Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 15:30:
[...]

Hmmmm.... bij mij werkt het nu opmerkelijk genoeg wel.
Heb dit gedaan:

[afbeelding]

En krijg netjes internetverbinding op mijn iPad:

[afbeelding]

Nu weet ik alleen niet of het komt doordat ik een custom rom heb +
een bepaalde tweak (WPA Supplicant selector) of wat anders. Maar
in mijn geval een constatering dat het mogelijk door een nieuwe rom
komt (want heb nu geen problemen meer met zowel laptop als met
de iPad).

Als er bij jou wel met je tab gewerkt kon worden en niet met je laptop
had ik gezegd: 1000% de driver van je netwerkkaart, maar in dit geval
zit het iets gecompliceerder.

Als je het open hebt heb je dit ook? (zonder beveiliging?)
Ik heb Mobile AP beveiligd met een wachtwoord, geen verschil wanneer ik hem op open zet. Denk echt dat het aan de SGS ligt omdat niets verbinding maakt. Inmiddels een update uitgevoerd naar froyo 2.2.1 maar dit helpt ook niet. Telefoon is niet geroot en ook geen costum rom erop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperKris
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 16-09 18:00
Hier is dit topic niet voor bedoeld, en tevens is GoT geen helpdesk.

[ Voor 80% gewijzigd door RoD op 14-01-2011 22:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hazurr
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 18-09-2020

Hazurr

wannabe

Verwijderd schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 15:30:
[...]

Hmmmm.... bij mij werkt het nu opmerkelijk genoeg wel.
Heb dit gedaan:

[afbeelding]

En krijg netjes internetverbinding op mijn iPad:

[afbeelding]

Nu weet ik alleen niet of het komt doordat ik een custom rom heb +
een bepaalde tweak (WPA Supplicant selector) of wat anders. Maar
in mijn geval een constatering dat het mogelijk door een nieuwe rom
komt (want heb nu geen problemen meer met zowel laptop als met
de iPad).

Als er bij jou wel met je tab gewerkt kon worden en niet met je laptop
had ik gezegd: 1000% de driver van je netwerkkaart, maar in dit geval
zit het iets gecompliceerder.

Als je het open hebt heb je dit ook? (zonder beveiliging?)
Mooi lettertype, welke is het?

Pessimism is the foundation of survival

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syntesia
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 16:01
ziet er uit als playstation 3 font

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Fijn hoor... is m'n SGS voor de 2e keer ter reparatie aangeboden voor 2 rare vlekken op t scherm (1e keer hebben ze de melding genegeerd) en nu voor de 2e keer zeggen ze "geen defect geconstateerd". Zo even verhaal halen bij Hi wat ze ermee gaan doen :{

[ Voor 6% gewijzigd door Cartman! op 15-01-2011 09:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YaYo86
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21-09 17:12
Cartman! schreef op zaterdag 15 januari 2011 @ 09:45:
Fijn hoor... is m'n SGS voor de 2e keer ter reparatie aangeboden voor 2 rare vlekken op t scherm (1e keer hebben ze de melding genegeerd) en nu voor de 2e keer zeggen ze "geen defect geconstateerd". Zo even verhaal halen bij Hi wat ze ermee gaan doen :{
Hou ons op de hoogte, ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justin2000
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12:42
Hoe zit het met de GSM ontvangst van de telefoon, ik heb nu een mda compact (htc touch diamond) van t-mobile en mijn ontvangst thuis is slecht soms 2 streepjes soms valt hij weg. Voordat ik een smartphone had was dit goed.

Ik neem aan dat deze telefoon welke aantal jaartjes nieuwre is betere ontvangst heeft? Anders moet ik over te gaan naar HI.

Kan iemand mij hier iets over vertellen ? (al gezocht in topic, gaat voornamelijk alleen over wifi ontvangst

PV opbrengst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 17:01:
[...]

Ik heb Mobile AP beveiligd met een wachtwoord, geen verschil wanneer ik hem op open zet. Denk echt dat het aan de SGS ligt omdat niets verbinding maakt. Inmiddels een update uitgevoerd naar froyo 2.2.1 maar dit helpt ook niet. Telefoon is niet geroot en ook geen costum rom erop.
Heb je al eens een andere laptop gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YaYo86
Justin2000 schreef op zaterdag 15 januari 2011 @ 10:51:
Hoe zit het met de GSM ontvangst van de telefoon, ik heb nu een mda compact (htc touch diamond) van t-mobile en mijn ontvangst thuis is slecht soms 2 streepjes soms valt hij weg. Voordat ik een smartphone had was dit goed.

Ik neem aan dat deze telefoon welke aantal jaartjes nieuwre is betere ontvangst heeft? Anders moet ik over te gaan naar HI.

Kan iemand mij hier iets over vertellen ? (al gezocht in topic, gaat voornamelijk alleen over wifi ontvangst
Is denk ik weinig over te zeggen, heb regelmatig in huis (vooral met slecht weer) dat ik geen streepjes heb maar wel het 3G tekentje bovenaan zie staan. De streepjes varieren wel telkens, dat moet ik er wel bij zeggen. Bij normaal weer heb ik eigenlijk altijd ontvangst, maar wel minder dan wanneer ik bijv. buiten loop. Zal vast te maken hebben met het gewapende beton in ons huis :)

[ Voor 66% gewijzigd door YaYo86 op 15-01-2011 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
YaYo86 schreef op zaterdag 15 januari 2011 @ 10:19:
[...]

Hou ons op de hoogte, ben benieuwd!
De medewerker van Hi gaat maandagmorgen direct bellen naar Teleplan (de reparatiedienst) om te vragen wat het probleem nu is. Ik heb er namelijk zelfs foto's bijgedaan met omcirkeld waar de vlekken zitten in het scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YaYo86
Cartman! schreef op zaterdag 15 januari 2011 @ 14:15:
[...]

De medewerker van Hi gaat maandagmorgen direct bellen naar Teleplan (de reparatiedienst) om te vragen wat het probleem nu is. Ik heb er namelijk zelfs foto's bijgedaan met omcirkeld waar de vlekken zitten in het scherm.
Stelletje prutsers, snap niet waarom ze dat volk aannemen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nasonia
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 15-05-2023
Het ging bij mij lang goed, maar inmiddels heb ik weer usb verbinding problemen (SGS gaat spontaan verbinding maken zonder dat de telefoon aangesloten is). Bij Belcompany denken ze dat het probleem in de software zit en zei de verkoper dat ik een software herstel kan doen, en daarmee bedoelde hij niet een reset naar de fabrieksinstellingen. Ik kan hier echter niks over vinden op internet en ook via Kies lijkt er geen mogelijkheid toe. Iemand een idee wat hij bedoelt?

Volgens hem stond dat op de cdrom die meegeleverd wordt (wordt er een cdrom meegeleverd???) en anders kon je het downloaden via de Samsung site, maar daar kun je alleen Kies downloaden.

[ Voor 16% gewijzigd door Nasonia op 15-01-2011 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Allseas
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 11-08 19:19
Ik heb nog een andere vraag. Als ik gebeld wordt en de beltoon/volume staat aan (hoog) en ik wil niet opnemen, niet wegdrukken maar enkel de telefoon op "stil" zetten, bedoel dus laten overgaan maar dan zonder geluid is dit in de software aan te passen? Mijn vorige nokia kreeg gewoon een softkey van "stil" in beeld, waarna het gerinkel tenminste voorbij was? Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nasonia schreef op zaterdag 15 januari 2011 @ 15:29:
Het ging bij mij lang goed, maar inmiddels heb ik weer usb verbinding problemen (SGS gaat spontaan verbinding maken zonder dat de telefoon aangesloten is). Bij Belcompany denken ze dat het probleem in de software zit en zei de verkoper dat ik een software herstel kan doen, en daarmee bedoelde hij niet een reset naar de fabrieksinstellingen. Ik kan hier echter niks over vinden op internet en ook via Kies lijkt er geen mogelijkheid toe. Iemand een idee wat hij bedoelt?

Volgens hem stond dat op de cdrom die meegeleverd wordt (wordt er een cdrom meegeleverd???) en anders kon je het downloaden via de Samsung site, maar daar kun je alleen Kies downloaden.
Ik denk dat hij zelf ook niet weet waar hij over praat of het probleem niet begrijpt 8)7 Ik gok dat hij KIES bedoeld maar daar heb je niks aan. Cdrom wordt niet meegeleverd. Ik zou eens een reset geven naar fabrieksinstellingen. Werkt het daarna nog niet dat zit het misschien wel in de hardware. Contactje bij je USB connector misschien kapot/sluiting waardoor telefoon denkt dat er een kabel in zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nasonia
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 15-05-2023
Verwijderd schreef op zaterdag 15 januari 2011 @ 16:07:
[...]

Ik denk dat hij zelf ook niet weet waar hij over praat of het probleem niet begrijpt 8)7 Ik gok dat hij KIES bedoeld maar daar heb je niks aan. Cdrom wordt niet meegeleverd. Ik zou eens een reset geven naar fabrieksinstellingen. Werkt het daarna nog niet dat zit het misschien wel in de hardware. Contactje bij je USB connector misschien kapot/sluiting waardoor telefoon denkt dat er een kabel in zit?
Reset al 2 keer gedaan. Gekke is dat het soms weken goed gaat en dat er zonder aanleiding weer problemen zijn. Zodra hij weer het mankement vertoont ga ik er wel mee naar belcompany en laat ik hem opsturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nasonia schreef op zaterdag 15 januari 2011 @ 16:26:
[...]

Reset al 2 keer gedaan. Gekke is dat het soms weken goed gaat en dat er zonder aanleiding weer problemen zijn. Zodra hij weer het mankement vertoont ga ik er wel mee naar belcompany en laat ik hem opsturen.
Zou ik ook doen. Met die reset heb je namelijk uitgesloten dat het aan de (standaard)software ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 15 januari 2011 @ 11:10:
[...]

Heb je al eens een andere laptop gebruikt?
Nee, dat niet. Maar omdat geen enkele device het contact lang vasthoudt blijf ik toch het vermoeden houden dat het in de SGS moet zitten. Alle instellingen zijn goed (Vodafone) het signaal is zichtbaar op de SGS, internet werkt op de SGS. Wanneer bijv. mijn Archos de SGS even ziet dan is het signaal heel sterk, maar verbinden ho maar! of voor 1 seconde. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
YaYo86 schreef op zaterdag 15 januari 2011 @ 14:53:
[...]

Stelletje prutsers, snap niet waarom ze dat volk aannemen..
Blijkbaar hoef je niet eens ogen te hebben om bij Teleplan te mogen werken... wat een idioten.. :( Ben ondertussen m'n telefoon al 3 weken kwijt en vrees dat t nog wel even gaat duren... :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkermoon
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
Allseas schreef op zaterdag 15 januari 2011 @ 16:02:
Ik heb nog een andere vraag. Als ik gebeld wordt en de beltoon/volume staat aan (hoog) en ik wil niet opnemen, niet wegdrukken maar enkel de telefoon op "stil" zetten, bedoel dus laten overgaan maar dan zonder geluid is dit in de software aan te passen? Mijn vorige nokia kreeg gewoon een softkey van "stil" in beeld, waarna het gerinkel tenminste voorbij was? Iemand een idee?
De uitknop aan de rechterkant zorgt ervoor bij mij dat ie stil wordt maar nog wel over blijft gaan. Ik heb versie 2.2. via Kies. Ik kwam erachter door daarna weer de uitknop in te drukken en te zien dat ie nog steeds over ging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laska1
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 02-01-2017
Misschien stel ik wel een domme vraag, maar ik ben niet zo thuis in deze materie.

Ik heb keurig via Kies een update van de nieuwe firmware gedaan. Ik heb nu firmware 2.2 en FROYO. BGJP3.
Alles is goed verlopen, maar ik kan geen Nederlandse taal meer kiezen in de instellingen. Staat er gewoon niet tussen.

Iemand een oplossing?

Ik stel deze vraag maar in deze topic, omdat in de topic over custom firmware, vragen over gewone firmware niet worden gewaardeerd.

Dank je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rayman1987
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06 20:37
Ik heb helaas ook het gps probleem van de galaxy s. Mijne stamt uit september. Gps heeft het nooit goed gedaan, en hoopte dat froyo dit zou kunnen verhelpen. Dus niet. Telefoon had gelijk de lag erbij, die normaal wat minder sterk aanwezig was. Na even wat rondzoeken, de custom rom van Darky v8 er op gezet, ook hierbij stond dat de gps geoptimaliseerd zou worden. Maar te vergeefs, ook dit hielp niet. Krijg wel sneller een fix, maar niet stabiel, en vaak ook 50 meter van waar ik zit.

Dan de instellingen die ik dan zou moeten doen in het lbs menu van de gps, verschillende dingen geprobeerd, maar ook dat mocht niet helpen. Komt samsung nog met een extra oplossing in 2.3 gingerbread?

Is het misschien dan toch een hardware probleem, ipv een software probleem. Heb verschillende manieren gelezen om het hardwarematig in orde te maken, maar dat durf ik zelf toch niet aan. Zijn er bedrijven die dit soort handelingen uitvoeren? Of kan ik in het uiterste geval zelfs met de telefoon terug naar de winkel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Btje
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21-09 21:01
Lijkt toch een ander font kijk maar eens naar de M http://ps3maven.com/free-downloadable-ps3-fonts/

Ik ben ook geinteresseerd in het font.
syntesia schreef op zaterdag 15 januari 2011 @ 05:52:
ziet er uit als playstation 3 font

Xiaomi 13T Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iefie
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-10-2021
Over het bereik van de telefoon:

Ik zit hier echt in een gat als ik thuis zit, en iedereen die bij mij thuis komt heeft geen bereik, behalve de mensen die kpn of kpn/telfort hebben.
Dus heeft niets met smartphone ofzo te maken, puur provider.
Hi is dacht ik ook kpn toch dus die zal het wel doen.
maar vodafone en t mobile hebben geen bereik in mijn huis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• munck100
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 07-05 11:59
Rayman1987 schreef op zaterdag 15 januari 2011 @ 21:20:
Ik heb helaas ook het gps probleem van de galaxy s. Mijne stamt uit september. Gps heeft het nooit goed gedaan, en hoopte dat froyo dit zou kunnen verhelpen. Dus niet. Telefoon had gelijk de lag erbij, die normaal wat minder sterk aanwezig was. Na even wat rondzoeken, de custom rom van Darky v8 er op gezet, ook hierbij stond dat de gps geoptimaliseerd zou worden. Maar te vergeefs, ook dit hielp niet. Krijg wel sneller een fix, maar niet stabiel, en vaak ook 50 meter van waar ik zit.

Dan de instellingen die ik dan zou moeten doen in het lbs menu van de gps, verschillende dingen geprobeerd, maar ook dat mocht niet helpen. Komt samsung nog met een extra oplossing in 2.3 gingerbread?

Is het misschien dan toch een hardware probleem, ipv een software probleem. Heb verschillende manieren gelezen om het hardwarematig in orde te maken, maar dat durf ik zelf toch niet aan. Zijn er bedrijven die dit soort handelingen uitvoeren? Of kan ik in het uiterste geval zelfs met de telefoon terug naar de winkel?
Het is een hardware probleem!!!!!

Ik heb mijn SGS 2x naar solid vision ter reparatie opgestuurd vanwege de gps problemen.
Zonder reseltaat. Daarna contact gehad met samsung. die vertelde me dat ik mijn sgs voor de 3 de x ter reparatie aan moest bieden. Dit doe ik dus niet meer. Het lijkt wel een ontmoedigensbeleid van die gasten.
Later las ik ergens op een forum dat waneer een toestel 3x ter reparatie is aangeboden zonder het gewenste reseltaat, je pas het recht hebt om het toestel te ruilen voor een nieuw exemplaar.

Ik heb daarna de stoute schoenen aangetrokken en het toestel uit elkaar gedraaid en het bewuste contact
omhoog gebogen. Ook dat heeft niet geholpen!!. Daarna nog een keer de contacten schoon gekrabt en er contactspray op gedaan. Dit heeft ook niet geholpen!!!

Ik heb het opgegeven en gebruik nu een blauwe tand tomtom gps muis.

Nog een keer opsturen heeft nu geen zin mee omdat ik zichtbaar aan de contacten gewerkt heb waardoor mijn garantie vervalt |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johan89
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 14-07 20:03
Weet iemand of en zo ja waar je kan aangeven wat het standaard installatiepad is voor nieuwe apps? Ik meen mij te herinneren ergens dit eens gezien te hebben, kan het alleen niet terug vinden en nu installeren nieuwe apps zo'n beetje om en om op de SD en het interne geheugen. Aangezien het interne toch groot zat is wil ik ze liever daar hebben. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

johan89 schreef op zondag 16 januari 2011 @ 15:59:
Weet iemand of en zo ja waar je kan aangeven wat het standaard installatiepad is voor nieuwe apps? Ik meen mij te herinneren ergens dit eens gezien te hebben, kan het alleen niet terug vinden en nu installeren nieuwe apps zo'n beetje om en om op de SD en het interne geheugen. Aangezien het interne toch groot zat is wil ik ze liever daar hebben. :)
/efs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Q_7
  • Registratie: December 2006
  • Niet online

Q_7

Van de week mijn SGS 16GB Wit binnen van Vodafone ( prachtig!) accu duur was een drama, 1 dag hielt hij het vol met normaal gebruik, schandalig dus. Over de traagheid en de lag zal ik het maar niet over hebben.

Maar daarna! Geflashed met Darky V8.0 en een Voodoo lagfix erop.. oeii oeii oeii wat een verschil zeg! Hij is echt snel snel geen lag en werkt echt veel beter als de iPhone van mijn vriendin. Accuduur is gestegen naar 3 dagen! Hij staat nu 68 uur aan en heeft nog 23% over!

Wat ik niet begrijp is Darky kan het, maar waarom kan een super groot bedrijf als Samsung welke weet ik veel hoeveel mensen in dienst hebben niet Darky evenaren??

Ik heb nu een iPhone killer met een 1 jarig cheap abbonement ipv 2 :P .

AMD 9950X3D - X670E-Hero - G.Skill Royal Neo 48GB 6400 CL26 1:1 - RTX 5090 TUF 32GB - 9100Pro 2TB - BeQuit 1500w - Corsair 6500D - LG 3440P 240Hz WOLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johan89
Ja, wat is er met de efs folder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

johan89 schreef op zondag 16 januari 2011 @ 18:26:
[...]

johan89 schreef op zondag 16 januari 2011 @ 18:26:
[...]

Sorry, ben niet helemaal wakker, verkeerde antwoord op verkeerde vraag.
Maar kan je niet kiezen. Alleen bij sommige apps volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YaYo86
Q_7 schreef op zondag 16 januari 2011 @ 17:58:
Van de week mijn SGS 16GB Wit binnen van Vodafone ( prachtig!) accu duur was een drama, 1 dag hielt hij het vol met normaal gebruik, schandalig dus. Over de traagheid en de lag zal ik het maar niet over hebben.

Maar daarna! Geflashed met Darky V8.0 en een Voodoo lagfix erop.. oeii oeii oeii wat een verschil zeg! Hij is echt snel snel geen lag en werkt echt veel beter als de iPhone van mijn vriendin. Accuduur is gestegen naar 3 dagen! Hij staat nu 68 uur aan en heeft nog 23% over!

Wat ik niet begrijp is Darky kan het, maar waarom kan een super groot bedrijf als Samsung welke weet ik veel hoeveel mensen in dienst hebben niet Darky evenaren??

Mee eens, mijn SGS wordt ook zo traag als dikke stront. Als de 2.2.1 en/of 2.3 niet snel komt gaat Darky er hier ook op! Ben benieuwd of die updates wat uithalen, lijkt me niet want het blijft Samsung..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iefie
2.2.1 is al een stukje sneller dan de 2.2
die kun je erop zetten met de kies patcher.
ff googlen.
heb zelf ook darky v8 erop en ook dat is weer een verschil met 2.2.1
maar de 2.2.1 is echt een verbetering tov 2.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YaYo86
iefie schreef op zondag 16 januari 2011 @ 19:21:
die kun je erop zetten met de kies patcher.
ff googlen.
heb zelf ook darky v8 erop en ook dat is weer een verschil met 2.2.1
maar de 2.2.1 is echt een verbetering tov 2.2
Het is idd easy las ik ja, maar ben toch nog wat huiverig voor als er wat mis gaat :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iefie schreef op zondag 16 januari 2011 @ 19:21:
Kun je al iets zeggen over je accu gebruiksduur?
Lees berichten dat 2.2.1 je accu veel sneller leegslurpt??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syntesia

3 dagen :S is wel heel erg lang voor deze tijd. en als een telefoon het 1 dag volhoud is het nog best knap tegenwoordig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nokiaan958GB
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Van de week mijn SGS 16GB Wit binnen van Vodafone ( prachtig!) accu duur was een drama, 1 dag hielt hij het vol met normaal gebruik, schandalig dus.
Goh, ik zou jou niet graag als klant willen.
Als ik jou een nieuwe autoverkoop die je eerst moet inrijden krijg ik tijdens het inrijden al klachten......

Een accu moet eerst een paar keer zijn geladen voordat die optimaal functioneert. Enne een smartfone met een groot scherm en snelle(re) processor verbruikt nu eenmaal veel stroom. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iefie
bij mij ging 2.2.1 net zo lang mee als 2.2
darky v8 gaat wat sneller leeg, 1 dag met normaal gebruik. belletje een smsie en hooguit half uurtje op het net.
met 2.1 update 1 en 2.2 ging hij zeker 1,5 a 2 dagen mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
syntesia schreef op zondag 16 januari 2011 @ 19:39:
3 dagen :S is wel heel erg lang voor deze tijd. en als een telefoon het 1 dag volhoud is het nog best knap tegenwoordig.
Ik heb al eens 4 dagen gehaald :)

Ik heb wel 1 irritant probleem met mijn SGS. Bij de contacten met meerdere nummers kan ik een nummer als standaard markeren, maar op het moment dat ik dan mijn wifi aanzet is dat vinkje weer weg :X
Ik vermoed dus dat het iets te maken heeft met de synchronisatie met mijn google account.

[ Voor 17% gewijzigd door SToRM666 op 16-01-2011 20:28 ]

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catt4u
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13-05 18:41
syntesia schreef op zondag 16 januari 2011 @ 19:39:
[...]

3 dagen :S is wel heel erg lang voor deze tijd.
in vliegtuigmodus gaat dat wel lukken als je niet te veel op je scherm kijkt voor de tijd _/-\o_
(en misschien een paar minuten via WiFi)
en als een telefoon het 1 dag volhoud is het nog best knap tegenwoordig.
Inderdaad!
Ik doe ook net iets meer dan een dag met veel i-net, push GMail, push nieuwsberichten, sms/whatsapp, ca. 15 min. bellen en soms een update vanuit de Market ;)
Alles via het normale 3G(+) netwerk natuurlijk en gps lokatie bepaling UIT.

M'n iPhone 4 presteert onder dezelfde omstandigheden aanmerkelijk beter.
Komt mss door het scherm, maar daar haal ik dus makkelijk 2 dagen mee!
En dan werkt de gps ook nog sneller en nauwkeuriger :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22:34
catt4u schreef op zondag 16 januari 2011 @ 20:44:
in vliegtuigmodus gaat dat wel lukken als je niet te veel op je scherm kijkt voor de tijd _/-\o_
(en misschien een paar minuten via WiFi)
Wat een kolder, telefoon gaat hier ook gewoon 3 dagen mee op een lading, zonder zuinig aan te hoeven doen. Hij is vrijdag van de lader gehaald (ligt op het werk altijd aan de USB) en er zit nu 67% nog in. Volgens het tellertje is hij 2 dagen en 9 uur losgekoppeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14:39
Heb even een vraag, misschien heel dom maar had hier voor een HTC en daar kon ik gewoon via instellingen info over telefoon de firmware uppen, ik kan nu even niet zo snel vinden waar dit bij de galaxy, waar zit dit ?

[ Voor 7% gewijzigd door Albert020 op 16-01-2011 21:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syntesia
is er niet, samsung heeft geen update over air

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Raymond schreef op zondag 16 januari 2011 @ 21:14:
[...]

Wat een kolder, telefoon gaat hier ook gewoon 3 dagen mee op een lading, zonder zuinig aan te hoeven doen. Hij is vrijdag van de lader gehaald (ligt op het werk altijd aan de USB) en er zit nu 67% nog in. Volgens het tellertje is hij 2 dagen en 9 uur losgekoppeld.
Met mijn speedmodkerneltje k12n en docrom 7.9.5. is die opmerking inderdaad zwaaaaaaar kolder :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-09 08:03
Verwijderd schreef op zondag 16 januari 2011 @ 21:37:
[...]

Met mijn speedmodkerneltje k12n en docrom 7.9.5. is die opmerking inderdaad zwaaaaaaar kolder :D.
En met mijn Darky 8.1 en k12o t3 kernelmodtje...ben ik benieuwd of ik 3dagen haal ? :9

Tubes....It's what make music music!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iefie
k120 t2 neem ik aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iefie
o wacht wat gaat dat snel zeg, de t4 is er nu ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberpope
  • Niet online

Cyberpope

When does the hurting stop??

[...]

Ik blijf die telefoon van je magisch vinden... ik haal dat absoluut niet. Nog in de verste verte niet.

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino112
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 01:27
iefie schreef op zondag 16 januari 2011 @ 22:07:
o wacht wat gaat dat snel zeg, de t4 is er nu ook.
Wut? Heb net vanmiddag K12N geflasht :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20-09 21:52
Waarom is er zo'n verschil tussen de accuduur van de i9000 8GB vs 16GB (volgens de tweakers review scorekaart gemiddelde)

pricewatch: Samsung Galaxy S i9000 (8GB) Zwart

pricewatch: Samsung Galaxy S i9000 (16GB) Zwart

Dus als je een redelijke accuduur wilt kun je beter de 8 pakken? En maakt dat echt zoveel uit; en waarom?

[ Voor 11% gewijzigd door Silent Thunder op 16-01-2011 22:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacky00
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 05-07 07:37
Ik heb bij een contactpersoon in mn inbox zo'n foldermapje bij z'n naam staan.
Elke keer als ik naar z'n berichten en weer terug naar m'n inbox, dan staat er: bericht opgeslagen als concept.

Hoe kan ik dat weer veranderen naar weer normaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motrax
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Motrax

Profileert

Silent Thunder schreef op zondag 16 januari 2011 @ 22:38:
Waarom is er zo'n verschil tussen de accuduur van de i9000 8GB vs 16GB (volgens de tweakers review scorekaart gemiddelde)

pricewatch: Samsung Galaxy S i9000 (8GB) Zwart

pricewatch: Samsung Galaxy S i9000 (16GB) Zwart

Dus als je een redelijke accuduur wilt kun je beter de 8 pakken? En maakt dat echt zoveel uit; en waarom?
Sowieso is de opgegeven accuduur van de fabrikant totaal onrealistisch... Ik zou van beide getallen niet uitgaan, maar maar van gezond verstand: een moderne smartphone gaat een dag mee. Met mazzel :(

☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
Motrax schreef op maandag 17 januari 2011 @ 07:04:
[...]

Sowieso is de opgegeven accuduur van de fabrikant totaal onrealistisch... Ik zou van beide getallen niet uitgaan, maar maar van gezond verstand: een moderne smartphone gaat een dag mee. Met mazzel :(
Ja okee, maar waarom is er zo'n verschil in accuduur tussen de 8 en 16GB versie ('goed' vs 'voldoende)'.

Of moet ik die review scorekaart niet zo nauw nemen.

[ Voor 3% gewijzigd door Silent Thunder op 17-01-2011 08:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
Cyberpope schreef op zondag 16 januari 2011 @ 22:08:
[...]

Ik blijf die telefoon van je magisch vinden... ik haal dat absoluut niet. Nog in de verste verte niet.
Ik kan er ook niks aan doen, gaat helemaal vanzelf. Zekers een dinsdagmiddag modelletje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:39
Silent Thunder schreef op maandag 17 januari 2011 @ 08:48:
[...]

Ja okee, maar waarom is er zo'n verschil in accuduur tussen de 8 en 16GB versie ('goed' vs 'voldoende)'.

Of moet ik die review scorekaart niet zo nauw nemen.
Die schaal is totaal subjectief natuurlijk.

Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amboe
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23-01 19:13
Het schijnt dat de NL versie van Froyo 2.2.1 (XWJS3) via Kies te downloaden is.

(ik heb JPY draaien en Kies 2 geeft de melding dat dit al de huidige firmwareversie is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YaYo86
Klopt nieuwe versie is uit!!! Ook voor mij (JPA), straks even updaten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motrax
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Motrax

Profileert

Verdorie, moet ik toch eens een keer goed gaan backuppen ;)

De eerste keer was makkelijk, vanaf de winkel stock meteen naar 2.2 en dan pas in gebruik genomen.

☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L_H_X
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 08-08-2024

L_H_X

Keep smiling!

[...]

Mijn SGS heeft het ooit bijna 7 dagen uitgehouden :+

Moet er wel bij vermelden dat ik zeer weinig gebruik maakte van de telefoon, heb slechts stuk of 10 smsjes gestuurd en een beetje internet/nieuws kijken. (was een weekje vakantie ;) )

Bij dagelijks gebruik doe ik ook rond de 3-4 dagen met m'n telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amboe
Motrax schreef op maandag 17 januari 2011 @ 12:19:
Verdorie, moet ik toch eens een keer goed gaan backuppen ;)

De eerste keer was makkelijk, vanaf de winkel stock meteen naar 2.2 en dan pas in gebruik genomen.
TIP:
rooten dmv SuperOneClick en daarna Titanium backup installeren om te backuppen.

Backup niet alles, maar alleen user apps en evt. system data die groen gemarkeerd zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lometje
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-09 21:13

lometje

Multimediant

Amboe schreef op maandag 17 januari 2011 @ 12:32:
[...]

TIP:
rooten dmv SuperOneClick en daarna Titanium backup installeren om te backuppen.

Backup niet alles, maar alleen user apps en system data die groen gemarkeerd zijn!
Lijkt me dan wel lastiger rooten met de nieuwe firmware en het terugzetten? Overigens zie ik bij samfirmware nog geen nieuwe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amboe
lometje schreef op maandag 17 januari 2011 @ 12:35:
[...]

Lijkt me dan wel lastiger rooten met de nieuwe firmware en het terugzetten? Overigens zie ik bij samfirmware nog geen nieuwe?
Valt reuze mee!

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=803682
http://matrixrewriter.com/wiki/tiki-index.php

JS3 is gebaseerd op JPY, vandaar dat het niet op Samfirmware staat.

[ Voor 8% gewijzigd door Amboe op 17-01-2011 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lometje

lometje

Multimediant

Amboe schreef op maandag 17 januari 2011 @ 12:04:

(ik heb JPY draaien en Kies 2 geeft de melding dat dit al de huidige firmwareversie is)
Waar komt die info vandaan?
edit: Haha, je hebt het ondertussen gepost :+

Voor geïnteresseerden de XDA topic: http://forum.xda-develope...56&highlight=XWJS3&page=2

@Samsung_Benelux: kan t nog niet bevestigen...maar wellicht dat KIES sneller is dan wij

[ Voor 30% gewijzigd door lometje op 17-01-2011 13:02 . Reden: samsung bericht ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frusciflea
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16-06-2021
Het is alweer twee maanden terug dat ik hier een post plaatste over mijn telefoon die ik bij I Love Techno verloren was en dat ik deze had opgespoord omdat iemand anders zijn SIM-kaart erin had gedaan. Ik kreeg een SMS'je met het nummer van die persoon (dankzij Mobiel Opsporen-functie) en inmiddels zijn we twee maanden verder en ik heb mijn telefoon terug!

De reden dat het zo lang duurde is omdat de vindster enorm langzaam was in het beantwoorden van mailtjes... Per mailtje ging er twee weken overheen om een antwoord te krijgen.

Maar wat mij enorm verbaasde: de telefoon ziet er nog helemaal nieuw uit! Geen enkel krasje... en hij is toch tussen een mensenmassa op de grond gedonderd... Of hij moet direct na het vallen opgepakt zijn door een ander. Ik verwachtte op zijn minst behoorlijk wat krassen en een evt. beschadigd scherm... Maar het lijkt net alsof ik een nieuw toestel heb ontvangen. Eind goed, al goed dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lometje

lometje

Multimediant

Gefeliciteerd!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Net de firmware even geüpdatet naar Froyo 2.2 werkt perfect, phone is een stuk sneller geworden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-12-2024

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

Albert020 schreef op maandag 17 januari 2011 @ 14:18:
Net de firmware even geüpdatet naar Froyo 2.2 werkt perfect, phone is een stuk sneller geworden :P
Denk dat het volgende handig is voor de andere lezers: Bedoel jij naar Froyo 2.2.1 (JS3) of 2.2 (JPA)?

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arethusa
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 19-09 15:38

Arethusa

Niet die server

Ik heb vanmiddag de allernieuwste versie van Kies vers gedownload van de website en geinstalleerd. Nu wil ik mijn telefoon updaten naar de nieuwste versie (2.2.1) en ben begonnen met backuppen van de contacten. Dat backuppen van die contacten duurt nu al een half uur, is dat normaal?

I've been mad for fucking years, absolutely years, been over the edge for yonks.
Vinyl: Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

Ik adviseer iedereen om zijn smsjes te backuppen met SMS Backup & Restore. Verder contacten ed met MyBackup (Pro).

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Niet online
Ik heb hem zostraks ook maar geupdate naar 2.2.1 vanaf 2.2. De telefoon voelt naar mijn mening niet veel sneller aan, het voornaamste verschil merk je toch bij Aldiko eBook Reader van de standaard apps dan. Waar die er onder 2.1 en 2.2 soms een seconde of 20-30 over deed om een boek te openen gaat dat nu bijna direct. Nadeel is dan weer dat ze er weer een extra bloatware app bij hebben geflikkerd, de Digilezen app van bol.com ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:40

knakworst

Get more sats!

Als ik een factory reset doe, hoe kan ik ervoor zorgen dat ik bij Angry Birds niet van voren af aan moet beginnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
Wat bedoelen jullie met Froyo, is dat de Android versie? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YaYo86
Silent Thunder schreef op maandag 17 januari 2011 @ 15:28:
Wat bedoelen jullie met Froyo, is dat de Android versie? :)
Jep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
Ik vind dit een interessant toestel, tegelijkertijd vraag ik mij af of het zinnig is om te wachten op de nieuwe 2.3 versie (codename gingerbread?).

Of is het zo dat als ik 2.2 heb, ik de aankomende 2.3 zelf kan/mag installeren? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johan89
Silent Thunder schreef op maandag 17 januari 2011 @ 15:31:
Ik vind dit een interessant toestel, tegelijkertijd vraag ik mij af of het zinnig is om te wachten op de nieuwe 2.3 versie (codename gingerbread?).

Of is het zo dat als ik 2.2 heb, ik de aankomende 2.3 zelf kan/mag installeren? :)
Of Gingerbread (2.3 dus) komt voor de Galaxy S zijn ze bij Samsung nog niet helemaal over uit geloof ik, er was een gerucht uit India over een update in de toekomst, maar die woorden zijn weer ingeslikt. Afwachten dus!

Wat je wel kan doen is wachten op een custom Gingerbread ROM uit een gebruikersgemeenschap (XDA bijv). Zo uit mn hoofd is supercurio (XDA lid, bekend van de Voodoo lagfix) bezig met een port vanaf de Nexus S naar de Galaxy S. *zoekt* Ja, hier dus, en schijnbaar zijn de mannen van CyanogenMod er al druk mee bezig! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• begintmeta
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
Is ergens eigenlijk iets van een changelog tussen de SGS-firmwares 2.2 en 2.2.1 te vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

begintmeta schreef op maandag 17 januari 2011 @ 16:01:
Is ergens eigenlijk iets van een changelog tussen de SGS-firmwares 2.2 en 2.2.1 te vinden?
Zal er bij deze even 1 voor je maken.

Changelog 2.2-2.2.1:
- 2x zo snel

All you need to know;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik heb een probleem met mijn SGS en de van syncronisatie van Mijn Agenda met Outlook. Als ik een afspraak maak in Outlook komt die na sync keurig op de SGS. Verwijder ik de afspraak daarna in Outlook, dan blijft de afspraak gewoon op de SGS staan!

Ik heb Adroid 2.2.1 op de SGS staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft het zin om de apps naar de sd kaart te verplaatsen voor de update, zodat je de hele bups niet opnieuw hoeft te installeren. Weet iemand dat toevallig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

Verwijderd schreef op maandag 17 januari 2011 @ 16:43:
Heeft het zin om de apps naar de sd kaart te verplaatsen voor de update, zodat je de hele bups niet opnieuw hoeft te installeren. Weet iemand dat toevallig?
Weet niet of je ze dan alsnog bij Android moet "aanmelden" als app. Even backuppen met Titanium Backup?!

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GandalfTheGrey schreef op maandag 17 januari 2011 @ 16:51:
[...]

Weet niet of je ze dan alsnog bij Android moet "aanmelden" als app. Even backuppen met Titanium Backup?!
Volgens mij moet ie dan toch geroot zijn? Dat is mijn toestel niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
Verwijderd schreef op maandag 17 januari 2011 @ 16:19:
Hallo,

Ik heb een probleem met mijn SGS en de van syncronisatie van Mijn Agenda met Outlook. Als ik een afspraak maak in Outlook komt die na sync keurig op de SGS. Verwijder ik de afspraak daarna in Outlook, dan blijft de afspraak gewoon op de SGS staan!

Ik heb Adroid 2.2.1 op de SGS staan.
Het duurt altijd even voordat de wijzigingen zichtbaar zijn, dat is niet direct. Je kan het goed checken, door na het syncen de telefoon ff te rebooten. Dan wordt de agenda iig bijgewerkt en zouden wijzigingen meteen zichtbaar moeten zijn. Als de wijzigingen gewoon zichtbaar zijn, dan moet je na het syncen gewoon ff wat meer geduld hebben. Als het niet zo is, dan is er iets anders aan de hand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lometje

lometje

Multimediant

Raymond schreef op maandag 17 januari 2011 @ 17:27:
[...]

Het duurt altijd even voordat de wijzigingen zichtbaar zijn, dat is niet direct. Je kan het goed checken, door na het syncen de telefoon ff te rebooten. Dan wordt de agenda iig bijgewerkt en zouden wijzigingen meteen zichtbaar moeten zijn. Als de wijzigingen gewoon zichtbaar zijn, dan moet je na het syncen gewoon ff wat meer geduld hebben. Als het niet zo is, dan is er iets anders aan de hand.
De sync met outlook op je pc gebeurt ook meestal 1x per 60 minuten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arethusa schreef op maandag 17 januari 2011 @ 14:23:
Ik heb vanmiddag de allernieuwste versie van Kies vers gedownload van de website en geinstalleerd. Nu wil ik mijn telefoon updaten naar de nieuwste versie (2.2.1) en ben begonnen met backuppen van de contacten. Dat backuppen van die contacten duurt nu al een half uur, is dat normaal?
Nee. Ik had het ook, en heb geannuleerd en opnieuw gedaan. Binnen paar seconden was het klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 17 januari 2011 @ 16:43:
Je kunt gewoon updaten en je apps blijven staan. Alleen de volgorde in het menu wordt weer alfabetisch ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sbm
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 20-09-2024

sbm

Amboe schreef op maandag 17 januari 2011 @ 12:04:

Ik heb gelijk KIES de firmware update laten uitvoeren, maar ik zit nu al bijna 3 uur te staren naar een scherm met een Android poppetje die werk aan het uitvoeren is, begeleid door de tekst DOWNLOADING... DO NOT TURN OFF TARGET!!! aangevuld met een blauwe balk die geheel doorlopen is.

Wat nu? :?

Kan ik 'm zomaar ontkoppelen zonder consequenties of is het gewoon een kwestie van wachten? Wat zijn jullie ervaringen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• begintmeta
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
Verwijderd schreef op maandag 17 januari 2011 @ 16:13:
[...]

Zal er bij deze even 1 voor je maken.

Changelog 2.2-2.2.1:
- 2x zo snel

All you need to know;)
Ben heel benieuwd iig.

Maar KIES wil helaas niet aan de update beginnen. ik krijg een 'unkown error'... Nieuwste KIES natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Voeren jullie na de 2.2.1 update nog een factory reset uit of werkt't deze keer zonder ook prima?

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YaYo86
Bor de Wollef schreef op maandag 17 januari 2011 @ 18:02:
Voeren jullie na de 2.2.1 update nog een factory reset uit of werkt't deze keer zonder ook prima?
Ben ik ook wel benieuwd naar, ik heb alleen een Cache Wipe gedaan tot dusver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
GandalfTheGrey schreef op maandag 17 januari 2011 @ 14:22:
[...]

Denk dat het volgende handig is voor de andere lezers: Bedoel jij naar Froyo 2.2.1 (JS3) of 2.2 (JPA)?
klopt, sorry heb nu dus:Android versie 2.2.1 - FROYO - XWJS3

Heb niet gereset, alles werkt beter en sneller dan voorheen ;)

[ Voor 10% gewijzigd door Albert020 op 17-01-2011 18:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• begintmeta
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
begintmeta schreef op maandag 17 januari 2011 @ 18:01:
...
Maar KIES wil helaas niet aan de update beginnen. ik krijg een 'unkown error'... Nieuwste KIES natuurlijk.
Misschien wel handig om een exactere probleemomschrijving te geven, hopelijk kan iemand me dan eventueel helpen.

Ik krijg als ik de update start eerst een venster 'Plugin Update' daarin gaat een progressiebalk tot 100%, dan sluit het venster en verschijnt een nieuw venstertje met de melding 'Failed to run firmware upgrade. Unknown error occurred.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hazurr
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 18-09-2020

Hazurr

wannabe

begintmeta schreef op maandag 17 januari 2011 @ 18:13:
[...]

Misschien wel handig om een exactere probleemomschrijving te geven, hopelijk kan iemand me dan eventueel helpen.

Ik krijg als ik de update start eerst een venster 'Plugin Update' daarin gaat een progressiebalk tot 100%, dan sluit het venster en verschijnt een nieuw venstertje met de melding 'Failed to run firmware upgrade. Unknown error occurred.'
Ja, kies 1 heeft het probleem dat ie de telefoon niet meer in download mode wil zetten, hij klaagt gewoon dat de downloadmodus niet meer werkt (gelijk heeft ie, de telefoon reset niet eens en blijft gewoon in kies mode.

Dit alles NA dat ik het register moest hacken omdat kies van mening is dat de batt boven 100% moet opgeladen zijn.

Dat krijg je als je de software development uitbesteedt aan de lokale peuterspeelzaal....

Pessimism is the foundation of survival

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kyhfin
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 12-08 21:37
Ik kan tevens niet updaten. Ik heb Kies geïnstalleerd en geprobeerd te updaten, maar hij zegt dat ik nieuwste versie heb. Daarna sluit ik mijn telefoon aan en geeft hij aan dat er firmware beschikbaar is. Ik klik dan update. Backuppen gaat sowieso al fout dus die stap sla ik over. Dan laat hij ook de plugin update tot 100% net als bij 'begintmeta'. Dan bij het begin van de Voortgang firmware-upgrade geeft hij METEEN de foutmelding ('Firmware-upgrade wordt beëindigd omdat GT-I9000 is losgekoppeld. Controleer de verbinding en probeer het opnieuw.)

Voor de duidelijkheid: Ik heb AVG even uitgeschakeld aangezien hij bij de installatie van KIES een fout gaf.
Ik run Kies op Windows 7 64 bits. Ook compatibiliteit naar vista werkte niet.

Op de samsung geeft hij nu nog steeds gewoon aan dat hij verbonden is (MTP Application). Ik denk dus dat het aan de PC ligt, want de telefoon 'denkt' dat hij nog wel verbonden is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• begintmeta
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
Voor mijn pogingen gebruikte ik overigens KIES 2. Maar gewoon ff wachten, heb nog wel wat nuttigers te doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lometje

lometje

Multimediant

Kyhfin schreef op maandag 17 januari 2011 @ 18:57:
Ik kan tevens niet updaten. Ik heb Kies geïnstalleerd en geprobeerd te updaten, maar hij zegt dat ik nieuwste versie heb.
Klopt en niet helemaal overigens. Je hebt de nieuwste versie van 1... Ondertussen is KIES 2 te downloaden op de samsung website: http://www.samsung.com/nl...pe=prd_detail&tab=support

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kyhfin
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 12-08 21:37
lometje schreef op maandag 17 januari 2011 @ 19:05:
[...]

Klopt en niet helemaal overigens. Je hebt de nieuwste versie van 1... Ondertussen is KIES 2 te downloaden op de samsung website: http://www.samsung.com/nl...pe=prd_detail&tab=support
Voor de zekerheid heb ik gecontroleerd op updates, omdat dat bij sommige installatie handleidingen staat. Hij zegt: Laatste versie is geïnstalleerd. Geïnstalleerde versie: Ver.2.0.0.11011_16.

Ik heb gisteren pas voor het eerst Kies gedownload, want heb me telefoon nog niet langer dan 10 dagen.

Ik heb ook al een keer alles verwijderd ook drivers van de I9000 en daarna opnieuw opgestart. Telefoon opnieuw opgestart. Geïnstalleerd (dus met AVG uit voor zekerheid) en daarna geprobeerd te upgraden. Nu heb ik het zelfs met compatabiliteit XP geprobeerd. Dan duurt het allemaal een stuk langer, maar ik blijf dezelfde foutmelding krijgen. Dat hij is losgekoppeld, wat ik dus echt niet heb gedaan :P

-Edit 2-
Het zou toch heel goed aan de telefoon kunnen liggen. Ik heb hem nu naar fabrieksinstellingen gedaan als laatste hoop en toen begon hij wel met updaten, maar zei hij bij 68% dat hij was losgekoppeld. Ik probeer het dus nu nog eens want door de reset ging hij ook weer in slaapstand na 30 seconden, al was die 68% al veel later.
Ik hoop echt dat het gaat werken, want dit was beetje mijn laatste hoop. Anders moet ik nu misschien wachten tot iemand erachter komt waar het wel aanligt en moet ik hem 2 keer weer helemaal instellen. Nu en wanneer de firmware-update wel gelukt is.

-Edit 3-
2de poging: 45%

-Edit 4-
3de poging: loopt het hele programma vast en krijg ik daarna een aziatische tekst te zien.

-Edit 5-
Ik heb nu gehad dat hij tot 100% ging. Toen ging de telefoon op een android met een geel bord waaropstond: Download. En toen was alsnog verbinding weg. Ik zou toen met noodherstel verder kunnen gaan. Dan doe ik wat daar staat en start opnieuw dat herstelscherm op. Dan krijg ik weer die android met dat gele bord met download erop. Ga ik dan weer verder doet ie niets.
Er is blijkbaar echt iets fout met dat updaten bij Kies. Op één of andere manier denkt hij telkens dat er iets fout is. Waarom kan je niet gewoon updaten via sd-card of iets dergelijks. Dat werkte ook altijd goed bij mij windows mobile, want daar werkte die update programma's van Sony Ericsson ook bijna nooit (Xperia X1 heb ik het dan over).

Nou ik ben het nu opnieuw aan het proberen, onder dat ik dit typ en nu gaat hij al veel verder dan hij eerst was. Hij gaat dus eerst een download scherm door (waarbij hij firmware op telefoon zet) en dan terwijl hij 'downloading' aangeeft is hij blijkbaar de firmware aan het updaten.

[ Voor 62% gewijzigd door Kyhfin op 17-01-2011 20:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Nieuwste firmware staat erop, was echt kinderspel :)
Ik heb geen backups gemaakt en ik ben niets kwijt, het enige wat ik opnieuw moet doen is het terugzetten van mijn widgets.

Het enige wat ik heb gedaan is de nieuwste software voor op de pc installeren en opstarten, de USB van de telefoon op Kies gezet en vervolgens de telefoon met het kabeltje aan de pc hangen. Er komt direct een melding dat er een update is. Deze heb ik gestart en voor de rest moest ik niets doen.

[ Voor 45% gewijzigd door SToRM666 op 17-01-2011 20:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catt4u
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13-05 18:41
[...]

Yeh, dream on |:(
Of de indicatie van je batterij geeft niet goed aan, of je gebruikt je telefoon via WiFi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Q_7
  • Registratie: December 2006
  • Niet online

Q_7

De mijne is ook 3 dagen meegegaan, na 68 uur was die wel op. En dat met redelijk zwaar gebruik. Ik begrijp niet dat de batterij duur zo uiteenloopt bij de Galaxy S.

AMD 9950X3D - X670E-Hero - G.Skill Royal Neo 48GB 6400 CL26 1:1 - RTX 5090 TUF 32GB - 9100Pro 2TB - BeQuit 1500w - Corsair 6500D - LG 3440P 240Hz WOLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
3 dagen haal ik ook wel met gemak. Ik heb m in het begin wel een aantal keer volledig leeg laten gaan totdat die uitviel voordat ik m terug aan de lader hing.
Ik moet wel zeggen dat ie heel soms op de 1 of ander manier wel meer begint te verbruiken, ligt waarschijnlijk aan bepaalde programma's. Op het moment dat ik merk dat ie sneller leeg gaat start ik m even opnieuw op.

[ Voor 57% gewijzigd door SToRM666 op 17-01-2011 20:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steef1986
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 28-08 20:17
Guys ik heb geupdate naar 2.2.1

Loopt lekker enz.

Heb lagfix uitgeschakeld doormiddel van disable lagfix

Maar hoe krijg ik deze nu weer actief?

Ik heb de map hierboven al weer weggehaald en de foon ge-rebooted zonder resultaat overigens.

Of moet ik voodoo nu opnieuw flashen met odin omdat er 2.2.1 op staat?

[ Voor 12% gewijzigd door Steef1986 op 17-01-2011 20:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Help! Ik heb nog de Scandinavische Rom van Android 2.2. Nu staat er dat Anroid 2.2 al de meest recente firmware is, hoe moet ik nu toch android 2.2.1 erop zetten?
Pagina: 1 ... 42 ... 92 Laatste

Let op:
Vragen of problemen met firmwares horen hier niet thuis, en worden verwijderd. Zie voor firmwarediscussies dit topic, maar ook deze is geen helpdesk.