Alienware 17, 4700MQ, GTX780m, SSD, 120Hz. (Windows11) - XPS L702x , GT 555m, SSD, 120Hz (Windows 10) - Galaxy A52(2021) - Galaxy Tab S 10.5 - Galaxy Tab S6 lite - Galaxy Watch 4 Classic
Verwijderd
Zolang kies je telefoon herkent en je alle schermen open laat staan, is het onmogelijk dat de reg hack niet werkt. Ik zou dus toch maar ff kijken of je de stappen wel goed volgt.Arosf schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 16:30:
Godgloeiende kachelpoot. Alle aanwijzingen gevolgd van onder andere MegaPaul voor het updaten naar 2.2. Ik krijg namelijk geen melding voor een udpate. Ik alles aangepast in het register om de boel te faken.... geen resultaat, nog steeds geen update.
Wat zo vreemd is dat ik in mijn toestel geen salescode XEN kan selecteren uit de lijst wanneer je *#272*hierdetijdvanjetelefoon# intoetst. In mijn register wordt als productcode wel GT-I9000HKDXEN weergegeven maar standaard heb ik onder HIDSWVER: I9000XXJM1/I9000OXAJM1/I9000XXJM1/I9000XXJM1
Als ik de OXA vervang door XEN onder zowel deze registersleutel als SoftwareRevision en de info onder DEVCONINFO weghaal kan ik nog steeds niet updaten.
Het versienummer van kies heb ik uiteraard ook aangepast.
Ik word er een beetje kriegel van.
Verwijderd
Ik heb zelf ook wat geëxperimenteerd, dacht dat het eerst aan mijn firmware lag (ik had JP6, JPM, JP2) Heb dit omgezet naar de nieuwste versie: JPA (dmv MegaPaul uitleg). Zonder resultaat.
Ik heb vandaag mijn telefoon inmiddels 8u 15min uit de accu en hij heeft wederom nog maar 5% beschikbaar. Met andere woorden, ik haal max. 9 uur.
Volgens mijn telefoon heb ik 2u weergave gebruikt. Dit komt met name wat twitter, facebook en surfen (allen via 3g). Daarnaast heb ik 20min gebeld. Ik heb whatsapp en een k9mail die elk half uur kijkt. Daarnaast heb ik een buienradar widget die elk half uur ververst. Ik heb geen taskkiller of iets dergelijks draaien.
Wat zijn jullie ervaringen / oplossingen?
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 09-11-2010 16:57 ]
Ligt er heel erg aan wat je doet, ik haal vlot de 2 dagen als ik 20 min per dag bel, en zeg maar 20 smsjes stuur. verder 5 min even internetten via wifi. maar afgelopen zondag, heeft mijn vriendin er 3 uur op zitten spelen. en ik nog een uurtje mee zitten pielen, en +- 5 min bellen. toen had ik nog maar 15% over om 22:00 uur. Dit is met de officiële froyo 2.2Verwijderd schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 16:54:
Ik lees hier meerdere reacties, waarvan sommige tevreden en andere niet tevreden zijn over de accuduur van het toestel. Zijn er mensen die ook niet blij zijn met de accuduur en weten mensen hiervoor een oplossing? Mensen die het langer dan 1 dag uithouden bijvoorbeeld.
Ik heb zelf ook wat geëxperimenteerd, dacht dat het eerst aan mijn firmware lag (ik had JP6, JPM, JP2) Heb dit omgezet naar de nieuwste versie: JPA (dmv MegaPaul uitleg).
Ik heb vandaag mijn telefoon inmiddels 8u 15min uit de accu en hij heeft wederom nog maar 5% beschikbaar. Met andere woorden, ik haal de 9uur.
Volgens mijn telefoon heb ik 2u weergave gebruikt. Dit komt met name wat twitter, facebook en surfen (allen via 3g). Daarnaast heb ik 20min gebeld. Ik heb whatsapp en een k9mail die elk half uur kijkt. Daarnaast heb ik een buienradar widget die elk half uur ververst. Ik heb geen taskkiller of iets dergelijks draaien.
Wat zijn jullie ervaringen?
Verwijderd
Dus jij houdt met 4uur weergave nog 15% accu over met de officiele Froyo.vreemdDacuuu schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 16:58:
[...]
Ligt er heel erg aan wat je doet, ik haal vlot de 2 dagen als ik 20 min per dag bel, en zeg maar 20 smsjes stuur. verder 5 min even internetten via wifi. maar afgelopen zondag, heeft mijn vriendin er 3 uur op zitten spelen. en ik nog een uurtje mee zitten pielen, en +- 5 min bellen. toen had ik nog maar 15% over om 22:00 uur. Dit is met de officiële froyo 2.2

4 uur intensief ermee aan de gang. spelletjes spelen bedoel ik dan he.Verwijderd schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 17:02:
[...]
Dus jij houdt met 4uur weergave nog 15% accu over met de officiele Froyo.vreemd
Vandaag 20 min internet gedaan, en 10 min gebeld. verder stuk of 15 smsjes gedaan. vanochtend om 8 uur de tel van de lader gehaald. zit nu op dit moment nog 90% in.
[ Voor 22% gewijzigd door Dacuuu op 09-11-2010 17:05 ]
Verwijderd
Accu duur is gewoon veel beter met froyo. Mensen die beweren dat dat niet zo is doen gewoon iets verkeerd.Verwijderd schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 16:54:
Ik lees hier meerdere reacties, waarvan sommige tevreden en andere niet tevreden zijn over de accuduur van het toestel. Zijn er mensen die ook niet blij zijn met de accuduur en weten mensen hiervoor een oplossing? Mensen die het langer dan 1 dag (lees tenminste 15 uur) uithouden bijvoorbeeld.
Ik heb zelf ook wat geëxperimenteerd, dacht dat het eerst aan mijn firmware lag (ik had JP6, JPM, JP2) Heb dit omgezet naar de nieuwste versie: JPA (dmv MegaPaul uitleg). Zonder resultaat.
Ik heb vandaag mijn telefoon inmiddels 8u 15min uit de accu en hij heeft wederom nog maar 5% beschikbaar. Met andere woorden, ik haal max. 9 uur.
Niet de moeite waard om te vermelden ^__^
De consensus hier is volgens mij dat 3g/hsdpa een slurper is. Vooral bij slecht bereik (veel zoeken/wisselen netwerk). Het beeldscherm is dan een goede tweede, maar dat kan je nog verminderen door de brightness te verlagen.Verwijderd schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 16:54:
edit
Dit is gewoon gebaseerd op gevoel, niemand heeft dit nog goed gekwantificeerd. (Zowel dan graag een bron)Accu duur is gewoon veel beter met froyo. Mensen die beweren dat dat niet zo is doen gewoon iets verkeerd.
[ Voor 23% gewijzigd door MrAngry op 09-11-2010 17:11 ]
Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef
Verwijderd
Dat dacht ik dus ook maar bij mij staat de brightness vrijwel op zijn laagste stand. Dit mag helaas niet baten.MrAngry schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 17:09:
[...]
De consensus hier is volgens mij dat 3g/hsdpa een slurper is. Vooral bij slecht bereik (veel zoeken/wisselen netwerk). Het beeldscherm is dan een goede tweede, maar dat kan je nog verminderen door de brightness te verlagen.
Zijn er mensen die met nog een hard factory reset verbetering van de accuduur hebben ervaren?
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 09-11-2010 17:14 ]
Verwijderd
Het niet gebaseerd op gevoel het is een feit. Met Eclair haalde ik bijna nooit 24 uur en nu met froyo haal ik makkelijk 38 uur. Ik denk dat froyo de 60 uur stanby makkelijk haalt waar eclair niet in de buurt komt. De probleem ligt volgens mij dat veel apps zuiniger werken met eclair dan met froyo ( vooral apps die op achtergrond draaien). Ik zelf gebruik bijna geen apps en al helemaal geen apps die op achtergrond draaien. Wat ik met froyo aan baterijduur haal heb ik nooit met eclair gehaald. Daarnaast heb ik voor een paar vrienden hun galaxys geflashed naar froyo en zij waren erg tevreden over de batterijduur.Misschien is er een verschil tussen JF3 JM2 en JM9. Ik heb JF3 en JM2 gehad en de batterijduur valt er tegen met deze twee. JM9 kan ik niks over vertellen nooit getestMrAngry schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 17:09:
[...]
De consensus hier is volgens mij dat 3g/hsdpa een slurper is. Vooral bij slecht bereik (veel zoeken/wisselen netwerk). Het beeldscherm is dan een goede tweede, maar dat kan je nog verminderen door de brightness te verlagen.
edit
[...]
Dit is gewoon gebaseerd op gevoel, niemand heeft dit nog goed gekwantificeerd. (Zowel dan graag een bron)
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 09-11-2010 17:38 ]
Ik heb kies niet ingesteld dat deze moet opstarten met windows etc. is dit de driver etc? Als je het exe bestand bekijkt etc staat er ook een digitale handtekening bij van Samsung.
Meten is weten, bovenstaand is gevoel, geen feit. Ik kan met dezelfde stelligheid zeggen dat er voor mij echt geen verschil is tussen Froyo en Eclair.Verwijderd schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 17:26:
Het niet gebaseerd op gevoel het is een feit. Met Eclair haalde ik bijna nooit 24 uur en nu met froyo haal ik makkelijk 38 uur. Ik denk dat froyo de 60 uur stanby makkelijk haalt waar eclair niet in de buurt komt.
Verwijderd
Dat kan ik beamenMrAngry schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 17:48:
[...]
Meten is weten, bovenstaand is gevoel, geen feit. Ik kan met dezelfde stelligheid zeggen dat er voor mij echt geen verschil is tussen Froyo en Eclair.
Verwijderd
Geen traagheid, wel lijkt het opeens of er bij elk woord een paar geschikte alternatieven zijn, veel meer dan eerst. Zal wel een instelling zijn, moet nog uitvogelen welkeScorpionNL schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 17:09:
Ik heb sinds de officiële 2.2 last van een erg trage Swype. Het typen/swypen gaat goed, maar als je een woord wilt verbeteren door er op dubbel te klikken, komt het menu met de alternatieve woorden pas na ruim 10 seconden tevoorschijn. Hebben er nog meer mensen hier last van? Ik heb de data van Swype al eens gewist, zonder resultaat dus. Verder ben ik erg tevreden met de update
Ik gebruik batterij graph en kan dus makkelijk het batterijverbruik in de gaten houden.Verwijderd schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 16:54:
Ik lees hier meerdere reacties, waarvan sommige tevreden en andere niet tevreden zijn over de accuduur van het toestel. Zijn er mensen die ook niet blij zijn met de accuduur en weten mensen hiervoor een oplossing? Mensen die het langer dan 1 dag (lees tenminste 15 uur) uithouden bijvoorbeeld.
Sinds ik 2.2 geinstalleerd heb gaat de batterij ongeveer 2x zo snel leeg bij gewoon standby staan.
Heb al vanalles geprobeerd: reboot, juicedefencer, advanced task killer.
Er loopt nix meer op de achtergrond, het display op minimaal, maar toch zou het display verandwoordelijk zijn voor 77% van het totale energieverbruik
Misschien toch van het weekend maar eens hard reset doen
Kan toch niet normaal zijn?
Ik ben van de standaard firmware die op de phone stond toen ik 'm eind juni kreeg, afgelopen vrijdag naar Froyo 2.2 gegaan (zonder de tussen update 2.2.1).smeijers schreef op maandag 08 november 2010 @ 23:43:
2 dagen ervaringen met froyo en uitgebreid getest - geen factory reset -wel gereboot -gewoon straight van 2.1. naar 2.1.1 naar 2.2 ...via laatste kies versie ....._100 ben erg tevreden, browser lekker snel - supersnel met wifi - nauwelijks hinderlijke lag- betere batterijduur- betere gps- flash is fraai - voice search google is super - en alle programma's staan er op - goede foonfunctie - kortom één en al lof voor de SGS.
persoonlijk denk ik dat veel ongemakken zijn ontstaan door "gerommel" met flashen van roms en modden van het toestel..( niet iedereen is het gegeven om "expert" te zijn... )
overigens valt de lag bij mij in het niet als je dit vergelijkt met internet via gprs en je geen snelle opbouw hebt van je internetpagina's waarbij je sowieso geduld moet oefenen...
ik heb indertijd de SGS gekocht voor goede foonkwaliteit - behoorlijke film en foto eigenschappen - helder en groot beeld - gps functionaliteit ! en meer interessante specs, en vind het nog steeds één van de top toestellen.
En ik kan jouw ervaring bevestigen na er afgelopen dagen heel veel mee getest te hebben
Alleen merk ik geen verschil met de gps. Die was altijd al goed bij mij
Volgens mij komt al dat gezeur en de klachten die je hier leest ook van gebruikers die een gelekte of custom rom + fixes hadden geïnstalleerd omdat ze niet tevreden waren en niet konden wachten op de officiële update van Samsung.
Overigens had ik met de 2.1 firmware ook geen problemen met zwarte schermen!
Ik heb de 16 GB versie + 16GB sdhc en de phone is simlockvrij.
Ook met KIES had en heb ik totaal geen problemen op een XP + servicepack 3 + de laatste updates.
Ik kreeg vrijdag de melding dat er een update was en dat bleek in eerste instantie voor KIES te zijn.
Na een probleemloze update was er ook een firmware beschikbaar en dat was dus Froyo 2.2.
Alles bij elkaar heeft het nog geen kwatier geduurd om te updaten naar Froyo 2.2.
Ik heb geen factory reset gedaan na de update en geen fixes of iets dergelijks.
Mijn Quadrant score is 976
Verwijderd
Ach, ja...natuurlijk. Goede onderbouwing, en absoluut geen generalisatie.Verwijderd schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 17:08:
[...]
Accu duur is gewoon veel beter met froyo. Mensen die beweren dat dat niet zo is doen gewoon iets verkeerd.
Verwijderd
Mijn ervaring is ook zo. Vanmorgen 08.00 van de lader gehaald. Toch zéker 3 sms-jes verzonden, 2 gelezen, even handmatig(!) de exchange bekeken. Geen tijd gehad voor internet. Zat de rest van de dag in de pocket. Resultaat om 20.25: 37% accu over. Ik heb dat ding sinds begin augustus en met 2.1. deed ik soms wel 3 dagen. Wat ik 'allemaal' geïnstalleerd heb? Nou één ding: Mobile Maps, omdat ik er zeker van wil zijn dat er niet een batterijslurper tussen de apps zit. Sychronisaties staan uit, mailcheck staat uit, extra animaties staan uit, verlichting staat automatisch. Dat vind ik dus ook niet normaal.Steef1986 schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 19:18:
Mijn ervaring is dat ik juist minder accu heb sinds froyo. Met eclair haal ik makkelijk een dag intensief gebruik.. Met froyo heb ik nu 30 mins gebeld.. 5 smsjes.. 40 mins internet. Zit nu op 46% (vanochtend om 7:30 van de lader gehaald. Vind dat ie dan echt veel slurpt! Meer mensen die hun ervaringen hierover willen delen? Vraag me af of mijn accu wel in orde is dan?
Kan toch niet normaal zijn?
Verwijderd
Weergave zou bij mij 88% van mijn totale verbruik verantwoordelijk zijn, terwij dat maar 1 uur, 29 minuten en 21 seconden actief is geweestdarklord007 schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 19:17:
[...]
Ik gebruik batterij graph en kan dus makkelijk het batterijverbruik in de gaten houden.
Sinds ik 2.2 geinstalleerd heb gaat de batterij ongeveer 2x zo snel leeg bij gewoon standby staan.
Heb al vanalles geprobeerd: reboot, juicedefencer, advanced task killer.
Er loopt nix meer op de achtergrond, het display op minimaal, maar toch zou het display verandwoordelijk zijn voor 77% van het totale energieverbruik
Misschien toch van het weekend maar eens hard reset doen

Hard reset ook gedaan, helpt niet
12 uur 23 minuten en 6 seconden sinds losgekoppeld: Accu staat op 36%
Maargoed, klaar met updaten, alle icoontjes en widgets pleitosssss terwijl ik zelf een HTC Desire heb en daarbij had ik geen enkel probleem met updaten, alles werd keurig terug gezet zoals t was.
Plus ik heb bij de Galaxy S ook nog niet kunnen ontdekken hoe je een theme/scene -of hoe je t wilt noemen- op kunt slaan of terug halen. Bij de HTC's heb je als je op menu knop drukt in t home scherm een keuze "scene's" en dan kun je al je instellingen zo terug halen maar dat ontbreekt op de galaxy s...
Iemand tips of dit nog terug te halen valt of moet ze alles maar opnieuw in gaan stellen?
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Froyo is echt een bitch qua verbruik. Ik zit na 14u van de lader op 13% met nog geen half uur (29min) weergave. In de stock versie waar ik em in juli mee kreeg haalde ik een dag en na een update na JM2 werd het iets beter maar dit is echt k met p. En ik meende in augustus gelezen te hebben dat 2.2 voor langere batterijduur zou zorgen. Vind het ook debiel dat die uitsplitsing van het verbruik minder specifiek hebben gemaakt.Verwijderd schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 20:34:
[...]
Weergave zou bij mij 88% van mijn totale verbruik verantwoordelijk zijn, terwij dat maar 1 uur, 29 minuten en 21 seconden actief is geweest![]()
Hard reset ook gedaan, helpt niet![]()
12 uur 23 minuten en 6 seconden sinds losgekoppeld: Accu staat op 36%
Goed die OCLF werkt dan niet maar echt nodig lijkt het me nog niet.
Wat me echter wel opviel: ik kan bij mijn contactpersonen geen foto of emailadres meer toevoegen?
Ik zou toch zweren dat ik dat voor 2.2 nog wel kon... mis ik gewoon gruwelijk ergens een paar opties of kan dat in ene niet meer?
Telefoon als contacten laten zien ipv sim, dan heb je meer opties
[ Voor 9% gewijzigd door Magic666 op 09-11-2010 22:28 ]
iemand?jochem92 schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 19:33:
heey allemaal, ik heb android 2.2 op m'n galaxy S alleen kan ik nu niet meer Blinkx Beat in de Samsung apps vinden. heeft iemand hier nog meer last van want ik zou hem best wel erg graag terugwillen.
wat bedoel je precies met telefoon als contacten ipv sim laten zien?Magic666 schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 22:19:
Ik mis geloof ik wat.... vandaag ook maar weer eens kies geprobeerd en zowaar kunnen updaten!
Goed die OCLF werkt dan niet maar echt nodig lijkt het me nog niet.
Wat me echter wel opviel: ik kan bij mijn contactpersonen geen foto of emailadres meer toevoegen?
Ik zou toch zweren dat ik dat voor 2.2 nog wel kon... mis ik gewoon gruwelijk ergens een paar opties of kan dat in ene niet meer?
Telefoon als contacten laten zien ipv sim, dan heb je meer opties
Even bij je contacten lijst naar de instellingen gaan (menu -> meer -> instellingen of weergaveopties ofzo). Dan kun je instellen van welke bron hij contacten laat zien. Als dat je sim is heb je vaak weinig opties om ze te bewerken (naam en nummer en that's it meestal).jochem92 schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 22:48:
[...]
wat bedoel je precies met telefoon als contacten ipv sim laten zien?
tijd na unpluggen: 1d 20h 27s uptime: 47:49
Batterij nu 43%
Display 58%
Cell Standby 23%
Phone Idle 10%
Voice Calls: 9%
Alleen heb ik nog steeds een probleem met de weersinformatie in mijn Google Calendar: die wordt niet meer gesynct na de eerste keer...
Verwijderd
Jezus, ik zou hiervoor tekenen. Weet je welke firmware je draait? Heb je instellingen veranderd waardoor je zo'n lange batterijduur hebt?begintmeta schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 23:14:
Froyo doet het bij mij qua batterijverbruik prima, na enig gebel, gesms, ge-internet en ook wat muziekgespeel en gepiel:
tijd na unpluggen: 1d 20h 27s uptime: 47:49
Batterij nu 43%
Display 58%
Cell Standby 23%
Phone Idle 10%
Voice Calls: 9%
Alleen heb ik nog steeds een probleem met de weersinformatie in mijn Google Calendar: die wordt niet meer gesynct na de eerste keer...
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 09-11-2010 23:34 ]
Ik kan dit helemaal nergens selecteren, heeft iemand een idee waar ik dit wel kan doen?Propane schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 22:56:
[...]
Even bij je contacten lijst naar de instellingen gaan (menu -> meer -> instellingen of weergaveopties ofzo). Dan kun je instellen van welke bron hij contacten laat zien. Als dat je sim is heb je vaak weinig opties om ze te bewerken (naam en nummer en that's it meestal).
Verwijderd
Ook ziet ie mijn Wifi bij mij thuis opeens niet meer. Ik zit naast mijn router, en dan zegt ie dat ie buiten bereik is. Terwijl me laptop wel gewoon volle verbinding heeft. ....... en dan heb ik het nog maar niet over de 6 keer vast lopen in de afgelopen 2 dagen.
Al met al ben ik zeker niet te spreken over deze update. Denk dat ik maar weer terug ga naar 2.1 als ik dat nog kan.
Ik ben van JF3 naar JP6 via Odin, en toen via Kies naar JPA. Elke keer de 'officele' Nederlandse firmware. Met de instellingen heb ik niets bijzonders gedaan, gewoon een google en een exchange account met standaard mail(push)settings. Momenteel wel geen apps die verder rommelen op de achtergrond (zoals nieuws-services etc). Gewoon ook niet al te intensief gebruikt de afgelopen twee dagen.Verwijderd schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 23:24:
... Jezus, ik zou hiervoor tekenen. Weet je welke firmware je draait? Heb je instellingen veranderd waardoor je zo'n lange batterijduur hebt?
Als ik via VPN met het netwerk verbind gaat het overigens wel erg hard met de batterij...
[ Voor 11% gewijzigd door begintmeta op 09-11-2010 23:53 ]
Ik heb gezocht maar niet kunnen vinden wellicht is het reeds te sprake geweest dan excuses.
Mijn samsung is ingesteld voor e-mail van gmail met als schedule om mijn mail ieder uur op te halen van mijn gmail account.
Wat ik ook geprobeerd heb de mail refreshed niet. Iemand een linkje naar een draadje dat me verder helpt of een oplossing?
Tot nu toe heb ik alleen een amerikaans draadje gevonden over het onderwerp.
Thx u all
Verwijderd
Zoals?Verwijderd schreef op woensdag 10 november 2010 @ 07:18:
Batterijduur met froyo is gewoon veel beter.... Dat het voor de een niet zo is zegt alleen maar dat hij of zij gewoon is niet goed doet.
Alles bij mij is officieel, officiele 2.2, geen lagfix oid. Alle updates uit, slechts 2 widgets (fancy widget en batterij meter) en alle extra apps en services uit...
Heb je wel een factory reset gedaan na de update naar 2.2?Mutatie schreef op woensdag 10 november 2010 @ 08:48:
[...]
Zoals?
Alles bij mij is officieel, officiele 2.2, geen lagfix oid. Alle updates uit, slechts 2 widgets (fancy widget en batterij meter) en alle extra apps en services uit...
Helemaal mee eens. Ik heb op kantoor alleen GPRS en dan heb je continu "last" van lag doordat je moet wachten op het binnenkomen van de data. Voor de rest nooit last gehad van lag, niet van 2.1 en 2.2. Ik vind het verder een toptoestel, nooit gezeik of een applicatie wel of niet past of naar de SD verhuisd moet worden, ruimte te over.smeijers schreef op maandag 08 november 2010 @ 23:43:
2 dagen ervaringen met froyo en uitgebreid getest - geen factory reset -wel gereboot -gewoon straight van 2.1. naar 2.1.1 naar 2.2 ...via laatste kies versie ....._100 ben erg tevreden, browser lekker snel - supersnel met wifi - nauwelijks hinderlijke lag- betere batterijduur- betere gps- flash is fraai - voice search google is super - en alle programma's staan er op - goede foonfunctie - kortom één en al lof voor de SGS.
persoonlijk denk ik dat veel ongemakken zijn ontstaan door "gerommel" met flashen van roms en modden van het toestel..( niet iedereen is het gegeven om "expert" te zijn... )
overigens valt de lag bij mij in het niet als je dit vergelijkt met internet via gprs en je geen snelle opbouw hebt van je internetpagina's waarbij je sowieso geduld moet oefenen...
ik heb indertijd de SGS gekocht voor goede foonkwaliteit - behoorlijke film en foto eigenschappen - helder en groot beeld - gps functionaliteit ! en meer interessante specs, en vind het nog steeds één van de top toestellen.
Jep, voor de update een factory reset en erna nog een keer voor alle zekerheid, ook voor de update alles origineel gehouden... Als ik nu accu verbruik nakijk staat er: 19m 50s sinds losgekoppeld. Weergave 70% Mobiel standby 18%, telefoon inactief 8% android systeem 3% mediaserver 1%.Dacuuu schreef op woensdag 10 november 2010 @ 08:54:
[...]
Heb je wel een factory reset gedaan na de update naar 2.2?
Wat ik niet snap is dat bij mobiel standy nu steeds staat: accu gebruikt door radio??
Die heb ik niet gebruikt, zie ik ook niet bij active services staan.
Volgens mij begrijp je niet helemaal wat het begrip lag inhoudt.knakworst schreef op woensdag 10 november 2010 @ 09:01:
[...]
Helemaal mee eens. Ik heb op kantoor alleen GPRS en dan heb je continu "last" van lag doordat je moet wachten op het binnenkomen van de data. Voor de rest nooit last gehad van lag, niet van 2.1 en 2.2. Ik vind het verder een toptoestel, nooit gezeik of een applicatie wel of niet past of naar de SD verhuisd moet worden, ruimte te over.
Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...
Da's de gsm/wifi radio, niet de fm-radioMutatie schreef op woensdag 10 november 2010 @ 09:02:
Wat ik niet snap is dat bij mobiel standy nu steeds staat: accu gebruikt door radio??
Appart. ik kom van 2.1 update-1. geen factory reset gedaan maar meteen update met kies naar 2.2. erna factory reset. keer rebooten van de telefoon en gaan met de banaan. misschien heb ik een lange accu duur omdat ik weinig van mast verwissel. en over 3 weken pas internet krijg op mijn mobiel, zit nu +- een uur per dag met WiFi aan.Mutatie schreef op woensdag 10 november 2010 @ 09:02:
[...]
Jep, voor de update een factory reset en erna nog een keer voor alle zekerheid, ook voor de update alles origineel gehouden... Als ik nu accu verbruik nakijk staat er: 19m 50s sinds losgekoppeld. Weergave 70% Mobiel standby 18%, telefoon inactief 8% android systeem 3% mediaserver 1%.
Wat ik niet snap is dat bij mobiel standy nu steeds staat: accu gebruikt door radio?
Ja, zonder internet gaat hij inderdaad wel een stuk langer meeDacuuu schreef op woensdag 10 november 2010 @ 09:11:
[...]
Appart. ik kom van 2.1 update-1. geen factory reset gedaan maar meteen update met kies naar 2.2. erna factory reset. keer rebooten van de telefoon en gaan met de banaan. misschien heb ik een lange accu duur omdat ik weinig van mast verwissel. en over 3 weken pas internet krijg op mijn mobiel, zit nu +- een uur per dag met WiFi aan.

Weet je meteen waar het probleem zitBillSpaarbank schreef op woensdag 10 november 2010 @ 09:14:
[...]
Ja, zonder internet gaat hij inderdaad wel een stuk langer mee
De accuduur was bij Eclair stukken langer, zelfs met mijn vriendin die elke keer Angry Birds zat te spelen! Gelukkig heeft ze AB nu uitgespeeld anders zou mijn SGS continu aan het infuus liggen. Kan je nagaan als ik straks mobiel internet heb...

Overigens vind ik de stock browser onder Froyo langzamer dan bij Eclair (ook met flash uitgeschakeld).
ps Ik draai de officiele Froyo en heb geen lagfixes toegepast. Wel heb ik een factory reset gedaan en de interne sd-kaart geformatteerd.
[ Voor 5% gewijzigd door Amboe op 10-11-2010 09:30 ]
Je moet der dan maar niet vertellen dat er sinds gisteren 45 nieuwe levels beschikbaar zijnAmboe schreef op woensdag 10 november 2010 @ 09:28:
De accuduur was bij Eclair stukken langer, zelfs met mijn vriendin die elke keer Angry Birds zat te spelen! Gelukkig heeft ze AB nu uitgespeeld anders zou mijn SGS continu aan het infuus liggen. Kan je nagaan als ik straks mobiel internet heb...

Verwijderd
Eergisteren liet ik de telefoon achter met zo'n 60+ % op het nachtkastje, met wifi nog aan. De volgende ochtend had ik nog maar 2% en was het snel einde verhaal.
Gisteren om 23:00 ging ik slapen, ik liet de telefoon met 99% batterij, scherm uit en vliegtuigmodus op het nachtkastje liggen. 8 uur later (ja, ik slaap goed) had ik nog maar 59% batterij!
Een vermoedelijke slurper zou locationbot kunnen zijn. Die checkt om de 3 minuten je locatie, ik weet niet of deze alsnog de GPS aanzet ondanks het vliegverbod. Vannacht nog maar een keer proberen met de locationbot service uit.
Heb de galaxy S van mij en van mijn vriendin geflashed naar 2.2 JPA met odin inclusief hard reset.
De telefoon(s) waren gister voor wij naar bed gingen vol en hebben de hele nacht van 8uur) uit gestaan.
Nu hebben ze nog 75% accu over en volgend het batterijding 8u en 30 min gedraaid.
Dat betekend dat als de telefoon standby is en er nix mee gedaan word dat de telefoon 32 uur kan meegaan.
Alles wat je er verder mee doet verkort de accuduur.
Het lijkt me dan ook verstandig het ding overdag leeg te trekken en dan savonds aan de lader te hangen zodat hij smorgens vol is.
Op die manier heb je vanaf dat je opstaat je 32u standby tijd (of zeg 24 uur met een beetje spelen of zeg 16 uur met intesief gebruik etc.
Ook heb ik het idee dat hoe meer internet/sync zooi je aanzet hoe harder het gaat met de batterij.
Vroeger (stock) met 1 gmail account, geen agenda en alles standaard ging hij bijna 2 dagen mee.
Ondertussen 3x gmail, 4 callendars, contacts (sinds froyo met groepen) op Google contacts. exchange account, gekoppelde twitter, picasa, latitude en ander social zooi en een x aantal widgets die allemaal data via inet willen doet hij het dus ong een dag hier (zonder wifi met, wifi gaat het lekker hard).
Ik vind het niet erg, zolang de telefoon het maar uithoud tot ik hem savonds aan de lader hang vind ik alles prima.
Heb de lader trouwens ook altijd bij me, heb ook een autolader voor het ding (gps trekt hem op 2 a 3 u navigeren leeg) etc.
Stroom is ongeveer overal dus wat dat betreft
Ook zijn er, neem ik aan, reserve accus te koop en externe laders ervoor dus das ook altijd een optie
Verwijderd
Ik had na 6,5 uur nog 82% over, waarbij ik constant mijn internet volledig uitzette. Zeer minimaal gebruik.
Hij had na 1 dag, 6 uur en 15 min nog 68%, waarbij hij het internet wel aanhield en zo nu en dan ook spelletje speelde.
14% voor een hele dag vind ik een zeer goede score. Hij heeft verder niks met het toestel gedaan. Het enige is dat hij de accu in het begin lang heeft door geladen. Kan dit van invloed zijn?
Beiden hadden we trouwens ook whatsapp aanstaan. En beiden geen actieve, sluimerende toepassingen.
Wie kan mij uitsluitsel geven?Amboe schreef op maandag 08 november 2010 @ 18:34:
Ik zag in de market flash player 10.1 staan. is deze update nodig voor Froyo? De update slokt 12 mb op, vandaar mijn vraag.
Edit: ik waag het erop: http://www.androidworld.nl/54155/adobe-updates-voor-flash-en-air/
[ Voor 68% gewijzigd door Amboe op 10-11-2010 10:00 ]
TripleQ schreef op woensdag 10 november 2010 @ 09:40:
[...]
Je moet der dan maar niet vertellen dat er sinds gisteren 45 nieuwe levels beschikbaar zijn

[ Voor 28% gewijzigd door Blite op 10-11-2010 09:57 ]
Probeer met dit soort problemen nou eerst even een factory reset.Verwijderd schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 23:44:
Ik heb mijn telefoon nu 3 weken. Heb de update naar 2.2 via Kies gedaan. Maar ben niet echt tevreden.
Je hebt een galaxy S, gigabytes zat zou ik zo zeggen, lekker belangrijk die 12 mb.
[ Voor 22% gewijzigd door MrAngry op 10-11-2010 09:57 ]
Je hebt in ieder geval iets draaien wat de batterij leeghuft, die van mij verbruikt 's nachts ongeveer 2% per uur. Dat is met wifi aan, maar nauwelijks dataverkeer dus dan verbruikt ie weinig.Verwijderd schreef op woensdag 10 november 2010 @ 09:40:
Een vermoedelijke slurper zou locationbot kunnen zijn. Die checkt om de 3 minuten je locatie, ik weet niet of deze alsnog de GPS aanzet ondanks het vliegverbod. Vannacht nog maar een keer proberen met de locationbot service uit.
Jammer trouwens dat we alleen % kunnen vergelijken. Dat schiet voor geen meter op omdat het een relatieve maat is.
Als het niet nodig is, waarom dan geheugen verspillen!MrAngry schreef op woensdag 10 november 2010 @ 09:55:
[...]
Je hebt een galaxy S, gigabytes zat zou ik zo zeggen, lekker belangrijk die 12 mb.
[ Voor 26% gewijzigd door Amboe op 10-11-2010 10:16 ]
Verwijderd
Dat toestel herken ik wel, is een screenshot van een HTC desire. Die heeft zo'n batterij icoontje.Verwijderd schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 12:42:
[...]
Welke firmware is dit dan?
Toen ik namelijk JPO flashte had ik een heel ander icoon voor m'n batterij
Of de rom, maar volgens mij klopt de schermgrootte niet, dus een Desire.
Verwijderd
Een HTC Desire heeft dezelfde resolutie als een SGSVerwijderd schreef op woensdag 10 november 2010 @ 10:14:
[...]
Dat toestel herken ik wel, is een screenshot van een HTC desire. Die heeft zo'n batterij icoontje.
Batterij vergelijken heeft echt helemaal geen nut als niemand erbij vertelt wat hij allemaal op zijn/haar telefoon heeft draaien. Wel/geen lagfix, wel/geen internetabo, accounts die gesynct worden enz, enz.Verwijderd schreef op woensdag 10 november 2010 @ 10:17:
Dat zegt die klasgenoot van mij dus ook.dat hij bij minimaal gebruik 3a4 dagen met de accu doet. Voor mij geldt zo'n 18a 20 uur als ik er echt helemaal niks mee doe.
[ Voor 41% gewijzigd door BillSpaarbank op 10-11-2010 10:21 ]
Verwijderd
De oplossing was vrij eenvoudig : via SGS tools kan je de batterij status clearen.
Sinds dan heb ik een gemiddeld verbruik van ongeveer 5% over 2h. en dan synct alles bij me om de 15 minuten, zowel over wifi als GPRS. Facebook, Gmail, fancy widget, agenda, ...
werkwijze via SGS tools die trouwens via de market te verkrijgen is :
slelecteer : apply script ->selecteer delete_batterystats_.q.txt
daarna heb ik nooit meer problemen gehad (ondertussen al een goede 3 weken)
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 10-11-2010 10:23 ]
Bedankt voor de tip!Verwijderd schreef op woensdag 10 november 2010 @ 10:22:
Ik lees hier veel problemen over overmatig batterijgebruik door onbekende redenen, ik had dit ook. Ik ben toen een beetje aan het zoeken geweest en een bekend probleem is dat de SGS (of het nu aan Froyo ligt of Eclair, laat ik in het midden) dat hij een vertekende batterijweergave heeft.
De oplossing was vrij eenvoudig : via SGS tools kan je de batterij status clearen.
Sinds dan heb ik een gemiddeld verbruik van ongeveer 5% over 2h. en dan synct alles bij me om de 15 minuten, zowel over wifi als GPRS. Facebook, Gmail, fancy widget, agenda, ...
Verwijderd
Ok, beetje apart dan dat hij die screenshot in dit topic postVerwijderd schreef op woensdag 10 november 2010 @ 10:14:
[...]
Dat toestel herken ik wel, is een screenshot van een HTC desire. Die heeft zo'n batterij icoontje.
Of je zet je systeemvolume op 0....Verwijderd schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 15:54:
Eindelijk gelukt!!! Dus voor degene die van het irritante, veel te harde opstart en afsluit geluidjes af willen. Root je foon en rename daarna de bestandjes
/system/etc/PowerOn.wav
/system/media/audio/ui/Shutdown.ogg
Daarna heerlijk rustig opstarten en afsluiten zonder je vinger op de speaker te hoeven houden hahaha
Wordt door google maps/navigatie continu op max gezet.
Verwijderd
Heb jij daarvoor ook roots en busybox gedl? Zoals in the market wordt aangegeven?Verwijderd schreef op woensdag 10 november 2010 @ 10:22:
Ik lees hier veel problemen over overmatig batterijgebruik door onbekende redenen, ik had dit ook. Ik ben toen een beetje aan het zoeken geweest en een bekend probleem is dat de SGS (of het nu aan Froyo ligt of Eclair, laat ik in het midden) dat hij een vertekende batterijweergave heeft.
Hij doet idd niks zonder die programma's.
Er wordt gesproken over het verkeerd uitlezen van de accu. Kan dat betekenen dat de software leest dat de accu leeg is terwijl de accu in werkelijkheid niet leeg is?
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 10-11-2010 11:05 . Reden: Extra vraag ]
Als ik er echt niks meedoe, gaat er 2% af in 4uur.
Dit met de nieuwe froyo erop, maar voor de zoveelste x: heb je froyo erop gezet, doe een factory reset!!!
dan heb je geel lag meer en je telefoon is netzo of iets sneller dan 2.1.
Bij de instellingen kun je aangeven of je de contacten wil zien die op je sim staan en/of telefoon.jochem92 schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 22:48:
[...]
wat bedoel je precies met telefoon als contacten ipv sim laten zien?
Bij bij stond dat op sim only, en blijkbaar zie je dan alleen telefoonnummer en naam.
Geswitched naar telefoon only en ik had de opties om foto erbij te zetten etc etc.
edit: Het is gelukt: Ik heb root_explorer moeten kopen in de market, omdat de directory waar de bestanden in staan read-only is en root explorer kan daarmee omgaan. Daarna ff het bestandje wat ik wilde als toontje voor SMS daarnaartoe gekopieerd en die wordt dan zichtbaar in de lijst met geluidjes
[ Voor 48% gewijzigd door Raymond op 10-11-2010 11:51 ]
Ik ga het proberen dankMrAngry schreef op woensdag 10 november 2010 @ 09:55:
Probeer met dit soort problemen nou eerst even een factory reset.
.
Verwijderd
Verwijderd
Je kan ook gewoon in de map 'Audio' op je interne SD-kaart een map 'Notifications' aanmaken en daar je bestandjes in gooien, had je de aankoop van root explorer gescheeldRaymond schreef op woensdag 10 november 2010 @ 11:33:
Ik zie dat de geluidjes voor berichten in een systeemdirectory op de telefoon staan. Ik wil daar graag een geluidje aan toevoegen. Hebben mensen hier dat al gedaan en hoe gaat dat in zijn werk?
edit: Het is gelukt: Ik heb root_explorer moeten kopen in de market, omdat de directory waar de bestanden in staan read-only is en root explorer kan daarmee omgaan. Daarna ff het bestandje wat ik wilde als toontje voor SMS daarnaartoe gekopieerd en die wordt dan zichtbaar in de lijst met geluidjes(alleen dan niet met een nette naam, maar dat moet dan maar
)
Ik kan ze ook niet zien, maar volgens mij kan ik ze via appbrain gewoon installeren (niet geprobeerd, maar wel zichtbaar, maar ik heb ze namelijk al). Probeer dat anders ook eensVerwijderd schreef op woensdag 10 november 2010 @ 12:12:
Ook ik heb sinds de officiële Froyo update (JPA) last van ontbrekende apps in de Market. De NOS Teletekst app bijvoorbeeld en de Pure Calendar Widget, zijn niet langer te vinden. Dit heeft vermoedelijk te maken met het feit dat het copy-protected apps zijn. Mogelijk heeft Google de JPA firmware nog niet goedgekeurd. Het zou leuk zijn te weten of dit eigenlijk bij iedereen het geval is, of dat er ook mensen zijn met de officiële Froyo update (en dan echt de Nederlandse JPA versie) die deze apps wel in de Market zien.
Verwijderd
Idd, gewoon Appbrain gebruiken.MrAngry schreef op woensdag 10 november 2010 @ 12:22:
[...]
Ik kan ze ook niet zien, maar volgens mij kan ik ze via appbrain gewoon installeren (niet geprobeerd, maar wel zichtbaar, maar ik heb ze namelijk al). Probeer dat anders ook eens
Makkelijk in gebruik! Tevens meldt Appbrain updates van apps die Android Market niet weergeeft.
PS download ook Fast Web Installer icm Appbrain
[ Voor 20% gewijzigd door Amboe op 10-11-2010 12:58 ]
Verwijderd
Mijn foon is idd geroot en heb ook busybox.Verwijderd schreef op woensdag 10 november 2010 @ 10:43:
[...]
Heb jij daarvoor ook roots en busybox gedl? Zoals in the market wordt aangegeven?
Hij doet idd niks zonder die programma's.Hebben meer mensen ervaring hiermee? Werkt het bij anderen ook en zijn er risico's?
Er wordt gesproken over het verkeerd uitlezen van de accu. Kan dat betekenen dat de software leest dat de accu leeg is terwijl de accu in werkelijkheid niet leeg is?
idd de foon ziet dat hij leeg is terwijl hij niet leeg is, soms helpt het even als je de foon reboot, maar daarna is het weer van hetzelfde laken een broek. De energiesturing van de foon is softwarematig en niet hardwarematig. De oplossing was voor mij zoals ik beschreven heb.
Verwijderd
hey, ik heb versie 3.7.2, en daar zit die delete_batterystats script niet in. Is er een extra pakket scripts voor te downloaden? Ook las ik dat het voldeed om een bestandje weg te gooien, is dat alles wat dit script zou doen?Verwijderd schreef op woensdag 10 november 2010 @ 10:22:
Verwijderd
"That is caused by /data/system/batterystats.bin and the Android OS trying to do battery drain predictions."MrAngry schreef op woensdag 10 november 2010 @ 13:19:
Maar wat is dan precies de logica achter het deleten van die accu settings? Ik neem aan dat de phone ze dan gelijk weer aanmaakt, ik vraag me af wat de denkwijze achter deze oplossing is.
Dat zou dan betekenen dat die prediction in de soep is gelopen en dat je daarmee een verse start maakt?
Verwijderd
Verwijderd
mmmm, goede vraag idd...Verwijderd schreef op woensdag 10 november 2010 @ 13:33:
Als dat bestand dan ook weer gelijk zou worden aangemaakt, moet je deze actie dan bijvoorbeeld doen als je accu volledig vol of leeg is? Of staat dat er helemaal los van?
http://forum.xda-develope...?p=9075485&postcount=5653Verwijderd schreef op woensdag 10 november 2010 @ 13:33:
Als dat bestand dan ook weer gelijk zou worden aangemaakt, moet je deze actie dan bijvoorbeeld doen als je accu volledig vol of leeg is? Of staat dat er helemaal los van?
Ze adviseren om de batterij eerst bijna leeg te laten lopen en dan volledig op te laden. Daarna de batterijhistory wissen. Ik heb het vanmorgen gedaan en hij blijft veel langer op 100 % staan.
Het schijnt dat je batterijstatus wat in de war kan raken van al dat geflash. Ik bekijk het wel even met mijn eigen ogen voordat ik roep of bovenstaande onzin is of niet
Klopt, maar dat wist ik nietVerwijderd schreef op woensdag 10 november 2010 @ 12:12:
[...]
Je kan ook gewoon in de map 'Audio' op je interne SD-kaart een map 'Notifications' aanmaken en daar je bestandjes in gooien, had je de aankoop van root explorer gescheeld
Wat nu wel vervelend is, is dat bestandjes die worden gewist uit die systeemmap nog wel zichtbaar blijven in het overzichtje van geluidjes voor meldingen. Beetje jammer is dat. Daar moet ik nog wel even mee spelen, misschien dat het met een foefje oid wel weg te halen is.
Verwijderd
MrAngry schreef op woensdag 10 november 2010 @ 12:22:
[...]
Ik kan ze ook niet zien, maar volgens mij kan ik ze via appbrain gewoon installeren (niet geprobeerd, maar wel zichtbaar, maar ik heb ze namelijk al). Probeer dat anders ook eens
Verwijderd
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 10-11-2010 14:27 ]
Heeft iemand de JPD-modem van die link al geïnstalleerd?BillSpaarbank schreef op woensdag 10 november 2010 @ 13:55:
[...]
http://forum.xda-develope...?p=9075485&postcount=5653
Ze adviseren om de batterij eerst bijna leeg te laten lopen en dan volledig op te laden. Daarna de batterijhistory wissen. Ik heb het vanmorgen gedaan en hij blijft veel langer op 100 % staan.
Het schijnt dat je batterijstatus wat in de war kan raken van al dat geflash. Ik bekijk het wel even met mijn eigen ogen voordat ik roep of bovenstaande onzin is of niet
Ga hem zo wel even flashen, want na de reset van de batterijstats is het percentage erg rap gedaald.
Ik begon met het streamen van een 1.4 GB grote (720x480) speelfilm naar mijn TV, ging helemaal soepel met prima beeld/geluid/ondertiteling. En startte terwijl deze stream liep een nieuwe van een zelfgeschoten HD filmpje (1280x720) naar mijn pc. Moest even bufferen, maar liep daarna ook perfect, tegelijk met die andere film dus!
Telefoon lag gewoon op tafel op dat moment, via WiFi verbonden met DNLA router. Was best wel verbaasd dat het ding zoveel kracht had....
Verwijderd
kick ass! Jammer dat mijn tv geen DNLA ondersteunt....bvk schreef op woensdag 10 november 2010 @ 15:08:
Ik heb gisteren eens met DNLA zitten spelen en dat werkt best aardig. Wisten jullie dat de SGS in staat is tegelijktijdig 2 verschillende streams naar 2 verschillende apparaten te versturen?
Ik begon met het streamen van een 1.4 GB grote (720x480) speelfilm naar mijn TV, ging helemaal soepel met prima beeld/geluid/ondertiteling. En startte terwijl deze stream liep een nieuwe van een zelfgeschoten HD filmpje (1280x720) naar mijn pc. Moest even bufferen, maar liep daarna ook perfect, tegelijk met die andere film dus!
Telefoon lag gewoon op tafel op dat moment, via WiFi verbonden met DNLA router. Was best wel verbaasd dat het ding zoveel kracht had....
Verwijderd
Waarom exporteer je je contacten niet als textbestand en lees je die niet vervolgens in je google account. Daar kun je alles toevoegen wat je wil (favorite, afbeelding, adres, verjaardag etc) en je telefoon neemt deze automatisch over. Heb je ook geen probleem meer bij een toekomstige update of flashactie.jochem92 schreef op woensdag 10 november 2010 @ 15:16:
Iemand.een idee hoe ik meer opties.voor mn contacten krijg (favoriet, afbeelding) want dit kan niet meer na de 2.2 update, iemand had het hier over dat je niet de simkaart als.bron moet gebruiken maar de telwfoon ofzo maar ik heb die optie helemaal niet. Ook heb ik geen voorspellende tekstinvoer meer terwijl dit wel is aangevinkt. Iemand een idee voor mn probleempjes?
Verwijderd
Alleen jammer van de batterij die gaat wel echt abnormaal snel leeg terwijl ik (bijna) niks ermeedoe, ja af en toe internet op of smsen/bellen.
Iemand tips hoe we dat kunnen verbeteren?
Verwijderd
Ja, de zoekfunctie gebruiken.Verwijderd schreef op woensdag 10 november 2010 @ 15:23:
Na de update 2.2 is het echt sneller en beter op geworden ben er blij mee!
Alleen jammer van de batterij die gaat wel echt abnormaal snel leeg terwijl ik (bijna) niks ermeedoe, ja af en toe internet op of smsen/bellen.
Iemand tips hoe we dat kunnen verbeteren?
Verwijderd
Klopt, 480x800, Maar ik bedoelde de schermgrootte. SGS = 4.0" Desire = 3.7"BillSpaarbank schreef op woensdag 10 november 2010 @ 10:19:
[...]
Een HTC Desire heeft dezelfde resolutie als een SGS
Foutje misschien? Of een andere rom.Verwijderd schreef op woensdag 10 november 2010 @ 10:27:
[...]
Ok, beetje apart dan dat hij die screenshot in dit topic post
Voor zover ik gezien heb is het icoon voor de batterij altijd blauw.
Dat zie je toch niet op een screenshotVerwijderd schreef op woensdag 10 november 2010 @ 15:32:
[...]
Klopt, 480x800, Maar ik bedoelde de schermgrootte. SGS = 4.0" Desire = 3.7"

Vragen of problemen met firmwares horen hier niet thuis, en worden verwijderd. Zie voor firmwarediscussies dit topic, maar ook deze is geen helpdesk.