Trackerbooster in market.Malloot schreef op vrijdag 18 februari 2011 @ 19:32:
Ik lees van alles over bereik en zo, maar het voornaamste probleem wat ik heb (hoewel het bereik af en toe ook weg valt) is dat elke keer als de telefoon stanby gaat (scherm gaat uit) dan wordt de GPS ook uitgeschakeld. Ook al zit je in google maps ofzo. Dit doet hij ook bij GPS test (zo kwam ik er achter wat de reden van de belabberde ontvangst was). De enige manier om dus snel even te zien waar je bent is continu een track opnemen met Google My Tracks, want dan blijft de gps wel actief. (Sinds de laatste update hangt My Tracks overigens regelmatig, maar da's weer een ander verhaal...)
Is hier een oplossing voor?..
Overigens is bij mij de locatie praktisch altijd nauwkeurig, maar ik gebruik dan ook puur de gps. Als je het netwerk gebuikt gaat het inderdaad mis.
Verwijderd
Hee hallo,
Mijn Galaxy S is er net mee opgehouden. Hij wilde gen een app meer openen, dus ik dacht ik zet hm even uit. Nu krijg ik hem niet meer aan. Batterij en alles er uit gehaald maar niks werkt.
Ik zie alleen het 'denk' logo'tje om de 5 seconden in beeld knipperen en dan is hij weer zwart.
Iemand bekend met dit probleem?
Mijn Galaxy S is er net mee opgehouden. Hij wilde gen een app meer openen, dus ik dacht ik zet hm even uit. Nu krijg ik hem niet meer aan. Batterij en alles er uit gehaald maar niks werkt.
Ik zie alleen het 'denk' logo'tje om de 5 seconden in beeld knipperen en dan is hij weer zwart.
Iemand bekend met dit probleem?
Volgens mij is de firmware update bij mij goed fout gegaan.....
Gewoon via Kies, leek goed te gaan.
Eerst een reset gegeven, daarna update begonnen
Toen "Downloading....." in de display kwam, kapte Kies ermee, geen verbinding meer
Telefoon ligt al meer dan 2 uur in die Downloading stand, doet niks meer.
Kies is ook totaal niets meer aan het doen.
Krijg telefoon ook met geen mogelijkheid uit deze stand, blijft op downloading hangen.
Volgens mij is hij om zeep geholpen.
Iemand?
Edit: Noodherstel firmware werkt na 10x proberen!
Toen "Downloading....." in de display kwam, kapte Kies ermee, geen verbinding meer
Krijg telefoon ook met geen mogelijkheid uit deze stand, blijft op downloading hangen.
Iemand?
[ Voor 4% gewijzigd door Oxellaar op 19-02-2011 10:34 ]
Samsung A3050/AR7000 - Elga 3.0 - ME WSH-LN25I Diamond
Verwijderd
ben van js3 naar js 5 maar kan nou niet zeggen dat het batterijverbruik is verbeterd. Voor de rest draait ie gewoon goed.
Wilde ook net posten ja.
Ik had gehoopt op een klein snelheidsverschil, niet merkbaar, met browsen misschien zelfs wel meer het 'blokjeseffect'.
En ik hoopte op een langere accuduur, deze gaat voor mijn gevoel zelfs sneller leeg.
Kortom, nog steeds een lekkere vlotte telefoon t.o.v. de 2.1 en 2.2 versies, maar niet de accuduur die ik met 2.1 wel had.
Ik had gehoopt op een klein snelheidsverschil, niet merkbaar, met browsen misschien zelfs wel meer het 'blokjeseffect'.
En ik hoopte op een langere accuduur, deze gaat voor mijn gevoel zelfs sneller leeg.
Kortom, nog steeds een lekkere vlotte telefoon t.o.v. de 2.1 en 2.2 versies, maar niet de accuduur die ik met 2.1 wel had.
Verwijderd
Hoi,
Ik heb de update gedaan, maar wat een tegenvaller vwb de accuduur. Nu binnen één dag leeg. Ik deed er eerst bijna twee volle dagen mee. Ik hoop dat er snel wat aan gedaan wordt en dat er gewoon één keer een goede update komt in plaats van een zgn noodoplossing om het "publiek even" tevreden te houden.
Even ter info. Had bericht gehad van Samsung (de nieuwe update 2.2.1 na de eerste 2.2.1) dat Samsung geen enkele verantwoording neemt vwb de updates van de telefoon. Hoe bedoel je : we schuiven gewoon de verantwoordelijkheid af. Volgens mij hoor je gewoon als je een telefoon uitbrengt te zorgen dat de telefoon goed werkt? Maar ja, we wachten weer af op de volgende (nood)oplossing.
Ik heb de update gedaan, maar wat een tegenvaller vwb de accuduur. Nu binnen één dag leeg. Ik deed er eerst bijna twee volle dagen mee. Ik hoop dat er snel wat aan gedaan wordt en dat er gewoon één keer een goede update komt in plaats van een zgn noodoplossing om het "publiek even" tevreden te houden.
Even ter info. Had bericht gehad van Samsung (de nieuwe update 2.2.1 na de eerste 2.2.1) dat Samsung geen enkele verantwoording neemt vwb de updates van de telefoon. Hoe bedoel je : we schuiven gewoon de verantwoordelijkheid af. Volgens mij hoor je gewoon als je een telefoon uitbrengt te zorgen dat de telefoon goed werkt? Maar ja, we wachten weer af op de volgende (nood)oplossing.
sanane schreef op zaterdag 19 februari 2011 @ 00:58:
Trackerbooster in market.

Verwijderd
Gewoon je 3G uitzetten als je het niet gebruikt. Dan doe ik er 4 tot 5 dagen mee. [1 seconde de aan/uitknop indrukken en even tikken op 'mobiele netwerken']nokiaan958GB schreef op zaterdag 19 februari 2011 @ 00:13:
Na 2 weekjes is mijn ervaring dat het accugebruik na de update met Odin naar JS5 nog nooit zo hoog is geweest.
Voorheen ging een acculading 2 a 3 dagen mee. Nu red ik met moeite 1 dag.
- Synchronisatie staat uit
- Met taakbeheer sluit ik altijd alle applicaties af
- Op werkdagen voornamelijk belgebruik; geen internet
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 19-02-2011 13:33 ]
Verwijderd
Onzin van Sasmsung. Je hoeft alleen bij Toepassingen beheren, bij de email applicatie de gegevens te wissen. Dan hoef je alleen je emailaccounts opnieuw in te stellen, zonder een vervelende factory reset.Verwijderd schreef op vrijdag 18 februari 2011 @ 23:35:
[...]
Hoi ik heb afgelopen week precies hetzelfde probleem gehad na de laatste update te hebben gedaan naar XWJS5 alles netjes terug gezet op de telefoon. Daarna opnieuw opgestart en bij het opstarten trilde de telefoon paar keer en daarna shermpje dat email niet kan synchroniseren. Ik heb samsung gebeld en je raad het al er was maar een optie factory reset. En weeeeer opnieuw beginnen. En nu gaat het al 2 dagen goed afkloppen. Ik krijg onderhand het idee dat we gewoon firmware voorgeschoteld waar nog steeds veel bugs inzitten.
3G staat bij mij uit als ik binnen het bereik van mijn Wifi-netwerk ben.Verwijderd schreef op zaterdag 19 februari 2011 @ 13:31:
[...]
Gewoon je 3G uitzetten als je het niet gebruikt. Dan doe ik er 4 tot 5 dagen mee. \[1 seconde de aan/uitknop indrukken en even tikken op 'mobiele netwerken']
Zeg maar 80% van de dag staat bij mij 3G uit
Was is nu eigenlijk de changelog van deze update?
ik heb ze geïnstalleerd, ging vlot overigens, maar zie niet echt een verschil met JS3..
ik heb ze geïnstalleerd, ging vlot overigens, maar zie niet echt een verschil met JS3..
Een officiele changelog heb ik nooit kunnen vinden helaas.Lambo LP670 SV schreef op zondag 20 februari 2011 @ 10:51:
Was is nu eigenlijk de changelog van deze update?
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Ik heb een batterijprobleem met mijn Galaxy S. Afgelopen woensdag update naar 2.2.1 gedaan. Daarna heeft de telefoon 2 dagen prima gelopen. Daarna begon de ellende. 's Avonds helemaal opgeladen ... toen wat geneusd op internet e.d. Toen liep de telefoon al vrij snel leeg. Uurtje later stond hij al op 82% ! De volgende morgen trof ik de telefoon uitgeschakeld aan. Accu was helemaal leeggelopen dus. Binnen een uurtje of 7 !
Hoe kan dit ? Las meer problemen. Iemand anders ook zoiets meegemaakt ? Ligt het aan de firmware update ?
Hoe kan dit ? Las meer problemen. Iemand anders ook zoiets meegemaakt ? Ligt het aan de firmware update ?
Met de beperkte informatie die je gegeven hebt wordt het gokken.Bertuss schreef op zondag 20 februari 2011 @ 13:51:
Ik heb een batterijprobleem met mijn Galaxy S. Afgelopen woensdag update naar 2.2.1 gedaan. Daarna heeft de telefoon 2 dagen prima gelopen. Daarna begon de ellende. 's Avonds helemaal opgeladen ... toen wat geneusd op internet e.d. Toen liep de telefoon al vrij snel leeg. Uurtje later stond hij al op 82% ! De volgende morgen trof ik de telefoon uitgeschakeld aan. Accu was helemaal leeggelopen dus. Binnen een uurtje of 7 !
Mja welke info zou je meer willen ?lordMocro schreef op zondag 20 februari 2011 @ 14:01:
[...]
Met de beperkte informatie die je gegeven hebt wordt het gokken.
Er zijn geen wijzigingen in apps ... geen batterijslurpende zaken gedownload. Ik gebruik de telefoon niet anders dan hiervoor. Dus snap het niet ...
Bij mijn SGS hetzelfde probleem. Batterij gistermiddag volledig opgeladen. Het standaard riedeltje van bellen internetten gedaan overdag. Deze ochtend was de telefoon uitgeschakeld. Batterij op.
Voor de update had ik met hezelfde gebruikpatroon makkelijk 3 dagen gedaan voor die opgeladen moest worden.
Ik heb de update met kies gedaan, daarna de backup teruggezet en verder niets gewijzigd, ook geen nieuwe apps gedownload. Ik vraag me af of een Factory Reset zou helpen, vind het zonde veel kwijt te zijn als het probleem dan ook nog niet opgelost.
Begin spijt te krijgen dat ik de update heb uitgevoerd.
Voor de update had ik met hezelfde gebruikpatroon makkelijk 3 dagen gedaan voor die opgeladen moest worden.
Ik heb de update met kies gedaan, daarna de backup teruggezet en verder niets gewijzigd, ook geen nieuwe apps gedownload. Ik vraag me af of een Factory Reset zou helpen, vind het zonde veel kwijt te zijn als het probleem dan ook nog niet opgelost.
Signature
eindelijk een super GPS performance!! met externe muis ( +/- 24 euro ) en bluetooth GPS app uit de market.
Geen enkele keer vliegt Google navigatie uit de bocht..veel stabieler en sneller dan met interne GPS die overigens gewoon aangevinkt moet worden ( vreemd..., anders werkt google navigatie niet.)
met update 2.2.1 (2e versie ) en speedmod kernel - ben uitermate tevreden over snelheid - no lag at all -
Geen enkele keer vliegt Google navigatie uit de bocht..veel stabieler en sneller dan met interne GPS die overigens gewoon aangevinkt moet worden ( vreemd..., anders werkt google navigatie niet.)
met update 2.2.1 (2e versie ) en speedmod kernel - ben uitermate tevreden over snelheid - no lag at all -
Sinds de update doet mijn exchange account het niet meer. Ik krijg constant een verbindingsfout. Is dit bekend?
Heb je hier al gekeken? Is inderdaad bekend en ook op te lossen.Count_B schreef op zondag 20 februari 2011 @ 18:05:
Sinds de update doet mijn exchange account het niet meer. Ik krijg constant een verbindingsfout. Is dit bekend?
Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...
Waar heb je die externe muis gekocht?smeijers schreef op zondag 20 februari 2011 @ 17:35:
eindelijk een super GPS performance!! met externe muis ( +/- 24 euro ) en bluetooth GPS app uit de market.
Je hoeft niets kwijt te raken, backup maken met MyBackup Pro, slaat al je data/apps/appdata opBMW_M3 schreef op zondag 20 februari 2011 @ 14:57:
Bij mijn SGS hetzelfde probleem. Batterij gistermiddag volledig opgeladen. Het standaard riedeltje van bellen internetten gedaan overdag. Deze ochtend was de telefoon uitgeschakeld. Batterij op.
Ik heb zonder problemen de update naar 2.2 gedaan via Kies toen deze destijds uitgerold werd. Nu probeer ik de huidige update te doen en wordt telkens de boel afgekapt met de mededeling dat mijn SGS niet meer aangesloten is.
Ik heb het nu ook via een andere pc geprobeerd maar krijg precies hetzelfde probleem. Ik sla de back-up van gegevens allemaal over, heb nooit iets ge-tweaked of wat dan ook en heb de telefoon bij iedere poging volledig opgeladen. Ook staan mijn usb instellingen op Kies (mijn tel wordt gewoon herkend door Kies) Wat zie ik over 't hoofd? Anyone?
Ik heb het nu ook via een andere pc geprobeerd maar krijg precies hetzelfde probleem. Ik sla de back-up van gegevens allemaal over, heb nooit iets ge-tweaked of wat dan ook en heb de telefoon bij iedere poging volledig opgeladen. Ook staan mijn usb instellingen op Kies (mijn tel wordt gewoon herkend door Kies) Wat zie ik over 't hoofd? Anyone?
bij een internet shop uit oldenzaal dacht ik...ik zoek het nog ff na
Zonder van je 25 euro..externe muis helemaal niet nodigsmeijers schreef op zondag 20 februari 2011 @ 17:35:
[APP] GPS Aids != AIDS ¡Cazurros!- Aiding the SGS GPS uit de Market.
11 sat 11fix in een no-time accuraat 10meter zelfs 5 zo mee en dan. Je gaat toch niet met een externe slepen
Als kernel kan ik deze aanraden..een van de beste op dit moment en laat speedmod ver achter
The DamianGTO Ultimate Kernel has this:
- Ext2, Ext4, Jfs and rfs file system support.
- Backup/Restore.
- Root (installs busybox 1.18.1 and superuser).
- Theme support with cwm update script.
- 350MB RAM.
- Optimized kernel tweaks.
- Low memory killer minfree settings (24MB, 32MB, 46MB or 60MB).
- Deadline schedueler (Optimized).
- Tiny RCU( less memory footprint).
- lowmemorykiller patch.
- Support for bootanimation.zip.
- Made from froyo 2.2.1 source code.
- Initramfs from JS5 kernel.
- Android logging (Turn on or off).
- Voodoo sound V4.
- Full CWM recovery with alot of extra options.
- Touchscreen sensitivity (Low, Default, high, super high)
Tubes....It's what make music music!
Deze?silitek schreef op zondag 20 februari 2011 @ 19:19:
[...]
Zonder van je 25 euro..externe muis helemaal niet nodig..haal deze:
[APP] GPS Aids != AIDS ¡Cazurros!- Aiding the SGS GPS uit de Market.
11 sat 11fix in een no-time accuraat 10meter zelfs 5 zo mee en dan. Je gaat toch niet met een externe slepen.
https://market.android.co...net&feature=search_result
Zal morgen eens testen...
Yep..dat is hemTripleQ schreef op zondag 20 februari 2011 @ 19:27:
[...]
Deze?
https://market.android.co...net&feature=search_result
Zal morgen eens testen...
antwoord op de vraag:
Wayfinder Bluetooth GPS
The GPS receiver is optimized to work with Wayfinder’s mobile services. The receiver connects to several satellites at the same time and returns your exact position, direction and speed regardless of weather conditions. The receiver is approximately the size of a matchbox and fits conveniently in your pocket while you walk, cycle or as a nice accessory on the dashboard of your car.
Features
Extremely fast satellite connection
Around 6 hours operation when fully charged
In-built rechargeable battery
Energy-saving mode
Manufactured in Taiwan. No mobile phone or software is included in the package
Technical information
Wayfinder Bluetooth GPS (SiRF Star III) supports SBAS (WAAS/ ENGOS). It also follows the NMEA-0183 protocol and supports 20-channel GPS-reception.
For more information, please visit Wayfinder, or email us.
volgens mij heb ik hem bij conrad electronica gekocht..kan hem nu niet terug vinden...
=>zal oplossing van enkele posts hierboven ( met dank aan Silitek )nog eens goed uitproberen....
mogelijk inderdaad een veel betere oplossing
Wayfinder Bluetooth GPS
The GPS receiver is optimized to work with Wayfinder’s mobile services. The receiver connects to several satellites at the same time and returns your exact position, direction and speed regardless of weather conditions. The receiver is approximately the size of a matchbox and fits conveniently in your pocket while you walk, cycle or as a nice accessory on the dashboard of your car.
Features
Extremely fast satellite connection
Around 6 hours operation when fully charged
In-built rechargeable battery
Energy-saving mode
Manufactured in Taiwan. No mobile phone or software is included in the package
Technical information
Wayfinder Bluetooth GPS (SiRF Star III) supports SBAS (WAAS/ ENGOS). It also follows the NMEA-0183 protocol and supports 20-channel GPS-reception.
For more information, please visit Wayfinder, or email us.
volgens mij heb ik hem bij conrad electronica gekocht..kan hem nu niet terug vinden...
=>zal oplossing van enkele posts hierboven ( met dank aan Silitek )nog eens goed uitproberen....
mogelijk inderdaad een veel betere oplossing

[ Voor 8% gewijzigd door smeijers op 20-02-2011 19:55 ]
Zonet de upgrade van JS3 naar JS5 gedaan via Kies. Ook ik had last van de crachende e-mail applicatie. De eerder genoemde oplossing lijkt wel te werken. Wat verder jammer was: home screens allemaal terug naar default en de gehele applicatie lijst op alfabet gesorteerd. Dat kost weer tijden om helemaal terug te zetten zoals ik het gewend was. Is er niet een andere / betere manier om de applicatie schermen naar eigen hand te sorteren dan "bewerken" en icoontjes slepen? Dat werkt erg onhandig namelijk en bij elke Samsung update kan ik het weer overnieuw doen
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Opeens blijkt mn vriendin mn broek met de telefoon erin in de wasmachine te hebben gestopt.
Net uit elkaar gehaald, maar totaal niet nat van binnen. Toch maar even bij de verwarming gelegd en morgen een poging wagen de batterij op te laden. Ben benieuwd.
Weet iemand wat een reparatie ongeveer gaat kosten?
Net uit elkaar gehaald, maar totaal niet nat van binnen. Toch maar even bij de verwarming gelegd en morgen een poging wagen de batterij op te laden. Ben benieuwd.
kreeg net ook de optie voor updaten naar JS5, maar mijn batterij is niet goed vol,
dus heb de update niet uitgevoerd, maar is het echt een vooruit gang deze JS5 update
dus heb de update niet uitgevoerd, maar is het echt een vooruit gang deze JS5 update
[ Voor 38% gewijzigd door Albert020 op 20-02-2011 22:17 ]
Je kan ook de telefoon in een bakje met rijst korrels doen. rijst trekt het vocht uit de telefoon.technoaddict schreef op zondag 20 februari 2011 @ 22:08:
Opeens blijkt mn vriendin mn broek met de telefoon erin in de wasmachine te hebben gestopt.
zoals gezegd : ik probeer <GPS aids> uit te puzzelen kom niet onder de 32,2 feet nauwkeurigheid
kan kiezen voor een geforceeerde download van een LTO file die ik dan in de system tray moet zetten, maar op mijn geroot toestel kom ik met <android mate> root-explorer niet veel verder ..wie helpt mijn blinde vlekken op te ruimen?
kan kiezen voor een geforceeerde download van een LTO file die ik dan in de system tray moet zetten, maar op mijn geroot toestel kom ik met <android mate> root-explorer niet veel verder ..wie helpt mijn blinde vlekken op te ruimen?
Ik heb nu een dock voor mijn Galaxy, waardoor hij nu gewoon voor me op mijn bureau staat als ik achter mijn pc zit. Nu vroeg ik me af of er een app is die als een soort 'screensaver' de tijd, het weer, en of ik berichten/email/gemiste oproepen heb laat zien. Alarm Clock Plus heeft zoiets, maar die laat alleen de tijd zien. Ik wil graag in één oogopslag kunnen zien of ik berichten of telefoontjes gemist heb als ik even weg ben geweest.
Weet iemand of er zo'n app is?
Weet iemand of er zo'n app is?
Om te kijken of ik iets gemist heb gebruik ik BLN (BackLight Notification), daarmee lichten de 2 witte LEDs onderop het toestel op als ik een berichtje of gemiste oproep heb. Superhandig! Enige probleem is dat je er wel voor moet rooten, als je dat interessant vind moet je even het linkje volgen in de topicwaarschuwing 
edit: als je niet wilt rooten is NoLed misschien iets voor je maar naar mijn weten zorgt dat wel voor een flink lagere accuduur.
edit: als je niet wilt rooten is NoLed misschien iets voor je maar naar mijn weten zorgt dat wel voor een flink lagere accuduur.
[ Voor 16% gewijzigd door Cartman! op 21-02-2011 00:55 ]
Verwijderd
Vraagje over de Aanraaktonen of Touch Tones op de Samsung Galaxy S met Android 2.2:
Is het mogelijk om deze te veranderen en heeft iemand hier dit misschien al eens gedaan. Ik heb de zoekfunctie hier en op grote vriend google al gebruikt, maar wordt niets wijzer.
Ik ben trouwens sinds november in bezit van de Galaxy S en ben sinds een paar dagen weer een tevreden gebruiker van Android, na het doorvoeren van de z4 root en lagfix en heb nu eindelijk al die vertragingen eruit. Nu wil ik dus de telefoon verder gaan customizen met thema's, goeie apps en liefst dus wijziging van bovenstaande touch tones.
Is het mogelijk om deze te veranderen en heeft iemand hier dit misschien al eens gedaan. Ik heb de zoekfunctie hier en op grote vriend google al gebruikt, maar wordt niets wijzer.
Ik ben trouwens sinds november in bezit van de Galaxy S en ben sinds een paar dagen weer een tevreden gebruiker van Android, na het doorvoeren van de z4 root en lagfix en heb nu eindelijk al die vertragingen eruit. Nu wil ik dus de telefoon verder gaan customizen met thema's, goeie apps en liefst dus wijziging van bovenstaande touch tones.
Mijn scherm ziet er in de volle zon nogal dof uit. Als het scherm aan staat heb ik er geen last van, maar het lijkt als hij uit staat alsof er een laagje coating aan het slijten is of zoiets...
Had ik ook last van, wat bij mij hielp is simpelweg de telefoon opnieuw opstarten... Je hebt trouwens wel de launcher van Samsung aan staan? Ik was al zo gewend aan Launcherpro dat ik deze nog aan had staan.PaulvM85 schreef op zondag 20 februari 2011 @ 18:44:
Ik heb zonder problemen de update naar 2.2 gedaan via Kies toen deze destijds uitgerold werd. Nu probeer ik de huidige update te doen en wordt telkens de boel afgekapt met de mededeling dat mijn SGS niet meer aangesloten is.
I
Oeps probeerde te updaten naar JS5 met een PC op het werk. Firmware installeren bleef erg lang op 1% hangen en SGS had blauw scherm. Heb de kabel vanwege ongeduld eruit gehaald. Nu moet ik emergency repair doen maar krijg 'm niet in recovery mode (geluid naar beneden, Power en home alle 3 ingedrukt houden)...
Hij zit nu in recovery mode, moest de knoppen snel tegelijk indrukken. Hij zegt "Downloading...".
Geen flauw idee hoe lang dat gaat duren en waar hij iets vandaan download...
Op hoop van zegen...
Op hoop van zegen...
Hij is niets aan het downloadenDingieM schreef op maandag 21 februari 2011 @ 10:24:
Hij zit nu in recovery mode, moest de knoppen snel tegelijk indrukken. Hij zegt "Downloading...".
Op hoop van zegen...
Bij downloadmode moet je hem aan de PC hangen als je bijvoorbeeld flashed met odin.
--------
Ik heb wel last van een iritant bugje in de JS5 software. Soms reageert de hometoets eenmalig niet om uit standby te komen. Hetzelfde geldt voor de aan/uitknop. De eerste keer reageert hij niet. De tweede maal wel. Het is ook goed te reproduceren door het scherm te locken en een soconde later weer te unlocken.
Hebben jullie hier ook last van?
[ Voor 29% gewijzigd door BillSpaarbank op 21-02-2011 10:30 ]
Verwijderd
Ik denk dat jij je eerst maar eens flink moet gaan inlezen in de materie...DingieM schreef op maandag 21 februari 2011 @ 10:24:
Op hoop van zegen...
Het is me gelukt om via emergency recovery JS5 erop te zetten.
Een paar keer lukte het niet, daarna wel...
Een paar keer lukte het niet, daarna wel...
Rooten doe ik voorlopig nog niet. NoLed doet eigenlijk wel precies wat ik wil, maar is natuurlijk bedoeld voor als je je telefoon bij je hebt. Iconen staan altijd in portrait, maar mijn telefoon ligt in landscape in het dock. En ik kan nergens iets selecteren dat NoLed alleen aan moet gaan als de telefoon in het dock ligt. Nét niet helemaal wat het zou moeten zijn dusCartman! schreef op maandag 21 februari 2011 @ 00:44:
Om te kijken of ik iets gemist heb gebruik ik BLN (BackLight Notification), daarmee lichten de 2 witte LEDs onderop het toestel op als ik een berichtje of gemiste oproep heb. Superhandig! Enige probleem is dat je er wel voor moet rooten, als je dat interessant vind moet je even het linkje volgen in de topicwaarschuwing

Ik heb een aantal maanden de Zweedse registry-hack Froyo gehad en was daar niet zo blij mee. Erg veel lag, waardeloze GPS (was in 2.1 beter) en enorm batterijverbruik.
Ik ben sinds gister over naar JS5. Wat een wereld van verschil is dat!
Ik ben sinds gister over naar JS5. Wat een wereld van verschil is dat!
Kon deze niet terugvinden: Weet iemand waar ik de originele telefoon oortjes kan kopen van deze telefoon?
Ben ze kwijt geraakt en wil eigenlijk de bijpassende oortjes terug hebben..
PS Als iemand ze niet hoeft en ze beschikbaar wil stellen hou ik me aanbevolen
[ Voor 18% gewijzigd door GandalfTheGrey op 21-02-2011 13:13 ]
Die moet ik vast nog wel ergens hebben liggen, gebruik andere oordopjes. Wat heb je er voor over? Kan je geen DM sturen, dus doe het maar zo.GandalfTheGrey schreef op maandag 21 februari 2011 @ 13:12:
Kon deze niet terugvinden: Weet iemand waar ik de originele telefoon oortjes kan kopen van deze telefoon?
Dank voor je reactie. Heb DM aangezet. Laten we het verder buiten dit topic afhandelenTimmieVelthuis schreef op maandag 21 februari 2011 @ 13:25:
[...]
Die moet ik vast nog wel ergens hebben liggen, gebruik andere oordopjes. Wat heb je er voor over? Kan je geen DM sturen, dus doe het maar zo.
Nou ik heb factory reset gedaan, maar helpt helemaal niet ! Raar is dat het helemaal geen echte reset is. Hij haalt namelijk alles er vanaf behalve de firmware. Moet dat weer anders ?BMW_M3 schreef op zondag 20 februari 2011 @ 14:57:
Ik begin trouwens de batterij indicator ook niet te vertrouwen. De indicator van de telefoon is nog helemaal blauw en bij telefoonstatus zeg dat ie voor 82% vol is.
[ Voor 11% gewijzigd door Bertuss op 21-02-2011 19:05 ]
Tel van m'n vriendin heeft dit ook, hij kan niet normaal aan vreemd genoeg.Oxellaar schreef op zaterdag 19 februari 2011 @ 10:12:
Volgens mij is de firmware update bij mij goed fout gegaan.....
Toen "Downloading....." in de display kwam, kapte Kies ermee, geen verbinding meer![]()
Iemand?
Je kunt hem truken door tel aan de oplader te leggen, wachten tot je het oplaadscherm ziet en vervolgens aanzetten en oplader er weer af. Geen idee waarom maar dit werkt, zodra nieuwe update is ga ik hem weer updaten, dit is ook niks. Ze heeft wel meer problemen.
Heeft iemand zn Galaxy S al een keer laten repareren? Zonder garantie.
Wat waren de kosten?
Wat waren de kosten?
Bij jp5 is de batterij indicator aangepast. Hij springt later pas terug terwijl het % lager uitvalt. Achja who cares..
Maar gaat ie nu wel langer mee ?Steef1986 schreef op maandag 21 februari 2011 @ 19:37:
Bij jp5 is de batterij indicator aangepast. Hij springt later pas terug terwijl het % lager uitvalt. Achja who cares..
Verwijderd
bij mij niet...alleen als ik mobiel internet uitzet als ik wifi gebruik dan scheelt het verbruik aanzienlijk.
Oww, dat is vreemd, WiFi gebruikt normaal gesproken meer dan 3G......Verwijderd schreef op maandag 21 februari 2011 @ 20:29:
bij mij niet...alleen als ik mobiel internet uitzet als ik wifi gebruik dan scheelt het verbruik aanzienlijk.
smeijers schreef op zondag 20 februari 2011 @ 22:21:
zoals gezegd : ik probeer <GPS aids> uit te puzzelen kom niet onder de 32,2 feet nauwkeurigheid
kan kiezen voor een geforceeerde download van een LTO file die ik dan in de system tray (?) moet zetten, maar op mijn geroot toestel kom ik met <android mate> root-explorer niet veel verder ..wie helpt mijn blinde vlekken op te ruimen? een dagje verder en het laat me niet los...
...na een busybox drama ( inmiddels hersteld...;-) ) ben ik weer terug bij het begin.
krijg GPS niet goed werkend met GPS AIDS als alternatief voor de externe muis... heb inmiddels root explorer geinstalleerd..hoe krijg ik de LTO file gelokaliseerd (met search functie niet ontdekt)..en is deze actief als de file in de goede directory staat ( en welke is dat ?)
kan kiezen voor een geforceeerde download van een LTO file die ik dan in de system tray (?) moet zetten, maar op mijn geroot toestel kom ik met <android mate> root-explorer niet veel verder ..wie helpt mijn blinde vlekken op te ruimen? een dagje verder en het laat me niet los...
...na een busybox drama ( inmiddels hersteld...;-) ) ben ik weer terug bij het begin.
krijg GPS niet goed werkend met GPS AIDS als alternatief voor de externe muis... heb inmiddels root explorer geinstalleerd..hoe krijg ik de LTO file gelokaliseerd (met search functie niet ontdekt)..en is deze actief als de file in de goede directory staat ( en welke is dat ?)
Wat ben je toch allemaal aan het doensmeijers schreef op maandag 21 februari 2011 @ 21:04:
smeijers schreef op zondag 20 februari 2011 @ 22:21:
precies wat ik doe...ik krijg nu ook fixes ( duurt echt veel langer dan met de externe muis..zeker 2-3 minuten ) draai inderdaad root en busybox ( klopt toch dat er geen icoon op de screens staat? ) en wanneer zou ik dan gedwongen LTO data moeten selecteren..? en kan het ook elkaar tegenwerken bv. beide opties ( na elkaar ) aantikken?
( overigens wat doet die busybox op de achtergrond..allemaal, en wanneer gebruik ik het actief..)
( overigens wat doet die busybox op de achtergrond..allemaal, en wanneer gebruik ik het actief..)
Ik gebruik de standaard mail app op mijn SGS (firmware 2.2)
Regelmatig controleert deze niet meer mijn mail en moet ik de telefoon herstarten + accu verwijderen om dit weer werkend te krijgen.
Is er een makkelijkere manier om de mail sync weer werkend te krijgen?
Regelmatig controleert deze niet meer mijn mail en moet ik de telefoon herstarten + accu verwijderen om dit weer werkend te krijgen.
Is er een makkelijkere manier om de mail sync weer werkend te krijgen?
Iemand nog meer problemen met GPS en laatste firmware JS5? Zowel Sygic Aura als Google Navigation kunnen helemaal niets vinden. Ook blinkt het GPS symbooltje in de statusbalk niet...
Vindt het wel raar, accu indicator staat nog op 100% maar als ik kijk bij status is het accuniveau 80%Steef1986 schreef op maandag 21 februari 2011 @ 19:37:
Voor de rest ben ik wel tevreden met deze update, mijn GPS werkt tenminste weer goed
Batterij indicator heeft bij mij sinds 2.2 al niet accuraat gewerkt.
Maar soms zakt-ie ineens naar de ogenschijnlijk juiste waarde.
Liever heb ik dat-ie een fijnere resolutie gebruikt om het batterijniveau te meten.
Mijn SGS met JS5 heeft nu beter contact met GPS NADAT ik de telefoon uit en weer aan heb gezet. Dat zou niet moeten hoeven...
Ook de PC opnieuw opstarten heeft bij mij tot positievere resultaten geleid met Kies...
Maar soms zakt-ie ineens naar de ogenschijnlijk juiste waarde.
Liever heb ik dat-ie een fijnere resolutie gebruikt om het batterijniveau te meten.
Mijn SGS met JS5 heeft nu beter contact met GPS NADAT ik de telefoon uit en weer aan heb gezet. Dat zou niet moeten hoeven...
Ook de PC opnieuw opstarten heeft bij mij tot positievere resultaten geleid met Kies...
Ik kon Gandalf helaas niet helpen, dus als iemand nog originele oordopjes voor hem heeft. DM hem!GandalfTheGrey schreef op maandag 21 februari 2011 @ 13:12:
Heb ik, en nog nooit gebruikt, gebruik zelf voor mijn Galaxy S de Sennheiser CX 300-IITimmieVelthuis schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 10:11:
[...]
Ik kon Gandalf helaas niet helpen, dus als iemand nog originele oordopjes voor hem heeft. DM hem!
Stuur me maar een DM Gandalf, dan kijken wat we kunnen doen
Verwijderd
batterij indicator is niet goed. gps werkt wel lekker hoor. Accu duur niet...24 uur is het matje.
Kan iemand uitsluitsel geven over welke .pit file je moet gebruiken bij het flashen van JS5 (3 bestanden).
Sommige zeggen (waaronder Samfirmware) dat je 803 moet gebruiken, andere zeggen dat 803 risico's met zich meebrengt en dat je 512 moet gebruiken.
Ik draai nu JS5 (geflasht met 1 file, zonder .pit file en re-partition uitgevinkt), maar zoals ik in mijn vorige post had aangegeven doet mijn SGS het niet naar behoren. Daarom wil ik de andere versie flashen.
PS ik heb geen behoefte om custom roms te flashen.
Sommige zeggen (waaronder Samfirmware) dat je 803 moet gebruiken, andere zeggen dat 803 risico's met zich meebrengt en dat je 512 moet gebruiken.
Ik draai nu JS5 (geflasht met 1 file, zonder .pit file en re-partition uitgevinkt), maar zoals ik in mijn vorige post had aangegeven doet mijn SGS het niet naar behoren. Daarom wil ik de andere versie flashen.
Gewoon 512 gebruiken. Dat levert geen problemen op.Amboe schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 11:49:
Kan iemand uitsluitsel geven over welke .pit file je moet gebruiken bij het flashen van JS5 (3 bestanden).
Hallo,
Ik hoor dat gps goed werkt van diverse leden.
Dat kan ik bevestigen (js5) in bijv aura en google nav.
Als ik echter met mytracks van google loop, vliegt de route regelmatig uit de bocht
en lijk ik soms dwars door huizen te lopen.
Hebben meer mensen hier last van?
Als ik echter met mytracks van google loop, vliegt de route regelmatig uit de bocht
bedankt!BillSpaarbank schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 12:21:
[...]
Gewoon 512 gebruiken. Dat levert geen problemen op.
Mensen ik zoek me een ons en kan geen antwoord vinden op het volgende. Sinds een week oid zijn al mijn telefoonnummers in de telefoon opeens opgedeelt in secties dmv streepjes.
Het was 0612345678
en nu is het 06-123-456-78 of varianten hiervan.
Heeft iemand enig idee? En hoe ik het kan verhelpen? De telefoon heeft er verder geen moeite mee maar als ik eporteer naar andere apps gaat het lekker verkeerd...
draai stock 2.2
Bedankt!
Jim
Het was 0612345678
Heeft iemand enig idee? En hoe ik het kan verhelpen? De telefoon heeft er verder geen moeite mee maar als ik eporteer naar andere apps gaat het lekker verkeerd...
draai stock 2.2
Bedankt!
Jim
Enige wat ik kan bedenken is dat je landinstellingen misschien niet meer goed staan. In de telefoonapp zie ik ook niets.JimmyNL schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 15:46:
Mensen ik zoek me een ons en kan geen antwoord vinden op het volgende. Sinds een week oid zijn al mijn telefoonnummers in de telefoon opeens opgedeelt in secties dmv streepjes.
Het was 0612345678
draai stock 2.2
Bedankt!
Jim
stem gestuurd zoeken kan met google; sinds factory reset heb ik de engelse versie ( engels generiek) terwijl er keurig : nu spreken in het scherm komt! had ik voor de factory reset niet ( speedmod kernel - root explorer) in de market heb ik de Nederlandse versie reeds een keer gedownload => geen verschil
wie heeft een verlossend woord?
via twitter @androidnl een eenvoudige oplossing: instellingen taal en toestesbord / spraakinvoer NL kiezen..
#hadikzelfkunnenverzinnen..
wie heeft een verlossend woord?
via twitter @androidnl een eenvoudige oplossing: instellingen taal en toestesbord / spraakinvoer NL kiezen..
#hadikzelfkunnenverzinnen..

[ Voor 18% gewijzigd door smeijers op 22-02-2011 19:38 ]
Verwijderd
Ik niet, zowel google nav als mytracks zijn bij mij altijd erg accuraat. Maar ik heb nog nooit gps problemen gehad, niet met stock, en ook niet met de custom roms die ik heb.Fox51Mulder schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 12:43:
Hallo,
blijft toch een bijzonder verhaal, dat ik met behulp van ( root ) en gps-aids wel een behoorlijke verbetering heb,Verwijderd schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 18:57:
[...] gps problemen bv bij mytracks
Ik niet, zowel google nav als mytracks zijn bij mij altijd erg accuraat. Maar ik heb nog nooit gps problemen gehad, niet met stock, en ook niet met de custom roms die ik heb.
maar toch ook met mytracks af en toe door huizen loop ;-) maar het staat bij mijn toestel in geen verhouding met de nauwkeurigheid en snelheid die ik met mijn externe gps muis heb. ( op enkele meters nauwkeurig !)
Wanneer ik in de woonkamer zit, dan heeft de GPS snel een fix en is hij heel nauwkeurig (nauwkeurig tot 5-10m). Wanneer ik overschakel naar 3G/HSDPA dan schiet mijn locatie in Google Maps alle kanten op...
Ik heb nog steeds batterij problemen (binnen 6 uurtjes standby leeg
). Enige wat ik nog wil uitsluiten is problemen vanwege de frimware naar 2.2.1. Bij gewone factory reset werd die niet verwijderd (factory reset hielp ook niet overigens). Beetje domme vraag misschien, maar hoe kan ik een harde reset doen ?
Harde reset (zelfde als factory reset) verwijderd natuurlijk geen firmware, dan zou er geen software meer zijn om je telefoon te runnen. Met "gewone"factory reset bedoel je die uit het recovery menu?Bertuss schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 20:52:
Ik heb nog steeds batterij problemen (binnen 6 uurtjes standby leeg). Enige wat ik nog wil uitsluiten is problemen vanwege de frimware naar 2.2.1. Bij gewone factory reset werd die niet verwijderd (factory reset hielp ook niet overigens). Beetje domme vraag misschien, maar hoe kan ik een harde reset doen ?
[ Voor 5% gewijzigd door MrAngry op 22-02-2011 21:33 ]
Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef
Kijk wist wel dat het een domme vraag wasMrAngry schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 21:33:
[...]
Harde reset (zelfde als factory reset) verwijderd natuurlijk geen firmware, dan zou er geen software meer zijn om je telefoon te runnen.

Dat doe je zo:Bertuss schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 20:52:
Ik heb nog steeds batterij problemen (binnen 6 uurtjes standby leeg). Enige wat ik nog wil uitsluiten is problemen vanwege de frimware naar 2.2.1. Bij gewone factory reset werd die niet verwijderd (factory reset hielp ook niet overigens). Beetje domme vraag misschien, maar hoe kan ik een harde reset doen ?
- Zet je Galaxy S uit en haal de batterij eruit en doe 'm weer erin.
- Druk nu de Volume omhoog, Homeknop and Startknop tegelijk in.
- Wanneer je het Samsung logo in beeld ziet laat dan de Homeknop los.
- Nu krijg je een bootmenu voor je kiezen en kun je met de volumeknop de juiste optie selecteren. Met de homeknop bevestig je.
- Nu wordt je Galaxy S volledig hersteld en krijg je 'm weer zoals je 'm kocht.
Nee, je krijgt hem niet zoals je hem kocht, je krijgt hem leeg met de laatste firmware update. Overigens is het totaal onnodig om je batterij eruit te halen in je stappenplan.
[ Voor 60% gewijzigd door MrAngry op 22-02-2011 21:38 ]
Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef
Hoe hebben jullie de update nvan js3 naar js5 ontvangen want zowel ota als via kies werkt het niet.
ik zie ik zie wat jij niet ziet
Hier gewoon via KIESicecreamfarmer schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 22:14:
Hoe hebben jullie de update nvan js3 naar js5 ontvangen want zowel ota als via kies werkt het niet.
Verwijderd
Probeer eens bij settings -> locatie services alleen GPS te kiezen voor locatiebepaling (en dus niet ook/mede via netwerken). Ik heb hetzelfde gelijk op m'n X10 mini. Als ik ENKEL GPS kies werkt hij perfect. Zodra ik locatiebepaling OOK (dus niet uitsluitend) via mastbepaling/netwerkbepaling etc kies, wordt hij onnauwkeurig (terwijl GPS ook gewoon aanstaat).smeijers schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 19:45:
[...]
blijft toch een bijzonder verhaal, dat ik met behulp van ( root ) en gps-aids wel een behoorlijke verbetering heb,
maar toch ook met mytracks af en toe door huizen loop ;-) maar het staat bij mijn toestel in geen verhouding met de nauwkeurigheid en snelheid die ik met mijn externe gps muis heb. ( op enkele meters nauwkeurig !)
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 23-02-2011 07:59 ]
En moet de optie "Sensorondersteuning gebruiken" dan ook aan staan?Verwijderd schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 07:58:
[...]
Probeer eens bij settings -> locatie services alleen GPS te kiezen voor locatiebepaling (en dus niet ook/mede via netwerken). Ik heb hetzelfde gelijk op m'n X10 mini. Als ik ENKEL GPS kies werkt hij perfect. Zodra ik locatiebepaling OOK (dus niet uitsluitend) via mastbepaling/netwerkbepaling etc kies, wordt hij onnauwkeurig (terwijl GPS ook gewoon aanstaat).
Sensorondersteuning betekent dat het ingebouwde kompas en de accellerometer worden gebruikt naast GPS ontvangst. Daardoor 'weet' het toestel of je van richting verandert, vertraagd, of versneld, ook al laat net op dat moment de GPS het een beetje afweten. Ik heb dit altijd aanstaan (ik vraag me af of dat er in 2.1 al niet in zat, maar dat heb ik maar heel kort gebruikt) en ik heb ook helemaal niet de negatieve ervaringen met de GPS die anderen hier hebben... Dus moet het daar wel aan liggen!Amboe schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 08:40:
[...]
En moet de optie "Sensorondersteuning gebruiken" dan ook aan staan?
Volgens mij dus niet.......Freich schreef op donderdag 11 november 2010 @ 13:44:
Sinds 2.2 zie ik dat er bij de instellingen > locatie en beveiliging, de optie 'sensorondersteuning gebruiken' staat. Deze staat standaard uitgevinkt.
Kan niks over deze optie vinden. Heeft iemand ervaring met deze optie aan en een betere of mindere gps functionaliteit?
Ook ik kon o.a. de paypal app niet vinden, en net de code ingevoerd en kon hem nu installeren. Geen idee of ik hem zonder die code ook had gezien, niet geprobeerd..
Ook handig aan 2.2 is de 'marker' met tekst typen. Nu kan je eenvoudig scrollen door je tekst letter voor letter, wat je eerst puur met je vinger priegelig moest tikken op precies de goede plek.
[ Voor 66% gewijzigd door Albert020 op 23-02-2011 11:45 ]
Hier ook gewoon via Kies van JS3 naar JS5. Draait prima zonder de veel gelezen batterijdrain.
heb hem nu via odin geflashed omdat ik zowel vanaf jpy als js3 geen update aangeboden kreeg.remoss schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 12:51:
[...]
Hier ook gewoon via Kies van JS3 naar JS5. Draait prima zonder de veel gelezen batterijdrain.
Het is een nieuwe firmware dus misschien heeft deze de battery drain niet.
Wat zijn jullie pda, modem en csc versies?
[ Voor 5% gewijzigd door icecreamfarmer op 23-02-2011 13:10 ]
ik zie ik zie wat jij niet ziet
icecreamfarmer schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 13:09:
[...]
heb hem nu via odin geflashed omdat ik zowel vanaf jpy als js3 geen update aangeboden kreeg.
Het is een nieuwe firmware dus misschien heeft deze de battery drain niet.
Wat zijn jullie pda, modem en csc versies?
BillSpaarbank schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 15:07:
[...]
Gisteravond via Kies dezelfde versie binnen gehaald.
I9000XXJPY
2.6.32.9 root@DELL105#1
FROYO.XWJS5
Als ik dit zo lees ben ik iig blij dat ik de witte heb besteld. Had al gehoopt dat de witte wat hardware updates zou hebben gekregen en dat lijkt ook zo te zijn.
Qua gps lijkt het hier met stock 2.2 iig goed te werken. Helaas nog niet veel gebruikt omdat m'n abbo met internet pas ingaat op 23 maart dus heb het alleen geprobeerd via de cache van google maps en dat ging erg goed. een glitch gehad bij het oprijden van de snelweg en een ventweg, maar verder eigenlijk 100% goed, en geen hickups.
Qua gps lijkt het hier met stock 2.2 iig goed te werken. Helaas nog niet veel gebruikt omdat m'n abbo met internet pas ingaat op 23 maart dus heb het alleen geprobeerd via de cache van google maps en dat ging erg goed. een glitch gehad bij het oprijden van de snelweg en een ventweg, maar verder eigenlijk 100% goed, en geen hickups.
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
hmmm nog steeds batterijproblemen ... ik draai nu 'battery snap' en daar een heel raar probleem geconstateerd. Vanmiddag is het batterijlevel 2,5 uur blijven steken op 39% opzich heel mooi natuurlijk, maar ook vreemd, want verder loopt de batterij met een noodgang leeg. Ik snap er niets van ...
Verwijderd
Misschien erg simpel gedacht hoor, maar is dit niet gewoon een probleem met een batterij die niet naar behoren werkt?Bertuss schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 19:35:
hmmm nog steeds batterijproblemen ... ik draai nu 'battery snap' en daar een heel raar probleem geconstateerd. Vanmiddag is het batterijlevel 2,5 uur blijven steken op 39% opzich heel mooi natuurlijk, maar ook vreemd, want verder loopt de batterij met een noodgang leeg. Ik snap er niets van ...
Trek desnoods een vervangende van Ebay voor een paar euro. Lijkt me prima voor een snelle test.
Verwijderd
Vraagje.. Weet iemand of er al een alternatief is voor http://www.antonboonstra/rtlgemist/ Was superhandig. Programma's gelijk op je galaxy opslaan. geen gedoe met van pc overzetten..nee gewoon aanklikken en kijken. Iemand een goed alternatief?
Verwijderd
Ja. "Natuurlijk" zou ik bijna zeggen. Heb je enig idee hoe nauwkeurig GPS is? Bij de burger versie die de meesten van ons gebruiken mag in je handjes knijpen als je op 10 meter nauwkeurig uitkomt.Fox51Mulder schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 12:43:
Hallo,
Bij mijn vorige tel mda vario iv ging dit wel perfect.Verwijderd schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 23:12:
[...]
Ja. "Natuurlijk" zou ik bijna zeggen. Heb je enig idee hoe nauwkeurig GPS is? Bij de burger versie die de meesten van ons gebruiken mag in je handjes knijpen als je op 10 meter nauwkeurig uitkomt.
Hoe kan het dan dat hij grote stukken van de route goed doet, maar ook soms rechtdoor blijft gaan als ik de bocht al voorbij ben. Het gaat vooeal fout met rennen. In de auto op de weg gaat het veel beter.
Ik ben toch van plan om mijn garantie te gaan claimen bij belcompany
Zeker een toestel van afgelopen zomer (een van de eerste zeker) bij mij idemdito, vrienden van me welke 'm eind v/d zomer of later hebben gekocht hebben een betere gps ontvangst, met de zelfde firmware/instellingen/whatever.smeijers schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 19:45:
[...]
blijft toch een bijzonder verhaal, dat ik met behulp van ( root ) en gps-aids wel een behoorlijke verbetering heb,
Krijg in huis _nooit_ een fix, in de auto bijvoorbeeld ook zelden waar mijn G1 het perfect deed
Verwijderd
Mijn batterij loopt in de nacht gewoon van 90% naar 20%.wat een drama.wat zou nu veelbatterij gebruik kunnen geven?
Verwijderd
Weet iemand misschien hoe je bij swype te tips uit kunt zetten? Het gebeurt me te vaak dat als ik aan het typen ben er opeens een menuutje verschijnt met de tip dat ik een woord uit de woordenlijst kan wissen. Beetje overbodige tip want als je een ander woord wat daar oplijkt vaker gebruikt, komt die weer vooraan te staan en dan word wissen overbodig.
Let op:
Vragen of problemen met firmwares horen hier niet thuis, en worden verwijderd. Zie voor firmwarediscussies dit topic, maar ook deze is geen helpdesk.
Vragen of problemen met firmwares horen hier niet thuis, en worden verwijderd. Zie voor firmwarediscussies dit topic, maar ook deze is geen helpdesk.