Dat is natuurlijk heel moeilijk te zeggen. Het kan ieder programma zijn die 's nachts je internetverbinding open zet en iets gaat syncen of wat dan ook. Sommige widgets lusten ook wel aardig wat sap.Verwijderd schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 07:02:
Mijn batterij loopt in de nacht gewoon van 90% naar 20%.wat een drama.wat zou nu veelbatterij gebruik kunnen geven?
Je kan beginnen met programma's verwijderen die je niet gebruikt. Factory reset is ook een optie en dan langzaam opbouwen met programma's om zo de boosdoener te achterhalen.
Er zijn ook programma's die je verbruik beter in kaart brengen. Die zouden je ook in de juiste richting kunnen sturen. Ik heb geen ervaring met deze monitortools, dus misschien dat iemand anders je hier een tip over kan geven.
Instellingen -> taal en toetsenbord -> instellingen voor het toetsenbord -> vinkje weghalen bij suggesties weergeven.Verwijderd schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 08:07:
Weet iemand misschien hoe je bij swype te tips uit kunt zetten? Het gebeurt me te vaak dat als ik aan het typen ben er opeens een menuutje verschijnt met de tip dat ik een woord uit de woordenlijst kan wissen. Beetje overbodige tip want als je een ander woord wat daar oplijkt vaker gebruikt, komt die weer vooraan te staan en dan word wissen overbodig.
Dat zou moeten werken, al gebruik ik swype zelf niet.
[ Voor 27% gewijzigd door BillSpaarbank op 24-02-2011 08:33 ]
Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...