Acties:
  • 0 Henk 'm!

• punisher007
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16-09 10:15
Naja hoedjes kosten over het algemeen meer, dus een pack van een euro met een hoedje en ook nog wapens is op zich niet zo verkeerd in mijn ogen.

http://blog.bjornhouben.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaCio
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 24-08 03:27
Pykow schreef op zaterdag 25 juni 2011 @ 11:59:
lol ik was mijn backpack aan het orderen, ben ik opeens die hat kwijt die je al premium user hebt.
ik had hem bij me sniper spullen staan en opeens gaan me laatste 3 aanpassing door elkaar en ben ik 1 hat kwijt lolZz gaat doed
na 6x opnieuw openen staat die opeens op de eerste pagina
Als er lag is heb je soms dat backpack slots gaan overlappen en je item dus onder een ander item gaat zitten, naar verloop van tijd zet steam hem dan zelf weer in de eerste vrije backpack slot. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flimovic
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 22:28

Flimovic

PC Gamer / BBQ-liefhebber

Hebben er meer mensen last van dat ze geen servers te zien krijgen? Ik krijg het maar niet voor elkaar :S
CSS pakt ie gewoon als ie servers zoekt. Maar TF2 lukt gewoon niet. Ook niet als ik mijn windows firewall uit zet.

Steam/Discord: Flimovic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaCio
Heb je misschien filters aanstaan?

En via je friendslist of de console iets joinen werkt wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ik heb vaak dat een server aangeeft 23/24 maar dat de server eigenlijk 25/26 slots heeft (2 slots voor de admin)
ik moet dan met connect IP om binnen te komen

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flimovic

Flimovic

Ik kan wel direct connecten. Net even geprobeerd. Filters staan wel goed. Speel al veel te lang CSS, dus dat kan ik wel ;) Maar gewoon een internet search lukt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaCio
Gebruik je de ingame browser of de algemene steam browser?

Je kunt je blacklist nog bekijken, en anders gewoon wat servers aan je favorieten toevegen en die joinen.

GoT server: 93.190.139.115:27015
Normale 24 man servers: 78.46.73.57:27015 - 217.146.85.240:27015 - 217.146.85.240:27035 - 217.146.85.241:27015 - 85.17.60.96:27025 - 88.198.69.251:27015 - 78.46.73.57:27015 -
Saxton Hale mod: 217.146.85.240:27045
Arena: 94.23.68.246:27055 - 213.115.191.50:27025
Dodgeball: 88.198.69.252:27030

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 16-09 18:48

Compizfox

Bait for wenchmarks

Net 2 crates geopend, komt er uit de eerste crate purple paint (moh, leuk maar ik heb niet veel te painten ;)) en uit de tweede de Powerjack :'( Die had ik dus al.

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• punisher007
Flimovic schreef op zaterdag 25 juni 2011 @ 14:17:
Hebben er meer mensen last van dat ze geen servers te zien krijgen? Ik krijg het maar niet voor elkaar :S
CSS pakt ie gewoon als ie servers zoekt. Maar TF2 lukt gewoon niet. Ook niet als ik mijn windows firewall uit zet.
Ik had dit gister ook, mijn favourites werkten wel gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flimovic

Flimovic

RaCio schreef op zaterdag 25 juni 2011 @ 14:46:
Gebruik je de ingame browser of de algemene steam browser?

Je kunt je blacklist nog bekijken, en anders gewoon wat servers aan je favorieten toevegen en die joinen.

GoT server: 93.190.139.115:27015
Normale 24 man servers: 78.46.73.57:27015 - 217.146.85.240:27015 - 217.146.85.240:27035 - 217.146.85.241:27015 - 85.17.60.96:27025 - 88.198.69.251:27015 - 78.46.73.57:27015 -
Saxton Hale mod: 217.146.85.240:27045
Arena: 94.23.68.246:27055 - 213.115.191.50:27025
Dodgeball: 88.198.69.252:27030
Zowel ingame als via de de steam server browser krijg ik het niet voor elkaar om servers te vinden. Wat bedoel je met blacklist?

Bedankt voor de ip's. M'n favorites werken wel namelijk!
punisher007 schreef op zaterdag 25 juni 2011 @ 14:51:
[...]

Ik had dit gister ook, mijn favourites werkten wel gewoon.
Bij jou werkt het nu weer?

[ Voor 3% gewijzigd door Flimovic op 25-06-2011 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-02 21:21

Pheace

The Eviler of Evil

Flimovic schreef op zaterdag 25 juni 2011 @ 14:54:
[...]

Bij jou werkt het nu weer?
Ik had het gister op mijn andere computer en na een (lange) tijd begon het weer gewoon te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flimovic

Flimovic

Nou, even geduld dan nog maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaCio
[...]

Zowel ingame als via de de steam server browser krijg ik het niet voor elkaar om servers te vinden. Wat bedoel je met blacklist?
Het zal wel niet her probleem zijn als je helemaal geen servers ziet. De server blacklist staat bij de laatste tab van de serverbrowser of in x:\Program Files\Steam\SteamApps\accountnaam\team fortress 2\tf\cfg\server_blacklist.txt. Normaal gesproken staan daar alle saigns.de servers.

Als je servers aan je favourites toevoegt zie je ze dan wel?

[ Voor 17% gewijzigd door RaCio op 25-06-2011 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flimovic

Flimovic

RaCio schreef op zaterdag 25 juni 2011 @ 15:02:
[...]

De laatste tab bij de serverbrowser of x:\Program Files\Steam\SteamApps\accountnaam\team fortress 2\tf\cfg\server_blacklist.txt. Maar daar ligt het waarschijnlijk niet aan als je helemaal niks ziet.

Als je servers aan je favourites toevoegt zie je ze dan wel?
Ja die werken wel. Ik heb net namelijk die ip's van je vorige posts toegevoegd namelijk (waarvoor dank).
Mijn server blacklist is helemaal leeg.
Wellicht dat ik het morgen nog een keer moet proberen. Voorlopig red ik mij wel met mijn favorieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wokker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:57

Wokker

De avond wokkel

HIer op de mac hetzelfde probleem. Zal wel bugje zijn. even wachten op de update. Als iemand nog leuke servers weet :)

Het oneindige X 0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 20:24

Dreanor

Joene

Ik heb een klote probleem op dit moment met Team Fortress 2.

Omdat ik veel te veel items had dacht ik, ik ga eens wat craften. Dus ik wapens smelten, scrapmetal smelten en refined metal smelten.

En WTF denk je? Die metals komen niet in mijn backpack!!! WTF!? Heb zeker zo'n 40 wapens gesmolten en geen metal in de backpack. Terwijl de chat wel meldt dat ik metal gekregen heb!?

Echt motherfucking klote!

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tower410
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 22:36
Even geduld hebben doet vaak wonderen in zulke gevallen ;) Ben ook wel eens wat kwijt geweest, stond het er later alsnog bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaFFia
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:56
[...]

Zelfde probleem hierzo :/

[ Voor 15% gewijzigd door MaFFia op 25-06-2011 17:57 ]

http://www.youtube.com/user/elfirx AKA MaFFia|NL|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaCio
Er zijn op de steamforums nog meer mensen met hetzelfde probleem, wie weet komt daar een oplossing tussen staan. http://forums.steampowere.../showthread.php?t=1950067

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdouble
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-09 19:32
Leuk, mijn zoon z'n pc ziet wel servers, die van mij dus niet .... vanochtend om 06:30 begonnen met downloaden. Alle mogelijke machtigingen open staan, mss ligt het aan het feit dat hij XP heeft en ik vista64 ?
Zie wel op de forums het volgende staan:

Steam Troubleshoot

Quote:
Exit from Steam completely
Download these custom files: MasterServers.vdf & MasterServers2.vdf - If the files do not download when clicked, please right click this link and select "Save Target As..."
Place it in your \Steam\config\ folder (You will need to overwrite the current file already in place)
Default location: C:\Program Files\Steam\config\
Right click this updated file and select "Properties"
In the General tab, make sure the "Read-only" box is checked and click OK
Re-start Steam and test the issue

Ga ik zo maar es proberen ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor

Dreanor

Joene

Dreanor schreef op zaterdag 25 juni 2011 @ 17:07:
Ik heb een klote probleem op dit moment met Team Fortress 2.

Omdat ik veel te veel items had dacht ik, ik ga eens wat craften. Dus ik wapens smelten, scrapmetal smelten en refined metal smelten.

En WTF denk je? Die metals komen niet in mijn backpack!!! WTF!? Heb zeker zo'n 40 wapens gesmolten en geen metal in de backpack. Terwijl de chat wel meldt dat ik metal gekregen heb!?

Echt motherfucking klote!
Twee uur en 20 (steam) restarts later nog steeds geen items. :S Iemand een oplossing of moet ik Valve mailen of iets dergelijks? Want 40 wapens = fucking veel tijd voordat je dat weer terug hebt. :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaCio
Dreanor schreef op zaterdag 25 juni 2011 @ 18:32:
[...]

Twee uur en 20 (steam) restarts later nog steeds geen items. :S Iemand een oplossing of moet ik Valve mailen of iets dergelijks? Want 40 wapens = fucking veel tijd voordat je dat weer terug hebt. :S
Items worden niet client side opgeslagen dus je moet een dag ofzo wachten tot steam het hersteld. Gewoon spelen dan krijg je ze vanzelf een keer gedropped. Als ze morgen er nog steeds niet zijn of je kan niet wachten, gewoon een ticket openen bij support. https://support.steampowered.com/newticket.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xephasis
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14-09 13:34
Ondanks dat ik alleen maar servers kan kiezen uit mijn favorite servers speelt het wel heel makkelijk. Met al die nieuwe spelers niks geen last van vervelende spy's, snipers of goede docters :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdouble
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-09 19:32
via de steam servers is het gelukt online te komen, daarna die server als favorite aangelegd en vervolgens kan je die wel zien in het spel zelf ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Net best wel grappig gespeeld op GoT server. De kracht en lol ontdekt van Demoman met scottisch revenge. Aewesome

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luxzenburcht
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 19:31
Iemand toevallig een spine-chilling skull dubbel of die geruild kan worden? Ik kan hem helaas niet kopen in de store (ja ik ben idd zo gek :) )

Backpack :

http://www.tf2items.com/profiles/76561197990234520

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor

Dreanor

Joene

Ik heb zojuist dat eerste wereld oorlog helmpje gevonden. Of ik zie hem nu pas voor mensen die TF2 echt gekocht hebben. Wat een karige beloning voor 25 euro zeg. Ik had met dat hoedje toch echt iets verwacht wat beweegt, of per klasse er anders uit zit ofzo ...

ps. nog steeds geen metals gekregen die ik gecraft heb /sadme. Ik heb al ticket aangemaakt, thnx voor de link.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb net ook de Disciplinary Action gedropped gekregen, nice :) Normaal krijg ik alleen maar troep; zoals 4 backscratchers achter elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

frickY schreef op zaterdag 25 juni 2011 @ 20:37:
Heb net ook de Disciplinary Action gedropped gekregen, nice :) Normaal krijg ik alleen maar troep; zoals 4 backscratchers achter elkaar.
Komt meestal omdat de week (weken) na de release van een itemset, die items een vrij hoge kans van droppen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het is lang geleden dat je als spy hiermee wegkwam. Nou ja, ieder geval niet zo gemakkelijk, tenzij je Cabo bent. :P

Spy voice clip op het eind maakt het compleet. ;)

[ Voor 12% gewijzigd door CapTVK op 25-06-2011 23:18 ]

TF2 GoT http://www.teamfortress.eu

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Eens met CapTVK. Heerlijk om zeventien kills te maken met één goedgeplaatste sentry. Zo hoort het ook. :)

Die disciplinary action is trouwens geweldig. Teammates spanken FTW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VyperX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-08 13:04
Pffft, ik kom net van de GoT server vandaan waar een heavy met de nieuwe minigun alles aan het ownen was. Door de -75% opspin tijd, is z'n minigun vrijwel instant geworden. Samen met een medic en GRU, heeft de Heavy eigenlijk geen nadelen meer. Snel lopen, snel vuren, veel hp... Erg lastig om er wat tegen te doen.

Verder is Barnblitz wel een grappig map. Alleen tussen CP 3 en 4 (dus na het stuk waar je moet wachten) heeft een stuk waar je geen mogelijkheid hebt om te flanken, waardoor een goede verdediging het je daar erg lastig kan maken.

So much for first impressions wat betreft de update.

My Dwarf Fortress ASCII Reward: ~~@~~####,.".D",.B""

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tower410
VyperX schreef op zondag 26 juni 2011 @ 00:29:
Pffft, ik kom net van de GoT server vandaan waar een heavy met de nieuwe minigun alles aan het ownen was. Door de -75% opspin tijd, is z'n minigun vrijwel instant geworden. Samen met een medic en GRU, heeft de Heavy eigenlijk geen nadelen meer. Snel lopen, snel vuren, veel hp... Erg lastig om er wat tegen te doen.

Verder is Barnblitz wel een grappig map. Alleen tussen CP 3 en 4 (dus na het stuk waar je moet wachten) heeft een stuk waar je geen mogelijkheid hebt om te flanken, waardoor een goede verdediging het je daar erg lastig kan maken.

So much for first impressions wat betreft de update.
Enige is dat de verdedigende partij ook niet kan flanken, en zulke spy acties als die van CapTVK even niet mogelijk zijn, even als sneakende pyro's en zo. Vind ik zelf best wel vervelend, maak ik erg veel gebruik van :)

Aan het begin van Barnblitz is het trouwens erg leuk om als spy rond te lopen met de YER, als je op het goede moment toeslaat heb je erg snel een streak van 5-6 kills, stond binnen een paar minuten op 30 kills :+ Toegegeven, ze lette niet allemaal even goed op, en er was er maar één die zo slim was om als pyro te gaan spychecken :)

Was de 1e keer dat ik eens goed met die YER heb gespeeld, en hij bevalt me erg goed. Als je eenmaal op een goede plek staat en een disquise hebt, kun je zomaar het tij keren door de hele groep rond de Payload uit te moorden >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Ik heb Barnblitz nog helemaal niet gespeeld. Zal ik eens doen.

Laatst nog wel eens een andere (voor mij nieuwe) map gespeeld: Nightfall. Is die toevallig ook nieuw of is dat gewoon een custom map?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tower410
Compizfox schreef op zondag 26 juni 2011 @ 00:49:
Ik heb Barnblitz nog helemaal niet gespeeld. Zal ik eens doen.

Laatst nog wel eens een andere (voor mij nieuwe) map gespeeld: Nightfall. Is die toevallig ook nieuw of is dat gewoon een custom map?
Community created

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 25 juni 2011 @ 21:24:
Komt meestal omdat de week (weken) na de release van een itemset, die items een vrij hoge kans van droppen hebben.
Dat kan best, maar heb nu ook al een tweede zweep, en The Enforcer _/-\o_

Nieuwe minigun is erg leuk als je een Kritzkrieg-medic bij je hebt, en een Disciplinary Action soldier de boel wat tempo geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 16-09 17:18
Zijn de servers nu over het algemeen drukker? Morgen maar ff TF2 starten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cabo schreef op zondag 26 juni 2011 @ 01:15:
Zijn de servers nu over het algemeen drukker? Morgen maar ff TF2 starten...
Servers zijn over t algemeen vol nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

LUH-3417 schreef op zondag 26 juni 2011 @ 00:21:
Die disciplinary action is trouwens geweldig. Teammates spanken whippen FTW!
;)

Verder inderdaad een leuke boost voor een heavy bijvoorbeeld :*)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weiman
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09-09 09:20
luxzenburcht schreef op zaterdag 25 juni 2011 @ 19:49:
Iemand toevallig een spine-chilling skull dubbel of die geruild kan worden? Ik kan hem helaas niet kopen in de store (ja ik ben idd zo gek :) )

Backpack :

Ik heb hem niet, maar ik zie dat je redelijk veel dubbele vintage items hebt (KGB bijv.), deze kun je meestal traden tegen en leuke verzameling metal.

Ik heb de nieuwe soldier shotgun en Rocketlauncher gecraft. Kost me 4 reclaimed, mar je kan er wel gelijk mee aan de slag. Het gebrek aan ammo is een redelijk manier om het te balacen, je doet namelijk gewoon meer damage. Een vliegende scout meatshot je gewoon voor 120 damage >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VyperX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-08 13:04
Nog meer nerf voor de scout? *zucht*
En wat krijgen ze er voor terug? Een triple-jump die je health kost... Right... :')

My Dwarf Fortress ASCII Reward: ~~@~~####,.".D",.B""

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Net een mooie deal gemaakt ;)
de nieuwe shotgun + Strange Shotgun + later 3 nieuwe scout wapens ( moet alleen maar idle)
voor Strange grenade en strange sticky

mijn demo is helemaal compleet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asskicker
  • Laatst online: 19-08 17:38
VyperX schreef op zondag 26 juni 2011 @ 08:25:
Nog meer nerf voor de scout? *zucht*
En wat krijgen ze er voor terug? Een triple-jump die je health kost... Right... :')
Die triple jump is inderdaad meer dan waardeloos, zeg dat wel... :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• punisher007
Ik had gehoopt dat je met die triple jump even hoog zou kunnen komen als met de FAN, maar helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Atomizer in actie

YouTube: ‪How to Use "The Atomizer" Properly Ep. 1‬‏

Waardeloos? Dacht het niet.

TIP: Met bonk krijg je trouwens geen selfdmg bij de derde jump. Deze bonk truuk werkt zelfs nog beter met de Boston basher.

[ Voor 25% gewijzigd door CapTVK op 26-06-2011 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heeft iemand een #19 crate voor mij? Kan er een 20 of 21 voor terug geven.
Kijken of ik ben unboxen nu ook zoveel geluk heb :)
Ik unbox de #21 (HWG) wel gewoon...

Getsie; Strange GRU.
Uberhaupt nog nooit iemand gekilled met die dingen. Dat wordt een uitdaging :p

[ Voor 37% gewijzigd door frickY op 26-06-2011 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Damn iedereen is aan het uncraten met keys. Nu krijg ik de sterke neiging het ook te doen. :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Edit: Nevermind

[ Voor 80% gewijzigd door LUH-3417 op 26-06-2011 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Alle wapens uit crate 19 (demo), crate 20 (soldier), en crate 21 (hwg).
Zie http://wiki.teamfortress....Supply_Crate#Series_.2319

[ Voor 34% gewijzigd door frickY op 26-06-2011 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15-09 15:45
ik wil de pret niet bederven maar:
Waarschuwing:
De gegevens van de tweakers server kun je hier vinden. Vragen hierover kunnen dus achterwege gelaten worden!

Het verhandelen van items is hier niet toegestaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ohja, bedankt voor de herinnering :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voor wie wil traden. We hebben een trade forum op www.teamfortress.be/forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-02 21:21

Pheace

The Eviler of Evil

CapTVK schreef op zondag 26 juni 2011 @ 12:00:
Voor wie wil traden. We hebben een trade forum op www.teamfortress.be/forum
Als je geluk hebt is er deze maand gepost ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als je lid wordt, kun je volgens mij ook op de rest van het forum. Dat is rete-actief. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ze moeten die nieuwe sniper wapen echt wat zwakker maken, heb het gevoel dat die erg overpowerd is.
ook de nieuwe heavy wapen moet iets langzamer worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Denk dat er wel een buffnerf komt voor de Tomislav. Hij doet dan wel minder damage, maar je bent veel mobieler als heavy. Met een krituber erbij kun je het mensen flink lastig maken.

[ Voor 2% gewijzigd door frickY op 26-06-2011 16:37 . Reden: ;) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Een buff? Ik denk dat je eerder nerf bedoelt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Descriptor
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 23-02-2024
luxzenburcht schreef op zaterdag 25 juni 2011 @ 19:49:

Backpack :

Ik heb nog een clean halloween skull over. Mocht je interesse hebben,
Maak dan even een post in mijn topic op GoT TF2.

Winners never cheat, Cheaters never win

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Laatst online: 05-09 07:40
Ik heb een probleempje met team fortress 2.
Ik heb de soldier training gedaan, maar ik kan de volgende niet doen. Er staat dat ik eerst de soldier training moet afronden, terwijl ik dat nu al meerdere keren heb gedaan.. Weet iemand wat ik hier aan kan doen?

Edit: nvm. Hij gaf niet aan dat er een tweede training was voor de soldier -.-

[ Voor 13% gewijzigd door aicaramba op 26-06-2011 19:24 ]

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luxzenburcht
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 19:31
Descriptor schreef op zondag 26 juni 2011 @ 17:14:
[...]

Ik heb nog een clean halloween skull over. Mocht je interesse hebben,
Maak dan even een post in mijn topic op GoT TF2.
Done :)

Ik moet inderdaad beter lezen en zien dat traden hier niet is toegestaan 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haas_nl
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 15-09 13:50
frickY schreef op zondag 26 juni 2011 @ 15:56:
Denk dat er wel een buffnerf komt voor de Tomislav. Hij doet dan wel minder damage, maar je bent veel mobieler als heavy. Met een krituber erbij kun je het mensen flink lastig maken.
Mijn krit uber deed het anders niet op dat ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik krijg als ik op een server zit opeens VAC errors. Iemand anders ook problemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CapTVK schreef op zondag 26 juni 2011 @ 21:18:
Ik krijg als ik op een server zit opeens VAC errors. Iemand anders ook problemen?
steam opnieuw starten.
je hebt de game gestart en ben even de verbinding kwijt geraakt met steam zonder dat je het in de gaten hebt gehad. het is een bekend probleem na de bug dat je regelmatig deze errors kunt krijgen en ook dat je geen server kan vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ok bedankt, zal het eens proberen.

YouTube: ‪fresh new kicks‬‏

mantreads in combinatie met de rocketjumper en marketgardener vormen een leuke combo. Hoe zou je zoiets noemen? B-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weiman
  • Laatst online: 09-09 09:20
Pykow schreef op zondag 26 juni 2011 @ 21:22:
[...]

steam opnieuw starten.
je hebt de game gestart en ben even de verbinding kwijt geraakt met steam zonder dat je het in de gaten hebt gehad. het is een bekend probleem na de bug dat je regelmatig deze errors kunt krijgen en ook dat je geen server kan vinden.
hier nu 6 keer in een 6v6 FFUUUU

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeple
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-07 23:52
Weiman schreef op zondag 26 juni 2011 @ 21:40:
[...]

hier nu 6 keer in een 6v6 FFUUUU
Bij mij precies hetzelfde.. 1ste keer spelen geen problemen, dag later 3 min spelen en VAC error.
Overige steam spellen geen problemen. Lol gaat er wel snel af zo.. maar goed het is toch gratis 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ach dinsdag morgen hebben we vast een update, misschien ook F2P en Premium server filter ;)

heavies die met een shotgun rennen en niet met de minigun omdat ze dat te langzaam vinden.

engineers die schreeuwen tegen een pyro dat hij de SAP niet van zijn sentry haalt. ( ja ik kreeg een boze speler op me ;) ik hielp hem 3x met de homewrecker en daarna switch ik van wapen en gaat die schreeuwen over de mic dat ik hem niet help :P ) hij stond er gewoon stil achter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:52

D4NG3R

kiwi

:)

Pykow schreef op zondag 26 juni 2011 @ 21:53:
heavies die met een shotgun rennen en niet met de minigun omdat ze dat te langzaam vinden.
Binnen 1u na het kopen van TF2 kwam ik er zelf achter dat het geen verschil maakt. Echter is het bloed irritant als ineens 80% van de spelers dat doet..
engineers die schreeuwen tegen een pyro dat hij de SAP niet van zijn sentry haalt.
Dit is nog erger. Engies die zelf niks doen.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor

Dreanor

Joene

D4NG3R schreef op zondag 26 juni 2011 @ 21:56:
[...]

Binnen 1u na het kopen van TF2 kwam ik er zelf achter dat het geen verschil maakt. Echter is het bloed irritant als ineens 80% van de spelers dat doet..

[...]

Dit is nog erger. Engies die zelf niks doen.
Ik had vanochtend in een potje dat 1 spy, gewoon een heel engineer's nest in zijn eentje kapot maakte! :S

4 Engineer, 4 turrets, 4 teleports, 4 dispensers gingen allemaal kapot aan 1 spy. Ongelovelijk ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

CapTVK schreef op zondag 26 juni 2011 @ 21:18:
Yep, de hele tijd. Al 10x Steam opnieuw opgestart, elke keer dezelfde foutmelding. Ziet ernaar uit dat de VAC servers overloaded zijn :(. Ze zouden de F2P players eerst moeten kicken...

[ Voor 6% gewijzigd door Jerry op 26-06-2011 22:49 ]

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesh
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-02-2022
Ik heb ook al 2 uur lang disconnects met die VAC melding, zie ook:

http://forums.steampowere.../showthread.php?t=1949955

:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CapTVK schreef op zondag 26 juni 2011 @ 21:38:
Ok bedankt, zal het eens proberen.

YouTube: ‪fresh new kicks‬‏

mantreads in combinatie met de rocketjumper en marketgardener vormen een leuke combo. Hoe zou je zoiets noemen? B-)
Kan niet wachten tot ik al die items heb. Heb nu alleen twee spy-dingen en dat soldier-zweepje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

engineers die schreeuwen tegen een pyro dat hij de SAP niet van zijn sentry haalt. ( ja ik kreeg een boze speler op me ;) ik hielp hem 3x met de homewrecker en daarna switch ik van wapen en gaat die schreeuwen over de mic dat ik hem niet help :P ) hij stond er gewoon stil achter
Zoiets had ik ook. Ik zag een friendly engi vertwijfeld staan kijken naar een gesapte sentry van een andere (friendly) engi. Ook niet ff repairen of zo, gewoon doorlopen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
D4NG3R schreef op zondag 26 juni 2011 @ 21:56:
Het lopen is niet sneller, maar het schieten wel ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orian
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Kom op, iedereen is ooit begonnen. Laat ons lekker aanklooien. Geef het een weekje en iedereen heeft de basis door en je kan weer lekker spelen, en nu met veel meer spelers :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• okkiwokki
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 10-09 19:00
Ze hebben het crafting menu trouwens wel flink verkr.. veranderd moet ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Inderdaad, have fun! :)

Maar sommigen van ons waren al bezig met vechten voor het echte gevecht begon. ;) Dus mocht er iemand pointers nodig hebben of bepaalde tips over classes gewoon vragen. Je krijgt zeker een antwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Let ook op dat je ingame om coaching kunt vragen, en de doorgewinterde spelers zich dus als coach kunnen aanmelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaCio
Als je kunt aimen is de shotgun beter om mee rond te lopen...

Het legioen aan mensen die opeens denken dat ze bijzonder zijn omdat ze tf2 speelden voor het gratis werd is veel irritanter dan de meeste nieuwe spelers.

[ Voor 22% gewijzigd door RaCio op 27-06-2011 02:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 01:15
Gisteren eindelijk weer eens wat meuk erbij gekregen:
2x Boston Basher
1x The Force-A-Nature
1x Crate #19
1x Detonator
1x Fan O'War
1x Dueling Mini-game

In ieder geval spul wat ik nog nooit heb gehad. Super. :D
Scheelt me ook weer meuk craften.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jongens de ideale oplossing voor de servers :
https://forums.alliedmods.net/showthread.php?t=160049

Plus ze moeten de wapens echt nerfen hoor. Die nieuwe sniper rifle is zo gruwelijk overpowerd dat ik me niet meer druk maak om een huntsman sniper die vroeger echt te sterk waren.
maar tjee, bij iedere headshot gaat de charge rate omhoog en bij iedere bodyshot krijg je een hele kleine bonus.
Na 2/3 headshots (die je nu makkelijk maalt) doe je minimaal 96 damage quick scope bodyshot. normaal is dat 45.

die heavy wapen is stil en te snel, waardoor je als sneaky heavy altijd wint.

de nieuwe shotgun moet het zelfde effect hebben als Direct hit. want als ik nu weg spring om te dodge omdat ik er vanuit ga dat een soldier mij met een rocket gaat schieten ( A.K.A. Rocketfly als medic) dan gebruiken ze de shotgun en ben je na een 2shot al dood.

rocket launcher is gewoon the direct hit maar dan met veel meer splash.van mij mag dat wapen langzaam worden en misschien +15% meer damage. dan kan je tenminste nog goed time om weg te komen en als je niet goed oplet wordt je wel snel neergehaald.

OJA en de leukste truc voor de demoman. Gebruik de nieuwste zwaard en gewoon de grenade en stickylauncher. Ieder wapen , ammo en health pack geeft je Health. je zult zien dat je geen ammo krijgt van de ammo packs of wapens. maar wel van een dispenser of payload cart. beetje slim spelen en je bent bijna niet meer te verslaan ;)

[ Voor 13% gewijzigd door Pykow op 27-06-2011 09:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-07 22:44

Nazanir

Is pappa!

Zo, van het weekend even uitgebreid gespeeld nu hij F2P is, snap niet dat ik hem niet eerder heb opgepikt, wat een briljant spel is het toch.

Ik ben het meest bedreven met de Scout en Spy (had een briljante pot als Spy, 11 backstabs in 1 leven), ik hou van de mobiliteit van de scout, snel en lenig en zijn double jump is heerlijk (vooral dat je midair van richting kan veranderen, zalig).

Medic komt op een tweede plaats en Pyro op de derde. Ik moet zijn airblast nog leren beheersen, maar damn wat kan die fijn zijn zeg.Healen heeft mij altijd wel gelegen, dus met de healer kan ik wel prima uit de voeten. Lekker achter een Heavy schuilen, wachten tot hij bijna dood is en BAM, Ubercharge. Heerlijk om zo je vijanden te overrompelen.

Engineer is wel leuk om te spelen, maar ik weet nog niet echt wat handige locaties e.d. zijn, gewoon beetje puzzelen. Soldier is an sich wel aardig, echter is hij traag en ondanks dat zijn RPG sterk is, vliegen de raketten, zeker over langere afstand. Zal wel niet een veel gespeelde class zijn door mij. Met de Sniper moet ik nog leren headhunten, maar dat gaat op zich wel, niet mijn favo class. Met de Heavy en Demoman speel ik eigenlijk niet. Demoman is wel erg sterk, maar moet ik nog even onder de knie krijgen, maar staat zeker onderaan in mijn lijstje qua populariteit.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pykow, zeur niet zo over nieuwe mensen. Het is toch geweldig dat iedereen weer TF2 speelt, dat de GoT-server weer vol zit en het is ook leuk dat er nieuwe mensen zijn. Lekker boeiend als ze geen airshottende pocket-solly's zijn; zolang we met z'n allen maar pret hebben, toch?

Bovendien; ik kan de lol wel inzien van wanneer je als soldier in een groep vijanden springt met het idee dat je medic je ubert, terwijl de medic, zijn blutsauger in de hand, besluit mee te springen en ook damage te gaan doen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
voor mij is de pret eraf als ik boze engineers op me krijg omdat ik hun sentry niet unsap
of medics die met een needle gun op je schieten inplaatsen van healen.
Ze vergeten ook allemaal Fast weapon switch aan te zetten en dat zie je gewoon. mensen staan stil. halve seconde later zie je de nieuwe wapen te voorschijn komen.

ik zeur niet over nieuwe mensen, van mij mag iedereen TF2 spelen zolang ze maar weten waar de game overgaat. Je krijgt nu het zelfde effect als brink, waarbij iedereen maar aan het killen is en niet bezig is met de object. omdat er geen teamwork meer was in Brink, zijn mensen gestopt.

in mijn lijst zijn er 20 gestopt met TF2,als ik vraag of ze mee willen doen krijg ik steeds te horen dat ze gestopt zijn door F2P. het Brink effect

[ Voor 8% gewijzigd door Pykow op 27-06-2011 10:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asskicker
  • Laatst online: 19-08 17:38
Pykow schreef op maandag 27 juni 2011 @ 10:44:
in mijn lijst zijn er 20 gestopt met TF2,als ik vraag of ze mee willen doen krijg ik steeds te horen dat ze gestopt zijn door F2P. het Brink effect
Waar praat je toch over mannetje? Wat heeft dit nu moet Brink te maken?

Ik vind het net leuk, dat mijn favoriete game weer terug populair aan het worden is, mijn favoriete server weer vol zit, en er weer leuke nieuwe wapens zijn om te verzamelen!

So what als er eens wat ragende mensen zijn, die had je voordien ook hoor. En mensen die niet goed weten wat ze moeten doen, tjah, als je het zo ergerd, leer het hun dan. :)

Jij bent ook nieuw geweest in de game, en je hebt totaal geen reden om je te gedragen als een opper guru. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Iedereen moet het leren, sterker nog, ik speel een paar maanden nu echt, maar ook ik ben constant aan het leren. Als Medic kan ik aardig goed uit de voeten. Pyro (groep in springen terwijl ze je niet gezien hebben en vol op het gas is echt uber!) is ook leuk om te doen. Af en toe eens Heavy tussendoor, maar merk ook dat (zelfs voor F2P) Medic's niet altijd hetzelfde doen als wat ik altijd doe. Over het algemeen loop ik met één Heavy mee als deze ook weet wat die aan het doen is. Als ik zelf Heavy ben (en ook weet wat ik doe), dan ben ik toch vaak Medic's kwijt (die dus iets heel anders gaan doen) en je dus in je eentje je health omlaag ziet gaan en dus gewoon niet meer gehealt wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

voor mij is de pret eraf als ik boze engineers op me krijg omdat ik hun sentry niet unsap
Ze vergeten ook allemaal Fast weapon switch aan te zetten en dat zie je gewoon. mensen staan stil. halve seconde later zie je de nieuwe wapen te voorschijn komen.

ik zeur niet over nieuwe mensen, van mij mag iedereen TF2 spelen zolang ze maar weten waar de game overgaat. Je krijgt nu het zelfde effect als brink, waarbij iedereen maar aan het killen is en niet bezig is met de object. omdat er geen teamwork meer was in Brink, zijn mensen gestopt.

Dat zijn dan wel de grootste zeikerds ooit. Dat een spel gratis is betekent absoluut niet dat je geen leuke matches meer kan krijgen. Sowieso met 20 man kan je zelf wel een server starten. :F

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snobbieh
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 07:14

Vind ik maar dom, vind het net leuker nu het F2P is, zit er wat meer volk op TF2 :D

I7 2600K - 8GB - M550 256GB - GTX 670

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glashio
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-09 11:11

glashio

C64 > AMIGA > PC

Gaaf dat TF2 Free2Play is geworden, ideale LAN game geworden als je mij vraagt. Iedereen kan het downloaden en alle PC's (ook trage) draaien het :) Way2Go Valve!!!
* glashio is blij met volle server(s)

> Google Certified Searcher
> Make users so committed to Google that it would be painful to leave
> C64 Gospel
> [SjoQ] = SjoQing

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Asskicker schreef op maandag 27 juni 2011 @ 10:51:
[...]

Waar praat je toch over mannetje? Wat heeft dit nu moet Brink te maken?

Ik vind het net leuk, dat mijn favoriete game weer terug populair aan het worden is, mijn favoriete server weer vol zit, en er weer leuke nieuwe wapens zijn om te verzamelen!

So what als er eens wat ragende mensen zijn, die had je voordien ook hoor. En mensen die niet goed weten wat ze moeten doen, tjah, als je het zo ergerd, leer het hun dan. :)

Jij bent ook nieuw geweest in de game, en je hebt totaal geen reden om je te gedragen als een opper guru. :P
Brink heeft te veel solo spelers waardoor je bijna altijd verliest, mensen die wel wisten wat er gedaan moest worden zijn er mee gekapt omdat ze geen hulp kregen
nu zie ik het zelfde gebeuren bij TF2 en dat is erg jammer.

@arunia: als ik medic speel moet een heavy niet verwachten dat hij mijn main heal target is. ik ga liever met een soldier of demoman mee. want die springen etc en doen veel meer self damage. als je een soldier goed health is hij lekker mobiel en kan die veel kills maken, als heavy kun je het best wel lang volhouden met je 300 HP. Medic is niet alleen bedoelt om een heavy te healen en dat ze je nu wel vaak gebeuren

BTW servers weer vol ? volgens mij was dit al zo, tenminste Lethal-zone, HH,Fasters place, Lob UK zaten altijd wel vol iedere dag. Het is alleen leuk dat de GoT server weer vol zit.

voor alle F2P spelers:
Options > Keyboard > Advanced > Fast weapon switch en enable develop alle twee aanvinken ;)
en wiki.teamfortress.com bekijken ! uitleg over de gamemodes zoals PL, PLR,CP en CP A/D(dustbowl etc.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingmob
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 30-07 17:39
Wat, is de server weer tot leven gekomen met de F2P? Misschien dat ik vanavond even een kijkje kom nemen dan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-09 21:48
Hoe zit dat trouwens als je gewoon wel voor dit spel betaald hebt? Krijg je dan enige vorm van compensatie ingame of is er geen verschil tussen een koper en een F2Per?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
EnigmaNL schreef op maandag 27 juni 2011 @ 11:15:
Hoe zit dat trouwens als je gewoon wel voor dit spel betaald hebt? Krijg je dan enige vorm van compensatie ingame of is er geen verschil tussen een koper en een F2Per?
http://www.teamfortress.com/freetoplay/faq.php
daar staat alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-09 21:48

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Pykow schreef op maandag 27 juni 2011 @ 11:10:
[...]
@arunia: als ik medic speel moet een heavy niet verwachten dat hij mijn main heal target is. ik ga liever met een soldier of demoman mee. want die springen etc en doen veel meer self damage. als je een soldier goed health is hij lekker mobiel en kan die veel kills maken, als heavy kun je het best wel lang volhouden met je 300 HP. Medic is niet alleen bedoelt om een heavy te healen en dat ze je nu wel vaak gebeuren

voor alle F2P spelers:
Options > Keyboard > Advanced > Fast weapon switch en enable develop alle twee aanvinken ;)
en wiki.teamfortress.com bekijken ! uitleg over de gamemodes zoals PL, PLR,CP en CP A/D(dustbowl etc.)
Ja ok, daar heb je opzich ook wel weer gelijk in.
Het is alweer een tijdje terug dat ik Medic heb gespeeld. En als ik er zo over na ga denken is dat in het begin vooral geweest in dat level binnen. Maar daar waren dan ook weer meer Heavies aan het wandelen. :D
En, ik ging voor die achievments op dat moment. :P

Later heb ik nu ik er zo over nadenk ook wel een aantal keer gewoon alles gehealt.

Die laatste tip voor F2P spelers is ook wel even handig voor mij. :D Console staat al aan, maar die fast weapon switch nog niet.

Nu alleen nog mijn Logitech G15 toetsenbord instellen op de macro's voor bijvoorbeeld spy en mijn muis heeft ook macro knoppen, kan ook lachen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Heeft iemand deze game speelbaar gekregen onder linux? Ik heb 'm geinstalleerd, en game draait ook op dx9 - maar - de FPS zuigt zo hard dat de game onspeelbaar is.

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23:01
kingmob schreef op maandag 27 juni 2011 @ 11:12:
Wat, is de server weer tot leven gekomen met de F2P? Misschien dat ik vanavond even een kijkje kom nemen dan :+
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee! In gelijksoortig nieuws, ik zag dat Cabo gisteren 133 backstabs had. Ik hoop dat de pub al vol zit met pyro's die vol op m'n Tomislav komen afrennen in plaats van vervelende snipermannetjes of spies die doorhebben dat ze niet recht voor in plaats van achter een speler moeten decloaken.

Ik wil ook nog wel even serieus ingaan op het gezemel over het niveau op pubs sinds de influx van nieuwe spelers. Ik vind het een verademing dat pubs nu weer volzitten met spelers die het spel voor hun plezier spelen in plaats van semi-competitieve zeikerds. Nee inderdaad, het niveau wordt er niet beter op, maar het is wel amusant. Ik heb het afgelopen weekend net zo veel plezier gehad als in het eerste jaar TF2, en dat heeft alles te maken met het lagere niveau. Ik speel op pubs om een beetje plezier te hebben, als ik serieus teamwork wil zien dan ga ik wel een 6v6 spelen (en kijken hoe goed de tegenstander is).

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat? Cabo gesignaleerd? :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Arunia schreef op maandag 27 juni 2011 @ 11:21:
[...]

Ja ok, daar heb je opzich ook wel weer gelijk in.
Het is alweer een tijdje terug dat ik Medic heb gespeeld. En als ik er zo over na ga denken is dat in het begin vooral geweest in dat level binnen. Maar daar waren dan ook weer meer Heavies aan het wandelen. :D
En, ik ging voor die achievments op dat moment. :P

Later heb ik nu ik er zo over nadenk ook wel een aantal keer gewoon alles gehealt.

Die laatste tip voor F2P spelers is ook wel even handig voor mij. :D Console staat al aan, maar die fast weapon switch nog niet.

Nu alleen nog mijn Logitech G15 toetsenbord instellen op de macro's voor bijvoorbeeld spy en mijn muis heeft ook macro knoppen, kan ook lachen zijn.
Instellingen, Tips

Je moet in de launch opties van TF2 maar eens even het volgende toevoegen: -G15
dan krijg je stats te zien op je schermpje, De G toesten kan je helaas niet aansturen, daarvoor moet je Macro's maken.

Er zijn nog meer advanced opties die je zeker moet gebruiken:
Colorblind mode: Als iemand geraakt is met jarate bijvoorbeeld. dan zie je een logo boven zijn hoofd.

Suicide after switching class ofzo iets moet je uitvinken, waardoor je buiten de spawn ook kunt aangeven wat je volgende class gaat worden.

Alle opties die beginnen met MEDIC: moet je aanzetten.
zo krijg je heel snel een signaal die laat zien wie er LOW health is, dus als ze vergeten medic te roepen. dan heb jij het al in de gaten als medic.

Auto rezoom sniper: Zeker uit zetten, hierdoor kan je iets beter en makkelijker reageren op close range spelers.

Hitsound aanzetten en damage text.
je kan horen wanneer je iemand geraakt hebt, vooral om hoekjes kan dat heel erg fijn zijn, als je dan schiet hoor je of iemand achter een hoekje verstopt staat. Met damage text kan je zien hoeveel damage je gedaan hebt, hierdoor weet je ongeveer hoe veel HP de andere speler nog over heeft.

Bij videosetting heb je ook een balkje dat heet Field of view. Standaard 75.
Zet die op 90 ! het zal even wennen zijn, maar je ziet veel meer.
YouTube: ‪TF2 Tactics: Field of View and Blind Spots‬‏ hier meer uitleg in een youtube movie.

Als je develop console hebt aangezet. (vorige post) en je opent deze met ` (naast de 1)
dan ben ik een voorstander van viemodel_fov 86 je wapen gaat dan iets verder van je beeld staan.
ook even wennen, maar na een tijdje kan je echt niks anders.

net_graph 1 zie je FPS en Ping, met net_graph 4 zie je alle gegevens van jou en de server.

daarnaast google even naar TF2 tactics . daar heb je veel basis movies hoe bijvboorbeeld ene uber werk.
wat het verschil is tussen 1x cap 2x cap en wat de max is.

Heb je last van FPS problem. ga dan naar het volgende:
http://www.fakkelbrigade.eu/chris/configs/
daar heb je 3 verschillende configs die je kan gebruiken.
Zo heeft chris ook nog een config voor je connectie. mensen met een slechte verbinding kunnen dan een speciale config gebruiken ( ik gebruik het zelf ook, je kent vast het effect van De hitbox en de animatie) met een hoge ping loopt de animatie sneller en is de hitbox nog achter de speler. met een goede config of goede cl_interp zorg je ervoor dat je daar minder last van hebt.

er is ook nog een site die je hebt met een config ;) en ook de MAX_fps op 121 zet ( is voldoende en rustiger voor je video kaart, zelf gebruik ik gewoon 60)
http://clugu.com/tf2mate/ hier kan je dus van alles gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Pykow schreef op maandag 27 juni 2011 @ 11:52:
[...]
Heb je last van FPS problem. ga dan naar het volgende:
http://www.fakkelbrigade.eu/chris/configs/
daar heb je 3 verschillende configs die je kan gebruiken.
Zo heeft chris ook nog een config voor je connectie. mensen met een slechte verbinding kunnen dan een speciale config gebruiken ( ik gebruik het zelf ook, je kent vast het effect van De hitbox en de animatie) met een hoge ping loopt de animatie sneller en is de hitbox nog achter de speler. met een goede config of goede cl_interp zorg je ervoor dat je daar minder last van hebt.

er is ook nog een site die je hebt met een config ;) en ook de MAX_fps op 121 zet ( is voldoende en rustiger voor je video kaart, zelf gebruik ik gewoon 60)
http://clugu.com/tf2mate/ hier kan je dus van alles gebruiken.
thanks, vanavond direct proberen

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Pagina: 1 ... 27 ... 37 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
De gegevens van de tweakers server kun je hier vinden. Vragen hierover kunnen dus achterwege gelaten worden!

Het verhandelen van items is hier niet toegestaan.