Pykow snapt duidelijk het punt van een vanilla server niet.
Je moet je werk niet voor 50% uitvoeren maar voor 100% en het liefst 200%.
Dat slaat natuurlijk kant noch wal. Jij stelt hier dat wij ons 'werk' (volgens mij is het nog steeds vrijwillig) fout doen omdat het niet conform jouw ideeën is.
Vanilla is in onze ogen (als ik voor het grote deel van de GoT TF2 community mag spreken) de vanilla gameplay die Valve heeft gemaakt. Dat betekend dat we originele wapens gebruiken, en normale maps. Dit zorgt ervoor dat de originele TF2 sfeer weer terugkomt en dat de kermis grotendeels tot een minimum wordt gehouden. Dat was ons doel voor de vanilla server.
Wij hebben inderdaad uitzonderingen gemaakt voor bepaalde wapens zoals de Kritzkrieg en de Axetinghuiser. In onze ogen voegen deze wapens wel degelijk wat toe aan de game, zonder het 'gameplay-brekend' te maken. Retarded wapens als die Rift dingen zijn dat wel.
Je opmerking over de maps gaat natuurlijk helemaal nergens over. PLR_Pipeline was voor zover ik weet niet aanwezig in TF2 voor de pyro/medic update. Waarom dan wel maps na die update gebruiken, maar niet de wapens? Wat is daar dan 'vanilla' aan? Volgens jou zijn
alle maps vanilla, maakt niet uit wanneer ze zijn geïntroduceerd, maar alleen de wapens die in de originele TF2 zaten vanilla. Dat slaat natuurlijk nergens op

.
Overigens worden deze maps een stuk minder als 'leuk' ervaren binnen onze community. Moeten we het spelplezier dan maar verpesten, puur omdat Pykow graag een "100% vanilla" (

) server wilt? Ik dacht het niet

.
Daarnaast heb je het over votekicks/bans/RTV. Votekicks en bans en 'quake sounds' hebben we voor zover ik weet helemaal niet, dus dat is sowieso niet relevant. RTV wordt door heel veel mensen als prettig ervaren. Waarom een hele goede uitbreiding weghalen omdat het dan niet meer 'vanilla' is? Dat is hetzelfde als dat je geen stuurbekrachtiging zou willen in je auto, omdat het autorijden niet meer 'authentiek' zou zijn.
Sourcemod gebruiken we omdat het bijzonder makkelijk is voor admins om de boel te regelen. SM maakt ook scramble en RTV votes mogelijk, wat imho onmisbaar is op een goede server.
Het valt me op Pykow, dat je in elke post in dit topic aan het bashen bent. Je hebt overal kritiek op en je denkt alles beter te weten, maar vaak kan je geen normale logische argumenten opbrengen. Nofi, maar dit valt me wel erg op en misschien moet je er een keertje op letten. Het siert je namelijk absoluut niet

.
[
Voor 2% gewijzigd door
TheJVH op 16-02-2011 11:18
. Reden: 2e zin veranderd. ]