• jasjenl
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-09 12:45

jasjenl

Liab A Tymo

Verwijderd schreef op donderdag 22 december 2011 @ 10:59:
[...]

Echt gelul, want waarom ontvang ik dan met de ene walkman wel stereo ontvangst, en op de andere niet. En dat met dezelfde oordopjes. En dingen als water in het lichaam en dat soort onzin, gaan ook mank in dat geval. Ligt dus duidelijk aan de Samsung FM Radio en niet aan de slechte ontvangst of de kwaliteit van de oordopjes...
Als je het allemaal zelf zo goed weet dan zoek je het toch zelf even lekker uit? Ik vind jouw reacties op de postings van Ortep, die duidelijk goed onderbouwd zijn, werkelijk beneden elk niveau. Hij geeft gewoon een goede uitleg, jij begint meteen met termen als 'gelul' en dat hij er niks van snapt...

Verwijderd

Onderbouwd, wellicht, maar puur flauwekul en op niets gebasseerd. Toch een verschil.

• coenox
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 16:36
S
Verwijderd schreef op donderdag 22 december 2011 @ 13:36:
Onderbouwd, wellicht, maar puur flauwekul en op niets gebasseerd. Toch een verschil.
Puur flauwekul weet ik niet. Kan ik niet beoordelen. Maar waar het volgens mij om gaat is dat je met jouw oordoppen (constante) en jouw lichaam (ook een constante) verschil merkt tussen een walkman en je Galaxy S. Daar is volgens mij prima een discussie over te voeren. Je toonzetting vertroebelt die discussie, dat is jammer.

Verwijderd

Mijn lichaam is hetzelfde als met een walkman en met een Galaxy. Broodje aap verhaal dit.

• coenox
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 16:36
Verwijderd schreef op donderdag 22 december 2011 @ 15:59:
Mijn lichaam is hetzelfde als met een walkman en met een Galaxy. Broodje aap verhaal dit.
Dat is dus precies wat ik zeg. Ik heb dus de neiging om het inhoudelijk met je eens te zijn.

• mhpwolf
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 13-08 19:13
Hoi, ik heb de S Plus en had even een vraagje omdat ze toch veel op elkaar lijken, kan je ook ergens zien hoeveel procent accuduur er over is? ik zie alleen maar rechtsboven een acculogo gevuld maar zou graag het aantal procenten willen zien, zou makkelijk zijn.

Bedankt.

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20:08

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

mhpwolf schreef op donderdag 22 december 2011 @ 18:46:
Hoi, ik heb de S Plus en had even een vraagje omdat ze toch veel op elkaar lijken, kan je ook ergens zien hoeveel procent accuduur er over is? ik zie alleen maar rechtsboven een acculogo gevuld maar zou graag het aantal procenten willen zien, zou makkelijk zijn.

Bedankt.
Afaik kun je dat alleen maar bewerkstelligen met een widget uit de market of met custom roms. Nog steeds een erg vervelend iets. Ik heb custom roms en het eerste wat ik doe is daar een percentage neerzetten omdat 5 pixeltjes te klein zijn om duidelijk een percentage af te lezen. Je kan ook helemaal het menu induiken en het daar wegplukken maar dat is omslachtig en lomp.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• Hoppa!
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 27-07 09:14
Touchdomex schreef op donderdag 22 december 2011 @ 21:38:
[...]

Afaik kun je dat alleen maar bewerkstelligen met een widget uit de market of met custom roms. Nog steeds een erg vervelend iets. Ik heb custom roms en het eerste wat ik doe is daar een percentage neerzetten omdat 5 pixeltjes te klein zijn om duidelijk een percentage af te lezen. Je kan ook helemaal het menu induiken en het daar wegplukken maar dat is omslachtig en lomp.
Dual battery widget uit de Market. IS één van de mooiere, weliswaar eigenlijk bedoeld voor mensen met 2 batterijen, maar werkt prima als je dat niet hebt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-08 21:46

NiMu83

AFCA

Bedankt.
Batterij Indicator is ook een handige.

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieNT
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 19-09 00:34

KoffieNT

banaan

Bedankt.
Settings > About Phone (onderaan) > Status: Battery Level x %

Bij About Phone heb je ook Battery Use en kun je zien waar de batterij het meeste voor gebruikt wordt.

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amboe
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23-01 19:13
[message=3line]mhpwolf schreef op donderdag 22 december 2011 @ 18:46[/message]:

Bedankt.
Gebruik anders Battery Circle uit de Market:
Android Market: Battery Circle - Apps op Android Market

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SInds de laatste update (2.3.3. kernel 2.6.35-7) wil mijn Galaxy S id en wachtwoord van toepassingen niet meer onthouden. Nu moet ik als ik bijv wordfeud opstart elke keer id + wachtwoord invoeren. Is dit een bekend probleem? Is er een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-09 11:19

icecreamfarmer

en het is

Iedereen zal het hier wel weten maar het is officieel geen ICS voor de galaxy S.
Omdat het geheugen te klein is volgens Samsung.

ik zie ik zie wat jij niet ziet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BounceMeister
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Ik vraag me dan wel af of er helemaal geen updates meer komen. In verband met veiligheid moeten sommige onderdelen van de software toch steeds geupdate worden.

(Samsung kennende brengen ze liever een nieuw model uit dan dat ze nog support geven op een reeds verkocht product)...

[ Voor 27% gewijzigd door BounceMeister op 23-12-2011 20:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hhoekstra
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 18-09 14:57
Er komen nog wel updates uit alleen geen ICS. Tenminste ik zie vaak genoeg nieuwe rom versies voorbij komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

icecreamfarmer schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 19:43:
Iedereen zal het hier wel weten maar het is officieel geen ICS voor de galaxy S.
Ik denk dat het bullshit is. Maar meer omdat ze er gewoon geen zin in hebben. Dit omdat de Nexus S identiek is aan de Galaxy S op wat kleine dingen na...

Wat ik wel lullig vind is voor de mensen die een Galaxy S plus hebben gekocht en nu het dus alleen nog maar mogen doen met de oude versie terwijl ze nog 2 jaar met het toestel mogen doen :X

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catt4u
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13-05 18:41
icecreamfarmer schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 19:43:
Je moet wel het hele verhaal vertellen.
De verklaring van Samsung is wel iets genuanceerder

Als je echt zo graag ICS op je I9000 wil hebben, zal je een hoop andere functies die er nu in zitten moeten missen.
Het is een keuze die je moet maken.
Je kan nu al ICS installeren en dan zal je telefoon werken zoals de Nexus S ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 00:32

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

hhoekstra schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 21:22:
Er komen nog wel updates uit alleen geen ICS. Tenminste ik zie vaak genoeg nieuwe rom versies voorbij komen.
Waarvan geen enkele officiële rom meer voor de NL tot nu toe ;)

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
  • Laatst online: 18:35
Als je bij instellingen>oproepen>spraakoproep >oproepen doorschakelen kijkt, dan heb je een paar opties om uit te kiezen. Er staat bij mij bijvoorbeeld dat ik kan "doorschakelen indien bezet" en dan staat er een lang nummer (0653..mijn gsm nummer). Als ik dat wil uitschakelen, dan krijg ik een melding dat het niet ondersteund wordt door het netwerk. Enig idee of ik dit op een andere manier kan uitschakelen? Ik zit bij KPN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ortep
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

.

[ Voor 99% gewijzigd door Ortep op 26-12-2011 23:13 ]

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ortep
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

pathfinder2k schreef op donderdag 22 december 2011 @ 02:50:
[...]

Ik neig er naar aan te nemen dat Ortep hartstikke gelijk heeft. Ook puur uit eigen ervaring, slecht ontvangst zorgt voor omschakeling naar mono. Zijn uitleg daarvoor klinkt plausibel. Heb jij andere bronnen? Verder gaat de vergelijking met andere walkmans niet op, net zo min het feit dat je Philips oordoppen gebruikt.
Dat klopt. Je kan niet zomaar vergelijken.
Een antenne is niet zomaar een stukje draad van onbestemde lengte. Een antenne is een zorvuldig ontworpen afgestemde kring voor een bepaalde golflengte in dit geval de FM band met een golflengte van ongeveer 3 meter.
Vergelijk hem maar met een stemvork. Als je op een piano dezelfde toon aanslaat gaat hij mee trillen. Sla je een andere toon aan dan lukt dat niet. Bij een twee keer zo hoge toon werkt hij ook weer mee (Antenne van 150 cm)
Ik had in het stukje ook al aangegeven dat bv bij een autoradio er vaak een afwijkende antennelengte is. Dat lossen ze dan op door bv spoelen te monteren in de voet van de antenne of hem 'af te stemmen' mbv het metalen dak van de auto. Bij een stemvork zie dat ze dat doen door er een gewichtje aan te hangen. De toonhoogte gaat dan omlaag.
Dat gebeurt dus ook met walkmans en telefoons. De antenne zit in de oordopjes, maar die hoort wel bij dat apparaat. Dus een afwijkende, niet optimale lengte, wordt gecompenseerd door een resonatie kring (spoel) in de ontvanger zelf. Ga je nu zomaar antennes wisselen door de oordopjes in een ander apparaat te steken kan je de ontvangst wel eens een heel eind slechter maken omdat dat apparaat een heel andere antenne verwacht. Dan heb je misschien een te lange antenne electrisch nog langer gemaakt. Of een te korte nog korter. Eindresultaat: Met dezelfde antenne een veel slechtere ontvangst. En als je dan naast een zender staat gaat het wel goed, dan ram je het er wel doorheen. Het gaat mis als je zwakkere ontvangst hebt.

Bij het vergelijken met de stemvork: Je stemvork heeft dus een trilling die te laag is om mee te trillen met de piano. Maar dat kan je dus nooit oplossen door er een gewichtje aan te hangen. Dan wordt het nog erger. Maar als je de piano bovenop de stemvork gooit dan trilt hij heus wel :)

Bij het ontwerpen van die antennes houden ze trouwens rekening met het feit dat die dingen vlak langs je lichaam lopen. Ze corrigeren dus voor de gemiddelde mens die als afscherming werkt. Water is rampzalig voor radiogolven, het werkt als een kortsluiting en je bestaat er voor 70-80% uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hjordis
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 01-12-2024
Ik kan op eens mijn browser niet meer gebruiken. Ik kan t wel openen en dan komt ook de adresbalk in beeld maar verder een wit scherm. Zodra ik hier last van heb kan ik ook geen andere apps gebruiken die internet nodig hebben. Zijn hier meer mensen die hier last van hebben, of weet iemand de oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieNT

KoffieNT

banaan

Ik ga vanavond naar het buitenland en ik vroeg me af of ik Navigatie op GPS gratis kan blijven gebruiken als ik mijn telefoon van de GSM/WCDMA(auto mode) naar GSM only zet. Het lijkt me sowieso het handigste als ik hem op GSM only zet :).

@Hjordis; helpt een keer opnieuw opstarten? Mijn telefoon heeft eens in de zoveel dagen ook even een restart nodig zodat alles weer wat sneller reageert.

[ Voor 24% gewijzigd door KoffieNT op 27-12-2011 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

KoffieNT schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 11:44:
Ik ga vanavond naar het buitenland en ik vroeg me af of ik Navigatie op GPS gratis kan blijven gebruiken als ik mijn telefoon van de GSM/WCDMA(auto mode) naar GSM only zet. Het lijkt me sowieso het handigste als ik hem op GSM only zet :).

@Hjordis; helpt een keer opnieuw opstarten? Mijn telefoon heeft eens in de zoveel dagen ook even een restart nodig zodat alles weer wat sneller reageert.
Wat gebruik je voor navigeren? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieNT

KoffieNT

banaan

Google Maps Navigatione

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Als ik je een tip mag geven voor gratis navigatie zonder internet ;)

Android Market: Navfree: Free GPS Navigation - Apps op Android Market#?t=W251bGwsMSwxLDEsImNvbS5uYXZmcmVlLmFuZHJvaWQuT1NNLkFMTCJd Je moet alleen internet hebben om een adres te zoeken maar dat is meestal enkele KB's.

Voor de rest kan je een reis vantevoren inladen maar dan kun je alleen voor die reis de rit volgen en als je afwijkt moet je alsnog weer de data binnenhalen. Dit voor Google Maps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieNT

KoffieNT

banaan

thanks :). Als ik het goed begrijp valt GPS onder dataverbruik zoals 3G; het kost geld.

Het gaat btw verder niet om de reis die ik met de navigatie wil plannen, ik wil navigatie effe gebruiken als ik de weg (weer eens :D) kwijt ben in Londen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

KoffieNT schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 12:07:
thanks :). Als ik het goed begrijp valt GPS onder dataverbruik zoals 3G; het kost geld.
Nee niet, GPS werkt perfect zonder internet maar de programma's om te navigeren hebben allemaal internet nodig :+
Het gaat btw verder niet om de reis die ik met de navigatie wil plannen, ik wil navigatie effe gebruiken als ik de weg (weer eens :D) kwijt ben in Londen.
Weet niet voor hoe lang je gaat maar ik heb wel eens door NL gereisd op een gratis proefversie van Sygic :+ Werkt ook perfect en was vooral gratis :9 Kaarten laad je vantevoren allemaal in als je thuis bent en zonder internet gewoon direct knallen. Je batterij gaat alleen wel echt keihard leeg :

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hjordis
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 01-12-2024
@koffieNT ik zet mijn telefoon meerdere malen uit. Eigenlijk direct als ik merk dat de browser niet meer werkt. Vanmorgen moest ik zelfs 2 keer mn telefoon rebooten.. Schiet dus niet echt op zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieNT

KoffieNT

banaan

Touchdomex schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 12:12:
[...]

Nee niet, GPS werkt perfect zonder internet maar de programma's om te navigeren hebben allemaal internet nodig :+

[...]

Weet niet voor hoe lang je gaat maar ik heb wel eens door NL gereisd op een gratis proefversie van Sygic :+ Werkt ook perfect en was vooral gratis :9 Kaarten laad je vantevoren allemaal in als je thuis bent en zonder internet gewoon direct knallen. Je batterij gaat alleen wel echt keihard leeg :
KoffieNT confused. Ik kan dus navigeren via gps, maar heb toch internet nodig voor..de maps te laden? Dus de maps op de telefoon zetten en dan kan ik navigeren?

@Hjordis; hmm reinstall de browser eens. (soms is het net windows :D)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marbo
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 05-09 15:56
Door de negatieve reacties wereldwijd verandert Samsung misschien van mening, en komt er misschien toch een update naar ICS:
http://www.theverge.com/2...xy-tab-ics-upgrade-review

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

KoffieNT schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 15:39:
[...]

KoffieNT confused. Ik kan dus navigeren via gps, maar heb toch internet nodig voor..de maps te laden?
Yep dat klopt in de normale situatie voor Google Navigatie
Dus de maps op de telefoon zetten en dan kan ik navigeren?
In het geval van Navfree wel maar met google navigatie kun je ze niet op de telefoon zetten. Alleen heeft Navfree internet nodig om het adres te zoeken en die in te voeren :') Waardoor je dus toch eventjes internet nodig zou hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieNT

KoffieNT

banaan

Thanks, duidelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BounceMeister
  • Niet online
Raymond schreef op zondag 25 december 2011 @ 15:55:
Als je bij instellingen>oproepen>spraakoproep >oproepen doorschakelen kijkt, dan heb je een paar opties om uit te kiezen. Er staat bij mij bijvoorbeeld dat ik kan "doorschakelen indien bezet" en dan staat er een lang nummer (0653..mijn gsm nummer). Als ik dat wil uitschakelen, dan krijg ik een melding dat het niet ondersteund wordt door het netwerk. Enig idee of ik dit op een andere manier kan uitschakelen? Ik zit bij KPN
Dat gaat al een tijdje via de klantenservice bij de meeste providers.
Heeeeel lang geleden kon je dat nog gewoon met je telefoon instellen, maar tegenwoordig hebben ze liever dat je de KS belt en een heel menu doorloopt om iets simpels als doorschakelen te veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:59
onzin.

er is een nr en als je die belt is je voicemail uit. met een ander nr zet je hem weer aan. bij VF iig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 02-09 21:36
418O2 schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 23:09:
onzin.

er is een nr en als je die belt is je voicemail uit. met een ander nr zet je hem weer aan. bij VF iig
Bij kpn ook, en met google is het nog te vinden ook. http://kpnmobile.custhelp...il,-aanzetten%2Fuitzetten

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 123RR
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 08-03-2024
Foutje, bericht mag worden verwijderd.

[ Voor 103% gewijzigd door 123RR op 28-12-2011 07:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BounceMeister
  • Niet online
418O2 schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 23:09:
onzin.

Hmm, ik zit nu een tijdje bij Tmobile, daarvoor bij Orange en daarvoor bij KPN. Daar kon het een aantal jaren geleden niet meer via het menu van de GSM zelf. Ik heb het sindsdien niet meer geprobeerd via het menu van de telefoon.
Ik heb er destijds wel een email over gestuurd naar de betreffende klantenservice en de bevestiging gehad dat het niet meer via het menu van de telefoon zelf kon. Je moest het nummer van de KS bellen en via dat menu de optie kiezen om het aan of uit te zetten. Daar zullen ze nu dan een direct nummer voor hebben?

Edit:
Dit dus inderdaad:
Aanzetten:
VoiceMail staat standaard aan bij nieuwe klanten. Dit geldt voor zowel abonnement als prepaid.
Heb je VoiceMail uitgezet via 12339 en wil je weer gebruikmaken van VoiceMail, bel dan gratis 12331. Je krijgt de melding dat VoiceMail binnen enkele minuten is aangezet. .

Volledig uitzetten van VoiceMail
Bel gratis 12339. Je krijgt de melding dat VoiceMail binnen enkele minuten is uitgezet.

Afwezigheidsmelding aan- of uitzetten
Via 1233 kun je de afwezigheidsmelding aan- of uitzetten.

-> Kortom, mijn bericht is geen onzin, je kunt niet via het menu van de telefoon zelf instellingen wijzigen, je moet een nummer bellen.

[ Voor 31% gewijzigd door BounceMeister op 28-12-2011 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberpope
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Cyberpope

When does the hurting stop??

Slaap lekker verder. Ze hebben goede spindoctors. Ze roepen dit nu, maar vergeet maar dat de update ooit komt. Je mag nog wachten op de 2.3.5 die ze al lang geleden belooft hebben.

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasjenl

jasjenl

Liab A Tymo

Cyberpope schreef op woensdag 28 december 2011 @ 13:09:
[...]

Slaap lekker verder. Ze hebben goede spindoctors. Ze roepen dit nu, maar vergeet maar dat de update ooit komt. Je mag nog wachten op de 2.3.5 die ze al lang geleden belooft hebben.
Dat denk ik ook... Samsung is beter in marketing dan in support.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 18-09 20:20
Cyberpope schreef op woensdag 28 december 2011 @ 13:09:
[...]

Hoezo wachten? Ze hebben zelfs 2.3.6 al uitgebracht: I9000XWJW1

En dan lees ik net nieuws:
”No Android 4.0 for I9000 and P1000.”

Samsung will not update the Galaxy S and Galaxy Tab to Android 4.0.
Samsung will update both devices with ”Value packs”.
This will mean that they will update those devices with software tricks.
Samsung just said last week that the Galaxy S and the Galaxy Tab wouldn’t recieve Ice Cream Sandwich.
Because many people got angry they reviewed this issue again.
Till now sadly with no succes, Samsung told everyone to wait on the beginning of 2012 for their official news message.

Do you think you will see Android 4.0 powered by Samsung?
bron: http://www.sammobile.com/...-4-0-for-i9000-and-p1000/

Ik snap eigenlijk niet goed wat ze met die value packs bedoelen... Maar we zullen zien. Ik vind het niet zo erg, ik heb al bijna een jaar geen Samsung firmware meer gebruikt :)

[ Voor 56% gewijzigd door HaTe op 28-12-2011 17:07 ]

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

HaTe schreef op woensdag 28 december 2011 @ 17:00:
[...]

Ja, nou nog officieel in Nederland....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberpope
  • Niet online

Cyberpope

When does the hurting stop??

Niet officieel voor alle gebruikers. Ja, je kunt via odin een gelekte firmware flashen die ook op sommige nieuwe telefoon staat. Maar via een officieel update pad?? Nope.

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

[...]

En dan lees ik net nieuws:

[...]

bron: http://www.sammobile.com/...-4-0-for-i9000-and-p1000/

Ik snap eigenlijk niet goed wat ze met die value packs bedoelen... Maar we zullen zien. Ik vind het niet zo erg, ik heb al bijna een jaar geen Samsung firmware meer gebruikt :)
Imho zou het mooiste zijn als ze nog 1 update maken met ICS en ervoor zorgen dat die gewoon echt goed is en het daarna erbij laten onder het motto dit werkt prima op jullie telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Mensen met een XEO (Poolse) versie van Android kunnen nu (of wellicht al een paar dagen/weken) hun SGS via Kies updaten naar: PDA: JVZ / PHONE:JVT / CSC:JV9 (XEO).

Dit is versie 2.3.6.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Iemand anders die zo af en toe nog eens de Samsung App Store op z'n SGS checked? Ik zag van de week dat je gratis een paar aardige games kan downloaden zoals Riptide GP, Samurai II of Air Attack HD. Toch best aardig, en dit terwijl Riptide GP volgens de Android Market niet compatible met mijn SGS is :P.

• BruceLee
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17:05

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

Touchdomex schreef op woensdag 28 december 2011 @ 17:17:
[...]

Imho zou het mooiste zijn als ze nog 1 update maken met ICS en ervoor zorgen dat die gewoon echt goed is en het daarna erbij laten onder het motto dit werkt prima op jullie telefoon.
hebben ze het met die value pack wel over ics?????

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

Verwijderd

Thanks Propane!
Samurai 2, Air Attack HD, Sprinkle en Riptide zijn geweldig.

Mensen, helaas, Value Pack is niet ICS.
ICS zal niet naar onze SG1 komen.
Persoonlijk, ben ik al meer dan blij met JW1 en Semaphore kernel.

• BruceLee
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17:05

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

ja dat dacht ik er ook al uit maar wat is die value pack nou wel ?

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

• jeroenathome
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 21:29

jeroenathome

Een regel tekst

Weet iemand of het mogelijk is om het geluid van de navigatie en de mediaspeler over bleutooth te verzenden. Op dit moment lukt het me niet om het navigatiegeluid over de carkit te laten gaan. De telefoongesprekken zijn geen probleem.

Ik maak gebruik van de Parrot CK3100 en de SGS heeft ROM versie 2.3.3; kernel: 2.6.35.7-I9000XWJVH-CL184813 root@DELL101 #2

Ik rij voor mijn plezier en ben niet op de vlucht.

• Ortep
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

Verwijderd schreef op donderdag 29 december 2011 @ 09:55:
Mensen, helaas, Value Pack is niet ICS.
ICS zal niet naar onze SG1 komen.
Daar zijn de meningen over verdeeld

http://www.xda-developers...ad-of-ice-cream-sandwich/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zepp
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

zepp

Don't want a large Farva

jeroenathome schreef op donderdag 29 december 2011 @ 17:23:
Weet iemand of het mogelijk is om het geluid van de navigatie en de mediaspeler over bleutooth te verzenden. Op dit moment lukt het me niet om het navigatiegeluid over de carkit te laten gaan. De telefoongesprekken zijn geen probleem.

Ik maak gebruik van de Parrot CK3100 en de SGS heeft ROM versie 2.3.3; kernel: 2.6.35.7-I9000XWJVH-CL184813 root@DELL101 #2
BTmono kun je gebruiken. De audio qualiteit is echter niet zo goed.

blaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boaty
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 20:59
XyS schreef op woensdag 14 december 2011 @ 16:13:
[...]

Glasplaat is (haast) niet te vervangen. Het vervangen gebeurt over het algemeen inclusief het amoled scherm.
Het amoled scherm is zo dun en fragiel dat het haast onmogelijk is om die heel te houden bij demontage.

Mocht het wel lukken dan _/-\o_
En dan zou een goede how to veel mensen helpen :p

(mijn scherm laten vervangen voor 250 euro, gewoon officieel)
Had via ebay vanwege jou opmerkingen een ander item besteld. Vandaag binnengekregen en voor 80 euro is het front van mijn telefoon weer zo goed als nieuw. Na het kijken van een youtube filmpje en even goed opletten tijdens het uit elkaar halen van de telefoon vanwege kwetsbare flexkabels, was het vervangen zo gefixed.
Hieronder twee foto's van mijn gefixte telefoon met daarnaast het vervangen deel.
Afbeeldingslocatie: https://lh3.googleusercontent.com/-ONMgeLjpQYI/Tv8WhJrPBCI/AAAAAAAABFg/8w8o5L09BLI/Achterkant.JPG

Afbeeldingslocatie: https://lh4.googleusercontent.com/-9nw0ASgE3uU/Tv8WhGVMcVI/AAAAAAAABFc/40iFSfC6mnA/Voorkant.JPG

[ Voor 14% gewijzigd door boaty op 31-12-2011 15:38 ]

Desktop: Ryzen 5 5600X | HyperX Fury RGB 32 GB @ 3200MT/s| Gigabyte GTX 3070 Eagle OC | Kingston A2000 1TB | Gigabyte B550 Elite V2 | Gigabyte G27Q 2560x1440 144hz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racoon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-09 22:32

racoon

mooowwww

Zodra ik mijn wifi aan of uit zet krijg ik de melding: ad service is onverwacht gestopt ik kan dan op geforceerd sluiten klikken. Iemand een idee hoe deze foutmelding op te lossen?

Als ik gebeld word heb ik deze melding ook, moet ik dan eerst wegdrukken voordat ik kan opnemen.

[ Voor 21% gewijzigd door racoon op 08-01-2012 13:23 ]

24 flesjes in een krat 24 uur in een dag toeval??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

racoon schreef op zaterdag 07 januari 2012 @ 22:30:
Zodra ik mijn wifi aan of uit zet krijg ik de melding: ad service is onverwacht gestopt ik kan dan op geforceerd sluiten klikken. Iemand een idee hoe deze foutmelding op te lossen?

Als ik gebeld word heb ik deze melding ook, moet ik dan eerst wegdrukken voordat ik kan opnemen.
Heb je de foutmelding al eens opgezocht op Google? Misschien staan daar al oplossingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er nog andere opties buiten het Kies programma , ik doel op andere programma's die beter zijn dan Kies . Bestaan die uberhaupt ?. Ik blijf het Samsung onwaardig vinden dat ze dit blijven leveren . Ga na deze telefoon echt nadenken of ik weer voor een Samsung ga , Kies is zo belabberd .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Verwijderd schreef op zondag 08 januari 2012 @ 19:47:
Zijn er nog andere opties buiten het Kies programma , ik doel op andere programma's die beter zijn dan Kies . Bestaan die uberhaupt ?. Ik blijf het Samsung onwaardig vinden dat ze dit blijven leveren . Ga na deze telefoon echt nadenken of ik weer voor een Samsung ga , Kies is zo belabberd .
iTunes sowieso veel beter .. :X Maar wat wil je dan, updaten..? bestanden overzetten..? Want ik heb KIES nog nooit gebruikt, behalve updaten van firmware. Rest gebruik ik gewoon Windows Verkenner voor, bestanden kun je ook overzetten op die manier.

Die optie van backup & herstel zit gewoon in Kies verwerkt, maar ik kan uit je post opmaken dat je dat dus niet fijn vindt werken. Ik heb er zelf geen ervaring mee, dus kan je er niet mee helpen.

[ Voor 32% gewijzigd door NeoMe op 08-01-2012 21:43 ]

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik wil is dat mijn laatste opgeslagen gegevens , zoals video's , foto's , telefoonnummers op me pc worden opgeslagen . Stel ik raak me telefoon kwijt , koop een nieuwe en alles wordt weer keurig teruggezet zoals de iphone kan . Graag elke week al me nieuw opgeslagen gegevens op me pc droppen .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nokiaan958GB
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Update met Android 4.0-features voor Samsung Galaxy S duikt op

nieuws: Update met Android 4.0-features voor Samsung Galaxy S duikt op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-09 13:34
Crasht bij jullie de facebook app ook bijna elke keer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelveen
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 19-09 10:28
Nee, nergens las van Henk. Helpt het om hem een keer helemaal te verwijderen en opnieuw te installeren? Dat heeft bij mij geholpen toen ik steeds problemen had met de volkskrant ap.

Vandaag trouwens wel een ander probleem, mijn sd kaart gecrasht..... Al mijn foto's weg. Moet maar snel op zoek naar een mooie tool die mijn fotot's automatisch backupt. Google plus doet dit wel redelijk maar die pakt niet alle foto's mee heb ik zojuist ontdekt. Iemand nog een goede tip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HamburgerHenk schreef op maandag 09 januari 2012 @ 11:33:
Crasht bij jullie de facebook app ook bijna elke keer?
Het is wel een ontiegelijke slome &*$% app. Met opstarten bedoel ik dan. Alstie eenmaal loopt gaat het nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-09 13:34
Verwijderd schreef op maandag 09 januari 2012 @ 12:25:
[...]

Het is wel een ontiegelijke slome &*$% app. Met opstarten bedoel ik dan. Alstie eenmaal loopt gaat het nog.
ja dat bedoelde ik eigenlijk, zo traag dat ie vast loopt en dan moet je opnieuw die app laden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• antonboonstra
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18-09 19:33

antonboonstra

8815Wp | WP | Tesla | Zero

Verwijderd schreef op maandag 09 januari 2012 @ 12:25:
[...]
Ik gebruik daarom FriendCaster Pro als vervanging voor de Facebook app. Bevalt prima. Is veel sneller en cached al eerder geladen items, zodat deze niet elke keer opnieuw geladen hoeven worden.

📸Canon EOS 5D IV 🚁DJI Mavic Pro 🏍️Zero SR ⚡Tesla M3 LR 🌡️Daikin US 3.5kW ☀️8815Wp 🔋Marstek Venus-E 5,12 kWh Tweakers PVOutput lijst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miss_80
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-08 08:57
antonboonstra schreef op maandag 09 januari 2012 @ 14:55:
[...]

Ik gebruik daarom FriendCaster Pro als vervanging voor de Facebook app. Bevalt prima. Is veel sneller en cached al eerder geladen items, zodat deze niet elke keer opnieuw geladen hoeven worden.
Hier nog een liefhebben van FC. FriendCaster is een stuk rapper en geeft een melding wanneer er een reactie is op je prikbord of wanneer je berichtjes ontvangt. Een feature wat (zover ik heb kunnen achterhalen) simpelweg niet mogelijk is met de normale Facebook App.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amboe
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23-01 19:13
Tweety1 schreef op maandag 09 januari 2012 @ 15:04:
[...]

Hier nog een liefhebben van FC. FriendCaster is een stuk rapper en geeft een melding wanneer er een reactie is op je prikbord of wanneer je berichtjes ontvangt. Een feature wat (zover ik heb kunnen achterhalen) simpelweg niet mogelijk is met de normale Facebook App.
+1

Overigens werkt de mobiele browser versie (http://touch.facebook.com) ook prima!

[ Voor 13% gewijzigd door Amboe op 11-01-2012 20:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

Ik lees van alles over nieuwe firmware-versies, maar zijn die officieel al uit? Want Samsung Kies geeft aan dat mn firmware up-to-date is, maar ik zit nog op versie 2.3.3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

-RazieL- schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 22:08:
Ik lees van alles over nieuwe firmware-versies, maar zijn die officieel al uit? Want Samsung Kies geeft aan dat mn firmware up-to-date is, maar ik zit nog op versie 2.3.3
Nee die zijn in Nederland ook niet uit zoals in dit topic al eerder aangegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PietjePuk007
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-09 22:35
Ik heb via Kies geüpdate en zit toch echt op 2.3.6 :). @Raziel

[ Voor 18% gewijzigd door PietjePuk007 op 14-01-2012 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

PietjePuk007 schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 11:17:
Buitenlands toestel of een register hack gebruikt wellicht? Afaik is 2.3.3 nog de laatste officiele versie in Nederland. Of heb je een S2 wellicht? Het kan natuurlijk zijn dat ik iets heb gemist (Kies geeft mij geen upgrade mogelijkheid in ieder geval).

/edit:

ow.. dit kan ook een reden zijn:
oor zover nu te zien gaat het om een update voor toestellen zonder provider-specifieke firmware, en voor KPN toestellen. Hopelijk kunnen ook mensen met een Vodafone en T-Mobile versie spoedig aan de bak

[ Voor 56% gewijzigd door Bor op 14-01-2012 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

PietjePuk007 schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 11:17:
Je hebt wellicht de Poolse versie (XEO). Ik kon namelijk onlangs ook updaten naar 2.3.6 met de XEO versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasjenl

jasjenl

Liab A Tymo

oor zover nu te zien gaat het om een update voor toestellen zonder provider-specifieke firmware, en voor KPN toestellen. Hopelijk kunnen ook mensen met een Vodafone en T-Mobile versie spoedig aan de bak
In ieder geval bij mij niet dan, want ik heb geen provider specifieke firmware (heb een Hi abbonement) maar bij mij is 2.3.3 nog steeds de laatste firmware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm ik heb nu ook een probleempje. Eind december een Galaxy S plus gekocht en zojuist voor het eerst de firmware geupdate (naar 2.3.6). Achteraf gezien geen goede keus...Ik kan nu geen apps meer installeren van de app market. Iemand een idee waar dit aan kan liggen, en hoe ik dit kan oplossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Verwijderd schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 17:08:
Hmm ik heb nu ook een probleempje. Eind december een Galaxy S plus gekocht en zojuist voor het eerst de firmware geupdate (naar 2.3.6). Achteraf gezien geen goede keus...Ik kan nu geen apps meer installeren van de app market. Iemand een idee waar dit aan kan liggen, en hoe ik dit kan oplossen?
Market legen/updates verwijderen. Dat is naar instellingen --> apps (oid) en dan daar ergens zoeken naar de market.

Bij de market klik je hem aan en zie je een aantal opties. Wat je daar moet aanklikken is eerst wipe data/clear data oid en daarna de updates verwijderen (is ook een knop voor) daarna reboot je en klik je op de market. Vervolgens accepteer je alles en als het goed is komt dan weer alles goed te staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wanneer komt die Nederlandse 2.3.6 officieel uit bij Kies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Verwijderd schreef op maandag 16 januari 2012 @ 16:11:
Wanneer komt die Nederlandse 2.3.6 officieel uit bij Kies?
Ik denk als pasen en kerst op dezelfde dag vallen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:59
Want?

De 2.3.6 EU versie is er al toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op Kies staat er nog steeds dat ik over de huidige firmware beschik...2.3.3. Gingerbread dus.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 16-01-2012 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

418O2 schreef op maandag 16 januari 2012 @ 16:16:
Want?

De 2.3.6 EU versie is er al toch?
NL krijgt de hele tijd al geen updates meer terwijl de rest van de EU dat wel krijgt. Ik heb er zelf geen vertrouwen meer in dat er nog echt veel en goede updates komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Belachelijk natuurlijk. Slaat echt nergens op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuku-San
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 17-09 00:59
Hoi mensen, ik neem aan dat deze vraag hier wel eens eerder voorbij is gekomen (google helpt me niet echt verder, op een paar vraagstellers die onbeantwoord bleven na), Maar ik krijg mijn galaxy S niet op mijn wifi thuis.

de stappen gaan als volgt, en herhalen zich steeds:
verifieren>herinnerd> Wachtwoord invoeren>scannen>uit en weer verifieren. Hij blijft maar hangen bij het wachtwoord, terwijl ik echt 100% zeker weten het juiste wachtwoord heb ingevoerd. De PSK key ingevoerd, met hoofdletters, zonder hoofdletters, niks werkt. ook het wps knopje van mijn (kpn..) modem pakt de galaxy S niet. hopelijk kan iemand me helpen, apps binnen halen via 3g is wel een erg snelle manier om mijn maandelijkse mb's achterover te drukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommySprat
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 20:55
Fuku-San schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 12:33:
Hoi mensen, ik neem aan dat deze vraag hier wel eens eerder voorbij is gekomen (google helpt me niet echt verder, op een paar vraagstellers die onbeantwoord bleven na), Maar ik krijg mijn galaxy S niet op mijn wifi thuis.

de stappen gaan als volgt, en herhalen zich steeds:
verifieren>herinnerd> Wachtwoord invoeren>scannen>uit en weer verifieren. Hij blijft maar hangen bij het wachtwoord, terwijl ik echt 100% zeker weten het juiste wachtwoord heb ingevoerd. De PSK key ingevoerd, met hoofdletters, zonder hoofdletters, niks werkt. ook het wps knopje van mijn (kpn..) modem pakt de galaxy S niet. hopelijk kan iemand me helpen, apps binnen halen via 3g is wel een erg snelle manier om mijn maandelijkse mb's achterover te drukken
Ik weet niet hoe relevant dit is voor jou maar ik heb een keer een hele dag verspild omdat ik het wachtwoord naar mezelf gemaild had en vanuit de gmail app gecopy-paste in het wachtwoordveld. Toen kreeg ik ook een rare loop zonder resultaat.
Ik heb toen via de Telfort webSMS het wachtwoord naar mezelf gestuurd en op die manier pakte hij het wachtwoord wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuku-San
TommySprat schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 13:42:
[...]

Ik weet niet hoe relevant dit is voor jou maar ik heb een keer een hele dag verspild omdat ik het wachtwoord naar mezelf gemaild had en vanuit de gmail app gecopy-paste in het wachtwoordveld. Toen kreeg ik ook een rare loop zonder resultaat.
Ik heb toen via de Telfort webSMS het wachtwoord naar mezelf gestuurd en op die manier pakte hij het wachtwoord wel goed.
helaas, ik gebruik gewoon de PSK sleutel die achterop mijn router staat, maar ik heb zo'n idee dat mn galaxy niet goed met die encrypties omgaat, aangezien hij steeds weer naar het wachtwoord vraagt (wat ik op elke mogelijke manier heb ingevoerd). 3G doet het gewoon prima, heb hier 2 laptops en een iMac die allemaal die wifi pakken, dus mijn opties zijn een beetje op. Het feit dat ik niet zoveel verstand van modems en netapparatuur hebt maakt het geheel er niet duidelijker op.

Als iemand dit probleem ook heeft gehad en er een oplossing voor heeft gehad, deel gerust, ik ben ten einde raad :)

Alvast bedankt voor de genomen moeite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Laatst online: 20:20

DukeBox

loves wheat smoothies

^ ben ik nog niet eerder tegenaan gelopen en wij hebben heel wat mensen galaxy s, +, ace en gio's in ons bedrijf rondlopen waar vast iemand wel thuis wel tegen een probleem was aangelopen als er iets mis zou zijn met de wifi implementatie . Misschien helpt het om handmatig een nieuwe WPA2 key in te geven op je router en deze te proberen op de SGS ?
Hoe dan ook zou het handig zijn om te vermelden om welk model/type router het gaat. Al voor een firmware update gekeken ?

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15:44

FlyEragon

Alien Monkeys

Soms helpt het om een vaste kanaal in te stellen i.p.v de kanaalinstelling op auto te laten staan. Dit heeft bij mijn Pro3 tablet gewerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuku-San
DukeBox schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 15:44:
^ ben ik nog niet eerder tegenaan gelopen en wij hebben heel wat mensen galaxy s, +, ace en gio's in ons bedrijf rondlopen waar vast iemand wel thuis wel tegen een probleem was aangelopen als er iets mis zou zijn met de wifi implementatie . Misschien helpt het om handmatig een nieuwe WPA2 key in te geven op je router en deze te proberen op de SGS ?
Hoe dan ook zou het handig zijn om te vermelden om welk model/type router het gaat. Al voor een firmware update gekeken ?
het betreft de acradyan experiabox van KPN..niks dan tragedie met dit ding gehad, over een maand loopt mn contract af, maar tot die tijd moet ik het er mee doen.. firmware gaat via KPN voor zover ik weet. Ik zal bovenstaande suggestie ook ff proberen, thanx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Fuku-San schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 16:08:
[...]

het betreft de acradyan experiabox van KPN..niks dan tragedie met dit ding gehad, over een maand loopt mn contract af, maar tot die tijd moet ik het er mee doen.. firmware gaat via KPN voor zover ik weet. Ik zal bovenstaande suggestie ook ff proberen, thanx!
Wij hebben hier ook een acradyan experiabox en die werkt perfect met mijn SGS. Zit wel een Personel WPA2 key in. Dit omdat de Key af te leiden is van de naam van de Experiabox :X

[ Voor 6% gewijzigd door Touchdomex op 17-01-2012 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuku-San
Touchdomex schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 16:09:
[...]

Wij hebben hier ook een acradyan experiabox en die werkt perfect met mijn SGS. Zit wel ene Personel WPA2 key in.
okay, dan moet ik dat even proberen! ik ben een leek met modems enzo, hopelijk lukt het :) thanks wederom mensen voor jullie vlotte hulp :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Fuku-San schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 16:10:
[...]

okay, dan moet ik dat even proberen! ik ben een leek met modems enzo, hopelijk lukt het :) thanks wederom mensen voor jullie vlotte hulp :)
Zit trouwens nu wel op custom roms maar ook met stock werkte het prima.

Eigenlijk is deze experiabox de eerste waar ik tevreden over bent want deze is wel stabiel. Draait nu al een half jaar zonder problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuku-San
Touchdomex schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 16:12:
[...]

Zit trouwens nu wel op custom roms maar ook met stock werkte het prima.

Eigenlijk is deze experiabox de eerste waar ik tevreden over bent want deze is wel stabiel. Draait nu al een half jaar zonder problemen.
ik kom er niet echt achter hoe ik die wpa key personal maak, zou je dat willen toelichten? alvast bedankt!

EDIT: Never mind! het werkt!! Joehoe, super man, doe me je adres, krijg je een bosje bloemen van me (Y)

[ Voor 10% gewijzigd door Fuku-San op 17-01-2012 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Enig idee hoe ik applicaties die alleen in de US te gebruiken zijn via een US proxy server draaiend kan krijgen op mijn Galaxy S? Ik zie nergens waar je proxy server gegevens kan invullen bij mijn data verbinding en wifi. Wie heeft hier een oplossing voor? B.v.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Verwijderd schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 21:28:
Enig idee hoe ik applicaties die alleen in de US te gebruiken zijn via een US proxy server draaiend kan krijgen op mijn Galaxy S? Ik zie nergens waar je proxy server gegevens kan invullen bij mijn data verbinding en wifi. Wie heeft hier een oplossing voor? B.v.d.
Welke app is het? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

radio.com app voor het luisteren naar Amerikaanse radio.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Touchdomex schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 17:12:
[...]

Market legen/updates verwijderen. Dat is naar instellingen --> apps (oid) en dan daar ergens zoeken naar de market.

Bij de market klik je hem aan en zie je een aantal opties. Wat je daar moet aanklikken is eerst wipe data/clear data oid en daarna de updates verwijderen (is ook een knop voor) daarna reboot je en klik je op de market. Vervolgens accepteer je alles en als het goed is komt dan weer alles goed te staan.
Bedankt voor de tip. Lijkt gewerkt te hebben.
Krijg echter nog wel errors met de Google search App. Maar zie dat dat iets is wat aan de update ligt van de app zelft. Tenminste dat is wat ik kan concluderen uit de reviews in de app market over deze app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand enig idee hoe ik een proxy server kan gebruiken op mijn Galaxy S dus niet alleen via je browser maar ook alle app's die verbinding moeten maken met internet?

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 19-01-2012 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PietjePuk007
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-09 22:35
Brainpower schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 11:59:
[...]

Je hebt wellicht de Poolse versie (XEO). Ik kon namelijk onlangs ook updaten naar 2.3.6 met de XEO versie.
Vandaar dat ie de eerste keer in 't Pools opstartte :X. Wat betekent dit (moet ik er bijv. rekening mee houden mbt custom-rom-versies :?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

PietjePuk007 schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 09:37:
[...]
Vandaar dat ie de eerste keer in 't Pools opstartte :X. Wat betekent dit (moet ik er bijv. rekening mee houden mbt custom-rom-versies :?).
Nee je kunt de custom roms gewoon flashen. Verder heb je waarschijnlijk niet de default system apps vooraf geinstalleerd, zoals je die bij de Nederlandse versie wel zou hebben. Verder is hij gewoon gelijk met de XEN versie, voor zover ik kan zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasjenl

jasjenl

Liab A Tymo

Mijn Galaxy S was onderhand zo sloom en onbetrouwbaar geworden (regelmatig dat ie dus compleet vastliep of reboote en meer van dat soort ellende) dat ik 'm vandaag toch maar eens een factory reset heb gegeven. Dat ging sneller dan ik verwacht had en heb inmiddels de meest dingen die ik echt gebruik weer geïnstalleerd. Het is in ieder geval een mooie gelegenheid om in één klap van alle overbodige zut die je in de loop van de tijd erop hebt gezet af te komen.

Vooralsnog loopt alles nu wel weer ok zo te zien, ben benieuwd of het zo blijft of dat dezelfde problemen toch nog weer naar voren komen. Heb in ieder geval weer ruimte zat op de telefoon nu, da's in ieder geval één voordeel :)

<edit>
Nou, helaas, vandaag (maandag) alweer een keer gehad dat het scherm niet meer aan wilde gaan van de telefoon, dus dat je bijv. niet kunt opnemen als je gebeld wordt.. Dit is dus gewoon een irritante bug in 2.3.3 want ik heb de telefoon nu zo stock als maar kan (draai zelfs weer gewoon de standaard Touchwiz launcher) en nog komt dit probleem voor. Wat een poeptelefoon is dit toch, ik zal blij zijn als in augustus mijn abbo afloopt en ik wat anders kan gaan uitkiezen...

[ Voor 25% gewijzigd door jasjenl op 23-01-2012 18:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaBlack_NL
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 12-09 10:49
Wie voor een scherpe prijs de Samsung OEM car dock/mount incl car adaptor zoekt :

http://www.daydeal.com/product.php?productid=48828

is eigenlijk voor de vibrant maar is identiek aan die voor de Galaxy S die hier verkocht wordt. Met Samsung Car App op stockrom of op CM7/MIUI/CM9 een kernel met audio dock support en app galaxy sound-director kan je je mobiel via de dock op je Aux in aansluiten.

Ben er zééér tevreden mee.
Pagina: 1 ... 85 ... 92 Laatste

Let op:
Vragen of problemen met firmwares horen hier niet thuis, en worden verwijderd. Zie voor firmwarediscussies dit topic, maar ook deze is geen helpdesk.