Verwijderd
En toch is wltrs niet de beste sniper in tf2wsLy schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 22:57:
Pff daarstraks een gast van team YoYotech in de server gehad, was net alsof die aimbot gebruikte met de sniper. Ziekelijke headshots gewoon.
Acidrenix is op het moment vrij goed: linkjefrickY schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 09:11:
Want dat is?
[ Voor 22% gewijzigd door RaCio op 18-03-2011 15:47 ]
YAY! Heb ik toch nog wat aan die overbodige krengenPykow schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 20:53:
Crates 7 8 en 9 droppen niet meer
het is dus niet meer mogelijk om aan pink as hell of lime green paint zonder te traden.
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Dat krijg je als je Lime Green hats gebruikt
ik heb 2 #9 en 1 #8 voor je voor eenzacht prijsje
steam = accident
Daarnaast hoef ik geen crates
Angelo NL / Global Cargo VTC
Schijnt trouwens weer een experiment van Valve om weer te gaan sleutelen aan de status van bepaalde items en de reacties van de tf2 "spelers" te zien. Mooi gespeeld Valve.
TF2 GoT http://www.teamfortress.eu
Verwijderd
Arx of Jh.frickY schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 09:11:
Want dat is?
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2011 19:19 ]
Zo te zien zijn er heel wat teams verschoven qua divisies. Zo ook Koetje , die gaat nu premier division spelen.
En GoT <3 vs Dynamic
Place your bets!
[ Voor 5% gewijzigd door Descriptor op 19-03-2011 21:35 ]
Winners never cheat, Cheaters never win
Verwijderd
De laatste keer dat ik Jh tegen mij had (4 dagen geleden, merc voor perry's nieuwe team) deed hij wel veel hoofdschotjes maken hoor.Waster schreef op zaterdag 19 maart 2011 @ 21:52:
JH. Die heeft volgens mij al in geen jaren meer sniper gespeeld. wltrs, zerox en arx zijn allemaal beter dan jh
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 20-03-2011 01:03 ]
Verwijderd
Dat klopt ook wel, maar wil niet zeggen dat hij nu niet meer kan snipenWaster schreef op zondag 20 maart 2011 @ 08:40:
Iedere keer als ik epsilon spec (en dat is de team die ik het meeste spec) zie ik JH nooit sniper gaan
YouTube: joske - 1 clip wonder #2
[ Voor 40% gewijzigd door ItaloMike op 20-03-2011 15:54 ]
Er zijn inderdaad nieuwe series te vinden.ItaloMike schreef op zondag 20 maart 2011 @ 15:54:
Heb ik iets gemist ofzo? Kreeg zojuist een drop met een lvl 11 crate..
Wat ook interessant is om te weten:
Een steam forum's bezoeker heeft in dit topic tf2 spelers gevraagd welke vragen zij hebben aan valve/tf2 devvers/gabe wat betreft content en de toekomst over tf2.
Morgen ochtend (amerikaanse tijd) gaat dit forum lid de best gekoze vragen die in het topic gesteld zijn, vragen aan de betreffende personen bij valve.
Een overzicht van de (huidige) vragen die gesteld gaan worden kun je hier vinden.
Ik ben wel benieuwd naar de antwoorden die gegeven worden.
[ Voor 54% gewijzigd door Descriptor op 20-03-2011 19:49 ]
http://forums.steampowere.../showthread.php?t=1803644
Niet superveel nieuws maar toch weer wat geleerd:
- Valve zoekt voor sommige items zoals limegreen paint of de dangeresque glasses het randje op om te zien wat past qua stijl.
- Wat betreft stijl geeft Robin zelf ook toe dat men van de oorspronkelijke gedachte is afgedwaald.
- Men is bekend met het crate probleem er wordt ook naar gekeken maar het zal niet iets met keys te maken hebben.
- Er ligt nog een stapel community content waar men eigenlijk niet de mankracht voor heeft.
[ Voor 4% gewijzigd door CapTVK op 22-03-2011 13:56 ]
Meet the medic movie komt er eindelijk aan.
Dit was voor mij eigenlijk meer een bevestiging van wat er al bekend was. TF2 wordt nog steeds actief ontwikkeld (zie TF2beta), er wordt geluisterd naar feedback (dus blijkbaar ook van SPUF...brrrrrrrrrr.....
Was wel leuk om weer eens te horen dat de source moviemaker ooit gereleased gaat worden. Misschien is die replay functie in de TF2beta daar alvast een voorproefje van.
edit:
Kaaskoppen!
http://i.imgur.com/qOgE0.jpg
[ Voor 4% gewijzigd door CapTVK op 22-03-2011 14:31 ]
Die hoed zit ook in Worms Reloaded
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Net even interview gelezen/geluisterd. De video is helaas nog niet beschikbaar.CapTVK schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 14:04:
Dat "meet the medic" er aan kwam was al bekend. Eind vorig jaar had een groepje betatesters van portal2 al een versie gezien die "bijna af was".
Dit was voor mij eigenlijk meer een bevestiging van wat er al bekend was. TF2 wordt nog steeds actief ontwikkeld (zie TF2beta), er wordt geluisterd naar feedback (dus blijkbaar ook van SPUF...brrrrrrrrrr.....), content blijft voorlopig komen (ook maps) en de snelheid is afhankelijk van hoeveel mankracht beschikbaar is.
Was wel leuk om weer eens te horen dat de source moviemaker ooit gereleased gaat worden. Misschien is die replay functie in de TF2beta daar alvast een voorproefje van.
edit:
Kaaskoppen!
http://i.imgur.com/qOgE0.jpg
- Meet the medic komt er aan =
Nice!, alleen hoe lang zal het dan nog duren voordat meet the spy komt? - Source film maker , dit zou ook heel erg handig zijn. Zeker omdat de gelekte source film maker alleen in de pre-beta/alpha versie van tf2 werkt.
Maar ik zie de Source Film Maker graag verschijnen.
Ik poosje uit tf2? nog nooit gebeurdCapTVK schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 20:40:
Volgens mij bedoel je de pyro, of bent een poosje uit TF2 geweest. Kan natuurlijk ook...![]()
Maar ik zie de Source Film Maker graag verschijnen.
[video]
Ik kwam laatst dit gmod filmpje tegen op youtube. Bepaalde stukken zijn best goed/grappig gemaakt.
Part 1/2
Part 2/2

Komop zeg, wat maakt het nou uit of je het nou rechtstreeks aan een goed doel geeft of via Valve?
My Dwarf Fortress ASCII Reward: ~~@~~####,.".D",.B""
Inderdaad. Japan is weet ik veel hoeveel rijker dan Nederland. Die kunnen onze staatsschuld nog aflossen terwijl ze bijkomen van een tsunami, aardbeving, en potentieel nucleaire ramp.User.tmp schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 09:23:
Ja, welke zot gaat er nou Japan helpen?
Welke zot geeft er nou zoveel geld voor een virtueel item

[ Voor 3% gewijzigd door frickY op 24-03-2011 09:59 ]
Link
Verwijderd
frickY schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 09:59:
[...]
Inderdaad. Japan is weet ik veel hoeveel rijker dan Nederland. Die kunnen onze staatsschuld nog aflossen terwijl ze bijkomen van een tsunami, aardbeving, en potentieel nucleaire ramp.
Welke zot geeft er nou zoveel geld voor een virtueel item
de staatsschuld van Japan, die is pas enorm
En die hachimaki ziet er best aardig uit.
[ Voor 25% gewijzigd door CapTVK op 24-03-2011 12:43 ]
Je kunt giften gedeeltelijk van de belasting aftrekken ja. Hoedjes kopen is dus eigenlijk nog minder egoistisch dan rechtstreeks gevenVyperX schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 09:26:
Als je het rechtstreeks geeft is het belastingaftrekbaar?
Voor de liefhebbers hier nog een opsomming van de belangrijkste punten uit het interview (ik moet hierbij zeggen dat hier ook de eigen interpretatie van de verslaggever in meespeelt.)
Ik heb zelf ook naar het interview zitten luisteren en sommige punten zijn hier wel heel stellig of aangezet De community is heel wat meer betrokken dan wordt aangegeven. Bijvoorbeeld de ontbrekende LoD's voor de nieuwe wapens komen van "buiten", niet van Valve zelf en alle Japan hoedjes zijn door een van de Polycount makers (in opdracht van Sega) ontworpen.
http://forums.steampowere.../showthread.php?t=1803644
Originally Posted by The Kins
I don't have a transcript, but I do have a crappy summary that misses some stuff.
Best update? Probably Spy vs. Sniper due to how it all came together both in and out of game and because the Spy can be changed up a lot by items like the Dead Ringer compared to, say, the Heavy's narrow focus. The Spy has probably the widest scope of possible changes of any class.
Weapon stats are thought up and tested by the entire TF team - though one guy usually "owns" a weapon and drives it's development - it's hard to really point fingers.
Lots of feedback from e-mail, forums, stream games and playing the game themselves. They try and find common threads between all the conversations they find and reconciling them, it's not "who should we listen to more" due to biases and tradeoffs (see: the different opinions between a games forum talking about TF and a TF-dedicated forum). No bias towards the Steam forums either, they're only around 3% of the player base. They try to focus on problems, not solutions, until they're sure they've identified the problems correctly. THEN they're interested in what solutions the community proposes.
The original closed beta didn't die due to some sort of internal problems, it was simply "solving a different problem" from the current one, that problem being getting feedback from the hardcore comp players. Now that they get more regular feedback from that group and they had this whole Replay thing they'd been working on for a year, it made sense to open the beta to the public to make sure huge code changes didn't render the game unplayable for a couple of days.
They knew the whole Unusual Hat sales on eBay were going to happen, just not how much they'd go for. That's why they dragged their feet on adding trading for so long, because they were worried about having the backend, enough customer support to deal with this sort of thing. Whether he LIKES it or not is irrelevant, it'll happen regardless. If anything, they'd like to make it less risky, to stop scamming.
They're working on giving people something to do with Crates if they don't want to open them. They don't really want to force the issue because people are interested in different things with the store. They're doing data analysis to see whether crates are dropped enough so that they have trade value. They're trying to find out how they can give everyone something they're interested in (hence the newer crate series.)
Hats and artstyle... The original TF2 art design didn't have anything for character customization at all. Just adding that means changes to the design and art direction. So the art direction's different now because its trying to do different things from the original art direction. It would have been nice to have known at the time what they'd do later on so they could better prepare for it, but hindsight...
"Thousands" of community item submissions, narrowed down by a quality bar and what fits whatever design problems/ideas they're thinking of addressing at the time. "We're pretty bad at this part", need to provide better feedback to contributers on why some items are selected and some aren't. The primary problem is volume. They're working on some stuff to make things better in that regard and make things more transparent.
Promotional items... "An incredibly small amount of work for us" when it's just a hat/misc item - they usually work with raw source files from the collaborating game, so it only takes a day or two while working on all the other updates at the same time. They're happiest with the Shogun pack because they fit the artstyle so well and it had class-update levels of attention paid to weapon design. They want to do more promo updates like that, where you'd barely tell it was a promo and it's a true collaboration with the other developer and the community. Though, of course, they take more work since they ARE another update.
Promo items were also used early on to test just how far they could bend the artstyle before it just plain looks bad. They hit that point (the Dangeresque glasses being specifically pointed out) so they won't go there again.
"We're not ready to talk about the Portal 2 stuff yet."
Paints! Some of it is testing the edges, as said above. The swatch on the Contribute site was for the original content and didn't remotely allow for customization. Paints are a challenge because if there's not enough changes from the original skin, nobody would want to use them.
Clientside hat/paint disabling: "We've talked about it, but haven't come to any decision yet."
Class distinction: There's other ways to heal yourself, but nobody's really gonna argue that that means Medics are obsolete. "To be honest, any issues we have there today are probably ones we had when we shipped."
The future: They don't plan too far ahead, they perfer to react to customers. They have ideas, but those are just ideas!
More "big" updates: They just tend to build stuff, then talk later about how to package it. You can get bigger updates slightly slower. It's a tradeoff, though community assets can help with this. They've thought of doing a second round of Class Updates, there's all the Beta stuff, and there's constant community suggestions... there isn't a lack of stuff to do.
Community perception seems to be that an update with three or so Medic items would be less than a "Medic Update". It's something they need to think about.
Story-heavy updates: Maybe? The writing team's been busy on Portal 2. Most changes in update content are less due to philosophy changes as it is team members running off to help ship things on other teams.
Will there be a "final" update? "I have no idea what we'll be doing six years from now." Nothing's off the table, though. They certainly didn't think they'd still be working on this game! Customer opinions make the decisions.
More out of the game stuff like graphic novels, post-Meet The Team shorts, maybe? They've talked about it. The desire for a Raising The Bar-style art book is "absolutely there", but it's a whole lot of work and nobody's gone off to actually do it.
Console Orange Box Updates: "I don't even know how we'd pull that off." Optimising 3+ years of updates that didn't consider, say, strict memory budgets or controller support for the new menus is a huge amount of work that nobody wants to do. It's not IMPOSSIBLE, but there's just been more important things to do. Like the PC updates. PS3 Steamworks helps, but doesn't solve the aformentioned problems.
"The hard part isn't doing the work, it's figuring out, what's the right work to do?"
Blijkt dat die complete set 3x zoveel waard is als deze genuine is (dus gekocht in de pre-order)
Ik kreeg van heel de shogun set 1 earbuds en die weer omgetoverd naar 2 bill;s hat.Descriptor schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 03:10:
Zojuist in een trade server 1 bills hat getrade voor alle 4 de genuine shogun 2 hats![]()
Blijkt dat die complete set 3x zoveel waard is als deze genuine is (dus gekocht in de pre-order)
1tje weg getrade voor 10 keys en nu heb ik nog 1 bills over.
D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6
Ik zie keys op die lijst nog staan voor 0,75 ref. Lijkt me sterk dat ze daarvoor weggaan. Zelfs 2 ref zie je wel eens langskomen bij sommigen. Zelf ben ik trouwens eens aan het kijken of ik vintage versies voor de nieuwe wapens van de heavy, medic en demo kan krijgen. Wat is daar gangbaar? Ik heb wel wat te ruilen.

[ Voor 20% gewijzigd door frickY op 25-03-2011 13:23 ]
TF2 is met alle eye candy trouwens weer een stuk leuker dan eerst. Heerlijk om dan ook nog eens op een beetje leuke public te spelen. Zoals Hamphshire Heavies of Lokalen.
Het is echt wat er een gek voor geeft. Een nieuwe hat heeft ieder geval nog wat waarde dus als je hem wil omruilen is nu een goed moment.

Zo heb ik mijn earbuds getrade voor de crown van de demo. Had er veel meer voor kunnen krijgen (al wist ik dat toen ook niet), maar ik wilde gewoon die kroon hebben, en de earbuds konden me gestolen worden.
Als je het maximale uit je trades wilt halen is het goed om op de hoogte te zijn van de markt, maar als je gewoon de items wilt scoren die je wilt hebben, zou ik me daar niet te blind op staren.
Ik trade stuff die ik echt wil hebben en ook al betaal ik overpriced, dat maakt me niet veel uit.
zit nu op 33 hats ( 1 rare, 5 poly, 7 chrismas , 7 regulier en de rest promo hats)
Je moet gewoon echt kijken wat je zelf leuk vindt.
[ Voor 11% gewijzigd door Pykow op 25-03-2011 19:43 ]
Volgens TF2stats (n.b. dit een steekproef dus niet het werkelijke aantal. Dat zal waarschijnlijk wat hoger liggen)
Magnanimous monarchs 311
Benefactor's Kanmuri 430
Humanitarian's Hachimaki 2236 (Yes, ik heb er ook een)
http://tf2stats.net/item/Magnanimous-Monarch/410/
http://tf2stats.net/item/Benefactor-s-Kanmuri/409/
http://tf2stats.net/item/Humanitarian-s-Hachimaki/408/
In bijna 2 dagen dus al bijna $60.000 verzameld door TF2 spelers. Zeker geen slechte actie.
Heb mijn Shogun set geruild voor:Pykow schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 09:42:
[...]
Ik kreeg van heel de shogun set 1 earbuds en die weer omgetoverd naar 2 bill;s hat.
1tje weg getrade voor 10 keys en nu heb ik nog 1 bills over.
v.v. Merryweather
v. Heavy Duty Rag
v. Batter's Helmet
Earbuds
v.Texas Ten Gallon
v.Warriors Spirit (geruild voor 2 keys + non vintage versie)
v.Towering Pillar (2x)
v.Tough Guys Toque
nv Troublemaker's tosslecap
Bill's Hat.
Los geruild uiteraard. Heb nog mijn Genuine Fan-o-War over maar kans bestaat dat ik die houd aangezien Scout mijn favorite is en ik ben wel een fan van de Fan-o-War, ook al is het vaker meer een speeltje
Het spel heb ik er in elk geval ruim uit met die items. Hetzelfde ga ik niet kunnen zeggen van de Hachimaki waarschijnlijk, maar goed, tussen de twee heb ik alle twee de spellen(en Metro 2033) wel gratis denk ik, dus ik mag niet klagen
Shogun 2 is echt awesome :3 moet alleen echt wel die ninja clan hebben dus kom maar op met de dlc :E
[ Voor 25% gewijzigd door Pheace op 26-03-2011 16:26 ]
Eindelijk een hat voor waarschijnlijk mijn #1 class, Scout
Ik denk dat ik echter wel weer gewoon random hats ga craften, dan zit er nog een beetje spanning in
Mooi, hoe eerder die paints uit de game verdwenen zijn, hoe beter. Over het algemeen vind ik paints leuk maar die twee zien er gewoon niet uit.Pykow schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 20:53:
Crates 7 8 en 9 droppen niet meer
het is dus niet meer mogelijk om aan pink as hell of lime green paint zonder te traden.
Ik ben blij dat Valve zelf toegeeft met dat van de oorspronkelijke art style is afgedwaald. Het geeft tenminste aan dat ze zelf ook doorhebben dat ze het eigenlijk toch wel min of meer verkracht hebben.CapTVK schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 10:11:
- Wat betreft stijl geeft Robin zelf ook toe dat men van de oorspronkelijke gedachte is afgedwaald.
En wat die Japan hats betreft: hoewel ik een beetje moe wordt van die stroom aan hats en items vind ik dit een mooie actie!
Voor de verandering laat het ook eens zien waar het soms niet helemaal goed gaat
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=IzkZNOwCC24]
Wow. Seriously, people, WOW. We knew you had it in you, but we're still amazed you've raised over $300,000 so far.
Take a BOW, TF2 community -- because that is an incredible, frankly astounding, amount of money from a dedicated number of gamers, to one heck of a lot of people in some real need right now. Anytime someone gives you guff about something negative in gaming, you go ahead and point them to this post, because here's some late-breaking damn news: they are wrong and gamers are generous and awesome.
Thanks again, and don't forget, these items are available until April 6.
Wat vinden jullie intussen van deze "hat"? Mooie 1 april grap of mogen sommigen van ons na 5 april met een aardappel zak als hat gaan rondlopen? ( kan me niet voorstellen hoe een "potato hat" er anders uitziet !?)

http://store.steampowered.com/sub/7586/?snr=1_4_4__40
Als ik bij de supermarkt een kilo aardappelen koop en thuisgekomen blijkt er maar 500 gram in te zitten, kunnen ze zich er ook niet vanaf maken met een 'één april!'
Je kan alsnog die overige 20% apart kopen voor de hat.DeX schreef op zaterdag 02 april 2011 @ 14:54:
Jammer dat ik 80% van die bundel al eerder heb aangeschaft.
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Verwijderd
Veel van die games heb ik al, maar als je die je mist gaat aanvullen ben je ook al snel over de 30 euro dus dat schiet niet op.
Een echte 1 april-grap: unusuals voor 5 euro in de Mann co. store aanbiedenCapTVK schreef op zaterdag 02 april 2011 @ 10:34:
Ben benieuwd op hoeveel het uiteindelijke bedrag uitkomt half miljoen zou zeker niet slecht zijn en het geeft het aan dat games ook een goede inzet zijn om geld te verzamelen voor goede doelen.
Wat vinden jullie intussen van deze "hat"? Mooie 1 april grap of mogen sommigen van ons na 5 april met een aardappel zak als hat gaan rondlopen? ( kan me niet voorstellen hoe een "potato hat" er anders uitziet !?)![]()
http://store.steampowered.com/sub/7586/?snr=1_4_4__40
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Zo is er geen klap aan, vroegah was het leuker

Zo dom ben ik dan gelukkig weer niet.
Het hele Potato-gebeuren lijdt overigens een knap eigen leven;
http://valvearg.info/wiki/Valve_PotatoFoolsDay_ARG_Wiki
Ik snap er niets van
In het Update News van Cogs staat bijvoorbeeld
Als je nu "potato" op het main screen intikt unlock je een nieuw (exteem moeilijk) level.Happy #PotatoFoolsDay! Don't forget to say the magic word.
De games in dat pack zijn nu overigens ook los te koop voor de halve prijs, wat mijzelf op het eerste gezicht niet duidelijk was.
Dat komt omdat die server al sinds woensdag niet geupdate moet worden. Trouwens, als er toch nooit iemand op die server zit: waarom niet er een 24/7 goldrush server van maken, misschien dat iemand (anders) er dan nog plezier aan beleeft...osc4r schreef op zondag 03 april 2011 @ 11:31:
Daar kom ik dus niet in omdat de versie niet hetzelfde is als degene die ik draai

Hoe zit die grafiek trouwens in elkaar? Dat de afgelopen maanden niemand op de sever is geweest geloof ik best, maar volgens dat ding is het aantal actieve spelers nooit hoger dan 8 geweest.
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Ah, nu snap ik dus waarom ik veel servers niet op kom.Shabbaman schreef op zondag 03 april 2011 @ 14:44:
[...]
Dat komt omdat die server al sinds woensdag niet geupdate moet worden. Trouwens, als er toch nooit iemand op die server zit: waarom niet er een 24/7 goldrush server van maken, misschien dat iemand (anders) er dan nog plezier aan beleeft...
Ligt het trouwens aan mij of zijn er tegenwoordig minder TF2 spelers dan pakweg 2 jaar geleden? Veel veranderd sinds die tijd, bijv. al die hoedjes enzo. Merk dat ik soms gewoon geen kans maak omdat ik geen buffs heb etc
Nog geen shield om m'n sentries enzo, moet ik toch eens zien te fixen!
Wat betreft al nieuwe wapens en hats. Merendeel biedt je niet echt een voordeel en met wat wekelijkse item drops krijg je het vanzelf er wel bij of af en toe wat trades.
Het aantal TF2 spelers is de laatste tijd wat minder ja. Nu is het spel al weer 4 jaar oud natuurlijk maar die mannco update heeft met traden niet echt extra TF2 spelers opgeleverd.
Wat de GoT server betreft. Gewoon een paar invites rondsturen. Dan komen ze vanzelf wel de kant van de GoT-server op.
[ Voor 43% gewijzigd door CapTVK op 03-04-2011 16:51 ]
Verwijderd
I beg to differ, het aantal TF2 spelers is op het moment aan het groeien.CapTVK schreef op zondag 03 april 2011 @ 16:46:
Het aantal TF2 spelers is de laatste tijd wat minder ja. Nu is het spel al weer 4 jaar oud natuurlijk maar die mannco update heeft met traden niet echt extra TF2 spelers opgeleverd.
Wat de GoT server betreft. Gewoon een paar invites rondsturen. Dan komen ze vanzelf wel de kant van de GoT-server op.
Misschien niet in de GoT community.
Zie het resultaat
Iedereen dezelfde mogelijkheden is toch het beste lijkt me, dan krijg je echt verschil op basis van teamplay en tactiek ipv. iemand die 200% damage doet ofzo, ik zeg maar wat.
Dat zal wel te maken hebben met de interpolatie. De server is ook wel eens vol geweest, maar nooit erg lang. Op zo'n schaal als deze grafiek heeft valt dat weg.g0tanks schreef op zondag 03 april 2011 @ 14:53:
[afbeelding]
Hoe zit die grafiek trouwens in elkaar? Dat de afgelopen maanden niemand op de sever is geweest geloof ik best, maar volgens dat ding is het aantal actieve spelers nooit hoger dan 8 geweest.
Feit of fictie? Het aantal spelers neemt toe met iedere kopie die verkocht wordt, maar dat betekent niet dat het aantal gespeelde uren ook toeneemt. Dat geldt zeker voor (Europese) publics. Er zijn nog steeds erg veel pubs, maar er zijn er maar erg weinig die ook daadwerkelijk vol zitten. Back in the days kon je op zondagochtend vanaf tien uur wel volle pubs vinden. Zelfs 's avonds is het aantal volle pubs erg beperkt. Dus wellicht zijn er meer spelers, ze spelen in ieder geval niet op pubs.Verwijderd schreef op maandag 04 april 2011 @ 08:33:
[...]
I beg to differ, het aantal TF2 spelers is op het moment aan het groeien.
Misschien niet in de GoT community.
Als je naar de steam stats kijkt dan zie je dat het piekgebruik van TF2 op de zevende plaats staat. Tot een jaar geleden liet TF2 alleen CS en CSS voor.
Ik meld dat altijd aan Asskicker, die zegt dat iets van "wut, alweer een update". Het updatescript van DeS werkt volgens mij ook niet zo lekker, want soms duurt het dagen voordat de server up to date is. Los daarvan is dat script toch niet zo nuttig, aangezien er 's ochtends naar updates gezocht wordt terwijl Valve daarna pas update...CapTVK schreef op zondag 03 april 2011 @ 16:46:
GoT Server is intussen al weer up-to-date. Meld het even jongens, dan komt het meestal wel goed.
Al de tweede keer dat je dat zegt maar je gaat toch echt bij jezelf moeten kijken als je nu in een keer veel verliest want dat ligt echt niet aan die wapens/hoedjes 'waar ze geld voor willen hebben' hoor.osc4r schreef op maandag 04 april 2011 @ 09:21:
Ik weet niet hoor, maar al die wapens/hoedjes etc met buffs waar ze geld voor willen hebben zorgen er bij mij niet voor dat de rondes leuker worden.
Ten eerste is het redelijk makkelijk om drops te krijgen of te ruilen voor bijna elk wapen.
En de 4 hoedjes of zo die werkelijk een extra buff geven (enkel in combinatie met de wapens van die set) zijn echt niet zo overweldigend dat jij automatisch verliest. Veel mensen gebruiken die combinatie niet eens zelfs als ze hem hebben.
Laten we d'r nou vanavond maar eens voor zorgen dat de server vol zit, anders staat dat ding ook maar leeg de hele tijd!
Dan update ik de server ook altijd, maar normaalgezien moet die ook gewoon auto updaten, wat die dus niet doet...Shabbaman schreef op maandag 04 april 2011 @ 09:21:
[...]
Ik meld dat altijd aan Asskicker, die zegt dat iets van "wut, alweer een update". Het updatescript van DeS werkt volgens mij ook niet zo lekker, want soms duurt het dagen voordat de server up to date is. Los daarvan is dat script toch niet zo nuttig, aangezien er 's ochtends naar updates gezocht wordt terwijl Valve daarna pas update...
Verwijderd
Vanilla is gewoon veel en veel leuker om te spelen. Ik zou zeggen: leer eerst eens goed zonder unlocks te spelen en kom dan terugPheace schreef op maandag 04 april 2011 @ 10:40:
[...]
Al de tweede keer dat je dat zegt maar je gaat toch echt bij jezelf moeten kijken als je nu in een keer veel verliest want dat ligt echt niet aan die wapens/hoedjes 'waar ze geld voor willen hebben' hoor.
Ten eerste is het redelijk makkelijk om drops te krijgen of te ruilen voor bijna elk wapen.
En de 4 hoedjes of zo die werkelijk een extra buff geven (enkel in combinatie met de wapens van die set) zijn echt niet zo overweldigend dat jij automatisch verliest. Veel mensen gebruiken die combinatie niet eens zelfs als ze hem hebben.
True dat. Van mij mag die pub nog wel meer vanilla worden. Of kaneelVerwijderd schreef op maandag 04 april 2011 @ 12:00:
[...]
Vanilla is gewoon veel en veel leuker om te spelen. Ik zou zeggen: leer eerst eens goed zonder unlocks te spelen en kom dan terug.
Vroegah was alles beter.
Auto update (met restart) functioneerde op een gegeven niet goed meer. Voor die reden wordt de server nu alleen automatisch geupdate als je zelf de TF2 server restart ( 'rcon exit'). Met de HLSS tool werkt het prima.Asskicker schreef op maandag 04 april 2011 @ 11:35:
[...]
Dan update ik de server ook altijd, maar normaalgezien moet die ook gewoon auto updaten, wat die dus niet doet...
In ander nieuws:
En deze aardappels hebben diepe wortels!
http://valvearg.info/wiki/Valve_ARG_Wiki
[ Voor 10% gewijzigd door CapTVK op 04-04-2011 17:27 ]
Ik ben die wapens de afgelopen 2 jaar gewend, en heb mijn speelstijl daar naar aangepast.osc4r schreef op maandag 04 april 2011 @ 09:21:
Maar wat is er dan precies mis met het draaien van vanilla? Is dat niet juist de leukste manier om TF2 te ervaren, zoals het dus tijden geleden was? Ik weet niet hoor, maar al die wapens/hoedjes etc met buffs waar ze geld voor willen hebben zorgen er bij mij niet voor dat de rondes leuker worden.
Af en toe vanilla spelen (als er volk op de server zit) viind ik daardoor wat onpraktisch.
En dat sinds ik pas gisteren weer TF2 gekocht heb nu ik op een Mac speel
Zuigt ook nog eens hard overigens, geen eens stabiele 60fps bij een resolutie lager dan 1280x800 met alles op low. Ronduit belachelijk :x
[ Voor 80% gewijzigd door hexagram op 04-04-2011 21:22 ]
op SPUF zit iedereen klaar met een alu hoedje op. Ze verwachten dat er vannacht/morgen ochtend er een grote update uitkomt, iets met portal 2 en die potato hat. Wellicht met meet the medic en hidden pages die linken naar nieuwe items.CapTVK schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 19:16:
Aardig wat geruchten over portal 2 en de komende 200th update. Is er een kansje voor "meet the medic"?
Het is een soort witte mining hat met een potato op de zijkant geplakt, All-class
[ Voor 4% gewijzigd door Pheace op 06-04-2011 01:46 ]
Verder zijn er geen files gewijzigd.

mhoogendam schreef op woensdag 06 april 2011 @ 08:30:
Dit is de nieuwe hat die is gereleased in de restricted update van vannacht.
Verder zijn er geen files gewijzigd.
[afbeelding]

Hopelijk doet TF2 er ook iets leuks mee
Mooi, kan ik mijn game weer terugverdienen xDPykow schreef op donderdag 07 april 2011 @ 10:33:
Nog 12 dagen tot Portal 2Game waar ik echt op zit te wachten
Hopelijk doet TF2 er ook iets leuks mee
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=CXy0uzqoPic]
Geen idee of deze erin komen...maar de honcho's headgear...
Yep, ze zijn released http://forums.steampowere.../showthread.php?t=1825602CapTVK schreef op donderdag 07 april 2011 @ 22:30:
Of traden voor nieuwe hats?
[video]
Geen idee of deze erin komen...maar de honcho's headgear...en... teddy roosebelt
De potato update loopt nog steeds. Een paar dagen geleden is iemand langs het kantoor van een (nederlandse) developer van een van de potato pack games gegaan. http://vimeo.com/22063401
[ Voor 19% gewijzigd door RaCio op 08-04-2011 00:32 ]
Dit topic is gesloten.
De gegevens van de tweakers server kun je hier vinden. Vragen hierover kunnen dus achterwege gelaten worden!
Het verhandelen van items is hier niet toegestaan.