Kicken binnen 24 uur wordt nadrukkelijk niet op prijs gesteld.
[ Voor 92% gewijzigd door RoD op 14-11-2010 13:01 ]
Verwijderd
[ Voor 92% gewijzigd door RoD op 14-11-2010 13:01 ]
[ Voor 92% gewijzigd door RoD op 14-11-2010 14:17 ]
Verwijderd
[ Voor 79% gewijzigd door RoD op 14-11-2010 15:35 ]
Verwijderd
Wordt alles nu ge-edit? Google carhome is gewoon niet te vinden in de market met een galaxy s, na de nieuwste froyo update. Volgens mij hoort dit gewoon in dit topic, aangezien dit niet voor andere toestellen geldt.Verwijderd schreef op zondag 14 november 2010 @ 14:33:
[mbr]GoT is geen helpdesk en bovendien hoort dit hier niet thuis.[/]
Da's toevallig, vanmiddag keek ik nog ff naar mijn telefoon en het stroomverbruik en bedacht me toen iets wat ik hier nog wilde vragen:Andso schreef op zondag 14 november 2010 @ 15:29:
Het is momenteel vrij rustig omtrend het gebruik van de batterij met 2.2
[ Voor 35% gewijzigd door Mutatie op 14-11-2010 16:30 ]
[ Voor 24% gewijzigd door Mutatie op 14-11-2010 16:53 ]
[ Voor 16% gewijzigd door HaTe op 14-11-2010 17:01 ]
WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs
Verwijderd
Verwijderd
ik hoop het niet voor je, maar Google carhome schijnt nog niet op een SGS te werken.Verwijderd schreef op zondag 14 november 2010 @ 15:53:
[...]
Wordt alles nu ge-edit? Google carhome is gewoon niet te vinden in de market met een galaxy s, na de nieuwste froyo update. Volgens mij hoort dit gewoon in dit topic, aangezien dit niet voor andere toestellen geldt.
Verwijderd
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 14-11-2010 18:13 ]
Het paste eerst wel, omdat toen die zoekbalk er nog niet zat.Mutatie schreef op zondag 14 november 2010 @ 17:05:
Nergens zeg ik dat het voor mij de functionaliteit aantast. Enkel het gevoel dat het mischien niet allemaal perfect is. Mischien is het ook wel een feature.
Ik vraag me dan alleen af waarom het bv eerst op 2.1 wel paste.
Heeft niemand trouwens een dergelijke ervaring qua stroomverbruik met de wekker?
WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs
Die staat op 73% kortom aardige slurper.Raymond schreef op zondag 14 november 2010 @ 16:25:
[...]
Da's toevallig, vanmiddag keek ik nog ff naar mijn telefoon en het stroomverbruik en bedacht me toen iets wat ik hier nog wilde vragen:
In het scherm van die screenshot die jij hebt geplaatst, kan je op één niveau terug bij accugebruik de % verdeling zien hoeveel elk onderdeel heeft gebruikt. Als je daar op weergave klikt, kan je zien hoeveel tijd het scherm actief is geweest sinds het loskoppelen van de lader.
Aha, kon me niet meer voor de geest halen of 2.1 een andere indeling had zeg maar.HaTe schreef op zondag 14 november 2010 @ 18:21:
[...]
Het paste eerst wel, omdat toen die zoekbalk er nog niet zat.
Persoonlijk heb ik geen klachten, de accu gaat bij normaal gebruik wat beter mee geloof ik.Verwijderd schreef op zondag 14 november 2010 @ 17:16:
ik heb hier al zo veel gelezen over de problemen dat vele hebben na update naar froyo dat ondanks ik graag froyo wou hebben ik toch maar bij 2.1 ga blijven, mijn sgs draait super goed op 2.1 en ook mijn batterij doet het super goed 2 a 3 dagen wat ik heel belangrijk vind , heel tevreden sgs 2.1 eigenaar dus
[ Voor 41% gewijzigd door Mutatie op 14-11-2010 19:42 ]
[ Voor 193% gewijzigd door Mutatie op 14-11-2010 19:41 ]
Verwijderd
Sygic moet je altijd op een externe sd kaart zetten, in je telefoon stoppen en vervolgens de .apk file runnenSteef1986 schreef op zondag 14 november 2010 @ 19:53:
Hoe kan ik sygic mobile maps installeren?
Ik copy het geheel naar de tel.
Maar dan zie ik geen exe bestand of wat dan ook.
Life is what you others make it.
Daar heeft het volgens mij inderdaad mee te maken. Ik vind het echter wel jammer dat je er niet voor kunt kiezen om die zoekbalk uit te zetten zodat je wel weer het volledige alfabet aan de rechterkant te zien krijgt. Althans, ik heb nog geen manier gevonden om die zoekbalk weg te krijgen..HaTe schreef op zondag 14 november 2010 @ 18:21:
[...]
Het paste eerst wel, omdat toen die zoekbalk er nog niet zat.
Eerlijk gezegd heb ik weinig vertrouwen in de procentuele waardes die dat scherm weergeeft, ik heb daar namelijk getallen zien staan waarvan ik logischerwijs kon beredeneren dat ze onmogelijk correct kunnen zijn.
[ Voor 28% gewijzigd door jasjenl op 14-11-2010 21:14 ]
Ik heb niet terug gelezen in je oude posts, maar als je hebt ge-updated na installatie/verwijdering van een gelekte Froyo dan zal daar het probleem zitten.jasjenl schreef op zondag 14 november 2010 @ 17:18:
Eén van de redenen dat froyo uitgesteld was zou toch problemen met de Market applicatie zijn? Ik heb het idee dat die problemen er eigenlijk toch nog gewoon inzitten. Zoals ik al in een eerdere post had gemeld heb ik na de froyo update al een paar keer gehad dat Market tijdens het installeren van updates van gedownloade apps crashte en dat ik toen het probleem had dat één van mijn apps eeuwig in het downloads overzichtje verscheen met de status 'installeren'. Dat probleem heb ik inmiddels kunnen 'fixen' door via Instellingen -> Toepassingen -> Toepassingen beheren -> Alles, uit die lijst Market kiezen en daar dan klikken op Gegevens wissen. Dan wis je dus de door een toepassing opgeslagen gegevens en toen was die applicatie die steeds maar de status 'installeren' bleef houden in het downloads overzicht van Market verdwenen.
Echter, vanmiddag had ineens het probleem dat bijna geen enkel programma dat ik gedownload had meer in het Downloads overzicht van Market stond, wat het nogal lastig maakt om te checken of er nog updates zijn van geïnstalleerde apps. Wederom heeft ook hier het Gegevens wissen in bovengenoemd menu geholpen, maar dit soort issues had ik vóór froyo nooit last mee met de Market app.
Zou Samsung nu toch gewoon de froyo update met known issues in Market hebben uitgerold? Ik meen namelijk zoiets gelezen te hebben, dat ze onder druk toch gewoon de bestaande versie van froyo hebbe uitgegeven, omdat het te lang duurde voordat de problemen met Market gefixt waren..
Ja, komt bekend voor. Heb ik ook bij meerdere firmwares. Bij sommige werkt de oplossing om de router op een ander kanaal in te stellen. Verander bijvoorbeeld 5 in 11.DapperKonijntje schreef op maandag 15 november 2010 @ 09:52:
Ik zit nu een tijdje op JPA en ik moet zeggen dat ik nu voor 90% tevreden ben met mijn Galaxy S, snelheid is ok, GPS is aanvaardbaar en de batterij gaat ook lang genoeg mee.
Het enige waar ik nog tegen aan loop is de verschrikkelijke WIFI ontvangst, ik hoef maar 3 meter van de router weg te lopen en hij zakt naar 2 bars, loop ik nog 5 meter verder naar de slaapkamer dan zakt hij naar 1 bar en valt soms helemaal weg om naar 3G over te schakelen.
Ik had hier ook al last van met eerdere firmwares, komt iemand dit bekend voor?
Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...
Verwijderd
Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef
Ryzen 5 7500F - 32GB RAM @ 6000 MHz - RX7700XT - WD SN770 1TB nvme
Er is 10.000x geadviseerd om een factory reset te doen + cache wipe, dus we verwchten ook dat je iets meer onderzoek doet. Verder heeft dit niets te maken met Android, maar eerder met Samsungs implementatie ervan.Verwijderd schreef op maandag 15 november 2010 @ 10:44:
Mijn ervaring met android 2.2. is behoorlijk slecht!
- de telefoon blijft vaak hangen
- email is helemaal een drama, met 2.1.ging dit lekker vlot, nu rete langzaam
- android market werkt niet meer "onbekende fout"
Al met al was het mij dit niet waar geweest om te upgrade vanaf 2.1. naar 2.2.
Weet iemand hoe ik terug kan naar 2.1, zodat dit drama eindigt?
Bij mij werkt GPS ok, niet perfect, maar goed genoeg om mee te navigeren.Dani86 schreef op maandag 15 november 2010 @ 10:58:
Is bij jullie bij 2.2 de GPS ook nog steeds zo'n drama?
Verwijderd
Mmm nou dus 10.001x, Beetje jammer van Samsung dat zei dit niet adviseren. Je plugt je tel in, start KIES op en komt gelijk met de melding om te updaten.Relief2009 schreef op maandag 15 november 2010 @ 11:00:
[...]
Er is 10.000x geadviseerd om een factory reset te doen + cache wipe, dus we verwchten ook dat je iets meer onderzoek doet. Verder heeft dit niets te maken met Android, maar eerder met Samsungs implementatie ervan.
Dit komt bij mij ook voor!!Aloysxda schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 09:20:
Sinds een week draai ik met Froyo op mijn SGS. Dit werkt super.
Af en toe zet ik het apparaat uit. Als ik deze dan weer aan zet, krijg ik het scherm voor de pincode en gaat hij verder met opstarten. Zo ver gaat het goed.
Na het opstarten heb ik heel vaak geen snelkoppelingen op het startvenster. Alleen de 4 onderste knoppen zijn beschikbaar. Dan rest me niets anders dan het apparaat uit te zetten en daarna weer aan. Vaak moet ik wel 3x achter elkaar uit en aan zetten om de snelkoppelingen terug te krijgen.
Komt dit bij jullie ook wel eens voor ?
Iemand een idee wat hier aan te doen is ?
[ Voor 16% gewijzigd door FunZip op 15-11-2010 11:25 ]
Verwijderd
Pssst, ik had 't zelfde probleem. Even een volledige reset geven zal waarschijnlijk werken!wiebo66 schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 13:26:
Ik weet dat het hier geen helpdesk is maar heb het hele internet al afgezocht en vele pagina's hier gelezen.
Sinds een aantal dagen start mijn telefoon niet meer "door". Na het aanzetten verschijnt de Galaxy tekst en vervogens de "s" met geluid maar daarna blijft de display zwart.
Ik heb al een reset geprobeert door de batterij en simm eruit te halen en een opstart met voluime up + menutoets + aan knop ingedrukt te houden maar steeds zie ik dan even het Galaxy even staan gaat uit en komt weer terug ( +- 10 maal) maar het "s" "filmpje komt niet. Zijn er nog meer reset mogelijkheden?
De telefoon wordt ook niet gezien in kies maar het toestel laad wel op als ik deze aan de voeding hang.
HELP! of wordt het opsturen naar Samsung?
Verwijderd schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 20:03:
Ik heb net de telefoon opgestart door Volume Up, Home en Power in te drukken. Heb 'm een volledige reset gegeven en hij startte door! Het ziet er heel anders uit, en... Het is 2.2!
Verwijderd
Is inderdaad nog steeds een ramp bij mij...Dani86 schreef op maandag 15 november 2010 @ 10:58:
Is bij jullie bij 2.2 de GPS ook nog steeds zo'n drama?
Het juiste kanaal vinden kan met de app wifi analyzer. Die bekijkt wat er bij je allemaal in de lucht zit en op welke kanalen. Op basis daarvan geeft hij een advies op welk kanaal minder storing zou optreden.BillSpaarbank schreef op maandag 15 november 2010 @ 10:26:
[...]
Ja, komt bekend voor. Heb ik ook bij meerdere firmwares. Bij sommige werkt de oplossing om de router op een ander kanaal in te stellen. Verander bijvoorbeeld 5 in 11.
Bij mij werkt WiFi nu aardig. Heb ook meer het idee dat het een optisch probleem is.
Als je voor eens en voor altijd van je gps gezeik af wilt zijn, zul je hem moeten opsturen of langs moeten gaan bij bijvoorbeeld solid vision. Dat is hier ook al meerdere malen besproken.Verwijderd schreef op maandag 15 november 2010 @ 11:33:
[...]
Is inderdaad nog steeds een ramp bij mij...
Totaal geen bereik!
De wijzen komen uit het Oosten!
Verwijderd
Die kun je doen door je toestel uit te zetten en dan eerst volume omhoog dan de ok toets in het midden en dan powerknop tegelijk indrukken. Die dan 3 a 4 seconden vasthouden. Nu ben je in recovery mode.Mmm nou dus 10.001x, Beetje jammer van Samsung dat zei dit niet adviseren. Je plugt je tel in, start KIES op en komt gelijk met de melding om te updaten.
Wat is een cache wipe?
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 15-11-2010 12:00 ]
http://www.card.mygamercard.net/NL/TOPROB+NL.jpg
Je moet de toetsen loslaten zodra je Galaxy S op je scherm ziet. Anders blijft hij eindeloos rebooten. Het kan ook zijn dat de 3-button combo bij jou niet werkt.wiebo66 schreef op maandag 15 november 2010 @ 13:37:
Ik heb al een reset geprobeert door de batterij en simm eruit te halen en een opstart met voluime up + menutoets + aan knop ingedrukt te houden maar steeds zie ik dan even het Galaxy even staan gaat uit en komt weer terug ( +- 10 maal) maar het "s" "filmpje komt niet.
Verwijderd
Ik heb ergens 64-bit usb drivers gedownload voor de galaxy, ik weet echter niet of die nou alleen nodig zijn voor de verbinding voor 'massaopslag' of ook voor de verbinding met Kies.barzi schreef op zondag 14 november 2010 @ 16:29:
Heb sinds kort ook een Galaxy S en ben er zeer tevreden over. Echter krijg ik KIES niet geinstalleerd op Windows 7 64bit. Op dezelfde computer met Windows XP 32bit (dual boot) kan ik KIES wel installeren.
Het probleem:
Als ik KIES wil installeren en een map heb gekozen, sluit de installatie af en staat er "Installatie onderbroken". Heb ook nog de compatibiliteit modes geprobeerd (XP SP3) maar dit werkte ook niet (zelfde melding).
Heb ook op Google gezocht maar krijg eigenlijk geen oplossing. Enige tip die ik heb gekregen is .NET 4.0 installeren. Dat heb ik inmiddels gedaan maar het werkt allemaal nog steeds niet.
Kent iemand dit probleem? En heeft iemand hier een oplossing voor?
Ik hoop dat ze dat hebben gedaan om ons zoet te houden terwijl ze hard werken aan een Gingerbread uitroljasjenl schreef op zondag 14 november 2010 @ 17:18:
Zou Samsung nu toch gewoon de froyo update met known issues in Market hebben uitgerold? Ik meen namelijk zoiets gelezen te hebben, dat ze onder druk toch gewoon de bestaande versie van froyo hebbe uitgegeven, omdat het te lang duurde voordat de problemen met Market gefixt waren..
Heb je een alternatieve home-app? Die schijn je uit te moeten zetten (dus terug naar de Touchwizz home-app)DirkZzZ schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 17:10:
Ik heb hem op handmatig gezet, om te testen of de rest het wel deed.
Als ik voor Massaopslag kies kan ik gewoon bestanden naar/van de telefoon halen.
Het enige dat niet functioneert is KIES, hij blijft gewoon constant zeggen: Apparaat aansluiten... even wachten.
Op dat moment heb ik wel voor "Kies" gekozen als verbindingsoptie ja.
je kunt toch niet apps op de externe SD installeren? Ze worden toch op de interne SD geinstalleerd?Verwijderd schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 14:25:
[...]
Oorzaak: je hebt applicaties op je externe geheugenkaart. Het probleem ontstaat door het snel intoetsen van je pincode terwijl je externe geheugenkaart nog niet gekoppeld is. Een bug dus.
Wat is die 'wipe'-functionaliteit? In het Privacy-menu heb je een fabriekinstellingen sectie, maar ik zie geen 'wipe'?Uiteindelijk toch factory reset (met wipe) gedaan en ... geen enkel probleem meer!
Quadrant score voor en na factory reset is ongeveer hetzelfde, maar telefoon reageert na de reset dus veel vlotter.
Verwijderd
haha grappig, ik gebruik altijd dezelfde auto-analogieMaarten21 schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 01:14:
[...]
Ik snap dat soort hoesjes/screenprotectors echt niet.
Het maakt je telefoon lelijker en (percentueel) een stuk dikker!
Ik heb zelf de Galaxy S een paar keer laten vallen, en ik zie nergens schade. Dit is denk ik omdat dit apparaat (itt tot bv iphone) heel licht is en niet van broos materiaal is gemaakt.
Ik heb m'n galaxy s sinds juni en hij ziet er nog gloedje nieuw uit, zonder dat ik er overdreven voorzichtig mee ben geweest.
Een telefoon is een gebruiksvoorwerp. Natuurlijk is het jammer als er een krasje op komt, maar who cares?
Verder koop ik geen 9mm dikke telefoon zodat ik er een hoes omheen kan gooien waardoor deze 12mm dik is (+33%!)
Om even verder te ranten/mijn punt verder uit te melken:
Je wilt graag dat je telefoon mooi blijft, net zoals (bijvoorbeeld) je auto.
Hierdoor doe je er misschien wat voorzichtiger mee, dat is logisch.
Maar als je je auto gaat verpakken met allemaal rubber, dan is deze helemaal niet meer mooi! (maar wel goed beschermd!)
Conclusie, je telefoon LELIJK maken zodat hij MOOI blijft, is gewoon een kromme redenatie!
(ieder z'n eigen ding natuurlijk en smaken verschillen)
Verwijderd
Je moet de 3-button fix installerenBillSpaarbank schreef op maandag 15 november 2010 @ 13:40:
[...]
Je moet de toetsen loslaten zodra je Galaxy S op je scherm ziet. Anders blijft hij eindeloos rebooten. Het kan ook zijn dat de 3-button combo bij jou niet werkt.
??? Ik moet helemaal niets. Bij mij werkt het gewoon.
Verwijderd
Verwijderd
Je snapt neem ik aan ook wel dat hij het niet tegen jou heeft.BillSpaarbank schreef op maandag 15 november 2010 @ 14:33:
[...]
??? Ik moet helemaal niets. Bij mij werkt het gewoon.
Ik las in het bericht wat ik gequote had dat hij zijn toetsen vasthield bij het opstarten. Dan werkt het sowieso niet. Als het dan nog niet werkt kan hij de 3-button fix toepassen.
Volgens mij leverd niet elke usb poort evenveel energie. Net als met de snellarders van Nokia een paar jaar geleden. Een usb lader met een stekker in de muur leverd volgens mij de maximale hoeveelheid over usb. Een stekkertje in je laptop/pc kan heel anders werken. (zeker die aan laptops zijn nog wel eens low powered)Verwijderd schreef op maandag 15 november 2010 @ 15:09:
Ik begrijp ook niets meer van het batterijgebruik. Het is duidelijk dat autosync en ook locationbot veel stroom vreten.
Maar ik had de ene nacht 30% batterijafnamen in flightmodus en met locationbot uit en autosync uit, en de nacht erna opnieuw met die settings 5% afname!
Mijn vrouw beweert nu dat haar Milestone stukken langer meegaat als ze de telefoon aan de lader heeft gehangen. Heeft ze de telefoon daarentegen volgeladen aan de PC dan istie binnen een halve dag leeg.
Nu heeft ze haar telefoon al een maandje langer dan ik, dus wie ben ik om het tegen te spreken.
Ik ga nu in elk geval vandaag de telefoon weer aan de usb opladen en vannacht aan laten, als deze weer 30-40% afneemt dan zou het toch wel eens een verschil kunnen maken HOE je de telefoon oplaad.
[ Voor 3% gewijzigd door barfieldmv op 15-11-2010 16:00 ]
[ Voor 140% gewijzigd door RoD op 15-11-2010 16:41 ]
[ Voor 94% gewijzigd door RoD op 15-11-2010 16:41 ]
Ik had er een smiley bij moeten zetten. De toon was in ieder geval niet belachelijk bedoeldVerwijderd schreef op maandag 15 november 2010 @ 15:38:
[...]
Je snapt neem ik aan ook wel dat hij het niet tegen jou heeft.
Hoef je niet zo'n belachelijke toon aan te slaan.
Dit werkt bij mij ook niet (meer) met officiële 2.2..smeijers schreef op maandag 15 november 2010 @ 16:55:
onder 2.1 kon is de gps functionaliteit instellen
citaat:
Als je in je dailer van de telefoon : *#*#1472365#*#* ingeeft, kom je in een submenutje van de telefoon mbt de GPS. Hier bij de 2e optie aantikken , dan start mode kiezen, dan kiezen voor cold start... kun je hot start veranderen in cold start.
lukt niet bij 2.2. froyo (met factory reset), althans bij mij.
hoekan ik de gps instellingen veranderen?
Misschien dat onderstaande link een oplossing biedt om in je GPS menu te komen.smeijers schreef op maandag 15 november 2010 @ 16:55:
onder 2.1 kon is de gps functionaliteit instellen
citaat:
Als je in je dailer van de telefoon : *#*#1472365#*#* ingeeft, kom je in een submenutje van de telefoon mbt de GPS. Hier bij de 2e optie aantikken , dan start mode kiezen, dan kiezen voor cold start... kun je hot start veranderen in cold start.
lukt niet bij 2.2. froyo (met factory reset), althans bij mij.
hoekan ik de gps instellingen veranderen?
Alienware 17, 4700MQ, GTX780m, SSD, 120Hz. (Windows11) - XPS L702x , GT 555m, SSD, 120Hz (Windows 10) - Galaxy A52(2021) - Galaxy Tab S 10.5 - Galaxy Tab S6 lite - Galaxy Watch 4 Classic
Ik had je een PM gestuurd.
[ Voor 46% gewijzigd door Embryo1 op 15-11-2010 18:19 ]
Alienware 17, 4700MQ, GTX780m, SSD, 120Hz. (Windows11) - XPS L702x , GT 555m, SSD, 120Hz (Windows 10) - Galaxy A52(2021) - Galaxy Tab S 10.5 - Galaxy Tab S6 lite - Galaxy Watch 4 Classic
bedankt deze zocht ikEmbryo1 schreef op maandag 15 november 2010 @ 17:24:
[...]
Misschien dat onderstaande link een oplossing biedt om in je GPS menu te komen.
http://www.addictivetips....alaxy-s-eclair-and-froyo/
Ziet er beter uit dan de normale Armani toestellen (die altijd oerlelijk zijn).Colors schreef op maandag 15 november 2010 @ 18:42:
http://www.androidplanet....af-december-in-nederland/
Armani versie van de galaxy s, naja eerder samsung captivate versie komt naar nederland !!
Niet verkeerd zo te zien
Heb toch maar een factory reset gedaan en daarmee is het probleem gelukkig opgelost. Ik zie nu opeens ook meer dingen die zijn veranderd/verbeterd. Dus ondanks dat ik alle apps opnieuw moest installeren en alle instellingen kwijt was, ben ik toch blij dat ik de factory reset heb gedaan.antonboonstra schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 13:03:
[...]
Het stomme is dat ik mijn eigen site niet meer kan gebruiken. Volgens mij is dat sinds de update naar Foyo. De links naar de uitzendingen van RTL gemist kloppen wel, maar de standaard videospeler waarmee ik de uitzending wil afspelen, geeft nu steeds de melding "Deze video kan niet worden afgespeeld". Ik las al iets over dat streaming bij Telfort niet werkt, maar ik probeer het gewoon via Wifi te streamen wat eerder wel lukte, maar nu dus niet meerHebben meer mensen daar problemen mee en wie heeft de oplossing?
📸Canon EOS 5D IV 🚁DJI Mavic Pro 🏍️Zero SR ⚡Tesla M3 LR 🌡️Daikin US 3.5kW ☀️8815Wp 🔋Marstek Venus-E 5,12 kWh Tweakers PVOutput lijst
Verwijderd
Verwijderd
Geen idee, maar ik heb ook niets gezien wat veranderd of verdwenen was, Volgens mij staan er nog een paar dingen uit 2.1 in het geheugen die niet goed samenwerken met 2.2 ofzoiets. Maar je apps en gegevens blijven staan.Verwijderd schreef op maandag 15 november 2010 @ 19:49:
Kan iemand mij vertellen wat er precies gebeurt bij een wipe cache partition? Via de zoekfunctie en de rest van het forum wordt mij dit niet echt duidelijk. Ben ik dan al mijn gegevens kwijt? Wat is de preciese functie hiervan e nwordt mijn telefoon sneller hiervan of is het puur een optie om met een schone lei te beginnen
Gefeliciteerd, mooi dat het weer werkt. Is ook wat als je eigen site niet werkt, knap lullig!Heb toch maar een factory reset gedaan en daarmee is het probleem gelukkig opgelost. Ik zie nu opeens ook meer dingen die zijn veranderd/verbeterd. Dus ondanks dat ik alle apps opnieuw moest installeren en alle instellingen kwijt was, ben ik toch blij dat ik de factory reset heb gedaan.
[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 15-11-2010 21:16 ]
De 3-button combo werkt niet bij mij , moet ik nu "Je moet de 3-button fix installeren"?BillSpaarbank schreef op maandag 15 november 2010 @ 13:40:
[...]
Je moet de toetsen loslaten zodra je Galaxy S op je scherm ziet. Anders blijft hij eindeloos rebooten. Het kan ook zijn dat de 3-button combo bij jou niet werkt.
[ Voor 41% gewijzigd door baba420 op 15-11-2010 21:57 ]
With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......
Verwijderd
Hoe werkt dat push-systeem nou? Weet google welke telefoon jij hebt(ip?) en neemt ie dan ongevraagd contact op met je telefoon om een mail naar je toe te sturen? Kan me dat niet voorstellen. Mail is toch altijd pull?baba420 schreef op maandag 15 november 2010 @ 21:57:
Klopt dat dat Gmail niet gepushed wordt als auto-sync uit staat bij de Gmail app van 2.2?
Zo ja, dan kan je beter de normale mail app van Galaxy gebruiken. Daar werkt push namelijk wel zonder auto-sync. Vreemd...
Bij Android 2.2 wordt c2dm ondersteund; dat is het push mechanisme. Als je Android 2.2 hebt wordt bij een nieuwe e-mail een signaal naar de google servers gestuurd en deze stuurt een signaal naar de Gmail app van je telefoon. Vervolgens krijg je een melding dat er nieuwe mail is.Verwijderd schreef op maandag 15 november 2010 @ 22:08:
[...]
Hoe werkt dat push-systeem nou? Weet google welke telefoon jij hebt(ip?) en neemt ie dan ongevraagd contact op met je telefoon om een mail naar je toe te sturen? Kan me dat niet voorstellen. Mail is toch altijd pull?
Verwijderd
Ik vind die push mail service van google van slechte kwaliteit. Ik gebruikte eerst push mail van Nokia, en dat was altijd vrijwel een directe push, maximaal 10 seconde later was het binnen. Via de gmail app zit ik rustig 10 minuten te wachten voordat het binnen is. Auto sync staat aan, voor het geval dat zou uitmaken.baba420 schreef op maandag 15 november 2010 @ 22:13:
[...]
Bij Android 2.2 wordt c2dm ondersteund; dat is het push mechanisme. Als je Android 2.2 hebt wordt bij een nieuwe e-mail een signaal naar de google servers gestuurd en deze stuurt een signaal naar de Gmail app van je telefoon. Vervolgens krijg je een melding dat er nieuwe mail is.
Life is what you others make it.
Dat klinkt als dezelfde service als de Chrome to Phone service. Daarmee moet je ook 'instant' een webpagina kunnen pushen naar je telefoon. Dit duurt echter ook soms 10 minuten (wat het hele idee meteen waardeloos maakt)ToeingTheLine schreef op maandag 15 november 2010 @ 23:14:
[...]
Ik vind die push mail service van google van slechte kwaliteit. Ik gebruikte eerst push mail van Nokia, en dat was altijd vrijwel een directe push, maximaal 10 seconde later was het binnen. Via de gmail app zit ik rustig 10 minuten te wachten voordat het binnen is. Auto sync staat aan, voor het geval dat zou uitmaken.
Hoeveel tijd zit er bij jullie tussen het versturen en ontvangen?
Ik heb net Gmail via Exchange ingesteld. Daar kan je wél push als optie kiezen;ToeingTheLine schreef op maandag 15 november 2010 @ 23:14:
[...]
Ik vind die push mail service van google van slechte kwaliteit. Ik gebruikte eerst push mail van Nokia, en dat was altijd vrijwel een directe push, maximaal 10 seconde later was het binnen. Via de gmail app zit ik rustig 10 minuten te wachten voordat het binnen is. Auto sync staat aan, voor het geval dat zou uitmaken.
Verwijderd
Interesting als je zo snel mogelijk je mails binnen wilt krijgen, maar een batterijslurper als je om de paar minuten een mail krijgt?baba420 schreef op maandag 15 november 2010 @ 22:13:
[...]
Bij Android 2.2 wordt c2dm ondersteund; dat is het push mechanisme. Als je Android 2.2 hebt wordt bij een nieuwe e-mail een signaal naar de google servers gestuurd en deze stuurt een signaal naar de Gmail app van je telefoon. Vervolgens krijg je een melding dat er nieuwe mail is.
Waarom zou je daarmee accu besparen? Stel dat je om de 5 minuten een mail krijgt gepusht, terwijl je anders om de 10 minuten je email zelf checkt, dan maak je toch 2x zo vaak contact via 3G/Wifi?baba420 schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 01:14:
[...]
Bijlages openen en versturen gaat ook prima met de standaard mail app. Om accu te besparen ga ik niet meer gebruik maken van de Gmail app.
Ik kan in het adresboek van google (via een browser) allerlei extra velden toevoegen, waaronder een verjaardagsveldje.TheBoneCollector schreef op maandag 15 november 2010 @ 22:13:
Welk adresboek buiten Google om gebruiken jullie? ben opzoek naar een adresboek voor mijn contacten waar ik ook nog de verjaardagen kwijt kan met het liefst een reminder functie.
Ook graag even weten wat die cache wipe doet, heb een factory reset gedaan en alle applicaties opnieuw gedownload. Aangezien ik in Afrika zit met een gigantisch brakke edge verbinding heeft me dat voor een paar applicaties 2 dagen gekost (de update zelf gedaan via werk internet verbinding maar daar is geen wifi). Wil ik niet nog een keer, maar een soepele telefoon staat wel op mijn wensenlijstje. Verwijderd een cache wipe opnieuw alle applicaties?Verwijderd schreef op maandag 15 november 2010 @ 11:10:
[...]
Mmm nou dus 10.001x, Beetje jammer van Samsung dat zei dit niet adviseren. Je plugt je tel in, start KIES op en komt gelijk met de melding om te updaten.
Wat is een cache wipe?
[ Voor 3% gewijzigd door [Roland] op 16-11-2010 09:51 ]
| Canon EOS R | Canon 24-70mm F2.8L | Canon 85mm f1.2 | Laowa 100mm f2.8 |
Dan zou je je instellingen es moeten controleren en/of je toestel een x resetten.ToeingTheLine schreef op maandag 15 november 2010 @ 23:14:
[...]
Ik zou je telefoon naar een reparatie bedrijf sturen, klinkt als een defect...DapperKonijntje schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 10:53:
Nou gister echt alles geprobeerd om mijn WiFi signaal wat te versterken, maar wat ik ook doe, na 15 meter vind die het wel mooi geweest en is het om te janken, in tegenstelling tot de iPhone van mn vriendin die maximale bars heeft.
Erg jammer, want ik internet vaak nog even in bed voor ik ga slapen, maar op deze manier is er geen lol aan, ik moet steeds mijn telefoon van positie veranderen om een signaal op te pikken.
Zit er toch hard over te twijfelen om naar een desire HD over te stappen, dan maar geen ubergeil S-amoled scherm
apart ik krijg tegenwoordig de mails eerder op mijn telefoon binnen dan op mijn laptop.ToeingTheLine schreef op maandag 15 november 2010 @ 23:14:
[...]
ik zie ik zie wat jij niet ziet
Dat heb ik ook. gmail notifier is langzamer als de galaxy ! (gmail)icecreamfarmer schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 14:28:
[...]
apart ik krijg tegenwoordig de mails eerder op mijn telefoon binnen dan op mijn laptop.
Enig idee waar ik dat het beste kan laten doen? ik heb mijn telefoon van marktplaats dus via een provider zal niet gaan.Sikkek schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 14:04:
[...]
Ik zou je telefoon naar een reparatie bedrijf sturen, klinkt als een defect...
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq