Je bent aan het trollen, of niet? Een spel met maandelijkse subs tegen een spel waar je een keer geld voor neerlegd en de rest van je leven (theoretisch) kan spelen, dat lijkt me een eerlijke vergelijking. 25 euro vs 10 euro per maand is een vergelijking die kant nog wal raakt. En iemand die LotRO 4 jaar gespeeld heeft en dus maand geld ervoor opzij heeft gelegd, die kan pas zeggen dat hij/zij het spel heeft gesteund, die mensen worden dus terecht beloond voor hun support.
Maar volgens mij, doe jij precies hetzelfde op de League of Legends draad. Daar zeur je ook vrij hard over compensatie die jij "verdient" voor het spelen van een F2P game, als een dagje er inlog problemen zijn ofzo.
Je wilt blijkbaar de TF2 community kunnen laten zien, dat je de game hebt gekocht, zodat je boven de F2P base kan zeggen: "kijk mij".
De reden dat ik jouw afwimpel als een hebberige kleuter, komt volledig door jezelf, een hele post lang zeur je, over waar jij vind dat je wel niet recht op hebt, omdat je een keer 25 euro hebt neergelegd, zonder dat je beseft dat je allang beloont bent. Je gaat daar namelijk niet eens op in. Niet een keer zeg je: "Ik heb inderdaad de afgelopen 4 jaar al kunnen spelen, en daar ben ik heel blij mee". Het enige wat ik jou hoor zeggen, ik wil meer dan een hoedje. Sorry, maar dan ga je mij niet wijsmaken dat je "volwassen" bezig bent.
Ik speel inderdaad gratis, maar ik ga zeker wel geld uitgeven aan dit spel, omdat ik van mening ben dat dat volkomen terecht zou zijn. Er is toch niets mis met proberen?
Zodra je bereid bent om echt in te gaan op mijn argumenten, hoor ik graag weer van je.
*zucht*
Echt waar, ik geef alleen maar mijn mening over het hoedje. Niks meer, niks minder. Ik ben niet aan het trollen! Ik ben gewoon van mening dat het een wat magere compensatie is.
Ik zie wel dat je heel hard bezig bent om mij de grond in te boren/als een hebberige kleuter probeert af te schilderen. Maar nogmaals, ik geef mijn mening over iets, dat mag toch op een forum? Dat je het niet met mij eens bent prima, maar het is nergens voor nodig zo hard je best te doen mij de grond in te boren!
Ik zeg nergens dat ik boven iemand sta, nergens zeg ik dat ik nooit genoten heb van TF2 en nergens probeer ik te trollen.
Ik draai zelfs niet de rollen om, om te proberen jou in slecht daglicht te zetten dat je enkel gratis speelt en niet wilt dat iemand die ergens voor betaald iets unieks heeft. Want dat is nergens voor nodig en voegt niks aan het topic toe!
Ook bij LotRO geldt dat ze dat niet hadden hoeven doen, ze hadden ook enkel wat er tot nu toe in het spel zat aan kunnen bieden en de rest tegen betalingen. Dus tuurlijk bij LotRO is de beloning groter! Nu geef ik zelf nog net niet 10 euro per maand uit aan TF2, maar ik support ze wel.
Het grootste punt is dat het een head item slot inneemt. Kijk, die badge die ik heb neemt niks in, maar geeft wel iets unieks voor iemand die er van het begin erbij was. Dus daar hou ik ruimte over voor een head item (welke ik gekocht heb).
En nogmaals, ik wil geen grote super mega uniform, of vele gratis items ter compensatie. Maar ik vind, nogmaals, ik vind, mijn mening is, dat een net iets ander uniform een betere compensatie is!
Het hoedje, of je hem mooi vind of niet (dat is smaak), is gewoon erg mager. Ziet eruit alsof het als vergeten beloning in een uurtje in elkaar geflanst is en dat vind ik jammer!
ps. Ja, bij de LoL forums had ik een slechte dag, shit happens dat overkomt ons allemaal! En de server is bijna constant offline maar dat is een ander verhaal ...