Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In caps posten stellen we niet op prijs.

[ Voor 88% gewijzigd door RoD op 13-02-2011 19:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08:14
GoldenSample schreef op zondag 13 februari 2011 @ 15:39:
[...]

zit je plug d'r wel goed in? (ff goed door duwen)
Die zit er helemaal in ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 13 februari 2011 @ 19:42:
In caps posten stellen we niet op prijs.
Commentaar op een moderatie mag via DM.

[ Voor 16% gewijzigd door BastiaanN op 13-02-2011 22:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nokiaan958GB
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
BounceMeister schreef op zondag 13 februari 2011 @ 09:03:
Nadat ik de nieuwe 2.2.1 (incl 3button combo) uit dit forum via odin heb geflashed, valt het me op dat het batterij icoontje nog op ruim 75% staat, terwijl bij de info over de telefoon (via instellingen) staat dat m'n accu nog maar 51% vol is. Nu snap ik ook waarom het soms lijkt alsof m'n sgs ineens zo snel leeg is.
Is dit aan te passen?
Ik heb min of meer dezelfde ervaring.
Vorige week de overstap gemaakt naar de nieuwste 2.2.1 met Odin. Dit ging verrassend makkelijk.
Dit vond ik nodig omdat de batterij met de eerdere 2.2.1 het nauwelijks een dag uithield.

Sinds vorige week heb ik een paar keer gehad dat mijn SGS spontaan afsloot (je hoort dan de Samsung Tune). Of batterij leeg of per ongeluk de knop te lang ingedrukt in een te strakke broek. Dat laatste is eigenlijk best wel raar want ik heb hem altijd in een stevig leren hoesje.

Gisteravond dacht ik: ik doe hem nog niet aan de lader want volgens het display bovenin zou er nog wel 90% in zitten. Vanochtend kwam ik tot de ontdekking dat de batterij leeg was 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dzzls
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09-12-2024
Chiron schreef op zondag 13 februari 2011 @ 16:22:
Wat een rampenprogramma blijft dat KIES zeg :P hele middag proberen te updaten, tijdens het updaten verbreekt de telefoon de verbinding; Een factory reset (met de home/power/volumeup) deed gelukkig wonderen, daarna ging het updaten naar de nieuwste 2.2.1 in 1x goed :) (ik draaide overigens eerst 2.2, niet de brakke 2.2.1).
hier precies hetzelfde probleem. Hoe heb je je gegevens geback-uped dan? ik kan ook niet back-uppen via de normale weg Samsung Kies verbreekt ook dan de verbinding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06-09 09:09
oops. sorry

[ Voor 99% gewijzigd door Relief2009 op 14-02-2011 00:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JAJAJA!!!! Het is me gelukt! Na 3 avonden, 20x KIES te hebben geinstalleerd en 80 keer mijn SGS te hebben aangesloten is het gelukt, 2.2.1 staat erop.

Paar rare dingen gehad:
- bij de 1ste keer dat KIES mijn SGS herkende gaf hij aan een update naar 2.2.1 te hebben, update gestart maar nadat een backup was gemaakt ging hij niet door met updaten van de firmware. Vervolgens was er geen enkele update beschikbaar meer. Vervolgens de SGS disconnect en opnieuw geconnect, geen update beschikbaar.
- KIES gedeinstalleerd en opnieuw geinstalleerd, na een paar keer connecten/deinstalleren/installeren eindelijk weer geconnect. Nu wel update 2.2.1 beschikbaar, aangezien ik al een backup had gelijk door met upgraden. Is mijn batterij niet voldoende opgeladen, AAAAHHHH. Disconnect, opladen en opnieuw connecten wat hij in gelukkig in 1x deed. Wat zie ik (of juist niet) GEEN update beschikbaar terwijl hij daarvoor wel een update gaf.
- Weer deinstalleren en installeren (meerdere keren), connecten (heel veel keer) en eindelijk (met een volle batterij) was mijn SGS connected en jawel, een update beschikbaar. Updaten en eindelijk... eindelijk... 2.2.1 geinstalleerd.

Wat hoop ik dat 2.3 komt over the air! Scheelt een hoop tijd, stress en frustratie!

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 14-02-2011 08:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 14 februari 2011 @ 08:34:
.......
Wat hoop ik dat 2.3 komt over the air! Scheelt een hoop tijd, stress en frustratie!
Komt ie dan over the air ? Enig idee wanneer en hoe ?
Ik heb nl. met KIES nog helemaal geen verbinding kunnen maken met mijn phone (KIES op diverse pc's geinstalleerd, diverse OS'en, diverse KIES versies.......maar je raadt het al.......helemaal NADA !!!....wat een k() software....).

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 14-02-2011 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i2Paq
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:05

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

Ik heb al het nodige gelezen maar omdat ik weinig bekend met met Android wil ik eea. even op een rijtje zetten zodat het helder is, ik hoop op jullie input.

Ik ben van plan een Android tablet te kopen, 1 voor mijn zoon en 1 voor mijzelf.
Mijn zoon draait joikuspot op zijn E71, ik wil iets van het zelfde doen op mijn Galaxy S.

Als ik het goed begrijp heb ik root toegang nodig op mijn huidige Android 2.1-update1.
Stap ik over op 2.2 Froyo dan heb ik dit niet nodig omdat Tethering er standaard in zit?

Verder begrijp ik dat als ik mijn Galaxy S update via kies ik dus de juiste versie Android krijg (2.2)?

Overigens werk ik al met kies, heb ermee wat extra files op mijn telefoon gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23:45

Chiron

Moderator Discord
dzzls schreef op zondag 13 februari 2011 @ 22:29:
[...]

hier precies hetzelfde probleem. Hoe heb je je gegevens geback-uped dan? ik kan ook niet back-uppen via de normale weg Samsung Kies verbreekt ook dan de verbinding.
Euh, niet?

Mn contacten staan in google, en voor de rest alle foto's en muziek had ik al een kopie van op harddisk. :)

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sayko
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-07 15:34

Sayko

Knowledge Is Power

i2Paq schreef op maandag 14 februari 2011 @ 14:32:
Ik heb al het nodige gelezen maar omdat ik weinig bekend met met Android wil ik eea. even op een rijtje zetten zodat het helder is, ik hoop op jullie input.

Ik ben van plan een Android tablet te kopen, 1 voor mijn zoon en 1 voor mijzelf.
Mijn zoon draait joikuspot op zijn E71, ik wil iets van het zelfde doen op mijn Galaxy S.

Als ik het goed begrijp heb ik root toegang nodig op mijn huidige Android 2.1-update1.
Stap ik over op 2.2 Froyo dan heb ik dit niet nodig omdat Tethering er standaard in zit?

Verder begrijp ik dat als ik mijn Galaxy S update via kies ik dus de juiste versie Android krijg (2.2)?

Overigens werk ik al met kies, heb ermee wat extra files op mijn telefoon gezet.
Met de samsung heb je onder instellingen>draadloos en netwerken de optie mobiel toegangspunt. Je ingebouwde joikuspot :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Embryo1
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22-01-2023
Verwijderd schreef op maandag 14 februari 2011 @ 14:30:
[...]

Komt ie dan over the air ? Enig idee wanneer en hoe ?
Ik heb nl. met KIES nog helemaal geen verbinding kunnen maken met mijn phone (KIES op diverse pc's geinstalleerd, diverse OS'en, diverse KIES versies.......maar je raadt het al.......helemaal NADA !!!....wat een k() software....).
http://www.mobilecowboys.nl/toestellen/13206

Misschien zit hier de oplossing bij.

Alienware 17, 4700MQ, GTX780m, SSD, 120Hz. (Windows11) - XPS L702x , GT 555m, SSD, 120Hz (Windows 10) - Galaxy A52(2021) - Galaxy Tab S 10.5 - Galaxy Tab S6 lite - Galaxy Watch 4 Classic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i2Paq
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:05

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

Sayko schreef op maandag 14 februari 2011 @ 15:11:
[...]

Met de samsung heb je onder instellingen>draadloos en netwerken de optie mobiel toegangspunt. Je ingebouwde joikuspot :)
lifesaver you are _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-09 11:19

icecreamfarmer

en het is

Ik draai nu al een tijdje de eerdere 2.2.1 maar heb niet echt last van het batterij probleem, is het zinvol om de nieuwe 2.2.1 te halen of zetten daar niet zo veel verbeteringen in?

ik zie ik zie wat jij niet ziet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PjoterEhv
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 11-07-2011
Goede Avond,

Sinds vandaag heb ik ineens last ervan dat mijn APP's niet meer zichtbaar zijn.

Als ik op mijn startpagina zit niet maar ook niet op mijn APP's pagina.

De programma's staan er nog wel op want die kom ik tegen in beheer..

Hoe kan ik dit oplossen ??

Alvast Bedankt !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste PjoterEhv,
Dit probleem had ik ook wat ik heb gedaan:
ga naar instellingen---toepassingen---toepassingen beheren-----market
klik op updates verwijderen

Nu kun je weer de market in je ziet wel de oude market maar die wordt vanzelf weer geupdated. duur een paar minuten. Echter zie je ook direct weer al je app's in de lijsten staan.

Natuurlijk geen garantie maar bij mij werkte het.

Succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordMocro
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-07-2022
ik gebruik nu opera mobile, en wauw. Echt een supersnelle browser. :) Een aanrader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

lordMocro schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 11:50:
ik gebruik nu opera mobile, en wauw. Echt een supersnelle browser. :) Een aanrader.
Ga ik ook eens proberen. De standaard browser loopt de laatste tijd bij mij helaas nog wel eens vast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amboe
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23-01 19:13
knakworst schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 13:08:
[...]

Ga ik ook eens proberen. De standaard browser loopt de laatste tijd bij mij helaas nog wel eens vast.
Same here!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een tip voor mensen die een andere browser zoeken, Dolphin HD browser is ook een zeer fijn stukje software. Gratis te downloaden in de Android market.
Ik heb geen Samsung trouwens, maar was een beetje aan het rondneuzen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeijers
  • Laatst online: 24-11-2024
lordMocro schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 11:50:
kan niet zeggen dat het veel uitmaakt , eerder is de mini trager met standaard browser ; draai 2.2.1 (2e versie) met speedmod kernel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 15:33:
Een tip voor mensen die een andere browser zoeken, Dolphin HD browser is ook een zeer fijn stukje software. Gratis te downloaden in de Android market.
Ik heb geen Samsung trouwens, maar was een beetje aan het rondneuzen ;)
Heb ik een tijdje geleden ook geprobeerd op aanraden van iemand hier op het forum, maar dat vind ik persoonlijk toch echt een @%#browser, maarja.
Bij mij werkt Opera fantastisch, duidelijk sneller dan de stockbrowser, die ik alleen gebruik voor flash.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dzzls
  • Laatst online: 09-12-2024
Ik wil mijn telefoon updaten. Omdat dit niet wilde een factory reset gedaan. Nu kan ik mijn telefoon wel updaten maar na 85% vliegt de verbinding tussen kies en mijn telefoon eruit. Ik blijf achter met een telefoon met een groot scherm: Do not turn off Target!!!

Zijn er meer mensen die ook niet kunnen updaten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steef1986
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 28-08 20:17
icecreamfarmer schreef op maandag 14 februari 2011 @ 16:14:
Ik draai nu al een tijdje de eerdere 2.2.1 maar heb niet echt last van het batterij probleem, is het zinvol om de nieuwe 2.2.1 te halen of zetten daar niet zo veel verbeteringen in?
Niet updaten dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is dr ook een manier om de helderheid van de telefoon te verhogen? Ik vind de 100% soms wat aan de lage kant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 11:27:
Is dr ook een manier om de helderheid van de telefoon te verhogen? Ik vind de 100% soms wat aan de lage kant.
Verhogen?
Denk dat je beter aan een bril kan dan...
Denk dat 80% de helderheid juist wil verlagen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BounceMeister
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 12:45:
[...]

Verhogen?
Denk dat je beter aan een bril kan dan...
Denk dat 80% de helderheid juist wil verlagen...
Inderdaad, de laagste stand mag nog wel minstens de helft minder fel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimmieVelthuis
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 17-09 15:15
Ik lees het nog niet in dit topic maar ik heb via KIES de update gekregen van JS3 naar JS5 (XEN)!

Eerst moest ik KIES updaten naar nieuwste versie (_49) en toen kreeg ik meteen de melding dat ik kon updaten. Ben erg benieuwd. Mijn batterij ging erg snel leeg, hoop dat dit nu beter is geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-09 11:19

icecreamfarmer

en het is

TimmieVelthuis schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 13:32:
Ik lees het nog niet in dit topic maar ik heb via KIES de update gekregen van JS3 naar JS5 (XEN)!

Eerst moest ik KIES updaten naar nieuwste versie (_49) en toen kreeg ik meteen de melding dat ik kon updaten. Ben erg benieuwd. Mijn batterij ging erg snel leeg, hoop dat dit nu beter is geworden.
is dat 2.2.1 of 2.2.2

ik zie ik zie wat jij niet ziet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatix
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 06:24
Dat is van de teruggetrokken 2.2.1 naar de nieuwe 2.2.1.

Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimmieVelthuis
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 17-09 15:15
2.2.1. Ik ben dus van versie 2.2.1 JS3 naar 2.2.1 JS5 gegaan. Niks geen factory reset, Launcher Pro stond goed ingesteld, ideaal dus.

Las de laatste 10 pagina's hier en daar stond steeds vermeld dat dit niet mogelijk is, vandaar mijn mededeling :)

[ Voor 16% gewijzigd door TimmieVelthuis op 16-02-2011 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BounceMeister
  • Niet online
TimmieVelthuis schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 14:06:
[...]

2.2.1. Ik ben dus van versie 2.2.1 JS3 naar 2.2.1 JS5 gegaan. Niks geen factory reset, Launcher Pro stond goed ingesteld, ideaal dus.

Las de laatste 10 pagina's hier en daar stond steeds vermeld dat dit niet mogelijk is, vandaar mijn mededeling :)
Wat staat er bij jou nu vermeld bij "Kernel-versie"?

Bij mij staat daar nu "2.6.32.9 root@DELL105 #1"

Ik vind dat DELL namelijk zo vaag. Ik had hem met Odin geflashed vanaf de oude 2.2.1 naar de nieuwe 2.2.1..

(Ik heb KIES net even geupdate. De verbindingsproblemen met de SGS zijn weer terug. Heerlijk... 8)7)

[ Voor 7% gewijzigd door BounceMeister op 16-02-2011 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vreesie
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 05-09 15:54
Heeft iemand hier ervaring met geocaching icm de samsung galaxy s?

Ikzelf heb nog nooit aan geocaching gedaan, maar het lijkt me leuk om dit te doen. Ik heb de applicatie c:geo gedownload. Nu lijkt alleen de kompas hier niet goed van te werken. Als ik de lokaties van de kompas bekijk is dat namelijk een hele andere lokatie waar ik in werkelijkheid ben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Niet online
BounceMeister schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 14:22:
[...]

Wat staat er bij jou nu vermeld bij "Kernel-versie"?

Bij mij staat daar nu "2.6.32.9 root@DELL105 #1"

Ik vind dat DELL namelijk zo vaag. Ik had hem met Odin geflashed vanaf de oude 2.2.1 naar de nieuwe 2.2.1..

(Ik heb KIES net even geupdate. De verbindingsproblemen met de SGS zijn weer terug. Heerlijk... 8)7)
Gisteravond via Kies dezelfde versie binnen gehaald.

I9000XXJPY
2.6.32.9 root@DELL105#1
FROYO.XWJS5

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BounceMeister
  • Niet online
BillSpaarbank schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 15:07:
[...]

Gisteravond via Kies dezelfde versie binnen gehaald.

I9000XXJPY
2.6.32.9 root@DELL105#1
FROYO.XWJS5
Bedankt voor de info, dan weet ik dat ik de juiste heb. Toch altijd een beetje vaag als je her en der wat downloadt om op je foon te zetten.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marbo
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 20-09 18:52
Ik heb nu trouwens voor het eerst de melding gekregen "geen update bechikbaar" via 'controleren op update'. Tot nu toe kreeg ik de melding 'geen verbinding met server' of iets dergelijks. Lijkt erop dat ze de serverinstellingen aangepast hebben.
Misschien kunnen mensen met de eerste 2.2.1 (JS3) update nu wel updaten naar JS5?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• begintmeta
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
Helemaal in het begin van JS3 kreeg ik ook de melding dat er geen update was. JS3 is afaik nog niet voor de normale eindgebruiker te updaten naar JS5, in ieder geval niet OTA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit zou dan toch wel goed nieuws zijn. Hoop ik. Want ik hoor dat de batterijproblemen nog steeds niet opgelost zijn ? Wie kan dit dan ook bevestigen ? En ik heb nog geen bericht van Samsung gehad (maar ja, zou ik dat nog krijgen ;-) Zal vanavond eens kijken of ik deze dan ook geupgrade krijg. En zou ik dan ook een reset moeten geven ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• begintmeta
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
Hoop?

JS3 → JS5 is vooralsnog niet mogelijk helaas, en het bericht van eerder in het topic geeft mij weinig hoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mijne geeft in kies nu aan de update naar js5.....en ik heb js3...

ziet er naar uit dat het wel gaat lukken nu.

morgen maar eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• begintmeta
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
JAAAAA! Ik ga het ook proberen! *O*

[ Voor 7% gewijzigd door begintmeta op 16-02-2011 18:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hou me op de hoogte, ben heel benieuwd of ze bij Samsung eindelijk wakker zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fanatik
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 01-01-2024
Ik heb nu ook de melding dat js3 naar js5 kan worden geupdate :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steef1986
Voor zover is het enigste verschil de batterij. ik draai hem nu een week nl.
Ohja en beautiful widgets bugged sinsdien.

Dus voor de mensen met BW en jp5. Laat ff weten hoe die draait ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HubD1
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 23-09 23:25
Net ook via Kies van JS3 naar JS5 gegaan. Alleen de snelkoppelingen terug hoeven plaatsen. Internetfavorieten en andere instellingen zijn gelukkig probleemloos overgenomen.

JS3 draaide al lekker bij mij moet ik zeggen. Accu ging ruim een dag mee, maar ik moest wel iedere avond laden. Onder de eerste 2.1 versie kon ik er soms 2 dagen meedoen, dus wie weet nu ook weer....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• begintmeta
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
Irritant, kies (2) medt bij mij niets over beschikbare updates voor mijn JS3... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaxGraylin
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 05-09-2019
Net Kies update binnengehaald. Vervolgens kwam de melding dat ik van JS3 naar JS5 kan.

Update gedaan met kies en nu mag ik de apps weer herindelen. Ofterwijl het is gelukt.

Samsung is wakker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• begintmeta
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
Mijn Samsung slaapt helaas nog.... Misschien maar even proberen de boel te herinstalleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doctor Yes
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 06-09 18:56
Update ging op zich goed. Als ik het toestel nu opstart wel een probleem. Standaard emailapp wordt namelijk meteen geforceerd afgesloten.

@Steef 1986
BW draait zonder problemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Niet online
Doctor Yes schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 20:49:
Update ging op zich goed. Als ik het toestel nu opstart wel een probleem. Standaard emailapp wordt namelijk meteen geforceerd afgesloten.
Even naar Instellingen > Toepassingen > Toepassingen Beheren en vervolgens onder het tabje "Alles" de Email applicatie selecteren. Dan kun je de gegevens wissen, waarna de app het weer goed zou moeten doen. Je zult echter wel opnieuw je email gegevens moeten invoeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doctor Yes
Propane schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 20:55:
[...]
Even naar Instellingen > Toepassingen > Toepassingen Beheren en vervolgens onder het tabje "Alles" de Email applicatie selecteren. Dan kun je de gegevens wissen, waarna de app het weer goed zou moeten doen. Je zult echter wel opnieuw je email gegevens moeten invoeren.
Heb ik inderdaad net gedaan. Thanks anyway ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook hier de update wederom gelukt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• begintmeta
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
Ik slaag er maar niet in mijn telefoon van JS3 naar JS5 te krijgen per KIES. Ik heb KIES volledig gereinstalleerd etc. telefoon gereboot. SD-kaart geunmount (en niet). Zijn er nog dingen die het updateproces kunnen beinvloeden? De geheugenkaart fysiek verwijderen? In een factory-reset heb ik niet zoveel zin, dan had ik eerder wel met Odin geflashd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand problemen met de nieuwe versie 2.2.1 JS5 en Microsoft Exchange?
Bij mij wordt alleen de contacten en agenda gesynchroniseerd en niet de mail.
Bij de mail krijg ik een "connection error". (staat bij mij in het engels ingesteld)
Ik heb hierover Samsung gebeld er die stuurde mij een email over de instellingen van een POP3 en SMTP server, maar daar heb ik niet veel aan omdat ik push mail gebruik.
Een andere oplossing volgens hun is een fabrieks reset, maar dat wil ik eigenlijk niet.
Bij de updates hiervoor was alles juist heel goed.

Heeft iemand nog een idee?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 16-02-2011 22:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steef1986
Doctor Yes schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 20:49:

@Steef 1986
BW draait zonder problemen
ja?

Ook als je de tel boot?
Dan krijg ik namelijk forced close.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Ik wacht de reacties met JS3 naar 5 via Kies even af. Zijn er al meer mensen die problemen melden zoasl Steef en Doctor Yes? Hebben jullie een reset to factory defaults gedaan?

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 22:05:
Heeft iemand problemen met de nieuwe versie 2.2.1 JS5 en Microsoft Exchange?
Bij mij wordt alleen de contacten en agenda gesynchroniseerd en niet de mail.
Bij de mail krijg ik een "connection error". (staat bij mij in het engels ingesteld)
Ik heb hierover Samsung gebeld er die stuurde mij een email over de instellingen van een POP3 en SMTP server, maar daar heb ik niet veel aan omdat ik push mail gebruik.
Een andere oplossing volgens hun is een fabrieks reset, maar dat wil ik eigenlijk niet.
Bij de updates hiervoor was alles juist heel goed.

Heeft iemand nog een idee?
Misschien helpt Instellingen > toepassingen > alles > email > gegevens wissen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doctor Yes
Steef1986 schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 22:18:
[...]

ja?

Ook als je de tel boot?
Dan krijg ik namelijk forced close.
Heb de SGS al enkele malen gereboot. BW werkt nog steeds zoals het hoort. Misschien moet je een keer proberen of het wissen van de gegevens via toepassingsbeheer helpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doctor Yes
Bor de Wollef schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 22:53:
Ik wacht de reacties met JS3 naar 5 via Kies even af. Zijn er al meer mensen die problemen melden zoasl Steef en Doctor Yes? Hebben jullie een reset to factory defaults gedaan?
Ik heb geen factory reset gedaan.

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 23:16:
[...]

Misschien helpt Instellingen > toepassingen > alles > email > gegevens wissen?
Toppie dit heeft geholpen. Kan nu gewoon weer mijn MS Exchange email lezen.

Dank hiervoor.

• DingieM
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22-09 19:28
Ik heb 2.2.1 al een tijd draaien en ten opzichte van 2.2 vliegt het werkelijk over het scherm :-)
Heb ervoor en erna factory reset gedaan. Altijd doen!

Beautiful Widgets Lite draait na een tijdje niet stabiel en kan de telefoon compleet locken. Batterij verwijderen is enige remedie.

Wat ik wel merk is dat rechts bovenin de statusbalk het batterijniveau niet accuraat wordt weergegeven. Aparte batterij widgets doen dat wel accuraat.

Als Homescreen vervanger gebruik ik de betaalde LauncherPro en ben er wel tevreden over.

Mooie van Android is dat je je homescreen en achtergrond kunt vervangen als je er behoefte aan hebt :-)

Overigens werkt GPS met Google Navigatie als een trein!

• DingieM
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22-09 19:28
Echter blijf ik Kies (ook 2.0) in combinatie met SGS vreemd vinden. Kies blijft maar in een oneindige lus proberen de telefoon te bereiken.
De USB Modus is "vragen bij aansluiten".
Wellicht werkt het beter als de modus vast staat op Samsung Kies...

• PsycoHero
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-04 16:18
BounceMeister schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 12:50:
[...]

Inderdaad, de laagste stand mag nog wel minstens de helft minder fel.
Dit is handig op te lossen met de app Screen Filter. Ideaal om 's nachts niet de hele slaapkamer te verlichten als ik nog wat lig te surfen waardoor mijn vrouw weer begint te mopperen ;)

• Embryo1
DingieM schreef op donderdag 17 februari 2011 @ 09:58:
Echter blijf ik Kies (ook 2.0) in combinatie met SGS vreemd vinden. Kies blijft maar in een oneindige lus proberen de telefoon te bereiken.
De USB Modus is "vragen bij aansluiten".
Wellicht werkt het beter als de modus vast staat op Samsung Kies...
Hieronder een link die zorgt dat Kies mogelijk beter werkt.

http://www.mobilecowboys.nl/toestellen/13206

Alienware 17, 4700MQ, GTX780m, SSD, 120Hz. (Windows11) - XPS L702x , GT 555m, SSD, 120Hz (Windows 10) - Galaxy A52(2021) - Galaxy Tab S 10.5 - Galaxy Tab S6 lite - Galaxy Watch 4 Classic

• BounceMeister
  • Niet online
DingieM schreef op donderdag 17 februari 2011 @ 09:44:
Ik heb 2.2.1 al een tijd draaien en ten opzichte van 2.2 vliegt het werkelijk over het scherm :-)
Heb ervoor en erna factory reset gedaan. Altijd doen!

(knip)

Wat ik wel merk is dat rechts bovenin de statusbalk het batterijniveau niet accuraat wordt weergegeven. Aparte batterij widgets doen dat wel accuraat.

(knip)
Ik heb dezelfe ervaring, 2.2.1 is sneller maar de batterijweergave klopt niet. Als de accu 80% vol is, staat het icoontje nog steeds op 100%. Als het icoontje op 75% zit, is de accu nog maar 50% vol.
Heb je nog een tip voor een kleine maar duidelijke accu widget?
PsycoHero schreef op donderdag 17 februari 2011 @ 10:47:
[...]
Dit is handig op te lossen met de app Screen Filter. Ideaal om 's nachts niet de hele slaapkamer te verlichten als ik nog wat lig te surfen waardoor mijn vrouw weer begint te mopperen ;)
Super, daar ga ik naar kijken. (Precies hetzelfde verhaal hier.. ;))

• Amboe
BounceMeister schreef op donderdag 17 februari 2011 @ 14:54:
[...]

Ik heb dezelfe ervaring, 2.2.1 is sneller maar de batterijweergave klopt niet. Als de accu 80% vol is, staat het icoontje nog steeds op 100%. Als het icoontje op 75% zit, is de accu nog maar 50% vol.
Heb je nog een tip voor een kleine maar duidelijke accu widget?

[...]
Quick battery vind ik een goede accu widget (je moet wel de app Quick Settings hiervoor geïnstalleerd hebben, maar het is sowieso een handige app om te hebben).

Verwijderd

ook ik ben van js3 naar js5...even de mailtruck van hierboven en hij werkt weer.

nu maar eens ervaren hoe de sgs nu loopt.

heb geen factory reset gedaan,,,,zou dit zinvol zijn

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 17-02-2011 17:48 ]

• Steef1986
Vandaag is er weer een BW update gekomen..Ben benieuwd. Ik heb namelijk een forced closed naar BW gestuurd. Ze hebben het nodige veranderd. Schijnt dat met de jp5 update de sgs de cache geheugen naar andere map schrijft. Dit gaat dus niet lekker samen met BW.

Maar schijnt dus ook weer random te zijn zoals ik hierboven lees.

Heb trouwens al meerdere keren via toepassing beheer bestanden verwijderd etc. helpt niet....

[ Voor 12% gewijzigd door Steef1986 op 17-02-2011 19:29 ]

• iefie
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-10-2021
Ha ff een vraagje over de gps:
Mijn gps doet het in tegenstelling van 80% van de sgs bezitters super, alleen die van mijn vriendin niet, Hij doet heel lang over een fix en weet die niet altijd te behouden.
Nu heb ik nog een gps muis liggen, dar kan ik via bluetooth wel verbinding mee maken, maar als ik een willekeurig navigatie programma opent vraagt hij toch naar de interne gps.
Weet iemand hoe ik met de gps muis kan navigeren?
Bij mijn oude nokia kon je kiezen tussen de interne of de BT muis, maar daar zat tom tom p en die heb je niet voor de sgs.
Gebruik het meest Sygic (werkt super) maar zie geen optie om te kiezen.
iemand??
alvast bedankt!!!!!! _/-\o_

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21:35
Mijn eigen SGS deed met de vorige firmware (2.1) soms ook lang over het verkrijgen van een fix. Een keertje uit-en-aanzetten zorgde er dan voor dat hij weer binnen 20secs een fix had. Met een nieuwere firmware (2.2) heb ik altijd snel een fix.

Misschien dat je eens bij de tel van je vriendin kan kijken of dit ook bij haar het geval is? Lijkt me een makkelijker oplossing dan een gps-muis rondzeulen.

Verwijderd

iefie schreef op donderdag 17 februari 2011 @ 21:42:
Mijn gps doet het in tegenstelling van 80% van de sgs bezitters super, alleen die van mijn vriendin niet, Hij doet heel lang over een fix en weet die niet altijd te behouden.
Nu heb ik nog een gps muis liggen, dar kan ik via bluetooth wel verbinding mee maken, maar als ik een willekeurig navigatie programma opent vraagt hij toch naar de interne gps.
Bij mijn oude nokia kon je kiezen tussen de interne of de BT muis, maar daar zat tom tom p en die heb je niet voor de sgs.
iemand??
Dat moet je toch niet willen, heb je zo'n toestel en dan nog met een gps muis rondzeulen. Als je niets kan vinden om het te fixen moet je denk ik toch een beroep doen op je garantie.

• r--ndy
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17-09 22:51
Zit erover te denken om een Parrot MKi 9200 te bestellen maar vroeg me af of hij bij jullie wel goed werkt?
Zag op google een forum van Parrot zelf dat de Samsung Galaxy wel is disconnect met de Parrot na 1 / 2 telefoontjes en dat je Parrot dan helemaal opnieuw moet opstarten..

• partyondude
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23-09 20:13
Ik gebruik de CK3100. Makkelijk te updaten met laptop en blutetooth.

Goedkoop en doet het altijd perfect!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amboe
Als iemand mij voor de 2e of 3e keer probeert te bellen dan gaat mijn SGS niet meer over. Ik krijg iig geen melding te horen of te zien.

Het is ook zo dat ik geen verbinding krijg wanneer ik iemand voor een tweede keer probeer te bellen (ik zie ook niet de melding "doorschakelen met voorwaarden actief" in het scherm). Pas als ik een ander persoon of de voicemail heb gebeld, dan kan ik weer degene bellen.

Ik heb dit een aantal keer al gehad en het is nogal irritant :(

Heeft iemand hier ook last van?

Draai momenteel JS5 (via Odin geflasht: alleen PDA, zonder re-partition, zonder .pit file, want het was maar 1 .tar file).

Moet ik anders de 3 file (PDA, CSC en modem) versie flashen (dus met 803.pit file en re-partition aangevinkt)? Of zal dit niet uitmaken?

[ Voor 15% gewijzigd door Amboe op 18-02-2011 10:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat zal ik nu doen updaten van js3 naar js5????
Ik lees hier nogalwat problemen dus ik weet het echt niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• begintmeta
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
Inmiddels draait (toch via KIES) JS5 zonder problemen op mijn telefoon. Alleen de homescreens waren geleegd en de pictogrammen stonden op alfabetische volgorde. Alle gegevens etc. waren ongewijzigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Digger36
  • Laatst online: 09-04-2023
Ik krijg maar geen update via Kies binnen. Ik heb JP4 draaien en zit bij Vodafone NL. Weet iemand of ik wat gemist heb of moet ik toch maar weer via Odin gaan flashen? En zo ja: wat is dan de laatste officiële? Is dat diegene die op SamFW terug te vinden is? Ik wil graag terug naar een ofiiciële FW :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Embryo1
Digger36 schreef op vrijdag 18 februari 2011 @ 11:29:
Ik krijg maar geen update via Kies binnen. Ik heb JP4 draaien en zit bij Vodafone NL. Weet iemand of ik wat gemist heb of moet ik toch maar weer via Odin gaan flashen? En zo ja: wat is dan de laatste officiële? Is dat diegene die op SamFW terug te vinden is? Ik wil graag terug naar een ofiiciële FW :-(
De laatste officiele is I9000XWJS5. Deze is via o.a.de link van Kalua binnen te halen en wordt momenteel in de Samsung Service centra in Nederland gebruikt. De link
http://www.multiupload.com/3DF5PMDXP9 (aangepast)

[ Voor 5% gewijzigd door Embryo1 op 18-02-2011 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Digger36
  • Laatst online: 09-04-2023
Embryo1 schreef op vrijdag 18 februari 2011 @ 11:51:
[...]

De laatste officiele is I9000XWJS5. Deze is via o.a.de link van Kalua binnen te halen en wordt momenteel in de Samsung Service centra in Nederland gebruikt. De link
http://www.multiupload.com/WTQPCMCGJO
Thanks. Je link verwijst naar JS3 maar ik heb de post van Kalua gevonden met de link naar JS5.
( http://www.multiupload.com/3DF5PMDXP9 ). Helemaal top. Gaan we nog maar een keertje aan de slag met Odin ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk Schuifkaas
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 24-09 12:17
iefie schreef op donderdag 17 februari 2011 @ 21:42:
iemand??
probeer https://market.android.co...gps&feature=order_history eens, werkt prima bij mij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Embryo1
Digger36 schreef op vrijdag 18 februari 2011 @ 11:59:
[...]

Thanks. Je link verwijst naar JS3 maar ik heb de post van Kalua gevonden met de link naar JS5.
( http://www.multiupload.com/3DF5PMDXP9 ). Helemaal top. Gaan we nog maar een keertje aan de slag met Odin ;-)
Idd, stom, stom. Maar gelukkig heb je nu de juiste te pakken. Sorry Succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marbo
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 20-09 18:52
Wie weet hoe je dat 'veeg over scherm om te ontgrendelen' met daaronder de <<<< >>>> kan vervangen door iets anders. Ik kom er maar niet achter hoe dat moet. Ik gebruik ADW als launcher. Welke zoekterm moet ik daar voor gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andso
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19-03 22:46

Andso

Tabby SCORE!!!

Is dit nog steeds?

"Samsung Galaxy users using Android 2.2: Please toggle the internal GPS before using this app to avoid the phone from rebooting."

Moet je dus eerst je internet GPS aanzetten en dan uit of hoe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Amboe schreef op donderdag 17 februari 2011 @ 15:47:
[...]

Quick battery vind ik een goede accu widget (je moet wel de app Quick Settings hiervoor geïnstalleerd hebben, maar het is sowieso een handige app om te hebben).
Ik gebruik zelf "Text Battery Widget " : strak uiterlijk en heel nauwkeurig.
Bij mij zorgt de upgrade naar JS5 zeker voor een langere accuduur.
Qua snelheid merk ik niet veel verschil met JS3.
Overigens voer ik altijd een factory reset uit na een upgrade. Alles werkt dan bij mijn Galaxy net wat beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Niet online
Marbo schreef op vrijdag 18 februari 2011 @ 12:22:
Wie weet hoe je dat 'veeg over scherm om te ontgrendelen' met daaronder de <<<< >>>> kan vervangen door iets anders. Ik kom er maar niet achter hoe dat moet. Ik gebruik ADW als launcher. Welke zoekterm moet ik daar voor gebruiken?
Je zou widgetlocker daarvoor kunnen gebruiken. Werkt zeer goed en heeft zeer veel mogelijkheden.

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huite
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-01-2023
JS5 loopt nu ook gewoon via Kies!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huite
Hij is fijn....
Na de update naar JS5 doet m'n email het niet meer.
Proggie start op, telefoon trilt even en wordt daarna geforceerd afgesloten.
Opnieuw opstarten helpt niet.
Help!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberpope
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Cyberpope

When does the hurting stop??

Is al minimaal 2x benoemd de afgelopen 2 dagen. Botte oplossing? factory reset.
Ander meer maatwerkoplossing is in dit topic te vinden.

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huite
Cyberpope schreef op vrijdag 18 februari 2011 @ 17:16:
Is al minimaal 2x benoemd de afgelopen 2 dagen.
Dank en sorry, lezen was al nooit mijn sterkste kant 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vraag mij al een langere tijd af of er een applicatie is die ervoor zorgt dat het beeld met effecten wordt geroteerd, wanneer het toestel gekanteld wordt. Het ziet er zo goedkoop uit vergeleken met een Iphone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steef1986
Verwijderd schreef op vrijdag 18 februari 2011 @ 17:43:
Ik vraag mij al een langere tijd af of er een applicatie is die ervoor zorgt dat het beeld met effecten wordt geroteerd, wanneer het toestel gekanteld wordt. Het ziet er zo goedkoop uit vergeleken met een Iphone.
Launcherpro..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07:23
... ? Hij bedoelt het effectje dat bij de iPhone is bij het draaien.. Volgens mij kan dat niet anders :)
Helaas.. Zo belangrijk is dat toch niet? Ik vind dat draaien trouwens alleen maar lastig.

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HaTe schreef op vrijdag 18 februari 2011 @ 18:07:
[...]

... ? Hij bedoelt het effectje dat bij de iPhone is bij het draaien.. Volgens mij kan dat niet anders :)
Helaas.. Zo belangrijk is dat toch niet? Ik vind dat draaien trouwens alleen maar lastig.
nee klopt zo belangrijk is het niet. in ieder geval bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malloot
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21-09 16:29

Malloot

bekijk eens wat anders

Ik lees van alles over bereik en zo, maar het voornaamste probleem wat ik heb (hoewel het bereik af en toe ook weg valt) is dat elke keer als de telefoon stanby gaat (scherm gaat uit) dan wordt de GPS ook uitgeschakeld. Ook al zit je in google maps ofzo. Dit doet hij ook bij GPS test (zo kwam ik er achter wat de reden van de belabberde ontvangst was). De enige manier om dus snel even te zien waar je bent is continu een track opnemen met Google My Tracks, want dan blijft de gps wel actief. (Sinds de laatste update hangt My Tracks overigens regelmatig, maar da's weer een ander verhaal...)

Is hier een oplossing voor?..

Overigens is bij mij de locatie praktisch altijd nauwkeurig, maar ik gebruik dan ook puur de gps. Als je het netwerk gebuikt gaat het inderdaad mis.

[ Voor 7% gewijzigd door Malloot op 18-02-2011 19:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steef1986
Verwijderd schreef op vrijdag 18 februari 2011 @ 18:13:
[...]

nee klopt zo belangrijk is het niet. in ieder geval bedankt.
Sorry mijn fout. Verkeerd gelezen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21:35
eehmm, gewoon uit het raam kijken? :P
Ik heb over het algemeen tussen 10 en 30 seconden een fix. Lijkt mij snel genoeg.
Ik ken zo snel geen optie om de GPS ook in de standby stand van de foon actief te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeijers
  • Laatst online: 24-11-2024
werkt ook prima bij mij 2.2.1 ( 2e versie ) met speedmod kernel.
met app: bluetooth gps uit de market, kan ik uitstekend fixes halen, maar moet bij Google navigatie gedwongen interne GPS aan schakelen, anders werkt google navigatie niet.
Of bestaat er een manier on Google navigatie te draaien ZONDER interne gps aan
dus nu is het dubbel op ( mogelijk werkt het zefls elkaar tegen..., maar de nauwkeurigheid die wordt aangegeven in gps-test is op 1-2 meter! ( moet het nog wel testen morgen tijdens een ritje...)
[overigens is dit wel een manier om mijn externe gps muis te benutten!]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Huite schreef op vrijdag 18 februari 2011 @ 17:14:
Hij is fijn....
Na de update naar JS5 doet m'n email het niet meer.
Proggie start op, telefoon trilt even en wordt daarna geforceerd afgesloten.
Opnieuw opstarten helpt niet.
Help!
Hoi ik heb afgelopen week precies hetzelfde probleem gehad na de laatste update te hebben gedaan naar XWJS5 alles netjes terug gezet op de telefoon. Daarna opnieuw opgestart en bij het opstarten trilde de telefoon paar keer en daarna shermpje dat email niet kan synchroniseren. Ik heb samsung gebeld en je raad het al er was maar een optie factory reset. En weeeeer opnieuw beginnen 8)7 . En nu gaat het al 2 dagen goed afkloppen. Ik krijg onderhand het idee dat we gewoon firmware voorgeschoteld waar nog steeds veel bugs inzitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nokiaan958GB
  • Niet online
Na 2 weekjes is mijn ervaring dat het accugebruik na de update met Odin naar JS5 nog nooit zo hoog is geweest.

Voorheen ging een acculading 2 a 3 dagen mee. Nu red ik met moeite 1 dag.
- Synchronisatie staat uit
- Met taakbeheer sluit ik altijd alle applicaties af
- Op werkdagen voornamelijk belgebruik; geen internet
Pagina: 1 ... 51 ... 92 Laatste

Let op:
Vragen of problemen met firmwares horen hier niet thuis, en worden verwijderd. Zie voor firmwarediscussies dit topic, maar ook deze is geen helpdesk.