Anders moet je ff zoeken naar marketplace voor advent vega waarbij ook meer extra's geinstalleerd wordt. De POV is waarschijnlijk hetzelfde als de advent vega en het proberen waard. Wegens regels op tweakers kan er geen link gegeven worden.m0ridin schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 15:45:
[...]
Dat weet ik inderdaad, maar hoop dat OF de market er wel opkomt via via en anders is er misschien via de SD kaart wel het een en ander op te krijgen (als ik het op de een backup via titanium en titanium op die tablet weet te krijgen...).
Maar dat zien we dan allemaal wel, zie het meer als een handig internet en speelding voor op de bank.
Markethack voor de Archos staat ook overal genoemd..
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Volgens de specs 3600mAh. De linkse rechter M802 (Apad 8 by Utopia) heeft volgens de specs in het boekje 3900mAh. Ik ga morgen een test doen om de levenduur te testen om te kijken of er een groot verschil is tussen beiden. De Apad 8 viel af omdat het onderste touch gedeelte een beetje los zit van het scherm. Dit valt waarschijnlijk onder exemplarishe fabricage fout. Het is niet hinderlijk voor de werking, maar voelt een beetje raar aan.Cooler_King schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 15:26:
[...]
Ik zie dat je de middelste hebt gekozen omdat die de beste luidsprekers had, maar hoe zit het eigenlijk met de accu's? De linkse M802 heeft volgens mij iig een 4200mah batterij.. de andere varianten die ik ben tegengekomen (met 2 luidsprekers) hadden 3800mah of 2800mah.. Die 2800mah (wat ook op pandawill.com wordt aangeboden) zou al direct moeten afvallen, want daar haal je maar een paar uur mee... Hopelijk is dat dus niet die middelste
[ Voor 14% gewijzigd door kiddyl op 30-11-2010 16:11 ]
PV: 27kWp | WP: Adlar Aurora II 6kw
Ik ben eruit, na zorgvuldig alle bekende forums te hebben doorgelezen, durfde het niet aan om een "onbekend" merk aan te schaffen...
Het is de Archos 101 16gb versie geworden, morgen ophalen bij de Pdashop
Het is de Archos 101 16gb versie geworden, morgen ophalen bij de Pdashop

En die hebben vanaf vandaag Android 2.2 FroYo, dus dat is ook nice =)
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Ik las het net, in het andere draadje...
[ Voor 36% gewijzigd door Windkracht13 op 30-11-2010 17:45 ]
Ik heb een mail gekregen van Philip van merimobiles dat de Herotab M10 alweer gerecalled is door de fabriek. In plaats hiervan bied hij de Malata Zpad aan voor $465 inclusief shipping i.p.v. de normale $569,99 + shipping. Dit aanbod heb ik geaccepteerd, al is het nog steeds best prijzig ondanks deze behoorlijke korting. Nu maar hopen dat het een fijne tablet is
Heb ook 2.2 geiinstalleerd op mijn Archos 70.
Had op 2.1 "Iskoot for Skype" prima werkend.
Krijg hem onder 2.2 niet meer aan de praat. Krijg een melding dat ik nog ingelogd ben op een ander toestel. Wie weet het?
Had op 2.1 "Iskoot for Skype" prima werkend.
Krijg hem onder 2.2 niet meer aan de praat. Krijg een melding dat ik nog ingelogd ben op een ander toestel. Wie weet het?
Die middelste in blanco doos en dito verpakkings materiaal komt me bekend voor. Is weer onderweg naar china omdat ik er geen teken van leven uit kon krijgen. Deze heeft geen schroeven aan de zijkant naast het sd kaart slot en de luidspreker, wat die linkse op het scherm wel heeft. Ook heeft de middelste een rechthoekig /ovaal aan/uit knopje en de linker een ronde, is het niet Kiddyl? Het leek mij dat de bouwkwaliteit van mijn DOA, de middelste dus, wel iets beter was. En wat je zegt Cooler king, het enige minpuntje van mijn herotab, de linkse is dat de geluidsterkte uit de luidspreker wel wat laag is. Misschien opgelost bij nieuwe firmware, die er aan komt volgens merimobiles.Cooler_King schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 15:26:
[...]
Ik zie dat je de middelste hebt gekozen omdat die de beste luidsprekers had, maar hoe zit het eigenlijk met de accu's? De linkse M802 heeft volgens mij iig een 4200mah batterij.. de andere varianten die ik ben tegengekomen (met 2 luidsprekers) hadden 3800mah of 2800mah.. Die 2800mah (wat ook op pandawill.com wordt aangeboden) zou al direct moeten afvallen, want daar haal je maar een paar uur mee... Hopelijk is dat dus niet die middelste
BMW i3 2020, BMW 740e 2018, BMW IX 2022, pajero 3.2 DI-D 2006 LWB en 2008 SWB,
edit: bijdrage van g1de0n is vrijwel identiek, dus laat maar
[ Voor 115% gewijzigd door Cooler_King op 30-11-2010 21:21 ]
Janesh, waren er nog andere concrete verschillen in bouwkwaliteit tussen die twee 8 inchers? Afgezien van het aan/uit knopje en de schroefjes? De achterkant, of de afwerking van de randen of iets dergelijks? Qua scherm misschien, de manier van implementeren in de body? Waren er toevallig ook webcamgaatjes te zien? Thanksjanesh schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 20:39:
[...]
Die middelste in blanco doos en dito verpakkings materiaal komt me bekend voor. Is weer onderweg naar china omdat ik er geen teken van leven uit kon krijgen. Deze heeft geen schroeven aan de zijkant naast het sd kaart slot en de luidspreker, wat die linkse op het scherm wel heeft. Ook heeft de middelste een rechthoekig /ovaal aan/uit knopje en de linker een ronde, is het niet Kiddyl? Het leek mij dat de bouwkwaliteit van mijn DOA, de middelste dus, wel iets beter was. En wat je zegt Cooler king, het enige minpuntje van mijn herotab, de linkse is dat de geluidsterkte uit de luidspreker wel wat laag is. Misschien opgelost bij nieuwe firmware, die er aan komt volgens merimobiles.
@ Cooler King Het zijn twee schroefjes aan de zijkant naast het sd kaartslot en de liudspreker Die andere had dat niet en kwam van de firma van jouw link. Ik doe maar rustig want ik wil mijn geld nog terug. Een webcam moet je niet op rekenen. Ik kwam net in een google alert van de notion ink adam een review tegen van de 8 inch freescale i.mx515, op deze site. http://senk9.wordpress.co...-imx515-8-android-tablet/ Moet hem zelf nog lezen, maar ook de binnenkant is te zien.
@g1de0n Wat ik bedoel met misschien een iets betere bouwkwaliteit is dat de zwarte bezel, omranding, een beetje krakerig is bij de herotab van merimobiles, die andere had dat niet, maar ja die deed het niet. Geen webcam, afwerking randen goed, nee verder niets op aan te merken vergeleken met de ipad, die gebruikt mijn vrouw. En trouwens ik heb mijn leerlingen in klas 4 van het voortgezet onderwijs er een paar uur mee laten spelen met zowel de ipad als de herotab, o.a. angry birds geen wanklank over gehoord waren over beide even enthousiast.
En nogmaals ik vind het een super apparaat voor die prijs.
@g1de0n Wat ik bedoel met misschien een iets betere bouwkwaliteit is dat de zwarte bezel, omranding, een beetje krakerig is bij de herotab van merimobiles, die andere had dat niet, maar ja die deed het niet. Geen webcam, afwerking randen goed, nee verder niets op aan te merken vergeleken met de ipad, die gebruikt mijn vrouw. En trouwens ik heb mijn leerlingen in klas 4 van het voortgezet onderwijs er een paar uur mee laten spelen met zowel de ipad als de herotab, o.a. angry birds geen wanklank over gehoord waren over beide even enthousiast.
En nogmaals ik vind het een super apparaat voor die prijs.
[ Voor 37% gewijzigd door janesh op 30-11-2010 21:38 ]
Thanks voor de snelle reply Janesh! Ik had nog één vraagje over de zogenaamde webcamgaatjes, die blijkbaar zijn geïntegreerd in de bezels van de verschillende 8 inchers die te koop zijn. Heeft de Herotab die, ook al heeft ie geen webcam? Vlak bij de home button wellicht of anders aan de andere kant van de bezel? Hoe zit het met de tab die doa was? Wellicht heb je dat kunnen opmerken... Thanks!janesh schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 21:25:
@ Cooler King Het zijn twee schroefjes aan de zijkant naast het sd kaartslot en de liudspreker Die andere had dat niet en kwam van de firma van jouw link. Ik doe maar rustig want ik wil mijn geld nog terug. Een webcam moet je niet op rekenen. Ik kwam net in een google alert van de notion ink adam een review tegen van de 8 inch freescale i.mx515, op deze site. http://senk9.wordpress.co...-imx515-8-android-tablet/ Moet hem zelf nog lezen, maar ook de binnenkant is te zien.
Ik vraag dit trouwens omdat ik het nogal slordig vind als er geen webcam zit ingebouwd.
[ Voor 26% gewijzigd door g1de0n op 30-11-2010 21:42 ]
ik kan mij helemaal vinden in deze goede review, http://senk9.wordpress.co...-imx515-8-android-tablet/ op 1 ding na, ik hoef na booten beslist niet mijn wifi handmatig in te schakelen, hij onthoud het keurig.
Over de pov 10":
+werkt lekker snel
+ draaien gaat goed
+- scherm reageert behoorlijk goed
- kijk hoek is niet heel erg goed
Zit te wachten totdat er een market hack is. Er is er een voor de Avant vega, Wat als ik de foto's vergelijk exact hetzelfde ding is. Alleen de vega hack durf ik ik niet aan, er zitten toch dingen anders als ik de directory stuctuur / files bekijk. Verder heb je een usb A-A kabel er voor nodig en die heb ik niet.
+werkt lekker snel
+ draaien gaat goed
Zit te wachten totdat er een market hack is. Er is er een voor de Avant vega, Wat als ik de foto's vergelijk exact hetzelfde ding is. Alleen de vega hack durf ik ik niet aan, er zitten toch dingen anders als ik de directory stuctuur / files bekijk. Verder heb je een usb A-A kabel er voor nodig en die heb ik niet.
Thanks for the update! Heb overigens toch maar voor de Archos 101 16gb gekozen, krijg hem morgen binnenwortelsoft schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 21:58:
Over de pov 10":
+werkt lekker snel
+ draaien gaat goed
Verwijderd
zou jammer zijn als je geen marketplace heb. Je kan weliswaar apart installeren maar dan nog.wortelsoft schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 21:58:
Over de pov 10":
+werkt lekker snel
+ draaien gaat goed
Heb je ook een mkv file met 1080p geprobeerd? Hoe werkt de flash?
Thanks voor de link! Ik had nog een berichtje boven die van jou gepost. Cheersjanesh schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 21:57:
ik kan mij helemaal vinden in deze goede review, http://senk9.wordpress.co...-imx515-8-android-tablet/ op 1 ding na, ik hoef na booten beslist niet mijn wifi handmatig in te schakelen, hij onthoud het keurig.
Verwijderd
@wortelsoft; is een A-A een mannetje-mannetje kabel? Dus dan is het dus wel mogelijk om de USB poort te gebruiken om hem op de pc aan te sluiten?
Ik sluit me aan bij jouw bevindingen; hij werkt lekker vloeiend, live wallpapers draaien ook goed, homescreen kan je ook dan nog vloeiend scrollen. Browsen gaat lekker vlot en scrollt ook vloeiend. Scherm reactie is uitstekend.
Minpuntjes die ik tegengekomen ben:
- volume is naar mijn mening te zacht wanneer ie op zn hardst staat. Dat komt wellicht door iets raars waar ik tegenaan loop: de laatste 8 tikken in het volume (vanaf ongeveer de helft van het balkje) lijken helemaal niets te doen; de eerste helft van het balkje gaat het volume van 0 naar max, en de laatste helft blijft het uiteindelijke luidsprekervolume gelijk...
- als je op de power knop drukt zou het scherm uit moeten faden, dit gaat echter met een paar stapjes, wat lelijk is. Is niet echt erg ofzo, maar van mij mocht ie wel gewoon ineens uit gaan.
- je ziet echt dat deze Android versie nog voor telefoons is; er wordt in sommige vensters gesproken van telefoon (telefoon wordt uitgeschakeld..) en ook veel games / applicaties zijn nog gewoon in het formaat van een telefoon. Dit wordt niet opgeschaald en is ook niet in te stellen. Dit zal met Android 3 en de ontwikkeling van games / apps natuurlijk geen probleem meer zijn.
- luidsprekers onderaan op de achterkant; zit er soms met mn handen overheen
- typen met 2 handen terwijl je hem vast hebt (met duimen) gaat zo goed als niet; dit is een 10 inch eigen probleem ipv mobii eigen. Met ene hand vasthouden dus en met andere hand (wijsvinger) typen
Desalniettemin ben ik zeker tevreden met deze aankoop; het kan alleen maar (nog) beter worden
Overigens wel zuur als je bedenkt dat ik deze tablet hebt gekocht om mijn android development gebied uit te breiden en hij momenteel dus niet aan de pc gehangen kan worden (en dus geen eclipse DDMS / debug omgeving), zie onder
Ik sluit me aan bij jouw bevindingen; hij werkt lekker vloeiend, live wallpapers draaien ook goed, homescreen kan je ook dan nog vloeiend scrollen. Browsen gaat lekker vlot en scrollt ook vloeiend. Scherm reactie is uitstekend.
Minpuntjes die ik tegengekomen ben:
- volume is naar mijn mening te zacht wanneer ie op zn hardst staat. Dat komt wellicht door iets raars waar ik tegenaan loop: de laatste 8 tikken in het volume (vanaf ongeveer de helft van het balkje) lijken helemaal niets te doen; de eerste helft van het balkje gaat het volume van 0 naar max, en de laatste helft blijft het uiteindelijke luidsprekervolume gelijk...
- als je op de power knop drukt zou het scherm uit moeten faden, dit gaat echter met een paar stapjes, wat lelijk is. Is niet echt erg ofzo, maar van mij mocht ie wel gewoon ineens uit gaan.
- je ziet echt dat deze Android versie nog voor telefoons is; er wordt in sommige vensters gesproken van telefoon (telefoon wordt uitgeschakeld..) en ook veel games / applicaties zijn nog gewoon in het formaat van een telefoon. Dit wordt niet opgeschaald en is ook niet in te stellen. Dit zal met Android 3 en de ontwikkeling van games / apps natuurlijk geen probleem meer zijn.
- luidsprekers onderaan op de achterkant; zit er soms met mn handen overheen
- typen met 2 handen terwijl je hem vast hebt (met duimen) gaat zo goed als niet; dit is een 10 inch eigen probleem ipv mobii eigen. Met ene hand vasthouden dus en met andere hand (wijsvinger) typen
Desalniettemin ben ik zeker tevreden met deze aankoop; het kan alleen maar (nog) beter worden
Overigens wel zuur als je bedenkt dat ik deze tablet hebt gekocht om mijn android development gebied uit te breiden en hij momenteel dus niet aan de pc gehangen kan worden (en dus geen eclipse DDMS / debug omgeving), zie onder
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 30-11-2010 23:44 ]
Verwijderd
Overigens net reactie van POV, mbt het aansluiten van de POV mobii op de PC
Beste,
De docking station zal eind dit jaar / begin volgend jaar beschikbaar komen.
Voor het koppelen van de tablet aan de PC heeft u een usb A (M) - A (M)kabel
nodig.
Het is heleaas nog niet mogelijk om deze via de pc aan te spreken.
Deze aansluiting kunt u uw usb memorystick op aansluiten.
Bij een latere update zal deze functionaliteit beschikbaar worden gesteld.
Met Vriendlijke Groet,
Support Point of View
Beste,
De docking station zal eind dit jaar / begin volgend jaar beschikbaar komen.
Voor het koppelen van de tablet aan de PC heeft u een usb A (M) - A (M)kabel
nodig.
Het is heleaas nog niet mogelijk om deze via de pc aan te spreken.
Deze aansluiting kunt u uw usb memorystick op aansluiten.
Bij een latere update zal deze functionaliteit beschikbaar worden gesteld.
Met Vriendlijke Groet,
Support Point of View
Verwijderd
@m6246:
Heb je de volume probleem ook al gemeld aan POV? En je kan natuurlijk altijd binnen 7 dagen nog terug sturen.
Heb je de volume probleem ook al gemeld aan POV? En je kan natuurlijk altijd binnen 7 dagen nog terug sturen.
Verwijderd
Nope, vraag me eerst af of anderen hier ook last van hebben? En het is een software probleem, aangezien de knoppen gewoon werken, dus wellicht is het met een update verholpen.
Is inderdaad een mannetje mannetje, met Advent Vega wordt schijnbaar wel zo'n kabel meegeleverd. Daarmee doen ze dan de addon laden waarmee o.a. de market bereikbaar wordt.
Leuk detail:
pov levert een sleeve mee
Leuk detail:
pov levert een sleeve mee
ik heb gisteren heel even een Viewsonic Viewpad 10 in mijn handen gehad,
de verkoper had hem nog maar net uitgepakt en hij had voor het eerst Android opgestart.
het apparaat heeft wel mooie specs, met het feit dat je er windows bij krijgt, voor een mooie prijs,
waarom staat er in dit topic niets over dit toestel vermeld?
de verkoper had hem nog maar net uitgepakt en hij had voor het eerst Android opgestart.
het apparaat heeft wel mooie specs, met het feit dat je er windows bij krijgt, voor een mooie prijs,
\\ Baloo \\ Mijn iRacing profiel
Op de Pov kan je volgens mij gewoon AndroidLib installeren waardoor je alsnog toegang hebt tot een heleboel applicaties.
Leuk man gatheren
Kan iemand een paar goeie foto's van de POV Mobii 10inch plaatsen, zit zelf zwaar te twijfelen tussen de archos 101 en de Pov
wat denken jullie hier van?
Best aardig als het goed werkt en een 7" capacitief scherm.
En een fantastisch 1024x600 IPS-scherm. Erg leuke specs voor dat geld. Jammer dat je die ook weer niet kunt bestellen in Europa.Eoghlear schreef op woensdag 01 december 2010 @ 11:57:
wat denken jullie hier van?
I mentioned it once, but I think I got away with it.
Heb nog weinig met geluid gedaan, dus ik weet het niet (allen uitzending gemist bekeken). Moet ook nog een geheugen kaartje gaan halen, om wat dingen erop te kunnen zetten.Verwijderd schreef op woensdag 01 december 2010 @ 09:16:
@wortelsoft: heb jij ook het probleem van de geluidsvolume als bij m6246.
Je kan dat ding volgende week in huis hebben hoorbrama schreef op woensdag 01 december 2010 @ 12:29:
[...]
En een fantastisch 1024x600 IPS-scherm. Erg leuke specs voor dat geld. Jammer dat je die ook weer niet kunt bestellen in Europa.
Misschien omdat het een ANDROID tablet topic is?MikeVM schreef op woensdag 01 december 2010 @ 10:07:
ik heb gisteren heel even een Viewsonic Viewpad 10 in mijn handen gehad,
Dual boot, dus ook Android 1.6.Xerion404 schreef op woensdag 01 december 2010 @ 17:02:
[...]
Misschien omdat het een ANDROID tablet topic is?
[ Voor 14% gewijzigd door zeef op 01-12-2010 17:18 ]
Alleen Android erop krijgen is iets moeilijk dan normaalj =)PWM schreef op woensdag 01 december 2010 @ 14:49:
Je kan dat ding volgende week in huis hebben hoor![]()
Shipping kosten zijn wel $30,-, maar dat is ook nog wel te overzien
Hoeveel multitouch punten heeft de POV 10,1" met tegra chip?
De Ipad (sorry) heeft er 11, begreep ik. Nu is 11 niet perse nodig, maar een stuk of 5 zou wel fijn zijn.
De Ipad (sorry) heeft er 11, begreep ik. Nu is 11 niet perse nodig, maar een stuk of 5 zou wel fijn zijn.
Ah OK, misschien moet ik me wat meer verdiepen in een apparaat voordat ik zelf stomme dingen zegzeef schreef op woensdag 01 december 2010 @ 17:18:
[...]
Dual boot, dus ook Android 1.6.Belangrijker is : krijgt dit apparaat ook een froyo update?
Hoe dan? Ik heb het niet geprobeerd, maar had even gegoogled en die dingen zijn niet bedoeld voor buiten de US, dus ik neem aan dat ze dat nooit gaan versturen.PWM schreef op woensdag 01 december 2010 @ 14:49:
[...]
Je kan dat ding volgende week in huis hebben hoorShipping kosten zijn wel $30,-, maar dat is ook nog wel te overzien
[edit] Daar heb je het al:
In compliance with shipping regulations, some item(s) in your order cannot be sent to the Netherlands.
[ Voor 16% gewijzigd door brama op 01-12-2010 19:18 ]
I mentioned it once, but I think I got away with it.
Waarom zou je dat willen? Je bent toch zelden met meer dan 2 vingers bezig met een tablet?5V1NA70G schreef op woensdag 01 december 2010 @ 18:20:
Hoeveel multitouch punten heeft de POV 10,1" met tegra chip?
op dit moment heb ik een ipad en gebruik wel degelijk meer vingers, zeker met typen op het toetsenbord.mrwolf schreef op woensdag 01 december 2010 @ 20:03:
[...]
Waarom zou je dat willen? Je bent toch zelden met meer dan 2 vingers bezig met een tablet?
Maar ook een aantal applicaties.
(google earth dacht ik zo)
Vanavond de pov mobii 10 binnengekregen en eerste indruk is goed... we'll even wennen.
Heb er nog geen sdkaart inzitten maar is voor nu goed zonder te gebruiken. Wel eea aan apps overgezet vanaf mn galaxys waaronder dolohin browser die soeoel werkt.
Grootste nadelen zijn geen markt en geen root tot nu toe. Kijkhoeken zijn ook niet super maar over het algemeen goed genoeg.
Benchmarks:
Quadrant: ~2200
linpack: 33+
Hoop dat er snel custom roms komen maar voor nu vermaak ik me hier ook wel mee
Inclusief hoes geleverd trouwens inderdaad.
Heb er nog geen sdkaart inzitten maar is voor nu goed zonder te gebruiken. Wel eea aan apps overgezet vanaf mn galaxys waaronder dolohin browser die soeoel werkt.
Grootste nadelen zijn geen markt en geen root tot nu toe. Kijkhoeken zijn ook niet super maar over het algemeen goed genoeg.
Benchmarks:
Quadrant: ~2200
linpack: 33+
Hoop dat er snel custom roms komen maar voor nu vermaak ik me hier ook wel mee
Inclusief hoes geleverd trouwens inderdaad.
Ja. Waarom?Sefyu schreef op woensdag 01 december 2010 @ 22:31:
Zijn er toevallig Tweakers die dit topic lezen in Engeland?
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Verwijderd
Ik heb inmiddels mijn 10" POV Mobii binnen.Verwijderd schreef op woensdag 01 december 2010 @ 22:29:
Op XDA kun je Z4Root downloaden.En er is een hack voor de market.
Nu zit ik met het kip-ei probleem.
Ik wil android market ipv androidpit er op, maar vrijwel alle tips zijn waardeloos. Of je moet een app hebben waarmee je apk's kan installeren (kan niet, want ik kan geen app installeren), of ik moet de market via USB vanaf de pc er op zetten, maar ik begrijp nu dat communiceren via USB niet werkt. Hoe krijg ik nu in godsnaam een app op mijn tablet die NIET via androidpit is te verkrijgen??
Gjb29 zegt dat er een hack is voor de market. Waar vind ik die voor mijn tablet?
@ DJLaMore: Is er via Androidpit geen file explorer te installeren,
waarmee je op je SD kaart naar een .apk bestand kunt om dat dan te installeren?
EDIT: Nog beter: Is surfen naar de Dropboxsite en vanaf daar Dropbox installeren op je tablet..
Dan ook Dropbox installeren op een PC, en dan vanaf daar de .apk's in de Dropbox map gooien.
Dropbox openen op je tablet en de desbetreffende .apk's installeren... Dat werkt nog sneller / handiger imho.
waarmee je op je SD kaart naar een .apk bestand kunt om dat dan te installeren?
EDIT: Nog beter: Is surfen naar de Dropboxsite en vanaf daar Dropbox installeren op je tablet..
Dan ook Dropbox installeren op een PC, en dan vanaf daar de .apk's in de Dropbox map gooien.
Dropbox openen op je tablet en de desbetreffende .apk's installeren... Dat werkt nog sneller / handiger imho.
[ Voor 57% gewijzigd door CLB op 01-12-2010 23:03 ]
Download op je PC een apk van een file explorer, stuur deze apk als bijlage mee in een email naar jezelf. Vervolgens op je die email op je tablet en kan je de apk installeren wanneer je erop klikt.Verwijderd schreef op woensdag 01 december 2010 @ 22:43:
[...]
Ik heb inmiddels mijn 10" POV Mobii binnen.
Nu zit ik met het kip-ei probleem.
Ik wil android market ipv androidpit er op, maar vrijwel alle tips zijn waardeloos. Of je moet een app hebben waarmee je apk's kan installeren (kan niet, want ik kan geen app installeren), of ik moet de market via USB vanaf de pc er op zetten, maar ik begrijp nu dat communiceren via USB niet werkt. Hoe krijg ik nu in godsnaam een app op mijn tablet die NIET via androidpit is te verkrijgen??
Gjb29 zegt dat er een hack is voor de market. Waar vind ik die voor mijn tablet?
Als je moeilijk wilt doen, kan je ook apps installeren via adb.
Die zijn momenteel uitverkocht volgens de websites van deze zaken (allemaal dezelfde voorraad). Nieuw gadget, vlakbij Kerstmis... Op eBay proberen ze er een slaatje uit te slaan door £380 te vragen voor een tablet van £250...Sefyu schreef op woensdag 01 december 2010 @ 22:57:
Ik wil een Advent Vega kopen, maar Dixons/Currys/PC World doet niet aan internationale zendingen...
Dus ik ben bang dat je pech hebt, zelfs al vind je iemand
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Verwijderd
Ik heb een file explorer op mijn tablet. Vervolgens heb ik vending.apk gedownload naar mijn sd card. Toen via file explorer geprobeerd te openen maar dat werkte niet. Ik heb ook geen rechten om hem te verplaatsen naar /system/apps (wat volgens mij logisch is).
Is de APK die ik heb gedownload niet geschikt voor mijn tablet (iets met een 'signed' of 'trusted' probleem?)?
Of moet ik de market op een andere manier er op zien te krijgen?
Is de APK die ik heb gedownload niet geschikt voor mijn tablet (iets met een 'signed' of 'trusted' probleem?)?
Of moet ik de market op een andere manier er op zien te krijgen?
Als ik hun Twitter(http://twitter.com/AdventVega) en het forum van MoDaCo(http://twitter.com/AdventVega) mag geloven komen er nog wel nieuwe ladingen binnen:gambieter schreef op woensdag 01 december 2010 @ 23:10:
[...]
Die zijn momenteel uitverkocht volgens de websites van deze zaken (allemaal dezelfde voorraad). Nieuw gadget, vlakbij Kerstmis... Op eBay proberen ze er een slaatje uit te slaan door £380 te vragen voor een tablet van £250...
Dus ik ben bang dat je pech hebt, zelfs al vind je iemand.
# Hi all - bad news - due to the adverse weather conditions the Vega stock has not made it to our warehouse today. about 6 hours ago via TweetDeck
Vanaf 6 december is de Notion Ink ADAM te bestellen, maar ik heb niet het vermoeden dat ik die vor 2011 in m'n handen kan krijgen...
[ Voor 8% gewijzigd door Sefyu op 01-12-2010 23:22 ]
Verwijderd
Ik heb nu deze zip gedownload naar mijn sd card:
http://www.droidforums.ne...version-2-vending.apk.zip
Vervolgens via "settings>software tool>software update" die zip aangeklikt. Zelfde verhaal:
Tablet start opnieuw op en ik zie vervolgens een animatie van een doos die open gaat, een rode pijl uit de doos, en het groene robotje daarnaast, dan hangt alles...
Dit zou een goeie APK voor android market moeten zijn, namelijk die voor froyo.
Welke optie heb ik nu nog?
Vervolgens via "settings>software tool>software update" die zip aangeklikt. Zelfde verhaal:
Tablet start opnieuw op en ik zie vervolgens een animatie van een doos die open gaat, een rode pijl uit de doos, en het groene robotje daarnaast, dan hangt alles...
Dubbelchecken of het wel de goede file is...
.zip eraf halen zodat je een .apk file creeert en geen .zip?
.zip eraf halen zodat je een .apk file creeert en geen .zip?
Files in die zip zijn van 2008, lijkt me dus sterk dat het Froyo market is...Verwijderd schreef op woensdag 01 december 2010 @ 23:29:
Ik heb nu deze zip gedownload naar mijn sd card:
Net even dat Z4Root geprobeerd en temp root werkt daarmee iig wel (op de POV Mobii 10). Heb de permanent root nog niet geprobeerd, zal waarschijnlijk overmorgen pas (of morgenavond laat) meer naar de market kunnen kijken.
Volgens mij komen er geen x86 versies voor Android meer. Er zijn wel hobbyprojecten: www.android-x86.org.zeef schreef op woensdag 01 december 2010 @ 17:18:
[...]
Dual boot, dus ook Android 1.6.Belangrijker is : krijgt dit apparaat ook een froyo update?
Ik denk dat Google Android voor ARM architectuur heeft en Chrome OS voor de x86 architectuur. Wie weet kan je Android apps in Chrome OS draaien over een poosje?
Verwijderd
Maar dit is ook erg handig!
http://www.freewarelovers.com/android
Kan ik alvast wat gratis apps downloaden :-)
Weet iemand hoe volledig deze site is kwa aanbod van gratis apps uit de android market?
http://www.freewarelovers.com/android
Kan ik alvast wat gratis apps downloaden :-)
Weet iemand hoe volledig deze site is kwa aanbod van gratis apps uit de android market?
Daar staan misschien een kleine 1000 apps / games.. Terwijl er meer dan 100.000 in de Android Market staan =)
[ Voor 29% gewijzigd door CLB op 02-12-2010 00:31 ]
Verwijderd
Ik kan nergens de afmetingen van de POV Mobii 10 vinden. Ja, hij is 10.2 inch, maar dat is de Archos 101 (bijna) ook, maar die is lang en smal (16:9).
Ik zoek een goede tablet, vooral gebruikt als comic reader. Samsung Galaxy Tab is te duur en te klein, Folio is slecht (vooral kijkhoek), Mijn hoop was Archos 101, maar die is niet in portrait mode te gebruiken (te smal). Blijft de Ipad over, maar ik ben geen voorstander van Apple en Itunes (kijkhoek en afmetingen zijn op zich wel goed). Comics lezen op de Galaxy S is het toch net niet...
Toen hoorde ik afgelopen weekend over de Point of View. Zag inderdaad dat hij bij Modern te koop is, maar er staat alleen dat hij 10.2 " is, zonder lengte en breedte afmetingen (ook niet op de Point of View website).
Heeft iemand meer info?
Kan iemand wat foto's posten en heeft iemand toevallig ACV (comic viewer) getest in portrait mode op de POV Mobii 10? Foto? Hoe is de kijkhoek met ACV? ACV is volgens mij beschikbaar op de Android Pit.
Alvast bedank voor de info.
Ik zoek een goede tablet, vooral gebruikt als comic reader. Samsung Galaxy Tab is te duur en te klein, Folio is slecht (vooral kijkhoek), Mijn hoop was Archos 101, maar die is niet in portrait mode te gebruiken (te smal). Blijft de Ipad over, maar ik ben geen voorstander van Apple en Itunes (kijkhoek en afmetingen zijn op zich wel goed). Comics lezen op de Galaxy S is het toch net niet...
Toen hoorde ik afgelopen weekend over de Point of View. Zag inderdaad dat hij bij Modern te koop is, maar er staat alleen dat hij 10.2 " is, zonder lengte en breedte afmetingen (ook niet op de Point of View website).
Heeft iemand meer info?
Kan iemand wat foto's posten en heeft iemand toevallig ACV (comic viewer) getest in portrait mode op de POV Mobii 10? Foto? Hoe is de kijkhoek met ACV? ACV is volgens mij beschikbaar op de Android Pit.
Alvast bedank voor de info.
Verwijderd
Ik heb sinds een paar maanden de Archos 7-8GB.
Ik heb de firmware update gedaan en ik ben er zeer tevreden over.
Scherm werkt goed, wifi gaat ook goed(op de stations inloggen op Hotspots).
Waar ik hem voor gekocht heb, films afspelen, gaat helemaal super.
Ik heb er extra een micro sd van 16GB in gedaan dus veel kijk plezier.
De accu gaat ongeveer iets meer dan 6 uur mee met films kijken.
Volgens de specs van Archos gaat de batt. met muziek luisteren 40 uur mee maar dat heb ik nog niet geprobeerd.
Al met al ben ik erg tevreden over deze speler.
Ik heb de firmware update gedaan en ik ben er zeer tevreden over.
Scherm werkt goed, wifi gaat ook goed(op de stations inloggen op Hotspots).
Waar ik hem voor gekocht heb, films afspelen, gaat helemaal super.
Ik heb er extra een micro sd van 16GB in gedaan dus veel kijk plezier.
De accu gaat ongeveer iets meer dan 6 uur mee met films kijken.
Volgens de specs van Archos gaat de batt. met muziek luisteren 40 uur mee maar dat heb ik nog niet geprobeerd.
Al met al ben ik erg tevreden over deze speler.
@dberg72: pov is ook lang en breed. Ongeveer 27.5 x 18 en scherm 23 x 13. Kon acv niet zo snel vinden dus niet kunnen testen.
Ik heb zelf een probleem met mail. Ik kan namelijk simpelweg geen aaccounts instellen. Ik heb online en je kunt een 3tal soorten accoubts instellen, pop3, imap nlen exchange. Bij uitgaande server moet je echter een smtp server instellen en daar krijg ik dan de melding dat geen verbindiing met de server gemaakt kan worden.
Op de telefoon moet ik bij uitgaand het adres smtp. telfortmail.nl instellen geloof ik omdat ik met telfort bel. Alleen kan ik op de pov alleen via wifi het internet op... iemand tips? (Behalve webmail gebruiken
)
Ik heb zelf een probleem met mail. Ik kan namelijk simpelweg geen aaccounts instellen. Ik heb online en je kunt een 3tal soorten accoubts instellen, pop3, imap nlen exchange. Bij uitgaande server moet je echter een smtp server instellen en daar krijg ik dan de melding dat geen verbindiing met de server gemaakt kan worden.
Op de telefoon moet ik bij uitgaand het adres smtp. telfortmail.nl instellen geloof ik omdat ik met telfort bel. Alleen kan ik op de pov alleen via wifi het internet op... iemand tips? (Behalve webmail gebruiken
De vraag is al wel gesteld maar nog niet beantwoord:
Trekken die dingen 1080p? Ik heb een Canon 7D en ik wil die filmpjes daar native op af kunnen spelen, zonder ze eerst te moeten converteren naar een geschikt formaat.
Trekken die dingen 1080p? Ik heb een Canon 7D en ik wil die filmpjes daar native op af kunnen spelen, zonder ze eerst te moeten converteren naar een geschikt formaat.
Je kan het laten, je kan het doen of je kan het laten doen
Heb je een testfile die ik kan proberen?vulcan schreef op donderdag 02 december 2010 @ 11:18:
De vraag is al wel gesteld maar nog niet beantwoord:
Zeker! Via Gmail moet het net gaan ( filmpje is 18MB, gmail = max 25MB ). 3 seconden filmm0ridin schreef op donderdag 02 december 2010 @ 11:26:
Heb je een testfile die ik kan proberen?
Tnx!
Je kan het laten, je kan het doen of je kan het laten doen
Verwijderd
Mijn ervaringen tot nu toe met de POV 10 inch tablet.
Positief:
+ mooi scherm
+ scrollen gaat (redelijk) soepel
+ HDMI uitgang
Negatief:
- al 2 keer gecrashed
- 1 keer meegemaakt dat het beeld op zijn kop stond (als je het scherm draaide, dan draaide het mee de verkeerde kant op
- geen android market
- aanraakgevoeligheid van de onderste pixels is bijna nul (je moet dan iets hoger met je vinger drukken)
- batterij gaat snel leeg (na een uur was al 20% verbruikt)
Ik heb hem nog geen 24 uur, dus hier moet ik het voor nu even bij laten.
Positief:
+ mooi scherm
+ HDMI uitgang
Negatief:
- al 2 keer gecrashed
- 1 keer meegemaakt dat het beeld op zijn kop stond (als je het scherm draaide, dan draaide het mee de verkeerde kant op
- geen android market
- aanraakgevoeligheid van de onderste pixels is bijna nul (je moet dan iets hoger met je vinger drukken)
@vulcan en m0ridin. Horen wij ook nog of het gelukt is? Ben wel benieuwd
Heb vulcan net een pm gestuurd en zal het hier laten weten hoe het gaatbarry457 schreef op donderdag 02 december 2010 @ 12:43:
@vulcan en m0ridin. Horen wij ook nog of het gelukt is? Ben wel benieuwd
Nog geen last gehad van de eerste 2 punten... Aanraakgevoeligheid ben ik het wel mee eens maar ja, dat is een bekend probleem.Verwijderd schreef op donderdag 02 december 2010 @ 12:35:
Mijn ervaringen tot nu toe met de POV 10 inch tablet.
Positief:
+ mooi scherm
+ HDMI uitgang
Negatief:
- al 2 keer gecrashed
- geen android market
Wat betreft de batterij, heb je m zelf opgeladen? Bij mij leek hij 90% vol te zitten toen ik hem binnenkreeg... Veel gebruikt gisteravond en toen liep hij terug naar 65%. Vanochtend na opnieuw opstarten ineens nog maar 28%,
Zag wel een soort van software update staan voor 2 dingen, waaronder een batterij issue dus misschien is er een probleempje met het uitlezen van de batterij statistieken... Ga me daar ook morgenavond aan wagen denk ik (net ook maar een sd kaartje besteld nog, die is ook nodig voor het updaten).
Verwijderd
Wat is een oplossing voor de android marketplace?
En hoe kan je die achteraf installeren? via apk file en usb?
Ik vind de POV een kandidaat maar het missen van een de market place is wel een minpunt.
Ik vind de POV een kandidaat maar het missen van een de market place is wel een minpunt.
Denk dat de market wel binnenkort wel gaat werken op de pov. Heb gisteren de Archos apk file te gebruiken, maar dat werkt niet.
Heb me aangemeld op een ander forum en heb net toegang gekregen waar de avent vega market hack gehost wordt. Wil vragen hoe een en ander werkt en kijken of dit aan te passen is voor de pov.
Heb me aangemeld op een ander forum en heb net toegang gekregen waar de avent vega market hack gehost wordt. Wil vragen hoe een en ander werkt en kijken of dit aan te passen is voor de pov.
De market werkt standaard op geen enkel tablet... Voor de andere tablets zijn er wel hacks dus hopelijk als deze wat uitgebreider beschikbaar is komt er voor deze ook een market hack.Verwijderd schreef op donderdag 02 december 2010 @ 13:04:
Wat is een oplossing voor de android marketplace?
Je kunt overigens gewoon apk bestanden installeren via sd... Had even via mybackuppro een backup gemaakt van de applicaties op mijn telefoon (op de sd) en deze daarna in de mobii gedaan. Deze konden daarna gewoon geinstalleerd worden...
Verwijderd
Ja, maar ik heb dus geen android telefoon. Hoe is het ook mogelijk programma's te installeren dan?m0ridin schreef op donderdag 02 december 2010 @ 14:01:
[...]
De market werkt standaard op geen enkel tablet... Voor de andere tablets zijn er wel hacks dus hopelijk als deze wat uitgebreider beschikbaar is komt er voor deze ook een market hack.
Je kunt overigens gewoon apk bestanden installeren via sd... Had even via mybackuppro een backup gemaakt van de applicaties op mijn telefoon (op de sd) en deze daarna in de mobii gedaan. Deze konden daarna gewoon geinstalleerd worden...
1. Via USB?
2. Door naar jezelf te mailen op tablet binnenhalen en installeren?
3. door direct naar de andere market sites te gaan en vandaar te downloaden en installeren?
1. JaVerwijderd schreef op donderdag 02 december 2010 @ 14:20:
[...]
Ja, maar ik heb dus geen android telefoon. Hoe is het ook mogelijk programma's te installeren dan?
1. Via USB?
2. Door naar jezelf te mailen op tablet binnenhalen en installeren?
3. door direct naar de andere market sites te gaan en vandaar te downloaden en installeren?
2. Ja
3. Ja
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
ik heb ook mijn POV tablet ontvangen gisteren.. Vandaag na wat testen toch op zoek naar wat meer info dus via google hier terecht gekomen... Ik lees wat mensen die zeggen dat de advent vega dezelfde tablet is ? Iemand al geprobeerd deze software op de POV te installeren ?
Mwah, niet alle apps zijn als apk down te loaden op je pc. ALS je de apk files hebt kun je die op meerdere manieren op je POV installeren maar het verkrijgen van de APK files zelf is dus de truck.
Er staat wel een market variant op, maar die werkt voor mij maar matig (kan weinig vinden, staan zo'n 1000+ apps op ofzo) en veel andere alternatieven heb ik nog niet kunnen bekijken.
Moet zeggen dat ik er wel naar heb gekeken maar heb me er nog niet aan gewaagd, weet (nog) te weinig van wat er mis kan gaan en of het dan nog terug te draaien is...Gekke henk schreef op donderdag 02 december 2010 @ 14:54:
ik heb ook mijn POV tablet ontvangen gisteren.. Vandaag na wat testen toch op zoek naar wat meer info dus via google hier terecht gekomen... Ik lees wat mensen die zeggen dat de advent vega dezelfde tablet is ? Iemand al geprobeerd deze software op de POV te installeren ?
[ Voor 34% gewijzigd door m0ridin op 02-12-2010 15:00 ]
Ik heb die market add on van de Vega bekeken en gekeken wat het script doet. Een aantal dingen is toch wat anders op de Vega dan op de POV. Dus ik durf dat niet zonder meer te doen.Gekke henk schreef op donderdag 02 december 2010 @ 14:54:
Mijn review voor de folio: productreview: Toshiba Folio 100 review door killerbie (nog onder constructie
)
Ik moet inloggen?killerbie schreef op donderdag 02 december 2010 @ 15:44:
Mijn review voor de folio: productreview: Toshiba Folio 100 review door killerbie (nog onder constructie)
De review was nog niet af, en stond 'onder constructie'.
nu zou alles moeten werken: productreview: Toshiba Folio 100 review door killerbie
ps: tips voor meer/betere info mogen me gegeven worde, liefst via een PM
[ Voor 9% gewijzigd door killerbie op 02-12-2010 18:03 ]
Is er iemand die een update lijst zou kunnen maken van tablets die de afgelopen maand (2) gereleased zijn of worden!?
Er is zoveel dat ik door de letters de woorden niet meer zie
Er is zoveel dat ik door de letters de woorden niet meer zie
Op Ebay staan ze gewoon, goedkoper dan in de winkel, en die shippen netjes naar Nederland. Gewoon trusted verkopers die honderden keren goede feedback hebbenbrama schreef op woensdag 01 december 2010 @ 19:16:
[...]
Hoe dan? Ik heb het niet geprobeerd, maar had even gegoogled en die dingen zijn niet bedoeld voor buiten de US, dus ik neem aan dat ze dat nooit gaan versturen.
[edit] Daar heb je het al:
[...]
Heb van mijn baas een iPad gekregen. In vergelijking tot de Wits heb je een paar goede en negatieve kanten. De iPad kan natuurlijk geen flash etc. maar is toch wel een stuk verfijnder.. maar dat mag ook wel voor 400 euro meer
Ik doe de Wits nu weg, omdat hij overbodig is en ik de iPad per se moet houden.. anders had ik het nog niet geweten.
Ik ga ook maar voor de Ipad. Nu ik weet dat de Ipad 11 aanraakpunten heeft en de gemiddelde Android captivatescreen er maar 4 heeft. Dat geeft toch wel de doorslag voor mij.
Leuk man gatheren
Hoe bedoel je?migros schreef op donderdag 02 december 2010 @ 22:31:
Ik ga ook maar voor de Ipad. Nu ik weet dat de Ipad 11 aanraakpunten heeft en de gemiddelde Android captivatescreen er maar 4 heeft. Dat geeft toch wel de doorslag voor mij.
de iPad kan 11 vingers registreren en de gemiddelde Androit tablet 'maar' 4.. Misschien is hij een developer?
Verwijderd
Zou wel bizar zijn als het aantal touch punten de doorslag moest geven of je voor iOS of voor Android ontwikkelt..CLB schreef op donderdag 02 december 2010 @ 23:29:
de iPad kan 11 vingers registreren en de gemiddelde Androit tablet 'maar' 4.. Misschien is hij een developer?

Elf touch punten is wel erg handig. Voor wanneer je bijvoorbeeld een app wilt besturen met al je vingers plus je geslachtsdeel.
Wat als je nou heel snel typtvinnieminnie schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 01:33:
Elf touch punten is wel erg handig. Voor wanneer je bijvoorbeeld een app wilt besturen met al je vingers plus je geslachtsdeel.
{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen
Dan nog tik je de ene letter na de andere in en worden ze echt niet allemaal tegelijk gebruikt
Ik kan over 6dec niets vinden.. hoe ben je aan die info gekomen?Sefyu schreef op woensdag 01 december 2010 @ 23:21:
Vanaf 6 december is de Notion Ink ADAM te bestellen, maar ik heb niet het vermoeden dat ik die vor 2011 in m'n handen kan krijgen...
De Adam staat namelijk hoog op mn verlanglijstje
Nieuws en informatie over IPv6 @ Fix6.net | Hosting met IPv6 nodig? Bekijk de IPv6-hosters lijst op Fix6.net/ipv6-webhosting
Hier is ook nog niets over bekendJap schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 09:35:
[...]
Ik kan over 6dec niets vinden.. hoe ben je aan die info gekomen?
De Adam staat namelijk hoog op mn verlanglijstje
Ben geen developer. Dat elfde punt heb ik inderdaad nodig voor mijn geslachtsdeel. Ik heb al een Ipad gehad en heb die toen weggedaan. Ben al heel lang aan het kijken naar Android, alleen heb ik er nog niets leuks op gevonden wat betreft applicaties etc. De Ipad heeft veel meer en betere commerciele applicaties beschikbaar en je kan tegenwoordig ook Android op je Ipad draaien dus 2 vliegen in 1 klap.vinnieminnie schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 01:33:
Leuk man gatheren
Verwijderd
Kan iemand mij vertellen of de veelgebruikte 30pins USB poort ook compatible is met de iPAD accessoires, zoals bijvoorbeeld het keyboard met USB dock...
En ben ik met de volgende specs op de goede weg?
- Freescale A8
- 512Mb
- 4Gb
- Android 2.2
Ik overweeg de aanschaf van deze UMPC: 8" Android 2.2 MID w/ 3G WiFi
Dank voor jullie reactie!
- Freescale A8
- 512Mb
- 4Gb
- Android 2.2
Verwijderd
Hey iedereen
die herotab m10 blijft mijn aandacht houden maar helaas de enige websites waar ik op uitkom zijn online winkels waarin alleen de specs te vinden zijn.
Heeft iemand al enig idee hoe deze herotab m10 functioneert?
of word het nog een tijdje geduldig afwachten tot iemand hem heeft?(zo geen zin in wachten
)
Edit- nog wat verder gestruind op internet
die herotab m10 blijft mijn aandacht houden maar helaas de enige websites waar ik op uitkom zijn online winkels waarin alleen de specs te vinden zijn.
of word het nog een tijdje geduldig afwachten tot iemand hem heeft?(zo geen zin in wachten

Edit- nog wat verder gestruind op internet
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2010 14:19 ]
Al eerder gepost: http://www.youtube.com/v/X9nJjl_d1So. Niet iets om heel vrolijk van te worden, als is het natuurlijk een pre-release early alpha demomodel bedient door een .....Verwijderd schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 13:13:
Cling to truth and it turns into falsehood. Understand falsehood and it turns into truth.
Verwijderd
volgens die panda is het de gpad gforce mid en niet de herotab.buddhole schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 15:32:
[...]
Al eerder gepost: http://www.youtube.com/v/X9nJjl_d1So. Niet iets om heel vrolijk van te worden, als is het natuurlijk een pre-release early alpha demomodel bedient door een .....
begint verwarrend te worden al die made in china tablets

Ik heb beide en zijn beide heel goed gezien de prijs, 500 vs. 160 euroVerwijderd schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 13:07:
Kan iemand mij vertellen of de veelgebruikte 30pins USB poort ook compatible is met de iPAD accessoires, zoals bijvoorbeeld het keyboard met USB dock...
- Freescale A8
- 512Mb
- 4Gb
- Android 2.2
De 30 pins poort is NIET compatible met de ipad stekkers en omgekeerd, en de freescale is een super apparaat voor zijn prijs, alleen ik zou hem niet bij de eerste de beste pindachinees kopen maar hier waar ik hem ook vandaan heb, weet je vrijwel zeker dat je een goede hebt aangezien er verschillende uitvoeringen zijn waar ik door schade en schande achter ben gekomen. kijk anders een paar posten terug, waar ik een link heb geplaatst met een zeer goede review en een goede indruk krijg je ook in het filmpje op de website van merimobiles van shanzai.com.
Ik snap niet dat ie daar zo duur is.. hier heb je volgens mij dezelfde maar dan 42 dollar goedkoper: http://www.nowsupplier.co...er-10512m-ram-p-1413.htmlVerwijderd schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 13:07:
@janesh, merimobiles is ook niet alles.. ik wacht al bijna 6 dagen tot de mijne wordt verzonden, terwijl op de site staat dat dat 2-3 dagen zou duren.. en bovendien heeft die merimobiles versie een mindere accu, webcam gaten en een iets mindere build kwaliteit (als ik de berichten mag geloven)
[ Voor 21% gewijzigd door Cooler_King op 03-12-2010 16:53 ]
jazeker maar mijn vorige kwam daar vandaan deed helemaal niets en is bijna weer terug in china, en nu mijn geld nog.
@ Cooler King Ja dat had ik ook maar ze versturen een paar keer per week. Als er shipping bij je order staat heb je hem ook in 2-3 dagen met dhl, en evt 30 euro btw. Webcam gaten heb ik nog niet gezien en de buildkwaliteit daar heb ik het ook over gehad, maar dat verschil is minimaal en ik heb er geen last van. En ja de accu gaat plm. 3 uur mee, maar hoe lang die andere modellen het uithouden daar moet kiddyl maar uitsluitsel over geven.
[ Voor 45% gewijzigd door janesh op 03-12-2010 17:22 ]
Dit topic is gesloten.
Let op:
Levertijden voor de Archos 70/101 mogen hier.
Levertijden voor de Archos 70/101 mogen hier.