• Li0nHeart
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 12-07 10:31
Verwijderd schreef op donderdag 23 december 2010 @ 08:55:

http://www.sunwindenergy....2010_irobot_e-reader.html

Is het wat? Of is dit bagger? En mocht dit laatste het geval zijn, wat raden jullie me aan?

Gr
Jay
Lijkt me dat deze een resistive screen heeft, wat betekent dat je geen multi-touch hebt, dus niet pinch-to-zoom kunt doen en zo. Voor hetzelfde geld kun je een apparaat met vrijwel dezelfde specs kopen. Ik heb vorige week een WoPad gekocht bij pandawill (is net door de douane op Schiphol, dus wacht nog op bezorging), maar die is inmiddels uitverkocht. Ze verkopen een volgens mij vrijwel identiek apparaat de MilkPad. Beiden hebben een capacitief scherm. De specs zijn verder redelijk identiek aan jouw apparaat. Ik zou eerder deze overwegen. Ik heb 'm nog niet, dus ik kan je nog niet vertellen hoe hij bevalt.

http://www.pandawill.com/...l-frame-white_p40514.html

$199, en je krijgt met een coupon nog 5% korting als het je eerste bestelling is bij pandawill. En free shipping. Ik heb 6 euro extra voor DHL express betaalt, en gaat inderdaad lekker vlot.

Verwijderd

Dank voor je reactie. Tja buitenland. Heb daar erg slechte ervaringen mee. Maar stel je vind een resistive screen niet erg. Is het dan verder een ok apparaat? Of zijn er in NL ook Android Pads te krijgen met capacitief scherm?

• fotografie999
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 23 december 2010 @ 09:20:
Dank voor je reactie. Tja buitenland. Heb daar erg slechte ervaringen mee. Maar stel je vind een resistive screen niet erg. Is het dan verder een ok apparaat? Of zijn er in NL ook Android Pads te krijgen met capacitief scherm?
Nee een resistive scherm is niet erg. Maar die VIA chip die er in zit...

Verwijderd

Langzaam?

Wat is een goed alternatief dan. In Nederland.
Ik wil tot max 200 gaan

[ Voor 80% gewijzigd door Verwijderd op 23-12-2010 09:28 ]

• Li0nHeart
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 12-07 10:31
Verwijderd schreef op donderdag 23 december 2010 @ 09:20:
Archos 70, Point of View, maar wel 2x zo duur.

Het ligt eraan wat je ermee wilt doen.. spelletjes met die chip zal niet geweldig lukken denk ik.
Surfen, filmpje kijken wel.

[ Voor 14% gewijzigd door Li0nHeart op 23-12-2010 09:27 ]

• XanderDrake
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19:22

XanderDrake

Build the future!

Langzaamste dat je kan bedenken. Niet geschikt om Android te draaien. Meer bedoelt voor MP4 spelers die SD video moeten kunnen afspelen.

Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca

Verwijderd

Wat is een goed alternatief dan. In Nederland.
Ik wil tot max 200 gaan

Ik wil er mee kunnen surfen op het net. Mail. En ja af en toe een spelletje kunnne doen.

• Boy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:10

Boy

www.byoscoop.nl

bij lightinthebox heb je twee tablets van 10 inch die leuke prijs hebben...de Flytouch2 (zoals velen hier al hebben) en de andere is een ZT180.

Kan iemand zeggen wat het verschil is in prestaties? Iemand ervaring met beide systemen?

Flytouch2

ZT180

edit: wow in dit filmpje gaat het scrollen in de browser op de ZT180 (vanaf 4:56 te zien) erg slecht zeg!

[ Voor 13% gewijzigd door Boy op 23-12-2010 09:35 ]

Naar de bioscoop? => gebruik de app op Byoscoop.nl

Verwijderd

Boy schreef op donderdag 23 december 2010 @ 09:30:
bij lightinthebox heb je twee tablets van 10 inch die leuke prijs hebben...de Flytouch2 (zoals velen hier al hebben) en de andere is een ZT180.

Kan iemand zeggen wat het verschil is in prestaties? Iemand ervaring met beide systemen?

Flytouch2

ZT180
En dat Lightningbox Is dat een nederlandse winkel?

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Wacht, dit is die tablet die is gereviewed door Ashes (of hoe heet die dude... kan de link niet meer vinden in dit topic).
Conclusie: goed scherm, voor de rest niet zo goed. Langzaam dankzij zn Rockchip, die alles op een nog hogere resolutie moet renderen dan normaal (1024*600 ipv 800*480). Crasht elke keer als je een game wilt starten. Assymetrisch gebouwd. Nee Ik zou deze niet genomen hebben.

Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index

• Boy

Boy

www.byoscoop.nl

Verwijderd schreef op donderdag 23 december 2010 @ 09:32:
[...]

En dat Lightningbox Is dat een nederlandse winkel?
nope, chinees...daarom is het zo cheap ;)
en ik vraag me af of je in nederland met zulke iPad look-a-likes weg komt...denk niet dat het mag...ik ben er ook niet van gecharmeerd dat ze op de iPad lijken, maar helaas... :(

Ik heb liever dat ze er lelijker uit zien dan als een iPad...maar weinig aan te doen blijkbaar...

[ Voor 40% gewijzigd door Boy op 23-12-2010 09:37 ]

Verwijderd

Pfffff balen ik heb zo een slechte ervaringen met dat soort sites. Daarom hoopte ik dat er in NL iets te krijgen was

• Cooler_King
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 27-08 18:30
Je moet kijken naar welke chinese shops een goede reputatie hebben.. lightinthebox ken ik alleen van google en de prijzen leken me relatief duur daar.. merimobiles, pandawill en mp4nation zijn enkele voorbeelden van relatief betrouwbare shops.

• brama
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 23 december 2010 @ 09:40:
Pfffff balen ik heb zo een slechte ervaringen met dat soort sites. Daarom hoopte ik dat er in NL iets te krijgen was
De computerland-tablet PoV Mobii something 7" voor 129 euro is best OK als je wat wil spelen. Een stuk sneller dan degene die je zelf aanhaalde (via cpu = wegrennen!), en werkt best OK. Ik heb er zelf heel even mee gespeeld, en het ding was sneller dan een duurdere tablet met een betere CPU. Ook het touchscreen reageerde behoorlijk goed voor een resistief scherm. Als je geen zin hebt in buitenland-gezeur, lijkt me dit de beste keuze.

Die *tablet* NL-webshops zou ik ook met een boog omheenlopen. Dat zijn vrijwel allemaal studenten die natuurlijk 0 service gaan verlenen als je tablet na een paar dagen stuk gaat. En dat risico heb je met chinapads toch wel, quality control is niet van het hoogste niveau.

Bram (die zelf wel een flytouch 2 heeft geimporteerd :)

I mentioned it once, but I think I got away with it.

• Boy

Boy

www.byoscoop.nl

brama schreef op donderdag 23 december 2010 @ 12:31:
[...]

De computerland-tablet PoV Mobii something 7" voor 129 euro is best OK als je wat wil spelen. Een stuk sneller dan degene die je zelf aanhaalde (via cpu = wegrennen!), en werkt best OK. Ik heb er zelf heel even mee gespeeld, en het ding was sneller dan een duurdere tablet met een betere CPU. Ook het touchscreen reageerde behoorlijk goed voor een resistief scherm. Als je geen zin hebt in buitenland-gezeur, lijkt me dit de beste keuze.

Die *tablet* NL-webshops zou ik ook met een boog omheenlopen. Dat zijn vrijwel allemaal studenten die natuurlijk 0 service gaan verlenen als je tablet na een paar dagen stuk gaat. En dat risico heb je met chinapads toch wel, quality control is niet van het hoogste niveau.

Bram (die zelf wel een flytouch 2 heeft geimporteerd :)
ik zag op youtube dat Opera Mini gebruikt werd als browser. is deze default erop? Ik vond hem ENORM traag opstartte en vervolgens verder ook niet heel rap was... ( YouTube: aPad Flytouch2 Android 2.1 Review - GER )

is er niet de default Android browser ?

• brama
  • Niet online
Boy schreef op donderdag 23 december 2010 @ 12:42:
[...]

ik zag op youtube dat Opera Mini gebruikt werd als browser. is deze default erop? Ik vond hem ENORM traag opstartte en vervolgens verder ook niet heel rap was... ( YouTube: aPad Flytouch2 Android 2.1 Review - GER )

is er niet de default Android browser ?
In dat filmpje moet 'ie nog installeren, is zo te zien de eerste keer dat 'ie hem opstart. Maar er zit natuurlijk ook gewoon de android browser bij. Zelf geef ik de voorkeur aan Dolphin HD, die heeft veel meer features (tabs, plugins). Overigens moet ik de mijne nog binnenkrijgen, maar er zijn hier in dit topic al diverse mensen die het ding snel gereviewed hebben.

Mijn beschrijving in de vorige post ging overigens niet over de flytouch 2!

• chielmi
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 19:38
Boy schreef op donderdag 23 december 2010 @ 09:30:

Flytouch2

ZT180

edit: wow in dit filmpje gaat het scrollen in de browser op de ZT180 (vanaf 4:56 te zien) erg slecht zeg!
Ik heb sinds een maand die Zenithink ZT-180. Voor de prijs die je ervoor betaald (130 incl verzenden) is het absoluut geen rare koop voor een 10" tablet.
Het tablet is niet zo snel als ik gehoopt had. Browsen gaat bijvoorbeeld sneller op mijn HTC Wildfire. Angry birds draait echter wel vloeiend. Als het goed is gaan er de komende tijd nog gewijzigde firmwares uitkomen die de snelheid verbeteren, waarschijnlijk ook Froyo.

Met de Flytouch heb ik geen ervaring.

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

brama schreef op donderdag 23 december 2010 @ 12:31:

De computerland-tablet PoV Mobii something 7" voor 129 euro is best OK als je wat wil spelen.
Als je niet wilt importeren, en het liefst via officiele kanalen en garantie wilt hebben, is dit inderdaad de beste keuze. Voor €130 is het niet de beste of snelste keuze, maar het feit dat je hem zo in de winkel kan halen en desnoods terug kan brengen compenseert enorm.

Als je hem niet ZELF wilt importeren dan kan ik je kiddyls acties aan raden. Verzenden is duur, maar de tablets niet :) Beste tip: de 8" tablet met Freescale CortexA8 processor. Maar misschien kan ik je aanraden om als eerst naar de Computerland te gaan voor de PoV Mobii, want het kan alle kanten op gaan met die Chinese tablets.

Verwijderd

Heel erg bedankt allemaal. Ik heb inmiddels er 1 besteld! De Flytouch 2 met camera voor €225. Ik ga hem zo ophalen dus vanavond al in mijn bezit!!!

• renio
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 30-04-2024
browsen op m'n wowpad / flytouchII tablet gaat sinds ik Dolphin browser gebruik zeker dubbel zo snel.. ik ben een tevreden mens met m'n 130 € kosten iPad-nep-tablet :)

• Cooler_King
XanderDrake schreef op donderdag 23 december 2010 @ 14:00:
[...]
Als je hem niet ZELF wilt importeren dan kan ik je kiddyls acties aan raden. Verzenden is duur, maar de tablets niet :) Beste tip: de 8" tablet met Freescale CortexA8 processor. Maar misschien kan ik je aanraden om als eerst naar de Computerland te gaan voor de PoV Mobii, want het kan alle kanten op gaan met die Chinese tablets.
Ik zie alleen niet welke voordelen dit verder heeft.. kiddyl verkoopt een naamloze/kloon variant waar nogal wat problemen mee schijnen te zijn.. en je betaalt ook zowieso de 30 euro douane, dus het enige voordeel is dat een vertrouwd persoon hem verzendt i.p.v. een shop..

De Herotab M802 van merimobiles is inmiddels een nieuwere hardware revisie met firmware updates en komt van de originele fabrikant (Pandora).. er worden minder problemen gemeld bij deze variant, dus het lijkt me een veiligere keuze. Een vriend heeft mijn Herotab inmiddels gekocht en hoewel hij in het begin 1 of 2 vastlopertjes had lijkt nu alles in orde met het apparaat (Android market werkte ook al out of the box, dus ik denk dat dit al een nieuwer exemplaar was).

Zelf wacht ik nog op mijn Gpad G10 die gisteren eindelijk verzonden is. Het valt me op dat shops zoals Merimobiles en Pandawill vaak claimen dat een product op voorraad is, maar dat het dan nog snel een week kan duren voordat hij verzonden wordt. Een live chat sessie doet dan wel eens wonderen!

edit: Nee, ik heb nooit een Wits gehad. Alleen de Herotab maar die heb ik meteen doorverkocht omdat ik hem iets te groot vond.

[ Voor 22% gewijzigd door Cooler_King op 23-12-2010 15:38 ]

• brama
  • Niet online
Cooler_King schreef op donderdag 23 december 2010 @ 14:55:
[...]

Ik zie alleen niet welke voordelen dit verder heeft.. kiddyl verkoopt een naamloze/kloon variant waar nogal wat problemen mee schijnen te zijn.. en je betaalt ook zowieso de 30 euro douane, dus het enige voordeel is dat een vertrouwd persoon hem verzendt i.p.v. een shop..

De Herotab M802 van merimobiles is inmiddels een nieuwere hardware revisie met firmware updates en komt van de originele fabrikant (Pandora).. er worden minder problemen gemeld bij deze variant, dus het lijkt me een veiligere keuze. Een vriend heeft mijn Herotab inmiddels gekocht en hoewel hij in het begin 1 of 2 vastlopertjes had lijkt nu alles in orde met het apparaat (Android market werkte ook al out of the box, dus ik denk dat dit al een nieuwer exemplaar was).

Zelf wacht ik nog op mijn Gpad G10 die gisteren eindelijk verzonden is. Het valt me op dat shops zoals Merimobiles en Pandawill vaak claimen dat een product op voorraad is, maar dat het dan nog snel een week kan duren voordat hij verzonden wordt. Een live chat sessie doet dan wel eens wonderen!
Zie ik jou nu elke week een andere tablet kopen, of lijkt dat maar zo? ;-)

Ik ben 'pas' bij de 2e, 1e was die Wits A81e die jij ook gehad hebt, dat was geen succes. Sloom ding ondanks de A8 CPU, touchscreen was erg ongevoelig, en had ook nog eens geen g-sensor (had ik over het hoofd gezien bij bestellen, direct doorverkocht dus). Die PoV Mobii 7" was gewoon sneller, en daar zit een Rockchip 2818 in.

• WiLLoW_TieN
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14-09 16:54
brama schreef op donderdag 23 december 2010 @ 15:20:
Ik ben 'pas' bij de 2e, 1e was die Wits A81e die jij ook gehad hebt, dat was geen succes. Sloom ding ondanks de A8 CPU, touchscreen was erg ongevoelig, en had ook nog eens geen g-sensor
Grappig ik ook eerst een Wits die heb ik retour gestuurd en 100% refund gehad. Daarna een Rocktab.
Die heeft mijn vrouw nu. En ik heb een Flytouch2 besteld ;)

[ Voor 5% gewijzigd door WiLLoW_TieN op 23-12-2010 16:04 ]

Verwijderd

Is er nou eigenlijk al serieuze competitie voor de Archos 70? Op al die chinese websites kom ik eigenlijk vooral crappy tablets tegen (trage processor, niet capacitief, sd-kaartjes die uitsteken, gewoon dik / lelijk design, etc.) van 7 inch

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 23 december 2010 @ 21:58:
Is er nou eigenlijk al serieuze competitie voor de Archos 70? Op al die chinese websites kom ik eigenlijk vooral crappy tablets tegen (trage processor, niet capacitief, sd-kaartjes die uitsteken, gewoon dik / lelijk design, etc.) van 7 inch
jazeker:
http://www.engadget.com/2...levised-heres-the-ad-tr/#

• Cooler_King
Verwijderd schreef op donderdag 23 december 2010 @ 21:58:
Het design van die Archos staat me persoonlijk tegen, en er zijn ook genoeg mensen die Archos een b-merk vinden, maar voor 230 euro een Cortex A8 met capacatief scherm is idd niet slecht. Ik geloof alleen dat android market niet werkt daarop? (of iig niet zonder hack)

Verwijderd

@Alteclansing: Mja, maar niets dat op dit moment beschikbaar is dus?
En wie weet hoe duur dat ding wordt natuurlijk. Als 'ie net zo prijzig wordt als de Samsung Tab......

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 23-12-2010 22:44 ]

• WiLLoW_TieN
Verwijderd schreef op donderdag 23 december 2010 @ 14:43:
Heel erg bedankt allemaal. Ik heb inmiddels er 1 besteld! De Flytouch 2 met camera voor €225. Ik ga hem zo ophalen dus vanavond al in mijn bezit!!!
€ 225,-- ? En waar in NL gekocht dan ? Kost op het internet € 138,-- !

Verwijderd

Cooler_King schreef op donderdag 23 december 2010 @ 22:43:
[...]

Het design van die Archos staat me persoonlijk tegen, en er zijn ook genoeg mensen die Archos een b-merk vinden, maar voor 230 euro een Cortex A8 met capacatief scherm is idd niet slecht. Ik geloof alleen dat android market niet werkt daarop? (of iig niet zonder hack)
Mja ik heb vele reviews van dat apparaat gecheckt op youtube en moet zeggen dat het apparaat me niet tegenvalt. Hij schijnt weleens wat te laggen door gebrek aan geheugen - zoals de meeste tabs want ze hebben bijna allemaal 256mb mem - maar dat is makkelijk op te lossen met een taskkiller. Verder erg goed scherm, responsief, prettige formfactor, prima hd playback :) Vooral 7 inch vind ik erg prettig. Eerlijk gezegd vind ik die 10 inch apparaten net zo min portabel als een laptop dat is. 10 inch kun je niet in je jaszak stoppen, en dat betekent dus al snel dat je toch weer een rugzak of iets dergelijks mee moet zeulen om dat ding mee te nemen. Als je die rugzak dan toch bij je hebt kun je daar net zo goed een laptop in stoppen dunkt mij. Doe mij dan maar een 7 inch :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 23 december 2010 @ 22:44:
@Alteclansing: Mja, maar niets dat op dit moment beschikbaar is dus?
En wie weet hoe duur dat ding wordt natuurlijk. Als 'ie net zo prijzig wordt als de Samsung Tab......
je vroeg of er al concurrentie was. Ik geef het alleen aan dat de Dell snel op de markt wordt gebracht.
Over 2 weken weet je al meer. Maar goed als je niet wachten kan dan koop je toch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WiLLoW_TieN schreef op donderdag 23 december 2010 @ 22:46:
[...]

€ 225,-- ? En waar in NL gekocht dan ? Kost op het internet € 138,-- !
Klopt maar je hoeft A. niet lang te wachten eer je hem hebt. B. Garantie en C. Een helpdesk. Ik betaal liever wat meer dan hem uit China of Japan te moeten halen. En dit bedrijf levert service.

http://www.useful-things.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BCC heeft nu twee tablets met android in de folder staan. De It Works en de Binatone. Iemand al ervaring met een van deze tablets? Ze hebben in ieder geval een mooie prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Possible
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-09 13:47
Weet iemand of de HeroTab M10 nou nou over een ARM8 / 800Mhz processor beschikt of over een 1Ghz processor? Op websites / filmpjes lees ik verschillende antwoorden namelijk.

Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xyl
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10-09 11:47

xyl

Voor de liefhebber, op 2e kerstdag heeft Merimobiles 20% korting op alles met code thankyou.
Ik ga dan mooi deze Herotab MID816 bestellen met 1,2ghz Samsung-processor. Omgerekend zo'n 155 euro inclusief verzending, koopje! En je krijgt er nog een gratis toetsenbord bij ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cooler_King
xyl schreef op vrijdag 24 december 2010 @ 10:07:
Voor de liefhebber, op 2e kerstdag heeft Merimobiles 20% korting op alles met code thankyou.
Ik ga dan mooi deze Herotab MID816 bestellen met 1,2ghz Samsung-processor. Omgerekend zo'n 155 euro inclusief verzending, koopje! En je krijgt er nog een gratis toetsenbord bij ook.
Misschien zou je nog willen overwegen om in plaats daarvan de M802 te halen. Op shanzai.com staan reviews van beiden tablets:

YouTube: APAD IMX515 / Herotab M802 video review
YouTube: Herotab MID816 Full Review

En de M802 hebben ze uitgeroepen tot beste tablet van het jaar, terwijl de M816 geen eervolle vermelding heeft. Waarschijnlijk komt dit door de accuduur die volgens mij tegenviel.

[ Voor 6% gewijzigd door Cooler_King op 24-12-2010 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 07:56
xyl schreef op vrijdag 24 december 2010 @ 10:07:
Waar zie je bovenstaande actie staan? Ik kan het zo gauw niet terug vinden op de site. Dit lijkt mij een leuke 1e ervaring met een tablet dus ben erg geïnteresseerd.

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xyl

xyl

Cooler_King schreef op vrijdag 24 december 2010 @ 10:37:
[...]

Misschien zou je nog willen overwegen om in plaats daarvan de M802 te halen. Op shanzai.com staan reviews van beiden tablets:

YouTube: APAD IMX515 / Herotab M802 video review
YouTube: Herotab MID816 Full Review

En de M802 hebben ze uitgeroepen tot beste tablet van het jaar, terwijl de M816 geen eervolle vermelding heeft. Waarschijnlijk komt dit door de accuduur die volgens mij tegenviel.
Nee, heb de M802 overwogen en die is, in ieder geval op papier, echt minder. Dat komt met name door de processor. Die in de MID816 is veel sneller. Daarmee heb je een goede kans om in de toekomst naar 2.3 of zelfs 3.0 te kunnen upgraden. Ik moet nog zien dat dat laatste lukt met die M802. Bovendien vind ik een camera wel prettig om te kunnen Skypen. Enige nadeel van de MID816 is idd de accu, 2600mAh is niet zo veel.

Dat de MID816 niet in deze verkiezing heeft gewonnen zou wat mij betreft ook verklaard kunnen worden door het feit dat er nog nauwelijks apparaten zijn uitgeleverd met deze chip. De eerste recensies komen nu ook pas vrij. Het lijkt er op dat de firmware een update verdient, zoals bij alle tablets van de eerste serie. Die zal er echter ongetwijfeld komen, zowel officieel als custom made. En dan heb je aan dit tablet een hele goede volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xyl

xyl

renzo4000 schreef op vrijdag 24 december 2010 @ 10:42:
[...]

Waar zie je bovenstaande actie staan? Ik kan het zo gauw niet terug vinden op de site. Dit lijkt mij een leuke 1e ervaring met een tablet dus ben erg geïnteresseerd.
Kan je ook niet op de website terugvinden, is officieel bedoeld voor iedereen die zich heeft ingeschreven voor de nieuwsbrief. Tegelijkertijd stimuleren ze in dezelfde mail wel om het door te sturen naar vrienden.
Hierbij een screenshot van de mail.

Afbeeldingslocatie: http://i6.photobucket.com/albums/y243/xyl333/meri.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cooler_King
xyl schreef op vrijdag 24 december 2010 @ 10:55:
[...]

Nee, heb de M802 overwogen en die is, in ieder geval op papier, echt minder. Dat komt met name door de processor. Die in de MID816 is veel sneller. Daarmee heb je een goede kans om in de toekomst naar 2.3 of zelfs 3.0 te kunnen upgraden. Ik moet nog zien dat dat laatste lukt met die M802.
Ik denk dat het met 2.3 en 3.0 support bij beiden wel goed gaat komen, hoewel het bij de MID816 nog erg vroeg is om daar iets over te zeggen. De M802 wordt iig steeds populairder op slatedroid (grootste android tablet forum) en de staff leden beginnen zich er ook achter te scharen. Verder heb je met de processor en webcam wel een punt (hoewel er berichten waren dat nieuwe revisies van de M802 ook een webcam krijgen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 07:56
Nadeel van deze Herotab is dat er (nog) geen market op zit. Is een market een vereiste of kan je ook losse apk's installeren?

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xyl

xyl

Gaat ongetwijfeld komen, hetzij officieel, hetzij custom. Ik heb de tablet nog niet, maar ik neem aan dat je gewoon losse apk's kunt installeren. Maar dat zou een tussenoplossing moeten zijn, een werkende market is natuurlijk wel noodzakelijk. Je kunt wachten totdat er een firmware update met market verschijnt. Echter, dan pik je die 20% niet mee.

[ Voor 26% gewijzigd door xyl op 24-12-2010 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cooler_King
Ik zie trouwens wel dat die MID816 maar 2gb interne storage heeft.. en werkt die webcam eigenlijk wel echt? (hij is 2mp dus het kan goed zijn dat hij alleen als camera werkt en dus niet met skype.. dat is bv. met de Gpad ook zo)... verder ook wel handig dat hij multitouch heeft.

[ Voor 9% gewijzigd door Cooler_King op 24-12-2010 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brama
  • Niet online
Cooler_King schreef op vrijdag 24 december 2010 @ 10:37:
[...]

'ze' is volgens mij welgeteld 1 iemand. En die vindt de Wits A81e een 'close second'; vooral dat doet mij bijzonder ernstig twijfelen aan zijn waarde-oordeel. Van de 3 tablets die ik onder handen gehad heb, was dat toch wel de slechtste. Slecht touchscreen (niet te bedienen zonder stylus itt de recente resistive screens), veel te langzaam voor de cpu die erin zit, slechte roms, erg dik. Nee, daar kan ik met m'n verstand echt niet bij. Op papier was het een leuk ding, maar daar blijft het wat mij betreft ook wel bij.

Ik denk wel dat de 8" iMX515 tablets (zoals de M802) behoorlijk veel waar voor hun geld bieden. Heb lang zitten twijfelen tussen deze en de flytouch 2, maar ben uiteindelijk voor de flytouch gegaan omdat ik liever een 10" breedbeeld scherm heb.

De M816 vind ik tot nu de mooiste chinapad overigens. Wel jammer van de krappe accu!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulie72
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09-04 17:37
De M816 wordt in 2 uitvoeringen geleverd 1 zonder de extra case die je op veel sites ziet staan. Let daar dus op want dan is hij qua uiterlijk echt wezenlijk anders. De andere is juist wel met de mooie case die je in meerdere kleuren kan kopen.

Mini PC I5-10400 dual monitor, HP Microserver Freenas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taigu
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-09 13:28
Possible schreef op vrijdag 24 december 2010 @ 09:59:
Weet iemand of de HeroTab M10 nou nou over een ARM8 / 800Mhz processor beschikt of over een 1Ghz processor? Op websites / filmpjes lees ik verschillende antwoorden namelijk.
Ding is nog niet uit, dus niemand die het weet. Even afwachten dus.

Cling to truth and it turns into falsehood. Understand falsehood and it turns into truth.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xyl

xyl

Paulie72 schreef op vrijdag 24 december 2010 @ 13:35:
De M816 wordt in 2 uitvoeringen geleverd 1 zonder de extra case die je op veel sites ziet staan. Let daar dus op want dan is hij qua uiterlijk echt wezenlijk anders. De andere is juist wel met de mooie case die je in meerdere kleuren kan kopen.
Waar zie je dat dan? Ik heb hem alleen nog maar bij Merimobiles en bij Nowsupplier gezien.
Bij heel veel andere suppliers is hij alleen in het wit verkrijgbaar, zoals bij Pandawill. Lelijk wat mij betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 19 december 2010 @ 16:05:
Vandaag ook besteld, hopelijk is hij voor de kerst binnen.

Hier besteld :http://www.aliexpress.com...I-3G-GPS-wholesalers.html
Nou dat wordt toch na de kerst dhl gemist vandaag :|
Moet nog wel even een slordige € 27,17 afrekenen voor dat ik hem in ontvangst mag nemen. :-(

Kan iemand mij vertellen of dit correct is ?
Vindt dit namelijk veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mack10,

Heb hem hier ook besteld. Heb geen invoeringskosten of invoerrechten hoeven te betalen. Op de pakbon stond low level photo frame voor 15 dollar. Was al wel een keer vasteglopen maar kwam doordat ik er software had op geïnstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brama
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 24 december 2010 @ 17:29:
mack10,

Heb hem hier ook besteld. Heb geen invoeringskosten of invoerrechten hoeven te betalen. Op de pakbon stond low level photo frame voor 15 dollar. Was al wel een keer vasteglopen maar kwam doordat ik er software had op geïnstalleerd.
Ben ook benieuwd dan. Ik had wel expliciet gevraagd om het met een lage waarde te versturen. Die van mij komt ook net na de kerst binnen, is nu net Nederland binnengekomen via Duitsland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
Je raad nooit wat vandaag is binnen gekomen.

Mijn vrouw moest wel € 27,-- BTW afrekenen met de DHL bezorger. Dus kostte hij me € 164,--

Afbeeldingslocatie: http://i114.photobucket.com/albums/n272/WiLLoW_TieN/Flytouch2.jpg

Krijg alleen de Flytouch2 morgen pas van de Kerstman ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:30
Je laat ons niet eens raden :(

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulie72
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09-04 17:37
xyl schreef op vrijdag 24 december 2010 @ 14:10:
[...]

Waar zie je dat dan? Ik heb hem alleen nog maar bij Merimobiles en bij Nowsupplier gezien.
Bij heel veel andere suppliers is hij alleen in het wit verkrijgbaar, zoals bij Pandawill. Lelijk wat mij betreft.
http://www.androidtouchpc...-2-2-multi-touch?vmcchk=1

http://www.furtwangen.tv/apad.html

Hier zie je ze in de luxe uitvoering terug.

Mini PC I5-10400 dual monitor, HP Microserver Freenas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaymondG
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23-08 22:34
Edit: ff verder gelzen op die site...

Conclusie: Wauw, de Malata is wel goedkoop daar. :9~

Is wel de goedkoopste Tegra2 Tablet die ik tot nu toe ben tegen gekomen. Op Merimobiles staat hij voor $560,- , maar daar kan je dan ook wel weer de docking station bij kopen.

[ Voor 45% gewijzigd door RaymondG op 24-12-2010 21:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taigu
RaymondG schreef op vrijdag 24 december 2010 @ 20:58:
[...]
Conclusie: Wauw, de Malata is wel goedkoop daar. :9~
Inderdaad. Is dat een beetje betrouwbare site? Nog extra verzendkosten?

Cling to truth and it turns into falsehood. Understand falsehood and it turns into truth.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janesh
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-09 02:23
xyl schreef op vrijdag 24 december 2010 @ 10:55:
[...]

Nee, heb de M802 overwogen en die is, in ieder geval op papier, echt minder. Dat komt met name door de processor. Die in de MID816 is veel sneller. Daarmee heb je een goede kans om in de toekomst naar 2.3 of zelfs 3.0 te kunnen upgraden. Ik moet nog zien dat dat laatste lukt met die M802. Bovendien vind ik een camera wel prettig om te kunnen Skypen. Enige nadeel van de MID816 is idd de accu, 2600mAh is niet zo veel.

Dat de MID816 niet in deze verkiezing heeft gewonnen zou wat mij betreft ook verklaard kunnen worden door het feit dat er nog nauwelijks apparaten zijn uitgeleverd met deze chip. De eerste recensies komen nu ook pas vrij. Het lijkt er op dat de firmware een update verdient, zoals bij alle tablets van de eerste serie. Die zal er echter ongetwijfeld komen, zowel officieel als custom made. En dan heb je aan dit tablet een hele goede volgens mij.
Ik sluit me volledig bij jou aan, ik heb hem ook besteld om zijn processor die nog iets sneller moet zijn dan die van mijn galaxy s. Heb ook de herotab m 802 die mij zeeer goed bevalt en na een upgrade gisteren over de android market beschikt en een g sensor van 360 graden.

En @ brama, de wits a81e die jij stelselmatig afkraakt is mijn snelste tablet tot nu toe, dus wint het ook van mijn ipad die ik nauwelijks gebruik en van de nieuwe ziio 7 van creative met zijn zms-08, 1 ghz cortex a8 processor. Een punt is wel dat het touchscreen van de wits a81e het minst gevoelig is van allemaal maar er valt heel goed mee te werken getuige dit bericht dat ik er op type

BMW i3 2020, BMW 740e 2018, BMW IX 2022, pajero 3.2 DI-D 2006 LWB en 2008 SWB,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janesh
buddhole schreef op vrijdag 24 december 2010 @ 21:56:
[...]

Inderdaad. Is dat een beetje betrouwbare site? Nog extra verzendkosten?
heb er twee van merimobiles goede ervaringen maar als ik jou was als je hem bestelt, iets trager goedkoper laten verzenden, niet met dhl, want dan de meeste kans op btw betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taigu
janesh schreef op vrijdag 24 december 2010 @ 22:50:
[...]

heb er twee van merimobiles goede ervaringen maar als ik jou was als je hem bestelt, iets trager goedkoper laten verzenden, niet met dhl, want dan de meeste kans op btw betalen.
Ik had het over deze: http://www.furtwangen.tv/apad.html . Die leverancier (tenzij hij dropshipping doet) zit in Duitsland, dus BTW moet niet zo'n probleem zijn. De verzendkosten zijn 0,-, alleen het betalen per bank staat me niet aan. Hier lees ik wisselende berichten, met name over lang wachten op geld bij defecten: http://www.android-hilfe....ier-alles-korrekt-ab.html.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brama
  • Niet online
janesh schreef op vrijdag 24 december 2010 @ 22:47:
[...]

Ik sluit me volledig bij jou aan, ik heb hem ook besteld om zijn processor die nog iets sneller moet zijn dan die van mijn galaxy s. Heb ook de herotab m 802 die mij zeeer goed bevalt en na een upgrade gisteren over de android market beschikt en een g sensor van 360 graden.

En @ brama, de wits a81e die jij stelselmatig afkraakt is mijn snelste tablet tot nu toe, dus wint het ook van mijn ipad die ik nauwelijks gebruik en van de nieuwe ziio 7 van creative met zijn zms-08, 1 ghz cortex a8 processor. Een punt is wel dat het touchscreen van de wits a81e het minst gevoelig is van allemaal maar er valt heel goed mee te werken getuige dit bericht dat ik er op type
Sorry hoor ;-) Heb jij een 1Ghz rom erop staan? Ik had volgens mij een 720Mhz rom. Maar aangezien ik het ding meteen weer doorverkocht heb wegens ontbrekende G-sensor heb ik niet veel ermee gespeeld. Maar de mijne was echt merkbaar trager dan de Rockchip 2818-tablet van een vriend, en die draaide op 600Mhz. Ook een eigengeschreven spelletje dat gebruik maakt van een physics engine draaide er traag op. GPS ontvangst was ook matig. Dus ja, ik was wel heel erg zwaar teleurgesteld door die ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
Ik had mijn Wits 15 Oktober in handen ( zie mijn post met pic. ) moet zeggen de hardware was OK.

Maar.. de firmware echt droevig. En het ding crashte om de zoveel tijd om niks. En heel veel bugs.

Was er zo klaar mee hij is retour gegaan. Heb nu sinds vanavond een Flytouch2 en moet zeggen *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janesh
brama schreef op vrijdag 24 december 2010 @ 23:17:
[...]

Sorry hoor ;-) Heb jij een 1Ghz rom erop staan? Ik had volgens mij een 720Mhz rom. Maar aangezien ik het ding meteen weer doorverkocht heb wegens ontbrekende G-sensor heb ik niet veel ermee gespeeld. Maar de mijne was echt merkbaar trager dan de Rockchip 2818-tablet van een vriend, en die draaide op 600Mhz. Ook een eigengeschreven spelletje dat gebruik maakt van een physics engine draaide er traag op. GPS ontvangst was ook matig. Dus ja, ik was wel heel erg zwaar teleurgesteld door die ervaring.
Ja inderdaad 1Ghz en hij gaat zogezegd als de brandweer. Crashen maak ik bij deze rom zelden mee en hij is volgens mij ook niet voor niks 2e geeindigd bij de verkiezing op shanzai.com. Kan zijn dat je toevallig een verkeerde tablet hebt ontvangen, maar de cortex a8 ti omap 3530 staat garant voor goede prestaties evenals de freescale i.mx 515 in de herotab en zijn niet te vergelijken met de rockchips en telechips m.u.v. de grafische prestaties van de telechips tcc 8902 processor, die naar het schijnt regelmatig door arm wordt, werd, ingezet bij product demonstraties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaymondG
buddhole schreef op vrijdag 24 december 2010 @ 22:55:
[...]

Ik had het over deze: http://www.furtwangen.tv/apad.html . Die leverancier (tenzij hij dropshipping doet) zit in Duitsland, dus BTW moet niet zo'n probleem zijn. De verzendkosten zijn 0,-, alleen het betalen per bank staat me niet aan. Hier lees ik wisselende berichten, met name over lang wachten op geld bij defecten: http://www.android-hilfe....ier-alles-korrekt-ab.html.
Heeft iemand al ervaring met de Malata? Er is 1 must have voor een tablet voor mij en dat is 3G...en is die nu weer optioneel ? snap ik niet helemaal er zit wel een SIM slot op.. grrr. zo lastig.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xyl

xyl

buddhole schreef op vrijdag 24 december 2010 @ 22:55:
[...]

Hmm, prijs valt mij alleszins mee. Nog altijd zo'n 30% duurder dan Merimobiles, maar goed.
Het enige wat ik niet helemaal vertrouw is dat dit tablet nog nauwelijks leverbaar is bij andere online winkels, ook niet bij de jongens die er heel dicht bovenop zitten zoals Merimobiles, Nowsupplier enzovoorts. Sterker nog, ik heb behoorlijk wat groothandelspagina's doorgeworsteld (Alibaba, Alieexpress etc.) en zelfs daar ben ik deze varianten niet tegen gekomen. En hier, in Dld, zouden ze die mooie varianten al hebben? Het plaatje met de mooie cover werd ook door MM gebruikt voordat het apparaat leverbaar was, maar ze hebben het nu aangepast omdat deze variant (nog) niet leverbaar is.

Overigens zou ik zelf nooit via bankoverschrijving bestellen, ik gebruik alleen maar Paypal bij dit soort bedragen naar een buitenlands bedrijf. Dan heb je tenminste geen risico mocht het mis gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

For $299 (and in some places $275), we're just not sure you can beat the duo. Yes, we can all agree that the displays are seriously cruddy and the overall build quality and design, for lack of a better work, suck, but at this point we've just come to expect that for a tablet under $300. T

hat said, the browsing and media experience are quite good, and once you get the Market loaded you've got a solid Android experience. If we were you, we'd still consider shelling out some extra cash to buy a more solid-feeling and better performing option like the iPad or Galaxy Tab -- they will undoubtedly wear better and the experience is more user friendly -- but for the price, Archos still makes the best tablets on the cheap.
Archos reviews @ http://www.engadget.com/2...1-internet-tablet-review/

[ Voor 80% gewijzigd door Verwijderd op 25-12-2010 09:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xyl

xyl

Blijkbaar toch 4gb in de mid816?: link + eerste review

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware.tom
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10-09 21:50
Hallo allemaal,

Heeft iemand tips voor een tablet van 100 euro en minder? Ik wil hem vooral gebruiken voor internet en gewoon om er een beetje mee te klooien. Misschien af en toe een filmpje. Het moet wel een beetje vloeiend zijn, dus neit laggy.

Weten jullie iets? alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
hardware.tom schreef op zaterdag 25 december 2010 @ 10:09:
Hallo allemaal,

Heeft iemand tips voor een tablet van 100 euro en minder? Ik wil hem vooral gebruiken voor internet en gewoon om er een beetje mee te klooien. Misschien af en toe een filmpje. Het moet wel een beetje vloeiend zijn, dus neit laggy.

Weten jullie iets? alvast bedankt!
Een G10 Gpad van Pandawill voor circa € 101,-- incl. porto ;)

Gpad G10 Aluminum Shell Black
Android 2.1 OS
7" TFT LED touch screen, 800*480px
14mm, ultra slim and stylish design
Telechips 8902 720Mhz(800 mhz max) ARM 11 processor
256MB DDR2 RAM
Gravity Sensor
Built in 4GB Memory
1.3 Mega Camera
Support external GPS Dongle (optional)

Built in 4GB, TF/Micro SD card extended up to 32GB
USB OTG 2.0 & USB Host 1.1
Built-in 3200MAh battery for super-long standby, in-use time about 4 to 5 hrs
Support 1080P HD video
Built-in WiFi
3.5m Earphone jack
Is op dit moment denk ik het beste wat te krijgen is voor circa € 100,--

Merry X-Mass bye the way...

[ Voor 32% gewijzigd door WiLLoW_TieN op 25-12-2010 10:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware.tom
Mooi ding, maar een tablet met een iets hogere resolutie lijkt me wel fijner, mij maakt het verder niet uit of de achterkant aluminium of plastic is, al is het wel mooi natuurlijk :P

Ik kwam zelf deze tegen, al is deze wel wat duurder: http://www.buyincoins.com...oid-2-1-product-2240.html

En deze, dit lijkt me echt een prut ding maar die neem ik ook maar mee als optie :P : http://www.buyincoins.com...et-rj45-product-1851.html

Jullie ook merry christmas! :> :)

[ Voor 4% gewijzigd door hardware.tom op 25-12-2010 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
hardware.tom schreef op zaterdag 25 december 2010 @ 11:15:
Mooi ding, maar een tablet met een iets hogere resolutie lijkt me wel fijner, mij maakt het verder niet uit of de achterkant aluminium of plastic is, al is het wel mooi natuurlijk :P

Ik kwam zelf deze tegen, al is deze wel wat duurder: http://www.buyincoins.com...oid-2-1-product-2240.html

En deze, dit lijkt me echt een prut ding maar die neem ik ook maar mee als optie :P : http://www.buyincoins.com...et-rj45-product-1851.html

Jullie ook merry christmas! :> :)
Ik heb zelf DEZE Flytouch2 sinds gisteren in huis en moet zeggen _/-\o_
Unit kostte me $ 177,xx ( € 137,-- incl. porto ) kwam alleen € 27,-- BTW bij te betalen aan de DHL bezorger.
Achterkant is gewoon grijs ( aluminium kleur ).
CPU is beter dan die 10" waar jij mee aankwam en deze heeft meer ingangen en uitgangen.
Zie ook b.v HIER voor meer info ;)

[ Voor 5% gewijzigd door WiLLoW_TieN op 25-12-2010 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cooler_King
WiLLoW_TieN schreef op zaterdag 25 december 2010 @ 10:44:
[...]
Een G10 Gpad van Pandawill voor circa € 101,-- incl. porto ;)
Hopelijk komende week een review van de witte aluminium :) De mijne is onderweg nu

@hardware.tom, de 7 inchers van rond die prijs hebben allemaal 800x*** resolutie.. Ik denk dat je anders idd al bij die Flytouch2 uitkomt.. kijk ook bv maar in dit tabelletje: http://sf-zone.net/android_tablets/ (staan paar foutjes in de tabel, maar is verder wel een degelijk overzicht)

[ Voor 25% gewijzigd door Cooler_King op 25-12-2010 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
(staan paar foutjes in de tabel, maar is verder wel een degelijk overzicht)
Bij de Flytouch2 staan idd minimaal 2 Voutjes...

1 ) Hij heeft wel out-of-the-box werkende Market
2 ) Hij heeft wel een Webcam ( denk 1,3 Mp )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pyro83
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14-09 18:21
Ik heb vandaag nog een beetje geexperimenteerd om mijn flytouch 2 sneller te maken. En dit is gelukt!
Het vereist wel een tijdelijk root, maar dat kan probleemloos!

Wat heb je nodig:

- zeam (is een alternatieve launcher, kan ook bijvoorbeeld launcher pro zijn)
- root explorer
- z4root

Installeer bovenstaande apps. Kun je (als het goed is) allemaal in de market vinden.

Vervolgens:

- start z4root op en stel een temporary root in
- start root explorer op (ken superuser rechten indien dit gevraagd wordt) en ga naar de map system/apps
dit is de map waarin al je geinstalleerde apps en systeem tools staan geinstalleerd (een beetje vergelijkbaar met c:/program files op een windows systeem)
- ik heb vervolgens de bestanden wowhome.apk (de standaard "3d" launcher) en wowPinyinIME.apk (dat irritante chinese toetsenbord) verwijderd.
- druk op de hardware 'home' knop en android zal vragen welk programma je als launcher wil gebruiken. kies zeam (of iets anders uiteraard).

Dat was het! Zeam is nu je standaard launcher en dat vervelende chinese toetsenbord is ook weg.

Uiteraard kun je, op eigen risico, ook meer apps verwijderen (zoals de browser.apk etc). Let op! Alles is op eigen risico en bij de system apps geldt: WEG = WEG!

[ Voor 2% gewijzigd door pyro83 op 25-12-2010 12:20 . Reden: verhaaltje over superuser toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware.tom
De G10 lijkt me dan toch wel een leuk ding, voor de mensen die er 1 willen bestellen bij pandawill, hier staat een coupon code voor 5% korting: http://www.retailmenot.com/view/pandawill.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cooler_King
hardware.tom schreef op zaterdag 25 december 2010 @ 12:19:
De G10 lijkt me dan toch wel een leuk ding, voor de mensen die er 1 willen bestellen bij pandawill, hier staat een coupon code voor 5% korting: http://www.retailmenot.com/view/pandawill.com
En vergeet ook vooral niet te vragen of ze de waarde op het pakketje laag willen doen i.v.m. douane (via live chat kunnen ze je hiermee helpen). Is nog even afwachten voor mij of het ook echt werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware.tom
Cooler_King schreef op zaterdag 25 december 2010 @ 12:36:
[...]

En vergeet ook vooral niet te vragen of ze de waarde op het pakketje laag willen doen i.v.m. douane (via live chat kunnen ze je hiermee helpen). Is nog even afwachten voor mij of het ook echt werkt.
Chinezen kennende doen ze dat meestal standaard al. Ik bestel normaal al best veel uit china, nooit problemen mee gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Ik denk dat ik ook maar eens zo'n Flytouch 2 ga bestellen. Voor dat geld is het wel leuk om eens te kijken hoe het werkt.

Zolang het browsen maar net zo snel is als op mijn Desire HD, is het voldoende voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
  • Laatst online: 30-04 12:52
Mja, ik blijf het toch jammer vinden dat er geen capacitief touchscreen in zit. Typen kan toch niet gemakkelijk zijn als je op elke toets echt moet gaan drukken?

Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Typen gaat nog wel redelijk makkelijk op resistieve schermen, maak je daar maar geen zorgen over.
Maar inzoomen op websites, foto's en dergelijke daar merk je echt dat resistief eigenlijk not done meer is.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
Die Malata zPad ziet er leuker uit (meer RAM, bekendere SoC, camera, capacitief touchscreen,...) maar wel weer jammer dat die ongeveer €440 kost (t.o.v. €137 voor de Flytouch II).

EDIT: Ik ben er uit. Ik neem de Wopad WR701. Capacitief scherm, HDMI, 2x USB, snapt gewoon microSD kaartjes en in totaal €145. Wel jammer dat de resolutie zo laag is, maar je kan niet alles hebben :)

EDIT2: Geen Bluetooth of GPS is ook wel jammer. Misschien dat ik toch nog even blijf wachten :P

[ Voor 47% gewijzigd door Petervanakelyen op 25-12-2010 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taigu
RaymondG schreef op zaterdag 25 december 2010 @ 03:05:
[...]

Heeft iemand al ervaring met de Malata? Er is 1 must have voor een tablet voor mij en dat is 3G...en is die nu weer optioneel ? snap ik niet helemaal er zit wel een SIM slot op.. grrr. zo lastig.....
Het is volgens mij dezelfde als de viewsonic, advent vega en pov mobii 10. Ik kijk het nog wel even aan, al moet ik me inhouden. Wil toch graag een 4:3 of PixelQI scherm en een tablet die minstens zo snel (liefst sneller) is als mijn sgs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
Petervanakelyen schreef op zaterdag 25 december 2010 @ 13:18:
Die Malata zPad ziet er leuker uit (meer RAM, bekendere SoC, camera, capacitief touchscreen,...) maar wel weer jammer dat die ongeveer €440 kost (t.o.v. €137 voor de Flytouch II).
i rest my case 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cooler_King
EDIT: Ik ben er uit. Ik neem de Wopad WR701. Capacitief scherm, HDMI, 2x USB, snapt gewoon microSD kaartjes en in totaal €145. Wel jammer dat de resolutie zo laag is, maar je kan niet alles hebben :)
Mooi dingetje ook die voor mensen die capacative willen.. Alleen jammer van de Rockchip 600mhz cpu.

Hier een video review van de WR701: YouTube: Wopad 7" Android Capacitive Tablet Reviewed

[ Voor 17% gewijzigd door Cooler_King op 25-12-2010 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*knip*

[ Voor 95% gewijzigd door BastiaanN op 25-12-2010 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
Cooler_King schreef op zaterdag 25 december 2010 @ 13:44:
[...]

Mooi dingetje ook die voor mensen die capacative willen.. Alleen jammer van de Rockchip 600mhz cpu.

Hier een video review van de WR701: YouTube: Wopad 7" Android Capacitive Tablet Reviewed
Het zou leuk zijn moest er custom firmware voor dat dingetje worden ontwikkeld. Ik wil Angry Birds kunnen spelen en een Froyo ROM zou niet mis zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
Snap niet wat iedereen nou zou bijzonder vindt aan Angry birds...draait trouwens prima op mijn Flytouch2

[ Voor 109% gewijzigd door WiLLoW_TieN op 25-12-2010 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
Het is leuk amusement? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware.tom
Weet iemand of de gpad g10 ook tv out heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaymondG

EDIT2: Geen Bluetooth of GPS is ook wel jammer. Misschien dat ik toch nog even blijf wachten :P
Hi , hier even kijken voor de Malata Zpad : http://www.furtwangen.tv/apad.html Scheelt heel veel met Merimobiles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cooler_King
hardware.tom schreef op zaterdag 25 december 2010 @ 14:18:
Weet iemand of de gpad g10 ook tv out heeft?
Nee.. de versies met HDMI (M701-r + knockoffs) zijn iets duurder en zijn ook maar in 1 kleur te krijgen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware.tom
Cooler_King schreef op zaterdag 25 december 2010 @ 15:09:
[...]

Nee.. de versies met HDMI (M701-r + knockoffs) zijn iets duurder en zijn ook maar in 1 kleur te krijgen denk ik.
ok bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xerion404
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 03-02-2022
RaymondG schreef op zaterdag 25 december 2010 @ 14:19:
[...]

Hi , hier even kijken voor de Malata Zpad : http://www.furtwangen.tv/apad.html Scheelt heel veel met Merimobiles
Na de eerder gelinkte duitse forumthread te hebben gelezen zou ik hier toch echt niks kopen. Het lijkt erop dat de zaak eigenlijk failliet is en de site toch gewoon doordraait.

Mijn Zpad van merimobiles is trouwens super, maar ik heb hem wel met een hoop korting gekregen. De normale prijs bij merimobiles is erg hoog. Zeker als je vergelijkt met de prijs waarvoor de Viewsonic G Tablet in de USA verkocht wordt. Deze heeft dan wel maar 512MB ram, maar is verder dezelfde hardware. De software halen we natuurlijk sowieso van xda developers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware.tom
Ik zit best wel te twijfelen tussen zo'n tablet gpad g10 en de ipod touch 4g. Wat heeft een betere internet ervaring? Een ipod touch met een kleiner scherm of een tablet die niet helemaal soepel loopt (tablet +/- 100 euro)

Ja ik weet dat het een compleet verschillende prijsklasse heeft, maar een ipod kan je meenemen met een tablet doe je dat niet echt.

[ Voor 28% gewijzigd door hardware.tom op 25-12-2010 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

hardware.tom schreef op zaterdag 25 december 2010 @ 16:21:
Ik zit best wel te twijfelen tussen zo'n tablet gpad g10 en de ipod touch 4g. Wat heeft een betere internet ervaring? Een ipod touch met een kleiner scherm of een tablet die niet helemaal soepel loopt (tablet +/- 100 euro)

Ja ik weet dat het een compleet verschillende prijsklasse heeft, maar een ipod kan je meenemen met een tablet doe je dat niet echt.
Een Ipod Touch kost toch 220,-? Daar kan je toch wel een mooie 7 inch tablet voor kopen die wel een goede ervaring geeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware.tom
PWM schreef op zaterdag 25 december 2010 @ 16:37:
[...]

Een Ipod Touch kost toch 220,-? Daar kan je toch wel een mooie 7 inch tablet voor kopen die wel een goede ervaring geeft?
Het is meer dat ik met de ipod overal wel internet en de tablet alleen thuis, daarom wil ik er niet teveel geld aan uit geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Righteye
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 26-01 09:55

Righteye

Mijn rechteroog dus.....

Na een tijdje rondgeneusd te hebben gaan mijn vrouw en ik er ook maar 1 aanschaffen.
Dit wordt onze eerste tablet en Android apparaat. Onze keus was eigenlijk gevallen op de Herotab MID816 (vanwege de kerstactie morgen).

De meeste 10" schermen, waaronder de genoemde Flytouch vielen af vanwege geen 512 MB, geen 1 GHZ, geen camera of geen Android 2.2 (wil geen risico lopen met 2.1 en dan een update afwachten).

Maar wat heb ik nu net gevonden: http://www.aliexpress.com...mer-Free-wholesalers.html

10,2", 1 GHZ, 512 MB, Android 2.2, 4 GB onboard en dat allemaal voor 170 euro bij u thuis (211 dollar)

Volgens mij staat hij er net pas op, gouden vondst of zie ik wat over het hoofd ?

[update]
Inmiddels een order geplaatst :) , gelijk met leren hoes en leren hoes met toetsenbordje erin. In totaal 281 dollar, maar de shipping moet nog gecombineerd worden. Ik hou jullie op de hoogte !
[/update]

[ Voor 10% gewijzigd door Righteye op 25-12-2010 19:22 ]

Weblog van Righteye's gezinnetje - De grote grappige plaatjes website

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cooler_King
Dat is idd een nieuwere versie.. De oorspronkelijke ZT-180 is 256mb, Android 2.1 en 800mhz.. De cpu is overigens wel ARM11 dus niet zo goed als bv. Cortex A8. Ben benieuwd naar je bevindingen.

[ Voor 14% gewijzigd door Cooler_King op 25-12-2010 19:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Righteye schreef op zaterdag 25 december 2010 @ 18:39:De meeste 10" schermen, waaronder de genoemde Flytouch vielen af vanwege geen 512 MB, [...knip...] Maar wat heb ik nu net gevonden:[...]10,2", 1 GHZ, 512 MB Android 2.2, 4 GB onboard en dat allemaal voor 170 euro bij u thuis (211 dollar)
...je neemt de 512mb dus voor lief begrijp ik, ook al was dat eerder een 'tegen' argument ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Righteye

Righteye

Mijn rechteroog dus.....

Cooler_King schreef op zaterdag 25 december 2010 @ 19:41:
Dat is idd een nieuwere versie.. De oorspronkelijke ZT-180 is 256mb, Android 2.1 en 800mhz.. De cpu is overigens wel ARM11 dus niet zo goed als bv. Cortex A8. Ben benieuwd naar je bevindingen.
Hmpfff....had ik me nog niet in verdiept, dat scheelt inderdaad aanzienlijk. Ik zie overigens wel dat de Flytouch en zelfs de Samsung Galaxy Tab ook een ARM CPU heeft net als vele anderen....ik hoop dat de 512 MB ipv. 256 daar nog wat goed maakt :P Zie dat de Herotab dat wel weer heeft.... :X
Verwijderd schreef op zaterdag 25 december 2010 @ 19:44:
[...]

...je neemt de 512mb dus voor lief begrijp ik, ook al was dat eerder een 'tegen' argument ?
Ehh....de flytouch heeft geen 512 MB en viel dus af. Deze heeft wel 512 MB.

Schrik ! Ik zie in de specs niets over een g-sensor staan....heb al een mail gestuurd :P

[ Voor 68% gewijzigd door Righteye op 25-12-2010 20:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brama
  • Niet online
Righteye schreef op zaterdag 25 december 2010 @ 18:39:
Na een tijdje rondgeneusd te hebben gaan mijn vrouw en ik er ook maar 1 aanschaffen.
Dit wordt onze eerste tablet en Android apparaat. Onze keus was eigenlijk gevallen op de Herotab MID816 (vanwege de kerstactie morgen).

De meeste 10" schermen, waaronder de genoemde Flytouch vielen af vanwege geen 512 MB, geen 1 GHZ, geen camera of geen Android 2.2 (wil geen risico lopen met 2.1 en dan een update afwachten).

Maar wat heb ik nu net gevonden: http://www.aliexpress.com...mer-Free-wholesalers.html

10,2", 1 GHZ, 512 MB, Android 2.2, 4 GB onboard en dat allemaal voor 170 euro bij u thuis (211 dollar)

Volgens mij staat hij er net pas op, gouden vondst of zie ik wat over het hoofd ?
De CPU zal wel identiek zijn aan die van de ZT180/Flytouch 2 (800Mhz met 1Ghz overclock mogelijkheid). Wel aardige vondst inderdaad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janesh
Righteye schreef op zaterdag 25 december 2010 @ 18:39:

[update]
Inmiddels een order geplaatst :) , gelijk met leren hoes en leren hoes met toetsenbordje erin. In totaal 281 dollar, maar de shipping moet nog gecombineerd worden. Ik hou jullie op de hoogte !
[/update]
Volgens mij heb jij toch iets te kort rondgeneusd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Righteye

Righteye

Mijn rechteroog dus.....

janesh schreef op zaterdag 25 december 2010 @ 20:45:
[...]

Volgens mij heb jij toch iets te kort rondgeneusd.
Omdat .... ? (ben effe benieuwd, spreek vrijuit...)

Verder is het toch een beetje gokken, het is afwachten hoe we hem gaan gebruiken, hoe het bevalt. Zodoende zijn onze eisen vooraf moeilijk te bepalen, 7"of 10", wel of geen cam, GPS, resitief of capacatief, bevalt Android etc.? Dan toch maar de order cancellen en voor de Herotab MID816 gaan ? 8)7 |:(

[ Voor 7% gewijzigd door Righteye op 25-12-2010 21:05 ]

Pagina: 1 ... 16 ... 19 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Levertijden voor de Archos 70/101 mogen hier.