GoT is geen helpdesk. Toon zelf initiatief voor je hier post.
[ Voor 74% gewijzigd door RoD op 29-12-2010 22:49 ]
Verwijderd
[ Voor 74% gewijzigd door RoD op 29-12-2010 22:49 ]
Ja, je kunt hem hier vindenPjoterEhv schreef op woensdag 29 december 2010 @ 21:04:
thanks voor je uitleg.
dus eerst een app voor barcode scanner binnen halen dus ??
[...]
[ Voor 22% gewijzigd door Shapeshifter op 29-12-2010 21:19 ]
HP ZBook Studio G3 - Hyundai Ioniq EV Classic - Opel Vivaro-e 75kWh - 22x Prusa i3 MK3S - 8x Prusa MINI+ - Ooznest Workbee 1,5m x 1,5m
Welke heb je gehaald (linkje eventueel)?smeijers schreef op woensdag 29 december 2010 @ 20:56:
[...]
heb vandaag net een bluetooth gps muis gekocht - hoop op aanzienlijke gps winst ( 24 euro )
SGS froyo - geroot
[ Voor 130% gewijzigd door Thomas op 30-12-2010 01:02 ]
[ Voor 20% gewijzigd door isomis op 29-12-2010 22:29 ]
Webontwikkelaar - Kitesurfer | Gamer
BT gps muis in bestelling bij GSMpunt.nljohan89 schreef op woensdag 29 december 2010 @ 22:09:
[...]
Welke heb je gehaald (linkje eventueel)?
Ik zie dat ook wel zitten!
Het allerbeste qua updates is natuurlijk wachten op de Nexus Sisomis schreef op woensdag 29 december 2010 @ 22:28:
me vriendin zit te twijfel tussen de galaxy s en de htc desire. Qua hardware specs vinden wij de galaxy s beter. Het enige wat ik mij afvraag: "hoe zit het met de update frequentie van het systeem?"
Ik heb het gevoel dat HTC hier meer actief mee bezig is. Volgens mij hangt het succes van een android telefoon grotendeels af van het team dat continu de software aan het verbeteren is.
[ Voor 92% gewijzigd door RoD op 29-12-2010 22:49 ]
EVIL plaatje, goed dat je hem klik-baar heb gemaakt
Panasonic 9J Mono; Vaillant aroSTOR VWL BM 270; IthoDaalderop CVE-S SP; Showersave QB1-21; Aqmos CM-32
Ik heb deze gekocht: http://www.digitalsonline.../GBA-AD350/gba-ad350.htmlsmeijers schreef op woensdag 29 december 2010 @ 22:38:
[...]
BT gps muis in bestelling bij GSMpunt.nl
[ Voor 14% gewijzigd door YaYo86 op 29-12-2010 22:58 ]
Shapeshifter schreef op woensdag 29 december 2010 @ 21:19:
[...]
Ja, je kunt hem hier vinden
[afbeelding]
Samsung is echt als een malle FW's er uit aan het pompen en ze worden steeds beter, de laatste JPY haalt 99% van alle problemen weg.isomis schreef op woensdag 29 december 2010 @ 22:28:
me vriendin zit te twijfel tussen de galaxy s en de htc desire. Qua hardware specs vinden wij de galaxy s beter. Het enige wat ik mij afvraag: "hoe zit het met de update frequentie van het systeem?"
Ik heb het gevoel dat HTC hier meer actief mee bezig is. Volgens mij hangt het succes van een android telefoon grotendeels af van het team dat continu de software aan het verbeteren is.
Kan jij hier nog wat over zeggen:DapperKonijntje schreef op donderdag 30 december 2010 @ 08:40:
[...]
Samsung is echt als een malle FW's er uit aan het pompen en ze worden steeds beter, de laatste JPY haalt 99% van alle problemen weg.
Het enige nadeel is dat samsung niet heel snel is met de distrubutie en je ze via odin of Kies met registry hack moet flashen, wat in principe oersimpel is, maar het kan even eng zijn als het nieuw is.
Ik twijfel om ook even mijn Galaxy te updaten naar 2.2.1 JPY. Heb nu nog stock 2.2 JPA via Kies.
Het nadeel van UK JPY 2.2.1 versie lijkt me dat je een aantal NL zaken mist. Klopt dit?
Herkent Google Voice Search nog wel Nederlandse tekst etc? Alle menu's zijn engels neem ik aan?
Nederlandse taal zit gewoon in de ROM. Je mist alleen de telegraaf meuk en dergelijke. Google voice kan ik niets over zeggen aangezien ik dat nog nooit gebruikt hebGandalfTheGrey schreef op donderdag 30 december 2010 @ 10:30:
[...]
Kan jij hier nog wat over zeggen:
[...]
[ Voor 9% gewijzigd door BillSpaarbank op 30-12-2010 11:04 ]
Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...
Je productcode gaat veranderen; deze kan je herstellen door in je EFS map "nv_data.bin" te vervangen door de "nv_data.bak" (kopieren en vervangen; je wilt het originele bak bestand houden)BillSpaarbank schreef op donderdag 30 december 2010 @ 10:48:
[...]
Nederlandse taal zit gewoon in de ROM. Je mist alleen de telegraaf meuk en dergelijke. Google voice kan ik niets over zeggen aangezien ik dat nog nooit gebruikt heb
I've been mad for fucking years, absolutely years, been over the edge for yonks.
Vinyl: Discogs
Verwijderd
oke das opzich mooi, alleen moet er wel bij gezegd worden dat je telefoon geroot moet zijn, anders zie je de EFS map niet.Amdk6II schreef op donderdag 30 december 2010 @ 11:07:
[...]
Je productcode gaat veranderen; deze kan je herstellen door in je EFS map "nv_data.bin" te vervangen door de "nv_data.bak" (kopieren en vervangen; je wilt het originele bak bestand houden)
"nv_data.bin.md5" kan je verwijderen; daarna reboot je.
Het is wel verstandig om eerst op te zoeken welke productcode er in de "nv_data.bin" & "nv_data.bak" staan.
Gebruik hiervoor de applicatie "SGS toolbox". Nog beter is om even een backup naar je externe sd kaart te maken van je "EFS" map.
Waarschuwing! Hernoem niet het bak bestand; als je daarna firmware flashed naar niet officieel heb je waarschijnlijk alleen nog kor bestand.
Dan kun je net zoals ik een hex editor gaan gebruiken om het bestand weer op XEN te zetten.
Doe je dit verkeerd dan veranderd je IMEI en is het hek van de dam.(lees heb je groot probleem)
Verder verwijs ik je naar firmware topic van de SGS.
Verwijderd
Staat onder draadloos en netwerken.Arethusa schreef op donderdag 30 december 2010 @ 11:20:
Ik heb Android versie 2.2 maar ik kan nu onder intstellingen -> over mijn toestel niets meer terug vinden zodat ik ik mijn usb instellingen weer naar Kies kan zetten. Zie ik iets over het hoofd?
Lekker weer, heb ik daarom al m'n gegevens daar achter gelaten...Marbo schreef op donderdag 30 december 2010 @ 16:05:
Voor de mensen die recht hebben op extra geheugen via de actie: ik heb net het kaartje binnen gekregen, je krijgt een TakeMS 8 GB MicroSD class 6 kaartje plus houder. Winkelwaarde 12 euro.
Maakt de winkelwaarde uit dan? Ik neem niet aan dat je daar speciaal de galaxy hebt aangeschaft toch? Ik vond het in ieder geval mooi meegenomen.Marbo schreef op donderdag 30 december 2010 @ 16:05:
Voor de mensen die recht hebben op extra geheugen via de actie: ik heb net het kaartje binnen gekregen, je krijgt een TakeMS 8 GB MicroSD class 6 kaartje plus houder. Winkelwaarde 12 euro.
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Verwijderd
Launcher Pro kan apps verbergen, maar dan kan je er zelf ook wat lastig bijVerwijderd schreef op donderdag 30 december 2010 @ 16:47:
Weet iemand misschien een goede app of een andere manier dat dit kan?
Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef
Ik meld gewoon de winkelwaarde ter info, dat mag blijkbaar niet van jou? Ik hecht er geen waarde oordeel aan.Maakt de winkelwaarde uit dan? Ik neem niet aan dat je daar speciaal de galaxy hebt aangeschaft toch? Ik vond het in ieder geval mooi meegenomen.
[ Voor 13% gewijzigd door Marbo op 30-12-2010 17:09 ]
Hij gaat weer fijn jongensMarbo schreef op donderdag 30 december 2010 @ 17:06:
[...]
Ik meld gewoon de winkelwaarde ter info, dat mag blijkbaar niet van jou? Ik hecht er geen waarde oordeel aan.
Heb ook 2.2.1 erop en alles gaat zoals een telefoon hoort te zijn...echter schrik ik van de batterijduur!iefie schreef op donderdag 30 december 2010 @ 16:30:
heb nu even 2.2.1 erop wat perfect werkt, alleen nu al hij 100% is opgeladen en ik haal hem uit de lader, dan schiet hij terug naar 98%..?
Komt dit omdat hij geupdate is met een lading van 98%?
Ik vraag gewoon of je je winkelwaarde belangrijk vind. Een normale vraag dus je hoeft niet zo aangeschoten te doen.Marbo schreef op donderdag 30 december 2010 @ 17:06:
[...]
Ik meld gewoon de winkelwaarde ter info, dat mag blijkbaar niet van jou? Ik hecht er geen waarde oordeel aan.
[ Voor 17% gewijzigd door Bor op 30-12-2010 20:04 ]
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Dank! Goede info daar heb je wat aan. Maar volgens mij is dit niet nodig toch. Als je met de register patch hem weer terug zet op XEN dan download je gewoon de Nederlandse versie en heb je weer productcode XEN. Of zie ik dat verkeerd?Amdk6II schreef op donderdag 30 december 2010 @ 11:07:
[...]
Je productcode gaat veranderen; deze kan je herstellen door in je EFS map "nv_data.bin" te vervangen door de "nv_data.bak" (kopieren en vervangen; je wilt het originele bak bestand houden)
"nv_data.bin.md5" kan je verwijderen; daarna reboot je.
Het is wel verstandig om eerst op te zoeken welke productcode er in de "nv_data.bin" & "nv_data.bak" staan.
Gebruik hiervoor de applicatie "SGS toolbox". Nog beter is om even een backup naar je externe sd kaart te maken van je "EFS" map.
Waarschuwing! Hernoem niet het bak bestand; als je daarna firmware flashed naar niet officieel heb je waarschijnlijk alleen nog kor bestand.
Dan kun je net zoals ik een hex editor gaan gebruiken om het bestand weer op XEN te zetten.
Doe je dit verkeerd dan veranderd je IMEI en is het hek van de dam.(lees heb je groot probleem)
Verder verwijs ik je naar firmware topic van de SGS.
Verwijderd
iefie schreef op donderdag 30 december 2010 @ 16:30:
heb nu even 2.2.1 erop wat perfect werkt, alleen nu al hij 100% is opgeladen en ik haal hem uit de lader, dan schiet hij terug naar 98%..?
Komt dit omdat hij geupdate is met een lading van 98%?
your-smartphones-battery-gauge-is-lying-to-you-and-its-not-such-a-bad-thingYou’ve left it plugged in overnight, and the battery gauge shows 100%. After a quick shower, you remember that you forgot to send your client a file last night. You pick up your phone again, but the battery gauge now reads 90%. A 10% drop in 10 minutes? The phone must be defective, right?
(...)
Interestingly enough, improvements in battery management technology have compounded the average user’s perception of this problem. Older phones were rather inelegant in their charging behavior; usually filling the battery to capacity and then switching to a trickle current to maintain the highest charge possible. This offered the highest usage time in the short-term, but was damaging the battery over the course of ownership. As explained at Battery University, “The time at which the battery stays at [maximum charge] should be as short as possible. Prolonged high voltage promotes corrosion, especially at elevated temperatures.”[1]
This is why many new phones will “lose” up to 10% within a few minutes of coming off the charger. The reality is that the battery was only at 100% capacity for a brief moment, after which the battery management system allowed it to slowly dip down to around 90%. Leaving the phone plugged in overnight does not make a difference: the phone only uses the wall current to maintain a partial charge state.
[ Voor 80% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2010 20:42 ]
Verwijderd
Dit heb ik ook een keer gehad. Bleek een rotte app te zijn ( weet niet meer welke)Verwijderd schreef op donderdag 30 december 2010 @ 21:38:
Hoi, ik heb sinds n week dat mijn samsung galaxy s niet meer het beeld draait als ik n sms wil typen in de breedte van het toestel of bij een webpagina. Nu moet ik smsen als ik de telefoon rechthoud en mn vinegrs zijn daar eigenlijk te breed voor. Hoe kan dit ineens?? Hij is niet nat geworden of gevallen....
Omdat ?Webjunkie schreef op donderdag 30 december 2010 @ 23:08:
de GPS is iig bagger.. ook met froyo.
[ Voor 9% gewijzigd door Webjunkie op 31-12-2010 00:14 ]
Verwijderd
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 31-12-2010 00:27 ]
Verwijderd
Telefoonverbinding, helemaal nergens problemen mee. Top zelfs.MVC schreef op donderdag 30 december 2010 @ 22:08:
Ik ben van plan om mijn Samsung i780 te vervangen door de Galaxy S. Ik lees echter nogal wat berichten over slechte verbindingen met de telefoonverbinding, wifi en GPS. Wie kan me vertellen hoe dit precies zit en of dit misschien sinds de laatste update gefixt is ?
Bij mij is het nog erger, ook in een stilstaande auto krijg ik zelden een fix.Webjunkie schreef op vrijdag 31 december 2010 @ 00:12:
nou.. dat is dan duidelijk
ik zal mijn standpunt even verhelderen.
- bij het navigeren springt hij constant van de weg waar je op rijdt naar de parallel of zij weg(en) er naast en zelfs soms naar een andere stad of provincie.
- hij loopt vaak enkele seconden achter.
- tijdens een navigatierit werd ik gebeld en nadat ik op had gehangen, moest hij eerst weer satellietjes gaan zoeken, bepalen waar hij nou eigenlijk was en de rit weer gaan uitrekenen.
ik was toen alweer vele kruispunten verder.
dat was met google maps.
misschien dat gekochte navigatiesoftware beter werkt.
leuk verhaal maar is mijn inziens onzin.
Klopt wat je zegt. Ik heb ook nooit problemen met de GPS gehad. Er zijn ook gebruikers die het onder garantie hebben laten repareren als zelf openschroeven geen optie is.Gh0stw4lk3r schreef op vrijdag 31 december 2010 @ 08:53:
mbt de gps problemen: er zijn een hoop toestellen waarbij het qua software niks uit lijkt te maken wat er op staat, de gps blijft klote. Deze toestellen zijn ws de toestellen waarbij de antenne binnenin geen goed contact maakt ( vrij simpel zelf op te lossen, maar je verliest garantie door openschroeven)
en er zijn een aantal toestellen die 0,0 problemen hebben, waaronder die van mij, ik zie zeer kleine of geen verschillen tussen software versies, rijden met navi gaat bij mij perfect, ik gebruik hem elke dag als gps device.
ws heb ik het geluk ( wat iedereen standaard zou moeten hebben) dat mijn antenne intern wel goed aansluit.
Volgens de kernel makers op XDA is dit de bedoeling van Samsung geweest en geen bug. 2.2.1 bevat nieuwe batterij drivers en deze sparen de batterij door deze niet volledig op te laden.iefie schreef op vrijdag 31 december 2010 @ 01:24:
heb nog ff lopen zoeken en schijnt inderdaad een bug te zijn in 2.2.1
Volgens mij is het gps probleem vaag en afhankelijk van wat mensen er van verwachten.Gh0stw4lk3r schreef op vrijdag 31 december 2010 @ 08:53:
mbt de gps problemen: er zijn een hoop toestellen waarbij het qua software niks uit lijkt te maken wat er op staat, de gps blijft klote. Deze toestellen zijn ws de toestellen waarbij de antenne binnenin geen goed contact maakt ( vrij simpel zelf op te lossen, maar je verliest garantie door openschroeven)
en er zijn een aantal toestellen die 0,0 problemen hebben, waaronder die van mij, ik zie zeer kleine of geen verschillen tussen software versies, rijden met navi gaat bij mij perfect, ik gebruik hem elke dag als gps device.
ws heb ik het geluk ( wat iedereen standaard zou moeten hebben) dat mijn antenne intern wel goed aansluit.
Het is denk ik inderdaad een geval van verwachtingen. Ik vind persoonlijk dat je van een apparaat waarin van alles in een kleine behuizing wordt gesmeten (SGS) niet hetzelfde mag verwachten als van een apparaat dat specifiek voor één taak wordt gemaakt (bluetooth gps/tomtom). Neemt niet weg dat er blijkbaar ook aardig wat gevallen zijn waarin de GPS zelfs onder het niveau werkt waarvan ik vind dat je dat mag verwachten van de SGS.munck100 schreef op vrijdag 31 december 2010 @ 12:21:
[...]
Ik denk dat ik mijn verlies maar moet nemen en weer net zoals vroeger een ext. bt muis zal moeten meeslepen. En dat voor een toestel in deze prijs klasse.
Verwijderd
In het standaard Berichten appje kun je bij instellingen de meldingen uitzetten.Andso schreef op vrijdag 31 december 2010 @ 12:41:
Zijn er hier nog handcent gebruikers?.....
Kan je de standaard sms app niet gewoon uitzetten of zo instellen dat je de meldingen niet meer krijgt op het icoon?
Verwijderd
Daar ben ik het mee eens. Dat is eigenlijk met alles zo in een mobiele telefoon. dat geldt ook voor de camera. het is 5 megapixel, maar een fototoestel maakt betere foto's. Dat geldt inderdaad ook voor een navigatiesysteem. Een mobiele telefoon is er altijd nog voor gemaakt om er mee te bellen. Want daar is geen vervanger voor!Propane schreef op vrijdag 31 december 2010 @ 12:36:
[...]
Het is denk ik inderdaad een geval van verwachtingen. Ik vind persoonlijk dat je van een apparaat waarin van alles in een kleine behuizing wordt gesmeten (SGS) niet hetzelfde mag verwachten als van een apparaat dat specifiek voor één taak wordt gemaakt (bluetooth gps/tomtom). Neemt niet weg dat er blijkbaar ook aardig wat gevallen zijn waarin de GPS zelfs onder het niveau werkt waarvan ik vind dat je dat mag verwachten van de SGS.
Ik verwacht dezelfde en eigenlijk betere gps prestaties ten opzichte van eerdere generatie's telefoons.Propane schreef op vrijdag 31 december 2010 @ 12:36:
[...]
Het is denk ik inderdaad een geval van verwachtingen. Ik vind persoonlijk dat je van een apparaat waarin van alles in een kleine behuizing wordt gesmeten (SGS) niet hetzelfde mag verwachten als van een apparaat dat specifiek voor één taak wordt gemaakt (bluetooth gps/tomtom). Neemt niet weg dat er blijkbaar ook aardig wat gevallen zijn waarin de GPS zelfs onder het niveau werkt waarvan ik vind dat je dat mag verwachten van de SGS.
wat is jouw afwijking dan als je gps status gebruikt?Gh0stw4lk3r schreef op vrijdag 31 december 2010 @ 08:53:
ik zie ik zie wat jij niet ziet
[ Voor 66% gewijzigd door MrAngry op 31-12-2010 16:25 ]
Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef
Verwijderd
Op mijn N95 van 4 jaar oud never nooit geen problemen met GPS gehad.Propane schreef op vrijdag 31 december 2010 @ 12:36:
[...]
Echt handig is het natuurlijk sowieso niet ivm. handschoenen. Daarnaast las ik ergens (even geen idee waar) dat het 't beste is om je telefoon wel enigzins warm te houden (in je jaszak of iets dergelijks). Daarbij is dat ook goed voor je batterij...MrAngry schreef op vrijdag 31 december 2010 @ 16:23:
Alleen roaming uitvinken doet het al bij mij.
Iemand z'n SGS al meegenomen op een dagje skiën? Ik ben benieuwd hoe het touchscreen zich houdt bij een dagje -10, want anders neem ik een reserve telefoon mee voor op de piste.
Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----
Verwijderd
Onder het kopje "Meldigsinstellingen" staatVerwijderd schreef op vrijdag 31 december 2010 @ 13:47:
[...]
In het standaard Berichten appje kun je bij instellingen de meldingen uitzetten.
Klopt, je moet root rechten hebben om bij de EFS map te kunnen.iefie schreef op donderdag 30 december 2010 @ 11:48:
[...]
oke das opzich mooi, alleen moet er wel bij gezegd worden dat je telefoon geroot moet zijn, anders zie je de EFS map niet.
En niet iedereen wil hem rooten.weet eigenlijk ook niet precies hoe
Verwijderd
[ Voor 12% gewijzigd door The_Double op 02-01-2011 00:01 ]
Verwijderd
Ik had inmiddels de gok al gewaagdThe_Double schreef op zondag 02 januari 2011 @ 00:00:
@jasjenl
De kans dat er iets mis gaat met je /EFS tijdens het flashen van voodoo is niet groter dan tijdens normaal gebruik.
De versie waar ik naar linkte staat ook in die post genoemd (komt daar zelfs vandaan), de nieuwere versies zijn volgens mij voor firmwares nieuwer dan JPA (die ik op mijn telefoon heb). Dus volgens mij heb ik wel de nieuwste die voor mijn telefoon geschikt is. Maar correct me if I'm wrongDe voodoo versie is overigens verouderd, je kan beter hier vandaan de laatste versie pakken:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=774500
Vrij weinig ja.. snap sowieso niet hoe je een tel. kan kwijt raken op een feest maja.Verwijderd schreef op zondag 02 januari 2011 @ 00:04:
Klote! Vannacht mijn Galaxy S kwijtgeraakt op Awakenings New Years Special. Helaas geen programma geinstalleerd, alleen latitude heeft nog iets kunnen zien, maar wat ik daar nog mee kan...
Verwijderd
Heb je Flash standaard aanstaan? Daar wordt de browser namelijk wel wat traag van op sites als die van de Telegraaf. Dan kun je hem beter op "on demand" zetten in de browser instellingen (iets met invoegtoepassingen heet het geloof ik).Verwijderd schreef op zondag 02 januari 2011 @ 01:35:
Hoe zit het bij jullie met internetten. Bij aardig veel sites hapert ie heel veel. Vooral tijdens het scrollen en inzoomen. Voorbeeld is www.telegraaf.nl ...... hij laad hem binnen 14 seconden maar tijdens het scrollen en zoomen hapert ie ontzettend. Hoe zit dat bij jullie?
Tss, en dan heb je er maar 50 euro voor over?Verwijderd schreef op zondag 02 januari 2011 @ 00:04:
Klote! Vannacht mijn Galaxy S kwijtgeraakt op Awakenings New Years Special. Helaas geen programma geinstalleerd, alleen latitude heeft nog iets kunnen zien, maar wat ik daar nog mee kan...
Verwijderd
Ik wil niet heel lullig doen, maar die telefoon is gewoon van mij hoor.Pino112 schreef op zondag 02 januari 2011 @ 09:54:
[...]
Tss, en dan heb je er maar 50 euro voor over?
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 02-01-2011 12:31 ]
Hoe kun je uberhaupt een telefoon verliezen op een feest? Beetje dom hoor sorry.Verwijderd schreef op zondag 02 januari 2011 @ 12:21:
[...]
Ik wil niet heel lullig doen, maar die telefoon is gewoon van mij hoor.Daar heb ik gewoon dikke centen voor betaald. Ik heb ook al een paar keer een telefoon gevonden en die heb ik gewoon netjes teruggebracht of die zijn ze naderhand op komen halen. Een van de twee wilde me geld geven, maar dit heb ik toen niet aangenomen.
Ik weet hoe lullig het is om een telefoon te verliezen, daarom breng ik hem zelf dan ook terug. Als ik 20.000 euro zou vinden zou ik het ook meteen afgeven bij het politiebureau. Als niemand het opeist, heb je geluk.
Maar ik kan me ook wel voorstellen dat ze hem houden, natuurlijk is het ook gewoon mijn schuld.
Verwijderd
Klopt is ook domYaYo86 schreef op zondag 02 januari 2011 @ 12:38:
[...]
Hoe kun je uberhaupt een telefoon verliezen op een feest? Beetje dom hoor sorry.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 02-01-2011 12:54 ]
Laten vallen is ook dom? Een aanrijding maken ook? Beroofd worden van je spullen? Jou overkomt blijkbaar nooit iets... Slimme jongen ben jijYaYo86 schreef op zondag 02 januari 2011 @ 12:38:
[...]
Hoe kun je uberhaupt een telefoon verliezen op een feest? Beetje dom hoor sorry.
[ Voor 18% gewijzigd door YaYo86 op 02-01-2011 13:21 ]
[ Voor 9% gewijzigd door YaYo86 op 02-01-2011 16:39 ]
http://www.mediafire.com/?xtw16417su40j7bGandalfTheGrey schreef op zondag 02 januari 2011 @ 17:55:
Heeft iemand een APK van de App "SGSTools". De ontwikkelaar Fr4gg0r heeft hem uit de market gehaald, omdat hij geen tijd/zin heeft om het nog langer te supporten.
Verwijderd
Verwijderd
Vroeger met Windows Mobile durfde ik alles aan............maar nu met Android ben ik te voorzichtig geworden.iefie schreef op zondag 02 januari 2011 @ 17:03:
dus mocht er een update komen, gewoon eerst weer naar XEN 2.2 en dan pas de nieuwe update gaan doen
alles met de KIES Patcher gedaan.
Ik zit er zelf aan te denken deze versie op mijn telefoon te zetten via Odin, echter blijkt dit alles in één bestand te zijn verpakt. Ik kan dus niet een eigen (nederlandse XEN) csc bestand flashen samen met JPY tegelijk...GandalfTheGrey schreef op zondag 02 januari 2011 @ 17:31:
@iefie Volgens mij bedoelen wij hetzelfde, maar zeggen we t anders.
Je kan met de KIES Patcher de Engelse JPY binnen halen (2.2.1).
Vervolgens moet je zorgen dat de productcode en CSC wel de Nederlandse wordt. Dit doe je via de volgende methode: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=787163. Voor deze methode heb je root nodig en je moet een factory reset doen!
Au.... te snel een bericht gepost...
[ Voor 59% gewijzigd door Makaveli09 op 02-01-2011 21:07 ]
Ja, met deze:Makaveli09 schreef op zondag 02 januari 2011 @ 21:04:
Is het mogelijk om eerst JPY te flashen via Odin en nadat deze klaar is, meteen na de reboot alleen het XEN CSC bestand op je telefoon te flashen?
gedaan met de kies patcher.Verwijderd schreef op zondag 02 januari 2011 @ 20:58:
[...]
Vroeger met Windows Mobile durfde ik alles aan............maar nu met Android ben ik te voorzichtig geworden.
Zou graag updaten naar 2.2.1. Heb nu 2.2 op mijn Galaxy. Hoe heb jij je upgrade naar 2.2.1 aangepakt??
[ Voor 14% gewijzigd door GandalfTheGrey op 02-01-2011 23:36 ]
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq