Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sak3d
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-12-2023

Sak3d

Reise, Reise

DeNeusbeer schreef op dinsdag 08 februari 2011 @ 20:58:
[...]

Precies. Daarom heb ik persoonlijk geen boodschap aan die degreaser. Melee-en doe ik toch zelden, dus ik ga liever voor wat meer damage; gewone flamethrower dus. Al de Don Newman's lopen indeerdaad wel met degreaser.
:X :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuddyMysterious
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 28-07 22:08

RuddyMysterious

a smorgasbord of waywardness

D4NG3R schreef op dinsdag 08 februari 2011 @ 21:02:
[...]

De bedoeling is juist (ook met andere flamethrowers) om mensen in de hens te zetten, en dan snel met de axetinquisher ze af te maken. Het liefste nog schiet je ze de lucht in zodat ze niet kunnen rennen.
Awel, ik shotty ze liever lekker uit de lucht, het is mijn persoonlijke manier van spelen.

Ik gebruik trouwens de sledgehammer om engis bij te staan in tijden van sapnood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20:55

D4NG3R

kiwi

:)

Kan ook ;) Met name voor spycheckende pyro's is dat ideaal. Maar normaliter heb ik altijd de axetinquisher (Altijd crits op brandende vijanden).

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DNB
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 28-08 01:55

DNB

D4NG3R schreef op dinsdag 08 februari 2011 @ 21:02:
[...]

De bedoeling is juist (ook met andere flamethrowers) om mensen in de hens te zetten, en dan snel met de axetinquisher ze af te maken. Het liefste nog schiet je ze de lucht in zodat ze niet kunnen rennen.
? Dat is geen bedoeling, dat is een steelstijl. En dus niet de mijne. Als ik pyro speel wil ik lekker fikken, en dan of dood gaan, of wegrennen (eventueel schietend met shot-/flaregun). Dat gepriegel met zo'n axe vind ik weinig aan.Dus => Flamethrower. Daarnaast heb ik meestal de Homewrecker of Powerjack in m'n loadout zitten, maar ik gebruik ze beide weinig. Ik melee sowieso bijna nooit, ook niet met andere classes. Maar dat is ook leuk ana al die wapens: voor ieder wat wils.
Wat moet ik hiermee?

[ Voor 8% gewijzigd door DNB op 08-02-2011 21:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oh maar niets is leuker dan de vernedering van een melee-kill.
Niets, behalve een taunt kill })

Probeer het eens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Accident
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-01-2024

Accident

's Happen

Ja klopt: Pow, ha ha

en dan tussen ha en ha gekilled worden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kunnen de mensen die @ etf2l spelen even de moeite nemen deze survey in te vullen?

http://www.tf2tv.com/survey/index.php?sid=68715&lang=en

Probeer eens te kijken welke maps mensen nou duidelijk beter vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Done. Turbine kreeg natuurlijk een dikke vijf van me!

[ Voor 82% gewijzigd door LUH-3417 op 09-02-2011 07:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GonzoNL
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-12-2021

GonzoNL

You call that breaking a spine

Go Turbine!

Hee Koei, kan je voortaan waarschuwen als je eerst een wiskundige formule moet oplossen bij je linkjes :(

GW: [DotB] - GW-NL | TF2: GoTTF2 | SW:ToR: Phoenix Rising

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@ koeitje, ik kwam niet eens voorbij de eerste vraag :O 10 + 5 = 105 ?
Turbine heb ik nog nooit gespeelt in 6vs6 dus daar kan ik dan niet op stemmen vindt ik.
cp_freight heb ik een 5 gegeven(the old one) en CP_obscure er wordt nu een mooie versie van gemaakt.
Jammer dat er geen sneeuw meer ligt in deze map.

@D4ang3r, Gisteren zat ik in een team met 4 medics.
Je ken Badwater basin als je van CP 2 naar CP3 gaat heb je daar rechts zo trapje, daar stond ik dus met 15 HP te schreeuwen om een medic.
1 medic stond bij de deur opening boven de trap een heavy te healen.
onder aan de trap stond een 2e medic een heavy te healen.
aan de linkerkant van de map (dat gangetje om links naar boven te gaan) stond de 3e medic.
Ik Stond maar om medic te schreeuwen, na een tijdje ben ik gewoon terug gaan lopen om ergens een medpack te halen.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuddyMysterious

RuddyMysterious

Tiens Pykow, ik zag je gisteren spelen op de UKCS servers, kan dat? Ik was David Attenborough. =)

Ik gebruik meestal een kamikaze-achtige speelstijl, dus mij deert het niet zo dat medics mij niet direct healen, alhoewel het natuurlijk frustrerend is als ze je straal negeren. Dan krijgen ze een scheldtirade via de textchat in hun strot geramd, daar kan je gerust van zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingmob
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 30-07 17:39
LUH-3417 schreef op dinsdag 08 februari 2011 @ 18:42:
Balans is nooit helemaal jofel geweest. Voor mensen die goed met een rocket launcher overweg kunnen, is de Direct Hit een pure point 'n kill-device. Speel maar eens tegen een Viquen met Direct Hit. :)

Alleen de laatste tijd komen er in korte tijd veel nieuwe wapens die, naar mijn idee OF waardeloos zijn (Sidney Sleeper) of een beetje te sterk (Degeaser). Hoeveel snipers zie je nu helemaal met Sleeper lopen en hoeveel pyro's zonder Degreaser? Dat laat wel zien dat het geen sidegrades zijn, lijkt me.
De sydney sleeper dropt practisch nooit om de een of andere reden :\
Ken niemand die hem dubbel heeft oid, zodat ik ff snel kan traden. En ik vind het blijkbaar niet belangerijk genoeg om op trade servers te gaan :P
Maar het wapen lijkt me stiekem best handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slashinator
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 10-09 06:48
De Sydney Sleeper geeft jarate-effect bij een hit toch?

Op zich is het wel leuk bedacht, omdat het de speelstijl van de sniper veranderd, in plaats van kills te gaan maken door alles te headshotten, ondersteun je je team veel meer door de tegenstanders te verzwakken. Handig als er bijvoorbeeld een Heavy plus Medic door je team proberen te bulldozen, even jaraten, en de heavy verliest zijn hp alsof het niets is (Medic killen is misschien beter, maar toch).

Helaas is het gebruik van een sniper als headshotter waarschijnlijk effectiever, omdat je meer tegenstanders neerlegt. Bovendien wordt zo'n ondersteunende sniper binnen de korste keren neergelegd door een vijandelijke sniper, die wel op head-shots uit is.
Misschien zou ik wel eens sniper spelen als ik het wapen had, ondersteunend voor het team vind ik toch wat leuker dan voor mezelf spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 21:09

g0tanks

Moderator CSA
Je zegt het zelf al headshots zijn veel effectiever. In plaats van dat die heavy binnen een paar seconden dood is (tenzij de medic uber heeft) kan je hem ook meten dood maken.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuddyMysterious

RuddyMysterious

Je moet natuurlijk wel eerst opladen om genoeg schade te doen én beter kunnen mikken om een heavy in één keer dood te krijgen met een headshot. Ik kan me voorstellen dat je als sniper best nuttig kan zijn om enkele vijanden te jarate'n als ze in een gevecht verwikkeld zijn met enkele leden van je team, want het maakt ze extra kwetsbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20:27
DeNeusbeer schreef op dinsdag 08 februari 2011 @ 21:35:
Ik melee sowieso bijna nooit, ook niet met andere classes.
Ik ga altijd voor de sneaker-award.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

frickY schreef op dinsdag 08 februari 2011 @ 21:52:
Oh maar niets is leuker dan de vernedering van een melee-kill.
Niets, behalve een taunt kill })
Echt wel : Niets vermoedende EPIC FAIL Spy met je Ullapool naar de respawn helpen, omdat hij niet weet dat je EyeFinity hebt en al lang was gespot tijdens het decloaken >:)

"They gonna have to glue you back together!" 8)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waster
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 14-04 17:49
Dit gebeurt er als je mijn medic backstabt!

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=ZLggFhm-Bb4]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaCio
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 24-08 03:27
kingmob schreef op woensdag 09 februari 2011 @ 11:01:
[...]

De sydney sleeper dropt practisch nooit om de een of andere reden :\
Ken niemand die hem dubbel heeft oid, zodat ik ff snel kan traden. En ik vind het blijkbaar niet belangerijk genoeg om op trade servers te gaan :P
Maar het wapen lijkt me stiekem best handig.
Het is op zich ook wel vrij handig, het is ook meer een teamwapen dat mensen erg consistent terug kan dringen. Het is dus eigenlijk meer een defense wapen ipv een wapen dat picks maakt waar je teammates nog niet zijn. In samenwerking met een heavy zul je ook wel wat leuke pushes uit kunnen werken (in 6v6).

Je kunt hem trouwens craften met een reclaimed (lvl 2 metal) en een huntsman. Ik heb wel 4-5 huntsmans over dacht ik (al je belangrijke items op de eerste pages zetten en dan niet meer naar de rest kijken werkt heerlijk) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Waster
Prachtig schot. Maar waarom zag je niet dat die 'scout' te langzaam liep? :Y)
Al valt het in deze demo ook niet op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sydney Sleeper doet vrij weinig wat Jarate niet beter kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sydney sleeper is wel een leuk wapen als je geen headshots kan maken of als je alleen voor support op afstand speelt.
De Croco style is trouwens een nutteloze set.
Want er staat alleen dat je geen headshots kan krijgen.
Maar Sorry, een headshot krijg je dus wel gewoon.
een headshot met zo set is 149 en geen 150. waardoor je niet in 1 schot dood bent.
maar die 1 HP raak je zo snel kwijt als je een bodyshot krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
DevilsProphet schreef op woensdag 09 februari 2011 @ 12:27:
Je moet natuurlijk wel eerst opladen om genoeg schade te doen én beter kunnen mikken om een heavy in één keer dood te krijgen met een headshot. Ik kan me voorstellen dat je als sniper best nuttig kan zijn om enkele vijanden te jarate'n als ze in een gevecht verwikkeld zijn met enkele leden van je team, want het maakt ze extra kwetsbaar.
Voor een ervaren sniper maakt dat mikken natuurlijk niets uit, en de sidney sleeper moet je ook opladen voordat het jarate effect werkt.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slashinator
Pykow schreef op woensdag 09 februari 2011 @ 15:02:
Sydney sleeper is wel een leuk wapen als je geen headshots kan maken of als je alleen voor support op afstand speelt.
De Croco style is trouwens een nutteloze set.
Want er staat alleen dat je geen headshots kan krijgen.
Maar Sorry, een headshot krijg je dus wel gewoon.
een headshot met zo set is 149 en geen 150. waardoor je niet in 1 schot dood bent.
maar die 1 HP raak je zo snel kwijt als je een bodyshot krijgt.
Is het niet ook zo, dat een vol geladen bodyshot sowieso een sniper in 1 hit kan killen? ofwel, zie je een croco, dan niet op het hoofd maar op het lichaam schieten.
Inderdaad nutteloze set

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _eXistenZ_
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-09 23:46
Normaal post ik niet gelijk in topics van spellen die ik speel, maar nu toch even een uitzondering maken.

Ik was net op een ctf_2fort-server een rode demoman met als uitrusting de Chargin' Targe en de Horseless Headless Horsemann's Headtaker. Iemand in het blauwe team was aardig aan het braggen over zijn 18 kills in een row met de Eyelander.

Enige dat ik deed was de snipers in het blauwe team opblazen vanuit het water met de grenade launcher ( hou dit even vol en je ziet geen sniper meer op de bridge 8)) omdat deze te veel van mijn team offpickten. Omdat mijn grenades op zijn trek ik terug mijn eigen sewers in om bij te laden, en loopt er ineens een blauwe demoman bij me, met een Eyelander. (Weet niet offie ook de Chargin' Targe had equiped)

Deze maakte ik dood in een melee-battle, waarna ik ineens 19 kills rechtsonderin zie staan :D Kerel gelijk helemaal zielig >:)

Afbeeldingslocatie: http://exhost.nl/etc/tweakers.net/tf2_19heads_thumb.jpg
Ik speel nog op een 17"-scherm op 1280x1024, wordt onderhand opgelost. Klik iig voor groter

Needless to say ben ik gelijk teruggetrokken mijn base in om even een screenshotje te maken, lopen er toevallig 2 blauwe spies rond, een is te zien in het gangetje op mijn screenshot. Deze chop ik ook af waarna de counter op 21 staat 8) Toen ineens plop autoswitch, counter weer op 0 |:(

There is no replacement for displacement!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Dus je nam zijn kills over zeg maar ?? Wist niet dat het zo werkt hehe :)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@ _ExistenZ

Hmmz je zat op een NightTeam server. Daar heb je veel premium users zover ik weet.
Dus ik weet niet waarom die andere zo trots was op zijn 18 heads.
Toen ik nog 2fort speelde had ik daar vrienden lopen die soms gewoon 33 heads hadden. dat is echt niet normaal.

@Slashinator
Ja als je 100% sydney sleeper hebt kan je met een headshot 167 damage uitdelen.( Je kan nog steeds headshotten ook al zeggen ze van niet) Het domme is dat een headshot tegen krijgen met zo set. Dat je 1 HP overhoud. dus heb je echt niks aan die set.
De medic set is tevens ook nutteloos imo. Ik heb liever een ubersaw om 25% uber te krijgen.
Ik weet voortaan mijn momenten te pakken als medic om me ubersaw te gebruiken, zonder dat ik mijn team in de steek laat :D (feel proud). Medic ,soldier of demoman spelen blijft toch echt het leukste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Met de medic kruisboog kun je je eigen vriendjes veranderen in wandelende speldenkussens. Ik zou dat niet nutteloos noemen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asskicker
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19-08 17:38
Pykow schreef op woensdag 09 februari 2011 @ 17:30:
@ _ExistenZ

Hmmz je zat op een NightTeam server. Daar heb je veel premium users zover ik weet.
Dus ik weet niet waarom die andere zo trots was op zijn 18 heads.
Toen ik nog 2fort speelde had ik daar vrienden lopen die soms gewoon 33 heads hadden. dat is echt niet normaal.

@Slashinator
Ja als je 100% sydney sleeper hebt kan je met een headshot 167 damage uitdelen.( Je kan nog steeds headshotten ook al zeggen ze van niet) Het domme is dat een headshot tegen krijgen met zo set. Dat je 1 HP overhoud. dus heb je echt niks aan die set.
De medic set is tevens ook nutteloos imo. Ik heb liever een ubersaw om 25% uber te krijgen.
Ik weet voortaan mijn momenten te pakken als medic om me ubersaw te gebruiken, zonder dat ik mijn team in de steek laat :D (feel proud). Medic ,soldier of demoman spelen blijft toch echt het leukste.
Kan jij nu echt niets anders dan bashen en jezelf ophemelen? Brrrrrrrrr

Die medic set is best leuk, het is niet de bedoeling om als medic mensen te gaan slaan, als het zover komt is het meestal wel te laat. Enige nadeel imo is dat je needle gun weg is, maar daarvoor krijg je wel een hogere health regeneration rate terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weiman
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09-09 09:20
WTB good team :P http://etf2l.org/recruitment/82856/

[ Voor 5% gewijzigd door Weiman op 11-02-2011 00:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sak3d

Sak3d

Reise, Reise

Slashinator schreef op woensdag 09 februari 2011 @ 11:26:
De Sydney Sleeper geeft jarate-effect bij een hit toch?

Op zich is het wel leuk bedacht, omdat het de speelstijl van de sniper veranderd, in plaats van kills te gaan maken door alles te headshotten, ondersteun je je team veel meer door de tegenstanders te verzwakken. Handig als er bijvoorbeeld een Heavy plus Medic door je team proberen te bulldozen, even jaraten, en de heavy verliest zijn hp alsof het niets is (Medic killen is misschien beter, maar toch).

Helaas is het gebruik van een sniper als headshotter waarschijnlijk effectiever, omdat je meer tegenstanders neerlegt. Bovendien wordt zo'n ondersteunende sniper binnen de korste keren neergelegd door een vijandelijke sniper, die wel op head-shots uit is.
Misschien zou ik wel eens sniper spelen als ik het wapen had, ondersteunend voor het team vind ik toch wat leuker dan voor mezelf spelen.
Ik heb zelf geen sydney sleeper, maar is het niet de bedoeling om juist niet in te zoomen? 2/3 no scope hits -> kill door het jarate effect?

Lijkt me een leuke speelstijl, als het werkt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asskicker
Volgens mij moet die eerst chargen voor het jarate effect er is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
Klopt, ik dacht dat het vanaf ongeveer 2/3 charge werkt. Als je no scope op close range wil vechten als sniper, pak dan een huntsman. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Descriptor
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 23-02-2024
Vindt jij het overzichtelijk spelen met zoveel achievement trackers in beeld? Ik vindt het alleen maar vervuiling van m'n beeld en die achievements komen vanzelf wel.

CL_showfps 2 toevoegen aan je autoexec is ook wel handig. Dan hoef geen net_graph te gebruiken. Scheelt ook weer wat ruimte in je scherm. Enige nadeel is dat je geen netwerk stats ziet. Puur alleen FPS + Mapnaam.

Winners never cheat, Cheaters never win

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sak3d

Sak3d

Reise, Reise

Asskicker schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 20:09:
Volgens mij moet die eerst chargen voor het jarate effect er is.
Lame :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asskicker
Descriptor schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 21:00:
[...]

Vindt jij het overzichtelijk spelen met zoveel achievement trackers in beeld? Ik vindt het alleen maar vervuiling van m'n beeld en die achievements komen vanzelf wel.

CL_showfps 2 toevoegen aan je autoexec is ook wel handig. Dan hoef geen net_graph te gebruiken. Scheelt ook weer wat ruimte in je scherm. Enige nadeel is dat je geen netwerk stats ziet. Puur alleen FPS + Mapnaam.
of gewoon cl_showfps 1, ik moet die mapnaam ook niet zien. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woohooo
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:12

Woohooo

Smilie, James Smilie

Is er iets verandert aan die shattergun? Vroegah (vorige week) kon je altijd die hoge jumps daarmee maken, nu werkt dit ineens niet meer? ... :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 30-08-2018

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Dat is de Force of Nature, niet scattergun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hebben jullie de Beta versie al getest ?

The Quick-fix ( medic healbeam )
Ubercharge grants 100% critical chance
+50% heal rate
+50% ubercharge rate
Can't overheal
Move at the speed of any faster heal target.

Als je een scout health, loop je dus net zo snel als een scout en dan kan fijn zijn om je medic snel naar de frontline te sturen.
DAt je heal sneller gaat is ook wel leuk, want je ubercharge zorgt er alleen voor dat crits geen extra damage doen. ( Battalion backup van de soldier doet het zelfde)
Alleen voor scouts is het een nadeel, want je krijgt geen overheal meer ;(

The Detanator|
-20% explosive damage vulnerability on wearer
alt-fire: detonate flare.
Met andere worden, Je kan naast sticky jumps,rocketjumps en sentry jumps, nu ook flare jumps maken :D
Met een goede timeing kan je net zo hoog komen als een soldier en kan je dus met 1 flare gun gelijk op de spire komen. Echt een leuke toevoeging :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Descriptor schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 21:00:
[...]

Ik heb net_graph 4 samne met +scoreboard aan mn tabkey hangen =D
Added bonus is dat je dan in je pov demos terug kan kijken waar je tab gebruikt.
Je net_graph popt up in de pov als je dan op tab drukt. 99% waardeloos, maar soms handig met analyse van een demo.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 12-02-2011 22:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik kreeg toch al nooit overheal van Shabba...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
Pykow schreef op zaterdag 12 februari 2011 @ 18:21:
The Detanator|
-20% explosive damage vulnerability on wearer
alt-fire: detonate flare.
Met andere worden, Je kan naast sticky jumps,rocketjumps en sentry jumps, nu ook flare jumps maken :D
Met een goede timeing kan je net zo hoog komen als een soldier en kan je dus met 1 flare gun gelijk op de spire komen. Echt een leuke toevoeging :D
Ding heet 'The Detonator' en geeft juist +20% explosive damage vulnerability. Verder weet ik niet waar je vandaan haalt dat de Quick-Fix crits geeft, want wat hij echt doet is:

ÜberCharge grants 3x faster healing on target
ÜberCharge makes heal target and medic immune to stun and damage forces
+50% heal rate
+50% ÜberCharge
Can't overheal.
Move at the speed of any faster heal target.

[ Voor 22% gewijzigd door g0tanks op 13-02-2011 01:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je er ook nog eens doublejumps mee kon maken dan zou hij OP zijn.
Verder is hij situationeel misschien wel handig om te gebruiken, als je doodgaat, heel ver achter bent met ubercharge en je bent last aan het defenden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Er zijn nog wel meer interessante wijzigingen;
TF2 Beta Update History
  • Restored player health to normal values
  • Replaced the no-crit attribute with -25% damage on the following:
    • The Eyelander
    • The Gunslinger
    • The Southern Hospitality
    • The Powerjack (also added +20% melee vulnerability)
    • The Horseless Headless Horseman's Headtaker
    • The Ullapool Caber
    • The Claidheamohmor
    Medic:
  • Vitasaw
    • Added the ability to see enemy health
  • New Medigun - The Quick-Fix:
    • Heal rate increased 50%
    • Uber charge rate increased 50%
    • Not able to overheal
    • Match the speed of any faster heal target
    • Uber effect: Megaheal
      • Heal rate increased 3x on heal target
      • Heal target and medic immune to stun and damage forces
    Heavy:
  • Dalokoh’s
    • Removed cooldown
  • Fists of Steel
    • Increase deploy times 20%
    • Ranged damage reduced 40% (down from 60%)
    Demo:
  • Loch-n-Load
    • +10% damage
    Soldier:
  • Equalizer
    • Tuned high-end damage range so it's no longer possible to one-shot certain classes
    • Suppress the medic call effect while active
    Scout:
  • Madmilk
    • Heal 60% of damage done (down from 75%)
    Pyro:
  • Flares always crit burning targets, regardless of range.
  • Backburner
    • Removed the restriction on airblast
      • Ammo cost increased 150% (4 blasts at full ammo)
    • Damage bonus reduced to 10% (from 15%)
  • New Flaregun - The Detonator:
    • Alt-fire detonates flare in flight
      • Does a small explosion that catches players on fire
    • 20% explosion damage vulnerability
    Sniper:
  • Sydney Sleeper:
    • +25% increased charge rate
General:
Airblasten met backburner d:)b

[ Voor 140% gewijzigd door frickY op 13-02-2011 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Flarejumpen is best een leuke zet. Ben benieuwd of deze erin komt. Het is ieder gevak reuze grappig om als pyro op badlands onder de brug door te lopen, via een flarejump door het raam te springen in het gezicht van een engineer/sniper te springen en dan van achter iedereen met de BB in de rug aan te vallen. :P

TF2 GoT http://www.teamfortress.eu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asskicker
Airblasten met de backburner, waarom zou iemand dan nog de gewone flamethrower nemen?

Flarejumpen is pro trouwens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuddyMysterious

RuddyMysterious

Hah, een eigen Valve medewerker weet niet dat het Dalokohs is (zonder apostrof), het omgekeerde van Shokolad, wat russisch is voor chocolade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Accident

Accident

's Happen

Asskicker schreef op zondag 13 februari 2011 @ 18:35:
Airblasten met de backburner, waarom zou iemand dan nog de gewone flamethrower nemen?

Flarejumpen is pro trouwens!
Airblasten kost meer ammo, das wel een nadeel

Flarejumpen? leg uit, ik mis iets (het lukt iig niet :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Accident
Er is een nieuwe flaregun waarbi jje met rechtermuis de flare kunt detonaten. Als je dat onder je voeten doet, kun je flarejumpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asskicker

Acties:
  • 0 Henk 'm!
flarejump kan ook handig zijn bij het dodge van traps ;)
Gisteren op badlands laatste point. Demoman had stickies liggen en ik flaregun me omhoog op het punt, hij mist en ik kon de cap overnemen.

Het is wel lastig om die jumps goed uit te voeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
Pro.
Asskicker schreef op zondag 13 februari 2011 @ 18:35:
Tsja. Als je graag wil airblasten dan pak je toch de Degreaser omdat je dan lekker snel van wapen kan wisselen. De conventionele vlammenwerper was toch al overbodig (tenzij je op zo'n uber pro elite vanilla server speelt :+ ), dus de echte vraag is of je met de Degreaser of met de Backburner zou spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De kans dat je achter een speler komt met een Backburner is te klein.
The Degreaser lijkt me toch beter. Airblast en gelijk de shotgun erachter aan.

Of je kiest voor de vanilla wapen.
Geef je meer damage en kan fijn zijn als je gebruik wilt maken van de flaregun

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingmob
g0tanks schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 20:26:
Klopt, ik dacht dat het vanaf ongeveer 2/3 charge werkt. Als je no scope op close range wil vechten als sniper, pak dan een huntsman. :p
Ah, dat wist ik dus niet, dan lijkt hij me idd nutteloos :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slashinator
Pykow schreef op maandag 14 februari 2011 @ 10:35:
De kans dat je achter een speler komt met een Backburner is te klein.
The Degreaser lijkt me toch beter. Airblast en gelijk de shotgun erachter aan.

Of je kiest voor de vanilla wapen.
Geef je meer damage en kan fijn zijn als je gebruik wilt maken van de flaregun
De backburner geeft dus nog meer dmg dan het vanilla wapen (+15%, beta inmiddels +10% dacht ik?). Als je dan ook nog automatisch crit met een rugaanval, en je bent je compressiestoot niet kwijt, lijkt dat me sowieso de betere keuze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuddyMysterious

RuddyMysterious

Toen de airblast van de normale vlammenwerper duurder was en een langere cooldown had, gebruikte ik hem veel minder, omdat het minder nuttig was. Het is dus niet dat een airblast waarmee je in vier keer je hele ammovoorraad er kan doorjagen even nuttig zal blijken als die van de andere vlammenwerpers. Dat moet gezegd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Shabbaman schreef op maandag 14 februari 2011 @ 09:57:
[...]

tenzij je op zo'n uber pro elite vanilla server speelt
Wow! Bestaan die? Waar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nee want ook al gebruiken ze vanilla wapens, dan nog hebben ze een hat op :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Pykow schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 09:19:
En iedereen weet dat je skills daar beter door worden en je meer kans op critical hits hebt _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik val alleen maar eerder op met mijn lime green hats haha.
Moet alleen me spy en engineer item nog lime green maken en dan ben ik klaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waster
Pykow schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 12:13:
Ik val alleen maar eerder op met mijn lime green hats haha.
Moet alleen me spy en engineer item nog lime green maken en dan ben ik klaar
Is Indubitably Green de kleur die je zoekt? Ik heb hier nog een potje staan. Je mag hem hebben als je me de medic boog kan geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuddyMysterious

RuddyMysterious

Waster schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 15:43:
[...]

Is Indubitably Green de kleur die je zoekt? Ik heb hier nog een potje staan. Je mag hem hebben als je me de medic boog kan geven.
De medic kruisboog kan je relatief makkelijk craften dacht ik.

edit: of ik verwar het met een ander item, nevermind :(

[ Voor 8% gewijzigd door RuddyMysterious op 15-02-2011 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DevilsProphet schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 16:06:
De medic kruisboog kan je relatief makkelijk craften dacht ik.
2 refined + huntsman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
Pykow schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 09:19:
[...]

Op een lege server heeft niemand een hat op :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Descriptor
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 23-02-2024
leuke regel op etf2l:

To prevent exploiting disguises having no particle effects the following rule will be added:
“No players are to have an unusual hat equipped. The opposing team has a right to pause and request that the unusual is unequipped. If the player does not comply, an admin can be consulted.”

En terecht :)

Highlander schiet ook lekker op. Bijna de laatste 4 teams zijn bekend. Binnenkort dus een massive final highlander match :Y)

[ Voor 15% gewijzigd door Descriptor op 15-02-2011 18:37 ]

Winners never cheat, Cheaters never win

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asskicker
Aantal veranderingen gedaan, wat costum / minder populaire maps eruit gehaald.
  • cp_5gorge erin (bevalt deze?)
  • cp_junction eruit
  • cp_broma eruit
  • Min players voor cp_mountain_lab en cp_degrootkeep van 4 naar 20 veranderd
  • pl_frontier eruit
  • plr_pipeline eruit
  • plr_hightower eruit
  • cp_labor eruit
  • cp_follower eruit
  • ctf_mach 4 eruit
  • Got Classics komen niet meer in de vote, kunnen alleen genominate worden
Wat doen we met deze CTF mappen?
  • ctf_well
  • ctf_turbine
  • ctf_sawmill
  • ctf_doublecross
En met deze KOTH mappen?
  • koth_sawmill
  • koth_nucleus
  • koth_viaduct
Dit is em momenteel: http://pastebin.com/Bu1eP181

Suggesties en dergelijken zijn welkom. :)

[ Voor 59% gewijzigd door Asskicker op 15-02-2011 19:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
KOTH sowieso allemaal eruit. Mensen die maps leuk vinden moeten tegen de muur.

CTF Turbine en CTF Doublecross hebben zo hun charme, maar is in die laatste al die bug gefixed dat hij eeuwig blijft doorspelen, ook na de standaard 30 minuten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KOTH sowieso allemaal erin. Mensen die die maps niet leuk vinden moeten tegen de muur.
Korte rondes, veel actie, goede maps om te scouten/sniper. Heerlijke gamemode :)
ctf_well mag van mij wel weg. Turbine + doublecross zijn wel leuk, maar al snel komt 1 team de basis niet meer uit, koth_sawmill > ctf_sawmill.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waster
Lol, turtlebine en doublecrap. Nee dank je. Ook geen shitmill graag :D

Waar is de goede oude tijd waar we 24/7 dustbowl speelden? En lazytown _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-07 12:20
Ik ga niet Portal Pre-orderen tot er TF2 hoedjes komen.

amirite?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
KOTH en Arena vind ik niet zo geschikt voor op een normale server. Daar zijn ook al genoeg dedicated servers voor, dus wat mij betreft eruit.

Badlands ook weg trouwens! O-)

Heb laatst op een andere server overigens een aangepaste versie van Turbine (ctf_tubine_pro) gespeeld die wel aardig is. De vent loopt verder door zodat hij boven de intel uitkomt, en daar heb je een riggel om op te crouchen.
En vanaf mid is er aan de linkerkant een extra route richting de flagroom, zie entree op de trap;
Afbeeldingslocatie: http://tf2.wireplay.co.uk/mapimg/ctf_turbine_pro.jpg

Gaf een stuk meer dynamiek.

[ Voor 55% gewijzigd door frickY op 16-02-2011 09:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Otherside1982
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12:25
Ik ga Portal 2 pas pre-orderen als ik daardoor een Portal gun in TF2 krijg >:)

Ik vind het wel jammer dat pl_frontier weg is, die vond ik best leuk. De rest van de wijzigingen kan ik me wel in vinden. Nu alleen nog eens wat meer tijd vinden om vaker de server te bezoeken.

[ Voor 56% gewijzigd door Otherside1982 op 16-02-2011 09:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jullie hebben toch gezegt dat het vanilla mode server is ?
want jullie hebben niks met die hats en polycount unlocks.
Houd de server dan ook gewoon vanilla hoe valve het heeft gemaakt.

Alle maps die valve heeft uitgegeven.
Dus ja ook cp_junction en plr_pipeline ( maps die je er nu uit hebt gehaald)

standaard 30 minuten per map en default spawn tijden.

De autobalanced mode van valve gebruiken en niet zo SM scripts ( wat dat is niet vanilla en ook bugged)

GEEN voting menu . Dus geen RTV, map rating, votekick/ban quake sounds of wat dan ook.

Dan pas heb je een vanilla server.

-----------------------------------------
Ik heb net even portal 2 gekocht want portal1 was ook een leuke game om te spelen en ik verwacht meer fun met portal 2 doordat er een co-op mode aanwezig is.

[ Voor 14% gewijzigd door Pykow op 16-02-2011 09:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 20:48
Pykow schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 09:36:

De autobalanced mode van valve gebruiken en niet zo SM scripts ( wat dat is niet vanilla en ook bugged)

GEEN voting menu . Dus geen RTV, map rating, votekick/ban quake sounds of wat dan ook.

Dan pas heb je een vanilla server.

-----------------------------------------
Je kan natuurlijk ook je mening onderbouwen dan maar wat in het wilde weg schreeuwen ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
Brrrrrrrrrrrrr, bah -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:11
Krijg jij te weinig aandacht van je moeder ofzo?

Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Je kiest voor een vanilla mode server, Dus verwacht ik ook dat je alleen de standaard maps van valve gaat gebruiken en geen custom maps.

Dit zijn de standaard vanilla tijden van Team fortress 2.

De autobalanced mode van valve gebruiken en niet zo SM scripts ( want dat is niet vanilla en ook bugged)
Als je gebruik wilt maken van autobalancing, dan vind ik dat je de functie van tf2 moet gebruiken.
Standaard kent tf2 geen autobalance

Als er steeds gebashed wordt met RTV en soms razend snel van maps geswitch wordt, is dat echt vervelend.Vanilla server of gewoon valve server die je in de beta versie vindt, hebben allemaal geen votemenu

@mrAngry
moet jij dan gelijk zo opmerking plaatsen ?

Ik mag mijn mening toch geven, als je er voor kiest voor vanilla dat je dan ook de server settings vanilla houdt?
Je moet je werk niet voor 50% uitvoeren maar voor 100% en het liefst 200%.

Edit: aangepast mijn spelling laat nogal de wensen over.

[ Voor 13% gewijzigd door Pykow op 16-02-2011 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuddyMysterious

RuddyMysterious

Akkoord met alles pykow.

Alleen denkt ik dat je 'vindt ik' zonder -t moet schrijven. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asskicker
LUH-3417 schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 22:27:
KOTH sowieso allemaal eruit. Mensen die maps leuk vinden moeten tegen de muur.

CTF Turbine en CTF Doublecross hebben zo hun charme, maar is in die laatste al die bug gefixed dat hij eeuwig blijft doorspelen, ook na de standaard 30 minuten?
Ik zal ervoor zorgen dat er niet te veel koth_ maps in de vote zitten (mss alleen in nominate), maar van die bug weet ik niets.
Verwijderd schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 23:10:
KOTH sowieso allemaal erin. Mensen die die maps niet leuk vinden moeten tegen de muur.
Korte rondes, veel actie, goede maps om te scouten/sniper. Heerlijke gamemode :)
ctf_well mag van mij wel weg. Turbine + doublecross zijn wel leuk, maar al snel komt 1 team de basis niet meer uit, koth_sawmill > ctf_sawmill.
Zoals al gezegd, er zijn speciale servers genoeg voor mensen die koth echt leuk vinden.
ctf_well vind ik persoonlijk ook de minst leuke ctf map. Die gaat er dan ook wel uit.
frickY schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 09:16:
Heb laatst op een andere server overigens een aangepaste versie van Turbine (ctf_tubine_pro) gespeeld die wel aardig is. De vent loopt verder door zodat hij boven de intel uitkomt, en daar heb je een riggel om op te crouchen.
En vanaf mid is er aan de linkerkant een extra route richting de flagroom, zie entree op de trap;
Ik zal deze er eens op zetten in vervanging van de gewone turbine, ziet er wel leuk uit!
Pykow schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 10:34:

Je kiest voor een vanilla mode server, Dus verwacht ik ook dat je alleen de standaard maps van valve gaat gebruiken en geen custom maps.

Dit zijn de standaard vanilla tijden van Team fortress 2.

De autobalanced mode van valve gebruiken en niet zo SM scripts ( want dat is niet vanilla en ook bugged)
Als je gebruik wilt maken van autobalancing, dan vind ik dat je de functie van tf2 moet gebruiken.
Standaard kent tf2 geen autobalance

Als er steeds gebashed wordt met RTV en soms razend snel van maps geswitch wordt, is dat echt vervelend.Vanilla server of gewoon valve server die je in de beta versie vindt, hebben allemaal geen votemenu
Momenteel zijn alle unlocks na de valve unlocks gebanned (alle random drops dus), vanilla is in mijn (en van meerdere denk ik) ogen vooral gameplay, dus al die andere dingen die jij opnoemt hebben daar geen effect toe. Ze voegen zelfs verbeteringen toe! Dat RTD bashen zijn we wel als er weer wat mensen op de server zitten.

Maptime staat volgens mij op +/- 30 minuten en spawntimes zijn ook default.

En sommige maps van valve jagen gewoon mensen weg, zoals pipiline. Genoeg gehad dat een server zo goed als vol zat, pipeline komt erop en 10 minuten erna is hij leeg.

[ Voor 18% gewijzigd door Asskicker op 16-02-2011 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
Pykow snapt duidelijk het punt van een vanilla server niet.
Je moet je werk niet voor 50% uitvoeren maar voor 100% en het liefst 200%.
Dat slaat natuurlijk kant noch wal. Jij stelt hier dat wij ons 'werk' (volgens mij is het nog steeds vrijwillig) fout doen omdat het niet conform jouw ideeën is.

Vanilla is in onze ogen (als ik voor het grote deel van de GoT TF2 community mag spreken) de vanilla gameplay die Valve heeft gemaakt. Dat betekend dat we originele wapens gebruiken, en normale maps. Dit zorgt ervoor dat de originele TF2 sfeer weer terugkomt en dat de kermis grotendeels tot een minimum wordt gehouden. Dat was ons doel voor de vanilla server.

Wij hebben inderdaad uitzonderingen gemaakt voor bepaalde wapens zoals de Kritzkrieg en de Axetinghuiser. In onze ogen voegen deze wapens wel degelijk wat toe aan de game, zonder het 'gameplay-brekend' te maken. Retarded wapens als die Rift dingen zijn dat wel.

Je opmerking over de maps gaat natuurlijk helemaal nergens over. PLR_Pipeline was voor zover ik weet niet aanwezig in TF2 voor de pyro/medic update. Waarom dan wel maps na die update gebruiken, maar niet de wapens? Wat is daar dan 'vanilla' aan? Volgens jou zijn alle maps vanilla, maakt niet uit wanneer ze zijn geïntroduceerd, maar alleen de wapens die in de originele TF2 zaten vanilla. Dat slaat natuurlijk nergens op ;) .
Overigens worden deze maps een stuk minder als 'leuk' ervaren binnen onze community. Moeten we het spelplezier dan maar verpesten, puur omdat Pykow graag een "100% vanilla" ( 8)7 ) server wilt? Ik dacht het niet ;) .

Daarnaast heb je het over votekicks/bans/RTV. Votekicks en bans en 'quake sounds' hebben we voor zover ik weet helemaal niet, dus dat is sowieso niet relevant. RTV wordt door heel veel mensen als prettig ervaren. Waarom een hele goede uitbreiding weghalen omdat het dan niet meer 'vanilla' is? Dat is hetzelfde als dat je geen stuurbekrachtiging zou willen in je auto, omdat het autorijden niet meer 'authentiek' zou zijn.

Sourcemod gebruiken we omdat het bijzonder makkelijk is voor admins om de boel te regelen. SM maakt ook scramble en RTV votes mogelijk, wat imho onmisbaar is op een goede server.

Het valt me op Pykow, dat je in elke post in dit topic aan het bashen bent. Je hebt overal kritiek op en je denkt alles beter te weten, maar vaak kan je geen normale logische argumenten opbrengen. Nofi, maar dit valt me wel erg op en misschien moet je er een keertje op letten. Het siert je namelijk absoluut niet ;) .

[ Voor 2% gewijzigd door TheJVH op 16-02-2011 11:18 . Reden: 2e zin veranderd. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:11
TheJVH schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 11:16:
Het valt me op Pykow, dat je in elke post in dit topic aan het bashen bent. Je hebt overal kritiek op en je denkt alles beter te weten, maar vaak kan je geen normale logische argumenten opbrengen. Nofi, maar dit valt me wel erg op en misschien moet je er een keertje op letten. Het siert je namelijk absoluut niet ;) .
Mij valt dat ook op, plus dat je de hele tijd jezelf aan het ophemelen bent, vandaar mijn flauwe reactie.

Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asskicker

Wij hebben inderdaad uitzonderingen gemaakt voor bepaalde wapens zoals de Kritzkrieg en de Axetinghuiser. In onze ogen voegen deze wapens wel degelijk wat toe aan de game, zonder het 'gameplay-brekend' te maken. Retarded wapens als die Rift dingen zijn dat wel.
Alle valve unlocks staan nog aan hoor, het zijn de random drops die weg zijn. (Alles na de class unlocks dus)
Daar kan natuurlijk nog verandering in komen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingmob
frickY schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 09:16:
KOTH en Arena vind ik niet zo geschikt voor op een normale server. Daar zijn ook al genoeg dedicated servers voor, dus wat mij betreft eruit.

Badlands ook weg trouwens! O-)

[afbeelding]

Niks kan fixen dat TF2 CTF uitnodigt tot turtlen, zeker op pubs. Die gamemode moet zelf op de schop imo. Turbine is juist de enige die nog een beetje dynamiek biedt door mid vind ik. Door routes toe te voegen nodig je defensive play alleen maar meer uit, want als je vlag de basis uit is is hij eigenlijk al gecapped :\

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingmob
Asskicker schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 11:28:
[...]

Alle valve unlocks staan nog aan hoor, het zijn de random drops die weg zijn. (Alles na de class unlocks dus)
Daar kan natuurlijk nog verandering in komen. :)
Het experiment is (helaas) alleen niet geslaagd denk ik. Het lijkt niet echt mensen te lokken. Denk wel dat we een goede basis hebben nu door veel onzin maps er uit te gooien (behalve frontier :(), dat was toch de grootste reden waarom de server weer snel leegliep. De andere is de RTV roulette die ontstond na een kutmap.

Ik heb iig wel weer eens zin om op onze server te spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waster
+1

En dan heb je nog niet eens genoemd dat hij zich als een alwetende god presenteerd, terwijl een 5 seconde googlesearch al vaak genoeg is om te ontdekken dat hij onzin praat.

A.M. = After Midnight _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asskicker
kingmob schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 11:39:
[...]

Het experiment is (helaas) alleen niet geslaagd denk ik. Het lijkt niet echt mensen te lokken. Denk wel dat we een goede basis hebben nu door veel onzin maps er uit te gooien (behalve frontier :(), dat was toch de grootste reden waarom de server weer snel leegliep. De andere is de RTV roulette die ontstond na een kutmap.

Ik heb iig wel weer eens zin om op onze server te spelen :)
Njah inderdaad, maar wat moeten we er dan mee?

Ik zal frontier wel in de nominate list zetten. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-09 08:26
Op welke servers spelen jullie tegenwoordig. Moet weer eens spelen na een pauze van een paar maanden :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kom dan zelf eens met argumenten ?

Jullie kunen wel allemaal commentaar geven, maar zelfs dat kunnen jullie niet onderbouwen met goede argumenten.

bij iedere post die ik maak, wordt er la geoordeeld dat ik me eigen op hemel en dat ik alles beter moet weten.
LEES NOU EENS EEN KEER WAT ER STAAT !
Waar staat dat ik het beter weet dan jullie ?
Ik zeg alleen dat jullie niks hebben met items. Góh daar bash ik toch , of zeg ik niet meer dan wat jullie mening is over items ?

jullie vragen of ik mijn argumenten wil geven. dan doe ik dat en is het gelijk JA pykow weet alles beter :S
Waar slaat dat dan weer op ?

lezen is ook een vak, blijkt maar weer.

OnTopic:
Ik speel nog steeds veel op de Lethal zone en ukcs servers.
Af en toe een fun war met $ouljah en madman is leuk.

[ Voor 107% gewijzigd door Pykow op 16-02-2011 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26
Kunnen die vetes lekker achterwege gelaten worden? Dat is voor niemand leuk en niet gewenst. Houdt het dus lekker ontopic.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kingmob schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 11:32:
[...]

Niks kan fixen dat TF2 CTF uitnodigt tot turtlen, zeker op pubs. Die gamemode moet zelf op de schop imo. Turbine is juist de enige die nog een beetje dynamiek biedt door mid vind ik. Door routes toe te voegen nodig je defensive play alleen maar meer uit, want als je vlag de basis uit is is hij eigenlijk al gecapped :\
Denk dat de bestaande ctf_tubine voor competitief inderdaad beter is om de redenen die je noemt.
Maar op de pub bleef het spel veel meer in beweging.
Cabo schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 12:05:
Op welke servers spelen jullie tegenwoordig. Moet weer eens spelen na een pauze van een paar maanden :).
Jaaaa cabo.
Gewoon in tabje [Friends] kijken en joinen :) En ander Hampshire Heavies, nervousEnergy en UKCS.

[ Voor 21% gewijzigd door frickY op 16-02-2011 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asskicker
Goed, nog wat veranderen.
  • cp_steel eruit (kut map, toch?)
  • ctf_well eruit
  • pl_frontier in de nomination list
  • ctf_turbine door ctf_turbine_pro_b1 vervangen (als test)
  • er komen geen koth_ maps meer in de rotation, kunnen alleen genominate worden
De volgende mappen gaan nu meer kans hebben om in de vote te komen:
  • cp_dustbowl
  • pl_goldrush
  • pl_badwater
  • pl_upward
  • cp_granary
  • cp_badlands
Dit is em nu: http://pastebin.com/z3sq6JM1

En nu is er ook een warning systeem voor wanneer de vote komt, en zijn de eerste 4 knoppen (1,2,3,4) distabled. Om te voorkomen dat mensen per ongeluk 1 ofzo voten als ze van wapen willen wisselen.

Suggesties enzo, zeg maar. :)

[ Voor 25% gewijzigd door Asskicker op 16-02-2011 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
Asskicker schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 13:16:
  • cp_steel eruit (kut map, toch?)
  • ctf_well eruit
  • pl_frontier in de nomination list
  • ctf_turbine door ctf_turbine_pro_b1 vervangen (als test)
  • er komen geen koth_ maps meer in de rotation, kunnen alleen genominate worden
De volgende mappen gaan nu meer kans hebben om in de rotatie te komen:
  • cp_dustbowl
  • pl_goldrush
  • pl_badwater
  • pl_upward
  • cp_granary
  • cp_badlands
Dit is em nu: http://pastebin.com/z3sq6JM1

Weight 2 betekent dat zo'n map een twee maal hogere kans heeft om random geselecteerd te worden? In dat geval zou ik die weging naar 5 of iets dergelijks verhogen: er is een reeks die je regelmatig wil zien, en een veel groter aantal mappen die je wel eens wil zien vanwege het "hee da's weer eens wat anders"-effect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asskicker
True, heb het nu op 4 gezet. En ik was blijkbaar vergeten om de weight van pl_upward to verhogen, met deze ook gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Asskicker schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 13:16:

....

cp_steel is vrij populair, zeker als de server volzit.

Het blokkeren van 1,2,3,4 is voor mij juist ergenis nummero uno. Als er een vote openstaat kun je niet meer van wapen wisselen. 2x op [1] rammen werkt dan ook niet meer, omdat je perse boven de 4 moet zitten.
Er is een !revote commando waarmee je een verkeerd uitgebrachte stem nog kunt veranderen, wat voor mij betreft voldoende is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
CP_Steel is pro ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik denk dat je vanilla moet zien als de best speelbare versie zonder teveel onzin wapens. Als je, zoals Pykow zegt, voor 200% vanilla moet gaan, moet je dus eigenlijk de op DVD gereleasde versie draaien, zonder enige update. DAT is pas vanilla. Maar TF2 zonder airblasts en ga zo maar door is geen TF2. Dus keuzes maken en niet star aan een definities vasthouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuddyMysterious

RuddyMysterious

LUH-3417 schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 19:11:
Ik denk dat je vanilla moet zien als de best speelbare versie zonder teveel onzin wapens. Als je, zoals Pykow zegt, voor 200% vanilla moet gaan, moet je dus eigenlijk de op DVD gereleasde versie draaien, zonder enige update. DAT is pas vanilla. Maar TF2 zonder airblasts en ga zo maar door is geen TF2. Dus keuzes maken en niet star aan een definities vasthouden.
Had de pyro geen airblast bij de launch? Dat is nochtans zijn default wapen. Is dat dan al zodanig aangepast?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20:55

D4NG3R

kiwi

:)

Nee, bij de launch had hij nog geen airblast.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Net werd in een pl-map, met nog 8:47 op de klok, en wij bijna bij het laatste punt, abrupt de map afgebroken.
Denk dat de 30 minuten nu hard geforceerd wordt.

Ik zou het fijner vinden als die 8:47 kon worden uitgespeeld, zodat je niet halverwege een goede pot opeens wordt afgekapt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Accident

Accident

's Happen

Dat is op UKCS ook zo rete irri als je het mij vraagt :)
Pagina: 1 ... 17 ... 37 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
De gegevens van de tweakers server kun je hier vinden. Vragen hierover kunnen dus achterwege gelaten worden!

Het verhandelen van items is hier niet toegestaan.