Acties:
  • 0 Henk 'm!
gewoon op de oude manier. drops craft of kopen.

helaas werkt dit allemaal niet.
heel soms heb je connectie met je items en geen connectie met de rest

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-02 21:21

Pheace

The Eviler of Evil

Pykow schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 06:58:
gewoon op de oude manier. drops craft of kopen.

helaas werkt dit allemaal niet.
heel soms heb je connectie met je items en geen connectie met de rest
Ik heb echt nul problemen het laatste uur of zo, loadout werkt, drops werkt etc. Hoor wel mensen klagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pheace schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 07:00:
[...]

Ik heb echt nul problemen het laatste uur of zo, loadout werkt, drops werkt etc. Hoor wel mensen klagen.
dan heb jij geluk, want iedereen lijkt er last van te hebben
als je eenmaal verbinding hebt gaat het wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-05 07:57

Donnie

AKA DonCorleone

Pffff, vorige week toch 2 keer team fortress gekocht voor 2 clanleden :( Issie nu gratis...

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• punisher007
  • Laatst online: 15-09 05:36
Ze krijgen nu wel hat, hoger item limit en kunnen traden. Maar snap je wel :)

http://blog.bjornhouben.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAnthonyNL
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 22:29

TheAnthonyNL

PC Gamer

Als je iemand coacht om van free naar premium te gaan krijg je ook een of andere item (als blijkt dat jij het meest geholpen hebt)

Add me on Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jammer dat we tegen de volgende problemen zijn aangelopen:
loadout niet beschikbaar
Craften werkt niet, je kan items kwijt raken ( ben zelf 2 sandmans kwijt geraakt)
Store werkt ook niet.
Steamforum heeft steeds een database error
wiki.teamfortress.com heeft technische problemen
free2play de eerste hackers zijn al opgemerkt.
tijdens het craften van de Quick fix krijg je een error (sommige beweren zelfs items kwijt te raken)

Meet the medic is trouwens echt super, dat hebben ze echt weer goed gedaan.
Heavy: Medic ! are you sure this will work
Medic: I have no idea hahaha

echt geniaal ;)

@gamekingz
als je iemand hebt met coaching en hij gaat van free naar premium dan krijg waarschijnlijk gewoon een random item of je krijgt die zwarte zonnebril.

@donnie
als je 1 wapen koopt in de store minimaal 5 euro dan ben je al een primium. voor 5 euro krijg je dus een item die maximaal 5 euro kost, een hat en je kan gebruik maken van alle wapens, misc, hats(vooral de setbonus hats) backpack van 300 slots naar 1000 slots maximaal en nog veel meer ;)

het is trouwens wel heel druk als je de stats bekijkt bij steam
http://store.steampowered.com/stats/

[ Voor 4% gewijzigd door Pykow op 24-06-2011 09:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

@donnie
als je 1 wapen koopt in de store minimaal 5 euro dan ben je al een primium. voor 5 euro krijg je dus een item die maximaal 5 euro kost, een hat en je kan gebruik maken van alle wapens, misc, hats(vooral de setbonus hats) backpack van 300 slots naar 1000 slots maximaal en nog veel meer ;)
Koop dan een set keys, verkoop je die weer, krijg je nog wat geld terug ook. (lang niet dezelfde waarde maar goed)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zijn de prijzen in de store aangepast of waren keys altijd al €2?

TF2 GoT http://www.teamfortress.eu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het valt nog te bezien of deze update het spel veel goed doet, mogelijk zullen er meer hackers en idlers komen. Afgezien daarvan vind ik het een goeie zet, meer spelers, dus hopelijk is er dan ook langer ondersteuning van Valve voor dit spel. Dit is een van de spellen die me na 3 jaar nog steeds erg veel kan boeien! d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fl4pp13
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online

Fl4pp13

Hmmm yes. Quite.

Ze waren eerst €2,50.

Ben ik trouwens de enige die de omzetting naar een premium account buiten proporties vind? Met het saldo van de Steam Wallet kan je ook andere games op Steam kopen, dus technisch gezien heb je voor €1,- een premium account. Ik vind het krijgen van een friggin' hoedje bij een game waar je ooit €20,00 voor hebt betaald (in mijn geval, maart 2008) niet in proportie staan met het principe van free to play. Vooral voor mensen die de game in de afgelopen paar weken hebben gekocht vind ik het extreem zuur dat ze op deze manier worden genaaid.

Also, vergeet een heel belangrijk punt van het idlen niet: met free to play accounts kan je _niet_ traden, je kan alleen items ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Server is weer up, hebben wat problem met Metamod/Sourcemod dus die zijn tot nader order even disabled.

Voor de nieuwkomers, hij is te vinden op:
De GoT (Dutch esports) TF2 server
93.190.139.115:27015

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Dat 'ik heb er ooit voor betaald' ga ik me persoonlijk niet druk om maken, ik heb de Orange Box gepreordered en ik heb daar geen seconde spijt van gehad vanwege dit spel alleen al. Vergeleken met de meeste spellen heb ik mijn waarde daar al 10-20x meer uit, als wel niet meer. (even zonder traden)

Als je het net de laatste paar weken gekocht heb, dat kan ik wel begrijpen, maar daar voor? Altijd het geld waard geweest imo. Geen reden om zuur te zijn dat het nu uiteindelijk 'gratis' is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weiman
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09-09 09:20
Zo simpel is het niet. Om een free account premium te maken moet je iets kopen uit de Mann. Co store. Betalingen in de Store kunnen, tenzij ik er heel erg naast zit, alleen vanuit je steam wallet. Giften o.i.d. werkt allemaal niet.
Geld op je steamwallet zetten kan pas vanaf een minimum van 5 euro: http://store.steampowered.com/steamaccount/addfunds en dit geld is niet overzetbaar. Oftewel, om een account premium te maken moet je dus alsnog minimaal 5 euro uitgeven. Je kunt hiervoor wellicht een paar goedkope games kopen en deze giften, maar daar kom je ook niet ver mee. Punt blijft dat je niet voor €1 een premium account hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fl4pp13 schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 10:31:
Ze waren eerst €2,50.

Ben ik trouwens de enige die de omzetting naar een premium account buiten proporties vind? Met het saldo van de Steam Wallet kan je ook andere games op Steam kopen, dus technisch gezien heb je voor €1,- een premium account. Ik vind het krijgen van een friggin' hoedje bij een game waar je ooit €20,00 voor hebt betaald (in mijn geval, maart 2008) niet in proportie staan met het principe van free to play. Vooral voor mensen die de game in de afgelopen paar weken hebben gekocht vind ik het extreem zuur dat ze op deze manier worden genaaid.

Also, vergeet een heel belangrijk punt van het idlen niet: met free to play accounts kan je _niet_ traden, je kan alleen items ontvangen.
Valt ook wel weer mee. Sinds dit jaar was hij al eerst €10 en later zelfs nog iets verder gezakt. En voor die prijs heb je dus al een premium account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Pheace schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 10:36:
Dat 'ik heb er ooit voor betaald' ga ik me persoonlijk niet druk om maken, ik heb de Orange Box gepreordered en ik heb daar geen seconde spijt van gehad vanwege dit spel alleen al. Vergeleken met de meeste spellen heb ik mijn waarde daar al 10-20x meer uit, als wel niet meer. (even zonder traden)
+1 :)

Ik heb net na of voor de release van TF2 de Valve Ultimate Pack of zo gekocht eigenlijk puur voor TF2 en zo nu en dan CS:S/HL2 DeathMatch + Garry's mod en alle mod's die alleen met de Source engine werken dus dat is echt niet weggegooid geld of zo na al die tijd !!!

Daarnaast : Als alle developers zo actief hun games zouden supporten als Valve dan zouden er heel wat minder crappy games op de markt komen :+

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:43
Ik hoop ook dat ze (sinds ik eindelijk eens goed TF2 ben begonnen) TF2 nog heel lang blijven ondersteunen en niet ineens met TF3 komen. TF2 kan nog prima. Gewoon lekker blijven updaten, upgraden etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weiman
TF3 duurt nog wel even denk ik.. VAlve Time enzo :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wokker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15-09 06:41

Wokker

De avond wokkel

Weet iemand mij te vertellen wat er verder geupdat is met de nieuwste update ? kan nergens lijstje vinden van valve.

Het oneindige X 0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weiman
Er is nog niks geupdated.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisO
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12-09 13:26
Er zijn wel degelijk dingen geupdate! zie hier voor details: http://www.steampowered.c..._history/index.php?id=440

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weiman
Okee, maar de nieuwe wapens zitten er nog niet in ;P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daniëlpunt
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

daniëlpunt

monkey's gone to heaven

Wokker schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 11:08:
Weet iemand mij te vertellen wat er verder geupdat is met de nieuwste update ? kan nergens lijstje vinden van valve.
ik weet niet of het in de update beschrijving staat, maar ik heb net een nieuwe hat gekregen: the proof of purchase. niet tradable natuurlijk :) ga nu even kijken welke van de nieuwe wapens ik wil craften.

link naar m'n backpack: http://www.tf2items.com/id/danielpunt (page 4)

[ Voor 7% gewijzigd door daniëlpunt op 24-06-2011 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weiman
blueprints zijn ook bekend: http://www.tf2items.com/c...prints.php#itemid448_3905

Conclusie: als je alle wapens wilt craften ben je even bezig :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 05:51
Weiman schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 11:13:
Okee, maar de nieuwe wapens zitten er nog niet in ;P
Ik heb ze op de pub gezien, dus blijkbaar wel. Barnblitz is ook wel leuk trouwens.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kipneck
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 15-09 18:30
die blueprint voor de Solemn Vow moet wel een grap zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 01:50

g0tanks

Moderator CSA
CapTVK schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 10:34:
Server is weer up, hebben wat problem met Metamod/Sourcemod dus die zijn tot nader order even disabled.

Voor de nieuwkomers, hij is te vinden op:
De GoT (Dutch esports) TF2 server
93.190.139.115:27015
Players 17/24

wut

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splinter Cell
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21:49

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

Is dit spel nog steeds in beta vorm? In de lijst geeft ie nog steeds beta aan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebasmeer
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15-09 15:32
Splinter Cell schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 12:27:
Is dit spel nog steeds in beta vorm? In de lijst geeft ie nog steeds beta aan...
De game is 4 jaar uit de beta.

Die beta versie is enkel om mee te testen (nieuwe wapens enzo). Deze is sinds afgelopen december voor iedereen die het origineel heeft beschikbaar. In je gamelijst hoort ook de normale versie te staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
Hmm, niks werkt meer sinds de nieuwe update? Broeselhud laat de game crashen en Quantum's Little Config verkloot het menu.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Dat is gaar, ik had al 3 jarate. >_<
Moest ik er nog 4, maar toch. Ga eens kijken wat ik nodig heb voor bepaalde dingen en dat dan op schrijven zodat ik weet wat ik nodig heb en niet weg moet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hndrk
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 06-03-2024
Ik heb een kist gekregen als random ding.
Kan ik enkel een sleutel kopen of kan ik daar ook nog gratis aangeraken?
Leuk dat het Free to play is dat maakt het een stuk makkelijker om mensen te overhalen dit spel ook te downloaden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asskicker
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19-08 17:38
Je moet een sleutel kopen om een crate open te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weiman
Helaas, Valve laat je alleen toe om met een sleutel die te openen. Ik gooi ze nu standaard weg want je kunt er letterlijk niets mee.

zie ook http://www.vgcats.com/comics/?strip_id=300

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonni
  • Laatst online: 20-08 13:09
Arunia schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 12:50:
Dat is gaar, ik had al 3 jarate. >_<
Moest ik er nog 4, maar toch. Ga eens kijken wat ik nodig heb voor bepaalde dingen en dat dan op schrijven zodat ik weet wat ik nodig heb en niet weg moet doen.
Ik heb d'r 5 nu 8)

D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas_De_Beer
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 08-09 08:29
Zou ik een nieuw account kunnen maken, daar 5 euro op kunnen zetten, dan voor die 5 euro spullen kunnen kopen en die op m'n main zetten en dan dat account als idle gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonni
Alleen het idee al. Verder zal Valve vast wel wat leuke detectie methoden hebben. Als bijvoorbeeld 1 account telkens alles gift aan een ander account, dan is de link zeg maar zo gelegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kipneck
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 15-09 18:30
Yonni schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 13:52:
Alleen het idee al. Verder zal Valve vast wel wat leuke detectie methoden hebben. Als bijvoorbeeld 1 account telkens alles gift aan een ander account, dan is de link zeg maar zo gelegd.
doe ik al sinds je kunt traden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jesus wat is die Meet The Medic geniaal!! O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-12-2024
Natuurlijk zijn de nieuwe wapens wel aanwezig, ik heb gisternacht rond 4 uur een paar leuke potjes gehad met de nieuwe heavy gun en scout items. Het is altijd een beetje chaotisch een paar dagen na de update, want iedereen is de nieuwe wapens aan het uitproberen. De Tomislav is erg sterk, en in combinatie met alle nieuwe medics is het spel soms wel erg uit balans maar ik vertrouw erop dat dat zichzelf weer rechttrekt de komende week.

Beetje teleurgesteld in de nieuwe map, hij is wel lachen maar ik had 'm iets.. epicer verwacht?

Bovendien is het aan te raden je crates te bewaren, als ik het goed heb heeft Valve gezegd dat ze binnenkort ook op andere manieren te gebruiken zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als een huidige free-user graag een premium account wil: ik geef je wel wat cash om iets uit de store te kopen. Zolang je maar naar mij refereert als de game daar om vraagt (krijg ik ook een item). Houd er wel rekening mee dat er min 5,- in je steamwallet moet, dus alleen interessant voor mensen die steam al regelmatig gebruiken (of van plan zijn te gaan gebruiken). Al het geld in je steamwallet kan je ook gewoon gebruiken om games @ steam aan te schaffen namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
g0tanks schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 12:46:
Hmm, niks werkt meer sinds de nieuwe update? Broeselhud laat de game crashen en Quantum's Little Config verkloot het menu.
pvhud werkt dan weer wel, welke fps configs zijn populair tegenwoordig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• priemt
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Switch schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 14:53:
Bovendien is het aan te raden je crates te bewaren, als ik het goed heb heeft Valve gezegd dat ze binnenkort ook op andere manieren te gebruiken zijn.
Nice !!!
Heb er namelijk nog 38 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaCio
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 24-08 03:27
Weiman schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 11:52:
blueprints zijn ook bekend: http://www.tf2items.com/c...prints.php#itemid448_3905

Conclusie: als je alle wapens wilt craften ben je even bezig :|
Ik heb 125 wapens gespaard om voor een update alle nieuwe wapens te craften, maar ik ben bang dat ik het niet ga redden zo... Oh well.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 15:10:
Als een huidige free-user graag een premium account wil: ik geef je wel wat cash om iets uit de store te kopen. Zolang je maar naar mij refereert als de game daar om vraagt (krijg ik ook een item). Houd er wel rekening mee dat er min 5,- in je steamwallet moet, dus alleen interessant voor mensen die steam al regelmatig gebruiken (of van plan zijn te gaan gebruiken). Al het geld in je steamwallet kan je ook gewoon gebruiken om games @ steam aan te schaffen namelijk.
"Refereert als de game daarom vraagt" hoe werkt dat dan? Heeft dit met coaching te maken? En wat krijgt de premiumuser dan precies voor zo'n referentie?

@Racio,

Normaal zou ik gewoon wachten op drops maar sinds bij het craften nu ook je eigen naam als toelichting erbij staat craft ik alles liever.Ik had flink wat metal klaar staan maar het vliegt weg. Heb wel mazzel gehad met crafting tokens. Maar ik ben er nog lang niet.

[ Voor 16% gewijzigd door CapTVK op 24-06-2011 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
priemt schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 15:38:
[...]

Nice !!!
Heb er namelijk nog 38 :D
Geruchten gaan dat er new gamemode aankomt waarin je gezamenlijk een fort kan bouwen met crates : cratecraft ;)

[ Voor 27% gewijzigd door CapTVK op 24-06-2011 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonni
cratecraft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Yonni schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 13:52:
ik heb 2 accounts waar ik beide voor heb betaald, het zo belachelijk zijn als ik me items niet zomaar kan overzetten. zijn toch mijn accounts dus heb ik het recht op de items. Staan nog wat kistjes , 6 wapens en wat metal op. vanavond maar snel overzetten :)
voor 50 eurocent heb je al een TF2 premium account plus je kan nog een kleine game via steam kopen (of dlc) voor 4,50

ik gebruik zelf Chis DX9 config en max_fps op 61 ( heb een 60Hz scherm en me kaart gaat niet als een gek draaien om 299 FPS steeds te halen)
Als hud ben ik nog steeds een fan van de m0re's hud, alleen moet die nog gefix worden vanavond.

ik heb de items net getest op CTF_turbine met een hoge ping en lage FPS (laptop), ik beoordeel ze even met een cijfer tussen de 0 en 10.

Scout:6/10
Crit-a-cola effect is niet altijd fijn. je moet goed op de hype meter letten, anders krijg je zo mini-crits tegen je.

soldier 8/10
Shotgun faster weapon switch en 3 seconde minicrit op vliegendetargets.rocket launcher is sneller

Pyro 4/10
flare gun die veelste veel self damage doet.

demoman 5/10
Als je van demoknight spelen houdt, ideaal. maar ik mis de granaten.

heavy 9/10
Stille mini gun, meer kogels in je shotgun

medic 6/10
the overdosis heeft een goede speedboost, ubercharge is fun maar ik mis overheal. the solemn vow is nogal een saai wapen

sniper 4/10
rifle die steeds zwakker wordt na iedere headshot. melee wapen die niet zoveel damage doet als je full HP hebt.

spy 5/10
pistol is sterk, de stijl is leuk. 25 minder health is vervelend.

die nieuwe taunts zijn echt leuk, vooral de medic :D
YouTube: ‪*New* Meet the Medic Taunt - Team Fortress 2 - The Uber Update‬‏

[ Voor 5% gewijzigd door Pykow op 24-06-2011 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hahaha, ook nog echt mensen aan het zeuren dat ze zich bekocht voelen omdat ze een paar jaar geleden wat euro's moesten neerleggen.

Dan kan je toch niet serieus menen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaCio
De orange box was zowat de beste deal qua content ever, dus mensen horen inderdaad niet te klagen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 16:01:
Hahaha, ook nog echt mensen aan het zeuren dat ze zich bekocht voelen omdat ze een paar jaar geleden wat euro's moesten neerleggen.

ik maak me alleen zorgen om hackers en veel noobs die het spel niet begrijpen en het als een CoD,BF gaan spelen. het blijft een teamwork game.
Free gamers kunnen nu pas genieten van deze game ;) wij zijn alle lekker 4 jaar bezig ongeveer haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De sounds op de nieuwe wapens zijn echt de beste ooit. Vooral de solly shotgun is echt awesome!
Pykow schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 16:03:
[...]

ik maak me alleen zorgen om hackers en veel noobs die het spel niet begrijpen en het als een CoD,BF gaan spelen. het blijft een teamwork game.
Free gamers kunnen nu pas genieten van deze game ;) wij zijn alle lekker 4 jaar bezig ongeveer haha
Je zeurt. Dit valt echt wel mee hoor en zo pro ben jij ook al weer niet pykow.

[ Voor 72% gewijzigd door Verwijderd op 24-06-2011 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 23:14

Compizfox

Bait for wenchmarks

Pykow schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 16:03:
[...]
Inderdaad. Ik heb al genoeg vrienden die mij uitlachen als ik vertel dat ik TF2 speel (Je weet wel, dat vage spel met die cartoon-graphics :| )

Ik denk niet dat dit echt ervoor zorgt dat TF2 serieuzer wordt genomen. Ik hoef die F2P noobs eigenlijk liever niet...

Maar gelukkig heeft Valve met de Meet the Medic trailer wel weer niveau laten zien.

En is er eigenlijk een overzicht van changes? Nieuwe items ofzo?

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:48

D4NG3R

kiwi

:)

Verwijderd schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 04:26:
[...]

Boehoehoe heb al 3 jaar TF2 gespeeld en er xx euro voor betaald :'( :'( :'( :'( .

Neem aan dat je aan het trollen bent...mag het hopen in ieder geval.
Tjah, op z'n minst een bedankje van Valve zou netjes zijn.

Edit: Wie maakt zich net als mij een beetje zorgen over hackers en mensen die 10 accounts gaan aanmaken om te idlen?

[ Voor 15% gewijzigd door D4NG3R op 24-06-2011 16:12 ]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Compizfox schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 16:07:
[...]

Inderdaad. Ik heb al genoeg vrienden die mij uitlachen als ik vertel dat ik TF2 speel (Je weet wel, dat vage spel met die cartoon-graphics :| )

Ik denk niet dat dit echt ervoor zorgt dat TF2 serieuzer wordt genomen. Ik hoef die F2P noobs eigenlijk liever niet...

Maar gelukkig heeft Valve met de Meet the Medic trailer wel weer niveau laten zien.

En is er eigenlijk een overzicht van changes? Nieuwe items ofzo?
voor een overzicht heb je wiki.teamfortress.com natuurlijk

hebben ze de ubersound van de quick-fix nu ook aangepast ?
vanmorge om 7 uur hoorde ik nog het geluid van een normale uber en niet het geluid van de Beta

EDIT: misschien komt er wel een engineer update ofzo ?
als je de Free2play pagina bekijkt zie je links boven een zon boven de sentry staan. als je net daarboven gaat staan is er een hidden link die nergens naar toe gaat op dit moment.

[ Voor 13% gewijzigd door Pykow op 24-06-2011 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RaCio schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 16:02:
De orange box was zowat de beste deal qua content ever, dus mensen horen inderdaad niet te klagen
Inderdaad. Ik heb het sowieso altijd al zo gezien dat ik Portal voor €25 kocht, en TF2 en HL2 en gratis bij kreeg :)
D4NG3R schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 16:07:
:? Wat denk je van 4-jaar support als bedankje? Hoef je bij een EA-game niet te verwachten.[/]
Edit: Wie maakt zich net als mij een beetje zorgen over hackers en mensen die 10 accounts gaan aanmaken om te idlen?
En dan? F2P accounts kunnen niet traden, dus wat heb je er aan?

[ Voor 41% gewijzigd door frickY op 24-06-2011 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 05:51
Er zijn nu zo'n 50.000 spelers in-game (lees: Brink is dead), momenteel de meest gespeelde Steam-game. Zo'n update helpt dus wel.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Je krijgt een hat? Wat wil je nog meer? Een kaartje? Een taart? Een bosje bloemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaCio
En bovendien, spullen worden na verloop van tijd gewoon minder waard. Zeker digitale goederen, spellen die je 2 jaar geleden voor 60 euro kocht kosten nu 50 euro minder. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:48

D4NG3R

kiwi

:)

RaCio schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 17:16:
En bovendien, spullen worden na verloop van tijd gewoon minder waard. Zeker digitale goederen, spellen die je 2 jaar geleden voor 60 euro kocht kosten nu 50 euro minder. :)
Correct, maar het ging mij er meer om dat ik ervoor moest betalen. Terwijl anderen het nu gratis krijgen (En ook gewoon updates ect ontvangen).

Het zal me verder een drol wezen tbh, heb veel lol gehad aan TF2. En het was het geld meer als waard, maar minstens een in-game item (Wat er blijkbaar ook is. Nog niet gekeken) als bedankje is wel zo prettig.

Edit: Iedereen kan wel dingen blijven vergelijken. Maar IMHO is het een slag in het gezicht. Iedereen denkt er anders over :z .
Yonni schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 17:23:
Wordt de Volkswagen dealer ook boos als de prachtig nieuw ingekochte golf van 1992 nu voor 300,- van de hand gaat?
Vergelijk het dan liever als een nieuwe auto die je een paar jaar terug gekocht hebt, welke iedereen nu gratis kan krijgen. En waar je verder ook niks aan uit hoeft te geven aan keuringen en reparaties.

De vergelijking is ver te zoeken. En nogmaals: Het is mijn mening.

[ Voor 33% gewijzigd door D4NG3R op 24-06-2011 17:28 ]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonni
Wordt de Volkswagen dealer ook boos als de prachtig nieuw ingekochte golf van 1992 nu voor 300,- van de hand gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-09 15:38

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Ik vind het wel tof. Was altijd benieuwd naar TF2 maar heb nooit de moeite genomen om het aan te schaffen. De aanbiedingen heb ik gemist :P Hele toffe actie van Valve en ik ga de game nu ook zeker uitproberen. F2P heeft gewoon flinke potentie.

Plus het feit dat ze het na 4 jaar pas F2P maken, betekent dat ze blijkbaar wel van plan zijn nog een hele tijd ondersteuning/updates/content te blijven leveren voor de game. Anders trek je niet zo'n nieuwe influx van spelers naar je game toe natuurlijk. :)

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Ik was blij dat ik TF2 gratis kreeg bij de aanschaf van Half-life 2 Episode 2 (Portal zat er ook nog bij) :P.
Beste koop ooit :).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

:? Hoezo een bedankje van Valve? Heb jij hun al een bedankje gestuurd dat je 3/4 jaar lol heb gehad aan een spel waar je maar 20 euro heb betaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cloud schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 17:28:
Ik vind het wel tof. Was altijd benieuwd naar TF2 maar heb nooit de moeite genomen om het aan te schaffen. De aanbiedingen heb ik gemist :P Hele toffe actie van Valve en ik ga de game nu ook zeker uitproberen. F2P heeft gewoon flinke potentie.
Ja idem hier, was er ook benieuwd naar maar eigenlijk nooit het spel gekocht.
Straks gelijk even downloaden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Hoe de neuk krijg je eigenlijk die beta? Ik bedoel dus, waar download je die?

Hoedje heb ik op dit moment ook nog niet binnen. Ga nu spelen, dus wellicht krijg ik hem dan tijdens het dood gaan oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Shabbaman schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 16:56:
Er zijn nu zo'n 50.000 spelers in-game (lees: Brink is dead), momenteel de meest gespeelde Steam-game. Zo'n update helpt dus wel.
Ga er maar vanuit dat er 10% van de nieuwe spelers overblijft. Elke update staat TF2 weer hoog maar het zakt altijd weer in :)
Sowieso slimme actie van Valve, promotie voor TF2, Steam en de ingame store :)
[...]

Je bent toch niet serieus mag ik hopen? B)

[ Voor 19% gewijzigd door Phyxion op 24-06-2011 18:08 ]

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAnthonyNL

TheAnthonyNL

PC Gamer

Arunia schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 18:03:
Hoe de neuk krijg je eigenlijk die beta? Ik bedoel dus, waar download je die?

Hoedje heb ik op dit moment ook nog niet binnen. Ga nu spelen, dus wellicht krijg ik hem dan tijdens het dood gaan oid.
De beta staat als het goed is onder Team Fortress 2 in je steam game library.

---

Ook vind ik dat ze wel meer dan alleen een hat hadden mogen geven , bijv een complete set ofzo die voor alle classes gebruikt kan worden.

Maarja , nu maar hopen dat alles lekker blijft draaien en ik geen problemen tegenkom.

Add me on Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Ok, thanks.

Ikzelf zie alleen de servers in mijn favorieten. De rest laadt allemaal niet. Dat is wel balen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Ook vind ik dat ze wel meer dan alleen een hat hadden mogen geven , bijv een complete set ofzo die voor alle classes gebruikt kan worden.

Maarja , nu maar hopen dat alles lekker blijft draaien en ik geen problemen tegenkom.
Je krijgt ook meer. Je hebt de mogelijkheid tot 1000 inv slots in tegenstelling tot max 300 en je kan rare drops krijgen zoals hoeden en zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAnthonyNL

TheAnthonyNL

PC Gamer

Arunia schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 18:43:
Ok, thanks.

Ikzelf zie alleen de servers in mijn favorieten. De rest laadt allemaal niet. Dat is wel balen.
Dat kan waarschijnlijk komen omdat de servers van steam traag zijn of overbelast zijn.

Voor iedereen add me gerust op steam als je met mij wilt gamen of gewoon informatie wilt weten :D (mijn steam staat in mijn sig)

Add me on Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voor mensen die nog bezig zijn met craften. Dit zijn de essentiële items die je nodig hebt voor craften (afgezien van een ton aan metal). Indeling naar class.

Misc
Half-Zatoichi
Pain Train

Scout
Bonk! Atomic Punch
Force-a-Nature
Shortstop
Sandman
Mad Milk

Soldier
Mantreads
Black Box
Gunboats

Pyro
Homewrecker
Flare Gun

Demoman
Chargin' Targe
Eyelander

Heavy
Brass Beast
Fists of Steel
Gloves of Running Urgently

Engy
Frontier Justice

Medic
Crusader's Crossbow
Amputator
Kritzkrieg

Sniper
Bushwacka
Sydney Sleeper
Jarate (heel veel jarate!) ;)

Spy
L'étranger
Conniver's Kunai

Acties:
  • 0 Henk 'm!
YES !!! Vanilla Soldier blijft de sterkste class in de game :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Phyxion schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 18:05:
Ga er maar vanuit dat er 10% van de nieuwe spelers overblijft. Elke update staat TF2 weer hoog maar het zakt altijd weer in :)
Het stort altijd in omdat het Free Weekend dan is afgelopen. Maar dat is nu dus niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAnthonyNL

TheAnthonyNL

PC Gamer

Het zou misschien leuk zijn voor de item verzamelaars onder ons , en de nieuwelingen.

Op deze site kan je de nieuwe items zien met daarbij de datum dat ze erbij gekomen zijn.

http://tf2tp.com/itemHist.php

Add me on Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!
die spy hitbox zijn erg huge :S lijkt wel of ze alles raken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

GAMEKINGZ schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 18:45:
[...]

Dat kan waarschijnlijk komen omdat de servers van steam traag zijn of overbelast zijn.

Voor iedereen add me gerust op steam als je met mij wilt gamen of gewoon informatie wilt weten :D (mijn steam staat in mijn sig)
Dat gebeurt bij mij op mijn andere computer, echt vreemd. Zelfde netwerk, zelfde router, zelfde versie windows, zelfde settings, maar hij vindt altijd minder dan mijn main, en op het moment echt alleen zijn favorites.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@gamekings

Ben zo vrij geweest je toe te voegen, en zie dat je me ook hebt geaccepteerd.

Omejerry ben ik dus, iedereen hier, je kan me toevoegen als je dat wilt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
lol die nieuwe crates hebben wapens die bijhouden hoeveel kills je er mee gemaakt hebt + wat nieuwe taunts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PYKOW HACKER!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
lolz explainz pl0x ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Faal... >_< Vind het nog steeds geen gehoor. :D

Heb het een keer in een restaurant gehoord. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weiman
Verwijderd schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 16:01:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/6bV1g.png

:')

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pff ik ben nu echt opzoek naar stranger stickylauncher,rocket launcher of sstranger shotgun
die wapens tellen je aantal kills en ik bied al 2 hats maar nog steeds geen succes haha

BTW nadeel van Quick-fix is dat het geluid zo hard is als je van target wisselt. waardoor je bijna geen rocket kan aan horen vliegen.je moet echt heel anders medic spelen met dat wapen.
het is een quick-fix geen uber of kritz dus alleen een wapen om druk te zetten of een hele groep snel te rden van vuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas_De_Beer
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 08-09 08:29
Ruil je 2 hats voor 2 keys, maak dan kist #19 2x open, want alle wapens die vanaf nu uit een kist komen zijn strange, en dan heb je een grote kans op 1 van die wapens.

The Chargin' Targe -% -%
Grenade Launcher -% -%
Stickybomb Launcher -% -%
The Eyelander -% -%
Hustler's Hallmark -% -%
Tippler's Tricorne -% -%
Taunt: The Schadenfruede -% -%
Or an Exceedingly Rare Special Item! -% 1%

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ow net 1 dubbele hat getrade tegen een strange shotgun
dus dat is wel lekker.
wapen gebruik ik veel

[ Voor 30% gewijzigd door Pykow op 25-06-2011 09:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haas_nl
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 15-09 13:50
Grappig dat je tf2 nog kan kopen voor 30 euro :)
Snap niet helemaal dat valve niet ff hun distributeurs op te hoogte hebben gebracht. Al is de kans groot dat ze het dan nog proberen te verkopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hihi... domme spion!

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=3j0ST1OL5R4]

[ Voor 16% gewijzigd door LUH-3417 op 25-06-2011 10:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Er zijn nog twee andere nieuwe crate series #20 (soldier) en #21 (heavy). Echt zeldzaam zijn ze over een week niet meer denk ik. Ik zal rond die tijd eens gaan kijken wat wat ze nog waard zijn.

Gelukkig even geen paint. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ze hebben nu gewon demo,soldier en heavie toegevoegd bij de crates.
en dan die strange wapens
http://wiki.teamfortress....t_of_strange_weapon_ranks

[ Voor 40% gewijzigd door Pykow op 25-06-2011 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik wed een refined dat we binnenkort pyro, sniper, engy, spy, scout en medic crates krijgen. Strange scattergun anyone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Hmm, die strange scattergun wordt van mij!!!

Hoeveel ref is een key tegenwoordig waard? Zal ik toch even eentje moeten vinden en houden voor als er inderdaad een scout crate komt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haas_nl
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 15-09 13:50
Je kan die starters packs kopen in de store, erg goedkoop 1 euro voor al dat spul.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Net TF2 weer eens opgestart en allereerst maar eens de Tomislav gecraft.
Game gejoined om hem uit te proberen.. ik ben nog geen 5 seconden de spawnroom uit... krijg ik de Tomislav gedropped :F
Kon hem gelukkig met iemand traden voor een ander nieuw item; het nieuwe demo-schild

De term "Strange" veranderd overigens naarmate je meer kills met het wapen maakt. Zie http://wiki.teamfortress....t_of_strange_weapon_ranks
Met een paar maanden heb je dus een Epic Scattergun :)

[ Voor 28% gewijzigd door frickY op 25-06-2011 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Starters pack zijn eigenlijk duur te noemen, want die wapens in de packs kan je krijgen door millestones te halen ( dat zijn ongeveer 18 achievements per class)
dus door te spelen maak je dubbel kans op die wapens.
namelijk achievements en random drop.

lol ik moet me kamer verbouwen ofzo. ik was even een verbinding test aan het doen.
Mijn pc staat rechts van me stoel. me router links onder op de begande grond (zit op 1ste verdieping)
wanneer ik met inSSIDer 2.0 naar de RSSI kijk is die als ik er naast zit 65 (gemiddeld) 50 is net wat beter.
wanneer ik achter mij bureau ga zitten en tussen me adapter en de router in zit, gaat die gelijk naar 84 of te wel meer kans op LAG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
frickY schreef op zaterdag 25 juni 2011 @ 11:42:
Net TF2 weer eens opgestart en allereerst maar eens de Tomislav gecraft.
Game gejoined om hem uit te proberen.. ik ben nog geen 5 seconden de spawnroom uit... krijg ik de Tomislav gedropped :F
Kon hem gelukkig met iemand traden voor een ander nieuw item; het nieuwe demo-schild

De term "Strange" veranderd overigens naarmate je meer kills met het wapen maakt. Zie http://wiki.teamfortress....t_of_strange_weapon_ranks
Met een paar maanden heb je dus een Epic Scattergun :)
Haha, spreken van geluk.. Ik heb tot nu toe 1 drop gekregen, de axtinguisher :/

Dat die nieuwe wapens van naam veranderen naarmate je meer kills ermee maakt vind ik overigens wel gaaf, het heeft totaal geen effect(?) maar toch is het leuk :D

* Pimorez hopen op een Strange Scattergun doet

Acties:
  • 0 Henk 'm!
lol ik was mijn backpack aan het orderen, ben ik opeens die hat kwijt die je al premium user hebt.
ik had hem bij me sniper spullen staan en opeens gaan me laatste 3 aanpassing door elkaar en ben ik 1 hat kwijt lolZz gaat doed
na 6x opnieuw openen staat die opeens op de eerste pagina

[ Voor 11% gewijzigd door Pykow op 25-06-2011 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pimorez schreef op zaterdag 25 juni 2011 @ 10:57:
Hmm, die strange scattergun wordt van mij!!!

Hoeveel ref is een key tegenwoordig waard? Zal ik toch even eentje moeten vinden en houden voor als er inderdaad een scout crate komt :D
Keys doen 2,33 ref op de markt. Ze gaan richting de 3 ref, al zal dat nog even duren.

En starterpacks zijn vanuit het oogpunt van tijd wel nuttig om te kopen. Al kan je ook gewoon op een achievment server rondhangen.

[ Voor 15% gewijzigd door CapTVK op 25-06-2011 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• punisher007
  • Laatst online: 15-09 05:36
Pykow schreef op zaterdag 25 juni 2011 @ 11:42:
Starters pack zijn eigenlijk duur te noemen, want die wapens in de packs kan je krijgen door millestones te halen ( dat zijn ongeveer 18 achievements per class)
dus door te spelen maak je dubbel kans op die wapens.
namelijk achievements en random drop.

lol ik moet me kamer verbouwen ofzo. ik was even een verbinding test aan het doen.
Mijn pc staat rechts van me stoel. me router links onder op de begande grond (zit op 1ste verdieping)
wanneer ik met inSSIDer 2.0 naar de RSSI kijk is die als ik er naast zit 65 (gemiddeld) 50 is net wat beter.
wanneer ik achter mij bureau ga zitten en tussen me adapter en de router in zit, gaat die gelijk naar 84 of te wel meer kans op LAG.
Je vergeet wel de hoedjes ;)

http://blog.bjornhouben.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!
oja dat is die 1 euro waard punisher

het enige wat TF2 waard is. zijn servers premium servers en geen f2p servers

Pagina: 1 ... 26 ... 37 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
De gegevens van de tweakers server kun je hier vinden. Vragen hierover kunnen dus achterwege gelaten worden!

Het verhandelen van items is hier niet toegestaan.