Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13:17
Ik heb ontdekt dat de navigatie beter werkt als je die hulp van wireless networks uitzet en de telefoon niet in je hand houdt. Vooral dat laatste veroorzaakt volgens mij veel verschillen in gebruikerservaring omdat veel mensen hem in de hand testen, maar mensen die wel tevreden zijn hem vaak in autohouders of fietsrugzakken gebruiken.

Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Chrizzly schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 20:16:
Het moet met bon omdat ze controleren of je hem in de actieperiode aangeschaft hebt.
Waarom wil je het contract niet opsturen? Wat voor bedragen bedoel je dan? Bij mij staat er bijvoorbeeld alleen het maandbedrag en dat mogen ze wel weten.
Doh ik heb het contract meegestuurd, daar staan ook datums enzo op en bedragen. Maakt mij niet uit, mogen ze allemaal hebben want ik heb de telefoon overgekocht toen die twee weken oud was. Dus sowieso niet mijn gegevens. Daar staat ook de datum van verlenging op en er zat zo'n sticker op mijn doosje anders had ik nooit van de actie geweten. Wacht wel braaf af, anders gooi ik het wel op klantvriendelijkheid etc...beetje slijmen haha.

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroenbv1
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 23-06 15:03
Sinds vanmiddag werkt "Automatisch draaien" niet meer op m'n SGS 2.2.1 (origineel). Het enige wat ik heb gedaan is Google Maps updaten, Streetview erbij installeren en nadat dit gedaan was, liep Google Maps vast. Toen dus batterij en alles eruit, opnieuw opgestart en vanaf toen werkte dit niet meer.

Ook bij Instellingen > Horizontale kalibratie beweegt dat blauwe rondje ook helemaal niet meer. Ik heb al geprobeerd die updates van Google Maps te verwijderen, maar dit heeft niets geholpen. Iemand een idee wat ik zou kunnen doen? Of is die gyroscoop gewoon kapot? Lijkt me op zich niet aangezien de telefoon niet is gevallen o.i.d..

PS: Hebben jullie 2.3.3 al binnen via Kies?

[ Voor 8% gewijzigd door jeroenbv1 op 26-05-2011 18:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motrax
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Motrax

Profileert

Zoiets heb ik gehad net na de update naar JS3 (de 2.2.1 update die ingetrokken was, daarna is de JS5 uitgekomen). Is zomaar ineens ook weer gaan draaien. Heel vaag.

Bij mij bleef het icoon voor automatisch draaien wel altijd groen, wat ik ook deed. Als je dat ook hebt, dan is het misschien hetzelfde. Zo niet, succes ;)

☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amboe
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23-01 19:13
MrAngry schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 17:05:
Ik heb ontdekt dat de navigatie beter werkt als je die hulp van wireless networks uitzet en de telefoon niet in je hand houdt. Vooral dat laatste veroorzaakt volgens mij veel verschillen in gebruikerservaring omdat veel mensen hem in de hand testen, maar mensen die wel tevreden zijn hem vaak in autohouders of fietsrugzakken gebruiken.
Klopt! Als ik de SGS in de carkithouder heb krijg ik zeer snel een fix en is de gps erg nauwkeurig. Wanneer ik hem in mijn hand houd is de gps onnauwkeurig. Echter, wanneer wifi is ingeschakeld is de gps wel nauwkeurig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kizanko
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22-03 10:36
jeroenboeve1 schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 18:05:
Sinds vanmiddag werkt "Automatisch draaien" niet meer op m'n SGS 2.2.1 (origineel). Het enige wat ik heb gedaan is Google Maps updaten, Streetview erbij installeren en nadat dit gedaan was, liep Google Maps vast. Toen dus batterij en alles eruit, opnieuw opgestart en vanaf toen werkte dit niet meer.

Ook bij Instellingen > Horizontale kalibratie beweegt dat blauwe rondje ook helemaal niet meer. Ik heb al geprobeerd die updates van Google Maps te verwijderen, maar dit heeft niets geholpen. Iemand een idee wat ik zou kunnen doen? Of is die gyroscoop gewoon kapot? Lijkt me op zich niet aangezien de telefoon niet is gevallen o.i.d..

PS: Hebben jullie 2.3.3 al binnen via Kies?
Ik krijg hem sinds laatst ook niet meer roterend, ik vind het best we bizar. Want ik heb er niks vreemds mee gedaan. :? heb ook 2.2.1. Weet iemand misschien een oplossing dat niet perse hard reset nodig heeft? Begin nu zelfs te twijfelen om het te verkopen, ben al deze onenigheden nu wel zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kNarf_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-09-2024
Kizanko schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 20:23:
[...]

Ik krijg hem sinds laatst ook niet meer roterend, ik vind het best we bizar. Want ik heb er niks vreemds mee gedaan. :? heb ook 2.2.1. Weet iemand misschien een oplossing dat niet perse hard reset nodig heeft? Begin nu zelfs te twijfelen om het te verkopen, ben al deze onenigheden nu wel zat.
Dit had ik dus ook al vorige week! Ineens uit het niets werkte de accelerometer niet meer. Ik heb echt alles geprobeerd, maar een factory reset was helaas toch echt de enige oplossing om het weer aan de praat te krijgen. Vond ik achteraf niet zo erg trouwens, m'n telefoon werkt nu ook weer lekker snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxkranendijk
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22-09 23:25
Amboe schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 20:10:
[...]

Klopt! Als ik de SGS in de carkithouder heb krijg ik zeer snel een fix en is de gps erg nauwkeurig. Wanneer ik hem in mijn hand houd is de gps onnauwkeurig. Echter, wanneer wifi is ingeschakeld is de gps wel nauwkeurig.
Moet wifi dan ook verbinding hebben, of alleen aanstaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 20-09 10:48
Lijkt me dat een niet verbonden wifi weinig zinvol is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12:19
partyondude schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 23:23:
Lijkt me dat een niet verbonden wifi weinig zinvol is.
Normaal ben ik dit met je eens, maar Google heeft een aantal Wifi routers in een database opgenomen om op deze manier mede te bepalen waar je je bevindt naar aanleiding van het MAC adres. Dus in dit geval maakt het niet uit.

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psYchovic
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-09 20:01
Vads schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 22:27:
Mijn echtgenote is vandaag voor het eerst met haar SGS naar het buitenland vertrokken (Hongarije). Ze belt mij via een thuisnummer op dat ze met haar mobiel niet kan bellen.
Nog steeds kon ze mij niet bellen. Wat gaat hier mis? :-(
Ik heb het probleem ook gehad, na eens even te zijn gaan zoeken op google kwam ik erachter dat je voor je pincode (dus je telefoon even opnieuw opstarten) een 1 moet typen, dus stel dat je pincode 4657 is, dan moet je nu dus invullen 14657.. Dit was bij mij de oplossing..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lometje
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-09 21:13

lometje

Multimediant

psYchovic schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 10:49:
[...]

Ik heb het probleem ook gehad, na eens even te zijn gaan zoeken op google kwam ik erachter dat je voor je pincode (dus je telefoon even opnieuw opstarten) een 1 moet typen, dus stel dat je pincode 4657 is, dan moet je nu dus invullen 14657.. Dit was bij mij de oplossing..
Lijkt me een sterk verhaal gezien die pin simpelweg je simkaart unlocked, maar proberen waard. Overigens niet meer dan 2x want na de derde keer heb je je pukcode nodig en kun je helemaal niks met je SIM totdat je die hebt ingetikt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hneel
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22-09 16:56

hneel

denkt er het zijne van

Bestaan er eigenlijk docking stations voor de galaxy? Ik heb ze tot nu toe niet kunnen vinden, terwijl er voor bv de iphone ontelbare op de markt zijn. Is het feit dat de usb aansluiting van boven zit ipv van onderen hier debet aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaximusTG
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
(overleden)

Zin in pizza? Probeer 'mijn' pizzarecept eens! Laatste versie pizzarecept Blog:KookKompas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxkranendijk
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22-09 23:25
theforce81 schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 23:36:
[...]

Normaal ben ik dit met je eens, maar Google heeft een aantal Wifi routers in een database opgenomen om op deze manier mede te bepalen waar je je bevindt naar aanleiding van het MAC adres. Dus in dit geval maakt het niet uit.
Warempel, het werkt! Op de fiets klopte mijn locatie 'real time', vreemd dat ik dit nergens eerder heb gelezen. Er werd alleen aangeraden om je telefoon te laten 'updaten' bij een service punt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivk
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12-08-2024
NeoMe schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 17:26:
[...]

Doh ik heb het contract meegestuurd, daar staan ook datums enzo op en bedragen. Maakt mij niet uit, mogen ze allemaal hebben want ik heb de telefoon overgekocht toen die twee weken oud was. Dus sowieso niet mijn gegevens. Daar staat ook de datum van verlenging op en er zat zo'n sticker op mijn doosje anders had ik nooit van de actie geweten. Wacht wel braaf af, anders gooi ik het wel op klantvriendelijkheid etc...beetje slijmen haha.
Mocht je het niet versturen ingescand per e-mail (hier en daar een beetje geëdit)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Enfer
  • Laatst online: 18-09 16:32
Nu alleen nog een plek om 'm te kopen.. Op ebay zie ik ook wel een paar docks maar dat begint pas met bieden vanaf 24 euro .. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
theforce81 schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 23:36:
[...]

Weer wat geleerd, dat wist ik echt niet _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SePtiCTaNk
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11-09 20:45
Ben wel benieuwd waar iedereen zonder root op uitkomt qua geheugenverbruik. Ik heb niet echt een idee wat gebeuikelijk / wenselijk is. Ik kom met zeven homescreens meestal tot 190-260. En anderen?

Jack of all trades, master of none. Though often better than a master of one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BiLo
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18-09 15:36

BiLo

PSN: toiletcleaner

heeft iemand enig idee waar de R voor staat bovenin het scherm?

een vriendin van mij zit nu in NY, en denkt dat ze aant roamen is.. volgens mij is het niet zo maargoed..

anyone? :)

| Voron V2 | Fanatec Podium DD1 | Porsche Podium Wheel | APM | PDME | CSP V3 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lometje

lometje

Multimediant

DylanE schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 16:56:

een vriendin van mij zit nu in NY, en denkt dat ze aant roamen is.. volgens mij is het niet zo maargoed..

r = roaming / logged in op niet eigen netwerk. Wil niet zeggen dat je er daadwerkelijk gebruik van maakt

[ Voor 13% gewijzigd door lometje op 27-05-2011 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BiLo
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18-09 15:36

BiLo

PSN: toiletcleaner

lometje schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 17:05:
[...]

r = roaming / logged in op niet eigen netwerk. Wil niet zeggen dat je er daadwerkelijk gebruik van maakt
okeej maar als er geen H of 3g(met pijltjes die op en neer gaan) naast staat is er geen dataverbinding actief toch.. daar gaat het om, daar was ik niet helemaal duidelijk in :)

[ Voor 4% gewijzigd door BiLo op 27-05-2011 17:13 ]

| Voron V2 | Fanatec Podium DD1 | Porsche Podium Wheel | APM | PDME | CSP V3 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DylanE schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 16:56:

ik zou d'r toch maar ff bellen...

roam - move about aimlessly or without any destination, often in search of food or employment;

http://www.thefreedictionary.com/roam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Valt iemand het ook op bij 2.3.3 dat het srs5.1 in de muziekspeler erg lelijk klinkt. De bas in de muziek kraakt enorm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
  • Laatst online: 10:09
Wie heeft er dan ook een 5.1 simulatie dinges aanstaan bij stereo muziek :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar is anders de functie voor? Zal toch gewoon goed geluid moeten geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amboe
Kan iemand mij zeggen of het gebruikelijk is dat er zoveel geheugen in beslag wordt genomen voor de system ROM?

Afbeeldingslocatie: http://img541.imageshack.us/img541/1246/sc20110528161024.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07:23
Ja, die moet natuurlijk zo klein mogelijk zijn en er veranderd ook niet veel (niks?) aan de gebruikte ruimte.

[ Voor 39% gewijzigd door HaTe op 28-05-2011 21:18 ]

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er iemand die mij kan vertellen of en hoe ik mijn sgs in mijn thuis netwerk kan krijgen om bv avi bestanden dieop mijn labtop staan af tekunnen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
Hoe bevalt dat swypen je nou, mrjbakker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasjenl
  • Laatst online: 12:13

jasjenl

Liab A Tymo

Verwijderd schreef op zaterdag 28 mei 2011 @ 22:17:
Is er iemand die mij kan vertellen of en hoe ik mijn sgs in mijn thuis netwerk kan krijgen om bv avi bestanden dieop mijn labtop staan af tekunnen spelen.
Volgens mij zou dat alleen via DLNA kunnen, met de AllShare app op de telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Raymond schreef op zaterdag 28 mei 2011 @ 22:20:
Raymond schreef op zaterdag 28 mei 2011 @ 22:20:
?? Stel een normale vraag toch??
Ben twee spaties vergeten..poeh poeh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jasjenl schreef op zaterdag 28 mei 2011 @ 22:54:
[...]

Volgens mij zou dat alleen via DLNA kunnen, met de AllShare app op de telefoon.
Ik heb allshare gebruikt en kan wel op mijn labtop kijken maar hij kent alleen maar .jpeg maar de rest niet. Bv avi bestanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marbo
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 20-09 18:52
Nou, meer eind mei dan morgen kan het niet worden.

Edit: oh jawel, overmorgen dus :-)

[ Voor 27% gewijzigd door Marbo op 29-05-2011 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lometje

lometje

Multimediant

Verwijderd schreef op zondag 29 mei 2011 @ 09:21:
[...]

Ik heb allshare gebruikt en kan wel op mijn labtop kijken maar hij kent alleen maar .jpeg maar de rest niet. Bv avi bestanden.
Ik heb op mijn pc 'tversity' draaien als DLNA server (http://tversity.com/) en op zich kan dat via allshare of via de app UPnPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hotzenwalder
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 05-09 16:14
VLC Stream and Convert doet dat volgens mij wel aardig.
https://market.android.com/search?q=vlc&so=1&c=apps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk Schuifkaas
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19-09 10:43
Ik kan met ES File Explorer (https://market.android.co...pop&feature=search_result) de gedeelde mappen in mijn netwerk bekijken en de films afspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkstriker
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 07-04 20:26
Amboe schreef op zaterdag 28 mei 2011 @ 21:07:
Kan iemand mij zeggen of het gebruikelijk is dat er zoveel geheugen in beslag wordt genomen voor de system ROM?

[afbeelding]
Gebruikelijk is relatief.
Het maakt niet uit aangezien er op de systeem partitie niet wordt geschreven na de installatie van de software.
Custom ROMs zijn vaak kleiner omdat ze hun inziens "overbodige" programmas weglaten. Maar een vendor ROM zal altijd redelijk dicht bij de systeem limiet zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amboe
Darkstriker schreef op maandag 30 mei 2011 @ 11:14:
[...]

Gebruikelijk is relatief.
Het maakt niet uit aangezien er op de systeem partitie niet wordt geschreven na de installatie van de software.
Custom ROMs zijn vaak kleiner omdat ze hun inziens "overbodige" programmas weglaten. Maar een vendor ROM zal altijd redelijk dicht bij de systeem limiet zitten.
Duidelijk!

PS dit las ik op Samfirmware Twitter:
"Many Android 2.3.3 releases Galaxy S! Hong-Kong, Taiwan, New Zealand vodafone and UK o2."

Zie ook: New Asian GB Rom ZSJV5 en I9000ZSJV5 is released in Asian

[ Voor 7% gewijzigd door Amboe op 30-05-2011 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-09 11:19

icecreamfarmer

en het is

Amboe schreef op maandag 30 mei 2011 @ 12:05:
[...]

Duidelijk!

PS dit las ik op Samfirmware Twitter:
"Many Android 2.3.3 releases Galaxy S! Hong-Kong, Taiwan, New Zealand vodafone and UK o2."

Zie ook: New Asian GB Rom ZSJV5 en I9000ZSJV5 is released in Asian
raar dat de EU er nog steeds geen heeft.

ik zie ik zie wat jij niet ziet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amboe
icecreamfarmer schreef op maandag 30 mei 2011 @ 12:22:
[...]

raar dat de EU er nog steeds geen heeft.
Dat vind ik ook!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elboo
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 26-08 00:57

Elboo

Ja klopt wel ja...

God damnit wat baal ik, gisteravond voor het slapen mn SGS 2.2.1 uit gedaan. Vanochtend doe ik hem aan, startgeluid komt nog wel maar het pincode scherm komt niet. Hij blijft om de halve minuut even trillen en verder niks.

Batterij eruit gedaan, herstart = zelfde resultaat
Batterij eruit gedaan en ook sd-card, herstart = zelfde resultaat
in recovery mode gekozen voor wipe cache, herstart = zelfde resultaat

Het komt erop neer dat ik in de recovery mode voor een factory reset moet gaan, en ben ik hoe dan ook data kwijt. Andere opties zijn er volgens mij niet..(?)

Ik had niet eens nieuwe tools geïnstalleerd, echt zo irritant dit (mn 2 upgrades via Samsung Kies zijn ook 2 keer vastgelopen en moesten gefixed worden door het Samsung Service Center).

:/

zoekwoorden: opstarten samsung galaxy s i9000 lukt niet

Risico komt voor uit niet weten wat je doet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino112
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22-09 01:27
Elboo schreef op maandag 30 mei 2011 @ 12:58:
God damnit wat baal ik, gisteravond voor het slapen mn SGS 2.2.1 uit gedaan. Vanochtend doe ik hem aan, startgeluid komt nog wel maar het pincode scherm komt niet. Hij blijft om de halve minuut even trillen en verder niks.

Batterij eruit gedaan, herstart = zelfde resultaat
Batterij eruit gedaan en ook sd-card, herstart = zelfde resultaat
in recovery mode gekozen voor wipe cache, herstart = zelfde resultaat

Het komt erop neer dat ik in de recovery mode voor een factory reset moet gaan, en ben ik hoe dan ook data kwijt. Andere opties zijn er volgens mij niet..(?)

Ik had niet eens nieuwe tools geïnstalleerd, echt zo irritant dit (mn 2 upgrades via Samsung Kies zijn ook 2 keer vastgelopen en moesten gefixed worden door het Samsung Service Center).

:/

zoekwoorden: opstarten samsung galaxy s i9000 lukt niet
Als ik het goed heb kan je wel in de downloadmode komen, daarna kan je met Odin een andere kernel flashen waarna je een Nandroid-backup kan maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberpope
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Cyberpope

When does the hurting stop??

Tjemig. Omdat maar geen goede email client kan vinden (stock=batt.drain, improved mail = regelmatig geen exchange account meer, enhanced mail = vastlopers om de 5 min, K9 mail = batt.drain) even geen mail client.

Maar dat scheelt in de batt. duur. Erg veel zelfs.

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino112
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22-09 01:27
Cyberpope schreef op maandag 30 mei 2011 @ 13:40:
Tjemig. Omdat maar geen goede email client kan vinden (stock=batt.drain, improved mail = regelmatig geen exchange account meer, enhanced mail = vastlopers om de 5 min, K9 mail = batt.drain) even geen mail client.

Gmail geen optie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
Hoe vaak laat je de client dan mail checken?

Ik laat hem dat 2x per dag doen en ik kan niet echt zeggen dat ik last heb van batt-drain (ik gebruik K9, omdat de stock client er een kwartier over doet om mail te checken bij mij)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koboy
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

koboy

Heb een idee voor een icon

Cyberpope schreef op maandag 30 mei 2011 @ 13:40:

Connectie met exchange zuipt gewoon. Ik sync 2 gmail accounts, een normaal IMAP accoutn, en een exchange account van het werk. In het weekend staat de exchange sync op manual (duh werk!), en dat scheelt toch gauw 75%!!!

Ik zie ik zie wat jij niet ziet, en het is....... ach laat ook maar je ziet het toch niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberpope
  • Niet online

Cyberpope

Nee, dat zal mijn werkgever niet doen.
Raymond schreef op maandag 30 mei 2011 @ 14:32:
Hoe vaak laat je de client dan mail checken?

Ik laat hem dat 2x per dag doen en ik kan niet echt zeggen dat ik last heb van batt-drain (ik gebruik K9, omdat de stock client er een kwartier over doet om mail te checken bij mij)
Gewoon push... En ik heb hem vooral voor de agendafunktie. De mail zelf vind ik nog niet zo boeiend.

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koboy
  • Nu online

koboy

Heb een idee voor een icon

Cyberpope schreef op maandag 30 mei 2011 @ 16:26:
[...]

Nee, dat zal mijn werkgever niet doen.

[...]

Gewoon push... En ik heb hem vooral voor de agendafunktie. De mail zelf vind ik nog niet zo boeiend.
Is het geen optie om hem dan maar 1x per uur te laten synchroniseren? En eventueel alleen de agenda? Gaat een hoop schelen :)

Ik zie ik zie wat jij niet ziet, en het is....... ach laat ook maar je ziet het toch niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberpope
  • Niet online

Cyberpope

koboy schreef op maandag 30 mei 2011 @ 17:03:
[...]

Is het geen optie om hem dan maar 1x per uur te laten synchroniseren? En eventueel alleen de agenda? Gaat een hoop schelen :)
Zodra ik een client gevonden heb die dit op een fatsoenlijke manier doet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amboe
bericht verwijderd

[ Voor 247% gewijzigd door Amboe op 30-05-2011 18:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer

icecreamfarmer

en het is

Cyberpope schreef op maandag 30 mei 2011 @ 18:01:
[...]

Zodra ik een client gevonden heb die dit op een fatsoenlijke manier doet :)
je kunt je gmail agenda toch weer synchroniseren met je exchange.
En vervolgens je Gmail 1x per dag met Jorte of zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberpope
  • Niet online

Cyberpope

icecreamfarmer schreef op maandag 30 mei 2011 @ 18:42:
[...]

je kunt je gmail agenda toch weer synchroniseren met je exchange.
En vervolgens je Gmail 1x per dag met Jorte of zo
1) te langzaam. Soms worden er bij mij (door mijzelf of door de sec.) meerdere keren per dag afspraken gepland.
2) Denk niet dat ze bij ons op het bedrijf zo blij zijn als ik software ga installeren die sync met gmail
3) calendersync werkt niet op een server OS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vads
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22-09 21:15
lometje schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 10:51:
[...]

Lijkt me een sterk verhaal gezien die pin simpelweg je simkaart unlocked, maar proberen waard. Overigens niet meer dan 2x want na de derde keer heb je je pukcode nodig en kun je helemaal niks met je SIM totdat je die hebt ingetikt...
Ondertussen heb ik haar gisteravond gebeld. Haar gevraagd de SGS te laten zoeken naar een netwerk en toen kreeg ze plotseling allemaal SMSjes binnen. Zij blij, ik blij. Dank jullie wel! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoyzNDaHood
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 19-12-2022
Ik heb mijn SGS ook online gekocht en de SGS komt niet uit Nederland. Wel zie ik dat velen alsnog via contact met Samsung een SD-kaartje kregen. Had ik ze eerst gemaild, krijg ik reply dat ik moet bellen. Heb ik gebeld, beloven ze mij te gaan mailen. Afwachtend op een antwoord nu :/.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kun je eigenlijk een Galaxy S met CF-root gewoon direct updaten met KIES?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
Ik lig er 's nachts niet wakker van, maar vind het toch wel vrij sneu dat 2 weken na aankondiging nog steeds geen update te krijgen is. Kondig het dan gewoon niet aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
Waar kan ik die aankondiging vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruvetuve
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 12:20
SamFirmware (7 minutes ago):
People with csc code PRO (Belgium \ Netherlands) can update his Galaxy S to gingerbread!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer

icecreamfarmer

en het is

Ruvetuve schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 10:51:
SamFirmware (7 minutes ago):
People with csc code PRO (Belgium \ Netherlands) can update his Galaxy S to gingerbread!
PRO maar hadden wij niet XEN?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
Raymond schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 10:00:
Waar kan ik die aankondiging vinden?
Hier:

http://tweakers.net/nieuw...galaxy-apparaten-aan.html

En inderdaad, wij hebben in principe XEN

[ Voor 7% gewijzigd door partyondude op 31-05-2011 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-08 21:46

NiMu83

AFCA

Weet iemand of / wanneer XEO (de poolse versie) al klaar staat met 2.3.3?

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amboe
Brainpower schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 12:49:
[...]

Weet iemand of / wanneer XEO (de poolse versie) al klaar staat met 2.3.3?
Nog niet. Houd XDA-developers en Samfirmware in de gaten. Die weten het meestal wel als eerste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Laatst online: 19-09 12:42
Sindskort heb ik Co-pilot, en dit is voor het eerst dat ik de GPS goed heb zien werken (op de eerste dag na).

Al moet ik eerlijk zijn dat ik de torrent versie heb, maar als 2.3.3 het GPS probleem niet oplost koop ik vast en zeker dit programmatje. (of nog even wachten op de tomtom versie).

Ik was in ieder geval onder de indruk dat dit zo goed werkt terwijl de google maps versie zo beroert is.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bgrr
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Kevinp schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 19:40:
Sindskort heb ik Co-pilot, en dit is voor het eerst dat ik de GPS goed heb zien werken (op de eerste dag na).

Al moet ik eerlijk zijn dat ik de torrent versie heb, maar als 2.3.3 het GPS probleem niet oplost koop ik vast en zeker dit programmatje. (of nog even wachten op de tomtom versie).

Ik was in ieder geval onder de indruk dat dit zo goed werkt terwijl de google maps versie zo beroert is.
Welke versie van co-pilot heb je geinstalleerd ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
bgrr schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 22:14:
[...]

Welke versie van co-pilot heb je geinstalleerd ?
8.2 op android 2.2 (niet de 2.2.1 update).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WilcoSnel
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-09 11:11
GB is in het VK geland. Horen wij hem dan ook al niet te hebben? Of was het VK vorige keer ook eerder met Froyo?

http://www.engadget.com/2...e-uk-better-late-than-ne/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
op de twitter:

SamFirmware SamFirmware
Samsung I9100 Firmware: I9100XWKE2_XENKE1 Online! (Android 2.3.3)
10 hours ago

ik ga nu even vlug een kabel pakken.

Edit: ik heb nog 2.2.1 als laatste versie.

[ Voor 12% gewijzigd door Kevinp op 01-06-2011 07:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kevinp schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 07:40:
op de twitter:

SamFirmware SamFirmware
Samsung I9100 Firmware: I9100XWKE2_XENKE1 Online! (Android 2.3.3)
10 hours ago

ik ga nu even vlug een kabel pakken.

Edit: ik heb nog 2.2.1 als laatste versie.
Er staat i9100 wij hebben een i9000(A)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ortep
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

En bovendien is het bericht al weer genuanceerd
Galaxy S Gingerbread update lands in the UK, better late than never (updated: it wasn't late)
Het wordt al weken lang uitgerold, alleen had Engadget dat nog niet door

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2023 01:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motrax
  • Niet online

Motrax

Profileert

Drivers staan in de Windows software lijst. Weggooien, opnieuw opstarten, er inpluggen, kijken of het dan werkt en anders Kies opstarten kijken of het dan werkt etc. Kies USB recovery mode (oid) is er ook nog.

Ik heb in het verleden ook problemen gehad :P

☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lometje

lometje

Multimediant

Verwijderd schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 08:43:
Wil net mijn SGS aan Kies gaan hangen (backupje maken), steek de USB in de PC --> USB Device not recognized... iemand een snelle fix voor dit probleem? Kies opnieuw installeren? Waar zit de driver voor de SGS bij?
Andere USB poort proberen kan ook schelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
Verwijderd schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 07:46:
[...]

Er staat i9100 wij hebben een i9000(A)
Ow stom, helemaal overheen gekeken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amboe
Dit bericht is door Samsung Mobile NL een uur geleden op Facebook geplaatst:

"Beste,

De update komt eraan maar is helaas vertraagd. Wanneer het precies uitkomt is onbekend maar zodra het er is posten we dit natuurlijk direct op het prikbord.

Groeten,
Het Samsung Mobile Team"

:F |:( 8)7 }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SePtiCTaNk
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11-09 20:45
Mwoehahha, wat een kwats.

Jack of all trades, master of none. Though often better than a master of one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12:42
Amboe schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 10:41:

"Beste,

De update komt eraan maar is helaas vertraagd. Wanneer het precies uitkomt is onbekend maar zodra het er is posten we dit natuurlijk direct op het prikbord.

Groeten,
Het Samsung Mobile Team"

Echt weer Samsung, vind het een fijne telefoon..maar updates..uitstellen uitstellen. Gelukkig kan je ook flashen met odin en firmware uit andere landen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mvdbeld
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13:48
Iemand de laatste Indiase firmware al geprobeerd? 2.3.3 van 24 Mei?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouter_va
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 22-09 20:08
vanmorgen mijn telefoon (Proximus Galaxy S 16Gb) aan de pc gekoppeld en Kies stelde de update voor...
Hij draait dus nu officiële GB
Firmware versie volgens Kies: PDA: JVH / Phone: JVO / CSC: JV3 (PRO)

Dat werd tijd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer

icecreamfarmer

en het is

Amboe schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 10:41:

"Beste,

Groeten,
Het Samsung Mobile Team"

Hebben NL galaxy's zulke specifieke eisen dan dat het in Belgie en de rest van de wereld wel kan maar hier niet :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lometje

lometje

Multimediant

icecreamfarmer schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 15:53:
[...]

Hebben NL galaxy's zulke specifieke eisen dan dat het in Belgie en de rest van de wereld wel kan maar hier niet :'(
De telegraaf shortcut is schijnbaar moeilijk om erin te zetten. Wat mij betreft hoeft dat ook verder niet :+ :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hengst
  • Laatst online: 09-09 12:04
lometje schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 15:55:
[...]

De telegraaf shortcut is schijnbaar moeilijk om erin te zetten. Wat mij betreft hoeft dat ook verder niet :+ :+
Is er verder nog iets Belgisch ingebouwd? Die telegraaf shortcut hoef ik niet maar ik hoef er ook geen andere troep in. Is er een lijst beschikbaar wat er in zit?

Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knnethdw
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 26-01 18:40
Hengst schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 19:15:
[...]

Is er verder nog iets Belgisch ingebouwd? Die telegraaf shortcut hoef ik niet maar ik hoef er ook geen andere troep in. Is er een lijst beschikbaar wat er in zit?
Dit zijn de Applications in de PRO versie (heb wel alles in het Engels staan):
  • Aldiko eBook
  • AllShare
  • Calculator
  • Calendar
  • Camera
  • Clock
  • Downloads (= Nieuw?)
  • Email
  • FM Radio
  • Gallery
  • Google Search
  • Internet
  • Latitude
  • Layar
  • Maps
  • Market
  • Memo
  • Mini Diary
  • Music
  • My Files
  • Navigation
  • Places
  • Press Reader
  • ProxiMenu
  • Proximus
  • Samsung Apps
  • Setting
  • Social Hub
  • Task Manager
  • Talk
  • ThinkFreeOffice
  • Videos
  • Voice Dialer
  • Voice Recorder
  • Voice Search
  • Write and Go
De Notification Bar is veranderd in 2.3.3 (donkerder en andere iconen).
En het valt wel op dat alles sneller werkt. Maps nog niet getest.

[ Voor 7% gewijzigd door knnethdw op 01-06-2011 19:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lometje

lometje

Multimediant

knnethdw schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 19:32:
[...]

....
De Notification Bar is veranderd in 2.3.3 (donkerder en andere iconen).
En het valt wel op dat alles sneller werkt. Maps nog niet getest.
EXT4 of nog steeds het oude?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knnethdw
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 26-01 18:40
lometje schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 19:35:
[...]

EXT4 of nog steeds het oude?
Hoe kan ik dat zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lometje

lometje

Multimediant

Goeie vraag :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orcie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08-09 12:23
Terminal emulator >

mount | grep ext4

Antwoord is RFS BTW...

[ Voor 6% gewijzigd door Orcie op 01-06-2011 23:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lometje

lometje

Multimediant

Orcie schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 23:32:
[...]

Terminal emulator >

mount | grep ext4

Antwoord is RFS BTW...
Ah oke! Jammer :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shytah
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 27-01 12:04
Btw, er is nu ook Kies voor de Mac.

http://www.samsung.com/uk...T-I9000&srchword=Galaxy+S

Het is echter nog wel een beta, daarom zit er nog geen firmware-update functionaliteit bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marbo
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 20-09 18:52
Arosf schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 09:29:

Het is echter nog wel een beta, daarom zit er nog geen firmware-update functionaliteit bij.
Ah mooi, die ga ik meteen testen, dank voor de tip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07:23
Ik dacht dat ze al een Kies mini ofzo hadden om firmware te flashen met een Mac?

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shytah
HaTe schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 10:52:
Ik dacht dat ze al een Kies mini ofzo hadden om firmware te flashen met een Mac?
Kies mini is voor een selectief aantal telefoons. De gewone Kies voor de Mac ook, alleen deze heeft wel ondersteuning voor de Samsung Galaxy S.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arosf schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 09:29:

Die zit er wel bij. Onder 'Voorkeuren'!
Echter nog geen update!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met 'VLC Direct Pro .apk' 1,99 in de Market. Werkt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaKa
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 29-11-2020
Hallo mrjbakker74
Wat ik gebruik is de app ES file explorer die de SGS verbindt aan lokaal, LAN, FTP of Bluetooth. Daarnaast is er de app Kies AIR die een url genereert en waar je met een andere device in je wifi-netwerk via de browser naar toe kunt om te connecten. Allebei werken perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk
  • Laatst online: 09:28

jmk

SamFirmware: Same for Galaxy S no newer update than 2.3.4.
Zou dat betekenen dat Samsung van plan is om 2.3.4 uit te brengen voor de Samsung Galaxy S?

Zou jammer zijn als 2.3.3 de laatste is die ze doen, 2.3.4 ondersteunt videobellen, en de SGS heeft een front camera...

Misschien na deze stock updates eens kijken naar 3rd-party firmwares, die hebben 2.3.4 al, maar ja dat is hier off-topic.

Yippie kayak, other buckets!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wouter_va schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 15:45:
vanmorgen mijn telefoon (Proximus Galaxy S 16Gb) aan de pc gekoppeld en Kies stelde de update voor...
Hij draait dus nu officiële GB
Firmware versie volgens Kies: PDA: JVH / Phone: JVO / CSC: JV3 (PRO)

Dat werd tijd :)
Hoe zouden we deze Belgische versie op onze Galaxy kunnen installeren? Misschien komt er weer een versie van: "Officiele Samsung update buiten Kies om" van AVS. Of via Samfirmware. Iemand al geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NaKa schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 16:16:
[...]

Hallo mrjbakker74
Wat ik gebruik is de app ES file explorer die de SGS verbindt aan lokaal, LAN, FTP of Bluetooth. Daarnaast is er de app Kies AIR die een url genereert en waar je met een andere device in je wifi-netwerk via de browser naar toe kunt om te connecten. Allebei werken perfect.
Hi, ik heb es file explorer maar krijg het niet voor elkaar. Heb jij voor mij een how to? Ik loop vast waar hij gebruikersnaam en wachtwoord,...welke??
Grtz
Martijn

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 02-06-2011 17:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shytah
Verwijderd schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 13:11:
[...]

Die zit er wel bij. Onder 'Voorkeuren'!
Echter nog geen update!
Dat zijn updates voor Kies zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaKa
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 29-11-2020
Verwijderd schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 17:00:
[...]

Hi, ik heb es file explorer maar krijg het niet voor elkaar. Heb jij voor mij een how to? Ik loop vast waar hij gebruikersnaam en wachtwoord,...welke??
Grtz
Martijn
Hoi Martijn. Met de LAN optie in ES File Explorer kan je SGS verbinding krijgen met andere devices in het netwerk. Daarop moet echter 'delen' van bestanden 'aan' staan. Met die devices kun je dan toegang krijgen via login en wachtwoord van een gebruiker die je op die device hebt ingesteld en waar je normaliter onder inlogt.
De directories en bestanden van dat device worden zichtbaar in je SGS. Het mooist zou zijn dat de SGS ook wordt herkend door de andere devices in het netwerk. Dat wil bij mij nog niet lukken. Misschien dat iemand dat al voor elkaar heeft?
Pagina: 1 ... 70 ... 92 Laatste

Let op:
Vragen of problemen met firmwares horen hier niet thuis, en worden verwijderd. Zie voor firmwarediscussies dit topic, maar ook deze is geen helpdesk.