Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef
Doh ik heb het contract meegestuurd, daar staan ook datums enzo op en bedragen. Maakt mij niet uit, mogen ze allemaal hebben want ik heb de telefoon overgekocht toen die twee weken oud was. Dus sowieso niet mijn gegevens. Daar staat ook de datum van verlenging op en er zat zo'n sticker op mijn doosje anders had ik nooit van de actie geweten. Wacht wel braaf af, anders gooi ik het wel op klantvriendelijkheid etc...beetje slijmen haha.Chrizzly schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 20:16:
Het moet met bon omdat ze controleren of je hem in de actieperiode aangeschaft hebt.
Waarom wil je het contract niet opsturen? Wat voor bedragen bedoel je dan? Bij mij staat er bijvoorbeeld alleen het maandbedrag en dat mogen ze wel weten.
* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9
Ook bij Instellingen > Horizontale kalibratie beweegt dat blauwe rondje ook helemaal niet meer. Ik heb al geprobeerd die updates van Google Maps te verwijderen, maar dit heeft niets geholpen. Iemand een idee wat ik zou kunnen doen? Of is die gyroscoop gewoon kapot? Lijkt me op zich niet aangezien de telefoon niet is gevallen o.i.d..
PS: Hebben jullie 2.3.3 al binnen via Kies?
[ Voor 8% gewijzigd door jeroenbv1 op 26-05-2011 18:07 ]
Bij mij bleef het icoon voor automatisch draaien wel altijd groen, wat ik ook deed. Als je dat ook hebt, dan is het misschien hetzelfde. Zo niet, succes
☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |
Klopt! Als ik de SGS in de carkithouder heb krijg ik zeer snel een fix en is de gps erg nauwkeurig. Wanneer ik hem in mijn hand houd is de gps onnauwkeurig. Echter, wanneer wifi is ingeschakeld is de gps wel nauwkeurig.MrAngry schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 17:05:
Ik heb ontdekt dat de navigatie beter werkt als je die hulp van wireless networks uitzet en de telefoon niet in je hand houdt. Vooral dat laatste veroorzaakt volgens mij veel verschillen in gebruikerservaring omdat veel mensen hem in de hand testen, maar mensen die wel tevreden zijn hem vaak in autohouders of fietsrugzakken gebruiken.
Ik krijg hem sinds laatst ook niet meer roterend, ik vind het best we bizar. Want ik heb er niks vreemds mee gedaan.jeroenboeve1 schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 18:05:
Sinds vanmiddag werkt "Automatisch draaien" niet meer op m'n SGS 2.2.1 (origineel). Het enige wat ik heb gedaan is Google Maps updaten, Streetview erbij installeren en nadat dit gedaan was, liep Google Maps vast. Toen dus batterij en alles eruit, opnieuw opgestart en vanaf toen werkte dit niet meer.
Ook bij Instellingen > Horizontale kalibratie beweegt dat blauwe rondje ook helemaal niet meer. Ik heb al geprobeerd die updates van Google Maps te verwijderen, maar dit heeft niets geholpen. Iemand een idee wat ik zou kunnen doen? Of is die gyroscoop gewoon kapot? Lijkt me op zich niet aangezien de telefoon niet is gevallen o.i.d..
PS: Hebben jullie 2.3.3 al binnen via Kies?
Dit had ik dus ook al vorige week! Ineens uit het niets werkte de accelerometer niet meer. Ik heb echt alles geprobeerd, maar een factory reset was helaas toch echt de enige oplossing om het weer aan de praat te krijgen. Vond ik achteraf niet zo erg trouwens, m'n telefoon werkt nu ook weer lekker snel.Kizanko schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 20:23:
[...]
Ik krijg hem sinds laatst ook niet meer roterend, ik vind het best we bizar. Want ik heb er niks vreemds mee gedaan.heb ook 2.2.1. Weet iemand misschien een oplossing dat niet perse hard reset nodig heeft? Begin nu zelfs te twijfelen om het te verkopen, ben al deze onenigheden nu wel zat.
Moet wifi dan ook verbinding hebben, of alleen aanstaan?Amboe schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 20:10:
[...]
Klopt! Als ik de SGS in de carkithouder heb krijg ik zeer snel een fix en is de gps erg nauwkeurig. Wanneer ik hem in mijn hand houd is de gps onnauwkeurig. Echter, wanneer wifi is ingeschakeld is de gps wel nauwkeurig.
Normaal ben ik dit met je eens, maar Google heeft een aantal Wifi routers in een database opgenomen om op deze manier mede te bepalen waar je je bevindt naar aanleiding van het MAC adres. Dus in dit geval maakt het niet uit.partyondude schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 23:23:
Lijkt me dat een niet verbonden wifi weinig zinvol is.
i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm
Ik heb het probleem ook gehad, na eens even te zijn gaan zoeken op google kwam ik erachter dat je voor je pincode (dus je telefoon even opnieuw opstarten) een 1 moet typen, dus stel dat je pincode 4657 is, dan moet je nu dus invullen 14657.. Dit was bij mij de oplossing..Vads schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 22:27:
Mijn echtgenote is vandaag voor het eerst met haar SGS naar het buitenland vertrokken (Hongarije). Ze belt mij via een thuisnummer op dat ze met haar mobiel niet kan bellen.
Nog steeds kon ze mij niet bellen. Wat gaat hier mis?
Lijkt me een sterk verhaal gezien die pin simpelweg je simkaart unlocked, maar proberen waard. Overigens niet meer dan 2x want na de derde keer heb je je pukcode nodig en kun je helemaal niks met je SIM totdat je die hebt ingetikt...psYchovic schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 10:49:
[...]
Ik heb het probleem ook gehad, na eens even te zijn gaan zoeken op google kwam ik erachter dat je voor je pincode (dus je telefoon even opnieuw opstarten) een 1 moet typen, dus stel dat je pincode 4657 is, dan moet je nu dus invullen 14657.. Dit was bij mij de oplossing..
Zin in pizza? Probeer 'mijn' pizzarecept eens! Laatste versie pizzarecept Blog:KookKompas
Warempel, het werkt! Op de fiets klopte mijn locatie 'real time', vreemd dat ik dit nergens eerder heb gelezen. Er werd alleen aangeraden om je telefoon te laten 'updaten' bij een service punt.theforce81 schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 23:36:
[...]
Normaal ben ik dit met je eens, maar Google heeft een aantal Wifi routers in een database opgenomen om op deze manier mede te bepalen waar je je bevindt naar aanleiding van het MAC adres. Dus in dit geval maakt het niet uit.
Mocht je het niet versturen ingescand per e-mail (hier en daar een beetje geëdit)?NeoMe schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 17:26:
[...]
Doh ik heb het contract meegestuurd, daar staan ook datums enzo op en bedragen. Maakt mij niet uit, mogen ze allemaal hebben want ik heb de telefoon overgekocht toen die twee weken oud was. Dus sowieso niet mijn gegevens. Daar staat ook de datum van verlenging op en er zat zo'n sticker op mijn doosje anders had ik nooit van de actie geweten. Wacht wel braaf af, anders gooi ik het wel op klantvriendelijkheid etc...beetje slijmen haha.
Nu alleen nog een plek om 'm te kopen.. Op ebay zie ik ook wel een paar docks maar dat begint pas met bieden vanaf 24 euro ..MaximusTG schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 12:38:
... google -> galaxy S dock -> http://www.samsunggalaxys...ung-galaxy-s-desktop-dock
Weer wat geleerd, dat wist ik echt niettheforce81 schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 23:36:
[...]
Normaal ben ik dit met je eens, maar Google heeft een aantal Wifi routers in een database opgenomen om op deze manier mede te bepalen waar je je bevindt naar aanleiding van het MAC adres. Dus in dit geval maakt het niet uit.
Jack of all trades, master of none. Though often better than a master of one.
een vriendin van mij zit nu in NY, en denkt dat ze aant roamen is.. volgens mij is het niet zo maargoed..
anyone?
| Voron V2 | Fanatec Podium DD1 | Porsche Podium Wheel | APM | PDME | CSP V3 |
r = roaming / logged in op niet eigen netwerk. Wil niet zeggen dat je er daadwerkelijk gebruik van maaktDylanE schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 16:56:
heeft iemand enig idee waar de R voor staat bovenin het scherm?
een vriendin van mij zit nu in NY, en denkt dat ze aant roamen is.. volgens mij is het niet zo maargoed..
anyone?
[ Voor 13% gewijzigd door lometje op 27-05-2011 17:05 ]
okeej maar als er geen H of 3g(met pijltjes die op en neer gaan) naast staat is er geen dataverbinding actief toch.. daar gaat het om, daar was ik niet helemaal duidelijk inlometje schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 17:05:
[...]
r = roaming / logged in op niet eigen netwerk. Wil niet zeggen dat je er daadwerkelijk gebruik van maakt
[ Voor 4% gewijzigd door BiLo op 27-05-2011 17:13 ]
| Voron V2 | Fanatec Podium DD1 | Porsche Podium Wheel | APM | PDME | CSP V3 |
Verwijderd
ik zou d'r toch maar ff bellen...DylanE schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 16:56:
heeft iemand enig idee waar de R voor staat bovenin het scherm?
anyone?
roam - move about aimlessly or without any destination, often in search of food or employment;
http://www.thefreedictionary.com/roam
Verwijderd

Verwijderd
Volgens mij zou dat alleen via DLNA kunnen, met de AllShare app op de telefoon.Verwijderd schreef op zaterdag 28 mei 2011 @ 22:17:
Is er iemand die mij kan vertellen of en hoe ik mijn sgs in mijn thuis netwerk kan krijgen om bv avi bestanden dieop mijn labtop staan af tekunnen spelen.
Verwijderd
Raymond schreef op zaterdag 28 mei 2011 @ 22:20:
Hoe bevalt dat swypen je nou, mrjbakker?
?? Stel een normale vraag toch??Raymond schreef op zaterdag 28 mei 2011 @ 22:20:
Hoe bevalt dat swypen je nou, mrjbakker?
Ben twee spaties vergeten..poeh poeh
Verwijderd
Ik heb allshare gebruikt en kan wel op mijn labtop kijken maar hij kent alleen maar .jpeg maar de rest niet. Bv avi bestanden.jasjenl schreef op zaterdag 28 mei 2011 @ 22:54:
[...]
Volgens mij zou dat alleen via DLNA kunnen, met de AllShare app op de telefoon.
Edit: oh jawel, overmorgen dus :-)
[ Voor 27% gewijzigd door Marbo op 29-05-2011 11:24 ]
Ik heb op mijn pc 'tversity' draaien als DLNA server (http://tversity.com/) en op zich kan dat via allshare of via de app UPnPlayVerwijderd schreef op zondag 29 mei 2011 @ 09:21:
[...]
Ik heb allshare gebruikt en kan wel op mijn labtop kijken maar hij kent alleen maar .jpeg maar de rest niet. Bv avi bestanden.
VLC Stream and Convert doet dat volgens mij wel aardig.Verwijderd schreef op zaterdag 28 mei 2011 @ 22:17:
Is er iemand die mij kan vertellen of en hoe ik mijn sgs in mijn thuis netwerk kan krijgen om bv avi bestanden dieop mijn labtop staan af tekunnen spelen.
https://market.android.com/search?q=vlc&so=1&c=apps
Ik kan met ES File Explorer (https://market.android.co...pop&feature=search_result) de gedeelde mappen in mijn netwerk bekijken en de films afspelen.Verwijderd schreef op zaterdag 28 mei 2011 @ 22:17:
Gebruikelijk is relatief.Amboe schreef op zaterdag 28 mei 2011 @ 21:07:
Kan iemand mij zeggen of het gebruikelijk is dat er zoveel geheugen in beslag wordt genomen voor de system ROM?
[afbeelding]
Het maakt niet uit aangezien er op de systeem partitie niet wordt geschreven na de installatie van de software.
Custom ROMs zijn vaak kleiner omdat ze hun inziens "overbodige" programmas weglaten. Maar een vendor ROM zal altijd redelijk dicht bij de systeem limiet zitten.
Duidelijk!Darkstriker schreef op maandag 30 mei 2011 @ 11:14:
[...]
Gebruikelijk is relatief.
Het maakt niet uit aangezien er op de systeem partitie niet wordt geschreven na de installatie van de software.
Custom ROMs zijn vaak kleiner omdat ze hun inziens "overbodige" programmas weglaten. Maar een vendor ROM zal altijd redelijk dicht bij de systeem limiet zitten.
PS dit las ik op Samfirmware Twitter:
"Many Android 2.3.3 releases Galaxy S! Hong-Kong, Taiwan, New Zealand vodafone and UK o2."
Zie ook: New Asian GB Rom ZSJV5 en I9000ZSJV5 is released in Asian
[ Voor 7% gewijzigd door Amboe op 30-05-2011 12:09 ]
raar dat de EU er nog steeds geen heeft.Amboe schreef op maandag 30 mei 2011 @ 12:05:
[...]
Duidelijk!
PS dit las ik op Samfirmware Twitter:
"Many Android 2.3.3 releases Galaxy S! Hong-Kong, Taiwan, New Zealand vodafone and UK o2."
Zie ook: New Asian GB Rom ZSJV5 en I9000ZSJV5 is released in Asian
ik zie ik zie wat jij niet ziet
Dat vind ik ook!icecreamfarmer schreef op maandag 30 mei 2011 @ 12:22:
[...]
raar dat de EU er nog steeds geen heeft.
Batterij eruit gedaan, herstart = zelfde resultaat
Batterij eruit gedaan en ook sd-card, herstart = zelfde resultaat
in recovery mode gekozen voor wipe cache, herstart = zelfde resultaat
Het komt erop neer dat ik in de recovery mode voor een factory reset moet gaan, en ben ik hoe dan ook data kwijt. Andere opties zijn er volgens mij niet..(?)
Ik had niet eens nieuwe tools geïnstalleerd, echt zo irritant dit (mn 2 upgrades via Samsung Kies zijn ook 2 keer vastgelopen en moesten gefixed worden door het Samsung Service Center).

zoekwoorden: opstarten samsung galaxy s i9000 lukt niet
Risico komt voor uit niet weten wat je doet
Als ik het goed heb kan je wel in de downloadmode komen, daarna kan je met Odin een andere kernel flashen waarna je een Nandroid-backup kan maken.Elboo schreef op maandag 30 mei 2011 @ 12:58:
God damnit wat baal ik, gisteravond voor het slapen mn SGS 2.2.1 uit gedaan. Vanochtend doe ik hem aan, startgeluid komt nog wel maar het pincode scherm komt niet. Hij blijft om de halve minuut even trillen en verder niks.
Batterij eruit gedaan, herstart = zelfde resultaat
Batterij eruit gedaan en ook sd-card, herstart = zelfde resultaat
in recovery mode gekozen voor wipe cache, herstart = zelfde resultaat
Het komt erop neer dat ik in de recovery mode voor een factory reset moet gaan, en ben ik hoe dan ook data kwijt. Andere opties zijn er volgens mij niet..(?)
Ik had niet eens nieuwe tools geïnstalleerd, echt zo irritant dit (mn 2 upgrades via Samsung Kies zijn ook 2 keer vastgelopen en moesten gefixed worden door het Samsung Service Center).
zoekwoorden: opstarten samsung galaxy s i9000 lukt niet
Maar dat scheelt in de batt. duur. Erg veel zelfs.
With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......
Gmail geen optie?Cyberpope schreef op maandag 30 mei 2011 @ 13:40:
Tjemig. Omdat maar geen goede email client kan vinden (stock=batt.drain, improved mail = regelmatig geen exchange account meer, enhanced mail = vastlopers om de 5 min, K9 mail = batt.drain) even geen mail client.
Ik laat hem dat 2x per dag doen en ik kan niet echt zeggen dat ik last heb van batt-drain (ik gebruik K9, omdat de stock client er een kwartier over doet om mail te checken bij mij)
Connectie met exchange zuipt gewoon. Ik sync 2 gmail accounts, een normaal IMAP accoutn, en een exchange account van het werk. In het weekend staat de exchange sync op manual (duh werk!), en dat scheelt toch gauw 75%!!!Cyberpope schreef op maandag 30 mei 2011 @ 13:40:
Tjemig. Omdat maar geen goede email client kan vinden (stock=batt.drain, improved mail = regelmatig geen exchange account meer, enhanced mail = vastlopers om de 5 min, K9 mail = batt.drain) even geen mail client.
Ik zie ik zie wat jij niet ziet, en het is....... ach laat ook maar je ziet het toch niet!
Nee, dat zal mijn werkgever niet doen.
Gewoon push... En ik heb hem vooral voor de agendafunktie. De mail zelf vind ik nog niet zo boeiend.Raymond schreef op maandag 30 mei 2011 @ 14:32:
Hoe vaak laat je de client dan mail checken?
Ik laat hem dat 2x per dag doen en ik kan niet echt zeggen dat ik last heb van batt-drain (ik gebruik K9, omdat de stock client er een kwartier over doet om mail te checken bij mij)
With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......
Is het geen optie om hem dan maar 1x per uur te laten synchroniseren? En eventueel alleen de agenda? Gaat een hoop schelenCyberpope schreef op maandag 30 mei 2011 @ 16:26:
[...]
Nee, dat zal mijn werkgever niet doen.
[...]
Gewoon push... En ik heb hem vooral voor de agendafunktie. De mail zelf vind ik nog niet zo boeiend.
Ik zie ik zie wat jij niet ziet, en het is....... ach laat ook maar je ziet het toch niet!
Zodra ik een client gevonden heb die dit op een fatsoenlijke manier doetkoboy schreef op maandag 30 mei 2011 @ 17:03:
[...]
Is het geen optie om hem dan maar 1x per uur te laten synchroniseren? En eventueel alleen de agenda? Gaat een hoop schelen
[ Voor 247% gewijzigd door Amboe op 30-05-2011 18:36 ]
je kunt je gmail agenda toch weer synchroniseren met je exchange.Cyberpope schreef op maandag 30 mei 2011 @ 18:01:
[...]
Zodra ik een client gevonden heb die dit op een fatsoenlijke manier doet
En vervolgens je Gmail 1x per dag met Jorte of zo
1) te langzaam. Soms worden er bij mij (door mijzelf of door de sec.) meerdere keren per dag afspraken gepland.icecreamfarmer schreef op maandag 30 mei 2011 @ 18:42:
[...]
je kunt je gmail agenda toch weer synchroniseren met je exchange.
En vervolgens je Gmail 1x per dag met Jorte of zo
2) Denk niet dat ze bij ons op het bedrijf zo blij zijn als ik software ga installeren die sync met gmail
3) calendersync werkt niet op een server OS.
Ondertussen heb ik haar gisteravond gebeld. Haar gevraagd de SGS te laten zoeken naar een netwerk en toen kreeg ze plotseling allemaal SMSjes binnen. Zij blij, ik blij. Dank jullie wel!lometje schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 10:51:
[...]
Lijkt me een sterk verhaal gezien die pin simpelweg je simkaart unlocked, maar proberen waard. Overigens niet meer dan 2x want na de derde keer heb je je pukcode nodig en kun je helemaal niks met je SIM totdat je die hebt ingetikt...

People with csc code PRO (Belgium \ Netherlands) can update his Galaxy S to gingerbread!
PRO maar hadden wij niet XEN?Ruvetuve schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 10:51:
SamFirmware (7 minutes ago):
People with csc code PRO (Belgium \ Netherlands) can update his Galaxy S to gingerbread!
Hier:Raymond schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 10:00:
Waar kan ik die aankondiging vinden?
http://tweakers.net/nieuw...galaxy-apparaten-aan.html
En inderdaad, wij hebben in principe XEN
[ Voor 7% gewijzigd door partyondude op 31-05-2011 11:03 ]
Weet iemand of / wanneer XEO (de poolse versie) al klaar staat met 2.3.3?partyondude schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 11:03:
[...]
Hier:
http://tweakers.net/nieuw...galaxy-apparaten-aan.html
En inderdaad, wij hebben in principe XEN
Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.
Nog niet. Houd XDA-developers en Samfirmware in de gaten. Die weten het meestal wel als eerste.Brainpower schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 12:49:
[...]
Weet iemand of / wanneer XEO (de poolse versie) al klaar staat met 2.3.3?
Al moet ik eerlijk zijn dat ik de torrent versie heb, maar als 2.3.3 het GPS probleem niet oplost koop ik vast en zeker dit programmatje. (of nog even wachten op de tomtom versie).
Ik was in ieder geval onder de indruk dat dit zo goed werkt terwijl de google maps versie zo beroert is.
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
Welke versie van co-pilot heb je geinstalleerd ?Kevinp schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 19:40:
Sindskort heb ik Co-pilot, en dit is voor het eerst dat ik de GPS goed heb zien werken (op de eerste dag na).
Al moet ik eerlijk zijn dat ik de torrent versie heb, maar als 2.3.3 het GPS probleem niet oplost koop ik vast en zeker dit programmatje. (of nog even wachten op de tomtom versie).
Ik was in ieder geval onder de indruk dat dit zo goed werkt terwijl de google maps versie zo beroert is.
8.2 op android 2.2 (niet de 2.2.1 update).
http://www.engadget.com/2...e-uk-better-late-than-ne/
SamFirmware SamFirmware
Samsung I9100 Firmware: I9100XWKE2_XENKE1 Online! (Android 2.3.3)
10 hours ago
ik ga nu even vlug een kabel pakken.
Edit: ik heb nog 2.2.1 als laatste versie.
[ Voor 12% gewijzigd door Kevinp op 01-06-2011 07:43 ]
Verwijderd
Er staat i9100 wij hebben een i9000(A)Kevinp schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 07:40:
op de twitter:
SamFirmware SamFirmware
Samsung I9100 Firmware: I9100XWKE2_XENKE1 Online! (Android 2.3.3)
10 hours ago
ik ga nu even vlug een kabel pakken.
Edit: ik heb nog 2.2.1 als laatste versie.
Het wordt al weken lang uitgerold, alleen had Engadget dat nog niet doorGalaxy S Gingerbread update lands in the UK, better late than never (updated: it wasn't late)
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato
Ik heb in het verleden ook problemen gehad
☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |
Andere USB poort proberen kan ook schelenVerwijderd schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 08:43:
Wil net mijn SGS aan Kies gaan hangen (backupje maken), steek de USB in de PC --> USB Device not recognized... iemand een snelle fix voor dit probleem? Kies opnieuw installeren? Waar zit de driver voor de SGS bij?
Ow stom, helemaal overheen gekeken...
"Beste,
De update komt eraan maar is helaas vertraagd. Wanneer het precies uitkomt is onbekend maar zodra het er is posten we dit natuurlijk direct op het prikbord.
Groeten,
Het Samsung Mobile Team"

Jack of all trades, master of none. Though often better than a master of one.
Echt weer Samsung, vind het een fijne telefoon..maar updates..uitstellen uitstellen. Gelukkig kan je ook flashen met odin en firmware uit andere landenAmboe schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 10:41:
Dit bericht is door Samsung Mobile NL een uur geleden op Facebook geplaatst:
"Beste,
De update komt eraan maar is helaas vertraagd. Wanneer het precies uitkomt is onbekend maar zodra het er is posten we dit natuurlijk direct op het prikbord.
Groeten,
Het Samsung Mobile Team"
![]()
![]()
![]()
Hij draait dus nu officiële GB
Firmware versie volgens Kies: PDA: JVH / Phone: JVO / CSC: JV3 (PRO)
Dat werd tijd
Hebben NL galaxy's zulke specifieke eisen dan dat het in Belgie en de rest van de wereld wel kan maar hier nietAmboe schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 10:41:
Dit bericht is door Samsung Mobile NL een uur geleden op Facebook geplaatst:
"Beste,
Groeten,
Het Samsung Mobile Team"
![]()
![]()
![]()
De telegraaf shortcut is schijnbaar moeilijk om erin te zetten. Wat mij betreft hoeft dat ook verder nieticecreamfarmer schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 15:53:
[...]
Hebben NL galaxy's zulke specifieke eisen dan dat het in Belgie en de rest van de wereld wel kan maar hier niet
Is er verder nog iets Belgisch ingebouwd? Die telegraaf shortcut hoef ik niet maar ik hoef er ook geen andere troep in. Is er een lijst beschikbaar wat er in zit?lometje schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 15:55:
[...]
De telegraaf shortcut is schijnbaar moeilijk om erin te zetten. Wat mij betreft hoeft dat ook verder niet![]()
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
Dit zijn de Applications in de PRO versie (heb wel alles in het Engels staan):Hengst schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 19:15:
[...]
Is er verder nog iets Belgisch ingebouwd? Die telegraaf shortcut hoef ik niet maar ik hoef er ook geen andere troep in. Is er een lijst beschikbaar wat er in zit?
- Aldiko eBook
- AllShare
- Calculator
- Calendar
- Camera
- Clock
- Downloads (= Nieuw?)
- FM Radio
- Gallery
- Google Search
- Internet
- Latitude
- Layar
- Maps
- Market
- Memo
- Mini Diary
- Music
- My Files
- Navigation
- Places
- Press Reader
- ProxiMenu
- Proximus
- Samsung Apps
- Setting
- Social Hub
- Task Manager
- Talk
- ThinkFreeOffice
- Videos
- Voice Dialer
- Voice Recorder
- Voice Search
- Write and Go
En het valt wel op dat alles sneller werkt. Maps nog niet getest.
[ Voor 7% gewijzigd door knnethdw op 01-06-2011 19:34 ]
EXT4 of nog steeds het oude?knnethdw schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 19:32:
[...]
....
De Notification Bar is veranderd in 2.3.3 (donkerder en andere iconen).
En het valt wel op dat alles sneller werkt. Maps nog niet getest.
Terminal emulator >
mount | grep ext4
Antwoord is RFS BTW...
[ Voor 6% gewijzigd door Orcie op 01-06-2011 23:32 ]
Ah oke! JammerOrcie schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 23:32:
[...]
Terminal emulator >
mount | grep ext4
Antwoord is RFS BTW...

http://www.samsung.com/uk...T-I9000&srchword=Galaxy+S
Het is echter nog wel een beta, daarom zit er nog geen firmware-update functionaliteit bij.
Ah mooi, die ga ik meteen testen, dank voor de tip.Arosf schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 09:29:
Btw, er is nu ook Kies voor de Mac.
Het is echter nog wel een beta, daarom zit er nog geen firmware-update functionaliteit bij.
WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs
Kies mini is voor een selectief aantal telefoons. De gewone Kies voor de Mac ook, alleen deze heeft wel ondersteuning voor de Samsung Galaxy S.HaTe schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 10:52:
Ik dacht dat ze al een Kies mini ofzo hadden om firmware te flashen met een Mac?
Verwijderd
Die zit er wel bij. Onder 'Voorkeuren'!Arosf schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 09:29:
Btw, er is nu ook Kies voor de Mac.
Echter nog geen update!
Verwijderd
Met 'VLC Direct Pro .apk' 1,99 in de Market. Werkt!Verwijderd schreef op zaterdag 28 mei 2011 @ 22:17:
Hallo mrjbakker74Verwijderd schreef op zaterdag 28 mei 2011 @ 22:17:
Wat ik gebruik is de app ES file explorer die de SGS verbindt aan lokaal, LAN, FTP of Bluetooth. Daarnaast is er de app Kies AIR die een url genereert en waar je met een andere device in je wifi-netwerk via de browser naar toe kunt om te connecten. Allebei werken perfect.
Zou dat betekenen dat Samsung van plan is om 2.3.4 uit te brengen voor de Samsung Galaxy S?SamFirmware: Same for Galaxy S no newer update than 2.3.4.
Zou jammer zijn als 2.3.3 de laatste is die ze doen, 2.3.4 ondersteunt videobellen, en de SGS heeft een front camera...
Misschien na deze stock updates eens kijken naar 3rd-party firmwares, die hebben 2.3.4 al, maar ja dat is hier off-topic.
Yippie kayak, other buckets!
Verwijderd
Hoe zouden we deze Belgische versie op onze Galaxy kunnen installeren? Misschien komt er weer een versie van: "Officiele Samsung update buiten Kies om" van AVS. Of via Samfirmware. Iemand al geprobeerd?wouter_va schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 15:45:
vanmorgen mijn telefoon (Proximus Galaxy S 16Gb) aan de pc gekoppeld en Kies stelde de update voor...
Hij draait dus nu officiële GB
Firmware versie volgens Kies: PDA: JVH / Phone: JVO / CSC: JV3 (PRO)
Dat werd tijd
Verwijderd
Hi, ik heb es file explorer maar krijg het niet voor elkaar. Heb jij voor mij een how to? Ik loop vast waar hij gebruikersnaam en wachtwoord,...welke??NaKa schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 16:16:
[...]
Hallo mrjbakker74
Wat ik gebruik is de app ES file explorer die de SGS verbindt aan lokaal, LAN, FTP of Bluetooth. Daarnaast is er de app Kies AIR die een url genereert en waar je met een andere device in je wifi-netwerk via de browser naar toe kunt om te connecten. Allebei werken perfect.
Grtz
Martijn
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 02-06-2011 17:32 ]
Dat zijn updates voor Kies zelf.Verwijderd schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 13:11:
[...]
Die zit er wel bij. Onder 'Voorkeuren'!
Echter nog geen update!
Hoi Martijn. Met de LAN optie in ES File Explorer kan je SGS verbinding krijgen met andere devices in het netwerk. Daarop moet echter 'delen' van bestanden 'aan' staan. Met die devices kun je dan toegang krijgen via login en wachtwoord van een gebruiker die je op die device hebt ingesteld en waar je normaliter onder inlogt.Verwijderd schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 17:00:
[...]
Hi, ik heb es file explorer maar krijg het niet voor elkaar. Heb jij voor mij een how to? Ik loop vast waar hij gebruikersnaam en wachtwoord,...welke??
Grtz
Martijn
De directories en bestanden van dat device worden zichtbaar in je SGS. Het mooist zou zijn dat de SGS ook wordt herkend door de andere devices in het netwerk. Dat wil bij mij nog niet lukken. Misschien dat iemand dat al voor elkaar heeft?
Vragen of problemen met firmwares horen hier niet thuis, en worden verwijderd. Zie voor firmwarediscussies dit topic, maar ook deze is geen helpdesk.