Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ging fout sorry

[ Voor 169% gewijzigd door Verwijderd op 10-11-2010 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jochem92
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 25-12-2022
Verwijderd schreef op woensdag 10 november 2010 @ 15:19:
[...]

Waarom exporteer je je contacten niet als textbestand en lees je die niet vervolgens in je google account. Daar kun je alles toevoegen wat je wil (favorite, afbeelding, adres, verjaardag etc) en je telefoon neemt deze automatisch over. Heb je ook geen probleem meer bij een toekomstige update of flashactie.
Ik kan deze optie helemaal niet vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 10 november 2010 @ 15:32:
Foutje misschien? Of een andere rom.
Voor zover ik gezien heb is het icoon voor de batterij altijd blauw.
Volgens hem was het de laatste update van Froyo, maar die heeft inderdaad een blauwe batterij ipv groen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb waarschijnlijk de oorzaak van ontbrekende apps in de Market gevonden: de Android ID van mijn telefoon is niet uniek: 9774d56d682e549c. Ik ben nu vooral benieuwd of er mensen zijn die totaal niet met hun telefoon hebben 'gerommeld' (ik wel), een officiële Froyo update hebben gedaan en ook deze zelfde ID hebben. Als dat het geval is, zou het een leuke actie van Samsung zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 10 november 2010 @ 15:45:
Ik heb waarschijnlijk de oorzaak van ontbrekende apps in de Market gevonden: de Android ID van mijn telefoon is niet uniek: 9774d56d682e549c. Ik ben nu vooral benieuwd of er mensen zijn die totaal niet met hun telefoon hebben 'gerommeld' (ik wel), een officiële Froyo update hebben gedaan en ook deze zelfde ID hebben. Als dat het geval is, zou het een leuke actie van Samsung zijn...
Is een bug die ook bij Motorola voorkomt.
http://code.google.com/p/android/issues/detail?id=10603

Zou overigens niets te maken moeten hebben met het wel of niet vinden van apps.

[ Voor 6% gewijzigd door BillSpaarbank op 10-11-2010 15:55 ]

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BillSpaarbank schreef op woensdag 10 november 2010 @ 15:33:
[...]

Dat zie je toch niet op een screenshot :X :')
Nee je hebt gelijk, ik heb me vergist. Maar blijf erbij dat het niet een sgs is. Niet de originele. kijk maar
Denk zelfs de Desire HD. Maargoed...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Retir
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-09 17:08
Wie kan me met het volgende verder helpen:

Ik ben bezig met een Galaxy in te stellen voor exchange server, alles werkt, mail versturen en ontvangen gaat goed, maak ik op de laptop een afspraak in de agenda dan verchijnt deze ook op de Galaxy. Maar maak ik een afspraak op de Galaxy dan verschijnt die niet op de agenda van de laptop.
Ben ik wat vergeten in te stellen of??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willy-Jan Prijs
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19:28
Retir schreef op woensdag 10 november 2010 @ 16:50:
Wie kan me met het volgende verder helpen:

Ik ben bezig met een Galaxy in te stellen voor exchange server, alles werkt, mail versturen en ontvangen gaat goed, maak ik op de laptop een afspraak in de agenda dan verchijnt deze ook op de Galaxy. Maar maak ik een afspraak op de Galaxy dan verschijnt die niet op de agenda van de laptop.
Ben ik wat vergeten in te stellen of??
Wanneer je een nieuwe afspraak maakt kun je in het menu aangeven in welke agenda deze gezet moet worden.
Standaard staat deze keuze op "Mijn Agenda" en je kunt hier kiezen uit "Exchange" en "Gmail".

http://img195.imageshack.us/img195/9375/sc20101110173733.png (klik op het pijltje langs Agenda)
http://img695.imageshack.us/img695/9083/sc20101110173756.png

Uit privacy overwegingen natuurlijk persoonlijke info weggelaten :9

Iemand na de 2.2 Froyo update ook meer problemen met de GPS? weet niet of dit aan het weer van vandaag lag maar steeds leek me signaal weg te vallen voor een seconde om het vervolgens weer op te pikken alsof er niets aan de hand was.
Zal morgen eens kijken met GPS test uit de market wat de signaal waardes zijn als ik aan het rijden ben.

[ Voor 29% gewijzigd door Willy-Jan Prijs op 10-11-2010 17:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 27-08 23:03

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Mijn beeldscherm is zojuist overleden. En een groot deel van het touch screen reageert niet meer.
Het mobieltje viel uit de houder van mijn laptoptas met het scherm omhoog toen ik uit de bus stapte om vervolgens door de bus overreden te worden. Het enige wat ik nog kan is aan en uitzetten, waarbij mijn apparaat nog wel tonen laat horen. Zo te zien heb ik ook geen garantie, dus ik moet kijken wat ik met mijn buiten-de-deur verzekering kan doen.
Ik heb deze maand in ieder geval geen geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amdk6II
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-09 17:02
Willy-Jan Prijs schreef op woensdag 10 november 2010 @ 17:46:
[...]

Iemand na de 2.2 Froyo update ook meer problemen met de GPS? weet niet of dit aan het weer van vandaag lag maar steeds leek me signaal weg te vallen voor een seconde om het vervolgens weer op te pikken alsof er niets aan de hand was.
Zal morgen eens kijken met GPS test uit de market wat de signaal waardes zijn als ik aan het rijden ben.
Met JF3 was het waardeloos en kon ik niet eens mijn locatie vinden.
Met de nieuwste officiele en dus 2.2 update vind ik mijn locatie op 5 a 10 meter nauwkeurigheid.

Het volgen gaat erg traag en gaat mis. Met hardlopen ging ik dwars door huizenblokken en door water. :)
Mijn telefoon is opgestuurd naar Vodafone (of eigenlijk de reparateur).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Retir
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-09 17:08
Willy-Jan Prijs schreef op woensdag 10 november 2010 @ 17:46:
[...]

Wanneer je een nieuwe afspraak maakt kun je in het menu aangeven in welke agenda deze gezet moet worden.
Standaard staat deze keuze op "Mijn Agenda" en je kunt hier kiezen uit "Exchange" en "Gmail".

http://img195.imageshack.us/img195/9375/sc20101110173733.png (klik op het pijltje langs Agenda)
http://img695.imageshack.us/img695/9083/sc20101110173756.png

Uit privacy overwegingen natuurlijk persoonlijke info weggelaten :9
Dank je wel voor het meedenken, ik had dit niet precies in mijn bericht aangegeven maar het maakt dus niet uit dat ik de exchange agenda aanklik, het komt niet over als ik de exchange agenda afspraak heb gemaakt. Wel dus als ik de Gmail agenda kies dan gaat het goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb dit ook, heb niet met mijn telefoon gerommeld en vrijdag pas de officiele 2.2 froyo update geinstalleerd.
Ik mis google carhome en paypal, terwijl ik die wel echt wil hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willy-Jan Prijs
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19:28
Amdk6II schreef op woensdag 10 november 2010 @ 18:29:
[...]

Met de nieuwste officiele en dus 2.2 update vind ik mijn locatie op 5 a 10 meter nauwkeurigheid.

Het volgen gaat erg traag en gaat mis. Met hardlopen ging ik dwars door huizenblokken en door water. :)
Het volgen gaat wat dat betreft wel goed alleen lijkt de telefoon af en toe signaal te verliezen waardoor de nauwkeurigheid ineens van 5 a 10meter tot 100+meter is. Wanneer dit gebeurd kan het zo maar zijn dat je ineens in een zijstraat staat waardoor google navigation gaat herberekenen. Eenmaal herberekend komt het signaal terug en gaat het weer herberekenen. Ik heb inmiddels wat instellingen aangepast via *#*#321478950#*#*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andso
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19-03 22:46

Andso

Tabby SCORE!!!

Verwijderd schreef op woensdag 10 november 2010 @ 09:40:
Ik heb nu 2 dagen froyo en heb ook het gevoel dat de batterij echt snel gaat.

Eergisteren liet ik de telefoon achter met zo'n 60+ % op het nachtkastje, met wifi nog aan. De volgende ochtend had ik nog maar 2% en was het snel einde verhaal.

Gisteren om 23:00 ging ik slapen, ik liet de telefoon met 99% batterij, scherm uit en vliegtuigmodus op het nachtkastje liggen. 8 uur later (ja, ik slaap goed) had ik nog maar 59% batterij!

Een vermoedelijke slurper zou locationbot kunnen zijn. Die checkt om de 3 minuten je locatie, ik weet niet of deze alsnog de GPS aanzet ondanks het vliegverbod. Vannacht nog maar een keer proberen met de locationbot service uit.
Waar kan je deze "locationbot" uitzetten? Wat ik ook erg irritant vindt als je een foto maakt komt er een plaats bij te staan dat wil ik niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fortfort
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 06:25
Amdk6II schreef op woensdag 10 november 2010 @ 18:29:
[...]

Waarop heb je de retour zending gebasseerd? het niet goed functioneren van de gps?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steef1986
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 28-08 20:17
foutje sry.

[ Voor 96% gewijzigd door Steef1986 op 10-11-2010 20:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steef1986
Verwijderd schreef op woensdag 10 november 2010 @ 10:22:
Ik lees hier veel problemen over overmatig batterijgebruik door onbekende redenen, ik had dit ook. Ik ben toen een beetje aan het zoeken geweest en een bekend probleem is dat de SGS (of het nu aan Froyo ligt of Eclair, laat ik in het midden) dat hij een vertekende batterijweergave heeft.
De oplossing was vrij eenvoudig : via SGS tools kan je de batterij status clearen.
Sinds dan heb ik een gemiddeld verbruik van ongeveer 5% over 2h. en dan synct alles bij me om de 15 minuten, zowel over wifi als GPRS. Facebook, Gmail, fancy widget, agenda, ...

werkwijze via SGS tools die trouwens via de market te verkrijgen is :
slelecteer : apply script ->selecteer delete_batterystats_.q.txt
daarna heb ik nooit meer problemen gehad (ondertussen al een goede 3 weken)
Als ik dit uitvoer krijg ik permission denied...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amboe
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23-01 19:13
Ook ik met officiële Froyo kan de NOS teletekst app niet in de market vinden.

BTW als ik in mijn logbestand kijk van de telefoon dan zie ik ook contactpersonen staan waarnaar ik een sms bericht heb verstuurd of van wie ik een sms heb ontvangen...op zich niet erg als de correspondentie van met een contactpersonen wordt samengevoegd, maar nu wordt elke keer dezelfde contactpersonen die ik heb gesmst of die mij hebben gesmst onder elkaar gezet. Dus ik krijg nu een ontiegelijke lange en onoverzichtelijke logbestand...dit was onder Eclair niet het geval.

Hoe kan je dit uitschakelen of de correspondentie met een contactpersoon samenvoegen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste Bookmark, zou jij dan voor mij (en alle anderen die dit probleem hebben) eens kunnen kijken wat jouw Android ID is? Je kunt daarvoor een app in de Market downloaden genaamd 'ID'. Die uitvoeren en je ziet je Android ID. Als die ook bij jou 9774d56d682e549c is, weten we vrijwel zeker dat Samsung een blunder heeft begaan bij het vrijgeven van hun officiële Froyo.
Verwijderd schreef op woensdag 10 november 2010 @ 18:58:
[...]

Ik heb dit ook, heb niet met mijn telefoon gerommeld en vrijdag pas de officiele 2.2 froyo update geinstalleerd.
Ik mis google carhome en paypal, terwijl ik die wel echt wil hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarop baseer je dat? Ik krijg juist de indruk dat juist het ontbreken van bepaalde en vooral betaalde apps in de Market (volgens Google zogenaamde copy-protected apps) in de richting van een niet unieke Android ID wijst. Ook krijg ik bij het opstarten van Fast Web Installer van AppBrain een foutmelding waar in de FAQ van wordt uitgelegd dat die door deze niet unieke Android ID veroorzaakt wordt.

Ik zoek vooral naar de oorzaak van het ontbreken van bepaalde apps. Dus als je mij naar andere mogelijke oorzaken kunt leiden, graag!
BillSpaarbank schreef op woensdag 10 november 2010 @ 15:55:
[...]

Is een bug die ook bij Motorola voorkomt.
http://code.google.com/p/android/issues/detail?id=10603

Zou overigens niets te maken moeten hebben met het wel of niet vinden van apps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gh0stw4lk3r
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online
Mijn id is ook hetzelfde als die van hierboven.draai Doc's rom jpa en hiervoor al 30keer geflasht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanane
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 20:59
Willy-Jan Prijs schreef op woensdag 10 november 2010 @ 19:02:
[...]

Het volgen gaat wat dat betreft wel goed alleen lijkt de telefoon af en toe signaal te verliezen waardoor de nauwkeurigheid ineens van 5 a 10meter tot 100+meter is. Wanneer dit gebeurd kan het zo maar zijn dat je ineens in een zijstraat staat waardoor google navigation gaat herberekenen. Eenmaal herberekend komt het signaal terug en gaat het weer herberekenen. Ik heb inmiddels wat instellingen aangepast via *#*#321478950#*#*
officiele JPA update.
ik heb vandaag nogmaals de gps uitgebreid getest. met auto ,trein ,fiets.

Fix krijgen is voor mij geen probleem . bij mij duurt het maximaal minuutje , meestal tussen 10 -30 seconden.
maar het volgende viel mij op. als je constant rechtdoor rijdt is de nauwkeurigheid echt goed , tussen 3-8 meter soms zelfs minder raar maar waar. maar als het bij bochten aankomt daar gaat het mis. dan gaat de nauwkeurigheid van 3-8 meter naar 10 - 70 meter , wanneer je weer rechtdoor begint te rijden dan wordt de nauwkeurigheid weer beter. ik begreep er helemaal niks van.

fiets= nauwkeurigheid 3-8m
auto= nauwkeurigheid 3-8m
trein= nauwkeurigheid 2-5m
(geldt voor alle drie) bochten nemen= 10-70m

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• begintmeta
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
Mijn ID komt ook overeen met de bovengenoemde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shytah
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 27-01 12:04
Vanochtend was ik het zat en ben ik met mijn telefoon naar een Repair/Service Centre gegaan. Ik kon mijn telefoon met geen mogelijkheid updaten, ik had niet eens een Nederlandse SalesCode in mijn toestel staan, maar wel een hoop andere. Nu staat 2.2 erop en heb ik XEN als enige SalesCode wanneer ik *#272*IMEINUMMER# intoets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 20:20
Ja, die van mij is ook het zelfde.. Die hoort dus uniek te zijn?

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, je Android ID is een combinatie van toestel + Googel account en hoort uniek te zijn. Het ID wat wij nu zien, is van de Android emulator en wordt door sommige apps juist gebruikt om te testen of er sprake is van een emulator. Zeer waarschijnlijk wordt dit ook gebruikt in de Market om bepaalde copy-protected apps niet te laten zien.

Ik heb zelf wat 'gerommeld' met mijn toestel. Geroot, lag fix er op gezet, via registry hack eerdere Scandinavische Froyo er op gezet en nu afgelopen weekend diverse resets en officiële Froyo er op gezet. Tot dit weekend had ik nergens last van en leek de Android ID dus nog gewoon uniek. Ik heb dus een donkerbruin vermoeden dat Samsung iets verkeerd gedaan heeft.

Kortom, ik ben bijzonder benieuwd naar mensen die totaal niet gerommeld hebben met hun toestel en de officiële Froyo update er via Kies zonder registry hacks op hebben gezet. Als die ook deze ID zien, kan ik mijn donkerbruine vermoeden zwart op wit zetten...
HaTe schreef op woensdag 10 november 2010 @ 21:26:
Ja, die van mij is ook het zelfde.. Die hoort dus uniek te zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barber
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 10 november 2010 @ 21:39:
Ik heb zelf wat 'gerommeld' met mijn toestel. Geroot, lag fix er op gezet, via registry hack eerdere Scandinavische Froyo er op gezet en nu afgelopen weekend diverse resets en officiële Froyo er op gezet. Tot dit weekend had ik nergens last van en leek de Android ID dus nog gewoon uniek. Ik heb dus een donkerbruin vermoeden dat Samsung iets verkeerd gedaan heeft.

Kortom, ik ben bijzonder benieuwd naar mensen die totaal niet gerommeld hebben met hun toestel en de officiële Froyo update er via Kies zonder registry hacks op hebben gezet. Als die ook deze ID zien, kan ik mijn donkerbruine vermoeden zwart op wit zetten...
[...]
Ik heb ook dezelfde ID, echter heb ik nooit andere updates gedaan, behalve de officiele 2.2 update via Kies. (Eerste en enige update)
Wel heb ik root + oclf gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snelle Henkie
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 06:57
Mijn id begint met 2001. Froyo er op gezet met kies. Zonder problemen. Voor die tijd wel geroot. Dit echter voor updaten er afgehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amboe
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23-01 19:13
barber schreef op woensdag 10 november 2010 @ 21:50:
[...]

Ik heb ook dezelfde ID, echter heb ik nooit andere updates gedaan, behalve de officiele 2.2 update via Kies. (Eerste en enige update)
Wel heb ik root + oclf gedaan.
Ik heb ook dezelfde ID, maar nooit geflasht, geroot of wat dan ook...helemaal origineel en via Kies geupdate.

Geduld wordt dus niet beloond!!! :(

[ Voor 4% gewijzigd door Amboe op 10-11-2010 22:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmm... good for you... niet voor alle anderen die dit probleem hebben. Zie jij ook gewoon alle Market apps die eerder in deze thread genoemd zijn, zoals PayPal, WeatherPro en Pure Calendar Widget?

Jij heb in ieder geval zo te zien niet iets via de registry hacks gedaan. Het rooten kan niet het probleem zijn. Een vriend van mij heeft hetzelfde probleem. Hij heeft nooit geroot, maar wel de Scandinavische registry hack toegepast.
Snelle Henkie schreef op woensdag 10 november 2010 @ 21:58:
Mijn id begint met 2001. Froyo er op gezet met kies. Zonder problemen. Voor die tijd wel geroot. Dit echter voor updaten er afgehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even off topic: mijn data verbinding met Telfort is weg. Ik woon in Dordrecht. Ligt het aan de Galaxy of hebben meer Telfort klanten op dit moment hetzelfde probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hé? Nu ben ik het spoor bijster... De een zegt een unieke Android ID te hebben, heeft wel geroot + OCLF. Jij zegt niet de unieke Android ID te hebben terwijl je nooit iets "illegaals" hebt gedaan...?

Als dat écht zo is, zou jij dan in ieder geval bij Samsung de vraag willen stellen wat ze er aan gaan doen?
Amboe schreef op woensdag 10 november 2010 @ 22:00:
[...]

Ik heb ook dezelfde ID, maar nooit geflasht, geroot of wat dan ook...helemaal origineel en via Kies geupdate.

Geduld wordt dus niet beloond!!! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sanane schreef op woensdag 10 november 2010 @ 21:21:
[...]

officiele JPA update.

Fix krijgen is voor mij geen probleem . bij mij duurt het maximaal minuutje , meestal tussen 10 -30 seconden.
maar het volgende viel mij op. als je constant rechtdoor rijdt is de nauwkeurigheid echt goed , tussen 3-8 meter soms zelfs minder raar maar waar. maar als het bij bochten aankomt daar gaat het mis. dan gaat de nauwkeurigheid van 3-8 meter naar 10 - 70 meter , wanneer je weer rechtdoor begint te rijden dan wordt de nauwkeurigheid weer beter. ik begreep er helemaal niks van.

Oh, dat zijn best wel knappe waardes hoor! Zeker als je in ogenschouw neemt dat GPS voor civiel gebruik tot op ca.10 meter 'maar' nauwkeurig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sayko
  • Laatst online: 26-07 15:34

Sayko

Knowledge Is Power

Heeft iemand de gratis navigon uit de market al werkend hier? Ik krijg hem niet aan de praat. Constant fc's
rooted jpa met lagfix en 341MB kernel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sayko schreef op woensdag 10 november 2010 @ 22:10:
Heeft iemand de gratis navigon uit de market al werkend hier? Ik krijg hem niet aan de praat. Constant fc's
rooted jpa met lagfix en 341MB kernel

"Bijzonder belangrijk:
Deze software kan alleen als
update worden gebruikt door
alle klanten die eerder al
een van de volledige versies
hebben gekocht."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DapperKonijntje
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-08 16:27

DapperKonijntje

Draw monkey

Ook hier hetzelfde Android ID en ik kan bepaalde apps ook niet in de market terug vinden.
Ik heb een aantal keer geflashed en voodoo erop gezet, nooit geroot.

Portfolio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 20:20
Ik kan trouwens wel alle apps vinden en heb wel dat Android ID..

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Double
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14-11-2023
sanane schreef op woensdag 10 november 2010 @ 21:21:
[...]

officiele JPA update.

Same for me, Samsung heeft de software zo gemaakt dat hij er vanuit gaat dat je in de zelfde richting gaat met dezelfde snelheid. Door de berekende positie + GPS positie te mixen kunnen ze een aardig goede positie geven. Maar als je een bocht neemt, klopt de berekening niet meer, en zie je een enorm ruime bocht. Ga je lang genoeg rechtdoor, komt hij weer ong. uit bij je echte positie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanfear28
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23-02-2022
HaTe schreef op woensdag 10 november 2010 @ 23:06:
Ik kan trouwens wel alle apps vinden en heb wel dat Android ID..
kijk nog eens goed want ook ik kan met dat ID middels de bekende QR codes ook bv paypal niet meer in de market vinden?

Afbeeldingslocatie: http://chart.apis.google.com/chart?cht=qr&chs=135x135&chl=market%3A%2F%2Fdetails%25

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanane
pff ik hoop dat xda gasten de gps probleem oplossen. samsung bakt er niks van bij de Galaxy.
mijn i900 omnia pff daarmee kan ik zelfs raket lanceren. zo goed werkt de gps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Double
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14-11-2023
GPS problemen zijn simpelweg niet softwarematig op te lossen. Alle 'fixes' bestaan uit het gebruiken van extra data om de locatie te verfijnen, niet het daadwerkelijke verbeteren van het GPS signaal.

Samsung heeft simpelweg de beste componenten die ze konden vinden bij elkaar gegooid, en niet erg op de uitwerking gelet. Helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanane
twee vraagjes

1=slechte werkende gps valt dat onder garantie?
2=en na de reperatiecentrum zal de gps dan goed werken ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ter info: bij mij is deze inderdaad ook niet te vinden. Maar wel een hele goede vraag of mensen mét verkeerde Android ID deze app toch kunnen vinden. Het zou het verhaal wat consistenter maken...
Lanfear28 schreef op woensdag 10 november 2010 @ 23:28:
[...]

kijk nog eens goed want ook ik kan met dat ID middels de bekende QR codes ook bv paypal niet meer in de market vinden?

[afbeelding]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snelle Henkie
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 06:57
Verwijderd schreef op woensdag 10 november 2010 @ 22:07:
Hmmm... good for you... niet voor alle anderen die dit probleem hebben. Zie jij ook gewoon alle Market apps die eerder in deze thread genoemd zijn, zoals PayPal, WeatherPro en Pure Calendar Widget?

Jij heb in ieder geval zo te zien niet iets via de registry hacks gedaan. Het rooten kan niet het probleem zijn. Een vriend van mij heeft hetzelfde probleem. Hij heeft nooit geroot, maar wel de Scandinavische registry hack toegepast.

[...]
Ik zie in ieder geval deze 3 wel in de market staan. Of ik alle apps in de market heb die ik bij 2.1 ook had weet ik niet. En nee, ik heb en had niets via registry hacks gedaan. 2.1 had ik geroot en one click lag fix gedaan. Voor het updaten dit ongedaan gemaakt. Vervolgens met Kies geupdated en dat ging gesmeerd. Daarna ook geen factory reset nodig gehad. Kies werkt hier trouwens gewoon goed met windows 7. Heb een keer problemen gehad dat Kies mijn telefoon niet zag. Na de filmpjes die ik gemaakt had verwijdert te hebben uit de gallery werkt Kies gewoon feilloos.

[ Voor 24% gewijzigd door Snelle Henkie op 10-11-2010 23:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beetje aan het experimenteren geweest met mijn enorme batterijverbruik ten opzichte van 2.1. Ik dacht doe es gek en laat ik vandaag gewoon eens 3G uitzetten met de aan/uit knop (2s indrukken) 'mobiele netwerken': De telefoon staat nu 16 uur aan en staat nog op 85%. Ik heb daarom het vermoeden dat óf Eclair 2.1 de 3G verbinding uit zette zodra de telefoon gelocked was en dat 2.2 dat niet doet, óf dat 2.2 ook voorzien is van een nieuwe radiofirmware voor 3G die weliswaar een geweldige/betere ontvangst heeft maar ook enorm veel energie vreet...Wie het weet mag het zeggen, maar het verschil in energieverbruik met 2.1 is bij mij enorm.

• Maarten21
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22:55
The_Double schreef op woensdag 10 november 2010 @ 23:35:
GPS problemen zijn simpelweg niet softwarematig op te lossen. Alle 'fixes' bestaan uit het gebruiken van extra data om de locatie te verfijnen, niet het daadwerkelijke verbeteren van het GPS signaal.

Samsung heeft simpelweg de beste componenten die ze konden vinden bij elkaar gegooid, en niet erg op de uitwerking gelet. Helaas.
Er was hier iemand op GoT die z'n GPS chip in z'n Galaxy S had vervangen door een of andere niet-officiele reparateur, waarna alles super werkte.
Ik kan de post even niet meer vinden, maar ik ben wel erg benieuwd naar zijn verhaal.

• jasjenl
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13:57

jasjenl

Liab A Tymo

Bij mij is sinds 2.2 het energie verbruik ook enorm toegenomen. Als ik helemaal niets doe met de telefoon (zoals bijv. tijdens het slapen) gebruikt ie nog steeds 2% batterij per uur, wat ik afgelopen nacht heb gemeten. Met 2.1 was dit veel minder, in de trant van 0,6% per uur. Ik draai nog steeds dezelfde apps als met 2.1, de enige app waarvan ik me zou kunnen voorstellen dat ie wat gebruikt is K9 mail die periodiek mijn IMAP mail account checkt. Maar die draaide ik dus ook al met 2.1 en daar leverde dit nooit problemen op...

Misschien toch maar eens dan een factory reset proberen, maar ik heb eigenlijk niet zo'n zin om alles daarna weer opnieuw erop te moeten installeren. En het zou toch ook niet nodig moeten zijn, als een update goed is gemaakt zou het ook zonder factory reset gewoon vlekkeloos moeten werken lijkt mij... Ik moet wel zeggen dat ik door al dit soort perikelen steeds meer spijt begin te krijgen dat ik deze telefoon heb gekocht. Dat er wat issues mee waren zoals de lag wist ik wel vooraf, maar ik ging er wel vanuit dat Samsung die in ieder geval met 2.2 redelijk afdoende zou oplossen. Het lijkt er echter op dat er alleen maar weer meer c.q. andere problemen zijn bij gekomen. Toch erg jammer dat een op zich mooi stukje hardware zo verpest kan worden door matig geïmplementeerde software... Je zou er bijna een iPhone van gaan kopen :|

Verwijderd

jasjenl schreef op donderdag 11 november 2010 @ 00:10:
<knipje>
Toch erg jammer dat een op zich mooi stukje hardware zo verpest kan worden door matig geïmplementeerde software... Je zou er bijna een iPhone van gaan kopen :|
Eens, toch wilde ik nog in mijn laatste bericht schrijven: "Het lijkt nu wel een iPhone met dat verbruik". >:) Ik heb dat maar achterwege gelaten... O-)

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 11-11-2010 00:22 . Reden: spe.ling ]

• Megapaul
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22:25
Lanfear28 schreef op woensdag 10 november 2010 @ 23:28:
[...]

[afbeelding]
Via dit forum kwam ik de oplossing tegen voor het missen van apps op de galaxy na de update van 2.2
start de dialer en toets in *#*#2432546#*#* dan even wachten en goed naar het scherm kijken als het goed is krijg je bovenin de notificatie balk de melding check in succeeded.

Daarna naar android market gegaan en ik kan de nos app en paypal weer zien in de market :)

Thx to poster welshwarrior _/-\o_

[ Voor 4% gewijzigd door Megapaul op 11-11-2010 01:32 ]

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

• Oyster
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Oyster

Prince

Confirmed! Thanks! Pure Calendar is ook weer zichtbaar.

Enkel starten de downloads niet. :+

[ Voor 76% gewijzigd door Oyster op 11-11-2010 01:18 ]

• nokiaan958GB
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Andso schreef op woensdag 10 november 2010 @ 20:08:
[...]

Waar kan je deze "locationbot" uitzetten? Wat ik ook erg irritant vindt als je een foto maakt komt er een plaats bij te staan dat wil ik niet!
zie bladzijde 50 van de nederlandstalige handleiding......................
antwoord in 10 seconden gevonden :+

• catt4u
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13-05 18:41
Verwijderd schreef op woensdag 10 november 2010 @ 22:07:

[...]
De widgets die jij hier boven noemt heb ik gewoon in de market staan.
De Paypal widget heb ik zelfs ge-updated ;)

Ik ben van de originele firmware die op m'n phone stond toen ik 'm eind juni kreeg, afgelopen vrijdag met KIES - na de update van KIES zelf - naar Foryo 2.2 gegaan. Duurde hoogstens een kwartier.
Tussentijds niet ge-updated en ook geen gelekte versies er op gehad.
Mijn phone draait echt heel goed en probleemloos (net zoals met 2.1)

• Zanzarismo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11:10
Megapaul schreef op donderdag 11 november 2010 @ 01:01:
[...]

Via dit forum kwam ik de oplossing tegen voor het missen van apps op de galaxy na de update van 2.2
start de dialer en toets in *#*#2432546#*#* dan even wachten en goed naar het scherm kijken als het goed is krijg je bovenin de notificatie balk de melding check in succeeded.

Daarna naar android market gegaan en ik kan de nos app en paypal weer zien in de market :)

_/-\o_
Absoluut iets voor in de FAQ!

• Magic666
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13:33

Magic666

No one's neighbour!

Werkt idd! Google maps ging zelfs automatisch updaten :)

En batterijverbruik in standby mode is bij prima.

• begintmeta
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
Bij mij zijn de missende apps geheel zonder dialer-actie weer opgedoken.

Verwijderd

Ik heb na gisteravond +- 23:30 niets meer met mijn telefoon gedaan. Vanmorgen keek ik opnieuw in de Market, na wat reacties van mensen dat alle apps weer te vinden waren. En verdraaid, zonder #*#checkin#*#* of wat dan ook gedaan te hebben, kan ik alle apps die ik 'kwijt' was weer vinden... Mijn theorie dat het probleem in de Market veroorzaakt werd door een niet unieke Android ID, gaat dus niet op. Het lijkt me nu waarschijnlijker dat Google de laatste Froyo update van Samsung nu pas heeft goedgekeurd. Toch blijf ik wel benieuwd wat voor problemen we nog kunnen verwachten met de niet unieke ID's... Ik heb hierover een vraag uitstaan bij Samsung. Als ik daar antwoord op krijg, laat ik jullie dat via dit forum weten!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:31
Waar kan ik ergens mijn market ID vinden?
Met 2.1 kon je instellen dat als je WIFI aan had staan, en je legt je telefoon weg. dat de wifi op slaap stand gaat. zodra je je telefoon weer pakt springt de wifi weer aan. deze optie is weg in 2.2?

• mrkleze
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 11-10-2024
Hertog_Martin schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 15:37:
Hele nachtrust verstoord omdat ik wakker werd van mn telefoon die alleen even wilde melden dat hij volledig opgeladen was. Daarna kon ik niet meer terug in slaap komen.

Ik kan nergens vinden hoe je dit uit kan zetten? :{
Weet iemand hoe je deze melding kan uitzetten?

• Raymond
  • Laatst online: 23:15
Raymond schreef op woensdag 10 november 2010 @ 10:11:
Ik zal mijn accuduur weleens gaan meten, kijken wat die van mij doet.Als ik zie wat hij totnutoe doet, denk ik dat ik zeker 3-4 dagen kan doen voordat'ie is gedaald naar 10%
Tussenstand: 16 uur sinds het loskoppelen en accu staat op 80%. En om hem goed te kunnen testen heb ik alles (wifi, bluetooth enz) aangezet. Dat zie ik ook terug in de % batterijgebruik: Wifi heeft flink wat van die 20% opgeslokt. Dus het lijkt erop dat 2,5-3 dagen de telefoon kan gebruiken zonder tussendoor op te laden (met alle verbruikers aan, muziek luisteren en e-book lezen).

• distelron
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12-01 11:17
Ik heb problemen als ik op internet wil met mijn galaxy s.
Als ik op een pagina kom waar je je gebruikersnaam en wachtwoord in moet geven dan staat het er wel maar hij logt niet vanzelf in hebben hier meer mensen last van en hoe kan ik dit verhelpen.
Ik heb bij internet instellingen aangevinkt dat hij wachtwoorden moet onthouden maar hij logt niet automatisch in als ik op een pagina kom iemand een idee.

• Lexus!
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Zijn er nog meer mensen die nog niet op de "normale" manier een update aangeboden hebben gekregen? Ik krijg nog steeds de melding dat de laatste versie al is geïnstalleerd.
PDA:JM2 / PHONE: JM1 / CSC:JM2

• Lanfear28
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23-02-2022
HULDE _/-\o_
[...]

• Amdk6II
Dat signaal verliezen gebeurd hier vrijwel meteen als je beweegt. Door allerlei instellingen aan te passen in LBStestmode heb ik de nauwkeurigheid zo laag (dus 400meter) gezet dat hij de lock langer vast lijkt te houden.

Maar, zodra ik de trein in stap of te snel beweeg (fiets/hardlopen/auto) valt deze weg en word er niks meer gevolgd. Vergeleken met de X10 van mijn vrouw kan zij daadwerkelijk navigeren in de auto/fiets/trein.
Willy-Jan Prijs schreef op woensdag 10 november 2010 @ 19:02:
[...]

• Amdk6II
fortfort schreef op woensdag 10 november 2010 @ 20:18:
[...]

Waarop heb je de retour zending gebasseerd? het niet goed functioneren van de gps?
Ter reparatie opgestuurd naar Vodafone ivm. niet goed functioneren GPS.

• ray77
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 19-08 09:10
[...]

Hulde, dit werkte super. Ik heb ook hetzelfde Android ID, en alleen maar een stock update naar foyo via kies gedaan. Enkele van de betaalde apps kon ik wel vinden, maar Silent Time bijvoorbeeld niet meer, na de check-in zijn deze ook weer te zien. Top :)

• Orcie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08-09 12:23
Zeker hulde eindelijk mijn abduction! world terug :)

[ Voor 14% gewijzigd door Orcie op 11-11-2010 11:16 ]

• MrAngry
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:17
Ik heb die apps terug gekregen zonder wat te doen.

Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef

• Arethusa
  • Laatst online: 14:12

Arethusa

Niet die server

mrkleze schreef op donderdag 11 november 2010 @ 08:25:
[...]

Ik gebruik hiervoor Sweet Dreams. Na het een en ander ingesteld te hebben functioneert het prima.

I've been mad for fucking years, absolutely years, been over the edge for yonks.
Vinyl: Discogs

• Raymond
Amdk6II schreef op donderdag 11 november 2010 @ 11:12:
Dat signaal verliezen gebeurd hier vrijwel meteen als je beweegt. Door allerlei instellingen aan te passen in LBStestmode heb ik de nauwkeurigheid zo laag (dus 400meter) gezet dat hij de lock langer vast lijkt te houden.

Maar, zodra ik de trein in stap of te snel beweeg (fiets/hardlopen/auto) valt deze weg en word er niks meer gevolgd. Vergeleken met de X10 van mijn vrouw kan zij daadwerkelijk navigeren in de auto/fiets/trein.

[...]
Weird, daar heb ik dus helemaal geen last van. En met 2.2 is het alleen maar verbeterd, dan heb ik een snellere fix (met 2.1 gaf ik de telefoon vaak eerst een reboot voordat ik ging navigeren om snel een fix te krijgen, maar 2.2 is dat nog niet nodig geweest).

• birdy64
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 17-09 13:13
Ik ben het echt helemaal zat met die 2.2..
Ik heb gewoon via KIES de update uitgevoerd, daarna factory reset gedaan, maar hij loopt helemaal niet lekker. Hij loopt vaak vast, is langzamer dan de 2.1 en hij laat de applicaties vaak niet bij het opstarten van de telefoon..!
Ik weet niet of ik iets fout heb gedaan, maar ik denk het niet.. Ik vroeg me af of ik dus gewoon naar een service point toe kan en vragen of ze de officiële 2.1 versie er weer op kunnen zetten, of doen ze dat niet?

• Kalua
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22:36
birdy64 schreef op donderdag 11 november 2010 @ 11:24:
Ik heb gewoon via KIES de update uitgevoerd, daarna factory reset gedaan, maar hij loopt helemaal niet lekker. Hij loopt vaak vast, is langzamer dan de 2.1 en hij laat de applicaties vaak niet bij het opstarten van de telefoon..!
Ik weet niet of ik iets fout heb gedaan, maar ik denk het niet.. Ik vroeg me af of ik dus gewoon naar een service point toe kan en vragen of ze de officiële 2.1 versie er weer op kunnen zetten, of doen ze dat niet?
Volgens mij doen de meeste dat wel voor je hoor, maar voor de zekerheid even bellen natuurlijk.

• BillSpaarbank
  • Niet online
birdy64 schreef op donderdag 11 november 2010 @ 11:24:
Als je in het recovery menu kan komen zou ik daar een factory reset proberen en daar ook je cache wipen. Daarna even alles opnieuw instellen. Grote kans dat je problemen dan zijn opgelost.

Verwijderd

Ik doe graag mee aan de hulde, want die checkin code kende ik nog niet. Maar ik denk dat iedereen die na het invoeren van deze code apps ziet die eerst weg waren die ook hadden gezien zonder iets te doen. Ik denk dat Google ergens een code heeft ingevuld... Zoals ik vanmorgen al eerder zei, heb ik niets gedaan en zie ik sinds vanmorgen vroeg weer alle apps in de Market terug.

Verwijderd

Idd, zelfde hier. Geen code gedaan en zag vanmorgen Paypall bovenaan staan.
2.2 loopt bij mij steeds beter. In het begin liep ie niet lekker dus eergisteren een reset gedaan en nu geen zwarte schermen meer. Het is echt net een diesel, hij moet eerst op gang komen. ;)

[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 11-11-2010 12:38 ]

• Gh0stw4lk3r
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online
Arethusa schreef op donderdag 11 november 2010 @ 11:17:
[...]

Ik gebruik hiervoor Sweet Dreams. Na het een en ander ingesteld te hebben functioneert het prima.
het kan ook zonder apps.
ga vanaf je homescreen naar menu, instellingen, geluid.
zet beltoon voor meldingen op [b]stil/[b], dit houdt in dat al je meldingen, dus ook sms en mail nu op stil staan.
ga daarna naar je sms inbox en ga via menu, instellingen, beltoon selecteren en kies je beltoon die je voor sms wilt hebben.
zelfde riedeltje voor je mail/gmail en je hebt nachtrust als je je foon aan de lader hebt hangen en je krijgt alsnog de meldingen door van je berichten/mail.

• Djuul
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 04-05-2023
Kun je apps die er standaard op staan, ook verwijderen?

• Abomination
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-05 15:55

Abomination

Wait for it . . . Wait for it

Djuul schreef op donderdag 11 november 2010 @ 12:46:
Kun je apps die er standaard op staan, ook verwijderen?
Dat kan bijvoorbeeld met root explorer. Je kan dan door de betreffende .apk te verwijderen uit /data/app applicaties doen verdwijnen welke je zelf op de telefoon heb gezet. Als je een .apk uit /system/app wist, dan haal je een voor geïnstalleerde applicatie weg. Maar ga niet zomaar dingen uit die map verwijderen zonder zeker te weten dat je die programma niet nodig hebt. Je telefoon kan rare dingen doen als je de verkeerde applicatie weg haalt.

Panasonic 9J Mono; Vaillant aroSTOR VWL BM 270; IthoDaalderop CVE-S SP; Showersave QB1-21; Aqmos CM-32

Verwijderd

Voor diegenen die het probleem van de niet unieke Android ID hebben na de Froyo update (waardoor met name AppBrain's Fast Web Installer niet werkt, een mogelijke oplossing: je kunt 'gewoon' een ander Android ID instellen met de app 'Android ID Changer' (in de Market). Het mooiste is wanneer je je originele Android ID kent, maar als je die niet meer hebt en geen zin hebt een stock ROM te gaan flashen, kun je zelf een random getal verzinnen. Het moeten 16 hexadecimale cijfers zijn (waarde 0..15, ofwel 0..9 en a..f). Die vul je in 'Android ID Changer' in, toestel reboot vanzelf en klaar. Ook Fast Web Installer draait nu als een zonnetje! Om Android ID Changer te gebruiken, moet je ook BusyBox geïnstalleerd hebben en je toestel geroot hebben.

• Freich
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 01-03 12:18

Freich

YOU ARE NEX!

Sinds 2.2 zie ik dat er bij de instellingen > locatie en beveiliging, de optie 'sensorondersteuning gebruiken' staat. Deze staat standaard uitgevinkt.
Kan niks over deze optie vinden. Heeft iemand ervaring met deze optie aan en een betere of mindere gps functionaliteit?

Ook ik kon o.a. de paypal app niet vinden, en net de code ingevoerd en kon hem nu installeren. Geen idee of ik hem zonder die code ook had gezien, niet geprobeerd..

Ook handig aan 2.2 is de 'marker' met tekst typen. Nu kan je eenvoudig scrollen door je tekst letter voor letter, wat je eerst puur met je vinger priegelig moest tikken op precies de goede plek.

3 Inches of Bloodsport!

Verwijderd

Abomination schreef op donderdag 11 november 2010 @ 13:25:
[...]

Dat kan bijvoorbeeld met root explorer. Je kan dan door de betreffende .apk te verwijderen uit /data/app applicaties doen verdwijnen welke je zelf op de telefoon heb gezet. Als je een .apk uit /system/app wist, dan haal je een voor geïnstalleerde applicatie weg. Maar ga niet zomaar dingen uit die map verwijderen zonder zeker te weten dat je die programma niet nodig hebt. Je telefoon kan rare dingen doen als je de verkeerde applicatie weg haalt.
Titanium backup werkt veel makkelijker, hier heb je wel root rechten voor nodig.

Verwijderd

Sensorondersteuning betekent dat het ingebouwde kompas en de accellerometer worden gebruikt naast GPS ontvangst. Daardoor 'weet' het toestel of je van richting verandert, vertraagd, of versneld, ook al laat net op dat moment de GPS het een beetje afweten. Ik heb dit altijd aanstaan (ik vraag me af of dat er in 2.1 al niet in zat, maar dat heb ik maar heel kort gebruikt) en ik heb ook helemaal niet de negatieve ervaringen met de GPS die anderen hier hebben... Dus moet het daar wel aan liggen!
Freich schreef op donderdag 11 november 2010 @ 13:44:
Sinds 2.2 zie ik dat er bij de instellingen > locatie en beveiliging, de optie 'sensorondersteuning gebruiken' staat. Deze staat standaard uitgevinkt.
Kan niks over deze optie vinden. Heeft iemand ervaring met deze optie aan en een betere of mindere gps functionaliteit?

Ook ik kon o.a. de paypal app niet vinden, en net de code ingevoerd en kon hem nu installeren. Geen idee of ik hem zonder die code ook had gezien, niet geprobeerd..

Ook handig aan 2.2 is de 'marker' met tekst typen. Nu kan je eenvoudig scrollen door je tekst letter voor letter, wat je eerst puur met je vinger priegelig moest tikken op precies de goede plek.

Verwijderd

vandaag is het voor het eerst echt wat kouder buiten, o.a. door de wind. toen ik uit de bus stapte en mijn telefoon wou unlock, deed mijn scherm heel raar. Nooit eerder gehad. Kan het zijn dat het touchscreen minder goed werkt als het koud is?

• maversne
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:29
Is er al een echte officiele update uit voor de Samsung Galaxy ? ik heb een tijdje geleden die 2.2 erop gezet , die Scandinavië versie zeg maar. Mocht er nu een officiele update zijn hoe kan ik er dan voor zorgen dat ik dus nu de goede versie erop ga krijgen???

PC Specification

• BillSpaarbank
  • Niet online
maversne schreef op donderdag 11 november 2010 @ 15:04:
Is er al een echte officiele update uit voor de Samsung Galaxy ? ik heb een tijdje geleden die 2.2 erop gezet , die Scandinavië versie zeg maar. Mocht er nu een officiele update zijn hoe kan ik er dan voor zorgen dat ik dus nu de goede versie erop ga krijgen???
Je maakt een grap toch?

• MrDirect
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:06
Volgens mij is JPA officieel , maar ik zie door de bomen ook het bos niet meer......

• good4u
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 30-03 20:06
Dit is al vele malen gepost, 8)7 maar goed, check de post van MegaPaul.
[Samsung Galaxy S] Rooten, Custom ROM's & Firmware

Verwijderd

Freich schreef op donderdag 11 november 2010 @ 13:44:
aaah, daar is dat ding voor! Handig!
jochem92 schreef op woensdag 10 november 2010 @ 15:39:
[...]

Ik kan deze optie helemaal niet vinden
hhmmmm, dat zou via kies moeten gebeuren, maar ik weet niet of dat uberhaupt kan met KIES.
Of als je je nummers op je SIM hebt staan kun je die via een oude nokia-telefoon en de nokia PC-suite de contacten exporteren.
Verwijderd schreef op woensdag 10 november 2010 @ 15:42:
[...]

Volgens hem was het de laatste update van Froyo, maar die heeft inderdaad een blauwe batterij ipv groen.
Je hebt een patch om een batterij terug te krijgen met een percentage erin
Andso schreef op woensdag 10 november 2010 @ 20:08:
[...]

Locationbot is een zelf geinstalleerde applicatie die bijhoud waar je bent en al naar gelang je locatie je wifi/BT/belgeluid aan en uit zet. Als je die niet expliciet hebt geinstalleerd zul je er geen last van hebben
mrkleze schreef op donderdag 11 november 2010 @ 08:25:
[...]

Klinkt het ook als je je telefoon op STIL hebt staan?

• Zanzarismo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11:10
Since Froyo wordt de wekker niet automatisch op de volgende dag gezet. Ten minste als je op dat klokje klikt zodat die groen wordt. Dit heeft me dus al een hoop gezeik opgeleverd met voetbal afgelopen zondag :(

• Raymond
Daarvoor moet je volgens mij de systeemgeluiden uitschakelen (maar die worden weer aangezet door google maps navigatie, daar moet je dan wel rekening mee houden)

edit: Dit is dus een reactie op Latino

[ Voor 11% gewijzigd door Raymond op 11-11-2010 15:31 ]

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Op GoT verwachten we dat je eerst zelf zoekt voordat je hier vragen stelt. Doe aub zelf wat moeite.

• Peter is Gamer
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18-04 22:26
Mededeling:
NOS Teletekst staat weer terug in de market :D

• Sikkek
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-09 20:59
sanane schreef op woensdag 10 november 2010 @ 23:39:
twee vraagjes

1=slechte werkende gps valt dat onder garantie?
2=en na de reperatiecentrum zal de gps dan goed werken ?
Bij mij wel. GPS functioneerde erg matig (erg ruime bochten etc.) Heb het toestel bij Solid Vision in Rijswijk laten repareren (mainboard is vervangen). GPS werkt nu perfect. (daarnaast heb ik nu een 16 GB versie ipv 8GB!)

• Andso
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19-03 22:46

Andso

Tabby SCORE!!!

nokiaan958GB schreef op donderdag 11 november 2010 @ 01:12:
[...]

zie bladzijde 50 van de nederlandstalige handleiding......................
antwoord in 10 seconden gevonden :+
Joh, bedankt voor de tip maar de handleiding heeft het over GPS optie (logische). Als je doet wat de handleiding zegt ga naar camera dan instellingen enz enz maar met 2.2 erop is de GPS optie niet aanwezig en staat daar echt niet meer bij ik heb tevens ok bij collega gekeken ook met 2.2 en die heb die optie er ook niet staan :+

[ Voor 13% gewijzigd door Andso op 11-11-2010 17:26 . Reden: typo ]

• iedjie
  • Laatst online: 21-05-2024
Ik vind het toch vreemd dat bij sommigen uitzending gemist wel werkt en bij anderen weer niet.

1. Heeft dit met je provider te maken?

2. Of moet je een of andere app of een bepaalde mediaplayer installeren?

Ik zit bij Telfort en het werkt niet. Eerder kon je op de mobiele site van uitzending gemist een app downloaden, (onderaan de site), maar die is er nu ook niet meer. En die deed t trouwens eerder ook al niet bij mij.
Boonstra's RTL gemist loopt daarentegen als een trein! Hulde hiervoor, echt prachtig beeld!

[ Voor 5% gewijzigd door iedjie op 11-11-2010 18:03 ]

Verwijderd

NOS Teletekst stond de hele tijd al in de Market, alleen zagen wij hem niet meer door de Froyo update...
Peter is Gamer schreef op donderdag 11 november 2010 @ 16:01:
Mededeling:
NOS Teletekst staat weer terug in de market :D

• GoldenSample
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

Poe poe wat een lekker gewijsneus, applaus :P

Overigens had ik wat raars, m'n GPS werkte weer niet met 2.2 terwijl ik al (2 keer zelfs) een fabrieks reset had gedaan. Echter na een complete reset via de 3 button combo (volume omhoog, home en aan knop) en het wissen van al het geheugen deed hij het pas weer!

Verwijderd

Ik heb 5 schermen met applicaties. En een aantal applicaties alweer er af gehaald. Dit levert op alle schermen gaten op. Weet iemand hoe je de applicatie schermen weer opnieuw kan laten rangschikken of hergroeperen?

• iefie
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-10-2021
linksonder drukken, bewerken, en verslepen.

• sanane
Sikkek schreef op donderdag 11 november 2010 @ 16:28:
[...]

Bij mij wel. GPS functioneerde erg matig (erg ruime bochten etc.) Heb het toestel bij Solid Vision in Rijswijk laten repareren (mainboard is vervangen). GPS werkt nu perfect. (daarnaast heb ik nu een 16 GB versie ipv 8GB!)
Hoeveel heeft het je gekost? of was de reperatie gratis?

• Steef1986
Hoi leute..

Ik heb besloten om een factory reset te doen via volume+pwr+start knop.

Ik wil echt alles graag clearen.. Echt vanaf 0,0000% beginnen.

Zijn er mensen met tips, suggesties of wat dan maar ook?

Ik draai voodoo lag fix. Deze moet ik neem ik aan ook weer her-installeren?

Bij factory reset moet ik sowieso ook cache clearen ofniet? En daarna een ful wipe?

Ben benieuwd naar de replies. Ben bang dat ik dingen over het hoofd zie. Waar ik dan later spijt van ga krijgen.
Pagina: 1 ... 25 ... 92 Laatste

Let op:
Vragen of problemen met firmwares horen hier niet thuis, en worden verwijderd. Zie voor firmwarediscussies dit topic, maar ook deze is geen helpdesk.