Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GoT is geen helpdesk. Toon zelf initiatief voor je hier post.

[ Voor 74% gewijzigd door RoD op 29-12-2010 22:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shapeshifter
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07-09 21:38

Shapeshifter

Get it over with

PjoterEhv schreef op woensdag 29 december 2010 @ 21:04:
thanks voor je uitleg.

dus eerst een app voor barcode scanner binnen halen dus ??

[...]
Ja, je kunt hem hier vinden :+

Afbeeldingslocatie: http://chart.apis.google.com/chart?cht=qr&chs=135x135&chl=market%3A%2F%2Fdetails%3Fid%3Dcom.google.zxing.client.android%26referrer%3Dutm_source%253DAndrolib%2526utm_medium%253DPage%2526utm_campaign%253DAndrolib%2520Page

[ Voor 22% gewijzigd door Shapeshifter op 29-12-2010 21:19 ]

HP ZBook Studio G3 - Hyundai Ioniq EV Classic - Opel Vivaro-e 75kWh - 22x Prusa i3 MK3S - 8x Prusa MINI+ - Ooznest Workbee 1,5m x 1,5m

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johan89
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 14-07 20:03
smeijers schreef op woensdag 29 december 2010 @ 20:56:
[...]

heb vandaag net een bluetooth gps muis gekocht - hoop op aanzienlijke gps winst ( 24 euro )
SGS froyo - geroot
Welke heb je gehaald (linkje eventueel)?
Ik zie dat ook wel zitten! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

[mbr]Dit hoort hier niet thuis, zie de topicwaarschuwing.[/]

*Oeps was in de veronderstelling dat ik in het custom roms en firmware topic postte 8)7*

[ Voor 130% gewijzigd door Thomas op 30-12-2010 01:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• isomis
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19-09 21:30
me vriendin zit te twijfel tussen de galaxy s en de htc desire. Qua hardware specs vinden wij de galaxy s beter. Het enige wat ik mij afvraag: "hoe zit het met de update frequentie van het systeem?"

Ik heb het gevoel dat HTC hier meer actief mee bezig is. Volgens mij hangt het succes van een android telefoon grotendeels af van het team dat continu de software aan het verbeteren is.

[ Voor 20% gewijzigd door isomis op 29-12-2010 22:29 ]

Webontwikkelaar - Kitesurfer | Gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeijers
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 24-11-2024
johan89 schreef op woensdag 29 december 2010 @ 22:09:
[...]
Welke heb je gehaald (linkje eventueel)?
Ik zie dat ook wel zitten! :)
BT gps muis in bestelling bij GSMpunt.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lometje
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-09 21:13

lometje

Multimediant

isomis schreef op woensdag 29 december 2010 @ 22:28:
me vriendin zit te twijfel tussen de galaxy s en de htc desire. Qua hardware specs vinden wij de galaxy s beter. Het enige wat ik mij afvraag: "hoe zit het met de update frequentie van het systeem?"

Ik heb het gevoel dat HTC hier meer actief mee bezig is. Volgens mij hangt het succes van een android telefoon grotendeels af van het team dat continu de software aan het verbeteren is.
Het allerbeste qua updates is natuurlijk wachten op de Nexus S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fixer
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 18-09 23:30

Fixer

FP ProMod
*knip* zie hierboven.

[ Voor 92% gewijzigd door RoD op 29-12-2010 22:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Abomination
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:06

Abomination

Wait for it . . . Wait for it

EVIL plaatje, goed dat je hem klik-baar heb gemaakt

Panasonic 9J Mono; Vaillant aroSTOR VWL BM 270; IthoDaalderop CVE-S SP; Showersave QB1-21; Aqmos CM-32

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YaYo86
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17:12
smeijers schreef op woensdag 29 december 2010 @ 22:38:
[...]

BT gps muis in bestelling bij GSMpunt.nl
Ik heb deze gekocht: http://www.digitalsonline.../GBA-AD350/gba-ad350.html

Maar dan bij Dynabyte, kon geen linkje vinden op hun site =))

[ Voor 14% gewijzigd door YaYo86 op 29-12-2010 22:58 ]

• PjoterEhv
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 11-07-2011
erg grappig !!!

daar ging het inderdaad over, over deze afbeeldinkjes.

• DapperKonijntje
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-08 16:27

DapperKonijntje

Draw monkey

isomis schreef op woensdag 29 december 2010 @ 22:28:

Samsung is echt als een malle FW's er uit aan het pompen en ze worden steeds beter, de laatste JPY haalt 99% van alle problemen weg.

Het enige nadeel is dat samsung niet heel snel is met de distrubutie en je ze via odin of Kies met registry hack moet flashen, wat in principe oersimpel is, maar het kan even eng zijn als het nieuw is.

Portfolio

• GandalfTheGrey
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-12-2024

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

DapperKonijntje schreef op donderdag 30 december 2010 @ 08:40:
[...]

Samsung is echt als een malle FW's er uit aan het pompen en ze worden steeds beter, de laatste JPY haalt 99% van alle problemen weg.

Het enige nadeel is dat samsung niet heel snel is met de distrubutie en je ze via odin of Kies met registry hack moet flashen, wat in principe oersimpel is, maar het kan even eng zijn als het nieuw is.
Kan jij hier nog wat over zeggen:
Ik twijfel om ook even mijn Galaxy te updaten naar 2.2.1 JPY. Heb nu nog stock 2.2 JPA via Kies.

Het nadeel van UK JPY 2.2.1 versie lijkt me dat je een aantal NL zaken mist. Klopt dit?
Herkent Google Voice Search nog wel Nederlandse tekst etc? Alle menu's zijn engels neem ik aan?

Computer Specs

• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
GandalfTheGrey schreef op donderdag 30 december 2010 @ 10:30:
[...]

Kan jij hier nog wat over zeggen:

[...]
Nederlandse taal zit gewoon in de ROM. Je mist alleen de telegraaf meuk en dergelijke. Google voice kan ik niets over zeggen aangezien ik dat nog nooit gebruikt heb ;)

-edit- en je zult even handmatig je APN-settings moeten invullen.

[ Voor 9% gewijzigd door BillSpaarbank op 30-12-2010 11:04 ]

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

• iefie
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-10-2021
alles gewoon in het nederlands.
voice search werkte toch al niet lekker, dus boeie
alles loopt wat soepeler, zeker het binnen halen en nog belangrijker het verwijderen van email berichten.
daar liep hij bij mij vaak vast op 2.2.
En!!! er zijn er paar iritante bugs uit:
de eerste je hebt bij contacten alle letters aan de zijkant.
en de meest vervelende bug in 2.2 was voor mij (buiten de lag om) dat als je een V in wilt drukken, dat je dan 7x moest drukken voordat je een normale V had inplaats van eerst een V met een schuin streepie de ene kant op en dan weer de andere kant dan weer een met een streep eronder enz. die bug is er helemaal uit.
Alleen telegraaf app staat er niet meer op, maar in de market heb je een app waar je alle kranten mee kan lezen.

En met die kies patcher kan je ook gewoon weer teug naar de nederlandse 2.2 zodat je later weer kan update naar de nederlandse 2.3 of 2.2.1

• Amdk6II
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-09 17:02
BillSpaarbank schreef op donderdag 30 december 2010 @ 10:48:
[...]

Nederlandse taal zit gewoon in de ROM. Je mist alleen de telegraaf meuk en dergelijke. Google voice kan ik niets over zeggen aangezien ik dat nog nooit gebruikt heb ;)
Je productcode gaat veranderen; deze kan je herstellen door in je EFS map "nv_data.bin" te vervangen door de "nv_data.bak" (kopieren en vervangen; je wilt het originele bak bestand houden)
"nv_data.bin.md5" kan je verwijderen; daarna reboot je.

Het is wel verstandig om eerst op te zoeken welke productcode er in de "nv_data.bin" & "nv_data.bak" staan.
Gebruik hiervoor de applicatie "SGS toolbox". Nog beter is om even een backup naar je externe sd kaart te maken van je "EFS" map.

Waarschuwing! Hernoem niet het bak bestand; als je daarna firmware flashed naar niet officieel heb je waarschijnlijk alleen nog kor bestand.
Dan kun je net zoals ik een hex editor gaan gebruiken om het bestand weer op XEN te zetten.
Doe je dit verkeerd dan veranderd je IMEI en is het hek van de dam. :) (lees heb je groot probleem)

Verder verwijs ik je naar firmware topic van de SGS. :)

• Arethusa
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 19-09 15:38

Arethusa

Niet die server

Ik heb Android versie 2.2 maar ik kan nu onder intstellingen -> over mijn toestel niets meer terug vinden zodat ik ik mijn usb instellingen weer naar Kies kan zetten. Zie ik iets over het hoofd?

I've been mad for fucking years, absolutely years, been over the edge for yonks.
Vinyl: Discogs

Verwijderd

Ik maak al een tijdje gebruik van de email.apk van de Galaxy Tab, omdat ik die mooier vind dan de stock Email client. Het is alleen jammer dat het volledige bericht niet te lezen is, het onderste gedeelte valt weg.
Ene 'Smoothone' op XDA heeft dit opgelost, maar daarbij kreeg ik FC's bij alle secundaire camera apps.

Met een beetje knutselwerk heb ik dit opgelost en werkt alles nu wel naar behoren.
Btw, ik gebruik Doc's 6.2 met Advanced Voodoo v69.2.

Ik heb het bestand op XDA gezet. Wel even een backup maken van de originele Email.apk (renamen naar Email.apk.org ofzo)

• iefie
Amdk6II schreef op donderdag 30 december 2010 @ 11:07:
[...]

Je productcode gaat veranderen; deze kan je herstellen door in je EFS map "nv_data.bin" te vervangen door de "nv_data.bak" (kopieren en vervangen; je wilt het originele bak bestand houden)

Het is wel verstandig om eerst op te zoeken welke productcode er in de "nv_data.bin" & "nv_data.bak" staan.
Gebruik hiervoor de applicatie "SGS toolbox". Nog beter is om even een backup naar je externe sd kaart te maken van je "EFS" map.

Waarschuwing! Hernoem niet het bak bestand; als je daarna firmware flashed naar niet officieel heb je waarschijnlijk alleen nog kor bestand.
Dan kun je net zoals ik een hex editor gaan gebruiken om het bestand weer op XEN te zetten.
Doe je dit verkeerd dan veranderd je IMEI en is het hek van de dam. :) (lees heb je groot probleem)

oke das opzich mooi, alleen moet er wel bij gezegd worden dat je telefoon geroot moet zijn, anders zie je de EFS map niet.
En niet iedereen wil hem rooten. :$ weet eigenlijk ook niet precies hoe :$

Verwijderd

Arethusa schreef op donderdag 30 december 2010 @ 11:20:
Ik heb Android versie 2.2 maar ik kan nu onder intstellingen -> over mijn toestel niets meer terug vinden zodat ik ik mijn usb instellingen weer naar Kies kan zetten. Zie ik iets over het hoofd?
Staat onder draadloos en netwerken. ;)

• Arethusa
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 19-09 15:38

Arethusa

Niet die server

Och ja, inderdaad. Daar staat het. Ik had op die plek nog niet gekeken :X

[ Voor 53% gewijzigd door Arethusa op 30-12-2010 12:02 ]

I've been mad for fucking years, absolutely years, been over the edge for yonks.
Vinyl: Discogs

• Marbo
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 20-09 18:52
Voor de mensen die recht hebben op extra geheugen via de actie: ik heb net het kaartje binnen gekregen, je krijgt een TakeMS 8 GB MicroSD class 6 kaartje plus houder. Winkelwaarde 12 euro.

• iefie
heb nu even 2.2.1 erop wat perfect werkt, alleen nu al hij 100% is opgeladen en ik haal hem uit de lader, dan schiet hij terug naar 98%..?
Komt dit omdat hij geupdate is met een lading van 98%?

wil hem nu wipen, maar daar moet hij voor geroot zijn denk? klopt dat?
en zo ja hoe kan je hem simpel rooten?
heb odin gedownload, maar weet niet ofdat ik die moet hebben. iemand misschien (voor de 100ste x ) ff uitleggen? :$

• YaYo86
Marbo schreef op donderdag 30 december 2010 @ 16:05:
Voor de mensen die recht hebben op extra geheugen via de actie: ik heb net het kaartje binnen gekregen, je krijgt een TakeMS 8 GB MicroSD class 6 kaartje plus houder. Winkelwaarde 12 euro.
Lekker weer, heb ik daarom al m'n gegevens daar achter gelaten...

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:31

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Marbo schreef op donderdag 30 december 2010 @ 16:05:
Maakt de winkelwaarde uit dan? Ik neem niet aan dat je daar speciaal de galaxy hebt aangeschaft toch? Ik vond het in ieder geval mooi meegenomen.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Verwijderd

Goedemiddag allemaal,

Weet iemand een goede app om apps in de menu's te verbergen. Mijn zoon van 4 speelt er ook af en toe mee, maar ik wil niet dat hij schiet spellen ed speelt. Helaas kan ik tot nu toe niks vinden.

Weet iemand misschien een goede app of een andere manier dat dit kan?

Alvast bedankt

• MrAngry
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19:39
Verwijderd schreef op donderdag 30 december 2010 @ 16:47:
Weet iemand misschien een goede app of een andere manier dat dit kan?
Launcher Pro kan apps verbergen, maar dan kan je er zelf ook wat lastig bij

Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef

• Marbo
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 20-09 18:52
Maakt de winkelwaarde uit dan? Ik neem niet aan dat je daar speciaal de galaxy hebt aangeschaft toch? Ik vond het in ieder geval mooi meegenomen.
Ik meld gewoon de winkelwaarde ter info, dat mag blijkbaar niet van jou? Ik hecht er geen waarde oordeel aan.

[ Voor 13% gewijzigd door Marbo op 30-12-2010 17:09 ]

• YaYo86
Marbo schreef op donderdag 30 december 2010 @ 17:06:
[...]

Ik meld gewoon de winkelwaarde ter info, dat mag blijkbaar niet van jou? Ik hecht er geen waarde oordeel aan.
Hij gaat weer fijn jongens :D hahaha zo gaat het wel vaker hier.. Gelijk boren ze je de grond in :)

• FZJ220706
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 10-02-2021
iefie schreef op donderdag 30 december 2010 @ 16:30:
heb nu even 2.2.1 erop wat perfect werkt, alleen nu al hij 100% is opgeladen en ik haal hem uit de lader, dan schiet hij terug naar 98%..?
Heb ook 2.2.1 erop en alles gaat zoals een telefoon hoort te zijn...echter schrik ik van de batterijduur!
Vanochtend 100% geladen...7uur uit de lader gehaald en 100%...rond 12:30 had ik nog maar 19%!
Qua apps echter enkel facebook,whatsapp,rabo,nu.nl,advanced task killer,dolphin browser...

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:31

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Marbo schreef op donderdag 30 december 2010 @ 17:06:
[...]

Ik vraag gewoon of je je winkelwaarde belangrijk vind. Een normale vraag dus je hoeft niet zo aangeschoten te doen.

Ik kreeg overigens een ander kaartje. Sandisk als ik het me goed herinner (zit in de telefoon dus ik kan het niet zo snel zien).

[ Voor 17% gewijzigd door Bor op 30-12-2010 20:04 ]

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

• GandalfTheGrey

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

Amdk6II schreef op donderdag 30 december 2010 @ 11:07:
[...]

Dank! Goede info daar heb je wat aan. Maar volgens mij is dit niet nodig toch. Als je met de register patch hem weer terug zet op XEN dan download je gewoon de Nederlandse versie en heb je weer productcode XEN. Of zie ik dat verkeerd?

Hebben jullie een factory reset gedaan van JPA naar JPY of is dit niet nodig?

Computer Specs

Verwijderd

iefie schreef op donderdag 30 december 2010 @ 16:30:
You’ve left it plugged in overnight, and the battery gauge shows 100%. After a quick shower, you remember that you forgot to send your client a file last night. You pick up your phone again, but the battery gauge now reads 90%. A 10% drop in 10 minutes? The phone must be defective, right?

(...)

Interestingly enough, improvements in battery management technology have compounded the average user’s perception of this problem. Older phones were rather inelegant in their charging behavior; usually filling the battery to capacity and then switching to a trickle current to maintain the highest charge possible. This offered the highest usage time in the short-term, but was damaging the battery over the course of ownership. As explained at Battery University, “The time at which the battery stays at [maximum charge] should be as short as possible. Prolonged high voltage promotes corrosion, especially at elevated temperatures.”[1]
This is why many new phones will “lose” up to 10% within a few minutes of coming off the charger. The reality is that the battery was only at 100% capacity for a brief moment, after which the battery management system allowed it to slowly dip down to around 90%. Leaving the phone plugged in overnight does not make a difference: the phone only uses the wall current to maintain a partial charge state.
your-smartphones-battery-gauge-is-lying-to-you-and-its-not-such-a-bad-thing

[ Voor 80% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2010 20:42 ]

Verwijderd

Hoi, ik heb sinds n week dat mijn samsung galaxy s niet meer het beeld draait als ik n sms wil typen in de breedte van het toestel of bij een webpagina. Nu moet ik smsen als ik de telefoon rechthoud en mn vinegrs zijn daar eigenlijk te breed voor. Hoe kan dit ineens?? Hij is niet nat geworden of gevallen....

• Tower410
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 19-09 20:31
Heb je 2.2 erop staan? Dan heb je een knopje waarmee je dit aan en uit kan zetten in het 'uitschuif menu' (die balk bovenin die je omlaag kunt trekken) Misschien heb je die per ongeluk een keer aangeraakt?

• BillSpaarbank
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 30 december 2010 @ 21:38:
Hoi, ik heb sinds n week dat mijn samsung galaxy s niet meer het beeld draait als ik n sms wil typen in de breedte van het toestel of bij een webpagina. Nu moet ik smsen als ik de telefoon rechthoud en mn vinegrs zijn daar eigenlijk te breed voor. Hoe kan dit ineens?? Hij is niet nat geworden of gevallen....
Dit heb ik ook een keer gehad. Bleek een rotte app te zijn ( weet niet meer welke)
Uiteraard de rotatieknop gecheckt in de notificatiebalk ;)

Ik had het idee dat mijn sensor defect was en heb na een reboot een factory reset gedaan. Probleem was daarmee opgelost. Ik draaide op dat moment 2.2.1 firmware.

• MVC
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-12-2022

MVC

Ik ben van plan om mijn Samsung i780 te vervangen door de Galaxy S. Ik lees echter nogal wat berichten over slechte verbindingen met de telefoonverbinding, wifi en GPS. Wie kan me vertellen hoe dit precies zit en of dit misschien sinds de laatste update gefixt is ?

• Webjunkie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 20-09 19:54
de GPS is iig bagger.. ook met froyo.

HTPC, Speeldoos | PVoutput

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 00:00
GPS werkt als een tierelier, helemaal met froyo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MVC
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-12-2022

MVC

Webjunkie schreef op donderdag 30 december 2010 @ 23:08:
de GPS is iig bagger.. ook met froyo.
Omdat ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webjunkie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 20-09 19:54
nou.. dat is dan duidelijk :D

ik zal mijn standpunt even verhelderen.

- bij het navigeren springt hij constant van de weg waar je op rijdt naar de parallel of zij weg(en) er naast en zelfs soms naar een andere stad of provincie.

- hij loopt vaak enkele seconden achter.

- tijdens een navigatierit werd ik gebeld en nadat ik op had gehangen, moest hij eerst weer satellietjes gaan zoeken, bepalen waar hij nou eigenlijk was en de rit weer gaan uitrekenen.
ik was toen alweer vele kruispunten verder.

dat was met google maps.
misschien dat gekochte navigatiesoftware beter werkt.

[ Voor 9% gewijzigd door Webjunkie op 31-12-2010 00:14 ]

HTPC, Speeldoos | PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag had ik het limit bereikt en heb ik m'n galaxy geroot en een lagfix eroverheen gegooid.
Wat een simpele klus was dat. En wat krijg je daar voor terug? Ongelooflijk veel. Het toestel is zo ontzettend snel, ik wou dat ik het eerder had gedaan.
Internetpagina's gaat bijna zo soepel als op een iphone. Voorheen, was het nog slechter dan een Nokia symbian bewijs van spreken ;)

PS: Ik heb helemaal nergens last van met die gps. Ik navigeer er best vaak mee, maar hij loopt vrijwel altijd nauwkeurig mee. (toestel afkomstig uit november)

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 31-12-2010 00:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MVC schreef op donderdag 30 december 2010 @ 22:08:
Ik ben van plan om mijn Samsung i780 te vervangen door de Galaxy S. Ik lees echter nogal wat berichten over slechte verbindingen met de telefoonverbinding, wifi en GPS. Wie kan me vertellen hoe dit precies zit en of dit misschien sinds de laatste update gefixt is ?
Telefoonverbinding, helemaal nergens problemen mee. Top zelfs.
Wifi, nog nooit zo goed gezien op een telefoon, en heb er heel veel geprobeerd de afgelopen maanden/weken.
GPS.. Ja daar zie je op dit moment het meeste over. Maar dat verschilt volgens mij een beetje per toestel. (toestel levering, denk ik persoonlijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrkleze
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 11-10-2024
gps werkt perfect en snel wanneer je stilstaat, alleen wanneer je beweegt is gps kut

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

Webjunkie schreef op vrijdag 31 december 2010 @ 00:12:
nou.. dat is dan duidelijk :D

ik zal mijn standpunt even verhelderen.

- bij het navigeren springt hij constant van de weg waar je op rijdt naar de parallel of zij weg(en) er naast en zelfs soms naar een andere stad of provincie.

- hij loopt vaak enkele seconden achter.

- tijdens een navigatierit werd ik gebeld en nadat ik op had gehangen, moest hij eerst weer satellietjes gaan zoeken, bepalen waar hij nou eigenlijk was en de rit weer gaan uitrekenen.
ik was toen alweer vele kruispunten verder.

dat was met google maps.
misschien dat gekochte navigatiesoftware beter werkt.
Bij mij is het nog erger, ook in een stilstaande auto krijg ik zelden een fix.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iefie
leuk verhaal maar is mijn inziens onzin.
ik had froyo 2.2 en daar bleef hij een aantal uur gewoon op 100% staan, en bij mijn andere sgs die nog 2.1 update 1 draait ook.
Alleen nu pas met 2.2.1 schiet hij gelijk 1 of 2 % terug dus ligt het aan de software.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

Mja bij mij doet hij ook vreemde dingen (echt leeg, 5 min aan de lader en hij zegt 20% te hebben), iets wat m'n HTC Dream/G1 toch echt niet had met zowel originele als imitatie batterij.

Er is een manier om de sensor opnieuw te calibreren, dat moet je even terug zoeken met de search. Het was iets dat hij dan 1malig van helemaal vol naar helemaal leeg moest terwijl het systeem dat de telefoon uitschakeld als de spanning onder waarde X daalt uitgeschakeld staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iefie
heb nog ff lopen zoeken en schijnt inderdaad een bug te zijn in 2.2.1
De mijne is niet geroot, dus battery wipe zit er niet in.
weet nog steeds niet hoe ik moet rooten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gh0stw4lk3r
  • Laatst online: 23:57
mbt de gps problemen: er zijn een hoop toestellen waarbij het qua software niks uit lijkt te maken wat er op staat, de gps blijft klote. Deze toestellen zijn ws de toestellen waarbij de antenne binnenin geen goed contact maakt ( vrij simpel zelf op te lossen, maar je verliest garantie door openschroeven)

en er zijn een aantal toestellen die 0,0 problemen hebben, waaronder die van mij, ik zie zeer kleine of geen verschillen tussen software versies, rijden met navi gaat bij mij perfect, ik gebruik hem elke dag als gps device.
ws heb ik het geluk ( wat iedereen standaard zou moeten hebben) dat mijn antenne intern wel goed aansluit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Niet online
Gh0stw4lk3r schreef op vrijdag 31 december 2010 @ 08:53:
mbt de gps problemen: er zijn een hoop toestellen waarbij het qua software niks uit lijkt te maken wat er op staat, de gps blijft klote. Deze toestellen zijn ws de toestellen waarbij de antenne binnenin geen goed contact maakt ( vrij simpel zelf op te lossen, maar je verliest garantie door openschroeven)

en er zijn een aantal toestellen die 0,0 problemen hebben, waaronder die van mij, ik zie zeer kleine of geen verschillen tussen software versies, rijden met navi gaat bij mij perfect, ik gebruik hem elke dag als gps device.
ws heb ik het geluk ( wat iedereen standaard zou moeten hebben) dat mijn antenne intern wel goed aansluit.
Klopt wat je zegt. Ik heb ook nooit problemen met de GPS gehad. Er zijn ook gebruikers die het onder garantie hebben laten repareren als zelf openschroeven geen optie is.

en een off-topic felicitatie *O* Gefeliciteerd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobbika
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 21-09 09:02
iefie schreef op vrijdag 31 december 2010 @ 01:24:
heb nog ff lopen zoeken en schijnt inderdaad een bug te zijn in 2.2.1
Volgens de kernel makers op XDA is dit de bedoeling van Samsung geweest en geen bug. 2.2.1 bevat nieuwe batterij drivers en deze sparen de batterij door deze niet volledig op te laden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• munck100
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 07-05 11:59

Volgens mij is het gps probleem vaag en afhankelijk van wat mensen er van verwachten.
In mijn geval ben ik zeker niet tevreden. Mijn sgs heb ik al 2x naar solid vison opgestuurd.
De eerste keer kreeg ik hem terug met als opmerking "software update en kalibratie" dit terwijl ik via kies froyo al had draaien dus wat ze bedoelen met software update is me een raadsel. De gps was nog steeds slecht. ik heb het toestel nog een keer opgestuurd met de zelfde klacht. i.o.m. solid vision is het moederbord vervangen met als opmerking dat als ik nog niet tevreden was over de gps , solid vision niets meer voor mij kon doen en dus maar contact op moest nemen met samsung 8)7
In eerste instantie leek het erop dat de gps verbeterd was maar na enkele testritten verder was ik weer teleurgesteld over de prestatie van de gps. ( onnauwkeurig en onstabiel en niet betrouwbaar om mee te navigeren). ik heb de stoute schoenen aangetrokken en het toestel open geschroefd om het contact wat open te buigen zoals eerder in dit forum is beschreven is ( ik zou niet weten waarom de garantie dan zou vervallen omdat er nergens een zegeltje of iets dergelijks is wat je moet verbreken) . Daarna weer enkele testritten gedaan en het leek er op dat de gps goed werkte. maar weer te vroeg gejuigd, gisteren heb ik 2x een rit gemaakt met een zeer instabile fix en zeer onnauwkeurig, niet mee te navigeren dus. of het nu aan de weersomstandigheden ligt of aan de tijd of dat ik iemand ben die nooit tevereden is over de gps prestatie van de sgs,ik weet het niet meer |:(
Wat ik wel weet is als ik (maar dan gaan we terug in de tijd) een oude ext blauwe tand muis van tomtom gebruik i.c.m. mijn sgs, het een genot is om mee te navigeren. Echt niet te vergelijken, zo groot is het verschil.
Hoe het kan dat er mensen zijn die 0,0 problemen ervaren met de gps kan ik niet verklaren. ikzelf heb er alles aan gedaan om o,o problemen te ervaren maar het is mij nog niet gelukt.
Ik denk dat ik mijn verlies maar moet nemen en weer net zoals vroeger een ext. bt muis zal moeten meeslepen. En dat voor een toestel in deze prijs klasse. ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yur400
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16-09 08:52
Lijkt me toch niet dat ze kunnen zien dat je je telefoon uit elkaar hebt gehaald? Tenzij je sporen op de schroeven achterlaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Niet online
munck100 schreef op vrijdag 31 december 2010 @ 12:21:
[...]

Ik denk dat ik mijn verlies maar moet nemen en weer net zoals vroeger een ext. bt muis zal moeten meeslepen. En dat voor een toestel in deze prijs klasse. ;w
Het is denk ik inderdaad een geval van verwachtingen. Ik vind persoonlijk dat je van een apparaat waarin van alles in een kleine behuizing wordt gesmeten (SGS) niet hetzelfde mag verwachten als van een apparaat dat specifiek voor één taak wordt gemaakt (bluetooth gps/tomtom). Neemt niet weg dat er blijkbaar ook aardig wat gevallen zijn waarin de GPS zelfs onder het niveau werkt waarvan ik vind dat je dat mag verwachten van de SGS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andso
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19-03 22:46

Andso

Tabby SCORE!!!

Zijn er hier nog handcent gebruikers? Ik heb de laatste tijd als ik een sms krijg, krijg netjes popup van handcent maak berichtje terug, verzend klaar. Maar bij de standaard sms app onder in de taakbalk blijft er dan een 1tje (in het rondje in het klein) staan van he je hebt een sms! Nu moet je dus weer eerst standaard sms app openen bericht openen en weg is het 1tje.

Kan je de standaard sms app niet gewoon uitzetten of zo instellen dat je de meldingen niet meer krijgt op het icoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Andso schreef op vrijdag 31 december 2010 @ 12:41:
Zijn er hier nog handcent gebruikers?.....

Kan je de standaard sms app niet gewoon uitzetten of zo instellen dat je de meldingen niet meer krijgt op het icoon?
In het standaard Berichten appje kun je bij instellingen de meldingen uitzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Propane schreef op vrijdag 31 december 2010 @ 12:36:
[...]
Het is denk ik inderdaad een geval van verwachtingen. Ik vind persoonlijk dat je van een apparaat waarin van alles in een kleine behuizing wordt gesmeten (SGS) niet hetzelfde mag verwachten als van een apparaat dat specifiek voor één taak wordt gemaakt (bluetooth gps/tomtom). Neemt niet weg dat er blijkbaar ook aardig wat gevallen zijn waarin de GPS zelfs onder het niveau werkt waarvan ik vind dat je dat mag verwachten van de SGS.
Daar ben ik het mee eens. Dat is eigenlijk met alles zo in een mobiele telefoon. dat geldt ook voor de camera. het is 5 megapixel, maar een fototoestel maakt betere foto's. Dat geldt inderdaad ook voor een navigatiesysteem. Een mobiele telefoon is er altijd nog voor gemaakt om er mee te bellen. Want daar is geen vervanger voor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• munck100
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 07-05 11:59
[...]
Ik verwacht dezelfde en eigenlijk betere gps prestaties ten opzichte van eerdere generatie's telefoons.
De htc touch 3g die ik hiervoor had, is kleiner dan de SGS en daar heb ik altijd probleemloos mee kunnen navigeren. Er zijn ongetwijfeld veel kleine toestellen waar alles ingepropt zit, die wel een goede gps module bezitten.
De SGS is in alle opzichten veel en veel beter dan mijn oude htc touch 3g (zoals het hoort) behalve dan de gps module (zoals het NIET hoort)
Dus als mijn SGS gelijkwaardig aan mijn oude htc touch 3g presteert wat navigatie betreft , hoor je mij niet meer klagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-09 11:19

icecreamfarmer

en het is

wat is jouw afwijking dan als je gps status gebruikt?
Ik heb standaard tussen de 15 en 25m en af en toe 5 tot 10m

ik zie ik zie wat jij niet ziet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BounceMeister
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Er is me iets niet duidelijk over data uitzetten op de Galaxy S (Android 2.2) i.v.m. vakantie. (Ik dacht dat ik me goed had voorbereid, maar....)

Ik heb bij Instellingen - Draadloos en Netwerken - Mobiele Netwerken - de opties "Pakketgegevens gebruiken" en "Roaming" beiden uitgevinkt. Netwerkmodus staat op GSM/WCDMA (auto-stand).
Vervolgens bij de app Netsentry alle datatellers gereset.
Ik heb T-mobile en ben momenteel nog wel in NL.
Ik heb bij Netsentry "svnet0", "pdp0" en "Ethernet" staan.
Nu zie ik na een uur dat er bij "svnet0" toch 18,02 kB aan data is geteld.

Mis ik nog een instelling? Ik dacht dat (de vreemde vertaling) "pakketgegevens gebruiken" uitvinken ervoor zorgde dat alle data geblokkeerd werd? (Internet werkt in ieder geval niet meer nu.)
Gaat de uitgevinkte optie "Roaming" er voor zorgen dat er in het buitenland echt geen dataverkeer is?
Of toch maar APNDroid installeren ondanks de berichten dat data soms niet meer aan de gang te krijgen is daarmee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19:39
Alleen roaming uitvinken doet het al bij mij.

Iemand z'n SGS al meegenomen op een dagje skiën? Ik ben benieuwd hoe het touchscreen zich houdt bij een dagje -10, want anders neem ik een reserve telefoon mee voor op de piste.

[ Voor 66% gewijzigd door MrAngry op 31-12-2010 16:25 ]

Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Batterij probleem (via xda)

Ik heb het volgende gedaan -

100% opladen en daarna reboot gedaan

batterij status gewist (root)

nu de batterij 100% leeg laten lopen.

Nu toestel uit laten en helemaal opladen tot 100%.

Je zult zien dat de batterij 100% aangeeften geen 98 drop heeft.

Ik raad ook om apps die een getal aangeven niet te gebruiken als je gek wordt
van de eerste 10% drop die redelijk snel gaat zoals altijd. Tot 40% gaat het wat
langzamer daarna weer sneller. Ik hoor mensen die klagen dat het snel gaat
maar gebruik gewoon een batterij indicator werkt minder op je zenuwen :)

Ik gebruik Doc Rom 6.2 verbruik 60-80% in 24 uur .

Luister dan 2 uur muziek - 10 minuten bellen. veel whatsapp en email verkeer.
klein uurtje internet en 15-30 minuten streamen (journaal en youtube).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nokiaan958GB
  • Niet online
[...]
Op mijn N95 van 4 jaar oud never nooit geen problemen met GPS gehad.

Ik zou iedereen aan willen moedigen bij klachten het product gewoon retour afzender te sturen :+
Helaas is dat voor veel mensen onpraktisch omdat men niet altijd tijdelijk een 2e gsm achter de hand heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ik heb 2 rare vlekken op m'n scherm en heb er bij de garantie ook bij vermeld dat m'n GPS het niet naar behoren doet. Ben benieuwd of ik een nieuwe terugkrijgt... verwachte tijd: 3 tot 4 weken en ben net 3 dagen onderweg... ik mis m'n SGS al enorm :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lometje
  • Laatst online: 16-09 21:13

lometje

Multimediant

MrAngry schreef op vrijdag 31 december 2010 @ 16:23:
Alleen roaming uitvinken doet het al bij mij.

Iemand z'n SGS al meegenomen op een dagje skiën? Ik ben benieuwd hoe het touchscreen zich houdt bij een dagje -10, want anders neem ik een reserve telefoon mee voor op de piste.
Echt handig is het natuurlijk sowieso niet ivm. handschoenen. Daarnaast las ik ergens (even geen idee waar) dat het 't beste is om je telefoon wel enigzins warm te houden (in je jaszak of iets dergelijks). Daarbij is dat ook goed voor je batterij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:58

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

mijn gps werkt goed sinds dag 1 :) ik navigeer er mee in de auto incl mat sygic mobile maps en ben nog nooit op een verkeerde baan terrecht gekomen of andere rare fratsen. signaal valt ook nooit weg tijdens rijden. ben ik de enige die een stabiele en werkende verbinding heb ?

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corrado20vt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 20-09 10:39
Niet de enige maar wel een van de weinige!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:| Ik heb een raar probleem met mijn muziekbestanden. In ' Mijn Bestanden' vind ik twee directories met muziekbestanden, een 'music-wizard' met mijn van het internet gedownloade mp3 bestanden en een 'media'met mijn .wma bestanden, daar geplaatst via een usb-stick. Op mijn usb-stick stonden een aantal albums (toendertijd nog niet herkend via het internet) met als naam ' unknown album', en de songs als 'track1,track2, enz'.
Als ik nu via de app 'MP3-player' muziek afspeel wordt er inderdaad geen naam getoond, maar
track xx. Nu wil ik de naam van die albums toevoegen, zodat die wordt getoond bij het afspelen, maar wat blijkt? In de' media-directory staan ze al ingevuld met de goede namen dus dat hoeft niet meer. Hoe krijg ik de mp3-player nou zover dat hij de juiste namen weergeeft tijdens het afspelen? Ik heb al geprobeerd ze opnieuw de juiste naam te geven, maar dat kan natuurlijk niet, omdat die naam al bestaat... :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andso
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19-03 22:46

Andso

Tabby SCORE!!!

Verwijderd schreef op vrijdag 31 december 2010 @ 13:47:
[...]

In het standaard Berichten appje kun je bij instellingen de meldingen uitzetten.
Onder het kopje "Meldigsinstellingen" staat

Meldingen (Berichtmeldingen weergeven in statusbalk) deze is uitgevinkt

Verder kan ik niet echt meer instellingen vinden daar? Heb eigenlijk alles uitstaan op Automatische ophalen van MMS-berichten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasjenl
  • Laatst online: 19-09 12:45

jasjenl

Liab A Tymo

Ik wil nu toch maar eens proberen een lagfix te installeren en na wat research lijkt me de voodoo fix de beste keuze. Als ik alles goed heb uitgezocht zou met deze instructies het moeten lukken om deze versie met odin te installeren. Ik draai de standaard 2.2 JPA kernel en heb 3e recovery dus ik zal odin moeten gebruiken, zo lees ik daar. Echter één ding twijfel ik over: er staat daar dat je de /efs folder moet backuppen, echter dan kan volgens mij alleen als je telefoon geroot is en dat is de mijne niet. Is dat dan alsnog noodzakelijk om vooraf te doen? Of is het risico dat er bij het installeren van voodoo iets mis gaat waarvoor je die /efs folder nodig hebt niet zo groot?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amdk6II
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-09 17:02
iefie schreef op donderdag 30 december 2010 @ 11:48:
[...]

oke das opzich mooi, alleen moet er wel bij gezegd worden dat je telefoon geroot moet zijn, anders zie je de EFS map niet.
En niet iedereen wil hem rooten. :$ weet eigenlijk ook niet precies hoe :$
Klopt, je moet root rechten hebben om bij de EFS map te kunnen.
Overigens, als je niet wilt rooten moet je jezelf afvragen of je wel bezig moet zijn met firmwares flashen die niet voor jouw regio zijn bedoeld. :)
Desnoods root je hem, zet je productcode recht en unroot je hem weer.

Rooten is simpelweg "administrator" rechten verkrijgen; want eigenlijk gewoon "superuser" is onder Linux.
Hoe je die rechten verkrijgt staat wel op XDA (ff zoekfuntie pakken) of anders op GoT in het andere topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe zit het met het overclocken van deze telefoon. Is dat mogelijk? want ik lees er al wat over op internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Double
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14-11-2023
@jasjenl

De kans dat er iets mis gaat met je /EFS tijdens het flashen van voodoo is niet groter dan tijdens normaal gebruik. De voodoo versie is overigens verouderd, je kan beter hier vandaan de laatste versie pakken:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=774500

@nok
Ja, maar dan wel met een custom kernel, root, en een speciale app.

[ Voor 12% gewijzigd door The_Double op 02-01-2011 00:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klote! Vannacht mijn Galaxy S kwijtgeraakt op Awakenings New Years Special. Helaas geen programma geinstalleerd, alleen latitude heeft nog iets kunnen zien, maar wat ik daar nog mee kan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasjenl
  • Laatst online: 19-09 12:45

jasjenl

Liab A Tymo

The_Double schreef op zondag 02 januari 2011 @ 00:00:
@jasjenl

De kans dat er iets mis gaat met je /EFS tijdens het flashen van voodoo is niet groter dan tijdens normaal gebruik.
Ik had inmiddels de gok al gewaagd ;) Helemaal vlekkeloos verliep het in eerste instantie niet, want odin kwam niet verder dan 'setup connection', maar na de telefoon ontkoppeld te hebben en even de batterij eruit gehaald te hebben, lukte het wel en ik heb nu voodoo draaien.
De voodoo versie is overigens verouderd, je kan beter hier vandaan de laatste versie pakken:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=774500
De versie waar ik naar linkte staat ook in die post genoemd (komt daar zelfs vandaan), de nieuwere versies zijn volgens mij voor firmwares nieuwer dan JPA (die ik op mijn telefoon heb). Dus volgens mij heb ik wel de nieuwste die voor mijn telefoon geschikt is. Maar correct me if I'm wrong :)

Eerste indruk van voodoo is trouwens uitermate positief, eindelijk werkt de telefoon echt helemaal soepel en zoals ik verwacht van een smartphone van dit kaliber. Voorheen merkte ik bij de meest simpele dingen als bijv. het inschakelen van WiFi dat je daarna altijd even moest wachten voordat de telefoon weer vlotjes reageerde. Zelfs het op en neer draggen van het notificatie scherm haperde dan als de ziekte (als ie überhaupt al naar beneden wilde komen). Nu: geen enkele vertraging meer, alles blijft de hele tijd snel reageren en zelfs tekst invoeren met swype, wat voorheen door de lag af en toe bijna onmogelijk werd, gaat nu gewoon weer goed. Uiteraard nog even afwachten wat dit op de lange termijn gaat doen maar vooralsnog werkt alles een stuk beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YaYo86
Verwijderd schreef op zondag 02 januari 2011 @ 00:04:
Klote! Vannacht mijn Galaxy S kwijtgeraakt op Awakenings New Years Special. Helaas geen programma geinstalleerd, alleen latitude heeft nog iets kunnen zien, maar wat ik daar nog mee kan...
Vrij weinig ja.. snap sowieso niet hoe je een tel. kan kwijt raken op een feest maja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe zit het bij jullie met internetten. Bij aardig veel sites hapert ie heel veel. Vooral tijdens het scrollen en inzoomen. Voorbeeld is www.telegraaf.nl ...... hij laad hem binnen 14 seconden maar tijdens het scrollen en zoomen hapert ie ontzettend. Hoe zit dat bij jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 02 januari 2011 @ 01:35:
Hoe zit het bij jullie met internetten. Bij aardig veel sites hapert ie heel veel. Vooral tijdens het scrollen en inzoomen. Voorbeeld is www.telegraaf.nl ...... hij laad hem binnen 14 seconden maar tijdens het scrollen en zoomen hapert ie ontzettend. Hoe zit dat bij jullie?
Heb je Flash standaard aanstaan? Daar wordt de browser namelijk wel wat traag van op sites als die van de Telegraaf. Dan kun je hem beter op "on demand" zetten in de browser instellingen (iets met invoegtoepassingen heet het geloof ik).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino112
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 01:27
Verwijderd schreef op zondag 02 januari 2011 @ 00:04:
Tss, en dan heb je er maar 50 euro voor over? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pino112 schreef op zondag 02 januari 2011 @ 09:54:
[...]

Tss, en dan heb je er maar 50 euro voor over? ;)
Ik wil niet heel lullig doen, maar die telefoon is gewoon van mij hoor. ;) Daar heb ik gewoon dikke centen voor betaald. Ik heb ook al een paar keer een telefoon gevonden en die heb ik gewoon netjes teruggebracht of die zijn ze naderhand op komen halen. Een van de twee wilde me geld geven, maar dit heb ik toen niet aangenomen.

Ik weet hoe lullig het is om een telefoon te verliezen, daarom breng ik hem zelf dan ook terug. Als ik 20.000 euro zou vinden zou ik het ook meteen afgeven bij het politiebureau. Als niemand het opeist, heb je geluk.

Maar ik kan me ook wel voorstellen dat ze hem houden, natuurlijk is het ook gewoon mijn schuld.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 02-01-2011 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• begintmeta
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
Ik vraag me nog steeds af hoe het nou eigenlijk zit met identieke Android IDs (erder in het topic). Heeft dat nu consequenties? AFAIK zijn er wel programma's die gebruik maken van de Android ID, mar ik heb zelf nog geen hinder ondervonden. En ligt het nu eigenlijk aan het flashen van bepaalde firmwares?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YaYo86
Verwijderd schreef op zondag 02 januari 2011 @ 12:21:
[...]

Ik wil niet heel lullig doen, maar die telefoon is gewoon van mij hoor. ;) Daar heb ik gewoon dikke centen voor betaald. Ik heb ook al een paar keer een telefoon gevonden en die heb ik gewoon netjes teruggebracht of die zijn ze naderhand op komen halen. Een van de twee wilde me geld geven, maar dit heb ik toen niet aangenomen.

Ik weet hoe lullig het is om een telefoon te verliezen, daarom breng ik hem zelf dan ook terug. Als ik 20.000 euro zou vinden zou ik het ook meteen afgeven bij het politiebureau. Als niemand het opeist, heb je geluk.

Maar ik kan me ook wel voorstellen dat ze hem houden, natuurlijk is het ook gewoon mijn schuld.
Hoe kun je uberhaupt een telefoon verliezen op een feest? Beetje dom hoor sorry.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

YaYo86 schreef op zondag 02 januari 2011 @ 12:38:
[...]

Hoe kun je uberhaupt een telefoon verliezen op een feest? Beetje dom hoor sorry.
Klopt is ook dom ;). Ik ging een vest aantrekken omdat ik het koud had, daarna heel even in me vest gedaan en binnen 5 minuten dacht ik al, klote daar had ik hem niet in moeten doen. Meteen gevoeld of ie er nog zat.... Nee dus. Erg dom ja... Maar daarom baal ik er niet minder van. Duur grapje geweest ;)

Iemand al ervaring met de Galaxy S en Trackandprotect?

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 02-01-2011 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Niet online
YaYo86 schreef op zondag 02 januari 2011 @ 12:38:
[...]

Laten vallen is ook dom? Een aanrijding maken ook? Beroofd worden van je spullen? Jou overkomt blijkbaar nooit iets... Slimme jongen ben jij -O-

Lers, Succes ermee. Hoop dat je hem terug kunt vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YaYo86
Allemaal dingen die je kunt voorkomen ja, mij overkomt idd nooit iets omdat ik goed op let ;)

Lers succes kerel! HIj komt vast terug.

[ Voor 18% gewijzigd door YaYo86 op 02-01-2011 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dankjewel beide! Ik verwacht er maar niet te veel van..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino112
Je hebt ook bijvoorbeeld de app Where's my Droid of gewoon de ingebouwde Mobiel Opsporen-functie niet ingeschakeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YaYo86
Boys,
een (klein) probleempje met de Galaxy S. Zojuist kreeg ik een TAN code toegstuurd van ING via de sms. Ik zie dat ik een nieuw bericht heb want er staat een 1 bij Berichten onderaan het hoofdscherm. Als ik vervolgens mijn sms inbox open zie ik de sms niet. Via Kies zie ik de sms wel.. ik heb al geprobeerd om smsjes ter verwijderen (dacht misschien is de inbox vol) maar dat loste niks op.

Iemand een idee hoe dit kan?

Edit: de 1 blijft nu dus ook staan en kan ik niet weghalen, een reboot haalt ook niks uit.

[ Voor 9% gewijzigd door YaYo86 op 02-01-2011 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

Het is gelukt! Na een middagje pielen draai ik een Stock JPY (UK versie) met Nederlandse CSC en product code XEN :) Imei en alles is dus nog intact :)

Hij voelt snel aan. WhatsApp knalt nu door de schermen (ook bij de initiele eerste keer opstarten)!

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iefie
Net ff een test gedaan,
Was naar 2.2.1 gegaan, maar dan verandert je produktcode enz, dus ik dacht ik ga terug naar 2.2 om te testen of alles weer XEN wordt, en ja alles weer gewoon XEN en geheel nederlands.(CSC enz)
Dus nu maar weer terug naar 2.2.1 want dat loopt heel goed.
dus mocht er een update komen, gewoon eerst weer naar XEN 2.2 en dan pas de nieuwe update gaan doen
alles met de KIES Patcher gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

@iefie Volgens mij bedoelen wij hetzelfde, maar zeggen we t anders.

Je kan met de KIES Patcher de Engelse JPY binnen halen (2.2.1).

Vervolgens moet je zorgen dat de productcode en CSC wel de Nederlandse wordt. Dit doe je via de volgende methode: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=787163. Voor deze methode heb je root nodig en je moet een factory reset doen!

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

Heeft iemand een APK van de App "SGSTools". De ontwikkelaar Fr4gg0r heeft hem uit de market gehaald, omdat hij geen tijd/zin heeft om het nog langer te supporten.

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino112
GandalfTheGrey schreef op zondag 02 januari 2011 @ 17:55:
Heeft iemand een APK van de App "SGSTools". De ontwikkelaar Fr4gg0r heeft hem uit de market gehaald, omdat hij geen tijd/zin heeft om het nog langer te supporten.
http://www.mediafire.com/?xtw16417su40j7b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik heb vrijdag een nieuwe Galaxy S gekocht.
Nu heb ik het probleem dat elke keer als ik iets probeer te downloaden uit de Android Market, dat (als hij klaar is met downloaden) hij dan zegt "installatie mislukt" Onvoldoende schijfruimte staat er dan, terwijl er nog genoeg schijfruimte op mijn mobiel zit. Bij de meeste Apps, bij sommige apps werkt het wel, maar dan sluit de app zichzelf af als hij opstart. Kan iemand helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iefie schreef op zondag 02 januari 2011 @ 17:03:

dus mocht er een update komen, gewoon eerst weer naar XEN 2.2 en dan pas de nieuwe update gaan doen
alles met de KIES Patcher gedaan.
Vroeger met Windows Mobile durfde ik alles aan............maar nu met Android ben ik te voorzichtig geworden.
Zou graag updaten naar 2.2.1. Heb nu 2.2 op mijn Galaxy. Hoe heb jij je upgrade naar 2.2.1 aangepakt??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makaveli09
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-05 13:24
GandalfTheGrey schreef op zondag 02 januari 2011 @ 17:31:
@iefie Volgens mij bedoelen wij hetzelfde, maar zeggen we t anders.

Je kan met de KIES Patcher de Engelse JPY binnen halen (2.2.1).

Vervolgens moet je zorgen dat de productcode en CSC wel de Nederlandse wordt. Dit doe je via de volgende methode: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=787163. Voor deze methode heb je root nodig en je moet een factory reset doen!
Ik zit er zelf aan te denken deze versie op mijn telefoon te zetten via Odin, echter blijkt dit alles in één bestand te zijn verpakt. Ik kan dus niet een eigen (nederlandse XEN) csc bestand flashen samen met JPY tegelijk...

Is het mogelijk om eerst JPY te flashen via Odin en nadat deze klaar is, meteen na de reboot alleen het XEN CSC bestand op je telefoon te flashen?

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makaveli09
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-05 13:24
Au.... te snel een bericht gepost...

[ Voor 59% gewijzigd door Makaveli09 op 02-01-2011 21:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Magic
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 23:31
Makaveli09 schreef op zondag 02 januari 2011 @ 21:04:
Is het mogelijk om eerst JPY te flashen via Odin en nadat deze klaar is, meteen na de reboot alleen het XEN CSC bestand op je telefoon te flashen?
Ja, met deze:

http://www.multiupload.com/8IN085W6C0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iefie
Verwijderd schreef op zondag 02 januari 2011 @ 20:58:
[...]

Vroeger met Windows Mobile durfde ik alles aan............maar nu met Android ben ik te voorzichtig geworden.
Zou graag updaten naar 2.2.1. Heb nu 2.2 op mijn Galaxy. Hoe heb jij je upgrade naar 2.2.1 aangepakt??
gedaan met de kies patcher.
gewoon deze link volgen, is heel simpel.
durf zelf ook niet te rooten enzo, maar op deze manier gaat het makkelijk en hij is dus niet geroot daarna

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=835628

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

@Pino thnx

@Makaveli Ja dit is zeker mogelijk. Inderdaad met de link daarboven. Vervolgens moet je even de mapstructuur aanpassen. je maakt een map "XEN", daar zit een map "system" in met de files en data uit de rar. (2 losse bestanden en een mapje csc). Met Rootexplorer zet je dit mapje XEN vervolgens in /system/csc/. Daar staan ook al KOR en XEU. Daarna kan je met de secret dialer code + imei de CSC goed zetten. Doe dit als eerste ding als je JPY geflashed hebt! Werkt prima. Krijg nu ook gewoon Rabobank en Teletekst app aangeboden.

Had vanavond in de auto een super irritante bug: Google Navigatie wou niet meer starten en bleef hangen op "Beschikbaarheid controleren". Heb gelukkig de oplossing nu gevonden. Mochten anderen het probleem hebben. Hier is de oplossing:
http://forum.cyanogenmod....-navigation-availability/

[ Voor 14% gewijzigd door GandalfTheGrey op 02-01-2011 23:36 ]

Computer Specs

Pagina: 1 ... 39 ... 92 Laatste

Let op:
Vragen of problemen met firmwares horen hier niet thuis, en worden verwijderd. Zie voor firmwarediscussies dit topic, maar ook deze is geen helpdesk.