Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino112
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12-09 17:50
Maarten21 schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 17:16:
[...]

Ah, nuttig :?

Misschien een "[Samsung Galaxy S] Ik wil FroYo maar het werkt niet" topic
of een "[Samsung Galaxy S] Samsung KIES werkt niet" topic
Het topic zit op slot omdat er vooral users zijn die niks van flashen afweten, maar wel per se hun telefoon naar 2.2 willen flashen en om elk klein dingetje vragen stellen.
Erg irritant, lees je dus vooraf eerst in op bijv XDA. Je bent niet voor niets Tweaker. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten21
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 10-09 23:15
Laten we deze discussie hier maar niet voeren.

[ Voor 93% gewijzigd door RoD op 18-10-2010 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artuzzo
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 02-02 13:37
Verwijderd schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 14:42:
Ik heb gisteren geflashed naar JP6, en het werkte allemaal prima, maar sinds vandaag heb ik ineens een vreemd probleem.

Ik kan de notifications-balk niet meer uitschuiven, als ik van boven naar beneden veeg zie ik alleen dat grijze balkje met de 2 streepjes verschijnen, maar ik kan hem niet meer verder schuiven. Ik heb Launcherpro zo ingesteld dat ik met een druk op de Home-knop de notificatiebalk uitschuif, en dat werkt nog wel, maar ik wil hem ook gewoon kunnen schuiven.
Hetzelfde even gehad. Ik heb een hard reset (10 sec uit knop ingedrukt houden) gedaan en hij doet t weer prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shmp
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 04-09 12:22
Heb nou sinds 2 dagen froyo:

Veel minder geheugen over: eerst (Eclair) rond de 170 ~ 200 mb nu rond de 150 ~ 170.
Accu gaat veel minder lang mee. Zelfs in standby.
Task killers in welke vorm dan ook verhelpen deze geheugen/batterij probleem niet.

Wel een aantal verbeterpunten:
Gps werkt weer, reboot was wel nodig. Fix is vrij snel!
Kan je data verbinding uitzetten
Heb nu zonder teveel tweaks, Kalua en root ook 3-button config.
Hij presteert sneller
start vrij snel op na reboot.

Al met al voor en nadelen aan Froyo. Vind de nadelen toch wel zwaarder wegen. Het geheugengebruik maakt me niet echt uit, maar wel het feit dat de batterij zo snel leegraakt. Als ik het 's ochtends van de lader haal en ben met een paar apps in de weer voor ong. half uurtje dan slurpt ie al 20% van de batterij...

Graag hoor ik van jullie ook je bevinden over Froyo!

[ Voor 6% gewijzigd door shmp op 17-10-2010 17:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10-09 23:09
Die kan ik je pas vertellen als ik de officiële versie heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artuzzo
Ik merk geen groot verschil. Tussen de JM9 en froyo.

Enige waar ik een beetje last van heb is skype. Hij doet nu eindelijk wel maar..De accu wordt snel leeg en om die uit te zetten moet ik eerst op de centrale knop klikken en dan dit via de app actieve applicatie uitzetten.

Verder ben ik benieuwd of er silverlight wel voor froyo beschikbaar zal zijn zo kan ik ook van uitzending gemist geniet.

Een andere voordeel is dat de app E-mail nu het aantal e-mails bijhoudt met een nummertje op het icoon. Dat vind ik handig.

[ Voor 13% gewijzigd door Artuzzo op 17-10-2010 18:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-09 08:03
Megapaul schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 13:28:
[...]

Met laucher pro mis ik een letter namelijk de M, bij jou is hij wel geheel compleet?
Ja, klopt de M is weg in LauncherPro zie ik nu..nog altijd beter dan de Samsung interface.

Tubes....It's what make music music!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artuzzo
Bij mij mis ik ook letters in het alfabeth van de contacten maar alleen in de rechter lijst. bij de lijst zelf heb ik wel alle letters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ALPACINO
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07:07
Verwijderd schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 16:42:
Ik heb het idee dat de meningen betreft de accuduur i.c.m. JP6 nogal verdeeld zijn. Alpacino en pietaz zeggen dat het sterk verbeterd is, maar ik heb ook al verschillende reacties gezien waaruit blijkt dat het verslechterd ten opzichte van JM2, 8 of 9. Het zal nu ook een beetje appels met peren vergelijken zijn.
Morgen ga ik even uitvoerig testen door +- 2uur muziek te luisteren, 15 min bellen, 6-10sms, beetje game en de rest voor internet over 3g. Half NL en reizen kijken hoelang hij dan volhoudt. Ik heb het idee dat als SGS vaak van masten moet switchen dat batterij veel sneller leeg is.

[ Voor 4% gewijzigd door ALPACINO op 17-10-2010 18:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

shmp schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 17:51:

Veel minder geheugen over: eerst (Eclair) rond de 170 ~ 200 mb nu rond de 150 ~ 170.
Task killers in welke vorm dan ook verhelpen deze geheugen/batterij probleem niet.
Heheh.. Wordt eindelijk je duurbetaalde geheugen gebruikt. Lijkt me positief toch? Wat heb je nu aan zoveel vrij werkgeheugen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JPK froyo werkt voor mij beter dan JPM ondanks stereo radio h. JPM werkt langzamer met schuifen maar dit lijkt me een instellingen van de animaties.. Wat me zoiezo opvalt is dat bij JPK en JPM het bereik van wifi minder sterk is. Ik heb het vermoeden dat men het vermogen van wifi naar beneden is gebracht.

Mijn ervaring met voofoo en lag fix is dat je op bepaalde momenten meer lag krijgt vooral als je me apps hebt draaien en dat zie ik niet gebeuren in de standaard versiesz zonder fix. Dus volgens mij is dat hele gedoe over lag
een beetje overdreven en forceer je iets waardoor alles sneller is als je oon niks hebt draaien en heb het gevoel dat het systeem een reserve nodig heeft om lekker te werken.

Trouwens je kan je snelheid met je browser verhogen door bij je browser de instellingen te wijzigen van je plug in van je flash door deze te zetten op on-demand.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 17-10-2010 20:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CallmeGod
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 29-08 17:27
even korte vraagje

Ik heb nu de 2.2 erop staan via kies 9 registery aanpassing.
Maar zoals ik had gehoord kwam deze week de officiele nederlandse versie op Kies te staan.
Kan ik nog deze erop zetten ? hoe zet ik me telefoon ff terug Naar me vorige Jm2? (als dat mogenlijk is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

martijn24 schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 20:05:
even korte vraagje

Maar zoals ik had gehoord kwam deze week de officiele nederlandse versie op Kies te staan.
Kan ik nog deze erop zetten ? hoe zet ik me telefoon ff terug Naar me vorige Jm2? (als dat mogenlijk is)
http://forum.xda-developers.com/forumdisplay.php?f=656 even zoeken en rondkijken. Je kan zelf een update doen via odin als de final versie er is.

Het schijnt dat er een update zal zijn op 18 oktober via verschillende site's en zoals altijd eerst zien en dan ...... _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Embryo1 schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 16:08:
[...]

download modus, = volume + en volume - en power knop gelijktijdig.
Thx voor al je tips maar deze knoppen combinatie werk niet meer omdat mijn galaxy s nu denkt dat hij een captiva is.....
SGH i897 is het modelnummer wat hij aangeeft
grt Frank

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 17-10-2010 20:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Batterij zou zeker weten langer mee moeten gaan met froyo. Als dat niet het geval is: je gebruikt hem meer dan je normaal doet omdat hij net geupdate is, er is iets verkeerd gegaan of je hebt een app die hem leegzuigt wat je eerder niet had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snelle Henkie
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12-09 14:10
MrAngry schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 14:42:
Geen vreemde dingen op de interne SD kaart staan? Ik heb een hoop rommel in de root moeten verwijderen om hem herkend te krijgen (anders mtp probleem). Kan ook nog dat je usb kabel gewoon gaar is, doet ie mass storage mode wel?
Ik had pas verbinding met kies nadat ik mijn gallerij leeggegooid had. Stonden wat filmpjes op en die namen waren waarschijnlijk te lang ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Embryo1
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22-01-2023
Verwijderd schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 20:20:
[...]

Thx voor al je tips maar deze knoppen combinatie werk niet meer omdat mijn galaxy s nu denkt dat hij een captiva is.....

grt Frank
Klopt, daarom had ik ook de download modus voor de Captiva gegeven. Beide volume knoppen in drukken en de power knop. Dus niet de homescreen knop.

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=731989

Methode 2 of 3

Alienware 17, 4700MQ, GTX780m, SSD, 120Hz. (Windows11) - XPS L702x , GT 555m, SSD, 120Hz (Windows 10) - Galaxy A52(2021) - Galaxy Tab S 10.5 - Galaxy Tab S6 lite - Galaxy Watch 4 Classic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Embryo1 schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 20:40:
[...]

Klopt, daarom had ik ook de download modus voor de Captiva gegeven. Beide volume knoppen in drukken en de power knop. Dus niet de homescreen knop.

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=731989

Methode 2 of 3
Ook dat werkt helaas niet,toch bedankt

bij methode 2 krijg ik het at&t scherm en als ik dan de knoppen loslaat dan begint hij weer van voor af af met het at&t scherm om vervolgens gewoon op te starten
(heb al geprobeerd de knoppen heel lang ingedrukt te houden en dan begint hij ook telkens weer van voor af aan)
in de download en recoverij modus kom ik dus echt niet meer
bij methode 3 gaat de telefoon uit zosnel ik de usb in de telefoon doe

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 17-10-2010 20:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toettoetdaan
  • Laatst online: 23-08 15:00
martijn24 schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 20:05:
even korte vraagje

Jah dat kan, gewoon hetzelfde trukje, dus je zet in je register ook dat hij JM2 is, allen je verandert je Product code nu niet, zodat hij op XEU staat ipv NEE, en dan krijg je gewoon de Nederlandse update.
Waarschijnlijk aanstaande dinsdag avond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike123
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 07:21
Ik heb mijn sgs vorige week geupdate naar ik geloof JM2. Werkt ook goed maar ga nu even wachten totdat Froyo er is.
Ik heb een vraag over het installeren van programma's via de Market. Als je via de market programma's installeerd en je kijkt later weer in de market bij downloads dan kijkt hij meteen of er updates zijn.
Ik heb alle apk bestanden die ik via de market heb naar de externe sd kaart gebackuped en na de update mijn sgs gereset.
De apk bestanden weer naar de orginele map op de interne sd kaart gekopieerd, van hieruit weer diverse programma's geinstalleerd maar nu krijg ik die niet te zien in mijn market bij de downloads.
Dat is wel logisch omdat ik ze niet gedownload heb maar moet of kan ik eventueel een bestand aanpassen zodat de market denkt dat ik de programma's gedownload heb, zodat hij meteen kijkt of er updates zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CallmeGod
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 29-08 17:27
Toettoetdaan schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 20:59:
[...]

Jah dat kan, gewoon hetzelfde trukje, dus je zet in je register ook dat hij JM2 is, allen je verandert je Product code nu niet, zodat hij op XEU staat ipv NEE, en dan krijg je gewoon de Nederlandse update.
Waarschijnlijk aanstaande dinsdag avond.
bedankt ga het proberen als de officiele NL 2.2 uit is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• testaankoop
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 07-04-2024
Nou ik heb dus geprobeerd om de SGS te recoveren of er andere firmware op te flashen, maar helaas werkt dat niet. Dit komt voornamelijk omdat de SGS USB foutopsporing uitstaat meen ik.

De foutmeldingen komen overigens van Android zelf en niet de apps zo te zien. Ik hou jullie op de hoogte!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Abomination
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-05 15:55

Abomination

Wait for it . . . Wait for it

Verwijderd schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 20:42:
[...]
Ook dat werkt helaas niet,toch bedankt
Gebruik gewoon adb, als in 'adb reboot download' . . .

Jezelf een beetje inlezen kan nooit kwaad. Jammer dat je zomaar dingen gaat proberen met je telefoon, en achteraf moet ondervinden dat je van je telefoon bijna een 450 eu kostende glazen onderzetter voor je cola glas heb gemaakt.
De telefoon laten opsturen, zoals je eerder aangaf, gaat je hoogstwaarschijnlijk meer tijd kosten dan de oplossing zelf te vinden.

Panasonic 9J Mono; Vaillant aroSTOR VWL BM 270; IthoDaalderop CVE-S SP; Showersave QB1-21; Aqmos CM-32

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r--ndy
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08:17
Ik heb nu 2.2 eindelijk! via kies en de regedit maar als ik launcherpro instel met home switcher als standaard en ik druk home button dan krijg ik de gewone startpagina van samsung?
iemand een tip ?

overigens mis ik ook 4 letters met de samsung startpagina bij contacten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Artuzzo schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 18:06:

Verder ben ik benieuwd of er silverlight wel voor froyo beschikbaar zal zijn zo kan ik ook van uitzending gemist geniet.
Of gewoon naar m.uitzendinggemist.nl gaan.
Die werkt gewoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• datkanveelbeter
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12-12-2022
Verwijderd schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 22:06:
[...]

Of gewoon naar m.uitzendinggemist.nl gaan.
Die werkt gewoon
nou hier niet hoor, als ik een filmpje kijk stop deze precies na 5 min, (bij 2.1 en 2.2)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

datkanveelbeter schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 22:19:
[...]

nou hier niet hoor, als ik een filmpje kijk stop deze precies na 5 min, (bij 2.1 en 2.2)
Dit heb ik meer gelezen, maar hier heb ik absoluut geen last van, ik bekijk toch wel lange programma's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DapperKonijntje
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-08 16:27

DapperKonijntje

Draw monkey

Kan iemand me hiermee helpen, zodra ik op 3G/HSDPA/GPRS zit dan kan ik niet meer met google search connecten tenzij ik mijn cookies uitzet, als ik cookies aan laat staan maar wis dan kan ik eenmalig wel connecten maar daarna niet meer.

Ik heb hier al sinds het begin en met iedere firmware last van dus ik heb het idee dat het aan Tmobile ligt, draai nu JP6 NL

Met Wifi heb ik nergens last van, iemand hier ervaring mee?

[ Voor 6% gewijzigd door DapperKonijntje op 17-10-2010 22:31 ]

Portfolio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08:38

Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjankol
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 09-09 16:35
Mijn broertje heeft vrijdag een Samsung Galaxy S gekregen icm met een Vodafone abonnement. Alles werkt perfect behalve het internet van vodafone doet het niet. Hij kan wel bellen en internetten over WIFI. Moet zijn internet nog geactiveerd worden ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij presteert sneller

Al met al voor en nadelen aan Froyo. Vind de nadelen toch wel zwaarder wegen. Het geheugengebruik maakt me niet echt uit, maar wel het feit dat de batterij zo snel leegraakt. Als ik het 's ochtends van de lader haal en ben met een paar apps in de weer voor ong. half uurtje dan slurpt ie al 20% van de batterij...

Ik heb sinds kort een nieuwe mp3 speler waarvan ik de accu graag wil sparen.
Zo ben ik erachter gekomen dat ik de accu niet geheel leeg moet laten lopen....vanaf 40% moet je al beginnen met het laden ervan. (1x in de maand volledig opladen).

Nu bekeek ik de accu van de SGS en daar zit eenzelfde soort accu in.
Alleen heb ik geen idee of je deze verschillende apparaten op deze manier mag vergelijken.....

*Jouw situatie is anders aangezien je voor je update geen accu problemen had maar ik wilde het toch even noemen.

Keep the lithium-ion battery cool. Avoid a hot car. For prolonged storage, keep the battery at a 40% charge level
http://batteryuniversity....g_lithium_based_batteries

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 17-10-2010 23:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Embryo1
arjankol schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 22:40:
Mijn broertje heeft vrijdag een Samsung Galaxy S gekregen icm met een Vodafone abonnement. Alles werkt perfect behalve het internet van vodafone doet het niet. Hij kan wel bellen en internetten over WIFI. Moet zijn internet nog geactiveerd worden ofzo?
ff nalopen op de Vodafone site. Bij toestelinstellingen, handmatig.

Alienware 17, 4700MQ, GTX780m, SSD, 120Hz. (Windows11) - XPS L702x , GT 555m, SSD, 120Hz (Windows 10) - Galaxy A52(2021) - Galaxy Tab S 10.5 - Galaxy Tab S6 lite - Galaxy Watch 4 Classic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10:25
Verwijderd schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 22:42:
[...]

Ik heb sinds kort een nieuwe mp3 speler waarvan ik de accu graag wil sparen.
Zo ben ik erachter gekomen dat ik de accu niet geheel leeg moet laten lopen....vanaf 40% moet je al beginnen met het laden ervan. (1x in de maand volledig opladen).

[...]

'If you have a spare lithium-ion battery, use one to the fullest and keep the other cool by placing it in the refrigerator. Do not freeze the battery. For best results, store the battery at 40% state-of-charge.'
Link:
http://batteryuniversity....g_lithium_based_batteries
Met andere woorden, als je de batterij wilt opslaan, dus wegleggen, niet bevriezen en op ongeveer 40% van z'n charge uit het toestel halen en wegleggen! Dat gaat dus niet dat je de accu voor minimaal 40% moet volhouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

alex3305 schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 23:06:
[...]

Met andere woorden, als je de batterij wilt opslaan, dus wegleggen, niet bevriezen en op ongeveer 40% van z'n charge uit het toestel halen en wegleggen! Dat gaat dus niet dat je de accu voor minimaal 40% moet volhouden.
Aangepast! ;)

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 17-10-2010 23:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank B268
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-09-2024
na installatie, die op zich vlekkeloos verliep galaxy opgestart:
in settings - over het toestel:
Firmwareversie: 2.1-update1
Baseband-versie: I9000XXJM2
Kernelversie: 2.6.29 root@SE-S603 #2
Buildnummer: ECLAIR.XWJM2

is dit een tussen release? nodig om uiteindelijk naar froyo te gaan?
mijn vriendin wel geen patching e.d. via odin of zo, dus gewoon de 'nette' weg via kies upgraden, maar verwarrend wordt het nu wel.
Net ook deze upgrade gedaan - en nergens maar dan ook nergens even een 'what's new' medling o.i.d.
Zoeken op e Samsung sites helpt ook niet.
Iemand enig idee of er een officieel firmware release mededeling ergens beschikbaar is ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kyo
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14-03-2024

Kyo

Sorry ben een noob (en zoeken naar "update" in the topic bracht een wirwar van resultaten op), maar heb dus net KIES geinstalleerd. En nu? Waar kan ik updaten? Krijg geen prompt van KIES en zie niks in de instellingen om te checken voor update?

Wat moet ik doen? Ik ga over 6 uur vliegen en ben dan een anderhalve maand weg, dus zou dit graag daarvoor geregeld hebben. Help1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin64
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12-09 15:12
Ik had zelf met de JP6 af en toe een wat laggy browser, met name als er veel plaatjes stonden.
Heb nu de fix toegepast in de onderstaande link en het werkt bij mij nu een stuk soepeler. Misschien zijn er hier ook nog mensen met zelfde probleem.
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=810668

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BMW_M3
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

BMW_M3

Ondertitel

Kyo schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 00:37:
Sorry ben een noob (en zoeken naar "update" in the topic bracht een wirwar van resultaten op), maar heb dus net KIES geinstalleerd. En nu? Waar kan ik updaten? Krijg geen prompt van KIES en zie niks in de instellingen om te checken voor update?

Wat moet ik doen? Ik ga over 6 uur vliegen en ben dan een anderhalve maand weg, dus zou dit graag daarvoor geregeld hebben. Help1
De officiele firmware is er nog niet. Komt volgende week waarschijnlijk pas in nederland. Je kan op andere onofficiele manieren toch al updaten, al is het niet aan te raden zo kort voor vertrek. Zoek maar op odin en registy hack als je het toch wil.

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

Ik dacht hier nog iemand er over gehoord te hebben maar kan 't niet vinden, de Tril functie (dus zonder geluid) kon je eerst activeren door gewoon het geluid met de volume knoppen aan de zijkant te dempen, nog 1 stap verder was helemaal stil zonder trilfunctie.
Echter met Froyo (draaide JF3 hiervoor) gaat hij gelijk naar stil dus niet eerst 'geen geluid enkel trillen'
voor enkel de trilfunctie moet ik dus de menu's in duiken..
In dit menu kan ik de trilfunctie instellen op:
1 altijd (hierbij is eerder genoemde stille stand met trillen, ook de melodie uit via de notification bar is enkel trilfunctie)
2 nooit (spreekt voor zich)
3 alleen in stille stand (trilt dus enkel met melodie uit, alles uit is dus weer niet mogelijk via de volume knoppen of notificatie bar)
4 alleen wanner niet in stille stand (volume knoppen verminderen het volume en gaan bij uit gelijk op stille modus en niet eerst op trilmodus enkel)

Iemand een fix?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kyo
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14-03-2024

Kyo

BMW_M3 schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 01:04:
[...]

De officiele firmware is er nog niet. Komt volgende week waarschijnlijk pas in nederland. Je kan op andere onofficiele manieren toch al updaten, al is het niet aan te raden zo kort voor vertrek. Zoek maar op odin en registy hack als je het toch wil.
Jammer, dacht echt dat ik geluk had net voor mijn vertrek. Bedankt@

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chello200
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-11-2022
nadat ik de officiele NL samsung 2.2 update gevonden te hebben, heb ik met odin mn sgs naar 2.2 geflashed. Ik moet zeggen het verschil is gelijk merkbaar. Mijn instellingen waren messed up maar na een factory reset draait alles weer soepel. Eerste indruk, gps functie is verbeterd alhoewel de afwijking nog 20 meter is ongeveer tenzij je wifi netwerken meegebruikt. Batterij duur is nagenoeg hetzelfde gebleven. Flash optie is aardig maar was niet echt een gemis vond ik. Batterij icoon veranderd ook niet meer van kleur naarmate hij leger wordt, jmmr.

dikzak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Goedemorgen medetweakers! Een vraag aan allen die android 2.2 al hebben op de Galaxy. Is de stock browser echt zoveel sneller i.v.m de standaard webbrowser van android 2.1? Of valt het wel mee, het verschil?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
alwaysleft schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 07:14:
Goedemorgen medetweakers! Een vraag aan allen die android 2.2 al hebben op de Galaxy. Is de stock browser echt zoveel sneller i.v.m de standaard webbrowser van android 2.1? Of valt het wel mee, het verschil?
Voor mijn gevoel is de browser sneller geworden, maar de site van bijvoorbeeld XDA scrolt wel weer een stuk trager t.o.v. de 2.1 browser. Ik ben er dus nog niet uit.

Overigens staat er op deze zelfde pagina een bericht over een laggy browser en een eventuele oplossing ;)
Al moet je daar wel root voor hebben dus absoluut niet voor iedereen van toepassing.

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bstoop
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-10-2021
Sinds de update naar Froyo komt bij mij onderstaand probleem voor :

Als ik via advanced task killer alle applicaties kill gaat dat goed.
Kijk ik echter 1 minuut later weer welke tasks zijn opgestart, staat er weer een hele lijst met zelfde apps.

Het lijkt dus wel of er automatisch apps worden opgestart. Ik heb zelf helemaal niets aangeklikt!

Meer mensen met dit probleem / oplossingen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salentino
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 23-01-2012
GoT is geen helpdesk.

[ Voor 80% gewijzigd door RoD op 18-10-2010 10:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Team-RiNo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 12-09 16:59
alex3305 schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 23:06:
[...]

Het is sowieso niet goed om een li-ion accu helemaal te ontladen, het is beter om op te laden wanneer je kan dan hem volledig leeg te laten lopen. 1x in de maand even leeg laten lopen is wel goed want dan kan hij zijn capaciteit weer goed instellen.

5440Wp O/W op plat dak | 3MXM52N2V1B8 i.c.m. 1xFTXM35M2V1B + 2xFTXM25M2V1B | RTX4090+7800X3D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peetke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13-08 07:30
Geeft de 2.2 update na opladen nog steeds een melding (en licht aan) als hij vol zit? Erg vervelend als je al ligt te slapen... Of is dit ergens uit te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een korte update van mijn Froyo avontuur.
Afgelopen zaterdag heb ik de upgrade gewaagd met de registry "hack". Eerst Voodoo eraf gehaald en toen de updgrade gestart. Alles ging goed, alle instellingen en apps waren gelukkig behouden.
Zondag begonnen de problemen. Ik kreeg steeds foutmeldingen en op een gegeven moment schoof de statusbalk niet meer uit. Even opnieuw opstarten dan maar.

Na de opstart waren alle homescreens leeg en had ik helemaal geen apps meer in mijn menu.
Ik krijg het idee dat dit aan mijn agenda of e-mail ligt, omdat die de foutmeldingen daarop betrekking hebben.
Uiteindelijk heb ik eerst een factory reset uitgevoerd. Dit hielp! Er komen geen foutmeldingen meer voor.
Maar, bij het uitzetten en weer aanzetten van de telefoon zijn alle homescreens weer leeg en geen apps.
Dan maar de interne sd formatteren.
Dit helpt allemaal niet voldoende.

Op dit moment werkt het zo:
Bij een harde reset gaat alles goed en krijg ik alle widgets/apps te zien.
Bij het uitzetten en later weer aanzetten van de telefoon is alles 'weg'. Daarna een harde reset en alles is weer goed 8)7 .

Ik krijg een beetje het gevoel van een distro upgrade bij linux. Je blijft altijd met restspul zitten die bij de nieuwe distro voor problemen kunnen zorgen. Had ik een factory reset moeten uitvoeren, voor de upgrade?

Voorlopig zet ik de telefoon maar niet meer uit :| .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Abomination schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 22:00:
[...]

Gebruik gewoon adb, als in 'adb reboot download' . . .

Jezelf een beetje inlezen kan nooit kwaad. Jammer dat je zomaar dingen gaat proberen met je telefoon, en achteraf moet ondervinden dat je van je telefoon bijna een 450 eu kostende glazen onderzetter voor je cola glas heb gemaakt.
De telefoon laten opsturen, zoals je eerder aangaf, gaat je hoogstwaarschijnlijk meer tijd kosten dan de oplossing zelf te vinden.
Goedenmorgen,ik heb mezelf echt wel ingelezen en helaas een stomme fout gemaakt door een samsung captiva te maken van mijn galaxy s via odin3 1-click install,aangezien het updaten cia KIES resulteerde in een onophoudelijk pop-up festijn van foutmeldingen met geforceerd afsluitmeldingen.

SGH i897 is het modelnummer wat mijn telefoon nu aangeeft

Usb aansluiting reageert nergens meer op,zelfs niet meer op mijn lader :-(
In de recovery mode of download mode kan ik niet meer komen
Bedankt voor je tip maar ik denk gewoon dat het niet meer op te lossen is behalve door te laten opsturen

Ben nu nog wel even aan het zoeken of ik misschien via mijn externe sd-card de telfoon opnieuw kan laten installeren,maar kan daar niets over vinden

Frank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amboe
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23-01 19:13
Ik probeer een 2e gmail account toe te voegen via 'instellingen->accounts- en synchronisatie-instellingen->account toevoegen' en via de gmail app zelf, maar ik krijg bij beide manieren steeds de melding "Kan geen betrouwbare gegevensverbinding met de server tot stand brengen."

Wat doe ik fout? Of kunnen er geen meerdere gmail accounts worden toegevoegd? (ik draai nog stock firmware JM2 zonder lagfix)

[ Voor 11% gewijzigd door Amboe op 18-10-2010 10:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanRispens
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 25-08 20:07
Heb zaterdag met Odin 2.2 erop geflasht. Had hem OneClickRoot op 2.1, dat weer terug gezet en de update gedaan met de bestanden van Kalua. Flashen was echt een makkie, 1 vinkje extra aanzetten in Odin, bestanden selecteren en flashen maar. Geen enkele reset of iets dergelijks hoeven doen, werkt meteen perfect. Update gedaan vanaf JM2 overigens, die eerst via Kies gedaan. (dat was veel lastiger dan Odin...)

Toestel is véél sneller, alles werkt instant. Browser wordt trager door flash, dat nu uitstaan en werkt nu alleen maar sneller. De fijnste update is echter Swype, weet niet hoe die in JM2 werkte maar die is nu gewoon echt goed. Geen irritante automatisch aanvullen meer als je toetsen indrukt (niet Swypet) en een eenvoudig verplaatsbare cursor. En de audioplayer heeft nu ondersteuning voor mapjes, had hij volgens mij ook nog niet. En de GPS werkt! Nog wel even testen tijdens hardlopen, benieuwd of dat nu ook goed gaat. En je kunt de GPS inschakelen in de bovenste balk, veel beter dan via het menu.

Ik ben dus happy! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toettoetdaan

Hij presteert sneller

Als je via odin geflashed hebt kan het zijn dat je je batterij meter moet resetten...
(adb rm /data/system/batterystats.bin)
GoldenSample schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 01:10:
Ik dacht hier nog iemand er over gehoord te hebben maar kan 't niet vinden, de Tril functie (dus zonder geluid) kon je eerst activeren door gewoon het geluid met de volume knoppen aan de zijkant te dempen, nog 1 stap verder was helemaal stil zonder trilfunctie.
Echter met Froyo (draaide JF3 hiervoor) gaat hij gelijk naar stil dus niet eerst 'geen geluid enkel trillen'
voor enkel de trilfunctie moet ik dus de menu's in duiken..
In dit menu kan ik de trilfunctie instellen op:
1 altijd (hierbij is eerder genoemde stille stand met trillen, ook de melodie uit via de notification bar is enkel trilfunctie)
2 nooit (spreekt voor zich)
3 alleen in stille stand (trilt dus enkel met melodie uit, alles uit is dus weer niet mogelijk via de volume knoppen of notificatie bar)
4 alleen wanner niet in stille stand (volume knoppen verminderen het volume en gaan bij uit gelijk op stille modus en niet eerst op trilmodus enkel)

Iemand een fix?
Als je dat schuif menu (bovenste balk) omlaag schuift kun je daar op het icoontje klikken voor trill.
Salentino schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 09:06:
hallo,

weet er iemand of er een kinepolis app is voor android?
http://lmgtfy.com/?q=kinepolis+app+is+voor+android&l=1
Verwijderd schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 09:47:
Even een korte update van mijn Froyo avontuur.
Afgelopen zaterdag heb ik de upgrade gewaagd met de registry "hack". Eerst Voodoo eraf gehaald en toen de updgrade gestart. Alles ging goed, alle instellingen en apps waren gelukkig behouden.
Zondag begonnen de problemen. Ik kreeg steeds foutmeldingen en op een gegeven moment schoof de statusbalk niet meer uit. Even opnieuw opstarten dan maar.

Na de opstart waren alle homescreens leeg en had ik helemaal geen apps meer in mijn menu.
Ik krijg het idee dat dit aan mijn agenda of e-mail ligt, omdat die de foutmeldingen daarop betrekking hebben.
Uiteindelijk heb ik eerst een factory reset uitgevoerd. Dit hielp! Er komen geen foutmeldingen meer voor.
Maar, bij het uitzetten en weer aanzetten van de telefoon zijn alle homescreens weer leeg en geen apps.
Dan maar de interne sd formatteren.
Dit helpt allemaal niet voldoende.

Op dit moment werkt het zo:
Bij een harde reset gaat alles goed en krijg ik alle widgets/apps te zien.
Bij het uitzetten en later weer aanzetten van de telefoon is alles 'weg'. Daarna een harde reset en alles is weer goed 8)7 .

Ik krijg een beetje het gevoel van een distro upgrade bij linux. Je blijft altijd met restspul zitten die bij de nieuwe distro voor problemen kunnen zorgen. Had ik een factory reset moeten uitvoeren, voor de upgrade?

Voorlopig zet ik de telefoon maar niet meer uit :| .
Heb ik ook gehad, opnieuw flashen werkt het best (en wipe/formateer van te voren even alles)
Amboe schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 10:12:
Ik probeer een 2e gmail account toe te voegen via 'instellingen->accounts- en synchronisatie-instellingen->account toevoegen' en via de gmail app zelf, maar ik krijg bij beide manieren steeds de melding "Kan geen betrouwbare gegevensverbinding met de server tot stand brengen."

Wat doe ik fout? Of kunnen er geen meerdere gmail accounts worden toegevoegd? (ik draai nog stock firmware JM2 zonder lagfix)
Ik gok dat je gewoon even een verbindings probleem had, werkt het nu wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amboe
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23-01 19:13
Toettoetdaan schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 10:46:
[...]

Ik gok dat je gewoon even een verbindings probleem had, werkt het nu wel?
Nee, nog steeds niet...

[ Voor 4% gewijzigd door Amboe op 18-10-2010 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Abomination
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-05 15:55

Abomination

Wait for it . . . Wait for it

Verwijderd schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 09:51:
Ben nu nog wel even aan het zoeken
OK Probeer dit:
http://forum.xda-develope...php?p=8679483#post8679483

Bedenk, het is een kwestie van timing, sommige mensen lukte het pas na negen keer proberen.

Als dat niet lukt, lees onderstaand draadje eerst helemaal door, en volg de instructies op met de meeste win kansen, dan heb je een grote kans dat je wel de juiste firmware op je telefoon kan zetten.

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=804305

TIP: gebruik Odin 1.3 voor het flashen, versie 1 schijnt een beetje buggy te zijn.

[ Voor 15% gewijzigd door Abomination op 18-10-2010 11:05 ]

Panasonic 9J Mono; Vaillant aroSTOR VWL BM 270; IthoDaalderop CVE-S SP; Showersave QB1-21; Aqmos CM-32

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nasonia
  • Laatst online: 15-05-2023
Ik twijfel tussen verschillende telefoons waaronder de Galaxy S. Wat ik me afvraag is of jullie hem ook als mp3 speler gebruiken? Ik lees regelmatig dat de kwaliteit hiervan niet goed is, maar op welke punten wordt nooit gezegd. Ik werk nu nog noodgedwongen met een Samsung Star ( :'( ) en hier heb ik geen klachten over de kwaliteit van het geluid via mijn Sennheiser; dan zal de Galaxy S toch ook niet tegen vallen?

En is het bekend of de toestellen die nu in de winkel liggen gevrijwaard zijn van gps problemen, aangezien ik meestal lees over hardware matige problemen bij de eerste batches?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fixer
  • Laatst online: 11-09 15:52

Fixer

FP ProMod
Nasonia schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 11:18:
Ik twijfel tussen verschillende telefoons waaronder de Galaxy S. Wat ik me afvraag is of jullie hem ook als mp3 speler gebruiken? Ik lees regelmatig dat de kwaliteit hiervan niet goed is, maar op welke punten wordt nooit gezegd. Ik werk nu nog noodgedwongen met een Samsung Star ( :'( ) en hier heb ik geen klachten over de kwaliteit van het geluid via mijn Sennheiser; dan zal de Galaxy S toch ook niet tegen vallen?

En is het bekend of de toestellen die nu in de winkel liggen gevrijwaard zijn van gps problemen, aangezien ik meestal lees over hardware matige problemen bij de eerste batches?
Ik gebruiken als MP3-speler en hij doet niets onder voor alle andere telefoons die ik gehad heb. Geluid is gewoon prima. Ligt er ook aan hoe hoog je eisen zijn natuurlijk.

GPS was met de meegeleverde firmware (JF3) praktisch onbruikbaar. Nu, met JP6 (FroYo) doet hij het prima. Heb meerdere malen mijn track (in bus, op de fiets en in de auto) opgenomen met MyTracks en dat zag er altijd goed uit.

P.s. Ik heb ook een Galaxy S van (een van) de eerste batch(es).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ik vind t wel erg irritant dat dit topic nu volgegooid wordt met al die flashing/root-meuk :{

Heeft deze telefoon geen LED die gaat oplichten als je gemiste oproepen/smsjes/oid hebt? Ik begrijp uit wat settings van apps dat dit een mogelijkheid is maar heb nog nooit iets zien oplichten tot nu toe. Wie kan me vertellen waar dit verstopt zit, als het er al is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toettoetdaan
Cartman! schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 11:37:
Ik vind t wel erg irritant dat dit topic nu volgegooid wordt met al die flashing/root-meuk :{

Heeft deze telefoon geen LED die gaat oplichten als je gemiste oproepen/smsjes/oid hebt? Ik begrijp uit wat settings van apps dat dit een mogelijkheid is maar heb nog nooit iets zien oplichten tot nu toe. Wie kan me vertellen waar dit verstopt zit, als het er al is?
Nope heeft hij niet, maar XDA heeft altijd een oplossing:
http://ip208-100-42-21.st...m/showthread.php?t=730692

En ja het is irritant dat dit topic nu word volgespamt met firmware meuk, maar het andere is dicht...
Ik heb al gevraagd of het weer open mag om deze reden, maar helaas heb ik nog geen antwoord ontvangen:
[ABM] [SGS]Rooten, Custom ROM's & Firmware, gesloten

[ Voor 0% gewijzigd door Toettoetdaan op 18-10-2010 12:12 . Reden: Topic is weer open :) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
How about deze dan: [Samsung Galaxy S] Rooten, Custom ROM's & Firmware

Ik zal eens naar NoLED kijken, tnx voor de tip. Wel jammer dat er niet gewoon een echte LED in de galaxy s zit dan :{

[ Voor 39% gewijzigd door Cartman! op 18-10-2010 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nasonia schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 11:18:
Ik twijfel tussen verschillende telefoons waaronder de Galaxy S. Wat ik me afvraag is of jullie hem ook als mp3 speler gebruiken? Ik lees regelmatig dat de kwaliteit hiervan niet goed is, maar op welke punten wordt nooit gezegd.
Ik ben niet heel erg te spreken over het afspelen van muziek.
Regelmatig heb ik hick-ups tijdens het afspelen, ik heb al meerdere firmwares geprobeerd, met en zonder lagfix maar ik heb het nog altijd.
De geluidskwaliteit is wel gewoon goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nasonia
Fixer schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 11:27:
[...]

Ik gebruiken als MP3-speler en hij doet niets onder voor alle andere telefoons die ik gehad heb. Geluid is gewoon prima. Ligt er ook aan hoe hoog je eisen zijn natuurlijk.

GPS was met de meegeleverde firmware (JF3) praktisch onbruikbaar. Nu, met JP6 (FroYo) doet hij het prima. Heb meerdere malen mijn track (in bus, op de fiets en in de auto) opgenomen met MyTracks en dat zag er altijd goed uit.

P.s. Ik heb ook een Galaxy S van (een van) de eerste batch(es).
Goed om te horen! Ik doe al niet moeilijk over een bitrate van 128 vs 192 dus dat zal dan geen probleem zijn voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salentino
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 23-01-2012
dit had ik allang gedaan voor ik het hier poste

maar ik had geen resultaten gevonden enkel voor iphone vandaar dat ik het hier vroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nasonia
Verwijderd schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 11:50:
[...]

Ik ben niet heel erg te spreken over het afspelen van muziek.
Regelmatig heb ik hick-ups tijdens het afspelen, ik heb al meerdere firmwares geprobeerd, met en zonder lagfix maar ik heb het nog altijd.
De geluidskwaliteit is wel gewoon goed.
Dat klinkt dan weer minder tof.. mijn Star valt soms in slaap tussen liedjes: Als ik dan op een knopje druk gaat het weer verder. :') Maar hick ups klinken nog wat storender dan dat..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nasonia schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 11:58:
[...]

Dat klinkt dan weer minder tof.. mijn Star valt soms in slaap tussen liedjes: Als ik dan op een knopje druk gaat het weer verder. :') Maar hick ups klinken nog wat storender dan dat..
Nooit problemen meegemaakt. Werkt uitstekend zonder hick ups. Wel dure mp3 speler btw:p, meeste telefoons doen niet onder voor een mp3 speler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 12:13:
[...]

Nooit problemen meegemaakt. Werkt uitstekend zonder hick ups. Wel dure mp3 speler btw:p, meeste telefoons doen niet onder voor een mp3 speler.
Hier ook geen hickups of iets dergelijks. Het enige wat is nog wel eens vervelend vond was het feit dat de MP3 speler sommige genre's niet pakt en ze dan maar ergens anders onder zet. Maar dat is ook opgelost met die nieuwe folder weergave, aangezien ik alles naar mappen met de genre naam laat syncen :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --WaaZaa--
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 15:47
Voor diegenen die de KIES registry hack hebben gebruikt, moet je eerst je telefoon aansluiten en syncen met KIES, voordat je de regedit wijzigingen doet?

Met:
KIES opstarten, tel aansluiten, regedit, firware update klikken, zegt KIES dat reeds de laatste versie is geinstalleerd...?

prutsert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
--WaaZaa-- schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 12:29:
Voor diegenen die de KIES registry hack hebben gebruikt, moet je eerst je telefoon aansluiten en syncen met KIES, voordat je de regedit wijzigingen doet?

Met:
KIES opstarten, tel aansluiten, regedit, firware update klikken, zegt KIES dat reeds de laatste versie is geinstalleerd...?
Dit is niet het topic voor firmwaremodificatie. Zie daarvoor elders in dit forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nasonia
Verwijderd schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 12:13:
[...]

Klopt ;) maar sinds mijn trouwe cowon d2 gejat is op vakantie weiger ik nog een nieuwe te kopen als een telefoon er ook toe in staat is.

Alleen op mijn pc heb ik al mijn muziek in folders naar genre en de Star mp3 speler herkent dus geen folders. :/ Dus moet je uit die rij met +1000 liedjes handmatig de liedjes per playlist (genre) selecteren.
Ik neem aan dat dit niet nodig is bij de galaxy s?
Ik ben echt weer toe aan een smartphone! En dat scherm :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nasonia schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 12:35:
[...]

Klopt ;) maar sinds mijn trouwe cowon d2 gejat is op vakantie weiger ik nog een nieuwe te kopen als een telefoon er ook toe in staat is.

Alleen op mijn pc heb ik al mijn muziek in folders naar genre en de Star mp3 speler herkent dus geen folders. :/ Dus moet je uit die rij met +1000 liedjes handmatig de liedjes per playlist (genre) selecteren.
Ik neem aan dat dit niet nodig is bij de galaxy s?
Ik ben echt weer toe aan een smartphone! En dat scherm :9~
mps speler werkt gewoon prima.
Daar hoef je de keuze echt niet vanaf te laten hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-07 22:33
Vandaag werd ik gebeld door hi dat ze over een week mijn bestaande abbonement willen verlengen. Nu ben ik een beetje aan het twijfelen over de telefoon die ik erbij wil nemen. Ik zit nog te twijfelen tussen of de galaxy s of de desire HD. Wat me een beetje tegenhoud bij de galaxy is het af en toe haperen van de software wat ik overal toch wel lees..

Wat zouden jullie kiezen, of zouden jullie momenteel ene heel andere telefoon nemen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander H
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-09 18:16
Zie nu pas dat 2.2 er is, maar na al deze negatieve verhalen wacht ik er nog maar even lekker mee :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nasonia
darkpluisje schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 13:13:
Vandaag werd ik gebeld door hi dat ze over een week mijn bestaande abbonement willen verlengen. Nu ben ik een beetje aan het twijfelen over de telefoon die ik erbij wil nemen. Ik zit nog te twijfelen tussen of de galaxy s of de desire HD. Wat me een beetje tegenhoud bij de galaxy is het af en toe haperen van de software wat ik overal toch wel lees..

Wat zouden jullie kiezen, of zouden jullie momenteel ene heel andere telefoon nemen ?
De eerste ervaringen met de Desire HD is dat de batterij erg kort mee gaat, de speaker kut is en het scherm dan wel groter is maar bij lange na niet in de buurt komt bij het scherm van de Galaxy S qua kleuren, helderheid en contrast.
De Desire HD heeft dan weer HTC Sense een flitser en betere bouwkwaliteit.

Ik vind zelf een led flitser onnodig omdat het een te klein bereik heeft en je je scherm ook goed kan gebruiken om in het donker iets te zoeken. En ook al lijkt een Galaxy S minder duurzaam is mijn ervaring met Samsung telefoons altijd wel goed geweest op dat gebied.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r--ndy
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08:17
repost:

Ik heb nu 2.2 eindelijk! via kies en de regedit maar als ik launcherpro instel met home switcher als standaard en ik druk home button dan krijg ik de gewone startpagina van samsung?
iemand een tip ?

heeft iemand trouwens ook al ervaring met launcher pro plus?

overigens mis ik ook 4 letters met de samsung startpagina bij contacten!

[ Voor 10% gewijzigd door r--ndy op 18-10-2010 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
darkpluisje schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 13:13:

Dit soort keuzes moet je toch echt zelf maken. Ook is dit er niet het topic voor, hier wordt alleen de SGS besproken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 27-08 23:03

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Ik ben zelf niet helemaal tevreden over de mp3 speler, maar dat ligt ook aan de ingebouwde speaker. Dan moet ik erbij zeggen dat ik soms luister naar muziek op mijn favoriete blaasinstrument, en die geeft nogal eens relatief luide hoge tonen. Ik ken weinig speakers van dat formaat die daar wel goed mee overweg kunnen. Ik gebruik dat instrument dan ook vaak als een soort stress test voor microfoons en goedkopere/kleinere speakers. Onder normale eisen vind ik hem ruim voldoende. Media speler app zelf vind ik prima.

Ik hoor trouwens verhalen over dat de 2.2 update je programma's weggooit. Is hier iets tegen te doen? Ik ben net zo ver in Alchemy, en Angry Birds wil ik liever ook niet opnieuw hoeven doen.

[ Voor 16% gewijzigd door Amanoo op 18-10-2010 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• begintmeta
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
marco.meijer schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 14:43:
Ik ben zelf niet helemaal tevreden over de mp3 speler, maar dat ligt ook aan de ingebouwde speaker. ...
De ingebouwde speaker is op zich ook nog wel een stuk beter dan de ingebouwde speaker van b.v. een iPod Classic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

marco.meijer schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 14:43:
Ik hoor trouwens verhalen over dat de 2.2 update je programma's weggooit. Is hier iets tegen te doen? Ik ben net zo ver in Alchemy, en Angry Birds wil ik liever ook niet opnieuw hoeven doen.
Met titanium backup (heb je wel rootacces voor nodig) backuppen. Vervolgens kun je na het updaten naar 2.2 de apps downloaden en met titanium backup de data (highscores etc) weer terug laten zetten :)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shmp
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 04-09 12:22
RoD schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 12:31:
[...]

Dit is niet het topic voor firmwaremodificatie. Zie daarvoor elders in dit forum.
Die is gesloten door jouwzelf :o :F

Sorry alweer geopend... :X

[ Voor 7% gewijzigd door shmp op 18-10-2010 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12-09 23:05
Al mijn apps stonden er nog na de update via Kies, dus je hoeft niet zo bang te zijn dat je ze kwijt bent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoepZor
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 10-09 09:23
Inderdaad blijven al je apps etc behouden bij update naar 2.2 Ik heb zelf echter een beetje een laggy scrollend menu in 2.2, hebben meer mensen hier last van? De lags die in JF3 zaten zijn daarentegen wel stukken minder.

De wijzen komen uit het Oosten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Embryo1
psychoclown schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 15:09:
[...]

Met titanium backup (heb je wel rootacces voor nodig) backuppen. Vervolgens kun je na het updaten naar 2.2 de apps downloaden en met titanium backup de data (highscores etc) weer terug laten zetten :)
Ik begreep dat rootacces nog niet zo goed wilde lukken op de Samsung met Froyo . Zijn er al andere gebruikers ervaringen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent Veeger
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 05-01 13:05
Embryo1 schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 15:20:
[...]

Ik begreep dat rootacces nog niet zo goed wilde lukken op de Samsung met Froyo . Zijn er al andere gebruikers ervaringen ?
ging prima met:
http://www.addictivetips....with-super-one-click-app/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NoepZor schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 15:19:
Inderdaad blijven al je apps etc behouden bij update naar 2.2 Ik heb zelf echter een beetje een laggy scrollend menu in 2.2, hebben meer mensen hier last van? De lags die in JF3 zaten zijn daarentegen wel stukken minder.
Heb ik ook. Ook het openen van de apps gaat iets langzamer, volgens mij. Nu had ik wel de Voodoo lagfix geïnstalleerd en nu nog niet, maar hopen dat er snel een versie voor 2.2. uitkomt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Precies werkt perfect en geen problemen ondervonden tot nu toe :)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BMW_M3
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

BMW_M3

Ondertitel

Wat denken jullie dat beter is.
De telefoon met de 3-button combo resetten naar factory met de oude update en dan de nieuwe met KIES erover flashen. Of de update eerst flashen en dan pas resetten naar factory?
Op de telefoon staat niets wat ik wil backuppen.

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BMW_M3 schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 16:05:
Wat denken jullie dat beter is.
De telefoon met de 3-button combo resetten naar factory met de oude update en dan de nieuwe met KIES erover flashen. Of de update eerst flashen en dan pas resetten naar factory?
Op de telefoon staat niets wat ik wil backuppen.
Ik zou het laatste doen. Zelf heb ik eerst geflashed en toen kreeg ik wel problemen. Daarna naar factory gereset waardoor ik geen foutmeldingen meer krijg, maar de telefoon niet normaal meer uit en aan kan doen.
(Lees mijn post een stukje terug). De telefoon start alleen goed op nadat ik een harde reset doe (aan/uit knop >10 seconden vasthouden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

begintmeta schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 14:57:
[...]

De ingebouwde speaker is op zich ook nog wel een stuk beter dan de ingebouwde speaker van b.v. een iPod Classic.
Zoals ik al zei, dan gaat het ook om dingen die voor zo'n klein dingetje toch wel als extreem te beschouwen zijn :P
Als je het op die manier bekijkt is het eigenlijk een best goed dingetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-07 22:33
RoD schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 14:18:
[...]

Dit soort keuzes moet je toch echt zelf maken. Ook is dit er niet het topic voor, hier wordt alleen de SGS besproken.
helaas heb ik niet de luxe om zelf langs de winkels te gaan om uitgebreid te testen, daarbij is de dhd niet eens in de hi winkels beschikbaar. Er zijn kennelijk toch wat mensen hier die wel allebei hebben of ik vraag me af waarom ze dan de keuze hebben gemaakt voor de sgs.
Normaal gesproken zijn ze de modjes hier er namelijk ook geen fan van als je zelf een topic opent met zo'n soort vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb hem net bij servicepunt utrecht laten upgraden naar jp6, ging gewoon via odin3 v1.00. Had nog stock jf3 draaien. Goede service wad in 10min klaar, wel alle telefooncontacten, apps en berichten kwijt.. (fotos/filmpjes/muziek ed staat er nog wel op).

flash werkt prima (op dumpert iig)

alles ziet er net iets gelikter uit, ik krijg helaas de programmamonitor/taakbeheer niet aan de praat met launcherPro

merk niet echt dat de browser er beter op geworden is, maar vind dat niet zo'n probleem aangezien hij perfect werkte voor mij.

kerel bij vodafone shop wist zelf niet eens dat ze 2.2 al hadden hij zo ja deze heb ik (jf3,jm2,jmX en jp6) dus heb hem er zelf maar even op gewezen :p

[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 18-10-2010 18:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey all,

Er is iets wat ik me toch na het lezen van alle commotie de afgelopen paar dagen afvraag.
Is er uberhaupt wel een verschil tussen de Froyo versie van scandinavie en degene die wij uiteindelijk zouden moeten krijgen via Kies?

De reden dat ik het me afvraag is omdat degene die is uitgelekt vorige week ook niet van een land specifiek is.
Daar gingen mensen ook met Odin aan de slag.

Het enige waarin ik duidelijk een verschil zie is dat mensen die met de gelekte froyo versie aan de slag gingen veel minder klachten hadden dan degene die registry hack froyo erop hebben staan...

Lastige materie vinden jullie niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds kort (ik weet niet of het al sinds het flashen naar 2.2 is), problemen met mijn Gmail sync. Hij doet dit niet meer automatisch, hoewel ik dat wel heb ingesteld. Ook als ik het handmatig doe krijg ik geen icoontje meer in mijn notificationsbar, terwijl ook die instelling aangevinkt staat. Heeft iemand enig idee hoe ik dit kan fixen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-Edit-

Dubbelpost

[ Voor 95% gewijzigd door Verwijderd op 18-10-2010 18:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Ton
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-08 21:17
Nu ik een 16gb kaartje heb voor mijn Galaxy wil ik de MP3speler wat vaker gaan gebruiken. Alleen het viel mij op dat hij de geluiden van het Lets Golf spel ook in de lijst zette. Na wat googlen bleek dat je een .nomedia file in de map zou moeten zetten en dan worden de files niet opgenomen in de lijst. Alleen bij mij blijven ze maar in de lijst komen, ik word er een beetje moe van. Ik heb een .nomedia file gemaakt met kladblok en bij extensie 'alle bestanden' aangevinkt. Windows 7 herkent het bestand ook als een .NOMEDIA bestand.

Iemand een idee hoe dit kan en wat ik er aan kan doen?

Het zijn trouwens .ogg bestanden van Lets Golf, geen .mp3 bestanden

[ Voor 5% gewijzigd door Mr Ton op 18-10-2010 18:44 ]

Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Verwijderd schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 18:08:
Hey all,

Er is iets wat ik me toch na het lezen van alle commotie de afgelopen paar dagen afvraag.
Is er uberhaupt wel een verschil tussen de Froyo versie van scandinavie en degene die wij uiteindelijk zouden moeten krijgen via Kies?

De reden dat ik het me afvraag is omdat degene die is uitgelekt vorige week ook niet van een land specifiek is.
Daar gingen mensen ook met Odin aan de slag.

Het enige waarin ik duidelijk een verschil zie is dat mensen die met de gelekte froyo versie aan de slag gingen veel minder klachten hadden dan degene die registry hack froyo erop hebben staan...

Lastige materie vinden jullie niet?
Mijn gok is dat het enige verschil hem in de taal zit. Waarschijnlijk zijn ze bij Samsung bang voor overbelaste servers of zo. De Galaxy S is niet bepaald de minst populaire telefoon. Dat lijkt mij tenminste de meest logische verklaring, en ik kan het prima begrijpen. Als ze in alle landen tegelijk releasen dan zullen ze best wel eens een flinke piek kunnen krijgen in hun grafieken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mr Ton schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 18:43:
Nu ik een 16gb kaartje heb voor mijn Galaxy wil ik de MP3speler wat vaker gaan gebruiken. Alleen het viel mij op dat hij de geluiden van het Lets Golf spel ook in de lijst zette. Na wat googlen bleek dat je een .nomedia file in de map zou moeten zetten en dan worden de files niet opgenomen in de lijst. Alleen bij mij blijven ze maar in de lijst komen, ik word er een beetje moe van. Ik heb een .nomedia file gemaakt met kladblok en bij extensie 'alle bestanden' aangevinkt. Windows 7 herkent het bestand ook als een .NOMEDIA bestand.

Iemand een idee hoe dit kan en wat ik er aan kan doen?

Het zijn trouwens .ogg bestanden van Lets Golf, geen .mp3 bestanden
Het moet wel in de desbetreffende map zitten hè, had ik namelijk ook eerst fout gedaan.
bijv. sdcard/games/LetsGolf/xxxx.ogg, moet je hem dus wel in de LetsGolf map zetten, en niet in de games map.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb hem net bij servicepunt utrecht laten upgraden naar jp6, ging gewoon via odin3 v1.00. Had nog stock jf3 draaien. Goede service wad in 10min klaar, wel alle telefooncontacten, apps en berichten kwijt.. (fotos/filmpjes/muziek ed staat er nog wel op).

flash werkt prima (op dumpert iig)

alles ziet er net iets gelikter uit, ik krijg helaas de programmamonitor/taakbeheer niet aan de praat met launcherPro

merk niet echt dat de browser er beter op geworden is, maar vind dat niet zo'n probleem aangezien hij perfect werkte voor mij.

kerel bij vodafone shop wist zelf niet eens dat ze 2.2 al hadden hij zo ja deze heb ik (jf3,jm2,jmX en jp6) dus heb hem er zelf maar even op gewezen
Vreemd, dat zal waarschijnlijk wel de Nederlandse versie zijn, die dan officieel niet uit is, maar dan toch weer wel voor de servicepunten. Ik ga daar morgen ook maar eens langs dan, heb sowieso een vraag mbt swype dat bij mijn niet in het Nederlands werkt. Je bedoelt gewoon de vodafonewinkel in het centrum?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Ton
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-08 21:17
Verwijderd schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 18:52:
[...]

Het moet wel in de desbetreffende map zitten hè, had ik namelijk ook eerst fout gedaan.
bijv. sdcard/games/LetsGolf/xxxx.ogg, moet je hem dus wel in de LetsGolf map zetten, en niet in de games map.
Ik heb er zowel een in sd/cache zitten als in sd/cache/letsgolf maar het heeft geen zin. Het vreemde is dat in de map sd/cache/H.A.W.K.S. ok xxx.ogg bestanden zitten maar die worden niet herkent, alleen de geluidjes van Lets Golf.

Nja ik haal denk ik dat spelletje er wel af

Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoepZor
Bij mijn schoonzusje loopt de emailapplicatie vast in Android 2.2. Ze heeft een Exchange account en een hotmail account ingesteld, maar bij het tonen van de twee emailboxen loopt het programma vast. Hij opent geen emailbox. Bovenin in het statusgedeelte wordt wel dat sync icoon getoond. Na een tijdje krijg je een melding dat het programma niet reageert en wordt er gevraagd of je wilt wachten of het programma geforceerd wilt sluiten. Is iemand bekend met dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberpope
  • Niet online

Cyberpope

When does the hurting stop??

NoepZor schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 19:59:
Bij mijn schoonzusje loopt de emailapplicatie vast in Android 2.2. Ze heeft een Exchange account en een hotmail account ingesteld, maar bij het tonen van de twee emailboxen loopt het programma vast. Hij opent geen emailbox. Bovenin in het statusgedeelte wordt wel dat sync icoon getoond. Na een tijdje krijg je een melding dat het programma niet reageert en wordt er gevraagd of je wilt wachten of het programma geforceerd wilt sluiten. Is iemand bekend met dit probleem?
Yep.. heb ik hier ook last van. Wel exchange, geen hotmail. Dan reageert je hele phone niet meer...
Sinds vandaag deze klacht.

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoepZor
Hoe kun je ervoor zorgen dat de hotmailbox gewist wordt?

Pagina: 1 ... 8 ... 92 Laatste

Let op:
Vragen of problemen met firmwares horen hier niet thuis, en worden verwijderd. Zie voor firmwarediscussies dit topic, maar ook deze is geen helpdesk.