´Ik weet het niet´ is ook een antwoord op de gestelde vraag ;-)
Verwijderd
Al mijn apps zijn zoals verwacht weg, alle instellingen gereset etc. Maar vreemd genoeg heb ik nog steeds een hele zooi verkeerde teksten op mijn telefoon. Bijv als ik het volume omhoog of omlaag doe zie ik in het schermpje met de volumeniveaubalk de tekst 'versturen via bluetooth'.
Ook zie ik vaak '%'-placeholders in teksten van knoppen staan.
Ik heb dus geen idee waar dat door is gekomen, was het de Froyo update, superoneclick, de OCLF, superuser, de SGS-tools, of een andere app. En waarom zou het niet gereset zijn door de factory reset? Vreemd toch?
Weet iemand waar je een reserve-accu kunt kopen? Vind t wel prettig om een reserve bij me te hebben. Helemaal handig zou t zijn als je die kunt laden zonder dat ie in de foon zit (accudock ofzo).
Die kun je voor weinig op e-bay vinden.Cartman! schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 09:43:
Heb donderdagavond rond 19u de foon opgeladen tot 100% en toen geupdatet naar 2.2 via KIES. Toen nog geroot en wat kernelpatches gedaan (geen verbeteringen voor snelheid/accugebruik verder) en hij is nu nog 40% vol, stuk beter dan met 2.1 bij mij
Weet iemand waar je een reserve-accu kunt kopen? Vind t wel prettig om een reserve bij me te hebben. Helemaal handig zou t zijn als je die kunt laden zonder dat ie in de foon zit (accudock ofzo).
Wil je deze met mij delen?Verwijderd schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 09:21:
Ik heb gisteren dus eindelijk mijn telefoon ge-factoryreset (nadat ik een app had gevonden om mijn call logs te backuppen).
...
[ Voor 15% gewijzigd door Bor op 19-11-2010 10:45 ]
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Hoe skippen jullie naar het volgende nummer (MP3 speler) als de SGS in je zak zit? Gebruiken jullie de originele headset icm met bijv. bTunes (2x knopje drukken is volgend nummer)? Of gebruiken jullie je eigen headset en hebben jullie daar een andere oplossing voor?
Ik wil graag mijn eigen oordopjes gebruiken (CX400), maar wil ook wel graag kunnen skippen naar het volgende nummer.
Ik las ook dat iemand hier de MW600 gebruikte (bluetooth headset). Hiervoor moet bluetooth op de SGS wel constant aanstaan: wat voor invloed heeft dit op de batterij (veel vaker opladen?)?
[ Voor 19% gewijzigd door Perzikvrucht op 19-11-2010 11:41 ]
Vreemd want ik zie echt een behoorlijke drain als BT aanstaat ook al gebruik ik het niet actief.Raymond schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 12:06:
Ik heb het met mijn telefoon gecontroleerd en het simpelweg aan hebben staan van BT kost nauwelijks batterij. Maar ik heb niet gemeten hoeveel energie het kost om daadwerkelijk BT te gebruiken, daar zal wel flink wat verschil inzitten. Maar oordopjes aansturen is ook niet "gratis", dat kost ook energie. En ik vraag me af of er zoveel verschil zit tussen BT en oordopjes. Dat heb ik nog nooit gemeten, dus ik weet het niet
Verwijderd
partyondude: je moet USB debugging inschakelen en je externe SD ff ontkoppelen, gedaan? Enne, je hebt minstens 40% accu nodig om oneclicklagfix te runnen....ff laden dus!partyondude schreef op donderdag 18 november 2010 @ 22:00:
Heel wazig dit.
Ik had m'n telefoon beschermd met een ww en die was ik vanmorgen vergeten, dat heb je wel eens![]()
Aangezien ik geen idee had hoe in m'n telefoon te komen heb ik hem maar een factory reset gegeven.
Nou heb ik hem via de one click super root app geroot en wil ik hem nu een OCLF behandeling geven. Ext2 erop geknald maar het oneclicklagfix balkje blijft rood.
Wat doe ik verkeerd?
Als ik op de rood gekleurde optie oneclicklagfix klik, krijg ik de volgende melding: you already appear to have another lag fix installed! (/system/bin/logos1 less then 5KB)
Klik ik daarna op undo oneclicklagfix, dan krijg ik deze melding: you do not appear to have a V2 lagfix installed (free space on /data does not match /dbdata/ext2data)
Dus, ik ben de draad ff kwijt

Ikzelf geef de voorkeur aan de voodoo lagfix, bij mij was het zo dat ik met de OCLF niet meer de contacts/agenda via KIES kon syncen.
Verwijderd
Ja helaas.Verwijderd schreef op donderdag 18 november 2010 @ 20:05:
Zijn er bij jullie ook live wallpapers kwijt sinds de update naar froyo 2.2. Ik mis het wallpaper met die bladeren in het water. Was kaai gaaf maar kan hem nergens terugvinden. Zat dus in 2.1.
De mooiste hebben ze eruit gelaten.
Misschien is deze ergens los te verkrijgen.
weet iemand dit?
In OCLF even de optie Restore boot animation runnen en het probleem is voorbijpartyondude schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 12:57:
Jep, allemaal gedaan, batterij vol, ik heb eerder OCLF toegepast, maar nu dus ineens geen positief resultaat meer.
Als ik op de rood gekleurde optie oneclicklagfix klik, krijg ik de volgende melding: you already appear to have another lag fix installed! (/system/bin/logos1 less then 5KB)
Klik ik daarna op undo oneclicklagfix, dan krijg ik deze melding: you do not appear to have a V2 lagfix installed (free space on /data does not match /dbdata/ext2data)
Dus, ik ben de draad ff kwijt
Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.
Misschien in het menu?Anarchy 99 schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 12:36:
Hoe kan ik Exchange nu laten stoppen met syncen? Dat ding blijft continue checken, alleen als ik flight mode aanzet stopt die, maar dan werkt niks meer natuurlijk....

Account- en synchronisatie instellingen > Exchange account selecteren > Account instellingen > Controlefrequentie e-mail > Nooit
📸Canon EOS 5D IV 🚁DJI Mavic Pro 🏍️Zero SR ⚡Tesla M3 LR 🌡️Daikin US 3.5kW ☀️8815Wp 🔋Marstek Venus-E 5,12 kWh Tweakers PVOutput lijst
Verwijderd
Kan een Android toetsel syncen met Outlook 2010 (taken, contactpersonen en agenda)?
Ik heb nu pushmail vanaf een webmail account (IMAP) naar de BB, gaat dat ook vlekkeloos met een Samsung?
Wat is de overweging om deze Samsung te nemen ipv een Iphone? Is dat een financiele kwestie, levertijd Iphone of heeft de Samsung bepaalde voorkeuren t.o.v. de Iphone?
Alvast dank voor evt. reacties.
Verwijderd
Vandaag mijn telefoon vanaf een meter laten vallen op een harde tegelvloer, viel met het scherm naar beneden... Vreesde al het ergste, maar weer helemaal niets te zien! Echt geluk gehad, maar als ie niet degelijk zou zijn zou ie allang kapot zijn.
Erg raar trouwens, heb nog nooit een telefoon laten vallen en ben altijd heel voorzichtig, maar mijn galaxy s is nu in een week tijd 2 keer gevallen, gelukkig helemaal niets!
[ Voor 3% gewijzigd door praliwi op 19-11-2010 20:35 ]
Normaal gesproken heb je dus die chrome rand mooi egaal rond gebogen enzo, nou.... bij mij dus niet meer, heb 2 afgevlakte hoekjes en mn toestel ligt niet meer recht op een recht oppervlak.
Toestel is dus werkelijk waar gewoon verbogen, maar dit alles is al een maand geleden gebeurd en alles werkt perfect!
klopt even onder de tafel af.
i7 8700k @ 4.8ghz 24/7, 16gb ddr4 3200, MSI 1080 Gaming / CM Mastercase Maker 5T, Audio Technica AD900X
Ding is toch een stuk degelijker dan je zou denken met die plastic behuizing.
Bedankt, dat is inderdaad de oplossing. Had via Google gezocht, niet kunnen vinden.Megapaul schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 15:31:
[...]
In OCLF even de optie Restore boot animation runnen en het probleem is voorbij
Zijn er meer hier met dit probleem?
Wil je tijdens het schrijven opeens een woord volledig in hoofdletters schrijven, dan ga je direct na de eerste letter omhoog naar het tekstvak toe, (net zoals wanneer je een woord met een hoofdletter wil schrijven), en maak je nu met je vinger een "cirkel-beweging" in het tekstvak en type je daarna de rest van het woord zonder je vinger tussendoor van het scherm te halen. Je woord is nu geheel met hoofdletters.
bron; http://swypeinc.com/help.html#HZG
Oh ja, en even snel wisselen naar de vorige ingestelde taal; veeg van de Swype-toets naar de taal-toets, (q).
[ Voor 8% gewijzigd door iedjie op 20-11-2010 22:11 ]
Woorden wissen uit de Swype bibliotheek lukt me trouwens niet

ik heb 2.2 en heb een factory reset gedaan
het lijkt wel of ik geen administrator toegang heb
als ik mijn contactpersoon wil verwijderen staat er mislukt
ook kan ik geen nieuwe personen toevoegen
echt heel vaag
kan het komen doordat mijn simkaart in me tel. is blijven zitten met de factory reset?
was wel een softwarematige reset
uit het instellingen menu dus
hoop dat iemand een idee heeft
kon niks op google erover vinden
Scrooge NL
OT: Zijn er nog meer mensen die last hebben van snelle krasvorming op het plastic voor de camera, of ben ik soms te fanatiek met de foon in en uit mijn zak halen?
Ik vrees het laatste. Ik heb hem nu al 4 maanden zonder bescherming en niet buitensporig voorzichtig mee gedaan, en hij heeft alleen wat krasjes op de chromen rand.Citizen Erased schreef op zondag 21 november 2010 @ 07:28:
Even een vraag tussendoor, word het niet tijd voor een nieuw topic? De vorige hadden allemaal max. 90 pagina's.
OT: Zijn er nog meer mensen die last hebben van snelle krasvorming op het plastic voor de camera, of ben ik soms te fanatiek met de foon in en uit mijn zak halen?
Nu mijn vraag; sinds froyo crashed mijn internet browser wel eens, terwijl hij op eclair niet crashde. Ook gaat typen, met name op T.net opeens heel moeizaam. Hebben jullie dit ook?
Ik vind Froyo over het algemeen gezien toch al trager dan Eclair met lagfix maar ik heb nog geen tijd gevonden dit ook op Froyo toe te passen.Thomasthomas schreef op zondag 21 november 2010 @ 09:50:
[...]
Ik vrees het laatste. Ik heb hem nu al 4 maanden zonder bescherming en niet buitensporig voorzichtig mee gedaan, en hij heeft alleen wat krasjes op de chromen rand.
Nu mijn vraag; sinds froyo crashed mijn internet browser wel eens, terwijl hij op eclair niet crashde. Ook gaat typen, met name op T.net opeens heel moeizaam. Hebben jullie dit ook?
Trouwens ik ben wel benieuwd naar welke browser jullie gebruiken? Ikzelf gebruik nog altijd Skyfire maar ik heb het gevoel alsof die erg traag is.
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Dank je wel voor je antwoord.barber schreef op donderdag 18 november 2010 @ 20:36:
[...]
Dat werkt gewoon. Ik heb zelfs meerdere exchange accounts gekoppeld. Deze synchroniseren allemaal naar dezelfde agenda op de telefoon. Ook mijn google agenda trouwens. En bij het aanmaken van een afspraak op je telefoon kan je kiezen in welk account deze afspraak aangemaakt moet worden.
Heel toevallig sprak ik iemand vrijdag die ook deze Samsung had en hij liet me hem even zien, prachtig toestel.
Ook hij koppelde aan Exchange zonder problemen.
Als het mee zit haal ik hem morgen, maandag, op.
Verwijderd
Eerst haalde ik met normaal gebruik nog geen 20uur. gebruik veel whatsapp, verder geen synchronisatie o.i.d. aanstaan. Ik heb nu een snelkoppeling op mijn homescreen staan, waarmee ik redelijk snel mijn hsdpa verbinding omzet naar 2g. ik heb nu op 11 uur standby ongeveer een verbruik van 6a7%. als ik echt wil internetten, zet ik het uiteraard weer om naar hsdpa.
Ik ga het vandaag en komende dagen verder proberen. Ik laat het uiteraard weten.
Nog maar eens lief vragen of ze er toch niet iets aan willen doen anders maar een scherm op MP bestellen en gaan knutselen zoals ik met mn HTC touch pro2 2maanden terug ook heb moeten doen. Ik verwacht dat de galaxy s wat makkelijker zal zijn omdat die geen uitschuifbaar tobo heeft.
Verwijderd
Opera mini, by far de snelste browser. Alleen heb je dan geen flash ondersteuning, maar dan switch je ff naar de stock.psychoclown schreef op zondag 21 november 2010 @ 10:00:
[...]
Ik vind Froyo over het algemeen gezien toch al trager dan Eclair met lagfix maar ik heb nog geen tijd gevonden dit ook op Froyo toe te passen.
Trouwens ik ben wel benieuwd naar welke browser jullie gebruiken? Ikzelf gebruik nog altijd Skyfire maar ik heb het gevoel alsof die erg traag is.
Ik heb hetzelfde gemerkt :met de 2G (Netwerkmodus "Alleen GSM") verbinding gaat de batterij langer mee.Verwijderd schreef op zondag 21 november 2010 @ 10:16:
Ik denk dat ik voor mijzelf er achter ben gekomen hoe ik langer met mijn accu kan doen en wel alle mogelijkheden kan blijven gebruiken.
Eerst haalde ik met normaal gebruik nog geen 20uur. gebruik veel whatsapp, verder geen synchronisatie o.i.d. aanstaan. Ik heb nu een snelkoppeling op mijn homescreen staan, waarmee ik redelijk snel mijn hsdpa verbinding omzet naar 2g. ik heb nu op 11 uur standby ongeveer een verbruik van 6a7%. als ik echt wil internetten, zet ik het uiteraard weer om naar hsdpa.
Ik ga het vandaag en komende dagen verder proberen. Ik laat het uiteraard weten.
Zelfs als ik mijn mobil internet afzet , doe ik veel langer met 2G : het verbuik is dan < 1% uur tgo 1% a 2% uur in 3G.
Maakt ook niet gebruik van de Opera mini proxies. dus de web pagina's doen het iets beter.
Overgens kun je als je een langzame verbinding hebt wel Opera Turbo aanzetten waardoor het toch allemaal door een proxy gehaald wordt.
Of als je echt hardcore alleen tekst wil kun je ook gewoon het binnenhalen van plaatjes uitzetten
Het enige jammeren is dat ie geen flash ondersteund...
De kwaliteit van het toestel vind ik echter wel weer subliem.Ik steek de mijne elke dag 2 x in een brodit autohouder maar er is nog geen krasje te zien.Ook mijn touchscreen is nog volledig krasvrij (zonder protector).En zelf na een aantal keren laten vallen is er geen spoor van beschadiging zichtbaar.
R7 5800X3D//MAG B550 Tomahawk//RX6900XT//DDR4 32GB 3200MHz//M.2 980 1TB//MSI Optix MAG274GRF
http://www.b2ctelecom.nl/...-prijs-incl.-montage.htmlcorrado20vt schreef op zondag 21 november 2010 @ 10:34:
ik heb hier een touch diamond van HTC en je kan niet goed meer alles lezen, zo erg is het touchscreen beschadigd maar het werkt gewoon. Mn galaxy s is 4 weken oud zit in een leren case, heeft een screen protector en valt 1x terwijl ik hem naast mn zak steek. Wat denk je??? een gebarsten scherm ONDER het glas. Het glas is heel en toch het scherm kapot, dat klopt toch niet? Volgens solid vision 241euro om e maken.
Nog maar eens lief vragen of ze er toch niet iets aan willen doen anders maar een scherm op MP bestellen en gaan knutselen zoals ik met mn HTC touch pro2 2maanden terug ook heb moeten doen. Ik verwacht dat de galaxy s wat makkelijker zal zijn omdat die geen uitschuifbaar tobo heeft.
Misschien is dit een optie, scheelt bijna € 100,=
Alienware 17, 4700MQ, GTX780m, SSD, 120Hz. (Windows11) - XPS L702x , GT 555m, SSD, 120Hz (Windows 10) - Galaxy A52(2021) - Galaxy Tab S 10.5 - Galaxy Tab S6 lite - Galaxy Watch 4 Classic
Verwijderd
Erg benieuwd! Hoeveel heeft ie je gekost?Aloysxda schreef op zondag 21 november 2010 @ 14:11:
Luitjes, Onlangs heb ik een "GOLD 1930 mAH" batterij gekocht voor mijn SGS. Jullie krijgen van mij, na ervaring, te horen hoe dit functioneerd.
Voorbeeld: Batterij is op 18%.1,5 uur in een kluisje waar geen ontvangst is. Batterij is gedaald tot 8% terwijl op achtergrond geen abnormale programma draaide.
Verwijderd
Ja dat begrijp ik, maar als er geen ontvangst is dan is er geen ontvangst dus waarom doet hij zo zijn best? Dit is mijn eerste telefoon die zich zo gedraagt.Verwijderd schreef op zondag 21 november 2010 @ 15:17:
Dat komt waarschijnlijk omdat de telefoon hele tijd moet zoeken naar ontvangst en dat vreet batterij
Is er geen optie om dit uit te zetten?
[ Voor 5% gewijzigd door ALPACINO op 21-11-2010 16:04 ]
Op CyanogenMod nog maar 5 seconden, omdat ze daar een eigen modem driver hebben.... Hopelijk krijgen ze de rest van de hardware snel werkend, want wat er op werkt werkt nu al 5x beter als het origineel.
ah, als je bijv. Gmail in je dock zet dan zet ie er getalltjes bij, das wel nice opzich
[ Voor 14% gewijzigd door Cartman! op 21-11-2010 18:31 ]

Kostte rond de 14 euro incl. verzending. Zoals gezegd zal ik hier mijn bevindingen omschrijven als ik deze binnen heb.Verwijderd schreef op zondag 21 november 2010 @ 14:49:
[...]
Erg benieuwd! Hoeveel heeft ie je gekost?
Is er misschien iemand die ondertussen zo'n 1930 mAH batterij gebruikt ?
Ja, op het net circuleren ervaringen van deze 1930 mAH. Het betreft dan een merk. Als de sticker (goud) wordt verwijderd blijkt er een 750 mAH onder te zitten.Aloysxda schreef op zondag 21 november 2010 @ 20:38:
[...]
Kostte rond de 14 euro incl. verzending. Zoals gezegd zal ik hier mijn bevindingen omschrijven als ik deze binnen heb.
Is er misschien iemand die ondertussen zo'n 1930 mAH batterij gebruikt ?
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=813913
(post 13)
Alienware 17, 4700MQ, GTX780m, SSD, 120Hz. (Windows11) - XPS L702x , GT 555m, SSD, 120Hz (Windows 10) - Galaxy A52(2021) - Galaxy Tab S 10.5 - Galaxy Tab S6 lite - Galaxy Watch 4 Classic
De Story heb ik gelezen. Geeft niet veel hoop. Hoewel de verkoper goed staat aangeschreven op Ebay, wil ik eerst kijken wat ik krijg. Hij geeft trouwens 2 jaar garantie.Embryo1 schreef op zondag 21 november 2010 @ 21:01:
[...]
Ja, op het net circuleren ervaringen van deze 1930 mAH. Het betreft dan een merk. Als de sticker (goud) wordt verwijderd blijkt er een 750 mAH onder te zitten.
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=813913
(post 13)
Verwijderd
Of werkt dit hetzelfde als de instelling in het menu voor roaming aan/uit?
Volgens mij niet, want ook via GPS GSM kan je data verstoken. Ik zie trouwens zelf het nut niet echt in van het draaien van een app, voor iets wat ingebouwde functionaliteit van de telefoon zelf is.Cartman! schreef op maandag 22 november 2010 @ 09:32:
Of simpelweg met APNDroid 3G uitschakelen, dan ben je helemaal veilig
[ Voor 1% gewijzigd door Raymond op 22-11-2010 10:48 . Reden: argh, domme tikfout 8)7 ]
... GPS ...
GPRS
[ Voor 7% gewijzigd door begintmeta op 22-11-2010 10:08 ]
Verwijderd
Nee, gps is gratis. Tweede opmerking ben ik t wel met je eens.Raymond schreef op maandag 22 november 2010 @ 09:42:
[...]
Volgens mij niet, want ook via GPS kan je data verstoken. Ik zie trouwens zelf het nut niet echt in van het draaien van een app, voor iets wat ingebouwde functionaliteit van de telefoon zelf is.
Verwijderd
shit, ik heb daar nu ook last van. Ik gebruik mijn GPS niet vaak, maar laatst had ik het dus nodig en dat GPS-icoontje bleef uit zijn dak gaan, maar geen fix. En ik wil locationbot gebruiken om bepaalde instellingen automatisch te wijzigen als ik thuis of op werk ben, maar de GPS heeft momenteel weer totaal geen idee waar ik benkendo schreef op zondag 21 november 2010 @ 11:26:
Ik heb het idee dat sinds de update naar Froyo ik steeds meer navigatie problemen heb.Regelmatig blijft ie hangen in het zoeken naar mijn positie en is alleen maar op te lossen door een complete reboot van het toestel.Ook bij googlemaps geeft ie mijn positie regelmatig verkeerd aan met een marge van meer dan 2km, lekker navigeren zo.
De kwaliteit van het toestel vind ik echter wel weer subliem.Ik steek de mijne elke dag 2 x in een brodit autohouder maar er is nog geen krasje te zien.Ook mijn touchscreen is nog volledig krasvrij (zonder protector).En zelf na een aantal keren laten vallen is er geen spoor van beschadiging zichtbaar.
me 2. Je kunt trouwens wel in de dock onderaan het SMS-icoontje (incl shortcut) wijzigen in een shortcut naar Whatsapp. Helaas wel zonder indicator.Cartman! schreef op zondag 21 november 2010 @ 18:38:
Ja, ik zie t. Beetje jammer dat t niet werkt icm. WhatsApp, dat gebruik ik 10 keer meer dan sms momenteel
Oeps, erg onhandige tikfoutbegintmeta schreef op maandag 22 november 2010 @ 10:07:
Raymond schreef op maandag 22 november 2010 @ 09:42:
... GPS ...
GPRSOok met CSD trouwens.
- Widgetlocker
- Beautiful Weather
- LauncherPro
Ter vergelijking, toen ik die 3 tools nog niet had toen bleef ie na 8 uur op t zelfde accugebruik staan (!) met 3GG uit.
[ Voor 30% gewijzigd door Cartman! op 22-11-2010 15:23 ]
Verwijderd
Okay dank voor de snelle reactieRaymond schreef op maandag 22 november 2010 @ 07:48:
Gewoon data-roaming uitzetten, daarmee vang je alles af (dus ook gmail)
Welke widget gebruik jij om van 3G naar 2G over te schakelen? Bij veel widgets in de market is er eigenlijk sprake van een snelkoppeling naar de mobiel netwerk instellingen waarin je zelf van WCDMA naar GSM moet switchen.Verwijderd schreef op zondag 21 november 2010 @ 10:16:
Ik denk dat ik voor mijzelf er achter ben gekomen hoe ik langer met mijn accu kan doen en wel alle mogelijkheden kan blijven gebruiken.
Dat probleem heb ik nou ook (zie mijn post op pag. 111)The_Double schreef op zondag 21 november 2010 @ 17:40:
Het netwerkontvangst werkt sowieso raar, heel vaak krijg je foutmeldingen in de browser en is hij abnormaal traag, terwijl je vol ontvangst heb. Over wifi laad hij tweakers dan misschien in 2 seconden, over 1mbit HSPDA duurt het ruim een halve minuut, als hij al geen foutmelding geeft...
Op CyanogenMod nog maar 5 seconden, omdat ze daar een eigen modem driver hebben.... Hopelijk krijgen ze de rest van de hardware snel werkend, want wat er op werkt werkt nu al 5x beter als het origineel.
[ Voor 7% gewijzigd door Amboe op 22-11-2010 15:52 ]
van welke ontwikkelaar?Verwijderd schreef op maandag 22 november 2010 @ 15:50:
2g, 3g switch
Verwijderd
Verwijderd
Werkt hier wel.Verwijderd schreef op maandag 22 november 2010 @ 15:55:
Zijn er mensen waar de aplicatievan antonboonstra nog werkt? (rtlgemist). Ik kan de site wel openen maar bij het afspelen kan video niet openen. Zou rtl het doorhebben?
Verwijderd
Ik wil er toch nog even op reageren. Ik heb nu mijn roaming op uit staan maar krijg gewoon mijn mail binnen van gmail. Dus dat werkt niet. Bij nokia kun je een acount gewoon uitvinken. Heeft iemand een idee?Raymond schreef op maandag 22 november 2010 @ 07:48:
Gewoon data-roaming uitzetten, daarmee vang je alles af (dus ook gmail)
Had zelf dit probleem ook nadat ik van een update naar Froyo had gedaan. Ik kreeg steeds de melding "Deze video kan niet worden afgespeeld". Na een factory reset was het probleem opgelost.Verwijderd schreef op maandag 22 november 2010 @ 15:55:
Zijn er mensen waar de aplicatievan antonboonstra nog werkt? (rtlgemist). Ik kan de site wel openen maar bij het afspelen kan video niet openen. Zou rtl het doorhebben?
📸Canon EOS 5D IV 🚁DJI Mavic Pro 🏍️Zero SR ⚡Tesla M3 LR 🌡️Daikin US 3.5kW ☀️8815Wp 🔋Marstek Venus-E 5,12 kWh Tweakers PVOutput lijst
Verwijderd
Je weet niet echt waar je het over hebt he? Roaming is dataverkeer over een ander netwerk dan dat van je provider. Neem aan dat je nu dus gewoon werkt op netwerk van je provider?Verwijderd schreef op maandag 22 november 2010 @ 16:47:
[...]
Ik wil er toch nog even op reageren. Ik heb nu mijn roaming op uit staan maar krijg gewoon mijn mail binnen van gmail. Dus dat werkt niet. Bij nokia kun je een acount gewoon uitvinken. Heeft iemand een idee?
ik heb 2.2 en heb een factory reset gedaan
het lijkt wel of ik geen administrator toegang heb
als ik mijn contactpersoon wil verwijderen staat er mislukt
ook kan ik geen nieuwe personen toevoegen
echt heel vaag
kan het komen doordat mijn simkaart in me tel. is blijven zitten met de factory reset?
was wel een softwarematige reset
uit het instellingen menu dus
hoop dat iemand een idee heeft
kon niks op google erover vinden

Scrooge NL
Om je internetverbinding (2g/3G) uit te schakelen moet je pakketgegevens uitvinken (instellingen->draadloos en netwerken->mobiele netwerken) of 2 sec je powerbutton indrukken en mobiele netwerken aantikken.Verwijderd schreef op maandag 22 november 2010 @ 17:08:
[...]
Je weet niet echt waar je het over hebt he? Roaming is dataverkeer over een ander netwerk dan dat van je provider. Neem aan dat je nu dus gewoon werkt op netwerk van je provider?
Verwijderd
Van conwood. Als je in de market op 2g zoekt, dan is het bij mij de 3e.
Het is niet ideaal, maar scheelt wel iets qua handelingen.
Heel vaag, zal ongetwijfeld een fout zijn, maar mijn accu staat na 7,5 uur nog steeds op 100%! Iemand dit al eens eerder gehad?? Ben nu telkens iets aan het doen om te kijken of hij al naar 99% is, haha.
Mijn ' record' accu staat sinds gisteren op 1 dag en bijna 14 uur..
Die had ik geprobeerd, maar het is idd niet ideeal. Er bestaat overigens wel een app die automatisch naar 2g overschakelt als je telefoon in standby staat, maar dan moet je wel cyanogenmod 6 rom op je SGS draaien. Het heet "Toggle 2G"Verwijderd schreef op maandag 22 november 2010 @ 17:36:
[...]
Van conwood. Als je in de market op 2g zoekt, dan is het bij mij de 3e.
Het is niet ideaal, maar scheelt wel iets qua handelingen.
Heel vaag, zal ongetwijfeld een fout zijn, maar mijn accu staat na 7,5 uur nog steeds op 100%! Iemand dit al eens eerder gehad?? Ben nu telkens iets aan het doen om te kijken of hij al naar 99% is, haha.
Mijn ' record' accu staat sinds gisteren op 1 dag en bijna 14 uur..
Verwijderd
Kun je iets specifieker zijn over het in de achtergrond draaien? Ik zat vanmiddag in de bus namelijk gewoon nog muziek te luisteren en te surfen tegelijk (vanuit de MP3 speler gewoon de home knop en daarna gaan internetten). Of bedoel je het op een andere manier?Willy-Jan Prijs schreef op maandag 22 november 2010 @ 19:11:
Wellicht ook iemand anders opgevallen dat je sinds de 2.2 update niet meer de mp3 speler op de achtergrond kunt laten draaien? in 2.1 was dit nog wel te doen en het lijkt me sterk dat ze dit aangepast hebben.
Exact op de manier zoals je beschrijft.Propane schreef op maandag 22 november 2010 @ 19:20:
[...]
Kun je iets specifieker zijn over het in de achtergrond draaien? Ik zat vanmiddag in de bus namelijk gewoon nog muziek te luisteren en te surfen tegelijk (vanuit de MP3 speler gewoon de home knop en daarna gaan internetten). Of bedoel je het op een andere manier?
Als ik de home knop indrukt stop het spelen van muziek.
Alleen gaat dit dus trager vergeleken met 3g/hspda?
Als je de internetverbinding op je telefoon uitzet dan heb je geen internetverbinding (geen 2g en 3g/hsdpa verbinding) dwz pakketgegevens is uitgeschakeld.Steef1986 schreef op maandag 22 november 2010 @ 19:22:
maar als ik dus power knop inhoudt. en dan internet verbinding uitzet. Hou ik in principe dus gewoon internet.. mail etc.
Alleen gaat dit dus trager vergeleken met 3g/hspda?
Je hebt nog wel gsm verbinding (om te bellen en te smsen).
[ Voor 37% gewijzigd door Amboe op 22-11-2010 19:46 ]
Ik wil graag wel internet houden. maar als ie idle draait hoeft ie niet te knallen op hspda.
Om alleen 2g in te schakelen (= langzamer dan 3g/hspda) ga je naar instellingen->draadloos en netwerken->mobiele netwerken->netwerkmodus en kies je alleen gsm.Steef1986 schreef op maandag 22 november 2010 @ 19:44:
Maar hoe zet ik het nou op alleen 2g dan?
Ik wil graag wel internet houden. maar als ie idle draait hoeft ie niet te knallen op hspda.
of zie mijn bovenstaande post over Toggle 2G
[ Voor 13% gewijzigd door Amboe op 22-11-2010 19:49 ]
Heb een factory reset uitgevoerd en het werkt weer.Willy-Jan Prijs schreef op maandag 22 november 2010 @ 19:21:
Exact op de manier hierboven
[...]
Exact op de manier zoals je beschrijft.
Als ik de home knop indrukt stop het spelen van muziek.
[ Voor 84% gewijzigd door RoD op 22-11-2010 21:28 ]
Iphone 5 -- eerste Iphone
[ Voor 78% gewijzigd door RoD op 22-11-2010 21:29 ]
Verwijderd
Melding camera fout!
Kan nu geen foto's meer maken
In het begin dat froyo er op stond geen problemen mee gehad
een reset heeft niet geholpen instellingen resetten in foto-modus ook niet
HELP!
Verwijderd
dit probleem heb ik dus ook....Verwijderd schreef op zondag 14 november 2010 @ 08:44:
Hallo allemaal,
Zit hier met eeen probleem met mijn Galaxy S, als ik een foto wil maken krijg ik de melding in een popup
waarschuwing camerafout.
Mijn toestel draait op de oficiele Froyo via Kies, Froyo XWJPA. Toetsel is geroot en er draait OCLF op.
Ik heb alles al gereset en alles eraf gehaald, ook via de 3 knoppen manier, maar niets helpt.
Het vreemde vind ik dat ik wel kan filmen.
Wie o wie kan mij helpen.
Ik heb trouwens vorige week mijn mobiel ge-update naar 2.2. via Odin, factory reset gedaan en tot nu toe werkt de mobiel perfect! Geen lagfix o.i.d. toegepast alles gaat goed
[ Voor 50% gewijzigd door RoD op 22-11-2010 21:29 ]
ook in froyo vind ik de gps prestaties - zeker in de stad - ver beneden de maat.
ik ben van plan te bestellen:
Royaltek Bluetooth GPS muis RBT2001 SirfIII
wie heeft ervaring met externe gps muis van dit type.
wie heeft er een adviesje?
Verwijderd
Okay wel raar ik heb hem na de update gewoon goed gehad. Alleen sinds vandaag. Zou er weer alles vanaf moeten pffff. Is er nog een andere sugestie?antonboonstra schreef op maandag 22 november 2010 @ 16:50:
[...]
Had zelf dit probleem ook nadat ik van een update naar Froyo had gedaan. Ik kreeg steeds de melding "Deze video kan niet worden afgespeeld". Na een factory reset was het probleem opgelost.
Verwijderd
Ja dat snap ik ook wel maar in het buitenland zul je toch een provider/netwerk moeten hebben voor ontvangst dus ook mail. Of komt de email daar gewoon uit de lucht gevallen???Verwijderd schreef op maandag 22 november 2010 @ 17:08:
[...]
Je weet niet echt waar je het over hebt he? Roaming is dataverkeer over een ander netwerk dan dat van je provider. Neem aan dat je nu dus gewoon werkt op netwerk van je provider?
Nee, mail komt daar binnen via een dataverbinding. En laat je telefoon nou de optie hebben om roaming (=via een ander netwerk dan je eigen provider) dataverkeer uit te schakelen. Die optie is specifiek bedoeld om hoge dataverkeerkosten te voorkomen.Verwijderd schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 00:33:
[...]
Ja dat snap ik ook wel maar in het buitenland zul je toch een provider/netwerk moeten hebben voor ontvangst dus ook mail. Of komt de email daar gewoon uit de lucht gevallen???
Zo moeilijk is dat toch niet te begrijpen?
Is die optie van 2 sec power indrukken iets uit de froyo update? want bij mij kan ik alleen kiezen uit stille stand, vliegtuigmodus en uitschakelen.Amboe schreef op maandag 22 november 2010 @ 17:22:
[...]
Om je internetverbinding (2g/3G) uit te schakelen moet je pakketgegevens uitvinken (instellingen->draadloos en netwerken->mobiele netwerken) of 2 sec je powerbutton indrukken en mobiele netwerken aantikken.
Ik wil graag het dataverkeer uit kunnen zetten. Ik heb al de apn onoff switch app en apndroid geprobeerd, maar die werken niet geheel probleemloos (na een x aantal uren vergeet de telefoon de laatste actieve apn en herstelt dus niet de verbinding als je naar ''on'' switcht en bij apndroid kon ik de verbinding na 5 minuten al niet meer herstellen met alleen de widget)
Edit: Ook de pakketgegevens bij mobiele netwerken zie ik niet staan.
[ Voor 4% gewijzigd door Nasonia op 23-11-2010 08:20 ]
Volgens mij is dit idd een optie van Froyo.Nasonia schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 08:19:
[...]
Is die optie van 2 sec power indrukken iets uit de froyo update? want bij mij kan ik alleen kiezen uit stille stand, vliegtuigmodus en uitschakelen.
Ik wil graag het dataverkeer uit kunnen zetten. Ik heb al de apn onoff switch app en apndroid geprobeerd, maar die werken niet geheel probleemloos (na een x aantal uren vergeet de telefoon de laatste actieve apn en herstelt dus niet de verbinding als je naar ''on'' switcht en bij apndroid kon ik de verbinding na 5 minuten al niet meer herstellen met alleen de widget)
Edit: Ook de pakketgegevens bij mobiele netwerken zie ik niet staan.
Vragen of problemen met firmwares horen hier niet thuis, en worden verwijderd. Zie voor firmwarediscussies dit topic, maar ook deze is geen helpdesk.