Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12:55
haha, ok. Dat is gelukkig de gehele uitleg.
Een deel heb ik al aan staan. Waaronder geluid wanneer je iemand raakt. Dan hoor geklingel. Leuk om te horen dat iemand nog schade krijgt wanneer je weg rent als pyro.

Die tips ga ik zeker allemaal nalopen. Super bedankt!

/edit, dat van die macro's maken klopt wel. Dat moet toch.
Maar de eerste poging (gewoon de toetsen indrukken in de macro en de muisklik invoegen) werkte niet zo goed. Dus daar moeten wat pauzes tussen, dus binnenkort (30e heb ik lekker de gehele dag vrij) gaan we dat lekker even allemaal testen.

[ Voor 35% gewijzigd door Arunia op 27-06-2011 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Yup, gister niet veel kunnen spelen maar ik zag wel dat het goed raak was. Gelijk bij de spawn *hop* twee backstabs.

TF2 GoT http://www.teamfortress.eu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAnthonyNL
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 15-09 22:29

TheAnthonyNL

PC Gamer

Pykow schreef op maandag 27 juni 2011 @ 11:52:
[...]

Instellingen, Tips

Je moet in de launch opties van TF2 maar eens even het volgende toevoegen: -G15
dan krijg je stats te zien op je schermpje, De G toesten kan je helaas niet aansturen, daarvoor moet je Macro's maken.

---

Heb je last van FPS problem. ga dan naar het volgende:
http://www.fakkelbrigade.eu/chris/configs/
daar heb je 3 verschillende configs die je kan gebruiken.
Zo heeft chris ook nog een config voor je connectie. mensen met een slechte verbinding kunnen dan een speciale config gebruiken ( ik gebruik het zelf ook, je kent vast het effect van De hitbox en de animatie) met een hoge ping loopt de animatie sneller en is de hitbox nog achter de speler. met een goede config of goede cl_interp zorg je ervoor dat je daar minder last van hebt.

er is ook nog een site die je hebt met een config ;) en ook de MAX_fps op 121 zet ( is voldoende en rustiger voor je video kaart, zelf gebruik ik gewoon 60)
http://clugu.com/tf2mate/ hier kan je dus van alles gebruiken.
1 van de g15 is da echt zo , dat zou geweldig zijn :3 , enne die fps configs lijken mij wel iets voor mijn oude pc , thanks ervoor.

Add me on Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!
het is niet meer dan text op je lcd dat je te zien krijgt haha.
maar je kan wel de top 5 spelers zien op de server etc.
vroeger had je nog wel een leuke config met een plaatje van de class die je aan het spelen was.
alleen na de goldrush update was hij weer kapot.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Shabbaman schreef op maandag 27 juni 2011 @ 11:42:
[...]
(en kijken hoe goed de tegenstander is).
Wilde net zeggen... Wij van GoT Love hebben nooit iets te maken gehad met dat vieze 'teamwork'...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oja een leuke F2P actie :D let vooral op die Spy
YouTube: ‪lol, F2P‬‏

en dan wat uitleg voor nieuwe spelers:
YouTube: ‪Team Fortress 2: A Video Guide for New Players‬‏

[ Voor 34% gewijzigd door Pykow op 27-06-2011 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

To be fair, ik merk het verschil tussen tegen jou spelen en spelen tegen F2P spelers niet. Dus zullen we gewoon ophouden met de F2P spelers bashen.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 28-06-2011 03:05 . Reden: spelvout ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nog een algemene tip, het allerbelangrijkste : Doe de training mode! Hier leer je de basis principes en heb het je het meeste van TF2 al in de vingers.

Engineer (Wat algemene tips, ik ga niet in op de wapens)
  • Buildings kan je in buildmode ronddraaien met RMB. Handig voor het plaatsen van SG's en teleporters
  • In buildmode zie je op de blueprint ook een klein pijltje. Dit is de richting waar de building heen wijst. Vooral van belang als teleporter exits neerzet tegen een muur.
  • Bouwen gaat sneller als je er op blijft meppen met je wrench. Sterker nog, mede engineers kunnen helpen en dan gaat het nog sneller.
  • Het sappen van buildings duurt even, meestal heb je genoeg tijd om eerst de spy uit te schakelen.
  • Teleports zijn belangrijker dan menigeen denkt. Bouw tijdens de setup altijd gelijk een teleport entrance bij de spawn (en een exit aan het andere eind).
  • Je kan tijdens de setup even engineer gaan en helpen met upgraden van buildings (tele's). Als de entrance level 3 is dan is de exit ook gelijk lv.3. Als ie geupgrade is ga je weer naar je eigen class
  • Leer de maps en waar ammo packs liggen voor metal. Rond de spawn hangen voor metal uit de supply cabinet duurt te lang.
  • Een engy aan het front is meer waard dan bij de spawn. Ik zie maar al te vaak engies al hun shit bij de spawn bouwen en tot lv.3 upgraden en er dan mee aan de wandel gaan. Dat heeft meestal geen zin. In de tussentijd stond er bij het front een SG minder maar heb je nog mooi de kans om te worden afgeknald . Met die mooie lv.3 SG nog in je handen.
  • Vergeet niet dat je buildings kan moven als het te heet wordt onder je voeten.
Ander nieuws, zie eens wat je met de nieuwe Targe van de demoman kan doen op ramps (een soort schansspringen!) _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[quote]CapTVK schreef op maandag 27 juni 2011 @ 14:16:
• Leer de maps en waar ammo packs liggen voor metal. Rond de spawn hangen voor metal uit de supply cabinet duurt te lang.
[/list]
Veel engies weten niet eens dat je uit de supply cabinet 200 metal krijgt :Y)
Ander nieuws, zie eens wat je met de nieuwe Targe van de demoman kan doen op ramps (een soort schansspringen!) _/-\o_

[video]
Nice! :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAnthonyNL
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 15-09 22:29

TheAnthonyNL

PC Gamer

Pykow schreef op maandag 27 juni 2011 @ 12:17:
het is niet meer dan text op je lcd dat je te zien krijgt haha.
maar je kan wel de top 5 spelers zien op de server etc.
vroeger had je nog wel een leuke config met een plaatje van de class die je aan het spelen was.
alleen na de goldrush update was hij weer kapot.
Hmm ik zie alleen dat het niet ingebouwd is bij tf2 , maar je wel plugins kan downloaden ervoor... ?

Add me on Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

YouTube: ‪The Mailbox 24/06/11‬‏

En nu snel je mondje dicht pykow.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 27-06-2011 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ok laat maar, ik zal mijn mond wel houden. ik denk dat beelden meer zeggen dan woorden (zie vorige post)
ieder zijn mening, ik vindt dat de uitdaging gewoon gedeeltelijk ontnomen is.

@koeitje Je bent niet de enigste die dat zegt. jullie denken allemaal dat ik wil bewijzen dat ik super pro ben en de rest noobs. maar daar gaat het helemaal niet om.
ik ben niet van dat haantjes gedrag.
Gamen gaat toch niet om de beste zijn. games gaat om de fun en dat is voor iedereen anders
ik heb alleen maar Fun wanneer er samengewerkt wordt. of we nou winnen of verliezen. who cares.

[ Voor 20% gewijzigd door Pykow op 27-06-2011 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pykow schreef op maandag 27 juni 2011 @ 14:55:
ik kan me gewoon neerleggen bij het feit dat gamers hoger dan Div6 veelste sterk voor mij zijn.
ftfy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaCio
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 24-08 03:27
Laten we het erop houden dat alle nieuwe got spelers welkom zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjeerdtq
  • Laatst online: 11-09 09:39
Ik ben sinds vrijdag ook een F2P speler. Natuurlijk is het op het begin wennen aan het spel, hoe te spelen en de hoe de maps in elkaar zitten. Maar zondag middag stond ik na elk potje regelmatig op 1 of 2 van mijn team.
Waarschijnlijk speel ik wel anders als de oude spelers, maar misschien is ook wel juist vernieuwend. Maar ik snap wel dat je als één team moet werken.

In een van mijn potjes van attack / defense gaat het hele team voor point A, zodat ik naar B kon lopen en met 1 kill dat punt kon overnemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-07 22:44

Nazanir

Is pappa!

Tsja lang niet iedereen heeft dat in de smiezen, zo heb ik vaak van het weekend, King of the Hill gespeeld, waarbij mijn team (of dat van de tegenstanders), het punt nog niet 1 seconde lang heeft vast gehouden. Wat ik wel zie, zijn 4-5 Snipers, die zoveel mogelijkgheadshots willen gaan maken, en Spies die aan alle kanten falen.

Ik zal niet beweren dat ik een expert ben, maar ik heb heel veel Monday Night Combat gespeeld, ik weet ongeveer wat de classes kunnen en ik weet heel goed dat je als team moet samen spelen. Leuk dat je 50 kills hebt, alleen dan moet je misschien lekker Quake gaan spelen. Hier gaat het niet om het aantal kills dat je haalt, maar om dat punt in handen te krijgen, of wat je doel ook mogen zijn.

Maar hetzelfde met medics die echt als complete faalhazen rondrennen met hun Syringegun, ipv mensen te healen om dat punt te cappen (ja echt, 2 heavies en 2 medics lopen naar het punt, je denkt Ah! dat gaat goed komen, zie je de medics met hun guns of zelfs melee rondlopen om kills te krijgen, de heavies klagen te recht en krijgen dan van de medics opmerking als: omgwtf shut up noob lololol). Als straks de stroom van complete noobs is afgezwakt en mensen weten hoe ze moeten spelen, komt het wel goed.

Ik snap echter gewoon niet, wat solo spelers in een teamspell als dit moeten, het heet dan toch ook: Team Fortress?

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Pykow schreef op maandag 27 juni 2011 @ 14:55:
Ik heb Fun wanneer er samengewerkt wordt. of we nou winnen of verliezen. who cares.
Dit ^^ (een beetje aangepast) geldt voor mij in elke game :)

Heel af en toe heb ik wel lol door alles en iedereen af te knallen, maar alleen voor 1 ronde of zo...

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nazanir schreef op maandag 27 juni 2011 @ 15:35:

Ik snap echter gewoon niet, wat solo spelers in een teamspell als dit moeten, het heet dan toch ook: Team Fortress?
en daarmee is alles gezegd ipv dat iedereen denkt dat ik als uber pro wil overkomen ;)

Brink is toch dood gegaan omdat er geen teamwork was en omdat mensen last hadden van veel bugs.
veel spelers zijn gestopt omdat de fun er snel vanaf was.

en wat zien we nu bij TF2 gebeuren ?
heel veel solo spelers geen teamwork en ook weer bugs die ze nog moeten oplossen.
Geen loadout, VAC connectie valt weg, Geen server lijst en grote hitbox:
YouTube: ‪TF2 hitboxes 11/06/24‬‏

ik zie nu al mensen stoppen met TF2 na 1 weekendje,dus dat gaat de verkeerde kant op

@nero ja ok het kan wel eens leuk zijn als je echt lekker op dreef bent.
Scoreboard van 19 juni nog voor de update
http://cloud.steampowered...17913385F053D33063A249E9/
maar is toch minder leuk dan een goede teamwork.

[ Voor 13% gewijzigd door Pykow op 27-06-2011 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Ik heb hiervoor mijn router een schop gegeven en daarmee was het opgelost. Stond dan ook meerdere jaren al aan dus ik vond het niet zo'n ramp voor die eene keer :+
Gok een bugje in het Steam of VAC protocol ergens...

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisO
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16-09 11:30
Pykow schreef op maandag 27 juni 2011 @ 16:14:
[...]

ik zie nu al mensen stoppen met TF2 na 1 weekendje,dus dat gaat de verkeerde kant op

[...]
Exit zeikerds :) , daar kan de TF2 communitie alleen maar beter van worden. De meeste TF2 Free-to-Play spelers moeten het spel nog leren en daarbij ook het benodigde team work. Die hard TF2 spelers die zich daar aan storen zijn 99 van de 100 keer zeikerds en die ben je liever kwijt dan rijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 16-09 20:24

Dreanor

Joene

En toch is het hoedje erg mager reward voor diegene die het spel gekocht hebben. Ik heb 25 euro ofzo voor TF2 betaald, dus een eerlijkere beloning zou zijn voor 10 of 15 euro gratis items uit shop kopen.

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir

Nazanir

Is pappa!

Dreanor schreef op maandag 27 juni 2011 @ 16:27:
En toch is het hoedje erg mager reward voor diegene die het spel gekocht hebben. Ik heb 25 euro ofzo voor TF2 betaald, dus een eerlijkere beloning zou zijn voor 10 of 15 euro gratis items uit shop kopen.
Jouw "beloning", is dat je het spel al een jaar (afhankelijk van wanneer je hem gekocht hebt natuurlijk), hebt kunnen spelen. Je hebt items verzameld, je het spel ervaring op gedaan, je bent een meer ervaren speler geworden, etc.

Je bent al beloond, met de tijd die je in het spel hebt gestoken. Je bent een ervaring rijker geworden, je hebt echt wel waar voor je geld gekregen, zeker als je nu nog speelt.

(Geen aanval naar jou, maar ik stoor me GIGANTISCH aan zo'n mentaliteit).

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor

Dreanor

Joene

Nazanir schreef op maandag 27 juni 2011 @ 16:30:
[...]

Jouw "beloning", is dat je het spel al een jaar (afhankelijk van wanneer je hem gekocht hebt natuurlijk), hebt kunnen spelen. Je hebt items verzameld, je het spel ervaring op gedaan, je bent een meer ervaren speler geworden, etc.

Je bent al beloond, met de tijd die je in het spel hebt gestoken. Je bent een ervaring rijker geworden, je hebt echt wel waar voor je geld gekregen, zeker als je nu nog speelt.

(Geen aanval naar jou, maar ik stoor me GIGANTISCH aan zo'n mentaliteit).
Moet je je niet aan storen, het is gewoon waar. Een miezerig hoedje dat er niet uitziet is een karige beloning voor jarenlang trouw geweest te zijn.

Maar eigenlijk ben ik niet beloond, ik heb geruild. Mijn geld tegen het spel! Ik zie het dat Valve de trouwe mensen juist moet belonen na zo'n actie dat het spel nu gratis is. En dan bedoel ik beter dan een grauw groen hoedje.

Ik wil ook niet mijn volledige bedrag terug, maar een betere beloning voor al zo lang trouw geweest te zijn vind ik wel op zijn plaats. Bijvoorbeeld 10 euro gratis items uit de shop uitzoeken, of op zijn minst een hoed die bijvoorbeeld voor elke class er anders uitziet en daadwerkelijk bijzonder is.

Of misschien beter nog, andere uniformen voor mensen die voor het spel betaald hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dreanor schreef op maandag 27 juni 2011 @ 16:27:
Je speelt al 4 jaar; spel is allang afgeschreven.

En hoezo trouw?
Je speelt dit spel niet voor Valve, in tegendeel. Zij maken dit spel voor jou. Je zou moeten bijbetalen voor al die content-updates.
Of ben je een trouwe community contributer? Want dan ben je al beloond met danwel Community-status wapens, of geld vanuit verkoop van Map Stamps.

[ Voor 37% gewijzigd door frickY op 27-06-2011 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor

Dreanor

Joene

frickY schreef op maandag 27 juni 2011 @ 16:39:
[...]

Je speelt al 4 jaar; spel is allang afgeschreven.
Ja dat is waar. Niemand speelt TF2 meer tegenwoordig. -.-

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik bedoel de economische vorm van afgeschreven. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor

Dreanor

Joene

Je moet het zo zien, als ik (en vele met mij) het spel toen niet gekocht hadden. Dat kon TF2 nooit de geldkraan worden die het nu is.

Ik vind gewoon dat een betere beloning op zijn plaats is bij dit soort acties!!!

Edit: Een ander/meer gedetailleerder uniform voor betaalde orginele spelers was meer op zijn plek geweest! :D

[ Voor 20% gewijzigd door Dreanor op 27-06-2011 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 12:24

Compizfox

Bait for wenchmarks

Ach, ik vind het niet erg dat mensen TF2 nu gratis kunnen krijgen terwijl ik er voor betaald heb. Dat is het probleem niet. Ik hoef ook echt geen beloning of zo. Al is zo'n hat altijd leuk.

Wat is veel erger vind zijn de mensen die nu naar TF2 komen...
Kijk, ik heb de TF2-community altijd heel volwassen, sympathiek en behulpzaam gevonden. In games zoals CoD is dat een heel stuk minder; De gemiddelde CoD-speler roept alleen maar noob en ownage en gaat uiteraard enkel voor zijn eigen K/D. (Ik zeg niet dat elke CoD-speler dit doet, maar dit is wel het stereotype ;))

Bij de meeste F2P-games is dit nog veel erger. Vooral omdat het laagdrempelig is steken mensen niet abnormaal veel moeite in het spel en zijn ze minder serieus. Ook zie je echt veel meer hackers en andere zielige types.

TF2 had dit juist niet; iedereen speelde gewoon voor de fun. Niemand keek naar hoeveel kills hij hat of begon meteen noob te schreeuwen. Nadeel hiervan is wel dat de meeste mensen altijd een beetje raar naar TF2 keken, alsof het minder 'echt gamen' was dan CoD of bijvoorbeeld Battlefield.

Maar nu komen dus al die F2P-spelers (met hun mentaliteit) naar TF2... Dat past gewoon niet bij elkaar. Ik denk ook niet dat TF2 nu serieuzer wordt genomen door de niet-TF2 speler.

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dreanor schreef op maandag 27 juni 2011 @ 16:43:
[...]

Ja dat is waar. Niemand speelt TF2 meer tegenwoordig. -.-
Je hebt de game 4 jaar kunnen spelen, voor maar 25 euro.
25 euro voor een game die je 4 jaar speelt is toch waanzinnig goed. tegenwoordig betaal je 60 euro voor een game die na een jaar al een vervolg krijgt.

bijvoorbeeld CoD die ook een nieuwe slag was ingeslagen in 2007. maar nu heb je al Cod MW1, WaW,MW2 en BO allemaal 60 euro + map packs van 15 euro 2/3 per game. games lijken allemaal op elkaar en hebben alleen grafisch een vooruitgang geboekt, maps veranderd etc. in totaal ben je dus voor CoD dan:360 euro kwijt als je alle maps en wapens wilt hebben.

Terug naar TF2:
25 euro in 2007. begin hadden we maar 6 maps
nu hebben we er volgens mij iets in de 20 maps + custom maps
heel veel wapens, nieuwe game modes, grafisch een vooruit gang etc.
en dat voor maar 25 euro !!

we zijn al genoeg beloond.
Voor de mensen die de game pas net een half jaar hebben is zo hat een goede gift van valve. want die hebben hoogwaarschijnlijk nog geen hat of net 1tje ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir

Nazanir

Is pappa!

Dreanor schreef op maandag 27 juni 2011 @ 16:38:
[...]

Moet je je niet aan storen, het is gewoon waar. Een miezerig hoedje dat er niet uitziet is een karige beloning voor jarenlang trouw geweest te zijn.

Maar eigenlijk ben ik niet beloond, ik heb geruild. Mijn geld tegen het spel! Ik zie het dat Valve de trouwe mensen juist moet belonen na zo'n actie dat het spel nu gratis is. En dan bedoel ik beter dan een grauw groen hoedje.

Ik wil ook niet mijn volledige bedrag terug, maar een betere beloning voor al zo lang trouw geweest te zijn vind ik wel op zijn plaats. Bijvoorbeeld 10 euro gratis items uit de shop uitzoeken, of op zijn minst een hoed die bijvoorbeeld voor elke class er anders uitziet en daadwerkelijk bijzonder is.

Of misschien beter nog, andere uniformen voor mensen die voor het spel betaald hebben!
Ik zie alleen geen enkel goed argument. Het enige wat ik zie is: ikke, ikke, ikke. Ik heb recht op, omdat, ik wil dit, omdat.

Je speelt het spel niet omdat door Valve gemaakt is, je speelt het spel niet voor Valve. Valve brengt nog altijd updates uit, geeft uitgebreide ondersteuning voor het spel. Ze vragen er niets voor terug. Ze hadden ook voor elke content update geld kunnen vragen, deden ze ook niet.

En hoe ben je Valve trouw gebleven dan? Omdat je een spel speelt dat je leuk vind? Als je echt trouw bent, dat zou je elke release die ze hebben uitgebracht, moeten gekocht hebben.

Je hebt 4(!) jaar kunnen spelen, voor 25 euro. Je hebt een spel ervaring van 4 jaar gekregen, iets waar ik niet tegen op kan met mijn 3 dagen tot op heden.

Je denkt toch echt niet, dat Valve dit doet om mensen een oor aan te naaien? Dit is een fantastische manier om toch nog inkomen te genereren.

Je komt over als een inhalerige kleuter, die niet verder kan kijken dan zijn neus lang is.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Nazanir schreef op maandag 27 juni 2011 @ 16:58:
Je komt over als een inhalerige kleuter, die niet verder kan kijken dan zijn neus lang is.
AMEN!

Als ik kijk naar de rommel die andere developers ** KUCH ** EA ** KUCH ** ervan maken dan is TF2 echt gratis te noemen zowat ook al heb je er ooit geld voor betaald !!
Als je dat niet ziet dan zou ik nog een een wat langere kijk nemen naar het geheel ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luxzenburcht
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 16-09 19:31
Opzich ben ik best wel blij met al die nieuwe menschjes. De meeste servers zitten nu weer bomvol.

Wel was ik een beetje bang voor een enorme toename aan cheaters en hackers, ik heb er gelukkig nog geen gezien.

Ik kan me wel voorstellen dat mensen zich genaaid voelen als ze het product een dag voor de free to play actie hebben gekocht, het gaat dan maar om 8,99 euro maar toch.

Speel nu sinds 2008 en heb er al veel te veel tijd inzitten, voor mij was de orange box de best gespendeerde 40 euro ooit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• punisher007
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16-09 10:15
Even over Free 2 Play spelers, in eerste instantie is het wel even ergeren omdat teamplay niet loopt. Aan de andere kant heb je dit soort fratsen sowieso altijd al gehad als er nieuwe items kwamen :)

Ik juich nieuwe spelers alleen maar toe en wij hebben het ook ooit moeten leren, dus ik hoop dat het langzaamaan steeds beter gaat worden :)

http://blog.bjornhouben.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor

Dreanor

Joene

Nazanir schreef op maandag 27 juni 2011 @ 16:58:
[...]

Ik zie alleen geen enkel goed argument. Het enige wat ik zie is: ikke, ikke, ikke. Ik heb recht op, omdat, ik wil dit, omdat.

Je speelt het spel niet omdat door Valve gemaakt is, je speelt het spel niet voor Valve. Valve brengt nog altijd updates uit, geeft uitgebreide ondersteuning voor het spel. Ze vragen er niets voor terug. Ze hadden ook voor elke content update geld kunnen vragen, deden ze ook niet.

En hoe ben je Valve trouw gebleven dan? Omdat je een spel speelt dat je leuk vind? Als je echt trouw bent, dat zou je elke release die ze hebben uitgebracht, moeten gekocht hebben.

Je hebt 4(!) jaar kunnen spelen, voor 25 euro. Je hebt een spel ervaring van 4 jaar gekregen, iets waar ik niet tegen op kan met mijn 3 dagen tot op heden.

Je denkt toch echt niet, dat Valve dit doet om mensen een oor aan te naaien? Dit is een fantastische manier om toch nog inkomen te genereren.

Nee, jij bent lekker volwassen bezig! 8)7

Ik geef alleen aan dat zo'n simpel hoedje een heel erg magere beloning is. Unique kostums, vind ik een betere beloning voor mensen die het mogelijk gemaakt hebben dat TF2 zo ver gekomen is!

Bovendien heb ik al zo'n golden badge ofzo die aangeeft dat je sinds x datum speelt. Ook neemt dat simpele 1 polygonen hoedje (bij wijze van) een head slot in. Ik kan dus niet als ik wil laten zien dat ik betaald heb, andere hoedjes gebruiken die ik vaak mooier vind.

Als ze de betaalde TF2 spelers nu eens unieke uniform geven, welke geen slot inneemt, dan heb je toch onderscheid en beloning die ik passender vind dan een hoedje welke een stagiaire gemaakt zou kunnen hebben.

En just for you infomation: Ik koop geregeld wat om Valve te steunen ja, dus ik mag mijzelf wel trouwe fan noemen.

Bovendien zeg ik nergens dat Valve dit doet om mensen te naaien, het is gewoon op deze manier een mooie geldkraan.

Kijk Lord of the Rings Online, deze werd ook free 2 play en ging van een uitstervend spel naar een bloeiende inkomsten bron. En kijk eens hoe daar de trouwe leden beloond werden. ;)

Maar het is jammer dat tegenwoordig alles afwimpelt met hebberige kleuter, of andere crap als je ergens commentaar op hebt wat niet 100% positief is. Terwijl ik hier gewoon een geldige mening geef. Zo zou jou argument kunnen omdraaien, jij speelt het enkel omdat het gratis is, dus wie is er nu ... maar zo ben ik niet en dit hoort niet op tweakers thuis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CutePuppy
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 08:06
Ik geef alleen aan dat zo'n simpel hoedje een heel erg magere beloning is.
Maar waarom zou je dan beloond moeten worden? Je hebt geld besteed aan een product en dat product heb je gekregen. Waarvoor zou iemand je dan nog voor moeten belonen?
Unique kostums, vind ik een betere beloning voor mensen die het mogelijk gemaakt hebben dat TF2 zo ver gekomen is!
Het is geen donatie, het is een business transaction: zij bieden iets aan, jij koopt het. Zij hebben zelf voor een product gezorgd waarvoor mensen zouden betalen. Jij koopt het om jezelf een plezier te doen.

[ Voor 10% gewijzigd door CutePuppy op 27-06-2011 18:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dreanor schreef op maandag 27 juni 2011 @ 18:19:
[...]

Ik geef alleen aan dat zo'n simpel hoedje een heel erg magere beloning is. Unique kostums, vind ik een betere beloning voor mensen die het mogelijk gemaakt hebben dat TF2 zo ver gekomen is!

Bovendien heb ik al zo'n golden badge ofzo die aangeeft dat je sinds x datum speelt. Ook neemt dat simpele 1 polygonen hoedje (bij wijze van) een head slot in. Ik kan dus niet als ik wil laten zien dat ik betaald heb, andere hoedjes gebruiken die ik vaak mooier vind.

Als ze de betaalde TF2 spelers nu eens unieke uniform geven, welke geen slot inneemt, dan heb je toch onderscheid en beloning die ik passender vind dan een hoedje welke een stagiaire gemaakt zou kunnen hebben.

En just for you infomation: Ik koop geregeld wat om Valve te steunen ja, dus ik mag mijzelf wel trouwe fan noemen.

Bovendien zeg ik nergens dat Valve dit doet om mensen te naaien, het is gewoon op deze manier een mooie geldkraan.
Betaalde TF2 spelers nu unieke uniform ?
dus jij wilt dat TF2 het volgende wordt: YouTube: ‪Demoman needs makeup‬‏
Een uniform gaat echt veelste ver.
we kregen opeens sokken en een bril erbij en iedereen vondt het al te erg worden en dan wil jij nog een extra slot item :S krijgen we straks ook 20 verschillende uniforms ?
en wat is het nut van zo uniform ? dat je mensen kunt laten zien van.
KIJK IK HEB BETAALD EN JULLIE LEKKER NIET !! NANANA ?

Valve heeft al een game gemaakt die ik 4 jaar heb gespeeld en nog steeds zal blijven spelen ( de Freebies worden van zelf beter, maar het is voorlopig irritant en ik hoop niet dat er meer maten van mij gaan stoppen)

Freebies A.K.A FREE 2 play nooBIES

Acties:
  • 0 Henk 'm!
luxzenburcht schreef op maandag 27 juni 2011 @ 17:53:

Ik kan me wel voorstellen dat mensen zich genaaid voelen als ze het product een dag voor de free to play actie hebben gekocht, het gaat dan maar om 8,99 euro maar toch.
Daarom was er een "free tf2 week". Je kom hem ook niet meer los kopen in de steamstore die week. Dat was ook de aanleiding voor geruchten dat er iets op handen was bij Valve met F2P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 05-09 07:40
Aw, had graag wat serieus advies gezien :P

Die 'idra' foto is wel grappig.. Welke map is dat? En waarom zit er een foto van een sc2 pro gamer in een map? :P

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor

Dreanor

Joene

Pykow schreef op maandag 27 juni 2011 @ 18:42:
[...]

Betaalde TF2 spelers nu unieke uniform ?
dus jij wilt dat TF2 het volgende wordt: YouTube: ‪Demoman needs makeup‬‏
Een uniform gaat echt veelste ver.
we kregen opeens sokken en een bril erbij en iedereen vondt het al te erg worden en dan wil jij nog een extra slot item :S krijgen we straks ook 20 verschillende uniforms ?
en wat is het nut van zo uniform ? dat je mensen kunt laten zien van.
KIJK IK HEB BETAALD EN JULLIE LEKKER NIET !! NANANA ?

Valve heeft al een game gemaakt die ik 4 jaar heb gespeeld en nog steeds zal blijven spelen ( de Freebies worden van zelf beter, maar het is voorlopig irritant en ik hoop niet dat er meer maten van mij gaan stoppen)

Freebies A.K.A FREE 2 play nooBIES
Sorry hoor, overdrijven is ook een kunst.

Ik bedoel natuurlijk gewoon subtiel aangepaste uniformen, gewoon in de teamkleuren, maar net iets anders. Net andere detaillering of iets dergelijk. En nee, niet in een extra slot en nee, geen full customization. Gewoon een opties of een vinkje, orginele uniform, of het andere uniform.

Wat is dan het nut van elke andere customizing item, paint, hats, etc? Die dingen hebben toch ook het doel NANA! (caps geeft je argument kracht) IK SPEEL MEER, BETER, BETAAL EN JULLIE LEKKER NIET?

Maar het is me wel heel duidelijk dat je geen commentaar mag leveren. :| Ik ga weer TF2 spelen met mijn mooie super hoedje, dank U Lord Valve! O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• punisher007
Op naar de volgende Free 2 Play:
http://uk.pc.ign.com/articles/117/1178865p1.html :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weiman
  • Laatst online: 09-09 09:20
aicaramba schreef op maandag 27 juni 2011 @ 18:54:
[...]

Aw, had graag wat serieus advies gezien :P

Die 'idra' foto is wel grappig.. Welke map is dat? En waarom zit er een foto van een sc2 pro gamer in een map? :P
Dat is een spray, stamt uit de goeie ouwe CS tijd; je kunt een afbeelding importeren in TF2 via het multiplayer menu en die kun je dan op horizontale oppervlakken "sprayen".

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jongens ik wil niet veel zeggen, maar kom op zeg Dit kan toch gewoon niet !!!
http://cloud.steampowered...5BF863FF8D6D9465304F2734/

ik zit gewoon op een lethal-zone server en opeens 5 engineers zijn voor de spawn spullen aan het bouwen. een medic is ze aan het healen en soldier kijkt toe en een demoman was AFK :S
ik liep de spawn deur net uit en zag geen hond :S loop ik terug zie ik iedereen voor de deur staan terwijl blauw mid heeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Laatst online: 05-09 07:40
Ga er maar vanuit dat dat over n tijd wat minder wordt... Beginners leren het spel ook en spelers die niet leren zullen afvallen. Ik snap best dat het vervelend kan zijn om met / tegen spelers te spelen die ver onder je niveau zitten, maarjah, het niveau is ooit op een bepaald punt gekomen en dat kan nu ook gewoon weer.

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Descriptor
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 23-02-2024
Pykow schreef op maandag 27 juni 2011 @ 19:32:
jongens ik wil niet veel zeggen, maar kom op zeg Dit kan toch gewoon niet !!!
http://cloud.steampowered...5BF863FF8D6D9465304F2734/

ik zit gewoon op een lethal-zone server en opeens 5 engineers zijn voor de spawn spullen aan het bouwen. een medic is ze aan het healen en soldier kijkt toe en een demoman was AFK :S
ik liep de spawn deur net uit en zag geen hond :S loop ik terug zie ik iedereen voor de deur staan terwijl blauw mid heeft
Pykow, ga in zo'n geval gewoon naar een andere server. Problem fixed. Als het daar ook het zelfde is, herhaal stap 1.

Winners never cheat, Cheaters never win

Acties:
  • 0 Henk 'm!
zeg tegen zo medic, Ok lets go Follow me out of this building.
hij loopt me achter na komt er een soldier op me af gesprongen.
ik raak hem 1 x zie ik de medic met needles gaan schieten :P komt er een demoman er ook nog eens bij alle 2 dood :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wow, één screenshot van één server waarop vijf hele mensen iets doms doen! Je hebt gelijk: iedereen die gratis TF2 speelt moet zo spoedig mogelijk aan het kruis genageld worden!

Gast... wie weet zaten ze samen op mumble en lachten ze zich kapot? Op de GoT-server hebben we ook voldoende onzinnige dingen gedaan voor de lol.

Ik krijg het idee dat je vooral wilt zeiken op TF2 en/of haar spelers. Als sinds dat jij zegt dat Meet the Medic er aan komt (voor wie het bijhoudt; dat was het jaar van Onze Heer 1654) ben je volgas huilie-huilie aan het doen over dat er geen teamwork is, de artsyle kapot gaat, de wapens overpowered zijn, de community debiel is, de nieuwe maps kut zijn en ga zo maar door. Het feit dat er nu veel nieuwe spelers zijn, is alleen maar 'cannon fodder' voor je kansloze strijd die je kennelijk tegen de volledige TF2-community wilt voeren, ontwerpers inbegrepen.

Op mij kom je over op iemand die vooral zijn eigen superioriteit wilt laten kennen, door constant te zeuren over mensen die het spel verkeerd (lees: niet op jouw manier) spelen. Je kunt wel zeggen dat je je niet op zoek bent naar 'Oh, wat ben je goed, Pykow!', maar het feit dat je 'om je punt te maken' een oude screenshot post waarop je negen man dominate, doet toch het tegenovergestelde vermoeden.

Let it go, speel gewoon het spel en als je team gesteamrolled wordt, wordt dan engineer nummer zes, ga naar een andere server of speel een PCW met je team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ik heb dit op 4 servers mee gemaakt vanavond, moet ik dan van iedere server een plaatje maken ?
nee toch.

Meet the medic heb ik alleen aangegeven wat ze op de steamforums hebben aangegeven.
en 80% daarvan is uitgekomen alleen 2 weken later.
de stijl is een smaak die ik niet goed vondt passen, maar dat is geen erg punt want het is toch al een kermis.

het enige wat me nu tegen zit zijn op 1 avond 4x het zelfde beeld van engineers die bouwen en verder niks doen

[ Voor 63% gewijzigd door Pykow op 27-06-2011 19:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir

Nazanir

Is pappa!

Dreanor schreef op maandag 27 juni 2011 @ 18:19:
[...]

Kijk Lord of the Rings Online, deze werd ook free 2 play en ging van een uitstervend spel naar een bloeiende inkomsten bron. En kijk eens hoe daar de trouwe leden beloond werden. ;)

Maar het is jammer dat tegenwoordig alles afwimpelt met hebberige kleuter, of andere crap als je ergens commentaar op hebt wat niet 100% positief is. Terwijl ik hier gewoon een geldige mening geef. Zo zou jou argument kunnen omdraaien, jij speelt het enkel omdat het gratis is, dus wie is er nu ... maar zo ben ik niet en dit hoort niet op tweakers thuis.
Je bent aan het trollen, of niet? Een spel met maandelijkse subs tegen een spel waar je een keer geld voor neerlegd en de rest van je leven (theoretisch) kan spelen, dat lijkt me een eerlijke vergelijking. 25 euro vs 10 euro per maand is een vergelijking die kant nog wal raakt. En iemand die LotRO 4 jaar gespeeld heeft en dus maand geld ervoor opzij heeft gelegd, die kan pas zeggen dat hij/zij het spel heeft gesteund, die mensen worden dus terecht beloond voor hun support.

Maar volgens mij, doe jij precies hetzelfde op de League of Legends draad. Daar zeur je ook vrij hard over compensatie die jij "verdient" voor het spelen van een F2P game, als een dagje er inlog problemen zijn ofzo.

Je wilt blijkbaar de TF2 community kunnen laten zien, dat je de game hebt gekocht, zodat je boven de F2P base kan zeggen: "kijk mij".

De reden dat ik jouw afwimpel als een hebberige kleuter, komt volledig door jezelf, een hele post lang zeur je, over waar jij vind dat je wel niet recht op hebt, omdat je een keer 25 euro hebt neergelegd, zonder dat je beseft dat je allang beloont bent. Je gaat daar namelijk niet eens op in. Niet een keer zeg je: "Ik heb inderdaad de afgelopen 4 jaar al kunnen spelen, en daar ben ik heel blij mee". Het enige wat ik jou hoor zeggen, ik wil meer dan een hoedje. Sorry, maar dan ga je mij niet wijsmaken dat je "volwassen" bezig bent.

Ik speel inderdaad gratis, maar ik ga zeker wel geld uitgeven aan dit spel, omdat ik van mening ben dat dat volkomen terecht zou zijn. Er is toch niets mis met proberen?

Zodra je bereid bent om echt in te gaan op mijn argumenten, hoor ik graag weer van je.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor

Dreanor

Joene

Je bent aan het trollen, of niet? Een spel met maandelijkse subs tegen een spel waar je een keer geld voor neerlegd en de rest van je leven (theoretisch) kan spelen, dat lijkt me een eerlijke vergelijking. 25 euro vs 10 euro per maand is een vergelijking die kant nog wal raakt. En iemand die LotRO 4 jaar gespeeld heeft en dus maand geld ervoor opzij heeft gelegd, die kan pas zeggen dat hij/zij het spel heeft gesteund, die mensen worden dus terecht beloond voor hun support.

Maar volgens mij, doe jij precies hetzelfde op de League of Legends draad. Daar zeur je ook vrij hard over compensatie die jij "verdient" voor het spelen van een F2P game, als een dagje er inlog problemen zijn ofzo.

Je wilt blijkbaar de TF2 community kunnen laten zien, dat je de game hebt gekocht, zodat je boven de F2P base kan zeggen: "kijk mij".

De reden dat ik jouw afwimpel als een hebberige kleuter, komt volledig door jezelf, een hele post lang zeur je, over waar jij vind dat je wel niet recht op hebt, omdat je een keer 25 euro hebt neergelegd, zonder dat je beseft dat je allang beloont bent. Je gaat daar namelijk niet eens op in. Niet een keer zeg je: "Ik heb inderdaad de afgelopen 4 jaar al kunnen spelen, en daar ben ik heel blij mee". Het enige wat ik jou hoor zeggen, ik wil meer dan een hoedje. Sorry, maar dan ga je mij niet wijsmaken dat je "volwassen" bezig bent.

Ik speel inderdaad gratis, maar ik ga zeker wel geld uitgeven aan dit spel, omdat ik van mening ben dat dat volkomen terecht zou zijn. Er is toch niets mis met proberen?

Zodra je bereid bent om echt in te gaan op mijn argumenten, hoor ik graag weer van je.
*zucht*

Echt waar, ik geef alleen maar mijn mening over het hoedje. Niks meer, niks minder. Ik ben niet aan het trollen! Ik ben gewoon van mening dat het een wat magere compensatie is.

Ik zie wel dat je heel hard bezig bent om mij de grond in te boren/als een hebberige kleuter probeert af te schilderen. Maar nogmaals, ik geef mijn mening over iets, dat mag toch op een forum? Dat je het niet met mij eens bent prima, maar het is nergens voor nodig zo hard je best te doen mij de grond in te boren!

Ik zeg nergens dat ik boven iemand sta, nergens zeg ik dat ik nooit genoten heb van TF2 en nergens probeer ik te trollen.

Ik draai zelfs niet de rollen om, om te proberen jou in slecht daglicht te zetten dat je enkel gratis speelt en niet wilt dat iemand die ergens voor betaald iets unieks heeft. Want dat is nergens voor nodig en voegt niks aan het topic toe!

Ook bij LotRO geldt dat ze dat niet hadden hoeven doen, ze hadden ook enkel wat er tot nu toe in het spel zat aan kunnen bieden en de rest tegen betalingen. Dus tuurlijk bij LotRO is de beloning groter! Nu geef ik zelf nog net niet 10 euro per maand uit aan TF2, maar ik support ze wel.

Het grootste punt is dat het een head item slot inneemt. Kijk, die badge die ik heb neemt niks in, maar geeft wel iets unieks voor iemand die er van het begin erbij was. Dus daar hou ik ruimte over voor een head item (welke ik gekocht heb).

En nogmaals, ik wil geen grote super mega uniform, of vele gratis items ter compensatie. Maar ik vind, nogmaals, ik vind, mijn mening is, dat een net iets ander uniform een betere compensatie is!

Het hoedje, of je hem mooi vind of niet (dat is smaak), is gewoon erg mager. Ziet eruit alsof het als vergeten beloning in een uurtje in elkaar geflanst is en dat vind ik jammer!

ps. Ja, bij de LoL forums had ik een slechte dag, shit happens dat overkomt ons allemaal! En de server is bijna constant offline maar dat is een ander verhaal ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pykow schreef op maandag 27 juni 2011 @ 19:48:

Meet the medic heb ik alleen aangegeven wat ze op de steamforums hebben aangegeven.
en 80% daarvan is uitgekomen alleen 2 weken later.
SPUF is als een stilstaande klok. Die geeft ook twee keer per dag de juiste tijd aan.

Maar ik moet zeggen dat er op de subforums daar best zinnige discussies te vinden zijn. Afgezien van het pyro forum dan, die gasten hebben een permanent minderwaardigheidscomplex en vragen continu om buffs. Spy forum is juist weer top class.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor

Dreanor

Joene

En dan missen we enkel nog, Meet the Pyro toch?

In een fan made Meet the Pyro zag ik dat de Pyro de vrouwen commentator stem is. Vond ik briljant gevonden! :D

Meet the Medic is ook weer erg goed, en lang voor een Meet the ... filmpje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kipneck
  • Laatst online: 15-09 18:30
ik wordt toch wel een beetje verdrietig, ik ging net team fortress spelen, er stond wel team fortress maar volgens mij was het wat anders.

dit is toch niet normaal wat er allemaal gebeurd. er is niet normaal meer te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor

Dreanor

Joene

kipneck schreef op maandag 27 juni 2011 @ 21:56:
ik wordt toch wel een beetje verdrietig, ik ging net team fortress spelen, er stond wel team fortress maar volgens mij was het wat anders.

dit is toch niet normaal wat er allemaal gebeurd. er is niet normaal meer te spelen.
Misschien heb je op TF2 Beta geklikt ofzo?

Volgens mij moet je iets meer info geven wat het is zo niet heel erg duidelijk wat je bedoeld. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kipneck
Dreanor schreef op maandag 27 juni 2011 @ 21:57:
[...]

Misschien heb je op TF2 Beta geklikt ofzo?

Volgens mij moet je iets meer info geven wat het is zo niet heel erg duidelijk wat je bedoeld. :P
1 woord, F2P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir

Nazanir

Is pappa!

Naja fair is fair Dreanor, ik ben er niet op uit je de grond in te boren, maar ik hoorde niet veel meer dan ik wil, en ik vind dat ik recht heb op. Ik kan best begrijpen dat je misschien wat meer verwachtte, ik hoop echter ook dat je mijn argument begrijpt, wanneer ik zeg dat je al 4 jaar beloond bent geweest.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor

Dreanor

Joene

Volgens mij mis ik de stille hint naar een server vol mafkezen die geen idee hadden wat ze aan het doen zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kipneck
Dreanor schreef op maandag 27 juni 2011 @ 22:01:
[...]

Volgens mij mis ik de stille hint naar een server vol mafkezen die geen idee hadden wat ze aan het doen zijn!
mafkezen druk je het wel heel zacht uit, lijkt wel of in elke sociale werkplek op alle pc's tf2 hebben gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor

Dreanor

Joene

kipneck schreef op maandag 27 juni 2011 @ 22:04:
[...]

mafkezen druk je het wel heel zacht uit, lijkt wel of in elke sociale werkplek op alle pc's tf2 hebben gezet.
Met alle bezuinigingen kan ik mij voorstellen dat, nu TF2 free 2 play is, dit nog eens waar kan zijn ook! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TF2 is gewoon kapot gemaakt door Valve :S
ze zijn niet goed bezig.

Eerst zegt gabe dat hij spelers die veel voor de community doen, korting te geven op games.
daarna maken ze TF2 gratis
waar gaat dit heen :S De PC game was weer tot leven aan het komen, maar nu weet ik het niet meer
zoveel echte pc games heb je niet meer.
Ja BF3 die er aan komt, de rest is een port van xbox naar pc

[ Voor 15% gewijzigd door Pykow op 27-06-2011 22:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-02 21:21

Pheace

The Eviler of Evil

Mijn god wat een gezeur de laatste pagina zeg. Als je het spel zo kapot vindt ga dan iets anders spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asskicker
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19-08 17:38
Pykow schreef op maandag 27 juni 2011 @ 22:06:
ze zijn niet goed bezig.

Eerst zegt gabe dat hij spelers die veel voor de community doen, korting te geven op games.
waar gaat dit heen :S De PC game was weer tot leven aan het komen, maar nu weet ik het niet meer
Ga jij dan maar op servers spelen met deze plugin: http://forums.alliedmods.net/showthread.php?t=160049
Problem solved, toch? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor

Dreanor

Joene

ze zijn niet goed bezig.

Ik heb nog niet echt zoveel van de nieuwe lading F2P spelers gemerkt. Maar ik was misschien enkel op een zeker hoedje gefocust. O-)

Nee, maar het zal wel over waaien. Het is nieuw, het is gratis, dus is het logisch dat er ineens een grote piek aan (nieuwe) spelers is. Veel CoD solo, kill geile speler zullen binnenkort wel weer vertrekken als ze merken dat de Demoman overpowered noob is, heavy easymode en spy gewoon cheat is. ;)

Edit: Eerlijk is eerlijk: Ik heb ook toen Free2Play games op steam stonden er een paar geprobeerd en in dat spel ook geen idee hebbend wat ik aan het doen ben (Champions online of Spiral Knights (enkel voor de TF2 soldier helm :P)).

[ Voor 11% gewijzigd door Dreanor op 27-06-2011 22:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kipneck
jammer dat je servers met die plugin niet kunt vinden omdat het browsen naar servers defect is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik vermaak me prima op oa de GoT server en Hampshire Heavies. Vind dat de F2P tot nu toe een goede boost aan TF2 heeft gegeven.

Ook een hele uitdaging om mijn Strange GRU te levelen, maar het gaat nog aardig :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

De PC game was weer tot leven aan het komen, maar nu weet ik het niet meer
Kijk naar de historie van de voorgaande delen wat betreft patches : BF3 wordt een EA/DICE ramp :P

Ik ga tevens wegens een tekort aan leuke games op de PC zoals Ace Combat en Mortal Kombat een X-BOX 360 erbij halen ergens eind dit jaar als Ace Combat 2 uit is :Y)

Maar...

Ik blijf TF2 spelen dus blijf van mijn game af met die loze kritiek :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
die servers zijn niet te vinden op dit moment.

jullie hebben gewoon super geluk als je nog geen last van F2P hebt gehad.

ach ja als BF3 of MW3 uit komt dan zijn we ook van het zooitje af. nog maar 5 maanden wachten

[ Voor 28% gewijzigd door Pykow op 27-06-2011 22:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Descriptor
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 23-02-2024
Zo, bijna de helft van de laatste 2 pagina's is gerage om van alles dus dat ga ik niet lezen.
Maar goed om toch maar even wat te melden mensen:

Zojuist even goedkoop op de "markt" een strange GRU en strange Natscha gescoord!

Zijn er meer mensen die strange wapens hebben?

Winners never cheat, Cheaters never win

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Descriptor schreef op maandag 27 juni 2011 @ 22:25:
Zo, bijna de helft van de laatste 2 pagina's is gerage om van alles dus dat ga ik niet lezen.
Maar goed om toch maar even wat te melden mensen:

Zojuist even goedkoop op de "markt" een strange GRU en strange Natscha gescoord!

ik ben eigennaar van Strange Stickyjumper en grenade launcher ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 12:24

Compizfox

Bait for wenchmarks

Descriptor schreef op maandag 27 juni 2011 @ 22:25:
Strange Stickybomb launcher hier ;)

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Strange stickyjumper? Lol, die krijg je dus never nooit niet geleveled?

@Descriptor
Ik heb ook een StrangeScarcely Lethal GRU. In combinatie met The Buffalo Steak is er nog best een kill mee te scoren :)

[ Voor 22% gewijzigd door frickY op 27-06-2011 22:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 08:53

g0tanks

Moderator CSA
WTF zijn strange wapens nou weer. :p

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Strange weapons zitten in de nieuwe crate series19,20,21 en bevatten standaard wapens van een class. Dit zijn Demoman, soldier en heavy. Het zijn exact dezelfde wapens maar nu zit er een kill counter op. Voor die reden heten ze "strange". Echt zeldzaam zijn ze niet want iedereen kan ze zo uit crates trekken.

[ Voor 8% gewijzigd door CapTVK op 27-06-2011 22:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor

Dreanor

Joene

CapTVK schreef op maandag 27 juni 2011 @ 22:39:
Strange weapons zitten in de nieuwe crate series19,20,21 en bevatten standaard wapens van een class. Dit zijn Demoman, soldier en heavy. Het zijn exact dezelfde wapens maar nu zit er een kill counter op. Voor die reden heten ze "strange". Echt zeldzaam zijn ze niet want iedereen kan ze zo uit crates trekken.
Kill counter als in life time kills met dat wapen of voor een match?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 08:53

g0tanks

Moderator CSA

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonni
  • Laatst online: 20-08 13:09
pykow, wanneer komt Meet the Medic nou eens uit?

:+

[ Voor 7% gewijzigd door Yonni op 28-06-2011 01:16 ]

D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Yonni schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 01:16:
pykow, wanneer komt Meet the Medic nou eens uit?

:+
Waar heb jij het over ? die is al uit.

stickylauncher zit op 203 en de andere op 124

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:39

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Nog even voor de duidelijkheid, ondanks de 'discussie' even voorbij lijkt te zijn; het is jammer dat alle spelers die TF2 vier jaar geleden gekocht hebben, zich wat bedrogen voelen. Maar hou het wel normaal en vooral respectvol ten opzichte van mensen die het daar niet mee eens zijn, en zéker ten opzichte van die nieuwe F2P spelers.

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• punisher007
Ik wil een strange blackbox :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh oh oh pykow, wat hap je weer lekker in de troll!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asskicker
Verwijderd schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 10:17:
Oh oh oh pykow, wat hap je weer lekker in de troll!
Volgens mij was ie ook aan het trollen, toch? :')

In ander nieuws:

De GoT server is momenteel 24/7 Payload gegaan, en schijnt toch wat mensen te lokken.

Afbeeldingslocatie: http://module.game-monitor.com/93.190.139.115:27015/image/default/tf2-03.png

Map rotatie
  • pl_goldrush
  • pl_badwater
  • pl_upward
  • pl_barnblitz
  • pl_thundermountain
  • pl_hoodoo_final
  • pl_frontier_final

[ Voor 55% gewijzigd door Asskicker op 28-06-2011 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaCio
  • Laatst online: 24-08 03:27
Asskicker schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 10:45:
[...]

In ander nieuws:

De GoT server is momenteel 24/7 Payload gegaan, en schijnt toch wat mensen te lokken.
Zolang je aan de eisen van dat nieuwe matchmaking voldoet blijft de server wel vol denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Asskicker schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 10:45:
De GoT server is momenteel 24/7 Payload gegaan
Jammer. Ik vind vaak juist de afwisseling leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teutates
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 06-09 20:47
Heeft iemand sinds de uberupdate dat de servers af en toe niet vindbaar zijn ?

Ik kan ze wel vinden via geschiedenis en favorieten ... maar niet via de internet tab en gebeurt steeds vaker.

Verder mag je hier ook je steamid uitwisselen ? heb momenteel een iemand die tf2 speelt :) en paar meer kennen die het spelen zou wel leuk zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asskicker
frickY schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 11:21:
[...]

Jammer. Ik vind vaak juist de afwisseling leuk.
Dat vonden wij ook, maar payload trekt het meeste mensen en is de leukste gamemode op een public.
We houden het even zo, kunnen het later natuurlijk altijd veranderen. :)
Teutates schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 12:21:

Ik kan ze wel vinden via geschiedenis en favorieten ... maar niet via de internet tab en gebeurt steeds vaker.

Verder mag je hier ook je steamid uitwisselen ? heb momenteel een iemand die tf2 speelt :) en paar meer kennen die het spelen zou wel leuk zijn :)
Ja, ik heb daar soms ook last van, nog geen oplossing voor gevonden en enorm irritant.

[ Voor 44% gewijzigd door Asskicker op 28-06-2011 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kipneck
bij mij is het voorbij, sinds de uber update last van gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoB_HenK
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16-09 07:14

Geen last meer van gehad de afgelopen paar dagen. Niet dat het vandaag uitmaakt, elke keer als ik verbinding maak met een server, crasht de game direct (Max OS X 10.6.7).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Join de Steam Groups [GoT] TF2 en Tweakers.net, dan zie je vanzelf wie er waar spelen;

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07:57
BoB_HenK schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 12:59:
[...]

Geen last meer van gehad de afgelopen paar dagen. Niet dat het vandaag uitmaakt, elke keer als ik verbinding maak met een server, crasht de game direct (Max OS X 10.6.7).
Heb je toevallig een custom hud geinstalleerd?

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Com hud crashed voor mij, ondanks dat hij geupdate is. Broesel werkt prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12:55
BoB_HenK schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 12:59:
[...]

Die crashes heb ik ook een aantal keer gehad. Gelukkig dat het niet aan hardware lag. Ikzelf heb Windows 7 64-bits etc..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteravond crashte mijn TF2 voor het eerst. Gebeurde toen ik een replay opende in de editor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
* afkloppen * ik heb nog geen crash gehad.
alleen me verbinding met VAC 2x verloren gisteren.

Ok even geen ongein , voor de mensen die nieuw zijn:
YouTube: ‪TF2 Free-To-Play Starter Guide‬‏ er is ook een PART2.
deze persoon legt je uit welke keuzes je moet maken en wat je allemaal moet weten voor dat je gaat joinen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

D4NG3R

kiwi

:)

Leuk. Sinds vandaag crashed TF2 constant :S zowel in het class selection scherm als wanneer ik een game join.

100% schone TF2. Ik heb geen custom interfaces OID geinstalleerd.

Edit: Leuk en nu kom ik servers in, word ik instant-disconnected.

[ Voor 16% gewijzigd door D4NG3R op 28-06-2011 16:05 ]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teutates
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 06-09 20:47
kipneck schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 12:49:
bij mij is het voorbij, sinds de uber update last van gehad.
Denk dat het komt door overbelasting :) dat hij de aanvraag van vernieuwing van server lijst niet honoreerd dus of het echt voorbij is weet ik nog net zo niet :)
Join de Steam Groups [GoT] TF2 en Tweakers.net, dan zie je vanzelf wie er waar spelen;
is goed zal ik doen :)
YouTube: ‪TF2 Free-To-Play Starter Guide‬‏ er is ook een PART2.
deze persoon legt je uit welke keuzes je moet maken en wat je allemaal moet weten voor dat je gaat joinen.
Ik hou van "de gewoon induiken methode" ben ongeveer een week voor de uberupdate begonnen maar heb het al aardig onder de knie en eindig al vaak bovenaan de server :P

(behalve bij hid and seek en die raket tennis spel)

(bezat het spel al jaren (orange box) maar mijn (oude)pc vond het spel niet leuk :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Teutates schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 16:03:
[...]

Ik hou van "de gewoon induiken methode" ben ongeveer een week voor de uberupdate begonnen maar heb het al aardig onder de knie en eindig al vaak bovenaan de server :P

(behalve bij hid and seek en die raket tennis spel)

(bezat het spel al jaren (orange box) maar mijn (oude)pc vond het spel niet leuk :P )
ik speel vrijwel nooit Prophunt of RT
speel veel liever CP5 of PL .

nice replay Dont stab me now
YouTube: ‪Don't Stab Me Now‬‏

[ Voor 12% gewijzigd door Pykow op 28-06-2011 18:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asskicker
Die rare rocket launchers zijn zo te zien best gewild. :+

Afbeeldingslocatie: http://img1.uploadscreenshot.com/images/main/6/17813491219.png

[ Voor 21% gewijzigd door Asskicker op 28-06-2011 20:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas_De_Beer
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 08-09 08:29
Asskicker schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 20:03:
Die rare rocket launchers zijn zo te zien best gewild. :+

[afbeelding]
Wow ja inderdaad... ik krijg nu een bod van 3 andere strange weapons

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11:19

The Zep Man

🏴‍☠️

Tip voor degenen waarbij de server browser niet werkt:

Sluit Steam volledig af, maak een backup van het bestand <Steamfolder>\config\MasterServer2.vdf en verwijder het origineel vervolgens. Start nu Steam en Team Fortress 2. Steam zal aangeven dat updates voor Team Fortress 2 zijn binnengehaald. In werkelijkheid is alleen de algemene Master serverlijst (MasterServer2.vdf) opnieuw aangemaakt. Sinds ik dit heb gedaan kan de server browser alle servers weer vinden.

Overigens had ik ook uit dezelfde folder het bestand MasterServer.vdf verwijderd. Deze is echter niet opnieuw gegenereerd, waardoor ik vermoed dat dit bestand niet wordt gebruikt door Team Fortress 2.

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• punisher007
The Zep Man schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 22:40:
Tip voor degenen waarbij de server browser niet werkt:

Sluit Steam volledig af, maak een backup van het bestand <Steamfolder>\config\MasterServer2.vdf en verwijder het origineel vervolgens. Start nu Steam en Team Fortress 2. Steam zal aangeven dat updates voor Team Fortress 2 zijn binnengehaald. In werkelijkheid is alleen de algemene Master serverlijst (MasterServer2.vdf) opnieuw aangemaakt. Sinds ik dit heb gedaan kan de server browser alle servers weer vinden.

Overigens had ik ook uit dezelfde folder het bestand MasterServer.vdf verwijderd. Deze is echter niet opnieuw gegenereerd, waardoor ik vermoed dat dit bestand niet wordt gebruikt door Team Fortress 2.
Bij mij werkt dit helaas niet :( Ik vermoed dat het te maken heeft met drukte ... zeker vanwege F2P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Er is weer een nieuwe serie crates: summer crates. Blijkbaar heeft Valve weer iets gepland.

http://wiki.teamfortress...._Refreshing_Summer_Cooler

Pagina: 1 ... 28 ... 37 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
De gegevens van de tweakers server kun je hier vinden. Vragen hierover kunnen dus achterwege gelaten worden!

Het verhandelen van items is hier niet toegestaan.