL1QbVqMflk
zelfs me nieuwste filmpje blijft op 0 staan,

Je kan niet in HD uploaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pykow asjeblieft niet weer zo een rant. Het is elke update weer raak.
Nee, het is niet chique. Maar ik heb geen zin meer om steeds jouw frustraties te lezen als ik dit topic gekicked zie worden. Jammer dat je bijna 4-jaar oude spel nu haar waarde begint te verliezen, het is niet anders. Maar laten we het hier informatief proberen te houden ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zijn gewoon weer de feiten die ik post ;) sorry hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
Het gaat ook om de manier waarop je die 'feiten' brengt.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat klopt, en ik ga Valve ook niet zitten verdedigen. Maar het is elke keer zo een negatieve toon dat ik geen zin meer heb om dit topic te lezen. Laten we er het beste van maken :)

Nieuwe achievements!
Een nieuwe taunt!
Bugfixes en nieuwe features!

[ Voor 16% gewijzigd door frickY op 06-05-2011 20:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asskicker
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19-08 17:38
Pykow schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 20:26:
Geen 1 server is speelbaar en dat in het weekend als men tijd heeft om te spelen.

kunnen we zeker weer tot dinsdag nacht wachten, Waar is valve toch mee bezig :S
ieder update denk je, goh leuke toevoeging en na 10 minuten spelen zeg je gelijk.
GA JE UPDATES TESTEN VOORDAT JE ZE UIT BRENGT.

daarna worden de view counts niet geteld. want als ik mijn movies op me steam tell zit ik al bijna tegen de 1000 maar nee alles staat op 0

Je kan niet in HD uploaden
Alle servers zijn gewoon speelbaar, tenzij ze de replay opstaan hebben. Hebben ze zwaardere servers voor nodig dunkt me.

Updates zijn wel degelijk getest, replay zat al een tijdje in de beta.

En je kan wel in HD Uploade: YouTube: Team Fortress 2 Airkill Test Video

Jij ziet altijd alles veel te slecht, zoals de andere zeggen...

[ Voor 3% gewijzigd door Asskicker op 06-05-2011 22:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
Pykow schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 20:26:
Volgens mij moet je gewoon geduld hebben, of je een filmpje beijkt direct op YouTube, of via een embed zou toch niks uit moeten maken voor het aantal views?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
Als ik die pagina open dan zie ik dat dat filmpje 10 views heeft, gefeliciteerd, nog 9990 te gaan voor een hoedje. Voor de verandering weer eens problemen met lezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
zal wel een bug zijn geweest want nu kan ik me movie wel in HD uploaden.
http://steamcommunity.com/id/angienl/video/lxgSsQE9m1Y

[ Voor 35% gewijzigd door Pykow op 07-05-2011 10:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Waarom je die paar headshots op een trade-server nou moet linken, geen idee. Maar blij dat het werkt d:)b

Gister ook wat zitten spelen met de replay, maar helaas heb ik ook nog geen spannende moves kunnen vastleggen...

[ Voor 35% gewijzigd door frickY op 07-05-2011 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb er nog niet veel mee gespeeld, maar kun je alleen maar films van één take maken? Vanaf een in point tot aan een out point, zeg maar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik dacht dat het de bedoeling is dat je van meerdere takes 1 movie maakt.
Las namelijk nog over fade-in's en dergelijke, maar dat heb je nog niet bij het maken van de takes.

Als je klaar bent met de takes (die wel uit 1 demo komen) kun je die volgens mij aan elkaar plakken met overgangseffecten (dus ook takes van hetzelfde stuk in andere camera viewports) en renderen tot movie. Maar zover ben ik zelf ook nog niet gekomen.
Team Fortress 2, Counter-Strike: Source, Day of Defeat: Source and Half-Life 2: Deathmatch Updates Released
Source Engine Changes (CS:S, DoD:S, TF2, HL2:DM)
  • Fixed more crashes related to Alt-Tab in fullscreen mode on Windows
  • Removed ConVars "r_portalscloseall" and "r_flashlight_version2" to fix a wallhack exploit
Team Fortress 2
  • Fixed a bug that caused Mac replay renders to be blurry
  • Fixed a client crashed caused by using custom main menu resource files
  • Fixed a bug when crafting class tokens
  • Fixed a paint bug on the Aperture Labs Hard Hatz
  • Updated the localization files
Eens kijken of fullscreen spelen dankzij "Fixed more crashes related to Alt-Tab in fullscreen mode on Windows" nu wel goed gaat. Die bug(s) hebben nu wel lang genoeg bestaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
het is nog niet mogelijk om demo's files te editen met de nieuwe tool.
dit gaat er wel aankomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Descriptor
Zijn er hier lief hebbers om mee te spelen in een GoT TF2 Movie voor de movie contest?

Ik heb namelijk een heel leuk film script bedacht waar we wellicht zeker mee kans maken om veel views te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De mythische GoT TF2 movie! :) Is een leuk idee. Ik zou in een andere situatie zeker willen meedoen maar reken de komende tijd maar niet op mij.

Ik ben wel verbaasd hoe snel de replay functie uit de beta is gekomen. Is de replay functie al geactiveerd op de GoT TF2 server?

TF2 GoT http://www.teamfortress.eu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Descriptor
CapTVK schreef op zaterdag 07 mei 2011 @ 20:21:
De mythische GoT TF2 movie! :) Is een leuk idee. Ik zou in een andere situatie zeker willen meedoen maar reken de komende tijd maar niet op mij.

Ik ben wel verbaasd hoe snel de replay functie uit de beta is gekomen. Is de replay functie al geactiveerd op de GoT TF2 server?
Ik heb het idéé nu grotendeels af. Wat ik nu nodig heb zijn:
- 5 mensen (of iets meer) , die kunnen figureren als heavy,scout,demo,engi's). Demo's liefst compleet als demopan.
- Server die we kunnen gebruiken om te recorden.

Wat ik op SPUF las, was dat niet alleen de maker van de film de "prijs'' in ontvangst neemt, maar ook de mensen die mee hebben geholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
Ik kan wel een complete demopan leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben daar wel voor de porren, demopan + stuntman beschikbaar ;)

Maar de prijs is wel alleen voor de inzender, lijkt me. De submit hangt aan jouw account. Ze gaan echt niet handmatig bij alle winnaars de overige accountnamen opvragen. Maar dan nog doe ik graag mee ;)

[ Voor 6% gewijzigd door frickY op 07-05-2011 22:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
Heeft iemand ervaring met het traden van TF2 items voor ander niet TF2 gerelateerd spul zoals games? Ik zag een paar topics van zulke aard op de Steam forums maar ik heb geen idee hoeveel mijn earbuds/vintage hats waard zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Descriptor
Gisteren 2 uur bezig geweest met monteren, renderen en de replay functie te testen. Hier een klein stukje van het filmpje wat ik gemaakt heb:

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=PfyUnz063Q4]

De rest van het filmpje monteer ik later wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als je items wilt ruilen tegen echt geld of games dan maak je gebruik van een midleman.
iemand die jij de items geeft.
dan betaald die andere jou en als je dat kan bevestige geeft de midleman de items door.
mocht het mis gaan, dan zal de midleman jou items terug geven.

earbuds zijn 20$ waard en vintage hats liggen ongeveer rond de 10$ 7,50$
Bills hat is 15$

Ben nu bezig met me 3e movie op 2fort ;)
Zal leuk zijn als we straks echt alle DEMO files kunnen gebruiken, ik krijg nu alleen maar replays van 1 leven en dan moet je hem steeds opnieuw aanzetten volgens mij.

Trouwens de knop export is niet nodig,
ze staan namelijk al in je TF2 map:
C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\JOUSTEAMNAAM\team fortress 2\tf\replay\client\rendered

[ Voor 35% gewijzigd door Pykow op 08-05-2011 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
Is er ergens een handige site waar je kan zien wat alles ongeveer waard is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pykow schreef op zondag 08 mei 2011 @ 08:48:
Ben nu bezig met me 3e movie op 2fort ;)
Zal leuk zijn als we straks echt alle DEMO files kunnen gebruiken, ik krijg nu alleen maar replays van 1 leven en dan moet je hem steeds opnieuw aanzetten volgens mij.
Replays gaan inderdaad per leven, en achteraf.
Als er tijdens een leven wat leuks is gebeurd kun je hem na je dood dus downloaden.

Ik ga voor een nominatie in de categorie Beste Stunt :) Nu alleen nog materiaal schieten :(

[ Voor 26% gewijzigd door frickY op 08-05-2011 20:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
g0tanks schreef op zondag 08 mei 2011 @ 20:18:
Is er ergens een handige site waar je kan zien wat alles ongeveer waard is?
De meeste sites zijn niet actueel met hun prijzen, je moet even the unusual hat club en Steamforums bekijken. dan kan je een beetje pijlen hoeveel ze voor iets vragen.

Ik wacht op de 2e update. Waarbij ze hebben beloofd EINDELIJK Meet the medic movie uitbrengen + DEMO files ondersteuning in de replay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kipneck
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13:26
Descriptor schreef op zaterdag 07 mei 2011 @ 21:13:
[...]

Ik heb het idéé nu grotendeels af. Wat ik nu nodig heb zijn:
- 5 mensen (of iets meer) , die kunnen figureren als heavy,scout,demo,engi's). Demo's liefst compleet als demopan.
- Server die we kunnen gebruiken om te recorden.

Wat ik op SPUF las, was dat niet alleen de maker van de film de "prijs'' in ontvangst neemt, maar ook de mensen die mee hebben geholpen.
ik wil wel helpen. heb bijna alle items die in tf2 zitten.
http://tf2b.com/?id=76561198009101917

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wow KipNeck. jij hebt wel veel geidled.als je zoveel hats hebt.

ik heb nu bijna alle wapens. behalve UHHH en Big Kill.

Me youtube views blijft maar op 85 staan.
heb er nu meer dan 300 bij elkaar opgeteld

[ Voor 26% gewijzigd door Pykow op 09-05-2011 17:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Descriptor
Pykow schreef op maandag 09 mei 2011 @ 17:20:

Mijn youtube filmpje is inmiddels 117 keer bekeken. De eerste 100 view achievement heb ik gisteren gekregen. De teller in-game zelf staat wel nog steeds op 100.

Wat betreft het filmpje, ik heb een GoT Film server online sinds zaterdag die we kunnen gebruiken voor het schieten van de film. Ik moet nog even kijken hoe we het gaan doen qua filmen, omdat we ook onder de minuut moeten zitten, en wellicht kunnen we direct andere mensen helpen met het maken van een filmpje.

[ Voor 21% gewijzigd door Descriptor op 09-05-2011 18:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
Zo, ik heb mijn Earbuds geruild voor een Bad Company 2 + Vietnam gift. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-07 12:20
g0tanks schreef op maandag 09 mei 2011 @ 18:05:
8)7

Hoe kom je erbij om dat te traden he.. Het zijn maar oordopjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
wat dacht je van MAX head voor 120$
mensen hebben het er voor over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
DeX schreef op maandag 09 mei 2011 @ 18:19:
[...]

8)7

Hoe kom je erbij om dat te traden he.. Het zijn maar oordopjes.
Vraag het niet aan mij, maar als ik geweten had dat die dingen zoveel waard zouden zijn nu, dan zou ik 1000 TF2 accounts hebben gemaakt toen het €5 kostte en ze allemaal inloggen op een Mac. :p
Pykow schreef op maandag 09 mei 2011 @ 18:21:
Een boel mensen hier op Tweakers hebben ook een Max head dacht ik, daar kunnen ze redelijk wat voor vangen ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Descriptor schreef op maandag 09 mei 2011 @ 18:01:
[...]

Wat betreft het filmpje, ik heb een GoT Film server online sinds zaterdag die we kunnen gebruiken voor het schieten van de film. Ik moet nog even kijken hoe we het gaan doen qua filmen, omdat we ook onder de minuut moeten zitten, en wellicht kunnen we direct andere mensen helpen met het maken van een filmpje.
Je moet altijd meer materiaal schieten dan je nodig hebt. Overbodige stukjes kan je altijd nog editen.

Andere vraag: werken mods als tf2ware, saxton hale al weer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Descriptor
CapTVK schreef op maandag 09 mei 2011 @ 19:16:
[...]

Je moet altijd meer materiaal schieten dan je nodig hebt. Overbodige stukjes kan je altijd nog editen.

Andere vraag: werken mods als tf2ware, saxton hale al weer?
Natuurlijk moet je altijd wat extra materiaal hebben, dan kan je altijd nog selectief de beste stukken kiezen. De meeste mods werken weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-02 21:21

Pheace

The Eviler of Evil

Pykow schreef op maandag 09 mei 2011 @ 18:21:
Het is meer ~90 op het moment :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

g0tanks schreef op maandag 09 mei 2011 @ 18:05:
Als iemand nog een bill's hat heeft om te traden heb ik nog wat steamgames voor hem: audiosurf, defense grid, portal 1, rush, killingfloor, super meat boy, the ball en toki tori.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
Pykow schreef op maandag 09 mei 2011 @ 17:20:

Misschien betekent dat wel dat er niet meer dan 85 mensen de moeite nemen om je filmpje te bekijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Shabbaman schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 11:31:
[...]

Misschien betekent dat wel dat er niet meer dan 85 mensen de moeite nemen om je filmpje te bekijken?
gaat het dan echt om 85 verschillende IP nummers ofzo ?
want ik heb 3 filmpjes. kan me haast niet voorstellen dat er maar 85 verschillende mensen hebben gekeken maar ondertussen wel 200 views.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik kan me heel goed voorstellen dat jij je eigen filmpjes iedere dag tien keer bekijkt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weiman
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09-09 09:20
Je moet blijkbaar Quicktime geinstalleerd hebben om filmpjes vanuit TF2 te maken. Tip dus; installeer quicktime lite: http://www.filehippo.com/...ime_alternative/download/

Want ik hoef natuurlijk te vertellen dat Quicktime een afschuwelijk stuk software is waar ik ontzettende schurft aan heb ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Weiman op 11-05-2011 17:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asskicker
Weiman schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 17:49:
Je moet blijkbaar Quicktime geinstalleerd hebben om filmpjes vanuit TF2 te maken. Tip dus; installeer quicktime lite: http://www.filehippo.com/...ime_alternative/download/

Want ik hoef natuurlijk te vertellen dat Quicktime een afschuwelijk stuk software is waar ik ontzettende schurft aan heb ;)
Je link is verkeerd: http://www.filehippo.com/download_quicktime_alternative/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iedere link naar Quicktime is verkeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-08 19:19
Het leek me wel weer leuk om TF2 eens te spelen na (2 jaar?) niet meer gespeeld te hebben.
Alleen krijg ik na zo'n 5~15 sec in elke server een connection problem.
Ik heb hier in HL2 Deathmatch ook last van, dus het is iets Source gerelateerd.

Heb mijn Clientregistery.blob al deleted, en hl2.exe als Administrator uitvoeren. TF2/hl2.exe heeft ook toegang door mijn firewall.

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonni
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-08 13:09
Misschien de integriteit van je gamefiles controleren? Defragmenteren van de gamedata? Lijkt me eigenlijk alle twee geen oplossing, maar toch. Het proberen waard en anders je firewall eens nalopen misschien?

D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rynji schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 22:53:
Het leek me wel weer leuk om TF2 eens te spelen na (2 jaar?) niet meer gespeeld te hebben.
Alleen krijg ik na zo'n 5~15 sec in elke server een connection problem.
Ik heb hier in HL2 Deathmatch ook last van, dus het is iets Source gerelateerd.

Heb mijn Clientregistery.blob al deleted, en hl2.exe als Administrator uitvoeren. TF2/hl2.exe heeft ook toegang door mijn firewall.
Denk wel dat je het moet zoeken in router of firewall.
Heb zelf problemen met de "IP Flood Detection" van mijn nieuwe Ziggo Ubee-modem. Die blokkeert gewoon verkeer als er "teveel" packets vandaan komen, maar die threshold ligt te laag. Wellicht bij jou iets soortgelijks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-08 19:19
Firewall uitzetten helpt niet, en heb zelf geen toegang tot de router.
Ik krijg na nog geen minuut spelen dat rode connection problem bovenin, en dan na 30sec lost connection to server.
Als ik dezelfde server dan weer wil joinen zegt hij: Steam validation rejected.

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dit 'hoeft' niet aan je router,firewall of Anti-virus/mal/spyware programma liggen.

Wat yonni zegt is meestal de beste oplossing. ik heb er zelf een aparte Batch file voor gemaakt.
Ik verwijder de map
C:\Program Files\Steam\steamapps\JOUSTEAMNAAM\team fortress 2\tf

Vervolgens start ik de snelkoppeling
"C:\Program Files\Steam\steam.exe" -applaunch 440 -autoconfig

en start die TF2 helemaal kaal. dus je video settings worden terug gezet en alle config bestand worden opnieuw aangemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Geinig, maar zonder het *KLOINK!* geluidje is de pan maar weinig aan. Misschien dat je die er nog overheen kunt monteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
Ik lees net in dat steam update news venster dat je nu ook TF2 items krijgt bij een The Witcher 2 pre-order, maar ik kan er niks van terugvinden in de store zelf. Ik vraag me af hoeveel ze waard zullen zijn. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
tuurlijk staan de nieuwe items niet in de store, net zoals de rift items.

Na de release komt er vast weer een mogelijkheid om dat zwaard te craften.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Descriptor
Beste mede tweakers,

Ik zoek nog wat mensen die mee willen doen aan de Saxxy movie award contest.
Ik heb zelf even admin rechten gekregen tot donderdag op de GoT Mumble. We kunnen gebruik maken van Saxxy Chanel om daar de replay's te maken/editen.

Voor een server is gezorgd, en deze is up en running. Hier staat een wachtwoord op dus we kunnen rustig alles filmen.

Mijn doel is te gaan voor catagorie 16: Best Cinematography.

Natuurlijk is het ook mogelijk om mee te helpen bij andere voor hun inzending voor de Saxxy contest. Hou er rekening mee dat de contest donderdag 19 mei afloopt.

Als je mee wilt doen, P.M op steam of Tweakers.

Ik wil tussen 20:00 en 20:30 beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb je al een script?
Ik wil best even heen en weer lopen voor je camera.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Descriptor
frickY schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 19:42:
Heb je al een script?
Ik wil best even heen en weer lopen voor je camera.
Ja, Join ff mumble ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Doe wat je wild, maar je bent wat Saxxy Award betreft kansloos tegenover mijn epos THE LEGEND OF THE (PROBABLE) DEMISE OF THE DEMOPAN

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=uccPZd7YviE]

Lees ook de beschrijving op Youtube, trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weiman
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09-09 09:20
Die death moet écht in slow-mo met dramatisch muziek eronder :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja, dat wilde ik ook, maar toen kwam ik er achter dat ik dat niet kan. :) Had al helemaal 'Also sprach Zarathustra', met de climax op het moment dat hij zijn broekklep omhoog doet, en een doedelzakversie van Amazing Grace klaarstaan voor bij zijn dood, maar ik ben te simpel. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
LUH-3417 schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 22:40:
Doe wat je wild, maar je bent wat Saxxy Award betreft kansloos tegenover mijn epos THE LEGEND OF THE (PROBABLE) DEMISE OF THE DEMOPAN

[video]

Lees ook de beschrijving op Youtube, trouwens.
De description maakt het geniaal d:)b
Slo-mo en muziek moet je lukken. Windows Movie Maker is enorm eenvoudig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
Het gaat natuurlijk niet om het filmpje, het gaat om de achievement en de bijbehorende hoed. Het is wel DERP waar we over praten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja, maar dingen die ik in TF2 maak, kan ik niet in Windows Movie Maker importeren, aangezien Steam me voor die replays via al mijn lichaamsopening volgestampt heeft met die gore Quicktime-troep. Bovendien begreep ik dat buiten TF2 om bewerkte films, niet meer via TF2 geüpload kunnen worden en dus niet meetellen voor je views. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je kunt hem gewoon op Youtube uploaden en de url invoeren. Het staat expliciet in de voorwaarden dan nabewerking is toegestaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Is het ook mogelijk oude bestaande youtube TF2 filmpjes alsnog te gebruiken? Ik heb nog een leuk filmpje over KGB-jumping.

Niet van mij, maar toch leuk (7 sec er vanaf en hij kan zo meedoen aan de awards):

The (not so) Pleasant Cycle of Thundermountain
YouTube: The (not so) Pleasant Cycle of Thundermountain

[ Voor 50% gewijzigd door CapTVK op 18-05-2011 20:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14:36
Sinds een paar weken ook eindelijk maar eens TF2 actiever gaan spelen.
Probeer een beetje achievements te halen, maar die spies zijn echt bitches. :P
Krijg het nog niet lekker voor elkaar om lang in leven te blijven met een medic. Maar blijft lachen dit spel.
Ga ook even kijken op de GoT server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asskicker
CapTVK schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 20:15:
Is het ook mogelijk oude bestaande youtube TF2 filmpjes alsnog te gebruiken? Ik heb nog een leuk filmpje over KGB-jumping.

Niet van mij, maar toch leuk (7 sec er vanaf en hij kan zo meedoen aan de awards):

The (not so) Pleasant Cycle of Thundermountain
YouTube: The (not so) Pleasant Cycle of Thundermountain
Filmpjes moeten volgens mij opgenomen zijn via de replay functie, en niet via iets anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
Maar filmpjes mogen wel gewoon geëdit worden, ik vraag me af of ze kunnen controleren of het filmpje daadwerkelijk met de replay functie is opgenomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ga er maar van uit dat ze dat kunnen. En bij twijfel vragen ze de originele dem-bestanden op, aldus de voorwaarden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je ziet gelijk aan de qualiteit van het filmpje of het via replay of via iets anders is opgenomen.
Met Fraps ziet het er een stuk beter uit.

Vanavond einde van TF2 movie contest.
ik verwacht zelf ook meet the medic movie eindelijk.

[ Voor 25% gewijzigd door Pykow op 20-05-2011 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pykow schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 13:55:
tuurlijk staan de nieuwe items niet in de store, net zoals de rift items.

Na de release komt er vast weer een mogelijkheid om dat zwaard te craften.
Bij deze.
[quote]Team Fortress 2, Counter-Strike: Source, Day of Defeat: Source and Half-Life 2: Deathmatch Updates Released
• Updated the Three-Rune Blade, Hero's Tail, and Sign of the Wolf's School items so they can be crafted and traded

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14:36
Ik probeer nu net Poker Night at the inventory te kopen, maar daar krijg ik zo'n mooie foutmelding bij iDeal.
Wilde vanaf dat menu naar TF2 gaan om daar zo'n key aan te schaffen voor een crate (gewoon een keer proberen en kijken of er wat leuks in zit), maar ook daar krijg ik een error.

Net maar even een ticket aangemaakt aangezien dit al uren duurt.

Moet zeggen dat ik het spel wel heel erg tof vind. Lekker sniperen en met de Medic rondlopen. soms nog even wisselen naar de Spy om dan even te backstabben. :D

Geeft bij mij ook veel gevloek wanneer dat bij mij gebeurd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wel de contest is inmiddels gesloten en Valve heeft er voor gekozen om de eerste schifting door het publiek te doen. Ik heb vandaag eens zitten kijken en.....ongelooflijk wat een rotzooi! 8)7 Rick roll video's, waardeloze clips, filmpjes die niks met de categorie of TF2 te maken hebben..het houdt niet op. Er zullen wel een paar goede tussen zitten maar makkelijk zijn ze niet te vinden.

Dit zegt vooral iets over de psyche van de gemiddelde TF2 pubplayer. :F 7(8)7

Wie geen zin heeft in voten maar toch wil zien hoe erg het is. Hier is een briljante satire
YouTube: ‪A Saxxy Satire‬‏

@arunia

Voor TF2 aankopen moet je geld in je steamwallet hebben (kan je ook gebruiken voor het aanschaffen van games). Had je die al gevuld?

[ Voor 26% gewijzigd door CapTVK op 21-05-2011 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CapTVK schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 12:53:
Wie geen zin heeft in voten maar toch wil zien hoe erg het is. Hier is een briljante satire
Ha! Ik moest hardop lachen om die laatste!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Descriptor
Die website van de saxxy awards werkt niet. In firefox 4.0 krijg ik de melding dat ik moet aanmelden in steam. Vervolgens ingelogd, krijg ik in m'n mail een inlog-code, en vervolgens klik op inloggen. Nu staat er nog steeds dat ik moet inloggen op de saxxy pagina :?

In IE 9, is heel de lay-out van de pagina door elkaar, waarna je precies dezelfde handelingen moet doen en het nog niet werkt.

er staat:
In order to vote, you must own Team Fortress 2.
Sign in to your Steam account to verify.

Ik ben ingelogd op steam zelf, en op de webbased variant :?

[ Voor 18% gewijzigd door Descriptor op 21-05-2011 20:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Valve heeft er voor gekozen om de eerste schifting door het publiek te doen
Ra ra waarom is dat;
Ik heb vandaag eens zitten kijken en.....ongelooflijk wat een rotzooi! 8)7 Rick roll video's, waardeloze clips, filmpjes die niks met de categorie of TF2 te maken hebben..het houdt niet op
Bespaar hun een hoop tijd als de community de onzin er vast uit filtert :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@koeitje

Airshot op de demomanw as wel nice, de eerste vindt ik niet zo bijzonder, omdat hij echt recht omhoog gaat kan die nooit meer strafe en is het een zeer easy airshot.

@ discriptor

Google Chrome FTW :D
De pagina is alleen heel erg lang je ziet de 2 movies naast elkaar staan en daaronder helemaal niks tot aan de footer.

[ Voor 31% gewijzigd door Pykow op 24-05-2011 09:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hmmm....kan ieder geval wel op de Saxy awards shortlist voor de categorie airshots. Maar daar zit dan ook zoveel bagger bij dat elke serieuze airshot zo op de shortlist kan. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Wel de contest is inmiddels gesloten en Valve heeft er voor gekozen om de eerste schifting door het publiek te doen. Ik heb vandaag eens zitten kijken en.....ongelooflijk wat een rotzooi! 8)7 Rick roll video's, waardeloze clips, filmpjes die niks met de categorie of TF2 te maken hebben..het houdt niet op. Er zullen wel een paar goede tussen zitten maar makkelijk zijn ze niet te vinden.

Dit zegt vooral iets over de psyche van de gemiddelde TF2 pubplayer. :F 7(8)7

@arunia

Voor TF2 aankopen moet je geld in je steamwallet hebben (kan je ook gebruiken voor het aanschaffen van games). Had je die al gevuld?
Het is ieder zijn mening. Ik vind die rickroll/ander soort videos altijd wel grappig _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Descriptor schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 20:22:
Die website van de saxxy awards werkt niet. In firefox 4.0 krijg ik de melding dat ik moet aanmelden in steam. Vervolgens ingelogd, krijg ik in m'n mail een inlog-code, en vervolgens klik op inloggen. Nu staat er nog steeds dat ik moet inloggen op de saxxy pagina :?

In IE 9, is heel de lay-out van de pagina door elkaar, waarna je precies dezelfde handelingen moet doen en het nog niet werkt.

er staat:
In order to vote, you must own Team Fortress 2.
Sign in to your Steam account to verify.

Ik ben ingelogd op steam zelf, en op de webbased variant :?
Is een leuk nieuw ding van steam: als je ergens inlogt, waar je voorheen nog niet bent ingelogd (sinds die update) dan moet je eerst verifieren met een code die je word toegemaild.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
Ik heb al vier keer die code moeten invullen, terwijl het al die keren op dezelfde PC was, echt lekker werkt het dus niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

g0tanks schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 17:41:
Ik heb al vier keer die code moeten invullen, terwijl het al die keren op dezelfde PC was, echt lekker werkt het dus niet.
Iirc werkt het met ip adressen, als je dus geen statisch ip adres hebt, dan ben je de sjaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
IP is ook gewoon hetzelfde gebleven, dat weet ik zeker omdat ik zelf ook een mumble sever host om af en toe met wat vrienden te gamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

https://support.steampowe...le.php?ref=8232-WSGZ-8021

Edit: het zijn dus blijkbaar de koekjes die het hem doen.

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 24-05-2011 17:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zelf geen enkel probleem gehad met Chrome. Een keer code invullen en klaar. Maar wie van jullie heeft intussen ook zitten voten? Het ergste is inmiddels weggefilterd maar het meeste is nog steeds weinige soeps. Een torentje heavies die elkaar een voor een taunt killen vindt ik nou niet echt de "most inventive kill" waard. :O

Pagina: 1 ... 22 ... 37 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
De gegevens van de tweakers server kun je hier vinden. Vragen hierover kunnen dus achterwege gelaten worden!

Het verhandelen van items is hier niet toegestaan.