Uiteindelijk is TF2 een soort etalage voor welke games je allemaal hebt gekocht in steam. Zou TF2 een van de grootste multiplayer melkkoeien zijn voor valve, of zou dat een andere game zijn?
Van mij mogen ze gewoon hats geven voor pre-orders.
Er zitten nu zoveel hats in dat het alleen leuk is voor de speler zelf en niet voor de rest.
Het zijn gewoon pixels die de game wat leuker kunnen maken.Visueel leuker.
Persoonlijk vindt ik limegreen een mooie kleur, vandaar dat ik alles paint.
Gameplay wise moeten ze gewoon niks veranderen bij een Pre-order. Kijk bijvoorbeeld naar RIFT.
Gelukkig was het bekend dat de items na de release,craftable en tradeable werden.
Er zitten nu zoveel hats in dat het alleen leuk is voor de speler zelf en niet voor de rest.
Persoonlijk vindt ik limegreen een mooie kleur, vandaar dat ik alles paint.
Gameplay wise moeten ze gewoon niks veranderen bij een Pre-order. Kijk bijvoorbeeld naar RIFT.
Gelukkig was het bekend dat de items na de release,craftable en tradeable werden.
Angelo NL / Global Cargo VTC
In de blogpost van de Mann-Conomy. update vertelde Robin toch al heel openlijk dat TF2 vanaf toen van de sales-afdeling isDevilsProphet schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 13:37:
Uiteindelijk is TF2 een soort etalage voor welke games je allemaal hebt gekocht in steam. Zou TF2 een van de grootste multiplayer melkkoeien zijn voor valve, of zou dat een andere game zijn?
We also get regular feedback from the bean counters on our fourth floor, who -- after watching with tooth-grinding irritation as we shipped over 120 free updates to a three-year-old game -- gently suggested that we "make some f$*&ing money already."
TF2 heeft zich al lang geleden terug verdiend, en is nu gewoon een prachtige inkomstenbron. De grote community maakt het ook ideaal voor promoties voor andere games, waar ook goed voor betaald zal worden.Players'd be happy because we actually listened to them for once, and the bean counters would be happy because in-game stores are the future of everything, including making some f$*&ing money already.
En dat lijkt me prima.
Misschien voor jou leuker, maar ik vind er geen zak meer aanPykow schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 14:14:
En ik vind de hele game er juist minder leuk op worden, gewoon omdat Valve met al die hats de art style die ik ooit zo leuk vond, helemaal heeft verkracht. Het slaat gewoon nergens op om bijvoorbeeld in Egypt een demo rond te zien lopen met een Sober Stuntman op zijn hoofd. En een knalroze Dr's Dapper Topper is gewoon een regelrechte sfeerverpester voor elke map uit de game.
Ik begrijp best dat hats voor verzamelaars de game leuker maken, maar voor gamers die TF2 juist vanwege de unieke art style en sfeer spelen, wordt de game door al die hats alleen maar verpest. Dat geldt overigens niet voor alle hats. Een klein deel, waaronder de eerste negen, zijn nog met enig respect voor de originele art style ontworpen en daar is in mijn ogen dan weer helemaal niets mis mee.
Ik begrijp best dat hats voor verzamelaars de game leuker maken, maar voor gamers die TF2 juist vanwege de unieke art style en sfeer spelen, wordt de game door al die hats alleen maar verpest. Dat geldt overigens niet voor alle hats. Een klein deel, waaronder de eerste negen, zijn nog met enig respect voor de originele art style ontworpen en daar is in mijn ogen dan weer helemaal niets mis mee.
Gelukkig zijn er nu confuus waarmee je alle hats of een gedeelte daarvan kan uitschakelen. Ik maak me er zelf niet boos over. Al lijkt het af en toe wel carnaval. Vooral als iedereen ook nog eens z'n unusual moet showen. Zeldzaam zijn die dingen inmiddels ook niet meer.
De nieuwe wapens inmiddels gecraft. Die sun-on-a-stick stelt niet zoveel voor zoals viel te verwachten. Maar die lava-axe van de pyro is wel leuk bij melee only.

De nieuwe wapens inmiddels gecraft. Die sun-on-a-stick stelt niet zoveel voor zoals viel te verwachten. Maar die lava-axe van de pyro is wel leuk bij melee only.
TF2 GoT http://www.teamfortress.eu
Die sun-on-a-stick is wel leuk wanneer je teammaat steeds iedereen in de fik zet en jij er dan met je knuppel op af rent.
dan is dat wapen echt sterk
dan is dat wapen echt sterk
Verwijderd
Eensch met koeitje, heel veel clutch kills waar de tegenstander al door zijn teamaten low gespamd zijn en hij het afmaakt, dat is geen kunst imo.Verwijderd schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 12:45:
[...]
Dit is een forum, we hoeven het toch niet allemaal met elkaar eens te zijn. Maar een gemiddelde soldier maakt zo'n video in 1 avondje.
een compleet magazijn rockets nodig hebben + nog een rocket van je friendly solly en een shotgun shot om een medic te chasen en te killen is ook niet echt bepaald bijzonder.
Muziekje + editing is wel leuk, maar verder.......................
Oh nee, mijn ego! 
Deels terechte kritiek, maar ik heb hem dan ook niet zelf gemaakt of de frags uitgekozen. Square bood mij aan een fragmovie te maken. Ik gebruikte al een tijdje prec die killstreaks logt en bookmarks maakt. Dus dat allemaal van de afgelopen tijd zijn kant op gegooid en dit kwam er uit.
Dat wat hij gekozen heeft niet de uber-pro aces zijn die je normaal in frag movies ziet..jammer, ik ben dan ook geen div1 speler. Dat ik daarmee dan weer vergeleken wordt vind ik dan wel weer aardig.
Deels terechte kritiek, maar ik heb hem dan ook niet zelf gemaakt of de frags uitgekozen. Square bood mij aan een fragmovie te maken. Ik gebruikte al een tijdje prec die killstreaks logt en bookmarks maakt. Dus dat allemaal van de afgelopen tijd zijn kant op gegooid en dit kwam er uit.
Dat wat hij gekozen heeft niet de uber-pro aces zijn die je normaal in frag movies ziet..jammer, ik ben dan ook geen div1 speler. Dat ik daarmee dan weer vergeleken wordt vind ik dan wel weer aardig.

Er is anders niets mis met je aim in die movie, dus niet té bescheiden worden
Verwijderd
@ Weiman, uiteindelijk gaat TF2 niet om de vette frags, maar om control points.
@ Killzone: Wanneer speelt GoT2 weer eens tegen dyn?
Wie is GoT2?Verwijderd schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 16:45:
Er is wel een GoT2 lineup waar dyn geen ene flikker tegen kan doen.
Incorrect, TF2 gaat om de hats.Verwijderd schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 16:45:
QFT!!!LUH-3417 schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 19:35:
Incorrect, TF2 gaat om de hats.
En niet te vergeten : Sommige maps hebben super secret plekken met heerlijke Portal cake !!
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
En Sticky bombs en Turrets en zo in Egypte slaat wel ergens op?Het slaat gewoon nergens op om bijvoorbeeld in Egypt een demo rond te zien lopen met een Sober Stuntman op zijn hoofd.
Tuurlijk wel! Kijk op een egypt map maar eens heel goed naar de hieroglyphen. Valt je iets op?Pheace schreef op zaterdag 05 maart 2011 @ 11:08:
[...]
En Sticky bombs en Turrets en zo in Egypte slaat wel ergens op?
Waarom is de demoman geen admin hier?
Omdat alle threads dan sticky zouden zijn.
Boooh. (k)
Credits voor 'the spanish inquisition' voor deze.
Boooh. (k)
Credits voor 'the spanish inquisition' voor deze.
[ Voor 23% gewijzigd door Nieroth op 06-03-2011 09:34 ]
Ik vind 'm wel grappig
D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6
Ze post is so epic ze must be quotedNieroth schreef op zaterdag 05 maart 2011 @ 23:56:
Waarom is de demoman geen admin hier?
Boooh. (k)
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Indeed
Was trouwens gister nog even op de GoT server. Spelen met alleen de class unlocks is toch weer even een verademing. Hopelijk doen we het vaker
En voor de mod liefhebbers: Tron Fortress
YouTube: TRON: FORTRESS
Was trouwens gister nog even op de GoT server. Spelen met alleen de class unlocks is toch weer even een verademing. Hopelijk doen we het vaker

En voor de mod liefhebbers: Tron Fortress
Holy shit on a stick!CapTVK schreef op zondag 06 maart 2011 @ 11:49:
Indeed![]()
Was trouwens gister nog even op de GoT server. Spelen met alleen de class unlocks is toch weer even een verademing. Hopelijk doen we het vaker![]()
En voor de mod liefhebbers: Tron Fortress![]()
TRON-Mod = pwn
Damn, die tron fortress ziet er wel superbruut uit.
Ik zeg MOD van maken en spelen.
Even vraagje voor de heren config pro's hier. Sinds dit weekend heb ik een nieuwe verse pc en kan nu heerlijk TF2 spelen met genoeg fps. Maar er zit me nog iets dwars, volgens mij speel ik niet op volle detail niveau zegmaar. De schijven van de control points bijvoorbeeld, zien er niet glimmend uit (deden ze wel dacht ik voordat ik een m0re's config gebruikte) en ook zijn de detail niveau's erg laag.

Oude setup:
AMD Athlon 64 x2 3800+ / 2gb / 7600gs 256mb
Nieuwe setup:
AMD Phenom II x4 955 / 4gb / HD 5670 1gb
Het zou m.i. dus gewoon vol moeten lopen @ native 1680x1050 resolutie. Het ziet er al mooier uit, dat wel, glans bijvoorbeeld in de models, meer details ook. Maar toch van die dingetjes dat ik denk, hé dat moet mooier kunnen. Vooral de textures zijn dan minder vind ik.
Wat ik al gedaan heb: --> verse install met steam, alles opnieuw gedownload. Config is van de steam cloud gepakt, dus stond zoals mijn oude setup. Graphics settings aangepast, mooi maar dus nog wat 'klachten'. Oude config file gerenamed en cloud synchronisation uitgezet. Geen verschil.
Iemand tips? Zijn o.a. die cp domes bij jullie wel shiny bling bling
(niet bij mij
).
Even vraagje voor de heren config pro's hier. Sinds dit weekend heb ik een nieuwe verse pc en kan nu heerlijk TF2 spelen met genoeg fps. Maar er zit me nog iets dwars, volgens mij speel ik niet op volle detail niveau zegmaar. De schijven van de control points bijvoorbeeld, zien er niet glimmend uit (deden ze wel dacht ik voordat ik een m0re's config gebruikte) en ook zijn de detail niveau's erg laag.

Oude setup:
AMD Athlon 64 x2 3800+ / 2gb / 7600gs 256mb
Nieuwe setup:
AMD Phenom II x4 955 / 4gb / HD 5670 1gb
Het zou m.i. dus gewoon vol moeten lopen @ native 1680x1050 resolutie. Het ziet er al mooier uit, dat wel, glans bijvoorbeeld in de models, meer details ook. Maar toch van die dingetjes dat ik denk, hé dat moet mooier kunnen. Vooral de textures zijn dan minder vind ik.
Wat ik al gedaan heb: --> verse install met steam, alles opnieuw gedownload. Config is van de steam cloud gepakt, dus stond zoals mijn oude setup. Graphics settings aangepast, mooi maar dus nog wat 'klachten'. Oude config file gerenamed en cloud synchronisation uitgezet. Geen verschil.
Iemand tips? Zijn o.a. die cp domes bij jullie wel shiny bling bling
In launch options "-autoconfig" intypen. Hiermee wordt je graphic settings gereset naar de default waardes. Na de eerste keer opstarten deze commando weer verwijderen btw. Anders blijven je settings resetten.
[ Voor 32% gewijzigd door AquaSheep op 06-03-2011 13:04 ]
Pro. Goede tip voor Demourge met z'n wireframe-filmpjes.CapTVK schreef op zondag 06 maart 2011 @ 11:49:
Indeed![]()
Was trouwens gister nog even op de GoT server. Spelen met alleen de class unlocks is toch weer even een verademing. Hopelijk doen we het vaker![]()
En voor de mod liefhebbers: Tron Fortress![]()
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Om m0res config goed te laten draaien heb je de DirectX setting waarschijnlijk teruggezet naar 8.0. Om mooie glans te hebben moet je terug naar DirectX 9. Dat kan je doen door in je Launch options -dxlevel 95 inte vullen. Daar start je een keer mee op, dan worden je settings gereset en kan je alles opnieuw instellen in dx9. Daarna weer dxlevel uit je launch options weghalen en presto.
Teams SNSD wint de highlander community challenge met 6-3 op Colony.
Meer info hier.
Meer info hier.
[ Voor 34% gewijzigd door Descriptor op 06-03-2011 20:44 ]
Winners never cheat, Cheaters never win
Verwijderd
Het lijkt niet eens op Tron. Dit lijkt er meer op:LUH-3417 schreef op maandag 07 maart 2011 @ 19:18:
Ben ik die enige die die Tron-crap lelijk vindt?
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=lfA7_ioNutQ]
Heeft wel iets van een "Johnny Quest achtige wereld" wat ik vroeger als 10 jarige of zo keekLUH-3417 schreef op maandag 07 maart 2011 @ 19:18:
Ben ik die enige die die Tron-crap lelijk vindt?
Goed punt!nero355 schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 10:15:
[...]
Heeft wel iets van een "Johnny Quest achtige wereld" wat ik vroeger als 10 jarige of zo keek
YouTube: Johnny Quest Opening
Nostalgie
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Ik had een crush op die roodharige chick uit Johnny Quest
. Geil pixel wijf dat het er is ROAR
Graphics waren ook
Maar genoeg offtopic geneuzel
Graphics waren ook
Maar genoeg offtopic geneuzel
WIP van de maker van "law abiding engineer"
YouTube: Team Fortress 2 - The Demo Knight
Nog niet af naar mijn idee, veelbelovend is het wel.
Een remake van deze scene zou ook leuk zijn:
YouTube: The Dark Fortress (The Dark Knight on Team Fortress 2)
YouTube: Team Fortress 2 - The Demo Knight
Nog niet af naar mijn idee, veelbelovend is het wel.
Een remake van deze scene zou ook leuk zijn:
YouTube: The Dark Fortress (The Dark Knight on Team Fortress 2)
[ Voor 29% gewijzigd door CapTVK op 09-03-2011 10:06 ]
TF2 beta update. Met replay functie!
An Important Note
Generally the beta is the place where we do design testing, so the game itself is fairly stable. But today we’re releasing a large update specifically for the purpose of stability testing. In particular, we’re testing out our new Replay system, which has been in the works for over a year. As a result, a large amount of code has changed. We wanted to ship it to the beta first, where we can get the bugs ironed out, before we move it out to the main TF2 branch. So please jump in and take a look – we’d love to hear feedback on the UI as well as any bugs you run into.
Also, we'll be wiping all items in the beta at some point in the near future. We will re-grant the achievement items, and any items we're actively tuning afterward.
Gameplay
* Bots:
o Bots now work on Payload maps
+ Added payload to Offline practice
* Spy bots!
Medic:
* The Quick-Fix:
o Megaheal (the uber) effect now also applies to the medic
Pyro:
* The Detonator:
o Detonation particle effect increased to better match the radius
Soldier:
* Reduced rage generation rate with Battalion’s Backup by 50%
Spy:
* Fixed a bug that prevented domination lines from being played with the Eternal Reward
Maps
* Added koth_badlands
General
* Added Replay system that allows you to edit and publish movies of your play experiences (full Mac support in the next few days)
* Added in-game Coaching system
* Added in-game Voting system
* Added training for the Demoman, Spy and Engineer
* Temporarily enabled crafting and trading
* Synced with changes from the official releases
Wow Awesome! Toch maar even die beta installeren!
Spy Bots
Moet toch even de beta gaan installeren zo gauw ik thuis ben
Niet zoveel nieuws in de beta
The quick fix blijft een nutteloze wapen.
King of the hill is geen zak aan vindt ik.
Wel goed dat je nu reactie kunt geven.
The quick fix blijft een nutteloze wapen.
King of the hill is geen zak aan vindt ik.
Wel goed dat je nu reactie kunt geven.
[ Voor 36% gewijzigd door Pykow op 10-03-2011 14:12 ]
Die gaat op de lijst voor "understatement of the year"-award.Pykow schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 14:10:
General
* Added Replay system that allows you to edit and publish movies of your play experiences (full Mac support in the next few days) (een stuk toegankelijker en makkelijker dan met .dem files werken en je kan ook zien wat andere spelers doen ipv alleen jezelf.De server moet trouwens wel ingesteld zijn om deze feature te gebruiken (STV aan?).)
* Added in-game Coaching system (handig voor comp spelers of als je nieuwkomers wat tips wilt geven door over hun schouder mee te kijken en pointers te geven)
* Added in-game Voting system (meh...voor servers zijn er al meer dan genoeg plugins..we zullen zien hoe handig dit is)
* Added training for the Demoman, Spy and Engineer (er komen dus waarschijnlijk training scenarios voor alle classes)
Review van het replay systeem
[ Voor 10% gewijzigd door CapTVK op 10-03-2011 16:50 ]
Die nieuwe pyro flare gun, kunnen ze al releasen in de official game.
Flare jumps is een leuke TOEVOEGING op de pyro flare gun.
ik vraag me toch echt af wat ze gaan doen met The Quick fix.
Het heeft de layout van een normale medi gun.
Ze gaan toch niet de medi gun aanpassen naar Quick Fix ? zodat we geen echte UBERS meer hebben, maar alleen MEGA heal.
Replay mode is daarin tegen wel super.
Hopelijk blijft valve nu op deze weg zijn updates uitbrengen
MAPS & Features updates.
ik vraag me toch echt af wat ze gaan doen met The Quick fix.
Het heeft de layout van een normale medi gun.
Ze gaan toch niet de medi gun aanpassen naar Quick Fix ? zodat we geen echte UBERS meer hebben, maar alleen MEGA heal.
MAPS & Features updates.
[ Voor 3% gewijzigd door Pykow op 10-03-2011 17:35 ]
Echt wtfPykow schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 17:33:
[..]

Pykow schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 14:10:
uhu flare gun en quick fix zaten er al in 
dus ze hebben niet echt veel geupdate in 1,5 maand tijd
dus ze hebben niet echt veel geupdate in 1,5 maand tijd
[ Voor 82% gewijzigd door Pykow op 10-03-2011 19:07 ]
Yes, eindelijk weer nieuwe items die we kunnen krijgen door oa andere games te kopen (of te krijgen via drop of te koop) 
http://www.teamfortress.com/post.php?id=5104&p=1
[ Voor 12% gewijzigd door punisher007 op 11-03-2011 07:13 ]

Dat zwaard is volgens mij voor zowel demo als soldier.
Daarnaast; de equalizer is belachelijk veel beter dan alles wat de demoman heeft.
Daarnaast; de equalizer is belachelijk veel beter dan alles wat de demoman heeft.
YES ? Ik snap het nietpunisher007 schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 07:12:
Yes, eindelijk weer nieuwe items die we kunnen krijgen door oa andere games te kopen (of te krijgen via drop of te koop)
CONNIVER’S KUNAI
de nieuwe spy knife is volgens geruchten te craften door:
3 Spy weapons ( voor een Spy token)
3 melee weapons (voor melee token)
1 scrap metal
THE CONCHEROR
soldier token
secondary token
1 scrap
THE HALF-ZATOICHI
Soldier or demoman token
melee token
1 scrap
THE FAN O’WAR
scout token
melee token
scrap metal
[ Voor 21% gewijzigd door Pykow op 11-03-2011 10:25 ]
Equalizer is toch wel de Soldier Melee weapon of choice. Wil je echt Melee fun hebben neem je natuurlijk de Frying Pan.nero355 schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 10:05:
Waarom krijgt de Demoman weer een goed melee wapen en de soldier maar een suf banner ding erbij ?!! Melee als soldier is gewoon niet leuk op deze manier
Geisha boy, heh...
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Dat zijn niet de echte craft "recepten" maar de slot-class token recipes. Je hebt maar een bepaalde kans, afhankelijk van hoeveel wapens al voor die class beschikbaar zijn.
CONNIVER’S KUNAI = 50% kans bij craften (bij de spy krijg je een YER of kunai) dus 100-50%= 50% kans dat je hem niet krijgt bij een craft
THE CONCHEROR = 25% kans bij craften. (buff banner, bat.backup, gunboats of concheror)
THE HALF-ZATOICHI = 33,33% kans bij craften met soldier token (equalizer, pain train of zatoichi)
THE FAN O’WAR = 20% kans bij craften (sandman. mackerel, boston basher, candy cane of fanowar)
De fan o'war zou ik niet eens proberen maar de half-zatoichi (met 3 x craften heb je een gerede kans dat je hem krijgt) en kunai zijn een gokje waard. Of wachten op drops of het echte craft recept.
CONNIVER’S KUNAI = 50% kans bij craften (bij de spy krijg je een YER of kunai) dus 100-50%= 50% kans dat je hem niet krijgt bij een craft
THE CONCHEROR = 25% kans bij craften. (buff banner, bat.backup, gunboats of concheror)
THE HALF-ZATOICHI = 33,33% kans bij craften met soldier token (equalizer, pain train of zatoichi)
THE FAN O’WAR = 20% kans bij craften (sandman. mackerel, boston basher, candy cane of fanowar)
De fan o'war zou ik niet eens proberen maar de half-zatoichi (met 3 x craften heb je een gerede kans dat je hem krijgt) en kunai zijn een gokje waard. Of wachten op drops of het echte craft recept.
Een gokje gewaagd en de HALF-ZATOICHI gecraft. Lekker OP op melee only servers.
Die katana is wel vet zeg! Als je 'm getrokken hebt blijft ie staan tot je 'n kill hebt gemaakt, hoe vet!
CapTvk, is de fan o'war kans niet nog lager? Je kan toch ook die rift bat craften.
Die spy knife is ook epic 
je hebt 60 HP en waneer je 1 kill maakt heb je 175 als je snel bent blijf je altijd in een goede overheal zitten
je hebt 60 HP en waneer je 1 kill maakt heb je 175 als je snel bent blijf je altijd in een goede overheal zitten
Op de tf2 wiki staan ze er bij maar Ik ga uit van de craft lists op tf2items, daar staan ze niet bij vermeld. Nu heb ik zelf ook niet gehoord van mensen die een rift axe of sun-on-a-stick op deze wijze hebben gescoord. Vraag is dan of de die exclusives wel of niet meegenomen worden. Heeft iemand wel eens rift exclusives gescoord met gebruik van tokens ? Idg is de kans inderdaad lager.Simon Verhoeven schreef op zaterdag 12 maart 2011 @ 07:51:
CapTvk, is de fan o'war kans niet nog lager? Je kan toch ook die rift bat craften.
[ Voor 9% gewijzigd door CapTVK op 12-03-2011 09:04 ]
Zijn er nog meer mensen waar de nametag verdwenen is? Ik had me sniper rifle V.A.T.S. genoemd met Luck +10.
Nu is het weer een standaard sniper rifle
Nu is het weer een standaard sniper rifle

Kon die vlag niet groter?

Het is dat ik me heb voorgenomen niet meer op die nieuwe hats en promo items te letten. Maar ik ben blij dat ik de € 10 die ik voor deze game betaald heb al lang eruit had voordat Valve TF2 omdoopte tot melkkoe.
[ Voor 3% gewijzigd door TomAtTweakers op 12-03-2011 15:18 ]
Ik vrees dat ik verslaafd ben geworden aan traden van nutteloze, waardeloze hoedjes. Vandaag mijn dieptepunt bereikt. Man wil een Magnificent Mongolian en heeft alleen een Max Head te trade. Ik regel snel dat hoedje, betaal er veel te veel voor om die max head te krijgen. Jawel. Meneer heeft de server verlaten. Kuthoedjes.
Zo. Hopelijk heeft DeXy zijn les geleerd.
En ik moet eigenlijk zien te stoppen met het proberen te craften van bepaalde items (op het moment de katana). Vandaag een FAN O'War gecraft, ik gebruik echter nooit mijn melee wapen op scout (alleen the sandman om te stunnen) 
Gister ook mijn untradable Fez geruild (met een gevonden gift wrap
) tegen een Engineer's cap (een groene, lime?) =]
Daarnet de Conniver's Kunai gevonden, WOOHOO!! Een item wat ik NOOIT zal gebruiken
Nu proberen verder te sparen voor 3 ref (en dus een random hat).
Gister ook mijn untradable Fez geruild (met een gevonden gift wrap
Daarnet de Conniver's Kunai gevonden, WOOHOO!! Een item wat ik NOOIT zal gebruiken
Nu proberen verder te sparen voor 3 ref (en dus een random hat).
Dus nu ben je die Hat kwijt ?! Dat mag Valve weleens fixen danDeX schreef op zaterdag 12 maart 2011 @ 15:20:
Ik vrees dat ik verslaafd ben geworden aan traden van nutteloze, waardeloze hoedjes. Vandaag mijn dieptepunt bereikt. Man wil een Magnificent Mongolian en heeft alleen een Max Head te trade. Ik regel snel dat hoedje, betaal er veel te veel voor om die max head te krijgen. Jawel. Meneer heeft de server verlaten. Kuthoedjes.

Trouwens ik heb dat "mongole ding" ook alleen kan je die niet painten en de standaard paint suckt zwaar
@nero
Zo als ik het lees had DeX de mongolian niet, en heeft die snel met iemand anders geruild voor veel te veel items. Toen hij de Mongolian voor de Max wilde ruilen, was die persoon verdwenen.
Nu zift hij dus met die Mongolian
Zo als ik het lees had DeX de mongolian niet, en heeft die snel met iemand anders geruild voor veel te veel items. Toen hij de Mongolian voor de Max wilde ruilen, was die persoon verdwenen.
Nu zift hij dus met die Mongolian
Een enkele mongolian voor Max z'n konijnenoortjes is inderdaad wel een koopje. Leuke deal als je hem kan krijgen voor die prijs. Maar dan moet je wel toevallig die hat hebben.
Hoeveel van jullie hebben inmiddels de nieuwe features van de beta uitgeprobeerd? De coach functie moet ik nog eens proberen maar de replay functie werkt erg goed. Veel gebruikersvriendelijk dan met dem files werken in de demoui en dan de output overzetten naar een fatsoenlijke video. Ik heb zelf ook maar even een poging gewaagd. Hier het resultaat.
Tip: in Third person fungeert de muis ook als camera.
Lame scout clip op ctf turbine
YouTube: scout-test1
Hoeveel van jullie hebben inmiddels de nieuwe features van de beta uitgeprobeerd? De coach functie moet ik nog eens proberen maar de replay functie werkt erg goed. Veel gebruikersvriendelijk dan met dem files werken in de demoui en dan de output overzetten naar een fatsoenlijke video. Ik heb zelf ook maar even een poging gewaagd. Hier het resultaat.
[ Voor 65% gewijzigd door CapTVK op 13-03-2011 11:11 ]
Daarom gaf ik ook 3 ref voor de mongolian. Om ehm snel te krijgen. Duurde geen minuut. Maar helaas. De Max Head aanbieder was al vervlogen. Ik merk nu ik eindelijk van mijn Metal af ben, meer bezig ben met het spel, en minder met "welke hat wil ik hebben".CapTVK schreef op zondag 13 maart 2011 @ 10:42:
Een enkele mongolian voor Max z'n konijnenoortjes is inderdaad wel een koopje. Leuke deal als je hem kan krijgen voor die prijs. Maar dan moet je wel toevallig die hat hebben.
Mij lijkt het ook eerder dat de persoon met Max head aan het trollen was.
Voor een Max kan je wel wat meer krijgen dan alleen een Mongolian.
@Pimorez,waarom hoedjes craften? 1 ref-1ref 1 rec heb je een "slecht hoedje", 2 ref een redelijk hoedje, 3 ref een goed hoedje. (zit wat variatie op).
Persoonlijk lijkt me nog de enige nuttige nieuwe item de soldier banner.
Voor een Max kan je wel wat meer krijgen dan alleen een Mongolian.
@Pimorez,waarom hoedjes craften? 1 ref-1ref 1 rec heb je een "slecht hoedje", 2 ref een redelijk hoedje, 3 ref een goed hoedje. (zit wat variatie op).
Persoonlijk lijkt me nog de enige nuttige nieuwe item de soldier banner.
Ik heb een tijdje geprobeerd hoedjes te kopen voor 1-2 ref, de enige respons wat ik kreeg was iets in de trend van "you idiot, hats are worth more then that". Zelfs geen fixative's die mij voor 1-2 refs werden aangeboden.
Dus heb ik maar besloten om alleen te craften, en dan dat gecrafte hoedje te ruilen voor een andere (indien het van een class is die ik in principe nooit speel, voornamelijk spy dus).
Dus heb ik maar besloten om alleen te craften, en dan dat gecrafte hoedje te ruilen voor een andere (indien het van een class is die ik in principe nooit speel, voornamelijk spy dus).
Ligt het nou aan mij of is dat filmpje nou zo donker?
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Pimorez, dan zit je toch op de verkeerde servers.
Onlongs heb ik nog een Ye olde baker boy, Bonk helm, Whoopee cap, trophy belt en backbiter billycock voor 1 ref 1 rec elk gekocht.
Voor een brigade helm en cadaver's cranium heb ik 2 ref elk betaald.
Onlongs heb ik nog een Ye olde baker boy, Bonk helm, Whoopee cap, trophy belt en backbiter billycock voor 1 ref 1 rec elk gekocht.
Voor een brigade helm en cadaver's cranium heb ik 2 ref elk betaald.
Ik kan de game niet opstarten. Could not load library client. Met normale TF2 nergens last van.CapTVK schreef op zondag 13 maart 2011 @ 10:42:
Op mijn gewone monitor niet. Maar nu ik het bekijk op mijn ipad is het inderdaad wel donker. Goede test is om te zien of het uitmaakt als je bij het recorden de ingame brightness/contrast aanpast.g0tanks schreef op zondag 13 maart 2011 @ 13:09:
[...]
Ligt het nou aan mij of is dat filmpje nou zo donker?
Ik heb nergens last van. Iets anders is dat het geluid bij geen een filmpje gesynced is. Dat is pas echt waardeloos. Overigens moet je juist de rustige momenten waar je niks killt in thirdperson doen en de momenten dat je killt in firstperson. Ik heb geen idee waar de sniper opeens vandaan kwamCapTVK schreef op zondag 13 maart 2011 @ 14:29:
[...]
Op mijn gewone monitor niet. Maar nu ik het bekijk op mijn ipad is het inderdaad wel donker. Goede test is om te zien of het uitmaakt als je bij het recorden de ingame brightness/contrast aanpast.
Dat sync probleem is helaas nog niet gefixed. Wat mijn movie editing skill betreft is het ook een beetje spielerij met de nieuwe replay editor. Maar first persons voor kills en third persons voor running around is een goede. Hopelijk kan ik er volgende week nog eens mee aan de gang.
Dit is wel mooi!
CommFT's TF2 Glimpses of Mediocrity #1 - fallen & Dummy
YouTube: CommFT's TF2 Glimpses of Mediocrity #1 - fallen & Dummy
Dit is wel mooi!
CommFT's TF2 Glimpses of Mediocrity #1 - fallen & Dummy
YouTube: CommFT's TF2 Glimpses of Mediocrity #1 - fallen & Dummy
Toevallig iemand anders op die server die toevallig dat hoedje beschikbaar had? Das nogal een veelvoorkomende scam namelijk.DeX schreef op zaterdag 12 maart 2011 @ 15:20:
Ik snap het niet goed, had je zoveel te traden dat je een voorschot moest geven, en is hij het dan afgebold?
Ach, als je tf2 niet meer leuk vindt dan ga je toch lekker minecraft spelen
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=7Dild9s2c94&NR=1]
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=7Dild9s2c94&NR=1]
De Scam waar ik het over had was meer:DevilsProphet schreef op zondag 13 maart 2011 @ 22:15:
Ik snap het niet goed, had je zoveel te traden dat je een voorschot moest geven, en is hij het dan afgebold?
Mister X) Ik geef Item (Duuur!) voor Item (Heeel weinig!)
Sukkel Y) OOooo Awesome! Damn, Dat item heb ik net niet!
Mister X's handlanger op dezelfde Server) Ik verkoop Item (Heeeel weinig!) voor meer dan het waard is!
Sukkel Y) Hebbes! Snel die kopen!
Y koopt Item. Mister en handlanger zijn opeens weg.
Pheace schreef op maandag 14 maart 2011 @ 21:51:
[...]
De Scam waar ik het over had was meer:
Mister X's handlanger op dezelfde Server) Ik verkoop Item (Heeeel weinig!) voor meer dan het waard is!

Ahaa, juist ja. =)Pheace schreef op maandag 14 maart 2011 @ 21:51:
[...]
De Scam waar ik het over had was meer:
Ik wilde dezelfde grap posten voordat ik hem gezien had. Nu ik het filmpje zie is het nog waar ook
Allez nu, ik vind die airshots met de rocket launcher best fijn om te zien.
Verwijderd
Pff shifty schiet zelfs iemand dood zonder pistol!!!111kingmob schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 12:04:
[...]
Ik wilde dezelfde grap posten voordat ik hem gezien had. Nu ik het filmpje zie is het nog waar ook
Geen wonder dat het zo goed gaat.... hax0rs!Verwijderd schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 17:43:
[...]
Pff shifty schiet zelfs iemand dood zonder pistol!!!111
Verwijderd
w+m1 much? + een airshot op een solly met uber.Verwijderd schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 17:43:
[...]
Pff shifty schiet zelfs iemand dood zonder pistol!!!111
Verwijderd
Geen wonder dat je nog in div6 speelt als je de klasses niet eens uit elkaar kan houdenVerwijderd schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 23:40:
[...]
w+m1 much? + een airshot op een solly met uber.
Nieuwe update:
http://store.steampowered.com/news/5131/
Alle crafting recipes in game beschikbaar + een check of je alle benodigde ingredients hebt. Wel fijn
Alle crafting recipes in game beschikbaar + een check of je alle benodigde ingredients hebt. Wel fijn
vergeet ook niet:punisher007 schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 15:58:
Nieuwe update:
Items previously crafted using recipes that will be reduced in this update have been upgraded to Vintage quality.
Nu heb ik een vintage buffalo steek sandvich omdat ik deze gecraft heb met de recipe die toen uit was.
Dat houdt dus in dat er weer gespaard gaat worden voor nieuwe vintages.....
Vintage Loch-n-load & Vintage Brass Beast
Had The Jag ook gecraft, maar blijkbaar getrade nadat ik een andere gedropped kreeg. Jammer.
Had The Jag ook gecraft, maar blijkbaar getrade nadat ik een andere gedropped kreeg. Jammer.
Kijk, dat zijn de updates die we willen zien Valve. Daar wordt TF2 dus wel beter van.punisher007 schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 15:58:
Nieuwe update:
Verwijderd
Trololol, mijn team is net geseed in div 5a.Verwijderd schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 00:42:
[...]
Geen wonder dat je nog in div6 speelt als je de klasses niet eens uit elkaar kan houden
Verwijderd
Mijn gecrafte JAG heeft ook geen vintage status gekregen. Maar goed, er zijn ergere dingen in de wereld...frickY schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 17:15:
Vintage Loch-n-load & Vintage Brass Beast![]()
GoT.Love ook.Verwijderd schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 19:24:
[...]
Trololol, mijn team is net geseed in div 5a.
YouTube: DRAMATIC SOUND EFFECT "SHOCK HORROR"
Crates 7 8 en 9 droppen niet meer 
het is dus niet meer mogelijk om aan pink as hell of lime green paint zonder te traden.
het is dus niet meer mogelijk om aan pink as hell of lime green paint zonder te traden.
Dit topic is gesloten.
Let op:
De gegevens van de tweakers server kun je hier vinden. Vragen hierover kunnen dus achterwege gelaten worden!
Het verhandelen van items is hier niet toegestaan.
De gegevens van de tweakers server kun je hier vinden. Vragen hierover kunnen dus achterwege gelaten worden!
Het verhandelen van items is hier niet toegestaan.