Wat ik echter niet logisch vind is dat ik bvb wel een volledige update kan uitvoeren over de kabel?
Als die connector afgebroken is, dan is dat toch niet logisch.
Bovendien geeft ge camera ook correct aan dat er een oplader aangesloten is
Af en toe maakt de gsm ook een connect/disconnect geluidje
Als ik zelf een hypothese zou moeten maken zou ik denken dat de connectie tussen de USB connector en de batterij versleten is en deze af en toe contact maakt en na een tijdje warm wordt en er mee stopt...
Pfff, ik heb tijdens het wachten op een batterij al een Note gekocht dus ben eigenlijk maar gewoon de gsm volledig werkend te krijgen alvorens hem te verkopen. Misschien beter verkopen as is: twee batterijen; degene die de gsm dan koopt kan beslissen de gsm te proberen repareren OF gewoon elke avond de tweede batterij er in stoppen en de lege batterij opladen. (mocht iemand interesse hebben in een defecte SGS, laat maar weten; in de tussentijd zoek ik naar een oplossing)
Edit: Ondertussen de screen time out op 10minuten gezet; wat begon op te vallen was dat het connect/disconnect geluidje dan om de 20 à 30 seconden wordt afgespeeld.
Indien ik het scherm in de gaten hou dan zie ik dit bevestigd: na een 15 tot 20 tal seconden verdwijnt het bliksemtje uit de batterij en na nog eens 10tal seconden niet opladen hoor ik dan het toontje dat hij terug oplaad.
Iemand die hier wijzer van wordt?
[
Voor 17% gewijzigd door
CedricV op 17-03-2012 18:10
]