Angelo NL / Global Cargo VTC
- Fixed a case where CritBoost effects were being removed from players being healed.
- Fixed a problem with Arena mode first blood CritBoost not removing itself at the correct time.
- Fixed a bug where Demomen kept their leftover charge amount when self-aborting charges (you'll still keep leftovers when stopped by enemy airblasts)
- Fixed the problem that was causing Strange Demoman shields to not accumulate kills.
- Fixed a bug where the Reserve Shooter would minicrit against swimming targets.
- Tomislav spin-up reduction has been reduced from 75% to 40% (so it now spins-up slower)
- Made the Jumper's Jeepcap and Pocket Medic craft-able.
- Updated the bot navigation files for several maps.
- Added an entry for "Call Vote" to the Options->Keyboard Settings, so you can bind a key to it.
- Updated the gamehaptics file:
- Added/Refined recoil/draw/crit/reload forces for all of the new weapons in the Uber Update.
- Refined all Rocket Launcher Forces recoil forces to feel more true to recoil animation.
- Tuned Brass Beast recoil to have less of an impact on your aiming reticle.
- Added the Refreshing Summer Cooler
je hebt geen tijd om weg te komen + geen spin geluid waardoor dat wapen echt veelste sterk was.
nou valve gaat weer de goede kant ok.
nu nog de hitbox,server lijst,VAC baszaar en liberty launcher aanpassen en dan is de game weer wat meer in balans.
Was gisteren weer gezellig met 3 medics die alleen maar een heavy healen, Veelste vroeg uberen (zelfs 1x iemand gezien die in setup time zijn uber aanzet). ben blij dat de 3e medic in de laatste minuut wel wist wat die moest doen en dat we toen hadden gewonnen.
Oja kan er geen class limit komen op de server ? 5 engineers, 3 snipers en 4 medics is toch niet echt wat je wilt. waarom niet een classlimit van 2 op Engie,Spy,sniper,medic, heavy en 3 op pyro en scout en demoman en soldier max 4
Verwijderd
Waarom zou je dat willen?Pykow schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 09:32:
Oja kan er geen class limit komen op de server ? 5 engineers, 3 snipers en 4 medics is toch niet echt wat je wilt. waarom niet een classlimit van 2 op Engie,Spy,sniper,medic, heavy en 3 op pyro en scout en demoman en soldier max 4
Ik heb in het verleden wel eens tijdens een match met het hele team spy gekozen, iedereen als een andere class vermomt en toen rustig naar de vijand gelopen. En op commando; iedereen van de vijand dood
En wanneer je tegen een redelijk tot goed team speelt, dan kom je er snel genoeg achter of je de juiste verhouding van classes hebt.
Vind het inderdaad ook terecht. Maar heb er tot nu toe een hoop lol mee gehadPykow schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 09:32:
maar goed ook dat die generfed is.
je hebt geen tijd om weg te komen + geen spin geluid waardoor dat wapen echt veelste sterk was.
Verder zijn class-limits wat mij betreft echt een no-go. Ik wil spelen wat ik op dat moment nodig acht.
Ow god, dat gaat een drukke summer sale worden voor me xDCapTVK schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 08:50:
Er is weer een nieuwe serie crates: summer crates. Blijkbaar heeft Valve weer iets gepland.
http://wiki.teamfortress...._Refreshing_Summer_Cooler
Pfff en ik begrijp de drop rate op het moment al niet, hopen dat ik coolertjes tegenkom.
gisteren 5 engineers ? 4 medics 3 heavies een keer 4 snipers ?frickY schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 10:12:
[...]
Vind het inderdaad ook terecht. Maar heb er tot nu toe een hoop lol mee gehad
Verder zijn class-limits wat mij betreft echt een no-go. Ik wil spelen wat ik op dat moment nodig acht.
en daardoor 9/10 keer verliezen.
alleen een class limit kan er voor zorgen dat dit minder wordt.
+ dat medics eens een keer moeten stoppen met het alleen healen van heavies
help nou ook eens een keer de andere spelers die om medic schreeuwen.
Zolang die zomer crates maar niet het zelfde worden als de winter crates.
we hebben net al heel veel wapens gehad en dat duurt een tijdje voordat iedereen deze wapens heeft gecraft.
dus als je nu weer nieuwe wapens gaat toevoegen, moeten ze weer als een gek sparen voor de nieuwe wapens.
Zo veel wapens zaten er niet nieuw in toch? Waren 5 wapens of zo denk ik? En iedereen had er toen stapels van dus de prijs ging snel naar beneden, en ze dropten ook gewoon.Pykow schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 10:31:
[...]
Zolang die zomer crates maar niet het zelfde worden als de winter crates.
we hebben net al heel veel wapens gehad en dat duurt een tijdje voordat iedereen deze wapens heeft gecraft.
dus als je nu weer nieuwe wapens gaat toevoegen, moeten ze weer als een gek sparen voor de nieuwe wapens.
Anyway, het zouden ook 'strange' wapens kunnen zijn van wapens die nog niet in 19-21 zitten. En een paar hoeden uiteraard etc.
Zullen wel zien I guess
OMG Dat wil ik zien !!! Heb je de replay nog of zo ??Verwijderd schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 09:54:
Ik heb in het verleden wel eens tijdens een match met het hele team spy gekozen, iedereen als een andere class vermomt en toen rustig naar de vijand gelopen. En op commando; iedereen van de vijand dood
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Verwijderd
Die had ik wel, maar ik ben bang dat die tijdens één van m'n herinstallaties verloren is gegaan. Misschien dat één van de andere spelers er nog één heeft liggen, maar het is al een tijdje geleden dus ik ben bang van niet.nero355 schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 10:43:
[...]
OMG Dat wil ik zien !!! Heb je de replay nog of zo ??
Misschien leuk om een keer over te doen
Hoe kan ik de GoT server vinden?
Staat onder je postacidd91 schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 11:03:
Ik vind de F2P toevoeging juist wel vet, mooi volle servers over het algemeen.
Hoe kan ik de GoT server vinden?
[Multi] Team Fortress 2, deel 16
[ Voor 56% gewijzigd door Asskicker op 29-06-2011 11:05 ]
Je ziet het verkeerd: de classes zijn niet het probleem en de reden waarom je team verloor; dat ligt volgens mij eerder aan het feit dat iedereen zijn rotte, eigen zin wil doen en het team niet wilt voorthelpen. Dat mondt meestal inderdaad uit in een overvloed van slechte offensieve klassen, maar dat is een symptoom, geen oorzaak.Pykow schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 10:31:
gisteren 5 engineers ? 4 medics 3 heavies een keer 4 snipers ?
+ dat medics eens een keer moeten stoppen met het alleen healen van heavies
help nou ook eens een keer de andere spelers die om medic schreeuwen.
Met een class-limit gaan die gasten heus niet opeens wél nadenken. Die zitten gewoon wat te kutten, en teamwork interesseert ze geen moer. Daar veranderd een class-limit niets aan. Het voorkomt alleen dat iemand die wél fatsoenlijk medic kan spelen, dat niet kan doen.Pykow schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 10:31:
gisteren 5 engineers ? 4 medics 3 heavies een keer 4 snipers ?
HWG is één van de betere medic buddies. Arrogante soldiers jumpen alle kanten op waardoor je plots in je uppie aan de frontline staat.+ dat medics eens een keer moeten stoppen met het alleen healen van heavies
Verdien het eerst maar om health te krijgen, of jump blij naar je healthpack
Correct, maar dit is geen reden om de rest van je team in de steek te laten.frickY schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 11:12:
HWG is één van de betere medic buddies.
Daarnaast kan je met een uber-pyro VEEL meer schade aanrichten. Echter weten vrij veel medics dit niet..
Dit is de bedoeling van hun class?.. O.A rocketjumps gebruiken om ergens snel te komen.Arrogante soldiers jumpen alle kanten op waardoor je plots in je uppie aan de frontline staat.
Verdien het eerst maar om health te krijgen, of jump blij naar je healthpack
[ Voor 30% gewijzigd door D4NG3R op 29-06-2011 11:16 ]
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
En kan ook rustig door 1 pyro met backblast tegengehouden worden. Het is maar hoe je het bekijkt.D4NG3R schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 11:15:
[...]
Correct, maar dit is geen reden om de rest van je team in de steek te laten.
Daarnaast kan je met een uber-pyro VEEL meer schade aanrichten. Echter weten vrij veel medics dit niet..
Voor een teambased spel zijn er nogal veel eenlingen ....DevilsProphet schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 11:05:
[...]
Je ziet het verkeerd: de classes zijn niet het probleem en de reden waarom je team verloor; dat ligt volgens mij eerder aan het feit dat iedereen zijn rotte, eigen zin wil doen en het team niet wilt voorthelpen. Dat mondt meestal inderdaad uit in een overvloed van slechte offensieve klassen, maar dat is een symptoom, geen oorzaak.
Ik probeer zo veel mogelijk het team te helpen en indien er een classe ontbreekt (zoals medic) wil ik nog wel eens wisselen van class.
Indien ik dood ga omdat ik bijvoorbeeld de bom vooruit moet helpen so be it
Class limieten hebben ook nadelen.... wel vaker dan zitten er 2 of meerdere medic's lekker afk tezijn in de basis .... en is er niemand om te healen.
a. meer health voor je team = win
b. voor wat hoort wat
c. je komt nog eens ergens
d. je uber is sneller vol
Vooral domme zeikerds die de hele tijd op hun team zitten te zeiken terwijl ze adminrechten hebben op de server waar ze op spelen verdienen geen sensual healing.
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
TF2 GoT http://www.teamfortress.eu
Die Scouts kom ik nooit tegenD4NG3R schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 13:09:
Ik heb 1x uit pure woede van een groepje heavies dat hard faalde een scout geuberd. Hield er 6 assists aan over.
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Aan de andere kant ben ik het ook een aantal keer tegen gekomen dat degene die van mij een uber ontving ook meteen vol in de aanval ging. Dat was dan wel weer mooi om te zien.
Class limits zijn inderdaad niet goed. Laat iedereen gewoon lekker spelen hoe ze willen. Als je constant solo gaat, zul je zien dat je team (en jij zelf) dus ook verliest, dus ze leren vanzelf wel hoe het spel werkt. Een classlimit doet daar niet veel aan.
Ik lag echt in een deuk samen met 3 anderen (Was op een lanparty).nero355 schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 13:13:
[...]
Die Scouts kom ik nooit tegenMoet een lekkere über zijn geweest om mee te maken
Die kerel die ik ubered had schreeuwde alleen maar dingen als "OH MY GOD, THAT WAS SO EPIC"
Het team typte constant berichten als: Ubered scout win.
Was op Payload (met nog maar 50 secs left ofzo). Met dat zetje wonnen we mooi
Komt mij ook niet vaak voor. Maar er zijn van die momenten
Wat kreeg ik mee: 4 kills, 3 sentries, meerdere dispensers en wat teleporters. Heerlijk als dat gebeurt.
[ Voor 5% gewijzigd door D4NG3R op 29-06-2011 13:29 ]
Verwijderd
In welk universum speel jij tf2? Als een uber pyro 1 kill haalt heeft hij het goed gedaan tegen semi-competente tegenstanders.D4NG3R schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 11:15:
[...]
[...]
Geen idee. Maar je kan met een pyro zonder meer net zoveel, al dan niet meer schade aanrichten als een heavy. Je doet weliswaar minder schade per seconde, maar je steekt wel iedereen in de hens. Wat voor een zeer grote chaos zorgt.
Verwijderd
Niet tegen een semi-competent team. Mag je blij zijn dat je 2 man in de fik krijgt. De meeste pyro ubers tegen mij eindigen met een pyro ergens in de skyboxD4NG3R schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 14:05:
[...]
Geen idee. Maar je kan met een pyro zonder meer net zoveel, al dan niet meer schade aanrichten als een heavy. Je doet weliswaar minder schade per seconde, maar je steekt wel iedereen in de hens. Wat voor een zeer grote chaos zorgt.
Emphasis on "semi-competent team"Tk55 schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 14:07:
Het ligt er denk ik heel erg aan vanaf waar je de uber start. Als je van voren komt rent natuurlijk iedereen gewoon naar achter en krijg je niemand te pakken, maar als je ze weet te verrassen van achter of de zijkant moet het echt wel lukken!
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 29-06-2011 14:10 ]
Zelfde geld voor een Medic-Heavy combo tegen mij. Die blaas/sticky ik direct uit elkaar als pyro/demoVerwijderd schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 14:10:
[...]
Niet tegen een semi-competent team. Mag je blij zijn dat je 2 man in de fik krijgt. De meeste pyro ubers tegen mij eindigen met een pyro ergens in de skybox
Absoluut mee eens. Maar doe dat niet als de medic dan alleen achter blijftD4NG3R schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 11:15:
Dit is de bedoeling van hun class?.. O.A rocketjumps gebruiken om ergens snel te komen.

Soldiers menen wel vaker het alleenrecht op een medic te hebben, terwijl wederzijds de medic zelden support van diezelfde soldiers krijgt. Al geld dat natuurlijk niet voor iedereen
Maar ik heb er aardig wat uurtjes medic opzitten, en soldiers zijn doorgaans het minst 'collegiaal'.
Verwijderd
Semi-competente hwg maak je geen kans tegen. En een semi-competente demo heeft de pyro al dood voordat de uber aangaat.D4NG3R schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 14:12:
[...]
Zelfde geld voor een Medic-Heavy combo tegen mij. Die blaas/sticky ik direct uit elkaar als pyro/demo.
Gelukkig zijn er Er zijn volgens jouw berekening weinig (semi)competente TF2 spelers.Verwijderd schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 14:23:
[...]
Semi-competente hwg maak je geen kans tegen. En een semi-competente demo heeft de pyro al dood voordat de uber aangaat.
Verwijderd
Leuk spel, maar volgens mij vereist dit spel toch een hoop teamwerk. Maar met zulke grote teams word dat wel lastig.
Elke klas kan je veel mee killenD4NG3R schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 11:15:
Correct, maar dit is geen reden om de rest van je team in de steek te laten.
Maar ik heb ook wel is verschillende kills met medic gehad alleen....
Hoe speel je het spel is wat uitmaakt
Iemand naast topic start nog tips voor spy ? enigste classe waar ik nog slecht in ben
Oefen eerst met de normale invisibility watch en leer de routes, hoekjes en gaatjes kennen op de maps. Aan het begin vooral niet spelen met de Deadringer. Daar leer je als spy een hoop slechte gewoontes van.
En als er al twee spies rondrennen in je team, Ga dan niet ook nog spy. Het werkt gewoon niet.
[ Voor 20% gewijzigd door CapTVK op 29-06-2011 14:58 ]
Verwijderd
6v6 gaan spelen. Maar op pubs is het ook simpel om te winnen met grote teams. Kwestie van een permanente medic aan je kont en je gaat zonder problemen door 12+ tegenstanders heen.Verwijderd schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 14:42:
Hops on the bandwagon.
Leuk spel, maar volgens mij vereist dit spel toch een hoop teamwerk. Maar met zulke grote teams word dat wel lastig.
Maar goed, 2forts is ook geen makkelijke map voor Spy denk ik.
Makkelijker dan je denktPheace schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 14:55:
Maar goed, 2forts is ook geen makkelijke map voor Spy denk ik.
Vooral geduldig zijn en vooruit denken.Teutates schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 14:45:
Iemand naast topic start nog tips voor spy ? enigste classe waar ik nog slecht in ben
Niet meteen op iemand afstormen zodra hij zijn rug toedraait. Kijk of iemand anders je ziet. Weet waar de rest van het team ongeveer is. En als een kill mislukt; verdwijn. Blijft niet sparren hopend op een facestab.
Dat laatste ben ik het mee eens. Proberen te facestabben creëert bij jezelf alleen maar een facepalm (in IRL).frickY schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 15:18:
[...]
Vooral geduldig zijn en vooruit denken.
Niet meteen op iemand afstormen zodra hij zijn rug toedraait. Kijk of iemand anders je ziet. Weet waar de rest van het team ongeveer is. En als een kill mislukt; verdwijn. Blijft niet sparren hopend op een facestab.
Ik zie anderen altijd hele mooie moves doen met Spy (als je ze ziet is het niet zo goed, I know.
Het spel vereist teamwork, maar daar heb je voice chat voorVerwijderd schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 14:42:
Hops on the bandwagon.
Inderdaad, two man army is prima te doen.Verwijderd schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 14:55:
[...]
6v6 gaan spelen. Maar op pubs is het ook simpel om te winnen met grote teams. Kwestie van een permanente medic aan je kont en je gaat zonder problemen door 12+ tegenstanders heen.
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Daar was die eene patch juist voor bedoeld, zodat mensen zich gingen afvragen waarom ze constant een of ander maf ding door de muren heen zienCapTVK schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 15:13:
2fort is sinds lange tijd verworden tot ordinair DM. Sterker nog, ik heb het vermoeden dat daadwerkelijk de objectives voltooien op 2fort (intel pakken en terugbrengen) als een vorm van griefing wordt beschouwd.
En griefing is meer de intel (op)pakken, naar eigen intel toe, maar dan nooit de capture uitvoeren
Verwijderd
Zou trouwens wel graag een beter 2e wapen willen hebben, heb nu alleen die spuitenschieter.
[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 29-06-2011 16:25 ]
Ik heb juist altijd dat als ik geüberd wordt, dat ik het dan helemaal verknalD4NG3R schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 13:29:
[...]
Ik lag echt in een deuk samen met 3 anderen (Was op een lanparty).
Die kerel die ik ubered had schreeuwde alleen maar dingen als "OH MY GOD, THAT WAS SO EPIC"
Het team typte constant berichten als: Ubered scout win.
Ik speel als heavy ook met de Brass Beast, en ik vind ook dat medics daar meer rekening mee moeten houden. Als ik aan het schieten ben kan ik haast niet lopen, en als medics dan op zo'n moment net een über inzetten moet ik stoppen met schieten om naar voren te rushen, wat ook niet altijd even handig is.
Gewoon een heel grote verzameling snoertjes
De normale needle gun is een van de beste medic primary wapens, vooral door de snelle regenVerwijderd schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 16:13:
Man o man wat een briljant spel. Ben nagenoeg alleen maar als Medic aan het spelen, wat een geweldige class.
Zou trouwens wel graag een beter 2e wapen willen hebben, heb nu alleen die spuitenschieter.
Heavies met brass beast zou ik als medic überhaupt nooit uberen. Wel veel heavy firepower maar ze zijn gewoon te graag. Valt wel op dat je ze steeds vaker ziet/zag (voor F2P dan) misschien dat de mensen denken dat +20% dmg gelijk megakills gaat opleveren.Compizfox schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 17:28:
[...]
Ik heb juist altijd dat als ik geüberd wordt, dat ik het dan helemaal verknalDan moet ik bijvoorbeeld net reloaden als soldier, of dan rush ik hard naar voren maar dan is er totaal niemand om te killen.
Ik speel als heavy ook met de Brass Beast, en ik vind ook dat medics daar meer rekening mee moeten houden. Als ik aan het schieten ben kan ik haast niet lopen, en als medics dan op zo'n moment net een über inzetten moet ik stoppen met schieten om naar voren te rushen, wat ook niet altijd even handig is.
Net met Koeitje op de server gespeeld, stond bijna gelijk op nr.1 Niet veel veranderd.
[ Voor 7% gewijzigd door CapTVK op 29-06-2011 17:39 ]
De Tomislav schijnt ook goed te zijn. Ik heb hem nog niet btw. Ik zou hem eigenlijk wil willen proberen, al moet ik mijn speelstijl dan wel aanpassen, omdat het juist qua specialiteit het tegenovergestelde is van de Brass Beast
Verwijderd
Dat server zoeken is wat onoverzichtelijk en traag voor mij. Wat moet ik doen om in de got server te komen?Comp_Lex schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 16:32:
Net even op de GoT server gespeeld. Ik kan deze server zekerste weten wel aanraden aan mensen die een beetje competitie zoeken
De GoT-server aan je favourites toevoegen; [url="steam://connect/93.190.139.115:27015"]93.190.139.115:27015[/url]
Als je beloofd nog lang plezier in medic te blijven hebben, kan ik je wel een Blutsauger, Ubersaw en/of Amputator traden.Verwijderd schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 16:13:
Man o man wat een briljant spel. Ben nagenoeg alleen maar als Medic aan het spelen, wat een geweldige class.
Prima als defence op een punt of bij de kar dusCapTVK schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 17:36:
Heavies met brass beast zou ik als medic überhaupt nooit uberen. Wel veel heavy firepower maar ze zijn gewoon te graag.
Verwijderd
frickY schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 18:25:
@outcast within
De GoT-server aan je favourites toevoegen; [url="steam://connect/93.190.139.115:27015"]93.190.139.115:27015[/url]

uhm het is natuurlijk geen TAG/ zoek criteria.
gewoon met console connect Serverip
of anders bij Favo toevoegen.
Probeer even te kijken wat voor opties je allemaal hebt in die Server Browser, in plaats van het eerste de beste invulveld in te vullen
Hint; Het tabblad Favorites.
[ Voor 24% gewijzigd door frickY op 29-06-2011 18:38 ]
omdat ze niemand killen denken ze dat een wapen met meer damage een verschil maakt.CapTVK schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 17:36:
[...]
Heavies met brass beast zou ik als medic überhaupt nooit uberen. Wel veel heavy firepower maar ze zijn gewoon te graag. Valt wel op dat je ze steeds vaker ziet/zag (voor F2P dan) misschien dat de mensen denken dat +20% dmg gelijk megakills gaat opleveren.
Net met Koeitje op de server gespeeld, stond bijna gelijk op nr.1 Niet veel veranderd.
Van harte welkom CoD spelers
Verwijderd
Maar wel lachen. Tot de volgende keer koe en co.
Dat maakt toch ook een verschil? Je doet immers meer damage / second, dus heb je iemand in een kortere tijd neer.Pykow schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 18:43:
[...]
omdat ze niemand killen denken ze dat een wapen met meer damage een verschil maakt.
Van harte welkom CoD spelers
En nee ik ben absoluut geen CoD-speler.
[ Voor 93% gewijzigd door Compizfox op 29-06-2011 19:16 ]
Alt-tab werkt het beste als je TF2 in windows mode opstart. Stel hem in op Windows mode en zet in je launch options het -noborder command.Verwijderd schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 18:56:
Gelukt. Voice chat is wel wat krakend. En toen ik alt tabde bugde de game (scherm verplaatste naar een rare uithoek).
Maar wel lachen. Tot de volgende keer koe en co.
Verwijderd
Hoe doe ik dat laatste? Ik heb nu in het start menu de snelkoppelingCapTVK schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 19:35:
[...]
Alt-tab werkt het beste als je TF2 in windows mode opstart. Stel hem in op Windows mode en zet in je launch options het -noborder command.
steam://rungameid/440 veranderd in
steam://rungameid/440-noborder
Moet een spactie tussen, voor de zekerheid kan je er -noborder -window van maken. Ik start zelf trouwens nooit op via windows shortcuts. Meestal start ik steamgames op in de steam library. Daar kan je met de rechtermuisknop op je gamesklikken (bv.TF2) en krijg je de properties te zien. Daar staat bij de general tab ook "launch options". Daar kan je het ook invullen als je TF2 in Steam zelf opstart.Verwijderd schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 19:46:
[...]
Hoe doe ik dat laatste? Ik heb nu in het start menu de snelkoppeling
steam://rungameid/440 veranderd in
steam://rungameid/440-noborder
Dat klopt, mààr dan verlies je wel heel wat prestaties. Zo schokt het spel als ik windowed speel, terwijl het fullscreen vloeiend draait.CapTVK schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 19:35:
[...]
Alt-tab werkt het beste als je TF2 in windows mode opstart. Stel hem in op Windows mode en zet in je launch options het -noborder command.
-dxlevel 90 -window -noborder -w 1440 -h 900 -console -nojoy -noipx -novid -useforcedmparms -noforcemaccel -noforcemspd -autoconfig -G15
en ik gebruik deze Windows 7 mouse fix ( Me muis reageert een stuk beter, bedankt voor de tip waster_
http://donewmouseaccel.bl...use-acceleration-fix.html
Max_fps 61 omdat ik dan nooit een drop krijg + me kaart blaast zich eigen niet op. me kaart wordt gewoon 75 graden als ik geen max instel. en nu blijft mijn kaart maar 63 graden.
Verwijderd
Een goedkoop spelletje voor hem kopen. Iemand heeft mij terraria gegifted. Zo kon ik vrienden toevoegen.tombuis schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 22:05:
ik heb tf2 geïnstalleerd bij me broertje op de pc. Deze heeft dus ook een eigen steamacount aangemaakt. Maar nou kan hij geen vrienden toevoegen omdat hij "geen spellen in zijn lijst heeft staan". Enig idee hoe dit probleem verholpen kan worden?
Ja, jij moet hem toevoegen en dan kan je broertje drukken op de grote 'Community' knop, klikken op 'invites' en dan kan die jouw friend request accepteren. het is heel krom, maar als je geen games hebt is dit de enige manier om bevriend te worden met anderen.tombuis schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 22:05:
ik heb tf2 geïnstalleerd bij me broertje op de pc. Deze heeft dus ook een eigen steamacount aangemaakt. Maar nou kan hij geen vrienden toevoegen omdat hij "geen spellen in zijn lijst heeft staan". Enig idee hoe dit probleem verholpen kan worden?
Is G15 parameter standaard, of moet je hiervoor dingen instellen van te voren? Krijg het niet zo naar voren met google.Pykow schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 21:07:
...
-dxlevel 90 -window -noborder -w 1440 -h 900 -console -nojoy -noipx -novid -useforcedmparms -noforcemaccel -noforcemspd -autoconfig -G15
...
Dan heeft je broertje nog een free account, je zult eerst een betaald spel moeten hebben voordat je alle functionaliteiten heeft. Staat ergens ver verborgen op de site.tombuis schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 22:05:
[ Voor 41% gewijzigd door P-Storm op 29-06-2011 22:30 ]
Spel opstarten en naar m'n inv gaan werkt nog gewoon, maar als ik het spel start begint alles te flikkeren en moet ik heel mn computer opnieuw opstarten...
En andere spellen werken wel nog gewoon
Het zit standaard in TF2. als je in de console kijkt en je typt op G15 dan is er ook een begin gemaakt om de G toetsen te ondersteunen, maar die werken helaas niet, daar moet je zelf macro's voor maken.P-Storm schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 22:27:
[...]
Is G15 parameter standaard, of moet je hiervoor dingen instellen van te voren? Krijg het niet zo naar voren met google.
de -G15 optie laat alleen wat gegevens zien op de LCD.
Als mijn custom hud niet meer werkt dan is het wel handig
Je kan met de Brass Beast wel Tomislav-heavies rapen.CapTVK schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 17:36:
[...]
Heavies met brass beast zou ik als medic überhaupt nooit uberen. Wel veel heavy firepower maar ze zijn gewoon te graag. Valt wel op dat je ze steeds vaker ziet/zag (voor F2P dan) misschien dat de mensen denken dat +20% dmg gelijk megakills gaat opleveren.
maar TEGEN een sniper of demoman maken ze geen kans in de meeste gevallen
[ Voor 5% gewijzigd door Pykow op 30-06-2011 15:49 ]

Lijkt me wel humor eigenlijk : Sticky Jumping Heavy
Dit kan niet meer.questarey schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 22:12:
[...]
Ja, jij moet hem toevoegen en dan kan je broertje drukken op de grote 'Community' knop, klikken op 'invites' en dan kan die jouw friend request accepteren. het is heel krom, maar als je geen games hebt is dit de enige manier om bevriend te worden met anderen.
Je broertje moet een spel kopen. Zelfs het goedkoopste van het goedkoopste zal volstaan.
[ Voor 6% gewijzigd door D4NG3R op 30-06-2011 19:18 ]
http://store.steampowered.com/summersale/prizebooth/
Je krijgt een 'ticket' voor iedere achievement die je haalt (1 spel = 1 achievement) 3 tickets zijn goed voor 1 prijs, en dat zijn allemaal van die kleine DLC voor games, en dus natuurlijk een hat/zonnebril voor tf2CapTVK schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 20:35:
Steam summer sale gaat beginnen! Je kan tickets winnen met achievments voor diverse games en die kan je later inwisselen. Voor wat is nog niet bekend maar ik zie ieder geval een tf2 ready zonnebril liggen.![]()
http://store.steampowered.com/summersale/prizebooth/
de eerste dag zijn al games die ik allemaal niet speel
Lead and Gold: Gangs of the Wild West
Summer Hits - Kill 7 enemies in a row with headshots without dying
Maar die is echt wel moeilijk
Verwijderd
En oh ja, dit is toch gewoon aandoenlijk: YouTube: They're so cute when they're new.
Algehele niveau is wel gedaald, maar fun factor blijft.
Verwijderd
-nojoy -noipx -novid -useforcedmparms -noforcemaccel -noforcemspdPykow schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 21:07:
ik gebruik zelf de volgende launch settings:
Die kan je wel uit je launch opties slopen, die doen niets.
-dxlevel 90
Ik zou er -dxlevel 95 van maken.
-autoconfig
u mad bra?
Edit: hier de mijne. Meer dan dit heeft geen nut. Bron
-console -novid -dxlevel 98 -window -h 1080 -w 1920 -noborder
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 01-07-2011 10:51 ]
-Nojoy zorgt ervoor dat je geen joystick kan gebruiken. Op een hele oude laptop van mij heeft het nut. ik merk dat me input wat sneller reageerde.Verwijderd schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 10:47:
[...]
-nojoy -noipx -novid -useforcedmparms -noforcemaccel -noforcemspd
Die kan je wel uit je launch opties slopen, die doen niets.
-dxlevel 90
Ik zou er -dxlevel 95 van maken.
-autoconfig
u mad bra?
Edit: hier de mijne. Meer dan dit heeft geen nut. Bron
-console -novid -dxlevel 98 -window -h 1080 -w 1920 -noborder
-noipx ok die doet volgens mij niks bijzonders, maar die heb ik er al zo lang in staan
-novid !! Zeker erin zetten. ben je van dat filmpje af in het begin. als je gelijk connect via steamfriends ofzo. hoef je niet eerst op ESC te klikken.
de overige helpen wel degelijk, vooral in samenwerking met MarkC mouse fix.
-dxlevel 90 een iets stabielere FPS, heb ik hierdoor gekregen.
BTW dxlevel 98 wordt altijd terug gezet naar 95
Gebruik even een config van chris om het op de mooiste kwaliteit te zetten. ik heb het zelf ook een tijde gedraaid, maar het wordt iets te druk op het scherm dan. Is er een mogelijk heid om rook van een raket uit te zetten ?
De -autoconfig had ik er nog in staan, omdat me game paar keer had gecrashed (voor de uber update)
EDIT: Ik kreeg vragen over mijn -G15 optie
Op deze site vindt je de uitleg:
http://www.tf2newbs.com/newbs_blog/2010/01/14/tf2_g-series/
[ Voor 6% gewijzigd door Pykow op 01-07-2011 11:27 ]
Verwijderd
* If you want to use DirectX 9, use -dxlevel 95. I have heard of more and more people using -dxlevel 90 because there is some perception that doing so increases performance. It doesn’t. In fact it will likely decrease performance, as you’re using a less optimised version of DirectX. That’s the reality. Don’t bother with -dxlevel 98 unless you’re a quality nerd. You’ll get negligible benefit for a sizeable performance loss.
-useforcedmparms, -noforcemaccel, -noforcemspd – Has no effect on operating systems post-Windows 2000.
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 01-07-2011 11:47 ]
ok ,waarom ondersteund valve dan zowel DX90 en DX95 als ?Verwijderd schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 11:45:
-nojoy – Doesn’t even work in the OB engine. Fine, but pointless.
* If you want to use DirectX 9, use -dxlevel 95. I have heard of more and more people using -dxlevel 90 because there is some perception that doing so increases performance. It doesn’t. In fact it will likely decrease performance, as you’re using a less optimised version of DirectX. That’s the reality. Don’t bother with -dxlevel 98 unless you’re a quality nerd. You’ll get negligible benefit for a sizeable performance loss.
-useforcedmparms, -noforcemaccel, -noforcemspd – Has no effect on operating systems post-Windows 2000.
zover ik weet zorgt Valve toch ook dat bepaalde animaties worden uitgeschakeld ?
met een conclusie dat dx95 beter is dan 90, hoe zit dat dan met dx81
Ja het is een G15.dll bestandje die je moet gebruiken en dan werkt die.P-Storm schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 13:57:
Voor de G15: Met de Zeno Clash dll pakt hij het wel goed, dus dat ik mooi. Helaas zijn er veel bugjes te vermoorden in de display, maar ziet er in ieder geval wel goed uit.
Volgens mij waren er meer games die dit ondersteunde, maar weet het niet zeker.
Zo even GTA IV Episodes gedownload met de summer sales.
Games for windows live liet mij nooit de DLC downloaden, steeds een error + ze vroegen om creditcard.
Op steam kon ik voorheen GTA EFLC ook niet kopen, omdat de site aan gaf dat ik hem al had, terwijl ik alleen GTA IV had gekocht (2,50 euro winter sale)
Ik moet 4 uur wachten voor de downloaden. is er een manier om de download straks voortezetten op een andere pc ? bepaalde mappen die ik misschien nodig heb ? of moet ik wachten tot dat ik er een backup van kan maken en dan gelijk overzetten naar een andere pc ?
Het is mogelijk om het gedeeltelijk klaar over te zetten, maar dat werkt niet altijd even goed. Ik spreek uit ervaring. =)
EDIT: lol foutje op de site blijkbaar ? hij was aan het aftellen en er stond 0 seconde en toen ging die weer naar 3 uur
[ Voor 41% gewijzigd door Pykow op 01-07-2011 15:02 ]
Dit topic is gesloten.
De gegevens van de tweakers server kun je hier vinden. Vragen hierover kunnen dus achterwege gelaten worden!
Het verhandelen van items is hier niet toegestaan.