Ging fout sorry
[ Voor 169% gewijzigd door Verwijderd op 10-11-2010 15:35 ]
Ik kan deze optie helemaal niet vindenVerwijderd schreef op woensdag 10 november 2010 @ 15:19:
[...]
Waarom exporteer je je contacten niet als textbestand en lees je die niet vervolgens in je google account. Daar kun je alles toevoegen wat je wil (favorite, afbeelding, adres, verjaardag etc) en je telefoon neemt deze automatisch over. Heb je ook geen probleem meer bij een toekomstige update of flashactie.
Verwijderd
Volgens hem was het de laatste update van Froyo, maar die heeft inderdaad een blauwe batterij ipv groen.Verwijderd schreef op woensdag 10 november 2010 @ 15:32:
Foutje misschien? Of een andere rom.
Voor zover ik gezien heb is het icoon voor de batterij altijd blauw.
Verwijderd
Is een bug die ook bij Motorola voorkomt.Verwijderd schreef op woensdag 10 november 2010 @ 15:45:
Ik heb waarschijnlijk de oorzaak van ontbrekende apps in de Market gevonden: de Android ID van mijn telefoon is niet uniek: 9774d56d682e549c. Ik ben nu vooral benieuwd of er mensen zijn die totaal niet met hun telefoon hebben 'gerommeld' (ik wel), een officiële Froyo update hebben gedaan en ook deze zelfde ID hebben. Als dat het geval is, zou het een leuke actie van Samsung zijn...
[ Voor 6% gewijzigd door BillSpaarbank op 10-11-2010 15:55 ]
Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...
Verwijderd
Nee je hebt gelijk, ik heb me vergist. Maar blijf erbij dat het niet een sgs is. Niet de originele. kijk maarBillSpaarbank schreef op woensdag 10 november 2010 @ 15:33:
[...]
Dat zie je toch niet op een screenshot![]()
Wanneer je een nieuwe afspraak maakt kun je in het menu aangeven in welke agenda deze gezet moet worden.Retir schreef op woensdag 10 november 2010 @ 16:50:
Wie kan me met het volgende verder helpen:
Ik ben bezig met een Galaxy in te stellen voor exchange server, alles werkt, mail versturen en ontvangen gaat goed, maak ik op de laptop een afspraak in de agenda dan verchijnt deze ook op de Galaxy. Maar maak ik een afspraak op de Galaxy dan verschijnt die niet op de agenda van de laptop.
Ben ik wat vergeten in te stellen of??
[ Voor 29% gewijzigd door Willy-Jan Prijs op 10-11-2010 17:59 ]
Met JF3 was het waardeloos en kon ik niet eens mijn locatie vinden.Willy-Jan Prijs schreef op woensdag 10 november 2010 @ 17:46:
[...]
Iemand na de 2.2 Froyo update ook meer problemen met de GPS? weet niet of dit aan het weer van vandaag lag maar steeds leek me signaal weg te vallen voor een seconde om het vervolgens weer op te pikken alsof er niets aan de hand was.
Zal morgen eens kijken met GPS test uit de market wat de signaal waardes zijn als ik aan het rijden ben.
Dank je wel voor het meedenken, ik had dit niet precies in mijn bericht aangegeven maar het maakt dus niet uit dat ik de exchange agenda aanklik, het komt niet over als ik de exchange agenda afspraak heb gemaakt. Wel dus als ik de Gmail agenda kies dan gaat het goed.Willy-Jan Prijs schreef op woensdag 10 november 2010 @ 17:46:
[...]
Wanneer je een nieuwe afspraak maakt kun je in het menu aangeven in welke agenda deze gezet moet worden.
Standaard staat deze keuze op "Mijn Agenda" en je kunt hier kiezen uit "Exchange" en "Gmail".
http://img195.imageshack.us/img195/9375/sc20101110173733.png (klik op het pijltje langs Agenda)
http://img695.imageshack.us/img695/9083/sc20101110173756.png
Uit privacy overwegingen natuurlijk persoonlijke info weggelaten
Verwijderd
Ik heb dit ook, heb niet met mijn telefoon gerommeld en vrijdag pas de officiele 2.2 froyo update geinstalleerd.Verwijderd schreef op woensdag 10 november 2010 @ 15:45:
Ik heb waarschijnlijk de oorzaak van ontbrekende apps in de Market gevonden: de Android ID van mijn telefoon is niet uniek: 9774d56d682e549c. Ik ben nu vooral benieuwd of er mensen zijn die totaal niet met hun telefoon hebben 'gerommeld' (ik wel), een officiële Froyo update hebben gedaan en ook deze zelfde ID hebben. Als dat het geval is, zou het een leuke actie van Samsung zijn...
Het volgen gaat wat dat betreft wel goed alleen lijkt de telefoon af en toe signaal te verliezen waardoor de nauwkeurigheid ineens van 5 a 10meter tot 100+meter is. Wanneer dit gebeurd kan het zo maar zijn dat je ineens in een zijstraat staat waardoor google navigation gaat herberekenen. Eenmaal herberekend komt het signaal terug en gaat het weer herberekenen. Ik heb inmiddels wat instellingen aangepast via *#*#321478950#*#*Amdk6II schreef op woensdag 10 november 2010 @ 18:29:
[...]
Met JF3 was het waardeloos en kon ik niet eens mijn locatie vinden.
Met de nieuwste officiele en dus 2.2 update vind ik mijn locatie op 5 a 10 meter nauwkeurigheid.
Het volgen gaat erg traag en gaat mis. Met hardlopen ging ik dwars door huizenblokken en door water.
Mijn telefoon is opgestuurd naar Vodafone (of eigenlijk de reparateur).
Waar kan je deze "locationbot" uitzetten? Wat ik ook erg irritant vindt als je een foto maakt komt er een plaats bij te staan dat wil ik niet!Verwijderd schreef op woensdag 10 november 2010 @ 09:40:
Ik heb nu 2 dagen froyo en heb ook het gevoel dat de batterij echt snel gaat.
Eergisteren liet ik de telefoon achter met zo'n 60+ % op het nachtkastje, met wifi nog aan. De volgende ochtend had ik nog maar 2% en was het snel einde verhaal.
Gisteren om 23:00 ging ik slapen, ik liet de telefoon met 99% batterij, scherm uit en vliegtuigmodus op het nachtkastje liggen. 8 uur later (ja, ik slaap goed) had ik nog maar 59% batterij!
Een vermoedelijke slurper zou locationbot kunnen zijn. Die checkt om de 3 minuten je locatie, ik weet niet of deze alsnog de GPS aanzet ondanks het vliegverbod. Vannacht nog maar een keer proberen met de locationbot service uit.
Waarop heb je de retour zending gebasseerd? het niet goed functioneren van de gps?Amdk6II schreef op woensdag 10 november 2010 @ 18:29:
[...]
Met JF3 was het waardeloos en kon ik niet eens mijn locatie vinden.
Met de nieuwste officiele en dus 2.2 update vind ik mijn locatie op 5 a 10 meter nauwkeurigheid.
Het volgen gaat erg traag en gaat mis. Met hardlopen ging ik dwars door huizenblokken en door water.
Mijn telefoon is opgestuurd naar Vodafone (of eigenlijk de reparateur).
[ Voor 96% gewijzigd door Steef1986 op 10-11-2010 20:49 ]
Als ik dit uitvoer krijg ik permission denied...?Verwijderd schreef op woensdag 10 november 2010 @ 10:22:
Ik lees hier veel problemen over overmatig batterijgebruik door onbekende redenen, ik had dit ook. Ik ben toen een beetje aan het zoeken geweest en een bekend probleem is dat de SGS (of het nu aan Froyo ligt of Eclair, laat ik in het midden) dat hij een vertekende batterijweergave heeft.
De oplossing was vrij eenvoudig : via SGS tools kan je de batterij status clearen.
Sinds dan heb ik een gemiddeld verbruik van ongeveer 5% over 2h. en dan synct alles bij me om de 15 minuten, zowel over wifi als GPRS. Facebook, Gmail, fancy widget, agenda, ...
werkwijze via SGS tools die trouwens via de market te verkrijgen is :
slelecteer : apply script ->selecteer delete_batterystats_.q.txt
daarna heb ik nooit meer problemen gehad (ondertussen al een goede 3 weken)
Ook ik met officiële Froyo kan de NOS teletekst app niet in de market vinden.Verwijderd schreef op woensdag 10 november 2010 @ 15:45:
Verwijderd
Verwijderd schreef op woensdag 10 november 2010 @ 18:58:
[...]
Ik heb dit ook, heb niet met mijn telefoon gerommeld en vrijdag pas de officiele 2.2 froyo update geinstalleerd.
Ik mis google carhome en paypal, terwijl ik die wel echt wil hebben.
Verwijderd
BillSpaarbank schreef op woensdag 10 november 2010 @ 15:55:
[...]
Is een bug die ook bij Motorola voorkomt.
http://code.google.com/p/android/issues/detail?id=10603
Zou overigens niets te maken moeten hebben met het wel of niet vinden van apps.
officiele JPA update.Willy-Jan Prijs schreef op woensdag 10 november 2010 @ 19:02:
[...]
Het volgen gaat wat dat betreft wel goed alleen lijkt de telefoon af en toe signaal te verliezen waardoor de nauwkeurigheid ineens van 5 a 10meter tot 100+meter is. Wanneer dit gebeurd kan het zo maar zijn dat je ineens in een zijstraat staat waardoor google navigation gaat herberekenen. Eenmaal herberekend komt het signaal terug en gaat het weer herberekenen. Ik heb inmiddels wat instellingen aangepast via *#*#321478950#*#*
WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs
Verwijderd
HaTe schreef op woensdag 10 november 2010 @ 21:26:
Ja, die van mij is ook het zelfde.. Die hoort dus uniek te zijn?
Ik heb ook dezelfde ID, echter heb ik nooit andere updates gedaan, behalve de officiele 2.2 update via Kies. (Eerste en enige update)Verwijderd schreef op woensdag 10 november 2010 @ 21:39:
Ik heb zelf wat 'gerommeld' met mijn toestel. Geroot, lag fix er op gezet, via registry hack eerdere Scandinavische Froyo er op gezet en nu afgelopen weekend diverse resets en officiële Froyo er op gezet. Tot dit weekend had ik nergens last van en leek de Android ID dus nog gewoon uniek. Ik heb dus een donkerbruin vermoeden dat Samsung iets verkeerd gedaan heeft.
Kortom, ik ben bijzonder benieuwd naar mensen die totaal niet gerommeld hebben met hun toestel en de officiële Froyo update er via Kies zonder registry hacks op hebben gezet. Als die ook deze ID zien, kan ik mijn donkerbruine vermoeden zwart op wit zetten...
[...]
Ik heb ook dezelfde ID, maar nooit geflasht, geroot of wat dan ook...helemaal origineel en via Kies geupdate.barber schreef op woensdag 10 november 2010 @ 21:50:
[...]
Ik heb ook dezelfde ID, echter heb ik nooit andere updates gedaan, behalve de officiele 2.2 update via Kies. (Eerste en enige update)
Wel heb ik root + oclf gedaan.
[ Voor 4% gewijzigd door Amboe op 10-11-2010 22:06 ]
Verwijderd
Snelle Henkie schreef op woensdag 10 november 2010 @ 21:58:
Mijn id begint met 2001. Froyo er op gezet met kies. Zonder problemen. Voor die tijd wel geroot. Dit echter voor updaten er afgehaald.
Verwijderd
Verwijderd
Amboe schreef op woensdag 10 november 2010 @ 22:00:
[...]
Ik heb ook dezelfde ID, maar nooit geflasht, geroot of wat dan ook...helemaal origineel en via Kies geupdate.
Geduld wordt dus niet beloond!!!
Verwijderd
Oh, dat zijn best wel knappe waardes hoor! Zeker als je in ogenschouw neemt dat GPS voor civiel gebruik tot op ca.10 meter 'maar' nauwkeurig is.sanane schreef op woensdag 10 november 2010 @ 21:21:
[...]
officiele JPA update.
ik heb vandaag nogmaals de gps uitgebreid getest. met auto ,trein ,fiets.
Fix krijgen is voor mij geen probleem . bij mij duurt het maximaal minuutje , meestal tussen 10 -30 seconden.
maar het volgende viel mij op. als je constant rechtdoor rijdt is de nauwkeurigheid echt goed , tussen 3-8 meter soms zelfs minder raar maar waar. maar als het bij bochten aankomt daar gaat het mis. dan gaat de nauwkeurigheid van 3-8 meter naar 10 - 70 meter , wanneer je weer rechtdoor begint te rijden dan wordt de nauwkeurigheid weer beter. ik begreep er helemaal niks van.
fiets= nauwkeurigheid 3-8m
auto= nauwkeurigheid 3-8m
trein= nauwkeurigheid 2-5m
(geldt voor alle drie) bochten nemen= 10-70m
Verwijderd
Sayko schreef op woensdag 10 november 2010 @ 22:10:
Heeft iemand de gratis navigon uit de market al werkend hier? Ik krijg hem niet aan de praat. Constant fc's
rooted jpa met lagfix en 341MB kernel
WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs
Same for me, Samsung heeft de software zo gemaakt dat hij er vanuit gaat dat je in de zelfde richting gaat met dezelfde snelheid. Door de berekende positie + GPS positie te mixen kunnen ze een aardig goede positie geven. Maar als je een bocht neemt, klopt de berekening niet meer, en zie je een enorm ruime bocht. Ga je lang genoeg rechtdoor, komt hij weer ong. uit bij je echte positie.sanane schreef op woensdag 10 november 2010 @ 21:21:
[...]
officiele JPA update.
ik heb vandaag nogmaals de gps uitgebreid getest. met auto ,trein ,fiets.
Fix krijgen is voor mij geen probleem . bij mij duurt het maximaal minuutje , meestal tussen 10 -30 seconden.
maar het volgende viel mij op. als je constant rechtdoor rijdt is de nauwkeurigheid echt goed , tussen 3-8 meter soms zelfs minder raar maar waar. maar als het bij bochten aankomt daar gaat het mis. dan gaat de nauwkeurigheid van 3-8 meter naar 10 - 70 meter , wanneer je weer rechtdoor begint te rijden dan wordt de nauwkeurigheid weer beter. ik begreep er helemaal niks van.
fiets= nauwkeurigheid 3-8m
auto= nauwkeurigheid 3-8m
trein= nauwkeurigheid 2-5m
(geldt voor alle drie) bochten nemen= 10-70m
kijk nog eens goed want ook ik kan met dat ID middels de bekende QR codes ook bv paypal niet meer in de market vinden?HaTe schreef op woensdag 10 november 2010 @ 23:06:
Ik kan trouwens wel alle apps vinden en heb wel dat Android ID..
Verwijderd
Lanfear28 schreef op woensdag 10 november 2010 @ 23:28:
[...]
kijk nog eens goed want ook ik kan met dat ID middels de bekende QR codes ook bv paypal niet meer in de market vinden?
[afbeelding]
Ik zie in ieder geval deze 3 wel in de market staan. Of ik alle apps in de market heb die ik bij 2.1 ook had weet ik niet. En nee, ik heb en had niets via registry hacks gedaan. 2.1 had ik geroot en one click lag fix gedaan. Voor het updaten dit ongedaan gemaakt. Vervolgens met Kies geupdated en dat ging gesmeerd. Daarna ook geen factory reset nodig gehad. Kies werkt hier trouwens gewoon goed met windows 7. Heb een keer problemen gehad dat Kies mijn telefoon niet zag. Na de filmpjes die ik gemaakt had verwijdert te hebben uit de gallery werkt Kies gewoon feilloos.Verwijderd schreef op woensdag 10 november 2010 @ 22:07:
Hmmm... good for you... niet voor alle anderen die dit probleem hebben. Zie jij ook gewoon alle Market apps die eerder in deze thread genoemd zijn, zoals PayPal, WeatherPro en Pure Calendar Widget?
Jij heb in ieder geval zo te zien niet iets via de registry hacks gedaan. Het rooten kan niet het probleem zijn. Een vriend van mij heeft hetzelfde probleem. Hij heeft nooit geroot, maar wel de Scandinavische registry hack toegepast.
[...]
[ Voor 24% gewijzigd door Snelle Henkie op 10-11-2010 23:53 ]
Verwijderd
Er was hier iemand op GoT die z'n GPS chip in z'n Galaxy S had vervangen door een of andere niet-officiele reparateur, waarna alles super werkte.The_Double schreef op woensdag 10 november 2010 @ 23:35:
GPS problemen zijn simpelweg niet softwarematig op te lossen. Alle 'fixes' bestaan uit het gebruiken van extra data om de locatie te verfijnen, niet het daadwerkelijke verbeteren van het GPS signaal.
Samsung heeft simpelweg de beste componenten die ze konden vinden bij elkaar gegooid, en niet erg op de uitwerking gelet. Helaas.
Verwijderd
Eens, toch wilde ik nog in mijn laatste bericht schrijven: "Het lijkt nu wel een iPhone met dat verbruik".jasjenl schreef op donderdag 11 november 2010 @ 00:10:
<knipje>
Toch erg jammer dat een op zich mooi stukje hardware zo verpest kan worden door matig geïmplementeerde software... Je zou er bijna een iPhone van gaan kopen
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 11-11-2010 00:22 . Reden: spe.ling ]
Via dit forum kwam ik de oplossing tegen voor het missen van apps op de galaxy na de update van 2.2Lanfear28 schreef op woensdag 10 november 2010 @ 23:28:
[...]
kijk nog eens goed want ook ik kan met dat ID middels de bekende QR codes ook bv paypal niet meer in de market vinden?
[afbeelding]
[ Voor 4% gewijzigd door Megapaul op 11-11-2010 01:32 ]
Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.
[ Voor 76% gewijzigd door Oyster op 11-11-2010 01:18 ]
zie bladzijde 50 van de nederlandstalige handleiding......................Andso schreef op woensdag 10 november 2010 @ 20:08:
[...]
Waar kan je deze "locationbot" uitzetten? Wat ik ook erg irritant vindt als je een foto maakt komt er een plaats bij te staan dat wil ik niet!
De widgets die jij hier boven noemt heb ik gewoon in de market staan.Verwijderd schreef op woensdag 10 november 2010 @ 22:07:
Hmmm... good for you... niet voor alle anderen die dit probleem hebben. Zie jij ook gewoon alle Market apps die eerder in deze thread genoemd zijn, zoals PayPal, WeatherPro en Pure Calendar Widget?
Jij heb in ieder geval zo te zien niet iets via de registry hacks gedaan. Het rooten kan niet het probleem zijn. Een vriend van mij heeft hetzelfde probleem. Hij heeft nooit geroot, maar wel de Scandinavische registry hack toegepast.
[...]
Megapaul schreef op donderdag 11 november 2010 @ 01:01:
[...]
Via dit forum kwam ik de oplossing tegen voor het missen van apps op de galaxy na de update van 2.2
start de dialer en toets in *#*#2432546#*#* dan even wachten en goed naar het scherm kijken als het goed is krijg je bovenin de notificatie balk de melding check in succeeded.
Daarna naar android market gegaan en ik kan de nos app en paypal weer zien in de market![]()
Thx to poster welshwarrior
Verwijderd
Weet iemand hoe je deze melding kan uitzetten?Hertog_Martin schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 15:37:
Hele nachtrust verstoord omdat ik wakker werd van mn telefoon die alleen even wilde melden dat hij volledig opgeladen was. Daarna kon ik niet meer terug in slaap komen.
Ik kan nergens vinden hoe je dit uit kan zetten?
Tussenstand: 16 uur sinds het loskoppelen en accu staat op 80%. En om hem goed te kunnen testen heb ik alles (wifi, bluetooth enz) aangezet. Dat zie ik ook terug in de % batterijgebruik: Wifi heeft flink wat van die 20% opgeslokt. Dus het lijkt erop dat 2,5-3 dagen de telefoon kan gebruiken zonder tussendoor op te laden (met alle verbruikers aan, muziek luisteren en e-book lezen).Raymond schreef op woensdag 10 november 2010 @ 10:11:
Ik zal mijn accuduur weleens gaan meten, kijken wat die van mij doet.Als ik zie wat hij totnutoe doet, denk ik dat ik zeker 3-4 dagen kan doen voordat'ie is gedaald naar 10%
Megapaul schreef op donderdag 11 november 2010 @ 01:01:
[...]
Via dit forum kwam ik de oplossing tegen voor het missen van apps op de galaxy na de update van 2.2
start de dialer en toets in *#*#2432546#*#* dan even wachten en goed naar het scherm kijken als het goed is krijg je bovenin de notificatie balk de melding check in succeeded.
Daarna naar android market gegaan en ik kan de nos app en paypal weer zien in de market![]()
Willy-Jan Prijs schreef op woensdag 10 november 2010 @ 19:02:
[...]
Het volgen gaat wat dat betreft wel goed alleen lijkt de telefoon af en toe signaal te verliezen waardoor de nauwkeurigheid ineens van 5 a 10meter tot 100+meter is. Wanneer dit gebeurd kan het zo maar zijn dat je ineens in een zijstraat staat waardoor google navigation gaat herberekenen. Eenmaal herberekend komt het signaal terug en gaat het weer herberekenen. Ik heb inmiddels wat instellingen aangepast via *#*#321478950#*#*
Ter reparatie opgestuurd naar Vodafone ivm. niet goed functioneren GPS.fortfort schreef op woensdag 10 november 2010 @ 20:18:
[...]
Waarop heb je de retour zending gebasseerd? het niet goed functioneren van de gps?
Hulde, dit werkte super. Ik heb ook hetzelfde Android ID, en alleen maar een stock update naar foyo via kies gedaan. Enkele van de betaalde apps kon ik wel vinden, maar Silent Time bijvoorbeeld niet meer, na de check-in zijn deze ook weer te zien. TopMegapaul schreef op donderdag 11 november 2010 @ 01:01:
[...]
Zeker hulde eindelijk mijn abduction! world terug
[ Voor 14% gewijzigd door Orcie op 11-11-2010 11:16 ]
Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef
Ik gebruik hiervoor Sweet Dreams. Na het een en ander ingesteld te hebben functioneert het prima.mrkleze schreef op donderdag 11 november 2010 @ 08:25:
[...]
Weet iemand hoe je deze melding kan uitzetten?
I've been mad for fucking years, absolutely years, been over the edge for yonks.
Vinyl: Discogs
Weird, daar heb ik dus helemaal geen last van. En met 2.2 is het alleen maar verbeterd, dan heb ik een snellere fix (met 2.1 gaf ik de telefoon vaak eerst een reboot voordat ik ging navigeren om snel een fix te krijgen, maar 2.2 is dat nog niet nodig geweest).Amdk6II schreef op donderdag 11 november 2010 @ 11:12:
Dat signaal verliezen gebeurd hier vrijwel meteen als je beweegt. Door allerlei instellingen aan te passen in LBStestmode heb ik de nauwkeurigheid zo laag (dus 400meter) gezet dat hij de lock langer vast lijkt te houden.
Maar, zodra ik de trein in stap of te snel beweeg (fiets/hardlopen/auto) valt deze weg en word er niks meer gevolgd. Vergeleken met de X10 van mijn vrouw kan zij daadwerkelijk navigeren in de auto/fiets/trein.
[...]
Volgens mij doen de meeste dat wel voor je hoor, maar voor de zekerheid even bellen natuurlijk.birdy64 schreef op donderdag 11 november 2010 @ 11:24:
Ik ben het echt helemaal zat met die 2.2..
Ik heb gewoon via KIES de update uitgevoerd, daarna factory reset gedaan, maar hij loopt helemaal niet lekker. Hij loopt vaak vast, is langzamer dan de 2.1 en hij laat de applicaties vaak niet bij het opstarten van de telefoon..!
Ik weet niet of ik iets fout heb gedaan, maar ik denk het niet.. Ik vroeg me af of ik dus gewoon naar een service point toe kan en vragen of ze de officiële 2.1 versie er weer op kunnen zetten, of doen ze dat niet?
Als je in het recovery menu kan komen zou ik daar een factory reset proberen en daar ook je cache wipen. Daarna even alles opnieuw instellen. Grote kans dat je problemen dan zijn opgelost.birdy64 schreef op donderdag 11 november 2010 @ 11:24:
Ik ben het echt helemaal zat met die 2.2..
Ik heb gewoon via KIES de update uitgevoerd, daarna factory reset gedaan, maar hij loopt helemaal niet lekker. Hij loopt vaak vast, is langzamer dan de 2.1 en hij laat de applicaties vaak niet bij het opstarten van de telefoon..!
Ik weet niet of ik iets fout heb gedaan, maar ik denk het niet.. Ik vroeg me af of ik dus gewoon naar een service point toe kan en vragen of ze de officiële 2.1 versie er weer op kunnen zetten, of doen ze dat niet?
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 11-11-2010 12:38 ]
het kan ook zonder apps.Arethusa schreef op donderdag 11 november 2010 @ 11:17:
[...]
Ik gebruik hiervoor Sweet Dreams. Na het een en ander ingesteld te hebben functioneert het prima.
Dat kan bijvoorbeeld met root explorer. Je kan dan door de betreffende .apk te verwijderen uit /data/app applicaties doen verdwijnen welke je zelf op de telefoon heb gezet. Als je een .apk uit /system/app wist, dan haal je een voor geïnstalleerde applicatie weg. Maar ga niet zomaar dingen uit die map verwijderen zonder zeker te weten dat je die programma niet nodig hebt. Je telefoon kan rare dingen doen als je de verkeerde applicatie weg haalt.Djuul schreef op donderdag 11 november 2010 @ 12:46:
Kun je apps die er standaard op staan, ook verwijderen?
Panasonic 9J Mono; Vaillant aroSTOR VWL BM 270; IthoDaalderop CVE-S SP; Showersave QB1-21; Aqmos CM-32
Verwijderd
Verwijderd
Titanium backup werkt veel makkelijker, hier heb je wel root rechten voor nodig.Abomination schreef op donderdag 11 november 2010 @ 13:25:
[...]
Dat kan bijvoorbeeld met root explorer. Je kan dan door de betreffende .apk te verwijderen uit /data/app applicaties doen verdwijnen welke je zelf op de telefoon heb gezet. Als je een .apk uit /system/app wist, dan haal je een voor geïnstalleerde applicatie weg. Maar ga niet zomaar dingen uit die map verwijderen zonder zeker te weten dat je die programma niet nodig hebt. Je telefoon kan rare dingen doen als je de verkeerde applicatie weg haalt.
Verwijderd
Freich schreef op donderdag 11 november 2010 @ 13:44:
Sinds 2.2 zie ik dat er bij de instellingen > locatie en beveiliging, de optie 'sensorondersteuning gebruiken' staat. Deze staat standaard uitgevinkt.
Kan niks over deze optie vinden. Heeft iemand ervaring met deze optie aan en een betere of mindere gps functionaliteit?
Ook ik kon o.a. de paypal app niet vinden, en net de code ingevoerd en kon hem nu installeren. Geen idee of ik hem zonder die code ook had gezien, niet geprobeerd..
Ook handig aan 2.2 is de 'marker' met tekst typen. Nu kan je eenvoudig scrollen door je tekst letter voor letter, wat je eerst puur met je vinger priegelig moest tikken op precies de goede plek.
Verwijderd
Je maakt een grap toch?maversne schreef op donderdag 11 november 2010 @ 15:04:
Is er al een echte officiele update uit voor de Samsung Galaxy ? ik heb een tijdje geleden die 2.2 erop gezet , die Scandinavië versie zeg maar. Mocht er nu een officiele update zijn hoe kan ik er dan voor zorgen dat ik dus nu de goede versie erop ga krijgen???
Dit is al vele malen gepost,maversne schreef op donderdag 11 november 2010 @ 15:04:
Is er al een echte officiele update uit voor de Samsung Galaxy ? ik heb een tijdje geleden die 2.2 erop gezet , die Scandinavië versie zeg maar. Mocht er nu een officiele update zijn hoe kan ik er dan voor zorgen dat ik dus nu de goede versie erop ga krijgen???
Verwijderd
aaah, daar is dat ding voor! Handig!Freich schreef op donderdag 11 november 2010 @ 13:44:
Ook handig aan 2.2 is de 'marker' met tekst typen. Nu kan je eenvoudig scrollen door je tekst letter voor letter, wat je eerst puur met je vinger priegelig moest tikken op precies de goede plek.
hhmmmm, dat zou via kies moeten gebeuren, maar ik weet niet of dat uberhaupt kan met KIES.
Je hebt een patch om een batterij terug te krijgen met een percentage erinVerwijderd schreef op woensdag 10 november 2010 @ 15:42:
[...]
Volgens hem was het de laatste update van Froyo, maar die heeft inderdaad een blauwe batterij ipv groen.
Locationbot is een zelf geinstalleerde applicatie die bijhoud waar je bent en al naar gelang je locatie je wifi/BT/belgeluid aan en uit zet. Als je die niet expliciet hebt geinstalleerd zul je er geen last van hebbenAndso schreef op woensdag 10 november 2010 @ 20:08:
[...]
Waar kan je deze "locationbot" uitzetten? Wat ik ook erg irritant vindt als je een foto maakt komt er een plaats bij te staan dat wil ik niet!
Klinkt het ook als je je telefoon op STIL hebt staan?mrkleze schreef op donderdag 11 november 2010 @ 08:25:
[...]
Weet iemand hoe je deze melding kan uitzetten?
[ Voor 11% gewijzigd door Raymond op 11-11-2010 15:31 ]
Op GoT verwachten we dat je eerst zelf zoekt voordat je hier vragen stelt. Doe aub zelf wat moeite.maversne schreef op donderdag 11 november 2010 @ 15:04:
Bij mij wel. GPS functioneerde erg matig (erg ruime bochten etc.) Heb het toestel bij Solid Vision in Rijswijk laten repareren (mainboard is vervangen). GPS werkt nu perfect. (daarnaast heb ik nu een 16 GB versie ipv 8GB!)sanane schreef op woensdag 10 november 2010 @ 23:39:
twee vraagjes
1=slechte werkende gps valt dat onder garantie?
2=en na de reperatiecentrum zal de gps dan goed werken ?
Joh, bedankt voor de tip maar de handleiding heeft het over GPS optie (logische). Als je doet wat de handleiding zegt ga naar camera dan instellingen enz enz maar met 2.2 erop is de GPS optie niet aanwezig en staat daar echt niet meer bij ik heb tevens ok bij collega gekeken ook met 2.2 en die heb die optie er ook niet staannokiaan958GB schreef op donderdag 11 november 2010 @ 01:12:
[...]
zie bladzijde 50 van de nederlandstalige handleiding......................
antwoord in 10 seconden gevonden
[ Voor 13% gewijzigd door Andso op 11-11-2010 17:26 . Reden: typo ]
[ Voor 5% gewijzigd door iedjie op 11-11-2010 18:03 ]
Verwijderd
Peter is Gamer schreef op donderdag 11 november 2010 @ 16:01:
Mededeling:
NOS Teletekst staat weer terug in de market
Verwijderd
Hoeveel heeft het je gekost? of was de reperatie gratis?Sikkek schreef op donderdag 11 november 2010 @ 16:28:
[...]
Bij mij wel. GPS functioneerde erg matig (erg ruime bochten etc.) Heb het toestel bij Solid Vision in Rijswijk laten repareren (mainboard is vervangen). GPS werkt nu perfect. (daarnaast heb ik nu een 16 GB versie ipv 8GB!)
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq