Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingmob
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 30-07 17:39
Op HH werkt dat iig wel, dus het moet kunnen. maar er waren tenminste mensen vandaag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asskicker
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19-08 17:38
Geen idee hoe dat komt, zal eens moeten onderzoeken.
Volgens mij staat de harde timelimit meestal wat hoger, bijvoorbeeld op een uur, om te voorkomen dat een map eindeloos speelt. De map settings staan dan op bijvoorbeeld 2 rondes van maximaal een kwartier. De announcer telt dan gewoon af en overtime werkt ook nog, en de map eindigt als de maptime is bereikt of 2 rondes zijn gespeeld.
Vind het zelf op cp mappen vaak leuker om 4 rondes te spelen, beide teams 2x offence en 2x defence. Maar dat is lastig configgen als je ook pl en ctf mappen draait.

[ Voor 7% gewijzigd door frickY op 17-02-2011 08:55 ]

Je kan per map bepaalde config aanzetten.
op de server heb je namelijk cp_badlands.cfg bestanden zover ik dat ooit gezien heb.
Daarin kan je dan execute maken naar CTF,PL of CP configs.

Votemenu is heel erg vervelend als ze op 4,5,6,7 ... staan ingesteld.
UKCS heeft de mogelijkheid om met !settings de votemenu uit te zetten.
Alleen hebben ze helaas ook maprateing en die kan je dan weer niet uitzetten.

Maar kunnen jullie niet eens kijken of je met !settings, de gebruiker kan instellen dat hij geen votemenu wilt ?

Angelo NL / Global Cargo VTC

• Asskicker
Pykow schreef op donderdag 17 februari 2011 @ 09:30:
Je kan per map bepaalde config aanzetten.
op de server heb je namelijk cp_badlands.cfg bestanden zover ik dat ooit gezien heb.
Daarin kan je dan execute maken naar CTF,PL of CP configs.

UKCS heeft de mogelijkheid om met !settings de votemenu uit te zetten.
Alleen hebben ze helaas ook maprateing en die kan je dan weer niet uitzetten.

Maar kunnen jullie niet eens kijken of je met !settings, de gebruiker kan instellen dat hij geen votemenu wilt ?
Zal eens naar die cfg's kijken, en die "settings" plugin is volgens mij zelf gemaakt. Kan ik nergens wat over vinden.
Volgens mij is die settings menu van Quakesounds ?
Tenminste, meestal kan je !settings doen wanneer ze quakesounds op de server hebben staan.

• RaCio
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 24-08 03:27
TheJVH schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 11:16:
Wij hebben inderdaad uitzonderingen gemaakt voor bepaalde wapens zoals de Kritzkrieg en de Axetinghuiser. In onze ogen voegen deze wapens wel degelijk wat toe aan de game, zonder het 'gameplay-brekend' te maken. Retarded wapens als die Rift dingen zijn dat wel.
Dat klinkt leuk, ware het niet dat The Direct Hit, de FaN, Sandman, Wrangler en Natasha allemaal allowed zijn. Stuk voor stuk vervelender en meer 'gameplay brekend' dan de meeste nieuwe wapens (op de FoS na). En de rift wapens zijn met recht de allerslechtste wapens die voor de scout en pyro gereleased zijn. En met slecht bedoel ik dat ze totaal waardeloos zijn.

Nu maakt het mij vrij weinig uit welke unlocks er allowed zijn, maar ga niet doen alsof de oude wapens zo balanced en goed zijn en alle nieuwe slecht.

[ Voor 17% gewijzigd door RaCio op 17-02-2011 14:55 ]

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20:27
Ik weet wel dat als MarkyB me nog 1 keer doodmaakt met de huntsman ik een huntsman-hetze ga beginnen :(

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

• kKaltUu
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 02-09 19:59

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Pykow schreef op donderdag 17 februari 2011 @ 09:30:
Wut

Je weet dat dit bewust is gedaan he?

Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.

Ja, maar ook ik heb me er gister vreselijk aan lopen irriteren.
Sta je met een lege stickylauncher en een demo die niet naar zijn pipebomb wil switchen... omdat er alweer zo een vote open staat.

• Asskicker
RaCio schreef op donderdag 17 februari 2011 @ 14:39:
[...]

Dat klinkt leuk, ware het niet dat The Direct Hit, de FaN, Sandman, Wrangler en Natasha allemaal allowed zijn. Stuk voor stuk vervelender en meer 'gameplay brekend' dan de meeste nieuwe wapens (op de FoS na). En de rift wapens zijn met recht de allerslechtste wapens die voor de scout en pyro gereleased zijn. En met slecht bedoel ik dat ze totaal waardeloos zijn.

Nu maakt het mij vrij weinig uit welke unlocks er allowed zijn, maar ga niet doen alsof de oude wapens zo balanced en goed zijn en alle nieuwe slecht.
Asskicker schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 11:28:
[...]
Alle valve unlocks staan nog aan hoor, het zijn de random drops die weg zijn. (Alles na de class unlocks dus)
Daar kan natuurlijk nog verandering in komen. :)
En daarbij komt dan nog dit:

Afbeeldingslocatie: http://img6.imagebanana.com/img/e8qkjznm/Selection_002.png

Ik begrijp best wel dat je niet akkoord gaat, maar die vote is een vrij lange tijd geleden gestart en volgens mij was het duidelijk waar ik ermee naartoe wou.

Als dit niet werkt dan gaan we iets anders proberen, maar dit is wat de "meerderheid" van de GoT community op dit moment wil.
frickY schreef op donderdag 17 februari 2011 @ 16:20:
Ja, maar ook ik heb me er gister vreselijk aan lopen irriteren.
Sta je met een lege stickylauncher en een demo die niet naar zijn pipebomb wil switchen... omdat er alweer zo een vote open staat.
Ik kan er in komen dat dit irritant is, maar er is vroeger zoveel vraag naar geweest om die vote op 3,4,5,6... te zetten omdat mensen gewoon op 1 en 2 gaan bashen.

Als er meer klachten over komen dan zet ik het wel weer uit.

[ Voor 22% gewijzigd door Asskicker op 17-02-2011 16:31 ]

Ik heb ooit eens op een server gespeeld die wel een fijn systeem had. Die kondigde in server-messages aan dat er gevote kon worden voor de volgende map. Als je niet wilde voten negeerde je dat lekker. Als je wel wil voten moet je !mapvote zeggen.
Ideaal

• Shabbaman
frickY schreef op donderdag 17 februari 2011 @ 16:45:
Ik heb ooit eens op een server gespeeld die wel een fijn systeem had. Die kondigde in server-messages aan dat er gevote kon worden voor de volgende map. Als je niet wilde voten negeerde je dat lekker. Als je wel wil voten moet je !mapvote zeggen.
Ideaal
Dat klinkt wel als een fijn systeem. Ik kom ook wel eens op een pub (pcgamer ofzo) waar ze crits preference opslaan. In principe lijkt het me mogelijk om een plugin te hebben waarbij alle votes opt-in zijn. Dan val je er ook niemand mee lastig. Op zich vind ik het wel fijn dat bij een map vote de opties niet op 1, 2 of 3 staan, want dan heb ik altijd al gestemd voordat ik het doorheb. Maar goed, tenzij castle4 in de mapvote staat interesseert zo'n stemronde me toch niet.

[ Voor 5% gewijzigd door Shabbaman op 17-02-2011 16:56 ]

ook LZ heeft Crits preference die ze opslaan.

@kalltuu
Het is logisch dat er vaak werdt gekozen voor de eerste optie.
Als mensen veel RTV spammen vindt ik het terecht dat men moet kiezen voor een nieuwe map ( met welke toets dan ook)

maar als het potje is afgelopen, hoeft er voor mij geen mapvote te komen zoals sommige servers dat hebben

[ Voor 5% gewijzigd door Pykow op 17-02-2011 17:10 ]

• Asskicker
Die crits preference plugin heb ik gevonden: http://forums.alliedmods....ighlight=Crits+preference

Kan ik vanavond nog installeren. :)

En het is in principe mogelijk om een plugin te hebben waarbij alle votes opt-in zijn, maar dan moet je die zelf gaan schrijven en dat kan ik niet. :P

[ Voor 31% gewijzigd door Asskicker op 17-02-2011 17:41 ]

• Asskicker
Dus, nog wat veranderingen vandaag:
  • cp_steel enkel in nominate list
  • cp_fastlane enkel in nominate list
  • cp_coldfront enkel in nominate list
  • cp_obsecure enkel in nominate list
  • cp_well komt nu zoveel keer voor als andere maps
Ik heb ook een andere critvote plugin installed. (Met voorkeur dus)

Ook is er maar 1 aparte map cfg die een tijdslimiet instelt, zijnde voor pl_thundermountain en daar staat de mp_timelimit op 40.

En in de server.cfg staan deze instellingen voor time limits:
  • mp_timelimit 30
  • mp_winlimit 0
  • mp_maxrounds 0

• Waster
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 14-04 17:49
Waarom zijn er geen plugins om de mapvote te doen wanneer je dood gaat? Er zijn genoeg plugins die stats opslaan die met deaths te maken. Dus waarom kan dat dan geen mapvote triggeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asskicker
Waster schreef op donderdag 17 februari 2011 @ 22:32:
Waarom zijn er geen plugins om de mapvote te doen wanneer je dood gaat? Er zijn genoeg plugins die stats opslaan die met deaths te maken. Dus waarom kan dat dan geen mapvote triggeren?
Volgens mij omdat er een time limit op staat, en als een persoon dan niet doodgaat tot het einde van de map heeft deze niet gevote.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zou die beide denk ik op 4 zetten. Dan is een map doorgaans wel weer leuk geweest en is het hoog tijd voor wat nieuws.

Al weet ik niet of de bug er nog steeds is dat het winnen van een cp-stage als win wordt gezien, dan is 4 veel te laag (1 round a 3 stages + 1 stage nieuwe round), maar volgens mij was dat al fixed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• o0SmOkE0o
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Klopt het dat de meeste GOTers dit spel op de PC spelen ?
Gisteren voor een klein bedrag de Orange Box gekocht voor de XBOX 360. Zeer vermakelijk, echter MP is niet zo druk :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:11
o0SmOkE0o schreef op vrijdag 18 februari 2011 @ 13:08:
Iedereen in deze thread in ieder geval wel.

Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waster
Ik kan me niks voorstellen bij rocketjumpen op de xbox 360. Volgens mij loopt de console versie ook twee jaar achter met updates. In ieder geval hebben ze het geluk dat ze niet tegen hats met particle effects moeten aankijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Gisteren voor een klein bedrag de Orange Box gekocht voor de XBOX 360. Zeer vermakelijk, echter MP is niet zo druk :'(
Miskoop van het jaar :) Iedereen speelt PC hier ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Phyxion op 18-02-2011 14:42 ]

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Descriptor
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 23-02-2024
Ik kan me niet voorstellen hoe je bijvoorbeeld fatsoenlijk scout kan spelen. Rennen + aimen + momentum etc.. op een controller lijkt me dat toch niet zo relaxed spelen.

Winners never cheat, Cheaters never win

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• o0SmOkE0o
  • Niet online
Het speelt wel vermakelijk :) iedereen dezelfde handicap en als er goed teamwork gespeeld wordt dan is het zeker wel goed te doen.

Ben zelf ook een voorstander van muis en tobo :) maar kon het voor de prijs niet laten liggen. Heb ook nog HalfLife2, HL2 ep1 + 2 en Portal om me mee te vermaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
o0SmOkE0o schreef op vrijdag 18 februari 2011 @ 18:45:
Het speelt wel vermakelijk :) iedereen dezelfde handicap en als er goed teamwork gespeeld wordt dan is het zeker wel goed te doen.

Ben zelf ook een voorstander van muis en tobo :) maar kon het voor de prijs niet laten liggen. Heb ook nog HalfLife2, HL2 ep1 + 2 en Portal om me mee te vermaken.
Blijven toch allemaal echte PC titels. Dus nog steeds een miskoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-07 12:20
Pykow schreef op maandag 21 februari 2011 @ 09:51:
[...]

Nog steeds een mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 01:01
[...]

:')

Onzin natuurlijk, het zijn erg leuke spellen en ik weet zeker dat er genoeg mensen zijn die erg veel lol beleven aan die games op de Xbox. Dat jij het spel gewent bent op de PC, betekend niet dat de rest ruk is ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• o0SmOkE0o
  • Niet online
[...]

Lol, en ik maar denken dat de multi in de titel multiplatform betekende. Anywayz, ik ga me wel weer vermaken met de console versie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• punisher007
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09-09 00:29
[...]

Daarnaast is voor HL2 en Ep1 grafisch een update geweest die volgens mij nog steeds niet op de pc versie is doorgevoerd.

http://blog.bjornhouben.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
punisher007 schreef op maandag 21 februari 2011 @ 18:31:
[...]

Daarnaast is voor HL2 en Ep1 grafisch een update geweest die volgens mij nog steeds niet op de pc versie is doorgevoerd.
Dat was toch de HDR update?
Was ook op de PC volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sak3d
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-12-2023

Sak3d

Reise, Reise

[...]

TF2 is nooit een miskoop :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomAtTweakers
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-08 21:24
Het heeft best wat moeite gekost maar vanavond heb ik eindelijk iemand bereid gevonden om een Attendant te traden. Een van de weinige hats waar ik wel in geïnteresseerd ben vanwege de toffe set bonus, maar mijn ervaring is dat je er maar moeilijk aan kan komen. En wanneer je iemand gevonden hebt, moet je best wel veel neertellen voor het ding (voor de geïnteresseerden: drie refined metal en een nv. Gentleman's Gatsby).

Ik moet zeggen dat die 10% extra snelheid wel echt lekker is. Het maakt de Pyro de op een na snelste class van de game en dat merk je wanneer je door de map heen rent met je trouwe vlammenwerper in de hand. 8) Het voegt, waarschijnlijk net als de andere sets, echt een nieuwe dimensie toe aan de game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Descriptor
TomAtTweakers schreef op maandag 21 februari 2011 @ 22:46:
Het heeft best wat moeite gekost maar vanavond heb ik eindelijk iemand bereid gevonden om een Attendant te traden. Een van de weinige hats waar ik wel in geïnteresseerd ben vanwege de toffe set bonus, maar mijn ervaring is dat je er maar moeilijk aan kan komen. En wanneer je iemand gevonden hebt, moet je best wel veel neertellen voor het ding (voor de geïnteresseerden: drie refined metal en een nv. Gentleman's Gatsby).

Ik moet zeggen dat die 10% extra snelheid wel echt lekker is. Het maakt de Pyro de op een na snelste class van de game en dat merk je wanneer je door de map heen rent met je trouwe vlammenwerper in de hand. 8) Het voegt, waarschijnlijk net als de andere sets, echt een nieuwe dimensie toe aan de game.
Vorige week een blighted beak gevonden , en gelukkig iemand gevonden die deze graag wou ruilen voor een attendant. Nu heb ik teminste ook alle polycount hats compleet :)

Softcap en Snaggle gebruik ik eigenlijk nooit voor de specialities. Milkman.... mmm de set is wel leuk, maar ik heb toch liever m'n scattergun. Attendant ben ik nog aan het bespelen. Fez is wel handig , maar ik heb toch liever de standaard knife.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Attendant maakt je sneller, maar je krijgt ook meer damage en dat vind ik het niet waard.
Daarnaast switch ik vaak tussen homewrecker om engineers te helpen en The Extinguisher voor de criticals.

Ik heb mijn persoonlijke doel bijna gehaald.
moet alleen nog een spy hat, Medic procedure mask en nog 5 lime green paint
zodat mijn hats en misc items allemaal lime green zijn.
http://www.tf2items.com/id/angienl

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gister weer een paar leuke potjes op de GoT-server, maar merk wel dat Vanilla niets voor mij is.
Duurt gewoon zo lang om naar flaregun te switchen en te schieten zonder degreaser, dat ik daar inschattingsfouten in blijf maken. Ook Demo zonder ullpool caber is niet grappig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
frickY schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 15:16:
Gister weer een paar leuke potjes op de GoT-server, maar merk wel dat Vanilla niets voor mij is.
Duurt gewoon zo lang om naar flaregun te switchen en te schieten zonder degreaser, dat ik daar inschattingsfouten in blijf maken. Ook Demo zonder ullpool caber is niet grappig.
Maar wel oldschool, en vroeger was alles beter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Leuke site voor de verzamelaars onder ons. Heb jij al al alle wapens (vintage)? ;)

http://tf2ls.com/

Zit zelf nog te wachten op het craftable worden van de sun on a stick en die lava axe voor de pyro.

http://tf2ls.com/id/http:...rofiles/76561197987196253

TF2 GoT http://www.teamfortress.eu

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Goeie site CapTVK! Vroeg me al een tijdje af of zoiets niet bestond.
Ik moet alleen The Big Kill nog voor spy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
frickY schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 16:42:
Goeie site CapTVK! Vroeg me al een tijdje af of zoiets niet bestond.
Ik moet alleen The Big Kill nog voor spy.
Heb je wel gelijk het meest zeldzame wapen uit de set. Er zijn net zoveel big kill's als max hats dus dat wordt lastig (duur).

Oh ja, je moet ook nog de sticky jumper. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nee, die mot ik niet :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Descriptor
CapTVK schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 16:21:
Leuke site voor de verzamelaars onder ons. Heb jij al al alle wapens (vintage)? ;)

http://tf2ls.com/

Zit zelf nog te wachten op het craftable worden van de sun on a stick en die lava axe voor de pyro.

http://tf2ls.com/id/http:...rofiles/76561197987196253
Leuke website Cap :) ik heb alleen de HHH Axe, V. big kill en de V. Luger niet. De luger heb ik wel non vintage.
Die 2 rift wapens heb ik ook nog niet, maar die craft ik wel zodra het spel uit is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik moet nog het volgende:
Sun-on-a-Stick ( volgende week craftable)
Sharpened Volcano Fragment ( volgende week craftable)
Horseless Headless Horsemann's Headtaker (niet te trade)
Big Kill (niet te trade)

Ga nog maar eens rondneuze op steamforum voor trades.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhoogendam
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12-09 16:49
3 Community mappen beschikbaar in TF2:
quote: Steam update news
Team Fortress 2 Update Released
Product Update - Valve
Updates to Team Fortress 2 have been released. The updates will be applied automatically when your Steam client is restarted. The major changes include:

Source Engine Changes (CS:S, DoD:S, TF2, HL2:DM)

* Fixed another server crash exploit caused by malformed network packets

Team Fortress 2

* Added three new community maps:
o Koth_Lakeside
o PL_Frontier
o PLR_Nightfall

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lakeside heb ik nog nooit gespeeld.
Frontier is een leuke map
en nighfall heeft paar vervelende choke points.

maar wel leuk dat valve deze maps officieel nu uit heeft gebracht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
We worden op onze wenken beloond :+

Leuk dat Frontier nu een standaardmap is, hopelijk krijgt de map nu wat meer fans. Lakeside en Nightfall ken ik niet. Nieuwe map rotation dit weekend? 24/7 Lakeside, Nightfall, Frontier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingmob
Frontier _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Chew-chew is lief. *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomAtTweakers
Tof, eindelijk weer eens een inhoudelijke update zonder belachelijke hats! :)

De nieuwe maps heb ik nog nooit gespeeld maar op de screenshots zien ze er leuk uit. Nightfall doet me qua setting sterk denken aan Thunder Mountain en Lakeside is tof omdat het Egypt thema een hele leuke afwisseling is terwijl we het nog maar weinig in de game gezien hebben. Frontier lijkt erg vermakelijk maar die over the top locomotief hadden ze er van mij wel uit mogen slopen. Ik begrijp niet zo goed wat die in TF2 doet?

Vanavond eens even uittesten. Ik moet zeggen dat ik over het algemeen erg te spreken ben over community maps. Als je die vergelijkt met wat Valve aan maps geproduceerd heeft de afgelopen updates, vind ik dat de community beter werk heeft afgeleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weiman
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09-09 09:20
TomAtTweakers schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 13:06:Frontier lijkt erg vermakelijk maar die over the top locomotief hadden ze er van mij wel uit mogen slopen. Ik begrijp niet zo goed wat die in TF2 doet?
Moet je er eens voor staan als ie x3 gespushed wordt..dan merk je wel wat ie doet >:)

Frontier _/-\o_ Tien keer leuker dan goldrush of badwater voor de tienduizendste keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomAtTweakers
Haha, ik begrijp het al zonder het uit te proberen. Ik vind het in Well altijd al bijzonder amusant om enemies (en stiekem ook teamgenoten) door de trein overreden te zien worden, dat moet bij deze minstens zo leuk zijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Compress blast je een heavy voor de payload car >:D altijd leuk.

De laatste cap van Nightfall is behoorlijk irritant.
beetje te vergelijken met stage 2 van PLR_pipeline.
Spawn zit aan de zeikant van de treinrails.
Ik weet niet of dit aangepast is. ik speelde toen nog de Beta versie van deze map

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asskicker
Nieuwe maps! Nieuwe maplist! Updates!

RTV / Nominate
  • plr_nightfall in de nominate list
  • pl_frontier in de normale lijst, met weight 4
En de end-round maplist bestaat nu enkel uit deze mappen: (Dus als er niemand op de server zit)
  • cp_dustbowl
  • pl_goldrush
  • pl_badwater
  • pl_upward
  • pl_frontier_final

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luxzenburcht
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:22
Frontier is naar mijn menig een stuk beter geworden . Onderaan die helling had je voorheen nogal een choke point, nu hoef je niet meer alleen via die trap en rots omhoog te komen

Medkits liggen ook niet meer onder de trap waardoor je er makkelijker bijkomt.

Laatste cap ben ik nog niet zo zeker over, voorheen zag je vanaf die (rijstveld= die 3 lagen) rots niet de red spawn op de brug. Ik kon voorheen niet op die plek snipe . Afhankelijk van het team kan dat denk ik nogal op werken.

En idd lui die geschept worden door locomotief is awsome :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Valve heeft weer een leuke Bugfix nodig whahaha.

Gisteren zat ik op een UKCS server op de map granary en daar gebeurde iets HEEEEL VREEMDS

Er was een medic pyro uber op last die ik tegenhield als soldier.
Vervolgens kill ik de medic en de pyro (genaamd Dutchflyer ofzo iets)
Draait met van vlammer werper naar mij toe........

IK KREEG EEN HEADSHOT VAN EEN PYRO !!!! Ik was gelijk dood en rechtsboven stond ook dat ik een headshot kreeg.
Gelukkig heeft die het opgenomen en zal die hem zeker gaan uploaden.
echt niet te geloven :P headshot krijgen door een pyro vlammewerper

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weiman
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09-09 09:20

*O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:11
jup jup, mooie movie

Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20:55

D4NG3R

kiwi

:)

Pykow schreef op zaterdag 26 februari 2011 @ 01:22:
Gelukkig heeft die het opgenomen en zal die hem zeker gaan uploaden.
echt niet te geloven :P headshot krijgen door een pyro vlammewerper
Compression blast terug gekaatst schot? IDK.. Is mij 1x overkomen, maar toen stond er wel duidelijk het Compression blast logo met een Headshot logo ernaast.
*O*

[ Voor 19% gewijzigd door D4NG3R op 26-02-2011 02:51 ]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX

Acties:
  • 0 Henk 'm!
nee d4anger dat was echt niet het geval :P
ik hoop dat fyring dutchman hem snel upload want het was echt heel erg raar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuddyMysterious
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 28-07 22:08

RuddyMysterious

a smorgasbord of waywardness

Zotjes weiman, doet mij denken aan het filmpje van [BAD], een oude tfc-clan van belgische oorsprong. Als ik mij goed herinner heb ik hun filmpje van een kwartier lang op vimeo gezet een tijd geleden. Eens zoeken.

Ja, hier is het se. =) http://vimeo.com/8072218

Beetje zelfde stijl: epische muziek, timedemos van epische battles, gepruts met het tijdsverloop om alles nog wat cooler te maken dan het eigenlijk is, etc. Dolle pret!

edit: de video op vimeo heeft fameus wat kwaliteit verloren, en dan bedoel ik vooral de vloeiendigheid van het filmpje. Het filmpje is opgenomen in 30fps met een hoge bitrate. Tijdens het converteren van de framerate zijn er wat schokjes ingeslopen bij de vid op vimeo, maar dat kan ook aan mijn oudere computer liggen. Ik kan maandag het originele .avi filmpje van 250MB online gooien.

[ Voor 30% gewijzigd door RuddyMysterious op 26-02-2011 09:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De reflect arrow headshot:

Afbeeldingslocatie: http://tf2wiki.net/w/images/1/10/Killicon_sniperriflehs.png

lijkt vrij veel op die van een sniper headshot:

Afbeeldingslocatie: http://tf2wiki.net/w/images/d/d6/Killicon_deflect_arrowhs.png

[ Voor 9% gewijzigd door LUH-3417 op 26-02-2011 09:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuddyMysterious

RuddyMysterious

Ahja, nog een praktisch vraagje: wat zijn jullie specs en op welke settings spelen jullie TF2? De settings ver onder het maximaal mogelijke, of op het randje? Ga je voor +60fps altijd en overal, of maakt het niet zo uit en wil het oog ook wel wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waster
Lol earodynamic. Doet me denken aan me eigen filmpje :p

YouTube: Proro skills?

[ Voor 5% gewijzigd door Waster op 26-02-2011 09:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
In de laatste update is er nogal wat getweaked aan de in-game voicecomm.
Hopelijk dat nu weer meer mensen ingame gebruiken ipv een extern systeem zoals ventrillo;
Voice quality improvements
  • Changed microphone voice input from 11 kHz to 16 kHz
  • Changed voice output from 8 kHz to 16 kHz
  • Fixed the settings-dialog microphone test to correctly re-init the calibration client if the active voice device changes
  • Reduced voice prefix buffer size from 200 to 100 ms, but increased trailing from 200 to 400 ms - reduces latency when transitioning from silence to active voice, but still should keep it from sounding like chat is cutting out mid-sentence
  • Increased thresholds for voice activity detection, making it less sensitive
  • Increased amount of gain applied to voice
  • Changed disconnect message when a friend ends a voice call to ' has ended the call'
  • Windows: Fixed microphone to reinitialize correctly if Windows signals that a device in the system has changed
  • Windows: Changed voice output device for Steam to be the default communication device

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zou een mooie ontwikkeling zijn als het mensen om wat meer ingame voice te gebruiken. Het was vroeger een stuk gezelliger voordat iedereen zich in kliekjes terugtrok op mumble/ventrilo. Reuze handig als je in zo'n kliek zit maar je sluit je wel af van de gemiddelde tf2 speler. Gevolg: op termijn minder publiek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuddyMysterious

RuddyMysterious

Ik heb het getest en de kwaliteit van de ingame chat in tf2 is nog altijd slecht. Ik denk dat het enkel gaat om de chat in steam, niet in tf2 zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
LUH-3417 schreef op zaterdag 26 februari 2011 @ 09:15:
De reflect arrow headshot:

[afbeelding]

lijkt vrij veel op die van een sniper headshot:

[afbeelding]
http://wiki.teamfortress....licon_deflect_arrowhs.png
jij hebt je info volgens mij van die oude wiki page.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DevilsProphet schreef op zaterdag 26 februari 2011 @ 11:16:
Ik heb het getest en de kwaliteit van de ingame chat in tf2 is nog altijd slecht. Ik denk dat het enkel gaat om de chat in steam, niet in tf2 zelf.
Crap.
Toen ik
• Changed disconnect message when a friend ends a voice call to ' has ended the call'
las was ik er al een beetje bang voor, maar hoopte dat het ook voor ingame zou gelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De screenshots in steam werken ook gewoon prima
http://steamcommunity.com/id/angienl/screenshots/

nog 3x lime green en medic procedure mask te gaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20:55

D4NG3R

kiwi

:)

DevilsProphet schreef op zaterdag 26 februari 2011 @ 09:26:
Ahja, nog een praktisch vraagje: wat zijn jullie specs en op welke settings spelen jullie TF2? De settings ver onder het maximaal mogelijke, of op het randje? Ga je voor +60fps altijd en overal, of maakt het niet zo uit en wil het oog ook wel wat?
Alles maxed out + "Extra High" configs. Ik zit altijd boven de 75FPS (Precies de refresh rate van m'n Monitor :D)

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DevilsProphet schreef op zaterdag 26 februari 2011 @ 09:26:
C2D E8400 (2x 3Ghz), 6GB ram en een radeon 4870 512MB.
Ik speel tegenwoordig in directx9 met settings op medium tot high ivm enorme framedrops. Hardware zou het goed moeten trekken, maar dit is de enige manier hoe het enigins soepel draait.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Daar heb je volgens mij een punt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Teveel mediocore frags om boeiend te zijn, sorry :'(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voor echt bizar toffe frags moet je deze pro frag movie even bekijken:

YouTube: Pew pew pew

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik draai TF2 op high settings (zonder motion blur, filters of wat dan ook aan)
Als ik alles op max zet in tf2 zit ik nog steeds rond de 120 fps maar sommige maps krijg ik dan drops naar 80 en drops zijn altijd vervelend.

YouTube: TF2 | Pykow Airshot
Airshot van paar weken terug ofzo

&

ik als demoman tegen een tegenstander dat veel sterker was ;)
op dat moment stonden we 4 - 0 achter en ik wisselde gou naar demo om meer druk uit te oefenen.

YouTube: TF2 | Pykow First time demoman

&
Nog een juggle kill toen ik bij GoT4 zat :P
YouTube: tf2 juggle Pykow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
Je wisselt naar demo want je team had geen demo? Pro tactic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuddyMysterious

RuddyMysterious

frickY schreef op zaterdag 26 februari 2011 @ 17:38:
[...]

Ik speel tegenwoordig in directx9 met settings op medium tot high ivm enorme framedrops. Hardware zou het goed moeten trekken, maar dit is de enige manier hoe het enigins soepel draait.
Wel, ik heb (of had) ook last van enorm drops, mààr dat kwam omdat ik multicore rendering nog niet had ingeschakeld. Op zeer drukke momenten, bv bij een chokepoint in dustbowl op een 32 player server was er zoveel te doen en te zien dat de framerate nogal durfde inkakken. Niet meer nu ik multicore rendering gebruik. Blij dat ik ben. Enige jammere is dat vsync uit moet staan om niet teveel input-lag te hebben, en dat geeft tearing, iets dat ik niet graag heb.

Nu ik het hier zie, dat spel heeft motion blur. Misschien eens gebruiken, dat lijkt me fijntjes. =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DevilsProphet schreef op zondag 27 februari 2011 @ 10:26:
[...]

Wel, ik heb (of had) ook last van enorm drops, mààr dat kwam omdat ik multicore rendering nog niet had ingeschakeld. Op zeer drukke momenten, bv bij een chokepoint in dustbowl op een 32 player server was er zoveel te doen en te zien dat de framerate nogal durfde inkakken. Niet meer nu ik multicore rendering gebruik. Blij dat ik ben. Enige jammere is dat vsync uit moet staan om niet teveel input-lag te hebben, en dat geeft tearing, iets dat ik niet graag heb.

Nu ik het hier zie, dat spel heeft motion blur. Misschien eens gebruiken, dat lijkt me fijntjes. =)
Shabbaman schreef op zondag 27 februari 2011 @ 10:07:
Je wisselt naar demo want je team had geen demo? Pro tactic.
Onze demoman ging gelijk dood door stickytrap bij health pack.
Dus toen wou ik het even proberen.
We hadden mid voor de eerste keer gepakt :P maar daarna ging het weer verkeerd haha.

[ Voor 53% gewijzigd door Pykow op 27-02-2011 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomAtTweakers
Om even terug te komen op de update van deze week: Frontier is een leuke payload map, misschien met net iets te veel choke points maar dat kan ik na een half uur spelen niet zeggen. Het kan natuurlijk ook maar net aan de teams liggen. De sfeer in Nightfall vind ik echt goed, het is een mooie map. De gameplay zelf vind ik wat minder maar dat komt ook wel omdat ik sowieso niet zo'n fan ben van payload race. Lakeside tenslotte, vind ik de leukste KOTH map uit de game op dit moment. Leuk sfeertje, leuke gamplay, op het eerste gezicht alleen een beetje sniper/spy friendly maar dat kan een verkeerde eerste indruk zijn.

Beste update die Valve in tijden heeft uitgegeven (al zegt dat niet zo bijzonder veel). :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonni
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-08 13:09
frickY schreef op zaterdag 26 februari 2011 @ 17:38:
[...]

Je drivers zijn up-to-date? Daar heb ik een tijdje terug met m'n Nvidia 7600GS nog een flinke winst mee behaald.

D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Toch weer een kleine update. Een nieuwe promo voor homefront

Afbeeldingslocatie: http://storefront.steampowered.com/v/gfx/apps/55100/extras/homefront_blindfold.png

Gelukkig zijn het geen wapens dus mij kan het niet echt boeien. Wel heb ik naar aanleiding van de nieuwe custom maps zelf ook maar maar zo'n stamp pakket als extra beloning* voor de mapmakers aangeschaft. Ik denk zeker dat dit een goede aanzet is voor mapmakers om kwalitiatief/gameplay wise goede maps uit te komen. (al zijn sommige customs beter dan andere :X )

*Die stamps zijn zeker een succes. YM heeft sinds de mannco update intussen 10.000 stamps gekregen met z'n cp_redfortmanor map voor de artpass competitie.
Today is a red letter day, Mann Manor has had over 8,000 people buy 10,000 stamps through the Team Fortress 2 store and Hoodoo is following just 150 stamps behind it.

I never imagined that anything like this would be happening when I bought the Orange Box back in 2007, the levels that TF2 has escalated to and the quality of the community surrounding it continue to amaze me. Seventeen community maps and uncountable community made weapons and hats added to a game that originally had just three weapons per class and only six maps and the team responsible are showing no signs of slowing down.

So I’d like to offer my thanks to everyone who has bought stamps, everyone who has made anything for this game, be that fan art, model replacements, maps or anything else that shows love of TF2, everyone who runs servers and communities that play with the stuff we make, and to everyone who plays TF2.

Thank you all.
http://www.subtleallusion.com/blog/?p=54

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaCio
Het is ze gegund, maar ik vind het toch wel jammer dat die stamps alleen te kopen zijn voor maps die valve toch al voor een paar duizend euro had gekocht. Daarmee vallen de andere goeie mappers zoals die van gullywash of iets als dodgeball buiten de boot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomAtTweakers
CapTVK schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 11:28:
Toch weer een kleine update. Een nieuwe promo voor homefront
Ach, met de vorige update was ik heel even blij omdat ik dacht dat Valve weer op de goede weg zat, maar ik had kunnen weten dat ik het te rooskleurig zag. We moeten er maar aan wennen dat Team Fortress 2 naast die stortvloed aan hats ook nog eens helemaal vol gaat stromen met items die niets met de game zelf te maken hebben. Even hoopte ik dat die lelijke RIFT wapens de laatste zouden zijn, maar vanaf nu hoop ik wat de toekomst van TF2 betreft nergens meer op. Dat is voor mij denk ik de beste manier om nog van de game te genieten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaCio
In other news. Seizoen 9 van ETF2L is aangekondigd. Van de GoT teams is alleen GoT3 nog active, maar die gaan vast wel hun divisie winnen met hun pro-tactics.

De Community Highlander Challenge is trouwens in de laatste ronde beland. Van de 1000 teams die zich ingescreven hadden zijn er nu nog 2 over, het Europese SNSD en hit Finse Colony. Gaat zeker interessant worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
(Je bedoelt Got<3/GotLove)

Huh? Tactics?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Is al weer een poosje geleden dat er youtube filmpje langskwam met Source's moviemaker. Niet slecht voor iemand z'n eerste filmpje.

[ Voor 5% gewijzigd door CapTVK op 01-03-2011 22:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaCio
Sharpened Volcano Fragment en Sun-on-a-Stick zijn nu craftable

Refined Metal + Degreaser + Powerjack = Volcano fragment
3 Reclaimed Metal + Boston Basher = Sun on a stick
:/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
RaCio schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 14:04:
In other news. Seizoen 9 van ETF2L is aangekondigd. Van de GoT teams is alleen GoT3 nog active, maar die gaan vast wel hun divisie winnen met hun pro-tactics.
Div7 pro tactics are pro.
RaCio schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 09:29:
Sharpened Volcano Fragment en Sun-on-a-Stick zijn nu craftable

Refined Metal + Degreaser + Powerjack = Volcano fragment
3 Reclaimed Metal + Boston Basher = Sun on a stick
:/
Eigenlijk vind ik het wel prima: zo blijven die items nog een beetje zeldzaam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verbaast mij inderdaad ook niets. Had zoiets al verwacht, gezien de halloween axe (UHHH) die ook 2 refined + skullcutter kost. Blijkbaar fungeren de nieuwe crafts als een soort "metal-sinks" om metal onder controle te houden.

P.S.
Wat betreft metal. Ligt het aan mij of is de grote keys=unusuals gekte voorbij? Crates zijn nu echt waardeloos. Je raakt ze aan de straatstenen niet kwijt. Dat duidt er volgens mij op dat er ook minder keys gekocht en gebruikt worden (je moet ook veel meer metal bieden voor keys).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuddyMysterious

RuddyMysterious

Ik zit inderdaad met een kleine 15-tal crates, en ik kan ze soms kwijtraken voor een 1:2 prijs van random weapons. Echt wel zonde dat ik crates niet kan craften, dat zou mij meer opbrengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je hebt 19 wapens nodig voor Sun-on-a-stick
en 20 wapens nodig voor vulcano axe.
Is nog niet zo erg als Unusual Horseless Headless die niet meer te craften is.
37 wapens + special haunted metal(waar je niet meer aan kunt komen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuddyMysterious

RuddyMysterious

Of je moest het nog liggen hebben. Maar wat heb je aan een unusual hat als je die niet kan traden voor 10 normale hats? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Pykow schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 11:30:
special haunted metal(waar je niet meer aan kunt komen)
Ligt eraan ... ik heb dat spul nog omdat ik geen metal had voor die axe die eigenlijk niks toe voegt sinds het maar een Highlander is :/

En als iemand toevallig een Bonk! Helmet over heeft samen met nog wat hats die ik tof vind ... wie weet trade ik dan wel >:)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Accident
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-01-2024

Accident

's Happen

Ik heb hem ook nog, maar volgens mij is het niet te traden dus moet je ook nog inpakpapier hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:57

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Verwijderd schreef op zaterdag 26 februari 2011 @ 19:03:
[...]

Teveel mediocore frags om boeiend te zijn, sorry :'(.
Ten eerste snap ik niet helemaal waarom je dat perse moet vermelden. Ten tweede kan ruim 90% van de users op dit forum het hem echt niet nadoen m.i

Verder, laat iedereen in zijn waarde? Behalve Pykow, die mag je bashen all you want :+

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuddyMysterious

RuddyMysterious

Hij is inderdaad niet te traden, onlangs nog op dat feit gedrukt geweest toen ik dat wou doen, en iemand anders ook.

Hoe duur is inpakpapier trouwens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Notna schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 12:04:
[...]

Ten eerste snap ik niet helemaal waarom je dat perse moet vermelden. Ten tweede kan ruim 90% van de users op dit forum het hem echt niet nadoen m.i

Verder, laat iedereen in zijn waarde? Behalve Pykow, die mag je bashen all you want :+
Dit is een forum, we hoeven het toch niet allemaal met elkaar eens te zijn. Maar een gemiddelde soldier maakt zo'n video in 1 avondje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DevilsProphet schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 12:10:
Hij is inderdaad niet te traden, onlangs nog op dat feit gedrukt geweest toen ik dat wou doen, en iemand anders ook.

Hoe duur is inpakpapier trouwens?
€0,99

@Koeitje
Dat lukt alleen jou

[ Voor 5% gewijzigd door frickY op 02-03-2011 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingmob
TomAtTweakers schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 13:19:
[...]

Ach, met de vorige update was ik heel even blij omdat ik dacht dat Valve weer op de goede weg zat, maar ik had kunnen weten dat ik het te rooskleurig zag. We moeten er maar aan wennen dat Team Fortress 2 naast die stortvloed aan hats ook nog eens helemaal vol gaat stromen met items die niets met de game zelf te maken hebben. Even hoopte ik dat die lelijke RIFT wapens de laatste zouden zijn, maar vanaf nu hoop ik wat de toekomst van TF2 betreft nergens meer op. Dat is voor mij denk ik de beste manier om nog van de game te genieten. :)
Lijkt me dat het voordeel van dergelijke items (meer pre-orders e.d.) wel weg gaat vallen naar gelang er meer komen. Daarmee verdwijnt het dus (hopelijk) vanzelf.
Pagina: 1 ... 18 ... 37 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
De gegevens van de tweakers server kun je hier vinden. Vragen hierover kunnen dus achterwege gelaten worden!

Het verhandelen van items is hier niet toegestaan.