Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• HaTe
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12:36
Artuzzo schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 15:21:
Gebruik iemand van jullie de een van de 2 meeste bekende lagfix met de 2.2? Hoe bevalt het? Verschillen met en zonder?
een van de 2 meeste bekende?? Welke dan?

Ik gebruik Universal LagFix (ULF) die in de SpeedMod kernel zit :) Merk echt mega verschil met / zonder.. maar dat is wel bekend toch?

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

Verwijderd

HaTe schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 15:46:
[...]

een van de 2 meeste bekende?? Welke dan?

Ik gebruik Universal LagFix (ULF) die in de SpeedMod kernel zit :) Merk echt mega verschil met / zonder.. maar dat is wel bekend toch?
Denk dat ie voodoo en oclf bedoelt. Ik weet t verschil niet..

• Artuzzo
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 23-09 10:54
Ja idd ik bedoel die 2... ULF nooit van gehoord. Ben wel benieuwd naar hoe dit werkt. HaTe jij een MP.
Ik lees net je tutorial in de andere topic :)

[ Voor 18% gewijzigd door Artuzzo op 16-11-2010 16:31 ]

• HaTe
Nou, omdat ik zo aardig ben:
Universal Lagfix - xda
Zoals ik al zei, zit dit ook in de SpeedMod kernel die aardig bekend is en waar op AW ook een tutorial over staat.

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

• ToeingTheLine
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-09 07:04

ToeingTheLine

Mask of sanity

baba420 schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 01:14:
[...]

Ik heb net Gmail via Exchange ingesteld. Daar kan je wél push als optie kiezen;

[afbeelding]

Net twee mailtjes vanaf een Hotmail-account verstuurd, was telkens binnen 30 seconden op mijn telefoon. (Auto-sync uitgeschakeld).

Bijlages openen en versturen gaat ook prima met de standaard mail app. Om accu te besparen ga ik niet meer gebruik maken van de Gmail app.
Bedankt voor je tip!!
Ik heb het op dezelfde manier gedaan, maar dan mijn hotmail adres als exchange account.
Nu krijg ik binnen 10 seconde mijn email naar mijn telefoon gepushed!
Dit ook met de standaard email app, dat werkt een stuk fijner dan de gmail app.
Ik kon gewoon niet wennen aan die manier van aangeven daar, op "conversation".
Nu ben ik weer helemaal blij!

Life is what you others make it.

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 16:03:
[...]

Denk dat ie voodoo en oclf bedoelt. Ik weet t verschil niet..
Wat ik ervan weet is dat voodoo ext4 is en oclf is ext2. Dit is een manier van gegevens wegschrijven. Ext4 is sneller
Oclf kan je met een app erop zetten. Moet ie wel geroot zijn, maar dat kan met een druk op de knop met
r4root in de market. Unrooten hetzelfde. Voodoo heb ik nooit gebruikt. Nadelen van oclf 2.0 is dat het 1.2gb. van je ram geheugen opvreet en dat je het niet kan verwijderen als je er teveel apps op hebt staan. Ook merkte ik weinig verschil tussen de snelheid met stock froyo ROM. Daarom heb ik de oclf maar weer verwijderd. Root kun je laten staan, is altijd makkelijk, maar zou je ook weer kunnen verwijderen. Dan wel met de r4root app! Zal in de toekomst wel weer eens naar kijken, tot nu toe ben ik nog wel tevreden na een factory reset en een cache wipe.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 16-11-2010 17:38 ]

• GSlayer
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-11-2020

GSlayer

PSN ID: Sc0rpi0n-4707

@ gjb29

Kan het fout hebben hoor maar,

Is EXT2 niet sneller dan EXT4, waarin EXT4 veiliger is, voor datacorruptie oid ?

en oclf 1.2gb van je ram opvreten, ik dacht dat de galaxy sowieso 'maar' 512 mb had ?

(correct me if im wrong)

PSN ID: Sc0rpi0n-4707

• remoss
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 07:01
vandommele schreef op maandag 15 november 2010 @ 07:59:
Sinds enkele dagen heb ik echter een eigenaardige 'bug'.
Ineens reageert dan het touchscreen niet meer. Ergens op drukken heeft dan geen enkel effect. De knoppen onder het scherm reageren dan nog wel (menu / terug). Bij de menu toets werkt het menu dan uiteraard weer niet, omdat het scherm niet reageerd.

Eerst dacht ik aan een hardwarefout. Maar het vreemde is dat als ik de telefoon dan lock en unlock, het scherm wel weer reageerd (direct kan ik mijn unlockfiguur invoeren en het scherm werkt). Vaak komt de bug dan snel weer terug (binnen 20 seconden?), maar als ik een tijd niets met de telefoon doe, komt deze daarna niet snel terug.

Ik kan nergens info vinden over een degelijke bug en was benieuwd of er mensen zijn die last hebben van hetzelfde euvel. Is dit misschien een bekend probleem van JP6 en kan ik beter naar JPA gaan, of wordt het misschien veroorzaakt door een applicatie / hardwarefout?

Bij voorbaad dank voor de reacties.
Ik had exact dezelfde bug. Werd steeds erger, ook na terugflashen naar de originele firmware. Heb het toestel voor reparatie naar de Vodafone shop gebracht en heb het vandaag weer opgehaald.
Er is een nieuw schermpje ingezet en de firmware is netjes geupdate. Het toestel is nog nooit zo goed geweest eigenlijk. Dus so far so good.

Online...

Verwijderd

GSlayer schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 19:16:
@ gjb29

Kan het fout hebben hoor maar,

Is EXT2 niet sneller dan EXT4, waarin EXT4 veiliger is, voor datacorruptie oid ?

en oclf 1.2gb van je ram opvreten, ik dacht dat de galaxy sowieso 'maar' 512 mb had ?

(correct me if im wrong)
Sorry, ik bedoelde het geheugen waar je apps op staan, die is 2gb. De oclf 2.0 app uit de market van RyanZA zorgt er voor dat daar 1.2gb. vanaf gaat.
Ik heb gelezen dat voodoo sneller is door de ext4. Gelezen op XDA geloof ik. En er staat een topic erover op androidworld.nl.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 16-11-2010 21:33 ]

• Steef1986
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 27-11 16:48
Ik zelf draai de voodoo lag fix.. hier ben ik wel tevreden over.

Guide voor de liefhebbers:

https://docs.google.com/d...Gc/preview?pli=1&sle=true

Wat zijn btw nu echt de voordelen van je tel rooten?
Wat kan ik er zoal mee bereiken.. Laat ik het zo zeggen ;)

• Perzikvrucht
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 30-11 22:01
Hebben jullie misschien een manier gevonden om de "snel samenstellen" functie aan te zetten in ChompSMS (of HandcentSMS)? Het vergt namelijk een zoekknop of een cameraknop. Echter heeft de SGS beide niet.

En ik ben wel benieuwd wat voor SMS applicatie jullie gebruiken. Gewoon de standaard applicatie? Is het ook mogelijk om langere SMSjes helemaal in één bubbel weer te geven in de standaard SMS applicatie? Er komt nu "Meer.." te staan, waar kan dan op kan klikken om het volledige bericht te zien. Ik kon het in het instellingen menu niet vinden.

Verwijderd

Steef1986 schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 20:35:
Ik zelf draai de voodoo lag fix.. hier ben ik wel tevreden over.

Guide voor de liefhebbers:

https://docs.google.com/d...Gc/preview?pli=1&sle=true

Wat zijn btw nu echt de voordelen van je tel rooten?
Wat kan ik er zoal mee bereiken.. Laat ik het zo zeggen ;)
Root rechten...
Titanium backup, root explorer, lagfixes, systeemmappenbeheer

Verwijderd

Ik heb écht gezocht, zowel hier als op Google maar ik kan het niet vinden, dus vergeef me...

Hoe haal ik foto's uit de galerij die er -per ongeluk?- in zijn gekomen na het aansluiten met Kies?

Dus, die van mn PC op de SGS zijn belandt. Ik kan alleen maar details bekijken en verder heb ik geen opties.
Bij de andere -met de SGS gemaakte- foto's is dit geen probleem, die kan ik zo verwijderen.

Verwijderd

Lang op een map drukken en verwijderen. Anders met Astro file manager. Of die van het toestel zelf.

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 16-11-2010 22:44 ]

• misterpro
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21-05-2024

misterpro

Pretentious Bastard

Verwijderd schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 20:19:
[...]

Sorry, ik bedoelde het geheugen waar je apps op staan, die is 2gb. De oclf 2.0 app uit de market van RyanZA zorgt er voor dat daar 1.2gb. vanaf gaat.
Ik heb gelezen dat voodoo sneller is door de ext4. Gelezen op XDA geloof ik. En er staat een topic erover op androidworld.nl.
Lijkt erop dat je scherm "denkt" dat je al ergens aan het drukken bent.

Mijn eerste Galaxy S had dat probleem out of the box. Soms begon hij ook vanzelf te scrollen en/of applicaties te openen die uiterst recht stonden. Heb'm netjes omgeruild gekregen voor een nieuw toestel. Goeie service van PDAShop.be trouwens, waarvoor dank

Filmpje van iemand met hetzelfde probleem

Lang verhaal kort gemaakt je scherm is kapot denk'k. Als je je scherm uit en aan zet met powerknop gaat touchscreen dan ineens weer wél? Zoja dacht hij idd dat je ergens aan het drukken was. En die push wordt geignored als je scherm aan en uit zet (als hij niet van plaats verschuift that is)

Dit kreeg ik als ik Paint Dripper (app) opende terwijl het scherm aan het flippen was... Uiteraard heb ik het scherm niet aangeraakt en dit tekende hij uit zichzelf...

Afbeeldingslocatie: http://users.telenet.be/misterpro/1289592645511.jpg

[ Voor 35% gewijzigd door misterpro op 16-11-2010 23:02 ]

A busstation is where the bus stops
A trainstation is where the train stops
On my desk, I've got a workstation...

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 22:36:
Ik heb écht gezocht, zowel hier als op Google maar ik kan het niet vinden, dus vergeef me...

Hoe haal ik foto's uit de galerij die er -per ongeluk?- in zijn gekomen na het aansluiten met Kies?

Dus, die van mn PC op de SGS zijn belandt. Ik kan alleen maar details bekijken en verder heb ik geen opties.
Bij de andere -met de SGS gemaakte- foto's is dit geen probleem, die kan ik zo verwijderen.
Lang op de map drukken heeft geen zin.
Ik kan de bestanden ook in geen een map terug vinden als ik hem gekoppeld heb aan mn PC of met Astro file manager-na de tip van gjb29 geinstalleerd-?

Verwijderd

Dan staan ze waarschijnlijk op de sd kaart. Die moet je met astro wel kunnen vinden. Kijk anders naar de naam van het bestand en zoek die op met astro. Zou het moeten doen. Of mis ik iets?

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 23:13:
Dan staan ze waarschijnlijk op de sd kaart. Die moet je met astro wel kunnen vinden. Kijk anders naar de naam van het bestand en zoek die op met astro. Zou het moeten doen. Of mis ik iets?
sd kaart is 'leeg'(1mb gebruikt ofzo) en op file naam(die kan ik nl wel zien in 'Details') kan ik ze ook niet vinden!
Ja, daarom vraag ik het ook hier want ik heb ook het idee dat ik wat mis... ;)

• misterpro
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21-05-2024

misterpro

Pretentious Bastard

In een mapje DCIM op SDkaart of intern geheugen normaal...

Als ze niet daar staan snap ik niet hoe Kies ze op je phone gekregen heeft.

[ Voor 40% gewijzigd door misterpro op 17-11-2010 00:09 ]

A busstation is where the bus stops
A trainstation is where the train stops
On my desk, I've got a workstation...

• Mouse_NL
  • Laatst online: 12-11 09:06
Na lange tijd weer online; Froyo geinstalled en de discussies omzeild. Toch een vraag: Is het automatisch dat APPS nu op je externe SD kaart worden geplaatst? Of moet je dat aangeven of met een proggie aanpassen.

Trouwens is de camera nu aangepast ... nomedia fil hoeft niet meer? En als ik een foto neem geeft hij nu constant het GPS teken?

Wie het weet mag het zeggen .. latersssss

Iphone 5 -- eerste Iphone

• Magic666
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12:12

Magic666

No one's neighbour!

Nu week bezig met Froyo en ik moet zeggen dat het allemaal prima werkt. Batterijduur is normaal: dag of 3. Ik bel en sms wat op een dag en zo nu en dan ff op internet.

Verwijderd

Mouse_NL schreef op woensdag 17 november 2010 @ 01:25:
Na lange tijd weer online; Froyo geinstalled en de discussies omzeild. Toch een vraag: Is het automatisch dat APPS nu op je externe SD kaart worden geplaatst? Of moet je dat aangeven of met een proggie aanpassen.

Trouwens is de camera nu aangepast ... nomedia fil hoeft niet meer? En als ik een foto neem geeft hij nu constant het GPS teken?

Nee, is niet automatisch, en sommige apps kunnen niet op SD. Dit doe je in instellingen -> toepassingen en dan de app aanklikken die je op sd wil hebben en dan staat er een optie bij.
Dat gps teken betekend dat je geotagging aan hebt staan. Voegt de locatie toe aan je foto. Kun je uitzetten in het cameramenu. Nomedia file weet ik niet. Succes!

• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

In de hoop dat ik niet belachelijk reageer... Je hebt Froyo geïnstalleerd?

Dan kun je de overige vragen toch binnen 5 seconden zelf bekijken :X

-edit- Ahh, ik zie dat je een cursusje leestekens gebruiken nodig hebt :)

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

Verwijderd

Of je gebruikt SDMove

• Mouse_NL
nokiaan958GB schreef op donderdag 11 november 2010 @ 01:12:
[...]

zie bladzijde 50 van de nederlandstalige handleiding......................
antwoord in 10 seconden gevonden :+
met froyo 2.2 zie ik dit niet klopt dat?

• Mouse_NL
BillSpaarbank schreef op woensdag 17 november 2010 @ 08:46:
[...]

In de hoop dat ik niet belachelijk reageer... Je hebt Froyo geïnstalleerd?

Dan kun je de overige vragen toch binnen 5 seconden zelf bekijken :X

-edit- Ahh, ik zie dat je een cursusje leestekens gebruiken nodig hebt :)
Lekker bij de hand .... jij mag lekker op het dak gaan zitten met je commentaar. 8)7

Alle anderen bedankt voor de reacties ik ga het 1 en ander bekijken. ;)

• Lexus!
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Lexus! schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 09:55:
[...]
mja, vind het ook vreemd. Op zich werkt mijn toestel op dit moment super (geen lag, goede gps(fix)), maar ik had graag flash werkend gezien... Ik heb geen zin om workarrounds uit te voeren dus hard klagen zal ik hier niet doen, maar toch blijft het gek.
Zojuist een bericht ontvangen van Samsung, sommigen van ons moeten nog eventjes geduld hebben:
Geachte heer,

Bedankt voor uw e-mail.

De firmware update naar Froyo 2.2 wordt op dit moment gedoseerd verspreid onder de gebruikers van de
Galaxy S via Samsung Kies. Wij verwachten dat dit proces tot eind november in beslag gaat nemen. De
update kan derhalve op elk moment aan u worden aangeboden via Kies.

Indien u nog vragen heeft, kunt u altijd contact opnemen met ons Contact Center op het telefoonnummer
0900 – 7267864 (NL) of 022012418 (BE), op werkdagen van 09.00 -18.00 uur.

Wij hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

Samsung Electronics Benelux B.V.

• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Lexus! schreef op woensdag 17 november 2010 @ 10:18:
[...]

Zojuist een bericht ontvangen van Samsung, sommigen van ons moeten nog eventjes geduld hebben:

[...]
Dit verklaart wel mooi waarom sommige van ons de update nog niet aangeboden krijgen. Fijn dat dit door Samsung bevestigd wordt.

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

• xp7amrkr
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10-04 13:30

xp7amrkr

De enige echte!

Ik heb sinds gisteren een raar probleempje met mijn SGS Froyo. Graag jullie hulp hierbij, heb me al rot gezocht maar kan niks nuttigs vinden.

Sinds gisteren middag 17:47 wil de standaard G-mail app niet meer synchroniseren met G-mail, er komen dus geen E-mails meer binnen. Dit viel pas later die avond op toen ik een E-mail met bestand naar mijzelf toestuurde, welke maar niet aankwam.

Eerst dacht ik dat dit een (tijdelijke) storing bij Vodafone kon zijn, dus verbinding gemaakt met het Wifi, zelfde probleem. Op het internet waren wat berichten over de 'cache' die vol zou zijn, deze heb ik dus via settings leeg gemaakt. Er stonden zoals verwacht geen E-mails meer in de app, het enige wat er nu staat is 'Uw e-mail wordt over enkele ogenblikken weergegeven.'.

Via Instellingen > Account- en syncronisatie > ...@gmail.com > kan je instellen welke gegevens gesynchroniseerd moeten worden. Contacten, Gmail en Agenda staan aangevinkt. Contacten en Agenda synchroniseren nog gewoon.

Iemand een idee waar dit aan kan liggen? En hoe ik het op kan lossen?

True science is not measured by its successes, but by its ability to learn gracefully from its failures.

• Mouse_NL
xp7amrkr schreef op woensdag 17 november 2010 @ 10:38:
Ik heb sinds gisteren een raar probleempje met mijn SGS Froyo. Graag jullie hulp hierbij, heb me al rot gezocht maar kan niks nuttigs vinden.

Sinds gisteren middag 17:47 wil de standaard G-mail app niet meer synchroniseren met G-mail, er komen dus geen E-mails meer binnen. Dit viel pas later die avond op toen ik een E-mail met bestand naar mijzelf toestuurde, welke maar niet aankwam.

Eerst dacht ik dat dit een (tijdelijke) storing bij Vodafone kon zijn, dus verbinding gemaakt met het Wifi, zelfde probleem. Op het internet waren wat berichten over de 'cache' die vol zou zijn, deze heb ik dus via settings leeg gemaakt. Er stonden zoals verwacht geen E-mails meer in de app, het enige wat er nu staat is 'Uw e-mail wordt over enkele ogenblikken weergegeven.'.

Via Instellingen > Account- en syncronisatie > ...@gmail.com > kan je instellen welke gegevens gesynchroniseerd moeten worden. Contacten, Gmail en Agenda staan aangevinkt. Contacten en Agenda synchroniseren nog gewoon.
Wat ik gemerkt heb is dat als ik hem soms helemaal uitzet en dan de tijd geef om op te starten hij proggies wel activeert. Dit met gmail heb ik gehad. Toen heb ik eerst via internet ingelogd ()testmail verzonden naar mezelf) afgesloten en dan wee via mijn telefoon de boel opgestart.

Toen deen hij het ... dus misschien helpt het als je je account aan en afmeldt op de telefoon. Suc 6

• xp7amrkr

xp7amrkr

De enige echte!

Ik heb geprobeerd het account af te melden, maar dit is het hoofdaccount en hij zegt dat diverse applicaties het account nodig hebben. Het is er dus alleen door middel van een fabrieks recet weg te halen, iets dat ik liever niet doe.

Ik heb nu op G-mail zelf ook een rare melding, een die ik nog niet gezien heb. Bovenaan in een gele balk zegt hij 'Oeps... het systeem ondervindt een probleem (#825)', en dan moet ik twee minuten wachten voor dat hij weer wat wil doen. Misschien is er een verband?

True science is not measured by its successes, but by its ability to learn gracefully from its failures.

• Mouse_NL
xp7amrkr schreef op woensdag 17 november 2010 @ 10:55:
Ik heb geprobeerd het account af te melden, maar dit is het hoofdaccount en hij zegt dat diverse applicaties het account nodig hebben. Het is er dus alleen door middel van een fabrieks recet weg te halen, iets dat ik liever niet doe.

Ik heb nu op G-mail zelf ook een rare melding, een die ik nog niet gezien heb. Bovenaan in een gele balk zegt hij 'Oeps... het systeem ondervindt een probleem (#825)', en dan moet ik twee minuten wachten voor dat hij weer wat wil doen. Misschien is er een verband?
Ik heb het probleem niet wat jij nu hebt. Even gecheckt mijn account werkt op dit moment dus een algehele storing is het niet. Misschien een instelling veranderd .... ga even na of je misschien een app heb geïnstalleerd die een probleem kan geven (heb ik gehad met juice defender en Launcher Pro)!

Raar en super irritant zijn zulke dingen ..... ik hoop niet dat je alles moet resetten. _/-\o_

Ik ben die van mij net aan het herstarten want ik heb het 1 en ander naar de sd kaart verplaats. Via instellingen etc. en toen liep hij vast.

Dat van de camera GPS locater kan ik echt niet vinden die optie is bij mijn camera weg ik wee dat hij er zat maar die is echt weg bij mij???

[ Voor 12% gewijzigd door Mouse_NL op 17-11-2010 11:09 ]

• xp7amrkr

xp7amrkr

De enige echte!

Ik heb verder niks aan de telefoon veranderd, dat is het rare. Ik heb Launcher Pro als homescreen, maar heb daar voorheen nog nooit problemen mee ondervonden. Misschien iets met een automatische update?

• bartelsrobert
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 11:10
barzi schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 21:46:
Hebben jullie misschien een manier gevonden om de "snel samenstellen" functie aan te zetten in ChompSMS (of HandcentSMS)? Het vergt namelijk een zoekknop of een cameraknop. Echter heeft de SGS beide niet.
probeer de menu-knop eens wat langer ingedrukt te houden (touch knop linksonder)
voila, daar zit de zoek-knop. Dit werkt overal waar een zoek knop normaal ook werkt

[ Voor 9% gewijzigd door bartelsrobert op 17-11-2010 11:12 ]

• Mouse_NL
xp7amrkr schreef op woensdag 17 november 2010 @ 11:04:
Ik heb verder niks aan de telefoon veranderd, dat is het rare. Ik heb Launcher Pro als homescreen, maar heb daar voorheen nog nooit problemen mee ondervonden. Misschien iets met een automatische update?
Als ik het zo hoor en wat ik heb meegemaakt denk ik het haast.

Zo nu heb ik apps verplaats zijn mijn icoontjes weg en ik zie ze niet meer in mijn overzicht staan; Hoe krijg ik en de icoontjes op mijn home bladen en hoe activeer ik hem vanaf de kaart

Gevonden kwestie van opnieuw starten. Zo blijft dat gekloot met de camera nog!

[ Voor 7% gewijzigd door Mouse_NL op 17-11-2010 11:19 ]

• xp7amrkr

xp7amrkr

De enige echte!

Als toevoeging op hetgeen hierboven, ik heb net een ander G-mail account gekoppeld en deze werkt wel zonder problemen.

Na wat zoekwerk blijkt er een verband te zijn tussen de 825 foutmelding en de Android sync. Die deze link: http://www.google.com/sup...id=27725dd02c44c457&hl=en

• Mouse_NL
Okay nu heb ik door hoe het verplaatsen kan ....... ik mag aannemen dat die programma's wel gewoon blijven updaten uit de android market.

Effe kijken of dat ding van die camera .... ik krijg hem niet voor elkaar die optie te spotten in mijn camera instellingen zeer frustrerend.

• Mouse_NL
Andso schreef op donderdag 11 november 2010 @ 17:23:
[...]

Joh, bedankt voor de tip maar de handleiding heeft het over GPS optie (logische). Als je doet wat de handleiding zegt ga naar camera dan instellingen enz enz maar met 2.2 erop is de GPS optie niet aanwezig en staat daar echt niet meer bij ik heb tevens ok bij collega gekeken ook met 2.2 en die heb die optie er ook niet staan :+
DIt zocht ik ... wat hinderlijk dat ze de vrijheid eruit hebben gehaald.

Ik kwam er ook pas achter (ondanks dat ik veel gelezen heb) dat Gooogle maps het niet alleen doet met GPS aan je moet internet hebben (WIFI / via provider). Nu ga ik binnenkort naar Spanje. Aangezien internetten in het buitenland duur is, vraag ik mij af of er iets als google maps is die met GPS werkt zodat we van plek naar plek kunnen zonder dat we een ouderwetse kaart nodig hebben.

Ik wil zelf voor mijn reis een Tablet aanschaffen zodat ik op locatie met GPS kan wandelen. Ik zal uiteraard naar WIFI uitkijken in Barcelona ...... ik neem aand at er daar wel open netwerken zijn. Ik zit redelijk in de stad RAMBLAS om precies te zijn.

• MaximusTG
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
(overleden)
Misschien heb je hier iets aan:
https://slideme.org/application/mapdroyd

Zin in pizza? Probeer 'mijn' pizzarecept eens! Laatste versie pizzarecept Blog:KookKompas

• Henk Schuifkaas
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10:29
Verwijderd schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 22:36:

Ga via galerij naar de map waar de foto's staan, druk op de menuknop en vink de foto's aan die je wilt verwijderen. Dan op verwijderen en prestofoetsie, weg zijn ze!!
Heb hetzelfde wel gehad als ik een filmpje gedownload had en daar verwijderd uit de map "download", dan stond ie nog wel in de galerij.

Verwijderd

Heb op dit moment nog geen android 2.2 erop.. maar kan iemand mij vertellen of daar de Pinch-zoom alweer goed werkt?

Want als ik zeg maar probeer te vergroten ( dus 2 vingers bij elkaar ) gaat hij ineens heel snel inzoomen..
Die bug had ik bij meerdere 2.1 roms..

Is dat nu goed? want dat werkte echt ruk.. en je kan niet eens maps verplaatsen met 2 vingers..
(maps op de iphone 4 bij mijn kameraad werkt 10x beter... terwijl android toch echt van google zelf is.. belachelijk)

• Maarten21
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11:43
Verwijderd schreef op woensdag 17 november 2010 @ 14:18:
Heb op dit moment nog geen android 2.2 erop.. maar kan iemand mij vertellen of daar de Pinch-zoom alweer goed werkt?

Want als ik zeg maar probeer te vergroten ( dus 2 vingers bij elkaar ) gaat hij ineens heel snel inzoomen..
Die bug had ik bij meerdere 2.1 roms..

Is dat nu goed? want dat werkte echt ruk.. en je kan niet eens maps verplaatsen met 2 vingers..
(maps op de iphone 4 bij mijn kameraad werkt 10x beter... terwijl android toch echt van google zelf is.. belachelijk)
Ja, dat was inderdaad heel irritant. Maar het lijkt in 2.2 allemaal te zijn opgelost (heb het net nog getest voor je, want ik was het alweer vergeten dat ik daar last van had in 2.1 :))

• JWPVDW
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 30-11 19:45
Heeft iemand een idee hoe je tijdens het typen met Swype die vervelende tips kunt verbergen?
Ik krijg tijdens het swypen van elk smsje wel een paar keer de melding

"Tips. Verborgen woord. Het woord dat u net hebt ingevoerd ("X") was verborgen door het woord "Y" dat eerder in uw Swype-woordenboek was toegevoegd."

Zijn die tips ergens uit te schakelen want het is super irritant, het haalt echt de vaart uit het typen.
Heb gegoogled en wat SGS topic doorzocht maar nog niets gevonden.

• Mouse_NL
Eeh thanx zoiets zocht ik dus ik hoop dat ie ook op een tablet werkt. Bedankt nogmaals!

• I-King
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12:25
JWPVDW schreef op woensdag 17 november 2010 @ 15:58:
Heeft iemand een idee hoe je tijdens het typen met Swype die vervelende tips kunt verbergen?

"Tips. Verborgen woord. Het woord dat u net hebt ingevoerd ("X") was verborgen door het woord "Y" dat eerder in uw Swype-woordenboek was toegevoegd."

Zijn die tips ergens uit te schakelen want het is super irritant, het haalt echt de vaart uit het typen.
http://forum.swype.com/sh...ord-quot-Tip-Notification

Kortom, niet mogelijk, zwaar irritant en ze hebben er weinig prioriteit aan hangen om het te fixen of uberhaupt uit te schakelen. Ik type veel dialect en dat popupje blijft maar komen. Ben aan het denken om swype te deur uit te doen en en ander toetsenbord te gaan proberen!

• deputy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 04-01 15:16
Voor de mensen die geinteresseerd zijn in een 2.2 zonder de Samsung software, op XDA is men druk aan het testen met een Cyonogen 6.1 Beta voor de Galaxy. Ik draai hem nu twee dagen en hij werkt goed mits je niet gehecht bent aan Bluetooth en je het niet erg vindt om een Beta te testen.

PS: Mag dit hier nu het ROM topic dicht is?

DeputyNL

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Je kan info over Cyonogen toch gewoon kwijt in het topic over firmware/flashen etc?

• Amboe
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23-01 19:13
I-King schreef op woensdag 17 november 2010 @ 17:34:
[...]

http://forum.swype.com/sh...ord-quot-Tip-Notification

Kortom, niet mogelijk, zwaar irritant en ze hebben er weinig prioriteit aan hangen om het te fixen of uberhaupt uit te schakelen. Ik type veel dialect en dat popupje blijft maar komen. Ben aan het denken om swype te deur uit te doen en en ander toetsenbord te gaan proberen!
En ik maar denken dat ik die swype-tip-knop aanraak :F

Overigens kan ik met zekerheid zeggen dat vooral de 3G verbinding het meeste van je batterij eist. Ik had hiervoor geen mobiel internet en toen kon mijn SGS makkelijk 2 dagen uithouden. Nu met 3G aan is de batterij binnen een dag op. En dan doe ik het nog rustig aan: paar telefoontjes plegen, wat smsen en whatsappen en internetten (geen widgets geïnstalleerd en geen auto-synchronisatie voor mijn mail apps).

[ Voor 5% gewijzigd door Amboe op 17-11-2010 19:47 ]

• Oggy
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 25-11 16:10
Kan je net zoals Gmail en Facebook - contacten aan je telefoon koppelen - dit ook met hyves?

i7 8700k @ 4.8ghz 24/7, 16gb ddr4 3200, MSI 1080 Gaming / CM Mastercase Maker 5T, Audio Technica AD900X

• Energy99
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 30-04-2023

Energy99

NRG <3

JWPVDW schreef op woensdag 17 november 2010 @ 15:58:

Settings > Locale and text > Swype > Enable tip indicator (checkbox uitvinken)
;)

\O/ weeeee =[specs]=

Verwijderd

Oggy schreef op woensdag 17 november 2010 @ 19:40:
Kan je net zoals Gmail en Facebook - contacten aan je telefoon koppelen - dit ook met hyves?
Nee.
Die zijn ook niet gebaseerd op een email adres hè.

• Jackazz
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18-08-2021
Ik heb sinds kort problemen om mijn SGS te connecten met een WIFI router. Als ik connectie probeer te maken met de router blijf ik op telefoon bij de verbinding de melding " IP-adres ophalen van..." krijgen. In de logging van de router zie ik het volgende staan:
"85619:DHCPS: 1:0xb406f9d20320, NAK in request."

De problemen zijn spontaan onstaan en niet bijvoorbeeld na de upgrade naar 2.2. Hopelijk kunnen jullie hier mee helpen want ik zit een beetje vast.

**EDIT**

Als ik een statisch IP-adres invul kan ik gewoon connectie maken. Probleem doet zich echter bij meerdere routers voor dus verwacht niet dat in de routers zit

[ Voor 15% gewijzigd door Jackazz op 17-11-2010 20:59 ]

• HaTe
Jackazz schreef op woensdag 17 november 2010 @ 20:44:
Ik heb sinds kort problemen om mijn SGS te connecten met een WIFI router. Als ik connectie probeer te maken met de router blijf ik op telefoon bij de verbinding de melding " IP-adres ophalen van..." krijgen. In de logging van de router zie ik het volgende staan:
"85619:DHCPS: 1:0xb406f9d20320, NAK in request."

De problemen zijn spontaan onstaan en niet bijvoorbeeld na de upgrade naar 2.2. Hopelijk kunnen jullie hier mee helpen want ik zit een beetje vast.

**EDIT**

Als ik een statisch IP-adres invul kan ik gewoon connectie maken. Probleem doet zich echter bij meerdere routers voor dus verwacht niet dat in de routers zit
Ja dat heb ik ook.. Ik heb "Wifi Static" geïnstalleerd, die bij mij thuis automatisch het statische IP instelt :)

• Jackazz
HaTe schreef op woensdag 17 november 2010 @ 21:04:
[...]

Ja dat heb ik ook.. Ik heb "Wifi Static" geïnstalleerd, die bij mij thuis automatisch het statische IP instelt :)
Ook maar even geïnstalleerd. Maar lost het probleem natuurlijk niet op :-P. Echt geen idee waar dit in zit.

• EDIT
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 12:47
Zo, een verse SGS gebruiker hier. Kom van een Nokia N97. Man, man, man, wat een verademing is dit toestel zeg :)
Tot nu toe top, hopen natuurlijk dat het zo blijft :P

• HaTe
Jackazz schreef op woensdag 17 november 2010 @ 21:09:
[...]

Ook maar even geïnstalleerd. Maar lost het probleem natuurlijk niet op :-P. Echt geen idee waar dit in zit.
Nee, lost het niet op, maar is een workaround.. Ik heb ook nog geen oplossing gevonden helaas.. Met 2.1 kon ik wel gewoon zonder statisch IP verbinding maken..

• Jackazz
HaTe schreef op woensdag 17 november 2010 @ 21:17:
[...]

Nee, lost het niet op, maar is een workaround.. Ik heb ook nog geen oplossing gevonden helaas.. Met 2.1 kon ik wel gewoon zonder statisch IP verbinding maken..
Ik heb met 2.2 een periode ook gewoon kunnen connecten. Het lijkt er echt op dat het van de een op andere dag, zonder aanwijsbare reden, niet meer werkt :-S. Heel vreemd

• I-King
Energy99 schreef op woensdag 17 november 2010 @ 20:05:
[...]

Settings > Locale and text > Swype > Enable tip indicator (checkbox uitvinken)
;)
Werkt helaas niet voor 'verborgen woord' of 'hidden word'. Die functie blijft irriteren. Typ je 1 woord af en toe en dan een normaal woord vaker blijft hij steeds zo'n irritant pop upje geven als je het goede woord aanklikt.

Verwijderd

Henk Schuifkaas schreef op woensdag 17 november 2010 @ 13:59:
[...]

Ga via galerij naar de map waar de foto's staan, druk op de menuknop en vink de foto's aan die je wilt verwijderen. Dan op verwijderen en prestofoetsie, weg zijn ze!!
Heb hetzelfde wel gehad als ik een filmpje gedownload had en daar verwijderd uit de map "download", dan stond ie nog wel in de galerij.
Ja, dat zou je dus zeggen, maar DAT GAAT NIET!! Als ik ze geselecteerd heb en de menu knop indruk, krijg ik alleen maar de opties 'delen' en 'details' te zien.

Ook in de DCIM map of op de SD kaart kan hij niks vinden....

groetjes, frusti :P

• Amboe
Is het bij jullie ook zo dat wanneer je de telefoon uit standby haalt, dat het mobiele netwerk traag op gang komt. Het duurt bij mij echt een tijdje voordat er weer verbinding is (terwijl het 3G symbooltje in de notification bar wel aan staat).

Ik heb overigens T-Mobile Web 'N' Walk Plus en heb bij de speedmanager voor "snelheid optimaliseren" gekozen.

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 30-11 22:02
Hoe bedoel je "traag op gang komt"? Waaraan meet je dat af?

• Q_7
  • Registratie: December 2006
  • Niet online

Q_7

Beste medetweakers,

Ben sinds vandaag ook de trotste eigenaar van een Galaxy S, heb zojuist 2.2 geinstalleerd maar toestel werkt niet echt lekker meer, dus ik denk ik doe de reset even uitvoeren, maar de combo van volumeknop+homeknop+aan knop werkt bij deze toestel niet.

Heb de hele topic doorgespit maar ik lees wel dat het met sommige toestellen niet mogelijk is, maar de oplossing staat er niet in.

Iemand enig idee? Telefoon komt van Vodafone.

AMD 9950X3D - X670E-Hero - G.Skill Royal Neo 48GB 6400 CL26 1:1 - RTX 5090 Astral LC 32GB - 9100Pro 2TB - BeQuit 1500w - Corsair 6500D - LG 3440P 240Hz WOLED

• TommySprat
  • Laatst online: 09:05
Q_7 schreef op woensdag 17 november 2010 @ 22:59:
Beste medetweakers,

Ben sinds vandaag ook de trotste eigenaar van een Galaxy S, heb zojuist 2.2 geinstalleerd maar toestel werkt niet echt lekker meer, dus ik denk ik doe de reset even uitvoeren, maar de combo van volumeknop+homeknop+aan knop werkt bij deze toestel niet.

Heb de hele topic doorgespit maar ik lees wel dat het met sommige toestellen niet mogelijk is, maar de oplossing staat er niet in.

Settings>privacy>factory data reset.
Volgens mij is het verschil tussen dit en die knoppen combo dat die knoppen combo ook je geïnstalleerde apps verwijdert. Ik heb hem gewoon via het menu gereset na de update naar 2.2 en dat was genoeg om hem een stuk sneller te maken.

Verwijderd

Q_7 schreef op woensdag 17 november 2010 @ 22:59:
Beste medetweakers,

Ik denk dat er in de verschillende topics minimaal 20 links naar de oplossing hiervan staan, dus even beter zoeken:)

• I-King
Staat nog niet zo ver boven jouw post...

• xp7amrkr

xp7amrkr

De enige echte!

Iemand anders ook last van het onderstaande probleem, of er misschien een oplossing voor?

Als toevoeging op hetgeen hierboven, ik heb net een ander G-mail account gekoppeld en deze werkt wel zonder problemen.

Na wat zoekwerk blijkt er een verband te zijn tussen de 825 foutmelding en de Android sync. Die deze link: http://www.google.com/sup...id=27725dd02c44c457&hl=en
In basic html heb ik op Gmail geen last van de error code, maar ik ben het goed zat dat mijn SGS geen Gmail mails meer binnen haalt.

Verwijderd

sinds deze week heb ik een probleem met googlemaps latitude. Normaal gesproken gaf ie altijd aan waar ik was gewoon via de telefoonantennes. Nu vindt google mijn locatie niet meer en blijft vrolijk op mn thuislocatie staan. echter via gps doet ie het wel. Van het weekend was ik in het buiteland en deed maps het prima via de gsmmasten. herkent iemand dit probleem en hoe los ik dit op.
thanks!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 17 november 2010 @ 23:47:
[...]

Ik denk dat er in de verschillende topics minimaal 20 links naar de oplossing hiervan staan, dus even beter zoeken:)
sowieso gewoon de factory reset doen na installatie van froyo!!! overal komt dit naar voren. het enige wat je moet doen is de apps er opnieuw opzetten wooohooo

• Amboe
Raymond schreef op woensdag 17 november 2010 @ 22:33:
Hoe bedoel je "traag op gang komt"? Waaraan meet je dat af?
Aan mijn geduld misschien ;)

Misschien moet ik iets geduldiger zijn of ik verwacht iets teveel van web 'n' walk plus. Echter, ondanks ik volledig bereik heb dan nog krijg ik soms een melding van bijv. de (stock) browser dat er een connectieprobleem is. Pas na een paar minuten is er weer verbinding.

[ Voor 5% gewijzigd door Amboe op 18-11-2010 12:06 ]

• Fanatix
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 08:39
Verwijderd schreef op woensdag 17 november 2010 @ 21:33:
[...]

Ja, dat zou je dus zeggen, maar DAT GAAT NIET!! Als ik ze geselecteerd heb en de menu knop indruk, krijg ik alleen maar de opties 'delen' en 'details' te zien.

Ook in de DCIM map of op de SD kaart kan hij niks vinden....

groetjes, frusti :P
Als je naar je Galerij gaat en vervolgens op de betreffende map klikt en je vinger er op houd krijg je onderaan de optie wissen te zien,

Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.

Verwijderd

Amboe schreef op woensdag 17 november 2010 @ 22:28:
Is het bij jullie ook zo dat wanneer je de telefoon uit standby haalt, dat het mobiele netwerk traag op gang komt. Het duurt bij mij echt een tijdje voordat er weer verbinding is (terwijl het 3G symbooltje in de notification bar wel aan staat).

Ik heb overigens T-Mobile Web 'N' Walk Plus en heb bij de speedmanager voor "snelheid optimaliseren" gekozen.
Ik heb dat niet zozeer bij uit standby komen (althans, nog niet opgevallen) maar wel als ik WIFI uitzet en APN aan.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 18 november 2010 @ 09:52:
[...]

sowieso gewoon de factory reset doen na installatie van froyo!!! overal komt dit naar voren. het enige wat je moet doen is de apps er opnieuw opzetten wooohooo
Ja, dat is dus de enige vraag waar ik nog geen concreet antwoord op heb gevonden. Hierboven wordt dus gesteld dat als je reset via het menu dat je apps NIET verdwijnen i.t.t. een reset via het recovery-menu.
Maar is dit dan de juiste reset die je moet uitvoeren na het installeren van Froyo, of is het toch noodzakelijk om de recovery-reset uit te voeren?

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 18 november 2010 @ 13:05:
[...]

Ja, dat is dus de enige vraag waar ik nog geen concreet antwoord op heb gevonden. Hierboven wordt dus gesteld dat als je reset via het menu dat je apps NIET verdwijnen i.t.t. een reset via het recovery-menu.
Maar is dit dan de juiste reset die je moet uitvoeren na het installeren van Froyo, of is het toch noodzakelijk om de recovery-reset uit te voeren?
Ik heb dat na het installeren van Froyo destijds via het menu gedaan. Volgens mij via instellingen->privacy->terugzetten naar fabrieksinstellingen. Bij mij waren alle apps toen in ieder geval weg en in de market stonden ze ook niet meer onder mn downloads. van te voren had ik een lijstje gemaakt dus een fluitje van een cent om deze weer erop te zetten.

Tijdens de 2.1 versie heb ik wel een keer de reset uitgevoerd via allerlei knoppen (geluid, on/off en navigatieknop) maar toen sloeg de sgs op hol en was ik blij dat ik tussen het aan en uitzetten snel het menu nog kon bereiken om em te resetten.

• Bonkdoos
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 30-11 22:07
Ik ben op zoek naar een icoontje voor op de 'desktop' van mijn SGS wat, als ik het indruk, de telefoon 'locked'. Dus eigenlijk hetzelfde doet als de knop aan de zijkant.

Weet iemand hoe ik dit kan 'maken' of wellicht via een app.? Knop aan de zijkant indrukken vind ik een vervelende handeling steeds + het voorkomt slijtage.

zeg niet altijd wat je weet, maar weet altijd wat je zegt

Verwijderd

Bonkdoos schreef op donderdag 18 november 2010 @ 13:54:
Ik ben op zoek naar een icoontje voor op de 'desktop' van mijn SGS wat, als ik het indruk, de telefoon 'locked'. Dus eigenlijk hetzelfde doet als de knop aan de zijkant.

Weet iemand hoe ik dit kan 'maken' of wellicht via een app.? Knop aan de zijkant indrukken vind ik een vervelende handeling steeds + het voorkomt slijtage.
better cut

• partyondude
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 30-11 22:33
Ik ben een domme aap, ben namelijk het wachtwoord wat ik zelf ingesteld heb vergeten.

Toen ik 2.1 draaide en het stippenpatroon vergeten was, kon ik via m'n Google account inloggen en was het klaar, maar die optie zie ik er nu niet bij staan.

Ik moet toch niet gaan factory resetten hè?

• frusciflea
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11:41
Deze post is dan wel niet SGS-specifiek, maar ach... Het gaat om mijn verloren SGS.

Wat ben ik blij dat ik het "mobiel opsporen"-functie aan had gezet op mijn SGS! Ik was afgelopen weekend op I Love Techno en ben hem daar verloren doordat de politie het nodig vond een mensenmassa voor één van de zalen naar achter te duwen en compleet samen te drukken... Je kon geen kant meer op... En toen voelde ik langzaam wat uit mijn broekzak geduwd worden, mijn mooie Samsung Galaxy S. En het zoeken in die massa was iets te gevaarlijk.

Eenmaal thuis de volgende dag kreeg ik 's middags een sms'je op mijn telefoon van werk en met als afzender het nr. van de andere SIM-kaart die erin gestopt was. Hierop ben ik direct gaan bellen en sms'en en wonderbaarlijk genoeg ontving ik een sms terug. Telefoon schijnt in handen te zijn van iemand in Brussel. Ze meenden dat ze hadden geprobeerd nummers te zoeken om te bellen, maar ik heb een screenlock erop zitten.

SIM-kaart zat er niet meer in, maar goed... Telefoon schijnt nog wel in goede staat te zijn. Ik ben echt enorm benieuwd wat er eigenlijk van over is, daar ik het idee had dat de tel. nu wel in duizend stukjes zou liggen vanwege de drukkende mensenmassa. Zaterdag ga ik 'm oppikken denk ik, kijken of dat Gorilla Glass echt zo sterk is...

Achteraf kreeg ik nog van de organisatie te horen dat de politie onjuist en zonder te overleggen heeft gehandeld, was de organisatie dus absoluut ook niet blij mee.

• Bonkdoos
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 30-11 22:07
Tof dat er nog eerlijke mensen zijn. Heb jij of heeft iemand een link naar meer info voor deze functie 'mobiel opsporen' ?

zeg niet altijd wat je weet, maar weet altijd wat je zegt

• frusciflea
  • Laatst online: 11:41
Ik heb mijn telefoon nu dus niet bij de hand, maar even gauw gezocht:
Te vinden in: Instellingen - Locatie en beveiliging - Mobiel opsporen

Je kan dan telefoonnummers opgeven van de personen die een SMS dienen te ontvangen wanneer een andere SIM-kaart in het toestel gestopt wordt. Werkt schijnbaar dus erg prima... als ik dat niet in had gesteld was het einde verhaal.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 18 november 2010 @ 13:05:
[...]

Welke reset maakt volgens mij niet uit, ik heb die uit het menu gedaan en werkt goed. Maar kan ook de andere. Bij allebij ben je je apps kwijt. Cache wipe ook doen, wis je bestanden mee van 2.1 die erin staan.
Wat je apps betreft , die kun je syncen met Appbrain uit de market. Dan blijven ze daar staan als ze niet meer in de market staan bij downloads. Kun je ze één voor één weer downloaden achter elkaar.

• MrAngry
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11:44
frusciflea schreef op donderdag 18 november 2010 @ 15:29:
Ik heb mijn telefoon nu dus niet bij de hand, maar even gauw gezocht:
Te vinden in: Instellingen - Locatie en beveiliging - Mobiel opsporen

Je kan dan telefoonnummers opgeven van de personen die een SMS dienen te ontvangen wanneer een andere SIM-kaart in het toestel gestopt wordt. Werkt schijnbaar dus erg prima... als ik dat niet in had gesteld was het einde verhaal.
Je kan nu ook vanaf de samsung site je mobiel besturen en lokatie opvragen. Kan je dat ook nog even testen? Ik ben benieuwd.

Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef

• Freich
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 01-03 12:18

Freich

YOU ARE NEX!

MrAngry schreef op donderdag 18 november 2010 @ 16:26:
[...]

Je kan nu ook vanaf de samsung site je mobiel besturen en lokatie opvragen. Kan je dat ook nog even testen? Ik ben benieuwd.
Dat werkt naar mijn weten alleen nog in Duitsland en UK helaas. De faq zegt het iig nog:
# In which country can I use Mobile Tracker?
#

ANSWER
Currently Mobile Tracker is available in UK and Germany. Services for other countries will be available soon.

http://www.samsungdive.com/about/forwardFaq.do

3 Inches of Bloodsport!

• i2Paq
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10:17

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

Even een klein vraag, vindt het namelijk niet zo 1-2-3 terug.

Hoe is de ondersteuning op Exhange op dit toestel?

• KhaZ
  • Laatst online: 12:43
i2Paq schreef op donderdag 18 november 2010 @ 16:43:

Ik gebruik de standaard e-mail client en dit werkt prima met Exchange, toestel is van m'n werk en e-mail wordt snel ontvangen en verzonden.

Heb je een specifieke vraag?

[ Voor 4% gewijzigd door KhaZ op 18-11-2010 16:54 ]

• Anagorn
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-08 18:45
Verwijderd schreef op donderdag 18 november 2010 @ 13:25:
[...]

Ik heb dat na het installeren van Froyo destijds via het menu gedaan. Volgens mij via instellingen->privacy->terugzetten naar fabrieksinstellingen. Bij mij waren alle apps toen in ieder geval weg en in de market stonden ze ook niet meer onder mn downloads. van te voren had ik een lijstje gemaakt dus een fluitje van een cent om deze weer erop te zetten.

Tijdens de 2.1 versie heb ik wel een keer de reset uitgevoerd via allerlei knoppen (geluid, on/off en navigatieknop) maar toen sloeg de sgs op hol en was ik blij dat ik tussen het aan en uitzetten snel het menu nog kon bereiken om em te resetten.
Ben je na je reset alleen je apps kwijt?
Dus de opgeslagen foto's, contactpersonen en smsjes blijven gewoon staan?

• Marbo
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 30-11 20:12
Even een korte opmerking voor mac gebruikers. Ik had mijn airport (wifi) op 802.11 N 5 GHz staan, maar helaas wordt daar geen verbinding mee gemaakt door de SGS. Ik heb hem nu teruggezet naar 802.11 N 2,4 GHz en dat gaat prima. Duurde even voor ik dat doorhad :)

• Sallin
  • Niet online
i2Paq schreef op donderdag 18 november 2010 @ 16:43:

De steun voor Exchange hangt af van de veiligheidseisen die door Exchange worden gesteld. Froyo slaat bijvoorbeeld attachments niet encrypted op de SD kaartjes op, terwijl dit voor sommige bedrijven wel een vereiste is. Om die reden draai ik nu TouchDown.

Er zijn wel apps die tegen de exchange server zeggen dat Froyo aan de voorwaarden voldoet, maar ja als je die installeert voldoe je dus niet aan de door jouw bedrijf gestelde veiligheidseisen.

This too shall pass
Debian | VirtualBox (W7), Flickr

• i2Paq
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10:17

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

KhaZ schreef op donderdag 18 november 2010 @ 16:53:
[...]

Ik gebruik de standaard e-mail client en dit werkt prima met Exchange, toestel is van m'n werk en e-mail wordt snel ontvangen en verzonden.

Heb je een specifieke vraag?
Bedankt voor je snelle antwoord.

Mijn vraag gaat eigenlijk meer over de Exchange Agenda functie, of deze ook synchroniseert?

Verwijderd

r.samsen schreef op donderdag 18 november 2010 @ 17:22:
[...]

Ben je na je reset alleen je apps kwijt?
Dus de opgeslagen foto's, contactpersonen en smsjes blijven gewoon staan?
Opgeslagen foto's houd je, contactpersonen die op je telefoon staan ben je kwijt, gmail en sim niet.
smsjes ben je volgens mij ook kwijt.

• Aloysxda
  • Laatst online: 30-11 22:05
Telkens als ik mijn sgs met de datakabel aan de pc koppel, gaat deze de accu opladen. Als ik de accu laad, wil ik dit in één keer helemaal doen.
Is er een instelling waarbij je kan instellen dat die niet laadt als deze aan de pc is gekoppeld ?

Verwijderd

Zijn er bij jullie ook live wallpapers kwijt sinds de update naar froyo 2.2. Ik mis het wallpaper met die bladeren in het water. Was kaai gaaf maar kan hem nergens terugvinden. Zat dus in 2.1.

Verwijderd

Bonkdoos schreef op donderdag 18 november 2010 @ 13:54:

iemand die weet of dit er is lijkt mij ook wel wat

Frank

• barber
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
i2Paq schreef op donderdag 18 november 2010 @ 18:14:
[...]

Bedankt voor je snelle antwoord.

Mijn vraag gaat eigenlijk meer over de Exchange Agenda functie, of deze ook synchroniseert?
Dat werkt gewoon. Ik heb zelfs meerdere exchange accounts gekoppeld. Deze synchroniseren allemaal naar dezelfde agenda op de telefoon. Ook mijn google agenda trouwens. En bij het aanmaken van een afspraak op je telefoon kan je kiezen in welk account deze afspraak aangemaakt moet worden.

• partyondude
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 30-11 22:33
Heel wazig dit.

Ik had m'n telefoon beschermd met een ww en die was ik vanmorgen vergeten, dat heb je wel eens 8)7

Aangezien ik geen idee had hoe in m'n telefoon te komen heb ik hem maar een factory reset gegeven.

Nou heb ik hem via de one click super root app geroot en wil ik hem nu een OCLF behandeling geven. Ext2 erop geknald maar het oneclicklagfix balkje blijft rood.

Wat doe ik verkeerd?

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 30-11 22:02
Aloysxda schreef op donderdag 18 november 2010 @ 19:50:
Telkens als ik mijn sgs met de datakabel aan de pc koppel, gaat deze de accu opladen. Als ik de accu laad, wil ik dit in één keer helemaal doen.
Is er een instelling waarbij je kan instellen dat die niet laadt als deze aan de pc is gekoppeld ?
Niet het antwoord wat je zoekt, maar wel een verklaring waarom het niet kan: De SGS is uitgerust met een li-ion batterij. Dit is volledig anders dan ni-cd en ni-mh batterijen. Li-ion batterijen presteren het beste als je ze zo vol mogelijk laat zijn. itt de andere technieken, moet je bij li-ion juist niet je batterij helemaal leeg laten lopen en daarna volledig opladen. Als je je kennis van ni-cd en ni-mh loslaat op li-ion batterijen, bereik je juist het tegengestelde van wat je eigenlijk wilt bereiken.

• Propane
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Hmm, ik zag vanochtend op samsungmobile.nl eindelijk bij de accessoires de landscape bureaulader staan, probeer ik hem net eens te bestellen, wordt je naar een shop gestuurd waar hij weer niet tussen de accessoires staat....

• Aloysxda
  • Laatst online: 30-11 22:05
Raymond schreef op donderdag 18 november 2010 @ 22:39:
[...]

Niet het antwoord wat je zoekt, maar wel een verklaring waarom het niet kan: De SGS is uitgerust met een li-ion batterij. Dit is volledig anders dan ni-cd en ni-mh batterijen. Li-ion batterijen presteren het beste als je ze zo vol mogelijk laat zijn. itt de andere technieken, moet je bij li-ion juist niet je batterij helemaal leeg laten lopen en daarna volledig opladen. Als je je kennis van ni-cd en ni-mh loslaat op li-ion batterijen, bereik je juist het tegengestelde van wat je eigenlijk wilt bereiken.
Goh, dat wist ik niet. Dus zo gauw er een mogelijkheid is om te laten, moet je die benutten.
Er zijn vast meer forumgebruikers die deze tip verwelkomen.Bedankt.

• Marbo
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 30-11 20:12
Ik was ook benieuwd naar het batterij verbruik 's nachts. Heb de sgs in airplane mode gezet en automatische scherm rotatie uit. 's avonds 20 % en nu 's ochtends ook nog 20 %.
Ik zal vannacht eens kijken wat er gebeurt als ik hem niet in flight mode zet.

• TWFpa2Vs
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 03-11 18:42
Hi mensen,

zijn er hier mensen die ervaring hebben met garantie proberen te claimen zonder factuur? kan dit net zoals bij nokia met alleen het imei nummer/Serienummer.

Verwijderd

partyondude schreef op donderdag 18 november 2010 @ 22:00:
Heel wazig dit.

Ik had m'n telefoon beschermd met een ww en die was ik vanmorgen vergeten, dat heb je wel eens 8)7

Aangezien ik geen idee had hoe in m'n telefoon te komen heb ik hem maar een factory reset gegeven.

Nou heb ik hem via de one click super root app geroot en wil ik hem nu een OCLF behandeling geven. Ext2 erop geknald maar het oneclicklagfix balkje blijft rood.

Wat doe ik verkeerd?
Je hebt dus SuperOneClick gebruikt als ik het goed begrijp (noodzakelijk als je Froyo hebt).
Je moet VOOR de lagfix toch nog eerst de EXT-tools kopieren naar de telefoon?
Pagina: 1 ... 28 ... 92 Laatste

Let op:
Vragen of problemen met firmwares horen hier niet thuis, en worden verwijderd. Zie voor firmwarediscussies dit topic, maar ook deze is geen helpdesk.