Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vroeg me trouwens eens af, is er een app die ervoor zorgt dat ie effecten toevoegt tijdens het draaien van het scherm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kyhfin
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 12-08 21:37
Cartman! schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 21:23:
Ik heb je post nog eens nagelezen maar ik heb verkeerd gelezen, ik begreep dat je een lagfix had gebruikt maar dat het toen is misgegaan, my bad :)
Hehe geen probleem, misschien was mijn bericht ook wel niet duidelijk.

Ik ga morgen wel naar de winkel. Voor de 2de keer dus deze week. Ze zullen wel denken wat een zeurpiet, maar goed na zoveel trammelant de vorige keer met die xperia. Wil ik nu dat het gewoon goed is. Nu doet hij het gewoon de hele tijd al wel goed, maar als hij het net over week weer krijgt dan moet ik hele reparatieproces door of zelf gaan lagfixen en zit ik eigenlijk niet op te wachten met zo'n nieuw toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb weer iets raars voor, heb mijn toestel nogmaals geflashed naar Doc's rom, waar ik al altijd héél tevreden over ben en genoeg kan aanpassen naar mijn zin.
momenteel is mijn toestel : versie : I9000XXJPX, Kernel speedmod K12i 500hz en build : XXJPY Doc v7.1.1 kitchen van deze setup mag ik niet klagen, zelfs bij intensief gebruik haal ik makkelijk 26h met één lading.

Maar iedere keer ik Angry birds installeer is het na enkele uren weg, het is te zeggen hij vindt het niet meer en als ik het probeer te starten via de link op mijn homescreen krijg ik geforceerd sluiten, in taakbeheer, staat het dan wel met een "SD" icoontje voor ipv de originele icon. Weet er iemand wat er loos is ? verwijderen en opnieuw installeren geeft het zelfde resultaat

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 07-01-2011 22:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperKris
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 16-09 18:00
Heren,

Ik heb destijds met de update naar 2.2 gedaan met te register "hack" voor Kies om hem eerder binnen te krijgen. Ik ben toch nog niet helemaal bij met de preformance. Het toestel blijft vaak hangen met bepaalde applicaties, en ik hem van sommige mensen gehoord dat de update die ik heb gedaan daar wel eens mee te maken kan hebben.

Nu dacht ik hem aan kies te hangen en hem nog een keertje te updaten, want inmiddels is 2.2.1 uit toch? Helaas zegt kies dat er geen updates beschikbaar zijn, terwijl ik toch echt op 2.2 zit en niet op 2.2.1.

Iemand tips hoe ik dit kan fixen? De aangepaste regels uit het register heb ik al gewist.

dan gelijk de volgende vraag. Is de lagfix bij 2.2.1 nogsteeds nodig, of heeft samsung dit probleme al opgelost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jampot1989
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-08-2023
Verwijderd schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 22:48:

Maar iedere keer ik Angry birds installeer is het na enkele uren weg, het is te zeggen hij vindt het niet meer en als ik het probeer te starten via de link op mijn homescreen krijg ik geforceerd sluiten, in taakbeheer, staat het dan wel met een "SD" icoontje voor ipv de originele icon. Weet er iemand wat er loos is ? verwijderen en opnieuw installeren geeft het zelfde resultaat
Check. Ik heb een dergelijk probleem gehad. Slechts 2 of 3 keer, maar wel in relatief korte tijd, waren beide Angry Birds' ineens verdwenen uit mn applijst. Opstarten via het icoontje dat ik op mn homescreen had staan in een Folder Organiser mapje gaf een error, FO kon de app niet vinden oid.

Opnieuw installeren - bleek dat gelukkig nog wel al mn levels had, en kon ik weer enige tijd (ik weet niet precies meer of dat uren of dagen waren) vooruit.

Draaide destijds ook Doc's Rom, en de oorzaak nooit gevonden. Draai nu Darky, en geen problemen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exact 6 minuten lang werkte mijn GPS onder 2.2.1. Bizar gewoon, alle instellingen nagelopen op verborgen 'standby functies'....etc...etc... 3 Verschillende programma's gebruikt...niks, noppes...Programma(s) opnieuw opstarten en hop, zeer snelle fix en dan....precies weer na 6 minuten...poef! uit, satellieten weg. Ben van ellende maar weer teruggegaan naar 2.2 en mijn GPS werkt u als nooit tevoren(!) My Tracks geeft een route aan zo schoon als de maagd Maria... Best wel jammer want voor de rest draaide hij als een speer met 2.2.1. Het is me wel duidelijk dat zo'n firmware een enorme invloed heeft op het functioneren van de GPS en het niet altijd hardware hoeft te zijn. Doe er uw voordeel mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gh0stw4lk3r
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:22
jampot1989 schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 22:59:
[...]

Check. Ik heb een dergelijk probleem gehad. Slechts 2 of 3 keer, maar wel in relatief korte tijd, waren beide Angry Birds' ineens verdwenen uit mn applijst. Opstarten via het icoontje dat ik op mn homescreen had staan in een Folder Organiser mapje gaf een error, FO kon de app niet vinden oid.

Opnieuw installeren - bleek dat gelukkig nog wel al mn levels had, en kon ik weer enige tijd (ik weet niet precies meer of dat uren of dagen waren) vooruit.

Draaide destijds ook Doc's Rom, en de oorzaak nooit gevonden. Draai nu Darky, en geen problemen..
volgens mij komt dit omdat angry birds standaard op de sdcard geïnstalleerd wordt, deze wordt pas later na het starten van je telefoon gemount. om dit probleem te voorkomen is het handig om angry birds naar het intern geheugen te verplaatsen ( in homescreen, menu, instellingen, toepassingen, toepassingen beheren, tabje op sdcard en dan angrybirds aanklikken en kiezen voor verplaatsen naar telefoon.) je hebt als het goed is genoeg ruimte op het interne geheugen (2gb bij de SGS).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aloysxda
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 19-09 23:13
Mijn sgs draait op froyo 2.2. Ik krijg mail binnen met pdf of tif bestanden als bijlage. Het probleem is, dat ik deze niet kan openen, omdat het apparaat aangeeft dat die het bestandstype niet herkent.
Op mijn sgs draait office suite waarmee ik oa pdf kan openen.
Heeft iemand misschien een idee waarom ik deze bijlages in de mail niet kan openen ?
Hoe is dit mogelijk te maken ?

[ Voor 4% gewijzigd door Aloysxda op 08-01-2011 08:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iefie
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-10-2021
adobe reader van de market?
ik kan pdf gewoon openen, tiff weet ik niet.
succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damocles.NL
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-09 10:32
Ik had last van de Open of Dutch failed error bij Swype. Wat bij mij hielp was naar toepassingen gaan.. dan alle selecteren en swype gegevens verwijderen. Daarna swype stoppen. Daarna naar SMS gaan en opnieuw invoermethode op swype zetten. Toen werkte het weer. Misschien behulpzaam voor anderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
  • Registratie: Mei 2007
  • Nu online
Aloysxda schreef op zaterdag 08 januari 2011 @ 00:18:
Mijn sgs draait op froyo 2.2. Ik krijg mail binnen met pdf of tif bestanden als bijlage. Het probleem is, dat ik deze niet kan openen, omdat het apparaat aangeeft dat die het bestandstype niet herkent.
Op mijn sgs draait office suite waarmee ik oa pdf kan openen.
Heeft iemand misschien een idee waarom ik deze bijlages in de mail niet kan openen ?
Hoe is dit mogelijk te maken ?
Als je Astro download, kan je bij instellingen een vinkje aanzetten zodat hij alles kan downloaden :)

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krivas
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12-12-2024
Vraagje met betrekking tot Gmail op de GalaxyS.

Als ik iets verwijder op de SGS bij Gmail verandert dat ook online bij gmail. Dus verwijder op de SGS is ook verwijderen op SGS?? Klopt dat, of is dat in te stellen? Ik vind het niet in elk geval.

En verwijdert item gaat dan naar de prullenbak. Maar de prullenbak kan ik dan weer niet leggen op SGS? Klopt dit allemaal of doe ik iets fout?

Een zoekactie leverde me niets op. Terwijl ik me toch niet kan voorstellen dat ik de enige ben met dit "probleem".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwaza
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 02-03-2023

kwaza

http://dogepool.nl

Krivas schreef op zaterdag 08 januari 2011 @ 12:34:

Als ik iets verwijder op de SGS bij Gmail verandert dat ook online bij gmail. Dus verwijder op de SGS is ook verwijderen op SGS?? Klopt dat, of is dat in te stellen? Ik vind het niet in elk geval.

En verwijdert item gaat dan naar de prullenbak. Maar de prullenbak kan ik dan weer niet leggen op SGS? Klopt dit allemaal of doe ik iets fout?

Een zoekactie leverde me niets op. Terwijl ik me toch niet kan voorstellen dat ik de enige ben met dit "probleem".
Ik verwijder zelf nooit iets. Altijd archiveren. Dit doe ik nu al minstens 7 jaar en zit nog maar op iets van 18% van mijn toegelaten volume.

http://dogepool.nl DogePool P2Pool voor Dogecoin!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jampot1989 schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 22:59:
[...]

Denk een deel van het probleem gevonden te hebben, doch jammer genoeg nog geen oplossing. ik heb gemerkt dat alles wat op de externe sd kaart staat iedere keer verdwenen is na het rebooten van mijn SGS, enkel de mappen blijven leeg achter.
Voor dit alles had ik soms wel dat na verloop van tijd foto's die ik opgeslagen had op de sd-kaart onleesbaar werden na verloop van tijd.
Ik heb nu 3 denkpistes :
  • Of mijn SD kaartje is naar de haaien (lijkt me vrij onwaarschijnlijk)
  • Of het komt doordat ik geflashed heb met mijn SD kaartje erin, maar heb dat vroeger gedaan en dat heeft altijd gewerkt
  • Of ik heb ergens iets van malware zitten die alles naar de haaien helpt bij een reboot.
Zijn er nog mensen met dergelijk probleem ? en/of hebben ze daar een oplossing voor gevonden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aloysxda
HaTe schreef op zaterdag 08 januari 2011 @ 12:32:
[...]

Als je Astro download, kan je bij instellingen een vinkje aanzetten zodat hij alles kan downloaden :)
Nou je het zegt. Een week geleden heb ik astro geinstalleerd, en sindsdien zit ik met dit probleem. Vinkje bij Astro neergezet om alles te downloaden en hij doet het weer.
Je mot er mor opkomme :P :P :9 :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjentjuh
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16-09-2023
Ben nu ontzettend tevreden over mijn Galaxy S!
Heb gisteren het er toch maar op gewaagd en voodoo erop gezet...

Wat een verschil :D

Had de boel wel gebackupt maar je bent gewoon niks kwijt.

Ging wel even mis maar dat kwam omdat de handleiding niet goed genoeg was... Ik moest namelijk ODIN pas starten als hij in de download modus al stond i.p.v. eerst ODIN starten en daarna de download modus... :)

Ik neem aan dat dit hier nog net mag? Het is niet echt een firmware :P

PunlArjen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andso
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19-03 22:46

Andso

Tabby SCORE!!!

Is er ergens de mogelijkheid om de zoekgeschiedenis van de Market te wissen? Mijn lijst is nogal vrij lang geworden en er staan allemaal ook verkeerd getypte/fout gespelde zoekopdrachten in. Als je gevonden hebt wat je zoekt hoeft dat er toch niet allemaal ook in te blijven staan lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marbo
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 20-09 18:52
Ik heb een rare bug, vaak verschijnen mijn foto's niet in de galerij, ze staan ook niet op de sdcard. Ik kan ze alleen vanuit de foto app benaderen. Heeft iemand dat ook, en wat is de oplossing hiervoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marbo
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 20-09 18:52
Andso schreef op zondag 09 januari 2011 @ 15:34:
Is er ergens de mogelijkheid om de zoekgeschiedenis van de Market te wissen?
Ik gebruik History eraser hiervoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Marbo schreef op zondag 09 januari 2011 @ 15:44:
Ik heb een rare bug, vaak verschijnen mijn foto's niet in de galerij, ze staan ook niet op de sdcard. Ik kan ze alleen vanuit de foto app benaderen. Heeft iemand dat ook, en wat is de oplossing hiervoor?
Heb ik ook gehad. Zorgen dat hij media gaat scannen, dus usb erin of opnieuw opstarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aloysxda
Luitjes,

Sinds ik de sgs gekocht heb, zo rond oktober 2010 is het me niet gelukt om met kies, de outlook agenda te synchroniseren.
zojuist heb ik op een pc met vista, kies versie Kies_1.5.3.10103_102_1 geinstalleerd. (laatste versie).
Je wilt het niet geloven, syncen ging in 1x probleemloos. Alleen de kleuren die ik in outlook gebruik, neemt kies niet mee op m'n sgs. Nou, dat nemen we dan maar voor lief.
Misschien kunnen jullie deze tip gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaco32
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 21-09-2024
GoT is geen helpdesk, doe aub zelf moeite voor je hier post. Daarnaast horen accessoires hier niet thuis.

[ Voor 73% gewijzigd door RoD op 10-01-2011 03:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icekiller2k6
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 18:43
*knip*

[ Voor 96% gewijzigd door RoD op 10-01-2011 03:14 ]

MT Venus E 5KW (V151) P1 HomeWizard | Hackerspace Brixel te Hasselt (BE) - http://www.brixel.be | 9800X3D, 96GB DDR5 6000MHZ, NVIDIA GEFORCE 4090, ASRock X670E Steel Legend, Seasonic GX1000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DriesA
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 14-09 09:49
Aloysxda schreef op zondag 09 januari 2011 @ 22:53:
Luitjes,

Sinds ik de sgs gekocht heb, zo rond oktober 2010 is het me niet gelukt om met kies, de outlook agenda te synchroniseren.
zojuist heb ik op een pc met vista, kies versie Kies_1.5.3.10103_102_1 geinstalleerd. (laatste versie).
Je wilt het niet geloven, syncen ging in 1x probleemloos. Alleen de kleuren die ik in outlook gebruik, neemt kies niet mee op m'n sgs. Nou, dat nemen we dan maar voor lief.
Misschien kunnen jullie deze tip gebruiken.
Versie 1.5 is niet de laatste versie, sinds 6 januari is versie 2.0 uit. Ik zou die eerst eens proberen, heb de indruk dat ze de software helemaal opnieuw geschreven hebben (wat een slimme zet is).

Syncen met Outlook doe ik trouwens niet via Kies. Mijn Outlook wordt automatisch met mijn gmail-account gesynced (zoek eens naar "Google Calender Sync"), en zo komt hij vanzelf weer in mijn SGS agenda. Zo moet je dus geen handmatige acties meer doen.

I don't have hard drives. i just keep 30 chinese teenagers in my basement and force them to memorize numbers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krivas
Krivas schreef op zaterdag 08 januari 2011 @ 12:34:

Niemand een antwoord hierop? Vooral dat de prullenbak niet te legen is vanaf de SGS vind ik raar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgende week hopelijk mijn SGS binnen
Heb er een genomen met Hi extreem internet kan iemand met dit zelfde abbo me vertellen of de snelheid die Hi hierbij aanbied ook daadwerkelijk gehaald wordt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

Krivas schreef op maandag 10 januari 2011 @ 09:56:
[...]

Niemand een antwoord hierop? Vooral dat de prullenbak niet te legen is vanaf de SGS vind ik raar...
tja volgens mij kan dat inderdaad niet, wel gooit hij de berichten een na een maand uit de prullenbak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een aparte vraag over de Galaxy S.

Wat is ongeveer het maximale energieverbruik van de telefoon in watts? Dus met gps, wifi, volle helderheid etc.
Waarom wil ik dit weten? Ivm met een essay over energiedichtheden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15:44
Er zit een 3,7V, 1500mAh accu in en je kan hem in een uur of 3 helemaal leegtrekken.
Reken maar uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-12-2024

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

Verwijderd schreef op maandag 10 januari 2011 @ 10:34:
Heb er een genomen met Hi extreem internet kan iemand met dit zelfde abbo me vertellen of de snelheid die Hi hierbij aanbied ook daadwerkelijk gehaald wordt ?
Ik heb ook Hi Extreem (oude variant). Welke speed beloven ze? Kan even een speedtest voor je doen!

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GandalfTheGrey schreef op maandag 10 januari 2011 @ 12:03:
[...]

Ik heb ook Hi Extreem (oude variant). Welke speed beloven ze? Kan even een speedtest voor je doen!
7.2Mb/s volgens de folder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bl4ckviper
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06-08 00:09

Bl4ckviper

BlaBlaBla

Weet iemand hoe ik bijvoorbeeld "het verkeer" opnieuw kan installeren? Heb deze nog in de lijst van de market staan bij 'mijn apps' ik kan alleen de installeer knop niet gebruiken. Als ik dat op gratis klik probeert hij de app opnieuw te downloaden maar dat gaat dus niet.

Ik heb de app via het "stop bordje" in het menu van de SGS verwijderd.

Be fast .... Be furious....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oggy
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 18-09 21:13
Hey,

Wat ik nu al maanden heb sinds ongeveer oktober, is wanneer ik een toepassing op een homescreen wil plaatsen. Dus vinger ingedrukt houden -> sneltoetsen -> Toepassingen -> [programma kiezen].
Dat het laden van menu sneltoetsen (2 a 4 seconden duurt) en laden van Toepassingen soms wel eens 15seconden duurt en andere keer bijna direct.
Ik heb veel Rom's geprobeerd en zit momenteel op Darky's v8.0 gingerbread edition. Ik heb Voodoo lagfix enabled naar all ext4 extensions.

Ook al hebben andere mensen hier misschien niet custom roms erop, maar hier wel last van?

Alvast bedankt.

i7 8700k @ 4.8ghz 24/7, 16gb ddr4 3200, MSI 1080 Gaming / CM Mastercase Maker 5T, Audio Technica AD900X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 10 januari 2011 @ 10:34:
Bij lange na niet.
1mb down om 400kb up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-09 08:03
Bl4ckviper schreef op maandag 10 januari 2011 @ 14:13:
Weet iemand hoe ik bijvoorbeeld "het verkeer" opnieuw kan installeren? Heb deze nog in de lijst van de market staan bij 'mijn apps' ik kan alleen de installeer knop niet gebruiken. Als ik dat op gratis klik probeert hij de app opnieuw te downloaden maar dat gaat dus niet.

Ik heb de app via het "stop bordje" in het menu van de SGS verwijderd.
Applicaties verdwijnen nog wel eens uit de Market..en zijn dan niet meer te downloaden uiteraard :+

Tubes....It's what make music music!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 10 januari 2011 @ 17:00:
[...]

Bij lange na niet.
1mb down om 400kb up.
Zit jij in een bunker ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
Is het niet snelheid tot 7.2 Mb/s...marketing stunt wel vaker met dit soort trucage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

silitek schreef op maandag 10 januari 2011 @ 17:07:
[...]

Is het niet snelheid tot 7.2 Mb/s...marketing stunt wel vaker met dit soort trucage.
http://www.hi.nl/Producti...-op-je-mobiel-Extreem.htm

Zie hier niet staan tot 7.2Mb/s

Edit: denk eerlijk gezegd ook niet dat ik het volle pond zal halen maar 1Mb/s is ook wel erg karig

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2011 17:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 10 januari 2011 @ 17:10:
[...]

http://www.hi.nl/Producti...-op-je-mobiel-Extreem.htm

Zie hier niet staan tot 7.2Mb/s

Edit: denk eerlijk gezegd ook niet dat ik het volle pond zal halen maar 1Mb/s is ook wel erg karig
Ws zal ik buiten meer halen, maar wat boeit t.
Met surfen merk je t verschil niet, en downloaden is ivm fup en datalimieten toch geen optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
  • Nu online
Ik heb Vodafone, wat 3,6Mb/s zou moeten zijn, maar ik ben nog niet vaak boven de 1Mb/s geweest! maar meestal zit ik ergens rond de 1Mb/s.
Wel is de upload snelheid meestal hoger..

[ Voor 32% gewijzigd door HaTe op 10-01-2011 18:53 ]

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bl4ckviper

Bl4ckviper

BlaBlaBla

silitek schreef op maandag 10 januari 2011 @ 17:05:
[...]

Applicaties verdwijnen nog wel eens uit de Market..en zijn dan niet meer te downloaden uiteraard :+
Punt is alleen dat hij er gewoon nog in staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YaYo86
  • Laatst online: 21-09 17:12
HaTe schreef op maandag 10 januari 2011 @ 18:52:
Ik heb Vodafone, wat 3,6Mb/s zou moeten zijn, maar ik ben nog niet vaak boven de 1Mb/s geweest! maar meestal zit ik ergens rond de 1Mb/s.
Ik heb precies hetzelfde! Heb het meerdere keren getest met de speedtest app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
Bl4ckviper schreef op maandag 10 januari 2011 @ 19:23:
[...]

Punt is alleen dat hij er gewoon nog in staat.
Dan heeft tie geluk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bl4ckviper

Bl4ckviper

BlaBlaBla

Niet echt... Ik kan hem nog steeds niet installeren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17:58

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

HaTe schreef op maandag 10 januari 2011 @ 18:52:
Same here op de telefoon van mijn vrouw. Ik meen eerder ook een lagere snelheid vermeld te hebben zien staan op de Vodafone site trouwens. Ook op H haalt ze de snelheid lang niet.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
  • Nu online
Bor de Wollef schreef op maandag 10 januari 2011 @ 20:59:
[...]

Same here op de telefoon van mijn vrouw. Ik meen eerder ook een lagere snelheid vermeld te hebben zien staan op de Vodafone site trouwens. Ook op H haalt ze de snelheid lang niet.
Hmm.. Toch iets om over te klagen dan..
Van de Bel SMS Web abbo pagina
Supersnel mobiel internet (3,6 Mbps) standaard in je abonnement

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The GUI
  • Laatst online: 13:32

The GUI

SaaS > PaaS > IaaS

Verwijderd schreef op maandag 10 januari 2011 @ 17:00:
[...]

Bij lange na niet.
1mb down om 400kb up.
1mb down en 400kb up is de het oude 'supersnel' abbo van Hi. Ze hebben vorige week hun nieuwe internetabbo's gelanceerd met meerdere snelheden. De hoogste is volgens Hi 7,2 Mb/s. Dit haal je echter toch nooit. Bovendien heb je een downloadlimiet van geloof ik 2GB of 4GB. Ik heb een 1 Mb/s abbo zonder downloadlimiet (oud abonnement) maar dat is meer dan zat. Tenzij je in een weiland ergens in groningen zit...

GB Aorus Elite | AMD 3700X | 32GB 3733C16 | GTX 1070 Ti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier is GoT, en zeker dit topic, niet voor bedoeld.

[ Voor 72% gewijzigd door RoD op 11-01-2011 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een vraag over het gebruik van de galaxy s als mobiel toegangspunt, via de zoekfunctie kan ik geen antwoord vinden:
Bij het aanvinken van mobile ap binnen de instellingen is de galaxy even zichtbaar geweest binnen het netwerk, daarna helemaal niet meer. Op de laptop wordt aangegeven; niet binnen bereik.
Herkent iemand dit probleem en is er iets binnen de instellingen wat moet worden veranderd?

In de galaxy heb ik wel roaming aangezet en bij instellingen mobile ap staat verbergen niet aangevinkt, dus zou herkenbaar moeten zijn. Blauwe wifi signaal en 3g signaal zijn zichtbaar bovenin het scherm. Zie ik iets over het hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
  • Registratie: December 2001
  • Nu online
Verwijderd schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 09:45:

In de galaxy heb ik wel roaming aangezet en bij instellingen mobile ap staat verbergen niet aangevinkt, dus zou herkenbaar moeten zijn. Blauwe wifi signaal en 3g signaal zijn zichtbaar bovenin het scherm. Zie ik iets over het hoofd?
Ik heb geen idee of je wat over het hoofd ziet, maar probeer dit eens:
- Telefoon ergens anders neer leggen
- wifi op de sgs uitschakelen

Tenzij je in het buitenland bent hoeft roaming niet aan te staan trouwens.

[ Voor 26% gewijzigd door MrAngry op 11-01-2011 12:05 ]

Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
*knip*

[ Voor 94% gewijzigd door RoD op 11-01-2011 12:34 ]

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrAngry schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 12:04:
[...]

Ik heb geen idee of je wat over het hoofd ziet, maar probeer dit eens:
- Telefoon ergens anders neer leggen
- wifi op de sgs uitschakelen

Tenzij je in het buitenland bent hoeft roaming niet aan te staan trouwens.
Het maakt niks uit waar ik de telefoon neerleg. Misschien nog goed om te vermelden dat er Android versie 2.2 Froyo.XWJPA op zit.

Geen enkel ander apparaat ziet de galaxy wanneer mobile AP aanstaat. Wanneer ik op een ander apparaat de galaxy toevoeg zie ik deze een seconde in de lijst met beschikbare netwerken staan, dan verdwijnt het signaal en blijft weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• antonboonstra
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17:50

antonboonstra

8815Wp | WP | Tesla | Zero

Dacuuu schreef op maandag 03 januari 2011 @ 14:54:
Iemand heeft hier een tijd terug een link gepost naar zijn eigen RTL gemist site, weet iemand deze link nog?
Iemand dit nieuwsbericht ook gelezen? http://www.nu.nl/internet...t-iphone-app-student.html
Die gast vroeg zelfs geld voor zijn app, terwijl ik de pagina gratis aanbied. Kan ik binnenkort ook een mailtje van RTL verwachten?

📸Canon EOS 5D IV 🚁DJI Mavic Pro 🏍️Zero SR ⚡Tesla M3 LR 🌡️Daikin US 3.5kW ☀️8815Wp 🔋Marstek Venus-E 5,12 kWh Tweakers PVOutput lijst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19:01
antonboonstra schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 16:36:
[...]

Iemand dit nieuwsbericht ook gelezen? http://www.nu.nl/internet...t-iphone-app-student.html
Die gast vroeg zelfs geld voor zijn app, terwijl ik de pagina gratis aanbied. Kan ik binnenkort ook een mailtje van RTL verwachten?
Ach Anton, als je het niet als app vermaakt, en er geen geld voor gaat vragen. dan is er toch niet zoveel aan de hand.volgens mij hebben alleen de mensen op tweakers hem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lometje
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-09 21:13

lometje

Multimediant

[...]

Waarschijnlijk gaat het RTL er voornamelijk om dat iemand geld aan hun verdient... En dat is ook een beetje vreemd in dit geval..

Met de maker van Trein voor iPhone kwam er ook een mail, maar toen kwam het er op neer dat het spoorboekje een product is als gevolg van een kerntaak> het plannen van railsbezetting en daardoor gebruikt mocht worden door de app. Iets in die richting, want ik heb geen verstand van wetten hieromtrent, maar volgens mij hoef je je niet echt zorgen te maken gezien je niemand een loer draait ofzo qua geld verdienen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Volgens mij niet. Je bent te goeder trouw, je verdient er geen stuiver aan en wat jij levert is voor iedereen ook op een andere manier vrij verkrijgbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krivas
Mijn contacten heb ik onlangs gesynced met Gmail. Als ik nu in mijn SGS kijk bij een contact zie ik dat deze gekoppeld is aan mijn telefoon en aan Gmail. Hoe zit dit nu eigenlijk? Staat ieder contact er nu twee keer in? En als ik een export maak van het telefoonboek, waar maakt hij dan een export van? Van de telefoon opgeslagen contacten of van die op Gmail??

Je kan bij instellingen en weergeven wat hij moet laten zien. Maar dat maakt geen verschil. Dan blijft hij aangeven "gekoppeld aan telefoon en Gmail" middels de kleine icoontjes bij die contactpersoon. Als je deze opent moet ik erbij zeggen, want gewoon in de lijst zie je enkel een G achter de naam staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Krivas schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 09:51:
Mijn contacten heb ik onlangs gesynced met Gmail. Als ik nu in mijn SGS kijk bij een contact zie ik dat deze gekoppeld is aan mijn telefoon en aan Gmail. Hoe zit dit nu eigenlijk? Staat ieder contact er nu twee keer in? En als ik een export maak van het telefoonboek, waar maakt hij dan een export van? Van de telefoon opgeslagen contacten of van die op Gmail??

Je kan bij instellingen en weergeven wat hij moet laten zien. Maar dat maakt geen verschil. Dan blijft hij aangeven "gekoppeld aan telefoon en Gmail" middels de kleine icoontjes bij die contactpersoon. Als je deze opent moet ik erbij zeggen, want gewoon in de lijst zie je enkel een G achter de naam staan?
Bij exporteren exporteert hij volgens mij alles, dus wat je op je sim hebt, telefoon & Gmail. maar pin me hier niet op vast. verder vind ik het contact beheer ook niet erg fijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amboe
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23-01 19:13
Hoe kan je eigenlijk zien hoeveel satellieten je GPS pakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YaYo86
Even smsen naar 2020 ;)

[ Voor 14% gewijzigd door YaYo86 op 12-01-2011 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lometje

lometje

Multimediant

Amboe schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 12:37:
Hoe kan je eigenlijk zien hoeveel satellieten je GPS pakt?
"There is an app for that"... GPS test

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een probleem: Ik zou graag m'n iPhone earphones gebruiken voor m'n SGS, maar het geluid is abominabel slecht, veel minder dan wanneer ik ze op m'n iPod Touch of PC aansluit. Komt dit doordat de SGS de iPhone oortjes niet ondersteunt of zou het wel moeten werken en zo ja, hoe krijg ik ze aan de praat?
Ik hou namelijk niet zo van die in-ear oortjes die erbij geleverd werden, die blijven maar uit m'n oor vallen.
Bij voorbaat dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Verwijderd schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 18:08:
Ik heb een probleem: Ik zou graag m'n iPhone earphones gebruiken voor m'n SGS, maar het geluid is abominabel slecht, veel minder dan wanneer ik ze op m'n iPod Touch of PC aansluit. Komt dit doordat de SGS de iPhone oortjes niet ondersteunt of zou het wel moeten werken en zo ja, hoe krijg ik ze aan de praat?
Ik hou namelijk niet zo van die in-ear oortjes die erbij geleverd werden, die blijven maar uit m'n oor vallen.
Bij voorbaat dank.
Welke versie heb je op je telefoon staan? bij Adroid 2.1 schijnt het nogal slecht te zijn, bij 2.2 wat beter. op het XDA forum is er een topic te vinden wat over het geluid gaat, en over hoe je dat beter kan maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

YaYo86 schreef op maandag 10 januari 2011 @ 19:25:
[...]

Ik heb precies hetzelfde! Heb het meerdere keren getest met de speedtest app.
Same here (met HollandsNieuwe); 512 kbps en upload is 1030/1040 kbps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cyberhank
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 28-02 12:24
Heb sinds vorige week een Samsung Galaxy S. Alles geconfigureerd en werkt, behalve Mobiel Internet via 3G (WiFi werkt overigens uitstekend)
Vanalles geprobeerd, maar ik krijg het maar niet aan de praat... :(
Via collega's met hetzelfde toestel instellingen en (APN) configuratie geverifieerd en overgenomen, maar zelfs dat helpt niet.

Netwerk: KPN
Android: 2.2 (via Kies ge-update; er zat oorspronkelijk 2.1 op)

Normaal hoort de telefoon over te gaan op 3G als de WiFi wordt uitgeschakeld, echter dat doet 'ie dus niet. Sterker nog: de Quick Settings App geeft aan "Geen APN geconfigureerd" en de Aan/Uit Toggle blijft donkergrijs (inactief).

Dit terwijl ik wel degeljk een APN heb geconfigureerd. Deze staat ook aangevinkt onder ""Namen toegangspunten". Tevens staan "Pakketgegevens gebruiken" en "Roaming" ook aan ("Roaming" uit maakt geen verschil).

Via Google gezocht en wel meer mensen met 3G / APN problematiek gevonden, maar tot nog toe zonder effect... ;(

Wie helpt mij verder met dit zeer frustrerende probleem ?

Phanteks Enthoo Luxe | Corsair RM1000x SHIFT 80 PLUS Gold | Gigabyte X570 Aorus Master | AMD Ryzen™ 9 5950X | BeQuiet Dark Rock Pro 4 | MSI GeForce RTX 4090 Suprim X | G.SKILL F4-3600C16D-32GTZN, Samsung 980 PRO PCle 4.0 NVMe M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cyberhank schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 18:44:
Heb sinds vorige week een Samsung Galaxy S. Alles geconfigureerd en werkt, behalve Mobiel Internet via 3G (WiFi werkt overigens uitstekend)
Vanalles geprobeerd, maar ik krijg het maar niet aan de praat... :(
Via collega's met hetzelfde toestel instellingen en (APN) configuratie geverifieerd en overgenomen, maar zelfs dat helpt niet.

Netwerk: KPN
Android: 2.2 (via Kies ge-update; er zat oorspronkelijk 2.1 op)

Normaal hoort de telefoon over te gaan op 3G als de WiFi wordt uitgeschakeld, echter dat doet 'ie dus niet. Sterker nog: de Quick Settings App geeft aan "Geen APN geconfigureerd" en de Aan/Uit Toggle blijft donkergrijs (inactief).

Dit terwijl ik wel degeljk een APN heb geconfigureerd. Deze staat ook aangevinkt onder ""Namen toegangspunten". Tevens staan "Pakketgegevens gebruiken" en "Roaming" ook aan ("Roaming" uit maakt geen verschil).

Via Google gezocht en wel meer mensen met 3G / APN problematiek gevonden, maar tot nog toe zonder effect... ;(

Wie helpt mij verder met dit zeer frustrerende probleem ?
Heb je al een fabriekreset gedaan? Heb je ook al KPN gebeld voor dit probleem. Zij kunnen je vast helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaspergk
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 04-02 08:12
Bij voorbaat dank.
Hmm raar ik gebruik om dezelfde reden mn ipod oortjes maar heb nergens last van, komt het niet omdat je het knopje 5.1 surround aan hebt staan? Dan is het geluid met ipod oortjes wel slecht ja, dat komt omdat dat speciaal voor die samsung oortjes zijn ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee dat helpt niet, helaas. Ik zal even op xda zoeken. Bij sommige nummers is het trouwens minder, maar alles waar een stem in voorkomt klink als een soort vage echo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lometje

lometje

Multimediant

Bij voorbaat dank.
Hey ik had het geprobeerd met mijn iPhone oordopjes, en het probleem zit 'm in de microfoon. Zodra je die knop daarvan indrukt is het geluid goed, anders niet,... Daarom werken iPod oordopjes prima, omdat daar niet die extra functionaliteit op zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja dan werkt het idd, ik denk dat ik daar dan gewoon tijdelijk een plakbandje op doe. Binnenkort dan maar wat goede 'gewone' oordopjes aanschaffen, want die werken in principe allemaal dus goed op de SGS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vads
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21-09 23:04
Verwijderd schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 18:50:
[...]
Heb je al een fabriekreset gedaan? Heb je ook al KPN gebeld voor dit probleem. Zij kunnen je vast helpen.
Nou ja, ik heb iets soortgelijks. Bij mij verschijnt "3G" wel bovenaan, maar dat is maar voor een seconde, want daarna springt het continu over op "H"... is dit normaal gedrag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vads schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 22:30:
[...]

Nou ja, ik heb iets soortgelijks. Bij mij verschijnt "3G" wel bovenaan, maar dat is maar voor een seconde, want daarna springt het continu over op "H"... is dit normaal gedrag?
Je weet dat de H voor hsdpa internet staat? Dus wat is het probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lambo LP670 SV
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 16:43
Verwijderd schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 19:41:
Ja dan werkt het idd, ik denk dat ik daar dan gewoon tijdelijk een plakbandje op doe. Binnenkort dan maar wat goede 'gewone' oordopjes aanschaffen, want die werken in principe allemaal dus goed op de SGS?
Je kan anders ook gewoon een setje rubbertjes kopen. Kost niet veel (rond de 5 euro) en zo kan je precies je eigen maat uitzoeken. Mijn samsung oortjes zitten nu als gegoten :)
Die rubbertjes zijn trouwens door het kleinste kind te vervangen dus dat is het probleem niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 15:12:
[...]

Het maakt niks uit waar ik de telefoon neerleg. Misschien nog goed om te vermelden dat er Android versie 2.2 Froyo.XWJPA op zit.

Geen enkel ander apparaat ziet de galaxy wanneer mobile AP aanstaat. Wanneer ik op een ander apparaat de galaxy toevoeg zie ik deze een seconde in de lijst met beschikbare netwerken staan, dan verdwijnt het signaal en blijft weg.
Kijk eens bij "Instellingen Mobile AP" als daar een vinkje staat bij 'mijn apparaat verbergen' dan ziet je pc de telefoon niet. Uitvinken dus.

Verder werkte het bij mij pas toen ik koos voor beveiliging (WPA2 PSK) met wachtwoord. Zonder wachtwoord werkte het niet (op Win7).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 01:41:
[...]

Kijk eens bij "Instellingen Mobile AP" als daar een vinkje staat bij 'mijn apparaat verbergen' dan ziet je pc de telefoon niet. Uitvinken dus.

Verder werkte het bij mij pas toen ik koos voor beveiliging (WPA2 PSK) met wachtwoord. Zonder wachtwoord werkte het niet (op Win7).
Apparaat verbergen staat niet aangevinkt en ik heb er een WPA2 beveiliging op. Soms wordt de SGS even herkent, maar verdwijnt vervolgens dus en komt niet meer terug. APN Vodafone is ook goed ingesteld (kan automatisch gekozen worden) internetten op de SGS gaat ook soepel, wifi gaat ook goed, maar andere apparaten geven allemaal aan; niet binnen bereik.
Is er niemand die dit herkent en een oplossing heeft? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
  • Laatst online: 29-08 02:56
Vanaf deze week loopt mijn galaxy vast. Paar keer op starten en dan heb ik al mijn icoontjes. Ik draai FROYO. Waar kan het aan liggen, want ik wordt er een beetje moe van?

Iphone 5 -- eerste Iphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hazurr
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 18-09-2020

Hazurr

wannabe

Mouse_NL schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 19:25:
Vanaf deze week loopt mijn galaxy vast. Paar keer op starten en dan heb ik al mijn icoontjes. Ik draai FROYO. Waar kan het aan liggen, want ik wordt er een beetje moe van?
Zeer gedetailleerde beschrijving, werkelijk lovenswaardig dit..
Is het probleem herproduceerbaar?
Welke apps lopen er tijdens het opstarten?
Definieer "icoontjes"....
Heb je hem onlangs geupdate?
Geprobeerd zonder SIM en SD?
al de batterij er een minuut uitgehaald?

Pessimism is the foundation of survival

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
Hazurr schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 19:31:
[...]

Zeer gedetailleerde beschrijving, werkelijk lovenswaardig dit..
Is het probleem herproduceerbaar?
Welke apps lopen er tijdens het opstarten?
Definieer "icoontjes"....
Heb je hem onlangs geupdate?
Geprobeerd zonder SIM en SD?
al de batterij er een minuut uitgehaald?
Ik heb toen met de release van froyo via kies het zaakje erop gezet. Hij liep als een trein, De laatste tijd moet ik wel 2 á 3 keer opstarten (met Sim en SD kaart erin) voordat ik mijn app icoontjes in beeld krijg. Ook heb ik dat mijn apps vastlopen incl mijn drop down scherm. Ook kan ik soms niet afsluiten en ja de batterij er dan maar uit. Als ik hem dan aanzet voel ik hem eerst brommen en dan nog een keer aan uit knop en dan gaat ie aan. tijdens het opstarten loopt look out en advanced killer pro.

Wat is het beste wat ik kan gaan doen, want het mag toch niet zo zijn dat het op 2.2 zo irritant draait. Of moet ik een gehele install doen ... ben ik mijn meeste save games en apps kwijt?

Oja nog iets is het normaal dat als ik een app naar mijn externe 16 GB kaart verhuis ik mijn app icoon elke keer als hij uit is geweest weer op mijn home screen dien te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hazurr

Hazurr

wannabe

Mouse_NL schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 19:55:
[...]

Ik heb toen met de release van froyo via kies het zaakje erop gezet. Hij liep als een trein, De laatste tijd moet ik wel 2 á 3 keer opstarten (met Sim en SD kaart erin) voordat ik mijn app icoontjes in beeld krijg. Ook heb ik dat mijn apps vastlopen incl mijn drop down scherm. Ook kan ik soms niet afsluiten en ja de batterij er dan maar uit. Als ik hem dan aanzet voel ik hem eerst brommen en dan nog een keer aan uit knop en dan gaat ie aan. tijdens het opstarten loopt look out en advanced killer pro.

Wat is het beste wat ik kan gaan doen, want het mag toch niet zo zijn dat het op 2.2 zo irritant draait. Of moet ik een gehele install doen ... ben ik mijn meeste save games en apps kwijt?

Oja nog iets is het normaal dat als ik een app naar mijn externe 16 GB kaart verhuis ik mijn app icoon elke keer als hij uit is geweest weer op mijn home screen dien te zetten?
Hetzelfde probleem had ik ook gehad, omdat mijn telefoon geen deathgrip had zat er voor niets op dat hem voor reparatie aan dynafix te geven, ze hebben ook gelijk de deathgrip weten te repareren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
Hazurr schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 20:17:
[...]

Hetzelfde probleem had ik ook gehad, omdat mijn telefoon geen deathgrip had zat er voor niets op dat hem voor reparatie aan dynafix te geven, ze hebben ook gelijk de deathgrip weten te repareren.
wat is die deathgrip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YaYo86
Google is je maat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hazurr

Hazurr

wannabe

Een manier van opstarten waar je één van de volume knoppen + home + power indrukt om hem in een service mode te zetten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik mijn agenda wil openen dan verschijnt er een scherm met "account toevoegen", geintegreerde contact accounts, vervolgens zie je "facebook, bedrijf en google staan. Kan iemand mij helpen dit de verwijderen en ik gewoon mijn agenda functie kan gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YaYo86
Hazurr schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 20:29:
[...]

Een manier van opstarten waar je één van de volume knoppen + home + power indrukt om hem in een service mode te zetten...
LoL? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOEFuture
  • Niet online
Hazurr schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 20:29:
[...]

Juist... Dat is geen deathgrip maar 3- button combo. Deze kan je trouwens (redelijk) eenvoudig toch op je toestel flashen.
Deathgrip is een begrip dat ontstaan is toen het naar boven kwam dat sommige gsm's geen bereik hadden bij een bepaalde manier van vasthouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 10:40:
[...]

Apparaat verbergen staat niet aangevinkt en ik heb er een WPA2 beveiliging op. Soms wordt de SGS even herkent, maar verdwijnt vervolgens dus en komt niet meer terug. APN Vodafone is ook goed ingesteld (kan automatisch gekozen worden) internetten op de SGS gaat ook soepel, wifi gaat ook goed, maar andere apparaten geven allemaal aan; niet binnen bereik.
Is er niemand die dit herkent en een oplossing heeft? :?
Niemand die me kan helpen???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YaYo86
Verwijderd schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 10:22:
[...]

Nee sorry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 10:22:
[...]

Wat voor laptop heb je? Windows 7? XP?
Want je wilt je internet van je mobieltje OP
je laptop krijgen? Doe meteen even hier het
type / merk laptop zetten ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 11:03:
[...]

Wat voor laptop heb je? Windows 7? XP?
Want je wilt je internet van je mobieltje OP
je laptop krijgen? Doe meteen even hier het
type / merk laptop zetten ;-)
Laptop Acer: vista
Archos 70 tablet; froyo (vooral met deze wil ik graag verbinding maken met de SGS)
Samsung Galaxy apollo; 2,1

Het gaat dus om het mobiele toegangspunt in de Galaxy S, deze wordt door alle drie niet herkend, of maar heel eventjes en geven vervolgens aan: niet binnen bereik.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2011 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21-09 21:03
Verwijderd schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 11:09:
[...]

Archos 70 tablet; froyo (vooral met deze wil ik graag verbinding maken met de SGS)

Het gaat dus om het mobiele toegangspunt in de Galaxy S, deze wordt door alle drie niet herkend, of maar heel eventjes en geven vervolgens aan: niet binnen bereik.
Samsung Galaxy Apollo != Samsung Galaxy S he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 11:09:
[...]

Ik ga er vanmiddag eventjes voor je in duiken, heb hetzelfde gehad, ik heb een iPad, een Windows 7 laptop en een SGS op het Vodafone laptop en ik kreeg het ook niet aan de praat. Let wel: ik heb een custom rom en daar heb ik zo'n tweak ingebakken die het mogelijk zou moeten maken dat ik wel alles goed kan laten werken (aldus wat ik op XDA heb gelezen), dus daar kom ik nog op terug. Je bent niet de enige in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 11:30:
[...]

Ik ga er vanmiddag eventjes voor je in duiken, heb hetzelfde gehad, ik heb een iPad, een Windows 7 laptop en een SGS op het Vodafone laptop en ik kreeg het ook niet aan de praat. Let wel: ik heb een custom rom en daar heb ik zo'n tweak ingebakken die het mogelijk zou moeten maken dat ik wel alles goed kan laten werken (aldus wat ik op XDA heb gelezen), dus daar kom ik nog op terug. Je bent niet de enige in ieder geval.
dank je, zou erg fijn zijn wanneer ik een oplossing vind!

@ barzi: galaxy apollo is de I5800, broertje/zusje van de SGS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb een probleem mert mijn galaxy s... Heb hem net 2 werken, heb em al wel geroot, en oneclick lagfix erop en zo. Verder er niets bijzonders mee gedaan naar mijn idee... Nou had ik hem vannacht aan de lader zitten, hij was helemaal leeg gisteravond, vanochtend ging de wekker om kwart over 7, mn vriendin moest eruit, ik kon tot 10 uur blijven liggen, dus heb ik de oplader eruit gehaald en de wekker om 10 uur gezet. Is vervolgens niet af gegaan, omdat de batterij in de tussentijd helemaal leeg is gegaan. Iemand enig idee hoe dit kan en hoe dit opgelost moet worden? Het zou toch te gek voor worden zijn als ie nu al stuk is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijs22
  • Laatst online: 16-05-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 12:13:
Heb een probleem mert mijn galaxy s... Heb hem net 2 werken, heb em al wel geroot, en oneclick lagfix erop en zo. Verder er niets bijzonders mee gedaan naar mijn idee... Nou had ik hem vannacht aan de lader zitten, hij was helemaal leeg gisteravond, vanochtend ging de wekker om kwart over 7, mn vriendin moest eruit, ik kon tot 10 uur blijven liggen, dus heb ik de oplader eruit gehaald en de wekker om 10 uur gezet. Is vervolgens niet af gegaan, omdat de batterij in de tussentijd helemaal leeg is gegaan. Iemand enig idee hoe dit kan en hoe dit opgelost moet worden? Het zou toch te gek voor worden zijn als ie nu al stuk is...
Ik heb laatst ook OCLF erop gezet en wat me op viel is dat mijn batterij drie keer sneller leeg liep. Probleem verdween na deze er weer af te gooien (jammer!). Ik zou eens in je batterij gebruik kijken (instellingen) en als dat geen uitkomst biedt zou ik de lagfix er eens af gooien en kijken of dat wel je accuduur verbetert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

matthijs22 schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 12:54:
[...]

Ik heb laatst ook OCLF erop gezet en wat me op viel is dat mijn batterij drie keer sneller leeg liep. Probleem verdween na deze er weer af te gooien (jammer!). Ik zou eens in je batterij gebruik kijken (instellingen) en als dat geen uitkomst biedt zou ik de lagfix er eens af gooien en kijken of dat wel je accuduur verbetert.
Hmm. Is er geen alternatief programma die minder energie vreet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijs22
  • Laatst online: 16-05-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 12:59:
[...]

De 2.2.1 update zou vrijwel alle lag moeten oplossen. Hij is uit in de UK. Als je niet kan wachten kan je even googlen hoe je die door middel van een register aanpassing op je telefoon kunt krijgen. Let wel dat je de lagfix eerst moet verwijderen (en wss ook unrooten) voordat je probeert te updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• begintmeta
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
Is het eigenlijk mogelijk de Android ID te herstellen, op de een of andere manier is die niet meer uniek (in het vorige topic hebben enkelen daarover gepost, misschien mijn odin-flash...). Nu lijkt het er natuurlijk op dat dat slechts incidenteel tot problemen zou leiden (als een programma die ID ergens voor gebruikt gebruikt), maar toch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catt4u
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13-05 18:41
Verwijderd schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 12:59:
[...]

Heel veel lezers hier laten zich gek maken over de 'noodzaak' van het installeren van de OCLF.
Ik heb de SGS sinds ie in juni leverbaar werd en nooit met een custom- of alternatieve fw update (die voor andere regio's is) geflashed.
Alleen de originele update via KIES naar 2.2 FroYo gedaan.

Ik heb wel root en op dit moment 78 apps geïnstalleerd waarvan 60 gratis en 18 gekocht voor > 50 euro
Het zijn eigenlijk 83 apps, maar er worden er een paar niet weergegeven: Z4Root, Schiphol, KM-registratie, 12 - 12 en TNT post :(

Mijn SGS draait gewoon goed en als er dan al een lag is dan is dat echt niet zo problematisch dat ik seconden lang moet wachten.
Hoogstens een zwart scherm gedurende max. 1 seconde bij sommige apps ;)

Omdat ik heel veel i-net pagina's bezoek, draai ik dagelijks CacheMate (for root users) en Memoy Booster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 11:41:
dank je, zou erg fijn zijn wanneer ik een oplossing vind!
Hmmmm.... bij mij werkt het nu opmerkelijk genoeg wel.
Heb dit gedaan:

Afbeeldingslocatie: http://img835.imageshack.us/img835/5154/snap20110114150957.png

En krijg netjes internetverbinding op mijn iPad:

Afbeeldingslocatie: http://img826.imageshack.us/img826/2016/img0020p.png

Nu weet ik alleen niet of het komt doordat ik een custom rom heb +
een bepaalde tweak (WPA Supplicant selector) of wat anders. Maar
in mijn geval een constatering dat het mogelijk door een nieuwe rom
komt (want heb nu geen problemen meer met zowel laptop als met
de iPad).

Als er bij jou wel met je tab gewerkt kon worden en niet met je laptop
had ik gezegd: 1000% de driver van je netwerkkaart, maar in dit geval
zit het iets gecompliceerder.

Als je het open hebt heb je dit ook? (zonder beveiliging?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 15:30:
[...]

Hmmmm.... bij mij werkt het nu opmerkelijk genoeg wel.
Heb dit gedaan:

[afbeelding]

En krijg netjes internetverbinding op mijn iPad:

[afbeelding]

Nu weet ik alleen niet of het komt doordat ik een custom rom heb +
een bepaalde tweak (WPA Supplicant selector) of wat anders. Maar
in mijn geval een constatering dat het mogelijk door een nieuwe rom
komt (want heb nu geen problemen meer met zowel laptop als met
de iPad).

Als er bij jou wel met je tab gewerkt kon worden en niet met je laptop
had ik gezegd: 1000% de driver van je netwerkkaart, maar in dit geval
zit het iets gecompliceerder.

Als je het open hebt heb je dit ook? (zonder beveiliging?)
zelf net ff het zelfde gedaan met de mijne (standaard rom) open verbinding geselecteerd en verbonden met mn iPad ---Het is wat traag maar werkt wel kan mailen en sites openen
Pagina: 1 ... 41 ... 92 Laatste

Let op:
Vragen of problemen met firmwares horen hier niet thuis, en worden verwijderd. Zie voor firmwarediscussies dit topic, maar ook deze is geen helpdesk.