Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07:51
Amboe schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 08:59:
[...]

Volgens mij is dit idd een optie van Froyo.
Dat kan ik bevestigen, zat niet in 2.1

Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amboe
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23-01 19:13
Kies heeft weer een update: 1.5.3.10103_102

Misschien wordt Kies klaargestoomd voor Gingerbread :9~ maar dat is op korte termijn sowieso wishful thinking Samsung kennende ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Amboe op 23-11-2010 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Amboe schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 10:52:

Misschien wordt Kies klaargestoomd voor Gingerbread :9~ maar dat is op korte termijn sowieso wishful thinking Samsung kennende ;)
Raar, ik had gehoord dat er begin volgende jaar een heel nieuw programma voor in de plaats zou komen. Apart dat ze deze dan toch door ontwikkelen ipv meer energie in nieuwe programma te steken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artuzzo
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 02-02 13:37

Geïnstalleerd. Kies lijkt me een stuk vlotter lopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimmieVelthuis
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 17-09 15:15

Ben wel blij met deze update. Gisteren kon ik nog niet updaten naar Froyo, 's avonds wilde Kies ineens updaten en kreeg ik wel de melding dat ik de sgs kon updaten.

Verder lijkt Kies idd sneller te werken, er komt nog eens verbetering in...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog_Martin
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 23:32
Bonkdoos schreef op donderdag 18 november 2010 @ 15:02:
Tof dat er nog eerlijke mensen zijn. Heb jij of heeft iemand een link naar meer info voor deze functie 'mobiel opsporen' ?
Ik had dat mobiel opsporen ook ingesteld maar nadat ie gestolen was nooit dat de nummers die ik had opgegeven een sms hebben gekregen oid :{

En dat samsungdive.com ook waardeloos: toestel blokkeren gaf steeds een time-out en mobiel opsporen met GPS kreeg ik ''this service is not available in your country''.. blijkt het nog maar in 2 landen te werken... Engeland en Duitsland oid... :{

Mn verzekering bleek ook brak en ik heb dus geen Galaxy meer -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
Een slimme dief kan hem natuurlijk gelijk helemaal flashen voordat hij een andere sim erin douwt. Of hij is gejat en de dief was zo dom dat hij niet eens door het screenlock heen kwam en het toen gelijk heeft opgegeven. Of hij is niet gejat.
Er kan van alles zijn waarom het niet werkt, daarom moeten die prutsers eens dat tracking systeem online krijgen in Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Help. Zie sinds vandaag alleen als ik in de recovory modus wil komen de download modus. Hoe kan ik dit oplossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
MrAngry schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 14:40:
Een slimme dief kan hem natuurlijk gelijk helemaal flashen voordat hij een andere sim erin douwt. Of hij is gejat en de dief was zo dom dat hij niet eens door het screenlock heen kwam en het toen gelijk heeft opgegeven. Of hij is niet gejat.
Er kan van alles zijn waarom het niet werkt, daarom moeten die prutsers eens dat tracking systeem online krijgen in Nederland.
Ik had Track&Protect, werkt GPS en al die functies ook gewoon in NL maar bedenk me idd dat een beetje slimmer jatter gewoon je telefoon flasht en hij is weer stock... waardeloze software dus eigenlijk :|
alwaysleft schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 15:44:
Help. Zie sinds vandaag alleen als ik in de recovory modus wil komen de download modus. Hoe kan ik dit oplossen?
Vol Up = recovery
Vol Down = download

[ Voor 16% gewijzigd door Cartman! op 23-11-2010 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
Cartman! schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 16:20:
[...]

Ik had Track&Protect, werkt GPS en al die functies ook gewoon in NL maar bedenk me idd dat een beetje slimmer jatter gewoon je telefoon flasht en hij is weer stock... waardeloze software dus eigenlijk :|
Tja op zich heb je dan al wel met een redelijk professionele dief te maken. Hij heeft oa de juiste datakabel nodig bijvoorbeeld. Is natuurlijk allemaal makkelijk aan te komen, maar de capaciteiten van de gemiddelde dief liggen toch op andere vlakken dan ROMS flashen. Gewoon jatten, sim kaart wegtiefen en gelijk voor 3 tientjes verhelen is logischer en dan kan je er nog wel wat aan hebben.
Helaas heeft samsung de originele functie niet eens zo gemaakt dat ie een factory reset overleefd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 18-09 20:20
MrAngry schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 16:33:
[...]

Tja op zich heb je dan al wel met een redelijk professionele dief te maken. Hij heeft oa de juiste datakabel nodig bijvoorbeeld. Is natuurlijk allemaal makkelijk aan te komen, maar de capaciteiten van de gemiddelde dief liggen toch op andere vlakken dan ROMS flashen. Gewoon jatten, sim kaart wegtiefen en gelijk voor 3 tientjes verhelen is logischer en dan kan je er nog wel wat aan hebben.
Helaas heeft samsung de originele functie niet eens zo gemaakt dat ie een factory reset overleefd.
Daar zeg je wat! Is er geen manier om je gegevens in de ROM te flashen op de een of andere manier?

Overigens gebruik ik Kor.im Phone Locator, welke gratis is en welke wel werkt. Ook gebruik ik Mobiel Opsporen als toevoeging..

[ Voor 8% gewijzigd door HaTe op 23-11-2010 16:55 ]

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElCondor
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-09 20:03

ElCondor

Geluk is Onmisbaar

Ik probeer al een tijdje mijn eigen domein als trusted root certificate te importeren op mijn android, zodat hij geen certificaat fouten meer geeft als ik bijvoorbeeld mijn website wil openen. Echter, ik heb een export gemaakt van het certificaat in .pfx format, zoals gewenst, volgens deze link.
Echter, als ik bij instellingen kies voor certificaat installeren vanaf SD kaart, dan vind hij geen certificaat. Volgens verschillende posts op het internet is het belangrijk om je certificaat in de root van de SD te zetten. Dat heb ik gedaan, maar hij blijft deze foutmelding geven. Ook als ik hem in de root van mijn externe SD zet.

Ik lees wel overal dat het importeren niet makkelijk zou zijn, dus ik vroeg me af of er hier al mensen in geslaagd zijn?

Hay 365 dias en un año y 366 occasiones para festejar (Boliviaans spreekwoord)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IRCfreAk
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17-08-2021
Ik heb erg slechte ervaringen met het syncen van mail met exchange of een imap server.
Bij mij hangt de mail applicatie voor meerdere seconden voor ik uberhaupt iets kan, ook het openen van emails gaat erg traag.
Ik heb dit zowel met wifi als met hsdpa (telfort).
Zijn er dingen die ik kan tweaken, zijn er anderen die hier last van hebben?
ik gebruik pda.jpa/phone.jpp/csc.jp4 volgens kies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• begintmeta
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
Ik ben benieuwd hoe lang het gaat duren voor Samsung (of Google) een patch voor de browser uitbrengt.*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 27-08 23:03

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Ben nu bezig mijn (volgens het reparatiecentrum als total loss te beschouwen Galaxy S) van data te beroven.
Nu kan ik mijn Contacten en bestanden op zich nog wel kopiëren maar als het zou kunnen zou ik ook graag de data van mijn software (Alchemy, memo's, Angry Birds) willen overdragen. Ik vermoed nu in mijn homescreen te zitten (wat ik niet kan zien vanwege de enorm zware beschadiging. Iemand enig idee hoe ik dit kan doen?

Ik ben nu bezig een nieuwe 8GB op de kop te tikken bij een mede-Tweaker.
Eventueel zou er een kloon kunnen worden gemaakt van dit geheugen zodat ik het rustig overplaats op Galaxy S #2, maar ik meen daarvoor te moeten rooten, en ik meen daarvoor toegang tot de mobiel nodig te hebben (waarvan het scherm een zwaar deprimerend aanblik geeft vol met scheuren, en dat dus ook niet meer reageert).

Dus hoe krijg ik dit soort bestanden weer terug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds gister DLNA ontdekt op de foon met mijn nieuwe sony tv (40ex711).
Geweldig je kunt met je foon de tv besturen en foto's kijken.

Alleen lukt het me niet om video's te kijken vanaf mijn foon op de tv.

Heeft iemand hier ervaring mee??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doctor Yes
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 06-09 18:56
Verwijderd schreef op woensdag 24 november 2010 @ 01:23:
Ik heb sinds gister DLNA ontdekt op de foon met mijn nieuwe sony tv (40ex711).
Geweldig je kunt met je foon de tv besturen en foto's kijken.

Alleen lukt het me niet om video's te kijken vanaf mijn foon op de tv.

Heeft iemand hier ervaring mee??
Bij mij hetzelfde op m'n Philips TV. Foto's en muziek gaat prima. Videobeelden bevriezen meteen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10:24
Bij mij werkt video kijken hardstikke prima. Zowel vanaf de telefoon als vanaf de server, via de telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

marco.meijer schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 23:45:
Ben nu bezig mijn (volgens het reparatiecentrum als total loss te beschouwen Galaxy S) van data te beroven.
Nu kan ik mijn Contacten en bestanden op zich nog wel kopiëren maar als het zou kunnen zou ik ook graag de data van mijn software (Alchemy, memo's, Angry Birds) willen overdragen. Ik vermoed nu in mijn homescreen te zitten (wat ik niet kan zien vanwege de enorm zware beschadiging. Iemand enig idee hoe ik dit kan doen?

Ik ben nu bezig een nieuwe 8GB op de kop te tikken bij een mede-Tweaker.
Eventueel zou er een kloon kunnen worden gemaakt van dit geheugen zodat ik het rustig overplaats op Galaxy S #2, maar ik meen daarvoor te moeten rooten, en ik meen daarvoor toegang tot de mobiel nodig te hebben (waarvan het scherm een zwaar deprimerend aanblik geeft vol met scheuren, en dat dus ook niet meer reageert).

Dus hoe krijg ik dit soort bestanden weer terug?
Als ik het goed begrijp is dus je scherm stuk, maar de rest werkt gewoon.
Is je telefoon ook geroot? Want dan zou je dit kunnen proberen te installeren:

http://www.taranfx.com/re...-android-phone-vnc-server

Dan kun je je telefoonscherm op je pc-scherm toveren, en daarmee zou je met Titanium backup alles kunnen backuppen. Als je een van de Openrecoveries erop hebt staan (of kunt krijgen) dan kun je evt een nandroid backup doen. Die kun je daarna weer restoren op je nieuwe telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cartman! schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 16:20:
[...]

[...]

Vol Up = recovery
Vol Down = download
Gelukkig zijn de meeste dieven niet zo slim ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Verwijderd schreef op woensdag 24 november 2010 @ 10:52:
[...]

Als ik het goed begrijp is dus je scherm stuk, maar de rest werkt gewoon.
Is je telefoon ook geroot? Want dan zou je dit kunnen proberen te installeren:

http://www.taranfx.com/re...-android-phone-vnc-server

Dan kun je je telefoonscherm op je pc-scherm toveren, en daarmee zou je met Titanium backup alles kunnen backuppen. Als je een van de Openrecoveries erop hebt staan (of kunt krijgen) dan kun je evt een nandroid backup doen. Die kun je daarna weer restoren op je nieuwe telefoon.
Mijn telefoon is nog niet geroot.
Het is inderdaad in ieder geval het scherm dat niet meer werkt, maar het zou nog wel kunnen dat ook andere onderdelen kapot zijn, die ik nu niet kan zien, aangezien de printplaat ook beschadigd is. Maar die zal ik wel niet nodig hebben. Ik kan hem opstarten, en ik kan bij mijn gegevens komen, dus is dat een teken dat de vitale onderdelen (CPU etc), het geheugen en de USB connector nog prima zijn.
Als ik dus zonder scherm dat kan kopieren mits de mobiel geroot is dan moet ik eens kijken of ik hem ook vanaf de pc kan rooten.

[ Voor 5% gewijzigd door Amanoo op 24-11-2010 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deputy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 04-01 15:16
Of zoek even naar ADB. Als je debugging aan hebt staan, kun je met ADB je applicaties en instellingen van je telefoon afhalen. Ik weet alleen niet precies welke commandos je nodig hebt. ADB pull is er geloof ik 1.

Succes!

DeputyNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu even een uur met de Galaxy gespeeld en dingen uitgeprobeerd en eerlijheidshalve is het geen verkeerd dingetje als tablet. iPadkiller? Neu dacht het niet want die complete integrale soepele samenwerking tussen hard en software die de iPad wel heeft heeft de Galaxy niet. :|

Daarbij vind ik 1 zaak het allerslechtste en dat is de prijs. Veels te hoog en als ze die nou op 399 euro hadden gezet dat was het wel een concurrent voor de iPad tot zekere hoogte. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky1965
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 05-04-2022
Verwijderd schreef op woensdag 24 november 2010 @ 12:35:
Ik heb nu even een uur met de Galaxy gespeeld en dingen uitgeprobeerd en eerlijheidshalve is het geen verkeerd dingetje als tablet. iPadkiller? Neu dacht het niet want die complete integrale soepele samenwerking tussen hard en software die de iPad wel heeft heeft de Galaxy niet. :|

Daarbij vind ik 1 zaak het allerslechtste en dat is de prijs. Veels te hoog en als ze die nou op 399 euro hadden gezet dat was het wel een concurrent voor de iPad tot zekere hoogte. :)
Verkeerde topic?? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Raymond schreef op woensdag 24 november 2010 @ 08:06:
Bij mij werkt video kijken hardstikke prima. Zowel vanaf de telefoon als vanaf de server, via de telefoon.
En welk merk televisie heb jij dan. En wel type films speel je dan af? divx of wmv of....
Als ik zoek op internet dan vind ik alleen dat dnla op een samsung wel goed werkt.

Of zijn er soms nog bepaalde instellingen die ik verkeerd heb staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 19:58:
Na jarenlang een Blackberry gebruikt te hebben, overweeg ik nu over te stappen op een Android toetsel en dan deze Samsung........Android is echter geheel nieuw voor me en daarom zit ik nog met wat vragen.
Kan een Android toetsel syncen met Outlook 2010 (taken, contactpersonen en agenda)?
Ik heb nu pushmail vanaf een webmail account (IMAP) naar de BB, gaat dat ook vlekkeloos met een Samsung?
Zo bovenstaand, iemand een tip?
Ik zoek me helemaal suf naar de bevestiging dat ik Outlook 2010 kan synchroniseren (agenda en contactpersonen) zonder allerlei tussenoplossingen zoals Google Calendar/Gmail etc etc.
Dus gewoon rechtstreeks van Stand Alone PC naar de SGS.....

Kan KIES dit of is er een bepaalde app waarmee het wel lukt, via Google kom ik eigenlijk alleen maar problemen tegen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
  • Laatst online: 10:24
Verwijderd schreef op woensdag 24 november 2010 @ 13:31:
[...]

En welk merk televisie heb jij dan. En wel type films speel je dan af? divx of wmv of....
Als ik zoek op internet dan vind ik alleen dat dnla op een samsung wel goed werkt.

Of zijn er soms nog bepaalde instellingen die ik verkeerd heb staan?
Ik heb idd een samsung tv. Ik heb MKV's en filmpjes van de telefoon zelf afgespeeld.
Maar alleen voor de spielerij, 't heeft verder niet echt practisch nut voor mij, vind ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeijers
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 24-11-2024
van de regen in de drup... :(

samsung froyo 2.2. ; met onclick root en Ryanza's one click lagfix lekker snel gemaakt..alleen gps fuctioneerde nog brakkig...
vertel het verhaal aan een the phonehouse repairmedewerker..kwam overtuigend over en mijn toestel zou even worden getest...o.k. na een kwartier kun je terugkomen is ie klaar en is de gps ook waarschijnlijk gefixed.
kwam terug...wat blijkt toestel loopt vast ( gebricked?) en doet het totaal niet meer.
moet worden opgestuurd ( vodafone toestel ) ...ik hoop toch dat ik het toestel weer goed functionerend retour krijg...
kortom bedenk je tweemaal als je je toestel getweaked hebt...en hem ter plekke bij een repaircenter laat "behandelen"...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deputy
Verwijderd schreef op woensdag 24 november 2010 @ 13:54:
[...]

Ik zoek me helemaal suf naar de bevestiging dat ik Outlook 2010 kan synchroniseren (agenda en contactpersonen) zonder allerlei tussenoplossingen zoals Google Calendar/Gmail etc etc.

Kan KIES dit of is er een bepaalde app waarmee het wel lukt, via Google kom ik eigenlijk alleen maar problemen tegen :'(
Android kan heel goed overweg met Imap. Je moet er alleen wel rekening mee houden dat hij geen push zal doen, maar wel regelmatig kan pollen. Een optie kan zijn om je domein door Google Apps af te laten handelen (gratis). Je krijg dan je mail in je iegen 'GMail' met als resultaat dat alles netjes naar je telefoon gepushed wordt. Het voordeel is ook dat je de calendar kan gebruiken.

Syncen met Outlook kan ook (zijn applicaties voor), maar dan mis je dan veel van de mogelijkheden van het hebben van een smartphone, wat zonde is toch?

[ Voor 34% gewijzigd door deputy op 24-11-2010 14:34 . Reden: verkeerde quote ]

DeputyNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeijers
Verwijderd schreef op woensdag 24 november 2010 @ 13:54:
[...]

ik heb altijd mijn outlook 2003 agenda gesyncd met mijn SGS via KIES ik dacht ook mijn contactpersonen..
maar dat ik ff niet checken zie mijn verdrietige verhaal van enkel postst eerder..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
smeijers schreef op woensdag 24 november 2010 @ 14:29:

samsung froyo 2.2. ; met onclick root en Ryanza's one click lagfix lekker snel gemaakt..alleen gps fuctioneerde nog brakkig...
vertel het verhaal aan een the phonehouse repairmedewerker..kwam overtuigend over en mijn toestel zou even worden getest...o.k. na een kwartier kun je terugkomen is ie klaar en is de gps ook waarschijnlijk gefixed.
kwam terug...wat blijkt toestel loopt vast ( gebricked?) en doet het totaal niet meer.
moet worden opgestuurd ( vodafone toestel ) ...ik hoop toch dat ik het toestel weer goed functionerend retour krijg...
kortom bedenk je tweemaal als je je toestel getweaked hebt...en hem ter plekke bij een repaircenter laat "behandelen"...
Tja, dat is natuurlijk wel een beetje je eigen schuld. Als je wijzigingen aanbrengt aan je filesystem en rechten van je OS en dat weet die medewerker niet dan kan dat idd. je toestel bricken. Het had waarschijnlijk sneller geweest je toestel mee te nemen naar huis en zelf te flashen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

marco.meijer schreef op woensdag 24 november 2010 @ 11:48:
[...]

Mijn telefoon is nog niet geroot.
Het is inderdaad in ieder geval het scherm dat niet meer werkt, maar het zou nog wel kunnen dat ook andere onderdelen kapot zijn, die ik nu niet kan zien, aangezien de printplaat ook beschadigd is. Maar die zal ik wel niet nodig hebben. Ik kan hem opstarten, en ik kan bij mijn gegevens komen, dus is dat een teken dat de vitale onderdelen (CPU etc), het geheugen en de USB connector nog prima zijn.
Als ik dus zonder scherm dat kan kopieren mits de mobiel geroot is dan moet ik eens kijken of ik hem ook vanaf de pc kan rooten.
Je kunt met de SuperOneClick de telefoon rooten vanaf je PC!
Alleen moet je wel de usb-instellingen op 'ontwikkeling' zetten, misschien dat je daar 'blind' naartoe zou kunnen gaan om dat vinkje te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

deputy schreef op woensdag 24 november 2010 @ 14:30:
[...]

Syncen met Outlook kan ook (zijn applicaties voor), maar dan mis je dan veel van de mogelijkheden van het hebben van een smartphone, wat zonde is toch?
Ik snap 'm even niet.......welke mogelijkheden zou ik dan missen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marrk
  • Laatst online: 01-07-2021

marrk

marrk

Raymond schreef op woensdag 24 november 2010 @ 13:56:
[...]

Ik heb idd een samsung tv. Ik heb MKV's en filmpjes van de telefoon zelf afgespeeld.
Maar alleen voor de spielerij, 't heeft verder niet echt practisch nut voor mij, vind ik
Ik heb thuis een XBMC htpc-tje staan en dat is ook wel genieten icm allshare. Werkt perfect, dus films en series kijken vanaf de htpc op mn samsung (wat mijn toilet-breaks toch wel langer maakt). Andersom heeft het voor mij nog niet veel zin, maar daar heb ik ook wel wat mee lopen klooien qua filmpjes opnemen en op mn tv afspelen.
Allshare gecombineerd met mijn win7 installatie werkt een stuk minder, net zoals tussen win7 en XBMC overigens. Maar goed, zo nuttig is het allemaal niet om er echt achteraan te gaan.

blog
sow
eee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Oh, das wel n goeie ja... ik heb ook XMBC draaien en ben sowieso een lange toilet-zitter >:)

edit: hoe stel je xbmc dan als server in zodat m'n foon dat gaat vinden eigenlijk :?
update: gevonden http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=729553

[ Voor 49% gewijzigd door Cartman! op 24-11-2010 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AVF ik heb de oplossing voor ons probleem download droidget camera via de market met die foto-app kan ik wel 's makenn ,ik heb de andere ook geprobeerd maar die doen het ook niet net als de standaard camera.
Had het liever anders opgelost maar kan in ieder geval weer foto's maken!

Frank

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2010 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb net mijn Galaxy S met Froyo geroot en de lagfix van RyanZA uitgevoerd. Ik las echter ergens dat, wil je er echt iets aan hebben, je alle (of zoveel mogelijk) apps naar de interne sd kaart moet verplaatsen. Maarrr als ik bij toepassingen beheren een applicatie aanklik en druk op 'verplaatsen naar SD-kaart' krijg ik de melding 'verplaatsen van toepassing is mislkt. Er is niet voldoende opslag beschikbaar'. Dit terwijl er nog enkele gb's beschikbaar zijn (gezien bij instellingen -> SD-kaart en geheugen). Zou toch ruim voldoende moeten zijn voor applicaties die meestal maar enkele mb's in beslag nemen. Vind dit dus erg raar en hoop dat jullie een oplossing hebben.

Heb al even wat research gedaan en het is wel vaker voorgekomen zie ik maar niemand lijkt het echt te weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
Verwijderd schreef op woensdag 24 november 2010 @ 17:45:
Heb net mijn Galaxy S met Froyo geroot en de lagfix van RyanZA uitgevoerd. Ik las echter ergens dat, wil je er echt iets aan hebben, je alle (of zoveel mogelijk) apps naar de interne sd kaart moet verplaatsen. Maarrr als ik bij toepassingen beheren een applicatie aanklik en druk op 'verplaatsen naar SD-kaart' krijg ik de melding 'verplaatsen van toepassing is mislkt. Er is niet voldoende opslag beschikbaar'. Dit terwijl er nog enkele gb's beschikbaar zijn (gezien bij instellingen -> SD-kaart en geheugen). Zou toch ruim voldoende moeten zijn voor applicaties die meestal maar enkele mb's in beslag nemen. Vind dit dus erg raar en hoop dat jullie een oplossing hebben.

Heb al even wat research gedaan en het is wel vaker voorgekomen zie ik maar niemand lijkt het echt te weten.
Naar de SD kaart verplaatsen is toch helemaal niet nodig en totaal zinloos, aangezien de SGS al super veel geheugen vrij heeft voor programma's

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deputy
Verwijderd schreef op woensdag 24 november 2010 @ 16:00:
[...]

Ik snap 'm even niet.......welke mogelijkheden zou ik dan missen?
De mogelijkheid om draadloos, altijd, overal volledig up-to-date te zijn met de agenda's, mail en contacten op je andere devices. Voor mij is dat een van de fijnste eigenschappen van een smart phone. Vroeger had ik een PDA (Palm III of een iPaq) waarmee ik heel de tijd met een kabel moest synchroniseren met mijn PC, wat ik lastig vond. Syncen met 'de cloud' vind ik veel fijner en de privacy voorwaarden van Google zijn erg goed. Dus ik vertrouw ze wel met mijn data.

DeputyNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lazaroj32
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-08 16:25
Ik heb vandaag de SGS in het WIT besteld voor mijn vrouw.
Was al een tijdje op zoek naar een witte, maar na de Korea foto ergens in augustus nooit meer iets van gehoord.
Kijk vandaag weer even, en ineens bij GSMwijzer kun je een witte bestellen. Nog eens zoeken en nu ook bij andere sites zie ik ineens een kleurkeuze (o.a. Ritel en Belsimpel)

Ben erg benieuwd. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Verwijderd schreef op woensdag 24 november 2010 @ 15:55:
[...]

Je kunt met de SuperOneClick de telefoon rooten vanaf je PC!
Alleen moet je wel de usb-instellingen op 'ontwikkeling' zetten, misschien dat je daar 'blind' naartoe zou kunnen gaan om dat vinkje te zetten?
Ik denk niet dat dat mogelijk is met dit touch screen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
lazaroj32 schreef op woensdag 24 november 2010 @ 17:55:
Ik heb vandaag de SGS in het WIT besteld voor mijn vrouw.
Was al een tijdje op zoek naar een witte, maar na de Korea foto ergens in augustus nooit meer iets van gehoord.
Kijk vandaag weer even, en ineens bij GSMwijzer kun je een witte bestellen. Nog eens zoeken en nu ook bij andere sites zie ik ineens een kleurkeuze (o.a. Ritel en Belsimpel)

Ben erg benieuwd. :P
ben benieuwd :)

Weet je zeker dat je niet de galaxy apollo hebt besteld? :+

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HaTe schreef op woensdag 24 november 2010 @ 17:47:
[...]

Naar de SD kaart verplaatsen is toch helemaal niet nodig en totaal zinloos, aangezien de SGS al super veel geheugen vrij heeft voor programma's
Uh ja maar omdat ik dus gelezen had dat alleen dan de lagfix werkt wou ik het doen.

Ik quote even van androidworld.nl

"6. Voor de Lag Fix moet je zorgen dat al je apps op je interne sd staan anders werkt de lag fix niet (Resources busy-error)."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lazaroj32
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-08 16:25
BillSpaarbank schreef op woensdag 24 november 2010 @ 18:00:
[...]

ben benieuwd :)

Weet je zeker dat je niet de galaxy apollo hebt besteld? :+
Ja, ik weet heel zeker wat ik besteld heb, maar of ik ook krijg wat ik besteld heb ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
Verwijderd schreef op woensdag 24 november 2010 @ 18:07:
[...]

Uh ja maar omdat ik dus gelezen had dat alleen dan de lagfix werkt wou ik het doen.

Ik quote even van androidworld.nl

"6. Voor de Lag Fix moet je zorgen dat al je apps op je interne sd staan anders werkt de lag fix niet (Resources busy-error)."
Welke lagfix is dat dan? Ik ken geen enkele lagfix die eist dat je de apps op de sd kaart moet zetten :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RyanZA's OCLF 2.2+

Dacht dat ik het al vermeld had maar bij deze nog een keer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steef1986
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 28-08 20:17
Mensen.... Vraag!

Ik heb mappen aangemaakt op mn homescreens.
Nu druk ik daar apps in.. is logisch ;)

Maar nu blijven die mappen zo saai en bleekjes.. defaultjes :P

Hoe kan ik die icons opvrolijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
@FrankVDM: Gewoon installeren..

@Steef1986: Je kan een app gebruiken die ook mappen nabootst, zoals AppOrganizer en FolderOrganizer (betaald).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Steef1986 schreef op woensdag 24 november 2010 @ 18:44:
Mensen.... Vraag!

Ik heb mappen aangemaakt op mn homescreens.
Nu druk ik daar apps in.. is logisch ;)

Maar nu blijven die mappen zo saai en bleekjes.. defaultjes :P

Hoe kan ik die icons opvrolijken?
Apps organizer heb ik, heb je best leuke icoontjes en het werkt ook wel makkelijk vind ik zelf. Is ook gratis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeijers
smeijers schreef op woensdag 24 november 2010 @ 14:29:

Tja, dat is natuurlijk wel een beetje je eigen schuld. Als je wijzigingen aanbrengt aan je filesystem en rechten van je OS en dat weet die medewerker niet dan kan dat idd. je toestel bricken. Het had waarschijnlijk sneller geweest je toestel mee te nemen naar huis en zelf te flashen

begrijp je reactie..maar...ik had hem wel verteld dat ik mijn toestel geroot had en gefixed voor lag...
ach gedane zaken nemen geen keer..hoop wel dat ik een mooi toestel terug krijg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
Hebben jullie de nieuwe Samsung App "Snap N Go" al ontdekt?
Zo kan je een foto van je monitor maken, waar je de pointer richt op een bestand bijvoorbeeld, waarna het bestand naar je telefoon wordt gekopieerd.
http://www.samsunggalaxys...ot-snap-n-go-on-galaxy-s/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
smeijers schreef op woensdag 24 november 2010 @ 19:19:
[...]

Tja, dat is natuurlijk wel een beetje je eigen schuld. Als je wijzigingen aanbrengt aan je filesystem en rechten van je OS en dat weet die medewerker niet dan kan dat idd. je toestel bricken. Het had waarschijnlijk sneller geweest je toestel mee te nemen naar huis en zelf te flashen

begrijp je reactie..maar...ik had hem wel verteld dat ik mijn toestel geroot had en gefixed voor lag...
ach gedane zaken nemen geen keer..hoop wel dat ik een mooi toestel terug krijg
Dan had je hem toch zelf geflasht, 10 keer sneller dan opsturen en afwachten...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen,
ik had de vraag al eerder gesteld maar helaas nog niemand zien reageren.
Mijn google maps reageert niet meer goed op mn locatie met behulp van de zendmasten.
Vanmiddag was ik in breda en daar ben ik volgens google maps nog steeds.
Met wifi en GPS heb ik het probleem niet. Iemand ook bekend met dit probleem en wie heeft er een oplossing.
thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Net AllShare even geprobeerd met XBMC (htpc) en met Orb (desktop pc), wat een buggy rommel... :{ had uiteindelijk een video werkend maar toen wilden de controls t beeld niet meer uit en toen ik Settings deed kreeg ik een forced close. MKV en M4V wilden niet eens spelen (format not supported) :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
Damn, ik had vandaag sportypal aangezet om een fietstocht te tracken. Toen ik op bestemming aankwam (na 4 uur) was m'n batterij leeg. Hij was 100% vol toen ik wegging. Net weer aan de lader gehangen en sportypal is er na 2 uur en 15 minuten meegestopt. In 2uur en 15 minuten de hele fokking batterij er doorheen getrokken echt bizar.

edit: in 2.1 heb ik dezelfde route weleens getracked met mytracks en dat kon prima.

[ Voor 11% gewijzigd door MrAngry op 24-11-2010 23:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeijers
Verwijderd schreef op woensdag 24 november 2010 @ 22:23:
Mensen,
......
Vanmiddag was ik in breda en daar ben ik volgens google maps nog steeds.
Met wifi en GPS heb ik het probleem niet. Iemand ook bekend met dit probleem en wie heeft er een oplossing.
thanks
had soortgelijke problemen - na een factory reset, en vele finetune pogingen op dit punt ( cold start vs. warm etc. etc ) - wel een redelijk tot goede ontvangst van de satelieten maar geen wezenlijke verbetering van de navigatie - én ook omdat ik dit geluid op dit forum meermalen gehoord..denk ik dat er een aantal SGS' zijn die een slechte gps module hebben..
kortom ( na een brick door het repaircentrum ligt mijn SGS nu op de pijnbank van Dynafix reparatieservice) en hoop dat ook het gps probleem wordt "meegenomen".

• mrclro
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 17-01 00:59
Kan iemand me met het volgende helpen?
Tijdens het upgraden naar 2.2 mbv Kies, na 5 uur nog steeds geen voortgang of iets dergelijks, dus toen usb verwijderd. Toen kreeg ik dus melding herstel van firmware noodzakelijk, alleen is het zo dat Kies nu me telefoon helemaal niet meer detecteert. Firmware dus ook niet meer functioneel, telefoon start op in repair modus.

Met 3button krijg ik wel melding als die in download staat maar na minuutje 'apparaat aansluiten' geeft die geen reactie meer. In repair modus helemaal geen reactie, ook niet door windows. Enig idee hoe te fixen?

• Maarten21
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 19-09 10:22
mrclro schreef op donderdag 25 november 2010 @ 02:28:
Kan iemand me met het volgende helpen?
Tijdens het upgraden naar 2.2 mbv Kies, na 5 uur nog steeds geen voortgang of iets dergelijks, dus toen usb verwijderd. Toen kreeg ik dus melding herstel van firmware noodzakelijk, alleen is het zo dat Kies nu me telefoon helemaal niet meer detecteert. Firmware dus ook niet meer functioneel, telefoon start op in repair modus.

Met 3button krijg ik wel melding als die in download staat maar na minuutje 'apparaat aansluiten' geeft die geen reactie meer. In repair modus helemaal geen reactie, ook niet door windows. Enig idee hoe te fixen?
Ziet Odin 'm wel als je 'm in download modus zet en aansluit op je PC?
Dan zou ik via Odin de firmware erop zetten. (even inlezen, maar met een klein beetje kennis zo gepiept)

PS; echt te zot voor woorden dat Kies zo verschrikkelijk slecht werkt. Met Odin is een firmware binnen een paar minuten geflasht.

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 24 november 2010 @ 17:04:
AVF ik heb de oplossing voor ons probleem download droidget camera via de market met die foto-app kan ik wel 's makenn ,ik heb de andere ook geprobeerd maar die doen het ook niet net als de standaard camera.
Had het liever anders opgelost maar kan in ieder geval weer foto's maken!

Frank
He bedankt Frank, werkt inderdaad zo, kon al wel multishots maken met de standaard camera, maar dit vind ik wel handiger. _/-\o_

Verwijderd

MrAngry schreef op woensdag 24 november 2010 @ 23:42:
Damn, ik had vandaag sportypal aangezet om een fietstocht te tracken. Toen ik op bestemming aankwam (na 4 uur) was m'n batterij leeg. Hij was 100% vol toen ik wegging. Net weer aan de lader gehangen en sportypal is er na 2 uur en 15 minuten meegestopt. In 2uur en 15 minuten de hele fokking batterij er doorheen getrokken echt bizar.

edit: in 2.1 heb ik dezelfde route weleens getracked met mytracks en dat kon prima.
dus geen fokking batterij, maar een fokking APP

• Cartman!
  • Niet online
Ik heb (sinds gisteren denk ik) 2 soort vlekjes op het scherm zitten. Ik ben er alleen nog niet uit of t onder t scherm zit of erop. Soms na lang wrijven dan zijn de vlekjes weg maar na n tijdje zie ik ze toch weer verschijnen. De vlekjes zijn een beetje langwerpig en het is er iets donkerder dan de rest van t scherm. Iemand enig idee wat t kan zijn :?

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:44

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

deputy schreef op woensdag 24 november 2010 @ 17:49:
[...]

De mogelijkheid om draadloos, altijd, overal volledig up-to-date te zijn met de agenda's, mail en contacten op je andere devices. Voor mij is dat een van de fijnste eigenschappen van een smart phone. Vroeger had ik een PDA (Palm III of een iPaq) waarmee ik heel de tijd met een kabel moest synchroniseren met mijn PC, wat ik lastig vond. Syncen met 'de cloud' vind ik veel fijner en de privacy voorwaarden van Google zijn erg goed. Dus ik vertrouw ze wel met mijn data.
Iets te kort door de bocht he. Dataverkeer in bijvoorbeeld het buitenland is nog steeds belachelijk duur ;) en ook is het mobiel internetbereik niet altijd je-van-het. Als ik in Belgie of Duitsland ben, wil ik gewoon bij mijn belangrijke mailmappen kunnen, offline graag. Maar goed daar heb ik al eens een topic voor geopend en binnen Android, en ook met 3rd party apps, zijn die mogelijkheden er helaas niet.

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

• BillSpaarbank
  • Niet online
Pfff, ik heb de standaard firmware gelashed (op de juiste manier) maar mijn browser blijft regelmatig crashen.

Of hij is in 1 keer weg en zie ik mijn homescreen of hij loopt vast en FC'ed door 1x te trillen en daarna 2x.

Ik lees meer problemen met de browser. Hoe gaat dit bij jullie?

Het gebeurt voornamelijk als ik over 3g/hdspa internet. Provider is Hi (standaard APN-settings).

• Ronnymes
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19-08-2021
Wat ook een erg goeie aarader is als je van muziek houd is Spotify!
Draait erg goed op m'n Galaxy! :)

follow @ twitter.com/ronnymes

• Ronnymes
BillSpaarbank schreef op donderdag 25 november 2010 @ 14:24:
Pfff, ik heb de standaard firmware gelashed (op de juiste manier) maar mijn browser blijft regelmatig crashen.

Of hij is in 1 keer weg en zie ik mijn homescreen of hij loopt vast en FC'ed door 1x te trillen en daarna 2x.

Het gebeurt voornamelijk als ik over 3g/hdspa internet. Provider is Hi (standaard APN-settings).
Probeer hem een te wipen, misschien lost dat je probleem op ;)

• Cartman!
  • Niet online
Ronnymes schreef op donderdag 25 november 2010 @ 15:19:
Wat ook een erg goeie aarader is als je van muziek houd is Spotify!
Draait erg goed op m'n Galaxy! :)
Zeg er dan wel even bij dat je maandelijks moet betalen voor Spotify ;)

• BillSpaarbank
  • Niet online
Ronnymes schreef op donderdag 25 november 2010 @ 15:21:
[...]

Probeer hem een te wipen, misschien lost dat je probleem op ;)
Heb ik gedaan.

Ik kom van een custom ROM af en heb de laatste files die Kalua heeft gepost geflashed via odin.

Interne geheugen geformateerd, factory reset plus wipe uitgevoerd vanuit recovery. Compleet schoon zou je zeggen.

• Ronnymes
Cartman! schreef op donderdag 25 november 2010 @ 15:24:
[...]

Zeg er dan wel even bij dat je maandelijks moet betalen voor Spotify ;)
Haha ja sorry het kost idd 10 Eu per maand, maar zelfs ik (alles niet legaal hebbende) betaal hier graag voor ;)

• Ronnymes
Ik lees op XDA een verontrustend bericht over de lagfix icm met de 16gig versie. linkje naar XDA.
Toch maar weer zonder lagfix proberen,..

• jasjenl
  • Laatst online: 19-09 12:45

jasjenl

Liab A Tymo

BillSpaarbank schreef op donderdag 25 november 2010 @ 14:24:

Ik heb dit ook regelmatig sinds froyo, daarvoor had ik eigenlijk zelden of nooit dat de browser crashte. Ik heb zo'n vermoeden dat het door de ondersteuning van flash komt want soms merk ik dat op het moment dat bij een site waarop flash gebruikt wordt het flash deel is ingeladen de browser eruit klapt. Verschil tussen 3g/hdspa of wifi heb ik zelf nog niet opgemerkt, maar ik browse dan ook meestal via wifi. Wel heb ik (toevallig?) ook Hi.

• begintmeta
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
Ronnymes schreef op donderdag 25 november 2010 @ 16:49:
Ik lees op XDA een verontrustend bericht over de lagfix icm met de 16gig versie. linkje naar XDA.
Toch maar weer zonder lagfix proberen,..
Als je naar die in dat topic poll kijkt is de kans dat de sd uitvalt zonder lagfix groter, of vergis ik me nou?

SD dead totaal: 37, waarvan 17 zonder lagfix en 20 met.
SD working: 236, vaarvan 91 zonder lagfix en 145 met.

Relatief:
17/108 → 15,74% van de telefoon-SDs zonder lagfix werkt niet
20/165 → 12,12% van de telefoon-SDs met lagfix werkt niet

• Ronnymes
begintmeta schreef op donderdag 25 november 2010 @ 17:00:
[...]

Als je naar die in dat topic poll kijkt is de kans dat de sd uitvalt zonder lagfix groter, of vergis ik me nou?

SD dead totaal: 37, waarvan 17 zonder lagfix en 20 met.
SD working: 236, vaarvan 91 zonder lagfix en 145 met.

Relatief:
17/108 → 15,74% van de telefoon-SDs zonder lagfix werkt niet
20/165 → 12,12% van de telefoon-SDs met lagfix werkt niet
Klopt je hebt helemaal gelijk, ik zat ook meer het topic zelf te lezen..

• mrclro
  • Laatst online: 17-01 00:59
Maarten21 schreef op donderdag 25 november 2010 @ 05:07:
[...]

Ziet Odin 'm wel als je 'm in download modus zet en aansluit op je PC?
Dan zou ik via Odin de firmware erop zetten. (even inlezen, maar met een klein beetje kennis zo gepiept)

PS; echt te zot voor woorden dat Kies zo verschrikkelijk slecht werkt. Met Odin is een firmware binnen een paar minuten geflasht.
even beetje informatie over odin ingewonnen en uiteindelijk dus via dat programma geflasht, was echt zo gepiept :D
thanks man, ik ben weer blij ;)

• Steef1986
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 28-08 20:17
Verwijderd schreef op woensdag 24 november 2010 @ 19:09:
[...]

Apps organizer heb ik, heb je best leuke icoontjes en het werkt ook wel makkelijk vind ik zelf. Is ook gratis
Deze ge-checked!

Geslaagd met vlag en wimpel!

Bedankt :D

Verwijderd

Meer mensen last van dat de telefoon zo traag is. Over het opstarten doet ie vaak 5 minuten over. Berichten typen is een ramp want hij loopt vaak even een paar sec vast tijdens het typen. Ik gebruik launcher pro. Iemand een idee?

• Energy99
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 30-04-2023

Energy99

NRG <3

Ik vind het wel grappig dat de meesten hier met lag-fix programmatjes en weet ik wat voor andere troep op hun mobieltje hebben geinstalleerd... Bij mij is ie lekker 'stock' versie 2.2 froyo en alles draait als een zonnetje, geen lag, geen errors, aan- en uitzetten van mobieltje gaat lekker snel. Heb ik dan geluk dat ik een golden sample heb of zo? :? :P

\O/ weeeee =[specs]=

• Amboe
Verwijderd schreef op donderdag 25 november 2010 @ 20:58:
Meer mensen last van dat de telefoon zo traag is. Over het opstarten doet ie vaak 5 minuten over. Berichten typen is een ramp want hij loopt vaak even een paar sec vast tijdens het typen. Ik gebruik launcher pro. Iemand een idee?
Al een factory reset gedaan?

• Amboe
Energy99 schreef op donderdag 25 november 2010 @ 21:26:
Ik vind het wel grappig dat de meesten hier met lag-fix programmatjes en weet ik wat voor andere troep op hun mobieltje hebben geinstalleerd... Bij mij is ie lekker 'stock' versie 2.2 froyo en alles draait als een zonnetje, geen lag, geen errors, aan- en uitzetten van mobieltje gaat lekker snel. Heb ik dan geluk dat ik een golden sample heb of zo? :? :P
Nee hoor bij mij loopt ie ook als een tierelier! :*)

• Twammo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-08 15:09

Twammo

PSN: rtwouda

Damn wat is dat kies klote. Bijna half uur bezig om die nieuwe firmware erop te krijgen. Ongelofelijk... |:(

• The_Double
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14-11-2023
Ontwijk KIES, niet eens de moeite gedaan om het te installeren. Pak gewoon odin en de laatste firmware, zo doen ze het in de samsung winkels ook 8)7 .

De laatste 2.2 roms hebben inderdaad weinig last van lag, echter zitten we hier nou op tweakers of niet?

[ Voor 19% gewijzigd door The_Double op 25-11-2010 21:42 ]

• ToeingTheLine
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-09 07:04

ToeingTheLine

Mask of sanity

Ronnymes schreef op donderdag 25 november 2010 @ 16:47:
[...]

Haha ja sorry het kost idd 10 Eu per maand, maar zelfs ik (alles niet legaal hebbende) betaal hier graag voor ;)
Ik heb het een paar jaar gehad, maar dit is de laatste maand voor mij geweest. Het concept is goed van spotify, maar ik erger me nu al zo lang aan het feit dat er veel muziek niet beschikbaar is in Nederland. Dan is het dus wel te vinden, maar krijg je mooi de mededeling dat je er niet naar mag luisteren.
Ik vind ook de android app ook wat langzaam moet ik zeggen, vergeleken bij de symbian versie.

Life is what you others make it.

• catt4u
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13-05 18:41
Energy99 schreef op donderdag 25 november 2010 @ 21:26:
Nee hoor!
Je bent niet de enige (of wij moeten de enige zijn want bij mij loopt ie ook SUPER ;) )

Ik ben van de originele stock fw die er op stond toen ik 'm in juni kreeg, naar de originele 2.2 update gegaan met KIES (ook zonder enig probleem op een XP met servicepack3)
Mijn SGS is wel geroot omdat ik er een aantal apps op heb staan waarvoor ie geroot moet zijn.
Maar geen lagfixes of dergelijke want de telefoon heeft geen last van lag en Quadrant score is maar 978 :+

• Aloysxda
  • Laatst online: 19-09 23:13
Hey soortgenoten. Hier ook zo. Geen lag geen fix, gewoon standaard met froyo 2.2. SGS werkt perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serman
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 30-07 16:36
mensen, ik probeer info te vinden over die front camera maar zie niets nuttigs staan. ik zou graag willen weten wat je er mee kan of ie uberhaupt werkt of ergens voor bruikbaar is op dit moment. iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordMocro
  • Laatst online: 04-07-2022
Serman schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 03:36:
mensen, ik probeer info te vinden over die front camera maar zie niets nuttigs staan. ik zou graag willen weten wat je er mee kan of ie uberhaupt werkt of ergens voor bruikbaar is op dit moment. iemand enig idee?
Dat wilde ik dus ook weten, dus ging ik een keertje een appje downloaden die gebruik maakt van de front camera. En ja het werkte, maar je hebt er vooralsnog niet veel aan. Ongetwijfeld wel over een jaar of 2, want zo lang zit ik vast aan dit abbo. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marrk
  • Laatst online: 01-07-2021

marrk

marrk

Amboe schreef op donderdag 25 november 2010 @ 21:30:
[...]

Al een factory reset gedaan?
Telt een factory reset overigens als je het via het instellingen-menu doet, of is een factory reset alleen met het booten en die 3 knoppen induwen? Ik heb af en toe ook wel wat traagheid bij het opstarten, maar na het updaten heb ik wel via het menu een factory reset gedaan.
lordMocro schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 04:43:
[...]

Dat wilde ik dus ook weten, dus ging ik een keertje een appje downloaden die gebruik maakt van de front camera. En ja het werkte, maar je hebt er vooralsnog niet veel aan. Ongetwijfeld wel over een jaar of 2, want zo lang zit ik vast aan dit abbo. 8)7
De standaard camera app werkt ook voor de frontcam toch? Als je die knop linksboven indrukt, die met dat cameraatje en twee pijltjes. Dan zettie de frontcam aan, die bijzonder weinig lichtsterk is en minder resolutie dan het scherm zelf heeft.

[ Voor 25% gewijzigd door marrk op 26-11-2010 08:18 ]

blog
sow
eee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lordMocro schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 04:43:
[...]

Zelfportret scene.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spiderbalm
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 27-01-2022
Ik heb froyo erop zitten, maar soms reageert hij traag en de batterij gaat snel leeg. Ik begrijp dat je dan het beste een factory reset kan doen. Ik heb navigon op mijn toestel staan en als ik de reset doe dan verdwijnt alles. Kan ik alles dat in de map navigon staat op een sd'tje zetten en daarna weer terug kopieren, werkt dat? :?

Samsung UE55C7700 - oneplus 6 - BD C6900 - T-Valduec 3008 - HDD Medion 320 - @smit CI + ziggo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk Schuifkaas
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19-09 10:43
Je kunt beeldbellen met Fring, en kijken of je haar goed zit met de app "Mirror for Samsung Galaxy S".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The_Double schreef op donderdag 25 november 2010 @ 21:41:
Ontwijk KIES, niet eens de moeite gedaan om het te installeren. Pak gewoon odin en de laatste firmware, zo doen ze het in de samsung winkels ook 8)7 .
...
:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er nog steeds niemand anders die dit ook heeft? Ik heb nu gemerkt dat mijn broertje het ook heeft.
Bij hem had ik de OCLF erop gezet. Die later weer weggehaald, daarna Froyo via Kies erop gezet en de SuperOneClick gevolgd door de OCLF-lagfix. Dus in een van die onderdelen moet het probleem zitten.
Ik heb zelf inmiddels de SpeedMod en de Voodoo Lagfix erop.
Ik heb mijn telefoon eindelijk ge-factoryreset (nadat ik een app had gevonden om mijn call logs te backuppen).
Al mijn apps zijn zoals verwacht weg, alle instellingen gereset etc. Maar vreemd genoeg heb ik nog steeds een hele zooi verkeerde teksten op mijn telefoon. Bijv als ik het volume omhoog of omlaag doe zie ik in het schermpje met de volumeniveaubalk de tekst 'versturen via bluetooth'.
Ook zie ik vaak '%'-placeholders in teksten van knoppen staan. De knop 'wissen' in de statusbalk toont de tekst 'volgende'

Ik heb dus geen idee waar dat door is gekomen, was het de Froyo update, superoneclick, de OCLF, superuser, de SGS-tools, of een andere app. En waarom zou het niet gereset zijn door de factory reset? Vreemd toch? Iemand anders ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nokiaan958GB
  • Niet online
Tip:

Vandaag op iBood.nl een Micro SDHC 8GB in de aanbieding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordMocro
  • Laatst online: 04-07-2022
marrk schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 08:17:
De standaard camera app werkt ook voor de frontcam toch? Als je die knop linksboven indrukt, die met dat cameraatje en twee pijltjes. Dan zettie de frontcam aan, die bijzonder weinig lichtsterk is en minder resolutie dan het scherm zelf heeft.
Ow haha. Dat wist ik niet eens. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeijers
Aloysxda schreef op donderdag 25 november 2010 @ 23:07:
Hey soortgenoten. Hier ook zo. Geen lag geen fix, gewoon standaard met froyo 2.2. SGS werkt perfect.
hoe is bij jullie de gps performance?
ik was ook heel tevreden op de gps na...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marbo
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 05-09 15:56
Ik heb ook stock 2.2 draaien, een update gedaan via Kies en daarna factory reset, zonder lagfix. Gisteren eigenlijk voor het eerst last gehad van lag. Ik heb het idee dat de lag pas op echt op gaat treden als je veel apps geinstalleerd hebt. Binnenkort ga ik toch lagfix toepassen.
Gps werkt bij mij prima, geen enkel probleem mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Ik heb sinds vandaag ook een Galaxy S. Erg fijn toestel moet ik zeggen. Ik heb hiervoor al 4 keer een SonyEricsson gehad en ik heb nog wel even getwijfeld tussen de X10 en de Galaxy, maar ik ben erg tevreden met mijn keuze :)
Een update is niet nodig, aangezien er al 2.2 op staat.

[ Voor 12% gewijzigd door SToRM666 op 26-11-2010 20:04 ]

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catt4u
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13-05 18:41
Wat voor informatie verwacht je dan te vinden :?
Is gewoon een frontcam die je gebruikt om te "video(beeld)-bellen" via het normale netwerk met iemand anders die ook een toestel heeft met een frontcam.
Gaat zoals je met een webcam en msn/G-talk/Yahoo messenger op je pc kan :+

Ik gebruik deze mogelijkheid al sinds Nokia in 2005 met de N70 op de markt kwam ;)

En nu (5 jaar later) doet Apple het voorkomen alsof het iets nieuws is: Face-time op de iPhone4.
Helaas werkt het vooralsnog alleen via WiFi en alleen tussen iPhone 4 gebruikers |:(
(en voor alle meelezende Apple fans: Ik bedoel de officiële Face-time funktie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SToRM666 schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 20:01:
Ik heb sinds vandaag ook een Galaxy S. Erg fijn toestel moet ik zeggen. Ik heb hiervoor al 4 keer een SonyEricsson gehad en ik heb nog wel even getwijfeld tussen de X10 en de Galaxy, maar ik ben erg tevreden met mijn keuze :)
Een update is niet nodig, aangezien er al 2.2 op staat.
Goeie keuze gemaakt.! ik heb hiervoor de x10 gehad en dat was een vreselijk toestel. Nu heb ik ook de galaxy s en ook ik heb er zeker geen spijt van.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2010 21:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb m'n toestel volledig gereset. Zover ik zie doet hij het weer een stuk sneller. Vraag me af wat het toestel traag maakte. had er z'n 25 apps extra gedownload en launcher pro PLUS aanstaan, wat trouwens een geweldig programma is. Het werkt allemaal veel soepeler en er zijn - tig aan opties om alles naar je pers. voorkeuren in te stellen.

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2010 21:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 21:22:
Goeie keuze gemaakt.! ik heb hiervoor de x10 gehad en dat was een vreselijk toestel. Nu heb ik ook de galaxy s en ook ik heb er zeker geen spijt van.
Ik heb ze vanmiddag naast elkaar gezien in de MM en het scherm van de Samsung was echt vele malen beter. De interface werkte ook erg goed, dus toen was de keuze snel gemaakt :)

PSN id: NL_SToRM

Pagina: 1 ... 30 ... 92 Laatste

Let op:
Vragen of problemen met firmwares horen hier niet thuis, en worden verwijderd. Zie voor firmwarediscussies dit topic, maar ook deze is geen helpdesk.