Zoek in de Market op "wallpaper set", dan vind je een app genaamd Wallpaper Set & Save. Daarmee kan dat. Voor het mooiste resultaat natuurlijk een plaatje van 480x800 gebruiken.Verwijderd schreef op woensdag 09 februari 2011 @ 23:05:
Even een hele andere vraag:
In het startscherm heb je de keuze om meerdere vensters te gebruiken, wijzigen en verwijderen. net zoals je standaard in het hoofdmenu meerdere vensters heb.
Als je een achtergrond kies in voor het startscherm verschuift deze afhankelijk van welk venster je gebruik.
Nu is mijn vraag kan je ook kiezen dat elk venster dezelfde achtergrond heeft, en dus niet één achtergrond foto heb die niet verschuift.
Sorry ik weet niet echt hoe ik het duidelijker moet omschrijven. ik heb ook al heel wat afgezocht op google maar ik kan niks vinden eigenlijk.
Verwijderd
Ik heb nu dus JS5 geflasht met Odin vandaag, omdat ik met de originele 2.2 de nieuwe update niet kon zien in Kies.
Als er nu weer een update komt van Samsung, kan ik dan weer gewoon updaten via de standaard methode?
Ik heb nu toch gewoon de recentste versie erop gezet, maar dan op een andere manier dan hoe het eigenlijk zou moeten? Mijn telefoon is nu dus precies hetzelfde als degenen die het gewoon met Kies hebben geupdate?
Als er nu weer een update komt van Samsung, kan ik dan weer gewoon updaten via de standaard methode?
Ik heb nu toch gewoon de recentste versie erop gezet, maar dan op een andere manier dan hoe het eigenlijk zou moeten? Mijn telefoon is nu dus precies hetzelfde als degenen die het gewoon met Kies hebben geupdate?
Wie oh wie kan mij helpen. Via kies geprobeerd te updaten en hij gaf inderdaad een update. Downloaden begon en mijn toestel sprong in de downloadmode. Na een tijd de melding van convert niet gelukt. Toen via noodherstel opnieuw geprobeerd. Weer hetzelfde. Externe sd eruit gehaald en weer geprobeerd. Wat mij opviel is dat hij na downloaden in kies, de conputer stuurprogramma's ging installeren op mijn computer. Tijdens dit alles was ik ook nog een film aan het downloaden, zou dit misschien de oorzaak kunnen zijn dat het niet gelukt is of dat ik geen 2.0 usb aansluiting heb.
Overigens de update van 2.1 naar froyo ging in een keer goed. Wie heeft er een verklaring voor?
Samsung UE55C7700 - oneplus 6 - BD C6900 - T-Valduec 3008 - HDD Medion 320 - @smit CI + ziggo
Ik heb hem eerder vanmorgen gevolgd. Ik ben helemaal niets kwijt. Ik gebruik LauncherPro en alles ziet er hetzelfde uit (behalve de software versies dan ;-))lometje schreef op woensdag 09 februari 2011 @ 15:00:
[...]
In principe zonder re-partition lijkt me inderdaad dat je niks zou moeten verliezen, maar backup is nooit verkeerd.
Even om het even: Heeft iemand deze handleiding gevolgd en kan je dan bevestigen of je niks kwijt bent?
Of gebruik LauncherPro. Die vervangt je standaard Samsung 'home screen' door een home screen met veel meer mogelijkheden, waaronder het vastzetten van de achtergrond. Er is een gratis versie van LauncherPro in de Market te downloaden die uitstekend werkt. Ga je echt geen spijt van krijgen!Propane schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 00:46:
[...]
Zoek in de Market op "wallpaper set", dan vind je een app genaamd Wallpaper Set & Save. Daarmee kan dat. Voor het mooiste resultaat natuurlijk een plaatje van 480x800 gebruiken.
Kom op, 2.2.1 is véééél sneller dan 2.2!!! Da's de nummer 1 reden om te upgraden. En als je allerlei problemen hebt, moet dat ergens anders vandaan komen. Bij mij draait 2.2.1 supersnel, superstabiel en de batterijduur is prima (dat kan natuurlijk altijd beter... of het beter is dan 2.2 durf ik niet te zeggen, in ieder geval niet slechter).partyondude schreef op woensdag 09 februari 2011 @ 19:42:
Sja, het zal wel aan mij liggen, maar ik ben totaal niet onder de indruk van deze update. Het lijkt meer ellende en onzin te brengen, dan problemen op te lossen.
Verwijderd
Ben ook zeer tevreden over 2.2.1. Betere instellingen voor Exchange en synchronisatie met carkit gaat nu ook prima (voorheen exchange contactpersonen niet).
Sneller is hij wel, hij hangt niet meer bij het maken van een sms/email.
DenCop
Sneller is hij wel, hij hangt niet meer bij het maken van een sms/email.
DenCop
Ik heb het toestel een factory reset gegeven, dus daar kan het niet aan liggen lijkt me zo. Smilies werken niet meer en de statusbalk rechts die mee naar beneden gleed om het einde van de pagina te markeren zie ik niet meer.hans.geurtsen schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 09:44:
[...]
Kom op, 2.2.1 is véééél sneller dan 2.2!!! Da's de nummer 1 reden om te upgraden. En als je allerlei problemen hebt, moet dat ergens anders vandaan komen. Bij mij draait 2.2.1 supersnel, superstabiel en de batterijduur is prima (dat kan natuurlijk altijd beter... of het beter is dan 2.2 durf ik niet te zeggen, in ieder geval niet slechter).
Dat is wel nogal overkill voor het simpelweg zetten van een wallpaper denk je niet?hans.geurtsen schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 09:39:
[...]
Of gebruik LauncherPro. Die vervangt je standaard Samsung 'home screen' door een home screen met veel meer mogelijkheden, waaronder het vastzetten van de achtergrond. Er is een gratis versie van LauncherPro in de Market te downloaden die uitstekend werkt. Ga je echt geen spijt van krijgen!
Verwijderd
No way.Propane schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 13:46:
[...]
Dat is wel nogal overkill voor het simpelweg zetten van een wallpaper denk je niet?
Als je eenmaal launcherpro gebruikt, wil je niet anders meer. Sneller dan de standaard, en vel interessante opties.
Verwijderd
Had je je toestel geroot / lagfixed? Zo ja, heb je die er eerst afgehaald?hans.geurtsen schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 09:36:
[...]
Ik heb hem eerder vanmorgen gevolgd. Ik ben helemaal niets kwijt. Ik gebruik LauncherPro en alles ziet er hetzelfde uit (behalve de software versies dan ;-))
Mijn toestel is namelijk wel geroot & lagfixed, wil graag weten of je dat er eerst af moet halen voordat je met deze handleiding aan de gang gaat.
iemand ervaring met de laatste gingerbread roms?
[ Voor 80% gewijzigd door TWFpa2Vs op 22-02-2011 13:55 ]
Hmm, vreemd. Ik heb hem namelijk gebruikt (Pro gekocht zelfs) maar ik gebruik toch vrolijk de TouchWiz launcher. Die vind ik uiteindelijk veel prettigerVerwijderd schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 13:54:
[...]
No way.
Als je eenmaal launcherpro gebruikt, wil je niet anders meer. Sneller dan de standaard, en vel interessante opties.
Verwijderd
Ik ben nu even de draad kwijt wat betreft de Firmware.
Ik heb in december de Firmware Spoof uitgevoerd volgens de XDA (http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=835628).
Het is ge-update naar firmware versie 2.2.1 / FROYO.XXJPY.
Begrijp ik het nu goed dat er weer een nieuwe firmware versie aanwezig is, of is het dezelfde firmware maar dan nu voor Nederland geschikt?
Ik ben al heel tevreden met de huidige versie in snelheid en alle andere problemen die er met de eerdere versies waren.
Is het dan verstandig om te updaten, mocht er een nieuwe firmware zijn?
greetz
Ik heb in december de Firmware Spoof uitgevoerd volgens de XDA (http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=835628).
Het is ge-update naar firmware versie 2.2.1 / FROYO.XXJPY.
Begrijp ik het nu goed dat er weer een nieuwe firmware versie aanwezig is, of is het dezelfde firmware maar dan nu voor Nederland geschikt?
Ik ben al heel tevreden met de huidige versie in snelheid en alle andere problemen die er met de eerdere versies waren.
Is het dan verstandig om te updaten, mocht er een nieuwe firmware zijn?
greetz
Verwijderd
Bij een stock samsung rom dan wel de lagfix uizetten. root maakt niet uit, die ben je kwijt na het flashen.Verwijderd schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 13:56:
[...]
Had je je toestel geroot / lagfixed? Zo ja, heb je die er eerst afgehaald?
Mijn toestel is namelijk wel geroot & lagfixed, wil graag weten of je dat er eerst af moet halen voordat je met deze handleiding aan de gang gaat.
ik ga hem nu back-uppen en dan eens die update installeren want hij is zooooo sloom af en toe en ik heb iedere dag wel een app-crash 3 a 4 keer, vaak als ik aan het internetten ben.
haal ik m'n kabeltje uit mijn telefoon missen er een aantal apps van mijn homescreen... hoe dan
iemand nog tips voor back-up progjes?
haal ik m'n kabeltje uit mijn telefoon missen er een aantal apps van mijn homescreen... hoe dan
iemand nog tips voor back-up progjes?
[ Voor 29% gewijzigd door DaanozZ op 10-02-2011 14:32 ]
Verwijderd
en daarom wou ik dus dat launcherpro ook niet. ik vind touchwiz persoonlijk ook overzichtelijker. maar ik ben er achter gekomen hoe ik het kan oplossen. bij een wallpaper kiezen heb je onderin twee rechthoeken en als je de rechter neem dan staat je achtergrond vast.Propane schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 14:06:
[...]
Hmm, vreemd. Ik heb hem namelijk gebruikt (Pro gekocht zelfs) maar ik gebruik toch vrolijk de TouchWiz launcher. Die vind ik uiteindelijk veel prettiger. Maar de vraag die ik initieel beantwoordde ging over het instellen van een wallpaper waarvoor je helemaal geen LP nodig hebt. Beetje overkill dus
.
Hey, die is nieuw voor mij. Dat is volgens mij ook iets wat ze in 2.2 of 2.2.1 hebben toegevoegd, want eerder was dat niet mogelijk. Mooi, dan flikker ik die Wallpaper Set & Save er ook afVerwijderd schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 16:11:
[...]
en daarom wou ik dus dat launcherpro ook niet. ik vind touchwiz persoonlijk ook overzichtelijker. maar ik ben er achter gekomen hoe ik het kan oplossen. bij een wallpaper kiezen heb je onderin twee rechthoeken en als je de rechter neem dan staat je achtergrond vast.
Verwijderd
Thanks 't is gelukt.Verwijderd schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 14:19:
[...]
Bij een stock samsung rom dan wel de lagfix uizetten. root maakt niet uit, die ben je kwijt na het flashen.
Wat zegt KIES qua versies na de upgrade bij jullie?
Bij mij:
PDA: JS5
Phone: JPY
CSC:JS3 (KOR)
Vind vooral die KOR zo vaag...
Heeft iemand voor mij als nieuwe gebruiker van deze toestel nuttige en belangrijke tips?
Kun je de interface ook beetje mooier maken btw? Ik vind het maar saai uitzien zo standaard. Ik heb volgens mij versie 2.2.1
Kun je de interface ook beetje mooier maken btw? Ik vind het maar saai uitzien zo standaard. Ik heb volgens mij versie 2.2.1
in je contacten lijst, je vinger naar rechts bewegen op de naam van de persoon, dan belt hij hem. beweeg je je vinger naar links dan ga je naar de sms.ninasky11 schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 17:43:
Heeft iemand voor mij als nieuwe gebruiker van deze toestel nuttige en belangrijke tips?
Ik merk op dat met JS5 de batterij het langer uithoudt. Om 10 uur van de lader gehaald en nu nog 63% over (aantal telefoongesprekken, half uur internetten,15 min AB gespeeld, etc.).
De stock browser vind ik overigens nog steeds niet optimaal. Vind hem nogal traag, blokjesmotief bij het inzoomen of scrollen, soms valt de verbinding weg bij vol bereik. Maar dat kan ook aan de wifi verbinding liggen. Hoewel ik in de ruimte zit bij de router en dus vol bereik heb kan de browser geen verbinding maken (met de laptop heb ik hier geen last van en met JS3 ook niet). Uiteraard heb ik een factory reset gedaan na het flashen.
Hebben meer mensen hier last van?
De stock browser vind ik overigens nog steeds niet optimaal. Vind hem nogal traag, blokjesmotief bij het inzoomen of scrollen, soms valt de verbinding weg bij vol bereik. Maar dat kan ook aan de wifi verbinding liggen. Hoewel ik in de ruimte zit bij de router en dus vol bereik heb kan de browser geen verbinding maken (met de laptop heb ik hier geen last van en met JS3 ook niet). Uiteraard heb ik een factory reset gedaan na het flashen.
Hebben meer mensen hier last van?
Verwijderd
probeer eens de jpx modem. ik had hiervoor jpy in combinatie met js3. ik merk zelf dat ik beter bereik heb met de jpx modem.
Ik probeer al geruime tijd te achterhalen of de GPS problemen met de SGS ondertussen opgelost zijn. Al lappen tekst in diverse fora (o.a. deze) doorlopen en zoektochten via Google uitgevoerd, maar ik heb eigenlijk nog steeds geen definitief antwoord; veel gemixte verhalen. Ik las ergens dat geen enkele Android het probleem gaat oplossen omdat een hardware fix nodig is, terwijl een ander schrijft dat ie totaal geen problemen heeft ondervonden met GPS. Sommigen zeggen, wijk alsjeblieft uit naar bijvoorbeeld een Desire HD als je GPS (o.a. in de auto), layar et cetera wil gaan gebruiken.
Wat is waarheid op dit moment?
Nog een ander klein vraagje. Ik heb een abonnement bij T-Mobile lopen en nu zie ik dat GSMWijzer zowel een SGS Black als een SGS Black T-Mobile versie kunnen leveren. De SGS Black kent hierbij dan een kleine eigen bijdrage. Maar wat is uberhaupt het verschil tussen die twee? GSMWijzer is niet ingegaan op mijn vraag. Krijg ik voor 8 euro extra een simlock vrij apparaat, vervangt T-Mobile een aantal standaard applicaties of krijg je gewoon een lichtelijk afwijkend model hardwarematig? Iemand hier ervaring mee?
Uitgerekend nadat ik hier post wordt mijn vraag toch nog beantwoord door GSMWijzer
Nog een ander klein vraagje. Ik heb een abonnement bij T-Mobile lopen en nu zie ik dat GSMWijzer zowel een SGS Black als een SGS Black T-Mobile versie kunnen leveren. De SGS Black kent hierbij dan een kleine eigen bijdrage. Maar wat is uberhaupt het verschil tussen die twee? GSMWijzer is niet ingegaan op mijn vraag. Krijg ik voor 8 euro extra een simlock vrij apparaat, vervangt T-Mobile een aantal standaard applicaties of krijg je gewoon een lichtelijk afwijkend model hardwarematig? Iemand hier ervaring mee?
Uitgerekend nadat ik hier post wordt mijn vraag toch nog beantwoord door GSMWijzer
[ Voor 61% gewijzigd door Ardiendo op 11-02-2011 09:43 ]
D'r zitten blijkbaar verschillen tussen de toestellen. Navigeren in de auto gaat met mijn SGS gewoon tadeloos (via google navigatie). Gewoon adresje opgeven, SGS onder de voorruit zetten en daar gaan we 
Hij heeft me nog niet verkeerd gestuurd
Hmm... in de zin van bepaalde (bekende?) serienummer reeksen zijn slecht of gewoon random. Maar het is dus wel iets met sommige toestellen zelf wat niet geheel te verhelpen is met een OS upgrade begrijp ik hieruit?Raymond schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 09:41:
D'r zitten blijkbaar verschillen tussen de toestellen. Navigeren in de auto gaat met mijn SGS gewoon tadeloos (via google navigatie). Gewoon adresje opgeven, SGS onder de voorruit zetten en daar gaan we
Kan namelijk een brok van frustratie worden als ik straks via bijvoorbeeld T-Mobile het geregeld moet krijgen om een vervangend exemplaar te krijgen wanneer mijn toestel net wel de problemen heeft. Willen nog weleens weken overheen gaan zonder positief resultaat. Daarom dat ik probeer te achterhalen wat er nu precies gaande is en of een webshop/provider hierin moet meegaan om je een goed exemplaar te leveren.
Volgens mij wordt volgende week de opvolger aangekondigd, is dat niet wat voor je?
Ik heb een vraagje, ik heb m'n contacten omdat ik een oude provider/toestel had van toestel naar simkaart gezet, dit werkte goed. Alleen sinds een tijdje zie ik nog maar 3 contacten. Bij de geschiedenis staan de andere (ook niet allemaal) nog wel. Maar ik had die toch graag terug.
Iemand een idee?
aah gevonden. Via importeren van sim kaart. (wel jammer dat die standaard niet gewoon worden weer gegeven).
Wel wazig dat hij wel die contacten weer heeft gegeven.
Iemand een idee?
aah gevonden. Via importeren van sim kaart. (wel jammer dat die standaard niet gewoon worden weer gegeven).
Wel wazig dat hij wel die contacten weer heeft gegeven.
[ Voor 21% gewijzigd door Kevinp op 11-02-2011 10:25 ]
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
Er is waarschijnlijk geen eenduidige waarheid, er zijn te veel verschillen in de gebruikservaring. Ik heb toevallig mijn GPS gisteren getest in de auto. Lopend en fietsend ging al prima met Runkeeper. Nu in de auto getest met Google navigatie, naast mijn TomTom, en de SGS was prima. Geen verschil met de TomTom, sterker nog, rond Utrecht raakt mijn TomTOm altijd het signaal kwijt gedurende een paar kilometer, maar de SGS ging keurig door. Ik ben dus zeer tevreden met de GPS functie, maar dat wil niet zeggen dat dat ook voor anderen zo is, helaas.Wat is waarheid op dit moment? (over GPS)
Nu heb ik met mijn nieuwe mobiel al meteen last van een soort paarse/rode gloed, dit is met de stockfirmware.
Als ik bijvoorbeeld doc's custom rom erop zet en je krijgt dan een eigen gekozen boot animatie is het complete beeld een soort van lichtbruin op de achtergrond.
Nu heb ik een galaxy van een vriend er naast gehouden en je ziet echt duidelijk verschil, bij hem is het gewoon pik zwart.
Wat kan ik het beste doen, meteen ruilen voor een nieuwe?
Als ik bijvoorbeeld doc's custom rom erop zet en je krijgt dan een eigen gekozen boot animatie is het complete beeld een soort van lichtbruin op de achtergrond.
Nu heb ik een galaxy van een vriend er naast gehouden en je ziet echt duidelijk verschil, bij hem is het gewoon pik zwart.
Eerst alle sporen van je custom rom / root verwijderen is wel aan te raden, maar dan is een garantie verzoek zeker op z'n plaats... Zwart moet zwart zijn...Snoll3bulk schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 11:35:
Ja ik heb hem terug geflashed naar de stock firmware en dan nog is het beeld af en toe met een rode/paarse gloed, ik ga hem vanavond ruilen.lometje schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 11:53:
[...]
Eerst alle sporen van je custom rom / root verwijderen is wel aan te raden, maar dan is een garantie verzoek zeker op z'n plaats... Zwart moet zwart zijn...
Meerdere factoren spelen mee. Mijn contractverlenging komt er al snel aan, dus het is sowieso al de vraag of de S2 op tijd beschikbaar is. En dan speelt ook weer de introductieprijs een rol. De SGS(1) is momenteel met een schappelijk abonnementje al af te sluiten, het is nog maar de vraag met de S2. Dan zou het mogelijkerwijs zelfs kunnen zijn dat de Desire HD met zijn 4.3" scherm aantrekkelijker wordt dan de S2.Raymond schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 10:13:
Volgens mij wordt volgende week de opvolger aangekondigd, is dat niet wat voor je?
Mijn echte voorkeur momenteel gaat uit naar de SGS, maar als de GPS echt een probleem is, dan overweeg ik de Desire HD, omdat ze budget technisch te doen zijn en beiden redelijk aangeschreven staan.
Beter ga je voor de Nexus S dan. Is een galaxy S maar dan herzien en met NFC. Updates van Google zelf geloof ik....Ardiendo schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 11:59:
[...]
Meerdere factoren spelen mee. Mijn contractverlenging komt er al snel aan, dus het is sowieso al de vraag of de S2 op tijd beschikbaar is. En dan speelt ook weer de introductieprijs een rol. De SGS(1) is momenteel met een schappelijk abonnementje al af te sluiten, het is nog maar de vraag met de S2. Dan zou het mogelijkerwijs zelfs kunnen zijn dat de Desire HD met zijn 4.3" scherm aantrekkelijker wordt dan de S2.
Mijn echte voorkeur momenteel gaat uit naar de SGS, maar als de GPS echt een probleem is, dan overweeg ik de Desire HD, omdat ze budget technisch te doen zijn en beiden redelijk aangeschreven staan.
Verwijderd
Ik heb totaal geen enkel probleem met GPS. Ik heb meerdere pakketjes gedraaid en geprobeerd en het werkt allemaal. IGO, Navigon, Co-Pilot, Google en het fijnst vind ik Sygic Mobile Maps 10 werken. Fix binnen 30 seconden, geen wegraken van satellieten, niks.Ardiendo schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 10:01:
[...]
[GPS]
Hmm... in de zin van bepaalde (bekende?) serienummer reeksen zijn slecht of gewoon random. Maar het is dus wel iets met sommige toestellen zelf wat niet geheel te verhelpen is met een OS upgrade begrijp ik hieruit?
NB! Ik heb maar één keer problemen gehad met GPS: Dat was de keer dat ik via een registerhack in Kies de Engelse 2.2.1. er op had gezet. Toen werkte het bagger en klapte hij er iedere keer uit. Daarna teruggegaan naar de Nederlandse 2.2. en het werkte weer feilloos. In ieder geval kan ik hieruit concluderen dat GPS bij mij erg afhankelijk is van de firmware. Ik draai nu 2.2.1. via Odin. Gaat ook goed.
Verwijderd
ik zou nu toch wel van de oude 2.2.1 naar de nieuwe 2.2.1 willen gaan.
Is er wel iemand die via zijn sgs systeemupdate kan gebruiken? mijne zegt elke keer verbinding maker met server....verbinding mislukt.
Is er wel iemand die via zijn sgs systeemupdate kan gebruiken? mijne zegt elke keer verbinding maker met server....verbinding mislukt.
Nee, dat werkt nietVerwijderd schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 14:32:
ik zou nu toch wel van de oude 2.2.1 naar de nieuwe 2.2.1 willen gaan.
WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs
mijn broer heeft vorige week nog de witte galaxy S gekocht. dus ik dacht ik voer gelijk een gps testje uit met (GPS Test). en wat me opviel. de witte variant heeft veel betere signaal ontvangst dan de mijne. echt veel beter . volgens mij hebben ze de gps probleem opgelost in de nieuwe toestellen
Heeft iemand al eens gekeken wat de telefoon doet als je de OTA-upgrade-procedure start? Misschien is het relatief simpel een upgradeserver te spoofen (zal wel niet). Zal eens met Wireshark oid kijken, maar ben niet zo'n expert. (en er is me vast al ieand et meer kunde voorgegaan)
@hierboven, misschien dat ik mijn telefoon dan toch maar eens ter reparatie inlever...
@hierboven, misschien dat ik mijn telefoon dan toch maar eens ter reparatie inlever...
[ Voor 14% gewijzigd door begintmeta op 11-02-2011 16:09 ]
Verwijderd
Contact gehad met Samsung over het feit dat ik niet de froyo 2.2.1 kan installeren omdat ik de oude al had geïnstalleerd. Hierbij het antwoord van Samsung:
Dit is inderdaad niet mogelijk.
U kunt uw toestel opsturen naar een reparatiecentrum via www.gsmrepareren.nl, hier wordt de juiste versie
van de software erop gezet
Indien u nog vragen hebt, kunt u altijd contact opnemen met ons Contactcenter op telefoonnummer 0900-
SAMSUNG (0900-7267864) voor Nederland of 022012418 voor België, op werkdagen van 09.00 -18.00 uur.
Voor een snelle en efficiënte behandeling van uw probleem, adviseren wij u om de volgende gegevens
paraat te hebben als u belt: uw klantnummer, uw IMEI-nummer en uw type toestel.
Wij hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
Weer maar een e-mail gestuurd dat ik het er niet mee eens ben en dat ze ons in de kou laten staan. We wachten af
U kunt uw toestel opsturen naar een reparatiecentrum via www.gsmrepareren.nl, hier wordt de juiste versie
Indien u nog vragen hebt, kunt u altijd contact opnemen met ons Contactcenter op telefoonnummer 0900-
SAMSUNG (0900-7267864) voor Nederland of 022012418 voor België, op werkdagen van 09.00 -18.00 uur.
Voor een snelle en efficiënte behandeling van uw probleem, adviseren wij u om de volgende gegevens
Weer maar een e-mail gestuurd dat ik het er niet mee eens ben en dat ze ons in de kou laten staan. We wachten af
Heb je de app "gps status" al eens geprobeerd?sanane schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 16:06:
mijn broer heeft vorige week nog de witte galaxy S gekocht. dus ik dacht ik voer gelijk een gps testje uit met (GPS Test). en wat me opviel. de witte variant heeft veel betere signaal ontvangst dan de mijne. echt veel beter . volgens mij hebben ze de gps probleem opgelost in de nieuwe toestellen
Bij mij had ik ineens een veel snellere fix.
Howto: GPS aanzetten en dan in de app via de menutoets kiezen voor: tools, a-gps statusbeheer en dan de knop "downloaden".
*knip*
[ Voor 111% gewijzigd door BastiaanN op 27-02-2011 16:17 ]
2.2.1 jp5 scheelt idd op batterij. Althans mijn ervaring.
Maare sinds ik 2.2.1 jp5 draai werkt me chache geheugen niet goed.
Elke keer weer alles instellen naar een boot... net zo irritant.. pff
fix is geen probleem. op beide apparaten krijg ik fix binnen 30 seconden. alleen de witte versie is nauwkeuriger met betere gps ontvangst.BounceMeister schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 16:19:
[...]
Heb je de app "gps status" al eens geprobeerd?
Bij mij had ik ineens een veel snellere fix.
Howto: GPS aanzetten en dan in de app via de menutoets kiezen voor: tools, a-gps statusbeheer en dan de knop "downloaden".
GPS status geeft hetzelfde resultaat.
ik draai nooit nederlandse firmwares en mijn sgs heeft altijd perfect gewerkt (de gps) de rest ook
Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----
Verwijderd
Krankzinnig! Dit is gewoon schofterig!Verwijderd schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 16:15:
Contact gehad met Samsung over het feit dat ik niet de froyo 2.2.1 kan installeren omdat ik de oude al had geïnstalleerd. Hierbij het antwoord van Samsung:
Bedankt voor je informatie, vervelend bericht maar goed dat je ons informeert en ik hoop dat je het antwoord op hun mail ook met ons wilt delen. Thnx!
[quote]Ardiendo schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 09:39:
Ik probeer al geruime tijd te achterhalen of de GPS problemen met de SGS ondertussen opgelost zijn. Al lappen tekst in diverse fora (o.a. deze) doorlopen en zoektochten via Google uitgevoerd, maar ik heb eigenlijk nog steeds geen definitief antwoord; veel gemixte verhalen. Ik las ergens dat geen enkele Android het probleem gaat oplossen omdat een hardware fix nodig is, terwijl een ander schrijft dat ie totaal geen problemen heeft ondervonden met GPS. Sommigen zeggen, wijk alsjeblieft uit naar bijvoorbeeld een Desire HD als je GPS (o.a. in de auto), layar et cetera wil gaan gebruiken.
moment laatste firmware 2.2.1 ( toestel in juli 2010 gekocht ) - GPS was sinds de koop een probleem - ten einde raad heb het toestel bij vodafone ter reparatie aangeboden met de specifieke GPS-klacht binnen 1,5 week terug en probleem is inderdaad gefixed- ik vermoed dat enkele toestellen uit de serie ( bv juli 2010 )
een hardware fix nodig hebben.
pikant detail ; ik kon op de een of andere wijze het toestel niet un-rooten speelde geen rol bij de garantie voor mij...ben after all zeer tevreden.
moment laatste firmware 2.2.1 ( toestel in juli 2010 gekocht ) - GPS was sinds de koop een probleem - ten einde raad heb het toestel bij vodafone ter reparatie aangeboden met de specifieke GPS-klacht binnen 1,5 week terug en probleem is inderdaad gefixed- ik vermoed dat enkele toestellen uit de serie ( bv juli 2010 )
een hardware fix nodig hebben.
pikant detail ; ik kon op de een of andere wijze het toestel niet un-rooten speelde geen rol bij de garantie voor mij...ben after all zeer tevreden.
Verwijderd
Weet iemand hoe ik de standaard plaatjes van de meegeleverde mp3 kan veranderen. Telkens als ik m'n mp3 inlaad verschijnen de standaard plaatjes, die vervolgens vervangen worden door de (album) plaatjes die werkelijk bij de mp3s horen. Laat wel een soort vertraging?
@smeijers
Welke vodaphone winkel heb je gebruikt om je SGS gps te laten maken? Want hier in Amsterdam / Wibautstraat, daar hadden ze geen oplossing. (Kerel van daar had 'm zelf ook en ook GPS probleem, maar wist niets van een eventuele fix).
Welke vodaphone winkel heb je gebruikt om je SGS gps te laten maken? Want hier in Amsterdam / Wibautstraat, daar hadden ze geen oplossing. (Kerel van daar had 'm zelf ook en ook GPS probleem, maar wist niets van een eventuele fix).
Ook gehad, na een factory reset was het probleem weg.Steef1986 schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 17:18:
2.2.1 jp5 scheelt idd op batterij. Althans mijn ervaring.
Verwijderd
Ik heb dit nu ook staan.BounceMeister schreef op woensdag 09 februari 2011 @ 15:20:
[...]
Er staat bij info:
build nummer FROYO.XWJS5,
Smalbandversie I9000XXJPY,
Kernel-versie 2.6.32.9 root@DELL105 #1.
Is dit de originele ROM? er staat DELL in?
Is dit wel de originele versie?
ik heb hetzelfde als jullie. Werkt verder prima. Zie wel nieuwe programma's er tussen staan. Net geflashed maar werkt prima.
Hoop dat GPS wat beter is nu. Zondag stukje rijden, kijken of het beter is.
Hoe dan ook, 't blijft een prachtig toestel. Beste wat ik ooit gehad heb :-). (De xperia x1 die ik hiervoor had, was ook toen prima maar deze is zoveel beter!).
Hoop dat GPS wat beter is nu. Zondag stukje rijden, kijken of het beter is.
Hoe dan ook, 't blijft een prachtig toestel. Beste wat ik ooit gehad heb :-). (De xperia x1 die ik hiervoor had, was ook toen prima maar deze is zoveel beter!).
Ah, damn... ik heb mijn telefoon gebrickt ofzo...
Had de update van Google Maps geinstalleerd, maar die liep steeds vast dus maar een Uninstall gedaan. Volgens mij liep die ook vast, dus telefoon uitgezet. Maar nu gaat ie niet meer aan. Ik krijg intro scherm, dan T-Mobile video en dan de gloeiende 'S' maar verder niks. Scherm gaat uit, hij trilt een paar keer maar krijg geen beeld
Wat moet je dan doen?
Had de update van Google Maps geinstalleerd, maar die liep steeds vast dus maar een Uninstall gedaan. Volgens mij liep die ook vast, dus telefoon uitgezet. Maar nu gaat ie niet meer aan. Ik krijg intro scherm, dan T-Mobile video en dan de gloeiende 'S' maar verder niks. Scherm gaat uit, hij trilt een paar keer maar krijg geen beeld
Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge
3 Button Combo.Darkvater schreef op zaterdag 12 februari 2011 @ 10:17:
Ah, damn... ik heb mijn telefoon gebrickt ofzo...
Had de update van Google Maps geinstalleerd, maar die liep steeds vast dus maar een Uninstall gedaan. Volgens mij liep die ook vast, dus telefoon uitgezet. Maar nu gaat ie niet meer aan. Ik krijg intro scherm, dan T-Mobile video en dan de gloeiende 'S' maar verder niks. Scherm gaat uit, hij trilt een paar keer maar krijg geen beeldWat moet je dan doen?
Update gedaan naar 2.2.1. telefoon leek het eerst te doen als vanouds eigenlijk gewoon goed maar met minder lag.Hierna hele vreemde dingen en elke keer wat anders.Ik had ook nog een probleem met een gemiste oproep sms,waarna t-mobile mij verzocht na wat handelingen van hun kant mijn telefoon aan en uit te zetten.
Uit ging die wel alleen niet meer aan. Van alles gedaan, ik denk ik ga niet terug naar fab instelling net alles er weer normaal opgezet(waaronder 3 navi pakketten,om te testen voor van de zomer,nooit gps problemen gehad)
Nou mooi niet 3 combo toets moeten toepassen en terug naar fab instelling toen pas startte hij op,weer alles indelen downloaden installeren en fixen,denk wel dat dit voor mij de laatse update was,wel heel veel gedoe voor een telefoon.
Mijn conclusie is eigenlijk dat als je een update doe, moet je eigenlijk altijd terug naar fab instelling,zoals ik hierboven ook vaker lees,en dan is het maar te hopen datje als leek dat gelijk doet, omdat als je dit soort forums niet lees en je toestel loopt vast,je ook nooit van een 3 toets combo heb gehoord.
Uit ging die wel alleen niet meer aan. Van alles gedaan, ik denk ik ga niet terug naar fab instelling net alles er weer normaal opgezet(waaronder 3 navi pakketten,om te testen voor van de zomer,nooit gps problemen gehad)
Nou mooi niet 3 combo toets moeten toepassen en terug naar fab instelling toen pas startte hij op,weer alles indelen downloaden installeren en fixen,denk wel dat dit voor mij de laatse update was,wel heel veel gedoe voor een telefoon.
Mijn conclusie is eigenlijk dat als je een update doe, moet je eigenlijk altijd terug naar fab instelling,zoals ik hierboven ook vaker lees,en dan is het maar te hopen datje als leek dat gelijk doet, omdat als je dit soort forums niet lees en je toestel loopt vast,je ook nooit van een 3 toets combo heb gehoord.
[ Voor 16% gewijzigd door piotr123 op 12-02-2011 11:10 ]
Dacht ik al.. Gister van alles back-up gemaakt.. Dus denk dat ik zo maar eens bezig ga.FLA NL schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 22:05:
[...]
Ook gehad, na een factory reset was het probleem weg.
Gvd.. Nu kan ik me google account niet toevoegen opeens... echt soms wordt je er kriebelig van..Steef1986 schreef op zaterdag 12 februari 2011 @ 11:04:
[...]
Dacht ik al.. Gister van alles back-up gemaakt.. Dus denk dat ik zo maar eens bezig ga.
Dead in the water.
ok minder, ik heb overigens geen gebruik gemaakt van enige backup util, gewoon alles opnieuw geinstalleerd en als eerste stap mijn google account gekoppeld. Dat laatste doe ik gelijk sinds ik een HTC Hero in mijn handen heb gehad waar achteraf geen google account aan te koppelen viel.Steef1986 schreef op zaterdag 12 februari 2011 @ 11:30:
[...]
Gvd.. Nu kan ik me google account niet toevoegen opeens... echt soms wordt je er kriebelig van..
Dead in the water.
Waardeloos...Verwijderd schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 16:15:
Is er ergens een complete buglijst van de 2.2.1 die eerder uit kwam zodat iedereen voor zichzelf kan bepalen of een upgrade via andere wegen zinvol is?
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Verwijderd
Ik herken dat ook. Bij de laatst update vertikte mail app te werken en nog wat rare fratsen. Na een 3 toets combo (met de optie 'wipe alle shit') draaide het pas echt lekker. Ik sluit me aan bij deze conclusie.piotr123 schreef op zaterdag 12 februari 2011 @ 11:02:
Update gedaan naar 2.2.1. telefoon leek het eerst te doen als vanouds eigenlijk gewoon goed maar met minder lag.Hierna hele vreemde dingen <knip>
Ik weet niet waar andere gebruikers problemen ondervinden met de eerste update van 2.2.1.Bor de Wollef schreef op zaterdag 12 februari 2011 @ 11:45:
[...]
Waardeloos...
Is er ergens een complete buglijst van de 2.2.1 die eerder uit kwam zodat iedereen voor zichzelf kan bepalen of een upgrade via andere wegen zinvol is?
Bij mij heeft die eerste update absoluut geen problemen gegeven.
Toestel gaat als een speer!
Geen lag (had ik toch al nagenoeg geen last van), gps werkt gewoon foutloos en snel
Ben tot nu toe nergens een probleem tegen gekomen,
Heb meer dan 90 apps geïnstalleerd (voor zo'n 60 euro gekochte apps) en die worden regelmatig geüpdated en die draaien ook allemaal zonder probleem
Ik ben van de stock fw die er op stond toen ik 'm kocht in juni, naar de originele NL update gegaan toen die werd aangeboden via KIES.
Het enige dat ik heb gedaan is een factory reset vóór EN na de update naar 2.2.1
(uit ervaring weet ik dat dit absolute noodzaak is om problemen met een nieuwe rom te voorkomen
En ik heb 'm geroot.
Misschien nog een tip voor diegene die ook heel erg veel op i-net zitten en dit (nog) niet doen:
Ik wipe idere dag m'n cache met cache mate en geef m'n sgs een memory boost
That's all.
Ah, dank je. Ook gevonden. Maar dan wipe-t ie ook alles van de interne SD kaart. Is er een mogelijkheid om data van daar te halen zonder dat de telefoon aan gaat?
Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge
Verwijderd
die wiped ie niet...Darkvater schreef op zaterdag 12 februari 2011 @ 15:11:
[...]
Ah, dank je. Ook gevonden. Maar dan wipe-t ie ook alles van de interne SD kaart. Is er een mogelijkheid om data van daar te halen zonder dat de telefoon aan gaat?
gewoon hier in deventer had hem in enschede gekocht...je moet er opstaan dat het onder reparatie wordt gefixed. verder geen problemen gehad.WTM schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 22:04:
@smeijers
Kan iemand mij vertellen of dit de laatste juiste versie is:

Verwijderd
Zo te zien heb je dus de vorige versie van 2.2.1. (JS3) Je kan hem inderdaad niet updaten naar de nieuwere versie van 2.2.1 (JS5) zie paar posts hierboven confirmed door Samsung. Je zou dit moeten doen via Odin, mocht je hem willen updaten naar JS5.
Een CSC flashen die XEN heeft 
Maar CSC is verder nutteloos hoor..
Maar CSC is verder nutteloos hoor..
WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs
Verwijderd
Waar haal ik die dan vandaan. 
Nog nergens kunnen vinden, ook niet op XDA.
Nou ja, KIES heeft wat issues met mijn telefoon, wil uitsluiten dat dit het probleem is.
Nog nergens kunnen vinden, ook niet op XDA.
Nou ja, KIES heeft wat issues met mijn telefoon, wil uitsluiten dat dit het probleem is.
Gewoon uit een firmware halen.
Je kan ook gewoon een hele firmware flashen als je dat makkelijker vindt..
Als je dat onbekend is kan je Kies ook nog spoofen met een XEN CSC
Kalua in "[Samsung Galaxy S] Custom ROM's & custom..."
Ik ben nu enkel de CSC aan het uploaden.. Is wel met alle app crap
Download GT-I9000-CSC-XENJS3.tar.md5 from mirrorcreator.com
Je kan denk ik beter met de romkitchen een rommetje maken met XEN en nowipe
Je kan ook gewoon een hele firmware flashen als je dat makkelijker vindt..
Als je dat onbekend is kan je Kies ook nog spoofen met een XEN CSC
Kalua in "[Samsung Galaxy S] Custom ROM's & custom..."
Ik ben nu enkel de CSC aan het uploaden.. Is wel met alle app crap
Download GT-I9000-CSC-XENJS3.tar.md5 from mirrorcreator.com
Je kan denk ik beter met de romkitchen een rommetje maken met XEN en nowipe
[ Voor 126% gewijzigd door HaTe op 12-02-2011 18:49 ]
Heb geen problemen met ( JS3 ) dus hou het mooi zoVerwijderd schreef op zaterdag 12 februari 2011 @ 18:14:
Zo te zien heb je dus de vorige versie van 2.2.1. (JS3) Je kan hem inderdaad niet updaten naar de nieuwere versie van 2.2.1 (JS5) zie paar posts hierboven confirmed door Samsung. Je zou dit moeten doen via Odin, mocht je hem willen updaten naar JS5.
De grote vraag voor de JS3 bezitters in nu volgens mij of eventuele toekomstige updates wel te installeren zijn via de officiële weg (via Kies of OTA).
Dat is niet echt boeiend. Updaten met Odin kan altijdBor de Wollef schreef op zaterdag 12 februari 2011 @ 19:44:
De grote vraag voor de JS3 bezitters in nu volgens mij of eventuele toekomstige updates wel te installeren zijn via de officiële weg (via Kies of OTA).
Natuurlijk kan dat altijd maar niet iedereen wil dat en voor de normale consument vind ik het geen realistische oplossing. Het zijn natuurlijk niet alleen tweakers die de patch vroeg geïnstalleerd hebben.HaTe schreef op zaterdag 12 februari 2011 @ 19:47:
[...]
Dat is niet echt boeiend. Updaten met Odin kan altijd
Verwijderd
wil graag van de js3 naar de js5. heb alles eens doorgelezen maar heb geen 3 knoppen combo en om dit allemaal voor elkaar te boxen vind ik een prestatie. je gaat van site naar site enz enz.
baal er van ...bedankt Samsung.
zal dus wachten worden op een 2.2.2 of een 2.3
Is het mogelijk om het volume hoger te krijgen met hoofdtelefoon voor muziek ?
100% vindt ik niet hard genoeg, weet dat het volume bereik met de Iphone wel te omzeilen is...
*** edit ***
Ga even Volume Boost & AudioBoost 2 uit proberen
*** edit ***
Werkt voor geen meter !
100% vindt ik niet hard genoeg, weet dat het volume bereik met de Iphone wel te omzeilen is...
*** edit ***
*** edit ***
Werkt voor geen meter !
[ Voor 24% gewijzigd door Albert020 op 13-02-2011 10:18 ]
Z4 root ( out of the market ) gedownload om OCLF te kunnen toepassen..op android 2.2.1
beide staan als app opo mijn foon, maar Z4 root werkt ( versie 1.3.0 ) werkt niet en in OCLF staat alles op unavailable...wie heeft het werkend?
beide staan als app opo mijn foon, maar Z4 root werkt ( versie 1.3.0 ) werkt niet en in OCLF staat alles op unavailable...wie heeft het werkend?
Verwijderd
- "OCLF" is niet meer nodig met 2.2.1 (JS3 of JS5)
- "z4root" werkt niet met 2.2.1 maar...
- "Super One Click" werkt prima. (XDA).
Cheers.
Cheers.
Als je een kernel flasht met Voodoo sound kan je het geluid veel harder zetten met de Voodoo app. Dit is anders dan met die apps, want het volume wordt hardwarematig harder gemaakt.Albert020 schreef op zaterdag 12 februari 2011 @ 23:24:
*** edit ***
Geluidskwaliteit verbeterd ook aanzienlijk (opnemen van concert kan gewoon!)..
met welke instellingen zet je je geluid harder?HaTe schreef op zaterdag 12 februari 2011 @ 23:58:
[...]
Als je een kernel flasht met Voodoo sound kan je het geluid veel harder zetten met de Voodoo app. Dit is anders dan met die apps, want het volume wordt hardwarematig harder gemaakt.
ik begrijp niks van die voodoo app
Nadat ik de nieuwe 2.2.1 (incl 3button combo) uit dit forum via odin heb geflashed, valt het me op dat het batterij icoontje nog op ruim 75% staat, terwijl bij de info over de telefoon (via instellingen) staat dat m'n accu nog maar 51% vol is. Nu snap ik ook waarom het soms lijkt alsof m'n sgs ineens zo snel leeg is.
Is dit aan te passen?
Is dit aan te passen?
Verwijderd
Voor de mensen die zich afvragen of ze na de eerste update van 2.2.1. de nieuwe updates wel kunnen installeren. Nog even geduld. Ik heb dit in mijn vervolgmail aan Samsung ook gevraagd. Ik hou jullie zeker op de hoogte !
Ik mis met Android de mogelijkheid om middels een 'spinning control' waardes te selecteren.
Als je bij de iPhone een afspraak invoert kun je middels een softwarematig 'wieltje' heel snel een andere datum of tijd selecteren. Bij Android kun je alleen maar één eenheid omhoog of omlaag, of je moet de waarde invoeren. Ik vind de iPhone methode echter veel praktischer en prettiger.
Loop me suf te zoeken naar een app waarmee dit kan maar heb het tot nu toe niet gevonden. Iemand hier al meer geluk mee gehad?
Als je bij de iPhone een afspraak invoert kun je middels een softwarematig 'wieltje' heel snel een andere datum of tijd selecteren. Bij Android kun je alleen maar één eenheid omhoog of omlaag, of je moet de waarde invoeren. Ik vind de iPhone methode echter veel praktischer en prettiger.
Loop me suf te zoeken naar een app waarmee dit kan maar heb het tot nu toe niet gevonden. Iemand hier al meer geluk mee gehad?
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Het is maar wat je snel noemt. In plaats van spinnen voer ik gewoon heel snel met getallen in wat ik wil. Hij springt ook automatisch naar het volgende invoerveld.alexbl69 schreef op zondag 13 februari 2011 @ 10:42:
Ik mis met Android de mogelijkheid om middels een 'spinning control' waardes te selecteren.
Het moet toch ook kunnen met : * # * # 197328640 # * # *HaTe schreef op zaterdag 12 februari 2011 @ 23:58:
[...]
Als je een kernel flasht met Voodoo sound kan je het geluid veel harder zetten met de Voodoo app. Dit is anders dan met die apps, want het volume wordt hardwarematig harder gemaakt.
Maar moet ik nou de Headset VT of gewoon Headset hoger zetten ?
[ Voor 6% gewijzigd door Albert020 op 13-02-2011 10:53 ]
bedankt..google maar eens dan is er nog (mis)informatie over het rooten van 2.2.1Verwijderd schreef op zaterdag 12 februari 2011 @ 23:58:
Cheers.
#zounietmogenmogen
zal het proberen met Super one click...( ervaringen?)
Een plaatje voor de beursbabe liefhebbers..... oja ze hebben SII in de handjes 

[ Voor 15% gewijzigd door Golf2vr6 op 13-02-2011 11:02 ]
¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL
Zijn die grietjes nou zo klein, of zit er een 5" scherm op dat ding? 
Wat is ook alweer die "sneek peak" website van de SGSII?
Een van de vele sites:Raymond schreef op zondag 13 februari 2011 @ 11:01:
Zijn die grietjes nou zo klein, of zit er een 5" scherm op dat ding?
http://www.samsunggalaxy-s2.com/
of bedoel je de samsungunpacked site?
http://www.samsungunpacked.com
edit: Scherm is 4,3"
[ Voor 3% gewijzigd door Golf2vr6 op 13-02-2011 11:11 ]
¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL
Heb hier het zelfde,
- Rename update_mixget.zip to update.zip
- Reboot in recovery
Recovery mode kom ik dus met geen mogelijkheid in !!!
met clockworkmod kan je de battery stats wissen, deze valt te downloaden uit market onder ROM managerBounceMeister schreef op zondag 13 februari 2011 @ 09:03:
Nadat ik de nieuwe 2.2.1 (incl 3button combo) uit dit forum via odin heb geflashed, valt het me op dat het batterij icoontje nog op ruim 75% staat, terwijl bij de info over de telefoon (via instellingen) staat dat m'n accu nog maar 51% vol is. Nu snap ik ook waarom het soms lijkt alsof m'n sgs ineens zo snel leeg is.
Is dit aan te passen?
misschien lost dit je probleem op?
wordt het toestel daar echt sneller door? ( minder lag )Verwijderd schreef op zaterdag 12 februari 2011 @ 23:58:
Cheers.
zit je plug d'r wel goed in? (ff goed door duwen)Albert020 schreef op zaterdag 12 februari 2011 @ 23:24:
*** edit ***
*** edit ***
Werkt voor geen meter !
Verwijderd
Zie:Verwijderd schreef op zaterdag 12 februari 2011 @ 21:44:
wil graag van de js3 naar de js5. heb alles eens doorgelezen maar heb geen 3 knoppen combo en om dit allemaal voor elkaar te boxen vind ik een prestatie. je gaat van site naar site enz enz.
http://www.androidworld.n...-wie-deze-niet-heeft.html
http://www.androidworld.n...-js3-js5-2-2-1-froyo.html
Wat een rampenprogramma blijft dat KIES zeg
hele middag proberen te updaten, tijdens het updaten verbreekt de telefoon de verbinding; Een factory reset (met de home/power/volumeup) deed gelukkig wonderen, daarna ging het updaten naar de nieuwste 2.2.1 in 1x goed
(ik draaide overigens eerst 2.2, niet de brakke 2.2.1).
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Ik ga er van uit dat je de aangepaste kernel hebt? (SpeedMod bijvoorbeeld?)sanane schreef op zondag 13 februari 2011 @ 00:04:
[...]
met welke instellingen zet je je geluid harder?
ik begrijp niks van die voodoo app
Dan gewoon met de Headphone amplifier ...
Je kan ook een snelkoppeling maken (Homescreeen > lang indrukken > Snelkoppeling > HP Amp)
Let op:
Vragen of problemen met firmwares horen hier niet thuis, en worden verwijderd. Zie voor firmwarediscussies dit topic, maar ook deze is geen helpdesk.
Vragen of problemen met firmwares horen hier niet thuis, en worden verwijderd. Zie voor firmwarediscussies dit topic, maar ook deze is geen helpdesk.