Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SToRM666 schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 21:28:
[...]

Ik heb ze vanmiddag naast elkaar gezien in de MM en het scherm van de Samsung was echt vele malen beter. De interface werkte ook erg goed, dus toen was de keuze snel gemaakt :)
Ja klopt, dat scherm is ontzettend mooi vooral vergeleken met de x10. Ik heb de x10 weggedaan vanwege zijn vastlopers en uitvallers, maar vooral omdat de x10 het bekende probleem heeft ( waar ik een beetje laat achterkwam dat het een aardig bekend probleem is ) dat de simkaart niet herkend wordt. Gewoon een productiefout. Snel dat ding ingeruild voor deze :)
De camera is van deze net zo goed als de x10, jammer alleen van het ontbreken v/d flitser. maar buiten dat om ligt de kwaliteit op hetzelfde niveau.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2010 21:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GSlayer
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-11-2020

GSlayer

PSN ID: Sc0rpi0n-4707

Energy99 schreef op donderdag 25 november 2010 @ 21:26:
Ik vind het wel grappig dat de meesten hier met lag-fix programmatjes en weet ik wat voor andere troep op hun mobieltje hebben geinstalleerd... Bij mij is ie lekker 'stock' versie 2.2 froyo en alles draait als een zonnetje, geen lag, geen errors, aan- en uitzetten van mobieltje gaat lekker snel. Heb ik dan geluk dat ik een golden sample heb of zo? :? :P
Dit is voor mij juist de reden geweest om voor deze telefoon te gaan, als ik lekker 'stock' wil draaien, had ik een Iphone 4 gehaald.

PSN ID: Sc0rpi0n-4707

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GSlayer schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 21:34:
[...]

Dit is voor mij juist de reden geweest om voor deze telefoon te gaan, als ik lekker 'stock' wil draaien, had ik een Iphone 4 gehaald.
same here ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 21:33:
Ja klopt, dat scherm is ontzettend mooi vooral vergeleken met de x10. Ik heb de x10 weggedaan vanwege zijn vastlopers en uitvallers, maar vooral omdat de x10 het bekende probleem heeft ( waar ik een beetje laat achterkwam dat het een aardig bekend probleem is ) dat de simkaart niet herkend wordt. Gewoon een productiefout. Snel dat ding ingeruild voor deze :)
De camera is van deze net zo goed als de x10, jammer alleen van het ontbreken v/d flitser. maar buiten dat om ligt de kwaliteit op hetzelfde niveau.
Het toestel ligt nu al op te laden, aangezien ik er constant mee bezig ben momenteel :)
Het enige nadeeltje tot nu toe vind ik dat er niet gewoon een standaard mini-USB aansluiting op zit, maar daar zullen ze wel een goeie reden voor hebben gehad.
Ik ben nu ook aan het kijken voor een andere lockscreeen. Tot nu toe heb ik Lock 2.0 en Widgetlocker gevonden. Die Widgetlocker ziet er wel goed uit, maar werkt deze een beetje goed?
Slice It is trouwens ook een leuk en gratis spel.

[ Voor 10% gewijzigd door SToRM666 op 27-11-2010 11:12 ]

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06-09 09:09
SToRM666 schreef op zaterdag 27 november 2010 @ 11:00:
[...]

Het toestel ligt nu al op te laden, aangezien ik er constant mee bezig ben momenteel :)
Het enige nadeeltje tot nu toe vind ik dat er niet gewoon een standaard mini-USB aansluiting op zit, maar daar zullen ze wel een goeie reden voor hebben gehad.
Ik ben nu ook aan het kijken voor een andere lockscreeen. Tot nu toe heb ik Lock 2.0 en Widgetlocker gevonden. Die Widgetlocker ziet er wel goed uit, maar werkt deze een beetje goed?
Er zit een standaard micro-usb aansluiting erop toch? Micro-usb is nu de standaard in Europa en bijna alle telefoonmakers (op Apple na) hebben micro-usb op hun telefoons zitten.

Ander iets: is het accessoires topic voor Galaxy S verdwenen? Ik ben op zoek naar een mooie battery-cover, maar kan het topic niet vinden.

[ Voor 8% gewijzigd door Relief2009 op 27-11-2010 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Haha, ik dacht al dat het zoiets was. Ik was er niet van op de hoogte dat er al iets kleiners en beters was dan mini-usb, aangezien ik hier overal apparaten met mini-USB heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Embryo1
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22-01-2023
Relief2009 schreef op zaterdag 27 november 2010 @ 11:15:
[...]

Er zit een standaard micro-usb aansluiting erop toch? Micro-usb is nu de standaard in Europa en bijna alle telefoonmakers (op Apple na) hebben micro-usb op hun telefoons zitten.

Ander iets: is het accessoires topic voor Galaxy S verdwenen? Ik ben op zoek naar een mooie battery-cover, maar kan het topic niet vinden.
Accessoires voor de Samsung Galaxy S

Bedoel je deze ??

Alienware 17, 4700MQ, GTX780m, SSD, 120Hz. (Windows11) - XPS L702x , GT 555m, SSD, 120Hz (Windows 10) - Galaxy A52(2021) - Galaxy Tab S 10.5 - Galaxy Tab S6 lite - Galaxy Watch 4 Classic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Hoe maken jullie t scherm weer helemaal goed schoon? Mijn schermpje is erg vettig en er zitten ook 2 rare vlekjes op die niet weg willen. De vlekjes zitten aan de buitenkant en zijn n beetje langwerpig. Als ik t n beetje vochtig maak door met n keukenrolletje te deppen zijn de plekjes redelijk goed te zien maar ik krijg ze gewoon niet weggepoetst. Het lijkt wel daadwerkelijk op het scherm te zitten ipv. eronder overigens maar het irriteert me enorm :{ Ik hoop dat t gewoon een vet goedje is dat ik er weer af kan krijgen maar wil niet direct m'n scherm verrot maken door er met schoonmaakmiddel op te boenen zegmaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cartman! schreef op zaterdag 27 november 2010 @ 13:45:
Hoe maken jullie t scherm weer helemaal goed schoon? Mijn schermpje is erg vettig en er zitten ook 2 rare vlekjes op die niet weg willen. De vlekjes zitten aan de buitenkant en zijn n beetje langwerpig. Als ik t n beetje vochtig maak door met n keukenrolletje te deppen zijn de plekjes redelijk goed te zien maar ik krijg ze gewoon niet weggepoetst. Het lijkt wel daadwerkelijk op het scherm te zitten ipv. eronder overigens maar het irriteert me enorm :{ Ik hoop dat t gewoon een vet goedje is dat ik er weer af kan krijgen maar wil niet direct m'n scherm verrot maken door er met schoonmaakmiddel op te boenen zegmaar.
Het is glas...
Dat ga je echt niet mollen met een beetje schoonmaakmiddel hoor...
Ik denk dat zodra je zoutzuur wil gaan gebruiken, je inderdaad even moet gaan oppassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cartman! schreef op zaterdag 27 november 2010 @ 13:45:
dat is ook een reden waarom er screenprotectors uitgevonden zijn
gewoon eens poetsen met een vochtig doekje met brillenpoets of glassex doet vaak wonderen

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2010 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Glassex heeft niet geholpen helaas, als ik erover poets dan gaan de vlekjes weg maar zodra t weer n beetje vochtig is (of als t helemaal opgedroogd is) dan zie ik t weer. Als ik voorzichtig met mn nagel erover heen kras dan gaat t ook n beetje weg. Snap er niks van.. het zit aan de oppervlakte maar toch is t niet weg te poetsen of schoon te krijgen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 18-09 20:20

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat je hier aanhaalt zijn (denk ik) newtonringen. Dat was een gekend probleem bij een serie HTC Touch diamonds, het enige wat dan de oplossing is is een nieuwe glasplaat, volgens mij is dit ergens een kwaliteitsfout in het glas en moet dit onder garantie vallen.

newtonringen volgens Wikipedia

newtonringen op de HTC Touch Pro

http://img3.imageshack.us/my.php?image=htcdiamond2.jpg

http://t2.gstatic.com/ima...Binnetie/SDC10337.jpg&t=1

Afbeeldingslocatie: http://img21.imageshack.us/img21/427/img2644d.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.renkers.com/IMG_0605_got.jpg

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2010 17:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Ja, daar lijkt t op... maar dan veel kleiner. Is dat iets waarvoor je em terug kunt sturen ter reparatie?

oh... je zegt al terugsturen ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Cartman! op 27-11-2010 17:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarendB
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 15-06-2024
edit

[ Voor 95% gewijzigd door BarendB op 27-11-2010 18:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
Ik zit net een nieuwe ROM te installeren en nu kom ik er achter dat het kopieren naar en van de interne sd kaart maar ongeveer 750kB/s is?! Volgens mij haalde ik eerder 10x zoveel of vergis ik mij nou?
Laat maar, even in een andere USB poort en het gaat al weer snel :)

[ Voor 15% gewijzigd door HaTe op 27-11-2010 19:00 ]

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DriesA
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 14-09 09:49
Hey,
Ik ben sinds een week ook een trotse eigenaar van een SGS, en ik ben helemaal verkocht! Ik gebruik het ding zo intensief dat ik er nauwelijks een dag mee rondkom en hij moet alweer opladen.

Ik heb een aantal zeer praktische vragen:
* De standaard MP3-speler kan ook mappen weergeven, maar zet alle subfolders gewoon op hetzelfde niveau als de hoofdfolders. Ik heb echter een vrij uitgebreide muziekcollectie (in een hele folderstructuur), maar het wordt op die manier moeilijk navigeren. Iemand een oplossing hiervoor?
* Dezelfde opmerking geldt voor de Galerij, ook die heeft moeite met subfolders.

Daarnaast kan je een aantal functionaliteiten niet meer uitvoeren als de batterij bijna leeg is, o.a. muziek spelen. Iemand een idee hoe je dat kan afzetten? Ik haal graag het maximum uit mijn batterij. :)

Thanks!

I don't have hard drives. i just keep 30 chinese teenagers in my basement and force them to memorize numbers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
Ik ben vandaag toevallig zelf ook met andere muziek spelers aan het spelen.. Ik heb PowerAMP en PlayerPRO geprobeerd. Heb toch voor PowerAMP gekozen, vanwege de equalizer. PlayerPro ziet er wat mooier uit en heeft voor de rest wat meer opties, maar er is niks aan het geluid in te stellen.

Voor de gallerij kan je ook een filemanger gebruiken, als ASTRO of ES filemanager gebruiken

---
Even wat anders.
Als jullie naar deze, http://www.twentscarmelcollege.nl/, website gaan met flash aan, kunnen jullie dan de browser nog normaal gebruiken? Bij mij gaat het "slepen" ontzettend sloom en schokkend en naar menu's gaan dan ook.
Ik zet Flash dus voorlopig maar gewoon uit. Misschien lost dat ook de browser crashes op.

//edit: In dit topic, Post je Homescreen! bijvoorbeeld, heb ik ook nog last van lags bij die grote plaatjes gaat het scrollen erg schokkerig! Heeft iedereen hier last van?

@hieronder: Ja, dat wil ik ook wel weten! Ik wil zelf wel uitmaken waar ik mijn batterij aan besteed!

[ Voor 47% gewijzigd door HaTe op 27-11-2010 22:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog_Martin
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 19-09 23:32
Dries_Aendekerk schreef op zaterdag 27 november 2010 @ 19:27:

Daarnaast kan je een aantal functionaliteiten niet meer uitvoeren als de batterij bijna leeg is, o.a. muziek spelen. Iemand een idee hoe je dat kan afzetten? Ik haal graag het maximum uit mijn batterij. :)

Thanks!
Ben ik ook wel benieuwd naar, ondanks dat ik de mijne niet meer heb. Op vakantie paar keer dat mn batterij onder 15% kwam en ik geen foto's of videos kon maken. Sta je voor iets heel moois, wil je een foto maken en dan kan dat gewoon niet. Terwijl je nog zeker tientallen foto's zou kunnen maken met 15% batterij. Slaat echt helemaal nergens op.

Dus ben ook wel benieuwd of dit toch op een of andere manier uit te zetten is anders is dat toch wel een aardig minpunt van de Galaxy S.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hertog_Martin schreef op zaterdag 27 november 2010 @ 21:59:
[...]

Ben ik ook wel benieuwd naar, ondanks dat ik de mijne niet meer heb. Op vakantie paar keer dat mn batterij onder 15% kwam en ik geen foto's of videos kon maken. Sta je voor iets heel moois, wil je een foto maken en dan kan dat gewoon niet. Terwijl je nog zeker tientallen foto's zou kunnen maken met 15% batterij. Slaat echt helemaal nergens op.

Dus ben ook wel benieuwd of dit toch op een of andere manier uit te zetten is anders is dat toch wel een aardig minpunt van de Galaxy S.
Aan de ene kant hebben jullie wel een punt inderdaad, maar het punt is ook dat een li-ion batterij er niet tegen kan om gedraind te worden. Het is dus ook een beveiliging om je batterij niet te snel te mollen.
Een waarschuwing zou echter miss. beter zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• good4u
  • Laatst online: 30-03 20:06
Verwijderd schreef op zondag 28 november 2010 @ 00:14:
[...]

Aan de ene kant hebben jullie wel een punt inderdaad, maar het punt is ook dat een li-ion batterij er niet tegen kan om gedraind te worden. Het is dus ook een beveiliging om je batterij niet te snel te mollen.
Een waarschuwing zou echter miss. beter zijn.
Naar mijn mening is het juist een prima instelling dat hij bij 15% andere dingen afsluit.
Hierdoor heb je nog 15% over voor de main function van het apparaat, nl telefoneren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i2Paq
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-09 19:59

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

Ik heb sinds gisteren ook deze telefoon, en dat terwijl ik helemaal geen Touchscreen telefoon meer wilde na het debacle van mijn HTC TyTn :o

I'm loving it! :)

Ik heb al wat leuke accessoires besteld die ik gevonden heb in het accessoires topic maar ik verbaas me er nu over dat ik geen topic kan vinden met apps die op dit toestel niet mogen ontbreken of de functionaliteit ver uitbreiden.

Ik dacht hierbij aan:

1. Lock app om te toestel met een code te locken/unlocken ipv. alleen de slider
2. Mail app
3. Browser

etc. etc.

Of kijk / lees ik daar nu gewoon dik overheen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Een andere lock app zou ik ook wel willen weten, maar ik denk dat widgetlocker wel een goeie is ;)

[ Voor 6% gewijzigd door SToRM666 op 28-11-2010 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Widgetlocker is top ja, ik heb deze een weekje draaien en werkt prima. Heb wel de images vervangen voor mooiere die beter bij m'n skin passen, omdat t kan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
Je kan een ontgrendelpatroon, wachtwoord of code instellen om te unlocken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberpope
  • Niet online

Cyberpope

When does the hurting stop??

Ben ik nog gek? Wifi gaat toch uit als het scherm uit is? Dat lijkt hij bij mij nu niet meer te doen. in 1 nog batterij helemaal leeg.

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cyberpope schreef op zondag 28 november 2010 @ 13:30:
Ben ik nog gek? Wifi gaat toch uit als het scherm uit is? Dat lijkt hij bij mij nu niet meer te doen. in 1 nog batterij helemaal leeg.
Je bedoelt uit als in standby?
Surely hope not!
Zou wel kut zijn als je aan t downloaden bent en elke x op t scherm zou moeten blijven rammen omdat wifi uitgaat in standby...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

i2Paq schreef op zondag 28 november 2010 @ 12:01:
Ik heb sinds gisteren ook deze telefoon, en dat terwijl ik helemaal geen Touchscreen telefoon meer wilde na het debacle van mijn HTC TyTn :o

I'm loving it! :)

Ik heb al wat leuke accessoires besteld die ik gevonden heb in het accessoires topic maar ik verbaas me er nu over dat ik geen topic kan vinden met apps die op dit toestel niet mogen ontbreken of de functionaliteit ver uitbreiden.

Ik dacht hierbij aan:

1. Lock app om te toestel met een code te locken/unlocken ipv. alleen de slider
2. Mail app
3. Browser

etc. etc.

Of kijk / lees ik daar nu gewoon dik overheen?
E is gewoon een android apps topic hoor. Zou niet weten waarom er een alleen al voor deze phone zou moeten komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SToRM666 schreef op zaterdag 27 november 2010 @ 11:00:
[...]

Ik heb een weekje widgetlocker gebruikt en ben er wel blij mee. Je kunt er shortcuts op plaatsen naar whatsapp, naar je bel-app en je camera. Daarnaast kun je er ook gewone widgets op plaatsen, dus ik heb extended controlls erop met snelle toegang tot je wifi/bt/apn/gps knoppen
Cartman! schreef op zondag 28 november 2010 @ 12:51:
Widgetlocker is top ja, ik heb deze een weekje draaien en werkt prima. Heb wel de images vervangen voor mooiere die beter bij m'n skin passen, omdat t kan :+
Welke images heb je vervangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i2Paq

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

Verwijderd schreef op zondag 28 november 2010 @ 13:37:
[...]

E is gewoon een android apps topic hoor. Zou niet weten waarom er een alleen al voor deze phone zou moeten komen.
Je hebt gelijk, en gevonden!

Ik ben nog niet zo bekend met Anroid en heb daar gewoon niet aan gedacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nasonia
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 15-05-2023
Dries_Aendekerk schreef op zaterdag 27 november 2010 @ 19:27:

Ik heb een aantal zeer praktische vragen:
* De standaard MP3-speler kan ook mappen weergeven, maar zet alle subfolders gewoon op hetzelfde niveau als de hoofdfolders. Ik heb echter een vrij uitgebreide muziekcollectie (in een hele folderstructuur), maar het wordt op die manier moeilijk navigeren. Iemand een oplossing hiervoor?

Thanks!
Ik gebruik Meridian voor mijn muziek en video. Het is zeker niet de snelste speler maar je kan tenminste wel folders selecteren. Je kan 'm gratis downloaden uit de market! (ik heb de betaalde omdat je dan ook een sleeptimer en .srt ondersteuning hebt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberpope
  • Niet online

Cyberpope

Verwijderd schreef op zondag 28 november 2010 @ 13:35:
[...]

Je bedoelt uit als in standby?
Surely hope not!
Zou wel kut zijn als je aan t downloaden bent en elke x op t scherm zou moeten blijven rammen omdat wifi uitgaat in standby...
Nou ja... wat het exact is, weet ik niet.. Weet wel dat nu WiFi als een wilde mijn batterij leeghaalt..

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andso
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19-03 22:46

Andso

Tabby SCORE!!!

Morgen zit ik een dagje in Duitsland, ik kan de SGS gewoon op de optie van telefoonopties (aan/uit knop) "Mobiele netwerken" gebruiken zonder data te gebruiken maar wel bereikbaar te zijn? Of moet ik nog ergens anders opletten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cyberpope schreef op zondag 28 november 2010 @ 14:41:
[...]

Nou ja... wat het exact is, weet ik niet.. Weet wel dat nu WiFi als een wilde mijn batterij leeghaalt..
Ik had dit ook, ik heb toen dit gedaan:
instellingen --> draadloos en netwerken --> Wi-Fi instellingen --> (Menu knop aanraken) Geavanceerd --> Wi-Fi-slaapbeleid
Het knopje ''Als scherm wordt uitgeschakeld'' aanvinken, en nu slurpt je wifi niet meer

groeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Andso schreef op zondag 28 november 2010 @ 16:02:
Morgen zit ik een dagje in Duitsland, ik kan de SGS gewoon op de optie van telefoonopties (aan/uit knop) "Mobiele netwerken" gebruiken zonder data te gebruiken maar wel bereikbaar te zijn? Of moet ik nog ergens anders opletten?
Data roaming uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andso
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19-03 22:46

Andso

Tabby SCORE!!!

Thanks, wat betekend de optie "Pakketgegevens gebruiken" eigenlijk deze staat wel aangevinkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tower410
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 19-09 20:31
Verwijderd schreef op zondag 28 november 2010 @ 16:42:
[...]

instellingen --> draadloos en netwerken --> Wi-Fi instellingen --> (Menu knop aanraken) Geavanceerd --> Wi-Fi-slaapbeleid
Het knopje ''Als scherm wordt uitgeschakeld'' aanvinken, en nu slurpt je wifi niet meer

groeten
_/-\o_ Dank u, dank u, vroeg me al die tijd al af waarom ik na de update naar Froyo mijn wifi niet meer aan kon hebben zonder mijn batterij leeg te hebben aan het einde van de dag. De hele tijd dat geklooi met handmatig aan en uit zetten werkte ook niet echt goed.

Gelukkig hebben ze hier wat op bedacht :). Vraag me wel af waarom dat bij android 2.1 bij mij standaard al aan stond en bij 2.2 opeens niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberpope
  • Niet online

Cyberpope

Verwijderd schreef op zondag 28 november 2010 @ 16:42:
[...]

groeten
Geweldig.. dank je wel.
Wist wel dat hij het eerst niet had.

En nee, ik heb geen last van dat hij stopt als hij aan het downloaden is, dan gaat hij gewoon door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Een vraagje. Mij viel laatst op dat wanneer je in de gallery van de Galaxy S inzoomt op gemaakte foto's met een digitale foto camera (van goede kwaliteit) de foto's abnormaal onscherp zijn. Wanneer ik op deze zelfde foto's inzoom op de computer, op de digitale camera of zelfs op de HTC Desire zijn deze foto's gewoon scherp zoals ze moeten zijn. Zo te zien gaat hier aardig wat pixels/kwaliteit verloren. Weet iemand wat hier aan te doen is? Zijn er bepaalde instellingen die ik misschien over het hoofd zie of is de gallery van samsung misschien zo slecht? Het ligt dus niet aan Android want op de Desire zijn dezelfde foto's super scherp terwijl de Desire ook Android 2.2 heeft net als mijn Galaxy S.
Is er misschien een programma van de market te halen die de foto wel goed laat zien?

Ik hoop dat iemand hier een antwoord en oplossing voor heeft.

Bedankt alvast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damocles.NL
  • Laatst online: 17-09 10:32
Verdomme, ik denk ik sluit mijn Samsung eens aan op mijn PC om met dat KIES eens eenvoudig de volgorde van de apps te veranderen. Populair vooraan, je snapt het wel. Zegt KIES tegen me dat ik een upgrade kan doen voor me telefoon. Ik denk, prima dat gaan we even doen.

Dus ik klik op OK. Geef aan dat het prima is. Had backup gemaakt van contacten, verder stond er niks op. En klikte OK.

Maar nu 1 uur later is er niks veranderd, op me telefoon staat wel een geel driehoek met do not turn of target.. statusbalk lijk daar 2 mm vooruitgang te hebben en kies was vastgelopen. Dus duidelijk iets fout gegaan. Nu doet me telefoon niks meer, ja ik kan wel terug naar downloaden met vol down, home en power. Maar dan kan ik in kies niet opnieuw starten. Ik krijg in het scherm steeds pc en telefoon teken.

Wie weet hoe ik nu kan herstellen? Ik ben nu al 3 uur bezig met het zoeken naar een oplossing. Heb XDA en Androidworld en alles al nagelezen. Maar ik kom er gewoon niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberpope
  • Niet online

Cyberpope

Damocles.NL schreef op zondag 28 november 2010 @ 19:58:
Wie weet hoe ik nu kan herstellen? Ik ben nu al 3 uur bezig met het zoeken naar een oplossing. Heb XDA en Androidworld en alles al nagelezen. Maar ik kom er gewoon niet uit.
Als je in downloaden kunt komen, via ODIN de laatste firmware flashen..
Staat toch duidelijk op XDA en kun je ook hier in het topic terug vinden.

(is mij ook gelukt...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steef1986
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 28-08 20:17
Heren.

Ik vind het opnemen van een inkomend gesprek nogal omslachtig gaan.

Is hier een alternatief voor?

Verder vroeg ik me af hoe ik flash kan uitschakelen?

Bvd.

Stefan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deepbass909
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 01:23

deepbass909

[☼☼] [:::][:::] [☼☼]

Andso schreef op zondag 28 november 2010 @ 18:56:
[...]

Thanks, wat betekend de optie "Pakketgegevens gebruiken" eigenlijk deze staat wel aangevinkt.
"Pakketgegevens gebruiken" is je dataverbinding. Deze kan je gewoon aan laten staan. Als je "Roaming" (die eronder staat) uit hebt staan, dan schakelt de SGS automatisch je dataverbinding uit, zodra je in een gast-netwerk komt (Roaming).
Afgelopen oktober ben ik naar Frankrijk geweest, en heb kunnen ervaren hoe dit werkt, en het werkt erg goed. Zodra je op een gast-netwerk zit, zal de SGS geen dataverbinding meer opzetten, tenzij je de optie "Roaming" inschakelt.
Steef1986 schreef op zondag 28 november 2010 @ 23:15:
Heren.

Ik vind het opnemen van een inkomend gesprek nogal omslachtig gaan.

Is hier een alternatief voor?

Verder vroeg ik me af hoe ik flash kan uitschakelen?

Bvd.

Stefan
In Froyo kan je in je browser bij instellingen kiezen of invoegtoepassingen altijd, on demand of nooit geactiveerd mogen worden. Flash is daar één van. Dus als je het instelt op "On demand" of "Off", zal flash niet meer starten.

Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DriesA
  • Laatst online: 14-09 09:49
good4u schreef op zondag 28 november 2010 @ 11:04:
[...]

Naar mijn mening is het juist een prima instelling dat hij bij 15% andere dingen afsluit.
Hierdoor heb je nog 15% over voor de main function van het apparaat, nl telefoneren
Het achterliggend idee is prima, maar soms vind je muziek beluisteren belangrijker dan kunnen telefoneren. De telefoon moet toch niet in jouw plaats bepalen wat prioriteit heeft? Het zou iets instelbaar moeten zijn.

I don't have hard drives. i just keep 30 chinese teenagers in my basement and force them to memorize numbers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Andso schreef op zondag 28 november 2010 @ 16:02:
Gewoon zorgen dat Roaming uitstaat. Als het goed is, is dit standaard het geval. Check het even in je instellingen;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ALPACINO
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 05:55
IK gebruik nu lockscreen van Samsung zelf en moet bekennen dat het eigenlijk beter werkt dan van android. Vooral als je een sms hebt is het handig met puzzelen:P. Wat wel jammer is dat nu een derde zomaar je telefoon kan gebruiken.

Wat ik ook goed vind is standaard mp3 speler, geluidskwaliteit is prima (met sennheiser cx300) en het gebruikt +- 40% van 200mhz terwijl poweramp tegen 60% van 400mhz zit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook ik heb sinds kort deze geweldige mobiel, alles werkt prima. Alleen sinds kort is mijn volledige contactenlijst verdwenen. Ik heb hier over gebeld, maar zij kwamen met de oplossing om maar alles handmatig in te voeren(met daarbij geen zekerheid dat een paar dagen later weer alles weg is).

Het vreemde is dat als ik bij me geschiedenis kijk, mijn mobiel wel nummers nog herkend...En ook als ik naar een nummer bel, wat in mijn contact personenlijst stond, weet mijn mobiel me weer gewoon te vermelden naar wie ik bel.

Oftewel, het staat nog ergens in me Samsung, iemand enig idee hoe ik deze weer terug kan halen naar mijn contact personenlijst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12:31
Je kan bij contacts helemaal aangeven hoe en wat hij weer moet geven. Bij display options van de contacs app. Het handigste trouwens is om je contacts helemaal in google te beheren, dan heb je ze altijd bijdehand als je bijvoorbeeld een factory reset of een andere flash aktie doet.

Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrAngry schreef op maandag 29 november 2010 @ 13:29:
Je kan bij contacts helemaal aangeven hoe en wat hij weer moet geven. Bij display options van de contacs app. Het handigste trouwens is om je contacts helemaal in google te beheren, dan heb je ze altijd bijdehand als je bijvoorbeeld een factory reset of een andere flash aktie doet.
wat is eigenlijk de makkelijkste manier om je contacts die op je telefoon staan in je googleaccount te krijgen? Ik was op zoek naar een CSV-export optie binnen Kies (zo had ik dat met de contacts in mijn Nokia gedaan), maar kan die niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
Verwijderd schreef op maandag 29 november 2010 @ 14:40:
[...]

wat is eigenlijk de makkelijkste manier om je contacts die op je telefoon staan in je googleaccount te krijgen? Ik was op zoek naar een CSV-export optie binnen Kies (zo had ik dat met de contacts in mijn Nokia gedaan), maar kan die niet vinden.
Ik heb het zelf gedaan met een csv uit m'n vorige telefoonsoftware (van nokia), want zoals we allemaal weten moet er een gifgasbom naar binnen gegooid worden bij die gasten die KIES geschreven hebben.

edit: of je gebruikt deze app of een vergelijkbare
http://www.androlib.com/a...dapp-expcontacts-zmm.aspx

[ Voor 10% gewijzigd door MrAngry op 29-11-2010 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrAngry schreef op maandag 29 november 2010 @ 14:48:
[...]

Ik heb het zelf gedaan met een csv uit m'n vorige telefoonsoftware (van nokia), want zoals we allemaal weten moet er een gifgasbom naar binnen gegooid worden bij die gasten die KIES geschreven hebben.

edit: of je gebruikt deze app of een vergelijkbare
http://www.androlib.com/a...dapp-expcontacts-zmm.aspx
damn, helemaal niet aan de optie van een app gedacht! Wat een ijkul. Thanks! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
Ik heb na 2 maanden m'n eerste kleine krasje op het scherm. :'(
Waarschijnlijk van een aansteker, maar dat weet ik niet zeker. Toch maar eens die inivisishield installeren die ik al weken op de plank heb liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 29 november 2010 @ 16:47:
[...]

Kan iemand mij hiermee helpen???? :?
Blijkbaar niet hè...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Billiebier
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 07-11-2024
Is de galaxy s 8gb versie van t-mobile gesimlocked? Wil hem nml verkopen, omdat ik genoeg heb aan een standaard mobiel + een apart gps setje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe zet je de sensor tijdens het bellen aan/uit. nabijheidssensor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Retir
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-09 17:08
Billiebier schreef op maandag 29 november 2010 @ 18:43:
Is de galaxy s 8gb versie van t-mobile gesimlocked? Wil hem nml verkopen, omdat ik genoeg heb aan een standaard mobiel + een apart gps setje...
Nee volgens mij niet, ik heb er zelf ook 1 maar volgens mij kunnen alle sim-kaarten erin. Probeer het anders even uit met een sim kaartje van iemand anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ®enas©ent
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 11-06 11:41
zeg, hoe stel ik mijn locatie op google maps nou in? want ik snap dat programma niet echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rev
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-09 19:32

rev

Verwijderd schreef op maandag 29 november 2010 @ 14:40:
[...]

Geen app of KIES nodig:

Ga naar Contacten=>Menu <softbutton linksonder> => Importeren/Exporteren => Exporteren naar SD-kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim Schuhmacher
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-09 17:32

Tim Schuhmacher

abasios

Hoe kun die hints van swype uitzetten? Telkens weer die hint over een verborgen woord wat ik al lang weet. Maar ik vind niets daarover in de opties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
Tim Schuhmacher schreef op maandag 29 november 2010 @ 23:20:
Hoe kun die hints van swype uitzetten? Telkens weer die hint over een verborgen woord wat ik al lang weet. Maar ik vind niets daarover in de opties.
http://gathering.tweakers.net/forum/find
(kan niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Twijfel toch erg of ik m'n toestel zal terugsturen, zitten 2 plekjes op het scherm die (eerder gecheckt in dit topic) lijken op newtonringen. Tziet er wel iets anders uit dan op de meeste foto's, eerder als een vettig vlekje wat op de bovenkant zit ipv. onder het scherm. Ben ik m'n toestel weer een paar weken kwijt natuurlijk :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dames, heren, klein probleem.
Ik heb gisteren via Teamviewer de Galaxy van een vriendin geroot. Ging allemaal perfect. Niets te klagen over het rooten. Maar toen heb ik haar de OCLF app laten binnen halen, en daar zijn we de stappen gaan door lopen. Eerst "Install ext2 tools". Ging ook goed ook niets te klagen. Maar toen begonnen we aan de Lagfix. En die gaf naar een paar minuten aan dat de lagfix gefailed. had. Zo stond het ook in de message. Het opnieuw opstarten, meerdere malen met en zonder sim, had geen succes. De optie voor de lagfix bleef onbeschikbaar in de oclf app. We hebben de mobiel niet een factory reset gegeven. Dat zou nog een mogelijkheid zijn. Dan zal ik moeten gaan lullen als Brugman.

Iemand een idee misschien? Is er een manier om het toch voor elkaar te krijgen? Of gewoon de app verwijderen, root er weer af en dan maar nemen voor wat het is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Wel een backup gemaakt toch eerst van alles (backup ook ALTIJD "/efs" als je gaat klooien met je foon!)? Ik zou de foon gewoon flashen naar stock en de boel opnieuw proberen dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i2Paq

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

Ik heb even jullie hulp nodig mbt. het syncen met Exchange.

Ik heb de diverse fora al afgestruind maar kan niets hierover vinden.

Mijn probleem is dat er wel gesynced wordt maar dat mijn contactpersonen alleen maar 1 telefoonnummer hebben, verder niets.
Geen 2de, 3de nummer of e-mail adres.
Het zal vast een instelling zijn maar ik kan (helaas) niet vinden waar.

Ik zit nu bij een klant en kom er dus net achter, gelukkig hebben we nog OWA ;)

Edit: Vaag, telefoon uit en weer aan, hij gaat syncen en nu heb ik alles.

[ Voor 8% gewijzigd door i2Paq op 30-11-2010 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaximusTG
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
(overleden)
Verwijderd schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 10:34:
Dames, heren, klein probleem.
Ik heb gisteren via Teamviewer de Galaxy van een vriendin geroot. Ging allemaal perfect. Niets te klagen over het rooten. Maar toen heb ik haar de OCLF app laten binnen halen, en daar zijn we de stappen gaan door lopen. Eerst "Install ext2 tools". Ging ook goed ook niets te klagen. Maar toen begonnen we aan de Lagfix. En die gaf naar een paar minuten aan dat de lagfix gefailed. had. Zo stond het ook in de message. Het opnieuw opstarten, meerdere malen met en zonder sim, had geen succes. De optie voor de lagfix bleef onbeschikbaar in de oclf app. We hebben de mobiel niet een factory reset gegeven. Dat zou nog een mogelijkheid zijn. Dan zal ik moeten gaan lullen als Brugman.

Iemand een idee misschien? Is er een manier om het toch voor elkaar te krijgen? Of gewoon de app verwijderen, root er weer af en dan maar nemen voor wat het is?
Weet het niet helemaal zeker hoor, maar was het niet zo dat met die specifieke lagfix je meer dan de helft van je schijfruimte leeg moest hebben? Dit ivm het feit dat deze lagfix een ext2 image maakt op het native rfs bestandssysteem?

Zin in pizza? Probeer 'mijn' pizzarecept eens! Laatste versie pizzarecept Blog:KookKompas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Foon een paar dagen in bezit, geweldig ding (so far) 8)

2 vraagjes...

1- Als ik de de SGS aan zet zijn er steeds 2 widgets verdwenen uit 1 van mijn tabs (angry birds en fruit ninja)
Deze moet ik dan weer handmatig toevoegen via apps aan mijn 3e tab, geen idee waarom.. :?

2- Ik krijg mijn Telfort mail account niet gekoppeld, pop3 inkomend wel maar SMTP uitgaand niet (geen verbinding met uitgaande server) ??
Gegevens zijn zover ik weet goed, op andere foons hier nooit problemen mee gehad, de SGS vraagt om een poortnr en laat ik dan nou eigenlijk ff niet weten. :$

(poort 25) opgelost :+

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 30-11-2010 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MaximusTG schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 12:20:
[...]

Weet het niet helemaal zeker hoor, maar was het niet zo dat met die specifieke lagfix je meer dan de helft van je schijfruimte leeg moest hebben? Dit ivm het feit dat deze lagfix een ext2 image maakt op het native rfs bestandssysteem?
Er is genoeg vrije ruimte. Das het rare. Ik dacht misschien aan het feit dat de accu meer dan 50% leeg was, maar die melding werd niet gegeven door oclf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gh0stw4lk3r
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11:34
Verwijderd schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 12:55:
Foon een paar dagen in bezit, geweldig ding (so far) 8)

2 vraagjes...

1- Als ik de de SGS aan zet zijn er steeds 2 widgets verdwenen uit 1 van mijn tabs (angry birds en fruit ninja)
Deze moet ik dan weer handmatig toevoegen via apps aan mijn 3e tab, geen idee waarom.. :?

2- Ik krijg mijn Telfort mail account niet gekoppeld, pop3 inkomend wel maar SMTP uitgaand niet (geen verbinding met uitgaande server) ??
Gegevens zijn zover ik weet goed, op andere foons hier nooit problemen mee gehad, de SGS vraagt om een poortnr en laat ik dan nou eigenlijk ff niet weten. :$

(poort 25) opgelost :+
puntje 1:
angry birds iig en van fruit ninja weet ik het niet zeker, worden op je sdcard geinstalleerd, de sdcard wordt schijnbaar vrij laat "ingeladen" waardoor je de icoontjes mist.

aangezien je genoeg ruimte hebt op je interne telefoon geheugen, kan je het beste deze 2 apps verplaatsen.
hoe? ga naar homescreen, menu, instellingen, toepassingen, tabje op sdcard, en klik je apps aan en kies voor verplaatsen naar telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok updateje:

Toestel van kennis factory reset gegeven. Met succes geroot. Daarna OCLF geinstalleerd en die geeft de volgende melding:

"oneclicklagfixv2.2+ failed with error: could not mv playlogos1 to playlogosnow - mv: can't rename '/system/bin/playlogos1':read-only file system"

Iemand een idee??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vandommele
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 15-04 14:56
Mijn Galaxy S is weer terug :-) Nieuw scherm omdat het een hardware fout was :S
Omdat ik voor de verzekering geen gezeur over de ROM wilde krijgen, had ik er via Kies 2.2 op gezet.
Vandaag alle programma's geinstalleerd (wat een lijst :P) en ook geroot. Erna via OCLF de fix geinstalleerd. Kreeg dezelfde melding als jij, Beyond_Life, Playlogosnow con niet worden gekopieerd. Nu geeft OCLF de melding dat er een andere lagfix is geinstalleerd, dus volgens mij geen probleem. Telefoon reageert snel :)

Nu nog even kijken welke programma het best mijn batterij kan besparen. Probeer nu SuperPower uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beccie
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 01-09-2021
Dag mensen,

Ik mag van Vodafone weer een nieuwe mobiel uitzoeken en ik denk dat het de galaxy gaat worden, maarrrr hoe is de belkwaliteit. Want dat vind ik wel het belangrijkste, ik ben slechthorend en ik wil gewoon dat ik de mensen aan de andere kant van de lijn goed en duidelijk kan verstaan, dat ik het volume eventueel kan aanpassen tijdens het bellen.
Ik heb al heel veel reviews gelezen en sommige mensen zeggen dat de belkwaliteit goed is en anderen zeggen dat het minder is. Maar voor iemand die slechthorend is, zou het goed te doen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
Hoe moeten wij dat nou weten? Ga naar een winkel en laat ze je bellen oid...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kledur
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 24-05 21:50
Verwijderd schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 18:33:
Ok updateje:

Toestel van kennis factory reset gegeven. Met succes geroot. Daarna OCLF geinstalleerd en die geeft de volgende melding:

"oneclicklagfixv2.2+ failed with error: could not mv playlogos1 to playlogosnow - mv: can't rename '/system/bin/playlogos1':read-only file system"

Iemand een idee??
In de OCLF zit een kopje "Restore boot Animation " (This will restore your playlogos1 file.)

Misschien het proberen waard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrAngry schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 19:23:
Vreselijk slecht en fout antwoord, maar oh zo logisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kledur schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 19:27:
[...]

In de OCLF zit een kopje "Restore boot Animation " (This will restore your playlogos1 file.)

Misschien het proberen waard?
Idd het proberen waard, maar heeft niets opgeleverd helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i2Paq

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

Ik zie een beetje door de AndroidApps bomen het AndroidBos niet meer :P

Ik heb sinds zaterdag een Galaxy i9000 S en wil hierop een tooltje zetten om batterij-live te sparen.

Nu lees ik veel over Advanced Task Killer maar ik zie ook de Quick settings. Het gaat mij er om dat ik inderdaad snel BT kan uit/aan zetten en af en toe kijken of er snel een Apps gesloten kan worden omdat ik hem 1-malig heb gebruikt.

Verder schijnt LauncherPro handig te zijn maar daar lees ik op de site van LauncherPro toch hele vreemde dingen over.
Ik wil bv. de Wallpaper verwijderen en gewoon een donkere achtergond hebben.

Iemand die me iets zinnigs hierover kan zeggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino112
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 19-09 23:36
Batterij-live sparen? Extended Controls, kan je 3G, Wifi, GPS enzo heel snel uit- en/of aanzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
i2Paq schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 20:33:
Nu lees ik veel over Advanced Task Killer maar ik zie ook de Quick settings. Het gaat mij er om dat ik inderdaad snel BT kan uit/aan zetten en af en toe kijken of er snel een Apps gesloten kan worden omdat ik hem 1-malig heb gebruikt.
SwitchPro widget werkt erg goed, of anders het gratis APNdroid om 3G uit te schakelen. Wifi en 3G vreten bij mij t meeste accu op.
Verder schijnt LauncherPro handig te zijn maar daar lees ik op de site van LauncherPro toch hele vreemde dingen over.
Vreemde dingen? leg eens uit...
Dat kan ook zonder LauncherPro hoor, gewoon een wallpaper op je foon zetten en die instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steef1986
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 28-08 20:17
Hoe schakeld switch pro 3g uit dan?

Gewoon met simpele knop? of shortcut naar de instellingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

i2Paq schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 20:33:
Ik zie een beetje door de AndroidApps bomen het AndroidBos niet meer :P

Ik heb sinds zaterdag een Galaxy i9000 S en wil hierop een tooltje zetten om batterij-live te sparen.

Iemand die me iets zinnigs hierover kan zeggen?
Zinnige dingen zeggen, kan ik goed.
Jou mobiel heeft geen taskkiller nodig. Punt. En als je dit hele topic had door gelezen dan was je daar achter gekomen. Maar ik ga er dus maar vanuit dat je gewoon lekker lui was en direct maar gepost hebt.

LauncherPro is de bom. Geniale app. Niets raars over te melden. Gewoon er op zetten en zeker de donatie versie nemen.

En als jij een donkere achtergrond wil, zoek dan eens naar de tig background apps, wallpaper apps. Of maak een foto in een donkere kamer, van een zwart vel papier. En die als achtergrond gebruiken.

Dus eerst ff zoeken, doorlezen en uitproberen. Als je er niet uit komt, dan pas gaan gillen. We zijn hier geen helpdesk, zoals staat vermeld op elke pagina van dit topic.

|:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i2Paq

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

Pino112 schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 20:41:
Batterij-live sparen? Extended Controls, kan je 3G, Wifi, GPS enzo heel snel uit- en/of aanzetten.
Die ziet er netjes uit.
Cartman! schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 20:42:
[...]

SwitchPro widget werkt erg goed, of anders het gratis APNdroid om 3G uit te schakelen. Wifi en 3G vreten bij mij t meeste accu op.

[...]

Vreemde dingen? leg eens uit...

[...]

Dat kan ook zonder LauncherPro hoor, gewoon een wallpaper op je foon zetten en die instellen.
Als je op de site van Launcherpro kijkt/leest "zie" je dat veel mensen met de laatste versie dikke problemen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i2Paq

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

Verwijderd schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 20:50:
[...]

Zinnige dingen zeggen, kan ik goed.
Jou mobiel heeft geen taskkiller nodig. Punt. En als je dit hele topic had door gelezen dan was je daar achter gekomen. Maar ik ga er dus maar vanuit dat je gewoon lekker lui was en direct maar gepost hebt.

LauncherPro is de bom. Geniale app. Niets raars over te melden. Gewoon er op zetten en zeker de donatie versie nemen.

En als jij een donkere achtergrond wil, zoek dan eens naar de tig background apps, wallpaper apps. Of maak een foto in een donkere kamer, van een zwart vel papier. En die als achtergrond gebruiken.

Dus eerst ff zoeken, doorlezen en uitproberen. Als je er niet uit komt, dan pas gaan gillen. We zijn hier geen helpdesk, zoals staat vermeld op elke pagina van dit topic.

|:(
:O

En bedankt voor je subtiele en vriendelijke antwoord, daar knapt een mens enorm van op.

Dit hele topic doorlezen is niets iets waardoor je inzicht krijgt in deze materie, 70% van de reply's heeft geen toepassing op mijn persoon en voor een beginner op Android gebied is niet alles meteen duidelijk, meneer de "expert"
Ook het Android app topic is niet iets waardoor je helder krijgt wat nu geschikt is voor wie, en neem van mij aan dat ik al flink heb zitten Googlen.

Mocht je ooit eens op een forum komen waar ik toevallig over "meer" kennis beschik dan jij, laat het me even weten dan geef ik je net zo'n warm welcome.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
Het is niet persoonlijk bedoeld, maar gewoon ergernis over je vraag. Dit hele topic is onleesbaar geworden door repetitieve vragen die mensen ook zelf hadden kunnen opzoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i2Paq

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

MrAngry schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 21:03:
Het is niet persoonlijk bedoeld, maar gewoon ergernis over je vraag. Dit hele topic is onleesbaar geworden door repetitieve vragen die mensen ook zelf hadden kunnen opzoeken.
Dit topic is inderdaad onleesbaar, maar zelfs met Googlen kom je er niet uit. Op elke site staat wel weer wat anders of als je kijkt naar de verschillende "10 beste Android Apps" zie je er nooit dezelfde in staan.

Het zou handiger zijn geweest als op pagina 1 van dit topic een up-to-date list had gestaan met wat wel en niet handig/nodig is + tips hoe je standaard install fine te tunen en welke Apps het meest handig zijn. Ik kan me niet voorstellen dat ik de enige ben.
Maar goed, ik zit zelf als mod op andere forums en weet hoe het gaat, als die-hard weet je alles te vinden terwijl het soms voor een beginner een doolhof lijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
Natuurlijk staan er nooit dezelfde apps in een lijst, omdat het helemaal afhangt van wat je persoonlijk behoeften zijn. Daarom is het ook beter om het zelf uit te zoeken en als je iets specifieks zoekt dan kan je het in het app topic vragen, of als je iets specifieks voor de SGS zoekt hier.
Juist als mod zou je toch wel in staat mogen zijn om de zoekfunctie binnen het topic te gebruiken. De paar serieuzere lezers van dit topic worden er gewoon schijtziek van dat niemand hier z'n hersens en inzet lijkt te gebruiken voor dat hij/zij wat post.

edit: en ja, een aantal van die vragen moeten in de volgende TS

[ Voor 5% gewijzigd door MrAngry op 30-11-2010 22:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordMocro
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-07-2022
i2Paq schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 20:55:
[...]

:O

En bedankt voor je subtiele en vriendelijke antwoord, daar knapt een mens enorm van op.

Dit hele topic doorlezen is niets iets waardoor je inzicht krijgt in deze materie, 70% van de reply's heeft geen toepassing op mijn persoon en voor een beginner op Android gebied is niet alles meteen duidelijk, meneer de "expert"
Ook het Android app topic is niet iets waardoor je helder krijgt wat nu geschikt is voor wie, en neem van mij aan dat ik al flink heb zitten Googlen.

Mocht je ooit eens op een forum komen waar ik toevallig over "meer" kennis beschik dan jij, laat het me even weten dan geef ik je net zo'n warm welcome.
Over het android app topic. Heb je de startpost wel eens gelezen... Boordevol met apps gesorteerd op categorie. Wat wil je nog meer, dat mensen persoonlijk bij je langskomen om je profiel te screenen? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gh0stw4lk3r schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 15:41:
[...]

puntje 1:
angry birds iig en van fruit ninja weet ik het niet zeker, worden op je sdcard geinstalleerd, de sdcard wordt schijnbaar vrij laat "ingeladen" waardoor je de icoontjes mist.

aangezien je genoeg ruimte hebt op je interne telefoon geheugen, kan je het beste deze 2 apps verplaatsen.
hoe? ga naar homescreen, menu, instellingen, toepassingen, tabje op sdcard, en klik je apps aan en kies voor verplaatsen naar telefoon.
_/-\o_ ... Thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vandommele
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 15-04 14:56
Hmm, of ik had alle achtergrondprocessen moeten aflsluiten, of SuperPower deed het toch minder goed dan ik gedachte (of beiden): Na 22:30 zette SuperPower automatisch alle verbindingen en synchronisaties uit, maar toch ging mijn batterij van 33% naar 5% om 7:05. Dit lijkt me toch wel erg veel voor een phone die niets hoeft te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lexus!
  • Niet online
Lexus! schreef op woensdag 17 november 2010 @ 10:18:
[...]
Zojuist een bericht ontvangen van Samsung, sommigen van ons moeten nog eventjes geduld hebben:
[...]
Zoals ik op 17 november al schreef, nog steeds geen update. Samsung bevestigde dat het de hele maand kon duren. Nu is de maand voorbij en nog steeds geen update... :? Nog meer mensen waar de update van Froyo nog niet "officieel" aangeboden is?

Toch maar weer eens even mailen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Steef1986 schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 20:50:
Hoe schakeld switch pro 3g uit dan?

Gewoon met simpele knop? of shortcut naar de instellingen?
Het schakelT 3G gewoon uit dmv. een knopje op je homescreen, heel handig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amboe
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23-01 19:13
Lexus! schreef op woensdag 01 december 2010 @ 09:38:
[...]

Zoals ik op 17 november al schreef, nog steeds geen update. Samsung bevestigde dat het de hele maand kon duren. Nu is de maand voorbij en nog steeds geen update... :? Nog meer mensen waar de update van Froyo nog niet "officieel" aangeboden is?

Toch maar weer eens even mailen...
Heb je het programma Kies wel geupdate?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Je kan ook AL je netwerkverbinding uitzetten door 2 sec op je lock button te klikken en dan uit te schakelen. Handig als je toch de hele tijd je telefoon in je broekzak hebt zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• imdos
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-09 14:40

imdos

I use FreeNAS and Ubuntu

Ik heb een vraag over downloaden via de market, en ik kan het goede antwoord niet vinden op xda of GoT.

Via 3G/GPRS kan ik wel nieuwe apps downloaden of bijwerken, maar thuis via wifi lukt dat niet.

Ik heb al tot 2x toe alle settings gecleared (Market, Internet, Google talk e.d.) maar het schijnt niet meer te willen. Voorheen heeft dit wel gewerkt. Verder staat mijn wireless modem geen enkele poort te blokkeren. Het lijkt wel alsof ik via de market direct een timeout krijg via wireless.

Wel heb ik Y5 batterysaver aan staan, welke mijn wireless aan/uitzet op basis van mijn locatie, zou het daar aan kunnen liggen?

pvoutput. Waarom makkelijk doen, als het ook moeilijk kan! Every solution has a new problem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Kun je met wireless aan wel surfen dan? Zo ja, dan is de verbinding wel goed lijkt me.

[ Voor 31% gewijzigd door SToRM666 op 01-12-2010 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lexus!
  • Niet online
Amboe schreef op woensdag 01 december 2010 @ 09:52:
[...]

Heb je het programma Kies wel geupdate?
Die vraag werd mij n.a.v. mijn email ook gevraagd, op beide pc's waar ik mee synchroniseer is KIES helemaal up-to-date. Telefoon wordt keurig aangegeven, synchroniseren met Outlook lukt ook goed.

Zojuist maar even gebeld, de Samsung medewerker kon niets meer voor me doen dan me naar een Vodafone winkel in Breda sturen. Daar gaan we maar eens even naar bellen. Jammer dat ik of mijn telefoon moet opsturen, of een middag moet opofferen om alsnog de update te laten installeren...

Ik kan natuurlijk even in een virtual machine via Windows XP testen, beide pc's draaien Windows 7 64 bits, wellicht dat dit scheelt?

[ Voor 15% gewijzigd door Lexus! op 01-12-2010 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastien
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Bastien

Probleemeigenaar

beccie schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 18:56:
Dag mensen,

Ik mag van Vodafone weer een nieuwe mobiel uitzoeken en ik denk dat het de galaxy gaat worden, maarrrr hoe is de belkwaliteit. Want dat vind ik wel het belangrijkste, ik ben slechthorend en ik wil gewoon dat ik de mensen aan de andere kant van de lijn goed en duidelijk kan verstaan, dat ik het volume eventueel kan aanpassen tijdens het bellen.
Ik heb al heel veel reviews gelezen en sommige mensen zeggen dat de belkwaliteit goed is en anderen zeggen dat het minder is. Maar voor iemand die slechthorend is, zou het goed te doen zijn?
Ik ben ook slechthorend maar heb met deze telefoon geen enkel probleem. Met de hoortoestellen in werkt het meer dan prima en ook zonder kan ik meer dan voldoende horen (hoor ± 30% zonder). Mijn toestellen hebben ook bluetooth en ik zou via een kastje de telefoon kunnen koppelen maar dat heb ik niet nodig geacht.

O, en ik ben ook niet te beroerd om een ander te zeggen om duidelijker in de microfoon te spreken :P

Maar als je het zeker wilt weten is inderdaad een tripje naar de winkel de beste optie. Mag toch aannemen dat ze die service wel willen verlenen.

[ Voor 4% gewijzigd door Bastien op 01-12-2010 11:35 ]

Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
imdos schreef op woensdag 01 december 2010 @ 11:13:
Wel heb ik Y5 batterysaver aan staan, welke mijn wireless aan/uitzet op basis van mijn locatie, zou het daar aan kunnen liggen?
Ik heb op zich geen idee, maar er komen wel belachelijk veel vage netwerkproblemen voorbij in combinatie met powersavers en wifi/3g managers in dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• imdos
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-09 14:40

imdos

I use FreeNAS and Ubuntu

SToRM666 schreef op woensdag 01 december 2010 @ 11:18:
Kun je met wireless aan wel surfen dan? Zo ja, dan is de verbinding wel goed lijkt me.
Ja, alles werkt via wireless (downloaden via de browser, browsen zelf, whatsapp e.d.) behalve downloads uit de market.

Zal misschien toch wel aan Y5 liggen dan. Het vreemde is dat het voorheen wel gewerkt heeft en nu niet meer.

pvoutput. Waarom makkelijk doen, als het ook moeilijk kan! Every solution has a new problem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrAngry schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 19:23:
Kijk, hieronder het soort antwoord, geboren uit persoonlijke ERVARING in een soortgelijke situatie waar de vrager WEL op zat te wachten. Dat i.t.t. zo'n arrogante, niets toevoegende opmerking als hierboven, zo kenmerkend voor G.O.T.
Bastien schreef op woensdag 01 december 2010 @ 11:34:
[...]

Ik ben ook slechthorend maar heb met deze telefoon geen enkel probleem. Met de hoortoestellen in werkt het meer dan prima en ook zonder kan ik meer dan voldoende horen (hoor ± 30% zonder). Mijn toestellen hebben ook bluetooth en ik zou via een kastje de telefoon kunnen koppelen maar dat heb ik niet nodig geacht.

O, en ik ben ook niet te beroerd om een ander te zeggen om duidelijker in de microfoon te spreken :P

Maar als je het zeker wilt weten is inderdaad een tripje naar de winkel de beste optie. Mag toch aannemen dat ze die service wel willen verlenen.
Pagina: 1 ... 31 ... 92 Laatste

Let op:
Vragen of problemen met firmwares horen hier niet thuis, en worden verwijderd. Zie voor firmwarediscussies dit topic, maar ook deze is geen helpdesk.